just imagine: war breaks out and nobody turns up... SPECS - Ajaxied
If you don't read a newspaper you are uninformed, if you do read a newspaper you are misinformed - Denzel Washington
Ik heb nu mijn meeste chars op 70, inclusief een warlock. Ik speel de campagne echter met mijn minion necro.
Vandaag de campagne afronden en dan morgen verdiepen in de warplans en het craften.
Ik ben wel al een paar keer moeten uitloggen en opnieuw inloggen vanwege bugs in de campagne, dat is slordig.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Waar kwam je die bugs tegen? Ik ben nu 25 en heb nog geen bug gezien. maar ben dan ook pas net begonnenLekker Ventje schreef op dinsdag 28 april 2026 @ 13:47:
Ik speel nu rustiger dan de bedoeling was, juist vanwege het verhaal en de mooie muziek.
Ik heb nu mijn meeste chars op 70, inclusief een warlock. Ik speel de campagne echter met mijn minion necro.
Vandaag de campagne afronden en dan morgen verdiepen in de warplans en het craften.
Ik ben wel al een paar keer moeten uitloggen en opnieuw inloggen vanwege bugs in de campagne, dat is slordig.
Idd, de muziek is zalig. normaal heb ik altijd mijn eigen muziek aan bij d4, maar voor deze soundtrack maak ik (tot het gaat vervelen) graag een uitzondering.Tr!gger schreef op dinsdag 28 april 2026 @ 10:58:
[...]
Warlock zit er idd in en speelt heerlijk weg moet ik zeggen tot dusver.
Ook de muziek op Skovos ben ik heel erg over te spreken. Voor mij persoonlijk beste tot nu toe in D4
Ik had een bug bij de volgende quest:Visgek82 schreef op dinsdag 28 april 2026 @ 14:14:
[...]
Waar kwam je die bugs tegen? Ik ben nu 25 en heb nog geen bug gezien. maar ben dan ook pas net begonnen
"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke
Meh Voh viel me tegen. Maar wat ik zie en hoor is dat Lord of hatred een stuk beter is. Ben benieuwd. Ga vanavond spelen met een necro. Ben benieuwd hoe de nieuwe skilltree uit gaat pakkenVisgek82 schreef op dinsdag 28 april 2026 @ 13:14:
[...]
Jammer, want het verhaal is echt mooi gemaakt en ook goed. Je skipt ook een berg uitstekende cinematics.
Heb even naar de nieuwe content gekeken en het speelt best geinig. Denk dat ik er vanavond weer even mee verder ga.
:strip_exif()/f/image/DBlo7uMDR5HeZjBvdQdSajmL.png?f=user_large)
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Bij de laatste uitbreiding had ik op een gegeven moment geen lol meer. Daar was het alleen wachten bij een event en dan killen en weer level omhoog
Zou het dan toch zo ver zijn....het lang gezochte level...?
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
Waar Trigger het over heeft en een eindje verder waar je een heg moest slopen maar ik kon nergens op locken om damage te kunnen doen. Die eerste is al genoeg aangehaald of het forum van Blizzard. Beide keren was opnieuw inloggen voldoende.Visgek82 schreef op dinsdag 28 april 2026 @ 14:14:
[...]
Waar kwam je die bugs tegen? Ik ben nu 25 en heb nog geen bug gezien. maar ben dan ook pas net begonnen
Ik ben klaar met de campaign en ga straks nog wat pitruns doen om op minstens T8 de helltide te kunnen doen om crafting materialen te verzamelen. Deze campaign is een stuk beter dan de vorige waar ik er opeens achterkwam dat ie afgelopen was. Nu zit er wel een mooi einde aan.
Wat nu het leuke aan the pit is, is dat als je nu je balk vol hebt, de eindbaas meteen voor je snufferd staat.
Ik moet ook dat nieuwe eiland nog verder afmaken om de zes extra paragon punten te krijgen en de twee skillpunten.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Vreemd, ik kon op de ps5 wel gewoon van deluxe upgraden naar Ultimate voor alleen het prijsverschil. Als dat niet kan van Standaard naar deluxe lijkt me dat een bug…Poops_McGhee schreef op dinsdag 28 april 2026 @ 18:37:
Is best ruk als je je Standard Edition op PS5 wilt upgraden naar Deluxe Edition. Mag je gewoon weer de volle pond betalen. Schijnt op andere platforms wel te kunnen, dat je dan voor een gereduceerde prijs de upgrade kunt uitvoeren. Maar goed, er wordt dus geen upgrade gedaan hier.
Heb even naar de nieuwe content gekeken en het speelt best geinig. Denk dat ik er vanavond weer even mee verder ga.
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
Snap ik, bij wow hoef ik ook niet te weten waren ik muggen vleugels moet verzamelen of dat de kok moet helpen.TTLCrazy schreef op dinsdag 28 april 2026 @ 13:17:
[...]
Ik weet het, sommige mensen spelen WoW ook om het verhaalZonder gekheid, ik snap het wel, maar is nou eenmaal niet aan mij besteed bij een ARPG.
Diablo heeft tenminste nog een storyline tegenover een volledig leeg thema dat gevuld moet worden in wow.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919