Precies, ik vermoed dat dit jaar alleen Founding Members aangesloten gaan worden en wil eigenlijk zsm weg bij KPN. Prijzen zijn echt bijzonder hoog als je via KPN aangesloten wordt imo, daarom zou ik idd de 49€ variant willen maar dan is t wel handig om te weten of die leverbaar isEdje040 schreef op vrijdag 20 maart 2020 @ 18:12:
[...]
Een Founding Member heeft alleen voorrang op de aansluiting. Na 30 maart heet het lidmaatschap Freedom Member Account. Zie nieuwsbrief 2. Een Freedom Member Account kent dezelfde mogelijkheden alleen geen voorrang bij de aansluiting. Ik ben Founding Member maar ga er nu nog geen gebruik van maken. Prijzen zijn mij te gortig. Enige wat interessant kan zijn is gigabit tegen €49,-.
Waarom ben je eigenlijk precies Founding Member geworden als je er geen internet wilt afnemen? Een e-mailadres dat je 50€ per jaar kost vind ik toch wel gortig...
Wat noem jij dan een aanzienlijk lager bedrag?Edje040 schreef op vrijdag 20 maart 2020 @ 18:12:
[...]
Daar komt dan tv nog bij met de extra pakketten die ik afneem (Fox en Ziggo Sports). Dan tik je de €90 aan. Ik heb gisteren verlengd bij XS4ALL tegen een aanzienlijk lager bedrag. Geen gigabit...maar dat heeft een gemiddelde consument ook echt niet nodig. 200/200 is ruim voldoende. Voorlopig blijft de techniek nog minimaal een jaar gescheiden. Daarnaast ben ik gewoon tevreden met XS4ALL en zal Freedom zich nog moeten bewijzen.
[...]
Bij xs4all kom je dan toch volgens mij ook op 76€ plus 14,99 voor Ziggo en 12.99 voor Fox. Das dus ruim 100€!
Gigabit heb ik overigens ook niet nodig (wel nice to have natuurlijk