• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 17:06
Ricmaniac schreef op donderdag 12 februari 2026 @ 09:04:
Wat bijzonder dat die eerst naar diablo II komt en daarna pas naar 4.
Waarschijnlijk hopen ze dat mensen D2 gaan kopen omdat ze geen geduld hebben :P

<GoT>NightStalker

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21:28

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
De skill types van de Warlock
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/--wEMFak75bs-UPhrBDOUw0mTco=/800x/filters:strip_exif()/f/image/ypsAQJZBOEfOaDRfwn9rnUFm.png?f=fotoalbum_large

Talisman & sets:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9wSyYB2J1ZZGAem5rDJ9iWXR3wQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/oiWQl94mxoVlNmOZt2GDaO9q.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 32% gewijzigd door Angeloonie op 12-02-2026 12:44 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

• Apsie
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 18:59
Ik hoop dat je tennissokjes hebt, die smaken nog wel... :*)

Apsie's profiel

• Rakis
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 09-03 08:25
Nog een plaatsje vrij in 1 van de clans? Ik heb een join request gestuurd ... SkyPal

• MetalSonic
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 20:11
Seizoen voelt als uitgespeeld voor mij

Level 278 crackling mage, alle glyphs op 100, meerdere items met 3 of 4 x affix, hoogst haalbare pit is nu 95 voor mij, 100 lukt misschien net maar met 95 heb ik al weinig tijd over.

Leukste "succes" / leuke verbazing is dat ik net eindelijk mijn eerste mythical prankster sigil heb gevonden, ik had het eigenlijk al zo'n beetje "opgegeven"... Wel bijzonder dat die sigil er verder uit ziet als een "normale sigil" je kan het zo missen als je niet oplet.

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 15:27

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Ik heb hetzelfde als MetalSonic. Het voelt voor mij ook wel als klaar, ik ben een auradin en ik hoef bijna niets te doen en alles op het scherm valt door neer. Voelt heerlijk overpowered, maar ik loop een beetje doelloos bosses te killen. Andy vond ik vaak een enorme uitdaging, maar dat is nu ook echt 5 a 6 seconde en ze is dood.

Nu maar wachten op het volgende seizoen op de Warlock.

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

• Jaer
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 08-03 19:28
Even neit gespeeld maar met de feedback hier reposte gererolled naar righteousness.
Was niet helemaal aan het opletten en de kwam 2x eerder voorbij en drukte door, kostte zo bijna 2 miljard gold maar ja gold hebben we zat.,

Dit is wel bizar veel beter.

Neem het idd mee naar eternal na season, normaal ren ik daar rond als ik wat tijd over heb.
Maar paladin kon ik niet weerstaan.Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Opy7tYHF1d_UeQdDNejuPLOG3ts=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/yo7CJOPZp4DdXDNsmjq412Wo.png?f=user_large
S12 mag, wat mij betreft, wel gaan beginnen nu. Ben ondertussen lang genoeg ont-Diablo'ed, maar niet genoeg om S11 weer eens te spelen. Die heb ik wel gezien. Maar voor S12 ben ik wel te porren.
Nog 12 dagen....

• Amkiller
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 10-03 21:46
Mad-Matt schreef op maandag 16 februari 2026 @ 09:11:
Ik heb hetzelfde als MetalSonic. Het voelt voor mij ook wel als klaar, ik ben een auradin en ik hoef bijna niets te doen en alles op het scherm valt door neer. Voelt heerlijk overpowered, maar ik loop een beetje doelloos bosses te killen. Andy vond ik vaak een enorme uitdaging, maar dat is nu ook echt 5 a 6 seconde en ze is dood.

Nu maar wachten op het volgende seizoen op de Warlock.
volgend seizoen bevat niet de warlock, die komt pas het seizoen daarop. 28 april.

• Amkiller
schaapiej schreef op donderdag 12 februari 2026 @ 10:35:
[...]

Waarschijnlijk hopen ze dat mensen D2 gaan kopen omdat ze geen geduld hebben :P
en dat is ze gelukt...

• Amkiller
Jaer schreef op maandag 16 februari 2026 @ 21:17:
Even neit gespeeld maar met de feedback hier reposte gererolled naar righteousness.
Was niet helemaal aan het opletten en de kwam 2x eerder voorbij en drukte door, kostte zo bijna 2 miljard gold maar ja gold hebben we zat.,

Dit is wel bizar veel beter.

Neem het idd mee naar eternal na season, normaal ren ik daar rond als ik wat tijd over heb.
Maar paladin kon ik niet weerstaan.[Afbeelding]
dit is echt een mooie, die kom je niet vaak tegen...ben nog steeds op zoek ernaar zeg maar...heb de hoop opgegeven.

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20:28
Amkiller schreef op zaterdag 28 februari 2026 @ 07:00:
[...]

dit is echt een mooie, die kom je niet vaak tegen...ben nog steeds op zoek ernaar zeg maar...heb de hoop opgegeven.
Gelukkig hoeven we vanaf de Expansion niet meer te vissen naar passives op een amulet. Die crap is dan voorbij

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 15:27

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Amkiller schreef op zaterdag 28 februari 2026 @ 06:54:
[...]

volgend seizoen bevat niet de warlock, die komt pas het seizoen daarop. 28 april.
Top, kan ik tot die tijd D4 negeren

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

• Sjamo
  • Registratie: Oktober 2021
  • Nu online
Is het niet zo dat in het komende seizoen al wel vast allerlei nieuwe systemen en onderdelen (eindspel en set-items oa) worden geïntroduceerd en dat dan na korte tijd al het volgende seizoen volgt met de expansie?

• Bundin
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Sjamo schreef op dinsdag 3 maart 2026 @ 07:46:
Is het niet zo dat in het komende seizoen al wel vast allerlei nieuwe systemen en onderdelen (eindspel en set-items oa) worden geïntroduceerd en dat dan na korte tijd al het volgende seizoen volgt met de expansie?
https://www.wowhead.com/d...meplay/season-12-overview

Bloodied items, kill streaks, wat uniques en bloodied nightmare dungeon sigils. Dus de structurele veranderingen laten op zich wachten tot de uitbreiding live gaat. Dit ziet er een beetje uit als filler omdat ergens wat vertraging is opgelopen.

Paar weken aanprutten in het korte s12 is prima, ben wel ff uitgepaladind. Misschien maar weer es een druid, das alweer ff geleden :)

[ Voor 3% gewijzigd door Bundin op 03-03-2026 08:57 ]

• Sjamo
  • Nu online
Bundin schreef op dinsdag 3 maart 2026 @ 08:56:
[...]

https://www.wowhead.com/d...meplay/season-12-overview

Bloodied items, kill streaks, wat uniques en bloodied nightmare dungeon sigils. Dus de structurele veranderingen laten op zich wachten tot de uitbreiding live gaat. Dit ziet er een beetje uit als filler omdat ergens wat vertraging is opgelopen.

Paar weken aanprutten in het korte s12 is prima, ben wel ff uitgepaladind. Misschien maar weer es een druid, das alweer ff geleden :)
Ik ben zelf tijdelijk uitgeweken naar diablo ii. Dat had ik nooit eerder gespeeld. In die tijd speelde ik wow en andere spellen en voor mij dus een leuke gelegenheid om eens te kijken waar de hype over gaat.
Het was wennen maar ik zie beslist de charme :)

Een voordeel voor mij is dat ik dat, samen met diablo iii op de Nintendo kan spelen en dus ook kan spelen wanneer mijn partner tv kijkt.

• Bundin
  • Niet online
Yup, een paar vrienden vonden het wel tijd om D3 weer eens aan te slingeren dus dat speel ik nu ook zo nu en dan. Mist wel een stukje polish en quality of life inmiddels maar het is weer eens wat anders :)

• Sjamo
  • Nu online
Bundin schreef op dinsdag 3 maart 2026 @ 09:59:
Yup, een paar vrienden vonden het wel tijd om D3 weer eens aan te slingeren dus dat speel ik nu ook zo nu en dan. Mist wel een stukje polish en quality of life inmiddels maar het is weer eens wat anders :)
Ik weet dat het hier off topic is dus ik hou het kort. Ik ben dus uitgeweken naar diablo 2. Binnenkort start het "nieuwe" seizoen van diablo 3 dus dan wijk ik uit daar naartoe. Sinds een behoorlijke tijd daar weer eens proberen de seasonrewards te innen.

En dan is het tijd voor het vernieuwde diablo 4 :) Ik kijk daar met plezier naar uit.

• NoLifeIzze
  • Registratie: April 2023
  • Laatst online: 18:05
https://news.blizzard.com...er-in-season-of-slaughter

Season of Slaughter!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4bgdQARQTM5MATFVv5V-Wu7a2bE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/MwAjKpC9U4QUCppBXHYf6HMf.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 61% gewijzigd door NoLifeIzze op 05-03-2026 21:04 ]

• Jack_Mojo
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 19:37
Prima als opvulling tot de expansion. Ik heb al een tijdje geen Diablo meer gespeeld en het begint toch weer te kriebelen.

Denk nog wel een Paladin maken, die Brandish Paladin beviel goed dus nu misschien een Advance. Denk niet dat het de enige wordt, Sorc ook wel weer zin in.

Dinsdag :)
Begin toch wel benieuwd te worden naar S12. Even een weekje pixels rammen (of in de fik steken) en de nieuwigheidjes bekijken.
Spelen als The Butcher is misschien wel geinig.

• Amkiller
vind vooral de doom skins leuk om te verkrijgen..en dan het beertje als pet.
woensdag avond weer druk in de clan

• Amkiller
de release is woensdag 11 maart 19.00

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21:29
Gaat de goede kant op met d4. De patch die bij de expansion zit over 6 weken wordt volgens mij ook een kneiter van een patch met een hoop goede veranderingen.

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21:28

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
Must...have...
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2CD4_UpOl8N8sm7dC81lffUs65g=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/mjRW5evfaAUfxan4tjEGut8V.png?f=user_large

Hierna nog een wasbeertje svp

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

• Jack_Mojo
Jack_Mojo schreef op donderdag 5 maart 2026 @ 23:14:
[...]

Prima als opvulling tot de expansion. Ik heb al een tijdje geen Diablo meer gespeeld en het begint toch weer te kriebelen.

Denk nog wel een Paladin maken, die Brandish Paladin beviel goed dus nu misschien een Advance. Denk niet dat het de enige wordt, Sorc ook wel weer zin in.

Dinsdag :)
Zat ik even helemaal verkeerd. Het seizoen begint morgenavond 7 uur pas. Was voorheen altijd op dinsdag toch? :o

• Visgek82
Jack_Mojo schreef op dinsdag 10 maart 2026 @ 15:43:
[...]

Zat ik even helemaal verkeerd. Het seizoen begint morgenavond 7 uur pas. Was voorheen altijd op dinsdag toch? :o
Naar mijn idee 18:00

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21:35
Denk ik ook..wintertijd 18.00
Zomertijd 19.00

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20:28
Aggressor schreef op woensdag 11 maart 2026 @ 05:20:
[...]

Denk ik ook..wintertijd 18.00
Zomertijd 19.00
Zomertijd hier of daar want daar is hij al op 8 maart begonnen.

• retlaw
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 07:57

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Op de Xbox staat bij events: 11 maart 18:00.

Battle.net || Strava

• Lincor
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 16:58
In de Battle.net app staat er een countdown voor 18:00 uur vanavond. Althans, toen ik gisteravond keek. Niet dat het uitmaakt, kan toch pas vanaf 19:30 uur :P

[ Voor 21% gewijzigd door Lincor op 11-03-2026 09:04 ]

Over een klein uurtje kan de patch op PS5 geïnstalleerd worden. Dan zal het nog even duren, voordat het ook live gaat, denk ik zo. Prima, wat mij betreft. Door omstandigheden kan ik toch pas over een paar dagen kijken 🤣

• Bazziek
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 19:16
Ik zit er weer klaar voor. Vind die Doom skin er wel erg vet uit zien overigens. En cross class, wat wat mij betreft alle skins zouden moeten zijn.
Ben ik ff blij dat ik m'n characters niet naar de 300 heb hoeven levelen, zeg. Ik was zelf tot 294 gekomen, maar m'n characters zijn nu allemaal 300 op Eternal. Geen geklaag voor 6 levels gratis en voor niks.
Die laatste trophy is nu dus ook binnen, voordat LoH weer nieuwe met zich meebrengt.
Lekker!!!

• Bazziek
Toch 2 minuten kunnen spelen voordat de servers crashten.
En we mogen weer los....., althans.... ff snuffelen en dan weer andere zaken die wachten.

Veel plezier allemaal!

• Aggressor
Game pending...
Hele wereld logged in. Niet zo gek dat die servers ineens de hik krijgen 🤣

• Aggressor
Poops_McGhee schreef op woensdag 11 maart 2026 @ 18:17:
[...]

Zirren jullie er wel in?
Hier wacht ik al een tijdje

• Bundin
  • Niet online
game pending en das prima want t eten is net klaar :P

Welke class wordt het voor iedereen en waarom? Voor mij een spiritborn, niet gespeeld sinds de expansion uitkwam dus werd weer eens tijd :)

[ Voor 57% gewijzigd door Bundin op 11-03-2026 18:23 ]

• Bazziek
Bundin schreef op woensdag 11 maart 2026 @ 18:22:
game pending en das prima want t eten is net klaar :P

Welke class wordt het voor iedereen en waarom? Voor mij een spiritborn, niet gespeeld sinds de expansion uitkwam dus werd weer eens tijd :)
Weer een paladin, vond ik heerlijk spelen vorig seizoen. Wel een andere build proberen dit keer.

• Pentiummania
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18:26

Pentiummania

i.imgur.com /X6rHMRT.jpg

Zie de meeste een Paladin starten, is een rogue niet sneller levellen ? Of valt dat wel mee.

win a gamepc: https://beamstream.gg/giveaway/beammeup https://kick.com/BeContent https://www.twitch.tv/Amazoontje https://beamstream.gg/what-is-beam

Nou ik zit er in nu, maar de servers hebben het erg zwaar :P
Een gebouw in gaan duurde een minuut... ondertitels hadden bugs (al zal dat niet aan de server liggen) en nu ik probeer met de quest npc te praten hangt de game weer vast.
Even aankijken, en anders switch ik nog even terug naar D2r

Ik ga overigens voor Evade-Born

[ Voor 5% gewijzigd door Finraziel op 11-03-2026 18:27 ]

Gamertag: FinrazielNL

• Jack_Mojo
Het serverhuisje van Blizz staat weer flink te roken :P

• Bundin
  • Niet online
Jack_Mojo schreef op woensdag 11 maart 2026 @ 18:27:
Het serverhuisje van Blizz staat weer flink te roken :P
Yupyup, ik zit nu naar een zwart scherm te kijken. Wellicht over een uurtje nog eens zien en even een afleveringetje lamme tv ofzo.

• Aggressor
Dat wordt morgen maar gamen.
Bedankt blizzard

• Bundin
  • Niet online
Aggressor schreef op woensdag 11 maart 2026 @ 18:38:
Dat wordt morgen maar gamen.
Bedankt blizzard
Small indie gaming company, kan je verwachten dan toch? :+
Ik Crushing Hand omdat ik evade al ken :)

[ Voor 30% gewijzigd door Bundin op 11-03-2026 18:41 ]

• Luxurydiver
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 18:43
Game pending. had er weer zin in maar helaas mijn Barb moet ff wachten...

Apple, AP, Porsche, Rolex & Panerai

• Apsie
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 18:59
Poops_McGhee schreef op woensdag 11 maart 2026 @ 18:17:
[...]

Ook daar kan Blizz wel een beetje op anticiperen toch? 8)7

Apsie's profiel

• Visgek82
Niets werkt hier. bij binnenkomst in Nevesk (nieuwe campagne) triggert de quest objective niet , en mijn unsheath-weapon animatie blijft maar herhalen. wereld is ook niet interactable.

• Bazziek
Visgek82 schreef op woensdag 11 maart 2026 @ 18:51:
Niets werkt hier. bij binnenkomst in Nevesk (nieuwe campagne) triggert de quest objective niet , en mijn unsheath-weapon animatie blijft maar herhalen. wereld is ook niet interactable.
Ik kom er niet eens meer in...

• Visgek82
Bazziek schreef op woensdag 11 maart 2026 @ 18:51:
[...]

Ik kom er niet eens meer in...
Ik ook niet.

• Visgek82
Blijkbaar is het probleem geidenticeerd en is er een fix incoming

• Bundin
  • Niet online
Hmm... of toch een sorc.. dat krijg je met die login issues, te veel tijd om na te denken :D

• Nielless
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 19:15

Nielless

Born at a very young age.

Wat een shitshow weer. Kan nooit eens een keer normaal goed gaan bij Blizzard

XBL: DeutscheHelm // STEAM: Nielles™

• Visgek82
Ik ben er weer in, eens kijken of het nu werkt

Ben iig al verder dan net , dus lijkt erop van wel :)

Eeeeeeeen dat was het al weer. zelfde als eerder , niets reageert meer.

Ik kijk morgenvroeg wel ff verder, ik ga verder nu met Midnight :)

[ Voor 79% gewijzigd door Visgek82 op 11-03-2026 19:09 ]

• NL-RaVeR
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 19:14
Ik heb de afgelopen seasons eigenlijk geen problemen gehad toen het net live ging. Dit is eigenlijk weer voor het eerst en had ik niet verwacht. Hopelijk snel gefixed aan Blizzards kant.

• Bazziek
Visgek82 schreef op woensdag 11 maart 2026 @ 19:04:
Ik ben er weer in, eens kijken of het nu werkt

Ben iig al verder dan net , dus lijkt erop van wel :)
Ik hang weer vast helaas

• Visgek82
ye, hier ook. check mijn post boven :)

• Aggressor
Nou tot morgen dan maar.... jammer.
Apsie schreef op woensdag 11 maart 2026 @ 18:46:
[...]

Ook daar kan Blizz wel een beetje op anticiperen toch? 8)7
Ja ho eens even, dat is wel een beetje teveel voor Blizz, he? Kleine indie companies kunnen gewoon niet zo goed met dit soort gevalletjes omgaan 🤣

• Visgek82
Valt weinig aan te anticiperen tbh. Het is onlogisch om zoveel extra server capaciteit neer te zetten voor 1 klein piekmoment. Daar komt nog bij dat er nu ook sprake lijkt te zijn van een bug die hoogst waarschijnlijk zijn hoofd laat zien nu de boel live is, wat eerder wellicth niet opgevallen is.
Lijkt nu wel te werken... moest alleen een nieuw character maken, die wat ik net gemaakt had zit ergens in limbo (krijg zo'n melding dat ie nog niet goed gesaved is en een paar minuten moet wachten).

Was de standaard loopsnelheid altijd al zo laag in D4? Tijdje niet gespeeld maar dit voelt echt alsof ik door stroop loop... En ik kom van D2r af.

[ Voor 27% gewijzigd door Finraziel op 11-03-2026 20:50 ]

Gamertag: FinrazielNL

Pagina: 1 ... 218 219 Laatste