• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 07-04 12:59
Finraziel schreef op donderdag 19 maart 2026 @ 14:34:
[...]

Ik meen dat ik het ook bij ancestral wel gezien heb, terwijl ik andere non ancestral items had zonder het probleem. Het is of random of afhankelijk van iets wat niet direct duidelijk is...

Ik ben ondertussen echter wel klaar met dit seizoen. Heb uiteindelijk een spiritborn, paladin en rogue gemaakt. Die laatste was om te kijken of iets kon met de Andariel's die gedropt was op heartseeker (was wel ok maar niet echt geweldig). Spiritborn was me te bursty/nerveus. Paladin had ik gemaakt met het idee een auradin te maken, maar begonnen met wing strike en dat ging zo goed dat ik daarbij gebleven ben. Toen ik als laatste onderdeel eindelijk dat Tyrael's aspect vond kon ik met redelijk gemak bloodied bosses op T4 afmaken en had ik ook zo de laatste season chapters af... Waarna ik even naar mijn scherm zat te staren alvorens te concluderen dat dat het was en het vrij zinloos was gewoon dom verder te levelen :+
Je kunt het snel genoeg zien. Als je aspect geen range aangeeft is het item bugged. Ik heb het nog niet gemerkt op Ancestral Bloodied legendaries.

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Paar dagen geleden lvl60 gehaald en daarna, vanwege privé omstandigheden, echt geen tijd meer gehad om te spelen. Die gaat er de komende weken ook niet komen, dus ik beschouw s12 voor mezelf als verloren.

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10-04 19:45
Ik wacht op de uitbreiding :) tot nu toe wel heel positief over alle changes, maar ik had dan ook 2-3 seizoenen niet gespeeld. Schijnt dat de exoansion nog veel meer impact gaat hebben (en de bijgeleverde patch).

• MetalSonic
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 10-04 13:21
Ik ben klaar voor het volgende seizoen hoor jongens. Een spel hoort plezier te geven, je mag best wat grinden/ farmen maar af en toe moet je dan de vruchten ervan plukken. Zojuist ongeveer 80 tot 100 keer een lair bozzie t3 gedood. 0 keer een mythic drop, hoe kan dat nou?

Komt nog bij dat het mij ook niet lukt om mijn gear te masterworken vanwege de minimale hoeveelheid obducite in Horde dit seizoen. Jammer........... Nog een maandje en dan het volgende seizoen.

• Bundin
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
MetalSonic schreef op maandag 23 maart 2026 @ 19:26:
Ik ben klaar voor het volgende seizoen hoor jongens. Een spel hoort plezier te geven, je mag best wat grinden/ farmen maar af en toe moet je dan de vruchten ervan plukken. Zojuist ongeveer 80 tot 100 keer een lair bozzie t3 gedood. 0 keer een mythic drop, hoe kan dat nou?

Komt nog bij dat het mij ook niet lukt om mijn gear te masterworken vanwege de minimale hoeveelheid obducite in Horde dit seizoen. Jammer........... Nog een maandje en dan het volgende seizoen.
Obducite is horadric strongroom nightmare dungeons doen, levert ~800 per keer op. Die sigils zijn niet bepaald zeldzaam en er een aantal craften lukt mij in ieder geval wel. Ik zat ook vast qua masterworking tot iemand me deze tip gaf :)

Mythics blijven inderdaad erg zeldzaam, maar 0 uit 100 is niet heel extreem eigenlijk. Vorig seizoen waren we natuurlijk wat verwend met die mythic gobbo's. Ik heb er 1 uit een undercity run met meer kans op mythics en verder alleen gecraft met de season/lilith sparks. Daar geluk gehad dat er een shroud dropte.

Maar als je t beu bent dan is een break een goed plan, houdt 't ook weer frisser voor 't volgende season.
Rng gonna rng... Ik heb dit seizoen juist meer mythics gevonden dan ooit, met uitzondering van dat seizoen een tijdje terug waar ze het écht supersimpel gemaakt hadden... Heb er vier zien droppen en dan had ik mijn sparks nog niet gebruikt. En ik was maar net over paragon 200 of zo geloof ik toen ik het voor gezien hield.

Gamertag: FinrazielNL

• MetalSonic
Finraziel schreef op dinsdag 24 maart 2026 @ 07:40:
Rng gonna rng... Ik heb dit seizoen juist meer mythics gevonden dan ooit, met uitzondering van dat seizoen een tijdje terug waar ze het écht supersimpel gemaakt hadden... Heb er vier zien droppen en dan had ik mijn sparks nog niet gebruikt. En ik was maar net over paragon 200 of zo geloof ik toen ik het voor gezien hield.
Vorig seizoen bij (ongeveer) 1 op de 30 lair bossies wel een mythic item O-)

Maarja verder rng= rng, zijn ook mensen in de clan die dit seizoen al veel mythic drops hebben gehad en vorig seizoen idd ellende. Ik moet alleen nog de Shroud tunic. Achja nog een maandje is het seizoen weer voorbij. Rustig an.

• MetalSonic
Bundin schreef op maandag 23 maart 2026 @ 21:39:
[...]

Obducite is horadric strongroom nightmare dungeons doen, levert ~800 per keer op. Die sigils zijn niet bepaald zeldzaam en er een aantal craften lukt mij in ieder geval wel. Ik zat ook vast qua masterworking tot iemand me deze tip gaf :)

Mythics blijven inderdaad erg zeldzaam, maar 0 uit 100 is niet heel extreem eigenlijk. Vorig seizoen waren we natuurlijk wat verwend met die mythic gobbo's. Ik heb er 1 uit een undercity run met meer kans op mythics en verder alleen gecraft met de season/lilith sparks. Daar geluk gehad dat er een shroud dropte.

Maar als je t beu bent dan is een break een goed plan, houdt 't ook weer frisser voor 't volgende season.
Bedankt voor je obducite tip. Dat van de mythics is ook goed om te weten. Mede door het vorige seizoen was ik denk ik verloren hoe zeldzaam ze zijn. Vergeleken met veel in dit topic ben ik redelijk een Diablo noob. Dit is pas mijn 3de season van Diablo 4. Diablo 3 maar één keer uitgespeeld en in Diablo 2 gestopt na circa 15 uur spelen.

• Sjamo
  • Registratie: Oktober 2021
  • Nu online
Ik ben na mijn wingstrike paladin nog een blessed shield paladin gestart. De wingstrike paladin is wat mij betreft fantastisch om bijvoorbeeld de helltide te farmen, maar voor de blooded bosses in torment 4 komt hij wat te kort. Ik speel casual en heb geen bruikbare mythics en andere hoge armour.

Mijn nieuwe paladin doet precies wat ik hoopte. Met zelfs maar 4 glyphs op 15 en de 5e nog zoek, hakt hij al door hoge bazen heen.

Vooral nu de update is geweest en we 35% extra leveling xp hebben tot 7 april (Mothers blessing reignites), ga ik de komende tijd gebruiken om mijn boss keys op te maken en misschien nog wat extra paragonpunten verzamelen.

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 00:11

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
De extreem lage droprate van Mythics is dit seizoen voor mij wel de grootste drempel om meer te spelen.

Ik heb een Wing Strike pala en daarmee kan ik nu alles doen, heb daar na veel geklooi eindelijk de mythics op die ik nodig heb. Maar voor een alt ben ik al dagenlang aan het farmen om een Selig te krijgen (nota bene de eerste mythic op mijn Pala, en die had ik gesalvaged, want niet nodig daar).
Tot nu toe leverde al dat farmen letterlijk niets op. Echt avondenlang gewoon 0 mythics.

Tuurlijk, vorig seizoen met de mythic pranksters was het te makkelijk, maar dit is weer extreem de andere kant op.
Ook nog geen enkele via een Bloodied Lair gekregen, tot nu toe allemaal uit de "gewone" bosskistjes.. Tsja.. wat is het nut dan nog van de Bloodied Lairs.

Ben er nu wel klaar mee, heb alle unlockables al lang, was enkel nog voor alts aan het spelen, maar heb daar nu ook geen zin meer in omdat die mythics maar niet droppen.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

• Jack_Mojo
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 04-04 05:09
Ik had nog een shattered spirit Necro gemaakt. Die build had best wat thresholds om goed te werken, dus daar ben ik nog wel even zoet mee geweest; masterworking op bepaalde tempers, 100% crit chance, minimaal 200 essence onder andere.

Maar goed, dan heb je de build en dan? Wat ga je doen? Pit spelen? Het speelde echt leuk en super sterke build, maar na een paar rondjes pit had ik het eigenlijk ook wel weer gezien.

Al met al toch een prima seizoen, zeker als je bedenkt dat dit meer een opvullertje was. Zodra mijn season journey afgerond is, merk ik toch dat ik er ook wel een beetje klaar mee ben. Dit keer P230 gehaald, waar ik het op P175 eigenlijk al redelijk gezien had. Dus al met al helemaal prima.

Nu wachten op de expansion, nog een maandje :)
Ben het spel weer eens begonnen naar flink wat tijd. Met de spiritborn opnieuw campaign begonnen om daarna door te gaan met de xpack. Maar jeetje... het levelen gaat echt enorm snel! Op zich niet erg om er op die manier doorheen te blazen.

Ben benieuwd naar het campaign van xe uitbreiding. Kijknik wel naar uit om een keer te spelen. :) als ik die uit heb, dan laat ik het spel wel weer voor wat het was...

Voor nu: vermakelijk projectje tussendoor. :)

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

• boomr
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09-04 10:33
Wat is het af en toe toch ook een waardeloos K-spel! Zit al een tijdje een mythic prankster nightmare dungeon key te bewaren tot ik zeker weet dat ik die klote goblin makkelijk dood maak. Ik one-shot ALLES (incl de butcher) in die hele dungeon. KOm ik die goblin tegen, doet m niks, geen health bar, helemaal niets. opent na een seconde of 10 rustig een poortje en springt weg :(

https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983

• TTLCrazy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08:41

TTLCrazy

Listen to Frankie

boomr schreef op maandag 6 april 2026 @ 09:33:
Wat is het af en toe toch ook een waardeloos K-spel! Zit al een tijdje een mythic prankster nightmare dungeon key te bewaren tot ik zeker weet dat ik die klote goblin makkelijk dood maak. Ik one-shot ALLES (incl de butcher) in die hele dungeon. KOm ik die goblin tegen, doet m niks, geen health bar, helemaal niets. opent na een seconde of 10 rustig een poortje en springt weg :(
je mag gewoon Kut zeggen hier hoor :) Mijn grote frustratie is dat het zo verdomd lastig is om goede mythic uniques te krijgen. Het ene seizoen val de een na de andere juiste neer en zoals nu al 5 keer eentje gedropt/gemaakt en geen eentje is echt bruikbaar. En ze zijn eigenlijk onmisbaar wil je echt verder.

just imagine: war breaks out and nobody turns up... SPECS - Ajaxied

Ik hoop dat er straks (verdere toekomst) een dlc pack komt ofzo waarbij ze allebei in een bundel met korting zitten :P
Oh my mistake.. blijkbaar zit vessels of hatred er dus bij inbegrepen als je Lord of Hatred koopt. dat is nice :)

Heb beide DLC nog niet dus best wat content gemist maar zou het wel weer eens willen spelen. Maar blijf het zo lastig vinden om dat voor deze game te betalen als ik er elk seizoen best snel klaar mee ben voor me gevoel en ter vergelijking dan de andere arpg's die continue nieuwe shit releasen voor niks.

[ Voor 12% gewijzigd door Ricmaniac op 09-04-2026 07:59 ]

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Pagina: 1 ... 219 220 Laatste