Het grote fietskleding topic

Pagina: 1 ... 47 ... 63 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:26

Sport_Life

Solvitur ambulando

Ik zoek een goede lange fietsbroek met reflectie, hebben jullie tips? Voor temperatuur 10-15 graden (draag ik bij 5-10 graden).

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | Zappi v2.1

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Reginas
  • Registratie: Juni 2023
  • Laatst online: 20:03

Reginas

Queen of Core Stability

AGU Hivis Essential iets?

Mijn partner is prima tevreden over die broek, evt. tot temperaturen rond het vriespunt. Pijpen zijn gevoerd met zachte fleece en redelijk winddicht. Zichtbaarheid is ook goed. Reflecterende details blijven mooi na verschillende wasbeurten. Over het comfort op langere afstanden kan ik niks zeggen, want mijn partner had hem steeds aan voor winterse ritten van max. 2 uur.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pimorez
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Gisteren voor het eerst mijn Q36.5 UNIQUE handschoenen gebruikt (na mijn Assos handschoenen te zijn vergeten op een bankje in NYC, terwijl die zo lekker zaten).

Ze zitten als gegoten, zijn van uitstekende kwaliteit en zijn lekker grippy over de gehele palm.
Het vervelendste is dat er geen 'zweetlapje' bij de duim zit (zoals die van Assos wel hadden) om met dit weer en in de bergen een emmer zweet van je voorhoofd te vegen.

Ze zijn aan de prijs (hoewel die van Assos ook flink duur zijn geworden zie ik), maar zijn het dubbel en dwars waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:54
heeft iemand nog een tip voor een online winkel waar ze Q36.5 voor een beetje acceptabele prijzen verkopen?

Bij Bakkerracingproducts hebben ze best wat, bv ook een Dottore L1 voor 120, maar natuurlijk niet in maat L :(

Strava

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MaSw85
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-09 14:22
Prulleman schreef op maandag 11 september 2023 @ 15:16:
heeft iemand nog een tip voor een online winkel waar ze Q36.5 voor een beetje acceptabele prijzen verkopen?

Bij Bakkerracingproducts hebben ze best wat, bv ook een Dottore L1 voor 120, maar natuurlijk niet in maat L :(
Hopmans wellicht? Anders zit je vaak al aan Futurumshop vast met een evt. €20 kortingscode.

Komoot

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ypuh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Nu online

Sport4It.com heeft regelmatig goede Q36.5 aanbiedingen.

Futurum ook wel i.c.m. de €25 kortingsbonnen.

• user_tweakers
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 19-08 21:19
Pff, probeer ik me transparente lens in mijn AGU Verve HDII fietsbril te zetten, breekt het frame in twee stukken :(

Iemand nog tips voor een beetje goede prijs/kwaliteit verhouding brillen?

Was wel erg bij met deze bril, maar nog eens €100+ neerleggen vind ik wat overdreven. Daarnaast kijkt me voor komende periode en photochromic lens misschien ook wel fijn.

Iemand goede tips?

Ben zelf niet echt van AliExpress, vaak als het net niet goed is heb je uiteindelijk een waardeloos product en koop ik achteraf toch iets anders, waardoor het alleen maar duurder wordt.

Misschien iets van BBB.

• DeFeCt
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17:10

DeFeCt

je wéét toch

user_tweakers schreef op woensdag 13 september 2023 @ 19:45:
Pff, probeer ik me transparente lens in mijn AGU Verve HDII fietsbril te zetten, breekt het frame in twee stukken :(

Was wel erg bij met deze bril, maar nog eens €100+ neerleggen vind ik wat overdreven. Daarnaast kijkt me voor komende periode en photochromic lens misschien ook wel fijn.

Iemand goede tips?

Ben zelf niet echt van AliExpress, vaak als het net niet goed is heb je uiteindelijk een waardeloos product en koop ik achteraf toch iets anders, waardoor het alleen maar duurder wordt.

Misschien iets van BBB.
https://www.siroko.com/c/...s-for-running-and-cycling met "makkelijk" glazen vervangen

Flickr

• LordSinclair
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 21:30
Bij dat merk duurde bij mij het ook niet lang voordat het frame in tweeën lag door het glazen wisselen. De neusbrug brak bij mij af.

There's no need to kneel, I'm a very democratic sort of lord.

• Sherlock
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19:39

Sherlock

No Shit

Goede deals op het moment! Ik heb zelf nogal een klein hoofd, en dan wordt het altijd behoorlijk dringen om een zonnebril onder mijn helm te krijgen... Eigenlijk moet ik ook eens een winkel binnenstappen om beide te passen.

And if you don't expect too much from me, you might not be let down.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• wisselwerking
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:25
Sherlock schreef op donderdag 14 september 2023 @ 08:49:
[...]

Goede deals op het moment! Ik heb zelf nogal een klein hoofd, en dan wordt het altijd behoorlijk dringen om een zonnebril onder mijn helm te krijgen... Eigenlijk moet ik ook eens een winkel binnenstappen om beide te passen.
Volgens mij heb ik op de site van Siroko nog nooit gezien dat producten niet in de aanbieding waren.

• DeFeCt

DeFeCt

je wéét toch

LordSinclair schreef op donderdag 14 september 2023 @ 08:46:
[...]

Bij dat merk duurde bij mij het ook niet lang voordat het frame in tweeën lag door het glazen wisselen. De neusbrug brak bij mij af.
Gaat bij mij al meer dan twee jaar zonder problemen mee, wisselen van glazen is wel een handigheidje.

Flickr

• DeFeCt

DeFeCt

je wéét toch

wisselwerking schreef op donderdag 14 september 2023 @ 09:03:
[...]
Volgens mij heb ik op de site van Siroko nog nooit gezien dat producten niet in de aanbieding waren.
Klopt, die kortingen moet je met een grote korrel zout nemen, eigenlijk zijn dit de vaste prijzen, met een referral link van Jasper Verkuijl kun je nog wel extra korting krijgen: https://www.youtube.com/@jasperverkuijl - https://srko.co/verkuijl

Flickr

• mhr-zip
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:30
DeFeCt schreef op donderdag 14 september 2023 @ 10:41:
[...]

een referral link van Jasper Verkuijl kun je nog wel extra korting krijgen:
Ook die is standaard te noemen.

PS: What's Up Cycling FANATICS!

Zijn vijftig was nog schoon. Drinkwaterkaart.nl Drinkwaterspots

• DeFeCt

DeFeCt

je wéét toch

mhr-zip schreef op donderdag 14 september 2023 @ 10:46:
[...]
Ook die is standaard te noemen.
Alleen standaard te noemen als je er van op de hoogte bent lijkt me...

Flickr

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Casual Ruud
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 20:43
Met code IAMSIROKO kun je nog 10% extra korting krijgen bovenop die referral link.

Geen ervaring met die brillen wel met de kleding en die is zeer positief.

• guapper
  • Laatst online: 15:55
Casual Ruud schreef op donderdag 14 september 2023 @ 11:12:
Met code IAMSIROKO kun je nog 10% extra korting krijgen bovenop die referral link.

Geen ervaring met die brillen wel met de kleding en die is zeer positief.
Hier ook tevreden met de kleding, maar hou er rekening mee dat de maatvoering niet op lange personen is gemaakt. Het zijn wel een beetje naveltruitjes, zeg maar. (1,97m, maat M).

Bij warm weer geen probleem, maar voor winterkleding ga ik toch ergens anders shoppen denk ik.

[ Voor 9% gewijzigd door guapper op 14-09-2023 11:22 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Grin
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 18:05

Grin

Ride si sapis.

Futurum, Hopmans, Bakker, Sport4IT en BikeInn zijn mijn vaste adressen.
Beetje letten op de seizoenen: halverwege de zomer beginnen de aanbiedingen voor zomerspullen, halverwege de winter beginnen de aanbiedingen voor winterspullen; dan moet je toeslaan. Je bent nu al aardig laat voor de populaire maten (M en L) en je zal dus wat geluk moeten hebben.
Q36.5 is een merk wat je kan(moet?) kopen zodra je een scherpe aanbieding ziet, de voorraden zijn doorgaans klein en daarmee snel uitverkocht, helemaal voor de M/L maten.

NewsBlur || My Fujifilm gear

• scraemus
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 16:27
Ik heb er ook 2 (eentje photochromic en eentje zonnebril) monturen bevallen prima. Glazen wisselen bijna onmogelijk en de lenzen krassen heel snel (vind zelf de zonnebril eigenlijk niet donker genoeg voor de zomer als ik eerlijk ben). Monturen zitten bij mij wel erg prettig.

https://www.strava.com/athletes/5891551

• Casual Ruud
guapper schreef op donderdag 14 september 2023 @ 11:21:
[...]

Hier ook tevreden met de kleding, maar hou er rekening mee dat de maatvoering niet op lange personen is gemaakt. Het zijn wel een beetje naveltruitjes, zeg maar. (1,97m, maat M).

Bij warm weer geen probleem, maar voor winterkleding ga ik toch ergens anders shoppen denk ik.
Ik kan mij voorstellen dat M met jouw lengte kort is. Ik ben 12 cm korter en M is bij mij prima. Afhankelijk van je bouw lijkt mij een L of XL dan beter passen.

Winterkleding van Siroko heb ik overigens niet.

• guapper
Casual Ruud schreef op donderdag 14 september 2023 @ 12:37:
[...]

Ik kan mij voorstellen dat M met jouw lengte kort is. Ik ben 12 cm korter en M is bij mij prima. Afhankelijk van je bouw lijkt mij een L of XL dan beter passen.

Winterkleding van Siroko heb ik overigens niet.
M heb ik vanwege mijn bouw, ben bang dat die andere te los gaan zitten, en wordt maar een paar cm langer.

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
LordSinclair schreef op donderdag 14 september 2023 @ 08:46:
[...]

Bij mij ook gebroken inmiddels. Bij een bekende hetzelfde verhaal. Zeker een issue met deze brillen dus!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• user_tweakers
Thanks. Ik heb mijn agu bril nog kunnen maken met 1 seconden lijm. Hopelijk gaat het nu weer lang goed. In ieder geval geen glazen meer wisselen.

Een siroko met meekleurende glazen voor +- €45 is niet verkeerd. Die ga ik denk proberen!

Toch veel makkelijker om twee brillen te hebben om plaats van continu wisselen van glazen

• Fanatix
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 20:09
user_tweakers schreef op donderdag 14 september 2023 @ 17:38:
[...]

Thanks. Ik heb mijn agu bril nog kunnen maken met 1 seconden lijm. Hopelijk gaat het nu weer lang goed. In ieder geval geen glazen meer wisselen.

Een siroko met meekleurende glazen voor +- €45 is niet verkeerd. Die ga ik denk proberen!

Toch veel makkelijker om twee brillen te hebben om plaats van continu wisselen van glazen
Van Siroko heb ik er al twee gehad die uit meer dan 1 stuk bestonden. Morgen maar eens shoppen voor een Oakley.

Computer games don't affect kids; I mean if Pac-Man affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching magic pills and listening to repetitive electronic music.

• Travelista
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 17-08 10:34
user_tweakers schreef op woensdag 13 september 2023 @ 19:45:

Iemand goede tips?

Misschien iets van BBB.
Ik heb vorige week deze
https://www.bol.com/nl/nl...ph/9300000020385435/?s2a= gekocht. Bevalt mij goed. Wel weer 89 euro.

Groet Marcel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• user_tweakers
Travelista schreef op donderdag 14 september 2023 @ 19:41:
[...]

Ik heb vorige week deze
https://www.bol.com/nl/nl...ph/9300000020385435/?s2a= gekocht. Bevalt mij goed. Wel weer 89 euro.

Groet Marcel
Thanks. Lijkt erg op mijn Agu bril. Vind ze ook veel mooier dan die Sirokko waarbij de nog een stukje plastic boven de neusbrug ziet lopen naar de bovenrand van de bril.

Overigens besteld bij Futurum voor €74.

https://www.futurumshop.n...sportbril-mat-zwart.phtml

Hopelijk zit die een beetje goed :)

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• DDX
  • Registratie: April 2001
  • Nu online

DDX

Omdat je nooit genoeg (fiets)schoenen kan hebben en ze er mooi uitzagen :

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/Ph6mfHM/photo-2023-09-15-17-55-50.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/6rv2cbx/photo-2023-09-15-17-55-55.jpg

https://www.strava.com/athletes/2323035

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhr-zip
DDX schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 17:57:

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Ook morgen aan?

Reginas in "Het Grote - 2023 Tweakers Social Ride- Topic!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX
  • Nu online

DDX

Nee zijn geen mtb/gravel schoenen, past niet op de spd pedalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElGreco
  • Registratie: Januari 2010
  • Nu online
DDX schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 18:18:
Zet je toch je pedalen even over? Daar draai je je hand niet voor om

www.vanspeykwheels.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Travelista
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 17-08 10:34
user_tweakers schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 17:31:
[...]

Thanks. Lijkt erg op mijn Agu bril. Vind ze ook veel mooier dan die Sirokko waarbij de nog een stukje plastic boven de neusbrug ziet lopen naar de bovenrand van de bril.

Overigens besteld bij Futurum voor €74.

https://www.futurumshop.n...sportbril-mat-zwart.phtml

Hopelijk zit die een beetje goed :)
Ha nice! Mooie prijs! Iets te snel gekocht bij bol. Volgende keer eerst verder kijken. Veel plezier ermee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX
  • Nu online

DDX

ElGreco schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 18:28:
[...]

Zet je toch je pedalen even over? Daar draai je je hand niet voor om
Zou kunnen, maar hou het wel op spd pedalen op de gravelbike.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mhr-zip
DDX schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 19:12:
[...]

Zou kunnen, maar hou het wel op spd pedalen op de gravelbike.
Dan moet je het wel de hele dag aanhoren morgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX
  • Nu online

DDX

mhr-zip schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 19:14:
[...]

Dan moet je het wel de hele dag aanhoren morgen.
Trek de recon lace schoenen wel aan, ook prima toch ? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raymondw
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:02
DDX schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 17:57:

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Hele coole schoenen d:)b

Zet mij wel aan het denken over mijn plastic schoeisel...
#hetzalwelweergeldkosten ;)

to linux or not ,that's my quest... | 5800X | 32GB 3800C15 | X570-Pro | 980 1TB | 7900XTX | PVoutput | Fiets

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mhr-zip
DDX schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 19:15:
[...]

Trek de recon lace schoenen wel aan, ook prima toch ? :+
De regels zijn duidelijk; zolang je maar een helm op hebt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Reginas

Reginas

Queen of Core Stability

Dragers van witte fietssokken, wat is jullie tip om de sokken daadwerkelijk wit te houden?

Ik was ze mee met de rest van de sportkleding, maar het valt me op dat ze toch sneller grauw worden dan me lief is. Ik gebruik sportwasmiddel of fijnwasmiddel, dus zonder optische witversterkers of bleekmiddelen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DDX
  • Nu online

DDX

Niet dragen als het smerige bende buiten is.
En gewoon met de hand wassen/uitspoelen.

• Tortelli
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 17-09 14:49

Tortelli

mixing gas and haulin ass

Zoek een mtb (en eventueel) racefiets bril met Photochromic glazen. Probleem is alleen dat je ze weinig in de winkels ziet dus fatsoenlijk proberen is er niet echt bij.

ppeeqq Model-II PRO ziet er goed uit, net als de 100% Speedcraft. Beide zijn ook nog redelijk te betalen (~€150). Iemand tips of goede ervaring?
Geen heel groot hoofd overigens.

[ Voor 7% gewijzigd door Tortelli op 16-09-2023 17:46 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jesse
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-09 16:03
Reginas schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 07:37:
Dragers van witte fietssokken, wat is jullie tip om de sokken daadwerkelijk wit te houden?

Ik was ze mee met de rest van de sportkleding, maar het valt me op dat ze toch sneller grauw worden dan me lief is. Ik gebruik sportwasmiddel of fijnwasmiddel, dus zonder optische witversterkers of bleekmiddelen.
Ik heb ooit een tip gehoord over een vaatwas blokje er bij maar heb dat nog nooit zelf geprobeerd.

• raymondw

Grijze sokken O-)

Mijn vriendin neemt al jaren vanuit Frankrijk "Savon de Marseille" mee naar NL.
En hoe ranzig ik mijn spullen ook weet te maken, 80% van de tijd krijg ik het wel goed terug.
Alleen als het ouder word, dan word het ook lastiger.
Ik heb polo's die zweetplekken hebben die er echt niet meer uit gaan, het zei zo...

to linux or not ,that's my quest... | 5800X | 32GB 3800C15 | X570-Pro | 980 1TB | 7900XTX | PVoutput | Fiets

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rinslll
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 17:01
Ik denk dat @Requiem19 mijn antwoord hierop wel weet 😅😂

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BreadFan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Tortelli schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 17:37:
Zoek een mtb (en eventueel) racefiets bril met Photochromic glazen. Probleem is alleen dat je ze weinig in de winkels ziet dus fatsoenlijk proberen is er niet echt bij.

ppeeqq Model-II PRO ziet er goed uit, net als de 100% Speedcraft. Beide zijn ook nog redelijk te betalen (~€150). Iemand tips of goede ervaring?
Scroll even terug. Een dag of 2 geleden ging het over zeer betaalbare Siroko brillen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr.DJ95
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21:29
De koudere dagen staan voor de deur. Aangezien ik voor het eerst de koude periode door wil gaan fietsen zoek ik aanvulling van mijn fiets kledingkast.

Afgelopen zaterdag werd zowel mijn nek als de bovenkant van mijn hoofd erg koud. Dit was met +-10 graden.

Iemand hier een goede tip voor?

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Reginas

Reginas

Queen of Core Stability

Een buff! Soort multifunctionele tunnelvormige sjaal die je als col om je nek kunt dragen, maar ook over je hoofd kunt dragen en zelfs kunt knopen als bandana.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UmbfyEBnznhDJBhF0g0lW4nShbo=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/Aggm0ooiaoZRFsWIX1yFQnXj.png?f=user_large

Je hebt ze van verschillende materialen, maar zelf vind ik merinowol erg fijn. Houdt de warmte goed vast in de koude periodes van het jaar en wordt niet te zweterig als je het warm krijgt. Door de fijne vezels van deze wil kriebelt het niet op de huid. Zelfde geldt natuurlijk voor andere kledingstukken van merinowol.

Bijvoorbeeld deze van Buff zelf. Ik heb deze van Dilling (niet specifiek fietskleding, maken wel fijn wollen ondergoed - ook lekker voor wandelen of wintersport).

Voor het hele koude weer (vriespunt en lager) heb ik een bivakmuts van merino. Ik stop dan de onderkant van de bivakmuts in mijn jersey, zodat ik geen tochtgat heb bij mijn nek. Door de kou bevriest je adem en kun je een ijs baard krijgen. Dat ziet er wel grappig uit…

(p.s. als het materiaal niet uitmaakt en je best reclame wil rijden voor Shimano, dan mag je me een DM sturen. Ik heb hier nog een polyester buff van ze liggen waar ik niks mee doe. Kan zo op de post.)

[ Voor 5% gewijzigd door Reginas op 17-09-2023 21:51 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• GWBoes
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 14:49
BreadFan schreef op zondag 17 september 2023 @ 21:24:
[...]

Scroll even terug. Een dag of 2 geleden ging het over zeer betaalbare Siroko brillen.
De photochromische Siroko bril die ik een paar jaar geleden had viel mij wel erg tegen. Die heeft een bereik van donker naar donkerder. De Oakley die ik nu heb is standaard veel lichter, tot het punt dat je hem ook in het donker kan gebruiken. Heb ze hier even boven elkaar gelegd. Moge duidelijk zijn welke welke is. samen enkele minuten afgedekt voordat ik de foto nam.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SfNVeJPhwgD7xhQL49cDjjlr0aw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Qe6tQEl8qUd2dCkoV0h9YFGk.jpg?f=fotoalbum_large
Andere uiterste kan ik op dit tijdstip even niet testen :+

Flickr - Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online
rinslll schreef op zondag 17 september 2023 @ 20:51:
[...]

Ik denk dat @Requiem19 mijn antwoord hierop wel weet 😅😂
Helaas gaan wittensokkendragers weinig aan jouw tips hebben 😎.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scraemus
GWBoes schreef op zondag 17 september 2023 @ 22:27:
[...]

De photochromische Siroko bril die ik een paar jaar geleden had viel mij wel erg tegen. Die heeft een bereik van donker naar donkerder. De Oakley die ik nu heb is standaard veel lichter, tot het punt dat je hem ook in het donker kan gebruiken. Heb ze hier even boven elkaar gelegd. Moge duidelijk zijn welke welke is. samen enkele minuten afgedekt voordat ik de foto nam.
[Afbeelding]
Andere uiterste kan ik op dit tijdstip even niet testen :+
Hmm in de tussentijd dan toch wel wat veranderd denk ik. Mijn photochromic van Siroko is minder donker out of the box (niet helemaal helder overigens).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mr. Stom
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 11:36

Ik zou zeggen: niet meewassen met de rest van de sportkleding? Tenzij je MVDP bent en je gehele outfit wit is natuurlijk.

Witte sokken gaan gewoon in de - jawel - witte was. Zijn ze héél smerig dan spoel ik ze eerst even uit in de gootsteen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• la_fusion
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15:24
Goed met een regenachtig weekend voor de deur ga ik toch maar een schoenendroger aanschaffen. De vraag is echter welke:

1. Shoefresh Opod(groot maar snel en bewezen op basis van 'betaalde reviews')
2. Shoefresh mini(klein maar traag(8 uur?)
3. Alternatieve voor de Opod(goedkoper en zijn ook goede reviews van te vinden)
4. Alternatief voor de mini(goedkoper maar nog steeds traag).

Wat kiezen jullie?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• aerofreak
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 21:20

aerofreak

Steve Jobs

Hier zijn we heel tevreden met de Shoefresh en ook met natte laarzen/schoenen van kinderen. De mni heb ik ook, maar nog nooit gebruikt :')

"When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return"
~Leonardo Da Vinci~

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mhr-zip
la_fusion schreef op maandag 18 september 2023 @ 09:53:
Goed met een regenachtig weekend voor de deur ga ik toch maar een schoenendroger aanschaffen. De vraag is echter welke:

Wat kiezen jullie?
Is er geen actie met 1 en 2 als combi, die heb ik ook wel eens gezien.

Ik heb de voorloper van 1., super tevreden. Maar ken ook mensen die 2. er nog hebben bijgekocht ivm vakantie's ed.

Maar wat je ook koopt, iig een Shoefresh!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• raymondw
@la_fusion
Ik heb mijn schoenen vorig jaar echt mishandeld met zweet en vocht.
Sinds dit jaar (volgens mij een advies in dit topic) een Shoefresh Opod gekocht en het is geweldig!
Waar mijn schoeisel eerst werd verbannen uit huis staan ze nu weer vrolijk in de keuken.

Wat ik de afgelopen maanden heb gedaan
- sokken dragen tijdens het fietsen
- goed drogen met de Opod na het fietsen
- inspuiten met : Bama Magic Freshener
- evt wat nadrogen in de zon

Het worden nooit meer viooltjes, maar het is ook geen discussie punt meer in huis.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• la_fusion
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15:24
raymondw schreef op maandag 18 september 2023 @ 10:08:
@la_fusion
Ik heb mijn schoenen vorig jaar echt mishandeld met zweet en vocht.
Sinds dit jaar (volgens mij een advies in dit topic) een Shoefresh Opod gekocht en het is geweldig!
Waar mijn schoeisel eerst werd verbannen uit huis staan ze nu weer vrolijk in de keuken.

- goed drogen met de Opod na het fietsen
- inspuiten met : Bama Magic Freshener
- evt wat nadrogen in de zon

Het worden nooit meer viooltjes, maar het is ook geen discussie punt meer in huis.
Het gaat vooral om ze droog te krijgen, lucht is geen issue hier in huis :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mhr-zip
raymondw schreef op maandag 18 september 2023 @ 10:08:
Whut, weet je zeker dat je niet in het verkeerde topic zit.

O-)

[ Voor 6% gewijzigd door mhr-zip op 18-09-2023 10:24 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ElGreco
  • Registratie: Januari 2010
  • Nu online
la_fusion schreef op maandag 18 september 2023 @ 09:53:

Wat kiezen jullie?
De mini vind ik echt een oplossing voor als je op reis bent. Werkt anders dan de drogers waar je je schoenen aan hangt. Zo'n opod achtig apparaat droogt je schoenen veel sneller en beter.

Ik heb beide overigens, beide van Shoefresh en kan vergelijken. Ik heb niet de opod maar het vorige model (lijkt hierop maar ik heb de versie voor 1 paar schoenen: https://www.shoefresh.eu/nl/shoefresh-multi-freshener.html)

[ Voor 39% gewijzigd door ElGreco op 18-09-2023 10:36 ]

www.vanspeykwheels.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kluus
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19:04

Kluus

Gang is alles

Ik heb de Go4Dry als alternatief wat je nog niet genoemd hebt. Voldoet hier ook prima, al kan ik het niet vergelijken met de alternatieven van Shoefresh.

Voordeel is dat je deze in kan klappen zodat hij ook makkelijk mee gaat op vakantie enzo.

Verder: Een schoenendroger, welke je ook kiest, is altijd een goede aankoop. Vooral als je kinderen hebt die buiten sporten/spelen wordt je vrouw er uiteindelijk ook gelukkig van. De mijne had haar eigen sportschoenen er gisteren ook weer op staan zag ik. :)

[ Voor 27% gewijzigd door Kluus op 18-09-2023 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluus

Kluus

Gang is alles

mr.DJ95 schreef op zondag 17 september 2023 @ 21:39:
De koudere dagen staan voor de deur. Aangezien ik voor het eerst de koude periode door wil gaan fietsen zoek ik aanvulling van mijn fiets kledingkast.

Afgelopen zaterdag werd zowel mijn nek als de bovenkant van mijn hoofd erg koud. Dit was met +-10 graden.

Iemand hier een goede tip voor?
+1 voor @Reginas, hier ook team buffjes, hoeft ook nog eens geen drol te kosten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CedricD
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13:44
Ik ben op zoek naar goedkope maar kwalitatief goede korte fietsbroeken. Vooral het zeem is van belang.
Kleur (geel, groen, roze, blauw, wit,...) maakt me allemaal niet uit. Is toch enkel voor binnen op Zwift te fietsen :)

Iemand tips? AliExpress aanraders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeFeCt

DeFeCt

je wéét toch

DDX schreef op vrijdag 15 september 2023 @ 18:18:
Is dat niet heel besmettelijk voor mtb/gravel?

Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-M-T
  • Registratie: Mei 2013
DeFeCt schreef op maandag 18 september 2023 @ 21:21:
[...]

Is dat niet heel besmettelijk voor mtb/gravel?
Hij zegt toch dat het geen mtb/gravel schoenen zijn?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeFeCt

DeFeCt

je wéét toch

J-M-T schreef op maandag 18 september 2023 @ 21:31:
[...]

Hij zegt toch dat het geen mtb/gravel schoenen zijn?
Sorry... verkeerd gelezen, ging er eigenlijk automagisch vanuit dat een social ride op de racert zou zijn :)

Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhr-zip
DeFeCt schreef op maandag 18 september 2023 @ 21:47:
[...]

Sorry... verkeerd gelezen, ging er eigenlijk automagisch vanuit dat een social ride op de racert zou zijn :)
We zijn meer dan dat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DDX
  • Nu online

DDX

[...]

Merendeel was op de racefiets ja, maar ik kreeg verzoek om de factor te showen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• user_tweakers
CedricD schreef op maandag 18 september 2023 @ 21:14:
Ik ben op zoek naar goedkope maar kwalitatief goede korte fietsbroeken. Vooral het zeem is van belang.
Kleur (geel, groen, roze, blauw, wit,...) maakt me allemaal niet uit. Is toch enkel voor binnen op Zwift te fietsen :)

Ik ben zelf altijd fan van de Castelli competizione. Maar dan ben je wel tussen de 70-100 kwijt.
Ik heb wel het idee dat het beste van de zeem wel een beetje op is na 200 ritjes. Nog steeds een fijne broek, maar hij wordt iets dunner.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• McMiGHtY
  • Registratie: December 1999
  • Nu online

McMiGHtY

- burp -

[...]

-------------------------------
September 30, 2023 @ 10:00 am - 5:00 pm
Franky goes to Gravelwhood

Gravellen kan heel mooi in 't Gooi, en deze rit is onze eigen Il Lombardia, de laatste rit op de kalender die we afsluiten in het midden van het land.
Momenteel worden de laatste puntjes op de i gezet voor de route.

Deelnemers 8/16
- @yeehaw
- @McMiGHtY
- @Jesse
- @klaaas
- @Ysili
- @ElGreco
- @f4stf0rw4rd
- @dreameater

Potlood

@aerofreak
---------------
Meer info: Het Grote - 2023 Tweakers Social Ride- Topic!!

NEW - Het Grote - 2025 Tweakers Social Ride- Topic!

• Sherlock

Sherlock

No Shit

Van Ali heb ik een aantal Spexcel broeken, die bevallen me prima. Maar sinds die tijd heb ik ook een Castelli Competizione (die ook al door @user_tweakers genoemd werd), een Assos Mille GT en laatst nog een Rapha Core Cargo gekocht. Die vind ik alledrie nog iets fijner dan de Spexcel, maar om eerlijk te zijn merk ik geen verschil in draagcomfort op relatief korte ritten (<2 uur). Zeker voor Zwift zou ik die Spexcel broeken wel aanraden.

Aan de andere kant ben ik niet zo'n fan meer van allerlei zaken uit China importeren, dus ik wil ze niet meer aanraden, alleen zeggen dat ik vind dat ze kwalitatief goed in orde zijn ;) En dat je de rest dan zelf bepaalt...

• McMiGHtY
  • Nu online

McMiGHtY

- burp -

https://theblackbibs.com/...s/products/the-black-bibs

• guapper
@McMiGHtY dat moet ook al van zo ver komen, met aanvullende kosten voor importeren en dergelijke.

Ik vraag me wel eens af hoe de ervaringen zijn met broeken van Decathlon.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sherlock

Sherlock

No Shit

guapper schreef op woensdag 20 september 2023 @ 09:28:
@McMiGHtY dat moet ook al van zo ver komen, met aanvullende kosten voor importeren en dergelijke.

Oh ja, ik heb een lange broek van Van Rysel en die is ook wel ok. Sowieso vind ik de meeste spullen van de Decathlon die niet in het absolute budget segment vallen best wel goed.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Drumatiko
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Sherlock schreef op woensdag 20 september 2023 @ 09:43:
[...]

Oh ja, ik heb een lange broek van Van Rysel en die is ook wel ok. Sowieso vind ik de meeste spullen van de Decathlon die niet in het absolute budget segment vallen best wel goed.
Ik heb zelf wat spullen van de Rockrider-serie van Decathlon, en de kwaliteit valt mij ook reuze mee. Het zit lekker, en slijtage is nauwelijks zichtbaar.

“But all history has taught us the grim lesson that no nation has ever been successful in avoiding the terrors of war by refusing to defend its rights – by attempting to placate aggression.”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• McMiGHtY
  • Nu online

McMiGHtY

- burp -

Er zijn een aantal bibs van de Decathlon met een Elastic Interface Zeem..deze doen het binnen best goed.
Ik heb ookeen winter korte broek en daar zonder problemen een 200km brm mee gefietst.

• user_tweakers
McMiGHtY schreef op dinsdag 19 september 2023 @ 20:12:
[...]

-------------------------------
September 30, 2023 @ 10:00 am - 5:00 pm
Franky goes to Gravelwhood

Gravellen kan heel mooi in 't Gooi, en deze rit is onze eigen Il Lombardia, de laatste rit op de kalender die we afsluiten in het midden van het land.
Momenteel worden de laatste puntjes op de i gezet voor de route.

Deelnemers 8/16
- @yeehaw
- @McMiGHtY
- @Jesse
- @klaaas
- @Ysili
- @ElGreco
- @f4stf0rw4rd
- @dreameater

Potlood

@aerofreak
---------------
Meer info: Het Grote - 2023 Tweakers Social Ride- Topic!!
Ik heb een Canyon Endurance met 30mm race bandjes. Er passen maximaal 35mm gravel bandjes in.

Is dit nodig? Lijkt me wel leuk om een keer mee te gaan, maar geen ervaring met gravel.

• DDX
  • Nu online

DDX

Gravel in het gooi kan vaak prima met 25mm.
Wel afhankelijk van weer, in najaar kan het best modderig zijn en dan heb je meer aan echte gravelbike.

Wel heel erg offtopic allemaal trouwens ;)

• McMiGHtY
  • Nu online

McMiGHtY

- burp -

user_tweakers schreef op woensdag 20 september 2023 @ 10:15:
[...]

Ik heb een Canyon Endurance met 30mm race bandjes. Er passen maximaal 35mm gravel bandjes in.

Is dit nodig? Lijkt me wel leuk om een keer mee te gaan, maar geen ervaring met gravel.
@nooberke Jij hebt dezelfde config toch?

Ik denk stiekem dat 30mm meer dan genoeg is mits er niet een shotload aan regen valt...net wat @DDX zegt..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nooberke
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14:37
user_tweakers schreef op woensdag 20 september 2023 @ 10:15:
[...]

Heb in mijn Endurance twee setjes
Schwalbe Pro One TLE 32MM voor 30MM achter
Schwalbe G-One Allround 40MM voor 35MM achter

Weet niet wat voor velgen je op je Endurance hebt liggen, ik heb de race banden op een setje ZIPP's gelegd en gebruik de originele velgen voor de gravelbanden.

Op die racebandjes kom je best een eind op gravel/steentjes etc...Maar met zand/modder/nattigheid ben je helemaal nergens natuurlijk ;)

(In Frankrijk een stukje stenige MTB route gereden op de Pro One's...Dat ging nog best OK eigenlijk :+ )

Het fietskleding topic is misschien niet helemaal de juist plek voor deze discussie :)

[ Voor 14% gewijzigd door nooberke op 20-09-2023 11:35 ]

• Mistraller
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16:58
Sherlock schreef op woensdag 20 september 2023 @ 08:37:
[...]

Van Ali heb ik een aantal Spexcel broeken, die bevallen me prima. Maar sinds die tijd heb ik ook een Castelli Competizione (die ook al door @user_tweakers genoemd werd), een Assos Mille GT en laatst nog een Rapha Core Cargo gekocht. Die vind ik alledrie nog iets fijner dan de Spexcel, maar om eerlijk te zijn merk ik geen verschil in draagcomfort op relatief korte ritten (<2 uur). Zeker voor Zwift zou ik die Spexcel broeken wel aanraden.

Aan de andere kant ben ik niet zo'n fan meer van allerlei zaken uit China importeren, dus ik wil ze niet meer aanraden, alleen zeggen dat ik vind dat ze kwalitatief goed in orde zijn ;) En dat je de rest dan zelf bepaalt...
De maatvoering met lange bibs is wel moeilijk met Chinees spul vind ik.
Ik vind veel "bekende merken" behoorlijk overpriced trouwens, zeker als je je bedenkt dat het allemaal lage-lonen-landen productie is. Of het nou in China, Cambodja, Bangladesh gemaakt wordt....
De zeem van Castelli is ook gewoon massaproductie bijvoorbeeld. En iets zegt mij dat ook de materialen gewoon uit China komen. De hele kledingmarkt is zo ondoorzichtig wat dat betreft.
De enige reden dat ik meer en meer voor merkkleding kies is vanwege bestelgemak en pasvorm. Na meerdere keren iets heen en weer sturen gaat de lol er met Ali bibs wel een beetje af.

My solar panels | Soladin loggen? | Strava
---------------
Gemak dient de mens, moeite dient de mensheid.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Casual Ruud
guapper schreef op woensdag 20 september 2023 @ 09:28:

Ik heb een Van Rysel lange bib voor in de winter met zeem van Elastic Interface (rood) en die is prima. Gewoon fijn, niets speciaals.

Ik heb ook ooit een goedkopere bib gekocht van ik meen de Triban of Bwin lijn (€ 30 ofzo) en dat vond ik niet super. Geen idee waar die zeem van was maar in ieder geval niet van IE. Gaf een beetje een branderig gevoel omdat er geen / minder zachte stof om de zeem zat. Ik hem vervolgens uitgeleend aan een fietsmaat en die is er dan weer wel tevreden over. Hij heeft hem nooit teruggegeven, bedenk ik me nu.

Heel persoonlijk dus zoals vaak met bibs.

Siroko SRX kan ik ook aanraden maar die is met € 80 incl korting niet echt budget.

• Kluus

Kluus

Gang is alles

Mistraller schreef op woensdag 20 september 2023 @ 12:22:
[...]

De maatvoering met lange bibs is wel moeilijk met Chinees spul vind ik.
Ik vind veel "bekende merken" behoorlijk overpriced trouwens, zeker als je je bedenkt dat het allemaal lage-lonen-landen productie is. Of het nou in China, Cambodja, Bangladesh gemaakt wordt....
De zeem van Castelli is ook gewoon massaproductie bijvoorbeeld. En iets zegt mij dat ook de materialen gewoon uit China komen. De hele kledingmarkt is zo ondoorzichtig wat dat betreft.
De enige reden dat ik meer en meer voor merkkleding kies is vanwege bestelgemak en pasvorm. Na meerdere keren iets heen en weer sturen gaat de lol er met Ali bibs wel een beetje af.
Etxeondo heeft productie in Spanje geloof ik, maar daar betaal je dan ook alweer wat meer voor dan bij Castelli. De jou ook bekende zaak bij ons in de buurt is dealer dus daar kan je ook passen :).

• RobNemoo
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 17:11
Mijn Castelli bib is made in Romania geloof ik, dat is al wat minder ver dan China, maar toch.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Sherlock

Sherlock

No Shit

RobNemoo schreef op woensdag 20 september 2023 @ 13:00:
Mijn Castelli bib is made in Romania geloof ik, dat is al wat minder ver dan China, maar toch.
Mijn Castelli jersey ook. Roemenië vind ik alleszins acceptabel als zijnde EU land en ook gewoon heel wat dichterbij dan China.

• Mistraller
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16:58
Kluus schreef op woensdag 20 september 2023 @ 12:59:
[...]

Etxeondo heeft productie in Spanje geloof ik, maar daar betaal je dan ook alweer wat meer voor dan bij Castelli. De jou ook bekende zaak bij ons in de buurt is dealer dus daar kan je ook passen :).
Klopt, mijn vrouw heeft ook een Etxeondo bib. Echter wel twee keer terug geweest met loslatende stiksels. Dat lost de betreffende zaak dan wel goed op, en N=1 uiteraard, maar goed, storend was het wel.

My solar panels | Soladin loggen? | Strava
---------------
Gemak dient de mens, moeite dient de mensheid.

• MaSw85
  • Laatst online: 15-09 14:22
Tortelli schreef op zaterdag 16 september 2023 @ 17:37:

Ik ben erg tevreden met m'n Bollé Lightshifter met photochromic lens.

Komoot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimby
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21:17
Iemand hier ervaring met Bioracer kleding van Fietssport? Ik lees dat bioracer vaak clubkleding verzorgd en goed uit de bus komt maar dat ze ook verschillende gradaties leveren. De kleding van Fietssport ziet er goed uit en prima aan de prijs.

Of wellicht als je ervaring hebt met andere kleding van Bioracer, welke zeem is dan de juiste voor langere ritten (100+)?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pier87
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 17:18
crimby schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 08:56:
Iemand hier ervaring met Bioracer kleding van Fietssport? Ik lees dat bioracer vaak clubkleding verzorgd en goed uit de bus komt maar dat ze ook verschillende gradaties leveren. De kleding van Fietssport ziet er goed uit en prima aan de prijs.

Of wellicht als je ervaring hebt met andere kleding van Bioracer, welke zeem is dan de juiste voor langere ritten (100+)?
Bioracer is een prima merk, maar ze hebben inderdaad verschillende gradaties kleding. Mark Cavendish heeft bijvoorbeeld een aantal jaren gereden in Oakley kleding, dat kwam gewoon uit de fabriek van Bioracer.

Ik heb zelf de laatste keer via de wielerclub, Raceproven bibshort 2.0 besteld. Prima broekje met een goede zeem. Maar geen idee welke zeem erin de broek van fietssport zit.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• verstappen33
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 08:38

Wij fietsen ook met bioracer op de club, prima kwaliteit, ik heb alleen geen idee welke gradatie het is..
Ook voor langere ritten goed comfortabel, maar broeken vind ik sowieso heel persoonlijk.

Zo zijn er mensen die zweren bij Assos, maar die vind ik minder fijn zitten dan mijn bioracer.
Ik heb ook broeken van Cuore, die zijn vergelijkbaar met bioracer en zitten ook prima op 200+ km..

Maarja het is het zeer persoonlijk..

Herbeleef mijn The Ride '25 https://oudeelferink.com/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CedricD

Maar om te antwoorden op je vraag: onze club rijdt ook met bioracer.
Prima kleding. Wij besparen niet op de broeken. Duurste zeem. Nergens last van op langere (200+) ritten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimby
CedricD schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 11:16:
[...]

Maar om te antwoorden op je vraag: onze club rijdt ook met bioracer.
Prima kleding. Wij besparen niet op de broeken. Duurste zeem. Nergens last van op langere (200+) ritten.
My bad voor topic! Laatste vraag hier dan, weet je welke zeem het is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scraemus
crimby schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 12:19:
[...]

Zover ik weet zit er bij Bioracer geen verschil tussen de zemen in de broeken (aldus de vertegenwoordiger die onze sport kleding voor het bedrijf regeld), want ze gebruiken bij de broeken allemaal dezelfde zeem. Ik heb zelf een ICON en een EPIC versie en daar zit inderdaad dezelfde zeem in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pier87
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 17:18
scraemus schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 12:47:
[...]

Zover ik weet zit er bij Bioracer geen verschil tussen de zemen in de broeken (aldus de vertegenwoordiger die onze sport kleding voor het bedrijf regeld), want ze gebruiken bij de broeken allemaal dezelfde zeem. Ik heb zelf een ICON en een EPIC versie en daar zit inderdaad dezelfde zeem in.
Zit wel verschil in hoor, heb meerdere broeken thuis en zijn niet dezelfde zemen.

Maar inderdaad dit antwoord hoort in het andere topic thuis

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CedricD
crimby schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 12:19:
[...]

No clue.
Er hangen toevallig 3 generaties bioracer op m'n droogrek.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FfSrgLS7mphCkkJL6H8DI6vsJgI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/1piJfXYEmsAyQCH2gBpSsnhM.jpg?f=fotoalbum_large

Linksonder de nieuwste.
Rechtsonder de oudste.
Bovenaan de middelste.

Zitten allen even goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimby
CedricD schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 21:11:
[...]

No clue.
Er hangen toevallig 3 generaties bioracer op m'n droogrek.
[Afbeelding]

Linksonder de nieuwste.
Rechtsonder de oudste.
Bovenaan de middelste.

Zitten allen even goed.
Thanks! Enig idee hoe die nieuwste zeem heet?

• Reginas

Reginas

Queen of Core Stability

Verkeerde topic.

[ Voor 95% gewijzigd door Reginas op 23-09-2023 13:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CedricD
crimby schreef op vrijdag 22 september 2023 @ 21:53:
[...]

Thanks! Enig idee hoe die nieuwste zeem heet?
Volgens mij is het de Vapor

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Binkovsky
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 16-09 21:05
Klopt. Vapor is hun ‘premium’ zeem. Naast Etxeondo hier ook.veel Bioracer in de kast. Vooral over de broek (Epic lijn met Vapor zeem) ben ik erg tevreden. Erg dikke zeem maar daarom comfortabel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pdukers
  • Registratie: September 2006
  • Niet online
Ik ben niet zo enthousiast over de laatste generatie van Bioracer. Het zit voor mij duidelijk minder comfortabel dan vorige generaties.

Blijkt maar weer dat dit echt iets heel persoonlijks is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX
  • Nu online

DDX

EkkeHH schreef op vrijdag 29 september 2023 @ 14:46:
Heeft iemand aanraders voor shirts met lange mouwen (herfst) voor een lang persoon en smal postuur?
https://tic-cc.com/produc...g-sleeve-cycling-jerseys/

Thermal variant.

[ Voor 12% gewijzigd door DDX op 29-09-2023 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhr-zip
EkkeHH schreef op vrijdag 29 september 2023 @ 14:46:
Heeft iemand aanraders voor shirts met lange mouwen (herfst) voor een lang persoon en smal postuur?
Persoonlijk vind ik jerseys met lange mouwen lastig.

Gevoelsmatig mis ik niks tussen jersey* met armstukken naar Castelli Perfetto, behalve de flexibiliteit om je armstukken uit te doen of juist gebrek aan wind bescherming op de borst.

*Jersey met korte mouwen is dan wel een meer herfst variant zoals de Castelli Perfetto light.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DDX
  • Nu online

DDX

Genoeg dagen waar je ongeveer zeker weet dat je armstukken niet uit gaan doen.
Dan is een shirt met lange mouwen wel prettig. (als in geen dubbel laagje onder mouwen)
Loopt desing ook mooi door.
En dan heb je ook nog eens shirts met mouwen die wat dikker zijn voor dagen als het wat kouder is maar nog geen direct winterjacks nodig heeft.

Maargoed voor veel mensen onzinnig voor die paar dagen dat ze die misschien aantrekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EkkeHH
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 20:33
Het is een thermal jersey van Siroko geworden, is nog niet binnen. Vond Tic-cc te prijzig. Bedankt voor de suggesties.
Pagina: 1 ... 47 ... 63 Laatste