Acties:
  • +6Henk 'm!

• Bazziek
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 17:51
https://news.blizzard.com...e-s-what-you-need-to-know

31 mei officieel preloaden om 01:00

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Ohmarinus
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 12:45
This just in!

https://news.blizzard.com...the-primal-instinct-mount

Een of andere Twitch drop announced, die ik toch niet ga halen. Maar misschien iets voor iemand hier.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Victoria Concordia Crescit

Twitch drops neem ik zeker wel even mee. Vind het al erg genoeg dat ik die ATC heb moeten missen. Dat is ook echt een bizarre meme geworden op Reddit met een eigen subreddit en alles. Ongelooflijk :D

Battlenet: Gold#21419

Acties:
  • +2Henk 'm!
O nee het Twitch drop seizoen gaat beginnen. :P
Gaat men weer een video opzetten in de achtergrond om een streamer te ‘ondersteunen’.

[Voor 47% gewijzigd door Deltos op 25-05-2023 19:34]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Vagax
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 02:02
Deltos schreef op donderdag 25 mei 2023 @ 19:27:
O nee het Twitch drop seizoen gaat beginnen. :P
Gaat men weer een video opzetten in de achtergrond om een streamer te ‘ondersteunen’.
Wel slim, voor Twitch lijken er veel mensen plots het platform te gebruiken en streams te kijken wat positief is voor de cijfertjes maar ook voor de streamers die extra views krijgen en voor Blizzard betekend het dat ze er veel mensen kijken naar Diablo 4 waardoor dat voor een tijdje de meest gespeelde game zal gaan worden.

Artificieel je kijkcijfers omhoog pompen aangezien denk 90% hem gewoon ergens ongezien laat afspelen :+

Hoe heet de man die naast Superman woont? ... Buurman

Acties:
  • +2Henk 'm!
Wat ik alleen niet ga doen is deze hoor. fuck die mount skin maar :P eigenlijk koop je gewoon een losse mount skin voor 10$

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

• Robbaman
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 16:56
Ricmaniac schreef op donderdag 25 mei 2023 @ 16:28:
[...]

Voor mij is die 10 euro voor een heel weekend + maandag het waard hahah.
Ga er van uit dat vrijdag wat probleempjes zullen zijn.

Dus ja aan jou hoe veel je dat weekend zou kunnen spelen en hoeveel zin je er in hebt :P

En anders kan je ook altijd nog de vrijdag afwachten. kijken of er problemen zijn.. zo niet kan je alsnog upgraden :P
Het is natuurlijk wel alleen maar €10 meer als je sowieso al van plan was een betaalde battlepass te nemen. Anders is het gewoon €20 meer.

Ik twijfel vooral omdat ik op de Playstation wil spelen en dan is het verschil echt enorm. De disc-versie bestel je al voor €66, de deluxe is alleen online bij Blizzard te bestellen voor €99.

Dat vind ik wel echt een groot verschil, zeker omdat ik weet dat ik vrijdagavond al een afspraak heb en ik met 2 kleine kinderen in huis pas 's avonds kan spelen. Dan gaat het dus alleen om zaterdag, zondag en maandag avond een paar uurtjes... of ik daar dan weer €30+ meer voor wil betalen...

Zelfs met de logica dat de eerste maand battlepass inbegrepen is en het dan 'maar' €20 verschil is vind ik het wel wat veel. Bovendien kun je een disc nog eens uitlenen of doorverkopen ofzo.

Acties:
  • 0Henk 'm!
Robbaman schreef op donderdag 25 mei 2023 @ 23:12:
[...]

Ik twijfel vooral omdat ik op de Playstation wil spelen en dan is het verschil echt enorm. De disc-versie bestel je al voor €66, de deluxe is alleen online bij Blizzard te bestellen voor €99.
Met zo'n groot verschil en dan wat je zegt dat je pas zaterdag avond kan spelen zou ik het denk ik ook niet doen nee

Acties:
  • +1Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 27-05 20:24

spaceboy

Op grote hoogte

Dat verschil met disc en digital vind ik ook wel shit, maar mijn tegenargument is wel dat ik D4 heel waarschijnlijk niet verkoop én dat ik hem zoveel speel dat ik niet wil disc swappen als ik even Gran Turismo wil spelen. Maar goed, ik snap: lui elitair argument.

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 10:36
Nog maar 1 week keuzestress over welke startbuild *O*

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Toonen1988
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 17:49
Robbaman schreef op donderdag 25 mei 2023 @ 11:41:
[...]

Is het niet zo dat de Deluxe-versie €20 duurder is en inclusief een €10 Battlepass komt? Dus feitelijk betaal je, als je de Battlepass wilde nemen, maar €10 voor de early access dan toch? Dat valt nog wel mee.
Nee, de premium battle pass kost 9,99 maar de accelerated battle pass kost 24,99.

Hebben jullie wel gelezen wat jullie krijgen? Er zijn namelijk meerdere battle passes. Diablo 4 komt met 3 battle passes, de gratis versie, de premium en de accelerated battle pass.

De ultimate edition krijgt de accelerated, wat hetzelfde is als de premium, maar dan extra exclusieve cosmetics.

Je krijgt met de ultimate edition ook nog eens een skip van 20 levels.

Dus alsware bespaar je 5 euro met de ultimate edition + je krijgt gratis 20 skips wat normaal ook geld kost.

Kortom, je krijgt een paard cosmetic, de accelerated season pass (niet de premium), 20 skips, extra exclusieve cosmetics en 4 dagen headstart in de premium edition. Wat een skip gaat kosten? Geen idee, maar 20 skips zijn veel. Dus je bespaard zeker wat geld.

[Voor 12% gewijzigd door Toonen1988 op 26-05-2023 07:50]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• frankv120
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 27-05 13:31
Toonen1988 schreef op vrijdag 26 mei 2023 @ 07:44:
[...]

Nee, de premium battle pass kost 9,99 maar de accelerated battle pass kost 24,99.

Hebben jullie wel gelezen wat jullie krijgen? Er zijn namelijk meerdere battle passes. Diablo 4 komt met 3 battle passes, de gratis versie, de premium en de accelerated battle pass.

De ultimate edition krijgt de accelerated, wat hetzelfde is als de premium, maar dan extra exclusieve cosmetics.

Dus alsware bespaar je 5 euro met de ultimate edition + je krijgt gratis 20 skips wat normaal ook geld kost.

Kortom, je krijgt een paard cosmetic, de accelerated season pass (niet de premium), 20 skips, extra exclusieve cosmetics en 4 dagen headstart in de premium edition. Wat een skip gaat kosten? Geen idee, maar 20 skips zijn veel. Dus je bespaard zeker wat geld.
Als je van plan bent om veel te spelen kosten die skips geen geld, ook zonder acceralted pass zou je makkelijk alle season unlocks kunnen bemachtigen. Het enige extraatje van de ultimate edition is de "wings of the creator" emote, die schijnbaar ook bij de accerelated pass hoort. Blizzard heeft zelf een heel makkelijk overzicht op hun website wat veel mensen lijken te missen:

Hobbybrouwerij Ónderwaeg

Acties:
  • +1Henk 'm!
Toonen1988 schreef op vrijdag 26 mei 2023 @ 07:44:
[...]

Maar heb jij wel gelezen wat wij zeiden ? :P wij hadden het niet over ultimate edition.

Gewoon de standard tegenover deluxe. De ultimate heeft geen extra cosmetics in de BP .. je skipt gewoon de eerste 20 premium levels van de battlepass

[Voor 4% gewijzigd door Ricmaniac op 26-05-2023 08:50]

Acties:
  • +1Henk 'm!
Ben benieuwd of de reviews vandaag gaan komen. Dan kunnen we met nog meer moeite wachten op volgende week vrijdag. ;)

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Notlupus
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 26-05 14:52
De enige reden dat ik de Deluxe niet koop is omdat de vrijdag voor de launch Street Fighter 6 uitkomt. Wat een luxe...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Xanthian
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 26-05 13:54
Voor de mensen met de pre-order, blijven jullie wakker tot 1 uur 's nachts of gaan jullie vroeg je bed uit?
Ik denk dat ik donderdag vroeg ga slapen en dan rond 4 uur mijn uit voor Diablo 4 :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• hellfighter87
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 15:41
Xanthian schreef op vrijdag 26 mei 2023 @ 09:32:
Voor de mensen met de pre-order, blijven jullie wakker tot 1 uur 's nachts of gaan jullie vroeg je bed uit?
Ik denk dat ik donderdag vroeg ga slapen en dan rond 4 uur mijn uit voor Diablo 4 :)
Ik ben vroeg wakker, maar dat is meer omdat de kinderen klaar voor school en naar school gebracht moeten worden :'( . ik ben wel vrijdag vrij verder dus denk niet dat ik begin voor 0900

[Voor 3% gewijzigd door hellfighter87 op 26-05-2023 09:34]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Toonen1988
frankv120 schreef op vrijdag 26 mei 2023 @ 08:05:
[...]

Als je van plan bent om veel te spelen kosten die skips geen geld, ook zonder acceralted pass zou je makkelijk alle season unlocks kunnen bemachtigen. Het enige extraatje van de ultimate edition is de "wings of the creator" emote, die schijnbaar ook bij de accerelated pass hoort. Blizzard heeft zelf een heel makkelijk overzicht op hun website wat veel mensen lijken te missen:
[Afbeelding]
Nee, de accelerated season pass komt met extra cosmetics. Wanneer je de basis of deluxe hebt, moet je extra betalen (upgraden naar accelerated) om deze exclusieve cosmetic te krijgen.

Free version heeft 27 levels
Premium 100 met cosmetics items
Accelerated is premium met als extra 20 level skip + exclusieve cosmetic boven op de cosmetics die je al krijgt van de premium.

Het staat in je screenshot tussen haakjes. Dus boven op je "wings of creator", krijg je nog een extra cosmetic of cosmetics. Geen idee hoeveel dat er zijn.

Inderdaad mensen blijken schijnbaar informatie te missen. :P
Ricmaniac schreef op vrijdag 26 mei 2023 @ 08:37:
[...]
Maar heb jij wel gelezen wat wij zeiden ? :P wij hadden het niet over ultimate edition.

Gewoon de standard tegenover deluxe. De ultimate heeft geen extra cosmetics in de BP .. je skipt gewoon de eerste 20 premium levels van de battlepass
Daar had ik even overheen gelezen, maar je krijgt zeker extra exclusieve cosmetic in de accelerated battle pass.

Hier is meer informatie https://www.polygon.com/2...le-pass-seasons-explained

Ik weet niet of je de accelerated exclusieve cosmetic item meteen krijgt bij het kopen van de season pass, of dat je ervoor moet spelen, geen idee. Ook geen idee om hoeveel cosmetische items gaat.

[Voor 18% gewijzigd door Toonen1988 op 26-05-2023 10:02]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Blitzdoctor
  • Registratie: Januari 2012
  • Nu online

Blitzdoctor

Al belt u met een banaan...

Ik ga de 6e pas spelen. Blizzard letterlijk overal: upgrade nu! })

Ik ga de 6e pas spelen ik ga de 6e pas spelen ik ga de 6e pas spelen O-)

Het is ook verleidelijk om van het vakantiegeld mijn 1050 Ti te upgraden, maar dit wordt het zwaarste spel wat ik speel en ziet er prima uit op low...

... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV

Acties:
  • 0Henk 'm!
Xanthian schreef op vrijdag 26 mei 2023 @ 09:32:
Tot 1uur wakker blijven sowieso niet dat doe ik voor geen enkele game. Liever fris in de ochtend of middag beginnen.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
Hoewel mijn vrouw die donderdag een weekje op vakantie is met haar moeder (hoe plannen ze het!! :) ) moet ik die vrijdag nog wel werken. Zal een lange dag worden maja daarna dus zelf ook een week vrij dus ik haal die "verloren" tijd wel in. Nadat ik gestopt ben met Lost Ark en ook wel klaar ben met de huidige PoE league ben ik niet zo veel aan t gamen de laatste tijd dus helemaal opgeladen voor D4 straks. Hype is on!

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • +1Henk 'm!

• frankv120
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 27-05 13:31
Toonen1988 schreef op vrijdag 26 mei 2023 @ 09:34:
[...]
Het staat in je screenshot tussen haakjes. Dus boven op je "wings of creator", krijg je nog een extra cosmetic of cosmetics. Geen idee hoeveel dat er zijn.
[...]
Als je het zo leest lijkt het inderdaad dat er nog een extra cosmetic bij zit inderdaad, maar ik geloof te herinneren dat tijdens een live stream de devs hadden gezegt dat de extra cosmetic bij de eerste battlepass de "wings of creator" emote is. Zo niet is het mooi meegenomen aangezien ik de ultimate editie heb gepre-ordered dus ik hoop dat je gelijk hebt!

Hobbybrouwerij Ónderwaeg

Acties:
  • +1Henk 'm!
Toonen1988 schreef op vrijdag 26 mei 2023 @ 09:34:
[...]

Daar had ik even overheen gelezen, maar je krijgt zeker extra exclusieve cosmetic in de accelerated battle pass.

Hier is meer informatie https://www.polygon.com/2...le-pass-seasons-explained

Ik weet niet of je de accelerated exclusieve cosmetic item meteen krijgt bij het kopen van de season pass, of dat je ervoor moet spelen, geen idee. Ook geen idee om hoeveel cosmetische items gaat.
Je krijgt bij de accelerated 1 cosmetic er bij ja . de battlepass zelf heeft geen extra cosmetics vergeleken met de premium

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Toonen1988
frankv120 schreef op vrijdag 26 mei 2023 @ 10:04:
[...]

Als je het zo leest lijkt het inderdaad dat er nog een extra cosmetic bij zit inderdaad, maar ik geloof te herinneren dat tijdens een live stream de devs hadden gezegt dat de extra cosmetic bij de eerste battlepass de "wings of creator" emote is. Zo niet is het mooi meegenomen aangezien ik de ultimate editie heb gepre-ordered dus ik hoop dat je gelijk hebt!
Om eerlijk te zijn vind ik de "wings of creator" best wel tegenvallend. Het is maar een emote van een paar seconden, had gehoopt dat het ook permanente vleugels zou geven, net als in Diablo 3.
Ricmaniac schreef op vrijdag 26 mei 2023 @ 10:04:
[...]

Je krijgt bij de accelerated 1 cosmetic er bij ja . de battlepass zelf heeft geen extra cosmetics vergeleken met de premium
Het is even afwachten, ik vermoed ook dat het om één cosmetic gaat. Ik mag hopen dat het om een vette cosmetic gaat, anders is het ook niet waard om de accelerated te pakken.

Het is even afwachten, misschien voegen ze toch nog iets "extra's" toe.

Acties:
  • 0Henk 'm!
Toonen1988 schreef op vrijdag 26 mei 2023 @ 10:09:

Het is even afwachten, ik vermoed ook dat het om één cosmetic gaat. Ik mag hopen dat het om een vette cosmetic gaat, anders is het ook niet waard om de accelerated te pakken.

Het is even afwachten, misschien voegen ze toch nog iets "extra's" toe.
Imo is het het ook niet waard. Je krijgt een emote erbij nou boehoe daarvoor hoef je het ook niet te doen en die Accelerated pass is denk ik sowieso overbodig als jij gewoon normaal gamed en die challenges doet. meer dan genoeg xp om zelf die rewards te unlocken.

Maargoed met die ultimate editie krijg je 1 keer die accelerated pass. Dus we gaan zien of het het waard is als ik die zelf zou kopen bij de 2e battlepass. Maar ga er eigenlijk 100% uit van niet. Voor die emote zelf bijv doe ik het niet.

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Robbaman
Ricmaniac schreef op vrijdag 26 mei 2023 @ 00:03:
[...]

Met zo'n groot verschil en dan wat je zegt dat je pas zaterdag avond kan spelen zou ik het denk ik ook niet doen nee
Wat heb ik nou aan jou?!? Ik heb duidelijk overtuiging nodig, niet van dit halfzachte ontmoediging 🤣🤣

Rationele argumenten pfff...

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 18:06

Kol Nedra

don't trust, verify

JohnnyV76 schreef op vrijdag 26 mei 2023 @ 09:45:
Hoewel mijn vrouw die donderdag een weekje op vakantie is met haar moeder (hoe plannen ze het!! :) ) moet ik die vrijdag nog wel werken. Zal een lange dag worden maja daarna dus zelf ook een week vrij dus ik haal die "verloren" tijd wel in. Nadat ik gestopt ben met Lost Ark en ook wel klaar ben met de huidige PoE league ben ik niet zo veel aan t gamen de laatste tijd dus helemaal opgeladen voor D4 straks. Hype is on!
Die vrijdag moet ik helaas tot 18:00 werken, daarna naar huis en dan eten/kinderen naar bed brengen dus helaas pas rond 21:30 gamen.

maargoed daarna weekend dus ik ga die nacht door tot 02:00-03:00 d:)b

Bitcoin Is the Most Trustworthy Asset, There’s No Second Best!

Acties:
  • +4Henk 'm!
Robbaman schreef op vrijdag 26 mei 2023 @ 10:37:
[...]

Wat heb ik nou aan jou?!? Ik heb duidelijk overtuiging nodig, niet van dit halfzachte ontmoediging 🤣🤣

Dude koop nou gewoon! denk aan jezelf. jij verdient ook die zaterdag avond fun! 20 euro wat is dat nou op een jaarsalaris! koop gewoon >:) *O*

Acties:
  • +5Henk 'm!

• Kol Nedra

Kol Nedra

don't trust, verify

Robbaman schreef op vrijdag 26 mei 2023 @ 10:37:
[...]

die 20 euro is het zeker waard. je kan het beter aan jezelf geven dan dat je vriendin/vrouw die 20 euro gebruikt bij de Action :9

Acties:
  • +2Henk 'm!

• BlueFoxOne
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 27-05 19:46
Ik heb al de deluxe versie gepre-ordered voor de xbox, helaas kan je dat niet meer wijzigen naar ultimate.

Xbox, Ardunio, C#, Arduino, Vissen

Acties:
  • 0Henk 'm!

• BlueFoxOne
  • Laatst online: 27-05 19:46
Wat ik wel erg jammer vind is dat de game niet meer met meer dan 2 personen lokaal te spelen is.
Met D3 kon dat wel en dat vonden mn kids wel erg leuk. Nu kan er nog maar 1 van de 2 mee doen en haken ze gelijk af (heb ik wel de game voor mezelf haha)

Xbox, Ardunio, C#, Arduino, Vissen

Acties:
  • +1Henk 'm!
BlueFoxOne schreef op vrijdag 26 mei 2023 @ 11:01:
Wat ik wel erg jammer vind is dat de game niet meer met meer dan 2 personen lokaal te spelen is.
Met D3 kon dat wel en dat vonden mn kids wel erg leuk. Nu kan er nog maar 1 van de 2 mee doen en haken ze gelijk af (heb ik wel de game voor mezelf haha)
Ah dat kan ik mij voorstellen inderdaad. dat is wel vreemd vind ik dat ze een functie er uit halen wat er in de vorige game wel zat.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• JohnnyV76
Kol Nedra schreef op vrijdag 26 mei 2023 @ 10:42:
[...]

die 20 euro is het zeker waard. je kan het beter aan jezelf geven dan dat je vriendin/vrouw die 20 euro gebruikt bij de Action :9
Amen brother!
Tas vol meuk voor 20 euro haha.

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0Henk 'm!

• CorvusGS
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 26-05 15:38
En wat gaan jullie doen? Elke mogelijke theorycraft en build guide bekijken vooraleer te starten? Of in het diepe springen en zef alles uitzoeken en beleven?

Ik het tweede :) Aan efficiëntie en snelheid heb ik pas nood in latere seasons, wanneer je echt snel progressie wil maken om het stuk tot aan de end game over te slaan. En ik zit ook nog niet diep genoeg in het spel en de mechanics om die build guides volledig te kunnen begrijpen.

[Voor 14% gewijzigd door CorvusGS op 26-05-2023 11:38]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Lekker Ventje
BlueFoxOne schreef op vrijdag 26 mei 2023 @ 10:59:
Ik heb al de deluxe versie gepre-ordered voor de xbox, helaas kan je dat niet meer wijzigen naar ultimate.
Ook niet via de support afdeling? Heb zo twee jaar terug een game ge-upgrade voor release. Ik kreeg mijn geld terug en kon zo de duurdere versie kopen.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • +2Henk 'm!
CorvusGS schreef op vrijdag 26 mei 2023 @ 11:37:
En wat gaan jullie doen? Elke mogelijke theorycraft en build guide bekijken vooraleer te starten? Of in het diepe springen en zef alles uitzoeken en beleven?

Ik het tweede :) Aan efficiëntie en snelheid heb ik pas nood in latere seasons, wanneer je echt snel progressie wil maken om het stuk tot aan de end game over te slaan. En ik zit ook nog niet diep genoeg in het spel en de mechanics om die build guides volledig te kunnen begrijpen.
Ik maak een druid of rogue aan. Besluit ik pas op het moment dat ik character kan selecteren en neig al lang het meest naar druid. En dan begin ik gewoon lekker de story door te spelen.

En ga naar Maxroll.gg om de leveling build van druid er bij te pakken puur voor de skill keuzes. de rest zoek ik lekker zelf allemaal uit maar het heeft voor mij geen zin om van te voren alle skills en builds uit te pluizen. dat onthou ik nooit.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Ik ga het wiel niet opnieuw proberen uit te vinden qua builds :) Daar zijn veel betere spelers en theorycrafters voor, dus van hun guides maak ik graag gebruik. Maar ik ga verder zeker niet rushen en wil zeker de eerste playthrough graag rustig aan doen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Dazzler2120
  • Laatst online: 26-05 15:46
Ik was ook nooit zo'n theory crafter / buildbouwer - daar neem ik mij meestal de tijd niet voor.
Dus meestal volg ik ook gewoon een online buildje of guide en dat is prima

PS4 PSN: Dazzler2120

Acties:
  • +2Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 16:20
London schreef op vrijdag 26 mei 2023 @ 12:01:
Ik ga het wiel niet opnieuw proberen uit te vinden qua builds :) Daar zijn veel betere spelers en theorycrafters voor, dus van hun guides maak ik graag gebruik. Maar ik ga verder zeker niet rushen en wil zeker de eerste playthrough graag rustig aan doen.
Dat ga ik pas doen na m'n eerste playthrough. Of door een respec als ik naar de volgende difficulty ga of door een nieuwe char. Die eerste keer wil ik helemaal zelf ervaren, zonder hulp van buitenaf. Daarna nog genoeg tijd om een 'sweaty' build te kopiëren :)

Verwacht overigens dat er toch geen pijl op te trekken gaat zijn de eerste paar weken. Iedereen gaat dan nog zoekende zijn en er zullen om de haverklap re-balances komen. Beter wachten tot het stof is gaan liggen en gewoon aanklooien.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• UTADDICT
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 27-05 10:45
Ik ga denk ik eerst sorc, toch de meest interessante class tot ze Paladin uitbrengen (hopelijk).

PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Ohmarinus
Aiii, ik kijk echt uit naar deze game, maar door schouderproblemen ben ik momenteel niet in staat om met een muis te werken.. Hopen dat het verbetert vóór de release maar ik vrees het ergste.

Ik wens jullie in ieder geval alvast veel plezier!

Misschien dat ik D4 kan spelen met een PS4 controller op de PC, maar ik ga die gok niet wagen.

Edit;
Lijkt erop dat het wel kan, maar wellicht is het wel een beetje onhandig wanneer je gear wil vergelijken enzo. Ik moet maar even kijken of ik daar zin in heb. Het lijkt mij wel echt een game die ik met een muis wil spelen.

[Voor 25% gewijzigd door Ohmarinus op 26-05-2023 12:31]

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Lekker Ventje
Ohmarinus schreef op vrijdag 26 mei 2023 @ 12:26:
Aiii, ik kijk echt uit naar deze game, maar door schouderproblemen ben ik momenteel niet in staat om met een muis te werken.. Hopen dat het verbetert vóór de release maar ik vrees het ergste.

Misschien dat ik D4 kan spelen met een PS4 controller op de PC, maar ik ga die gok niet wagen.
Als je eenmaal een controller gebruikt hebt wil je nooit meer terug naar een muis (denk ik) :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• MeanGreen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13:53
Weet iemand hier iets concreets over het aflopen van het persembargo? Er wordt gezegd dat er vandaag, de 26e, nieuwe informatie naar buiten mag worden gebracht, maar ik heb nog geen grote nieuwsberichten gezien. Dat kan betekenen dat het op een later tijdstip vandaag pas is, maar er wordt ook 30 mei genoemd als datum.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DeDirecteur
  • Laatst online: 09:24
Lekker Ventje schreef op vrijdag 26 mei 2023 @ 12:30:
[...]

Als je eenmaal een controller gebruikt hebt wil je nooit meer terug naar een muis (denk ik) :)
Is dat echt zo? Ik heb altijd op de PC gespeeld maar nu voor het eerst op de PS5 en ik maak me een beetje zorgen.

Acties:
  • +1Henk 'm!
Het is later vandaag maar geen zekere tijd

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Toonen1988
Ohmarinus schreef op vrijdag 26 mei 2023 @ 12:26:

Edit;
Lijkt erop dat het wel kan, maar wellicht is het wel een beetje onhandig wanneer je gear wil vergelijken enzo. Ik moet maar even kijken of ik daar zin in heb. Het lijkt mij wel echt een game die ik met een muis wil spelen.
Je kunt een Playstation controller op een PC gebruiken. Maar je hebt wel een emulator nodig, de bekenste is DS4windows. Het enige nadeel is wel, de knoppen layout veranderen niet. Dus, je hebt op het scherm een xbox layout, terwijl je met een PS controller speelt.

Maar het werkt verder perfect.

Acties:
  • +2Henk 'm!
@Ohmarinus Kun je geen Xbox controller aanschaffen? Dat werkt perfect. Ik gebruikte ‘m via usb en je kunt je toetsenbord of muis er meteen bijpakken als je wil bijvoorbeeld om te typen.
Speelt lekker en je schouder wordt ontzien.
D3 altijd met muis en toetsenbord gespeeld maar in D4 begin ik met controller.

[Voor 21% gewijzigd door Deltos op 26-05-2023 12:59]

Acties:
  • +2Henk 'm!
Ik ben er inmiddels uit trouwens: PS5 ga ik op beginnen. 4K60 en eventueel ray tracing is te lekker om te laten schieten. Het zag er prima uit op m’n wat oudere pc maar in je achterhoofd spookt 4k60 rond.
Mocht ik na weken/maaanden er achter komen dat de game is waar ik op hoopte komt de PC versie alsnog. Voor de afwisseling.
Ik heb lekker vrij rond release dus dat wordt genieten. *O*

Acties:
  • 0Henk 'm!

• justifire
  • Laatst online: 18:09

justifire

Shut up and squat !!

Notlupus schreef op vrijdag 26 mei 2023 @ 08:50:
De enige reden dat ik de Deluxe niet koop is omdat de vrijdag voor de launch Street Fighter 6 uitkomt. Wat een luxe...
Dit!

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Robbaman
Toonen1988 schreef op vrijdag 26 mei 2023 @ 12:50:
[...]

Je kunt een Playstation controller op een PC gebruiken. Maar je hebt wel een emulator nodig, de bekenste is DS4windows. Het enige nadeel is wel, de knoppen layout veranderen niet. Dus, je hebt op het scherm een xbox layout, terwijl je met een PS controller speelt.

Maar het werkt verder perfect.
Volgens mij is die info achterhaald of niet altijd van toepassing. Ik heb tijdens de beta m'n DualSense (de PS5 controller dus) gewoon gebruikt zonder extra software en die werkte direct.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17:56
[...]

Eens, ze hebben bijzonder goed werk gedaan mbt de console versies.

Ik heb vorige 3 op de pc gespeeld maar deze word toch op de console gedaan :)

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0Henk 'm!
Robbaman schreef op vrijdag 26 mei 2023 @ 14:35:
[...]

Volgens mij is die info achterhaald of niet altijd van toepassing. Ik heb tijdens de beta m'n DualSense (de PS5 controller dus) gewoon gebruikt zonder extra software en die werkte direct.
Diablo 4 heeft inderdaad native support hiervoor. geen software meer nodig.

En je keus al gemaakt inmiddels? @Robbaman :P

[Voor 6% gewijzigd door Ricmaniac op 26-05-2023 14:57]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Toonen1988
Robbaman schreef op vrijdag 26 mei 2023 @ 14:35:
[...]

Ik heb geen PS5, wel een PS3 en PS4. Misschien dat je wel de emulator voor de oudere controllers nodig hebt, maar niet voor de PS5 controller.

Vorig jaar heb ik nog een PS4 controller geprobeerd met Elden Ring, maar ik moest nog een emulator gebruiken. Kan zijn dat het inderdaad al achterhaald is, of alleen PS5 controllers worden herkend door Windows.

[Voor 9% gewijzigd door Toonen1988 op 26-05-2023 15:00]

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Robbaman
Ik ben in ontkenning... Vermoedelijk ga ik nog 8 dagen in ontkenning zijn om vervolgens volgende week zaterdag een zeer goede reden te bedenken om ervoor te gaan :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Robbaman
Toonen1988 schreef op vrijdag 26 mei 2023 @ 14:57:
Ik heb geen PS5, wel een PS3 en PS4. Misschien dat je wel de emulator voor de oudere controllers nodig hebt, maar niet voor de PS5 controller.

Vorig jaar heb ik nog een PS4 controller geprobeerd met Elden Ring, maar ik moest nog een emulator gebruiken. Kan zijn dat het inderdaad al achterhaald is, of alleen PS5 controllers worden herkend door Windows.
Ah, dat zou zeer goed kunnen. De nieuwe controller is natuurlijk een 7 jaar nieuwer ding, dus wellicht dat ze nu wel aan een Windows driver gedacht hebben.

Overigens heb ik hem wel via USB gebruikt. Bluetooth heb ik niet geprobeerd.

Acties:
  • +3Henk 'm!
Robbaman schreef op vrijdag 26 mei 2023 @ 15:00:
[...]

Ik ben in ontkenning... Vermoedelijk ga ik nog 8 dagen in ontkenning zijn om vervolgens volgende week zaterdag een zeer goede reden te bedenken om ervoor te gaan :)
Doe net als ik en spreek met jezelf af dat je netjes op de reviews wacht zodat je een verantwoorde keuze maakt om te pre-orderen. 8)
Dan kunnen we als het meezit vandaag nog pre-orderen. >:)

[Voor 6% gewijzigd door Deltos op 26-05-2023 15:03]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Lekker Ventje
DeDirecteur schreef op vrijdag 26 mei 2023 @ 12:46:
[...]

Is dat echt zo? Ik heb altijd op de PC gespeeld maar nu voor het eerst op de PS5 en ik maak me een beetje zorgen.
Het is een persoonlijk iets natuurlijk maar ik kan me herinneren dat toen de consoleversie van D3 uitkwam de PC gamers ook om controllersupport vroegen. Ik heb D3 eerst op de PC gespeeld en daarna op de XBox maar wil echt niet meer terug naar de muis. Het speelt gewoonweg hartstikke lekker. Ik heb een jaar geleden mijn PC versie nog eens opgestart maar was er snel klaar mee.

Acties:
  • +2Henk 'm!
Toch geeft het mij hoop dat ze goed bezig zijn (voor zover dat kan met een battlepass en MTX :P)
Maarja dat zeiden ze eerst bij WoW classic ook en daar is nu ook de WoW Token ingekomen. Dus niks staat vast ook al zeggen ze het. :)

Maar voor nu vind ik het niet verschrikkelijk ofzo :P

Acties:
  • 0Henk 'm!

• CorvusGS
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 26-05 15:38
MeanGreen schreef op vrijdag 26 mei 2023 @ 12:42:
Weet iemand hier iets concreets over het aflopen van het persembargo? Er wordt gezegd dat er vandaag, de 26e, nieuwe informatie naar buiten mag worden gebracht, maar ik heb nog geen grote nieuwsberichten gezien. Dat kan betekenen dat het op een later tijdstip vandaag pas is, maar er wordt ook 30 mei genoemd als datum.
Welke info zou er nog de moeite waard zijn om te weten?
De inhoud van de season pass bvb?

Acties:
  • +1Henk 'm!
Inhoud season pass zou ook nog voor launch bekend gemaakt gaan worden volgens Blizzard.

Acties:
  • +2Henk 'm!
Yay de laatste van Raxxanterax. Hier was ik op aan het wachten :)

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 27-05 22:56

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
Je kunt in de aanloop naar de release alvast de locaties van alle Altars of Lilith uit je hoofd gaan leren via deze interactive map: https://www.diablofans.com/zones/d4/1-sanctuary

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0Henk 'm!

• hellfighter87
Angeloonie schreef op vrijdag 26 mei 2023 @ 16:12:
Je kunt in de aanloop naar de release alvast de locaties van alle Altars of Lilith uit je hoofd gaan leren via deze interactive map: https://www.diablofans.com/zones/d4/1-sanctuary
Ik dacht eerst: hoe zouden ze dat moeten weten van de andere regions, maar het zal wel data mined zijn :)

Acties:
  • +3Henk 'm!

• MeanGreen
CorvusGS schreef op vrijdag 26 mei 2023 @ 15:38:
[...]

Welke info zou er nog de moeite waard zijn om te weten?
De inhoud van de season pass bvb?
Alle content vanaf level 25 :)

Acties:
  • +2Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Ricmaniac schreef op vrijdag 26 mei 2023 @ 16:08:
Yay de laatste van Raxxanterax. Hier was ik op aan het wachten :)
[YouTube: Diablo 4 Pulverize Druid Leveling Guide]
Dit is een mogelijke contender voor mij qua start spec :)

Acties:
  • +2Henk 'm!
hellfighter87 schreef op vrijdag 26 mei 2023 @ 16:27:
[...]

Ik dacht eerst: hoe zouden ze dat moeten weten van de andere regions, maar het zal wel data mined zijn :)
Er zijn redelijk wat mensen die al gelange tijd closed beta access hebben maar wat nog onder NDA zit. je zal straks zien als het de 30e of 31e is en die NDA er af gaat dat er mega veel informatie naar buiten gaat komen. Verwacht ook veel met spoilers enzo dus ik hou het tot ik zelf bij endgame ben lekker bij alleen de leveling guide haha. De wereld etc ga ik helemaal zelf exploren. wil niets van een kaart ofzo gebruiken etc

Acties:
  • +1Henk 'm!
Nou kom op met die reviews!
Helemaal niets verder over te vinden je zou toch denken dat er een aantal iig zeggen dat ie er aan komt mits vandaag.

Acties:
  • +3Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Deltos schreef op vrijdag 26 mei 2023 @ 16:55:
Nou kom op met die reviews!
Helemaal niets verder over te vinden je zou toch denken dat er een aantal iig zeggen dat ie er aan komt mits vandaag.
Waarom denk je dat er vandaag reviews komen? Dit is door geen 1 officiële bron bevestigd toch? Alleen een paar streamers die dit hebben geopperd. Ik zou er niet op rekenen :)

Edit: En daarbij zou ik zeggen; koop die game gewoon. Je bent hyped as fuck en post al weken mee hier. Wat moeten die reviews in hemelsnaam bevatten wil jij de game niet kopen? ;)

[Voor 17% gewijzigd door London op 26-05-2023 17:01]

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Lasteraar
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 26-05 17:10
Ik heb de game zowel op de pc als op de ps5 aangeschaft. Allebei de ultimate versie.. want wil eerder spelen.
En op verschillende locaties.

Vrijdag een bruiloft ( hopelijk vroeg naar huis... ) en zaterdag een verjaardag binnen de fam waar ik nog een excuus voor aan het ben verzinnen zodat ik niet mee hoef.

De zondag heb ik al gezegd. Verzin maar wat. Maar niet met mij. En dan verstop ik me ergens in een hoekje zodat ik geen aandacht trek. En dan non-stop gamen..............

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ohmarinus
[...]

Maar hoe werkt dat dat met items vergelijken enzo? Met de muis is dat vrij makkelijk, met de controller lijkt me dat iets lastiger?
Deltos schreef op vrijdag 26 mei 2023 @ 12:58:
@Ohmarinus Kun je geen Xbox controller aanschaffen? Dat werkt perfect. Ik gebruikte ‘m via usb en je kunt je toetsenbord of muis er meteen bijpakken als je wil bijvoorbeeld om te typen.
Speelt lekker en je schouder wordt ontzien.
D3 altijd met muis en toetsenbord gespeeld maar in D4 begin ik met controller.
Zie bovenstaande vraag :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Lekker Ventje
Ohmarinus schreef op vrijdag 26 mei 2023 @ 17:12:
[...]

Maar hoe werkt dat dat met items vergelijken enzo? Met de muis is dat vrij makkelijk, met de controller lijkt me dat iets lastiger?

[...]

Zie bovenstaande vraag :)
Uit mijn hoofd is dat de Y button. Maar je kunt gewoon items vergelijken door er overheen te gaan.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• MisterEagle
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 16:59
Man man man dilemma's!
9 juni op vakantie tot 3 juli.

Ik heb nog geen next gen en d3 grijs gespeeld op xbox one, switch en pc (pc minst favoriet qua controls, zou natuurlijk controller kunnen kopen maar de bank zit zo veel beter)

Dus ik neig ernaar om een xbox series te kopen. Tegenwoordig doe ik al mn games digitaal, dus series s is prima maaaar alleen de series x komt in d4 editie...

Nadeel is dan weer dat ik geen early access heb. En dan dus op vakantie ga dus ook geen tijd om te gamen.

Wat moet ik nou :-(

(Best wel hyped stiekem)

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Kol Nedra

Kol Nedra

don't trust, verify

bijna 1 maand vakantie, wat een straf :Y)

diablo 3 dan op de switch? :P

Acties:
  • +2Henk 'm!

• MisterEagle
Kol Nedra schreef op vrijdag 26 mei 2023 @ 17:56:
bijna 1 maand vakantie, wat een straf :Y)

diablo 3 dan op de switch? :P
Haha ja luxe probleem dat realiseer ik me wel :p

Denk dat ik vast een controller koop en d4 voor pc preorder. Ik begrijp net dat progress cross platform gedeeld wordt. Dan kan ik na vakantie verder op de bank

Acties:
  • +4Henk 'm!

• Lekker Ventje
MisterEagle schreef op vrijdag 26 mei 2023 @ 17:25:
Man man man dilemma's!
9 juni op vakantie tot 3 juli.

Ik heb nog geen next gen en d3 grijs gespeeld op xbox one, switch en pc (pc minst favoriet qua controls, zou natuurlijk controller kunnen kopen maar de bank zit zo veel beter)

Dus ik neig ernaar om een xbox series te kopen. Tegenwoordig doe ik al mn games digitaal, dus series s is prima maaaar alleen de series x komt in d4 editie...

Nadeel is dan weer dat ik geen early access heb. En dan dus op vakantie ga dus ook geen tijd om te gamen.

Wat moet ik nou :-(

(Best wel hyped stiekem)
Als je met Transavia gaat heb je lekker veel tijd om thuis te gamen :)

Acties:
  • +3Henk 'm!
Oke ik ben er wel echt uit hoor. ga eerst gewoon druid proberen! misschien als ik 40 ben en dood ga ofzo bedenk ik mij nog eens wie weet haha maar ben er nu wel zeker van. De skilltree vind ik gewoon ontzettend gaaf en wat ik toch gelijk met Druid al had is dat ze aestetisch er heel gaaf uit zien en een ultieme class fantasy

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Bazziek
Druid is de enige klasse die ik nog helemaal niet gespeeld heb. Voor s1 uitkomt toch maar eens proberen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• MisterEagle
Lekker Ventje schreef op vrijdag 26 mei 2023 @ 18:29:
[...]

Als je met Transavia gaat heb je lekker veel tijd om thuis te gamen :)
Hahaha gelukkig (of niet, ieder zn ding) mag ik 2k km enkele reis sturen met vrouw en zoontje (1.5) als passagiers

Acties:
  • +1Henk 'm!
Ricmaniac schreef op vrijdag 26 mei 2023 @ 19:15:
Oke ik ben er wel echt uit hoor. ga eerst gewoon druid proberen! misschien als ik 40 ben en dood ga ofzo bedenk ik mij nog eens wie weet haha maar ben er nu wel zeker van. De skilltree vind ik gewoon ontzettend gaaf en wat ik toch gelijk met Druid al had is dat ze aestetisch er heel gaaf uit zien en een ultieme class fantasy
Heerlijk dat enthousiasme hier haha. Opeens weer heel droog een class keus update. Ik zit nog vrij steady op Rogue.
We hebben er echt geen zin in ofzo. ;)

Acties:
  • +2Henk 'm!
Deltos schreef op vrijdag 26 mei 2023 @ 19:47:
[...]

Heerlijk dat enthousiasme hier haha. Opeens weer heel droog een class keus update. Ik zit nog vrij steady op Rogue.
We hebben er echt geen zin in ofzo. ;)
Hahhah ja man ik heb ook gewoon geen zin om te gamen. zit gewoon alleen maar skills en zulke dingen te lezen enzo xD

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Toonen1988
Op 2:36 is er een interessante vraag over de antagonist Lilith.

Het was me al opgevallen dat ze twee verschillende ogen heeft, een grijze en een blauwe terwijl demonen normaal rode ogen hebben. Ik dacht dat dit gewoon voor de "fun" was gemaakt, maar het heeft schijnbaar een groot betekenis.

"The reason why it's a blue eye, because that's her part that is good. And she is not entirely evil, and she is not entirely good."

Haar grijze oog, is haar "kwaadaardige" kant en haar blauwe oog is haar "goede" kant. Ze willen dus een antogonist neerzetten die niet geheel "good" maar ook niet geheel "evil" is.

Ik ben zéér benieuwd hoe ze dit in het verhaal gaan verwerken. Zou wat zijn als er een flinke plot twist in het verhaal zou zitten.

[Voor 27% gewijzigd door Toonen1988 op 26-05-2023 20:21]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Review embargo loopt af op 30 mei, zojuist bevestigd door een aantal streamers.

1 source: YouTube: I Got EARLY ACCESS to a FULL VERSION of Diablo 4

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Lekker Ventje
Andere streamers hadden het over vandaag. Het wachten is op Blizzard voor de juiste datum.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Lekker Ventje schreef op vrijdag 26 mei 2023 @ 20:43:
Andere streamers hadden het over vandaag. Het wachten is op Blizzard voor de juiste datum.
Je mag hopen maar het gaat echt niet gebeuren ;) Vanaf 30 mei dus op grote schaal spoilers vermijden >:)
wudijo
1 uur geleden
Heads up: May 30th, expect an avalanche of D4 content both on my YouTube and on Maxroll. (The FULL GAME review access has just ended, embargo until then)

[Voor 6% gewijzigd door London op 26-05-2023 21:35]

Acties:
  • +3Henk 'm!

• ChUcKiE
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 14:13

ChUcKiE

Dus........

Ondertussen ook maar de standaard versie geupgraded naar de ultimate :) 30 euro extra, maar dan wel mooi op vrijdag beginnen + de rest van de voordelen

http://eu.battle.net/d3/en/profile/ChUcKiE-1330/hero/807720

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Kol Nedra

Kol Nedra

don't trust, verify

ChUcKiE schreef op vrijdag 26 mei 2023 @ 22:02:
Ondertussen ook maar de standaard versie geupgraded naar de ultimate :) 30 euro extra, maar dan wel mooi op vrijdag beginnen + de rest van de voordelen
de hype is real :D

ik ga die dag tot 03:00 in de nacht door ofzo :)

Acties:
  • +2Henk 'm!
Kol Nedra schreef op vrijdag 26 mei 2023 @ 22:26:
[...]

de hype is real :D

ik ga die dag tot 03:00 in de nacht door ofzo :)
Amateur.... who need sleep? :+

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Kol Nedra

Kol Nedra

don't trust, verify

Ricmaniac schreef op vrijdag 26 mei 2023 @ 22:32:
[...]

Amateur.... who need sleep? :+
we zullen het zien, als iedereen in GoT guild gaat kunnen we zien wie er nog wakker is om 03:00 :9

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Bazziek

Verhaaltje voor het slapen gaan

Acties:
  • +1Henk 'm!

• RustStorm
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17:29
Toonen1988 schreef op vrijdag 26 mei 2023 @ 20:03:
[...]

Op 2:36 is er een interessante vraag over de antagonist Lilith.

Het was me al opgevallen dat ze twee verschillende ogen heeft, een grijze en een blauwe terwijl demonen normaal rode ogen hebben. Ik dacht dat dit gewoon voor de "fun" was gemaakt, maar het heeft schijnbaar een groot betekenis.

"The reason why it's a blue eye, because that's her part that is good. And she is not entirely evil, and she is not entirely good."

Haar grijze oog, is haar "kwaadaardige" kant en haar blauwe oog is haar "goede" kant. Ze willen dus een antogonist neerzetten die niet geheel "good" maar ook niet geheel "evil" is.

Ik ben zéér benieuwd hoe ze dit in het verhaal gaan verwerken. Zou wat zijn als er een flinke plot twist in het verhaal zou zitten.

[Afbeelding]
spoiler:
Als je goed kijkt naar de dorpelingen in een van de scènes van de intro: die krijgen ook blauwe ogen zodra ze bekeerd zijn. })

[Voor 3% gewijzigd door RustStorm op 27-05-2023 09:27]

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Ohmarinus
Lekker Ventje schreef op vrijdag 26 mei 2023 @ 17:23:
[...]

Uit mijn hoofd is dat de Y button. Maar je kunt gewoon items vergelijken door er overheen te gaan.
Ja okay, maar hoe dan? :)

Hoe moet ik dat voor me zien, verschijnt er dan een soort mouse pointer? En hoe werkt item pickup? Ook met een mouse pointer die je beweegt met de controller?

Lijkt mij dat een muis daar ideaal voor is :?

Verder is het misschien fijn als spoilers in een spoiler tag worden gezet.
(geldt ook voor discussies over het verhaal)

[Voor 12% gewijzigd door Ohmarinus op 27-05-2023 07:06]

• hellfighter87

Acties:
  • +2Henk 'm!

• MeanGreen
Ohmarinus schreef op zaterdag 27 mei 2023 @ 07:04:
[...]

Precies dit. Om teleurstellingen te voorkomen, sommigen van ons willen alles zelf ontdekken.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Lekker Ventje
Ohmarinus schreef op zaterdag 27 mei 2023 @ 07:04:
[...]

Ja okay, maar hoe dan? :)

Hoe moet ik dat voor me zien, verschijnt er dan een soort mouse pointer? En hoe werkt item pickup? Ook met een mouse pointer die je beweegt met de controller?

Lijkt mij dat een muis daar ideaal voor is :?

Er verschijnt inderdaad een pointer zoals bij een muis. Werkt met de controller ook perfect.

• kwdtje
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 15:24
Lekker Ventje schreef op zaterdag 27 mei 2023 @ 08:04:
[...]

[YouTube: Diablo IV: Ultimate Controller Guide | PC & Console | Player Guides]

Er verschijnt inderdaad een pointer zoals bij een muis. Werkt met de controller ook perfect.
Vanaf minuut 8 zie je een stukje gameplay waarin de HUD minimaal is (althans, veel minder dan tijdens de open beta). Hopelijk betekend dit dat je inderdaad delen kan uitschakelen. Is voor mij echt een deal breaker, haalde mij tijdens de beta zo erg uit de game dat ik de Server Slam ook maar overgeslagen heb.

• Bint
  • Laatst online: 13:59
Weet iemand of je Diablo 4 ook via de PS5 remote play op de PC kan spelen? Dat zou mij kosten schelen om een tweede kopie aan te schaffen. Voor mij is het puur voor thuis, als mijn vrouw me wegjaagt van de TV (al haag ik haar meestal weg zodat ze de iPad gebruikt om iets te kijken)

Memories of yesterday, will grow, but never die

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Mauz1978
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online

Mauz1978

Console War Veteran

Bint schreef op zaterdag 27 mei 2023 @ 09:03:
Weet iemand of je Diablo 4 ook via de PS5 remote play op de PC kan spelen? Dat zou mij kosten schelen om een tweede kopie aan te schaffen. Voor mij is het puur voor thuis, als mijn vrouw me wegjaagt van de TV (al haag ik haar meestal weg zodat ze de iPad gebruikt om iets te kijken)
Ik speel het via de steamdeck als de televiesie in beslag genomen is, dus ja ;).

[Voor 4% gewijzigd door Mauz1978 op 27-05-2023 09:37]

Something under the bed is drooling

Acties:
  • +1Henk 'm!
Gisteren liep dus een embargo af waardoor ze mogen zeggen dat er een embargo was en dat er een embargo is die tot volgende week geldt.
Ik zie het allemaal wel volgende week. Voordeel is dat er meer build kennis is met release.
___

Ik zit nu al een paar dagen op Rogue trouwens ipv twijfelen tussen Sorc. Hele prestatie toch? 8)

[Voor 19% gewijzigd door Deltos op 27-05-2023 10:11]

Acties:
  • +1Henk 'm!
Deltos schreef op zaterdag 27 mei 2023 @ 10:09:
Gisteren liep dus een embargo af waardoor ze mogen zeggen dat er een embargo was en dat er een embargo is die tot volgende week geldt.
Ik zie het allemaal wel volgende week. Voordeel is dat er meer build kennis is met release.
___

Ik zit nu al een paar dagen op Rogue trouwens ipv twijfelen tussen Sorc. Hele prestatie toch? 8)
Rogue wordt sowieso mijn 2e haha ligt nog steeds dicht bij druid maar heb wel de keus gemaakt dat ik van de class fantasy van druid het meest denk te genieten in het begin.

Maarja het maakt ook allemaal zo weinig uit eigenlijk denk ik joh :P als ik kijk naar mijn ervaring in D3 heb ik ook altijd alle classes wisselend gespeeld.

Ben wel benieuwd naar die Pinnacle boss op level 100. weten er verder nog niks over want dat is een verassing. Het liefst zou ik dat ook allemaal vermijden tot dat ik zelf bij die boss ben. maar is onmogelijk denk ik tenzij ik tweakers, reddit, discord en youtube niet meer open tot ik daar ben :P

[Voor 9% gewijzigd door Ricmaniac op 27-05-2023 10:37]

Pagina: 1 ... 39 40 41 Laatste

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee