• TTLCrazy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14:59

TTLCrazy

Listen to Frankie

Visgek82 schreef op dinsdag 28 april 2026 @ 13:14:
[...]

Jammer, want het verhaal is echt mooi gemaakt en ook goed. Je skipt ook een berg uitstekende cinematics.
Ik weet het, sommige mensen spelen WoW ook om het verhaal :X Zonder gekheid, ik snap het wel, maar is nou eenmaal niet aan mij besteed bij een ARPG.

just imagine: war breaks out and nobody turns up... SPECS - Ajaxied

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16:06

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Ik ga het maar weer eens doen, 1x gedaan bij de start, toen nog een keer voor een deel en meer niet.

If you don't read a newspaper you are uninformed, if you do read a newspaper you are misinformed - Denzel Washington

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 30-06 08:47
Ik speel nu rustiger dan de bedoeling was, juist vanwege het verhaal en de mooie muziek.
Ik heb nu mijn meeste chars op 70, inclusief een warlock. Ik speel de campagne echter met mijn minion necro.
Vandaag de campagne afronden en dan morgen verdiepen in de warplans en het craften.

Ik ben wel al een paar keer moeten uitloggen en opnieuw inloggen vanwege bugs in de campagne, dat is slordig.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 16:15
Lekker Ventje schreef op dinsdag 28 april 2026 @ 13:47:
Ik speel nu rustiger dan de bedoeling was, juist vanwege het verhaal en de mooie muziek.
Ik heb nu mijn meeste chars op 70, inclusief een warlock. Ik speel de campagne echter met mijn minion necro.
Vandaag de campagne afronden en dan morgen verdiepen in de warplans en het craften.

Ik ben wel al een paar keer moeten uitloggen en opnieuw inloggen vanwege bugs in de campagne, dat is slordig.
Waar kwam je die bugs tegen? Ik ben nu 25 en heb nog geen bug gezien. maar ben dan ook pas net begonnen :)

• Visgek82
Tr!gger schreef op dinsdag 28 april 2026 @ 10:58:
[...]

Warlock zit er idd in en speelt heerlijk weg moet ik zeggen tot dusver.

Ook de muziek op Skovos ben ik heel erg over te spreken. Voor mij persoonlijk beste tot nu toe in D4 _/-\o_
Idd, de muziek is zalig. normaal heb ik altijd mijn eigen muziek aan bij d4, maar voor deze soundtrack maak ik (tot het gaat vervelen) graag een uitzondering.

• Tr!gger
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 01-07 18:57
Visgek82 schreef op dinsdag 28 april 2026 @ 14:14:
[...]

Waar kwam je die bugs tegen? Ik ben nu 25 en heb nog geen bug gezien. maar ben dan ook pas net begonnen :)
Ik had een bug bij de volgende quest:
spoiler:
She Sleeps Within You waarbij er een fragments of memory moet verschijnen maar er gebeurde niets. Ik moest de sessie afsluiten en opnieuw starten. Daarna werkte het wel correct.

"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 30-06 14:00
Visgek82 schreef op dinsdag 28 april 2026 @ 13:14:
[...]

Jammer, want het verhaal is echt mooi gemaakt en ook goed. Je skipt ook een berg uitstekende cinematics.
Meh Voh viel me tegen. Maar wat ik zie en hoor is dat Lord of hatred een stuk beter is. Ben benieuwd. Ga vanavond spelen met een necro. Ben benieuwd hoe de nieuwe skilltree uit gaat pakken :)

• Neoseer
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16:12
Ik ga vanavond ook lekker los, samen met 3 anderen gaan we de hele campagne opnieuw spelen, ik als Paladin en de anderen gaan als Sorc, Druid en Warlock. Echt zo zin in om deze game weer te proberen. Was echt afgehaakt door het skillsysteem en end game toendestijds, viel mij tegen namelijk. Dit klinkt wel veelbelovend.
Is best ruk als je je Standard Edition op PS5 wilt upgraden naar Deluxe Edition. Mag je gewoon weer de volle pond betalen. Schijnt op andere platforms wel te kunnen, dat je dan voor een gereduceerde prijs de upgrade kunt uitvoeren. Maar goed, er wordt dus geen upgrade gedaan hier.

Heb even naar de nieuwe content gekeken en het speelt best geinig. Denk dat ik er vanavond weer even mee verder ga.

• Angeloonie
  • Laatst online: 16:53

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/x6ySGooUxTWUnl2VdHlv1Peu8zs=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/DBlo7uMDR5HeZjBvdQdSajmL.png?f=user_large
:o

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

• gupfishy
  • Registratie: Maart 2023
  • Laatst online: 15:47
Is het nu als je de uitbreiding haalt dat je dan met een nieuw char begint in het nieuwe verhaal/campaign en dan daarna nieuwe Endgame in gaat?
Bij de laatste uitbreiding had ik op een gegeven moment geen lol meer. Daar was het alleen wachten bij een event en dan killen en weer level omhoog
Zou het dan toch zo ver zijn....het lang gezochte level...?

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

• Lekker Ventje
Visgek82 schreef op dinsdag 28 april 2026 @ 14:14:
[...]

Waar Trigger het over heeft en een eindje verder waar je een heg moest slopen maar ik kon nergens op locken om damage te kunnen doen. Die eerste is al genoeg aangehaald of het forum van Blizzard. Beide keren was opnieuw inloggen voldoende.

Ik ben klaar met de campaign en ga straks nog wat pitruns doen om op minstens T8 de helltide te kunnen doen om crafting materialen te verzamelen. Deze campaign is een stuk beter dan de vorige waar ik er opeens achterkwam dat ie afgelopen was. Nu zit er wel een mooi einde aan.

Wat nu het leuke aan the pit is, is dat als je nu je balk vol hebt, de eindbaas meteen voor je snufferd staat.
Ik moet ook dat nieuwe eiland nog verder afmaken om de zes extra paragon punten te krijgen en de twee skillpunten.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• gupfishy
Wat is een beetje het doel van de end game? Zijn er meerdere dingen te doen of alleen weer zo een helltide en dan wachten totdat er weer genoeg mensen zijn?

• Kluus
  • Registratie: Oktober 2003
  • Nu online

Kluus

Gang is alles

Poops_McGhee schreef op dinsdag 28 april 2026 @ 18:37:
Is best ruk als je je Standard Edition op PS5 wilt upgraden naar Deluxe Edition. Mag je gewoon weer de volle pond betalen. Schijnt op andere platforms wel te kunnen, dat je dan voor een gereduceerde prijs de upgrade kunt uitvoeren. Maar goed, er wordt dus geen upgrade gedaan hier.

Heb even naar de nieuwe content gekeken en het speelt best geinig. Denk dat ik er vanavond weer even mee verder ga.
Vreemd, ik kon op de ps5 wel gewoon van deluxe upgraden naar Ultimate voor alleen het prijsverschil. Als dat niet kan van Standaard naar deluxe lijkt me dat een bug…
Ik ben overstag en heb hem aangeschaft... en ga aan de slag met een Paladin... lets go. :)

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13:13
TTLCrazy schreef op dinsdag 28 april 2026 @ 13:17:
[...]

Ik weet het, sommige mensen spelen WoW ook om het verhaal :X Zonder gekheid, ik snap het wel, maar is nou eenmaal niet aan mij besteed bij een ARPG.
Snap ik, bij wow hoef ik ook niet te weten waren ik muggen vleugels moet verzamelen of dat de kok moet helpen.

Diablo heeft tenminste nog een storyline tegenover een volledig leeg thema dat gevuld moet worden in wow.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Gisteravond dus even een uurtje gespeeld. Paladin aangemaakt en vol goede moed op hoogst mogelijke moeilijkheidsgraad gestart met de uitbreiding... en dat was een beetje te optimistisch... want met enkel grijze / witte gear is dat nogal een uitdaging... bij de eerste aantal normale.mobs is het al uitkijken... laat staan de eerste boss die daardoor niet goed te doen is. Haha

Vanavond maar een graadje naar beneden schroeven.

Het verhaal ga ik wel op aan. Hebben ze goed in elkaar gezet. Ik ga mijzelf prima vermaken merk ik al...

Zonde van de andere games op m'n lijst... haha

• gupfishy
Heb hem op de ps5 maar nu in het begin is het net of die op 30 fps speelt. Kan nergens performance inschakelen zo te zien

• Visgek82
RustStorm schreef op woensdag 29 april 2026 @ 06:54:
Gisteravond dus even een uurtje gespeeld. Paladin aangemaakt en vol goede moed op hoogst mogelijke moeilijkheidsgraad gestart met de uitbreiding... en dat was een beetje te optimistisch... want met enkel grijze / witte gear is dat nogal een uitdaging... bij de eerste aantal normale.mobs is het al uitkijken... laat staan de eerste boss die daardoor niet goed te doen is. Haha

Vanavond maar een graadje naar beneden schroeven.

Het verhaal ga ik wel op aan. Hebben ze goed in elkaar gezet. Ik ga mijzelf prima vermaken merk ik al...

Zonde van de andere games op m'n lijst... haha
Die gaan nergens heen toch? En over de datum gaan ze ook niet :)

• Lekker Ventje
gupfishy schreef op dinsdag 28 april 2026 @ 20:28:
Wat is een beetje het doel van de end game? Zijn er meerdere dingen te doen of alleen weer zo een helltide en dan wachten totdat er weer genoeg mensen zijn?
De spelers zijn nu over meer moeilijkheidsgraden verdeeld in helltide dus het zal de komende tijd in de bovenste tiers wel wat rustig zijn.
Maar er is voorlopig genoeg te doen met het verzamelen van crafting stuff en de set items. Hoe hoger je tier, des te beter ook de spullen die je vindt en het is het dan ook waard om zo hoog mogelijk te komen.

Ik heb gisterenavond nog met mijn druids rondgelopen en shred gaat nog steeds als de brandweer, wel jammer dat de chest veranderd is, die voegt weinig meer toe aan een shred build. Bij mijn petbuild heb ik aangevinkt dat ik als beer mijn basis skill wil doen om meer armor te hebben, maar je blijft dan best wel lang als beer rondlopen zonder een skill te gebruiken. Daar ben ik blij mee, telkens shape shiften vind ik niets.
Tot nu toe ben ik tevreden over de veranderingen.

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
Toch met de Warlock begonnen gisteren. Totaal niet mijn class maar vind het toch wel wat grappig. Alleen wel even ontdekken wat lekker samenwerkt. Uiteindelijk speel ik nu enkel met Hellfire skills.

Molten Bomb samen met Hell Fracture om snel op te laden voor Apocalypse.
Sigil of Chaos voor buffs
Dark Prison (Chain) voor defense
Rampage voor mobility en buffs.

Ik vind die skill modifiers echt wel game changing. Skills worden écht anders ipv een half gaar buffje zoals het eerst was. Ben heel benieuwd naar de andere skilltrees, maar ga pas na de campaign een andere class proberen. Nu level 46 :P

• SideShow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-07 20:17

SideShow

Administrator

Leuk en mooi die expansion. Ook warlock gestart, ik speel niet zo graag met caster classes (allemaal nietszeggende "effectjes", geef mij maar dik zwaard), maar geef het wel even een kans.

Momenteel echte hoogdagen voor gamers, ik weet echt niet wat eerst te spelen.

• Alekz87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 29-06 07:13
Zag alweer een warlock levelingbuild met 4 yellow items op torment 4.

https://mobalytics.gg/dia...ws-warlock-leveling-guide

[ Voor 40% gewijzigd door Alekz87 op 29-04-2026 09:26 ]

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

• gupfishy
Meer mensen last van low fps op de ps5? Al gedwongen naar performance maar toch zeker geen 60

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:25
Alekz87 schreef op woensdag 29 april 2026 @ 09:25:
Zag alweer een warlock levelingbuild met 4 yellow items op torment 4.

https://mobalytics.gg/dia...ws-warlock-leveling-guide
Die gebruik ik sinds gisteravond ook, nadat ik een andere Dread-Claws build geprobeerd had. Deze ging meteen als een malle en waar ik eerst nog moeite had met normal blies ik nu door expert heen. Maar nu ik lvl 27 ben lijkt ie weer wat te "stallen".

Warlock speelt wel leuk, maar heb nog niet het wow gevoel zoals ik bij EA met de paladin had. We gaan het zien :)

Join het GoT Pulse-Team!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
Iemand deze al ontrafeld? Die vierkantjes kun je indrukken maar er (lijkt) Niets te gebeuren, want zodra je er af gaat gaan ze weer omhoog.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/W2GTNaRR5-8skLfJ-MmZ7GWug0g=/800x/filters:strip_exif()/f/image/TfPJbzMUAAANsIawcGnWA3l3.png?f=fotoalbum_large

• DaWizza
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Angeloonie schreef op woensdag 29 april 2026 @ 09:53:
Iemand deze al ontrafeld? Die vierkantjes kun je indrukken maar er (lijkt) Niets te gebeuren, want zodra je er af gaat gaan ze weer omhoog.
[Afbeelding]
Niet ontrafelt maar een idee: party van 4 regelen en allemaal tegelijk indrukken?

SUZ-SWM80VA & ERSD-VM2D, 200L SWW, 5330Wp O 45°, 2870Wp W 45°, 820Wp Z 10°, Zendure 2400AC 8,64kWh thuisbatterij, Fresh-r on the wall compac WTW

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

papadag vandaag en de kinderen zijn vrij tam, dus kan lekker spelen.

Zojuist lvl 23 geworden met mn Warlock.
Ik geniet weer erg van het nieuwe verhaal, maak me niet druk om m'n build, dat komt later wel.

If you don't read a newspaper you are uninformed, if you do read a newspaper you are misinformed - Denzel Washington

• EasyChefque
  • Registratie: September 2024
  • Laatst online: 24-06 12:34
Hey hallo,
Deze vraag zal vast wel al een aantal keer gesteld zijn. Maar is het het waard om in te stappen in Diablo 4 op dit moment?
Ik heb Diablo 4 op release gekocht, maar destijds greep het me nog niet zo goed.
Nu ik wat meer beelden heb gezien en ik nu wel degelijk weet wat ik kan verwachten wil ik het misschien toch nog een kans geven.
Nu zie ik dat er inmiddels alweer 2 uitbreidingen zijn geweest, dus ik vroeg me af of dit wellicht hét moment kan zijn voor nieuwe spelers?

Daarnaast een subvraag: Want ik zag ook dat Diablo 2 Resurrected nu op Steam te verkrijgen is. Is het het waard om die te spelen t.o.v. 4? En is het het uberhaupt nog waard om Diablo 2 te spelen tegenwoordig?
Ik speel voornamelijk deze games solo.

• sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12:59
EasyChefque schreef op woensdag 29 april 2026 @ 11:45:
Hey hallo,
Deze vraag zal vast wel al een aantal keer gesteld zijn. Maar is het het waard om in te stappen in Diablo 4 op dit moment?
Ik heb Diablo 4 op release gekocht, maar destijds greep het me nog niet zo goed.
Nu ik wat meer beelden heb gezien en ik nu wel degelijk weet wat ik kan verwachten wil ik het misschien toch nog een kans geven.
Nu zie ik dat er inmiddels alweer 2 uitbreidingen zijn geweest, dus ik vroeg me af of dit wellicht hét moment kan zijn voor nieuwe spelers?

Daarnaast een subvraag: Want ik zag ook dat Diablo 2 Resurrected nu op Steam te verkrijgen is. Is het het waard om die te spelen t.o.v. 4? En is het het uberhaupt nog waard om Diablo 2 te spelen tegenwoordig?
Ik heb Diablo 4 ook niet héél erg veel gespeeld, maar wel het verhaal uitgespeeld. Als je dat al niet leuk vond dan denk ik niet dat er een DLC/uitbreiding kan komen die de boel leuk voor je maakt. Meer classes en andere balance lijkt mij dan niet de oplossing. Wellicht action rpg überhaupt niet wat je zoekt?

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

• durotan
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 27-05 13:28
[Afbeelding]
En als je netherstep gebruikt om op alle 4 te komen?

• SideShow
  • Laatst online: 01-07 20:17

SideShow

Administrator

gupfishy schreef op woensdag 29 april 2026 @ 09:35:
Meer mensen last van low fps op de ps5? Al gedwongen naar performance maar toch zeker geen 60
Is al van op launch dat het zo is? Draait vierkant. Beklaag me dat ik de game (ook) gekocht heb op PS.
Is dit trouwens ook niet bij PoE2 zo? Slechte performance?

• Visgek82
[Afbeelding]
Denk dat je hier 8 spelers voor nodig hebt
EasyChefque schreef op woensdag 29 april 2026 @ 11:45:
Hey hallo,

Eh ja, beide games zijn cool...
Ik ben niet eens zo heel hardcore, maar Diablo 2 resurrected had ik al op battle.net, en opnieuw op Steam gekocht toen de warlock daarop uitkwam en toch weer 126 uur in zitten.
Verder moeilijk iets over te zeggen als je niet specifieke punten hebt waar je een probleem mee had of zo. Diablo 4 is in ieder geval heel veel beter geworden dan bij launch (heb nog niet nu met de uitbreiding gespeeld maar daarvoor werd het al steeds beter). En als je de nieuwste uitbreiding koopt krijg je de vorige er gratis bij.

Gamertag: FinrazielNL

• Visgek82
Trouwens, kudo's voor Blizz, totaal geen lag, disconnects or queue gezien. bij mijn weten zijn de servers ondanks de grote drukte gewoon online gebleven (?) , dus toppie
Kluus schreef op dinsdag 28 april 2026 @ 21:16:
[...]

Vreemd, ik kon op de ps5 wel gewoon van deluxe upgraden naar Ultimate voor alleen het prijsverschil. Als dat niet kan van Standaard naar deluxe lijkt me dat een bug…
Schijnt bij de ene wel en bij de andere niet te werken. En bij mij werkt het dus niet. Lol
Maakt niet uit, ik doe het wel zonder de leuke extra’s.

• Lekker Ventje
Visgek82 schreef op woensdag 29 april 2026 @ 13:36:
Trouwens, kudo's voor Blizz, totaal geen lag, disconnects or queue gezien. bij mijn weten zijn de servers ondanks de grote drukte gewoon online gebleven (?) , dus toppie
In die nieuwe hoofdstad heb ik weleens lag als ik geteleport ben, maar dat is maar enkele seconden. Helpt wellicht niet dat ik zowel met mijn druid als necro met summons rondloop. En het is best druk op dat plein.

• Tr!gger
  • Laatst online: 01-07 18:57
De campaign zit erop. De muziek is echt geweldig van begin tot eind. Dat sleepte me met veel goede vibes door het verhaal heen. Echt zelden dat ik zo heb zitten genieten in een game de laatste tig jaar. Chapeaux voor het music team. Al met al stukken beter dan de vorige expansion.

"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke

• Bundin
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
De base game campaign is hier af, net Nahantu in gegooid. Was lang geleden dat ik die helemaal gespeeld heb. Zeker met de kennis van wat nog gaat volgen was het prima vermaak. Dus de nieuwe content moet nog ff wachten maar dat loopt ook niet weg :)

• Hans1990
  • Niet online
Visgek82 schreef op woensdag 29 april 2026 @ 13:36:
Ik heb dinsdag 1 disconnect gehad om 17:45. Waarschijnlijk alle Nederlanders die hun voerbakje leeg hadden en doorrenden naar Diablo 4? 8)7 Maar verder idd totaal geen issues. Ik zat er ook binnen 5 minuten weer in toen karakter opgeslagen was en ik opnieuw kon inloggen. Login queue altijd instant.

Ik heb Diablo sowieso niet veel gespeeld, dus ik heb geen referentie of Diablo 4 z'n legacy kan evenaren. Maar ik ben nu met een kameraad de story weer aan het herspelen, en dan meteen door met de 2 DLCs.

Vorige keren gespeeld met Barbarian, dit keer Spiritborn gekozen. Ik moet zeggen als iemand nog een noob vriendelijke klasse zoekt; ik vind deze nog veel simpeler spelen dan Barbarian. Ik zit nu op level 45, en heb voor het levelen prioriteit gegeven aan een wapen die Life On Hit geeft. Ik heal zoveel dat ik zelden health potions nog aanraak O-) . Je hebt ook best veel mobility op het slachtveld en met Scourge ook een disengage..
Ik doe alleen nog niet zoveel damage, maar genoeg sustain dat ik overal wel doorheen kom. Nog eens kijken waar dat aan ligt.

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Ik heb best wel veel last van rubberbanding, maar verder speelt het heel soepel. Gisteren weer een flinke slag kunnen maken, vanavond weer eens verder.
spoiler:
Ik heb zojuist het laatste deel van het mes gevonden
De Warlock speelt lekker, maar m'n build gaat nog even "all over de place". Tot zover geen enkele moeite om dingen te killen (normal), dus ik vind het wel best, ook pas 3 legendaries gevonden, allemaal relatief nutteloos en de eerste 2 ook alweer vervangen.

• Iusedto
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11:34
Voor het eerst ook maar weer eens gestart met D4.
1 avond een paladin gespeeld en gisteren een warlock.
Klinkt misschien gek maar ik vond het niet prettig spelen.
Mis een bepaalde klik (gevoel)

Denk dat ik vanavond een sorceror ga proberen

FUMES et CARNES

• Visgek82
Iusedto schreef op donderdag 30 april 2026 @ 09:28:
Voor het eerst ook maar weer eens gestart met D4.
1 avond een paladin gespeeld en gisteren een warlock.
Klinkt misschien gek maar ik vond het niet prettig spelen.
Mis een bepaalde klik (gevoel)

Denk dat ik vanavond een sorceror ga proberen
Gelukkig zijn er meer classes en talloze builds, je kunt altijd ook zelf iets in elkaar frummelen.

• sfx32
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15:57
Gisteren verhaal uitgespeeld en moet zeggen ...omg wat een goed verhaal.
Beste verhaal van de 3 verhalen (base , VoH en LoH).
Ook duimpje voor het werk aan de pala , 1season talent tree gebruikt en nu gelijk een nieuwe talent tree. Kados
Verder vind ik de Lock wat tegenvallen.
Hellion Sting met tailspikes gedaan en je speelt als een naaimachine :D
Had wat meer minions verwacht.
Maar das een klein minpuntje.
Voor de rest is het top.
Misschien straks maar een nec of weer een pala aanmaken.
Eerst 70 hitten en dan zien wat de Lock dan doet.

• Kluus
  • Registratie: Oktober 2003
  • Nu online

Kluus

Gang is alles

Ik ben nu denk ik ongeveer halverwege het verhaal en vind het allemaal ook nog zeer vet. We gestart met een rogue omdat ik zin had om die class weer te spelen maar zag later dat er pally/lock specifieke taken in de seasonal journey zitten :+. Dus straks als het verhaal uit is toch maar eens de seasonal endgame starten met een warlock (paladin heb ik al gespeeld met mijn pre-order).

• Iusedto
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11:34
Visgek82 schreef op donderdag 30 april 2026 @ 09:32:
[...]
Gelukkig zijn er meer classes en talloze builds, je kunt altijd ook zelf iets in elkaar frummelen.
Dat ga ik maar doen :)
Is D4 eigenlijk "blind" te spelen ?
Wil het liefst geen builds gaan opzoeken, maar alles zelf testen

FUMES et CARNES

• Visgek82
Iusedto schreef op donderdag 30 april 2026 @ 11:22:
[...]

Dat ga ik maar doen :)
Is D4 eigenlijk "blind" te spelen ?
Wil het liefst geen builds gaan opzoeken, maar alles zelf testen
Zeker :) heb nooit anders gedaan

• Visgek82
Campagne uit . Zonder iets te vertellen en zonder spoilers, maar wat een geweldige ervaring voor mij. Ik heb ontzettend genoten van de campagne. Heb het op Expert gespeeld van begin tot eind. Qua storytelling, "epicness" en algehele feel , en vooral de muziek , wat mij betreft by far de beste campagne ooit in een Diablo game.

[ Voor 26% gewijzigd door Visgek82 op 30-04-2026 11:32 ]

• Luxurydiver
  • Registratie: Mei 2006
Ben lekker begonnen in de nieuwe expansion. Na 6 uur was de campaign klaar (als casual speler). Heb genoten van de campaign. Mooi geintegreerd verhaal, zeer mooie cut scenes en prima einde.
Nu in de end game met een Warlock build die lijkt op de D3 Witch Doctor exploding chicken build. Mandatory item de Unique Cage of Madness, Hij kwam pas goed tot leven na flink wat Tempers met Demonology Dmg%. De build is een combinatie van een autobomber met de exploding angry lunatics welke je eruit poept iedere 0.5 seconde en die rennen keihard naar een tegenstander en exploderen daar voor nu tussen de 150-400k schade per boom. Hoe langer je blijft rondrennen, hoe hoger de damage. Als ik dan zelf explodeer temidden van blauwe of gele packs dan zijn ze nu in T2 (ik paragon 45) in een keer weg. Eindbaas T2 Pit in 2x 5sec boom weg.
De build heeft naar mijn mening potentie, want ik ga nu op zoek naar uniques met x %damage op basic skills en daar heb je er wel wat van. Ook heb ik nog de charms waar ik slecht 2 charms bezit met demonology +X . Bezit nu momenteel alleen de unique helm die de build start, nog steeds niet ideale legendary items, alsook mis ik nog wat aspects.
Erg leuk ook zijn de warplans doen, waarbij je de experience van de end game content kan verzwaren & veranderen voor nog meer loot.
Kijk uit naar een lang vrij weekend om lekker te gaan "knallen"

Apple, AP, Porsche, Rolex & Panerai

Denk even lekker met D4 verder te gaan, kan ik door een invisible wall Lycander niet in. Opnieuw opstarten, difficutly veranderen (was een tip op internet) niks werkt. Ik kan gewoon niet verder met de quests.

Wel, dan niet. Ik ga wel Crimson Desert verder spelen.
Mijn character gaat steeds terug in quest progression wanneer ik uitgelogd ben... nou ja... tis niet anders. :)

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16:43
Ik heb de expansie ook laatst gekocht...
Hoe zit het trouwens met de storyline van de nieuwe expansion?

Kun je daar gewoon mee beginnen als je een lvl 1 char begint of moet deze eerst 60 zijn?
Aggressor schreef op donderdag 30 april 2026 @ 18:07:

Kun je daar gewoon beginnen als je een lol 1 char begint of moet deze eerst 60 zijn?
Je kan gewoon met een level 1 character beginnen met de nieuwse xpack campaign. :)

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Wudijo z'n Dread Claws build bevalt zeer goed, lekker hakken nu en net lvl 70 geworden. Warlock maakt wel een wat mindere impact op me dan Paladin deed maar vind het alsnog een badass class.

Blizzard heeft trouwens geen woord gelogen over dat store cosmetics steeds uitbundiger worden naar mate de tijd vordert. Wat een flashy en RGB sets allemaal, ik hou ervan maar het past niet echt bij het duistere D4 sfeertje :P

Import the third world, become the third world

Weer een bug tegengekomen. Dat is #2 vandaag. Eerst kon ik een gebied niet in, invisi wall. Nu met een omweg wel naar binnen, maar je kunt geen skills gebruiken. Dus, je wordt gewoon de pan in gehakt, zonder dat je wat terug kan doen.
Blizzard heeft weer een staaltje rotzooi afgeleverd.
D4 gaat weer in de doos en komt er pas na een paar patches uit. Klaar mee.

• Jaer
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15:05
De RNG is mij goed gezind, binnen 1,5 uur mn auradin charm 5 piece compleet met lekkere rolls ook nog. Wat een malle set is dit zeg, supere boost.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-ozqpmwxYNAjyB4DfzXWiNMAlmI=/x800/filters:strip_exif()/f/image/OSW6sO5255OT0iYXb4SvNNhJ.png?f=fotoalbum_large

Als je geen mythics krijgt vandaag.. sorry , ze droppen echt als een malle op het moment. Dit is van vanavond.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2RWro8emdJfHSEr4lTNPnIq2EHo=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/lVFVo5HznlbR24rE6nGMGpfa.png?f=user_large

[ Voor 68% gewijzigd door Jaer op 30-04-2026 20:34 ]

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 01-07 22:18

The Chosen One

Zie signature!

Aggressor schreef op donderdag 30 april 2026 @ 18:07:

Kun je daar gewoon mee beginnen als je een lvl 1 char begint of moet deze eerst 60 zijn?
@RustStorm
Je kunt idd gewoon lvl 1 zijn. Daar ben ik nu ook begonnen. Heb wel het idee dat sommige bosses wat lastiger zijn omdat je bijv geen (of weinig) multiple dodges hebt e.d. Speel op... 3e niveau. 4e is vooral in het begin gewoon (praktisch) niet te doen.

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

• sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
Ik dacht even met een altje verder te spelen maar overal zijn alle skills gereset en dan is het wel erg veel om uit te zoeken :X .

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

• Alekz87
London schreef op donderdag 30 april 2026 @ 19:14:
Wudijo z'n Dread Claws build bevalt zeer goed, lekker hakken nu en net lvl 70 geworden. Warlock maakt wel een wat mindere impact op me dan Paladin deed maar vind het alsnog een badass class.

Blizzard heeft trouwens geen woord gelogen over dat store cosmetics steeds uitbundiger worden naar mate de tijd vordert. Wat een flashy en RGB sets allemaal, ik hou ervan maar het past niet echt bij het duistere D4 sfeertje :P
Ik schrik nog steeds van de prijzen. Een mooi setje heeft dezelfde prijs als de hele DLC….

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

• Lekker Ventje
Jaer schreef op donderdag 30 april 2026 @ 19:42:
De RNG is mij goed gezind, binnen 1,5 uur mn auradin charm 5 piece compleet met lekkere rolls ook nog. Wat een malle set is dit zeg, supere boost.

[Afbeelding]

Als je geen mythics krijgt vandaag.. sorry , ze droppen echt als een malle op het moment. Dit is van vanavond.

[Afbeelding]
Hoe kom jij aan die mythics? Gewoon mazzel of ben je er echt voor aan het farmen? Ik heb er nog geen gezien en weet ook niet hoe ik ze kan craften. Volgens internet zou dat in de cube moeten maar ik zie die optie niet.

Ik heb gisteren mijn set voor mijn minion necro compleet gemaakt en dat is een best verschil. Ik kan permanent army of dead spammen en dat is 450% damage. Samen met de drie golems is dat een beste hoeveelheid burst damage. Ik ben echter nog niet sterk genoeg om T10 comfortabel te kunnen doen.

Welke class vinden jullie het tofst van de nieuwe? Paladin of Warlock?
Ga denk ik volgende week ook weer eens terug komen naar Diablo IV. Niet meer gespeeld sinds season 3 volgens mij.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

• Alekz87
Ricmaniac schreef op vrijdag 1 mei 2026 @ 08:03:
Ga denk ik volgende week ook weer eens terug komen naar Diablo IV. Niet meer gespeeld sinds season 3 volgens mij.
Ik persoonlijk de paladin. Soort holy warrior! Je hebt een flink stuk overgeslagen zo te lezen. Elke class is eigenlijk nieuw deze dlc. Talent trees voor iedereen zijn vernieuwd. Ik zou zeggen: kies wat je het tofst vind!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Alekz87 schreef op vrijdag 1 mei 2026 @ 08:00:
[...]

Ik schrik nog steeds van de prijzen. Een mooi setje heeft dezelfde prijs als de hele DLC….
Snap ik wel ja, het zijn ook wel prijzige cosmetics als je weet dat de base game en alle dlc's ook geld kosten. Ik prefereer zelf ook het PoE model, gratis base game en betaalde cosmetics. Maar goed, je kan niet altijd 6 gooien... Haal zelf wel eens een setje of een mount, dus ik hoor bij de target audience denk ik dan maar >:)
Paladin is thematisch mijn favoriete class ooit in welke game dan ook, dus dat is een makkelijke keus voor mij. Denk ook dat de Paladin in D4 wat beter in elkaar zit dan de Warlock maar beiden hebben echt veel toffe builds en flashy animaties.

• Jaer
Lekker Ventje schreef op vrijdag 1 mei 2026 @ 08:02:
[...]

Hoe kom jij aan die mythics? Gewoon mazzel of ben je er echt voor aan het farmen? Ik heb er nog geen gezien en weet ook niet hoe ik ze kan craften. Volgens internet zou dat in de cube moeten maar ik zie die optie niet.

Ik heb gisteren mijn set voor mijn minion necro compleet gemaakt en dat is een best verschil. Ik kan permanent army of dead spammen en dat is 450% damage. Samen met de drie golems is dat een beste hoeveelheid burst damage. Ik ben echter nog niet sterk genoeg om T10 comfortabel te kunnen doen.
Het was bizar, maar de undercity met de mogelijke mythic keuze en iedere run dropte er een

• Visgek82
Schijnt trouwens dat niet paladin, niet warlock maar Barb het sterkst is tot nu toe in dit seizoen. So far de theorie dat warlock overpowered zou zijn om meer expansions te verkopen :) dat kan natuurlijk later nog veranderen. Ik ben nu zelf net max level geworden met 1 char en met battleplans bezig, tot nu toe een leuke feature. had gehoopt dat ik echt nooit meer naar helltides zou hoeven, maar dat is helaas niet het geval.

[ Voor 69% gewijzigd door Visgek82 op 01-05-2026 09:00 ]

• Kieft91
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 16:52
Gisteravond ook begonnen als Paladin, uurtje gespeeld en vind het alweer heel gaaf. was hier wel aan toe :)
Beetje rustig ontdekken, alles lezen en doen, heerlijk.

• Marascon
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13:32
Ben gister ook maar weer eens begonnen, tot nu toe wel plezier,

Wel weer mijn comfort pick gedaan en Barb gekozen, nu nog geen idee welke build ik ga spelen, heb ook al lang niet meer gespeeld, dus eerst maar weer lekker inkomen en de tijd nemen aller (her)ontdekken

• MetalPool
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 14-06 16:42

MetalPool

Boe!

Jij moet gewoon pala spelen. Rogue is je main in wow toch? Pala schijnt leuk te zijn....ik moet m ook nog proberen :-)

Games don't make you violent. Lag does! Battlenet: MetalPool#2909

Jaer schreef op donderdag 30 april 2026 @ 19:42:

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Dat is wel insane hoor. Ik hoop eerlijk gezegd dat het niet ZO makkelijk gaat zijn om de mythics te krijgen. Maargoed, ik ben daar echt nog lang niet. :)

Eerst lekker door met de campaign en m'n paladin. Vermaak me goed. En vind het verhaal tot nu toe echt te gek.

Hopelijk vanavond weer verder... :)

• Bundin
  • Niet online
Ik ben enorm te spreken over het verhaal tot zover en gek ver ben ik nog niet. Ik ga met m'n bijeengeraapte yellow gear lekker door tot de campaign af is, daarna wel echt nadenken over gear en stats enzo.

No rush! Seizoen duurt lang zat :)

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Bundin schreef op vrijdag 1 mei 2026 @ 18:17:
Ik ben enorm te spreken over het verhaal tot zover en gek ver ben ik nog niet. Ik ga met m'n bijeengeraapte yellow gear lekker door tot de campaign af is, daarna wel echt nadenken over gear en stats enzo.

No rush! Seizoen duurt lang zat :)
Die mindset is het beste :) Die streamers en blasters die na 3 dagen alweer gaan klagen dat er niets te doen is zijn best vermoeiend.

Lekker op je eigen tempo alles ontdekken, er is echt meer dan genoeg te doen. Ik heb net de torment 7 aangetikt maar denk dat ik ook al wel naar torment 8 kan doorstomen. Zojuist ook de ring gescoord die ik nodig heb voor de Tyrant Grasp build dus morgen maar eens respeccen en die build gaan ontdekken :D

Blizzard heeft echt goed werk geleverd zeg, ben onder de indruk _/-\o_

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Hey... ging zo lekker. "graphics innitiation error"...

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

• Jack_Mojo
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 01-07 20:36
Mooie uitbreiding hoor. Stories in games pakken mij nooit zo, dus hier ook niet echt gevolgd. Dat begin op de boot was wel gaaf.

Na level 70 had ik het in T1 wel even lastig doordat ik totaal geen idee had wat ik kon cq moest doen. Begon met een minion Warlock, maar dat beviel me niet zo. Na het switchen naar een dread claw (noem je dat zo?) beviel het me allemaal een stuk beter. Progressie voelt goed, war plans zijn een mooie toevoeging en ook kan ik me wel een tijdje vermaken met die gokkast, die cube ofzo.

Niks mis mee.

En die achtergrond muziek, genieten :o

Kan me nog herinneren dat je in seizoen 1 alleen maar nightmare dungeons aan het doen was, dat was toen een soort pit. Meer was er niet.

Aardige stappen heeft Blizz gemaakt :)

[ Voor 3% gewijzigd door Jack_Mojo op 02-05-2026 00:33 ]

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

https://www.wowhead.com/n...o-4-lord-of-hatred-381504

WoW tier 2 en een heleboel WoW legendaries en zelfs de Anzu mount nu allemaal te verkrijgen in D4.. voor behoorlijk wat eurootjes. Het verbaast mij ook weer niets, maar dat ze zelfs die reliquary achter een paywall stoppen is toch wel jammer. Die van Doom was tenminste wel gratis :P Ach ja... 8)7

London schreef op zaterdag 2 mei 2026 @ 03:53:
https://www.wowhead.com/n...o-4-lord-of-hatred-381504

WoW tier 2 en een heleboel WoW legendaries en zelfs de Anzu mount nu allemaal te verkrijgen in D4.. voor behoorlijk wat eurootjes. Het verbaast mij ook weer niets, maar dat ze zelfs die reliquary achter een paywall stoppen is toch wel jammer. Die van Doom was tenminste wel gratis :P Ach ja... 8)7
Uiterst jammer! Vooral gewoon de prijs ervan terwijl ze net zo’n expansion verkopen.

Moet zeggen trouwens dat ik bloodfang echt gefaalt vind.. Miss dat die mooier is ingame maar die wowhead foto’s zien er slecht uit.

Judgement als paladin set is wel een fomo trigger 😝 zo’n beetje de meest iconische tier set uit heel WoW

Ricmaniac schreef op zaterdag 2 mei 2026 @ 07:56:
Moet zeggen trouwens dat ik bloodfang echt gefaalt vind.. Miss dat die mooier is ingame maar die wowhead foto’s zien er slecht uit.

Judgement als paladin set is wel een fomo trigger 😝 zo’n beetje de meest iconische tier set uit heel WoW
Ik moet zeggen dat ik de paladin en warrior sets echt gruweliijk vind. Dat zijn wat mij betreft de sets waar hem draait binnen WoW... Zeker de warrior set ziet er in D4 echt enorm gaaf uit.

Ik kan me gelukkig goed inhouden. Maar ik kan me voorstellen dat wanneer je niet goed in staat bent om jezelf in te houden, dit soort sets er echt voor zorgen dat je je geld er aan uit geeft... Vooral de kids die met CC van mama en papa aan de slag kunnen.... ;)

Raven Lord mount... in WoW was ik enorm trots dat ik die had - als een van de weinigen ingame... en ik moet zeggen: in D4 ziet ie er ook echt tof uit. :)

Ondanks dat ik al die cosmetics echt wel heel tof vind; horen ze niet in het diablo universum. :)

RustStorm schreef op zaterdag 2 mei 2026 @ 08:40:
[...]

Ondanks dat ik al die cosmetics echt wel heel tof vind; horen ze niet in het diablo universum. :)
Dit laatste geldt voor mij dus ook ja. Vind sowieso gear progression tof om te zien ipv altijd maar hetzelfde outfitje. net als WoW voor trasmog.

Maar snap de mensen ook die er wel wat centjes aan uit willen geven.

Vind het persoonlijk alleen gewoon TE duur om het te accepteren. Alles voor het melken van geld.
En gelijk na zo'n expack release voelt gewoon als een naaistreek maar maybe thats me :P

Heb in ieder geval wel zin om volgende week te beginnen met de uitbreidingen :D
Ook gezien ik die eerste uitbreiding nooit gespeeld heb.

• Jaer
Weer wat progressie en ondanks de advies build na deze drop speel ik hiermee... wat een upgrade aan de skill tree zeg

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0Y4ak-PQw6u6JI9VOGwtY_qQkMw=/x800/filters:strip_exif()/f/image/VaCZ0224mDmxY5EqlqykO3Kt.png?f=fotoalbum_large

• Rhodan
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06:29
Ik heb persoonlijk helemaal niets met al die cosmetisch dingen.
Wanneer ik een nieuw karakter maak, klik ik meestal ja en amen en ga ik spelen.
Ik heb trouwens wel wat Titan Quest vibes met de nieuwe uitbreiding, zeker que graphics in de nieuwe regio.
Voor de rest geeft D4 weer veel spelplezier.

Diablo 3 profiel Mijn XDA profiel mijn pc specs]

• Bundin
  • Niet online
De warlock nemesis set is tempting me something fierce. Maar dan zou ik plat moeten bijkopen en dat gaan we niet doen. Ik spaar lekker door met de 200/seizoen en over... 8 seizoenen kan ik een armorset betalen :D

Van de reliquary vond ik alleen de headstone geinig, die is gratis, dus daar kom ik goed weg.

[ Voor 18% gewijzigd door Bundin op 02-05-2026 11:08 ]

• Stef120
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11:46
Iemand ervaring met het spelen van Diablo 4 op een handheld?
Ik heb zelf een Rog ally en krijg toch wel fomo met het lezen van dit topic

• Bundin
  • Niet online
Het werkt op consoles, dus zal wel goedkomen lijkt me?

• Stylze
  • Laatst online: 15:25
Ricmaniac schreef op zaterdag 2 mei 2026 @ 08:50:
[...]

Dit laatste geldt voor mij dus ook ja. Vind sowieso gear progression tof om te zien ipv altijd maar hetzelfde outfitje. net als WoW voor trasmog.

Maar snap de mensen ook die er wel wat centjes aan uit willen geven.

Vind het persoonlijk alleen gewoon TE duur om het te accepteren. Alles voor het melken van geld.
En gelijk na zo'n expack release voelt gewoon als een naaistreek maar maybe thats me :P

Heb in ieder geval wel zin om volgende week te beginnen met de uitbreidingen :D
Ook gezien ik die eerste uitbreiding nooit gespeeld heb.
Mja ik vind dus dat blizzard de hele game verkloot heeft bij WoW toen ze met transmogs kwamen en dus los uiterlijk van gear gingen verkopen in de shop en dat dus iedere idioot er bij kan lopen alsof ze de ziekste eindgame hebben doorlopen. Sindsdien was mijn interesse in de game een stuk minder geworden omdat je normaal kon zien aan de vette gear die iemand was dat ze de sickste raid boss neer hadden gehaald als eerste of met PVP veel hadden gehaald etc die hadden altijd gewoon de vetste gear en daar keek je dan als bijv nog beginnende noob tegenop en als jij hetzelf was ging je dat showen in Ironforge als je thunderfury had oid.

Zelfde geld hier ook bjj Diablo doordat je de vetst uitziende gear kan kopen in plaats van door moeilijke endgane te doen haalt dat toch een stuk magie weg vind ik.

Ik snap dat ze er veel geld mee verdienen, maar aan de andere kant maakt het de game gewoon een stuk minder leuk imo.

Playstation 5 / Switch 2

• sfx32
Thnx Rhodan
Dacht ik waarschijnlijk de enige was met een tq gevoel in het nieuw gebied.
Dank gisteren in game voor de hulp btw.geen idee meer wie zei agro is die balk naast minimap volkrijgen.
Toch nog een vraagje , is er een app die seasons rank beter uitlegt? Zoals gisteren waar je je hatred kon zien.
Tia

[ Voor 11% gewijzigd door sfx32 op 02-05-2026 13:50 ]

• gupfishy
Net de campaign uitgespeeld van hatred. En die is echt heel goed. Verhaal van top crpg niveau. Wel op normal gedaan en nu eens kijken wat ik allemaal kan gaan doen. Nog op het niveau van "hoger item level is equippen"
Ik moest het spel van mezelf weer even uit zetten... lang geleden dat ik zoiets "geforceerd" moest doen...

Vanavond weer verder oppakken. :)

• Kakkerlak
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14:39
Stef120 schreef op zaterdag 2 mei 2026 @ 11:59:
Iemand ervaring met het spelen van Diablo 4 op een handheld?
Ik heb zelf een Rog ally en krijg toch wel fomo met het lezen van dit topic
Ik speel het hier op een Steam Deck en speelt echt heerlijk. Bediening is echt goed en de performance is ook meer dan prima. Heel soms een beetje lag in menus en in game ook maar niet storend voor mij. Ik vindt het echt een heerlijk spel voor als je op de bank ligt of in de tuin zit onder een parasol.
Oh nee he! Hebben ze weer WoW classic armor/weapons/mounts toegevoegd..... Reigns of the Raven Lord...... Dat was altijd mijn favo ground mount in WoW en heb ik nog op de hard way te pakken gekregen.
Nu moet ik echt op m'n handen zitten om die niet aan te schaffen. En die Pala set.... ook zo herkenbaar... net als de Rogue set....
Geld is het probleem niet, maar verstand wellicht een stuk meer... Die raven mount, though... nagelbijten! 😖

• Sjamo
  • Registratie: Oktober 2021
  • Laatst online: 29-06 11:41
Veel geïrriteerde berichten hier over betaalde cosmetics. Ik vind het zelf leuk. Ik ben zo iemand die soms met plezier wat geld neerlegt voor een cosmetische aanschaf in een spel.
Ik heb de mount en de pet gekocht en ik geniet er van :)
Armour koop ik niet (of zelden). Ook deze wow-armour sets niet. Voldoende keuze met wat ik in de loop van de tijd heb gesalvaged.

Ik snap de ophef niet over cosmetische spullen in een spel. Het is duur om een spel te maken en ik gok dat de aanschaf van het spel meer zou kosten zonder de in-game aankopen.

Ieder het zijne.
Ricmaniac schreef op zaterdag 2 mei 2026 @ 07:56:

Nu ik hem via een ingame afbeelding gezien heb moet ik zeggen dat ik Bloodfang WEL mega dik vind hahah :P Als Rogue main in WoW moet ik hem toch kopen eigenlijk he.. :P Maar nee ik hou me in want de prijzen slaan naar mijjn mening gewoon nergens op. Maar ze hebben het wel tof gedaan om die skins naar diablo te brengen. dat is het enige compliment dat ik er over kan geven.

Sjamo schreef op zaterdag 2 mei 2026 @ 19:32:

Ik snap de ophef niet over cosmetische spullen in een spel. Het is duur om een spel te maken en ik gok dat de aanschaf van het spel meer zou kosten zonder de in-game aankopen.

Ieder het zijne.
Ieder inderdaad zijn eigen ding en zal niemand anders aankijken als diegene het wel waard vinden om er geld aan uit te geven.

Development Cost (D4): While exact, finalized figures are not public, reports indicate development costs were roughly $100 million over 6 years, with an additional $35 million in marketing.
Revenue (D4): Surpassed $666 million within the first 5 days, and reached over $1 billion in total revenue by September 2024, including $150 million from microtransactions.

Je kan mij niet vertellen dat 1 miljard niet genoeg is om een skin voor 5€ aan te bieden ipv 50€ :P ik bedoel de expansions worden ook weer aan miljoenen spelers verkocht.. en die zijn dus goedkoper dan zo'n volledige outfit in principe. Vind ik gewoon persoonlijk als een hele naaistreek voelen. Vooral omdat ze cooler zijn dan de outfitjes die je ingame kan behalen (wat natuurlijk logisch is anders verkoopt het niet) maar persoonlijk vind ik dat gewoon erg jammer en zonde.

Wel echt zin gekregen om te spelen nu though en dat is iets wat ik voor Diablo IV lange tijd niet had.

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Sjamo schreef op zaterdag 2 mei 2026 @ 19:32:
Veel geïrriteerde berichten hier over betaalde cosmetics. Ik vind het zelf leuk. Ik ben zo iemand die soms met plezier wat geld neerlegt voor een cosmetische aanschaf in een spel.
Ik heb de mount en de pet gekocht en ik geniet er van :)
Armour koop ik niet (of zelden). Ook deze wow-armour sets niet. Voldoende keuze met wat ik in de loop van de tijd heb gesalvaged.

Ieder het zijne.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/z0cFAGNNUtR33ydC79Nkq07ZRmc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0Kglc00S1q8gCob9pYK7l2SM.jpg?f=fotoalbum_large

oOo hier ook blij ei. Anzu is zo tof <+:)

Apocalypse build gaat hard, torment 10 inmiddels :D Morgen maar even wat mythics farmen.

@Ricmaniac je hebt wel gelijk maar Microsoft is geen filantropische instelling he. Gaat gewoon om de harde knaken uiteindelijk en als een skin voor 25eu verkoopt zullen ze gek zijn om er 5 voor te vragen. Het was echter wel tof geweest als ze iedereen gratis 1 set hadden laten uitzoeken, als een soort geste.

[ Voor 15% gewijzigd door London op 02-05-2026 19:51 ]

London schreef op zaterdag 2 mei 2026 @ 19:46:
[...]

[Afbeelding]

oOo hier ook blij ei. Anzu is zo tof <+:)

Apocalypse build gaat hard, torment 10 inmiddels :D Morgen maar even wat mythics farmen.

@Ricmaniac je hebt wel gelijk maar Microsoft is geen filantropische instelling he. Gaat gewoon om de harde knaken uiteindelijk en als een skin voor 25eu verkoopt zullen ze gek zijn om er 5 voor te vragen. Het was echter wel tof geweest als ze iedereen gratis 1 set hadden laten uitzoeken, als een soort geste.
Ik kon de verleiding ook niet weerstaan en heb Anzu ook gekocht.

Vwb de pricing, ik snap dat er poen verdient moet worden, maar er zijn wel andere opties qua pricing dan meteen 28 euro voor een setje, welke je maar voor 1 class kunt gebruiken. Had ook een joetje kunnen zijn en dat zou ik al redelijk aan de prijs vinden. Ik had ook liever minder uitgegeven aan Anzu, maar af en toe moet het kunnen.

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Ieder z'n ding en zo en er zijn een paar setjes die ik wel cool vind. Die 'Japanse' barb (elke class heeft een variant?) is erg cool.
Maar volle prijs? Absoluut nooit niet. Al zou ik het 1.000.000 over kunnen kopen. Dacht toen de game uitkwam dat de sets 3-8 euro zouden zijn... dat viel tegen.
En Garde! en Battle Shapers laatst voor ~7-9 euro gekocht. Dat is value.

• Jack_Mojo
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 01-07 20:36
Hoe meer mensen een nieuw tenuetje kopen, hoe groter de kans op nog meer expansions.

Niks mis mee. :)

Kijk af en toe wel in de shop, maar die skins tegenwoordig lijken net op een flikkerende kerstboom. Trekt mij niet zo. Sommige zijn wel oke hoor, die barb met het doom event bv. Maar goed, wel twee keer de ultimate edition vd expansion gekocht onder het mom van support Blizz.

Had verder ook niet uitgemaakt want ik speel momenteel met een Warlock en die grote summon zit aan een elastiekje aan me vast, zie niet eens of ik monsters sta neer te maaien of hem lol. Laat staan dat ik nog kan zien wat voor pakje ik aan heb.

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15:04
gems zijn wel grappig lastig te krijgen, tot je erachter komt dat er een dungeon is die per run 3 royal gems dropped dan gaat het beter

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:25
Voor wat betreft cosmetics. De grap is dat ik meestal best wat tijd spendeer aan het maken van mijn character. Staat deze baard wel cool? Is deze kleur ogen wel goed? Past deze tattoo op deze plek?

Zodra ik in het spel zit: 0 fucks given :+

Uiteindelijk kijk ik nooit naar hoe m'n character eruit ziet. Zo ook voor de mounts. Ik heb nu een of andere spectral mount die er wel geinig uit ziet, maar niet speciaal gekozen en ik heb de indruk dat niemand die ik tegenkom er ook maar iets om geeft op wat voor een mount ik rij. In WoW blijft er nog wel eens iemand staan als ik op m'n Anzu of Ashes of Al'Ar zit, maar in Diablo is het nog meer run-and-gun heb ik het idee.

For each their own. Ik geef er iig geen Euro aan uit :)

Join het GoT Pulse-Team!

• sfx32
Voor diegene die net vroeg of Lock perma minions kan hebben.
Ik heb net https://diablo4.wiki.fextralife.com/Ae'grom+Schism geloot en is super item met perma minions.
Ik blijf er mooi achter op een afstand vuur mega lunatics af en hop hop hop wandel door alles atm.
Moet wel nog betere gear , maar die is echt een mooie start item ...^start^
Pagina: 1 ... 221 ... 229 Laatste