• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 14:00
Finraziel schreef op donderdag 19 maart 2026 @ 14:34:
[...]

Ik meen dat ik het ook bij ancestral wel gezien heb, terwijl ik andere non ancestral items had zonder het probleem. Het is of random of afhankelijk van iets wat niet direct duidelijk is...

Ik ben ondertussen echter wel klaar met dit seizoen. Heb uiteindelijk een spiritborn, paladin en rogue gemaakt. Die laatste was om te kijken of iets kon met de Andariel's die gedropt was op heartseeker (was wel ok maar niet echt geweldig). Spiritborn was me te bursty/nerveus. Paladin had ik gemaakt met het idee een auradin te maken, maar begonnen met wing strike en dat ging zo goed dat ik daarbij gebleven ben. Toen ik als laatste onderdeel eindelijk dat Tyrael's aspect vond kon ik met redelijk gemak bloodied bosses op T4 afmaken en had ik ook zo de laatste season chapters af... Waarna ik even naar mijn scherm zat te staren alvorens te concluderen dat dat het was en het vrij zinloos was gewoon dom verder te levelen :+
Je kunt het snel genoeg zien. Als je aspect geen range aangeeft is het item bugged. Ik heb het nog niet gemerkt op Ancestral Bloodied legendaries.

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Paar dagen geleden lvl60 gehaald en daarna, vanwege privé omstandigheden, echt geen tijd meer gehad om te spelen. Die gaat er de komende weken ook niet komen, dus ik beschouw s12 voor mezelf als verloren.
Pagina: 1 ... 219 220 Laatste