Acties:
  • +3Henk 'm!
Zag hem net ja. super dik en heb er 1 nodig maar om die dan van D4 te kopen vind ik toch wat te ver gaan :P ik wacht maar gewoon tot deze stoel echt helemaal stuk is want kan er toch nog op zitten haha. Raxxentherax doet vrijdag een giveaway maarja :P

Hij heeft vandaag zijn Baba video geupload en hij zei dat 30e alles op maxroll online staat. (allemaal subject to change natuurlijk)

Geen upheaval barbarian meer (voor levelen)

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • +1Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Victoria Concordia Crescit

Die muismat vind ik wel tof! Maar helaas niet eligible voor de promotie. Jammer :(

Battlenet: Gold#21419

Acties:
  • +1Henk 'm!

• BroWohsEdis
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 25-05 22:33
Belachelijke prijs voor een stoel van 50 euro op AliExpress met wat plakplaatjes :+

Acties:
  • 0Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 18:32
Is er bekend of je je paragon boards kunt respeccen? En zo ja, is dat gratis?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Bazziek
  • Registratie: December 2011
  • Nu online
yinx84 schreef op dinsdag 23 mei 2023 @ 22:15:
Ja dat kan en het kost geld.

https://blizzardwatch.com...talents-paragon-diablo-4/

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Vagax
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 02:02
Het zijn bizarre bedragen als je hoog in de level zit maar ik geloof dan ook wel dat als je zo een beetje maxxed out bent dat je ook makkelijk geld in harkt

Hoe heet de man die naast Superman woont? ... Buurman

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Ohmarinus
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 12:45
Vagax schreef op dinsdag 23 mei 2023 @ 22:47:
[...]

Het zijn bizarre bedragen als je hoog in de level zit maar ik geloof dan ook wel dat als je zo een beetje maxxed out bent dat je ook makkelijk geld in harkt
Ja, ik ben hier dus heel erg benieuwd naar. De gold drops vielen mij erg tegen. Waarschijnlijk gaat het wel weer lonen om een goldfarm char te beginnen. Ik kijk al uit naar de eerste gold drop builds.

Benieuwd hoeveel van deze info nog accuraat is. Zal wel alleen van toepassing zijn op een tot max lvl 25 beta. Er zal in de full game vast wel weer een manier gevonden worden om snel gold te verzamelen.

Acties:
  • 0Henk 'm!
yinx84 schreef op dinsdag 23 mei 2023 @ 22:15:
Het kan en kost gold. op endgame kost het vrij veel gold though dus je zal niet meerdere keren per dag respeccen maar het is ook niet zo dat je vast zit aan je build door die boards zeg maar.

Acties:
  • 0Henk 'm!
Ohmarinus schreef op dinsdag 23 mei 2023 @ 22:55:
[...]

Benieuwd hoeveel van deze info nog accuraat is. Zal wel alleen van toepassing zijn op een tot max lvl 25 beta. Er zal in de full game vast wel weer een manier gevonden worden om snel gold te verzamelen.
Denk dat heeel veel info van dit outdated is omdat we nu pas de rest van de game te zien krijgen. al deze info is allemaal gebasseerd op Act 1

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 10:36
Ohmarinus schreef op dinsdag 23 mei 2023 @ 22:55:
[...]

Ja, ik ben hier dus heel erg benieuwd naar. De gold drops vielen mij erg tegen. Waarschijnlijk gaat het wel weer lonen om een goldfarm char te beginnen. Ik kijk al uit naar de eerste gold drop builds.

Tijdens de server slam heb ik 150k gold binnengeharkt. Items verkopen levert ook aardig wat gold op. Ik weet niet of je ook +gold affixes hebt, niet op gelet.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • +1Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 18:32
Ergens wel jammer voor iemand die wat meer casual wil spelen. Nu voel ik me toch geneigd om me te gaan verdiepen in de theory crafters hun methodes. Als ik m'n kostbare speeltijd moet besteden aan het grinden om m'n onwetende keuzes terug te draaien dan is dat natuurlijk heel erg zonde.

Maar goed, het moet natuurlijk wel in balans blijven tussen de casual en het meer hardcore publiek. Het is immers wel een systeem dat enorm veel diepgang biedt, zeker met hoe je die boards kunt roteren. Ergens jammer dat het niet de eerste keer gratis is. Dan had je in je eerste 'blinde' run lekker aan kunnen klooien en met een goedkope respec de boel kunnen herzien als je character max level is en wat serieuzere vormen aan begint te nemen.
yinx84 schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 07:27:
[...]

Ergens wel jammer voor iemand die wat meer casual wil spelen. Nu voel ik me toch geneigd om me te gaan verdiepen in de theory crafters hun methodes. Als ik m'n kostbare speeltijd moet besteden aan het grinden om m'n onwetende keuzes terug te draaien dan is dat natuurlijk heel erg zonde.

Maar goed, het moet natuurlijk wel in balans blijven tussen de casual en het meer hardcore publiek. Het is immers wel een systeem dat enorm veel diepgang biedt, zeker met hoe je die boards kunt roteren. Ergens jammer dat het niet de eerste keer gratis is. Dan had je in je eerste 'blinde' run lekker aan kunnen klooien en met een goedkope respec de boel kunnen herzien als je character max level is en wat serieuzere vormen aan begint te nemen.
Tot richting end-game is het respeccen (spells) betaalbaar en kun je prima aanklooien. Tegen die tijd weet je vast wat je een leuke speelstijl vind en kun je eventueel een goede guide zoeken die daarop aansluit. Zo wil ik het gaan doen. En ook dan zou af en toe een respec vast te doen zijn.

[Voor 3% gewijzigd door Deltos op 24-05-2023 08:52]

Acties:
  • +3Henk 'm!

• stickfiguur
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09:56
yinx84 schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 07:27:
[...]

Maar je kan toch als nog gewoon zelf aanklooien? Je moet alleen accepteren dat het bij je eerste character niet allemaal perfect en optimaal zal wezen.

Voor mij is het hele idee van een blinde run doen juist dat ik zelf dingen uitvogel, dan ga ik dus ook niet die extra druk op leggen dat alles perfect moet zijn. Het leuke is juist dat je op een gegeven moment moet gaan denken hoe je het anders of beter kan doen.

Daarnaast weten we helemaal nog niet hoe makkelijk of moeilijk het zal zijn om genoeg gold te farmen voor een volle/gedeeltelijke respec dus ik zal me er nog niet zo mee bezig houden. Vergeet niet dat je tijdens de beta maar tot level 20-25 kon komen, dat is letterlijk de eerste paar uur aan gameplay en gold drops daar zijn niet echt representatief van wat het tijdens de end game zal zijn.

Acties:
  • +2Henk 'm!
stickfiguur schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 09:04:
[...]

Maar je kan toch als nog gewoon zelf aanklooien? Je moet alleen accepteren dat het bij je eerste character niet allemaal perfect en optimaal zal wezen.

Voor mij is het hele idee van een blinde run doen juist dat ik zelf dingen uitvogel, dan ga ik dus ook niet die extra druk op leggen dat alles perfect moet zijn. Het leuke is juist dat je op een gegeven moment moet gaan denken hoe je het anders of beter kan doen.

Daarnaast weten we helemaal nog niet hoe makkelijk of moeilijk het zal zijn om genoeg gold te farmen voor een volle/gedeeltelijke respec dus ik zal me er nog niet zo mee bezig houden. Vergeet niet dat je tijdens de beta maar tot level 20-25 kon komen, dat is letterlijk de eerste paar uur aan gameplay en gold drops daar zijn niet echt representatief van wat het tijdens de end game zal zijn.
Exact dit ja. Dat is juist de fun van een blinde eerste run. Maargoed ieder zijn ding natuurlijk maar ik benader het JUIST met het idee van: ik hoef het niet snel uit te spelen. gewoon lekker genieten en zelf uitvogelen. dan leer je ook het snelst de game goed kennen

• Klauwhamer
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 27-05 10:21

Klauwhamer

Voor spijkers.. op laag water.

Even een andere vraag en redelijk off-topic: zijn hier mensen met zo'n stoel? Is het nou kwalitatief/ARBO-technisch echt topspul, of is het vooral dat iedere streamer door hen wordt gesponsord?

D3 :: I don't always kill but when I do, it's hyphen nine. :: y u no iddqd? :: Si non confectus, non reficiat.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Dazzler2120
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 26-05 15:46
Klauwhamer schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 09:25:
[...]

Even een andere vraag en redelijk off-topic: zijn hier mensen met zo'n stoel? Is het nou kwalitatief/ARBO-technisch echt topspul, of is het vooral dat iedere streamer door hen wordt gesponsord?
In het algemeen betaal je bij een gaming chair vooral voor het feit dat het een gaming chair is. Secretlab is echter wel een merk dat goed aangeschreven staat en relatief goede kwaliteit levert voor de prijs.
Uiteindelijk ben je beter uit met een goede (zakelijke) bureaustoel als 'n Herman Miller (of vergelijkbaar) wat je ook wel eens voor een vergelijkbare prijs op de kop kan tikken.

Ik heb zelf sws een voorkeur voor een mesh stoel, aangezien ik nogal snel zweet. met een dichte, leren, stoel zou dat proces alleen maar versneld worden... 8)7

PS4 PSN: Dazzler2120

Acties:
  • +1Henk 'm!
[...]

Je hebt betere stoelen voor minder geld waarschijnlijk. Ongetwijfeld. Maar ik vind zulke stoelen wel mooi. Heb een DxRacer sinds 2016 ofzo en ik gebruik hem nog steeds (begint inmiddels stuk te gaan) maar zit er zooo ontiechelijk veel op en zit nog steeds prima.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Finraziel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:01
[...]

Dat is niet redelijk maar compleet off topic... Maar zelf ben ik zeer tevreden met mijn secret lab titan xl en kan daar prima de hele dag in zitten. Mijn oude maxnomic commander III beviel ook jaren tot het nepleer los ging laten (daarom nu voor stof gegaan bij de secret lab).

Ik vind het ook juist lekker dat ik er een beetje in kan bewegen, bij zo'n ergonomische stoel heb ik juist het idee dat ze me de hele dag in dezelfde houding dwingen.

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • +1Henk 'm!
Ik heb hier een behoorlijk prijzige Haworth Comforto en wil nooit meer een hang stoel bij mijn pc. Het is misschien wat minder ‘lui’ gamen maar mijn nek en rug zijn zeer blij.
Om volledig onderuit te gaan pak ik de bank.

[Voor 24% gewijzigd door Deltos op 24-05-2023 12:03]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Markozv
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 26-05 08:18
[...]

Ik heb nu ongeveer 3 jaar de Batman variant van secretlabs en ben er zeer tevreden mee, zowel tijdens game sessie van paar uur of wanneer ik een dag thuiswerk. Als ik persoonlijk moet kiezen tussen de "ergonomische" stoel op het werk of de secret labs van mij thuis dan kies ik persoonlijk voor mijn stoel thuis.

Betrefend iemand hier met de opmerking over alie stoel met plakplaatjes, ik werk zelf bij een Meubel groothandel, geloof mij als ik zeg dat 90% van alle meubels uit Polen, India, China, Vietnam en dergelijke komen, dat is ook de reden van de lange levertijd (per container met boot).

Acties:
  • +1Henk 'm!
Vind de manier hoe hij die guides maakt en uitlegt heel nice en duidelijk :) Krijg er dan altijd zin in om ook zelf te theory craften. Maar dan kom ik er naar 5 min achter dat ik er helemaal geen tijd voor heb het zo goed door te nemen haha

Acties:
  • +3Henk 'm!

• alexsdam
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 26-05 09:42
BroWohsEdis schreef op dinsdag 23 mei 2023 @ 21:18:
[...]

Belachelijke prijs voor een stoel van 50 euro op AliExpress met wat plakplaatjes :+
Complete onzin. Ik heb deze stoel in de normale EVO versie en is by far de beste bureaustoel die ik gehad heb. (Herman Miller en andere top ergo versies daar gelaten.
Is hij prijzig? Zeker. Je betaalts net als bij kleding ook voor merk. Maar kwalitatief ook heel erg sterk.

Bewust een andere stoel gekocht omdat ik veel vanuit huis werk en ook nog eens game. Kreeg steeds vaker last van mijn rug. Is volledig weg.
Vele malen betere kwalitet dan de gaming chairs tussen 150-250 euro. Blijf daar ver van weg. Dan is de gemiddelde Ikea stoel beter.

[Voor 22% gewijzigd door alexsdam op 24-05-2023 12:38]

Acties:
  • +3Henk 'm!
Het is geen Diablo maar lees net over de gold token die naar classic WoW komt. Ze verleren hun streken niet blijkbaar. Iedere keer een stapje verder.
Hopelijk passen ze die streken niet toe in D4 op een gegeven moment..

• Bazziek
  • Nu online
Deltos schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 12:41:
Het is geen Diablo maar lees net over de gold token die naar classic WoW komt. Ze verleren hun streken niet blijkbaar. Iedere keer een stapje verder.
Dat zal icm de populariteit van GDKP runs voor flinke inflatie zorgen. Voor zover illegale goldsellers dit niet al genoeg deden.

• Ohmarinus
Deltos schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 11:57:
Ik heb hier een behoorlijk prijzige Haworth Comforto en wil nooit meer een hang stoel bij mijn pc. Het is misschien wat minder ‘lui’ gamen maar mijn nek en rug zijn zeer blij.
Om volledig onderuit te gaan pak ik de bank.
Wat bedoel je met 'hang stoel'?

Ik vind de prijzen van die stoel nog best wel meevallen eerlijk gezegd, als ik zo even Google zie ik prijzen voor die stoel tussen de 250 en 350.

Edit:
Zie nu wel dat dat veelal refurbished/tweedehands stoelen zijn.

[Voor 6% gewijzigd door Ohmarinus op 24-05-2023 12:47]

• London
  • Niet online

London

Deltos schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 12:41:
Reken er maar op van wel :) Maar zal bij cosmetics blijven lijkt me.

Acties:
  • +1Henk 'm!
Ohmarinus schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 12:45:
[...]

Wat bedoel je met 'hang stoel'?

Ik vind de prijzen van die stoel nog best wel meevallen eerlijk gezegd, als ik zo even Google zie ik prijzen voor die stoel tussen de 250 en 350.
Je hebt meerdere versies.
Bazziek schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 12:45:
[...]

Dat zal icm de populariteit van GDKP runs voor flinke inflatie zorgen. Voor zover illegale goldsellers dit niet al genoeg deden.
Het hoort niet in Classic. Maar ook hier zullen de meningen vast wel weer verschillen. ;)
Het gaat me vooral weer om de tactiek en de timing van alles. En hoe creatief bedrijven zijn met de begrippen van betalen voor win/progress/gemak.
Zag je ook in retail WoW je kon op een gegeven moment ook top gear kopen in de AH (BoE dus) en dan wordt goud ineens ‘handiger’.

[Voor 16% gewijzigd door Deltos op 24-05-2023 12:51]

Acties:
  • +1Henk 'm!
Laten we dit in World of Warcraft Classic bespreken en niet hier though :P

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 10:36
Zou een ultimate skill echt iets toevoegen met een cool down van bv 50 seconden? Die kun je toch te weinig gebruiken, heb je dan niet meer aan een andere skill?
Als ik bij een druid in plaats van die ultimate de wolven neem heb ik uiteindelijk toch veel meer damage omdat je de ultimate niet gebruikt tegen gewone mobs. Was tijdens de open beta niet echt onder de indruk van de ultimate skills die ik gebruikte.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• Bazziek
  • Nu online
Lekker Ventje schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 12:57:
Zou een ultimate skill echt iets toevoegen met een cool down van bv 50 seconden? Die kun je toch te weinig gebruiken, heb je dan niet meer aan een andere skill?
Als ik bij een druid in plaats van die ultimate de wolven neem heb ik uiteindelijk toch veel meer damage omdat je de ultimate niet gebruikt tegen gewone mobs. Was tijdens de open beta niet echt onder de indruk van de ultimate skills die ik gebruikte.
Ultimates lijken me nuttig voor bosses en lastige elites, maar dan moeten ze idd wel sterk genoeg zijn. Ben benieuwd hoe het uit gaat pakken.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Bensel15
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13:07
Die ultimate skills hebben het meeste baat bij cooldown reduction, iets dat je in het begin van de game nog niet heel veel krijgt. 10% cooldownreduction is voor die wolves maar een halve seconde, terwijl het met de ultimatesvan 50 seconden al 5 seconden scheelt. Voor normale mobs idd nog steeds niet heel belangrijk, maar er komt ergens een breakpoint. Als je de ultimate in elke groep kan gooien dan wordt het een ander verhaal natuurlijk :)

Acties:
  • +1Henk 'm!
In D3 had je ook vaak genoeg skills die een langere cooldown hadden en erg sterk waren. Denk aan Vengeance van Demon Hunter.

Maar door je character op een bepaalde manier te bouwen met items en gems kon je een zo goed als 100% uptime van die skill hebben. Sowieso kan je ook een build hebben waarbij je die skill nooit gebruikt maar alleen als bosskiller bijv. Maar er is eigenlijk geen goed of fout he :P je kan gewoon lekker zelf bouwen wat je wilt.

Wij hebben gewoon nog te weinig gezien eigenlijk om hierover te oordelen voor diablo 4 though.
De class skills / buffs hebben we ook nog niet ervaren voor druid bijvoorbeeld en ik denk dat dat ook de class heel anders aan kan laten voelen.

[Voor 11% gewijzigd door Ricmaniac op 24-05-2023 13:09]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• friketje1
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 27-05 22:10
Ricmaniac schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 09:06:
[...]
Exact dit ja. Dat is juist de fun van een blinde eerste run. Maargoed ieder zijn ding natuurlijk maar ik benader het JUIST met het idee van: ik hoef het niet snel uit te spelen. gewoon lekker genieten en zelf uitvogelen. dan leer je ook het snelst de game goed kennen
In vanilla diablo 3 kon je experimenteren. Gewoon een beperkte keuze uit skills en uitproberen maar, bevalt het niet dan probeer je wat anders. En als je qua content tegen een muur aanloopt kun je altijd nog een build opzoeken.
Dit soort complexere systemen, en dan is diablo 4 nog redelijk eenvoudig, vind ik eigenlijk gewoon waardeloos. De gemiddelde gamer gaat dit nooit beheersen. Je doet het altijd fout, je zult praktisch nooit de juiste build vinden tenzij je de game fulltime speelt. Zelfs als iets theoretisch "klopt", dan kun je er nog tegen aanlopen dat wat jij bedacht had in de meta gewoon niet werkt, of het wordt de grond in generft na een patch en dan kun je opnieuw beginnen. En vanuit de ervaring van de beta is gaat is het niet zo dat meta builds 10-20 procent sterker zijn, die zijn 3-4-5 maal sterker, het is net of je een andere game speelt.

Diablo 3 vanilla was voor mij ideaal: je kiest alleen skills die per level beschikbaar komen. Kun je alles rustig uitproberen en kiezen wat lekker speelt en dan is het natuurlijk zo dat de ene build beter is dan de andere. Minder opties is ook makkelijker om te balanceren voor de devs. Gear geeft dan de diepgang.
Maar content makers gaan dan zeuren dat "het geen diepgang heeft", terwijl nu denk ik 95% van de gamers gewoon zijn builds opzoekt (vind ik persoonlijk ook altijd een irritant klusje, vooral na release).

Acties:
  • +3Henk 'm!

• PepieNL
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 15:50
Er was een reden dat closed beta testers al aangaven dat juist de Druid erg gebaat is bij het unlocken van het paragon board; cooldown reductions,
De caster druid gaat pas echt los na lvl 50.

[Voor 7% gewijzigd door PepieNL op 24-05-2023 13:33]

Acties:
  • +1Henk 'm!
PepieNL schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 13:33:
Er was een reden dat closed beta testers al aangaven dat juist de Druid erg gebaat is bij het unlocken van het paragon board; cooldown reductions,
Volgens Blizzard zelfs de ‘sterkste’ in end-game.

Acties:
  • +4Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kom maar op zou ik zeggen. Na lang intern beraad heb ik ook besloten dat ik Druid ga mainen in het begin 8)

Acties:
  • +4Henk 'm!
Ik zit nog steeds tussen Rogue en Sorcerer te twijfelen haha. Vandaag neig ik meer naar Rogue. 8)

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Bazziek
  • Nu online
Ik ben er inmiddels wel zeker van dat het Sorcerer wordt voor de release en Barb voor S1.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• PepieNL
Barb op release. Als ik nog niet klaar ben na 6 weken met hem ga ik niet beginnen aan S1, maar gewoon lekker door.
Vrees dat ik niet zoveel tijd heb komende maand, maar we gaan het zien :)
Ik begrijp dat die accelerated battlepass ook in een later seizoen geactiveerd kan worden toch ?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• stickfiguur
friketje1 schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 13:09:
[...]

In vanilla diablo 3 kon je experimenteren. Gewoon een beperkte keuze uit skills en uitproberen maar, bevalt het niet dan probeer je wat anders. En als je qua content tegen een muur aanloopt kun je altijd nog een build opzoeken.
Dit soort complexere systemen, en dan is diablo 4 nog redelijk eenvoudig, vind ik eigenlijk gewoon waardeloos. De gemiddelde gamer gaat dit nooit beheersen. Je doet het altijd fout, je zult praktisch nooit de juiste build vinden tenzij je de game fulltime speelt. Zelfs als iets theoretisch "klopt", dan kun je er nog tegen aanlopen dat wat jij bedacht had in de meta gewoon niet werkt, of het wordt de grond in generft na een patch en dan kun je opnieuw beginnen. En vanuit de ervaring van de beta is gaat is het niet zo dat meta builds 10-20 procent sterker zijn, die zijn 3-4-5 maal sterker, het is net of je een andere game speelt.

Diablo 3 vanilla was voor mij ideaal: je kiest alleen skills die per level beschikbaar komen. Kun je alles rustig uitproberen en kiezen wat lekker speelt en dan is het natuurlijk zo dat de ene build beter is dan de andere. Minder opties is ook makkelijker om te balanceren voor de devs. Gear geeft dan de diepgang.
Maar content makers gaan dan zeuren dat "het geen diepgang heeft", terwijl nu denk ik 95% van de gamers gewoon zijn builds opzoekt (vind ik persoonlijk ook altijd een irritant klusje, vooral na release).
Vergeet niet dat je in D4 skills kan unlocken via + levels op je gear, zo kan je dus alsnog een ultimate of andere skills testen voordat je gaat respeccen! Tot op een bepaald level kost respeccen ook niks of zo goed als niks dus het valt allemaal wel mee ;)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• friketje1
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 27-05 22:10
PepieNL schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 13:33:
Ook van iemand gelezen die endgame mocht spelen met door de Devs gemaakte builds dat de Barbarian en de Druid het sterkst zijn in endgame, voornamelijk door de synergie met gear. En de classes die in de vroege game sterk zijn...die zijn slecht in endgame zoals de mage en rogue.

Ik vind dit persoonlijk echt bedroevend game design. Je moet gewoon de class kunnen spelen die je wilt, devs moeten voor een goede balans zorgen. Als die balans dan ook nog een keer ingame verschuift is dat behoorlijk frustrerend.
Een paragon board, dat voegt toch niets toe? Uiteindelijk speelt toch iedereen dezelfde meta builds die ze van het web geplukt hebben. Sterker, hoe meer opties, hoe slechter de balans (want het is ingewikkelder om te balanceren), hoe groter de kans dat een klein aantal sterke builds door iedereen gespeeld gaan worden.
stickfiguur schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 14:07:
[...]

Vergeet niet dat je in D4 skills kan unlocken via + levels op je gear, zo kan je dus alsnog een ultimate of andere skills testen voordat je gaat respeccen! Tot op een bepaald level kost respeccen ook niks of zo goed als niks dus het valt allemaal wel mee ;)
Klopt. Maar je begint al met 5 base skills. En dan komt er nog een heel rijtje skills daarna en passives. Kan je dat allemaal gaan aanpassen als je wat anders wilt proberen. Dat vind ik niet echt lekker experimenteren.

[Voor 21% gewijzigd door friketje1 op 24-05-2023 14:11]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Stefmeister
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17:40
PepieNL schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 14:07:
Ik begrijp dat die accelerated battlepass ook in een later seizoen geactiveerd kan worden toch ?
Heb jij dat ergens gelezen? (Dat zou qua vakantieperiode me goed uitkomen).

De website van blizzard zelf impliceerd dat het in Season 1 geactiveerd wordt

"**** Battle Pass will unlock with Season 1."

bron: https://diablo4.blizzard.com/en-us/

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Dazzler2120
friketje1 schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 14:08:
[...]

Ik vind dit persoonlijk echt bedroevend game design. Je moet gewoon de class kunnen spelen die je wilt, devs moeten voor een goede balans zorgen. Als die balans dan ook nog een keer ingame verschuift is dat behoorlijk frustrerend.
Een paragon board, dat voegt toch niets toe? Uiteindelijk speelt toch iedereen dezelfde meta builds die ze van het web geplukt hebben. Sterker, hoe meer opties, hoe slechter de balans (want het is ingewikkelder om te balanceren), hoe groter de kans dat een klein aantal sterke builds door iedereen gespeeld gaan worden.
Je kan prima een class spelen die je wilt. Verschuivingen in balance zal je altijd hebben met dit soort spellen. Als Sorcerer nú overpowered is zal je zien dat met de volgende balancing dit zal verschuiven naar een andere class.
Hetzelfde geldt voor Barbarians en Druids.
Maar iedere class is gewoon feasible om mee te spelen.

Acties:
  • +1Henk 'm!
PepieNL schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 14:07:
Barb op release. Als ik nog niet klaar ben na 6 weken met hem ga ik niet beginnen aan S1, maar gewoon lekker door.
Vrees dat ik niet zoveel tijd heb komende maand, maar we gaan het zien :)
De acceleratie sowieso (gaf Blizzard aan) maar ik denk niet dat je de Season BP kunt bewaren. Zou wel mooi zijn want dan sla ik S1 ook over.
Slim van ze overigens want iedereen die early acces wil (wie niet ;) ) zuig je zo S1 in.

[Voor 8% gewijzigd door Deltos op 24-05-2023 14:17]

Acties:
  • +2Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

[...]

Ook van iemand gelezen die endgame mocht spelen met door de Devs gemaakte builds dat de Barbarian en de Druid het sterkst zijn in endgame, voornamelijk door de synergie met gear. En de classes die in de vroege game sterk zijn...die zijn slecht in endgame zoals de mage en rogue.

[...]

Klopt. Maar je begint al met 5 base skills. En dan komt er nog een heel rijtje skills daarna en passives. Kan je dat allemaal gaan aanpassen als je wat anders wilt proberen. Dat vind ik niet echt lekker experimenteren.
Dat dikgedrukte stukje vind ik wel key hier. Vergis je niet in de kennis en kunde van theorycrafters. Er gaan meer dan genoeg builds komen voor álle classes die mee kunnen doen in de top. Vergeet ook niet dat het verschil tussen een S-tier en een A-tier build vaak een paar procent is. Die procenten merk je echt weinig tot niets van als je geen minmaxer bent.

Iedere class zal viable zijn, de ene build meer dan de ander. En dit zal per season fluctueren. Zo is het altijd gegaan :)

Acties:
  • +2Henk 'm!

• PepieNL
Stefmeister schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 14:10:
[...]

Heb jij dat ergens gelezen? (Dat zou qua vakantieperiode me goed uitkomen).

De website van blizzard zelf impliceerd dat het in Season 1 geactiveerd wordt

"**** Battle Pass will unlock with Season 1."

bron: https://diablo4.blizzard.com/en-us/
Ik dacht dat ergens gelezen te hebben... kan het nu niet meer vinden dus het zal wel niet dan.. :+

Acties:
  • +3Henk 'm!

• stickfiguur
[...]

Ik snap dit niet zo goed, je bent eerst teleurgesteld dat je niet kan experimenteren maar dan zijn het inees teveel dingen om aan te passen? 8)7

Verder lijkt het me sterk dat de helft van de classes compleet nutteloos zijn in de end game dus ik zou me niet zoveel zorgen maken door de ervaringen van een persoon die een paar premade dev builds kon spelen. Als we straks miljoenen mensen hebben die het spel spelen komen er ongetwijfeld wel wat sterke combos naar boven.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18:48
Idd, ik denk dat ik gewoon als Necro begin dan kan in me tijdens het gamen inlezen wat de char/builds zijn voor S1 :P

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +6Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18:51

spaceboy

Op grote hoogte

Ik heb net in elk geval de Deluxe gepreordered. Ben er 100% klaar voor!

En die builds, tja... ik heb van te voren altijd de grootste praatjes en wildste dromen dat ik het "nu echt anders ga doen", maar uiteindelijk eindig ik altijd weer button-mashing als barbarian. Dus nu waarschijnlijk ook weer, al lijken alle classes me interessant, dus ik ga ze waarschijnlijk gewoon allemaal doen. Lekker op je eigen tijd het spel ontdekken.

Duurt lang man, die 2 juni.

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • +3Henk 'm!
spaceboy schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 16:02:
Ik heb net in elk geval de Deluxe gepreordered. Ben er 100% klaar voor!

En die builds, tja... ik heb van te voren altijd de grootste praatjes en wildste dromen dat ik het "nu echt anders ga doen", maar uiteindelijk eindig ik altijd weer button-mashing als barbarian. Dus nu waarschijnlijk ook weer, al lijken alle classes me interessant, dus ik ga ze waarschijnlijk gewoon allemaal doen. Lekker op je eigen tijd het spel ontdekken.

Duurt lang man, die 2 juni.
Lekker hoor nog maar een dikke week.
Jouw Barb verhaal werkt bij mij zo bij bow classes haha.
Ik ga pas pre-orderen na de reviews zoals bij iedere game. Zo geef ik een gigantisch signaal af als individu aan Blizzard. ;)

[Voor 3% gewijzigd door Deltos op 24-05-2023 16:37]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Ohmarinus
Deltos schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 16:35:
[...]

Lekker hoor nog maar een dikke week.
Jouw Barb verhaal werkt bij mij zo bij bow classes haha.
Ik ga pas pre-orderen na de reviews zoals bij iedere game. Zo geef ik een gigantisch signaal af als individu aan Blizzard. ;)
Ik wacht ook tot na de launch. Toch wil ik vooraf even lezen wat de spelers er van vinden.

Acties:
  • +3Henk 'm!

• 1Mark
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:56
Ohmarinus schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 17:22:
[...]

Ik wacht ook tot na de launch. Toch wil ik vooraf even lezen wat de spelers er van vinden.
een pre-order na de launch? :+

Ik heb die pre-order al, want ik weet nu al dat ik dit spel veel ga spelen. En de kosten horen bij de 'Diablo tax' op mijn inkomen :*)

Acties:
  • +4Henk 'm!

• Finraziel
  • Laatst online: 13:01
Iedereen moet zelf weten wat ie doet maar ik zie een preorder ook vooral als het jezelf een keuze ontnemen (hoewel je in theorie misschien nog kunt annuleren). De enige keer dat ik een preorder geplaatst heb voor een game was voor de collector's edition van Fallout 4. Die viel uiteindelijk best weer tegen (de pipboy, niet de game), maar punt is dat het daar om een fysieke release ging die uitverkocht kon raken.

Een digitale aanschaf is gegarandeerd ook nog beschikbaar als je op release zelf koopt dus eigenlijk is er geen voordeel om te preorderen. En hoewel we in dit geval relatief zeker kunnen zijn dat de game het wel waard is, je geeft je geld aan de uitgever voordat die het echt bewezen heeft. Het maakt het makkelijker voor een uitgever om gewoon een onaf product op de markt te gooien want het geld is al binnen. En zodra de game uit is is dat geld safe, net als je uitstelt loop je risico dat mensen gaan annuleren. Beter dus om pas als een game uit is en goed blijkt te zijn geld te geven, dat motiveert uitgevers juist om de devs de tijd te geven een echt goed product neer te zetten.

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Dhrax
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18:15

Dhrax

Prog Lord

Finraziel schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 19:20:
Iedereen moet zelf weten wat ie doet maar ik zie een preorder ook vooral als het jezelf een keuze ontnemen (hoewel je in theorie misschien nog kunt annuleren). De enige keer dat ik een preorder geplaatst heb voor een game was voor de collector's edition van Fallout 4. Die viel uiteindelijk best weer tegen (de pipboy, niet de game), maar punt is dat het daar om een fysieke release ging die uitverkocht kon raken.

Een digitale aanschaf is gegarandeerd ook nog beschikbaar als je op release zelf koopt dus eigenlijk is er geen voordeel om te preorderen. En hoewel we in dit geval relatief zeker kunnen zijn dat de game het wel waard is, je geeft je geld aan de uitgever voordat die het echt bewezen heeft. Het maakt het makkelijker voor een uitgever om gewoon een onaf product op de markt te gooien want het geld is al binnen. En zodra de game uit is is dat geld safe, net als je uitstelt loop je risico dat mensen gaan annuleren. Beter dus om pas als een game uit is en goed blijkt te zijn geld te geven, dat motiveert uitgevers juist om de devs de tijd te geven een echt goed product neer te zetten.
Ja hebt zeker een valide punt maar dit is voor mij toch wel een veilige aankoop. Ik weet al grotendeels wat ik koop (beta) en deze game zal ik net als D3 in lengte van jaren (af en aan) blijven spelen. Ik denk dat het juist in dit geval de developers een positieve boost geeft, zeker na alle bakken stront die Blizzard (deels terecht) over haar heen heeft gehad de laatste jaren.

Ik heb hier echt wel vertrouwen in :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Bazziek
  • Nu online

Voor de Rogue starters

Acties:
  • +5Henk 'm!

• Ohmarinus
Iemand die billboards al gezien die ze voor D4 hebben gemaakt?
https://twitter.com/Diablo/status/1661431988597694469

Ziet er erg mooi uit. Leuke play ook met die glazenwasser :)

• Br3wmaster
  • Registratie: November 2013
  • Nu online
Toch maar besloten om D4 op de Ps5 te halen. Hopelijk kan ik me er weer een tijd mee vermaken. Zijn er nog wat Tweakers die HC gaan spelen from the get go?

PSN: Brwmaster

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 15:24

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Ohmarinus schreef op woensdag 24 mei 2023 @ 23:46:
Iemand die billboards al gezien die ze voor D4 hebben gemaakt?
https://twitter.com/Diablo/status/1661431988597694469

Ziet er erg mooi uit. Leuke play ook met die glazenwasser :)
Geld zat die gasten!
Maar wel gaaf gedaan inderdaad.

D3 Profile D3 XP Ladder

• Lasteraar
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 26-05 17:10
Is al bekend wanneer je de game kan installeren?

Acties:
  • +1Henk 'm!
Ik zou wel eens willen weten hoeveel Blizzard in D4 marketing stopt. Je zou denken dat het een belangrijke titel voor ze is. ;)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Lasteraar
Ik ben van plan dit gewoon te gaan copyeren :-D
Redelijke diablo-noob. En heb alle classes beetje geprobeerd in de beta's. Maar de rogue vind ik wel een toffe allrouder. Als ik de game beter begrijp kan ik altijd zelf nog wat gaan klooien met andere builds. Maar om te starten is een voorgekauwde setup wel makkelijk

Acties:
  • +6Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013

Kol Nedra

don't trust, verify

weet je wat balen is? dat Diablo niet dit weekend al launched. maandag is het Pinksteren, dus geen werkdag.
nog 8 dagen!

Bitcoin Is the Most Trustworthy Asset, There’s No Second Best!

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Lasteraar
Ik heb een bruiloft op de pre-release datum.... En zaterdags werken.
Ga Zaterdagavond.. en heel de zondag = no-life

Acties:
  • +1Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Deltos schreef op donderdag 25 mei 2023 @ 10:36:
Ik zou wel eens willen weten hoeveel Blizzard in D4 marketing stopt. Je zou denken dat het een belangrijke titel voor ze is. ;)
Genoeg, maar helaas is ook duidelijk waar de focus voor Blizzard ligt. Had ook wel graag wat events gezien in Londen, Parijs & Amsterdam :)

Acties:
  • +2Henk 'm!
Br3wmaster schreef op donderdag 25 mei 2023 @ 09:59:
Toch maar besloten om D4 op de Ps5 te halen. Hopelijk kan ik me er weer een tijd mee vermaken. Zijn er nog wat Tweakers die HC gaan spelen from the get go?
Sowieso! speel alleen maar HC anders geen plezier met deze games. Er is voor mij persoonlijk dan totaal geen spanning. En helemaal nu met D4 from the get go inderdaad.

Want het komt niet vaak voor dat je de spanning van Hardcore kan mengen met de excitement van een nieuwe game, story, wereld etc etc. Dus kijk daar juist extra naar uit!

Acties:
  • +1Henk 'm!
Kol Nedra schreef op donderdag 25 mei 2023 @ 10:49:
weet je wat balen is? dat Diablo niet dit weekend al launched. maandag is het Pinksteren, dus geen werkdag.
nog 8 dagen!
Ze weten heel goed wat ze doen met de release date op een dinsdag en dan voor extra euro's de early access verkopen in het weekend :P Durf te wedden dat minimaal 60% van de mensen die de deluxe editie hebben gekocht het hebben gedaan voor de early access zodat je volgend weekend al kan spelen.

Laat maar ik was je reactie niet goed aan het lezen

[Voor 5% gewijzigd door Ricmaniac op 25-05-2023 11:10]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Br3wmaster
  • Registratie: November 2013
  • Nu online
Ricmaniac schreef op donderdag 25 mei 2023 @ 11:06:
[...]

Sowieso! speel alleen maar HC anders geen plezier met deze games. Er is voor mij persoonlijk dan totaal geen spanning. En helemaal nu met D4 from the get go inderdaad.

Want het komt niet vaak voor dat je de spanning van Hardcore kan mengen met de excitement van een nieuwe game, story, wereld etc etc. Dus kijk daar juist extra naar uit!
Ah top dan ben ik niet de enige gelukkig. Vrienden die het gaan spelen beginnen SC maar ik wil ook gelijk HC gaan. Wie weet kom ik je nog wel tegen dan :)

PSN: Brwmaster

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013

Kol Nedra

don't trust, verify

Ricmaniac schreef op donderdag 25 mei 2023 @ 11:09:
[...]

Ze weten heel goed wat ze doen met de release date op een dinsdag en dan voor extra euro's de early access verkopen in het weekend :P Durf te wedden dat minimaal 60% van de mensen die de deluxe editie hebben gekocht het hebben gedaan voor de early access zodat je volgend weekend al kan spelen.

Laat maar ik was je reactie niet goed aan het lezen
ik kocht het niet omdat ik dan paar dagen extra kon beginnen. ik koop al zo weinig games per jaar (zeker nieuw) dat die €30 extra maar voor lief neem..... ;)

en het was zelfs gratis voor mij; had een mooie trade gedaan op Dogecoin :D
maar dat is een ander topic

[Voor 7% gewijzigd door Kol Nedra op 25-05-2023 11:25]

Bitcoin Is the Most Trustworthy Asset, There’s No Second Best!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Ricmaniac schreef op donderdag 25 mei 2023 @ 11:06:
[...]

Kan er alleen maar respect voor hebben. Ik hecht veel te veel waarde aan m'n progress. Daarnaast vind ik online games & HC echt een gevaarlijke combi. De kans is dan veel te groot dat je een keer genaaid wordt door een d/c oid. Nope, mij niet gezien :P

Acties:
  • +1Henk 'm!
London schreef op donderdag 25 mei 2023 @ 11:32:
[...]

Kan er alleen maar respect voor hebben. Ik hecht veel te veel waarde aan m'n progress. Daarnaast vind ik online games & HC echt een gevaarlijke combi. De kans is dan veel te groot dat je een keer genaaid wordt door een d/c oid. Nope, mij niet gezien :P
Tja de progress dat valt altijd wel mee vind ik. Het levelen is de grootste zorg. vooral zometeen de eerste keer wanneer je de campaign nog moet completen natuurlijk maar daar heb ik juist zo zin in.
Daarna zorg ik er altijd voor dat als ik een gear piece vervang dat ik mijn oude zooi in de bank gooi zodat ALS ik dood ga ik nog een backup setje heb voor die nieuwe character.

Tot nu toe lijkt het erop dat ze hetzelfde als PoE doen betreffende disconnect etc. Bij een DC ben je ook echt direct weg. dat scheelt een heel hoop gedoe.

Het is wel te misbruiken door een alt+f4 keybinding bijv. dan moet je er nog steeds zelf snel bij zijn maar het is wel een mogelijkheid. Ben benieuwd of dit op full release nog werkt eigenlijk maar in de beta juist uitvoerig getest en werkte telkens gewoon.

London schreef op donderdag 25 mei 2023 @ 10:57:
[...]

Genoeg, maar helaas is ook duidelijk waar de focus voor Blizzard ligt. Had ook wel graag wat events gezien in Londen, Parijs & Amsterdam :)
Season 1 gratis voor iedere speler was ook goede marketing geweest maar ik snap dat het niet zo werkt.
Als ik naar WoW en OW2 kijk kan ik me voorstellen dat het succes van D4 heel belangrijk is. Al val ik waarschijnlijk achterover als ze vertellen hoeveel de shop in die games oplevert.
Hopelijk morgen de reviews en dan met name van personen die ik volg. En daaaaann pre-orderen als laatste persoon op deze planeet. ;)
Mocht de game gemiddeld zijn dan neem ik de standaard versie, mocht het worden waar ik van uit ga dan wordt het de Deluxe.
Sowieso zin in!

Ik gok een 9 bij de meeste.
En jullie?

Acties:
  • +2Henk 'm!

• MeanGreen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13:53
Deltos schreef op donderdag 25 mei 2023 @ 11:36:
[...]

Season 1 gratis voor iedere speler was ook goede marketing geweest maar ik snap dat het niet zo werkt.
Geen preorder = minimaal € 20 uitgespaard, is in feite seizoen 1 gratis >:)
MeanGreen schreef op donderdag 25 mei 2023 @ 11:38:
[...]

Haha goed punt!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Robbaman
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 16:56
MeanGreen schreef op donderdag 25 mei 2023 @ 11:38:
[...]

Is het niet zo dat de Deluxe-versie €20 duurder is en inclusief een €10 Battlepass komt? Dus feitelijk betaal je, als je de Battlepass wilde nemen, maar €10 voor de early access dan toch? Dat valt nog wel mee.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• lolgast
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 17:14
Ik zit heel erg te twijfelen om hem solo ook meteen in HC te spelen. Met mijn vrouw wordt het een coop SC, maar om dat nou semi simultaan te doen voel ik ook niet heel veel voor..

• Dazzler2120
Robbaman schreef op donderdag 25 mei 2023 @ 11:41:
[...]

Is het niet zo dat de Deluxe-versie €20 duurder is en inclusief een €10 Battlepass komt? Dus feitelijk betaal je, als je de Battlepass wilde nemen, maar €10 voor de early access dan toch? Dat valt nog wel mee.
En natuurlijk een mount cosmetic...
Ik ga op 5 juni verhuizen, dus voor mij heeft het weinig zin om early access te halen |:( Dus dat gaat gewoon de standaard game worden + evt de 10 eu battle pass los... Afhankelijk van de contents hiervan.

• Maduth
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09:51

Maduth

Probeersel

[...]

Correct: https://diablo4.blizzard....hCgb-_mWX8kgaAknXEALw_wcB

Acties:
  • +1Henk 'm!
Deltos schreef op donderdag 25 mei 2023 @ 11:36:
[...]

Als ik naar WoW en OW2 kijk kan ik me voorstellen dat het succes van D4 heel belangrijk is. Al val ik waarschijnlijk achterover als ze vertellen hoeveel de shop in die games oplevert.
Hopelijk morgen de reviews en dan met name van personen die ik volg. En daaaaann pre-orderen als laatste persoon op deze planeet. ;)
Mocht de game gemiddeld zijn dan neem ik de standaard versie, mocht het worden waar ik van uit ga dan wordt het de Deluxe.
Sowieso zin in!

Ik gok een 9 bij de meeste.
En jullie?
Ik heb echt geen idee. denk dat een cijfer voor een game als dit niet representatief is door reviewers. Dit is niet een game wat je in 40 uur kan reviewen. Deze games zijn gebouwd om lang mee te gaan dus daar hangt het allemaal van af het is met name belangrijk dat die systemen goed werken enzo.

Maar als je kijkt naar sound design, graphics, feel dan denk ik dat het wel hoge scores gaat krijgen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Ohmarinus
Deltos schreef op donderdag 25 mei 2023 @ 10:36:
Yes, dat zullen ze wel moeten terugverdienen met een hogere aanschafprijs en veel ingame sales natuurlijk ;)

Al met al vind ik het alsnog wel een prijs die te doen is overigens. Maar je kunt er altijd van uitgaan dat als bedrijven dure reclame maken, je dat als consument terugbetaalt doordat het product of de service duurder is.

Acties:
  • +4Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Heb uitendelijk maar geupgrade naar delux, 6 juni is op een dinsdag :/ dan ben ik niet thuis, woensdag donderdag zijn raid dagen in WoW. Dan zou ik pas die vrijdag echt kunnen beginnen.

Een paar dagen later spelen geen probleem normaal gesproken, maar een hele week zorg dan toch wel een beetje voor een FOMO gevoel. Vooral omdat ik dan constant die berichten moet lezen op Discord door de week heen..

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • +4Henk 'm!

• Rhodan
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10:41
Gratis D4 bij een Nvidia 40xx product. Nu stond D4 toch al op mijn lijst en zoon heeft nu nog een RX 480 XT die zijn beste tijd heeft gehad. Mijn RX 5700XT naar zoon en ik een RXT 4070TI? Alles voor de kinderen toch? :)

Diablo 3 profiel Mijn XDA profiel mijn pc specs]

Acties:
  • +1Henk 'm!
Ricmaniac schreef op donderdag 25 mei 2023 @ 12:02:
[...]
Ik heb echt geen idee. denk dat een cijfer voor een game als dit niet representatief is door reviewers. Dit is niet een game wat je in 40 uur kan reviewen. Deze games zijn gebouwd om lang mee te gaan dus daar hangt het allemaal van af het is met name belangrijk dat die systemen goed werken enzo.

Maar als je kijkt naar sound design, graphics, feel dan denk ik dat het wel hoge scores gaat krijgen.
Een goede reviewer is daar duidelijk in en weet waar hij op moet letten. Een 6 zou een duidelijk signaal zijn ook al kunt je niet alles gezien hebben bijvoorbeeld.
Een bevestiging dat de boel in orde is zonder gekkigheid is tegenwoordig ook wat waard. Ik ga er van uit dat het goed zit maar de game industrie is niet echt lekker bezig de laatste tijd zeg maar.
Zou niet weten waarom ik een bedrijf moet vertrouwen of belonen voordat ik wat meer weet over de staat van de game. :)
Dat reviewers de game al hebben is al een goed teken trouwens.
Uiteindelijk eindigt dit weer in een wel of niet (vroegtijdig) pre-orderen. Dus laat ik het er maar op houden dat ik geen voorstander ben van (te vroeg) pre-orderen. ;)

• PjotrX
  • Laatst online: 18:42
Deltos schreef op donderdag 25 mei 2023 @ 12:29:
[...]

Een goede reviewer is daar duidelijk in en weet waar hij op moet letten. Een 6 zou een duidelijk signaal zijn ook al kunt je niet alles gezien hebben bijvoorbeeld.
Een bevestiging dat de boel in orde is zonder gekkigheid is tegenwoordig ook wat waard. Ik ga er van uit dat het goed zit maar de game industrie is niet echt lekker bezig de laatste tijd zeg maar.
Zou niet weten waarom ik een bedrijf moet vertrouwen of belonen voordat ik wat meer weet over de staat van de game. :)
Uiteindelijk eindigt dit weer in een wel of niet (vroegtijdig) pre-orderen. Dus laat ik het er maar op houden dat ik geen voorstander ben van (te vroeg) pre-orderen. ;)
Tja, Halo Infinite heeft goede reviews gehad. Maar uiteindelijk hebben ze de live-service gedeelte niet zo goed uitgevoerd als je het vergelijkt met andere live-service games. Dit is iets dat een reviewer niets over kan zeggen, hangt heel erg van de management in het bedrijf. De bar ligt gewoon hoog en dat hadden ze verkeerd ingeschat met Halo. Binnen de ARPG gerne heeft PoE nu de bar ook hoog gezet met elke 3 maanden een update dat grote veranderingen met zich mee brengt (misschien niet altijd bugvrij of ge-play-test, een punt dat blizzard wel kan verbeteren :) ) Blizzard zei dat ze twee teams hebben werken aan de komende twee seizoenen dus ze realiseren zich in ieder geval wel dat vol voor de live-service gedeelte moeten gaan. Ben benieuwd hoe goed ze het gaan doen.
Als je niet om het live-service gedeelte geeft en je gewoon (paar keer) de campaign wil spelen en daarna naar de volgende game wil gaan dan geeft de review er natuurlijk wel een duidelijk beeld van.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11:33
[...]

Een bevestiging dat de boel in orde is zonder gekkigheid is tegenwoordig ook wat waard.
Het zal me niks verbazen dat de grote jongens (Gameradar, IGN, Metacritic, Gamespot) het inderdaad op graphics/gameplay/geluid/techniek een dikke 8 of zelfs 9 geven als dat goed is, maar het hele p2w/cosmetic aspect achterwege laten omdat dit een game nog nooit positief heeft beïnvloed. Dan bedoel ik dus de implementatie, niet wat je er uiteindelijk voor krijgt.
Dat geeft bij 90% van de gamers gewoon een vieze nasmaak. Ze hebben hun kans gehad (en genomen!) met Diablo Immortal wat in hoogtijden 1 miljoen per dag binnen harkte. Hopelijk doen ze dit gewoon echt anders met D4.

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Dazzler2120
enira schreef op donderdag 25 mei 2023 @ 13:34:
[...]

Het zal me niks verbazen dat de grote jongens (Gameradar, IGN, Metacritic, Gamespot) het inderdaad op graphics/gameplay/geluid/techniek een dikke 8 of zelfs 9 geven als dat goed is, maar het hele p2w/cosmetic aspect achterwege laten omdat dit een game nog nooit positief heeft beïnvloed. Dan bedoel ik dus de implementatie, niet wat je er uiteindelijk voor krijgt.
Dat geeft bij 90% van de gamers gewoon een vieze nasmaak. Ze hebben hun kans gehad (en genomen!) met Diablo Immortal wat in hoogtijden 1 miljoen per dag binnen harkte. Hopelijk doen ze dit gewoon echt anders met D4.
Maar dat is toch gewoon al aangekondigd dat ze dat anders doen? Alle mtx zijn hooguit voor cosmetics. Daar heb ik persoonlijk weinig problemen mee aangezien dat geen P2W of P2progress is.

Ik let meer op een ACG of een Skill Up op YouTube. Een IGN etc. neem ik niet serieus.

• Dazzler2120
[...]

Maar wat voor signaal zou je dan willen zien waar ze een 6 voor moeten krijgen?

Dazzler2120 schreef op donderdag 25 mei 2023 @ 13:58:
[...]

Maar wat voor signaal zou je dan willen zien waar ze een 6 voor moeten krijgen?
Massaal zesjes zou het signaal zijn dat er iets mis is met de game. Geen idee wat en ik kan het me dan ook haast niet voorstellen.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Dazzler2120
Deltos schreef op donderdag 25 mei 2023 @ 14:14:
[...]

Massaal zesjes zou het signaal zijn dat er iets mis is met de game. Geen idee wat en ik kan het me dan ook haast niet voorstellen.
Ah zo, ik las het alsof je impliceerde dat je nú graag voor D4 een 6je zou zijn o.b.v. iets wat er uitgekomen was! My bad, verkeerd gelezen

Maar idd., als er iets goed mis is met de game dan mag dat in reviews echt wel harder afgestraft worden.
Het feit dat wij een 6 als een afstraffing zien zegt eigenlijk al genoeg hoe reviews beoordeeld worden. (Een 6 wordt gezien als slecht). Hoewel bij LotR: Gollum het embargo eraf is, en die wordt momenteel echt hard afgestraft.

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Ohmarinus
[...]

Waarom zeg je dit nou weer zo, nu begin ik te twijfelen of ik niet beter gewoon de deluxe edition moet preorderen :D

Acties:
  • +2Henk 'm!
Ohmarinus schreef op donderdag 25 mei 2023 @ 16:25:
[...]

Waarom zeg je dit nou weer zo, nu begin ik te twijfelen of ik niet beter gewoon de deluxe edition moet preorderen :D
Voor mij is die 10 euro voor een heel weekend + maandag het waard hahah.
Ga er van uit dat vrijdag wat probleempjes zullen zijn.

Dus ja aan jou hoe veel je dat weekend zou kunnen spelen en hoeveel zin je er in hebt :P

En anders kan je ook altijd nog de vrijdag afwachten. kijken of er problemen zijn.. zo niet kan je alsnog upgraden :P

[Voor 11% gewijzigd door Ricmaniac op 25-05-2023 16:37]

Acties:
  • +3Henk 'm!

• T1mmeh
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 17:56
[...]

Ik ben om :9 Volgende week los!

Acties:
  • +2Henk 'm!
Voor 4 dagen spelen €10 betalen is belachelijk duur als je weet dat je de game jaren kan spelen daarna. Het had gewoon in de pre-order moeten zitten imo.
Toch heb ik het er voor over. 8)

Acties:
  • +1Henk 'm!
Ohmarinus schreef op donderdag 25 mei 2023 @ 16:25:
[...]

Upgraden! ;)

Acties:
  • +2Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Deltos schreef op donderdag 25 mei 2023 @ 17:07:
Voor 4 dagen spelen €10 betalen is belachelijk duur als je weet dat je de game jaren kan spelen daarna. Het had gewoon in de pre-order moeten zitten imo.
Toch heb ik het er voor over. 8)
Haha ja, ik heb dat ook. Maar óók omdat het ook nog 's zo'n pinksterweekend is waarbij je een dag extra vrij bent. Dat tientje ben ik snel weer vergeten. En je zult zien dat de wereld op 5 juni vergaat ofzo. Dan ben je echt fucked. :P

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • +4Henk 'm!

• Bazziek
  • Nu online

Best leuk gedaan

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Bensel15
  • Laatst online: 13:07
spaceboy schreef op donderdag 25 mei 2023 @ 17:09:
[...]

Haha ja, ik heb dat ook. Maar óók omdat het ook nog 's zo'n pinksterweekend is waarbij je een dag extra vrij bent. Dat tientje ben ik snel weer vergeten. En je zult zien dat de wereld op 5 juni vergaat ofzo. Dan ben je echt fucked. :P
pinksterweekend is 28 en 29 mei, dus dat gaat niet worden, tenzij je de vrijdag zelf vrij neemt ;)

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Bensel15 schreef op donderdag 25 mei 2023 @ 17:36:
[...]

pinksterweekend is 28 en 29 mei, dus dat gaat niet worden, tenzij je de vrijdag zelf vrij neemt ;)
Oh crap, haha. Damn. Nou ja. Dan neem ik die vrijdag wel vrij inderdaad. :P

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Vortigen
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 13:16
Dat is zeer zeker leuk gedaan ! Ze weten wel hoe ze de game moeten marketen zeg :D
Chapeau Blizzard _/-\o_

We don't stop playing games because we grow old - We grow old because we stop playing games

Pagina: 1 ... 39 40 41 Laatste

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee