Zoveel maakt het ook niet uit nee desnoods wissel je van class na een paar uur. En toch kennen we allemaal het gevoel van je allereerste char met launch in een game, dat vergeet je niet.Ricmaniac schreef op zaterdag 27 mei 2023 @ 10:37:
[...]
Rogue wordt sowieso mijn 2e haha ligt nog steeds dicht bij druid maar heb wel de keus gemaakt dat ik van de class fantasy van druid het meest denk te genieten in het begin.
Maarja het maakt ook allemaal zo weinig uit eigenlijk denk ik johals ik kijk naar mijn ervaring in D3 heb ik ook altijd alle classes wisselend gespeeld.
Ben wel benieuwd naar die Pinnacle boss op level 100. weten er verder nog niks over want dat is een verassing. Het liefst zou ik dat ook allemaal vermijden tot dat ik zelf bij die boss ben. maar is onmogelijk denk ik tenzij ik tweakers, reddit, discord en youtube niet meer open tot ik daar ben
Zeker! Heb tijdens de Server Slam af en toe op deze manier gespeeld.Bint schreef op zaterdag 27 mei 2023 @ 09:03:
Weet iemand of je Diablo 4 ook via de PS5 remote play op de PC kan spelen? Dat zou mij kosten schelen om een tweede kopie aan te schaffen. Voor mij is het puur voor thuis, als mijn vrouw me wegjaagt van de TV (al haag ik haar meestal weg zodat ze de iPad gebruikt om iets te kijken)
Klopt,RustStorm schreef op zaterdag 27 mei 2023 @ 06:27:
[...]
spoiler:Als je goed kijkt naar de dorpelingen in een van de scènes van de intro: die krijgen ook blauwe ogen zodra ze bekeerd zijn.
spoiler:
Terwijl rood gloeiende ogen juist kwaad/evil representeert in het Diablo universum. Maar als ik kijk naar hun gedrag, zoals een priester vermoorden en kannibalisme, dan kan ik niet echt praten over "goedheid" en komt niet overeen met hun ogen.
[ Voor 9% gewijzigd door Toonen1988 op 27-05-2023 12:20 ]
Als je van verassingen houdt zou ik toch een (fire) sorc overwegenRicmaniac schreef op zaterdag 27 mei 2023 @ 10:37:
[...]
Rogue wordt sowieso mijn 2e haha ligt nog steeds dicht bij druid maar heb wel de keus gemaakt dat ik van de class fantasy van druid het meest denk te genieten in het begin.
Maarja het maakt ook allemaal zo weinig uit eigenlijk denk ik johals ik kijk naar mijn ervaring in D3 heb ik ook altijd alle classes wisselend gespeeld.
Ben wel benieuwd naar die Pinnacle boss op level 100. weten er verder nog niks over want dat is een verassing. Het liefst zou ik dat ook allemaal vermijden tot dat ik zelf bij die boss ben. maar is onmogelijk denk ik tenzij ik tweakers, reddit, discord en youtube niet meer open tot ik daar ben
Gamertag: FinrazielNL
Eigenlijk al teveel gameplay/guides/builds gezien maar vanaf de launch kijk ik niets meer.
Alles op eigen tempo zelf ontdekken.
Alles op eigen tempo zelf ontdekken.
Net voor de PS5 de Digital Deluxe versie gekocht voor 78 euro
Weet niet of deze tip al voorbij is geweest...
Op Pepper staat een discount code om PSN tegoed te kopen bij Kinguin.net
Daarmee 2x 50euro PSN card gekocht voor 78 euro en vervolgens hiermee de game in de PSN store betaald.
succes voor alle twijfelaars!
Daarmee 2x 50euro PSN card gekocht voor 78 euro en vervolgens hiermee de game in de PSN store betaald.
https://www.reddit.com/r/...&utm_content=share_button
Diablo
52m
Think you can cheat death?
Reach level 100 on hardcore mode and tweet #Diablo4Hardcore with proof to have your username immortalized on a statue of Lilith.
Offer limited to first 1000. Visit our Twitter for more info: Twitter.com/diablo
Get started June 1st.
Binnen de Diablo community zijn er nogal wat gemengde gevoelens over hardcore mode in Diablo 4. In Diablo 4 heb je "revive" potions, die je ook in hardcore mode kunt craften. De ingrediënten zijn schijnbaar erg makkelijk te krijgen. Dus, zolang je deze potions hebt, is er geen perma death in hardcore mode.
Ik weet niet in hoe verre dit allemaal waar is. Maar binnen de Diablo community komt er veel kritiek. Daarnaast ga ik niet deelnemen aan dit event. Ik weet toch al 100% zeker dat ik te laat zal zijn, als ik level 100 weet te halen in hardcore mode.
[ Voor 17% gewijzigd door Toonen1988 op 27-05-2023 15:33 ]
Ik heb zojuist een verzoek tot het annuleren van mijn pre-order ingeschoten bij MS
De game zal er uiteindelijk wel komen... echter;
- God of War Ragnarök nog niet uitgespeeld.
- Horizon Forbidden West: Burning Shores nog niet aan begonnen.
- The Legend of Zelda: Tears of The Kingdom ligt nog in de kast.
- Per 03-07-2023 nieuwe baan..
Momenteel vrij druk met afronden huidige job. Dus weinig tijd, genoeg op de plank en dat in combinatie met het (eindelijk) betere weer.. Ik wacht wel even tot iedereen hier laaiend enthousiast blijkt te zijn en ik een beetje op gang ben bij mijn nieuwe job
Daarnaast ben ik ook nog benieuwd of er straks enige verschillen zullen zijn tussen de PS5 en Xbox Series X versie. Ik vermoed van niet, maar wellicht dat er gebruik gemaakt gaat worden van de betere rumble bij Sony of wellicht dat het touchpad in menu (op een prettige wijze) bruikbaar is? Indien er geen verschil in zit, dan gaat mijn voorkeur uit naar kamp MS (PS5 is vrij stil, maar de XBOX is tot heden niet hoorbaar geweest
)

Momenteel vrij druk met afronden huidige job. Dus weinig tijd, genoeg op de plank en dat in combinatie met het (eindelijk) betere weer.. Ik wacht wel even tot iedereen hier laaiend enthousiast blijkt te zijn en ik een beetje op gang ben bij mijn nieuwe job
Daarnaast ben ik ook nog benieuwd of er straks enige verschillen zullen zijn tussen de PS5 en Xbox Series X versie. Ik vermoed van niet, maar wellicht dat er gebruik gemaakt gaat worden van de betere rumble bij Sony of wellicht dat het touchpad in menu (op een prettige wijze) bruikbaar is? Indien er geen verschil in zit, dan gaat mijn voorkeur uit naar kamp MS (PS5 is vrij stil, maar de XBOX is tot heden niet hoorbaar geweest
[ Voor 26% gewijzigd door Thalaron op 27-05-2023 16:11 ]
SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW
Same voor mij en als het waar is van die pots dna craft ik ze mooi niet. Speelde in D3 ook altijd zonder die passive dat je 1x dood kon gaan (:Toonen1988 schreef op zaterdag 27 mei 2023 @ 15:28:
[...]
Binnen de Diablo community zijn er nogal wat gemengde gevoelens over hardcore mode in Diablo 4. In Diablo 4 heb je "revive" potions, die je ook in hardcore mode kunt craften. De ingrediënten zijn schijnbaar erg makkelijk te krijgen. Dus, zolang je deze potions hebt, is er geen perma death in hardcore mode.
Ik weet niet in hoe verre dit allemaal waar is. Maar binnen de Diablo community komt er veel kritiek. Daarnaast ga ik niet deelnemen aan dit event. Ik weet toch al 100% zeker dat ik te laat zal zijn, als ik level 100 weet te halen in hardcore mode.
PSN: Brwmaster
Ik zou zo’n pot ook alleen gebruiken indien ik dood ging door lag/ disconnect, maar buiten dat is het idee van HC natuurlijk een beetje zoek…
Zou leuk zijn dat, indien je een revive pot gebruikt, je HC char op SC terecht komt.
Zou leuk zijn dat, indien je een revive pot gebruikt, je HC char op SC terecht komt.
SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW
Heroic is heroic! dus als je dood bent ben je dood!
wat wel misschien een idee is: alleen als je maxed lvl hebt gehaald en de eindbaas gekilled hebt dat je daarna wel dood mag gaan. maar als je dood gaat dan komt je persoon in SC en dat je een titel krijgt zodat men wel kan zien dat het een maxed HC persoon was die eindbaas gekilled heeft
wat wel misschien een idee is: alleen als je maxed lvl hebt gehaald en de eindbaas gekilled hebt dat je daarna wel dood mag gaan. maar als je dood gaat dan komt je persoon in SC en dat je een titel krijgt zodat men wel kan zien dat het een maxed HC persoon was die eindbaas gekilled heeft
nothing stops this train
XBox is gewoon aanwezig hoorThalaron schreef op zaterdag 27 mei 2023 @ 16:04:
Ik heb zojuist een verzoek tot het annuleren van mijn pre-order ingeschoten bij MS![]()
Daarnaast ben ik ook nog benieuwd of er straks enige verschillen zullen zijn tussen de PS5 en Xbox Series X versie. Ik vermoed van niet, maar wellicht dat er gebruik gemaakt gaat worden van de betere rumble bij Sony of wellicht dat het touchpad in menu (op een prettige wijze) bruikbaar is? Indien er geen verschil in zit, dan gaat mijn voorkeur uit naar kamp MS (PS5 is vrij stil, maar de XBOX is tot heden niet hoorbaar geweest)
Maar zijn er games die gebruik maken van het touchpad? Van mij mogen ze dat ding verwijderen zodat je weer een betere speelduur met een controller krijgt.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Ik heb ''de beste'' streaming gevonden voor D4 (voor nu)
Rogue gameplay + early acces countdown klok
https://www.twitch.tv/ernstl_io
edit: oke bijna beste, want het is Duits ipv Engels
Rogue gameplay + early acces countdown klok
[ Voor 16% gewijzigd door Kol Nedra op 27-05-2023 19:20 ]
nothing stops this train
Beetje jammer dat veel Press / streamers het weer een week eerder kunnen spelen (nu al) voordat de rest het kan. NDA verloopt op 30 mei dan komen de reviews ook naar buiten en naar mijn weten kunnen die mensen ook mee doen aan die hardcore race...
https://www.reddit.com/r/...lieve_access_to_the_full/
Mochten hun data wel gedelete worden hebben ze alsnog een voorsprong doordat ze alle gebieden al kennen.
Ze hadden zo'n race beter in season 1 kunnen doen na een aantal weken / maanden. Zodat iedereen een eerlijke kans heeft.
Ik dacht zelf voor sorc 100% te gaan, maar twijfel toch weer over Druid ; / keuzes keuzes.
[ Voor 5% gewijzigd door Odysseus87 op 27-05-2023 19:33 ]
Mooi bewegend beeld. Deze staat al dagen bij mij aan:Kol Nedra schreef op zaterdag 27 mei 2023 @ 19:19:
Ik heb ''de beste'' streaming gevonden voor D4 (voor nu)
Rogue gameplay + early acces countdown klok![]()
https://yourcountdown.to/diablo-iv-early-access
Hahaha fuck ik heb niet genoeg tijd dat weekend man
Ik zal onmogelijk bij die eerste 1000 zitten. Sowieso heb ik niet de intentie om te racen. Ga gewoon lekker van de game en story genieten.
als ik echt niks te doen had het hele weekend en vrij was van real life en kinderen etc etc dan had ik misschien wel een 36 uur sessietje zoals oudsher gedropt om het een kans te geven
Poh dat had wel vet geweest heey een trophy van Blizzard krijgen zo'n Statue van Lilith
mén wat heb ik zin in deze game.
Donderdag uurtje of 1700 tukken en dan 00.00 eruit om tijdens de launch te spelen (ik heb goede hoop dat 'ie vlekkeloos gaat
)
Nu alleen nog bedenken welke class. Sorc blijft al jaren m'n favoriet, maar vond in de eerste twee beta's necro ook echt heel erg tof. Tijdens serverslam alweer een stuk minder, maar de skeletons waren halverwege de beta gefixt hoorde ik? Was dat erg merkbaar?
Donderdag uurtje of 1700 tukken en dan 00.00 eruit om tijdens de launch te spelen (ik heb goede hoop dat 'ie vlekkeloos gaat
Nu alleen nog bedenken welke class. Sorc blijft al jaren m'n favoriet, maar vond in de eerste twee beta's necro ook echt heel erg tof. Tijdens serverslam alweer een stuk minder, maar de skeletons waren halverwege de beta gefixt hoorde ik? Was dat erg merkbaar?
Thats the spirit haha. wou dat ik dat zou kunnen doen op die manier XD denk alleen dat mijn vrouw dan een beetje raar gaat doeniaxe393 schreef op zaterdag 27 mei 2023 @ 22:01:
mén wat heb ik zin in deze game.
Donderdag uurtje of 1700 tukken en dan 00.00 eruit om tijdens de launch te spelen (ik heb goede hoop dat 'ie vlekkeloos gaat)
Skeletons waren tijdens server slam idd hotfixed en was toen weer een heel stuk beter. blijft gewoon een goeie class. ik denk heel eerlijk dat er nog geen echt slechte class zal zijn. zolang de leaderboards er niet zijn zul je het sowieso minder door hebben
Ik loop al een paar jaar m'n vriendin voor te bereiden op de D4 launch. Ik geloof wel dat ze inmiddels weet dat ik van 1 t/m 10 juni niet aanspreekbaar benRicmaniac schreef op zaterdag 27 mei 2023 @ 22:16:
[...]
Thats the spirit haha. wou dat ik dat zou kunnen doen op die manier XD denk alleen dat mijn vrouw dan een beetje raar gaat doen
Skeletons waren tijdens server slam idd hotfixed en was toen weer een heel stuk beter. blijft gewoon een goeie class. ik denk heel eerlijk dat er nog geen echt slechte class zal zijn. zolang de leaderboards er niet zijn zul je het sowieso minder door hebben

Vraag mij qua classes vooral af wat druid gaat doet.
Heb tijdens de eerste beta alle chars naar 25 gehaald, flinke zooi gear erop en vond de druid toen al slacken.
Tijdens serverslam begonnen met een druid, lvl 20 gehaald maar hij voelde zoveel zwakker dan bijv de sorc (of zelfs de necro toen al). Ik snap dat het maar tot lvl 20 was en er een hele wereld open gaat voorbij lvl 20/beta content, maar hij voelde gewoon... Te zwak aan ofzo. Zeker voor solo.
In een party kan ik mij voorstellen dat het wel een prima 'tank' is terwijl anderen alles kapot staan te maken.
Over party's gesproken, zijn er nog mensen die met een groepje de avond van launch samen gaan spelen?
Ik werd een beetje gek van de hype, dus ik dacht, sus het wel met een andere game. Warhammer Inquistor Martyr. Had er niks van verwacht, maar dit is toch wel een dijk van een arpg
. € 10 nu op steam, als je je nog wilt vermaken tot 2 of 6 juni.
https://store.steampowere...40000_Inquisitor__Martyr/
Ik had juist even pauze genomen en eigenlijk bevalt het me wel zo even zonder computer en games... Ben meteen begonnen met het verbouwen van mijn woning, herinrichten van kamers, ruilen van kamers en het afhandelen van zaken die ik al te lang vooruit schoof.DeepSeven schreef op zaterdag 27 mei 2023 @ 22:31:
Ik werd een beetje gek van de hype, dus ik dacht, sus het wel met een andere game. Warhammer Inquistor Martyr. Had er niks van verwacht, maar dit is toch wel een dijk van een arpg. € 10 nu op steam, als je je nog wilt vermaken tot 2 of 6 juni.
Meer energie, minder fysieke klachten.. Misschien ga ik wel helemaal niet meer spelen
Iemand die weet tot wanneer die deluxe edition preorder nog te koop gaat zijn?
[ Voor 4% gewijzigd door Ohmarinus op 27-05-2023 23:08 ]
Verwijderd
Ik heb Ratchet & Clank net uit en andere games waar ik eventueel zin in heb krijg ik nooit uit voor vrijdag. Grote kans dat ik ook niet meer ga gamen tot D4 en dat is helemaal prima.
Weet je die code nog? Ik zie wel een 14% code, maar daarmee kom ik niet op €78, misschien doe ik iets niet goed.Supershiva schreef op zaterdag 27 mei 2023 @ 13:41:
Heb je ff privé bericht gestuurd.Robbaman schreef op zondag 28 mei 2023 @ 01:31:
[...]
Weet je die code nog? Ik zie wel een 14% code, maar daarmee kom ik niet op €78, misschien doe ik iets niet goed.
Weet niet wat beleid van tweakers is mbt codes zomaar op het forum zetten.
Nu ben ik benieuwd of er ook kortingscodes/acties zijn voor de pc versieRobbaman schreef op zondag 28 mei 2023 @ 01:31:
[...]
Weet je die code nog? Ik zie wel een 14% code, maar daarmee kom ik niet op €78, misschien doe ik iets niet goed.

In de Battle.net app op PC heb ik nu een geel / oranje (ik ben kleurenblind) knop gekregen om de PC-versie te upgraden naar Ultimate. Wellicht is/komt dat bij jou ook?BlueFoxOne schreef op vrijdag 26 mei 2023 @ 10:59:
Ik heb al de deluxe versie gepre-ordered voor de xbox, helaas kan je dat niet meer wijzigen naar ultimate.
Het ging niet om korting op de game maar om korting op tegoed voor de Playstation store, dat staat dus los van de game. Op de pc koop je via battle.net. Daar kun je ook codes voor kopen, maar op een paar cent na valt daar volgens mij weinig te winnen. Misschien dat er iets mogelijk is via andere landen (bv in Brazilië kopen) maar ik heb geen idee of dat werkt bij battle.net (en persoonlijk vind ik dat je dat niet moet doen, vind het moreel niet ok omdat het uitgevers ontmoedigt om de prijzen lager te houden in gebieden waar mensen veel minder koopkracht hebben).Ohmarinus schreef op zondag 28 mei 2023 @ 08:22:
[...]
Nu ben ik benieuwd of er ook kortingscodes/acties zijn voor de pc versie
Gamertag: FinrazielNL
Damn, deze over het hoofd gezien, jammer van die 21 euroSupershiva schreef op zaterdag 27 mei 2023 @ 13:41:

Ik ben toch malle pietje niet!
Verwijderd
Ik zat even te kijken bij bij Pepper en Kinguin en zag het niet zo gauw en al helemaal geen zin om account om aan te maken. Dus simpel naar de PS Store gegaan en 100 er op gegooid. Als ik dan een site zie met tegoeden voor allerlei landen etc. dan heb ik al geen zin meer.
Dan maar meer kwijt.
_____
On-topic:
Nog maar 5 dagen! Vanaf dinsdag reviews en bergen met info om alvast te kijken wat voor build mij leuk lijkt en dan gaat het heel snel tot vrijdag.
Sowieso ranged rogue.
Ik heb er zo een zin in dat ik me af begin te vragen hoe oud ik ben want 'het is maar een spelletje'.
_____
On-topic:
Nog maar 5 dagen! Vanaf dinsdag reviews en bergen met info om alvast te kijken wat voor build mij leuk lijkt en dan gaat het heel snel tot vrijdag.
Ik heb er zo een zin in dat ik me af begin te vragen hoe oud ik ben want 'het is maar een spelletje'.
Ik ga deze week nergens meer kijken als het gaat om D IV - ik wil niets meer mee krijgen van verhalen, builds of wat dan ook. Ik schaf nieuwe tv aan - sluit deze aan (lees: hang deze op) - koop deze game voor de PS5 en ga er mee aan de slag op de momenten dat ik kan gamen. En ik ga alles zelf proberen uit te vinden - builds, skills etc.
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
Verwijderd
Nieuwe TV altijd leuk, een OLED? Het zag er heel goed uit hier op een flink OLED icm PS5.RustStorm schreef op zondag 28 mei 2023 @ 09:31:
Ik ga deze week nergens meer kijken als het gaat om D IV - ik wil niets meer mee krijgen van verhalen, builds of wat dan ook. Ik schaf nieuwe tv aan - sluit deze aan (lees: hang deze op) - koop deze game voor de PS5 en ga er mee aan de slag op de momenten dat ik kan gamen. En ik ga alles zelf proberen uit te vinden - builds, skills etc.
Lg g3 is het idee.Verwijderd schreef op zondag 28 mei 2023 @ 09:39:
[...]
Nieuwe TV altijd leuk, een OLED? Het zag er heel goed uit hier op een flink OLED icm PS5.
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
Zag deze live gisteren. ging stuk XDKol Nedra schreef op zaterdag 27 mei 2023 @ 23:37:
gameplay uitleg Necromancer in een groep:
https://clips.twitch.tv/H...eRainbow-HB5cA-ye2_nam_9F
Is dat omdat necromancer als enige traag is en wellicht geen movement skills heeft? Teleport van sorc blijft superkrachtig.
ik ook, snel geclipped, nu al 245 keep bekeken, mijn hoogst bekeken clip die ik ooit gemaakt heb
[ Voor 5% gewijzigd door Kol Nedra op 28-05-2023 12:51 ]
nothing stops this train
yes dat was de redenOhmarinus schreef op zondag 28 mei 2023 @ 12:45:
[...]
Is dat omdat necromancer als enige traag is en wellicht geen movement skills heeft? Teleport van sorc blijft superkrachtig.
nothing stops this train
the withdrawal is realVerwijderd schreef op zondag 28 mei 2023 @ 13:06:
Ze weten van gekkigheid niet meer wat te moeten uploaden volgens mij.
Verwijderd
Haha ja. Ze mogen ook niet veel meer zeggen tot de 30ste natuurlijk terwijl er massaal gezocht wordt op D4 info dus ja er moet geüpload worden.
Ik heb het spel toch al gekocht, ik ga helemaal niks kijken op de 30ste. Ik laat alles op me af komen op 2 juni. Guides kijk ik wel wanneer ik het spel kan spelen, eerst zoek ik dingen zelf uit.
[ Voor 28% gewijzigd door Toonen1988 op 28-05-2023 13:50 ]
Ik heb me zojuist verdiept in 'damage buckets'. Ergens wel spijt van, want het voelt alsof je een kijkje in de keuken neemt... het spel verliest een beetje magie. Voor de zekerheid in spoiler tags... niet qua verhaal, maar eerder qua mechanics. Bedenk zelf maar of je het wil lezen.
spoiler:
Komt er op neer dat je verschillende categorieën hebt qua abilities (bijv. "Damage versus" en "damage with"). Als je twee items zou equippen met abilities in dezelfde ability zou je damage opgeteld worden (+), terwijl als je abilities uit beide categorieën zou hebben op die twee items, de damage vermenigvuldigd wordt (x). In dat laatste geval doe je dus (veel) meer damage.
Je kunt een lijstje maken met de 8 buckets in totaal en bijhouden hoeveel buckets je raakt. Als je een nieuw item of node moet kiezen, kun je dan een betere keuze maken.
Je kunt een lijstje maken met de 8 buckets in totaal en bijhouden hoeveel buckets je raakt. Als je een nieuw item of node moet kiezen, kun je dan een betere keuze maken.
Oh, ik was helemaal Last Epoch vergeten. Ooit gekocht in 2019, maar nooit echt gespeeld. Heb maar maximaal 2 uur speeltijd, in 2019.
Kan me helemaal niks van dit spel herinneren. Nu heb ik iets om te spelen tot Diablo 4 release.
Kan me helemaal niks van dit spel herinneren. Nu heb ik iets om te spelen tot Diablo 4 release.
Bij mij werkte deze https://www.kinguin.net/c...=632b0a415fd18c000137410eVerwijderd schreef op zondag 28 mei 2023 @ 09:29:
Ik zat even te kijken bij bij Pepper en Kinguin en zag het niet zo gauw en al helemaal geen zin om account om aan te maken. Dus simpel naar de PS Store gegaan en 100 er op gegooid. Als ik dan een site zie met tegoeden voor allerlei landen etc. dan heb ik al geen zin meer.Dan maar meer kwijt.
_____
On-topic:
Nog maar 5 dagen! Vanaf dinsdag reviews en bergen met info om alvast te kijken wat voor build mij leuk lijkt en dan gaat het heel snel tot vrijdag.Sowieso ranged rogue.
Zelfs zonder de Pepper-aanbieding scheelt dat al wat als je 2 kaarten haalt. Bij mij werkte PEPPER0516 voor nog eens €14 korting oid.
Daarna de kaarten aan je PS account toevoegen en dan heb je €100 tegoed om de game (of iets anders) mee te kopen.
Ik ben em ook aan het spelen. Blijft een vermakelijk spel met goede crafting.Toonen1988 schreef op zondag 28 mei 2023 @ 15:41:
Oh, ik was helemaal Last Epoch vergeten. Ooit gekocht in 2019, maar nooit echt gespeeld. Heb maar maximaal 2 uur speeltijd, in 2019.
Kan me helemaal niks van dit spel herinneren. Nu heb ik iets om te spelen tot Diablo 4 release.![]()
[YouTube: Last Epoch in 2023]
Spel is best wel vermakelijk, ik weet alleen niet hoe je dual wielidng unlocked. Ik speel Rogue en heb een leuke build met 2 swords/katana's gezien.Bazziek schreef op zondag 28 mei 2023 @ 16:07:
[...]
Ik ben em ook aan het spelen. Blijft een vermakelijk spel met goede crafting.
Maar in mijn offhand kan ik alleen een schild duwen.
Het is beter als wat ik had verwacht, ik denk dat ik dit zelfs naast Diablo 4 blijf spelen.
Toch ook maar overstag gegaan en de deluxe editie aangeschaft. Vrijdag maar eens kijken of er te spelen valt.
"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra
Dual wielding zit in je talent tree.Toonen1988 schreef op zondag 28 mei 2023 @ 16:23:
[...]
Spel is best wel vermakelijk, ik weet alleen niet hoe je dual wielidng unlocked. Ik speel Rogue en heb een leuke build met 2 swords/katana's gezien.
Maar in mijn offhand kan ik alleen een schild duwen.
Het is beter als wat ik had verwacht, ik denk dat ik dit zelfs naast Diablo 4 blijf spelen.
Ik speel Hearthstone om deze week te overleven.
met Hearthstone (gratis) kun je alvast ervaren hoe het is met battlepass
nothing stops this train
Ik wil graag Sylvana's hunter skin hebben, als hero. Maar ik ben telkens te laat met elke event.Kol Nedra schreef op zondag 28 mei 2023 @ 18:38:
Ik speel Hearthstone om deze week te overleven.

Of een leuke demon hunter deck.
[ Voor 14% gewijzigd door Toonen1988 op 28-05-2023 20:33 ]
Dat is inderdaad de meme ja. Necromancer heet heel weinig mobility.Ohmarinus schreef op zondag 28 mei 2023 @ 12:45:
[...]
Is er op pc een fysieke versie te krijgen? Zou deze graag voor mn collectie willen. Nu al zin om m te spelen. Met name chill dat ik op steamdeck via moonlight kan streamen en zo op de bank op een steamdeck een beetje kan grinden tussen de soep en aardappelen
[ Voor 3% gewijzigd door Frez op 28-05-2023 21:02 ]
C9 55 - Playstation 5 Pro - i7 13700K RTX5080 PC - LG C4 42 as monitor
Volgens mij niet fysiek te krijgen (hier in NL).Frez schreef op zondag 28 mei 2023 @ 21:01:
Is er op pc een fysieke versie te krijgen? Zou deze graag voor mn collectie willen. Nu al zin om m te spelen. Met name chill dat ik op steamdeck via moonlight kan streamen en zo op de bank op een steamdeck een beetje kan grinden tussen de soep en aardappelen
Onder het mom van voorbereiden vandaag het volgende gedaan:
-pc open gemaakt en geheel stofvrij gemaakt
-Het hele toetsenbord schoon gemaakt, letterlijk alle toetsen van toetsenbord verwijderd en alle toetsen schoon gemaakt. Echt een verschil trouwens, lijkt net of ik een nieuw toetsenbord heb
-pc open gemaakt en geheel stofvrij gemaakt
-Het hele toetsenbord schoon gemaakt, letterlijk alle toetsen van toetsenbord verwijderd en alle toetsen schoon gemaakt. Echt een verschil trouwens, lijkt net of ik een nieuw toetsenbord heb
nothing stops this train
Begint toch al erg te kriebelen bij mijn vrienden, twee er van hebben toch maar een upgrade gemaakt naar Deluxe.
Vrijdag lekker in de D4 Discord de hype delen
Vrijdag lekker in de D4 Discord de hype delen
Zeer fijne tip, dank! Net voor 79 euro 2 x 50 euro PSN gekocht. Heb de Ultimate nu ook maar gehaald 😂Robbaman schreef op zondag 28 mei 2023 @ 15:53:
[...]
Bij mij werkte deze https://www.kinguin.net/c...=632b0a415fd18c000137410e
Zelfs zonder de Pepper-aanbieding scheelt dat al wat als je 2 kaarten haalt. Bij mij werkte PEPPER0516 voor nog eens €14 korting oid.
Daarna de kaarten aan je PS account toevoegen en dan heb je €100 tegoed om de game (of iets anders) mee te kopen.
Zijn er mensen hier die mee gaan doen met de hardcore level 100 challenge?
Op geen enkele manier tijd voor... hoe graag ik het ook zou willen...Deadsmell schreef op maandag 29 mei 2023 @ 11:54:
Vooral op geen enkele manier zin in. Hardcore staat echt diametraal tegenover alles wat ik nou juist leuk vind aan RPGs, namelijk het feit dat je iets opbouwt en behoudt. Als je dat met 1 foutje kwijt kunt zijn, dan ben ik er wel klaar mee.
"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra
Ik gá hem wel een keer hardcore spelen. Ik vind het wel een bepaalde spanning geven, maar ik maak ook op geen enkele manier kans, dus ik ken mijn plek. Eerst rustig aan op softcore aan het spel wennen. Met D3 vond ik het wel tof om een keer (vooral voor de trophy) HC te doen. En dan weer op level 56 dood gaan door overmoed. Heerlijk.Deadsmell schreef op maandag 29 mei 2023 @ 11:54:
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Ik denk ook niet dat ik een kans maak, maar lijkt me erg tof om te proberen. Bij voorkeur in een groep. Maar ik denk dat als het ergens fout gaat en ik een level 50 char verlies, ik ermee kap en op mijn gemak ga genieten van de eerste playthrough op softcore.spaceboy schreef op maandag 29 mei 2023 @ 12:05:
[...]
Ik gá hem wel een keer hardcore spelen. Ik vind het wel een bepaalde spanning geven, maar ik maak ook op geen enkele manier kans, dus ik ken mijn plek. Eerst rustig aan op softcore aan het spel wennen. Met D3 vond ik het wel tof om een keer (vooral voor de trophy) HC te doen. En dan weer op level 56 dood gaan door overmoed. Heerlijk.
Ik had 'soort van' besloten geen 2 tientjes extra te betalen voor early acces mede omdat ik pas Hogwarts legacy gekocht heb.
Maar om eerlijk te zijn ben ik daar al op uitgekeken weer.
De gedachte aanstaande vrijdag lekker het weekend te beginnen met Diablo 4 begint de overhand te nemen
De gedachte aanstaande vrijdag lekker het weekend te beginnen met Diablo 4 begint de overhand te nemen
We zien je vrijdagSipio schreef op maandag 29 mei 2023 @ 12:18:
Ik had 'soort van' besloten geen 2 tientjes extra te betalen voor early acces mede omdat ik pas Hogwarts legacy gekocht heb.
Tesla M3LR '21
Verwijderd
Niet alles is FOMO, je kunt ook gewoon enorm veel zin hebben in een game.
Morgen de ervaringen checken van personen die ik serieus daarin neem. En dan hoogstwaarschijnlijk pre-ordenen. Ik zou niet weten wat Blizzard kan gedaan hebben om mij daar van af te brengen maar Blizzard heeft al jaren bewezen een koning te zijn in creatieve fuckups.
Ik wacht dus mooi ‘geduldig’ tot morgen.
Morgen de ervaringen checken van personen die ik serieus daarin neem. En dan hoogstwaarschijnlijk pre-ordenen. Ik zou niet weten wat Blizzard kan gedaan hebben om mij daar van af te brengen maar Blizzard heeft al jaren bewezen een koning te zijn in creatieve fuckups.
€20 voor 4 dagen eerder spelen vind ik een vies verdienmodel. Seasons begint toch pas veel later, dus ik zou gewoon 4 dagen wachtenSipio schreef op maandag 29 mei 2023 @ 12:18:
Even iets dubbel checken: is de beta installatie bij jullie ook vanzelf verwijderd?
Ik kon het zo gauw niet meer vinden
We don't stop playing games because we grow old - We grow old because we stop playing games
De early access is keiharde FOMO, hoe je het ook draaitVerwijderd schreef op maandag 29 mei 2023 @ 12:30:
Niet alles is FOMO, je kunt ook gewoon enorm veel zin hebben in een game.![]()
Tesla M3LR '21
Hier zelf verwijderd. Stond ook alleen nog maar een uninstall prompt, geen play promt meer.Vortigen schreef op maandag 29 mei 2023 @ 12:41:
Even iets dubbel checken: is de beta installatie bij jullie ook vanzelf verwijderd?
Ben het met je eens ergens dat het misschien niet helemaal tof is maar of het nou FOMO of whatever is.stin00 schreef op maandag 29 mei 2023 @ 12:32:
[...]
€20 voor 4 dagen eerder spelen vind ik een vies verdienmodel. Seasons begint toch pas veel later, dus ik zou gewoon 4 dagen wachten
Vrijdag spelen is vrijdag spelen, anders wordt het sowieso een week later voor mij want op Dinsdag avond aan de game beginnen wetende dat ik woensdag om 6u op moet voor werk bederft mijn game plezier
Wat betreft seasons etc, ik vind het heerlijk om hier mee te lezen hoe anderen zo serieus zijn met 'builds' en dat soort dingen.
Ik ga gewoon met de Barbarian weer die kick un locken en de boel heen en weer trappen
Zonder gekheid, zo sta ik wel een beetje in de game, ik haal genoeg voldoening uit elke keer nieuwe loot, de Graphics etc.
Maar ik hoop wel dat een game mij een keer lang genoeg kan boeien dat ik eens zo'n season ga doen, in Diablo 3 nooit gedaan eigenlijk.
Verwijderd
Bij de een wel en de ander niet, bij jou dus blijkbaar wel.London schreef op maandag 29 mei 2023 @ 12:48:
[...]
De early access is keiharde FOMO, hoe je het ook draaitDat we collectief zin hebben in de game staat natuurlijk buiten kijf.
Ik mis helemaal niets als ik volgende week zou beginnen en kan daar dus ook niet bang voor zijn.
Heb er heel veel zin in en een weekend eerder beginnen zie ik wel zitten.
Wanneer je voor de ultimate edition gaat, betaal je niet alleen voor de early access. Je krijgt ook de accelerated season pass erbij. Deze season pass bevat niet alleen een extra cosmetic, je krijgt ook een +20 level skip erbij. Perfect wanneer je weinig tijd hebt om te gamen. Wanneer je de accelerated season pass moet kopen, kost het je 24,99.Sipio schreef op maandag 29 mei 2023 @ 12:18:
Bij de Deluxe krijg je alleen de premium season pass, zonder +20 level skip en zonder de extra cosmetic.
Mij lukt het vaker niet om een complete season pass af te werken. Dus die 20 levels skip kan ik goed gebruiken over 6 weken.
[ Voor 25% gewijzigd door Toonen1988 op 29-05-2023 13:35 ]
Let wel op dat de accelerated alleen bij de Ultimate versie zit, niet bij de Deluxe.Toonen1988 schreef op maandag 29 mei 2023 @ 13:21:
[...]
Je betaald niet alleen voor de early access. Je krijgt ook de accelerated season pass erbij. Deze season pass bevat niet alleen een extra cosmetic, je krijgt ook een +20 level skip erbij. Perfect wanneer je weinig tijd hebt om te gamen. Wanneer je de accelerated season pass moet kopen, kost het je 24,99.
Mij lukt het vaker niet om een complete season pass af te werken. Dus die 20 levels skip kan ik goed gebruiken over 6 weken.
Dat klopt helemaal, bij de deluxe krijg je de premium season pass. Bij de normale versie van Diablo 4, krijg je alleen de gratis season pass.Bazziek schreef op maandag 29 mei 2023 @ 13:27:
[...]
Let wel op dat de accelerated alleen bij de Ultimate versie zit, niet bij de Deluxe.
Dat was even vergeten erbij te zetten. Ik heb mijn bericht aangepast.
Ik ben zelf voor de ultimate gegaan. Wanneer de season pass tegenvalt, zal ik season 2 niet meer voor de accelerated versie gaan.
Op een of andere manier denk ik dat de deluxe 10 euro duurder is en de ultimate 20. Dat komt omdat ik de ultimate voor 90 heb gekocht, omdat ik 10 euro al in mijn wallet had staan.
[ Voor 16% gewijzigd door Toonen1988 op 29-05-2023 13:38 ]
Juh dat laatste mee eens. Even afwachten ook of het scummy of aardige Blizzard gaat worden de komende seasons qua monetization. Als die pass te duur wordt en/of er worden teveel dingen achter verstopt dan haak ik af.Toonen1988 schreef op maandag 29 mei 2023 @ 13:32:
[...]
Dat klopt helemaal, bij de deluxe krijg je de premium season pass. Bij de normale versie van Diablo 4, krijg je alleen de gratis season pass.
Dat was even vergeten erbij te zetten.
Ik ben zelf voor de premium gegaan. Wanneer de season pass tegenvalt, zal ik season 2 niet meer voor de accelerated versie gaan.
Tesla M3LR '21
De hebben gezegd dat de battle pass 10 dollar gaat kosten. Zal in Nederland waarschijnlijk wel 10 euro worden dan. Maar je kunt seasons ook gratis spelen.London schreef op maandag 29 mei 2023 @ 13:36:
[...]
Juh dat laatste mee eens. Even afwachten ook of het scummy of aardige Blizzard gaat worden de komende seasons qua monetization. Als die pass te duur wordt en/of er worden teveel dingen achter verstopt dan haak ik af.
En de accelerated versie 25 dollar.
[ Voor 3% gewijzigd door Deadsmell op 29-05-2023 13:39 ]
Dat klopt, elk season krijg je een gratis season pass erbij. De gratis season pass heeft 27 levels en bevat alleen items om je personage sterker te maken.Deadsmell schreef op maandag 29 mei 2023 @ 13:38:
[...]
De hebben gezegd dat de battle pass 10 dollar gaat kosten. Zal in Nederland waarschijnlijk wel 10 euro worden dan. Maar je kunt seasons ook gratis spelen.
De premium en de accelerated heeft nog eens 63 levels. Deze levels bevat alleen cosmetics en geen items om je personage sterker te maken.
Dus iemand die geen season pass koopt, krijgt nog altijd dezelfde game voordelen als een betaalde season pass speler. Alleen krijgen ze minder opties om zich zelf te kleden met cosmetics.
Alle game voordelen zijn ook beschikbaar voor niet betaalde season pass spelers.
Dit hebben ze gedaan om p2w mechanic te voorkomen.
[ Voor 3% gewijzigd door Toonen1988 op 29-05-2023 13:47 ]
Ah kijk, dat is wel top dan. Thanks voor de uitlegToonen1988 schreef op maandag 29 mei 2023 @ 13:42:
[...]
Dat klopt, elk season krijg je een gratis season pass erbij. De gratis season pass heeft 27 levels en bevat alleen items om je personage sterker te maken.
De premium en de accelerated heeft nog eens 63 levels. Deze levels bevat alleen cosmetics en geen items om je personage sterker te maken.
Dus iemand die geen season pass koopt, krijgt nog altijd dezelfde game voordelen als een betaalde season pass speler. Alleen krijgen ze minder opties om zich zelf te kleden met cosmetics.
Alle game voordelen zijn ook beschikbaar voor niet betaalde season pass spelers.
Dit hebben ze gedaan om p2w mechanic te voorkomen.
[ Voor 6% gewijzigd door London op 29-05-2023 13:59 ]
Tesla M3LR '21
Persoonlijk heb ik de duurste variant genomen voor inclusie van de accelerated battle pass en de cosmetics. Ook daar is natuurlijk iets van te vinden. De 4 dagen eerder zie ik allemaal gewoon een beetje als een bijkomend voordeel in ieder geval.stin00 schreef op maandag 29 mei 2023 @ 12:32:
[...]
€20 voor 4 dagen eerder spelen vind ik een vies verdienmodel. Seasons begint toch pas veel later, dus ik zou gewoon 4 dagen wachten
Onder de streep vind ik het voor mijzelf in ieder geval allemaal weinig interessant. Het bedrag dat ik uiteindelijk per uur vermaak kwijt ben met dit soort games is minimaal. Mijn laatst aangekochte game, Hogwarts Legacy, staat nu bijvoorbeeld op nog geen 50 eurocent per uur speelplezier. Eén van de laatste games daarvoor, New World, staat op circa 5 eurocent per uur speelplezier.
Ik heb weinig andere hobbies welk dusdanig voordelig zijn
Thanks, via deze manier de deluxe editie gekocht. Zou anders waarschijnlijk de standaard versie hebben aangeschaft.Robbaman schreef op zondag 28 mei 2023 @ 15:53:
[...]
Bij mij werkte deze https://www.kinguin.net/c...=632b0a415fd18c000137410e
Verwijderd
Ik heb er zojuist toch ook maar tegoed bijgehaald, altijd leuk wat voordeel. Goede reden om voor de Ultimate editie te gaan denk ik zo.R0y. schreef op maandag 29 mei 2023 @ 14:26:
[...]
Thanks, via deze manier de deluxe editie gekocht. Zou anders waarschijnlijk de standaard versie hebben aangeschaft.
Bedankt voor de tip @Supershiva en @Robbaman !
Ik heb ook de duurste variant gekocht maar als ik wetend wat ik nu weet weer zou pre-orderen was ik voor die deluxe gegaan.
Ik durf te wedden dat ik die battlepass straks echt makkelijk af maak en die 20 level skips veruit overbodig zijn.
Als ik bij de 2e battlepass zelf moet aanschaffen zal ik gewoon 10€ betalen en echt niet 25 voor die 20 level skip. Die extra cosmetic kan me ook aan me reet roesten. Zitten al genoeg cosmetics in de game
Ik durf te wedden dat ik die battlepass straks echt makkelijk af maak en die 20 level skips veruit overbodig zijn.
Als ik bij de 2e battlepass zelf moet aanschaffen zal ik gewoon 10€ betalen en echt niet 25 voor die 20 level skip. Die extra cosmetic kan me ook aan me reet roesten. Zitten al genoeg cosmetics in de game
Verwijderd
Deluxe is ook gewoon perfect eigenlijk en de versie waar ik voor zou moeten gaan. Ga het zien deze week.Ricmaniac schreef op maandag 29 mei 2023 @ 15:04:
Ik heb ook de duurste variant gekocht maar als ik wetend wat ik nu weet weer zou pre-orderen was ik voor die deluxe gegaan.
Volhouden haha.Ricmaniac schreef op maandag 29 mei 2023 @ 15:05:
Pff deze dag valt me al zwaar met het wachten op vrijdag avond!laat staan de rest van de week nog haha.
Ik ga wel de Hardcore challenge level 100 doen ja. Maar niet die raceDeadsmell schreef op maandag 29 mei 2023 @ 11:54:
Mijn prediction is dat we zaterdag op zondag nacht al de eerste level 100 zien.
Weet niet wat de XP curve gaat zijn na level 50 natuurlijk maar die pro's vinden altijd wel manier om het meest efficient XP te grinden.
Hoop dat ik het fout heb en het super moeilijk is en in hardcore pas woensdag ofzo de eerste 100 zien haha maar dat zal wel niet
Oké ik ben ook gezwicht. Toch maar andere xbox series x gehaald en de game gepreordered.
Ik zag dat ik alvast iets kon installeren maar dat zijn enkele tientallen mb's. Kent de Xbox preloading en weet iemand of dat met D4 gaat gebeuren?
Ik zag dat ik alvast iets kon installeren maar dat zijn enkele tientallen mb's. Kent de Xbox preloading en weet iemand of dat met D4 gaat gebeuren?
Vanaf de 31e 01:00 snachts kunnen we pre-loadenMisterEagle schreef op maandag 29 mei 2023 @ 15:12:
Oké ik ben ook gezwicht. Toch maar andere xbox series x gehaald en de game gepreordered.
Waarom wachten tot vrijdag avond? Hij komt van donderdag op vrijdag uit ;-) (01:00 in de nacht)
Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk
Niet iedereen heeft dan tijd om het spel te spelen, wegens werk of allerlei andere verplichtingen.Donnie schreef op maandag 29 mei 2023 @ 15:33:
Waarom wachten tot vrijdag avond? Hij komt van donderdag op vrijdag uit ;-) (01:00 in de nacht)
Er zijn mensen die tussen 06:00 en 09:00 moeten beginnen met werken. Dan is het onwaarschijnlijk dat ze al om 01:00 in de nacht beginnen met gamen, als ze 5 uur later uit hun nest moeten komen. 😀
Haha true, ik heb de mazzel dat ik nooit vrijdag werk...
Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk
ìdem hier en de mazzel dat moeders ook vrij is dus ik niet de hele dag alleen met zoonlief ben :-) begin wel ongeduldig te worden nu merk ikDonnie schreef op maandag 29 mei 2023 @ 15:42:
Haha true, ik heb de mazzel dat ik nooit vrijdag werk...
Hier gewoon vrij genomen voor de game 
Wil proberen zeker tot maandag die-hard te spelen, en daarna gewoon in de tijd die er over blijft.
Weet nog met de d3 launch dat ik snachts klaar zat en ik pas rond ~04:00u in de game was (lang leven error 37). Daarna de game niet meer uit geweest tot ik iig de story mode 1x uitgespeeld had.
Was alleen wel jammer toen op o.a. tweakers al spoilers te zien van een of andere groep koreaanse spelers die toen de eindbaas al dood gemaakt hadden. Ondanks dat je toch vrij zeker weet wie er aan het einde vd storymode wacht, was het wel zuur om de confirmatie te krijgen voor ik er zelf was.
Denk dat ik dit keer na dat de review embargo verloopt ik niet meer op social media / forums kom.
Wil proberen zeker tot maandag die-hard te spelen, en daarna gewoon in de tijd die er over blijft.
Weet nog met de d3 launch dat ik snachts klaar zat en ik pas rond ~04:00u in de game was (lang leven error 37). Daarna de game niet meer uit geweest tot ik iig de story mode 1x uitgespeeld had.
Was alleen wel jammer toen op o.a. tweakers al spoilers te zien van een of andere groep koreaanse spelers die toen de eindbaas al dood gemaakt hadden. Ondanks dat je toch vrij zeker weet wie er aan het einde vd storymode wacht, was het wel zuur om de confirmatie te krijgen voor ik er zelf was.
Denk dat ik dit keer na dat de review embargo verloopt ik niet meer op social media / forums kom.
De review embargo verloopt morgen avond om 18u als het goed is maar ze mogen geen story spoilers geven heb ik begrepen!
Prima deal wel. Verwacht stiekem wel hele goede cijfers voor deze game. Voelt toch een beetje als laatste kans voor bliz om zich weer geliefd te maken bij de spelers.Donnie schreef op maandag 29 mei 2023 @ 16:10:
De review embargo verloopt morgen avond om 18u als het goed is maar ze mogen geen story spoilers geven heb ik begrepen!
Al zijn ze goed begonnen met luisteren naar de community, zo nu ook met dat hele 'reviewers/streamers die al gespeeld hebben mogen niet meedoen met de 1e duizend op hardcore reward'
M.b.t. dat laatste enigszins mee eens. Was mijns inziens het meest logisch geweest als ze die race hadden laten starten met season 1. Dan had iedereen al ff kunnen proeven van de game etc. Nu worden de content creators uitgesloten, wat logisch is, maar dat had dus ook voorkomen kunnen worden.iaxe393 schreef op maandag 29 mei 2023 @ 16:13:
[...]
Prima deal wel. Verwacht stiekem wel hele goede cijfers voor deze game. Voelt toch een beetje als laatste kans voor bliz om zich weer geliefd te maken bij de spelers.
Al zijn ze goed begonnen met luisteren naar de community, zo nu ook met dat hele 'reviewers/streamers die al gespeeld hebben mogen niet meedoen met de 1e duizend op hardcore reward'
Uiteindelijk kan je het ook nooit goed doen natuurlijk
Tesla M3LR '21