• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 30-04 13:08
Finraziel schreef op donderdag 19 maart 2026 @ 14:34:
[...]

Ik meen dat ik het ook bij ancestral wel gezien heb, terwijl ik andere non ancestral items had zonder het probleem. Het is of random of afhankelijk van iets wat niet direct duidelijk is...

Ik ben ondertussen echter wel klaar met dit seizoen. Heb uiteindelijk een spiritborn, paladin en rogue gemaakt. Die laatste was om te kijken of iets kon met de Andariel's die gedropt was op heartseeker (was wel ok maar niet echt geweldig). Spiritborn was me te bursty/nerveus. Paladin had ik gemaakt met het idee een auradin te maken, maar begonnen met wing strike en dat ging zo goed dat ik daarbij gebleven ben. Toen ik als laatste onderdeel eindelijk dat Tyrael's aspect vond kon ik met redelijk gemak bloodied bosses op T4 afmaken en had ik ook zo de laatste season chapters af... Waarna ik even naar mijn scherm zat te staren alvorens te concluderen dat dat het was en het vrij zinloos was gewoon dom verder te levelen :+
Je kunt het snel genoeg zien. Als je aspect geen range aangeeft is het item bugged. Ik heb het nog niet gemerkt op Ancestral Bloodied legendaries.

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Paar dagen geleden lvl60 gehaald en daarna, vanwege privé omstandigheden, echt geen tijd meer gehad om te spelen. Die gaat er de komende weken ook niet komen, dus ik beschouw s12 voor mezelf als verloren.

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 20:26
Ik wacht op de uitbreiding :) tot nu toe wel heel positief over alle changes, maar ik had dan ook 2-3 seizoenen niet gespeeld. Schijnt dat de exoansion nog veel meer impact gaat hebben (en de bijgeleverde patch).

• MetalSonic
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 18:29
Ik ben klaar voor het volgende seizoen hoor jongens. Een spel hoort plezier te geven, je mag best wat grinden/ farmen maar af en toe moet je dan de vruchten ervan plukken. Zojuist ongeveer 80 tot 100 keer een lair bozzie t3 gedood. 0 keer een mythic drop, hoe kan dat nou?

Komt nog bij dat het mij ook niet lukt om mijn gear te masterworken vanwege de minimale hoeveelheid obducite in Horde dit seizoen. Jammer........... Nog een maandje en dan het volgende seizoen.

• Bundin
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
MetalSonic schreef op maandag 23 maart 2026 @ 19:26:
Ik ben klaar voor het volgende seizoen hoor jongens. Een spel hoort plezier te geven, je mag best wat grinden/ farmen maar af en toe moet je dan de vruchten ervan plukken. Zojuist ongeveer 80 tot 100 keer een lair bozzie t3 gedood. 0 keer een mythic drop, hoe kan dat nou?

Komt nog bij dat het mij ook niet lukt om mijn gear te masterworken vanwege de minimale hoeveelheid obducite in Horde dit seizoen. Jammer........... Nog een maandje en dan het volgende seizoen.
Obducite is horadric strongroom nightmare dungeons doen, levert ~800 per keer op. Die sigils zijn niet bepaald zeldzaam en er een aantal craften lukt mij in ieder geval wel. Ik zat ook vast qua masterworking tot iemand me deze tip gaf :)

Mythics blijven inderdaad erg zeldzaam, maar 0 uit 100 is niet heel extreem eigenlijk. Vorig seizoen waren we natuurlijk wat verwend met die mythic gobbo's. Ik heb er 1 uit een undercity run met meer kans op mythics en verder alleen gecraft met de season/lilith sparks. Daar geluk gehad dat er een shroud dropte.

Maar als je t beu bent dan is een break een goed plan, houdt 't ook weer frisser voor 't volgende season.
Rng gonna rng... Ik heb dit seizoen juist meer mythics gevonden dan ooit, met uitzondering van dat seizoen een tijdje terug waar ze het écht supersimpel gemaakt hadden... Heb er vier zien droppen en dan had ik mijn sparks nog niet gebruikt. En ik was maar net over paragon 200 of zo geloof ik toen ik het voor gezien hield.

Gamertag: FinrazielNL

• MetalSonic
Finraziel schreef op dinsdag 24 maart 2026 @ 07:40:
Rng gonna rng... Ik heb dit seizoen juist meer mythics gevonden dan ooit, met uitzondering van dat seizoen een tijdje terug waar ze het écht supersimpel gemaakt hadden... Heb er vier zien droppen en dan had ik mijn sparks nog niet gebruikt. En ik was maar net over paragon 200 of zo geloof ik toen ik het voor gezien hield.
Vorig seizoen bij (ongeveer) 1 op de 30 lair bossies wel een mythic item O-)

Maarja verder rng= rng, zijn ook mensen in de clan die dit seizoen al veel mythic drops hebben gehad en vorig seizoen idd ellende. Ik moet alleen nog de Shroud tunic. Achja nog een maandje is het seizoen weer voorbij. Rustig an.

• MetalSonic
Bundin schreef op maandag 23 maart 2026 @ 21:39:
[...]

Obducite is horadric strongroom nightmare dungeons doen, levert ~800 per keer op. Die sigils zijn niet bepaald zeldzaam en er een aantal craften lukt mij in ieder geval wel. Ik zat ook vast qua masterworking tot iemand me deze tip gaf :)

Mythics blijven inderdaad erg zeldzaam, maar 0 uit 100 is niet heel extreem eigenlijk. Vorig seizoen waren we natuurlijk wat verwend met die mythic gobbo's. Ik heb er 1 uit een undercity run met meer kans op mythics en verder alleen gecraft met de season/lilith sparks. Daar geluk gehad dat er een shroud dropte.

Maar als je t beu bent dan is een break een goed plan, houdt 't ook weer frisser voor 't volgende season.
Bedankt voor je obducite tip. Dat van de mythics is ook goed om te weten. Mede door het vorige seizoen was ik denk ik verloren hoe zeldzaam ze zijn. Vergeleken met veel in dit topic ben ik redelijk een Diablo noob. Dit is pas mijn 3de season van Diablo 4. Diablo 3 maar één keer uitgespeeld en in Diablo 2 gestopt na circa 15 uur spelen.

• Sjamo
  • Registratie: Oktober 2021
  • Nu online
Ik ben na mijn wingstrike paladin nog een blessed shield paladin gestart. De wingstrike paladin is wat mij betreft fantastisch om bijvoorbeeld de helltide te farmen, maar voor de blooded bosses in torment 4 komt hij wat te kort. Ik speel casual en heb geen bruikbare mythics en andere hoge armour.

Mijn nieuwe paladin doet precies wat ik hoopte. Met zelfs maar 4 glyphs op 15 en de 5e nog zoek, hakt hij al door hoge bazen heen.

Vooral nu de update is geweest en we 35% extra leveling xp hebben tot 7 april (Mothers blessing reignites), ga ik de komende tijd gebruiken om mijn boss keys op te maken en misschien nog wat extra paragonpunten verzamelen.

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16:17

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
De extreem lage droprate van Mythics is dit seizoen voor mij wel de grootste drempel om meer te spelen.

Ik heb een Wing Strike pala en daarmee kan ik nu alles doen, heb daar na veel geklooi eindelijk de mythics op die ik nodig heb. Maar voor een alt ben ik al dagenlang aan het farmen om een Selig te krijgen (nota bene de eerste mythic op mijn Pala, en die had ik gesalvaged, want niet nodig daar).
Tot nu toe leverde al dat farmen letterlijk niets op. Echt avondenlang gewoon 0 mythics.

Tuurlijk, vorig seizoen met de mythic pranksters was het te makkelijk, maar dit is weer extreem de andere kant op.
Ook nog geen enkele via een Bloodied Lair gekregen, tot nu toe allemaal uit de "gewone" bosskistjes.. Tsja.. wat is het nut dan nog van de Bloodied Lairs.

Ben er nu wel klaar mee, heb alle unlockables al lang, was enkel nog voor alts aan het spelen, maar heb daar nu ook geen zin meer in omdat die mythics maar niet droppen.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

• Jack_Mojo
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 30-04 23:07
Ik had nog een shattered spirit Necro gemaakt. Die build had best wat thresholds om goed te werken, dus daar ben ik nog wel even zoet mee geweest; masterworking op bepaalde tempers, 100% crit chance, minimaal 200 essence onder andere.

Maar goed, dan heb je de build en dan? Wat ga je doen? Pit spelen? Het speelde echt leuk en super sterke build, maar na een paar rondjes pit had ik het eigenlijk ook wel weer gezien.

Al met al toch een prima seizoen, zeker als je bedenkt dat dit meer een opvullertje was. Zodra mijn season journey afgerond is, merk ik toch dat ik er ook wel een beetje klaar mee ben. Dit keer P230 gehaald, waar ik het op P175 eigenlijk al redelijk gezien had. Dus al met al helemaal prima.

Nu wachten op de expansion, nog een maandje :)
Ben het spel weer eens begonnen naar flink wat tijd. Met de spiritborn opnieuw campaign begonnen om daarna door te gaan met de xpack. Maar jeetje... het levelen gaat echt enorm snel! Op zich niet erg om er op die manier doorheen te blazen.

Ben benieuwd naar het campaign van xe uitbreiding. Kijknik wel naar uit om een keer te spelen. :) als ik die uit heb, dan laat ik het spel wel weer voor wat het was...

Voor nu: vermakelijk projectje tussendoor. :)

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

• boomr
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 28-04 17:12
Wat is het af en toe toch ook een waardeloos K-spel! Zit al een tijdje een mythic prankster nightmare dungeon key te bewaren tot ik zeker weet dat ik die klote goblin makkelijk dood maak. Ik one-shot ALLES (incl de butcher) in die hele dungeon. KOm ik die goblin tegen, doet m niks, geen health bar, helemaal niets. opent na een seconde of 10 rustig een poortje en springt weg :(

https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983

• TTLCrazy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:34

TTLCrazy

Listen to Frankie

boomr schreef op maandag 6 april 2026 @ 09:33:
Wat is het af en toe toch ook een waardeloos K-spel! Zit al een tijdje een mythic prankster nightmare dungeon key te bewaren tot ik zeker weet dat ik die klote goblin makkelijk dood maak. Ik one-shot ALLES (incl de butcher) in die hele dungeon. KOm ik die goblin tegen, doet m niks, geen health bar, helemaal niets. opent na een seconde of 10 rustig een poortje en springt weg :(
je mag gewoon Kut zeggen hier hoor :) Mijn grote frustratie is dat het zo verdomd lastig is om goede mythic uniques te krijgen. Het ene seizoen val de een na de andere juiste neer en zoals nu al 5 keer eentje gedropt/gemaakt en geen eentje is echt bruikbaar. En ze zijn eigenlijk onmisbaar wil je echt verder.

just imagine: war breaks out and nobody turns up... SPECS - Ajaxied

Ik hoop dat er straks (verdere toekomst) een dlc pack komt ofzo waarbij ze allebei in een bundel met korting zitten :P
Oh my mistake.. blijkbaar zit vessels of hatred er dus bij inbegrepen als je Lord of Hatred koopt. dat is nice :)

Heb beide DLC nog niet dus best wat content gemist maar zou het wel weer eens willen spelen. Maar blijf het zo lastig vinden om dat voor deze game te betalen als ik er elk seizoen best snel klaar mee ben voor me gevoel en ter vergelijking dan de andere arpg's die continue nieuwe shit releasen voor niks.

[ Voor 12% gewijzigd door Ricmaniac op 09-04-2026 07:59 ]

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Ik ben weer eens begonnen met het spel. Vooral om de uitbreiding te spelen. Toch wel leuk om te doen :) Maar ik merk meteen weer te willen wat ik in he verleden wilde: zo goed mogelijk worden... En dat wil ik toch ook eigenlijk voorkomen, omdat er dan veel te veel tijd in het spel gaat zitten.

Dus zo nu en dan moe tik mezelf dringen all side-shite te negeren en enkele te richten om de main quests enzo. :)

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 29-04 12:28
RustStorm schreef op zondag 12 april 2026 @ 08:57:
Ik ben weer eens begonnen met het spel. Vooral om de uitbreiding te spelen. Toch wel leuk om te doen :) Maar ik merk meteen weer te willen wat ik in he verleden wilde: zo goed mogelijk worden... En dat wil ik toch ook eigenlijk voorkomen, omdat er dan veel te veel tijd in het spel gaat zitten.

Dus zo nu en dan moe tik mezelf dringen all side-shite te negeren en enkele te richten om de main quests enzo. :)
Als je zo goed mogelijk wil worden moet je juist die side quests laten voor wat het is.
Kaasje123 schreef op zondag 12 april 2026 @ 09:11:
[...]

Als je zo goed mogelijk wil worden moet je juist die side quests laten voor wat het is.
Dat snap ik. Maar ik bedoelde meer al die pit runs en de nightmare dungeons, the boss fights enzovoorts. :) die side quests houd ik me idd niet mee bezig. :)

• Neoseer
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16:06
Na een hele tijd geen D4 gespeeld te hebben ga ik me toch wel wagen aan deze nieuwe DLC.
Ik moet gewoon ook even die Paladin class proberen, ja ik weet dat deze nu ook wel beschikbaar al is als je al pre order kiest, maar wil echt wachten tot de release. Hopelijk kan ik dan alsnog gaan genieten van deze game. Diablo 2 blijft voor mij toch altijd de beste van de reeks.

• Visgek82
Neoseer schreef op woensdag 15 april 2026 @ 16:54:
Na een hele tijd geen D4 gespeeld te hebben ga ik me toch wel wagen aan deze nieuwe DLC.
Ik moet gewoon ook even die Paladin class proberen, ja ik weet dat deze nu ook wel beschikbaar al is als je al pre order kiest, maar wil echt wachten tot de release. Hopelijk kan ik dan alsnog gaan genieten van deze game. Diablo 2 blijft voor mij toch altijd de beste van de reeks.
De paladin speelt zalig. Ik heb hem maar even gespeeld, maar deze class heeft de nieuwe talent trees al en je kunt duidelijk zien dat ze daar echt meer werk van hebben gemaakt. voor zover ik heb begrepen krijgen alle classes straks de nieuwe talents.
Visgek82 schreef op woensdag 15 april 2026 @ 18:55:
[...]

De paladin speelt zalig. Ik heb hem maar even gespeeld, maar deze class heeft de nieuwe talent trees al en je kunt duidelijk zien dat ze daar echt meer werk van hebben gemaakt. voor zover ik heb begrepen krijgen alle classes straks de nieuwe talents.
Paladin zelf kreeg dacht ik ook nog een verdieping van de skill-tree toch? Dacht dat wat we nu hadden een soort voorproefje was maar nog niet helemaal hoe het met de nieuwe expansion zou zijn.

• Visgek82
Finraziel schreef op woensdag 15 april 2026 @ 19:51:
[...]

Paladin zelf kreeg dacht ik ook nog een verdieping van de skill-tree toch? Dacht dat wat we nu hadden een soort voorproefje was maar nog niet helemaal hoe het met de nieuwe expansion zou zijn.
Oh, dat zou kunnen. geen idee, Weet wel dat het nu al echt vele malen beter is dan de "oude" talent trees.

• Kaasje123
Finraziel schreef op woensdag 15 april 2026 @ 19:51:
[...]

Klopt. De skilltree voor de palladin was niet hoe hij er straks uit komt te zien na de expansion release. en daar komen alle nieuwe dingen nog bij die daar weer invloed op hebben zoals charms.

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 08:02
Ik hoop dat er in de uitbreiding ook een mogelijkheid komt om onderweg al items te kunnen salvagen. Niet te doen als je een boss wilt farmen. Of maak de bag zoals in Grim Dawn, dat je opzij kunt als je ruimte bijkoopt.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• Kaasje123
Lekker Ventje schreef op vrijdag 17 april 2026 @ 09:37:
Ik hoop dat er in de uitbreiding ook een mogelijkheid komt om onderweg al items te kunnen salvagen. Niet te doen als je een boss wilt farmen. Of maak de bag zoals in Grim Dawn, dat je opzij kunt als je ruimte bijkoopt.
Daar heb je straks de lootfilters voor

• Lekker Ventje
Kaasje123 schreef op vrijdag 17 april 2026 @ 10:11:
[...]

Daar heb je straks de lootfilters voor
Ik zou die uniques toch wel willen hebben voor de materialen bij het salvagen. En om goede ancestrals te krijgen. Die enkele legendary is het probleem niet, wel de hoeveelheid unique loot invergelijking met de bagspace.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• Kaasje123
Lekker Ventje schreef op vrijdag 17 april 2026 @ 15:11:
[...]

Ik zou die uniques toch wel willen hebben voor de materialen bij het salvagen. En om goede ancestrals te krijgen. Die enkele legendary is het probleem niet, wel de hoeveelheid unique loot invergelijking met de bagspace.
Ja het is of het een of het ander. Te weinig is niet goed teveel ook niet. Maar niemand die voor jou kan bepalen wat jij de sweetspot vindt. Daarom dus de lootfilter zodat er dropped wat jij wil hebben.

• Lekker Ventje
Kaasje123 schreef op vrijdag 17 april 2026 @ 15:53:
[...]

Ja het is of het een of het ander. Te weinig is niet goed teveel ook niet. Maar niemand die voor jou kan bepalen wat jij de sweetspot vindt. Daarom dus de lootfilter zodat er dropped wat jij wil hebben.
Mits je in het lootfilter aan kunt geven enkel ancestral uniques te willen.

Edit. Je schijnt aan te geven dat je alleen ancestrals wilt hebben. Dat is mooi.

[ Voor 9% gewijzigd door Lekker Ventje op 20-04-2026 09:02 ]

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 30-04 10:24
Het is wel doodstil hier terwijl gisteren reviews voor lord of hatred live zijn gegaan, staat op 82 op metacritic ziet er we vrij positief uit allemaal. Vooral nieuwe endgame systeem lijkt me tof en de campaign van deze exp lijkt ook gaaf te zijn.

Playstation 5

• nickko
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 29-04 19:46
Weekje wachten nog. Heb zelf dit seizoen ook aardig wat uurtjes gemaakt en in totaal 3 bruikbare mythics voor de crackling sorc build gemaakt. Het was een behoorlijke inspanning om dat bij elkaar te grinden :’).

Volgend seizoen ga ik ten minste de campaign van de nieuwe expansion afronden. Misschien dat ik paladin ga proberen zoals zoveel mensen dit seizoen hebben gespeeld.

Intel Core I7 10700K i.s.m. NZXT Kraken X53, 32GB 2666mhz, Nvidia GeForce RTX 3080 Ti Founders Edition, Asus ROG STRIX B460-F GAMING, OCZ Fatal1ty 1000W, NZXT H510 Black

• Luxurydiver
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 15:15
Gisteren wat launch filmpjes gekeken van het nieuwe season en de expansion. Wow wat een mooie veranderingen, echt enorm veel zin in om een Warlock te maken met de D3 Witch Docter look a like skill "Running Chicken Bomb" voor de mensen die dat graag in D3 speelde ;) Gaat bij de Warlock Angry Lunatic heten denk ik. Je hebt wel de Unique Cage of Madness nodig.

Apple, AP, Porsche, Rolex & Panerai

• Jack_Mojo
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 30-04 23:07
Stylze schreef op woensdag 22 april 2026 @ 06:56:
Het is wel doodstil hier terwijl gisteren reviews voor lord of hatred live zijn gegaan, staat op 82 op metacritic ziet er we vrij positief uit allemaal. Vooral nieuwe endgame systeem lijkt me tof en de campaign van deze exp lijkt ook gaaf te zijn.
Tegenwoordig kan ik niet zo hyped om een game meer raken, het enige wat dat veroorzaakt is eventueel teleurstelling. Backlog is ook zo groot dat als game X niet bevalt, dan bevalt game Y wel weer.

Maar dat neemt niet weg dat ik ook zin heb in de expansion. Deze game wordt per seizoen beter en ook nu lijkt het er allemaal weer goed uit te zien. Ik heb eigenlijk nooit echt stevige kritiek gehad en vermaak me vanaf dag 1 al dus dat wordt sowieso wel weer genieten :)

• Visgek82
Ik heb het net gezien inderdaad, moet zeggen dat ik wel hyped ben. Er zitten een aantal zeer goede dingen tussen. Ik maak me alleen wel zorgen (weer) over game bloat, ik vind diablo in zijn huidige vorm al een beetje "all over the place" met systemen en dingen die je kunt doen (en zou moeten doen omdat het alternatief slechter is), en daar komt nu dus nog veel meer vervuiling bij (in die zin). Het is wel goede vervuiling, maar het maakt het spel voor mij echt niet overzichtelijker. Begint mij iets te veel op PoE te lijken (een grote berg systemen en zooi waar bijna niet meer uit te komen is) , en dat is , imo , de verkeerde kant.

[ Voor 75% gewijzigd door Visgek82 op 22-04-2026 08:56 ]

• MetalSonic
Komt hier omdat het huidige seizoen in het begin leuk leek maar ik het uiteindelijk van de tot nu toe gespeelde seizoenen echt de meest vervelende vind. Heb wel afstand genomen van DIablo IV. Ik heb Vessel of hatred btw wel en ik hoop dat als de nieuwe expansion uit is ik hem ook los kan kopen voor een scherpe prijs. Nu kan ik hem kopen en dan krijg ik de andere dlc erbij maar die heb ik al.

• Luxurydiver
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 15:15
Visgek82 schreef op woensdag 22 april 2026 @ 08:54:
Begint mij iets te veel op PoE te lijken (een grote berg systemen en zooi waar bijna niet meer uit te komen is) , en dat is , imo , de verkeerde kant.
Dat is een goed punt. Een van de redenen waarom ik liever Diablo 3 en 4 speel ipv. POE of POE2 is dat ik met D3 en 4 zelf builds kan maken en alle systemen nog overzichtelijk en te begrijpen zijn als casual speler.
POE en POE2 heb ik ook gespeeld. Maar ben na de eerste 6 leagues / seasons in POE gestopt. Als iedere League er meer complexiteit wordt toegevoegd dan moet je bijna een Encyclopedia lezen om het spel te begrijpen & een leuke tijd te hebben.
POE2 is gelukkig nog niet zover, want die is eigenlijk nog in "early access" maar ik vrees dat ook die na een aantal Leagues dezelfde kant op gaat, want zo zit grinding gear games strategy volgens mij in elkaar.
Diablo blijft gelukkig relatief stabiel, makkelijker voor casual players en je kan zonder build guides nog een redelijk eind komen en van de end game genieten (T1 of T2 zelfs).
Met POE zonder build & crafting guides en heel veel vrije tijd kom je eigenlijk nog steeds niet ver...

Apple, AP, Porsche, Rolex & Panerai

• Kaasje123
Visgek82 schreef op woensdag 22 april 2026 @ 08:54:
Ik heb het net gezien inderdaad, moet zeggen dat ik wel hyped ben. Er zitten een aantal zeer goede dingen tussen. Ik maak me alleen wel zorgen (weer) over game bloat, ik vind diablo in zijn huidige vorm al een beetje "all over the place" met systemen en dingen die je kunt doen (en zou moeten doen omdat het alternatief slechter is), en daar komt nu dus nog veel meer vervuiling bij (in die zin). Het is wel goede vervuiling, maar het maakt het spel voor mij echt niet overzichtelijker. Begint mij iets te veel op PoE te lijken (een grote berg systemen en zooi waar bijna niet meer uit te komen is) , en dat is , imo , de verkeerde kant.
Daar zijn nu net de warplans voor bedacht zodat het overzichtelijk is welke activities er zijn en je kan kiezen wat je graag doet. Het stroomlijnt alle content juist. :)

• Angeloonie
  • Laatst online: 16:17

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
Ik ben alles juist aan het vermijden momenteel. Wil geen reviews, trailers, verhalen lezen op dit moment. Kies ovor de verandering er eens voor om niet alles vooraf al te weten. Wil bijv. de ingame cutscenes gewoon ingame kijken :P De enige die ik nu gezien heb is die official reveal trailer.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

• Bundin
  • Niet online
Hier ongeveer hetzelfde als @Angeloonie: breakje want vorige seizoen was wel klaar en 1 korte review gelezen om te zien wat de veranderingen ongeveer gaan worden, daar laat ik het even bij. Volgende week op het gemakje aan de gang.

• Lapras
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 30-04 11:01

Lapras

Ice beam

Ik kijk naar één skill tree en daarna hoef ik verder niks te zien.

Het helpt ook niet dat ik op vakantie ben als het uitkomt.

• Lekker Ventje
Rob2628 heeft nu een video online waarin te zien is dat een warlock op T12 Belial zonder veel problemen neerlegt. Dat is een beetje jammer als er niet generfed gaat worden. Zo heeft T12 geen zin als je nog steeds probleemloos een liar boss neerlegt.

• Bundin
  • Niet online
Sja, new guy is OP hoort er inmiddels een beetje bij, is goed voor de reviews en de terugkerende spelers. Ik kan me er in ieder geval niet aan storen en zal met veel plezier pixels pletten met een OP character. Zo lang het maar ff tijd kost om, ook bij een alt, dat niveau te halen. Als het in 4 uur bekeken is dan is het wel stuk.

Plus, als T12 ondoenlijk zou zijn, zou daar online enorm over geklaagd worden, kan ik ook zonder :)

• Lekker Ventje
T12 hoeft niet ondoenlijk te zijn maar wat is de zin van 12 tiers als het straks net zo simpel is als nu T4? Er mag best wel wat uitdaging inzitten op de hoge tiers.

Ik zag nog een necromancer voorbijkomen met 8 mages en 20 warriors. Dan kan ik mijn necro weer onder het stof vandaan gaan halen.

• Visgek82
Ja, lekker. Hier laat Blizzard wel weer zien dat ze nog altijd heer en meester zijn in de cinematics afdeling.

• Visgek82
Lekker Ventje schreef op woensdag 22 april 2026 @ 20:05:
T12 hoeft niet ondoenlijk te zijn maar wat is de zin van 12 tiers als het straks net zo simpel is als nu T4? Er mag best wel wat uitdaging inzitten op de hoge tiers.

Ik zag nog een necromancer voorbijkomen met 8 mages en 20 warriors. Dan kan ik mijn necro weer onder het stof vandaan gaan halen.
Hmm. Dit zal vast wel weer zijn met een of andere ongelukkige combi aan dingen of een gubugde skill. Dit soort scenario's komen in alle aarp's voor
Dat Rob dat kan zegt niet zoveel, alleen dat het mogelijk is... Die gast heeft altijd in no time de meest broken builds met vrijwel perfecte gear, wil niet zeggen dat dat voor normale stervelingen zo gaat zijn.

• Lekker Ventje
Er is in de uitbreiding een unique helm die je tot 4 extra warriors en mages geeft, dat schiet al lekker op met de aantallen.

Hier kun je de warlocktree bekijken en alvast een build maken
https://d4builds.gg/build-planner/

Ik ga met twee warlocks aan de gang, teveel leuke skills.

[ Voor 11% gewijzigd door Lekker Ventje op 23-04-2026 09:03 ]

Moet zeggen dat het ook wel echt mega erg begint te kriebelen.
Na de meivakantie maar eens de uitbreiding kopen en beginnen aan het nieuwe seizoen :D

Heb Vessels of Hatred ook nog niet gespeeld dus voor mij heel veel nieuwe content om te ontdekken

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
Ik heb de uitbreiding eerder gekocht met Early Access. Niks voor mij omdat ik een bloedhekel heb aan EA, maar had toen relatief weinig te spelen en was een nette prijs dus toch maar gedaan.

Toen meteen met de paladin aan de slag gegaan en dat was echt super tof. Het levelen blijft een lekkere bezigheid. Maar net als alle (laatste) seizoenen met D4 ging het nu hetzelfde: leuk in het begin, maar Endgame valt tegen. Ik zie er geen uitdaging in om op de hoogste moeilijkheidsgraad bosses te one-shotten in de hoop op betere gear. Al helemaal niet als ik ergens in een hoek 500+ ancestral items zie liggen die iedereen gedropt heeft omdat ze er niks aan hebben. De balans is gewoon zoek.

Diablo is een fantastische franchise, maar ik mis een beetje de "sparkle" de laatste jaren. WoW heeft dat ook, maar in mindere mate. Ik speel nu Midnight met veel plezier want ook na het levelen naar 90 (wat een leuke bezigheid blijft) is er nog genoeg te doen met Delves, Raids, PvP, mounts grinden, etc. Ook dat gaat een keer eindigen qua plezier, maar daar heb ik veel meer het gevoel dat ik harder en écht moet werken voor m'n gear.

Ik vermoed dat ik weer gewoon ga spelen hoor, maar ik ben nog erg voorzichtig met dit "een game veranderende uitbreiding" te noemen :)

Join het GoT Pulse-Team!

• Visgek82
YouTube: These 3 Things Save Diablo 4's Expansion! All New Press Review Acces... Vind dit persoonlijk een mooi filmpje met heel veel en vooral duidelijke informatie over wat er met het spel gaat gebeuren. het is wel heel veel :)

• Visgek82
Ben ook de stream van Raxx aan het kijken. er zitten toch wel echt heel veel leuke dingen in zeg, poe.

• Lekker Ventje
Hopelijk houden de servers het dinsdag.
Enorm veel verbeteringen, het is bijna een nieuwe game. Ik ben erg benieuwd naar de druid, maar dat je nu als necromancer zelfs talents aan je minions kunt geven is toch ook wel gaaf. We gaan volledig nieuwe builds zien, dat wordt eerst zelf even puzzelen.
Het paragonsysteem blijft hetzelfde maar er komt volgens een vlogger wel een damage reductie van 50%. Je moet je damage uit je gear gaan halen via de cube.
Stacks van 1000 ipv 100 voor de boss keys is ook erg welkom en runes voortaan in je bag zodat je ze niet meer in je stash hoeft te bewaren is een vooruitgang. Al wordt dat als je een bepaalde rune nodig hebt wel heen en weer switchen tussen verschillen characters. Al bij al een goede vooruitgang.

De hele game heeft een overhaul gekregen, van mij hoeft Diablo 5 er nog niet te komen. Er mag nog een expansion bij.

• Visgek82
Lekker Ventje schreef op vrijdag 24 april 2026 @ 08:20:
Hopelijk houden de servers het dinsdag.
Enorm veel verbeteringen, het is bijna een nieuwe game. Ik ben erg benieuwd naar de druid, maar dat je nu als necromancer zelfs talents aan je minions kunt geven is toch ook wel gaaf. We gaan volledig nieuwe builds zien, dat wordt eerst zelf even puzzelen.
Het paragonsysteem blijft hetzelfde maar er komt volgens een vlogger wel een damage reductie van 50%. Je moet je damage uit je gear gaan halen via de cube.
Stacks van 1000 ipv 100 voor de boss keys is ook erg welkom en runes voortaan in je bag zodat je ze niet meer in je stash hoeft te bewaren is een vooruitgang. Al wordt dat als je een bepaalde rune nodig hebt wel heen en weer switchen tussen verschillen characters. Al bij al een goede vooruitgang.

De hele game heeft een overhaul gekregen, van mij hoeft Diablo 5 er nog niet te komen. Er mag nog een expansion bij.
Weet je, ik ben slim genoeg om er van uit te gaan dat de servers het niet gaan houden. Dat is zeer zelden zo (en echt niet alleen bij d4), zeker met grote events zoals dit. Ik denk dat er heel veel spelers gaan inloggen, alsmede oud spelers. We weten allemaal dat de grootste nay-sayers volgende week in de queue zullen staan. Maar , het werkt zodra het werkt, ik heb geduld. Ben iig zeer blij met alles wat ik gezien heb tot nu toe ! Zelfs Raxx was gisteravond behoorlijk positief (voor zijn doen dan), voor wie daar om geeft.

[ Voor 4% gewijzigd door Visgek82 op 24-04-2026 09:04 ]

Lekker Ventje schreef op vrijdag 24 april 2026 @ 08:20:
en runes voortaan in je bag zodat je ze niet meer in je stash hoeft te bewaren is een vooruitgang. Al wordt dat als je een bepaalde rune nodig hebt wel heen en weer switchen tussen verschillen characters.
Ik heb het totaal nog niet gevolgd, zie het wel als het uitkomt (of eigenlijk waarschijnlijk pas later want ik zit vol in andere games momenteel), dus misschien dat het wel duidelijk is maar dan weet ik dat niet... Maar als het in je 'bag' komt net als resources, dan zou ik verwachten dat het shared is tussen je karakters.

• Sjamo
  • Nu online
Aangezien het hier midden in de nacht start denk ik dat dinsdagochtend een mooi moment is voor mij om het eens rustig te bekijken. Ik vermoed dat de meeste inlogproblemen dan ook wel voorbij zullen zijn.
Als de servers niet ploffen, is het geen goede launch. Ik ben niet van plan om op launch tijd klaar te gaan zitten en lange queues te zien. Dus ik wacht wel een dag. De game loopt niet weg en ik hou me wel bezig met Crimson Desert.
Ik heb D4 al een poosje niet meer aangeraakt. Laatste season vond ik totaal niet interessant en ben (ook door persoonlijke omstandigheden) niet verder gekomen dan een lvl60P12 sorc met vodden aan de kont en een bezemsteel om mee te vechten. Eerste keer dat ik niet eens de eerste season journey chapter afgemaakt heb. Het was me allemaal teveel van hetzelfde.
Daarom ben ik wel heel benieuwd naar wat de veranderingen zijn. En ik hoop dat het zo verfrissend is dat het inderdaad als nieuw aanvoelt, want het oude heb ik, na 3.200uur, echt wel gezien.

• Visgek82
Sjamo schreef op vrijdag 24 april 2026 @ 10:09:
Aangezien het hier midden in de nacht start denk ik dat dinsdagochtend een mooi moment is voor mij om het eens rustig te bekijken. Ik vermoed dat de meeste inlogproblemen dan ook wel voorbij zullen zijn.
Dinsdag is de 28ste...de uitbreiding komt pas de 29ste uit, en het seizoen start nog later

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Visgek82 schreef op donderdag 23 april 2026 @ 20:33:
Ben ook de stream van Raxx aan het kijken. er zitten toch wel echt heel veel leuke dingen in zeg, poe.
Wat is Raxx trouwens een zuurpruim geworden zeg. Je ziet gewoon de misère als die gozer zit te streamen, niet te zuinig echt. Ga dan wat anders doen als je er eigenlijk geen reet meer aan vindt zou ik zeggen... Heel erg jammer want keek altijd graag naar hem.

Positief verrast door alle komende veranderingen trouwens! Maar weer eens een kijkje nemen, Warlock ziet er ook erg tof uit. Ben wel een beetje bang voor item bloat (vooral op het gebied van mats en resources enzo) met alle soorten content en systemen etc. We gaan het meemaken, het wordt nog eens wat na zoveel seizoenen :+

Bnet: Gold#21419 - Victoria - Defias Brotherhood

• Sjamo
  • Nu online
Visgek82 schreef op vrijdag 24 april 2026 @ 18:32:
[...]

Dinsdag is de 28ste...de uitbreiding komt pas de 29ste uit, en het seizoen start nog later
Ik heb begrepen dat het naar voren gehaald is? Fake news? :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zlr4AEWqLOsLiKAGHEHAPKGO9Xo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/jeRzhXuxOadXmXnif42yFAe4.jpg?f=fotoalbum_large

• Lekker Ventje
Finraziel schreef op vrijdag 24 april 2026 @ 09:36:
[...]

Ik heb het totaal nog niet gevolgd, zie het wel als het uitkomt (of eigenlijk waarschijnlijk pas later want ik zit vol in andere games momenteel), dus misschien dat het wel duidelijk is maar dan weet ik dat niet... Maar als het in je 'bag' komt net als resources, dan zou ik verwachten dat het shared is tussen je karakters.
Dat is nu niet het geval, hopelijk vanaf volgende week wel

Alle uniques, set items en charms:

https://d4builds.gg/lord-of-hatred/

Het lijkt er op dat het eindelijk mogelijk wordt om een druidbuild te maken waarbij je met een dierentuin rond kunt lopen zoals in D2.

[ Voor 17% gewijzigd door Lekker Ventje op 24-04-2026 19:20 ]

• Visgek82
Sjamo schreef op vrijdag 24 april 2026 @ 18:55:
[...]

Ik heb begrepen dat het naar voren gehaald is? Fake news? :)

[Afbeelding]
Interessant. lijkt erop dat ik het fout had. Excuus !

Goed nieuws dus eigenlijk :+

Dinsdag is inderdaad de 28ste, dus dinsdag ochtend moeten we gewoon kunnen spelen.. Maar ik weet dan niet of het seizoen al live is

[ Voor 4% gewijzigd door Visgek82 op 24-04-2026 19:23 ]

• Visgek82
London schreef op vrijdag 24 april 2026 @ 18:33:
[...]

Wat is Raxx trouwens een zuurpruim geworden zeg. Je ziet gewoon de misère als die gozer zit te streamen, niet te zuinig echt. Ga dan wat anders doen als je er eigenlijk geen reet meer aan vindt zou ik zeggen... Heel erg jammer want keek altijd graag naar hem.

Positief verrast door alle komende veranderingen trouwens! Maar weer eens een kijkje nemen, Warlock ziet er ook erg tof uit. Ben wel een beetje bang voor item bloat (vooral op het gebied van mats en resources enzo) met alle soorten content en systemen etc. We gaan het meemaken, het wordt nog eens wat na zoveel seizoenen :+
Idd. hij heeft voor mij ook behoorlijk afgedaan. zijn kennis trek ik niet in twijfel, maar dat constante negatieve gedweem van hem ben ik wel een beetje zat. het is af en toe net een kleuter. Oh well, zo belangrijk is het allemaal niet wat ze te melden hebben. Ik kijk ze voornamelijk voor de informatie , maar een TLDR versie is voor mij ook prima. Rhykker doet het op dat gebied wel beter.

[ Voor 11% gewijzigd door Visgek82 op 24-04-2026 19:27 ]

• QuZyX
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 28-04 10:03
Newbie question; Ik heb net de laatste uitbreiding (Lord of Hatred) gekocht.

Als ik vandaag begin met een nieuwe campaign, kan ik dan alles spelen met dat karakter? Of moet ik wachten tot de release is (28ste)?

Zou willen starten met een "Spiritborn" karakter :)

• Brummetje
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

Visgek82 schreef op vrijdag 24 april 2026 @ 19:22:
[...]

Interessant. lijkt erop dat ik het fout had. Excuus !

Goed nieuws dus eigenlijk :+

Dinsdag is inderdaad de 28ste, dus dinsdag ochtend moeten we gewoon kunnen spelen.. Maar ik weet dan niet of het seizoen al live is
Seizoen gaat gelijk live

• Visgek82
Heb je daar een bron voor? Want dat is niet wat raxx en rhykker gezegd hebben

• Brummetje
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Brummetje

Ginkeltjes

Visgek82 schreef op zaterdag 25 april 2026 @ 09:44:
[...]

Heb je daar een bron voor? Want dat is niet wat raxx en rhykker gezegd hebben
https://www.wowhead.com/d...meplay/season-13-overview

• Visgek82
Hmm. ook geen ofciciele bron, maar daar gaan we dan maar van uit . Ik hoorde op verschillende streams en filmpjes dat er 2-8 uur tussen zou zitten (tussen de launch van de expansion en season start) , dus vandaar dat ik het niet zeker wist.

• Visgek82
QuZyX schreef op zaterdag 25 april 2026 @ 09:15:
Newbie question; Ik heb net de laatste uitbreiding (Lord of Hatred) gekocht.

Als ik vandaag begin met een nieuwe campaign, kan ik dan alles spelen met dat karakter? Of moet ik wachten tot de release is (28ste)?

Zou willen starten met een "Spiritborn" karakter :)
Nee. je kunt dan alles spelen tot en met vessel of hatred, de huidige expansion. Je zult moeten wachten tot de nieuwe content live gaat voor je dat kan spelen. ook de warlock is niet beschikbaar. de paladin wel. Ik zou gewoon wachten tot dinsdag :)

Of bedoel je of je , als je nu begint , dinsdag (als je er dan bent) meteen verder kan met de uitbreiding? in dat geval is het antwoord ja, dat kan

[ Voor 10% gewijzigd door Visgek82 op 25-04-2026 10:05 ]

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Ik heb overigens nog nergens iets gelezen over een rebirth feature zoals D3 had. Vond het altijd wel top om max chars om te kunnen zetten naar level 1, nu moet je ze steeds deleten. Voelt toch altijd een beetje naar als je tientallen uren erin hebt gestoken.

• Bundin
  • Niet online
Zoe,. pre-release content downloaded. Heb een traag internet abo omdat ik zelden grote hopen data moet verschuiven dus dat duurde wel ff. Ik heb er in ieder geval zin in! Ik denk dat ik de hele campaign maar eens doorloop met een warlock. Dan kunnen altjes daarna gewoon alles skippen.

• Kaasje123
London schreef op zaterdag 25 april 2026 @ 10:07:
Ik heb overigens nog nergens iets gelezen over een rebirth feature zoals D3 had. Vond het altijd wel top om max chars om te kunnen zetten naar level 1, nu moet je ze steeds deleten. Voelt toch altijd een beetje naar als je tientallen uren erin hebt gestoken.
Het is precies hetzelfde. Je reset ze naar level 1 met rebirth. Ik snap deze kritiek echt totaal niet. Is het nu echt zo'n issue om 2 minuten tijd te steken in de character create screen?
Kaasje123 schreef op zaterdag 25 april 2026 @ 13:57:
[...]

Het is precies hetzelfde. Je reset ze naar level 1 met rebirth. Ik snap deze kritiek echt totaal niet. Is het nu echt zo'n issue om 2 minuten tijd te steken in de character create screen?
Het maakt logich gezien geen verschil, maar voor mensen die enige attachment aan hun karakters voelen kan het wel veel verschil maken, puur in hoe het voelt. Als je die attachment niet hebt dan maakt het niks uit inderdaad.
Ik heb me er overheen gezet en delete nu gewoon karakters uit vorige seasons, maar het blijft wel een beetje suf dat ze dat niet gewoon ingebouwd hebben.

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Kaasje123 schreef op zaterdag 25 april 2026 @ 13:57:
[...]

Het is niet hetzelfde want alle data inclusief de gespeelde tijd wordt gewist. En voor een bedrijf wat klakkeloos alle features van D3 weer in D4 stopt is het vreemd dat deze ogenschijnlijk simpele functie nog ontbreekt.

[ Voor 15% gewijzigd door London op 25-04-2026 14:08 ]

De hype train is bij mij nog niet gearriveerd. Ben wel benieuwd, maar niet hyped.

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Poops_McGhee schreef op zaterdag 25 april 2026 @ 18:59:
De hype train is bij mij nog niet gearriveerd. Ben wel benieuwd, maar niet hyped.
https://www.wowhead.com/d...ablo-has-ever-been-381394

Dit is wel een goede (p)review. Vooral het stuk over itemization kan ik erg enthousiast van worden, want juist op dat punt werd D4 continu overklast door de concurrentie. Erg veel zin om te experimenteren met de cube.

Ik ga starten met Warlock, zoals vele anderen, maar wil ook absoluut de originele classes en de nieuwe skill trees gaan testen. Frost hydra sorc lijkt me bijvoorbeeld erg tof (y) Genoeg moois aan de horizon, ik heb er wel echt zin in d:)b

• Lekker Ventje
London schreef op zondag 26 april 2026 @ 08:27:
[...]

https://www.wowhead.com/d...ablo-has-ever-been-381394

Dit is wel een goede (p)review. Vooral het stuk over itemization kan ik erg enthousiast van worden, want juist op dat punt werd D4 continu overklast door de concurrentie. Erg veel zin om te experimenteren met de cube.

Ik ga starten met Warlock, zoals vele anderen, maar wil ook absoluut de originele classes en de nieuwe skill trees gaan testen. Frost hydra sorc lijkt me bijvoorbeeld erg tof (y) Genoeg moois aan de horizon, ik heb er wel echt zin in d:)b
Ik weet nog niet waar ik mee ga beginnen, in principe is elke klasse (deels) nieuw maar ik wil zo snel mogelijk de campagne afronden. Die ga ik op normaal doen om er zo snel mogelijk vanaf te zijn en mijn sorcerer heeft wat mythic spul dus die is een goede kandidaat. Campaign zou 8 - 10 uur zijn op normaal tempo dus dat moet dinsdag lukken als ik 's ochtends gewoon in kan loggen.

Ik heb gisteren met m'n spiritborn het laatste seizoen afgerond. Net kunnen doen, en dat gaf me een tevreden gevoel. :) Vandaag nog beetje aankloten denk ik - wat bosses proberen en mats op maken. En dan wsn weer even een andere game oppakken voordat ik VoH ga spelen.... Moet die sowieso nog aanschaffen. :) haha

• Korkss
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 13:22
Er komt allemaal nieuws voor dia4?!?! Ik heb de game nog helemaal niet gespeeld. Heb hem vd week wel gedownload, dus dan ga ik eerst de storyline maar eens door en daarna zien we wel weer. Wel zin in :-)
Ik zit eens na te denken over hoe ik de uitbreiding vond.... mainstory was prima, maar eigenlijk ben ik wel teleurgesteld als het gaat om de cinematics.... so gruwelijk als dat ze in de base game waren, zo weinig aanwezig in de xpack... :|

• Bundin
  • Niet online
Ik denk dat ik maar als druid begin, was ook mn eerste in de base game. Die lock komt dan wel als iedereen er al klaar mee is :)

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15:48
RustStorm schreef op maandag 27 april 2026 @ 09:23:
Ik zit eens na te denken over hoe ik de uitbreiding vond.... mainstory was prima, maar eigenlijk ben ik wel teleurgesteld als het gaat om de cinematics.... so gruwelijk als dat ze in de base game waren, zo weinig aanwezig in de xpack... :|
Bij de vorige ben ik tijdens de campaign afgehaakt, maar deze ga ik zeker even meepakken.
De komende weken sowieso even te druk voor dit soort dingen, maar daarna even een break ingeplanned en kan deze dan ook meteen van de backlog.

Paladin ook nog niet gespeeld dus er is genoeg keuze om even lekker los te gaan :)

Het is overigens wel crimineel dat ik de game opnieuw moet kopen aangezien de PS5 de deur uit is en ik op de PC verder ga (beide zijn toch aan battle.net gelinked ?. Dat ik de expansion ff moet bijprikken snap ik wel.

[ Voor 14% gewijzigd door Bossie op 27-04-2026 09:41 ]

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Bossie schreef op maandag 27 april 2026 @ 09:39:
[...]

Bij de vorige ben ik tijdens de campaign afgehaakt, maar deze ga ik zeker even meepakken.
De komende weken sowieso even te druk voor dit soort dingen, maar daarna even een break ingeplanned en kan deze dan ook meteen van de backlog.

Paladin ook nog niet gespeeld dus er is genoeg keuze om even lekker los te gaan :)
Enjoy man :) Vast en zeker leuk om weer aan de slag te gaan met het spel :) Ik heb het erg lang links laten liggen - daarna opgepakt voor de uitbreiding - na een heeeel lange tijd. En dat was prima. :) Prima vermakelijk! Enkel met spiritborn gespeeld - zodat ik die ook heb morgen ervaren. :)

Enjoy vandaag mensch! :)

• Worra
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 11:02
Ja idd, veel plezier voor iedereen. Ik ben lekker aan het werk en zwengel hem vanavond aan. Ben wel benieuwd naar jullie ervaringen.

• Visgek82
Veel plezier en succes iedereen! Ik wacht op mijn koffie en dan gaan we los

• Tr!gger
  • Laatst online: 16:38
Patch van 38GB binnen geharkt. De muziek in het menu valt goed in de smaak! Nu maar eens een warlock gaan aanmaken en genieten hopelijk.

"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Heb vannacht al ff de intro gedaan met Warlock en echt genoten :D Straks uit werk weer verder. Veel plezier allemaal!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:19

scorpie

Supra Addict

Ik heb vanochtend even 15 min gespeeld. Smaakt (uiteraard) naar meer! Later vanavond kan ik weer :D

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Ik had gisteren bedacht dat ik het spel even ga laten zijn voor wat het is...

Maar eerlijk gezegd kriebelt het wel een beetje... ik ga deze dag even afwachten hoe dat gevoel zich ontwikkelt... en anders maar gewoon met de meute mee... ;)

En begin ik dan van voren af aan of niet... hmmmzzzz

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13:56

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Vandaag geen tijd om te spelen, morgen maar eens opstarten.
Als het goed is zit de Warlock erin toch? Zo ja, dan begin ik met een verse char.

If you don't read a newspaper you are uninformed, if you do read a newspaper you are misinformed - Denzel Washington

Gisteravond nog heel even met mn spiritborn gespeeld. Kreeg ik de mythic die ik nodig had.... of nou ja... past bij de build... mijn gosh wat maakte dat een nog groter verschil zeg. Toen maar Pit 100 run gedaan om uit te proberen. Was gelukt. :)

Was.leuk om mn character zo te eindigen. :)

• Visgek82
Ben nu level 18 , speel rustig het verhaal door. Tot nu toe zeer tevreden. de overlay map is heel prettig en het spel voelt wel echt goed aan. de nieuwe talent trees (speel paladin) vind ik erg interessant ! de sfeer en ambiance in de nieuwe uitbreiding is wel top , de muziek is ook super.

• Tr!gger
Mad-Matt schreef op dinsdag 28 april 2026 @ 10:44:
Vandaag geen tijd om te spelen, morgen maar eens opstarten.
Als het goed is zit de Warlock erin toch? Zo ja, dan begin ik met een verse char.
Warlock zit er idd in en speelt heerlijk weg moet ik zeggen tot dusver.

Ook de muziek op Skovos ben ik heel erg over te spreken. Voor mij persoonlijk beste tot nu toe in D4 _/-\o_

"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13:56

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Tr!gger schreef op dinsdag 28 april 2026 @ 10:58:
[...]

Warlock zit er idd in en speelt heerlijk weg moet ik zeggen tot dusver.

Ook de muziek op Skovos ben ik heel erg over te spreken. Voor mij persoonlijk beste tot nu toe in D4 _/-\o_
Advies om het verhaal helemaal opnieuw te starten of niet?

If you don't read a newspaper you are uninformed, if you do read a newspaper you are misinformed - Denzel Washington

• Tr!gger
Mad-Matt schreef op dinsdag 28 april 2026 @ 11:06:
[...]

Ik heb het niet gedaan en vond het ook niet nodig want in de intro:
spoiler:
zit al een recap wat er is gebeurd in de base game + 1ste expansion zodat je meteen weer up to date bent met de basis

• Bundin
  • Niet online
Mad-Matt schreef op dinsdag 28 april 2026 @ 11:06:
[...]

Ga ik wel doen, op het gemakje het hele verhaal door met zelf geknutselde build(s), daarna verder zien. Ik heb vooral besloten geen haast te maken, seizoenen duren lang zat om te doen wat ik wil.

• Visgek82
Bundin schreef op dinsdag 28 april 2026 @ 11:12:
[...]

Ga ik wel doen, op het gemakje het hele verhaal door met zelf geknutselde build(s), daarna verder zien. Ik heb vooral besloten geen haast te maken, seizoenen duren lang zat om te doen wat ik wil.
Nou , dit dus. Ik ben aan het proberen een hammerdin te maken zoals ik 'm leuk vind en toe nu toe lukt dat hèèl aardig :D lvl 25 inmiddels (vooral dankzij een event wat nogal veel xp gaf) , maar moet nu eerst even wat huishoudelijke dingen doen , dan weer verder. Tot nu toe zit ik er wel helemaal in. Ik ben wel gewoon begonnen me de nieuwste uitbreiding , want ik wist de rest nog prima.

[ Voor 6% gewijzigd door Visgek82 op 28-04-2026 11:33 ]

• TTLCrazy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:34

TTLCrazy

Listen to Frankie

Verhaal? Ik skip altijd zoveel mogelijk en ga gewoon rammen :X

just imagine: war breaks out and nobody turns up... SPECS - Ajaxied

• Visgek82
TTLCrazy schreef op dinsdag 28 april 2026 @ 12:56:
Verhaal? Ik skip altijd zoveel mogelijk en ga gewoon rammen :X
Jammer, want het verhaal is echt mooi gemaakt en ook goed. Je skipt ook een berg uitstekende cinematics.
Pagina: 1 ... 220 221 Laatste