Nee gewoon rijtjeshuis met 1 bewoner en ik woon er al jaren dus gewoon geklungel van E-Fiber. Was last minute ingepland klusje maar aansluiting wel netjes doorgemeten en afgemeld, ze de monteur. Ergens tussen wal en schip gevallen en dan is het altijd verdomd lastig om opgelost te krijgen. Maar Freedom is er inderdaad goed achteraan aan het gaan en das wel verademing na Tweak._Eend_ schreef op zaterdag 4 november 2023 @ 11:53:
[...]
Woon je in een gesplitst huis of op een gesplitst perceel toevallig? Ik heb dat ook gehad, bij mij zijn er later nog een aantal appartementen bijgebouwd en de eigenaar heeft alles gesplitst van een huisnummer en die heeft daarbij nogal wat fouten gemaakt. Gas- en watermeters hebben ze hier ook al eens lopen zoeken, want die zitten in mijn appartementje, andere appartementen hebben alleen stroommeters.
Daarom ben ik blij met Freedom, want toen ik mailde werd alles goed geregeld door 1 persoon, en die heeft voor de oplevering ook gecontroleerd of ze de juiste aansluiting te pakken hadden. Want die aansluitingen hier zijn nogal een onoverzichtelijk zooitje.
Flickr | Photography 101: Skills > Patience > Gear