Waarschijnlijk hopen ze dat mensen D2 gaan kopen omdat ze geen geduld hebbenRicmaniac schreef op donderdag 12 februari 2026 @ 09:04:
Wat bijzonder dat die eerst naar diablo II komt en daarna pas naar 4.
/f/image/ypsAQJZBOEfOaDRfwn9rnUFm.png?f=fotoalbum_large)
Talisman & sets:
[ Voor 32% gewijzigd door Angeloonie op 12-02-2026 12:44 ]
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Level 278 crackling mage, alle glyphs op 100, meerdere items met 3 of 4 x affix, hoogst haalbare pit is nu 95 voor mij, 100 lukt misschien net maar met 95 heb ik al weinig tijd over.
Leukste "succes" / leuke verbazing is dat ik net eindelijk mijn eerste mythical prankster sigil heb gevonden, ik had het eigenlijk al zo'n beetje "opgegeven"... Wel bijzonder dat die sigil er verder uit ziet als een "normale sigil" je kan het zo missen als je niet oplet.
Nu maar wachten op het volgende seizoen op de Warlock.
Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super
Was niet helemaal aan het opletten en de kwam 2x eerder voorbij en drukte door, kostte zo bijna 2 miljard gold maar ja gold hebben we zat.,
Dit is wel bizar veel beter.
Neem het idd mee naar eternal na season, normaal ren ik daar rond als ik wat tijd over heb.
Maar paladin kon ik niet weerstaan.
Nog 12 dagen....
volgend seizoen bevat niet de warlock, die komt pas het seizoen daarop. 28 april.Mad-Matt schreef op maandag 16 februari 2026 @ 09:11:
Ik heb hetzelfde als MetalSonic. Het voelt voor mij ook wel als klaar, ik ben een auradin en ik hoef bijna niets te doen en alles op het scherm valt door neer. Voelt heerlijk overpowered, maar ik loop een beetje doelloos bosses te killen. Andy vond ik vaak een enorme uitdaging, maar dat is nu ook echt 5 a 6 seconde en ze is dood.
Nu maar wachten op het volgende seizoen op de Warlock.
en dat is ze gelukt...schaapiej schreef op donderdag 12 februari 2026 @ 10:35:
[...]
Waarschijnlijk hopen ze dat mensen D2 gaan kopen omdat ze geen geduld hebben
dit is echt een mooie, die kom je niet vaak tegen...ben nog steeds op zoek ernaar zeg maar...heb de hoop opgegeven.Jaer schreef op maandag 16 februari 2026 @ 21:17:
Even neit gespeeld maar met de feedback hier reposte gererolled naar righteousness.
Was niet helemaal aan het opletten en de kwam 2x eerder voorbij en drukte door, kostte zo bijna 2 miljard gold maar ja gold hebben we zat.,
Dit is wel bizar veel beter.
Neem het idd mee naar eternal na season, normaal ren ik daar rond als ik wat tijd over heb.
Maar paladin kon ik niet weerstaan.[Afbeelding]
Gelukkig hoeven we vanaf de Expansion niet meer te vissen naar passives op een amulet. Die crap is dan voorbijAmkiller schreef op zaterdag 28 februari 2026 @ 07:00:
[...]
dit is echt een mooie, die kom je niet vaak tegen...ben nog steeds op zoek ernaar zeg maar...heb de hoop opgegeven.
Top, kan ik tot die tijd D4 negerenAmkiller schreef op zaterdag 28 februari 2026 @ 06:54:
[...]
volgend seizoen bevat niet de warlock, die komt pas het seizoen daarop. 28 april.
Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super
https://www.wowhead.com/d...meplay/season-12-overviewSjamo schreef op dinsdag 3 maart 2026 @ 07:46:
Is het niet zo dat in het komende seizoen al wel vast allerlei nieuwe systemen en onderdelen (eindspel en set-items oa) worden geïntroduceerd en dat dan na korte tijd al het volgende seizoen volgt met de expansie?
Bloodied items, kill streaks, wat uniques en bloodied nightmare dungeon sigils. Dus de structurele veranderingen laten op zich wachten tot de uitbreiding live gaat. Dit ziet er een beetje uit als filler omdat ergens wat vertraging is opgelopen.
Paar weken aanprutten in het korte s12 is prima, ben wel ff uitgepaladind. Misschien maar weer es een druid, das alweer ff geleden
[ Voor 3% gewijzigd door Bundin op 03-03-2026 08:57 ]
Ik ben zelf tijdelijk uitgeweken naar diablo ii. Dat had ik nooit eerder gespeeld. In die tijd speelde ik wow en andere spellen en voor mij dus een leuke gelegenheid om eens te kijken waar de hype over gaat.Bundin schreef op dinsdag 3 maart 2026 @ 08:56:
[...]
https://www.wowhead.com/d...meplay/season-12-overview
Bloodied items, kill streaks, wat uniques en bloodied nightmare dungeon sigils. Dus de structurele veranderingen laten op zich wachten tot de uitbreiding live gaat. Dit ziet er een beetje uit als filler omdat ergens wat vertraging is opgelopen.
Paar weken aanprutten in het korte s12 is prima, ben wel ff uitgepaladind. Misschien maar weer es een druid, das alweer ff geleden
Het was wennen maar ik zie beslist de charme
Een voordeel voor mij is dat ik dat, samen met diablo iii op de Nintendo kan spelen en dus ook kan spelen wanneer mijn partner tv kijkt.
Ik weet dat het hier off topic is dus ik hou het kort. Ik ben dus uitgeweken naar diablo 2. Binnenkort start het "nieuwe" seizoen van diablo 3 dus dan wijk ik uit daar naartoe. Sinds een behoorlijke tijd daar weer eens proberen de seasonrewards te innen.Bundin schreef op dinsdag 3 maart 2026 @ 09:59:
Yup, een paar vrienden vonden het wel tijd om D3 weer eens aan te slingeren dus dat speel ik nu ook zo nu en dan. Mist wel een stukje polish en quality of life inmiddels maar het is weer eens wat anders
En dan is het tijd voor het vernieuwde diablo 4
Season of Slaughter!
[ Voor 61% gewijzigd door NoLifeIzze op 05-03-2026 21:04 ]
Prima als opvulling tot de expansion. Ik heb al een tijdje geen Diablo meer gespeeld en het begint toch weer te kriebelen.
Denk nog wel een Paladin maken, die Brandish Paladin beviel goed dus nu misschien een Advance. Denk niet dat het de enige wordt, Sorc ook wel weer zin in.
Dinsdag
Spelen als The Butcher is misschien wel geinig.
woensdag avond weer druk in de clan
:strip_exif()/f/image/mjRW5evfaAUfxan4tjEGut8V.png?f=user_large)
Hierna nog een wasbeertje svp
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Zat ik even helemaal verkeerd. Het seizoen begint morgenavond 7 uur pas. Was voorheen altijd op dinsdag toch?Jack_Mojo schreef op donderdag 5 maart 2026 @ 23:14:
[...]
Prima als opvulling tot de expansion. Ik heb al een tijdje geen Diablo meer gespeeld en het begint toch weer te kriebelen.
Denk nog wel een Paladin maken, die Brandish Paladin beviel goed dus nu misschien een Advance. Denk niet dat het de enige wordt, Sorc ook wel weer zin in.
Dinsdag
Naar mijn idee 18:00Jack_Mojo schreef op dinsdag 10 maart 2026 @ 15:43:
[...]
Zat ik even helemaal verkeerd. Het seizoen begint morgenavond 7 uur pas. Was voorheen altijd op dinsdag toch?
Denk ik ook..wintertijd 18.00
Zomertijd 19.00
Zomertijd hier of daar want daar is hij al op 8 maart begonnen.Aggressor schreef op woensdag 11 maart 2026 @ 05:20:
[...]
Denk ik ook..wintertijd 18.00
Zomertijd 19.00
Battle.net || Strava
[ Voor 21% gewijzigd door Lincor op 11-03-2026 09:04 ]
Die laatste trophy is nu dus ook binnen, voordat LoH weer nieuwe met zich meebrengt.
Lekker!!!
Veel plezier allemaal!
Hele wereld logged in. Niet zo gek dat die servers ineens de hik krijgen 🤣Aggressor schreef op woensdag 11 maart 2026 @ 18:16:
Game pending...
Zirren jullie er wel in?Poops_McGhee schreef op woensdag 11 maart 2026 @ 18:17:
[...]
Hele wereld logged in. Niet zo gek dat die servers ineens de hik krijgen 🤣
Hier wacht ik al een tijdje
Welke class wordt het voor iedereen en waarom? Voor mij een spiritborn, niet gespeeld sinds de expansion uitkwam dus werd weer eens tijd
[ Voor 57% gewijzigd door Bundin op 11-03-2026 18:23 ]
Weer een paladin, vond ik heerlijk spelen vorig seizoen. Wel een andere build proberen dit keer.Bundin schreef op woensdag 11 maart 2026 @ 18:22:
game pending en das prima want t eten is net klaar
Welke class wordt het voor iedereen en waarom? Voor mij een spiritborn, niet gespeeld sinds de expansion uitkwam dus werd weer eens tijd
win a gamepc: https://beamstream.gg/giveaway/beammeup https://kick.com/BeContent https://www.twitch.tv/Amazoontje https://beamstream.gg/what-is-beam
Een gebouw in gaan duurde een minuut... ondertitels hadden bugs (al zal dat niet aan de server liggen) en nu ik probeer met de quest npc te praten hangt de game weer vast.
Even aankijken, en anders switch ik nog even terug naar D2r
Ik ga overigens voor Evade-Born
[ Voor 5% gewijzigd door Finraziel op 11-03-2026 18:27 ]
Gamertag: FinrazielNL
Yupyup, ik zit nu naar een zwart scherm te kijken. Wellicht over een uurtje nog eens zien en even een afleveringetje lamme tv ofzo.Jack_Mojo schreef op woensdag 11 maart 2026 @ 18:27:
Het serverhuisje van Blizz staat weer flink te roken
Bedankt blizzard
Small indie gaming company, kan je verwachten dan toch?
Ik Crushing Hand omdat ik evade al kenFinraziel schreef op woensdag 11 maart 2026 @ 18:27:
Ik ga overigens voor Evade-Born
[ Voor 30% gewijzigd door Bundin op 11-03-2026 18:41 ]
Apple, AP, Porsche, Rolex & Panerai
Ook daar kan Blizz wel een beetje op anticiperen toch?Poops_McGhee schreef op woensdag 11 maart 2026 @ 18:17:
[...]
Hele wereld logged in. Niet zo gek dat die servers ineens de hik krijgen 🤣
Ik kom er niet eens meer in...Visgek82 schreef op woensdag 11 maart 2026 @ 18:51:
Niets werkt hier. bij binnenkomst in Nevesk (nieuwe campagne) triggert de quest objective niet , en mijn unsheath-weapon animatie blijft maar herhalen. wereld is ook niet interactable.
XBL: DeutscheHelm // STEAM: Nielles™
Ben iig al verder dan net , dus lijkt erop van wel
Eeeeeeeen dat was het al weer. zelfde als eerder , niets reageert meer.
Ik kijk morgenvroeg wel ff verder, ik ga verder nu met Midnight
[ Voor 79% gewijzigd door Visgek82 op 11-03-2026 19:09 ]
Ik hang weer vast helaasVisgek82 schreef op woensdag 11 maart 2026 @ 19:04:
Ik ben er weer in, eens kijken of het nu werkt
Ben iig al verder dan net , dus lijkt erop van wel
Ja ho eens even, dat is wel een beetje teveel voor Blizz, he? Kleine indie companies kunnen gewoon niet zo goed met dit soort gevalletjes omgaan 🤣Apsie schreef op woensdag 11 maart 2026 @ 18:46:
[...]
Ook daar kan Blizz wel een beetje op anticiperen toch?
Was de standaard loopsnelheid altijd al zo laag in D4? Tijdje niet gespeeld maar dit voelt echt alsof ik door stroop loop... En ik kom van D2r af.
[ Voor 27% gewijzigd door Finraziel op 11-03-2026 20:50 ]
Gamertag: FinrazielNL