• Sjamo
  • Registratie: Oktober 2021
  • Laatst online: 29-06 11:41
London schreef op zaterdag 2 mei 2026 @ 19:46:
[...]

[Afbeelding]

oOo hier ook blij ei. Anzu is zo tof <+:)

Apocalypse build gaat hard, torment 10 inmiddels :D Morgen maar even wat mythics farmen.

@Ricmaniac je hebt wel gelijk maar Microsoft is geen filantropische instelling he. Gaat gewoon om de harde knaken uiteindelijk en als een skin voor 25eu verkoopt zullen ze gek zijn om er 5 voor te vragen. Het was echter wel tof geweest als ze iedereen gratis 1 set hadden laten uitzoeken, als een soort geste.
Inderdaad. Ik kijk graag naar iets moois (eigen smaak uiteraard) en deze mount en pet brengen veel goede herinneringen terug aan de tijd dat ik nog wow speelde (start tot 2013 ongeveer).

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cmLgnkCadhXSPDrTiupzpM0aYok=/800x/filters:strip_exif()/f/image/fHM15vRzCwMkOZcuRAniN3JL.png?f=fotoalbum_large

Ik heb inmiddels mijn eerste karakter op torment 1, en vermaak me goed met de ontwikkeling van de warplans. Verder ben ik de campaign vanaf het begin gestart met een ander karakter nadat ik hier las dat anderen dat deden.

Ik geniet weer volop van de eerste campaign. Ik zie wat op tegen de 2e campaign. Ik weet nog dat ik actief een hekel had aan verschillende elementen in de verhaallijn. Maar gelukkig kan ik dan nog een keer deze mooie laatste campaign spelen.

Ik jaag niet naar de eindlijn, naar het eindspel. Ik heb in mijn leven geleerd dat het voor mij beter voelt wanneer ik de tijd neem te genieten van een reis in welke vorm dan ook, ipv het te zien als een noodzakelijke onderdeel om een doel te behalen.

• Alekz87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 29-06 07:13
Denman schreef op zondag 3 mei 2026 @ 00:00:
Voor wat betreft cosmetics. De grap is dat ik meestal best wat tijd spendeer aan het maken van mijn character. Staat deze baard wel cool? Is deze kleur ogen wel goed? Past deze tattoo op deze plek?

Zodra ik in het spel zit: 0 fucks given :+

Uiteindelijk kijk ik nooit naar hoe m'n character eruit ziet. Zo ook voor de mounts. Ik heb nu een of andere spectral mount die er wel geinig uit ziet, maar niet speciaal gekozen en ik heb de indruk dat niemand die ik tegenkom er ook maar iets om geeft op wat voor een mount ik rij. In WoW blijft er nog wel eens iemand staan als ik op m'n Anzu of Ashes of Al'Ar zit, maar in Diablo is het nog meer run-and-gun heb ik het idee.

For each their own. Ik geef er iig geen Euro aan uit :)
In wow kon je idd meer flexen met je gear.

Ik had een priest met Anathema ❤️.

“Nice staff!”
“Cool gear”

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

• internaut
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-06 18:27
Is D4 nu echt te gemakkelijk geworden of niet ?
Ik zie nu al gameplay van mensen die met 1 oog dicht door Torment 12 walsen met builds die torenhoge damage afleveren.
Zijn dit mensen die 24/7 aan het spelen zijn want waar is de uitdaging nog als je alles plat loopt wat het spel te bieden heeft..

• Stylze
  • Laatst online: 30-06 05:27
internaut schreef op zondag 3 mei 2026 @ 11:53:
Ik zie nu al gameplay van mensen die met 1 oog dicht door Torment 12 walsen met builds die torenhoge damage afleveren.
Zijn dit mensen die 24/7 aan het spelen zijn want waar is de uitdaging nog als je alles plat loopt wat het spel te bieden heeft..
mja dit zijn vaak idd wel mensen die het bijna full time spelen. Voor normale mensen is er uitdaging zat vind ik zelf, anders moet je naar POE 2 uitwijken als je het te makkelijk vind.

Playstation 5 / Switch 2

• Jaer
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 19:32
Voor wie het nog niet weet, je kan mythics nu eerst not temperen en daarna upgraden. Scheelt weer een stat

• Ophidian
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23:07
Ik loop wel tegen veel bugs aan in de verhaal lijn. Eerst een boss die op 20% life vast blijft hangen. Kon nog wel lopen, maar verder niks meer doen. Daarna bij Lilith geen Memory Fragment die tevoorschijn komt, ook opnieuw moeten doen. Daarna de Writhing Hatred Boss verslagen, daarna gebeurt er niks meer. Wel behoorlijk irritant.

NOZW APS QS1 - 3,84kWp - Shade: High - PVoutput | BMW i5 Touring | Volvo EX30 Plus SMSR

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22:42
internaut schreef op zondag 3 mei 2026 @ 11:53:
Dit is vaak met broken builds en/of skills die generfed moeten worden.

• Visgek82
Ophidian schreef op zondag 3 mei 2026 @ 15:12:
Ik loop wel tegen veel bugs aan in de verhaal lijn. Eerst een boss die op 20% life vast blijft hangen. Kon nog wel lopen, maar verder niks meer doen. Daarna bij Lilith geen Memory Fragment die tevoorschijn komt, ook opnieuw moeten doen. Daarna de Writhing Hatred Boss verslagen, daarna gebeurt er niks meer. Wel behoorlijk irritant.
Vreemd. welk platform? Ik heb de campagne op PC gespeeld en 0 bugs tegengekomen.

• Ophidian
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23:07
Visgek82 schreef op zondag 3 mei 2026 @ 15:33:
[...]

Vreemd. welk platform? Ik heb de campagne op PC gespeeld en 0 bugs tegengekomen.
Xbox.

Boots lijken ook een beetje bugged. Zijn de Footfalls of the Waning World. Evade wordt dan Nether Step, maar soms bij een evade staat ie even vast. Moet dan skill gebruiken om weer los te komen.

NOZW APS QS1 - 3,84kWp - Shade: High - PVoutput | BMW i5 Touring | Volvo EX30 Plus SMSR

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 28-06 09:27

The Chosen One

Zie signature!

Heb nu al wel al paar keer dat de game mij er uit lagged/gooit of dat ineens het programma niet meer reageert -> sluit/wacht windows schermpje (nadat je klikt met muis).

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

• Visgek82
Ophidian schreef op zondag 3 mei 2026 @ 16:53:
[...]

Xbox.

Boots lijken ook een beetje bugged. Zijn de Footfalls of the Waning World. Evade wordt dan Nether Step, maar soms bij een evade staat ie even vast. Moet dan skill gebruiken om weer los te komen.
Zou maar zo platform specifiek kunnen zijn. Wel vervelend idd

• gupfishy
  • Registratie: Maart 2023
  • Laatst online: 20:39
Als je end game speelt kan je zo een ding doen waar je je pas uitstippelt. Is daar altijd zo een intercity bij? Dat vind ik echt zo kut als het op tijd gaat. Als er bij alle end game alleen dingen zitten die op tijd gaan is de game snel over voor me

• HertogJack
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 24-06 07:24
Door een rare glitch in de store heb ik net 2x de expansion bundel afgetikt 🤯

Eerste keer stond er na aankoop niet downloaden dus ik drukte per ongeluk nog een keer :( en nu 2x afgeschreven en durf hem nu niet te downloaden (download optie staat er ook niet).

Via transactie geschiedenis kan ik hem niet restitueren, via de chat heb ik een medewerker nodig maar die zitten alleen in kantooruren.

psn: HertogJack

Gosh... goede uitbreiding...!!! .moet mezelf iedere keer dwingen te stoppen.. pfff

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14:27

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
gupfishy schreef op zondag 3 mei 2026 @ 17:48:
Als je end game speelt kan je zo een ding doen waar je je pas uitstippelt. Is daar altijd zo een intercity bij? Dat vind ik echt zo kut als het op tijd gaat. Als er bij alle end game alleen dingen zitten die op tijd gaan is de game snel over voor me
DIe kun je gewoon skippen door meteen naar de portals te rennen en enkel de boss te killen.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15:40
Angeloonie schreef op zondag 3 mei 2026 @ 23:45:
[...]

DIe kun je gewoon skippen door meteen naar de portals te rennen en enkel de boss te killen.
daar kwam ik ook vandaag achter, net een run gestart wilde rennen maar bedacht me dat ik er een mythic tribute in gedaan had hehe Selig kan hem alleen niet gebruiken

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14:27

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
Is hier iemand die een Auradin speelt op T8 of hoger?

De mijne zit nu een beetje vast lijkt het, T8 gaat redelijk, maar niet snel genoeg. T7 gaat heel simpel. Maar ik kan niet echt vinden waar ik nu nog meer damage uit kan halen, dus hoop dat er iemand is die tips kan delen.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

• Kanter
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 30-06 07:58
Campagne gedaan met de Warlock. Opzich leuke class met aparte vaardigheden maar op een of andere manier klikte het niet bij mij. Veel verschillende skills en rotaties. Raakte beetje het overzicht kwijt. Volgende seizoen weer eens proberen.

Campagne was trouwens geweldig en heb er veel plezier uitgehaald.

Nu begonnen met een Paladin en nu net overgeschakeld naar Auradin build. Dat is weer de andere kant vergeleken met Warlock. Hopelijk niet al te saai en simpel nu.

De Warplans vind ik een leuke toevoeging en werkt soort van verslavend.

Met de Cube nog weinig gedaan. Zit nog niet in T1 of hoger dus vooralsnog weinig reden. Eerst wat betere gear moet vallen. Ik moet eerlijk zeggen dat ik nog beetje zoekende bent hoe het craften werkt. Hopelijk wordt dit duidelijker naar mate ik verder kom in het spel.

Je merkt duidelijk wel dat de snelheid er wat uit is gehaald. Legendaries en aspects enz. viel als water uit de lucht in de vorige seizoens. Dat is nu wel anders. Vind het zelf opzich geen slechte verandering. Maar de quick dopamine fix is er wel beetje uit. Aan de ene kant ben ik hopelijk nu wat langer bezig dan twee weken met een D4 seizoen.

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 30-06 08:47
Angeloonie schreef op maandag 4 mei 2026 @ 08:09:
Is hier iemand die een Auradin speelt op T8 of hoger?

De mijne zit nu een beetje vast lijkt het, T8 gaat redelijk, maar niet snel genoeg. T7 gaat heel simpel. Maar ik kan niet echt vinden waar ik nu nog meer damage uit kan halen, dus hoop dat er iemand is die tips kan delen.
Ik speel met mijn ww barb op T10 maar kan pitlevel 90 (T11) ook makkelijk aan. Ik heb daar wel een periditon (of zoiets), een starlet skys en grandfather van vorig seizoen opzitten. Een upgrade naar die van nu vind ik te riskant om zelf te craften omdat je geen gegarandeerde ancestral meer krijgt. Ik speel trouwens eternal, anders ging het niet zo makkelijk nu.
Ik had gisteren een boost omdat ik zowel mijn broek als vest een flinke upgrade kon geven waardoor mijn toughness er 300K op vooruit ging en ik kreeg er 150 strength bij.
Ik heb ook mijn set items gererolled waardoor ik nu op vier items +3 martial skill heb staan en ik heb nu 35/15 op whirlwind. Op een item heb ik nog +7% life staan.
Mijn necromancer had drie seals met +1 slot gevonden en ik heb er daar een van oo mijn barb gezet zodat ik een unique kan equipen en ik heb die ene die de damage over vier seconden verdeeld gebruikt.

Ik ga nu gems farmen om grand gems te kunnen maken en in de seer dungeon net boven de nieuwe stad kun je met een ww barb in ongeveer een halve minuut naar de boss bovenin en die dropt spul voor de cube en drie royal gems per keer. Soms ddropt is een grand gem. Die grand gems kun je in de cube upgraden maar daar heb je vijf grand gems voor een horadric gem voor nodig. Dat komt misschien nog weleens als ik heel veel tijd en zin heb.

De warlock gaat niet voor mij zijn denk ik, wellicht nog eens een pet build proberen.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Kanter schreef op maandag 4 mei 2026 @ 09:29:
Je merkt duidelijk wel dat de snelheid er wat uit is gehaald. Legendaries en aspects enz. viel als water uit de lucht in de vorige seizoens. Dat is nu wel anders. Vind het zelf opzich geen slechte verandering. Maar de quick dopamine fix is er wel beetje uit. Aan de ene kant ben ik hopelijk nu wat langer bezig dan twee weken met een D4 seizoen.
Wacht maar tot je op hogere torment levels zit. Op T12 regent het uniques en legendaries. Heb de niet ancestrals zelfs uitgezet in mijn loot filter :p

Import the third world, become the third world

• Sjamo
  • Registratie: Oktober 2021
  • Laatst online: 29-06 11:41
Kanter schreef op maandag 4 mei 2026 @ 09:29:
Campagne gedaan met de Warlock. Opzich leuke class met aparte vaardigheden maar op een of andere manier klikte het niet bij mij. Veel verschillende skills en rotaties. Raakte beetje het overzicht kwijt. Volgende seizoen weer eens proberen.

Campagne was trouwens geweldig en heb er veel plezier uitgehaald.

Nu begonnen met een Paladin en nu net overgeschakeld naar Auradin build. Dat is weer de andere kant vergeleken met Warlock. Hopelijk niet al te saai en simpel nu.

De Warplans vind ik een leuke toevoeging en werkt soort van verslavend.

Met de Cube nog weinig gedaan. Zit nog niet in T1 of hoger dus vooralsnog weinig reden. Eerst wat betere gear moet vallen. Ik moet eerlijk zeggen dat ik nog beetje zoekende bent hoe het craften werkt. Hopelijk wordt dit duidelijker naar mate ik verder kom in het spel.

Ik had dezelfde beleving met de warlock. Bij mij zit het vooral dat alles in elkaar moet grijpen voor het beste resultaat. Ik hou meer van een eenvoudige speelstijl en die heb ik nu voor mezelf gemaakt. Ik ben er van overtuigd dat ik veel minder hoog ga komen dan mensen met andere builds maar op deze manier speelt het voor mij prettiger.

Ik ben trouwens geloof ik ook de uitzondering mbt de nieuwe skill tree. Ik lees van iedereen dat ze erg enthousiast zijn maar ik vind het er zelf niet beter op geworden. Ik merk dat ik vooral stuk loop bij builds die worden gezien als erg goed en dat had ik eerder niet. Ik probeer nu zelf mijn eigen weg te gaan maar het is erg wennen allemaal. Ik heb de tijd, het seizoen duurt nog wel even :)

Ik las overigens eerder hier van iemand die veel bugs had op de xbox. Ik speel ook op de xbox. Ik had de eerste dag ook de bug dat bij de questline informatie "zuilen" niet verschenen. Een dag of 4 geleden ging dat prima en net weer. De bug lijkt dus hersteld?

Verder heb ik geen problemen ondervonden tot nu toe, behalve dat af en toe mijn pet (verschillende) verdwijnt. Dat gebeurde bij een eerdere update of seizoen ook af en toe. Pet wisselen lukt niet om te heractiveren dus ik moet uit- en inloggen wat tijdens een questlijn soms lastig kan zijn. Dus ik raap af en toe mijn eigen loot weer op tijdelijk. Is hier nu een keer of 3 gebeurd dat het opviel.

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 30-06 07:43
Hier ook behoorlijk blij met de veranderingen. Als ik niet speel heb ik altijd weer zin om later weer te gaan spelen.. goed teken!

De activity trees is een goede toevoeging. Dat heeft blizz wel een beetje gejat van PoE 2 maar om er nog maar eens een cliché in te gooien... beter goed gejat dan slecht verzonnen! Dit in combinatie met de war plans maakt het een stuk leuker om door te grinden.

Heb paladin al in S11 gespeeld dus nu met de warlock aan de gang. Gelevelled met een minion build. Werkte op zich goed maar wist wel dat dit niet mijn endgame build zou worden. Tyrant grasp geprobeerd maar was m toch ook niet.... Toen een Apocalypse build van een youtuber geprobeerd maar liep ook niet helemaal lekker voor mij dus toen die van maxroll gevolgd en nu ben ik happy. Die explosies op max stacks zijn zooo satisfying!!

Toen ik de worldboss op T5 one-shotte was het overdudelijk tijd voor een hogere torment en naar T7 ging makkie. Nu naar T8 maar dat is een behoorlijk verschil met 7 moet ik zeggen. Niet qua damage maar meer qua survivabilty. Op T7 hoefde ik nooit een healing potion te gebruiken maar nu heb ik af en toe situaties dat mijn hp.. hard omlaag gaat. Doel is wel T12 maar weet niet of dat gaat lukken.

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

• QuZyX
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 29-06 16:36
Gisteren begonnen met een nieuwe karakter (Spiritborn) vanaf het hele begin. Heel benieuwd wat het mij gaat brengen, ik denk dat ik het nog maar 1 keer heb uitgespeeld (zonder uitbreidingen).

Dus voor héél wat uren vertrokken vrees ik 😂

• Nathilion
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 30-06 12:47
Ik heb gisteren op Eternal met mijn originele Sorceress de campagne uitgespeeld. Zij is mijn 'verhaalkarakter' hiervoor. En ik moet zeggen dat deze nieuwe campaign me wel goed beviel. Beetje kort, maar wel goed in elkaar gezet qua verhaal. Zo heb ik toch mijn mening over Lilith wat bijgedraaid. 😈

Wat mij niet beval was het laatste gevecht tegen Mephisto. Veel one/two-shots mechanics weer. Maar wat nog erger was: het camerawerk. Gigantisch uitgezoomd om maar een gigaMephisto op het scherm te kunnen zetten. Maar de manier waarop het gevecht werkt wil je juist vaak tegen Mephisto aan staan waardoor je heel je karakter niet kan zien door zijn gigantische lichaam. En dat lichaam blokkeert ook nog de bolletjes, balletjes en spawns, en weet ik veel wat nog meer. Ik ben heel vaak doodgegaan omdat ik aanvallen niet zag aankomen daardoor. Nee, dit gevecht was voor mij een zure afronding op een anderzijds prima campagne.

Verder was ik maar één bug tegenkomen. Tijdens het gevecht tegen Ludea in de laatste stronghold (Cosmic Archives) werkte alleen nog maar direct damage. Alle mijn conjurations and summons konden haar niet als doel kiezen. Hierdoor verloor ik het grootste deel van mijn dps op haar en duurde het gevecht een dikke tien minuten voordat ik eindelijk door haar health heen had gebrand.

Het grootste minpunt vind ik echt de verandering aan de unique items. Die willekeurige affixes op uniques zijn drie keer niks. Zo had ik +fire damage op een Esadora's Overflowing Cameo. Het is een amulet met als thema Crackling Energy. En waar voorheen het aspect nog ondersteund werd door de drie unieke affixes heeft nu nog alleen maar generieke affixes. En dan ook nog eens vaak zaken als +fire damage. Of cold. Of iets wat compleet niet te maken heeft met het thema van de amulet. Nee, dit is een verandering die het hele unieke aan uniques heeft verpest voor mij.

• Marascon
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 29-06 10:30
Zo D4 had mij ook lekker te pakken,

Nog verre van perfect maar t5 whirlwind pits gaan me goed af,

Nu nog even verdiepen hoe ik verder ga met mijn build.

• Luxurydiver
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 30-06 05:36
Heb mij het hele weekend heerlijk vermaakt met de game. De veranderingen zijn top. Het zelf bouwen van de items in de cube (bottom up) vele malen gemakkelijker als met POE.
Ja je moet wat recepten kennen voor de echte super late game items zoals een unique charm maken. want die staat niet aan de zijkant als kant en klare klikbaar recept.
Ben begonnen met een Warlock Auto Bomber maar daar ligt het huidige plafond op T7. Toen overgestapt naar de Barb WW en had heel veel geluk tijdens de season rewards om 3 Mythic undercity tokens uit de loot boxes te krijgen. Eerst hadden wat clan leden gezegd dat we allemaal zouden wachten totdat we T10 met gemak aankonden. Ik zat met mijn barb in T8.
Plots komt er een Clan lid en zegt ik kan niet wachten en heb 3 Mythic tokens wie wil mee op T8. Gelijk erin gestapt, daar ik natuurlijk benieuwd was naar de loot ervaring op T8 en wat bleek. 3 Boxes met alle drie een Mythic in 1 run! Nou toen stapte de hele clan erin op T8 en had ik binnen 3 runs alle Mythic items welke ik nodig had.
De rest van de runs alle overige T8 clan leden de mogelijkheid op een mythic gegeven.
Tja en dan als je de Mythics inzet, paragon board tweaked, mythic items wat aanpast en je paragon 190 bent, ben je plots ontsterfelijk en kan je T12 aan.
Damage is nog lang niet optimaal, want de T12 Pit ging echt met moeite. maar doodgaan, nee.
Kon plots een Lilith T8 season reward carry support uitvoeren.
De enige baas die me nu omlegt is Mephistos gevecht op T10 ook voor de season reward. Die beams en poison quakes in tweede phase, die doen pijn.
Moet denk ik nog wat paragons op +Res stoppen en Armor, alsook heb ik nog niet de beste Gems. Dat gaan we deze week dan maar weer aanpakken.

Apple, AP, Porsche, Rolex & Panerai

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 00:33
QuZyX schreef op maandag 4 mei 2026 @ 11:43:
Gisteren begonnen met een nieuwe karakter (Spiritborn) vanaf het hele begin. Heel benieuwd wat het mij gaat brengen, ik denk dat ik het nog maar 1 keer heb uitgespeeld (zonder uitbreidingen).

Dus voor héél wat uren vertrokken vrees ik 😂
idd, dit soort titels moeten ze ook gewoon ergens in November releasen zodat je tijdens de winter rustig door kan knallen :+

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 30-06 07:43
Nathilion schreef op maandag 4 mei 2026 @ 12:39:
Wat mij niet beval was het laatste gevecht tegen Mephisto. Veel one/two-shots mechanics weer. Maar wat nog erger was: het camerawerk. Gigantisch uitgezoomd om maar een gigaMephisto op het scherm te kunnen zetten. Maar de manier waarop het gevecht werkt wil je juist vaak tegen Mephisto aan staan waardoor je heel je karakter niet kan zien door zijn gigantische lichaam. En dat lichaam blokkeert ook nog de bolletjes, balletjes en spawns, en weet ik veel wat nog meer. Ik ben heel vaak doodgegaan omdat ik aanvallen niet zag aankomen daardoor. Nee, dit gevecht was voor mij een zure afronding op een anderzijds prima campagne.
Hier had ik ook altijd problemen mee als er in een fight uitgezoomed wordt... normaal beweegt je camera met je mee maar dan ineens staat t still en zie je jezelf van heel hoog.. en is t veel minder overzichtelijk.

Ik kwam bij de laatste fight op lvl57 en ging daar ook een paar keer dood. Ik vind het toch wel leuk als iets even moeilijk gaat maar na wat doorlvellen en een life on hit wapen ging het soepel.

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Terug van vakantie en de uitbreiding nu gekocht :)

Vanavond los. Benieuwd naar de campagnes van beide expansions. Ga het gewoon rustig in volgorde spelen (weet niet of dat per se moet)

Altijd leuk om nieuwe content in hardcore te spelen.
Ga denk ik voor Paladin of Barbarian.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

• Zethiel
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 16:33
Wognummer schreef op zondag 3 mei 2026 @ 00:00:
gems zijn wel grappig lastig te krijgen, tot je erachter komt dat er een dungeon is die per run 3 royal gems dropped dan gaat het beter
Ik heb zelf sinds de launch niet meer gespeeld, dus dit soort info lees ik graag, maar welke dungeon is het?

Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149

• Nathilion
Ricmaniac schreef op maandag 4 mei 2026 @ 14:30:
Vanavond los. Benieuwd naar de campagnes van beide expansions. Ga het gewoon rustig in volgorde spelen (weet niet of dat per se moet)
Het is één continue verhaal dus je kan geeneens het verhaal van de eerste uitbreiding skippen. Daarom zit de eerste uitbreiding ook in de tweede. De story quests zullen je op natuurlijke wijze doorheen alle gebieden sluizen dus het enige wat je hoeft te doen is genieten van demonen slachten. :)

Excuus, blijkbaar kan het nu wel om uitbreidingen over te slaan voor een al bestaand karakter. Zie de post hieronder.

[ Voor 16% gewijzigd door Nathilion op 04-05-2026 15:54 ]

• Bossie
Nathilion schreef op maandag 4 mei 2026 @ 15:06:
[...]

Het is één continue verhaal dus je kan geeneens het verhaal van de eerste uitbreiding skippen. Daarom zit de eerste uitbreiding ook in de tweede. De story quests zullen je op natuurlijke wijze doorheen alle gebieden sluizen dus het enige wat je hoeft te doen is genieten van demonen slachten. :)
Boo, ik had VoH nog niet afgemaakt omdat het saai was.

Dus ik moet dat klusje eerst ff klaren voordat ik met een nieuwe char los kan in LoH?

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• Nathilion
@Bossie Alleen bij het maken van een nieuw karakter kan je kiezen hoever de staat van de wereld is. Zo kan je kiezen voor een helemaal frisse start, bij VoH, bij LoH, of alles al gedaan. Bij een bestaand karakter heb je geen keuze en moet je doorspelen. Jouw plan om dus met een nieuwe char te beginnen in LoH kan dus wel.

• Zethiel
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 16:33
Bossie schreef op maandag 4 mei 2026 @ 15:19:
[...]

Boo, ik had VoH nog niet afgemaakt omdat het saai was.

Dus ik moet dat klusje eerst ff klaren voordat ik met een nieuwe char los kan in LoH?
Nee volgens mij niet, ik heb VoH niet aangeraakt en net LoH gekocht en kon gelijk daarmee beginnen.

Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149

• Deathaspire
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 14:50
Wognummer schreef op zondag 3 mei 2026 @ 00:00:
gems zijn wel grappig lastig te krijgen, tot je erachter komt dat er een dungeon is die per run 3 royal gems dropped dan gaat het beter
ik ben sinds gisteren terug bezig.
in de guild dat ik zit waren ze hier over bezig en zeiden ze dat dit hoogst waarschijnlijk een bug is die (snel) gefixed zal worden.

• Wognummer
Deathaspire schreef op maandag 4 mei 2026 @ 15:26:
[...]

ik ben sinds gisteren terug bezig.
in de guild dat ik zit waren ze hier over bezig en zeiden ze dat dit hoogst waarschijnlijk een bug is die (snel) gefixed zal worden.
Valt wel mee denk ik dan hadden ze hem al gefixed het is al sinds voor het weekend bekend volgens mij
Zethiel schreef op maandag 4 mei 2026 @ 14:32:
[...]

Ik heb zelf sinds de launch niet meer gespeeld, dus dit soort info lees ik graag, maar welke dungeon is het?
Seer's Reech rechts boven de nieuwe capitol
Nathilion schreef op maandag 4 mei 2026 @ 15:06:
[...]

Blijkbaar kan het wel.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qUktElwC3QmGhVSqg_i3HmCRIT4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Nn7YvZyi8Baw1DTn71qcZAdI.png?f=fotoalbum_large

Maar heb hem naar vessels of hatres gezet na aanmaken character. Maar ga nadat de kids op bed liggen vanavond pas beginnen.

[ Voor 7% gewijzigd door Ricmaniac op 04-05-2026 15:49 ]

• HertogJack
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 24-06 07:24
Het billing issue is opgelost.

Ben ook begonnen :) benieuwd hoelang het me kan bekoren, ik hoop lang.

psn: HertogJack

• Jaer
Haha :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cfqCll3KSY61YusmsnT9V8Bo2Ok=/x800/filters:strip_exif()/f/image/m3Qch64U4aMwXlfi5TpTLRTg.png?f=fotoalbum_large

• internaut
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-06 18:27
[b]Kanter in "[Multi] Diablo IV"
Met de cube kan je in feite alles craften als je de juiste mats hebt.
Hier een duidelijke guide wat er allemaal kan :
Ben ook weer begonnen, maar ik ga gewoon toch weer eens volledig door de campaign vanaf het begin. Eerst even naar een warlock zitten kijken, maar dat grijpt mij ook nog niet direct zo... dus ga het lekker met een paladin doen.
Alleen... misschien is het omdat ik wel een seasonal character gestart ben natuurlijk, maar de moeilijkheidsgraad in het begin is een beetje all over the place. Ik zit op normal en over het algemeen sla ik alles zo plat, inclusief de miniboss voordat je bij de moeder van Neyrelle komt en dat gevecht met die moeder haar summons zelf... maar ik kwam in die dungeon ook een aantal packs tegen waar ik serieus op moest letten dat ik niet dood ging en een paar keer weg moest rennen om even te herstellen. Flinke AoE spam en veel meer health dan andere monsters ineens.

Gamertag: FinrazielNL

Nee joh.... omg... !

Ik nader het einde van de campaign... en ik moet zeggen. Ik vermaak me er echt heel goed mee!

Ben benieuwd naar hoe de paladin gaat zijn om door te blijven spelen enzovoorts. Nieuwsgierig naar als canpaign is afgerond en de jacht naar gear geopend gaat worden... :)

Zal ik net zo veel geluk hebben als @Jaer ? Haha

[ Voor 32% gewijzigd door RustStorm op 04-05-2026 17:58 ]

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 30-06 08:47
Nathilion schreef op maandag 4 mei 2026 @ 12:39:

Het grootste minpunt vind ik echt de verandering aan de unique items. Die willekeurige affixes op uniques zijn drie keer niks. Zo had ik +fire damage op een Esadora's Overflowing Cameo. Het is een amulet met als thema Crackling Energy. En waar voorheen het aspect nog ondersteund werd door de drie unieke affixes heeft nu nog alleen maar generieke affixes. En dan ook nog eens vaak zaken als +fire damage. Of cold. Of iets wat compleet niet te maken heeft met het thema van de amulet. Nee, dit is een verandering die het hele unieke aan uniques heeft verpest voor mij.
Mee eens. Ik had de mazzel dat mijn eerste drop van de Gohr gloves +3 wihrlwind heeft, die 25 erna hebben geen +whirlwind gehad. Dan zijn de gloves maar half bruikbaar. Als je deze beslissing neemt, zorg dan dat je de affixes kunt rerollen. Want +rend op die gloves slaat nergens op.

[ Voor 3% gewijzigd door Lekker Ventje op 04-05-2026 19:22 ]

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Ik zie dat ik nog platinum over heb.

Zou al deze banners kunnen unlocken maar zie ook dat er een battlepass bundel is en dan heb je die WoW Relics of Azeroth banner enzo.. ik zie door de bomen het bos niet meer :P

Wat geeft die bundle van 2800 nou exact?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/z7Ed4UI6ifwaCsGS1NePBIN1AV4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/vXywztqVylcvmLUzgaG9ehcZ.png?f=fotoalbum_large

• Jaer
Haha de RNG heeft mij nu wel goed te pakken, wat een onzin drop is dit zeg
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WfVt6OYe8JZianebM2iwgQ7RqMs=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/lYwyJe5EgjEdddo76zgrYBNT.png?f=user_large
Oke de story pakt lekker op hoor van Vessels of Hatred :D
Speelt lekker weg en wat een positieve changes allemaal sinds seizoen 3.

Hekel aan Urivar :P

• Jack_Mojo
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 23:27
Lekker Ventje schreef op maandag 4 mei 2026 @ 19:21:
[...]

Mee eens. Ik had de mazzel dat mijn eerste drop van de Gohr gloves +3 wihrlwind heeft, die 25 erna hebben geen +whirlwind gehad. Dan zijn de gloves maar half bruikbaar. Als je deze beslissing neemt, zorg dan dat je de affixes kunt rerollen. Want +rend op die gloves slaat nergens op.
Jup, echt bijna alles ben ik tevreden over maar idd die uniques had van mij niet gehoeven. Zijn nu een soort verkapte legendaries met restricties.

Ook de obol cap kan wel flink omhoog. Als je een dungeon doet waar obols droppen dat kun je een op z’n minst een keer of vijf teleporten.

Maar verder niets te klagen :)

Of nouja, niet echt klagen maar de warlock is niet helemaal mijn stijl. Dread claw speelt opzich snel, je staat wel soms een beetje stil als je een skill cast, maar je zit vooral te knoeien met je cooldowns waardoor je soms wat minder damage doet. Je lijkt bovendien wel op een clown in demonform en dan die effecten die als een soort grasmaaier uit je voeten schieten maken het plaatje wel compleet.

Apocalypse is wel erg gaaf met je hele scherm in lichterlaaie maar dat speelt als een olietanker.

Petje af voor Blizz deze expansion hoor. “Nog een warplan dan” … 6 uur verder. Vanavond een keertje echt optijd naar bed. Alhoewel ik Mephisto op T10 ook nog wel even wil omleggen…

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Jack_Mojo schreef op maandag 4 mei 2026 @ 22:12:
[...]
Petje af voor Blizz deze expansion hoor. “Nog een warplan dan” … 6 uur verder. Vanavond een keertje echt optijd naar bed. Alhoewel ik Mephisto op T10 ook nog wel even wil omleggen…
Dit is wel waar ja. Heb sinds de release van LoH geen minuut meer in andere games gestoken, zelfs WoW niet wat ook een gigantische timesink is. D4 doet zoveel goed dat ik alleen dat nog maar wil doen :P Gaat nog lastig worden als Forza Horizon 6 uitkomt over anderhalve week.

Ben nog niet klaar met mijn warlock maar wil ook zeker nog een paladin, barb en sorc spelen. Stash space gaat wel een dingetje worden... Had al even een barb gemaakt en het is zo vet om met T2 + Thunderfury + Sulfuras + Corrupted Ashbringer te spelen :D

[ Voor 7% gewijzigd door London op 04-05-2026 22:32 ]

Ik ben nog helemaal niet ver, net pas act 1 voltooid in de base campaign... Maar ik weet niet of ik nou zo blij ben met die nieuwe skill trees eigenlijk. Ja, de subskills zijn leuk en bieden wat extra customization... Maar daarna is het gewoon 14 skillpoints per skill die je veel gebruikt er in rammen?? De oude meta van bijna alles in passives was ook niet alles, maar helemaal geen passives meer???
Misschien dat het er beter uit gaat zien als ik uiteindelijk in de endgame kom...

Die difficulty spikes heb ik trouwens na die ene dungeon niet meer zo gehad en speel nu makkelijk op hard terwijl ik nog nauwelijks equip heb. Geen idee wat er eerder gebeurde :)

[ Voor 15% gewijzigd door Finraziel op 04-05-2026 22:46 ]

Mephisto blijft zo'n coole voice hebben he. Die cutscenes kietelen mijn trommelvliezen :P

Finraziel schreef op maandag 4 mei 2026 @ 22:45:
Ik ben nog helemaal niet ver, net pas act 1 voltooid in de base campaign... Maar ik weet niet of ik nou zo blij ben met die nieuwe skill trees eigenlijk.
Was niet helemaal meer thuis maar vind deze skilltree er wel interessant uit zien juist (pas 16 punten nu erin maargoed) kon vrij makkelijk kiezen voor mijn idee en de verschillen zien etc.

• Wognummer
goed ik heb je aangegeven bij de RNG gods voor cheaten.... :(

ik heb inmiddels ALLE mytics wel gezien behalve die shako die ik zoek :(

• Jaer
Finraziel schreef op maandag 4 mei 2026 @ 22:45:
Ik ben nog helemaal niet ver, net pas act 1 voltooid in de base campaign... Maar ik weet niet of ik nou zo blij ben met die nieuwe skill trees eigenlijk. Ja, de subskills zijn leuk en bieden wat extra customization... Maar daarna is het gewoon 14 skillpoints per skill die je veel gebruikt er in rammen?? De oude meta van bijna alles in passives was ook niet alles, maar helemaal geen passives meer???
Misschien dat het er beter uit gaat zien als ik uiteindelijk in de endgame kom...

Die difficulty spikes heb ik trouwens na die ene dungeon niet meer zo gehad en speel nu makkelijk op hard terwijl ik nog nauwelijks equip heb. Geen idee wat er eerder gebeurde :)
Nee je komt tussen de 40-50 uit met je skill tree door items en dan pas vol gas

• Wognummer
zo dan dat was mijn eerste Infernal hordes met 5 chaotic waves lol en nog maar 1600 aether

en 2 mythics! helaas had ik beide al :+
London schreef op maandag 4 mei 2026 @ 22:31:
[...]

Dit is wel waar ja. Heb sinds de release van LoH geen minuut meer in andere games gestoken, zelfs WoW niet wat ook een gigantische timesink is. D4 doet zoveel goed dat ik alleen dat nog maar wil doen :P Gaat nog lastig worden als Forza Horizon 6 uitkomt over anderhalve week.

Ben nog niet klaar met mijn warlock maar wil ook zeker nog een paladin, barb en sorc spelen. Stash space gaat wel een dingetje worden... Had al even een barb gemaakt en het is zo vet om met T2 + Thunderfury + Sulfuras + Corrupted Ashbringer te spelen :D
Al die WoW goodies maken het wel lastig om deze expac zo goedkoop mogelijk te doen, hoor. Ik heb nog niet op alle knoppen gedrukt, maar het idee dat ik jarenlang zat geld naar WoW gebracht heb met de maandelijkse abo's, dan kunnen deze paar tientjes er ook wel bij. Toch? 😂
Zit erg te twijfelen om die dikke bundel te kopen. Anzu en die reliquary heb ik al aangeschaft en die armor sets.... WoW blijft toch trekken, hoor. Is al bijna 9 jaar geleden dat ik daarmee gestopt ben, na 12-13 jaar spelen.... :X

• Wognummer
Poops_McGhee schreef op dinsdag 5 mei 2026 @ 00:13:
[...]

Al die WoW goodies maken het wel lastig om deze expac zo goedkoop mogelijk te doen, hoor. Ik heb nog niet op alle knoppen gedrukt, maar het idee dat ik jarenlang zat geld naar WoW gebracht heb met de maandelijkse abo's, dan kunnen deze paar tientjes er ook wel bij. Toch? 😂
Zit erg te twijfelen om die dikke bundel te kopen. Anzu en die reliquary heb ik al aangeschaft en die armor sets.... WoW blijft toch trekken, hoor. Is al bijna 9 jaar geleden dat ik daarmee gestopt ben, na 12-13 jaar spelen.... :X
ik heb een dochter die af en toe wel eens op mijn D4 account speelt is meestal niet zo erg heeft een eigen char

ik kom er dus vandaag achter dat ik een nieuwe pet heb een zwarte kat... en 2500 platinum minder...
kinderen echt zo leuk :+

• Jack_Mojo
Ricmaniac schreef op maandag 4 mei 2026 @ 23:20:
[...]

Was niet helemaal meer thuis maar vind deze skilltree er wel interessant uit zien juist (pas 16 punten nu erin maargoed) kon vrij makkelijk kiezen voor mijn idee en de verschillen zien etc.
Precies, dat vind ik ook. Bij die vorige kon je een procentje hier en een procentje daar kiezen, maakte volgens mij niet veel verschil. Deze lekker overzichtelijk inderdaad.

Less is more :)
Gisteravond heb ik de campaign mogen uitspelen. Echt te gek hoor! LAatste gevecht vond ik zeker wel erg tof :)

Vandaag een dagje in de Efteling met de kids en vanavond hoop ik weer even te spelen. Dan ga ik eens kijken wat er allemaal te doen valt, wat er allemaal kan enzovoorts. En dan begin ik daar wel mee op T1; eerst unlocken dus.

Ben ook wel benieuwd hoe sterk m'n paladin uiteindelijk kan worden. :)

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Ga zodadelijk ook maar even wat anders levellen, m'n apocalypse warlock is wel redelijk klaar. En door de clunkyness van de build en alle screen effects is de mephisto fight echt niet te doen :z

• lord_fh
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 21:41

lord_fh

Hi

Kan zijn dat ik onder een steen heb gelegen, maar ik denk ik zal is kijken wat die uitbreiding kost (PS5) , ik heb nog niet veel uren in D4 zitten (D2 destemeer ;) ) , maar ik wil de set wel compleet hebben en een keer dit oppakken. maar je koopt automatisch ook vessel of hatered as je de nieuwe uitbreiding koopt ? dus ik koop eigenlijk vessel dubbel dan.... (want die had ik al).

Als dat zo werkt kan ik beter wachten of er in de toekomst nog meer DLC's komen, dan spaart dat uiteindelijk geld uit, of ben ik gek ? :p

PS5 Pro

@lord_fh volgens mij koop je idd altijd alles in een keer bij elkaar. Ik vermoed dat dat o.a. de reden is dat een uitbreiding bij Blizzard gewoon bijna volle mep is... dus jouw redenatie zou idd logisch zijn... ;)

De vraag is: zal er nog een uitbreiding gaan komen? Ik zie nog wel 1 bepaalde speelbare class er bij komen...

[ Voor 20% gewijzigd door RustStorm op 05-05-2026 08:50 ]

Echt wat speelt dit lekker weg zeg tijdens levelen vergeleken met een jaar+ geleden.

Weet niet of het door paladin als class komt of de Vessels of Hatred campaign maar de flow voelt echt heel goed. Mob density is een stuk beter. enzo

Voor de meeste hier geen nieuws natuurlijk omdat jullie vaker door zijn gaan spelen maar ik heb de game echt niet meer aangeraakt sinds seizoen 4 ofzo. dit voelt echt nice nu :)

De campaign vind ik tof ook trouwens.. prima verhaal. Motiveerd ook echt om het verhaal verder te willen weten :) Net aangekomen in de spirit realm met Eru en Maka. En goed om te weten dat ik straks lekker door kan gaan met het verhaal met Lord of Hatred :P

Het is ook zo exciting om bosses voor het eerst te doen in hardcore :D elke telegraphed attack is echt zo'n moment van: uuuuh waar ga ik staan, wat ga ik doen :P

• Alekz87
Cow level is gevonden. Na bijna 3 jaar zoeken.

https://www.reddit.com/r/diablo4/s/F1CVFBrpEj

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Jack_Mojo schreef op dinsdag 5 mei 2026 @ 07:02:
[...]

Precies, dat vind ik ook. Bij die vorige kon je een procentje hier en een procentje daar kiezen, maakte volgens mij niet veel verschil. Deze lekker overzichtelijk inderdaad.

Less is more :)
Mijn insteek is meer... Ik vind mezelf wat langzaam. Vroeger had ik bij bepaalde classes ergens een passive om sneller te lopen. Dat kan niet meer. Ook als ik wat squishy ben, enige wat ik kan doen is andere skills kiezen die meer gericht zijn op defense, ik kan niet gewoon een beetje aanvullen met wat defensieve passives. Dit voelt voor mij op dit moment juist heel beperkend.

Maar, ik zeg niet voor niets 'op dit moment'. Ik denk dat een deel van het 'probleem' is dat ik de campaign opnieuw ben gaan doen. Als dat niet zo was dan zou ik naar max level doorstomen en gelijk met paragon en betere equip het verschil gaan maken. Dus ik denk dat wat ik nu zo ervaar voor de meeste mensen niet zo van toepassing is, en voor mij waarschijnlijk ook niet meer als ik weer klaar ben met de campaign.

Heeft de cow bell die je op kan vissen er iets mee te maken? :)

• Alekz87
Ricmaniac schreef op dinsdag 5 mei 2026 @ 09:29:
Echt wat speelt dit lekker weg zeg tijdens levelen vergeleken met een jaar+ geleden.

Weet niet of het door paladin als class komt of de Vessels of Hatred campaign maar de flow voelt echt heel goed. Mob density is een stuk beter. enzo

Voor de meeste hier geen nieuws natuurlijk omdat jullie vaker door zijn gaan spelen maar ik heb de game echt niet meer aangeraakt sinds seizoen 4 ofzo. dit voelt echt nice nu :)

De campaign vind ik tof ook trouwens.. prima verhaal. Motiveerd ook echt om het verhaal verder te willen weten :) Net aangekomen in de spirit realm met Eru en Maka. En goed om te weten dat ik straks lekker door kan gaan met het verhaal met Lord of Hatred :P
Nee hoor. Hier tot seizoen 10 gespeeld denk ik….of 9…maar dit voelt echt stukken beter! Lees ook all time high spelers aantallen. Snap het wel. Het is gewoon eindelijk echt goed! Heb niks op te merken nog! Mythics (Ubers) droppen meer. Dat is leuk want vroeger voelde het alsof je 1000uur kon grinden voor niks.

• Bossie
Moooo Mooo Moo Mooo :P

Wat cool! volgde dat veel in de eerste maanden toen ze steeds dingen ontdekte. maar denk toch eigenlijk dat die later pas is toegevoegd :P

• Hans1990
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Nou, ik heb inmiddels mijn Spiritborn build zover dat ik constant Rushing Claw kan spammen.

Het word hoog tijd dat ik eens de Torment levels ga unlocken, maar dit is m'n eerste end game playthrough, dus even zoeken waar dat allemaal zit.

Ik heb hiervoor een set laarzen gebruikt met +3 Ravage skill, en een necklace die +2 Gorilla skills geeft. Ik heb een Unique hoed gevonden die al mijn skills Gorilla skills maakt. Hierdoor heb ik lvl20 Ravage en altijd 4 Ferocity stacks. Bij Rushing Claw kan je dan een passive kiezen die 4 Ferocity stacks 'consumed' om de cooldown te resetten.
Ik heb met die hoed ook alle skills unlocked op level2. Ik heb er nog niet echt gebruik van gemaakt om wat punten te verhuizen, misschien nog eens kijken of ik iets kan optimizen. Ik zie ook wel wat poison builds voor bij komen. Zou misschien helpen omdat ik 0 Damage over Time doe. Toch al een prima "stofzuiger" voor grotere speelvelden, maar in boss fights merk ik wel dat ik DPS te kort kom.

Het enige vervelende wel dat ik deze specifieke affixes steeds nodig heb. De laarzen die ik heb zijn level 64, terwijl ik al bijna op paragon level 80 zit.

[ Voor 8% gewijzigd door Hans1990 op 05-05-2026 10:20 ]

• Visgek82
Even een vraagje. Ik gebruik als incinerate sorceress fireball als mijn enhancement, maar daar staat nu rank 1/15. en daar doet de AoE explosie als een vijand dood gaat 40% damage. gooi ik daar extra ranks in , blijft dat op 40% damage staan. Echter, ik lees mixed meningen over of je dan voor de enhancement de skill (fireball) moet maxxen of niet, en zelfs punten zou moeten stoppen in de verbetering van de skill. Ik kan nergens echt vinden of dit de enhancement fireball ook echt beter maakt. Iemand enig idee?

• Nathilion
@Visgek82 Ik heb het niet getest met fireball maar wel met Lightning Spear enhancement. Hier spawn je een extra speer als je crackling energy oppikt. En deze speer gaat harder naarmate je meer punten stopt in de main skill. Ook de extra's (stun, snellere speer) zijn van toepassing op de enhancement getriggerde speer.

De fireball enhancement had ik in S11 en daar merkte je ook op dat meer punten == meer damage. Die 40% verandert niet. Maar het is wel 40% van de damage van je basis fireball. Dus is de basis hoger? Dan is ook de enhancement beter.

Ik denk dat het veilig is om te zeggen dat al je skill points + modificaties van toepassing zijn op de getriggerde spells van je enhancements.

• Visgek82
Nathilion schreef op dinsdag 5 mei 2026 @ 10:40:
@Visgek82 Ik heb het niet getest met fireball maar wel met Lightning Spear enhancement. Hier spawn je een extra speer als je crackling energy oppikt. En deze speer gaat harder naarmate je meer punten stopt in de main skill. Ook de extra's (stun, snellere speer) zijn van toepassing op de enhancement getriggerde speer.

De fireball enhancement had ik in S11 en daar merkte je ook op dat meer punten == meer damage. Die 40% verandert niet. Maar het is wel 40% van de damage van je basis fireball. Dus is de basis hoger? Dan is ook de enhancement beter.

Ik denk dat het veilig is om te zeggen dat al je skill points + modificaties van toepassing zijn op de getriggerde spells van je enhancements.
Top, dank. dat wist ik eerder ook niet , maar nu dus wel :)

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Kort maar krachtige video voor alts levellen. Tldw: paar whisper caches openen op je alt en je bent level 70 d:)b

London schreef op dinsdag 5 mei 2026 @ 11:03:
[YouTube: Diablo 4 - BOOST Your Alts 1-70 INSTANTLY]

Kort maar krachtige video voor alts levellen. Tldw: paar whisper caches openen op je alt en je bent level 70 d:)b
Zo heb ik dat al sinds S6 gedaan. 28 Tree tasjes had je nodig. Nu nog maar 8, dus dat is een hele verbetering 😄
Dit season ben ik net klaar met de VoH campaign en ga nu de wijde wereld in met m’n Warlock. Speelt leuk, moet ik zeggen. Heeft wel heel wat Witch Doctor vibes, hoor. Zelfs z’n stance is erg Witch Doctor ‘esque. En met de Cube gaat het echt steeds meer en meer op D3 lijken.
Niks mis mee, overigens.

[ Voor 6% gewijzigd door Poops_McGhee op 05-05-2026 12:12 ]

• Jack_Mojo
Zo'n Apocalypse warlock is in Infernal Hordes wel peak Diablo hoor. Je zet 3/4 van die arena in lichterlaaie om de paar seconden lol

[ Voor 4% gewijzigd door Jack_Mojo op 05-05-2026 12:41 ]

• sfx32
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 20:50
Ik sluit me aan bij de overgrote meerderheid , het spel voelt eindelijk kompleet. Genoeg dingen te doen die leuk zijn en geen eindeloos verplicht nummertje. Heb het gevoel dat er nu wel een end game play is , zonder dat het saai wordt. Eerste keer eigenlijk in d4 dat ik me min of meer moet ’dwingen’ te stoppen. Anders speel ik hele nacht door denk ik. Iemand zei hiervoor dat het vast laatste uitbreiding word. Dacht Blizzard gezegd had minstens 3 uitbreidingen te zullen uitbrengen?
We moeten nog steeds een verhaal krijgen rond de protagonist van de reeks ...namelijk Diablo.
Zou eigenlijk gek zijn , diablo zonder diablo verhaallijn.

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21:28

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Kleine exploit.

Zet je game op T1, ga naar Seer's Reach (net ten noorden van Temis) en ren naar de baas en dood hem, 3 royal gems, reset dungeon en opnieuw.

Ik heb in een kwartier tijd 42 royal gems gefarmed. (toen moest ik stoppen want de kleine meid moest eten)

If you don't read a newspaper you are uninformed, if you do read a newspaper you are misinformed - Denzel Washington

• PWSteal
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 27-06 15:08
Ook weer opgepakt van de week. Ben warlock begonnen met apocalypse. Zo heerlijk om gewoon rond te rennen en dan die nuke te laten afgaan haha!

Ben nu nog met campaign bezig. Daarna op zoek naar party om wel eens samen runs mee te doen. Hier mensen die op xbox spelen?

• Jack_Mojo
Mephisto op T10 omgelegd :)

Wat met een dread claw echt niet lukte, lukte met een Apocolypse warlock prima. Paar keer die nuke laten afgaan en een toughness van 3,3 miljoen was wellicht iets overkill maar goed :9
Duurste expac die ik in D4 heb meegemaakt, maar..... For the Horde!!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UdXOAsbRZRJgT1BVGKAAJItWXhI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/IlbdvKUJTtOYCfUHq6coU5yw.jpg?f=fotoalbum_large

• Jack_Mojo
Poops_McGhee schreef op dinsdag 5 mei 2026 @ 14:55:
Duurste expac die ik in D4 heb meegemaakt, maar..... For the Horde!!

[Afbeelding]
Leuke knol :)

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Jack_Mojo schreef op dinsdag 5 mei 2026 @ 14:48:
Mephisto op T10 omgelegd :)

Wat met een dread claw echt niet lukte, lukte met een Apocolypse warlock prima. Paar keer die nuke laten afgaan en een toughness van 3,3 miljoen was wellicht iets overkill maar goed :9
Het is echt een tof gevecht inderdaad, maar met apocalypse warlock is het helaas ook vrij triviaal zoals alle content :P Denk overigens dat dat voor alle endgame builds wel geldt natuurlijk. Ik heb inmiddels ook al wel 20 mythic uniques binnengeharkt maar nog altijd geen heir of perdition :( En de runes verzamelen om hem te craften is ook een hele opgave helaas. Ach ja, zo houd je toch nog iets om te chasen :P

@Poops_McGhee lekker hoor, zo ren ik ook rond nu >:) De aandeelhouders bij Blizzard kunnen weer tevreden gaan slapen, mission accomplished :P

[ Voor 9% gewijzigd door London op 05-05-2026 15:12 ]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sP1Aq_KN1oRil1P7BBZkY-qTLlw=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/RnqU8oW7Zum7ewRLJWzdxiwi.png?f=user_large

Zojuist de campaign van Vessel of Hatred afgerond :D

Tof verhaal, het bleef imo van begin tot eind interessant genoeg met een dikke opbouw op het eind! Sommige bossfights waren op Hardcore wel even spannend :P vooral die laatste Harbinger of Hatred.. maar over het algemeen met goed getelegrafeerde attacks waardoor het niet zo moeilijk was.. Je ziet ze wel aankomen. Vooral die momenten waarbij de arena kleiner wordt en je meerdere mechanics moet dodgen, maken het heel spannend op hardcore! Aan de andere kant moet ik wel zeggen dat de Paladin momenteel echt mega sterk aanvoelt. Had in principe geen enkele moeite.. Nou speel ik natuurlijk ook maar op normal voor puur de campaign maargoed.

Ook even een shout out naar het Art team mbt het gebied. Mooi met oog voor detail gemaakt. Dat was dan iets wat ik al wel mooi vond van D4 sowieso. maar vooral het zuidelijke stuk van Nahantu vond ik er heel sterk uitzien. mooie sfeer, dichtbegroeid en levendig.

Al met al een toffe campaign om doorheen te gaan. Nu door met de Lords of Hatred campaign! :D

om toch ook iets negatiefs te zeggen omdat ik het dan vergelijk met andere ARPG's vind ik het toch wel een beetje jammer dat zoiets als dit dan een hele expansion moet zijn en daarbij weer die microtransacties discussie. PoE en LE doen het ook allemaal zonder deze expansion prices toch .. en dan classes locken achter deluxe edities (voor early access) is gewoon vies

Maargoed.. zoals ik zei nu door naar het verhaal van Lords of Hatred :D Ben level 35

• gupfishy
Snap echt helemaal niets van dit spel haha. Ben paragon 30 en kan niet naar torment. En als die dingen die je krijgt.. ik word te oud voor dit

• Yagermeister
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:08

Yagermeister

Bedrijfsprutser on call

gupfishy schreef op dinsdag 5 mei 2026 @ 15:40:
Snap echt helemaal niets van dit spel haha. Ben paragon 30 en kan niet naar torment. En als die dingen die je krijgt.. ik word te oud voor dit
Je moet bij de season rankings kijken welke voorwaarden nodig zijn om naar een hoger level te gaan. Daar zit als het goed is ook de moeilijkheidsgraad zodat je die kunt upgraden naar torment of hoger.

Zo even uit mijn hoofd is dat rank 3 of 4 waar je torment mee vrijschakelt.

-Te huur

• Nathilion
Torment levels unlocken is een kwestie van hogere levels in The Pit halen. En om de Pit te unlocken moet je de capstone dungeons voltooien. Je kan ze vinden op de kaart of via de Season Journey.

Sowieso is het aan te raden om deze dungeons te doen omdat je daar skill en paragon points van krijgt en je unlocked daarmee ook de volgende stappen van de season journey.

• gupfishy
Season 2 staat ook bij dat ik level 50 moet worden met een warlock of paladin. Daar speel ik niet mee. Kan ik dan de pit niet in?

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 30-06 11:33
gupfishy schreef op dinsdag 5 mei 2026 @ 15:54:
Season 2 staat ook bij dat ik level 50 moet worden met een warlock of paladin. Daar speel ik niet mee. Kan ik dan de pit niet in?
Nee hoor je kan met elke class naar de Torment levels. In je season journey aan de rechterkant staat dat je bepaalde keystone dungeons moet doen. Als het goed is als je de II gedaan hebt zou je de pit moeten kunnen doen voor de Torments. Als je op PC zit druk op U voor de Season Journey.

• gupfishy
Held. Net dungeon gedaan en kan nu eindelijk
Pure nostalgie voor mij. Ben weer even helemaal terug in Burning Crusade 😂

• Visgek82
Om T1 te unlucken moet je torment 1 doen. Dit is allemaal vrij makkelijk te vinden met google, trouwens, en staat in het spel er ook gewoon bij.

• gupfishy
Visgek82 schreef op dinsdag 5 mei 2026 @ 19:14:
[...]

Om T1 te unlucken moet je torment 1 doen. Dit is allemaal vrij makkelijk te vinden met google, trouwens, en staat in het spel er ook gewoon bij.
Stond er ook bij dat op Tweakers reageren met dat je het kan vinden echt voor kleine kinderen is?

Ik kon het zo snel niet vinden en ben blij dat een mede tweakers antwoord gaf. Want Google zegt heeft seizoen deel 2 af hebben

• MetalSonic
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 28-06 17:21
Eindelijk wat tijd gehad om er ECHT even lekker voor te zitten. Voor de campaign dus. Telefoon opzij gelegd, lekker biertje. De campaign (Skovos omgeving) is erg leuk. Het is een frisse omgeving, de omgeving is vrolijk/ kleurrijk maar het verhaal is (Diablo stijl) duister.

Bijna alles is goed/ prima. Minpuntje de volgende. Lichte spoiler

Gamebraking bug waardoor ik niet verder kon (is opgelost)
spoiler:
na een tijdje moet je Lilith begeleiden naar standbeelden waar je dan een interactie moet uitvoeren. Bij mij gebeurde daar niks. Ik had al snel door dat het niet klopte. Volgens het Blizzard forum opnieuw opstarten. Loste het niet op. Daarna opnieuw opgestart én een andere difficulty en dat heeft het wel opgelost. Beetje jammer zo'n bug maar verder zal het wel

[ Voor 4% gewijzigd door MetalSonic op 05-05-2026 19:45 ]

• Visgek82
gupfishy schreef op dinsdag 5 mei 2026 @ 19:20:
[...]

Stond er ook bij dat op Tweakers reageren met dat je het kan vinden echt voor kleine kinderen is?

Ik kon het zo snel niet vinden en ben blij dat een mede tweakers antwoord gaf. Want Google zegt heeft seizoen deel 2 af hebben
Maat, op Tweakers wordt wel enige eigen inzet verwacht. Ik snap dat je dat niet leuk vind, maar het is gewoon zo. Als je zo reageert terwijl mensen je proberen te helpen... tja

[ Voor 6% gewijzigd door Visgek82 op 05-05-2026 19:51 ]

Nu we kunnen vissen, zouden we Old Crafty ook kunnen opvissen? 😂

• Bazziek
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 21:22
Na wat dagen vertraging door vakantie nu ook de campaign doorgespeeld. Erg geslaagd dit keer. Veel beter dan de vorige expansion imo.

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21:28

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Cowlevel!!

YouTube: I Completed Diablo 4’s Secret Cow Level Quest (Full Guide)

(niet helemaal wat je ervan had verwacht, maar wel tof)

If you don't read a newspaper you are uninformed, if you do read a newspaper you are misinformed - Denzel Washington

Oke de lords of hatred story gooit er gelukkig wel nog een schepje bovenop
spoiler:
heel tof dat je naar lilith gaat en haar om hulp vraagt enzo

Pagina: 1 ... 222 ... 228 Laatste