• LordMithril
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-01 14:59
Apsie schreef op zaterdag 10 januari 2026 @ 22:04:
[...]

Het maakt niet uit op welke tier je dat doet dus ff een hoge pit doen voor wat uitdaging! :9
Helaas toch nog ff door spelen voor ik dat kan doen.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/B5bp6HK3OaCa4WHEUGDrLvp9KUA=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/keNY7816ku8CYeSducN5shFc.png?f=user_large

Bier, Whiskey en Metal!!

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 00:09

The Legend

*Plop*

Mythic Prankster geloot, op de PS5 kun je eigenlijk nog steeds niet goed een party vinden (hier wel gepost, maar toevallig was niemand actief) dus uiteindelijk maar met m’n broertje gedaan. 2x Doombringer en 2x ring of starless sky :| Beide ook niet nodig natuurlijk. Dacht dat je die dingen vorige seizoenen kon omsmelten voor een gewenste naar keuze, maar nu dus niet kennelijk.

[ Voor 197% gewijzigd door The Legend op 11-01-2026 10:33 ]

Ik ben toch malle pietje niet!

• brothermaynard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 01:09
The Legend schreef op zaterdag 10 januari 2026 @ 22:48:
Mythic Prankster geloot, op de PS5 kun je eigenlijk nog steeds niet goed een party vinden (hier wel gepost, maar toevallig was niemand actief) dus uiteindelijk maar met m’n broertje gedaan. 2x Doombringer en 2x ring of starless sky :| Beide ook niet nodig natuurlijk. Dacht dat je die dingen vorige seizoenen kon omsmelten voor een gewenste naar keuze, maar nu dus niet kennelijk.
Je kunt ze scrappen. Krijg je een spark voor. Bij 2 sparks kun je of een random craft en @the smid of een naar keuze ( met high tier runes) @de alchemist
Voor de lol een super defensive paladin build gemaakt met wat aura’s voor wat damage en kijken hoe lang die blijft leven in Pit 115, zonder een knop aan te raken.
Na een kwartier stond hij er nog, omringt door een stuk of 15 mobs, waaronder 5 elites die op hem inhakten. Okee, damage is flink zwak om die mobs te killen, maar m’n pala is niet te killen. Die blijft maar life generaten. En, terwijl ik dit type, staat hij daar nog steeds en is met de volgende cluster mobs bezig. Heb z’n health een paar keer naar 10% zien zakken, maar dat binnen een seconde weer naar 80-90%. Niet kapot te krijgen.
Denk dat ik maar naar de ingang ga rennen om weg te komen. Teleporten mag niet en anders staat ie daar morgen nog.
Life on hit is echt supersterk met aura’s.

Leuke build experiment, maar daar gaan we toch maar niks mee doen. 😂

• crzyhiphopazn
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-01 17:12

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

LordMithril schreef op zaterdag 10 januari 2026 @ 20:43:
[...]

Alles wat ik daarover vind is dat dat endgame is. En dat ik eerst de main quest moet uitspelen voor ik erin kan.
En dat is het nou juist ;) die wil ik eerst uitspelen.
Om endgame te spelen hoef je niet maingame quest uit te spelen.
je kan die gewoon skippen.
Als je het verhaal wilt weten dan zou je er voor kunnen kiezen om het uit te spelen en daarna over te stappen naar de endgame.

Endgame is waar the fun and frustrations begint.
Laat maar weten als je endgame ready bent.
Kan je wel een boost geven.

https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||

• Boermansjo
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 22:38
Poops_McGhee schreef op zondag 11 januari 2026 @ 17:52:
Voor de lol een super defensive paladin build gemaakt met wat aura’s voor wat damage en kijken hoe lang die blijft leven in Pit 115, zonder een knop aan te raken.
Na een kwartier stond hij er nog, omringt door een stuk of 15 mobs, waaronder 5 elites die op hem inhakten. Okee, damage is flink zwak om die mobs te killen, maar m’n pala is niet te killen. Die blijft maar life generaten. En, terwijl ik dit type, staat hij daar nog steeds en is met de volgende cluster mobs bezig. Heb z’n health een paar keer naar 10% zien zakken, maar dat binnen een seconde weer naar 80-90%. Niet kapot te krijgen.
Denk dat ik maar naar de ingang ga rennen om weg te komen. Teleporten mag niet en anders staat ie daar morgen nog.
Life on hit is echt supersterk met aura’s.

Leuke build experiment, maar daar gaan we toch maar niks mee doen. 😂
Het is misschien niet goed van mij, maar zo heb ik gisteren toch eindelijk Uber Lilith verslaan en de titels gekregen O-)
Maar ik durf tot nu toe nog niet Pit 75... Eerst nog de gear wat beter krijgen.
Boermansjo schreef op maandag 12 januari 2026 @ 13:09:
[...]

Het is misschien niet goed van mij, maar zo heb ik gisteren toch eindelijk Uber Lilith verslaan en de titels gekregen O-)
Maar ik durf tot nu toe nog niet Pit 75... Eerst nog de gear wat beter krijgen.
Heb je Lilith op T4 gekilled? Zo ja, dan kun je Pit75 makkelijk aan.

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19:07

JSchut

.....

Ik vind de paladin een super leuke class. Uiteindelijk gespecced naar Auradin met okish gear. Ik kan pit 110 nu clearen in de helft van de tijd. Verder is er nu niet zoveel meer aan :D

Beetje rondjes lopen met paragon level 253.

Ik heb decent gear maar geen optimale rolls en ook geen super sanctify perks. Meeste is quality, extra attribute (meestal trash) of extra greater affix. Nog geen decent legendary power gehad.

Heb niet echt het idee dat ik nog veel te doen heb. Wacht even de beta af van dat nieuwe onderdeel in de pit. Anders volgend seizoen maar weer :) Dit seizoen was leuker dan de vorige seizoenen.

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

crzyhiphopazn schreef op maandag 12 januari 2026 @ 10:48:
[...]

Om endgame te spelen hoef je niet maingame quest uit te spelen.
je kan die gewoon skippen.
Als je het verhaal wilt weten dan zou je er voor kunnen kiezen om het uit te spelen en daarna over te stappen naar de endgame.

Endgame is waar the fun and frustrations begint.
Laat maar weten als je endgame ready bent.
Kan je wel een boost geven.
Ja maar dan moet ie opnieuw beginnen... Hij is al bezig met de campaign en die moet je volgens mij wel afronden voordat je met dat character naar torment kunt.

Overigens niet echt eens met dat endgame is waar de fun begint. Ja het is voor mij ook het enige wat ik nog doe, maar zodra ik op T4 alles met gemak neer maai, wat dit season echt heel erg snel is, houdt de fun voor mij erg snel op hoor. Ja het is leuk dat er meer te chasen valt met sanctify maar de gameplay wordt zo brain-dead dat ik er het nut niet van zie om nóg makkelijker alles neer te maaien. Ik zou juist zolang mogelijk van de campaign en quests genieten zolang dat nog leuk is, die endgame die is er later ook nog wel en dan zie je dan wel of je het type speler bent wat op meer power wil blijven jagen.

Gamertag: FinrazielNL

• crzyhiphopazn
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-01 17:12

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

Finraziel schreef op maandag 12 januari 2026 @ 14:56:
[...]

Ja maar dan moet ie opnieuw beginnen... Hij is al bezig met de campaign en die moet je volgens mij wel afronden voordat je met dat character naar torment kunt.

Overigens niet echt eens met dat endgame is waar de fun begint. Ja het is voor mij ook het enige wat ik nog doe, maar zodra ik op T4 alles met gemak neer maai, wat dit season echt heel erg snel is, houdt de fun voor mij erg snel op hoor. Ja het is leuk dat er meer te chasen valt met sanctify maar de gameplay wordt zo brain-dead dat ik er het nut niet van zie om nóg makkelijker alles neer te maaien. Ik zou juist zolang mogelijk van de campaign en quests genieten zolang dat nog leuk is, die endgame die is er later ook nog wel en dan zie je dan wel of je het type speler bent wat op meer power wil blijven jagen.
Als het goed is niet zolang hij in Cerrigar kan?
Weet niet of hij iemand anders kan joinen. Zou dan bv Pit 15 - 30 - 45 - 60 kunnen doen voor T1 - 2 - 3 - 4.
Tenzij ik bv gelijk Pit 60 kan doen dan is T4 gelijk unlocked.

IK geef je deelsgelijk dat het braindead spelen is tot een bepaalde hoogte, maar in S11 heb je de Lesser Evils, evt Urivar, Pit voor de glyphs en glyph leveling.
Levelen gaat niet meer door alleen maar Pit 100 runs te doen en dan hopelijk snel bij Plvl 300 te zijn.

Sanctifcation geeft een extra dimensie waardoor een lagere GA item beter kan zijn dan een hogere GA versie.
Nog niet zelf meegemaakt -> Mythic sanctification op een item is super rare.

Heb alle 6 chars op lvl 60 en ben nu met 3 Chars bezig om die op Beast mode gear te hebben.
Pally is natuurlijk het makkelijkst.
Mn Barb HOTA begint ook goede vormen aan te nemen.
Sorc Crackling Energy moet ik nog beter gearen. Gebruik die voorname.ijk om te speedfarmen.

https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||

• Boermansjo
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 22:38
Poops_McGhee schreef op maandag 12 januari 2026 @ 13:35:
[...]

Heb je Lilith op T4 gekilled? Zo ja, dan kun je Pit75 makkelijk aan.
Nee, het was op T1. Het was eigenlijk puur om de challenge klaar te hebben 😂
Ondertussen P195. Eens ik aan 200 ben ga ik zeker proberen.
Boermansjo schreef op maandag 12 januari 2026 @ 16:17:
[...]

Nee, het was op T1. Het was eigenlijk puur om de challenge klaar te hebben 😂
Ondertussen P195. Eens ik aan 200 ben ga ik zeker proberen.
Ja, op T1 is het een makkie. Op T4, als je goede gear hebt, is het eigenlijk niet veel moeilijker 😄
Finraziel schreef op maandag 12 januari 2026 @ 14:56:
[...]

Dit season is inderdaad wel heel rap met het bereiken van endgame content, maar ik heb een vermoeden dat dat met opzet is, om de speler meer gelegenheid te geven om met de nieuwe class bekend te worden en heel veel gear ter beschikking krijgt om dat te doen. Ging met Spiritborn eigenlijk niet anders.
Moet wel zeggen dat ik daar helemaal niet op tegen ben. Tot nu toe heb ik er nog steeds veel lol mee. Lekker pixels smashen. Heerlijk.
Maar, als elke season zo is, dan gaat het ook mij wel vervelen, hoor.
Pagina: 1 ... 217 218 Laatste