Het grote fietskleding topic

Pagina: 1 ... 12 ... 62 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holk
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 15-07 18:47
Deze nog niet tegengekomen (ook merk niet)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kSIqqyaOt4QFJWyyQkOnThnAE6o=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/HQYyIgGmSA58SjD7ys6kl5Em.jpg?f=fotoalbum_large

Heb zelf de SL-X1, hele fijne bril en met de Strava challenge 50$ korting. Levering naar Nederland geen probleem
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lfQRDP_sRfIhs6QGQrNqxIWW9V8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/9apVzEJVtAcWi0zTgVoRMqSO.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• McMiGHtY
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06:32

McMiGHtY

- burp -

En korting is makkelijk te scoren op die ROKA's

https://www.strava.com/ch...KA-look-back-ride-forward

NEW - Het Grote - 2025 Tweakers Social Ride- Topic!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jspr
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 31-08-2022

jspr

Bianchi Aria

mhr-zip schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 09:56:
Hoe ben je daar eigenlijk beland?

Ben jaloers O-)
Mijn ex. was Spaanse ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KW25
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 07:36
jspr schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 08:07:
[...]

Nog even terugkomend hierop.

Gisteren een 2e ritje gemaakt met mijn nieuwe Assos kleding. De S9 broek is simpelweg heerlijk en ik wil hem graag proberen op langere afstanden. Verder had ik een winter base layer (Attaquer), Equipe RS Aero jersey + arm warmers (EVO7) en de Equipe RS regen/wind jack aan.
De eerste klim (3Km met 10 min. 3,8W/K) in de zon met 15 graden was het met de jas open goed te doen omdat de wind toch wel fris was maar mijn voor armen waren toch wel warm.
De jas was voor de afdaling (door het bos in de schaduw met 7 graden) echt fantastisch. Sluit heel goed aan, flappert niet, vette kleur en is regen bestendig. Precies waarvoor ik hem gekocht had!

[Afbeelding]
Mooi jack inderdaad. Moet ook maar eens op zoek naar zoiets. Krijg alleen een rode fiets binnenkort dus dat rozige gaat niet passen helaas.

Ben ook op zoek naar een gevoerde gilet/vest (heet dit zo?), bij Rapha wel mooie dingen, heeft iemand van jullie ervaring met zo'n vestje?

MacBook Pro 13" 2017 512GB  iPhone 13 Pro 128GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McMiGHtY

McMiGHtY

- burp -

Bedoel je die brevet serie?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Louislouislouis
  • Registratie: Februari 2020
  • Nu online
KW25 schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 10:23:
[...]
Ben ook op zoek naar een gevoerde gilet/vest (heet dit zo?), bij Rapha wel mooie dingen, heeft iemand van jullie ervaring met zo'n vestje?
Als je vestje zegt weet iedereen wel waarop je doelt ;) . Ik heb geen ervaring met gevoerde vestjes of de vestjes van Rapha.

Het enige vestje dat ik heb is zo'n bioracer ding met lelijke opdruk maar die heb ik echt bijna altijd bij me tijdens het voorjaar, herfst en zachte winterdagen.

Het ding is heel compact en scheelt echt verassend veel warmte. Ideaal bij wisselende omstandigheden en tijdens het opwarmen en afkoelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mhr-zip
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10:59
Krijg alleen een rode fiets binnenkort dus dat rozige gaat niet passen helaas.
https://zelflerentekenen....t/complementaire-kleuren/
Dit heb ik geleerd van @ElGreco

Zelf zoek ik donkerblauwe kleding, dus als iemand wat weet dat beter betaalbaar is dan Le Col of MAAP, let me know.
Wel met de ongevoerde van de Decathlon en die bevalt mij prima. (en in de winter ben ik echt een zeikerd met kleding). Het is belangrijk dat je Core warm blijft, dus dan is zo'n gevoerd gilet prima. Nadeel van veel warmte op mijn Core, is dat ik koude armen krijg 8)7 .

[ Voor 7% gewijzigd door mhr-zip op 19-02-2021 11:30 ]

Zijn vijftig was nog schoon. Drinkwaterkaart.nl Drinkwaterspots

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElGreco
  • Registratie: Januari 2010
  • Nu online
mhr-zip schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 11:17:
[...]

https://zelflerentekenen....t/complementaire-kleuren/
Dit heb ik geleerd van @ElGreco

Zelf zoek ik donkerblauwe kleding, dus als iemand wat weet dat beter betaalbaar is dan Le Col of MAAP, let me know.
LaPassione

www.vanspeykwheels.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhr-zip
Thx!

Iemand ervaring met die Bib's?

Jersey's ben ik nooit zo kritisch, bib's daarintegen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ElGreco
  • Registratie: Januari 2010
  • Nu online
mhr-zip schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 11:37:
[...]

Thx!

Iemand ervaring met die Bib's?

Jersey's ben ik nooit zo kritisch, bib's daarintegen.
Ik. Ik stel ze niet voor niets voor. Elastic Interface. Vanaf de PSN lijn en hoger zijn het uitstekende zemen. Daaronder is het gewoon ok.

Stof, afwerking, materiaal is top. Na 2 jaar wassen zien mijn broeken er nog als nieuw uit. Pijpen zijn wel ietsie aan de lange kant, als je korte benen hebt, houdt daar rekening mee.

Qua maatvoering, ik heb in het dagelijks leven met allerlei kleding M. Bij LaPassione ook, ook al zeggen velen dat je een maat groter moet nemen omdat het een Italiaanse merk is. Die andere C virus (Castelli) heeft het hersenspoelen goed gedaan wat dat betreft.

Als je twijfelt, 2 maten bestellen, 1 retour. Je kunt ook de klantenservice jouw maten doorgeven, dan krijg je snel advies.

www.vanspeykwheels.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KW25
Louislouislouis schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 10:47:
[...]

Als je vestje zegt weet iedereen wel waarop je doelt ;) . Ik heb geen ervaring met gevoerde vestjes of de vestjes van Rapha.

Het enige vestje dat ik heb is zo'n bioracer ding met lelijke opdruk maar die heb ik echt bijna altijd bij me tijdens het voorjaar, herfst en zachte winterdagen.

Het ding is heel compact en scheelt echt verassend veel warmte. Ideaal bij wisselende omstandigheden en tijdens het opwarmen en afkoelen.
Ja lijkt me ook iets dat je vaak draagt, soms is het net te koud maar echt een jack aandoen weer te warm. Vooral rond de 15 graden, waar het ene keer warm aanvoelt en andere keer toch echt eerder 10 lijkt me dit een perfect shirtje.

@mhr-zip Haha mooi dat kleurkompas. Rood met groen moet ik alleen nog even aan wennen denk ik haha, lijkt op een kerstoutfit. Donkergroen wel mooi inderdaad.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rudolf
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 02-07 09:55
[...]

Mooi jack inderdaad. Moet ook maar eens op zoek naar zoiets. Krijg alleen een rode fiets binnenkort dus dat rozige gaat niet passen helaas.

Mag ik je een windblocker aanraden? Ik heb er zelf eentje van Bioracer. Voorzijde is winddicht, achterzijde is mesh. Dus met van die gaatjes. Ademend en daardoor raak je niet te snel bezweet. Ik gebruik hem vanaf een graad of 12 tot -2 ongeveer. Dus bijna 3 seizoenen te gebruiken. Je vouwt hem makkelijk op en stopt hem in je achterzak. Zoiets: (linkje)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stufferdt
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 10:06
Rudolf schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 14:14:
[...]

Mag ik je een windblocker aanraden? Ik heb er zelf eentje van Bioracer. Voorzijde is winddicht, achterzijde is mesh. Dus met van die gaatjes. Ademend en daardoor raak je niet te snel bezweet. Ik gebruik hem vanaf een graad of 12 tot -2 ongeveer. Dus bijna 3 seizoenen te gebruiken. Je vouwt hem makkelijk op en stopt hem in je achterzak. Zoiets: (linkje)
Ik denk dat ik uiteindelijk dezelfde heb gekocht. Is clubkleding die via een lokale fietsenmaker gaat. Is het eigen merk van die fietsenmaker, maar gewoon bioracer. Vestje is prima, in feite een kort shirt met achterkant mesh en wat panelen zodat het niet helemaal een visnetje lijkt. Zitten geen achterzakjes in, wel gaten zodat je in je shirt bij de vakjes kan. Ik wil 'm dit weekend uitproberen :)

I don't know what happened, but it sure don't add up on paper And as long as she lets me, I'll take her wherever she wants me to take her

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jspr

jspr

Bianchi Aria

Ik heb ook het Assos airblock vest en die bestaat uit verschilldende panelen wat handig is bij verschillende weers types. Een vest is een van de meest gebruikte dingen uit mijn kleding kast. Super handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudolf
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 02-07 09:55
Stufferdt schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 15:28:
[...]

Ik denk dat ik uiteindelijk dezelfde heb gekocht. Is clubkleding die via een lokale fietsenmaker gaat. Is het eigen merk van die fietsenmaker, maar gewoon bioracer. Vestje is prima, in feite een kort shirt met achterkant mesh en wat panelen zodat het niet helemaal een visnetje lijkt. Zitten geen achterzakjes in, wel gaten zodat je in je shirt bij de vakjes kan. Ik wil 'm dit weekend uitproberen :)
Wij hebben met de fietsclub ook alles van de Bioracer Pro lijn. Echt fijn spul moet ik zeggen. Alleen hebben wij wel veel klachten over dat de kleding niet mooi van kleur blijft. Maar Bioracer heeft aangegeven de klachten serieus te nemen en gaat kijken naar een oplossing. Dus dat zal ook wel goed komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 15-07 07:40
Zit ook al een tijdje naar zo'n gilet/windstopper te kijken!

Zat zelf te denken aan Sportful Bodyfit Pro Windstopper Vest maar hoor graag andere opties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Il Maravilla
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
KW25 schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 13:37:
[...]

Ja lijkt me ook iets dat je vaak draagt, soms is het net te koud maar echt een jack aandoen weer te warm. Vooral rond de 15 graden, waar het ene keer warm aanvoelt en andere keer toch echt eerder 10 lijkt me dit een perfect shirtje.
Check! Ik heb een gilet van Rapha, pro team lightweight, en die gaat echt standaard in het achterzakje behalve in de winter of als het regent. Even de rits iets open vanaf onder en je hebt wat meer rijwind en ventilatie te pakken en dicht voelt het juist snel weer warm. Ideaal item vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Branie1981
  • Laatst online: 15-07 09:50
Iemand misschien een futurumshop kortingscode die niet gebruikt wordt in de aanbieding?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• KW25
Branie1981 schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 21:08:
Iemand misschien een futurumshop kortingscode die niet gebruikt wordt in de aanbieding?
https://www.futurumshop.nl/strava-winter-challenge-beloning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhr-zip
Afbeeldingslocatie: https://www.futurumshop.nl/img/Products/6246-1200-001-N2009/large/1.jpg

Ik heb hier het oude model van, en vind dat een erg fijne broek.
Nu kan je deze mee pakken voor 90 euro, dus ik zeg. Bestel, pas, en stuur zo nodig terug.

Edit: nu met link https://www.futurumshop.n...ietsbroek-gore-wear-heren

[ Voor 29% gewijzigd door mhr-zip op 24-02-2021 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15-07 20:58
Iemand hier ervaring met Bioracer broeken van type BIBSHORT RACE PROVEN 2.0 LYCRA?
Deze heb ik via de lokale toerclub, maar het broekje wat ik ondertussen 2 seizoenen aan heb gehad is helemaal versleten, zitten gaten in. Dit heb ik met andere kleding, welke veel ouder is en ook vaak gedragen, nog nooit gehad. Het is met name tussen de benen versleten. Een vriend van me heeft er ook last van (zelfde broek, zelfde club).

De wijzen komen uit het Oosten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grin
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 15-07 11:19

Grin

Ride si sapis.

In de uitverkoop een zestal Q36.5 baselayers gekocht:Na een winter op de ATB zijn een aantal Craft ondershirts aan vervanging toe en toen kwam Futurumshop met de uitverkoop van Q36.5. :*) Daarmee zijn de prijzen van deze baselayers ongeveer vergelijkbaar met Craft (30-54 euro per stuk), dus vooruit dan maar. Voor iemand van 1.80M en ruim 73KG volstaat maat S-M. Ben je groter dan dat, ga dan voor: L-XL (er zijn maar twee maten). Morgen de eerste rit met deze spulleboel, jullie horen van me.

Ohja, ook nog een shirt met lange mouwen aangeklikt, anders komt de postbode alleen aan de deur voor wat ondergoed; da's ook zo wat. ;)

Tot slot gisteren EIN-DE-LIJK een track&trace gekregen van mijn Unique broek! Zou toch mooi zijn wanneer die dan ook eens wordt bezorgd...

NewsBlur || My Fujifilm gear

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VirinR
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 15-07 19:39
Ik ben nieuw in dit topic en ik weet niet zeker of mijn vraag hier het beste hoort maar niet waagt wie niet wint ;) Ik zoek een goede jas waarmee ik in de zomer kan fietsen naar mijn werk maar ook voor 'gewoon'.

Nu fiets ik van mijn huis naar het station en pak ik vervolgens in Delft de OV-fiets. In de zomer wil ik het hele stuk fietsen omdat er dan meer licht is (en dat is wel zo fijn als je 20 minuten door het bos in de avond moet fietsen).

Vorig jaar kocht ik deze jas. Hoewel de jas erg praktisch is qua zakken en capuchon is het ontwerp wel erg saai. Daarnaast is de jas ook (in mijn ogen) minder geschikt als een jas voor in de stad of andere alledaagste buitenactiviteiten.
Ik zoek dus eigenlijk een jas die geschikt is om lange tijd mee te fietsen (45 min heen en 45 min terug) dus zweetafstotend en reflectie maar ook wat geschikter is voor niet-fietsen.

Nu gebruik ik deze groene SuperDry winterjas en dat is geen probleem gezien ik nu alleen een witte basic shirt onder mijn jas draag en minder lang fiets. Vorig jaar in de zomer droeg ik een sportshirt van Nike of Under Armour wat weer helpt met zweet en hitte.

Hebben jullie als fietskledingexperts tips of bepaalde merken die wat geschikter zijn dan mijn huidige jas?
Zelf heb ik deze jas bij Adidas gezien. Deze heeft een mooiere kleur en is wat strakker qua model (ik hou van kleur en niet dat blauw/zwart wat veel mensen dragen). Nadeel is dat die kleur niet in maatje M beschikbaar is |:(

[ Voor 3% gewijzigd door VirinR op 26-02-2021 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joindry
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09:40

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

Open vraag hier, iemand ervaring met zeemvellen en zadels met opening binnenin?

Ik ben vorig jaar overgestapt op een zadel met uitsparing om het "perineum" te sparen. Wat volgde was een jaar lang aanpassing van de gewichtstoename op de zitbeentjes. Die hadden dit soort gewicht 10 jaar niet gehad.
Nu merk ik wel dat vele mijn mijn shorts nu eigenlijk niet (lang) goed meer zitten. Vroeger was het gewicht verdeeld over een groot oppervlak en voldeed bijna ieder zeem voor mij. Nu bemerk ik dus dat mijn voornaamste steunpunt vaak komt te liggen op een plek waar nauwelijks zeem zit.
Ik heb nu gelukkig geen slapende benen (3 stuks) meer, noch rugpijn. Maar na lange ritten wel zadelpijnen aan de zitbeentjes.

so, TL;DR, ik zoek shorts specifiek voor zadels met een opening. Ik heb een Fizik Antares R3 open.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Muncky-
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 11-07 10:53
Heeft er iemand tips voor MTB kleding voor een lang en slank persoon (2m)?
Ik kan maar geen fijne zomer shirts/jacks vinden dit wat langer zijn en fijn zitten.

Iemand tips voor merken en/of specifieke shirts? (lange en korte mouw)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mhr-zip
McMiGHtY schreef op zondag 7 februari 2021 @ 18:39:
[...]

Hier ben ik heel erg benieuwd naar hoe deze bevalt.
De uitgebreide review gaat nog even op zich laten wachten met dit weer.

Het is altijd lastig om iets als een zweetshirt objectief te beoordelen, maar mijn ervaring is als volgt:

Fijn shirt!

Lange versie:

Naast het Spatzwear shirt bezit ik ook een hele stapel zweetshirts van Craft en een paar merino zweetshirts van Rapha. Verder ben ik een echte koukleum.
Ik ben 1,83m en 83kg en draag maat M/L.
Ik heb hem gedragen op 13 februari (toen het zo lekker koud was). 'S ochtends ben ik een rondje wezen schaatsen en 's middags een rondje wezen fietsen.
Probleem met fietsen onder nul is dat je wel zweet, maar dat wanneer je stilstaat je heel hard kan afkoelen omdat je nat bent (ik fiets sinds 2014 al de winters door, en heb wel eens vaker -8 op mijn Garmin gehad).
Althans dat is mijn ervaring, en dat is met de merino shirts niet beter dan met die van Craft.

Voor mijn gevoel (lekker objectief) bleef ik met het Spatzwear shirt wel veel droger op mijn huid, dus toen ik een paar keer (gepland en ongepland) moest stoppen kreeg ik het niet gelijk koud tot op het bot (ondanks de snijdende kou).
Verder vond ik de nekwarmer en duimgaten ook prima. Wel heb ik met het aantrekken van mijn jasje de mouwen van het shirt goed naar beneden gehouden, anders trek je je shirt mee omhoog en gaat het wel snijden.

Ik vind het zeker een aanwinst in mijn collectie, als ik nog een keer een nieuw zweetshirt nodig heb zal ik ook zeker eens verder kijken dan Craft. Aan de andere kant fiets ik al jaren zonder problemen met Craft, en is het hele goede bang for your buck.
Ik zal als het echt koud wordt naar de Spatzwear grijpen, maar bij hoger dan 3/4/5/6 graden pak ik gewoon een Craft.

Wanneer iemand bang is voor de kraag en/of duimgaten. Indien je er echt last van hebt (bijv bij hele lange armen), dan heeft de lokale kleren maker dat zo voor je opgelost. Dus je gooit niet ineens 70/80/90 euro weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Thijs©
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 04:07
Grin schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 09:13:
In de uitverkoop een zestal Q36.5 baselayers gekocht:Na een winter op de ATB zijn een aantal Craft ondershirts aan vervanging toe en toen kwam Futurumshop met de uitverkoop van Q36.5. :*) Daarmee zijn de prijzen van deze baselayers ongeveer vergelijkbaar met Craft (30-54 euro per stuk), dus vooruit dan maar. Voor iemand van 1.80M en ruim 73KG volstaat maat S-M. Ben je groter dan dat, ga dan voor: L-XL (er zijn maar twee maten). Morgen de eerste rit met deze spulleboel, jullie horen van me.

Ohja, ook nog een shirt met lange mouwen aangeklikt, anders komt de postbode alleen aan de deur voor wat ondergoed; da's ook zo wat. ;)

Tot slot gisteren EIN-DE-LIJK een track&trace gekregen van mijn Unique broek! Zou toch mooi zijn wanneer die dan ook eens wordt bezorgd...
Ben wel benieuwd hoe Q36.5 valt qua maat. Is het vergelijkbaar met castelli waar je een standaard een maat groter moet nemen bijv.? Zag namelik dat er in XL nog wel het 1 en ander te krijgen is in de aanbieding bij Futurum.

daag

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Grin

Grin

Ride si sapis.

@The_Thijs©
Strak.
Dat is m.i. qua pasvorm het grootste verschil tussen Castelli en Q36.5. Het valt als Castelli qua maat/grootte maar dan veel meer getailleerd; een echte race-pasvorm. Bij de maat M van Castelli heb ik (1.80M @ 73KG) her en der nog wel een beetje ruimte, bij Q36.5 is dat echt weg. Het zit als een tweede huid, daar moet je dus van houden. Bij een ongunstige BMI zou ik absoluut wegblijven van Q36.5. Anders wordt het een rollade(i.e. samengebonden vlees) look; niet echt lekker dus... ;)

Zie ook mijn eerste indruk van het Q36.5 Seta shirt.

[ Voor 11% gewijzigd door Grin op 26-02-2021 18:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• charrel
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-07 22:35

charrel

Cortisol4life..

-Muncky- schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 14:58:
Heeft er iemand tips voor MTB kleding voor een lang en slank persoon (2m)?
Ik kan maar geen fijne zomer shirts/jacks vinden dit wat langer zijn en fijn zitten.

Iemand tips voor merken en/of specifieke shirts? (lange en korte mouw)
De hardloop shirts van de Decathlon zijn wel lang, zeker de kiprun care. Voel je niet eens dat je het aan hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582

Jij hebt geld teveel O-) Ik vraag me dan af hoe die Q36.5 verschilt met andere baselayers. Een baselayer is een baselayer zou je zeggen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fasterinside
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08-07 11:21
@Grin ik zit al een tijdje te azen op een Q36.5 setje, voornamelijk een broek. Ben nu fan van Assos, en wil de Q36.5 eens proberen. Bij Bakkerracing hebben ze nu een leuke aanbieding voor de Dottore X (195eu) en Gregarius (120eu). Ik twijfel tussen deze 2. Gebruik is voor langere ritten in het zadel (3-4u) niet wedstrijd specifiek. Ter vergelijk gebruik ik nu de Assos Mille GT en de S7, Wat is jouw input?

Creating my own hero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grin

Grin

Ride si sapis.

rolandos582 schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 20:24:
[...]

Jij hebt geld teveel O-) Ik vraag me dan af hoe die Q36.5 verschilt met andere baselayers. Een baselayer is een baselayer zou je zeggen 8)7
Hahaha dat valt reuze mee, als in: was dat maar waar... :X
Alles wat ik heb gekocht van Q36.5 is met een royale korting, 30-50%. Alleen die Unique bibshort had helaas wat minder korting, maar die wilde ik (koste wat kost?) hebben. Wil echt eens ervaren wat de duurste (beste?) bibshort te bieden heeft t.o.v. mijn reguliere bibs.

@Fasterinside M'n Unique bibshort is vanmiddag (na een kleine maand wachten!) pas bezorgd, heb er nog niet op gereden, dat komt morgen. @Ypuh heeft volgens mij de nodige ervaring met Asos en Q36.5, zelf heb ik geen Asos.
Ik kan je wel vertellen dat Q36.5 bovenkleding echt strak zit, als in: ECHT STRAK! En dat komt van een iele, bonkige wielrenner met enkele grammetjes vet. Als jij 2-3 keer per week in de gym hangt/hing, dan kan je Q36.5 bovenkleding echt vergeten. BMI iets te hoog? Forget it. Er zit wel wat rek in maar bij mij zit het al strak, en ik kan mezelf achter een lamel verstoppen... I kid you not. Dus kijk echt even kritisch naar jezelf voordat je deze bovenkleding besteld. Qua maat/grootte is het vergelijkbaar met Castelli, qua fit absoluut niet.

De broeken zijn wel iets vergefelijker, daar zie ik zo snel geen problemen als je een gemiddeld postuur hebt. Ook daar kan je de Castelli maten aanhouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fasterinside
Grin schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 21:16:
[...]

Alles wat ik heb gekocht van Q36.5 is met een royale korting, 30-50%. Alleen die Unique bibshort had helaas wat minder korting, maar die wilde ik (koste wat kost?) hebben. Wil echt eens ervaren wat de duurste (beste?) bibshort te bieden heeft t.o.v. mijn reguliere bibs.

@Fasterinside M'n Unique bibshort is vanmiddag (na een kleine maand wachten!) pas bezorgd, heb er nog niet op gereden, dat komt morgen. @Ypuh heeft volgens mij de nodige ervaring met Asos en Q36.5, zelf heb ik geen Asos.
Ik kan je wel vertellen dat Q36.5 bovenkleding echt strak zit, als in: ECHT STRAK! En dat komt van een iele, bonkige wielrenner met enkele grammetjes vet. Als jij 2-3 keer per week in de gym hangt/hing, dan kan je Q36.5 bovenkleding echt vergeten. BMI iets te hoog? Forget it. Er zit wel wat rek in maar bij mij zit het al strak, en ik kan mezelf achter een lamel verstoppen... I kid you not. Dus kijk echt even kritisch naar jezelf voordat je deze bovenkleding besteld. Qua maat/grootte is het vergelijkbaar met Castelli, qua fit absoluut niet.

De broeken zijn wel iets vergefelijker, daar zie ik zo snel geen problemen als je een gemiddeld postuur hebt. Ook daar kan je de Castelli maten aanhouden.
Thanks. Ik heb sowieso niet het postuur van een doorsnee pezige wielrenner. Mijn achtergrond als bmx'er helpt niet echt (grote bovenbenen) en ik hang inderdaad graag rond in de crossfit box. LaPassione is daarbij echt kansloos met hun italiaanse maatvoering. Ik ga Q36.5 toch proberen, zal in ieder geval een maatje groter meebestellen.

Creating my own hero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhr-zip
Fasterinside schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 20:53:
@Grin ik zit al een tijdje te azen op een Q36.5 setje, voornamelijk een broek. Ben nu fan van Assos, en wil de Q36.5 eens proberen. Bij Bakkerracing hebben ze nu een leuke aanbieding voor de Dottore X (195eu) en Gregarius (120eu). Ik twijfel tussen deze 2. Gebruik is voor langere ritten in het zadel (3-4u) niet wedstrijd specifiek. Ter vergelijk gebruik ik nu de Assos Mille GT en de S7, Wat is jouw input?
Assos heb ik maat M, Gregarius heb ik ook maat M.
Ben 1,83, 83 kg. Bovenkleding heb ik meestal maatje groter.
Fasterinside schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 22:20:
LaPassione is daarbij echt kansloos met hun italiaanse maatvoering.
???????

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• chielmi
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15-07 21:07
Joindry schreef op vrijdag 26 februari 2021 @ 14:45:
Open vraag hier, iemand ervaring met zeemvellen en zadels met opening binnenin?

Ik ben vorig jaar overgestapt op een zadel met uitsparing om het "perineum" te sparen. Wat volgde was een jaar lang aanpassing van de gewichtstoename op de zitbeentjes. Die hadden dit soort gewicht 10 jaar niet gehad.
Nu merk ik wel dat vele mijn mijn shorts nu eigenlijk niet (lang) goed meer zitten. Vroeger was het gewicht verdeeld over een groot oppervlak en voldeed bijna ieder zeem voor mij. Nu bemerk ik dus dat mijn voornaamste steunpunt vaak komt te liggen op een plek waar nauwelijks zeem zit.
Ik heb nu gelukkig geen slapende benen (3 stuks) meer, noch rugpijn. Maar na lange ritten wel zadelpijnen aan de zitbeentjes.

so, TL;DR, ik zoek shorts specifiek voor zadels met een opening. Ik heb een Fizik Antares R3 open.
Hier zul je geen specifieke shorts voor vinden. Elke bib is geschikt voor een zadel met cut-out.
Voor mij voldoet elke short met goede zeem. Ik ben wel fan van de elastic interface zemen.

Gister een Eroe (met 20% kortingscode) er bij gekocht. Logo-loze broek die mij lekker zit, met zo'n elastic interface zeem.
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joindry
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09:40

Joindry

- I'm afraid I can't do that -

chielmi schreef op zaterdag 27 februari 2021 @ 09:15:
[...]

Hier zul je geen specifieke shorts voor vinden. Elke bib is geschikt voor een zadel met cut-out.
Voor mij voldoet elke short met goede zeem. Ik ben wel fan van de elastic interface zemen.

Gister een Eroe (met 20% kortingscode) er bij gekocht. Logo-loze broek die mij lekker zit, met zo'n elastic interface zeem.

***members only***
Mocht je aandelen hebben in het bedrijf, ben je nu wat rijker. Net eentje besteld ;)
Begin deze week ook al een andere besteld van Santini. Hopelijk zit er een goedje tussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• racoon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-07 13:41

racoon

mooowwww

Vandaag deze fietsbril gekocht, benieuwd hoe hij bevalt.

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/PNRR1xR/26-BF1446-286-E-43-F2-9372-740784-D8-CB10.jpg

24 flesjes in een krat 24 uur in een dag toeval??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fasterinside
[...]

Fijn zo'n snelle levering van Futurum. Ik heb de Q36.5 Gregarius en Dottore X gepast in zowel M als L, waarbij M het mooiste zit. Ook de shirts (de nieuwe pinstripe Olive) past prima met M. Inderdaad wel strak maar dat heeft sowieso mijn voorkeur.

Creating my own hero.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Grin

Grin

Ride si sapis.

Vandaag een ritje gemaakt in de nieuwe Q36.5 outfit. Zweethemd (Base Layer 3 long sleeve), shirtje korte mouw (L1 Pinstripe shirt, donkerblauw) windjack (Jersey long sleeve Hybrid Que X, zwart) en de Unique broek. Prima kleding! Of de broek nu beter is dan m'n premium Look bibs? Nee. De eerste rit/indruk zegt van niet. Het is een fijne broek maar 100 euro prijsverschil kon ik niet waarnemen tijdens de eerste rit. De zeem is iets gecompliceerder met meer verschillende (speciale) zones, er zit absoluut meer (constructie/naai) werk in en dat zie je d'r zeker aan af. Maar het rijdt niet voelbaar beter, al helemaal niet 100 euro(!) beter.
Dan nu de hamvraag: wil ik er nog één hebben? Ja, denk van wel. Dat heb ik twee van die dingen en kan je afwisselen. Maar daarna is het leuk geweest met deze Unique broeken. Meer komen er (waarschijnlijk) niet bij.

De bovenlijfkleding - i.e.: boven de heup - daarentegen, daar ben ik echt fan van geworden! De pasvorm, hoe alles voelt en hoe het in elkaar is gezet. Ik wordt daar als kledingliefhebber erg blij van. Het hele concept van verschillende zones en stoffen is hier (veel) beter uitgewerkt; dat voel je! En het ziet er lekker gesoigneerd uit, zeker niet onbelangrijk.
Hier ga ik de komende tijd zeker meer van bestellen!
Maar 180 euro voor een shirtje met lange mouwen vind ik eigenlijk krankjorum(!). Dit moet je eigenlijk alleen in de uitverkoop kopen. Gelukkig is dat tot op heden gelukt bij de bovenkleding...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• racoon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-07 13:41

racoon

mooowwww

Ik heb een vraag aan fietsers met bril op sterkte, ik heb [Afbeelding] glazen zijn meekleurend en kunnen op sterkte, wat adviseren jullie, een clip achter de glazen of het gehele glas op sterkte, gezien het meekleurende glazen zijn denk ik niet ze te vervangen voor een andere kleur.

24 flesjes in een krat 24 uur in een dag toeval??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BreadFan
  • Niet online
Grin schreef op zondag 28 februari 2021 @ 00:02:
Vandaag een ritje gemaakt in de nieuwe Q36.5 outfit. Zweethemd (Base Layer 3 long sleeve), shirtje korte mouw (L1 Pinstripe shirt, donkerblauw) windjack (Jersey long sleeve Hybrid Que X, zwart) en de Unique broek. Prima kleding! Of de broek nu beter is dan m'n premium Look bibs? Nee. De eerste rit/indruk zegt van niet. Het is een fijne broek maar 100 euro prijsverschil kon ik niet waarnemen tijdens de eerste rit. De zeem is iets gecompliceerder met meer verschillende (speciale) zones, er zit absoluut meer (constructie/naai) werk in en dat zie je d'r zeker aan af. Maar het rijdt niet voelbaar beter, al helemaal niet 100 euro(!) beter.
Dan nu de hamvraag: wil ik er nog één hebben? Ja, denk van wel. Dat heb ik twee van die dingen en kan je afwisselen. Maar daarna is het leuk geweest met deze Unique broeken. Meer komen er (waarschijnlijk) niet bij.

De bovenlijfkleding - i.e.: boven de heup - daarentegen, daar ben ik echt fan van geworden! De pasvorm, hoe alles voelt en hoe het in elkaar is gezet. Ik wordt daar als kledingliefhebber erg blij van. Het hele concept van verschillende zones en stoffen is hier (veel) beter uitgewerkt; dat voel je! En het ziet er lekker gesoigneerd uit, zeker niet onbelangrijk.
Hier ga ik de komende tijd zeker meer van bestellen!
Maar 180 euro voor een shirtje met lange mouwen vind ik eigenlijk krankjorum(!). Dit moet je eigenlijk alleen in de uitverkoop kopen. Gelukkig is dat tot op heden gelukt bij de bovenkleding...
Hoeveel kleding heb jij inmiddels? Ik zie bijna wekelijks bestellingen voorbij komen :o

Moet je geheel zelf weten hoor, daar niet van. Maar 't valt nogal op ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Grin

Grin

Ride si sapis.

Hahaha valt reuze mee hoor, ik schrijf er wellicht wat meer over dan de anderen in dit topic.
* Grin doet uit schaamte snel de deuren van zijn kledingkast dicht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• langemouwen
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 01-03-2021
Ik heb relatief lange armen en, je raadt het nooit, ik heb daardoor een wielershirt nodig met extra lange mouwen. In mijn ervaring vallen merken zoals La Passione, Bianchi en Rapha 'normaal'. In mijn geval betekent dat koude polsen als ik van die merken een shirt draag.

Heeft iemand hier ervaring mee en kan je een merk aanbevelen met extra lange mouwen? Ik draag graag wielerkleding van goede kwaliteit en ben bereid daarvoor te betalen.

Ik ben 199cm/90kg.

Bedankt alvast!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stufferdt
langemouwen schreef op maandag 1 maart 2021 @ 10:32:
Ik heb relatief lange armen en, je raadt het nooit, ik heb daardoor een wielershirt nodig met extra lange mouwen. In mijn ervaring vallen merken zoals La Passione, Bianchi en Rapha 'normaal'. In mijn geval betekent dat koude polsen als ik van die merken een shirt draag.

Heeft iemand hier ervaring mee en kan je een merk aanbevelen met extra lange mouwen? Ik draag graag wielerkleding van goede kwaliteit en ben bereid daarvoor te betalen.

Ik ben 199cm/90kg.

Bedankt alvast!
Ik heb zelf niet echt lange armen en benen, dus zelf geen ervaring mee. Maar ik weet dat er op fiets.nl-forum een topic is over fietskleding voor lange mensen. Het forum lijkt het momenteel niet te doen, maar daar werden meerdere merken aangeraden.

Zijn daarnaast armstukken een idee? Dan kan je alle korte shirts die prima vallen gebruiken en hoef je maar 1x een merk met lange armstukken te zoeken :)

hier komt vanmiddag dit shirt binnen, ik ben benieuwd.
Afbeeldingslocatie: https://cdn.shopify.com/s/files/1/1220/6874/products/alpine-maillot-cycling-trasera_440x324_crop_center.jpg?v=1606325474

Heb geen ervaring met de kleding van Siroko, maar bril bevalt prima en met korting net geen 55 euro dus wel de gok waard.

I don't know what happened, but it sure don't add up on paper And as long as she lets me, I'll take her wherever she wants me to take her

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EdwinW
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15-07 11:24
@Joindry Ik herken(de) dat probleem ook nadat ik overstapte op een zadel met een grotere en brede uitsparing. Het is bij deze zadels echt belangrijk om zo ver mogelijk naar achteren op het zadel te zitten. Als je bij wijze van spreken 1 cm te ver naar voren gaat zitten, zul je al klachten krijgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Reynouts
  • Registratie: Maart 2014
  • Niet online
Ypuh schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 22:24:
[...]

@MrBarBarian Hoe zit het met de maatvoering van Le Col? Kun je gewoon de maattabel aanhouden of beter een maatje groter? Ik zit vaak net tussen M en L in (maattabel zegt altijd M, maar als ik het dan binnen krijg vraag ik me vaak af of het een kindermaatje is). Vind die Haute Route, Bahrein McClaren en ook Tour de Zwift jerseys wel gaaf (al krijgen we dit jaar ook nieuwe clubkleding ;( ).
Reynouts schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 07:54:
[...]

Mag eigenlijk niet in dit topic, maar ik heb een Le Col shirt en is de maat die ik altijd heb (S). Is aan de mouwen iets te lang/wijd (maar dat komt omdat ik dunne armpjes heb). Een maat groter was zeker niet nodig. Als ik tussen twee maten zou zitten zou ik hier de kleinere kiezen denk ik.

Heb weer een bestelling gedaan daar met TdZ shirtje, gewoon leuk om te hebben.
Even uit het andere topic geknipt voor de compleetheid, omdat ik vandaag mijn TdZ shirtje gekregen heb. Ik had al een shirt in maat S van Le Col, waar de fit niet super strak was, maar dit shirt zit echt als gegoten voor mij. Hele strakke grippers om de armen en echt mooie kwaliteit. Heb er nog niet in gefietst, maar eerste indruk is goed.

Nu ik deze heb durf ik niet meer zo stellig te zeggen dat ik (als ik tussen 2 maten in zou vallen) de kleinste zou nemen.. Verschilt dus erg per model (en natuurlijk wat voor fit je zelf zou willen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grin

Grin

Ride si sapis.

@Reynouts Wat is jouw lengte + gewicht?
Dan heb ik ook een idee hoe het ongeveer valt. Le Col zie ik ook wel zitten namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaSw85
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-07 21:11
Iemand ervaring met Atelcic kleding?

Komoot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BraX
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11-07 09:33
chielmi schreef op zaterdag 27 februari 2021 @ 09:15:
[...]

***members only***
Ik was ook van plan om een Bib + shirt van Eroe aan te schaffen. Met deze code een prima deal lijkt me.
Ik kom van een CRAFT Essence BIB maat L, inmiddels 2 jaar oud.
Nu heb ik de customer service gemailed maar kreeg niet echt een helder antwoord.
It appears that you're in between our S and M.
Wat is aan te raden met volgende kenmerken? De Craft in maat L begint mij te groot te worden..

Gewicht ~75kg
Lengte 184
Shirt-maat M.

Bib M + shirt M?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chielmi
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15-07 21:07
Ik denk dat de inschatting van Eroe klopt voor wat betreft de bib, maar dan niet de +4cm variant. Bij mij (1,91 cm) komt de +4 cm versie van de M tot net iets boven mijn knieën. Jeansmaat 31/34.
Voor mijn lengte is dat prima, maar bij jou valt dat misschien net niet helemaal lekker. Ik zou als ik jou was de reguliere M nemen.

Ik heb geen shirts van Eroe, dus dat durf ik niet te zeggen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Reynouts
  • Niet online
Grin schreef op maandag 1 maart 2021 @ 13:34:
@Reynouts Wat is jouw lengte + gewicht?
Dan heb ik ook een idee hoe het ongeveer valt. Le Col zie ik ook wel zitten namelijk.
Ik ben 179cm en 62kg en heb S van beide varianten.
Het TdZ shirtje zit echt mooi strak aero, de andere zit iets los, zeker rond de mouwen wat losser en lijkt in zijn geheel iets langer. Maar ook die laatste draag ik graag, lekker zomershirt, lichte stof.

Ter vergelijking andere bekende merken die mij goed zitten: Rapha in S, Castelli perfetto RoS in M.

Misschien kun je er wat mee, of anders nog iemand anders.

Trouwens wel prima service bij Le Col, mijn bestelling zou pas over 2 weken geshipped worden, dus deden ze er een gratis koerspetje bij. En toch is het er vandaag al. Wel grappig dat ik er enthousiast over ben, want qua "gevoel" heb ik niks met het merk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reynouts
  • Niet online
BraX schreef op maandag 1 maart 2021 @ 15:27:
[...]

Ik was ook van plan om een Bib + shirt van Eroe aan te schaffen. Met deze code een prima deal lijkt me.
Ik kom van een CRAFT Essence BIB maat L, inmiddels 2 jaar oud.
Nu heb ik de customer service gemailed maar kreeg niet echt een helder antwoord.

[...]

Wat is aan te raden met volgende kenmerken? De Craft in maat L begint mij te groot te worden..

Gewicht ~75kg
Lengte 184
Shirt-maat M.

Bib M + shirt M?
Ik heb een Eroe broek in maat S (zie mijn stats hierboven), maar die zit mij niet heel goed. Hij is wat te kort (je hebt ook een langere variant, maar toen verkeerd gegokt), gript niet zo goed op mijn benen (schuift naar boven) en vind het ook niet echt een bijzonder goed zittende broek ofzo. Niet beter dan een club bioracer of bontrager. Shirtje daarentegen wel super en sokken ook fijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutterd
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 15-07 09:48

Nutterd

PSN: MRVleisboeketje

Stufferdt schreef op maandag 1 maart 2021 @ 10:39:
[...]

Ik heb zelf niet echt lange armen en benen, dus zelf geen ervaring mee. Maar ik weet dat er op fiets.nl-forum een topic is over fietskleding voor lange mensen. Het forum lijkt het momenteel niet te doen, maar daar werden meerdere merken aangeraden.

Zijn daarnaast armstukken een idee? Dan kan je alle korte shirts die prima vallen gebruiken en hoef je maar 1x een merk met lange armstukken te zoeken :)

[Afbeelding]

Heb geen ervaring met de kleding van Siroko, maar bril bevalt prima en met korting net geen 55 euro dus wel de gok waard.
Hier ben ik heel benieuwd naar! Al een tijdje op zoek naar mooie kleding voor leuke prijzen en vind hun shirts iig heel mooi dus denk dat ik maar wat ga bestellen!

Meld je aan voor de geweldige, fantastische gravelrit: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2075464

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypuh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 11:02
In de uitverkoop een zestal Q36.5 baselayers gekocht:
Waar in de uitverkoop? Heb die Base Layer 2 ook al een tijdje op het oog, maar te duur :).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Zou een mooie bijkomstigheid zijn van dit topic als we elkaar op de hoogte brengen van interessante aanbiedingen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Heeft iemand trouwens ervaring met Kalas? https://www.kalas.nl/katalog?pohlavi=26

Ziet er wel prima uit, is club kleding dus prijs technisch wel prima.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grin

Grin

Ride si sapis.

* Grin slaat @Ypuh met een link naar Futurumshop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhr-zip
Ik heb behoefte aan een paar nieuwe handschoenen.

En dan een paar dat je zomer handschoentjes net te koud zijn. Dus geen hele dikke, maar wel dicht.
Graag met touchscreen gevoeligheid. Padding mag ook (niet noodzakelijk).

Ik heb nu al 7 jaar een paar van BBB zonder padding, hebben mij altijd goed bevallen. Maar het beste is er nu wel vanaf, en ik ga mij steeds meer irriteren aan dat ik er geen telefoon touchscreen mee kan bedienen.

Dus graag suggesties.

[ Voor 4% gewijzigd door mhr-zip op 01-03-2021 20:43 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BreadFan
  • Niet online
Ik zou dan denken aan zoiets: https://www.gripgrab.com/...merino-midseason-glove-ii

Evt ook als liner onder je winterhandschoen te gebruiken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ypuh

Assos en Q36.5 zitten technisch ongeveer op hetzelfde (prijs)niveau. Assos is inderdaad wel iets meer mainstream, waar Q36.5 voor andere (hightech) materialen en design keuzes prefereert. De eerste keer dat je iets binnen krijgt van ze zul je direct zien dat het anders is dan alle andere merken.

Verder heb ik dezelfde ervaring als Grin, Q36.5 is een echte racefit. Bij de broeken (die overigens net als Assos erg korte beenstukken hebben) kom je daar misschien nog wel weg als je een kilootje teveel hebt, maar de jerseys zijn te strak/dun en het ziet er dan inderdaad niet uit. Ik heb nog redelijk brede schouders en een klein bierbuikje en dan is de fit van de jersey gewoon niet goed. Maat M is te klein voor 185cm/78kg, bij L hoopt de stof zich op rond de borst.

De prijzen die je noemt zijn oké, maar nog niet het laagste wat ik gezien heb. Futurum verkocht onlangs nog de Q36.5 Elite (oude topmodel, vervangen door de Unique) voor ik meende €175 en daar kon je de Strava korting nog op toepassen. M'n Dottore (niet de X) was ook zoiets maar heb ik inmiddels verkocht.

Heb momenteel nog maar één kledingstuk van Q36.5 en de rest weggedaan/teruggestuurd, niet omwille van kwaliteit maar vooral pasvorm/korte beenstukken. Al mijn winterkleding en accessoires zijn van Assos, maar verder ben ik daar een beetje op uitgekeken/vind ze te duur geworden. Mijn zomerkleding is nu vooral van MAAP (nog duurder 8)7) en we krijgen binnenkort weer nieuwe clubtenues van Bioracer waar ik wel benieuwd naar ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhr-zip
BreadFan schreef op maandag 1 maart 2021 @ 20:39:
Ik zou dan denken aan zoiets: https://www.gripgrab.com/...merino-midseason-glove-ii

Evt ook als liner onder je winterhandschoen te gebruiken
Winterhandschoenen heb ik genoeg.
Die ik nu heb zijn zeg maar zomerhandschoen maar dan zonder "afgeknipte" vingers. Ze zijn misschien iets dikker, maar niet veel. Ik gebruik ze vervolgens vaak met een liner, heb ik nog wat om te kunnen variëren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xtern15
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 10-06 15:38
Stufferdt schreef op maandag 1 maart 2021 @ 10:39:
[...]

[Afbeelding]

Ik ben ook wel erg benieuwd naar jouw eerste ervaringen van het merk Siroko wat betreft kleding! Andere mensen die mogelijk al een tijdje met dit merk rondrijden en een ervaring willen delen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutterd
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 15-07 09:48

Nutterd

PSN: MRVleisboeketje

xtern15 schreef op dinsdag 2 maart 2021 @ 09:27:
[...]

Ik ben ook wel erg benieuwd naar jouw eerste ervaringen van het merk Siroko wat betreft kleding! Andere mensen die mogelijk al een tijdje met dit merk rondrijden en een ervaring willen delen?
ik kwam er gisteren achter dat het merk ook gewoon op Aliexpress staat...normaal zie je aan de advertentie wel dat het "nep" is zoals bijvoorbeeld bij Rapha kleding maar hier lijkt het gewoon het origineel te zijn.

Meld je aan voor de geweldige, fantastische gravelrit: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2075464

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• newtastyland
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 07:34
Nutterd schreef op dinsdag 2 maart 2021 @ 10:01:
[...]

ik kwam er gisteren achter dat het merk ook gewoon op Aliexpress staat...normaal zie je aan de advertentie wel dat het "nep" is zoals bijvoorbeeld bij Rapha kleding maar hier lijkt het gewoon het origineel te zijn.
Lijkt me dat een wielren shirt aangeboden op ali, van welk "bekend" merk dan ook, een neppert is.

Een Siroko voor € 14,98? Te mooi om waar te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Owios
  • Registratie: Januari 2018
  • Nu online
Als de winkel nog Siroko zou heten zou het eventueel nog kunnen. Maar shopxxxxxstore klinkt niet echt als een officieel verkoop kanaal.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• djeck
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15-07 22:12
Bij Futurum 10 Euro korting vanaf 75 Euro tot en met 14 maart met de code PODCAST

PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stufferdt
xtern15 schreef op dinsdag 2 maart 2021 @ 09:27:
[...]

Ik zal kijken of ik even een aan-foto kan maken, maar look en feel ben ik wel zeer over verrast. Heb een L besteld, wat prima past bij 1m79 en 75kg. mouwen tailleren mooi en fit is vrij racey. Mouwen zijn voor mij wat aan de lange kant, maar ik heb somehow vrij korte onderarmen en -benen geloof ik.

Iinkje naar instagram waar ik het shirt heb gezien bij Jasper Verkuijil.
Owios schreef op dinsdag 2 maart 2021 @ 10:39:
Als de winkel nog Siroko zou heten zou het eventueel nog kunnen. Maar shopxxxxxstore klinkt niet echt als een officieel verkoop kanaal.
Lijkt mij ook vrij sterk inderdaad. Siroko zelf heeft overigens wel altijd korting. Ik denk dat 40% wel de gemiddelde korting is, dus ik zou er in ieder geval nooit de adviesprijzen betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jspr

jspr

Bianchi Aria

Ik vertrouw de kleding niet op AliExpress gezien het meeste namaak is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Owios
  • Registratie: Januari 2018
  • Nu online
jspr schreef op dinsdag 2 maart 2021 @ 11:15:
Ik vertrouw de kleding niet op AliExpress gezien het meeste namaak is.
Als er een bekend merk op staat zal het inderdaad namaak zijn. Maar er zijn ook grotere eigen merken te vinden met hun eigen ontwerp.

Heb zelf ook ooit via AliExpress gekocht, kwaliteit van de stof en zeem was goed, maar de pasvorm was waardeloos. En dan heb je er weinig aan en retouren is niet echt een rendabele oplossing. Dus zelf koop ik er geen kleding meer, maar er zijn genoeg mensen wel tevreden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• McMiGHtY

McMiGHtY

- burp -

mhr-zip schreef op maandag 1 maart 2021 @ 20:34:

En dan een paar dat je zomer handschoentjes net te koud zijn. Dus geen hele dikke, maar wel dicht.

Ik heb nu al 7 jaar een paar van BBB zonder padding, hebben mij altijd goed bevallen. Maar het beste is er nu wel vanaf, en ik ga mij steeds meer irriteren aan dat ik er geen telefoon touchscreen mee kan bedienen.

Dus graag suggesties.
Hele simpele van de decathlon doen het hier al anderhalf jaar goed met dit soort omstandigheden...

Merkjes zijn veranderd, maar zoiets:

https://www.decathlon.nl/...66034?mc=8398148&c=ZWARTT

[ Voor 8% gewijzigd door McMiGHtY op 02-03-2021 19:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaSw85
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 15-07 21:11
Niemand?

Komoot

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jasperdeman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-07 15:50
Ziet er uit als een ongegeneerde knock off van de designs van o.a. Rapha. Alleen daarom zou ik er al minder vertrouwen in hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhr-zip
McMiGHtY schreef op dinsdag 2 maart 2021 @ 19:06:
[...]

Hele simpele van de decathlon doen het hier al anderhalf jaar goed met dit soort omstandigheden...

Merkjes zijn veranderd, maar zoiets:

https://www.decathlon.nl/...66034?mc=8398148&c=ZWARTT
Thx, even gesaved!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Grin

Grin

Ride si sapis.

Atelcic, oke, even kijken.
Kwam op de landingspagina en zag daar deze dude met een Oakley Jawbreaker.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/c_CgHNaNwgSn8FLBegm2SzQDvgM=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/vUV91nKRAYEKeSNzJL1xPmy0.jpg?f=fotoalbum_tile

En dacht direct: Hé die lenskleur ken ik niet! Oakley heeft volgens mij geen goud/turquoise gekleurde lens, en zeker niet voor de Jawbreaker, das bijzonder... Ik keek wat beter en begon te lezen wat er op de lens staat van zijn Jawbreaker: daar staat volgens mij geen Oakley, toch?
En toen kwam ik bij de zonnebrillen... Allemaal Flight Jacket en Jawbreaker imitaties. Dat kan echt niet... Ik verbaas me d'r over dat Oakley die gasten niet aanklaagt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• rdluca
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
mhr-zip schreef op maandag 1 maart 2021 @ 20:34:

Dus graag suggesties.
Voor de frisse ochtenden en deze dagen rijd ik al jaren met Castelli Lightness handschoenen. Winterhandschoenen zijn voor mij boven de 3 a 4 graden al te warm.

Nu zie ik dat tegenwoordig de Castelli Lightness 2 er zijn. Die lijken voor hetzelfde weertype. Misschien om te overwegen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jspr

jspr

Bianchi Aria

rdluca schreef op dinsdag 2 maart 2021 @ 21:16:
[...]

Voor de frisse ochtenden en deze dagen rijd ik al jaren met Castelli Lightness handschoenen. Winterhandschoenen zijn voor mij boven de 3 a 4 graden al te warm.

Nu zie ik dat tegenwoordig de Castelli Lightness 2 er zijn. Die lijken voor hetzelfde weertype. Misschien om te overwegen.
Ik heb die ook gehad, super fijne handschoenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arend_Akelig
  • Laatst online: 04:57
rdluca schreef op dinsdag 2 maart 2021 @ 21:16:
[...]

Hier sluit ik mij bij aan. Heb ze ook aan vanaf 2-3 graden tot 25-26 graden. Lekker elastisch en beschermend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhr-zip
jspr schreef op dinsdag 2 maart 2021 @ 21:53:
[...]

Ik heb die ook gehad, super fijne handschoenen.
Bij wat voor temperaturen?

Ik heb best veel handschoen, maar 4 paar zijn mijn favoriet. Daar dek ik de range van -10 tot 35 graden mee af. Maar het paar handschoenen dat ik draag onder de 15 graden, als de "afgeknipte" net te koud worden. Die zijn aan vervanging toe.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jspr

jspr

Bianchi Aria

mhr-zip schreef op dinsdag 2 maart 2021 @ 22:13:
[...]

Ik heb best veel handschoen, maar 4 paar zijn mijn favoriet. Daar dek ik de range van -10 tot 35 graden mee af. Maar het paar handschoenen dat ik draag onder de 15 graden, als de "afgeknipte" net te koud worden. Die zijn aan vervanging toe.
Het zijn geen geïsoleerde handschoenen en ze zijn meer om de frisse bijt in de ochtend of koude snijdende wind tijdens het afdalen er af te halen. Temperatuur range durf ik niet te zeggen gezien dat per dag, hoeveelheid wind en persoonlijke voorkeur afhangt. Zelf heb ik zo min moglijk handschoenen aan trouwens.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mr. Stom
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 10:27
Grin schreef op dinsdag 2 maart 2021 @ 20:51:
Atelcic, oke, even kijken.
Kwam op de landingspagina en zag daar deze dude met een Oakley Jawbreaker.
[Afbeelding]

En dacht direct: Hé die lenskleur ken ik niet! Oakley heeft volgens mij geen goud/turquoise gekleurde lens, en zeker niet voor de Jawbreaker, das bijzonder... Ik keek wat beter en begon te lezen wat er op de lens staat van zijn Jawbreaker: daar staat volgens mij geen Oakley, toch?
En toen kwam ik bij de zonnebrillen... Allemaal Flight Jacket en Jawbreaker imitaties. Dat kan echt niet... Ik verbaas me d'r over dat Oakley die gasten niet aanklaagt.
Nog los van de neppe brillen, over de kleding:

Op deze foto is duidelijk te zien dat de kleding aan de buitenkant geverfd is. Je ziet onder andere op de naden dat de binnenkant van dit jasje gewoon nog wit is. Daarnaast zit er een flinke plooi onder de oksel, waarin ook te zien is dat je bij stretch van de stof de kleur verliest.

Dit merk zou ik niet kopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BreadFan
  • Niet online
mhr-zip schreef op dinsdag 2 maart 2021 @ 22:13:
[...]

Deze eventueel? (momenteel actieprijs) https://www.futurumshop.n...ndschoenen-zwart-xs.phtml

Wat draag je boven de 35 graden trouwens? :+

[ Voor 4% gewijzigd door BreadFan op 03-03-2021 13:13 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mhr-zip
BreadFan schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 13:12:
[...]

Deze eventueel? (momenteel actieprijs) https://www.futurumshop.n...ndschoenen-zwart-xs.phtml

Zwembroek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhr-zip
BreadFan schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 13:12:
[...]

Mja, "windproof" bij 15 graden is ook weer zo overdreven.

Ik denk dat ik deze eens ga proberen:

https://www.mantel.com/gr...rgel-xc-fietshandschoenen

Afbeeldingslocatie: https://www.bakkerracingproducts.nl/media/catalog/product/cache/1/image/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/1/0/1070_01.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Reynouts
  • Niet online
mhr-zip schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 13:54:
[...]

Mja, "windproof" bij 15 graden is ook weer zo overdreven.

Ik denk dat ik deze eens ga proberen:

https://www.mantel.com/gr...rgel-xc-fietshandschoenen

[Afbeelding]
Ik heb in naam dezelfde handschoenen (om precies te zijn deze, scroll iets naar onderen, de rood/zwarte). Deze gebruik ik vooral bij het MTBen. Als het wat kouder wordt zijn ze niet per se aan te raden, omdat bovenop je hand een soort van mesh zit, waar de wind gewoon hard doorheen snijdt. Biedt eigenlijk weinig warmte. Ze zijn wat dat betreft "kouder" op je hand dan normale handschoenen. Je vingers zijn wel warmer.

Ik kan niet precies opmaken uit de versie die jij linkt of dat daar ook zo is, maar de benaming is volgens mij hetzelfde. Vandaar deze heads-up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holk
Ik heb deze, ook voor de MTB en in de kwakkelende weersomstandigheden voor de racer. Hele fijne handschoen wel

https://www.futurumshop.n...ge-vingers-zwart-xl.phtml

mm, zie dat ze deze niet meer verkopen. Vind deze fijn omdat de bovenkant een soort gaas is waar de wind doorheen kan en zo verkoeling brengt. Nu hebben ze de Shark of Aerolite versies naast bovenstaande

[ Voor 33% gewijzigd door Holk op 03-03-2021 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holk
Een andere vraag:

Ik zoek voor de racer een nieuwe helm. Huidige is 3 jaar oud en heeft de nodige 'laten vallen' wel gehad. Ook is mijn hoofd wat smaller geworden waardoor het model wat paddenstoelt.. Ik kwam uit bij POC (andere helmen zijn ook van dit merk en zitten top en goede beveiliging. Heeft iemand een POC Omne Air Spin en kan deze mij een reden geven waarom niet voor deze helm te gaan / goed alternatief geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reynouts
  • Niet online
"Wat smaller geworden", betekent dat ook echt een smal hoofd? :P

Geen ervaring met de POC helmen, maar ik heb met mijn smalle kop en lang voorhoofd een Kask Protone. Heb ook echt lang gezocht naar een niet-paddenstoelen variant die wel goed zat, deze kwam het meeste in de buurt. Misschien ook een optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaXX99
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23-01 21:02
Zelf ben ik ook toe aan een heel nieuwe outfit ...
Voorheen reed ik enkle tijds het weekend met de mountainbike, maar heb me er net een speed pedelec bij aan geschaft om het dagelijkse woon-werk verkeer mee af te malen (2x1uur per dag)).
De kleidij voor het woon-werk verkeer mag op de zaak, dus zou me het liefst naar MTB kledij orienteren zodat ik deze ook hobbymatig kan gebruiken ...

De meeste van mijn kledij heeft er al vele jaren opzitten en is of tot op de draad versleten of was niet echt geschikt voor de MTB (in een ver verleden reed ik meer met de baanfiets).
Bovendien is mijn huidige kledij niet wind- en waterdicht wat bij 45km/u geen lachertje is heb ik al mogen ondervinden.

Ik heb wel al het een en het ander dat recent werd aangeschaft en nog bruikbaar is:
- winter MTB schoenen : Northwave X-Celcius Artic GTX
- Craft Fuseknit Comfort Thermoshirt
- Craft Fuseknit Comfort Thermobroek
- Craft Keep Warm Zip Mockneck
Heel warm zijn die craft baselayers niet, maar misschien heeft de rest van mijn kledij daar ook wel wet mee te maken.

Graag had eens naar jullie meningen gepeild naar wat jullie me zouden aanraden.
Vermits de basis insteek MTB is en heel veel gebruikt gaat worden voor woon-werk ga ik liever voor kwaliteit.
Ik moet er wel even bijvermelden dat ik geen mannequin-maten heb.

Ik lees bvb heel veel goed over de Endura MT500 Waterproof Jacket II. Maar daar blijft het niet bij ik moet ook nog shoppen naar broeken, onderkledij, gezichts/nekbescherming voor de winter etc etc ....

Dus shoot als er nog SP-rijders zijn met een MTB insteek, dan ben ik heel benieuwd naar jullie kledingsadviesen !

Coolermaster Stacker / OCZ Powerstream 520W / ASUS A8N-SLI / AMD 3200+ 0.09µ / Zalmax 7700Cu / 2x512Mb OCZ PC3200 EL Platinum Rev.2 / XFX 6600GT / Maxtor Diamondmax 10 300 Gb SATA / 2 x Dell 1905FP 19" / Epson R800 / Canon CanoScan 8400F

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Holk
Reynouts schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 15:15:
"Wat smaller geworden", betekent dat ook echt een smal hoofd? :P

Geen ervaring met de POC helmen, maar ik heb met mijn smalle kop en lang voorhoofd een Kask Protone. Heb ook echt lang gezocht naar een niet-paddenstoelen variant die wel goed zat, deze kwam het meeste in de buurt. Misschien ook een optie.
smal-ler, niet smal ;)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Grin

Grin

Ride si sapis.

Holk schreef op woensdag 3 maart 2021 @ 15:05:
Een andere vraag:

Ik zoek voor de racer een nieuwe helm. Huidige is 3 jaar oud en heeft de nodige 'laten vallen' wel gehad. Ook is mijn hoofd wat smaller geworden waardoor het model wat paddenstoelt.. Ik kwam uit bij POC (andere helmen zijn ook van dit merk en zitten top en goede beveiliging. Heeft iemand een POC Omne Air Spin en kan deze mij een reden geven waarom niet voor deze helm te gaan / goed alternatief geven?
@Holk POC kan je echt vergeten. Als je een smaller gezicht hebt zien die dingen d'r niet uit, net of je een betonmolen op je hoofd hebt zitten. Ze zijn echt GI-GAN-TISCH.
Ik heb de nodige POC helmen gepast en met mijn dikke harses van 62CM knoopte ik alsnog een vliegdekschip op mijn hoofd. En ik had mij echt verheugd op een POC, had er graag een gehad want het zijn m.i. hele veilige helmen en vind het een sympathiek Europees bedrijf. Helaas...

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• jspr

jspr

Bianchi Aria

Gezien ik heel wat Attaquer kleding verkocht heb heb ik nu wat van Assos gekocht.
Ik ben nog steeds aan het wachten op mijn Orucase Smuggler tas gezien deze nog steeds bij de duane ligt in Madrid sinds 14 feb. :twisted:

S9 broek
Spring/fall gilet
Spring/fall jas
Aero jersey
Equipe RS regen/wind jack
Arm warmers, knie warmers en nek warmer
Shimano RC902

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/L_PZNhSp9uU-NLD0BBVIMo2GHxk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/KguuOD18qtq924YiFo3XCrQt.jpg?f=fotoalbum_large

Ik heb een hele sterke voorkeur naar zwart inderdaad :lol:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sherlock
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08:58

Sherlock

No Shit

Iemand nog een tip voor een site waar je met vvv cadeaukaarten kunt betalen? Ik zoek nog een longsleeve jersey voor lente/herfst, en toevallig heb ik nog ca. €70 te besteden van die bonnen.

And if you don't expect too much from me, you might not be let down.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mhr-zip
Sherlock schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 13:27:
Iemand nog een tip voor een site waar je met vvv cadeaukaarten kunt betalen? Ik zoek nog een longsleeve jersey voor lente/herfst, en toevallig heb ik nog ca. €70 te besteden van die bonnen.
Geen gouden tip voor je. Maar ik ruil die krengen altijd in bij Primera voor iets nuttigers (bijv. Bol.com of Coolblue). Misschien dat je hier iets meer kan: https://www.primera.nl/sport-en-fit-cadeaukaart

Edit: of misschien dit https://www.vvvcadeaukaarten.nl/amazon

[ Voor 5% gewijzigd door mhr-zip op 04-03-2021 14:05 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EdwinW
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15-07 11:24
@Sherlock Via de website van de VVV cadeaukaarten, kun je die kaart inruilen voor een andere kaart, bv. voor een Bol.Com cadeaukaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sherlock

Sherlock

No Shit

Misschien moet ik toch dat betalen met die kaart maar loslaten, en inderdaad kijken of ik hem ergens in kan wisselen. Bedankt voor het meedenken!

Valt Sportful hetzelfde als Castelli? Dit lijkt me wel een mooi vestje voor een aangename prijs. Ik heb al een (2e hands) Castelli jasje//vestje in XXL, maar die is echt te groot. Dus als Sportful en Castelli vergelijkbaar vallen dan zou deze mooi passen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rdluca
  • Niet online
Sherlock schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 14:40:
Misschien moet ik toch dat betalen met die kaart maar loslaten, en inderdaad kijken of ik hem ergens in kan wisselen. Bedankt voor het meedenken!

Valt Sportful hetzelfde als Castelli? Dit lijkt me wel een mooi vestje voor een aangename prijs. Ik heb al een (2e hands) Castelli jasje//vestje in XXL, maar die is echt te groot. Dus als Sportful en Castelli vergelijkbaar vallen dan zou deze mooi passen.
Mijn ervaring is dat Sportful hetzelfde als Castelli valt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sherlock

Sherlock

No Shit

Thanks, ik had maar een klein zetje nodig, hij is besteld :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ypuh
rdluca schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 15:08:
Mijn ervaring is dat Sportful hetzelfde als Castelli valt.
Komt ook uit dezelfde fabriek. Sportful is het b-merk van Castelli (al heb ik liever het wat meer understated Sportful dan Castelli). De broeken passen prima, maar de jerseys/jacks niet echt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rdluca
  • Niet online
Ypuh schreef op donderdag 4 maart 2021 @ 15:27:
[...]

Komt ook uit dezelfde fabriek. Sportful is het b-merk van Castelli (al heb ik liever het wat meer understated Sportful dan Castelli). De broeken passen prima, maar de jerseys/jacks niet echt.
Kwalitatief merk ik werkelijk nul verschil tussen Sportful en Castelli. De bib's van Sportful vind ik meestal beter dan die van Castelli.
Pagina: 1 ... 12 ... 62 Laatste