• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 10-03 15:35
Ricmaniac schreef op donderdag 12 februari 2026 @ 09:04:
Wat bijzonder dat die eerst naar diablo II komt en daarna pas naar 4.
Waarschijnlijk hopen ze dat mensen D2 gaan kopen omdat ze geen geduld hebben :P

<GoT>NightStalker

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10-03 11:30

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
De skill types van de Warlock
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/--wEMFak75bs-UPhrBDOUw0mTco=/800x/filters:strip_exif()/f/image/ypsAQJZBOEfOaDRfwn9rnUFm.png?f=fotoalbum_large

Talisman & sets:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9wSyYB2J1ZZGAem5rDJ9iWXR3wQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/oiWQl94mxoVlNmOZt2GDaO9q.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 32% gewijzigd door Angeloonie op 12-02-2026 12:44 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

• Apsie
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 10-03 17:40
Ik hoop dat je tennissokjes hebt, die smaken nog wel... :*)

Apsie's profiel

• Rakis
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 09-03 08:25
Nog een plaatsje vrij in 1 van de clans? Ik heb een join request gestuurd ... SkyPal

• MetalSonic
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 10-03 13:38
Seizoen voelt als uitgespeeld voor mij

Level 278 crackling mage, alle glyphs op 100, meerdere items met 3 of 4 x affix, hoogst haalbare pit is nu 95 voor mij, 100 lukt misschien net maar met 95 heb ik al weinig tijd over.

Leukste "succes" / leuke verbazing is dat ik net eindelijk mijn eerste mythical prankster sigil heb gevonden, ik had het eigenlijk al zo'n beetje "opgegeven"... Wel bijzonder dat die sigil er verder uit ziet als een "normale sigil" je kan het zo missen als je niet oplet.

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21:32

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Ik heb hetzelfde als MetalSonic. Het voelt voor mij ook wel als klaar, ik ben een auradin en ik hoef bijna niets te doen en alles op het scherm valt door neer. Voelt heerlijk overpowered, maar ik loop een beetje doelloos bosses te killen. Andy vond ik vaak een enorme uitdaging, maar dat is nu ook echt 5 a 6 seconde en ze is dood.

Nu maar wachten op het volgende seizoen op de Warlock.

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

• Jaer
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 08-03 19:28
Even neit gespeeld maar met de feedback hier reposte gererolled naar righteousness.
Was niet helemaal aan het opletten en de kwam 2x eerder voorbij en drukte door, kostte zo bijna 2 miljard gold maar ja gold hebben we zat.,

Dit is wel bizar veel beter.

Neem het idd mee naar eternal na season, normaal ren ik daar rond als ik wat tijd over heb.
Maar paladin kon ik niet weerstaan.Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Opy7tYHF1d_UeQdDNejuPLOG3ts=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/yo7CJOPZp4DdXDNsmjq412Wo.png?f=user_large
S12 mag, wat mij betreft, wel gaan beginnen nu. Ben ondertussen lang genoeg ont-Diablo'ed, maar niet genoeg om S11 weer eens te spelen. Die heb ik wel gezien. Maar voor S12 ben ik wel te porren.
Nog 12 dagen....

• Amkiller
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 21:46
Mad-Matt schreef op maandag 16 februari 2026 @ 09:11:
Ik heb hetzelfde als MetalSonic. Het voelt voor mij ook wel als klaar, ik ben een auradin en ik hoef bijna niets te doen en alles op het scherm valt door neer. Voelt heerlijk overpowered, maar ik loop een beetje doelloos bosses te killen. Andy vond ik vaak een enorme uitdaging, maar dat is nu ook echt 5 a 6 seconde en ze is dood.

Nu maar wachten op het volgende seizoen op de Warlock.
volgend seizoen bevat niet de warlock, die komt pas het seizoen daarop. 28 april.

• Amkiller
schaapiej schreef op donderdag 12 februari 2026 @ 10:35:
[...]

Waarschijnlijk hopen ze dat mensen D2 gaan kopen omdat ze geen geduld hebben :P
en dat is ze gelukt...

• Amkiller
Jaer schreef op maandag 16 februari 2026 @ 21:17:
Even neit gespeeld maar met de feedback hier reposte gererolled naar righteousness.
Was niet helemaal aan het opletten en de kwam 2x eerder voorbij en drukte door, kostte zo bijna 2 miljard gold maar ja gold hebben we zat.,

Dit is wel bizar veel beter.

Neem het idd mee naar eternal na season, normaal ren ik daar rond als ik wat tijd over heb.
Maar paladin kon ik niet weerstaan.[Afbeelding]
dit is echt een mooie, die kom je niet vaak tegen...ben nog steeds op zoek ernaar zeg maar...heb de hoop opgegeven.

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10-03 16:50
Amkiller schreef op zaterdag 28 februari 2026 @ 07:00:
[...]

dit is echt een mooie, die kom je niet vaak tegen...ben nog steeds op zoek ernaar zeg maar...heb de hoop opgegeven.
Gelukkig hoeven we vanaf de Expansion niet meer te vissen naar passives op een amulet. Die crap is dan voorbij

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21:32

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Amkiller schreef op zaterdag 28 februari 2026 @ 06:54:
[...]

volgend seizoen bevat niet de warlock, die komt pas het seizoen daarop. 28 april.
Top, kan ik tot die tijd D4 negeren

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

• Sjamo
  • Registratie: Oktober 2021
  • Laatst online: 04:33
Is het niet zo dat in het komende seizoen al wel vast allerlei nieuwe systemen en onderdelen (eindspel en set-items oa) worden geïntroduceerd en dat dan na korte tijd al het volgende seizoen volgt met de expansie?

• Bundin
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Sjamo schreef op dinsdag 3 maart 2026 @ 07:46:
Is het niet zo dat in het komende seizoen al wel vast allerlei nieuwe systemen en onderdelen (eindspel en set-items oa) worden geïntroduceerd en dat dan na korte tijd al het volgende seizoen volgt met de expansie?
https://www.wowhead.com/d...meplay/season-12-overview

Bloodied items, kill streaks, wat uniques en bloodied nightmare dungeon sigils. Dus de structurele veranderingen laten op zich wachten tot de uitbreiding live gaat. Dit ziet er een beetje uit als filler omdat ergens wat vertraging is opgelopen.

Paar weken aanprutten in het korte s12 is prima, ben wel ff uitgepaladind. Misschien maar weer es een druid, das alweer ff geleden :)

[ Voor 3% gewijzigd door Bundin op 03-03-2026 08:57 ]

• Sjamo
Bundin schreef op dinsdag 3 maart 2026 @ 08:56:
[...]

https://www.wowhead.com/d...meplay/season-12-overview

Bloodied items, kill streaks, wat uniques en bloodied nightmare dungeon sigils. Dus de structurele veranderingen laten op zich wachten tot de uitbreiding live gaat. Dit ziet er een beetje uit als filler omdat ergens wat vertraging is opgelopen.

Paar weken aanprutten in het korte s12 is prima, ben wel ff uitgepaladind. Misschien maar weer es een druid, das alweer ff geleden :)
Ik ben zelf tijdelijk uitgeweken naar diablo ii. Dat had ik nooit eerder gespeeld. In die tijd speelde ik wow en andere spellen en voor mij dus een leuke gelegenheid om eens te kijken waar de hype over gaat.
Het was wennen maar ik zie beslist de charme :)

Een voordeel voor mij is dat ik dat, samen met diablo iii op de Nintendo kan spelen en dus ook kan spelen wanneer mijn partner tv kijkt.

• Bundin
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Yup, een paar vrienden vonden het wel tijd om D3 weer eens aan te slingeren dus dat speel ik nu ook zo nu en dan. Mist wel een stukje polish en quality of life inmiddels maar het is weer eens wat anders :)

• Sjamo
Bundin schreef op dinsdag 3 maart 2026 @ 09:59:
Yup, een paar vrienden vonden het wel tijd om D3 weer eens aan te slingeren dus dat speel ik nu ook zo nu en dan. Mist wel een stukje polish en quality of life inmiddels maar het is weer eens wat anders :)
Ik weet dat het hier off topic is dus ik hou het kort. Ik ben dus uitgeweken naar diablo 2. Binnenkort start het "nieuwe" seizoen van diablo 3 dus dan wijk ik uit daar naartoe. Sinds een behoorlijke tijd daar weer eens proberen de seasonrewards te innen.

En dan is het tijd voor het vernieuwde diablo 4 :) Ik kijk daar met plezier naar uit.

• NoLifeIzze
  • Registratie: April 2023
  • Laatst online: 10-03 09:37
https://news.blizzard.com...er-in-season-of-slaughter

Season of Slaughter!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4bgdQARQTM5MATFVv5V-Wu7a2bE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/MwAjKpC9U4QUCppBXHYf6HMf.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 61% gewijzigd door NoLifeIzze op 05-03-2026 21:04 ]

• Jack_Mojo
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 23:44
Prima als opvulling tot de expansion. Ik heb al een tijdje geen Diablo meer gespeeld en het begint toch weer te kriebelen.

Denk nog wel een Paladin maken, die Brandish Paladin beviel goed dus nu misschien een Advance. Denk niet dat het de enige wordt, Sorc ook wel weer zin in.

Dinsdag :)
Begin toch wel benieuwd te worden naar S12. Even een weekje pixels rammen (of in de fik steken) en de nieuwigheidjes bekijken.
Spelen als The Butcher is misschien wel geinig.

• Amkiller
vind vooral de doom skins leuk om te verkrijgen..en dan het beertje als pet.
woensdag avond weer druk in de clan

• Amkiller
de release is woensdag 11 maart 19.00

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22:46
Gaat de goede kant op met d4. De patch die bij de expansion zit over 6 weken wordt volgens mij ook een kneiter van een patch met een hoop goede veranderingen.

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10-03 11:30

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
Must...have...
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2CD4_UpOl8N8sm7dC81lffUs65g=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/mjRW5evfaAUfxan4tjEGut8V.png?f=user_large

Hierna nog een wasbeertje svp

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

• Jack_Mojo
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 23:44
Jack_Mojo schreef op donderdag 5 maart 2026 @ 23:14:
[...]

Prima als opvulling tot de expansion. Ik heb al een tijdje geen Diablo meer gespeeld en het begint toch weer te kriebelen.

Denk nog wel een Paladin maken, die Brandish Paladin beviel goed dus nu misschien een Advance. Denk niet dat het de enige wordt, Sorc ook wel weer zin in.

Dinsdag :)
Zat ik even helemaal verkeerd. Het seizoen begint morgenavond 7 uur pas. Was voorheen altijd op dinsdag toch? :o

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22:46
Jack_Mojo schreef op dinsdag 10 maart 2026 @ 15:43:
[...]

Zat ik even helemaal verkeerd. Het seizoen begint morgenavond 7 uur pas. Was voorheen altijd op dinsdag toch? :o
Naar mijn idee 18:00

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 05:44
Denk ik ook..wintertijd 18.00
Zomertijd 19.00
Pagina: 1 ... 218 219 Laatste