Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[ZT] [Slowchat] Het grote cryptocurrency slowchat topic #10 Vorige deelOverzicht

Pagina: 1 ... 56 ... 64 Laatste
Acties:

• Crypts
  • Registratie: december 2017
  • Laatst online: 22-02 21:15
D-Ed schreef op vrijdag 14 februari 2020 @ 21:56:
Door heel het sentiment van vanmiddag zit ik nu met een buyorder onder de $0,30 te wachten voor m’n IOTA -O-

Ik snap nu eindelijk die uitspraken van jullie: “Laat de dip maar komen”
Tijd om je horizon wat te verbreden knul, er is meer in de wereld dan alleen tangle. :+

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

• twain4me
  • Laatst online: 03:19
Tominatie schreef op vrijdag 14 februari 2020 @ 21:14:
Mocht de dip komen, denk dan hieraan.. :Y

[Vimeo: tominatie]

Tevens vandaag weer een nieuw ATH aangetikt dus op dit moment nog niet van toepassing _/-\o_
Wat gaat ETH lekker boys. Nu alleen BTC en Nano nog en ik hang de vlag uit.
_/-\o_
Jonah hil als Jaapio en je had perfectie :+

YouTube: The Best Of Jonah Hill | The Wolf Of Wall Street | SceneScreen

twain4me wijzigde deze reactie 14-02-2020 22:06 (11%)

• iVibes
  • Registratie: juni 2008
  • Laatst online: 00:18

iVibes

We Were Meant to Fly

D-Ed schreef op vrijdag 14 februari 2020 @ 21:56:
Door heel het sentiment van vanmiddag zit ik nu met een buyorder onder de $0,30 te wachten voor m’n IOTA -O-

Ik snap nu eindelijk die uitspraken van jullie: “Laat de dip maar komen”
For all those that thought you were holding Iota. You aren't. Only Iota is holding Iota...
Specy schreef op vrijdag 14 februari 2020 @ 21:40:
Hoorde bij een ander bedrijf ook dat ze vanaf volgende maand leverproblemen verwachten voor elecrtronica.
Dat is al jaren gaande en wordt steeds erger, maar corona doet inderdaad een extra duit in het zakje. Sommige componenten worden gewoon een factor 2-10x duurder in korte tijd omdat er schaarste is, of omdat de grote partijen (Apple, Samsung, etc.) ze allemaal in één keer opkopen.

Nou heb ik nog steeds geen motivatie gezien waarom dit tot bijv. een hogere Bitcoin / cryptocurrency koers zou moeten leiden, maar dat het niet goed is voor de economie dat is helder.

Bitcoin prijsvergelijk | Tesla Model 3 Performance | 6140 WP Zonnepanelen

• Imgnrydrmr
  • Registratie: januari 2018
  • Laatst online: 22-02 15:31

Imgnrydrmr

Purrmeow~

https://www.vrt.be/vrtnws...hten-enorme-impact-van-c/
Ook havens krijgen klappen dankzij Corona. Ben eens benieuwd of dit de druppel kan zijn die de recessie echt start.

Om on topic te blijven: durf mijn hoopje muntjes niet vast te houden vannacht dus heb maar verkocht. Ik hoop voor jullie op nog wat mooie groene candles (en voor mezelf stiekem een paar rode :P )

Imgnrydrmr wijzigde deze reactie 14-02-2020 22:21 (30%)

• Crypts
Imgnrydrmr schreef op vrijdag 14 februari 2020 @ 22:18:
https://www.vrt.be/vrtnws...hten-enorme-impact-van-c/
Ook havens krijgen klappen dankzij Corona. Ben eens benieuwd of dit de druppel kan zijn die de recessie echt start.
En dat allemaal vanwege een griepje. Vroeger noemden we dat nog pech als je het kreeg, tegenwoordig worden (lucht)havens stilgelegd. Grenzen afgesloten en gaan mensen mondkapjes dragen. Wat een idioterie...

If you can't find a way to make money while you sleep, you'll have to work until you die.

• Swaha
  • Registratie: oktober 2018
  • Laatst online: 02:00
Mr_Ripple schreef op vrijdag 14 februari 2020 @ 21:52:
[...]

Komt goed, als er zo 40% bij kan, kan er ook zo 25% af.
Komt zeker goed, maar ik heb net precies mijn leveraged longs wel gesloten. Heb daar toch echt wel een leuk centje mee verdiend (met name ETH :9~ ), ik ga mijn winst pakken voordat ie gedeeltelijk verdwijnt.

En dan ook echt nemen en laat het omzetten naar euro's. Morgen is vrouwlief de hele dag weg en ga haar verrassen. Afgelopen week zijn onze nieuwe meubels geleverd, maar onder andere het TV meubel moet ook nog vervangen worden en ze wil nog een ander kastje voor in de gang. Ik weet wat ze wil en ik weet waar het op voorraad is. Ben heel benieuwd hoe ze gaat reageren als ze thuis komt van het werk!

Heb nu al zin in morgen! Voelt eigenlijk best wel goed om eens een keer echt winst te pakken en daar iets leuks mee te doen! :)

• PHPResource
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 22:15
Crypts schreef op vrijdag 14 februari 2020 @ 22:23:
[...]

En dat allemaal vanwege een griepje. Vroeger noemden we dat nog pech als je het kreeg, tegenwoordig worden (lucht)havens stilgelegd. Grenzen afgesloten en gaan mensen mondkapjes dragen. Wat een idioterie...
Jij bent viroloog toevallig? Omdat je het allemaal beter weet dan de deskundigen die erover gaan en deze maatregelen treffen :+

Eth gaat trouwens als een malle! Was dit bij de vorige bull run ook niet 1 van de grootste outperformers?

• 996
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 22:37
PHPResource schreef op vrijdag 14 februari 2020 @ 22:29:
[...]

Eth gaat trouwens als een malle! Was dit bij de vorige bull run ook niet 1 van de grootste outperformers?
Zeker, steeg toen tot €1.200 of zoiets toch? Weet nog dat er op het forum hier gesproken werd over "the flippening", d.w.z. dat ETH een grotere marktwaarde zou krijgen dan BTC, was toen nog maar een klein verschil. Nu een factor 6 of zo....

• Crypts
PHPResource schreef op vrijdag 14 februari 2020 @ 22:29:
[...]

Jij bent viroloog toevallig? Omdat je het allemaal beter weet dan de deskundigen die erover gaan en deze maatregelen treffen :+

Ik ben helemaal niks en het gaat me prima. Ik ben wel gezegend met een normaal werkend brein en goede genen. Het is mij verder ook wel best, het corona virus is blijkbaar het nieuwe ebola? Prima joh. Ik zie weinig verschillen met SARS (oeh dat was eng maar we leven nog steeds) en H5N1.

De 'deskundigen' zijn uiterst voorzichtig dus #@%#$^%#%^we're going to die@$@#$@@^%$^#^# :+

• 68616c6c6f
  • Registratie: oktober 2016
  • Laatst online: 21:47
Crypts schreef op vrijdag 14 februari 2020 @ 22:23:
[...]

Sorry hoor maar deze post slaat nergens op.

malawolar: https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/58497148

• Pelox2002
  • Registratie: oktober 2002
  • Laatst online: 03:12
996 schreef op vrijdag 14 februari 2020 @ 22:42:
[...]

Zeker, steeg toen tot €1.200 of zoiets toch? Weet nog dat er op het forum hier gesproken werd over "the flippening", d.w.z. dat ETH een grotere marktwaarde zou krijgen dan BTC, was toen nog maar een klein verschil. Nu een factor 6 of zo....
The flippening is real.

• Crypts
68616c6c6f schreef op vrijdag 14 februari 2020 @ 22:49:
[...]

Sorry hoor maar deze post slaat nergens op.
Je snapt dat we voor jouw conceptie ook weleens ziektes hebben gehad? :+

• 68616c6c6f
Crypts schreef op vrijdag 14 februari 2020 @ 22:51:
[...]
Je snapt dat we voor jouw conceptie ook weleens ziektes hebben gehad? :+
En?

• Crypts
Geen idee? Jij maakt er een punt van? Laat me maar iets zien oid? :+

• 68616c6c6f
Je wil dat we doelbewust onder de huidige capaciteit presteren omdat het virus niet erg genoeg is ofzo(?). Waarom zouden we nu onder ons exponentieel gegroeide capaciteit moeten presteren omdat vroeger mensen veel minder deden en dat overigens ten koste ging van veel meer slachtoffers?

• The_Goat
  • Registratie: oktober 2019
  • Laatst online: 00:03
Kom maar mensen, dumpie dumpie tijd, lekker cme gap maken dit weekend.
Doen we maandag weer pumpie pumpie

The_Goat wijzigde deze reactie 14-02-2020 23:00 (41%)

• Crypts
68616c6c6f schreef op vrijdag 14 februari 2020 @ 22:55:
Je wil dat we doelbewust onder de huidige capaciteit presteren omdat het virus niet erg genoeg is ofzo(?). Waarom zouden we nu onder onder ons exponentieel gegroeide capaciteit moeten presteren omdat vroeger mensen veel minder deden en dat overigens ten koste ging van veel meer slachtoffers?
Ik.heb.echt.geen.flauw.idee.waar.je.het.over.hebt.

• 68616c6c6f
Crypts schreef op vrijdag 14 februari 2020 @ 22:59:
[...]

Ik.heb.echt.geen.flauw.idee.waar.je.het.over.hebt.
Dat had ik al in de gaten ja.

• Crypts
68616c6c6f schreef op vrijdag 14 februari 2020 @ 22:59:
[...]

Dat had ik al in de gaten ja.
Prima toch? Jij weet op je achtiende alles al. Lijkt mij redelijk vermoeiend en niet zo leuk maar goed.

• 68616c6c6f
Crypts schreef op vrijdag 14 februari 2020 @ 23:03:
[...]

Prima toch? Jij weet op je achtiende alles al. Lijkt mij redelijk vermoeiend en niet zo leuk maar goed.
Het is ook tamelijk irritant dat je mensen vooroordeelt op basis van leeftijd. Dit is niet je eerste keer. :/

• iVibes
  • Registratie: juni 2008
  • Laatst online: 00:18

iVibes

We Were Meant to Fly

Ik zie toch wel een prille liefde opbloeien hier...... happy valentine!

• Crypts
68616c6c6f schreef op vrijdag 14 februari 2020 @ 23:05:
[...]

Het is ook tamelijk irritant dat je mensen vooroordeelt op basis van leeftijd. Dit is niet je eerste keer. :/
Wat gaat er morgen gebeuren al wetend orakel 68616c6c6f? Gaan we omhoog? Omlaag. Jij weet alles dus kom maar op. :+

*; <3 :(:) :9B

• Crypts
68616c6c6f schreef op vrijdag 14 februari 2020 @ 23:05:
[...]

Het is veroordeelt. Niet vooroordeelt. :P

• 68616c6c6f
Crypts schreef op vrijdag 14 februari 2020 @ 23:08:
[...]

Het is veroordeelt. Niet vooroordeelt. :P
Crypts schreef op vrijdag 14 februari 2020 @ 23:03:
[...]

Prima toch? Jij weet op je [insert leeftijd] alles al. Lijkt mij redelijk vermoeiend en niet zo leuk maar goed.

• Crypts
iVibes schreef op vrijdag 14 februari 2020 @ 23:06:
Ik zie toch wel een prille liefde opbloeien hier...... happy valentine!
Met mijn linkerhand hand wel ja, de rechter weigert dienst. Denk niet dat dat gaat werken vandaag.

• The_Goat
Zullen we nu elkaars crypto moves weer gaan afzeiken, slechte calls, stomme shorts, liefde voor de verkeerde shitcoins? Dat is veel leuker
where can i buy corona sir?
helo im look for help sir

• The_Goat
Tominatie schreef op vrijdag 14 februari 2020 @ 23:12:
where can i buy corona sir?
helo im look for help sir
https://www.corona-shop.nl/

• Crypts
Wat wil je? Ik snap je vete richting mij niet so goed?

@Crypts Je wakkert het zelf verder aan, gewoon loslaten. We vinden je leuker als je over vrouwen en motoren opschept :)

• 68616c6c6f
Is het een goed teken als een alt stijgt terwijl bitcoin daalt?

• Crypts
Taro schreef op vrijdag 14 februari 2020 @ 23:15:
@Crypts Je wakkert het zelf verder aan, gewoon loslaten. We vinden je leuker als je over vrouwen en motoren opschept :)
Dunno en we kennen elkaar niet? :+

• RelBel80
  • Registratie: april 2018
  • Laatst online: 21:03
68616c6c6f schreef op vrijdag 14 februari 2020 @ 23:19:
Ligt eraan wat je hebt :)
Je liet met ff schrikken maar ik zie Bitcoin nog steeds sideways bewegen.

• 68616c6c6f

• 68616c6c6f
Tominatie schreef op vrijdag 14 februari 2020 @ 23:23:
[...]

Je liet met ff schrikken maar ik zie Bitcoin nog steeds sideways bewegen.
Ja was ook niet perse voor nu. :D

Crypts schreef op vrijdag 14 februari 2020 @ 23:19:
[...]

Dunno maar we kennen elkaar niet? :+
Jawel, jij staked toch die muntjes met masternodes? En daar kan je van leven? En ik heb je toen de Isle of Man TT zien rijden, je vroeg toen nog of ik je wilde sponsoren. Herken je mij niet?

Als BTC 0.4% daalt en een alt stijgt in die tijd 0.6%, dan zegt dat niets.

Ik kan je trouwens garanderen dat wanneer BTC een -8% rode dildo op je scherm laat zien de alts nog even wat meer doen. Oftewel, Bitcoin daalt niet echt op dit moment, meer sideways inderdaad :)

• Crypts
Taro schreef op vrijdag 14 februari 2020 @ 23:24:
[...]

Jawel, jij staked toch die muntjes met masternodes? En daar kan je van leven? En ik heb je toen de Isle of Man TT zien rijden, je vroeg toen nog of ik je wilde sponsoren. Herken je mij niet?
Het zal vast aan mij liggen maar ik kan me niet herinneren dat we ooit de hand hebben geschud om een deal?

• Pelox2002
Crypts schreef op vrijdag 14 februari 2020 @ 23:29:
[...]

Het zal vast aan mij liggen maar ik kan me niet herinneren dat we ooit de hand hebben geschud om een deal?
To deal or not to deal, that is the question.. of te wel. Gaan we vannacht in fiat of hodl?

• Crypts
Pelox2002 schreef op vrijdag 14 februari 2020 @ 23:32:
[...]

To deal or not to deal, that is the question.. of te wel. Gaan we vannacht in fiat of hodl?
All in en wat een BS. Trusten! :P

• Roellie80
  • Registratie: december 2002
  • Laatst online: 00:52
Als je van plan bent deze wat langer te houden, je krijgt gratis BTT als je ze verplaatst naar de officiele wallet.

Of support binance dit ook? Er vanuitgaande dat ze daar staan
Crypts schreef op vrijdag 14 februari 2020 @ 23:29:
[...]

Klopt, maar zoek even terug op "sponsoren" @ 23 december in dit topic ;)

• Jaapio
  • Laatst online: 23:38
Er is in mijn optiek maar 1 manier om bovenstaande op een volwassen en verantwoordelijke manier op te lossen:

Matten.

@68616c6c6f jij bent nog jong en hebt hoogstwaarschijnlijk een beter uithoudingsvermogen.

@Crypts jij hebt al wat gezien van het leven en volgens mij wel wat gemene fysieke moves in huis.

Voor de toeschouwers: inleg mag geplaatst worden via PB in BTC of ETH.

Het blote knokkel gevecht zal bestaan uit 3 rondes van 3 minuten per stuk met daartussen 1 minuut rust om bier te kunnen nuttigen. Geen balschopperij, geen wapens. Verder is alles toegestaan.

De winnaar en verliezer schudden hierna de hand en gooien er zand over, mocht er slechts 1 overlevende uit het gevecht komen dan hoeft dat natuurlijk niet.

I live inside that bubble. Reality of the naive.

• 68616c6c6f
Roellie80 schreef op vrijdag 14 februari 2020 @ 23:35:
[...]

Als je van plan bent deze wat langer te houden, je krijgt gratis BTT als je ze verplaatst naar de officiele wallet.

Of support binance dit ook? Er vanuitgaande dat ze daar staan
link naar officiële wallet?

• Pelox2002
Jaapio schreef op vrijdag 14 februari 2020 @ 23:38:
Er is in mijn optiek maar 1 manier om bovenstaande op een volwassen en verantwoordelijke manier op te lossen:

Matten.

@68616c6c6f jij bent nog jong en hebt hoogstwaarschijnlijk een beter uithoudingsvermogen.

@Crypts jij hebt al wat gezien van het leven en volgens mij wel wat gemene fysieke moves in huis.

Voor de toeschouwers: inleg mag geplaatst worden via PB in BTC of ETH.

Het blote knokkel gevecht zal bestaan uit 3 rondes van 3 minuten per stuk met daartussen 1 minuut rust om bier te kunnen nuttigen. Geen balschopperij, geen wapens. Verder is alles toegestaan.

De winnaar en verliezer schudden hierna de hand en gooien er zand over, mocht er slechts 1 overlevende uit het gevecht komen dan hoeft dat natuurlijk niet.
Pm
@Jaapio Ik dacht nou juist dat ik het erg smooth en tactisch had opgelost en nu ga jij de ruzie weer oprakelen? :) Maar ik heb wat BTC overgemaakt, kan wel 3 uur duren voordat het binnen is.

• Crypts
No problem om Taro's ogen dicht te tikken en die jonkie ben ik ook niet bang voor. :+

• Jaapio
Taro schreef op vrijdag 14 februari 2020 @ 23:41:
@Jaapio Ik dacht nou juist dat ik het erg smooth en tactisch had opgelost en nu ga jij de ruzie weer oprakelen? :) Maar ik heb wat BTC overgemaakt, kan wel 3 uur duren voordat het binnen is.
Ik probeer het juist op te lossen :+

Er staat inmiddels 64,786 BTC en 498,8965 ETH op Crypts, en 16 DOGE op 68616c6c6f.

Dus @Emin3m mooie odds als je van een gokje houdt.

• Crypts
Jaapio schreef op vrijdag 14 februari 2020 @ 23:48:
[...]

Er staat inmiddels 64,786 BTC en 498,8965 ETH op Crypts, en 16 DOGE op 68616c6c6f.

Dus @Emin3m mooie odds als je van een gokje houdt.
Woei! Ik zou A87 ook even taggen! Die houdt wel van een gokje. :D

Crypts schreef op vrijdag 14 februari 2020 @ 23:51:
[...]

Woei! Ik zou A87 ook even taggen! Die houdt wel van een gokje. :D
Die zit 24/7 bij de Brijder. No chance :P

• twain4me
  • Laatst online: 03:19
Jaapio schreef op vrijdag 14 februari 2020 @ 23:48:
[...]

met one man standing vrij definitief ja :+

• Roellie80
  • Registratie: december 2002
  • Laatst online: 00:52
68616c6c6f schreef op vrijdag 14 februari 2020 @ 23:38:
[...]

link naar officiële wallet?
Tronscan.org

• Jaapio
Sorry jongens, krijg net te horen dat het gevecht is afgelast wegens het coronavirus.

Geen refunds helaas.

• Bartvandelaar
  • Registratie: september 2017
  • Laatst online: 00:50
Gaan we lopen matten? Dat doen ze tegenwoordig in de bosjes hè.

Rookworst zonder r is ook worst.

• Jaapio
Bartvandelaar schreef op zaterdag 15 februari 2020 @ 00:07:
Gaan we lopen matten? Dat doen ze tegenwoordig in de bosjes hè.
Helaas wel. Vroegah, toen de munten nog van metaal waren en de auto's nog op diesel reden, gebeurden er hele andere dingen in de bosjes.

Mooie tijd was dat. En nu zie je door de bomen het bos niet meer.

+5000 coins om uit te kiezen...

Wat is het leven complex geworden.

Maar boeiend. De halving komt eraan. Vul je zakken, dump de vrouw. Een lambo wacht aan den horizon.

• Emielvanputten
  • Registratie: oktober 2009
  • Laatst online: 00:10
Jaapio schreef op zaterdag 15 februari 2020 @ 00:02:
Sorry jongens, krijg net te horen dat het gevecht is afgelast wegens het coronavirus.

Geen refunds helaas.
Wtf. Als we er nu voor zorgen dat iedereen die komt kijken en matten Corona virus En biertjes heeft, kan het dan wel doorgaan?
@Jaapio (ringmaster)

Ik heb nog wel 2.5m Hot die ik kan inzetten, graag op persoon met de uit spreekbare naam zonder getallen..
dat had je je eerder moeten bedenken.... Voor de handtekening....

Emielvanputten wijzigde deze reactie 15-02-2020 00:25 (16%)

• Ali Baba 1001
  • Registratie: mei 2019
  • Laatst online: 04:49
Mannen, jongens, laten we gewoon een dikke vredesjoint roken in de raket die klaarstaat om ons naar de light side of the moon te brengen, en al die inzetten gebruiken om hoelen, druks en steeks te kopen. Win-win-win.

We will plant that flag on the moon!

• atvokado
  • Registratie: februari 2017
  • Laatst online: 16-02 19:37
Wat denken jullie van THETA? Ik zie het veel voorbij komen op twitter en ze zeggen dat er waarschijnlijk een samsung partnership announcement gaat komen wat natuurlijk goed zou zijn voor de prijs

atvokado wijzigde deze reactie 15-02-2020 00:25 (3%)

• 68616c6c6f
atvokado schreef op zaterdag 15 februari 2020 @ 00:24:
Wat denken jullie van THETA? Ik zie het veel voorbij komen op twitter en ze zeggen dat er waarschijnlijk een samsung partnership announcement gaat komen wat natuurlijk goed zou zijn voor de prijs
Wow, samsung nog wel :o

• Jaapio
Een altcoin met een gerucht van een partnership... Dat zie je niet vaak inderdaad.

Ik zou me nog even goed inlezen voor je er iets instopt. :+

• RaptorXS
  • Laatst online: 01:33
Doet BMW niet mee? Dan wordt het niks O-)

• DaCoTa
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 20:30
...
waarschijnlijk
...
announcement
...

sheez.

Op samsung.com of GTFO

• toilet_paper
  • Registratie: mei 2012
  • Laatst online: 22-02 23:25
toilet_paper schreef op dinsdag 31 december 2019 @ 02:33:
'T is niet zo moeilijk jong's.
Ome TP heeft zich onlangs 'n BTC aangeschaft aan €6200,- (met dank aan o.a. eindejaarsbonus).
Welnu, we zitten in een prachtige falling wedge:
[Afbeelding: BigMoney]
(coinbase:btceur)
We gaan straks mooi omhoog (waarom niet).
Dan is het achterover zitten geblazen tot we de 10k aantikken, dan gaat de eerste 0,5 BTC eruit.
Op 12k nog eens 0,25BTC.
Ach ja, misschien eerst ff naar beneden om de onderste lijn aan te ketsen rond 5500-ish.
Mocht dat gebeuren, koopt ome TP zich er nog eene geheele BTC bij.
Als we die ene BTC op 5500 kunnen meepakken wordt het resp. 1 BTC op 10k en 0,5 BTC op 12k in de verkoop. De rest = vulling veur voor de hodl stack tot aan 250k-ish.
Dat betekent dus ergens maart/april 2020 weer een paar duuzend euries erbij. Wat wil je nog meer.
Ik lees allerhande berichten van mensen die er de brui aan geven. Gebrek aan tijd zeggen ze. Nou, dit alles kost me nog geen 10 min.
Je moet wel een beetje optimistisch blijven hoor.
En zo niet, dan blijf ik nog wat langer achterover leunen.
Morgen weer een da... jaar.
Alvast een fijne jaarwisseling gewenst allen.
Hup BTC, nog maar een paar honderd euries te gaan :9 oOo
(Nu niet die dikke rode candle uit de mouwen schudden svp)
toilet_paper schreef op zaterdag 15 februari 2020 @ 01:31:
[...]

Hup BTC, nog maar een paar honderd euries te gaan :9 oOo
(Nu niet die dikke rode candle uit de mouwen schudden svp)
Kijk, da's een voorspelling :)

(Niet check dit en dagen laten staat het hoger terwijl alles omhoog gaat)

• DAMAGE
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 23:30

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

@Jaapio die @Crypts probeert wel vaker ruzies uit te lokken. Notie van nemen en aan de kant zetten :+

Corsair Obsidian 800D | Corsair AX850 | Intel i9 9900K @ 5ghz | ASUS Maximus XI HERO | 16GB GSkill TridentZ 3600mhz DDR4 | XPG SX8200 Pro 2TB | MSI RTX 2080 Ventus OC | Zowie FK1 | Corsair K65 LUX RGB | Logitech G25 wheel

• sh4d0wman
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 04:13

sh4d0wman

Long live the King!

De een zijn dood.... https://www.zeelandnet.nl...ntaine-wegens-coronavirus

Doe alle biljetten maar op hoge temperatuur zodat ze zwart worden. Leveren wij een alternatief, bullish :P

Being a hacker does not say what side you are on. Being a hacker means you know how things actually work and can manipulate the way things actually work for good or for harm.
Come to the dark side. We've got cookies.

• PHPResource
sh4d0wman schreef op zaterdag 15 februari 2020 @ 09:23:
De een zijn dood.... https://www.zeelandnet.nl...ntaine-wegens-coronavirus

Doe alle biljetten maar op hoge temperatuur zodat ze zwart worden. Leveren wij een alternatief, bullish :P
Ze gaan zelfs geld in quarantaine doen? Maar het is toch maar een gewoon griepvirus volgens sommigen? 8)7

Wel mogelijkheden voor crypto adoptie trouwens inderdaad

PHPResource wijzigde deze reactie 15-02-2020 11:00 (6%)

• Pelox2002
Chinees geld in quarantaine, Libanees geld geblokkeerd op de rekeningen.. al heb je miljoenen je mag maar een x bedrag pinnen.. gaat goed!

• Imgnrydrmr

Imgnrydrmr

Purrmeow~

Ik hoorde het net van het Chinees geld... Tjah, ergens te begrijpen. Blijkbaar kan het beestje enorm lang op de grond overleven + is het besmettelijker dan de traditionele griep. Geld wisselt zo snel van eigenaar, zeker op markten etc. Kan niet beter zijn voor 2019-nCoV.

Maar um. Wil iemand even wat reclameborden in China gaan plaatsen voor Bitcoin? We moeten die mensen toch een alternatief aanbieden.

• Pelox2002
Imgnrydrmr schreef op zaterdag 15 februari 2020 @ 12:53:
Ik hoorde het net van het Chinees geld... Tjah, ergens te begrijpen. Blijkbaar kan het beestje enorm lang op de grond overleven + is het besmettelijker dan de traditionele griep. Geld wisselt zo snel van eigenaar, zeker op markten etc. Kan niet beter zijn voor 2019-nCoV.

Maar um. Wil iemand even wat reclameborden in China gaan plaatsen voor Bitcoin? We moeten die mensen toch een alternatief aanbieden.
Ze hebben daar NEO

en ik ook :7

• Azer
  • Registratie: oktober 2003
  • Niet online
Bitcoin heeft op de 15m candles al 3x de 10200 support geraakt. Vierde keer gaat hij er meestal doorheen. Ben benieuwd of dat deze keer weer zo is. Van mij mag er in ieder geval weer wat meer beweging komen. Saaie boel zo :P Alleen POWR en OGN zijn wat moves aan het maken vandaag.

• Eindhovenfinest
  • Registratie: juli 2002
  • Laatst online: 23-02 13:57
Azer schreef op zaterdag 15 februari 2020 @ 13:21:
Bitcoin heeft op de 15m candles al 3x de 10200 support geraakt. Vierde keer gaat hij er meestal doorheen. Ben benieuwd of dat deze keer weer zo is. Van mij mag er in ieder geval weer wat meer beweging komen. Saaie boel zo :P Alleen POWR en OGN zijn wat moves aan het maken vandaag.
RSI ook in downtrend, ik z'n ook wel weer naar beneden zakken. (buy the dip!)

• Matadores
  • Registratie: november 2017
  • Laatst online: 20:55
Pelox2002 schreef op zaterdag 15 februari 2020 @ 13:08:
[...]

Ze hebben daar NEO

en ik ook :7
Hou GAS de komende weken goed in de gaten. Die gaat in verhouding tot NEO nog harder in waarde groeien..

• Sahara
  • Registratie: mei 2013
  • Laatst online: 17:34
Matadores schreef op zaterdag 15 februari 2020 @ 14:19:
[...]

Hou GAS de komende weken goed in de gaten. Die gaat in verhouding tot NEO nog harder in waarde groeien..
Wil het niet aan de grote klok hangen.. maar zodra die correctie komt, dan ga ik hopelijk onder de 2 dollar een hele hoop GAS kopen en hodlen tot een nieuwe ATH.

• Pelox2002
Sahara schreef op zaterdag 15 februari 2020 @ 14:21:
[...]

Wil het niet aan de grote klok hangen.. maar zodra die correctie komt, dan ga ik hopelijk onder de 2 dollar een hele hoop GAS kopen en hodlen tot een nieuwe ATH.
Zoveel vertrouwen in gas? Ik heb het enkel omdat ik neo stake..
Waarom is GAS een goeie hodl dan? Dat is toch gewoon een dump coin voor Neo holders?

• Nopheros
  • Registratie: juli 2007
  • Laatst online: 22:47
Ben ook wel benieuwd. Zo te zien is GAS, net zoals de meeste coins, sinds december al flink gestegen.

Nopheros wijzigde deze reactie 15-02-2020 14:37 (3%)

Star Citizen: Vikings - Vikings Org

• Sahara
Pelox2002 schreef op zaterdag 15 februari 2020 @ 14:29:
[...]

Zoveel vertrouwen in gas? Ik heb het enkel omdat ik neo stake..
Als je naar de grafiek van GAS op coinmarketcap kijkt, dan zie je dat de high van GAS op ca. 89 dollar zat, de high van NEO was iets van 185 dollar rondom dezelfde datum. Reken maar uit welke coin harder kan stijgen. Alleen nu is alles hard gestegen, zal wel afvlakken en dalen als BTC een correctie maakt.

• Euler212
  • Registratie: juni 2014
  • Niet online
Sahara schreef op zaterdag 15 februari 2020 @ 14:39:
[...]

Als je naar de grafiek van GAS op coinmarketcap kijkt, dan zie je dat de high van GAS op ca. 89 dollar zat, de high van NEO was iets van 185 dollar rondom dezelfde datum. Reken maar uit welke coin harder kan stijgen. Alleen nu is alles hard gestegen, zal wel afvlakken en dalen als BTC een correctie maakt.
Ik hoop dat sommige van mijn bags terugkomen op oude highs, maar dat GAS ooit voor 89 dollar is getrade wil natuurlijk niet zeggen dat dat weer gaat gebeuren.

Ben wel blij dat andere mensen veel aan wishful thinking doen, dat is alleen maar goed voor moon potential.

EDIT: Leuke oefening wel, kijken wat je huidige holdings waard zouden zijn als je ze ooit kan verkopen voor de vorige all-time highs. Beetje dromen erbovenop dat de volgende bubble minstens 5 keer zo groot wordt. Niet te vaak doen, maandag weer wage-slaven. ;)

Euler212 wijzigde deze reactie 15-02-2020 15:29 (15%)

• Sahara
Euler212 schreef op zaterdag 15 februari 2020 @ 15:23:
[...]

Ik hoop dat sommige van mijn bags terugkomen op oude highs, maar dat GAS ooit voor 89 dollar is getrade wil natuurlijk niet zeggen dat dat weer gaat gebeuren.

Ben wel blij dat andere mensen veel aan wishful thinking doen, dat is alleen maar goed voor moon potential.

EDIT: Leuke oefening wel, kijken wat je huidige holdings waard zouden zijn als je ze ooit kan verkopen voor de vorige all-time highs. Beetje dromen erbovenop dat de volgende bubble minstens 5 keer zo groot wordt. Niet te vaak doen, maandag weer wage-slaven. ;)
Daar heb je gelijk in, maar als GAS op de helft of 30 dollar p.s. komt, is dat al 15x over de kop. That is good enough for me.
Mijn gedachte bij het holden van GAS vs NEO is altijd: GAS holden levert je niets op, behalve misschien een waardestijging en NEO levert je GAS + mogelijke waardestijging van beide op, of je verkoopt GAS direct voor extra NEO, waardoor er dagelijks weer meer GAS gegenereerd wordt.

Ik zou dus altijd NEO holden itt alleen GAS, maar GAS dat je ontvangt kan je natuurlijk gewoon holden, waardoor je alsnog je doel bereikt, maar wel via een omweg die volgens mij lucratiever is.

• Sahara
Taro schreef op zaterdag 15 februari 2020 @ 15:35:
Mijn gedachte bij het holden van GAS vs NEO is altijd: GAS holden levert je niets op, behalve misschien een waardestijging en NEO levert je GAS + mogelijke waardestijging van beide op, of je verkoopt GAS direct voor extra NEO, waardoor er dagelijks weer meer GAS gegenereerd wordt.

Ik zou dus altijd NEO holden itt alleen GAS, maar GAS dat je ontvangt kan je natuurlijk gewoon holden, waardoor je alsnog je doel bereikt, maar wel via een omweg die volgens mij lucratiever is.
Ik snap die redenering dat wanneer je NEO of ONT hodled je dan respectievelijk GAS of ONG krijgt, dat is inderdaad zo. Maar check voor de grap nu ONG ff (+48%). Het is duidelijk dat er meer mensen zijn die ervan uitgaan dat de gas/dividend variant in de nabije toekomst omhoog zal gaan. Je moet wel veel NEO/ONT hebben om een echt veel GAS/ONG te krijgen.

• Crypts
Sahara schreef op zaterdag 15 februari 2020 @ 16:36:
[...]

Ik snap die redenering dat wanneer je NEO of ONT hodled je dan respectievelijk GAS of ONG krijgt, dat is inderdaad zo. Maar check voor de grap nu ONG ff (+48%). Het is duidelijk dat er meer mensen zijn die ervan uitgaan dat de gas/dividend variant in de nabije toekomst omhoog zal gaan. Je moet wel veel NEO/ONT hebben om een echt veel GAS/ONG te krijgen.
Ook weleens naar gekeken maar ik vind het rendement niet toereikend tov het (prijs)risico wat je loopt. In een opgaande markt en/of LT maakt dat natuurlijk niet uit maar toch. :)
Wat betreft die swings op GAS en ONG, mjah je zou eerder andersom verwachten dus de enige 'logica' die ik erin kan zien zijn kunstmatige price pumps maar misschien mis ik iets? :?

Bitcoin heeft een klein dipje... Benieuwd of die op de MA7 blijft hangen.

@Sahara Klopt, je zag in het verleden dat GAS vaak onder de radar bleef en eens in de zoveel tijd een enorme pump kreeg. Uiteindelijk heb je GAS of ONG nodig om NEO of ONT gratis te kunnen versturen en het uitdelen van dit gratis dividend is ook eindig. Er zit dus ook een vorm van schaarste achter, want je blijft niet onbeperkt GAS/ONG krijgen, dat stopt ooit.

• PHPResource
Wat een geweld. 10k gaat eraan helaas
Bitcoin stop losses geraakt, benieuwd of ik zo minder terug kan kopen of dat het een goede keuze was...

Binance heeft het moeilijk, dat komt niet vaak voor...

Taro wijzigde deze reactie 15-02-2020 16:56 (21%)

• Azer
  • Niet online
En weer lagged de Binance UI hopeloos achter op de werkelijke trades. Als ze dit al niet aan kunnen begin ik me toch een beetje zorgen met wat er gebeurd als er een echte bullrun/dump komt.

• Crypts
PHPResource schreef op zaterdag 15 februari 2020 @ 16:53:
Wat een geweld. 10k gaat eraan helaas
Ik ben weer in LTC gestapt. Zat niet te wachten op een dip maar laat hem ook niet schieten. :)

• PHPResource
Opvallend dat de dump op eth/usdt reuze meevalt!

• outlandos
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 20-02 22:40
Als 9600 maar houdt vind ik alles best.

• Imgnrydrmr

Imgnrydrmr

Purrmeow~

En in één minuut werden alle LTC buy orders aangetikt... Het blijft me toch een bizar wereldje, die crypto. 8)7
Azer schreef op zaterdag 15 februari 2020 @ 16:55:
En weer lagged de Binance UI hopeloos achter op de werkelijke trades. Als ze dit al niet aan kunnen begin ik me toch een beetje zorgen met wat er gebeurd als er een echte bullrun/dump komt.
Het probleem is alleen geen hardware probleem maar een software probleem. Het is helaas niet opgelost door er extra hardware tegenaan te gooien.

• Pelox2002
We dalen altijd 78x zo hard dan dat we stijgen.. heel apart

• Azer
  • Niet online
PilatuS schreef op zaterdag 15 februari 2020 @ 17:00:
[...]

Het probleem is alleen geen hardware probleem maar een software probleem. Het is helaas niet opgelost door er extra hardware tegenaan te gooien.
Ik zeg ook niet dat het een hardware probleem is. Ik ben zelf ook softwareontwikkelaar en ik snap best dat het heel moeilijk is om een systeem te bouwen dat zoveel trades per seconde aan moet kunnen. Wat ik alleen niet snap is dat het volume in 2017 vele malen hoger was en dat ik deze problemen toen niet zag.

• PHPResource
Binance heeft het ook bizar moeilijk. Ben er al een paar gewoon uitgeknikkerd :/
Azer schreef op zaterdag 15 februari 2020 @ 17:05:
[...]
Ik zeg ook niet dat het een hardware probleem is. Ik ben zelf ook softwareontwikkelaar en ik snap best dat het heel moeilijk is om een systeem te bouwen dat zoveel trades per seconde aan moet kunnen. Wat ik alleen niet snap is dat het volume in 2017 vele malen hoger was en dat ik deze problemen toen niet zag.
Ik wist niet of jij dat wist, gaf het puur even aan :)

Wat betreft volume is het lastig vergelijken. Het gaat om aantal trades per seconde en dat kan best eens flink hoger zijn met veel meer pairs en traders/bots.

• PHPResource
Maar even serieus, je kunt nu toch niet handelen op Binance? De balances worden helemaal niet meer bijgewerkt. Kan geen orders plaatsen niks. Slecht hoor.
Pagina: 1 ... 56 ... 64 Laatste

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True