Welke heb je uitgezocht? Ik heb zelf de Prestige Winter Tights, maat M (186, 76kg). Deze bevalt erg goed, al denk ik dat hij bij temperaturen onder de nul en wat koude wind, net aan de koude kant is. Maar tot nu toe is hij deze winter voldoende geweest.
De Prestige Deep Winter Tights had ik ook besteld, maar weer retour gestuurd (ook maat M). Deze zat rond het kruis erg raar aan de voorkant. Volgens mijn vriendin leek het alsof ik een hele grote kamelen teen had....
Gezien de prijs (zelfs met black friday korting), durfde ik het niet helemaal aan om er op te gokken dat dit nog beter ging zitten na een paar keer gebruiken/wassen.
Verder heb ik met de Black Friday actie nog besteld:
Prestige Winter Jacket (L)
PSN Windproof Jacket (L)
En al reeds in de collectie:
Prestige Thermal Jersey (L)
Met deze jasjes kan ik eigenlijk altijd wel een geschikte combinatie maken tussen de 15 graden tot onder het vriespunt.
Beide jasjes zijn niet helemaal winddicht, dus bij koude wind gaat de windproof jacket er vaak over heen.
Voor mijn gevoel had het ademend vermogen van de windproof jacket iets beter mogen zijn, maar bij wat koudere temperaturen is het een fijne combi.