Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iaxe393
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 15-08 00:46
London schreef op maandag 29 mei 2023 @ 16:17:
[...]

M.b.t. dat laatste enigszins mee eens. Was mijns inziens het meest logisch geweest als ze die race hadden laten starten met season 1. Dan had iedereen al ff kunnen proeven van de game etc. Nu worden de content creators uitgesloten, wat logisch is, maar dat had dus ook voorkomen kunnen worden.

Uiteindelijk kan je het ook nooit goed doen natuurlijk :P
Ik vind dit wel netjes, veel (grote) streamers hebben de game nu al kunnen proeven waardoor ze qua kennis een flinke voorsprong hebben, maar daarnaast krijgen ze van kijkers ook vaak zieke items waardoor het ze nog makkelijker / beter vergaat. Daarbij zal een grote streamer ook niet snel solo spelen als ie wilt racen omdat ze in teamverband een flinke XP boost en de moeilijkheidsgraad flink naar beneden gaat.
Als 'normale' speler kan je daar gewoon niet tegen op. Om nog maar niet te spreken over reviewers/streamers die eventueel een enorme XP farm/exploit gevonden hebben waar wij pas veel later achter komen.

Nee, prima dit wel. Gasten hebben al genoeg voordelen :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!
iaxe393 schreef op maandag 29 mei 2023 @ 16:13:
[...]

Al zijn ze goed begonnen met luisteren naar de community, zo nu ook met dat hele 'reviewers/streamers die al gespeeld hebben mogen niet meedoen met de 1e duizend op hardcore reward'
Hoewel ik het er helemaal mee eens ben dat dat zo is vind ik het in dit geval erg oneerlijk tegenover hen alsnog omdat ze van te voren niet zijn geinformeerd dat die race zou zijn. Ik kan mij voorstellen als je een streamer bent die niet al te groot is etc je heel graag voor content hier aan mee had willen doen en misschien die laatste week dat zij mochten spelen dat niet gedaan zodat ze mee mogen doen.

Maar is dat echt zo dat ze niet mee mogen doen want ik zag gisteren of eergisteren nog een tweet van de developer dat ze juist WEL mee mochten doen.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ah zie het inmiddels ja. Hebben ze dus toch aangepast. Naja ik vind het persoonlijk niet erg als ze dat wel deden hoor.. vind dit eigenlijk lulliger haha, Maarja meeste van hun (Max roll gasten bijvoorbeeld) zeiden al dat ze niet mee gingen doen door die advantage.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij zijn de developers net zo verrast over de aankondiging van de HC race als de spelers en dat ze daarom ook zulke vreemde reacties geven. Er zal wel weer een laag geweest zijn die verzonnen heeft dat het goede marketing is om zoiets toe te voegen. Twitter erbij betrekken en je hebt weer iets.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 29-05-2023 16:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik vind het oprecht ook cool dat ze het doen. Snap niet dat alles weer zo negatief moet worden gebracht. Het gaat maar om zo’n klein percentage spelers die uberhaupt het gaat proberen om bij die eerste 1000 te zitten.

Snap de reacties wel waar ze vandaan komen maar vind het BS. Als ik blizzard was hield ik lekker verder me mond met deze controversie en wensde alle spelers succes :P

Ze hadden ook niks kunnen doen. En waarschijnlijk zijn de mensen die er het meest vocal over zijn niet eens de mensen die het daadwerkelijk hadden willen proberen. Maar gewoon weer lekker meer toxicity kunnen verspreiden op het internet

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Als casual andy zou ik waarschijnlijk level 10 niet eens halen op hc, laat staan 100 :D

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga het niet eens proberen, HC. Laat mij maar lekker op me gemak spelen en dood gaan door te grote risico's te nemen. ;)
Die hele HC mode is niets voor mij. Top voor de mensen die het wel leuk vinden.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Bazziek
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 21:16
Ik vind hc wel leuk maar zonder pauze functie niet te doen met alle irl gezinsdingen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23:49
Ricmaniac schreef op maandag 29 mei 2023 @ 15:05:
Pff deze dag valt me al zwaar met het wachten op vrijdag avond! :P laat staan de rest van de week nog haha.
hier een tip;
mocht je bepaalde klusjes hebben wat je meestal in het weekend doet, ga dit deze week al afronden. normaal na mijn werk doe ik niet veel, maar ik ga bijv woensdag al de wc's poetsen en donderdag de wastafel gedeelte schoonmaken waar de kinderen tanden poetsen d:)b

nothing stops this train

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kol Nedra
Verwijderd schreef op maandag 29 mei 2023 @ 17:03:
Ik ga het niet eens proberen, HC. Laat mij maar lekker op me gemak spelen en dood gaan door te grote risico's te nemen. ;)
Die hele HC mode is niets voor mij. Top voor de mensen die het wel leuk vinden.
misschien season 1 ga ik dit wel doen.....

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Bazziek schreef op maandag 29 mei 2023 @ 17:05:
Ik vind hc wel leuk maar zonder pauze functie niet te doen met alle irl gezinsdingen.
T is als je pauze knop (teleport to town)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
Kun je bij seasons dan ook kiezen tussen HC en normal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bazziek
Ricmaniac schreef op maandag 29 mei 2023 @ 19:07:
[...]

T is als je pauze knop (teleport to town)
Dan kan je in Dungeons van voor af aan beginnen toch als je te lang duurt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bazziek
yinx84 schreef op maandag 29 mei 2023 @ 19:12:
Kun je bij seasons dan ook kiezen tussen HC en normal?
Ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bazziek schreef op maandag 29 mei 2023 @ 19:13:
[...]

Dan kan je in Dungeons van voor af aan beginnen toch als je te lang duurt?
klopt als het TE lang duurt wel ja. maarja dat heb je ook in softcore als je afk moet en het te lang duurt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Vanaf morgen ben ik voorlopig niet te zien hier...

Denk ik....

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bazziek
Ricmaniac schreef op maandag 29 mei 2023 @ 19:35:
[...]

klopt als het TE lang duurt wel ja. maarja dat heb je ook in softcore als je afk moet en het te lang duurt.
Ik dacht dat de timer erg kort was. Als in 60sec oid. Als het een stuk langer is dan ga ik hc wel een kans geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:38
RustStorm schreef op maandag 29 mei 2023 @ 19:46:
Vanaf morgen ben ik voorlopig niet te zien hier...

Denk ik....
Kunnen we morgen al spelen?

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Bossie schreef op maandag 29 mei 2023 @ 20:30:
[...]

Kunnen we morgen al spelen?
Neen. Embargo eindigt morgen dus er komen vanaf 18:00 uur reviews online en een heleboel content.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 21:52
Kol Nedra schreef op maandag 29 mei 2023 @ 17:09:
[...]

hier een tip;
mocht je bepaalde klusjes hebben wat je meestal in het weekend doet, ga dit deze week al afronden. normaal na mijn werk doe ik niet veel, maar ik ga bijv woensdag al de wc's poetsen en donderdag de wastafel gedeelte schoonmaken waar de kinderen tanden poetsen d:)b
Als je donderdag dan ook alvast 4 keer de tanden poetst van je kids en 4 verhaaltjes leest i.p.v. 1 heb je dat ook maar vast weer gehad voor het gehele weekend ;).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsmell
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 24-07 11:28
Ricmaniac schreef op maandag 29 mei 2023 @ 15:10:
[...]

Ik ga wel de Hardcore challenge level 100 doen ja. Maar niet die race :P Die race gaat je nooit lukken mits je de eerste 3-4 dagen vol gas kan spelen zonder elke andere verplichting joh. Er zijn genoeg mensen op de wereld die het zo keihard gaan nolifen. Ik als vader van 2 en een vrouw die mijn game hobby haat gaat dat niet lukken hahah :9

Mijn prediction is dat we zaterdag op zondag nacht al de eerste level 100 zien.
Weet niet wat de XP curve gaat zijn na level 50 natuurlijk maar die pro's vinden altijd wel manier om het meest efficient XP te grinden.

Hoop dat ik het fout heb en het super moeilijk is en in hardcore pas woensdag ofzo de eerste 100 zien haha maar dat zal wel niet :P
Dat is ook een beetje mijn vrees, haha! De ervaring leert wel dat je gelijk hebt. Maar ik ga het toch proberen en zien hoever ik kom. Heb vanaf vrijdag een week vrij, dus ik kan in ieder geval no-lifen met de rest. :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iaxe393
London schreef op maandag 29 mei 2023 @ 20:32:
[...]

Neen. Embargo eindigt morgen dus er komen vanaf 18:00 uur reviews online en een heleboel content.
Ik mag toch hopen dat er flink wat spoiler tags gebruikt gaan worden :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-05 07:57

Donnie

AKA DonCorleone

Als het goed is zijn er morgen geen story spoilers!

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Voorkomen is beter dan genezen! ;)

Haha, naa, ben sowieso toch wel druk en zal mezelf lekker bezig houden met andere zaken. Hopelijk per volgende week aan de bak met de game :)

Diablo 4 Reviewers Ineligible for 'Hardcore Race to Level 100' Contest
Maakt het allemaal net wat haalbaarder :)

en ik zie dat het al ter sprake is gekomen

[ Voor 46% gewijzigd door RustStorm op 29-05-2023 21:27 ]

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
London schreef op maandag 29 mei 2023 @ 20:32:
[...]

ik ga er zo weinig mogelijk naar kijken, ik wil dit zelf ontdekken vrijdag :)

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iaxe393

Lange video wel van raxx/maxroll als beginners guide.

Blijft toch wel twijfelen welke classe ik wil rollen. Als Necro zoals beta gebleven was dan was het een makkelijke keuze, speelde zelfs op console heerlijk weg waardoor er te switchen valt van pc naar Tv

Maar het blijft kriebelen gewoon een sorc te maken, want diablo = sorc voor mij :$

Acties:
  • +2 Henk 'm!
iaxe393 schreef op maandag 29 mei 2023 @ 21:48:

Lange video wel van raxx/maxroll als beginners guide.

Blijft toch wel twijfelen welke classe ik wil rollen. Als Necro zoals beta gebleven was dan was het een makkelijke keuze, speelde zelfs op console heerlijk weg waardoor er te switchen valt van pc naar Tv

Maar het blijft kriebelen gewoon een sorc te maken, want diablo = sorc voor mij :$
Sorc is wel "makkelijker" als in ze hebben een extra passive die je kan redden als je fatal damage krijgt :P enige class die dat heeft

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 17:57
Toch wel lekker zo'n Tweede Pinksterdag. Ik heb helemaal niet door dat het maandag is zodat het ongemerkt een dag minder wachten is :)

Weet ondertussen nog steeds niet welke build. Het is 90% zeker dat het een druid wordt, maar weet nog steeds niet welke build. Het liefst zou ik een storm druid kiezen maar ik ben bang dat ik dan voorlopig te kwetsbaar ben. Een wearbear/petbuild lijkt me meer tankie maar ik ben niet echt een liefhebber van het shapeshiften. In D2R ben ik tot lvl 89 gekomen met een "dierentuin" druid maar dat is in D4 helaas niet mogelijk. Moeilijk, moeilijk.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iaxe393
Ricmaniac schreef op maandag 29 mei 2023 @ 21:50:
[...]

Sorc is wel "makkelijker" als in ze hebben een extra passive die je kan redden als je fatal damage krijgt :P enige class die dat heeft
Leuk voor hardcore, maar voor softcore niet écht baanbrekend. Dan ga je wat meer dood... Je kan eventueel ook die potion craften, schijnt niet heel duur te zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsmell
Ricmaniac schreef op maandag 29 mei 2023 @ 21:50:
[...]

Ik vind het een hele bijzondere en gewaagde keuze dat ze dat niet bij de andere classes hebben gedaan. Maar misschien compenseren ze op de één of andere manier. Druid heeft heel veel defences, Barb veel healing.
Gebrek aan mobility bij de Necro vind ik ook niet handig.
iaxe393 schreef op maandag 29 mei 2023 @ 21:54:
[...]

Leuk voor hardcore, maar voor softcore niet écht baanbrekend. Dan ga je wat meer dood... Je kan eventueel ook die potion craften, schijnt niet heel duur te zijn.
Yeah, maar toch staat sorc maar op plek 3 voor hardcore. Voelde in de beta wel heel solide. Denk dat ik dat prima aan durf.

[ Voor 27% gewijzigd door Deadsmell op 29-05-2023 21:55 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23:55

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iaxe393
Afbeeldingslocatie: https://media.tenor.com/2w1XsfvQD5kAAAAM/hhgf.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leeghoofd21
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 23:36

Leeghoofd21

Wat een leuke ondertitel

Ricmaniac schreef op maandag 29 mei 2023 @ 23:18:
Wil dat ik in hybernation kan gaan tot release :P
Gewoon een hutje op de hei boeken zonder internet.

HANDTEKENING!!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tektoon
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 16-09 22:36

Tektoon

<GoT>qpunk#2623

Deadsmell schreef op maandag 29 mei 2023 @ 21:54:
[...]
Ik vind het een hele bijzondere en gewaagde keuze dat ze dat niet bij de andere classes hebben gedaan. Maar misschien compenseren ze op de één of andere manier. Druid heeft heel veel defences, Barb veel healing.
Er is een cheat death potion voor elke class.

Voor wie die maxroll dingen gaat checken: kijk even de video van Kripp. Hij noemt raxx niet bij naam, maar geeft wel aan dat er nu veel builds en guides circuleren die met bepaalde zaken geen enkele rekening houden. Bovendien blijkt er gedoe te zijn rond de tooltip: in game damage klopt wellicht niet, waardoor alle calculaties ernaast zitten. We gaan het de komende dagen zien.

Die 'kripp reacts to quin' videos zijn ook lachen. Je merkt wel een serieus verschil in kennis.

Als je iets waagt, verlies je tijdelijk je houvast. Als je niets waagt, verlies je jezelf. (Kierkegaard)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tektoon schreef op dinsdag 30 mei 2023 @ 00:43:
[...]

Voor wie die maxroll dingen gaat checken: kijk even de video van Kripp. Hij noemt raxx niet bij naam, maar geeft wel aan dat er nu veel builds en guides circuleren die met bepaalde zaken geen enkele rekening houden. Bovendien blijkt er gedoe te zijn rond de tooltip: in game damage klopt wellicht niet, waardoor alle calculaties ernaast zitten. We gaan het de komende dagen zien.

Die 'kripp reacts to quin' videos zijn ook lachen. Je merkt wel een serieus verschil in kennis.
Oh wel interessant.. Maargoed die maxroll gasten zeggen ook steeds dat als er changes in de build zijn die we met launch krijgen tegenover die zij gespeeld hebben kan er nog van alles veranderen in die guides. Ze zullen er snel genoeg bij zijn dit te updaten denk ik.

Die cheat death elixer vind ik eigenlijk raar dat die er is inderdaad maar als je er zwart-wit naar kijkt is het eigenlijk gewoon de passive die we gewend zijn in D3.

Je moet er nu alleen aan denken hem aan te zetten en in de gaten te houden :P

Maak de elixer.. drink hem en voor 30 minuten kan je 1 keer fatal death overleven. daarna heb je 5 minuten debuff wat langer is dan de passive debuff in D3. Tegelijkertijd blijft die immuniteit van fatal death maar voor 2 seconden. waar het in D3 bij sommige classes langer is dan dat.

Volgens mij maakt de communiy zich er weer veeel drukken om dan nodig. En het gross mensen die zich er vooral druk om maken spelen waarschijnlijk niet eens hardcore normaliter.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
We weten ook gewoon helemaal niet hoe moeilijk de game verder gaat zijn. Stel dat er erg veel unforgiving damage hits in zitten op bepaalde plekken. Dan durf ik te wedden dat er veel zijn van die klagers die toch blij zijn dat ze eens in de zoveel tijd een elixir aan kunnen zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ook zoveel van diezelfde spelers die nu dan al zoveel lopen te klagen over die fire shield van Sorc. Terwijl ze in D3 ook altijd al een set hadden (firebird) waarbij ze een extra leven hadden. Hoorde je toch ook bijna niemand over.

*Stopt Rant*

Laat de game alsjeblieft nu eerst maar gewoon eens uitkomen voordat we (bedoel niet letterlijk ons) het allemaal al de grond in trappen zonder ervaren te hebben hoe het is :P

[ Voor 26% gewijzigd door Ricmaniac op 30-05-2023 01:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nou, iedereen (lees: USA bewoners) even wat KFC spul kopen...

[ Voor 6% gewijzigd door RustStorm op 30-05-2023 06:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 17:57
[...]

Raxx zegt dat als je geen build volgt de druid lastig is, ik neem het allemaal met een korreltje zout die buildvideo's. Ik heb in D3 regelmatig buildvideo's bekeken en er vervolgens weinig mee gedaan. Ze gaan sowieso uit van de meest optimale gear waar de meesten niet snel aan zullen komen en ik kies liever zelf mijn skills. Ik wil een speelstijl die ik leuk vind, anders ben ik snel klaar met een game.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Jammer zeg. Had wel een bucket willen scoren :9

Reviewdag! Kom maar op met die hoge cijfers 8)

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie

Donnie

AKA DonCorleone

Vanavond vanaf 18u de eerste ja :) spannend!

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KraveN
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:39
Ricmaniac schreef op dinsdag 30 mei 2023 @ 00:51:
[...]

Oh wel interessant.. Maargoed die maxroll gasten zeggen ook steeds dat als er changes in de build zijn die we met launch krijgen tegenover die zij gespeeld hebben kan er nog van alles veranderen in die guides. Ze zullen er snel genoeg bij zijn dit te updaten denk ik.

Die cheat death elixer vind ik eigenlijk raar dat die er is inderdaad maar als je er zwart-wit naar kijkt is het eigenlijk gewoon de passive die we gewend zijn in D3.

Je moet er nu alleen aan denken hem aan te zetten en in de gaten te houden :P

Maak de elixer.. drink hem en voor 30 minuten kan je 1 keer fatal death overleven. daarna heb je 5 minuten debuff wat langer is dan de passive debuff in D3. Tegelijkertijd blijft die immuniteit van fatal death maar voor 2 seconden. waar het in D3 bij sommige classes langer is dan dat.

Volgens mij maakt de communiy zich er weer veeel drukken om dan nodig. En het gross mensen die zich er vooral druk om maken spelen waarschijnlijk niet eens hardcore normaliter.
In één van die samenvattingsvideo’s van Wudjo geeft hij toch ook aan dat hardcore op dit moment slecht geïmplementeerd is. Veel manieren om toch niet helemaal dood te zijn. Dacht iets met het afsluiten te forceren via taskmanager en zo waren er nog wat meer dingen waarvan hij vond dat deze gepatched moesten worden alvorens het echt goed was.

Zit op mijn mobiel en kan het filmpje even niet vinden. Maar ging volgens mij over zijn ervaringen met de bèta’s.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Milo44
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 30-08 22:34
Eerste BETA weekend heb ik helemaal kapot gespeeld, echter SS weekend compleet overgeslagen, geen idee waarom.
Maar sinds gisterenavond is bij mij ook de D4 hype begonnen en ik kijk er erg naar uit!

In het beta weekend ben ik begonnen met Druid, maar dat voelde niet zo lekker dus toen heb ik een Barb gerolled en dat was echt te gek.
Helaas lijkt het erop dat Barb nu de grond in is generfed (voornamelijk Thorns), dus ga ik daar niet mee beginnen.
Tot op heden heb ik in mijn hoofd om te beginnen met een Sorc, wat eigenlijk wel typisch is want die heb ik in mijn vele D3 uren helemaal niet/het minst gespeeld!

Anyways, ik kijk er erg naar uit en ga er denk ik weer een hoop uren in stoppen.

I, a stranger and afraid in a world I never made...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donnie

Donnie

AKA DonCorleone

Een bepaalde build van barb was flink generfed ja, maar hammer of the ancients bv is nu des te sterker en late game natuurlijk whirlwind etc. Dus als je barb wil doen zeker doen. Hij wordt gezien als nog steeds de sterkste build, zie bv. rax zijn tierlist ;-)

YouTube: Diablo 4 Global Launch Class Tier List

[ Voor 17% gewijzigd door Donnie op 30-05-2023 09:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milo44
  • Laatst online: 30-08 22:34
Donnie schreef op dinsdag 30 mei 2023 @ 09:14:
Een bepaalde build van barb was flink generfed ja, maar hammer of the ancients bv is nu des te sterker en late game natuurlijk whirlwind etc. Dus als je barb wil doen zeker doen. Hij wordt gezien als nog steeds de sterkste build, zie bv. rax zijn tierlist ;-)

YouTube: Diablo 4 Global Launch Class Tier List
Jaa ik had het filmpje vanochtend bij de koffie ff zitten kijken idd, maar ik dacht dat Thorns ook (flink?) generfed was, maar dan zal ik vanavond nog eens ff kijken.
Sorc Chain Lightning build lijkt me ook wel lachen overigens, daar was ik in D2 ook erg fan van.

I, a stranger and afraid in a world I never made...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Goldman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 18-09 14:27
Ik ben gereed voor de launch, nieuwe PC nu een paar weken up and running.

Wat word de keuze voor iedereen? Ik twijfel op het moment tussen Rogue en Sorceress, ik gok dat het Sorceress word - de veilige keuze.

Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 18-09 13:00

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
Ik ga denk ik weer voor de Sorceress. Lijkt mij vanuit de beta-ervaring de veiligste keuze voor nu.
Barb trekt mij totaal niet, Ranged-Rogue voelt nog steeds wat twijfelachtig aan. Druid vind ik gaaf maar krijg het gevoel dat ik dan te veel een beetje van alles wil (en beer, en wolf en summons en nature magic) en het daardoor niet gaat werken, dus daar wacht ik een build af.
Necromancer vond ik best wel cool spelen, maar qua class zelf matched het niet echt met wat ik normaal speel. Maar is zeker wel een top 5 optie :+

Ik gok dat ik uiteindelijk in deze volgorde start, waarbij ik waarschijnlijk rond level 50 ofzo met een 2e class ga klooien voor de afwisseling:
1. Sorceress
2. Rogue
3. Druid
4. Necromancer
5. Barbarian

Maar het kan net zo goed zijn dat ik vrijdag de Rogue ineens toch als 1e aanklik :+

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Druid neig ik nog altijd naar, maar Barb trekt mij ook absoluut :D Lekker hakken met grote 2handers enzo.

Zal in het moment wel beslissen vrijdagochtend :+

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsmell
Goldman schreef op dinsdag 30 mei 2023 @ 09:43:
Ik ben gereed voor de launch, nieuwe PC nu een paar weken up and running.

Wat word de keuze voor iedereen? Ik twijfel op het moment tussen Rogue en Sorceress, ik gok dat het Sorceress word - de veilige keuze.
Ik ben tot nu toe het meest gecharmeerd van de Necromancer, maar ik ga toch voor de Barbarian. Ik denk dat die me op level 50+ het beste gaat bevallen.

Mocht ik mee gaan doen met de hardcore level 100 challenge, dan overweeg ik ook de Druid. Barb of Druid in dat geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsmell
[...]

Dank je voor de tip! Ik wist niet dat er een cheat death potion was.

Kripparrian is een streamer die meestal aan me voorbij gaat op de één of andere manier. Maar ik zal zijn video's eens bekijken. Je moet wel van goede huize komen als je Raxx op inhoud de les wilt lezen, dus ben erg benieuwd. :D

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Robbaman
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 20:24
Voordat iemand het in z'n hoofd krijgt NOG een poll te starten, hierbij even die ene uit de originele post gequote
Poll: Welke class ga jij straks in juni mee starten?
Barbarian
Druid
Necromancer
Rogue
Sorcerer

Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=405435&layout=6&sort=org

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Kol Nedra
Rogue hier, verreweg mijn fav tijdens beta :)
2e druid
3e sorc
4e barb
5e necro

nothing stops this train

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn volgorde van interesse:
  1. Rogue
  2. Sorc
  3. Barb
  4. Druid
  5. Necro
Die bovenste twee zorgen voor de meeste twijfel maar vooralsnog gaat Rogue mijn launch class worden..

..waarschijnlijk. :P

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Hulleman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15:19
Sowieso Barbarian, lekker zagen! Al dat magic/casting geneuzel is me te veel gedoe. Mijn vriendin mag er als caster achter lopen :P neem aan dat deze game weer couch coop gespeeld kan worden.

[ Voor 39% gewijzigd door Hulleman op 30-05-2023 10:32 ]

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Mugwump
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 20:54
Ik ben in dit soort games toch altijd meer van de mage classes (al was demon hunter ook wel een favoriet in D3).
Denk dat mijn volgorde zoiets is:
  1. Sorc
  2. Necro
  3. Druid
  4. Rogue
  5. Barb

"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stickfiguur
  • Laatst online: 12-09 14:19
Hulleman schreef op dinsdag 30 mei 2023 @ 10:31:
Sowieso Barbarian, lekker zagen! Al dat magic/casting geneuzel is me te veel gedoe. Mijn vriendin mag er als caster achter lopen :P neem aan dat deze game weer couch coop gespeeld kan worden.
Op de consoles wel, op PC niet.

Ik begin denk ik ook bij de barbarian en dan gaan we ze t.z.t. allemaal langs.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hulleman
stickfiguur schreef op dinsdag 30 mei 2023 @ 11:00:
[...]

Op de consoles wel, op PC niet.
Top, ga em op de PS5 spelen :) Wel weer zin in een dungeon crawler en lekker looten!

LG OLED C3 65" | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5 | Playstation Portal | Xbox Series X |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ze zouden voor launch ook nog de inhoud van de battlepass bekend maken, ben ik best benieuwd naar. Als het mij aanspreekt misschien toch maar de Ultimate Edition halen om de accelerated BP eenmalig te hebben. Het is hoogzomer tijdens S1 dus maar de vraag hoeveel je speelt. Normaal zou ik zoiets nooit kopen.(Accelerated)
Pre-orderen doe je maar 1x. 8)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• eehbiertje
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-09 08:21
Nieuwe pc is besteld! komt vanmiddag binnen als het goed is.
wou eigenlijk op cities skylines 2 wachten.. maar toch de lol van de d4 beta's erin geschoten.

van een i7 3770k met gtx960 naar een i9 12900k met rx6700 ben benieuwd of ik nu meer dan een paar pixels zie haha. (volgende week nog reisje naar india om 1 van de nieren te verkopen)

heb gewone release maar twijfel of ik upgrade naar early acces.. (moet werken die dagen dus veel spelen kan ik toch niet)

denk wel dat het gewoon sorcerer wordt..
Druid was ook leuk om te spelen maar voelde zo underpowered.

moet me nog verdiepen in de rogue maar begreep dat deze nu ook een dagger achtige build heeft? klinkt ook wel aantrekkelijk..

nouja ga het zien nog even paar dagen geduld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boemmie
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 03-09-2024
heeft iemand het al op gespeeld op geforce now?
zo ja, is dat beetje te doen op de middelste range?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie

Donnie

AKA DonCorleone

Volgens mij kon je de beta daar niet spelen maar misschien de full version wel... maar lijkt me niet echt een game daarvoor eerlijk gezegd, maar wie weet haha ;-)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17-09 14:36

spaceboy

Op grote hoogte

Hulleman schreef op dinsdag 30 mei 2023 @ 10:31:
Ik ben ondertussen ook redelijk zeker dat ik mijn eerste playthrough als barbarian ga doen. Is toch altijd mijn go-to class. Heb even getwijfeld over druid, maar ik weet niet, dat gekloot met storm enzo. En zo'n beer/wolf. Nah, komt later wel. Raw power first.

Heb ook al zin in alle andere playthroughs (alles classes zijn eigenlijk gewoon tof). De nieuwe OLED hangt netjes aan de muur. De vrouw weet dat ze het hele weekend vrijwel geen aandacht gaat krijgen. Vrijdag dagje vrij. Donderdag de preload op de PS5. Vrijdag losssss! Zelden zoveel zin gehad in een nieuwe game! 8)

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boemmie
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 03-09-2024
Donnie schreef op dinsdag 30 mei 2023 @ 11:27:
Volgens mij kon je de beta daar niet spelen maar misschien de full version wel... maar lijkt me niet echt een game daarvoor eerlijk gezegd, maar wie weet haha ;-)
waarom niet daar op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hulleman
spaceboy schreef op dinsdag 30 mei 2023 @ 11:33:
[...]

Ik ben ondertussen ook redelijk zeker dat ik mijn eerste playthrough als barbarian ga doen. Is toch altijd mijn go-to class. Heb even getwijfeld over druid, maar ik weet niet, dat gekloot met storm enzo. En zo'n beer/wolf. Nah, komt later wel. Raw power first.

Heb ook al zin in alle andere playthroughs (alles classes zijn eigenlijk gewoon tof). De nieuwe OLED hangt netjes aan de muur. De vrouw weet dat ze het hele weekend vrijwel geen aandacht gaat krijgen. Vrijdag dagje vrij. Donderdag de preload op de PS5. Vrijdag losssss! Zelden zoveel zin gehad in een nieuwe game! 8)
Haha goed voor elkaar! Veel plezier :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Lasteraar
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 03-02 14:21
Mijn vaste streamen die ik vrijwel dagelijks kijk.
Speel zelf ook al jarenlang hearstone. Superleuk. Maar net als Kripp is mijn plan om over te schakelen op D4.
Of dat net zo lang leuk blijft als Hearststone. Geen idee. Maar wel leuk dat ik nu mijn dagelijkse Kripp blijf zien bij de game die ik daadwerkelijk speel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lasteraar
Heb tijdens de beta's alle classes geprobeerd. Sorc & Necro voelde het fijnste. Maar ik ga denk ik toch met de Rogue van start.

Deze speelde tijdens de beta-slam ook prettig. En het lijkt me een makkelijke / prettige class om serieus mee te levelen. Ook vind ik het leuker omdat deze class mij iets meer onbekend is dan bovenstaande. Dus geeft meer de versere speelervaring.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Bundin
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Ik vermoed dat ik binnen 2 dagen 2 characters heb die allebei een stukje onderweg zijn: Eentje die ik enkel speel met vrienden en daarnaast een solo poppetje. Ik heb in ieder geval geen haast, ben van plan om flink te wisselen tussen builds om te zien wat me goed bevalt. Ik hoef niet de meest optimised build, maar wil vooral lol hebben.

Solo welliicht druid (ik vond de "pletten tussen rotsblokjes" wel een fijne visual), groep een shotgun rogue (iets met throwing knives). En een sorceress zal er ook wel komen binnen een week.

Bij Barb ergerde ik me vooral aan het feit dat ie langzaam aanvoelt. Necro niet geprobeerd want iedereen en z'n moeder was er al een. Die worden het sowieso niet aan t begin.

Het is in ieder geval fijn dat ik geen gevoel van "ik moet snelste/eerste/sterkste zijn" heb, want ik ben casual as fuck :P

[ Voor 16% gewijzigd door Bundin op 30-05-2023 13:01 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Donnie

Donnie

AKA DonCorleone

Ik vind dat een super goed idee eigenlijk, een solo build voor jezelf lekker en een aparte toon voor group play! Thx Bundin, dat ga ik denk ik ook doen!

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Wel mooi om te zien dat hier toch best veel verschil zit in de class favorieten van welke volgorde iemand het will spelen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• yinx84
Hij stipt wel een valide punt aan dat je de game echt kan 'trivializen' als je in een groep speelt. Sommige abilities spelen zo goed op elkaar in dat je zoiets nooit in je eentje kunt evenaren. Ook goed dat hij dat erkent en om die reden dat niet wil doen, omdat het afdoet aan de ervaring.

Ik ga denk ik voor Sorc. Ik ben voor het eerst sinds 2012 weer de campaign van D3 aan het spelen om warm te draaien. Toendertijd heb ik dit als Barb gedaan, nu als Wizard. Dat bevalt mij prima. Ik heb de beta niet gespeeld dus ga er blanco in wat betreft classes, maar het 'glass canon' idee bevalt me wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 21:52
Mijn volgorde van interesse voor de classes is momenteel:

1. Barb
2. Rogue

Druid, Sorc en Necro hebben momenteel eigenlijk nog geen plaats voor mij. Verwacht pas enkele maanden post launch en na een beetje door de seasonal content gespeeld te hebben enigszins weer deze classes een beetje te gaan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie

Donnie

AKA DonCorleone

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• yinx84

Volgens mij een zeer relevate no-nonsense video voor iedereen die van plan is te gaan spelen!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

yinx84 schreef op dinsdag 30 mei 2023 @ 13:34:
[YouTube: All Important Diablo 4 Terms Explained Fast]

Volgens mij een zeer relevate no-nonsense video voor iedereen die van plan is te gaan spelen!

Rhykker heeft gister ook een dergelijke video gemaakt. Die vond ik zelf ook wel erg goed, met name omdat hij een fijne luisterstem heeft :)

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasteraar
Heb ze allemaal al gezien ^_________^

Hoe laat kunnen we nu pre-downloaden ?! Dacht 13.00 maar toch niet..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mugwump
Lasteraar schreef op dinsdag 30 mei 2023 @ 13:54:
Heb ze allemaal al gezien ^_________^

Hoe laat kunnen we nu pre-downloaden ?! Dacht 13.00 maar toch niet..
vannacht om 1 uur pas.

"The question of whether a computer can think is no more interesting than the question of whether a submarine can swim" - Edsger Dijkstra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie

Donnie

AKA DonCorleone

Vannacht vanaf 1u

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Mugwump
Blijft ook lastig al die AM / PM en PDT / EST tijden. :P

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Ohmarinus
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 16-09 11:59
Ik zie jullie in sanctuary! :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RUKzNuFzLNkW3cJ00pTk2rN5Iqw=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/wrZNHfrr1tskE4KSCWKaMNKh.png?f=user_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bazziek
En dan droppen vanavond de 3/10 reviews. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daradius
  • Laatst online: 08-09 09:48
Bazziek schreef op dinsdag 30 mei 2023 @ 14:15:
[...]
dan refund i guess :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

[...]
Kan gewoon refunden hoor :P

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasteraar
Serieus? Op basis van reviews?
We hebben allemaal de beta('s) mogen spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fragadder
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 18-09 13:16
[...]
Lijkt mij dat als je de beta leuk vond, dat je dit toch ook wel een aantal uren leuk vind :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bazziek
Fragadder schreef op dinsdag 30 mei 2023 @ 14:17:
[...]

Lijkt mij dat als je de beta leuk vond, dat je dit toch ook wel een aantal uren leuk vind :)
Ja sowieso. Mijn pre-order staat ook al even.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ohmarinus
Fragadder schreef op dinsdag 30 mei 2023 @ 14:17:
[...]

Tenzij ze allemaal dingen echt 180 graden draaien, maar als dat zo was geweest, dan was er vast al wel een reviewer uit de school geklapt om vanuit ethisch perspectief de gamers te waarschuwen om nog niet te kopen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mugwump
Lasteraar schreef op dinsdag 30 mei 2023 @ 14:17:
Serieus? Op basis van reviews?
We hebben allemaal de beta('s) mogen spelen.
Ik speel al Diablo games sinds midden jaren '90, een paar slechte reviews gaan me er niet van weerhouden om deel 4 te spelen. :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ohmarinus
Mugwump schreef op dinsdag 30 mei 2023 @ 14:20:
[...]

Ik speel al Diablo games sinds midden jaren '90, een paar slechte reviews gaan me er niet van weerhouden om deel 4 te spelen. :P
Wij speelden D1 al over de LAN op school vroeger >:)
Iemand uit mijn klas had een gekraakte kopie op alle computers in het computerlokaal gezet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SideShow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-06 15:55

SideShow

Administrator

London schreef op dinsdag 30 mei 2023 @ 13:43:
[...]

[YouTube: Diablo 4: All Mechanics Terms Explained - Everything You Need to Know]

Rhykker heeft gister ook een dergelijke video gemaakt. Die vond ik zelf ook wel erg goed, met name omdat hij een fijne luisterstem heeft :)
Top. Vooral fortify, lucky hit en overpower kunnen wat extra duiding gebruiken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fragadder
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 18-09 13:16
Ohmarinus schreef op dinsdag 30 mei 2023 @ 14:20:
[...]

Tenzij ze allemaal dingen echt 180 graden draaien, maar als dat zo was geweest, dan was er vast al wel een reviewer uit de school geklapt om vanuit ethisch perspectief de gamers te waarschuwen om nog niet te kopen.
Ik verwacht minimale verschillen in de frozen peaks of hoe heette het ook al weer. Misschien die altars op andere plaatsen, dungeons op andere plaatsen, class tweaks maar dat is het dan ook.

[ Voor 11% gewijzigd door Fragadder op 30-05-2023 14:28 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ohmarinus
Robbaman schreef op dinsdag 30 mei 2023 @ 10:19:
Voordat iemand het in z'n hoofd krijgt NOG een poll te starten, hierbij even die ene uit de originele post gequote

[...]

Tussenstand:
[Afbeelding]
Hier wordt het Sorc.

Als er een ding is dat ik heb geleerd van D1, D2 en D3, dan is het wel dat je het best kunt beginnen met de class die je het leukst vindt. In alle Diablo versies begon ik altijd met Barb, om dan als een andere class te eindigen. Als ik dan lekker bezig was met Sorc, Monk of DH, had ik geen omkijken meer naar die Barb, maar dan had ik wel veel mats verspild, terwijl ik die ook aan endgame gear voor bijv mijn Monk had kunnen spenderen.

Dus voor nu Sorc all the way, ik vond het leuk spelen, veel fijner dan Rogue in de early game.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Ik zie trouwens dat er wereldwijd op best veel plekken reclame gemaakt wordt voor D4. Heb al bushokjes, metrostations en billboards voorbij zien komen. Iemand hier al iets gespot in NL? Kan me zo voorstellen misschien in de grote steden.

Oh en;

Day 1 patch bevat ook balance changes.

[ Voor 20% gewijzigd door London op 30-05-2023 14:46 ]

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

O man al die info die gaat komen vandaag, dan kun je toch helemaal niet meer wachten. :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vagax
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 18-09 00:46

Vagax

Hehe

Op Reddit komt altijd een verzamel topic van alle reviews van een bepaalde game en Diablo 4 zal vandaag vast ook verschijnen in zo een verzamel topic, handig overzicht van alle reviews, score en wat de pro's en con's zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bazziek
Vagax schreef op dinsdag 30 mei 2023 @ 14:52:
Op Reddit komt altijd een verzamel topic van alle reviews van een bepaalde game en Diablo 4 zal vandaag vast ook verschijnen in zo een verzamel topic, handig overzicht van alle reviews, score en wat de pro's en con's zijn
Veel meer hoef ik ook niet te weten. Ben iets te bang voor spoilers, ook al mogen die nog niet qua verhaal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bazziek
London schreef op dinsdag 30 mei 2023 @ 14:45:
Ik zie trouwens dat er wereldwijd op best veel plekken reclame gemaakt wordt voor D4. Heb al bushokjes, metrostations en billboards voorbij zien komen. Iemand hier al iets gespot in NL? Kan me zo voorstellen misschien in de grote steden.

Oh en;
[Twitter]

Day 1 patch bevat ook balance changes.
Hopelijk krijgen we ook patch notes zodat we weten wat veranderd is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donnie

Donnie

AKA DonCorleone

Ja ben heel erg benieuwd of al die builds nog gaan werken die er tot nu toe getheory craft zijn hahaha

Pagina: 1 ... 42 ... 213 Laatste