Inderdaad. Ik kijk graag naar iets moois (eigen smaak uiteraard) en deze mount en pet brengen veel goede herinneringen terug aan de tijd dat ik nog wow speelde (start tot 2013 ongeveer).London schreef op zaterdag 2 mei 2026 @ 19:46:
[...]
[Afbeelding]
hier ook blij ei. Anzu is zo tof
Apocalypse build gaat hard, torment 10 inmiddelsMorgen maar even wat mythics farmen.
@Ricmaniac je hebt wel gelijk maar Microsoft is geen filantropische instelling he. Gaat gewoon om de harde knaken uiteindelijk en als een skin voor 25eu verkoopt zullen ze gek zijn om er 5 voor te vragen. Het was echter wel tof geweest als ze iedereen gratis 1 set hadden laten uitzoeken, als een soort geste.
/f/image/fHM15vRzCwMkOZcuRAniN3JL.png?f=fotoalbum_large)
Ik heb inmiddels mijn eerste karakter op torment 1, en vermaak me goed met de ontwikkeling van de warplans. Verder ben ik de campaign vanaf het begin gestart met een ander karakter nadat ik hier las dat anderen dat deden.
Ik geniet weer volop van de eerste campaign. Ik zie wat op tegen de 2e campaign. Ik weet nog dat ik actief een hekel had aan verschillende elementen in de verhaallijn. Maar gelukkig kan ik dan nog een keer deze mooie laatste campaign spelen.
Ik jaag niet naar de eindlijn, naar het eindspel. Ik heb in mijn leven geleerd dat het voor mij beter voelt wanneer ik de tijd neem te genieten van een reis in welke vorm dan ook, ipv het te zien als een noodzakelijke onderdeel om een doel te behalen.