Het grote fietskleding topic

Pagina: 1 ... 16 ... 63 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louislouislouis
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 20:47
Holk schreef op maandag 19 april 2021 @ 13:33:
Iemand een goede tip voor een korte broek voor op de MTB? Beetje baggy, ritsen en vakken geen must, zeem wel. Gewoon een toffe broek die me niet per se een boswielrenner maakt ;)
Gewoon een sportbroekje over een fietsbroek heen aantrekken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mhr-zip
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:36
Holk schreef op maandag 19 april 2021 @ 13:33:
Iemand een goede tip voor een korte broek voor op de MTB? Beetje baggy, ritsen en vakken geen must, zeem wel. Gewoon een toffe broek die me niet per se een boswielrenner maakt ;)
Is dit ook niet meer iets zoals de Duitsers het dragen, en dus even daar bij de webshops kijken?

Zijn vijftig was nog schoon. Drinkwaterkaart.nl Drinkwaterspots

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirLenncelot
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
Ik ben op zoek naar een beetje een strak sluitend regenjasje, de meeste die ik kan vinden wapperen ontzettend. Eigenlijk vooral voor over het shirt korte-mouw. Heeft iemand een tip voor zoiets?

Rijd zo veel of weinig, zo lang of zo kort als je wilt, maar rijd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MaSw85
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-09 14:22
SirLenncelot schreef op maandag 19 april 2021 @ 21:40:
Ik ben op zoek naar een beetje een strak sluitend regenjasje, de meeste die ik kan vinden wapperen ontzettend. Eigenlijk vooral voor over het shirt korte-mouw. Heeft iemand een tip voor zoiets?
Sportful Fiandre Light Norain Top (of vergelijkbaar). Ik heb de 'gewone' Sportful Fiandre met lange mouw, zeer fijn shirt!

Komoot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racoon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15-09 11:11

racoon

mooowwww

iemand ervaring met een soortgelijk kledingstuk, ik gebruik nu een shirt met korte mouwen, daaronder een ondershirt en armwarmers, soms heb ik het gevoel dat mijn rug en buik nog niet wearm genoeg zijn , wil daarom dit artikel aanschaffen.
https://maap.cc/eu/products/prime-stow-vest-navy

Hoor graag de voor\nadelen en ervaringen.

24 flesjes in een krat 24 uur in een dag toeval??

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
racoon schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 08:11:
iemand ervaring met een soortgelijk kledingstuk, ik gebruik nu een shirt met korte mouwen, daaronder een ondershirt en armwarmers, soms heb ik het gevoel dat mijn rug en buik nog niet wearm genoeg zijn , wil daarom dit artikel aanschaffen.

Voordelen:
Erg lekker om bij je te hebben op ochtenden dat het koud is, maar je weet dat het gedurende de dag opwarmt: past als het goed is in je shirtzakken. Ik heb er overigens zelf eentje met een mesh achterkant, zodat je toch nog wat zweet kwijt kunt via je rugregio. (Decathlon 40 euro geloof ik.)

Nadelen:
In dit geval kan ik er 225 opnoemen. Mijn god, hebben die gasten geen schaamte. 1 m2 stof?

[edit]Huh, ik open de link nog eens, en nu is ie 'nog maar' 165EU

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_hBgNwaStNTItKsdLLOlMM2QVkk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/5medaQbZCI8zcIbGMG86X71y.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Y0lMUaiOnRebEg2Wm156w8qrwFo=/800x/filters:strip_exif()/f/image/OcnEQM3kVXRal28r5r1JZ6LU.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 38% gewijzigd door Smultie op 23-04-2021 08:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jesse
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:28

Ik heb https://www.futurumshop.n...rlight-merino-black.phtml en ben er erg blij mee, om redenen zoals @Smultie die ook beschrijft. Draag hem in de (milde delen van de) winter over een longsleeve als ik nog net geen winterjack aan wil, draag hem in voor- en naseizoen ook veel, bijvoorbeeld als het weer net wat veranderlijk is (toch niet zonnig, toch net wat koude wind). En het werkt verrassend goed. Ik dacht eerst dat ik een insulated gilet wilde maar voor mij voldoet deze heel goed. W.m.b. echt een heel handig kledingstuk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grin
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 19:30

Grin

Ride si sapis.

Same here, de prijs wisselt tussen 225(schandalig) en 165(erg duur)...
Zelf heb ik iets vergelijkbaars en dat is deze: Cycling Vest Insulated WoolF – Bombardino
Prima ding, isoleert lekker, helemaal voor dagen zoals nu waarin het nog behoorlijk koud kan zijn in de avonden, maar bij vertrek (einde middag) nog wel warm kan zijn. Deze draag ik vaak onder mijn wielershirts, direct op mijn baselayer.
Hier is hij nog op voorraad, leveren ook snel.

NewsBlur || My Fujifilm gear

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fisico
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22:49

Fisico

by Fabian

Nee deze ken ik niet. Clubgenootjes zweren wel bij dit soort warmers op de koude ochtenden die langzaam over gaan naar een aangename middag. De afgelopen weken wat het dat soort weer en dit weekend weer. Ik vind een echt jack nu te warm en los het zelf op met een extra onderlaag maar dat is toch minder optimaal dan zo'n dunne warmer die je even in je zak stopt als het zonnetje doorbreekt.

Tja die prijs, als je fan bent van MAAP en deze kleur gaaf vindt, dan moet je het vooral doen. Ik wacht zelf op de nieuwe collectie van mijn wielerclub omdat ik de meeste koude ritjes met de club heb.

... het voorwiel omhoog en dan oei oei :)

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• The_Thijs©
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13-09 08:27
Deze wilde ik jullie niet onthouden: bij futurum in de weekendeal de Assos mile GTS van €190 voor €152
Asosos GTS
Gooi er nog een €25 euro korttingscode overheen en je hebt een fijn broekie voor €127 8)

daag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 15-09 13:47
The_Thijs© schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 14:23:
Deze wilde ik jullie niet onthouden: bij futurum in de weekendeal de Assos mile GTS van €190 voor €152
Asosos GTS
Gooi er nog een €25 euro korttingscode overheen en je hebt een fijn broekie voor €127 8)
Goede aanrader! Gelijk even een 2e besteld O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KW25
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 21:39
Asosos GTS
Thanks, heb er ook eentje besteld. Ben benieuwd.

MacBook Pro 13" 2017 512GB  iPhone 13 Pro 128GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racoon

racoon

mooowwww

Wat trekken jullie met dit weer aan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stufferdt
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 18:33
racoon schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 18:52:
Lastige vraag! Ik had een lange broek aan (soort herfst/ dunne winterbroek van sportful), lang ondershirt en m’n perfetto. Verder een petje en m’n buff (geweldig ding). Zat rond half 10 op de fiets en heb constant met lange handschoenen gefietst, omdat ik het gewoon niet zo warm had (en sta daard heb). Werd 2 uur wel weer warmer leek het, maar toen was in weeral bij de auto. Had het met minder niet gered denk ik🥶

Verder op de heuvelrug alles wel gezien, van overschoenen, gevoerde wintermuts met oorkleppen en gabba’s tot kort/kort. Lastig weer😋

Denk dat opzich meerdere lagen boven met bijvoorbeeld een body en goede armstukken prima ging vandaag, ik ben gewoon een koukleum.

I don't know what happened, but it sure don't add up on paper And as long as she lets me, I'll take her wherever she wants me to take her

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racoon

racoon

mooowwww

Smultie schreef op vrijdag 23 april 2021 @ 08:16:
[...]

Voordelen:
Erg lekker om bij je te hebben op ochtenden dat het koud is, maar je weet dat het gedurende de dag opwarmt: past als het goed is in je shirtzakken. Ik heb er overigens zelf eentje met een mesh achterkant, zodat je toch nog wat zweet kwijt kunt via je rugregio. (Decathlon 40 euro geloof ik.)

Nadelen:
In dit geval kan ik er 225 opnoemen. Mijn god, hebben die gasten geen schaamte. 1 m2 stof?

[edit]Huh, ik open de link nog eens, en nu is ie 'nog maar' 165EU

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Die prijzen viel mij ook op, inmiddels besteld bij maats en maandag/dinsdag geleverd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racoon

racoon

mooowwww

Stufferdt schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 19:10:
[...]

Lastige vraag! Ik had een lange broek aan (soort herfst/ dunne winterbroek van sportful), lang ondershirt en m’n perfetto. Verder een petje en m’n buff (geweldig ding). Zat rond half 10 op de fiets en heb constant met lange handschoenen gefietst, omdat ik het gewoon niet zo warm had (en sta daard heb). Werd 2 uur wel weer warmer leek het, maar toen was in weeral bij de auto. Had het met minder niet gered denk ik🥶

Verder op de heuvelrug alles wel gezien, van overschoenen, gevoerde wintermuts met oorkleppen en gabba’s tot kort/kort. Lastig weer😋

Denk dat opzich meerdere lagen boven met bijvoorbeeld een body en goede armstukken prima ging vandaag, ik ben gewoon een koukleum.
Ik wil maandag gaan fietsen en dacht aan korte broek met beenstukken, ondershirt, shirt met korte mouwen en armstukken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stufferdt
racoon schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 19:15:
[...]

Ik wil maandag gaan fietsen en dacht aan korte broek met beenstukken, ondershirt, shirt met korte mouwen en armstukken.
Lijkt me prima. Geen idee wat het weer is, maar je bent zo wel flexibel mocht de zon doorbreken en blote benen haalbaar zijn. Het is vooral ook wat je zelf fijn vindt en wat je plannen zijn. Lage intensiteit krijg je het minder warm en moet je je warmer kleden. Uurtje jakkeren met weinig wind en je kan met minder kleding af. Ik vind het altijd lastig maar ben bijvoorbeeld niet zo van de beenstukken, doe ze in de praktijk toch nooit uit dus kan net zo goed een lange broek dragen.

I don't know what happened, but it sure don't add up on paper And as long as she lets me, I'll take her wherever she wants me to take her

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fisico

Fisico

by Fabian

racoon schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 19:15:
[...]

Een beetje afhankelijk van de tijd waarop je vertrekt zou ik een laagje meer doen. Ik had hetzelfde aan maar dan nog een zweetshirt onder mijn ondershirt. Ik heb een hekel aan beenstukken, die zitten nog helemaal goed. Dat zag ik vandaag ook weer. De armstukken hadden wel af gekund op het einde van de rit. Zelf vind ik een petje tegen de koude wind ook fijn.
Stufferdt schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 19:10:

Ja die gevoerde muts was wel een beetje over kill.

[ Voor 20% gewijzigd door Fisico op 24-04-2021 21:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-09 11:03
Stufferdt schreef op zaterdag 24 april 2021 @ 19:18:
[...]

Lijkt me prima. Geen idee wat het weer is, maar je bent zo wel flexibel mocht de zon doorbreken en blote benen haalbaar zijn. Het is vooral ook wat je zelf fijn vindt en wat je plannen zijn. Lage intensiteit krijg je het minder warm en moet je je warmer kleden. Uurtje jakkeren met weinig wind en je kan met minder kleding af. Ik vind het altijd lastig maar ben bijvoorbeeld niet zo van de beenstukken, doe ze in de praktijk toch nooit uit dus kan net zo goed een lange broek dragen.
Maandag wordt het 10c, arm en beenstukken lijken me inderdaad niet zo nodig, die gaan waarschijnlijk niet af (althans, zou ik dapper vinden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FilipK
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13-09 22:48
Iemand ervaring met dat Rapha training spul? Hoe valt dat in verhouding tot Rapha Core?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pimorez
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
FilipK schreef op zondag 25 april 2021 @ 11:01:
Iemand ervaring met dat Rapha training spul? Hoe valt dat in verhouding tot Rapha Core?
Ik heb een Rapha Pro Team Training Jersey. Geen idee hoe dat in verhouding staat tot Rapha Core, maar ik ben heel erg blij met deze jersey. Top kwaliteit, fijn materiaal. Het enige is dat dat flapje wat bij je keel zit altijd opgefrommeld zit als je de rits dicht doet, dus daar moet je een seconde extra aan besteden om hem goed te doen :(

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Louislouislouis
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 20:47
FilipK schreef op zondag 25 april 2021 @ 11:01:
Heel tevreden mee. Het zit wat strakker dan de Core lijn maar zit geen maat verschil tussen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DialOut
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 09:39
Zaterdag kort-kort gereden. Simpel ondershirt voor zweet. Ik zag redelijk wat andere in lang-lang.

Vandaag zou ik kort broekje nemen, thermo shirt lang en ik denk korte jersey.
Ik heb het snel warm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grin

Grin

Ride si sapis.

Vanmorgen op de fiets gezeten met 6 graden, dat was in het begin geen feest; koude rotzooi. Zit je eind april nog te pielen met dikke kleding, thermo ondergoed en een dikke thermobroek.
Had weer een dubbele laag thermo ondergoed aan: één met korte mouw en één met lange mouw. Daarboven nog een shirt met lange mouwen en een jackje lange mouwen. Had het maar net warm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennart95
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-11-2024
Ik stapte gisteren om 0930 op de racefiets, was toen rond de 8 graden. Ik heb gereden met beenwarmers en gewone koersbroek, lang ondershirt met armwarmers over ondershirt en dan gewoon jasje aan met body eroverheen. Tegen koude voeten bij de lage temperatuur wel dikkere waterproof sokken van Gripgrab aan gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BreadFan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Stapte gisteren rond de tijd van jouw post op de MTB, had een lange broek aan, ondershirt langemouw, en mijn Futurum 4 seasonsjack. Verder, omdat ik dat wat aan de warme kant vond tegen mijn gewoonte in korte handschoenen ipv lange. Meestal bij het dragen van dat jack doe ik de lange handschoenen aan, maar om toch wat meer warmte kwijt te kunnen koos ik gisteren voor de korte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tibs
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 15-09 15:16
Even een vraagje. Ik ben toe aan een nieuwe fietsbril. Althans dat wil ik mezelf wijsmaken (ik wil gewoon iets nieuws).

Iemand ervaring met de Kapvoe brillen vanop AliExpress?

https://nl.aliexpress.com...t.0.0.cc5c3c00XIe13P&mp=1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KW25
Tibs schreef op maandag 26 april 2021 @ 10:18:
Even een vraagje. Ik ben toe aan een nieuwe fietsbril. Althans dat wil ik mezelf wijsmaken (ik wil gewoon iets nieuws).

Oakley ripoff maar doen waar je je goed bij voelt. Lijkt me niet dat je voor zulke bedragen lang hoeft te twijfelen.

Dat je met fake producten wilt fietsen is een ander verhaal natuurlijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tibs
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 15-09 15:16
KW25 schreef op maandag 26 april 2021 @ 10:27:
[...]

Oakley ripoff maar doen waar je je goed bij voelt. Lijkt me niet dat je voor zulke bedragen lang hoeft te twijfelen.

Zie niet wat daar fake aan is? Er staat nergens een referentie naar Oakley. Buiten dan het uitzicht een beetje.

Fake producten zijn producten die het merk vernoemen maar niet de kwaliteit hebben van het origineel.
Dit is gewoon een cheap ass product.

En niet iedereen wil €200+ geven aan een bril.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MaSw85
Tibs schreef op maandag 26 april 2021 @ 10:31:
[...]

Zie niet wat daar fake aan is? Er staat nergens een referentie naar Oakley. Buiten dan het uitzicht een beetje.

Fake producten zijn producten die het merk vernoemen maar niet de kwaliteit hebben van het origineel.
Dit is gewoon een cheap ass product.

En niet iedereen wil €200+ geven aan een bril.
Zo'n Ali bril is prima om mee te starten. Ik heb wel gemerkt dat de lenzen wel van mindere kwaliteit zijn dan van pak 'm beet een bril van bijvoorbeeld €60.

Wat ik zelf vooral belangrijk vond aan een bril was goede ventilatie en een lens die uit 1 stuk is (dus niet twee losse glazen) zodat je niet tegen het frame aan zit te kijken.

Voor brillen geldt dan ook: Ga lekker passen. Mocht je dan alsnog uitkomen op een bril vergelijkbaar als op jouw link, kan je die altijd nog bestellen. Anderzijds: Voor minder dan twee tientjes kan je je er geen buil aan vallen toch?

Komoot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grin

Grin

Ride si sapis.

KW25 schreef op maandag 26 april 2021 @ 10:27:
[...]

Ripoff... Tsja, m.i. een bijzonder slechte interpretatie van de Oakley Flight Jacket maar dan met een wrap-around frame (i.p.v. een open bovenkant). Ik zou dit niet kopen maar gelukkig bestaat dit forum niet bij mijn gratie/goedkeuring - en moet je dus vooral kopen wat jezelf denkt dat goed is. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stufferdt
Tibs schreef op maandag 26 april 2021 @ 10:18:

Ik zou zelf niet zo snel zo'n goedkope bril kopen, mij lijkt dat de bescherming van deze lenzen minimaal is voor je ogen.

Ik heb zelf een siroko-bril, maar zou nu denk ik de Agu Bold kopen en lenzen gaan gebruiken. De agu bril is nu voor 60 euro te vinden bij Futurumshop. Hik zelf ook aan dat ik 120+ voor een fietsbril veel geld vind én ik een sterkte heb.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• 418O2
Het is al meermaals aangetoond dat zelfs de allergoedkoopste brillen voldoende bescherming bieden voor uv

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 17:01

TommyGun

Stik er maar in!

Tussen de 8 - 15 graden: t-shirt met ondershirt, armstukken (en vanwege de teken dan toch vaak wel een lange broek).

Daaronder met veel tegenzin ook nog een jasje :P

Daarboven alleen een t-shirt en broek :)

[ Voor 13% gewijzigd door TommyGun op 26-04-2021 12:05 ]

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stufferdt
418O2 schreef op maandag 26 april 2021 @ 11:48:
Het is al meermaals aangetoond dat zelfs de allergoedkoopste brillen voldoende bescherming bieden voor uv
Ik heb geen idee hoor, maar ook brillen van Ali zonder keurmerk en dat soort zaken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 418O2
Stufferdt schreef op maandag 26 april 2021 @ 11:59:
[...]

Ik heb geen idee hoor, maar ook brillen van Ali zonder keurmerk en dat soort zaken?
https://www.rtlnieuws.nl/...-ogen-ook-goed-beschermen

Ik kan me niet voorstellen dat een Ali bril van 5 euro van mindere kwaliteit is dan 1 van de action van 5 euro met een CE logo (dat weinig waard is)

Zo lang je je niet insmeert tijdens het fietsen moet je sowieso weinig zeggen over uv bescherming op je ogen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marty!
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22:13
Iemand nog een tip voor een bib? ;-).
Heb zelf een Castelli Entrata, maar daar zijn de pijpen te kort en de zeem te eenvoudig gevormd. M’n Assos Mille GT (lang) is fijner, maar de foamzeem neemt te veel vocht op. Vorm van de zeem is wel top. Zoek iets in de prijsklasse tot 150 euro. Iemand leuke suggesties?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Asosos GTS
Nét te laat @Marty!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marty!
Ja zag ‘m! Maar dat memory foam hield me dus tegen gezien dat in m’n Mille GT wat teveel zweet opneemt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• McMiGHtY
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 22:21

McMiGHtY

- burp -

Stufferdt schreef op maandag 26 april 2021 @ 11:44:
[...]

Ik zou zelf niet zo snel zo'n goedkope bril kopen, mij lijkt dat de bescherming van deze lenzen minimaal is voor je ogen.

Ik heb zelf een siroko-bril, maar zou nu denk ik de Agu Bold kopen en lenzen gaan gebruiken. De agu bril is nu voor 60 euro te vinden bij Futurumshop. Hik zelf ook aan dat ik 120+ voor een fietsbril veel geld vind én ik een sterkte heb.
Ik had ook een Siroko bril maar die is helaas stuk gegaan, ik had daar een insert bij op sterkte. Nu bij de opticien een bril gekocht, waarbij de sterkte (gedeelte) vast zit in het frame, en je de (kleur) lenzen erop klikt. Was even slikken om €250 neer te leggen voor een bril, maar toen dacht ik "Je hebt ook bibs van 200 eu in de kast liggen.."

NEW - Het Grote - 2025 Tweakers Social Ride- Topic!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KW25
Grin schreef op maandag 26 april 2021 @ 11:34:
[...]

Ripoff... Tsja, m.i. een bijzonder slechte interpretatie van de Oakley Flight Jacket maar dan met een wrap-around frame (i.p.v. een open bovenkant). Ik zou dit niet kopen maar gelukkig bestaat dit forum niet bij mijn gratie/goedkeuring - en moet je dus vooral kopen wat jezelf denkt dat goed is. ;)
Ik dacht aan de Jawbreaker, maar ken ze allemaal niet zo goed.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

mhr-zip schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 08:11:

[...]

Lake is voor brede voeten.
Sommige andere merken hebben modellen die iets breder vallen dan de standaard smalle Italiaanse raceschoen snit. Dat is in mijn ogen iets anders dan brede voeten 8)7
Ik heb nu de LAKE MX241, wat een verschil zeg met wat ik had (Northwave Spike 2). Nooit geweten dat ik brede voeten had... zo groot ben ik verder niet :P. Ook zooltjes laten molden, maar weet even niet welke het precies zijn. Bieden in ieder geval goede ondersteuning.

Kostte wel even een kleine 370 euro (en dan nog de bikefitting niet meegerekend) :X

[ Voor 12% gewijzigd door TommyGun op 26-04-2021 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhr-zip
TommyGun schreef op maandag 26 april 2021 @ 17:01:
[...]

Ik heb nu de LAKE MX241, wat een verschil zeg met wat ik had (Northwave Spike 2). Nooit geweten dat ik brede voeten had... zo groot ben ik verder niet :P. Ook zooltjes laten molden, maar weet even niet welke het precies zijn. Bieden in ieder geval goede ondersteuning.

Kostte wel even een kleine 370 euro (en dan nog de bikefitting niet meegerekend) :X
Mja zo moeilijk vind ik de keuze voor mij niet.

370 euro of brandende voeten.

Tuurlijk, het is een hoop geld en als starter ga je dit niet doen. Maar schoenen gaan (bij mij althans) echt wel de nodige jaren/km-ers mee.

En met goed zittende schoenen kom je verder en rij je harder dan met ultegra ten opzichte van 105.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

mhr-zip schreef op maandag 26 april 2021 @ 17:07:
[...]

Mja zo moeilijk vind ik de keuze voor mij niet.

370 euro of brandende voeten.

Tuurlijk, het is een hoop geld en als starter ga je dit niet doen. Maar schoenen gaan (bij mij althans) echt wel de nodige jaren/km-ers mee.

En met goed zittende schoenen kom je verder en rij je harder dan met ultegra ten opzichte van 105.
Ik had niet zozeer last van m'n voeten, eerder van m'n knieën / bovenbenen.

Maar mee eens hoor, gaan waarschijnlijk ook een lange tijd mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McMiGHtY

McMiGHtY

- burp -

Qua brillen.. ervaringen met SunGod?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Ja die ken ik. Ik kan me niet voorstellen dat het allemaal zoveel uitmaakt in het geval zonnebrillen en UV bescherming

[ Voor 21% gewijzigd door 418O2 op 26-04-2021 20:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stufferdt
McMiGHtY schreef op maandag 26 april 2021 @ 15:42:
[...]

Ik had ook een Siroko bril maar die is helaas stuk gegaan, ik had daar een insert bij op sterkte. Nu bij de opticien een bril gekocht, waarbij de sterkte (gedeelte) vast zit in het frame, en je de (kleur) lenzen erop klikt. Was even slikken om €250 neer te leggen voor een bril, maar toen dacht ik "Je hebt ook bibs van 200 eu in de kast liggen.."
Dat klinkt best goed! Heb je een model/type en een foto toevallig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McMiGHtY

McMiGHtY

- burp -

Stufferdt schreef op dinsdag 27 april 2021 @ 09:31:
[...]

Dat klinkt best goed! Heb je een model/type en een foto toevallig?
En zelfs een linkje met aanbieding (zie ik net)

https://www.husmannoptiek...l-met-opticlip-p301020354

Ik weet dat: https://www.bboptiek.nl/ er nog een heleboel in de etalage had liggen laatst en dat ze daar echt de tijd voor je nemen en hem goed inmeten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fisico

Fisico

by Fabian

Iemand ervaring met de brillen van ROKA? Lance is fan, want die is aandeelhouder of zij zijn sponsor of zo. Maar verder heb ik geen idee, behalve dat ik een korting heb via Strava en ik de Matador wel gaaf vind.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jasperz89
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 21:36
Geen ervaring maar wel een toffe bril zeg, heel apart hoe die pootjes lopen. Ben ook wel benieuwd naar de ervaringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McMiGHtY

McMiGHtY

- burp -

ROKA is een groot merk iig, geen ervaring mee though

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McMiGHtY

McMiGHtY

- burp -

Team DSM fietst er mee volgens mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
https://lecol.cc/products...e?variant=14465600356415&
ik heb dit setje met de strava code besteld voor 122 euro, leek me een prima prijs. Heb al 2 korte shirts, maar deze is ietsje dikker volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Agostino
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 23:13
iemand bekend met https://www.bike-components.de? ik heb hier een paar Shimano Rc701 wit maat 41 schoenen die ik wil kopen en ze zijn hier 40 euro goedkoper als bij een Mantel oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fisico

Fisico

by Fabian

Agostino schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 13:11:
iemand bekend met https://www.bike-components.de? ik heb hier een paar Shimano Rc701 wit maat 41 schoenen die ik wil kopen en ze zijn hier 40 euro goedkoper als bij een Mantel oid.
Daar heb ik laatst onderdelen van laten komen, gaat best rap met DHL en inderdaad voor nette prijzen. Gewoon doen wat mij betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roozzz
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22:44

Roozzz

Plus ultra

Hele grote shop, zou ik zonder twijfel (weer) bij bestellen. Geen ervaring met evt retourroces.

If you can see, look. If you can look, observe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jlivermore
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 19-12-2024
Ik heb er ooit wel al eens besteld. Nog nooit problemen mee gehad maar ook nog nooit iets moeten retourneren of voor garantie moeten aanmelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marty!
418O2 schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 11:58:
ik heb dit setje met de strava code besteld voor 122 euro, leek me een prima prijs. Heb al 2 korte shirts, maar deze is ietsje dikker volgens mij.
Iemand ervaring met de bibshorts van Le Col? Ik blijf zoeken naar een fatsoenlijk paar. Vorige week de C5 van Gore besteld. Zaten top, maar je kijkt er dwars doorheen. Mocht iemand een tip hebben hou ik me aanbevolen. The search continues... :/ .

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pimorez
  • Niet online
Marty! schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 18:46:
[...]

Iemand ervaring met de bibshorts van Le Col? Ik blijf zoeken naar een fatsoenlijk paar. Vorige week de C5 van Gore besteld. Zaten top, maar je kijkt er dwars doorheen. Mocht iemand een tip hebben hou ik me aanbevolen. The search continues... :/ .
Ik heb de 'Sport'. Prima kwaliteit en de maat is ook goed (ik heb mijn normale maat gekozen). Te duur voor wat je ervoor krijgt, maar voor een prijs van ~100 euro is het een goede broek.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 418O2
Er zwerven vast wel wat codes van ze rond. Ik had 59 euro korting omdat ik 420 minuten had gefietst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasperz89
Iemand ervaring met deze site? Veruit goedkoopste radar die ik kan vinden?
112 euro voor een radar ev Path.

En dit is 1 maat toch, zie namelijk maat: L staan?

https://www.edel-optics.n...Mn-DQ2xokEchoCbbkQAvD_BwE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbelbox
  • Laatst online: 23:11
jasperz89 schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 17:56:

Ken de shop zelf niet, maar de bril is 1 maat.
Heb zelf de Pitch lens, maar het montuur is gelijk.
Fijne bril, lekker licht en niet te strak maar wel stevig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nomar109
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 19:37
jasperz89 schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 17:56:

Ik heb er meerdere keren besteld, het is echt heel prima. Supersnelle levering, en vaak de goedkoopste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasperz89
Gelijk maar besteld dan, goedkoper ga ik niet vinden. Decathlon bril was voor het begin top, maar is het toch net niet allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbelbox
Ik ben al een tijdje op zoek naar een clear replacement lens voor de Radar EV, en dan Pitch model. Helaas kom ik veel Prizm en photochromic varianten tegen...

[ Voor 6% gewijzigd door babbelbox op 05-05-2021 21:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skate master
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 18:14

skate master

Autodesk Educator Expert

babbelbox schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 21:42:
Ik ben al een tijdje op zoek naar een clear replacement lens voor de Radar EV, en dan Pitch model. Helaas kom ik veel Prizm en photochromic varianten tegen...
Voorheen had ik ook altijd een clear lens voor donkere dagen en het indoor schaatsen.
Sinds ik de photochromic heb heb ik geen behoefte meer aan een clear lens.
Deze lens is nagenoeg clear in donkere omstandigheden en past zich heerlijk aan zodra er iets meer licht is.

Ik zou voor een photochromic gaan dan.

[ Voor 3% gewijzigd door skate master op 05-05-2021 21:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• babbelbox
skate master schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 21:49:
[...]

Voorheen had ik ook altijd een clear lens voor donkere dagen en het indoor schaatsen.
Deze lens is nagenoeg clear in donkere omstandigheden en past zich heerlijk aan zodra er iets meer licht is.

Heb ik over getwijfeld maar vond het toch niet fijn. Heb vorig jaar dus een montuur met 'normale' donkere lens erin gekocht. Dus inderdaad voor de minder zonnige momenten, of lente/herfst avonden op zoek naar een clear lens. En dan bij voorkeur geen low light, want ik vind de verkleuring van bijv. de Prizm Road lens ook niet fijn. (Sorry, beetje kieskeurig :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nogeeninlog
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 19:31
skate master schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 21:49:
[...]

Waarom wil je geen photochromic?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• skate master
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 18:14

skate master

Autodesk Educator Expert

nogeeninlog schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 14:01:
[...]

Waarom wil je geen photochromic?
Ik denk dat je de verkeerde persoon hebt ge-quote! ;)
Ik heb wel een Photochromic en ben er ook zeer tevreden over.
@babbelbox gaf aan de Photochromic niet fijn te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nogeeninlog
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 19:31
skate master schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 15:13:
[...]

Ik denk dat je de verkeerde persoon hebt ge-quote! ;)
Ik moet ook niet posten met mijn mobiel. :-(
babbelbox schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 21:42:
waarom wil je geen photochromic lenzen? Ik vind ze heel fijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• babbelbox
nogeeninlog schreef op donderdag 6 mei 2021 @ 17:53:
[...]

Ik moet ook niet posten met mijn mobiel. :-(

[...]

waarom wil je geen photochromic lenzen? Ik vind ze heel fijn.
Ik vond de meest donkere 'stand' toch niet donker genoeg. Maar ben er ook wel achter dat het, met zoveel dingen, heel persoonlijk is. Ik had een stuk of 5 brillen besteld, allerlei lenzen en ik vond dat verkleuren bijvoorbeeld ook heel vervelend (van de Prizm) terwijl 1 van m'n fietsmaten juist wel dat zou kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buildid2010
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14-08 20:30
Indien dit niet mag hoor ik het wel .

*knip*
Dat mag in V&A of op marktplaats en let hier even op: Het algemeen beleid #achteraf

[ Voor 79% gewijzigd door tweakduke op 08-05-2021 13:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Holk
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 21:27
Fisico schreef op vrijdag 30 april 2021 @ 15:00:
Iemand ervaring met de brillen van ROKA? Lance is fan, want die is aandeelhouder of zij zijn sponsor of zo. Maar verder heb ik geen idee, behalve dat ik een korting heb via Strava en ik de Matador wel gaaf vind.
Heb de SL-1X. Super bril, weegt echt niets, vol beeld, geen last van zweet oid bij de poten of neus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freelance
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 14-09 16:59
Heb nog twee 20 euro kortingscode's voor futurumshop, minimale bestelwaarde 100.-

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

(...)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nutterd
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 14-09 11:35

Nutterd

PSN: MRVleisboeketje

Freelance schreef op zaterdag 8 mei 2021 @ 13:14:
Heb nog twee 20 euro kortingscode's voor futurumshop, minimale bestelwaarde 100.-

***members only***
Deze: TBR-FFES6G heb ik gebruikt!

Super Bedankt!

Meld je aan voor de geweldige, fantastische gravelrit: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2075464

Acties:
  • +16 Henk 'm!

• Grin

Grin

Ride si sapis.

Gisteren, na lange tijd azen, eindelijk beet (voor een mooie prijs) en de collectie voorlopig compleet gemaakt, een Giro Aether Matte Black Flash! :D Dit is dan toch echt de laatste Aether, naast een rode en een witte heb ik nu alle varianten die m.i. te pruimen zijn bij mijn garderobe. 8)
Lijkt in eerste instantie een reguliere matte zwarte helm maar wanneer er licht op valt - autolampen of ander fel licht - dan...
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4FJCqTnVngOSWQ2MF1FBGY3pruY=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/9zd1ODtPfs8lQ1TEn5Drj3eY.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/eTcd6SIciyuho5gT73TQdcPUKgM=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/yx2UBuxUgBZEG6VfV3JrxyJV.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/g679CyY6Tn0sPbobYpngP7NM9iI=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/6BcPv3cgFrzWzJnaRE9X2T9n.jpg?f=fotoalbum_tile
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/f-Ro4a4IxkEm_scCfzDC1oWYzPQ=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/qD8l2xDgiBWHMvZAweSj9SbV.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Hqh0rB3VSkL4Jm4wDI_LOQVddSs=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/brhRCrZiZx1jawU32zZ070yl.jpg?f=fotoalbum_tile

[Video: https://photos.smugmug.com/photos/i-9Q42wSv/0/414f6b02/320/i-9Q42wSv-320.mp4]
[Video: https://photos.smugmug.com/photos/i-DMjZnGR/0/1eb04513/320/i-DMjZnGR-320.mp4]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sherlock
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:24

Sherlock

No Shit

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UkRyqOdk_eyoxHKZHBq6NK0lVHs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/PPH3PEelc5DATyOz2hN6z8ua.jpg?f=fotoalbum_largeIk zal vast niet de enige zijn die dit gekregen heeft, maar ik ga het niet gebruiken. Misschien dat iemand er iets aan heeft?

And if you don't expect too much from me, you might not be let down.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 418O2
418O2 schreef op dinsdag 4 mei 2021 @ 11:58:
Zou woensdag moeten komen.

Ze shippen met DPD trouwens, doe met deze informatie wat je wil ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FilipK
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VkOaEbqOjBbLElPlGJLEgNw2mZ4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/paKtj21bLiVQio94J77TBJKi.jpg?f=fotoalbum_large

Ik dacht dat dit iets van het verleden was maar blijkbaar dondert het logo nog steeds van sportful kleding. Dit is na 3/4 maanden met binnenste wassen in een waszak.

Had nog een andere Giara bib besteld en daar was gelijk al een hap uit in het logo.

Wat is jullie ervaringen hiermee? Ik vind het fijn spul, zeker die monocrom lijn, maar dit is toch wel knullig.

[ Voor 30% gewijzigd door FilipK op 10-05-2021 14:50 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stufferdt
FilipK schreef op maandag 10 mei 2021 @ 14:50:
[Afbeelding]

Ik dacht dat dit iets van het verleden was maar blijkbaar dondert het logo nog steeds van sportful kleding. Dit is na 3/4 maanden met binnenste wassen in een waszak.

Had nog een andere Giara bib besteld en daar was gelijk al een hap uit in het logo.

Wat is jullie ervaringen hiermee? Ik vind het fijn spul, zeker die monocrom lijn, maar dit is toch wel knullig.
Is hier ook het geval inderdaad. Heb enkel broeken, maar daar gaan de witte logo's er ook af. De rode strepen gaan langer mee, maar het witte logo begon ook na 5x wassen af te brokkelen. Heb sowieso niet zo veel met logo's, maar dit is wel wat ergerlijk ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaSw85
[Afbeelding]

Het ligt denk ik een beetje aan de soort stof die gebruikt wordt. Ik was altijd binnenstebuiten, niet in een waszak, op een 30 graden 15-minuten programma en heb verschillende ervaringen. Over het algemeen blijft het bij mij wel goed.

Komoot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nomar109
Een semi-dichte helm, om hoofdhuidverbranding en binnenvliegende insecten tegen te gaan, is dat verstandig? Of zijn de nadelen (te warm, misschien het gewicht?) te groot?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaSw85
nomar109 schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 14:02:
Een semi-dichte helm, om hoofdhuidverbranding en binnenvliegende insecten tegen te gaan, is dat verstandig? Of zijn de nadelen (te warm, misschien het gewicht?) te groot?
Dat zal heel persoonlijk zijn. En er zijn best wat helmen die ondanks dat ze niet veel openingen hebben, wel een goede airflow hebben. Denk dat je dan wel wat meer in het hogere segment zit.

Daarnaast heb je nog helmen die een specifiek insectennet ingebouwd hebben. En er bestaan wel van die covers voor over je helm (o.a. voor regen), maar dan is de airflow helemaal weg gok ik.

Komoot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Ik heb tegenwoordig zo'n stoffen ding op mijn hoofd, werkt top. En handig als je even de winkel in wil, dan trek je hem over je mond. Geen idee hoe het precies heet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nomar109
418O2 schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 14:47:
[...]

Ik heb tegenwoordig zo'n stoffen ding op mijn hoofd, werkt top. En handig als je even de winkel in wil, dan trek je hem over je mond. Geen idee hoe het precies heet
Een buff of nekwarmer of sjaal. Ik zie wel dat dat werkt tegen zon en beesten, maar ik ben aan het oriënteren op een nieuwe helm en ik vroeg me af of je dat soort ongemak in een keer kunt oplossen met een semi dichte helm (die vaak ook mooier oogt) of juist niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
nomar109 schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 14:52:
[...]

Een buff of nekwarmer of sjaal. Ik zie wel dat dat werkt tegen zon en beesten, maar ik ben aan het oriënteren op een nieuwe helm en ik vroeg me af of je dat soort ongemak in een keer kunt oplossen met een semi dichte helm (die vaak ook mooier oogt) of juist niet.
Voordeel is dat je wel wat wind over je hoofd krijgt, denk dat zo'n dichte best warm kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Niet online
nomar109 schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 14:52:
[...]

Een dichte helm kan heel warm worden. Ik heb een Giro Vanquish die slechts een aantal gaten heeft, maar zelfs met dit weer merk je toch dat er weinig koeling is.

Ik zou voor een buff oid gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roestini
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 21:50
Kijk is naar de Sweet Protection Falconer Aero. Daar kan je de de helm zo goed als dicht doen, voor het aero gedeelte. Als het te warm is, kan je die stukken er ook weer uit halen. Kwaliteit en looks sowieso dik in orde bij Sweet Protection. Prijs.. Je moet het er voor over hebben ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SirLenncelot
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
Ik doe in de zomer meestal een klakske of een zomer mutsje op (onder de helm). Gaat prima.

[ Voor 9% gewijzigd door SirLenncelot op 12-05-2021 17:58 ]

Rijd zo veel of weinig, zo lang of zo kort als je wilt, maar rijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FilipK
binnenvliegende insecten tegen te gaan, is dat verstandig?
Is dit een veelvoorkomend probleem bij jou? Nog nooit gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nomar109
Roestini schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 17:53:
[...]

Kijk is naar de Sweet Protection Falconer Aero. Daar kan je de de helm zo goed als dicht doen, voor het aero gedeelte. Als het te warm is, kan je die stukken er ook weer uit halen. Kwaliteit en looks sowieso dik in orde bij Sweet Protection. Prijs.. Je moet het er voor over hebben ;)
De prijs is fors idd... Ik vind hem wel mooi glad en modern ogen, geldt ook voor sommige POC modellen of de ABUS Gamechanger (hoewel die dan weer zo'n rare spoiler bovenop heeft).

Mja, maar ik denk alles overziend inderdaad dat het ook verstandiger is om een model met veel gaten te nemen. Zo mogelijk met een insectennetje ingebouwd. Je kunt je wel warmer kleden (met een muts, kalkske, buff etc) maar niet koeler en ik vind het heel onprettig als ik zo'n bonzend oververhitte kop heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nomar109
FilipK schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 18:25:
[...]

Is dit een veelvoorkomend probleem bij jou? Nog nooit gehad.
Afgelopen weekend toevallig. Iets groots. Ik dacht een wesp of hommel maar het was een dikke bromvlieg. Ik moest stoppen, helm af, etc. Maar zo vaak komt het ook weer niet voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhr-zip
[Afbeelding]

Gebruik je ook een programma voor fijne was?

Maar zulke gedrukte logo’s blijven sowieso nooit lekker zitten is mijn mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasperdeman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:28
Als je niets kan vinden met vliegnetjes kan je altijd overwegen om stukje panty aan de binnenkant vast te maken. Klinkt wel erg fred, maar van de buitenkant zie je het niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grin

Grin

Ride si sapis.

@nomar109 Nee, nee nee, geen dichte helm kopen. Zo open mogelijk als je budget toelaat! :)
En dan zoiets op je hoofd, ik fiets nooit zonder een bandana. Wel zo fris voor je helm en de insecten maken geen schijn van kans. Hele dunne stof die toch wat vocht opneemt. Top product!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fastpinio
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 10-04 22:39
Goedenavond. Ik zou graag jullie advies willen krijgen. Ben opzoek naar een goede en niet te duur racefiets (gravel) helm voor mijn vrouwtje. Wat heb ik tot nu toe gevonden en wat mijn vrouw mooi vindt is:
- Giro Seyen Mips (Futurumshop, €75.95, helaas nu uitverkocht, normale prijs 100-140)
- Bell nala mips joyride (Bikester €53.99+vzk)
- Giro Vasona (+/- €60)
- KASK MOJITO X RACE (Futurumshop, laatste 2 stuks voor €72.95, normale prijs 100-130)
- Kask Valegro (Wiggle, blau maat s $115.92, elders 150-200)
- Met Trenta (Wiggle, oranje €127.09 maat s, elders 160-220)

Twee laatste, vindt mijn vrouw mooiste maar ze zijn aan de dure kant (ben wat te laat voor 10% kortingscode actie, heb ook helaas geen vouchers).
100 euro kan/wil mijn vrouw nog betalen.
Kunnen jullie ons beetje helpen ?

Bijna vergeten, hoofdomtrek 56cm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FilipK
mhr-zip schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 20:06:
[...]

Gebruik je ook een programma voor fijne was?

Maar zulke gedrukte logo’s blijven sowieso nooit lekker zitten is mijn mening.
Jup, waszak, 30 graden, binnenstebuiten, fijn programma. :/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D.deJong
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 14-09 11:32
fastpinio schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 21:46:
Goedenavond. Ik zou graag jullie advies willen krijgen. Ben opzoek naar een goede en niet te duur racefiets (gravel) helm voor mijn vrouwtje. Wat heb ik tot nu toe gevonden en wat mijn vrouw mooi vindt is:
- Giro Seyen Mips (Futurumshop, €75.95, helaas nu uitverkocht, normale prijs 100-140)
- Giro Vasona (+/- €60)
- KASK MOJITO X RACE (Futurumshop, laatste 2 stuks voor €72.95, normale prijs 100-130)

Twee laatste, vindt mijn vrouw mooiste maar ze zijn aan de dure kant (ben wat te laat voor 10% kortingscode actie, heb ook helaas geen vouchers).

Als het met MIPS moet zijn wordt de keuze onder de 100 euro al wat beperkter maar anders is er toch nog zat keuze her en der.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Marty!
fastpinio schreef op woensdag 12 mei 2021 @ 21:46:
- Giro Vasona (+/- €60)

Koop de helm die het beste zit. Ga naar de winkel en pas er een paar :). Ze voldoen allemaal, maar als iets vervelend op je hoofd zit dan gaat de lol er snel af.
Pagina: 1 ... 16 ... 63 Laatste