Acties:
  • 0 Henk 'm!
Alekz87 schreef op donderdag 19 oktober 2023 @ 07:47:
Sorry maar dit is toch absurd:

YouTube: Diablo 4 - Deleting Duriel & Lilith on Fresh Level 100 HC Rogue

In 1 dag. Als ik z’n gear stats zie had ik dat einde season 1 nog geen eens. Hoe dan.
Stiekem wel een beetje om verdrietig van te worden....

Biedt wel perspectief voor de niet alledaagse gamer. Dat is dan wel weer fijn. :)

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Alekz87 schreef op donderdag 19 oktober 2023 @ 07:47:
Sorry maar dit is toch absurd:

YouTube: Diablo 4 - Deleting Duriel & Lilith on Fresh Level 100 HC Rogue

In 1 dag. Als ik z’n gear stats zie had ik dat einde season 1 nog geen eens. Hoe dan.
Ik vind het niet zo gek. dit voorbeeld wat je geeft is minder dan 0.1% van de spelers :P

Wudijo is 1 van de meest gedreven mensen als het gaat om minmaxing en racing enzo.
In Diablo 3 afgelopen seizoen heeft hij meerdere #1 leaderboards gepakt.

Dat hij het haalt zegt verder echt niks over hoe wij het gaan ervaren :P

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Buizerd__NL schreef op donderdag 19 oktober 2023 @ 08:12:
[...]

En nu ik deze skin zie, dan overweeg ik deze ook nog om te halen. 8)7
Doe het niet :P de enige reden om dit te boycotten is het gewoon niet te kopen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20:29
Buizerd__NL schreef op donderdag 19 oktober 2023 @ 08:12:
[...]

Ik ben toch geswitch naar Barbian :P Op ene of andere manier kreeg ik geen plezier met het spelen van Sorc, defense vind ik kut en Inferno cast steeds op verkeerde plek.

En nu ik deze skin zie, dan overweeg ik deze ook nog om te halen. 8)7
Barb heeft enorme trage animaties, ik wil gewoon lekker frenzy spelen zoals in D2 :+

Denk dat ik juist een sorc ga proberen, dan ik alles gehad behalve druid.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op donderdag 19 oktober 2023 @ 08:19:
[...]

Saving Best for last dus!? :P

Druid is leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
Ricmaniac schreef op donderdag 19 oktober 2023 @ 08:21:
[...]

Saving Best for last dus!? :P

Druid is leuk
Er komen nog seizoenen genoeg, ik kies er gewoon eentje aan het begin en hou vervolgens een seizoen aan vast.

Heb nu necro en rogue gespeeld, en al het andere muv druid tijdens de beta weekenden gedaan :)

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buizerd__NL
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 17:10
Bossie schreef op donderdag 19 oktober 2023 @ 08:19:
[...]

Nou precies dat, ik heb dan bijna alle classes gehad behalve Druid en Necro.

PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er nu al meer afwisselende endgame of is enkel het levelen en gearen zelf versnelt als ‘oplossing’?
Even snel wat beelden bekeken en wat builds gecheckt op maxroll maar zag weer dezelfde skills vaak terug komen. De shouts en warcry bij de barb en de 2 shields bij de Sorc. El. resist zou toch aangepakt worden?

Krijg niet de indruk dat dit de grote patch was die de game nodig heeft of heb ik iets gemist?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 19:51
Bint schreef op donderdag 19 oktober 2023 @ 07:58:
Speelt iemand hier firewall sorc met een controller? Zit te twijfelen om mijn rogue in te wisselen. Op een of andere manier heb ik er niet heel veel plezier aan.
Hiero! Wel op PlayStation en vind het super leuk. Ben bezig om een hardcore character naar lvl 50 te brengen voor trophy. Na 2 avonden en 6/7 uurtjes verder nu lvl 26 en leef nogsteeds :p

Gaat niet zo snel als andere spelers geloof ik.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 19 oktober 2023 @ 08:59:
Is er nu al meer afwisselende endgame of is enkel het levelen en gearen zelf versnelt als ‘oplossing’?
Even snel wat beelden bekeken en wat builds gecheckt op maxroll maar zag weer dezelfde skills vaak terug komen. De shouts en warcry bij de barb en de 2 shields bij de Sorc. El. resist zou toch aangepakt worden?

Krijg niet de indruk dat dit de grote patch was die de game nodig heeft of heb ik iets gemist?
Mja afwisseling. Je hebt meer endgame uberbosses, andere nightmare dungeon rotation. targeted lootfarming.

Dus in grote lijnen is niet te zeggen dat dit veranderd is denk ik nee.

Maar je zal waarschijnlijk met dit seizoen veel sneller klaar zijn dan vorig seizoen qua character progression.
(wat ik niet erg vind met arpg's als dit omdat ik niet 3 maanden lang het hele seizoen wil spelen)

Ik vind het vampire theme en de bijbehorende infected area's of hoe dat ook genoemd word een leuke nieuwe toevoeging. Tot nu toe spendeer ik bijna alleen maar daar mijn tijd om te levelen. Volgens mij niet heel efficient maar vind het wel het leukst.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Ricmaniac schreef op donderdag 19 oktober 2023 @ 09:08:
[...]

Mja afwisseling. Je hebt meer endgame uberbosses, andere nightmare dungeon rotation. targeted lootfarming.

Dus in grote lijnen is niet te zeggen dat dit veranderd is denk ik nee.

Maar je zal waarschijnlijk met dit seizoen veel sneller klaar zijn dan vorig seizoen qua character progression.
(wat ik niet erg vind met arpg's als dit omdat ik niet 3 maanden lang het hele seizoen wil spelen)

Ik vind het vampire theme en de bijbehorende infected area's of hoe dat ook genoemd word een leuke nieuwe toevoeging. Tot nu toe spendeer ik bijna alleen maar daar mijn tijd om te levelen. Volgens mij niet heel efficient maar vind het wel het leukst.
Voor mij geen reden om terug te gekomen als ik dat zo hoor. Begrijp wel dat ander er plezier uit halen want het is natuurlijk geen slechte game. Ik kom vast terug maar nu nog niet.
Have fun. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• X-Kiwi
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 21-09 19:30
S1 was wat fijner qua opbouw, maar misschien komt dat door mijzelf?

In S1 was ik rustig met mijn Necro aan het questen, het verhaal aan het volgen en heb ik er een ruime maand over gedaan om überhaupt het verhaal uit te spelen. Daarna capstone, de eerste dungeons, eens een legion event en helltide proberen. Bij level 60+ pas eens kijken wat die 'aspects' waren en later zelfs iets doen met die telkens knipperende 'paragon punten'. Uiteindelijk wel 100en uren in gestoken en tot world tier 4 + nightmare dungeon 82 gekomen.

Nu in S2 met Druid heb ik extra skillpunten gekregen, daardoor heb ik op level 25 eigenlijk alle skills voor mijn build incl ultimate al op mijn toolbar staan. Ik loop vanaf level 5 in dungeons en direct daarna in de blood harvest. Geld had ik in S1 pas laat, maar door die 500.000 gold per tree of whispers, heb ik nu bakken met geld. Daardoor heb ik nu ook geen restricties met aspects op gear zetten, gems, upgrades etc.

Eigenlijk dus het idee dat het te hard gaat zo: Als je vlak na level 25 eigenlijk er al bent qua skills en geld, dan is daarna het 'slechts' 75 levels grinden naar 100, en ondertussen je paragon board invullen. Alsof papa Blizzard je voor je 18e verjaardag een Ferrari geeft...hoe moet je daarna nog groeien?

Kiwi !

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• stickfiguur
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-09 14:19
Ricmaniac schreef op donderdag 19 oktober 2023 @ 08:14:
[...]

Ik vind het niet zo gek. dit voorbeeld wat je geeft is minder dan 0.1% van de spelers :P

Wudijo is 1 van de meest gedreven mensen als het gaat om minmaxing en racing enzo.
In Diablo 3 afgelopen seizoen heeft hij meerdere #1 leaderboards gepakt.

Dat hij het haalt zegt verder echt niks over hoe wij het gaan ervaren :P
Ik ben het volkomen eens met het feit dat Wudijo (en verschillende andere streamers) veel sneller kunnen levelen dan de gemiddelde speler, dat ze beter zijn in dit soort gevechten enzovoorts. Maar zo'n beetje elke streamer had (in het begin) moeite om Lilith te verslaan. Buiten het gebruik van een bugged build, was het niet gewoonlijk om een paar uur na level 100 te halen Lilith voor het eerst te verslaan. Deze "uber boss fight" is niet de naam waardig, het lijkt een beetje extra moeite ivm een nm dungeon boss maar daar houd het dan ook bij op.

Dit soort dingen vind ik toch best jammer, ongeacht of ik ooit level 100 ga halen en deze bosses ga killen (wat niet heel moeilijk lijkt) is het tekenend voor hoeveel moeite Blizzard in de game stopt. Dit is de content die de beste uniques in de game hoort te gate keepen? Het is het gewoon allemaal net niet.

Over moeite gesproken, het is nu season 2 en nog steeds vecht je tegen misschien 20-30 verschillende monsters met een paar recolors. Dan maken ze nieuwe end game boss fights en dan heb je nog steeds allemaal copy paste monster models die gebruikt worden tijdens zo'n gevecht. Hebben ze niemand die een aantal gave monsters kan verzinnen en modellen en elke season wat variatie kan toevoegen? De game voelt goed, de density is super verbeterd maar het is redelijk snel saai dat je elke keer weer de exact zelfde monsters tegen komt.. In PoE verbaas ik me elke league weer dat er zoveel nieuwe monsters toegevoegd zijn en dan denk ik waarom kan een bedrijf als Blizzard zoiets niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 07:30
Crossplay is gefixed. er is nu geen lag meer in city's met crossplay opties enabled.

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• stickfiguur
Ik vergat door al het zeuren te schrijven waarvoor ik eigenlijk naar deze topic kwam :+

Ik ben inmiddels level 61 of 62 op mijn firewall sorc. Tussen levels 45-55 had ik wel een beetje een dipje qua gevoel over de build, niet zo heel veel damage en dat maakt het een beetje langzaam. Toen twijfelde ik of ik, zoals gewoonlijk, weer zou opgeven maar ik ben uiteindelijk gewoon door gegaan. Rustig aan de aspects gevonden voor de build en toen ging het ineens hard. Toch een beetje jammer dat er zoveel power in die legendary aspects zit. Op level 57 maar naar WT4 gegaan, die capstone was toen een eitje qua damage doen maar moest wel een beetje voorzichtig zijn, kreeg namelijk ook wel veel damage.

Ik begin langzamerhand wel veel van die powers op level 2-3 te krijgen (ok nog 1x zeuren, de UI om die powers te levelen is echt 100% zeker niet geplaytest, wat een dramatisch slechte ervaring is dat zeg, 1 voor 1 klikken, 15x per power..), dat helpt ook flink qua damage. Daar heb ik trouwens nog wel een vraag over, ik heb het gevoel dat een van mn powers zorgt dat ik af en toe een soort exploderende ghosts uit mn character laat schieten. Het is super satifying maar ik heb nu al 5x alle items en powers etc gelezen en nergens kan ik vinden waar dat nu precies vandaan hoort te komen. Weet iemand dat?

[ Voor 6% gewijzigd door stickfiguur op 19-10-2023 09:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stickfiguur
X-Kiwi schreef op donderdag 19 oktober 2023 @ 09:19:
S1 was wat fijner qua opbouw, maar misschien komt dat door mijzelf?

In S1 was ik rustig met mijn Necro aan het questen, het verhaal aan het volgen en heb ik er een ruime maand over gedaan om überhaupt het verhaal uit te spelen. Daarna capstone, de eerste dungeons, eens een legion event en helltide proberen. Bij level 60+ pas eens kijken wat die 'aspects' waren en later zelfs iets doen met die telkens knipperende 'paragon punten'. Uiteindelijk wel 100en uren in gestoken en tot world tier 4 + nightmare dungeon 82 gekomen.

Nu in S2 met Druid heb ik extra skillpunten gekregen, daardoor heb ik op level 25 eigenlijk alle skills voor mijn build incl ultimate al op mijn toolbar staan. Ik loop vanaf level 5 in dungeons en direct daarna in de blood harvest. Geld had ik in S1 pas laat, maar door die 500.000 gold per tree of whispers, heb ik nu bakken met geld. Daardoor heb ik nu ook geen restricties met aspects op gear zetten, gems, upgrades etc.

Eigenlijk dus het idee dat het te hard gaat zo: Als je vlak na level 25 eigenlijk er al bent qua skills en geld, dan is daarna het 'slechts' 75 levels grinden naar 100, en ondertussen je paragon board invullen. Alsof papa Blizzard je voor je 18e verjaardag een Ferrari geeft...hoe moet je daarna nog groeien?
Het is wel een beetje in de stijl van Blizzard ja, ook als je kijkt naar D3 willen ze graag dat je snel progressie maakt. Ik was ook redelijk verbaasd dat ik van 1 whisper op low level meteen 1m gold kreeg haha.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Verwijderd schreef op donderdag 19 oktober 2023 @ 08:59:

Voornamelijk veel QoL fixes. Endgame is nog steeds karig en zal nog wel 1 of 2 seasons nodig hebben om een seizoen langer dan 1 of 2 weken leuk te houden. Maar het zijn wel weer stappen in de goede richting. Ik vermaak me in ieder geval prima (y)

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Net weer even gespeeld. Kan me toch niet echt bekoren, m'n rogue... misschien maar een respec gaan doen naar flurry of twisting blades.

Of gewoon weer lekker voor good old bonespear necro gaan. :p naaa, dat ga ik niet doen haha

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Buizerd__NL
Wil je het te makkelijk hebben, dan zal ik zeker twisted blade aanraden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
RustStorm schreef op donderdag 19 oktober 2023 @ 10:36:
Net weer even gespeeld. Kan me toch niet echt bekoren, m'n rogue... misschien maar een respec gaan doen naar flurry of twisting blades.

Of gewoon weer lekker voor good old bonespear necro gaan. :p naaa, dat ga ik niet doen haha
TB sowieso. Super leuke speedrun build vind ik dat. en ook nog is mega sterk op bosses.

Je moet wel echt zsm die power hebben dat die blades om je heen draaien. Dat maakt het een wereld van verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ricmaniac schreef op donderdag 19 oktober 2023 @ 10:47:
[...]

Je moet wel echt zsm die power hebben dat die blades om je heen draaien. Dat maakt het een wereld van verschil.
Vanuit een dungeon completion te verkrijgen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Iemand die toevallig een goede video heeft met uitleg over de nieuwe seasonal mechanics en hoe spullen te gebruiken enzo? Wil dat eerst even doornemen voordat ik allemaal verkeerde keuze maak haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexsdam
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 26-02-2024
Mofkees schreef op woensdag 18 oktober 2023 @ 11:48:
[...]

Het ligt altijd aan "jou"! :D

Heb zelf ook altijd zulke ervaring met patches. Na sommige patches krijgt mijn PC echt problemen met vastlopers enzo. Na launch was alles prima en na de derde patch oid kon ik niet eens 30 mins spelen voordat mijn PC vastliep. Niks hielp maar blizz erkende niet dat het hun probleem was. Echter na een andere patch is het wel verholpen.

Als je naar blizz tech forum gaat, lees je ook soortgelijke verhalen van echt 1000'en spelers...

Tot nu toe in S2 nog weinig tech. problemen gehad... *klop**klop*
Heel vreemd ja. Misschien maar even met de graphics instelling spelen. Wellicht lukt het daarme.
Anders toch maar een nieuwe laptop fixen 8)7

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Jackson6 schreef op donderdag 19 oktober 2023 @ 10:56:
Iemand die toevallig een goede video heeft met uitleg over de nieuwe seasonal mechanics en hoe spullen te gebruiken enzo? Wil dat eerst even doornemen voordat ik allemaal verkeerde keuze maak haha.
Geen video maar deze guide legt het goed uit vind ik.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jack_Mojo
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 22:15
Jackson6 schreef op donderdag 19 oktober 2023 @ 10:56:
YouTube: Diablo 4 -Season 2 Vampire Powers Guide - Everything You Need To Know

Legt het keurig uit in 9 minuten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ABD
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 21:26

ABD

RustStorm schreef op dinsdag 17 oktober 2023 @ 22:32:
Ben sorceress gestart. Blijft toch ook wel geinig al ben ik nog niet overtuigd als het gaat om mijn ultieme doelen, alle uber bosses verslaan...
Ik zag laatst een filmpje van iemand met zo'n 'blizzard wizard' en die maakte gehakt van Echo Of Lilith, dus het lijkt mij niet zo moeilijk om daarmee alle uber boses aan te vegen. Sowieso omdat je nogal wat verdediging qua spells en aspects tot je beschikking hebt, ice armor, flame shiled, teleport, deep freeze, dus die bosses kunnen niet in theorie zoveel aanrichten. Maar goed , ik kan mij vergissen want ik had heb het nog niet gespeeld.

Nu ik dit zo schrijf, denk ik dat ik zon blizzard wizard ga spelen in season 2; ik heb nogal moeite om een karakter te kiezen, omdat ik nog geen barbarian en druid heb gespeeld en ik deze klasses mij eigenlijk niet aanspreken. Barbarian ga ik sowieso niet spelen en de Druide waarmee ik gisteren begonnen ben en al een paar keer van skills ben veranderd, trekt mij ook niet. Ik ben niet van het 'trampelen' :D

Ik doe vanavond nog een poging met die druide zonder shapeshifting spells (melee), met spells als tornado en lightning storm, en anders begin ik opnieuw en ga ik die sorcerer proberen.

[ Voor 4% gewijzigd door ABD op 19-10-2023 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja sowieso moeten mensen wel bereid zijn om builds aan te passen voor uber bosses.

Er zullen builds zijn die goed werken in NM dungeons maar bijv niet op de uberbosses.

Maar daarom ik het zo ontzettend gewenst om een wardrope te hebben zoals diablo 3 waarbij je gear sets en skilltree etc kan opslaan zodat je met 2 klikjes op de knop je biuld en loadout kan aanpassen.

Dat blijft een hoog prio QoL puntje van mij. snap nog steeds niet hoe je dat niet hebt gebouwd als D3 dit al wel heeft en zo veel gebriukt word :P
Nu heb je soms echt het gevoel gewoon eerder een 2e character te levelen voor een andere build van dezelfde class.

Misschien is dat dit seizoen ook niet zo'n gek idee gezien de snelheid van levelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ABD schreef op donderdag 19 oktober 2023 @ 13:11:
[...]

Ik zag laatst een filmpje van iemand met zo'n 'blizzard wizard' en die maakte gehakt van Echo Of Lilith, dus het lijkt mij niet zo moeilijk om daarmee alle uber boses aan te vegen.
Dat filmpje heb ik ook gezien, maar dat was een s1 Sorc. Ik denk niet dat dat helemaal te vergelijken is met een s2 Blizzard spec Sorc. Chain Lightning voelt ook al erg verschillend in s2. Dus of de Blizzard spec nog werkt op Uber bosses, dat valt nog maar te bezien.
Ik heb in s1 ook een poos Blizzard gespeeld en dat is best wel een leuke spec.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Net weer uber lilith geprobeerd met m'n necro... het is serieus bijna een soort van walk in the park als je het vergelijkt met pre-nerf. Hier is echt helemaal niks übers meer aan... :(

Jeetje... ik ben blij dat ik haar heb omgelegd toen het nog wel een uitdaging was....

(En ja ik overdrijf ietwat.... maar het is echt niet meer met elkaar te vergelijken in moeilijkheidsgraad)

[ Voor 16% gewijzigd door RustStorm op 19-10-2023 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buizerd__NL
Op je eternal charater geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Yes (ex-s1) :)

[ Voor 3% gewijzigd door RustStorm op 19-10-2023 15:05 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Gekozen opnieuw de beginnen met S2. Twintig Blades rogue... dit gaat hem sowieso worden. Ga niet meer veranderen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ABD

ABD

Poops_McGhee schreef op donderdag 19 oktober 2023 @ 14:13:
[...]

Dat filmpje heb ik ook gezien, maar dat was een s1 Sorc. Ik denk niet dat dat helemaal te vergelijken is met een s2 Blizzard spec Sorc. Chain Lightning voelt ook al erg verschillend in s2. Dus of de Blizzard spec nog werkt op Uber bosses, dat valt nog maar te bezien.
Ik heb in s1 ook een poos Blizzard gespeeld en dat is best wel een leuke spec.
Dan nog verwacht ik dat het verschil de tijdsduur is; als je build goed is en je speelt goed, dan verwacht ik dat ze jou niet dood krijgt met het scala aan defensive skills die je in je arsenaal hebt.

Maar goed, ik moet het zien, want ik moet zon sorcerer nog in de praktijk spelen. Ik heb de Chain Lighting Sorc gespeeld na de release, een penetrating shot rogue en een bonespear necro in season 1 en nu heb ik een druid, maar ik denk dat ik die wegdoe als het van het weekend nog niet bevalt en deze inruil voor een blizzard wizard. Een blizzard wizard met een lizard (mount) hoop ik. Die lizard moet ik nog wel vinden.

[ Voor 23% gewijzigd door ABD op 19-10-2023 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mega veel last van lag en rubberbanding op dit moment.. bijna niet te spelen

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Lol dat was een voorteken denk ik .. RIP Level 34 Barbarian.
Back to the Cave!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ABD schreef op donderdag 19 oktober 2023 @ 16:31:
[...]

Een blizzard wizard met een lizard (mount) hoop ik. Die lizard moet ik nog wel vinden.
Een Lizard mount...? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buizerd__NL
Ricmaniac schreef op woensdag 18 oktober 2023 @ 21:01:
Pfff ze maken het me wel weer moeilijk niet extra geld uit te geven :P Wat een vette dikke skin ingame zeg.

Maarja we gaan het niet doen ! :P moeten zo al jaarlijks gaan betalen voor deze game.

[Afbeelding]
Ik zie dat ik nog 2k silver hebt, met battlepas kan ik misschien de overige silver halen. Misschien dat ik hem dan wel haal. :P

Ga je trouwens een nieuwe Barbian maken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Buizerd__NL schreef op donderdag 19 oktober 2023 @ 19:13:
[...]

Ik zie dat ik nog 2k silver hebt, met battlepas kan ik misschien de overige silver halen. Misschien dat ik hem dan wel haal. :P

Ga je trouwens een nieuwe Barbian maken?
Yup zijn weer een nieuwe barbarian begonnen :)

Kids nu op bed, vrouw doet der eigen ding dus lekker knallen in D4 vanavond!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

WT4 capstone was op level 60 als Infinimist Necro echt meer dan easy. Dat heb ik op andere classes toch nog niet zo ervaren, maar ik keur het goed. Blijft dan altijd wel mooi dat je dan vervolgens in een helltide op WT4 binnen no time doodgaat :D Maar goed, we kunnen in ieder geval world bosses en legion events meeliften.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ABD

ABD

Daar hoop ik op ...dan heb ik een blizzard wizard op een lizard mount, en luister ik naar King Gizzard & the Wizard Lizard. Dan is het feest kompleet. Nou ja, mijn feest;)

Ik heb overigens mijn hart gevolgd en ik laat die Druid voor wat het is. En terecht want ik zoveel lol met een sorcerer euh ess. Ze heeft ter ere van Sinead O Connor haar haar geschoren.

Met Teleport een meute monsters in springen, ze bevriezen met Frost Nova , om ze dan genadeloos te slopen, terwijl ze weerloos zijn, geniet ik echt van. Ik kan niet wachten tot ik mijn Raiment of the Infinite yogapants krijg.

[ Voor 39% gewijzigd door ABD op 19-10-2023 23:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 14:25

The Chosen One

Zie signature!

Een mount zou ik nog heel iets sneller geld uit voor geven. Iets wat je met alle characters gebruikt en ook veel ziet. Maar dan wel graag voor goedkoper dan E20,-.
Dota 2 prijzen zou een stuk beter zijn.

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Weer lekker rustig aan gedaan met m'n rogue: twisting blades en vanaf level 1. Prima om op die manier te leren hoe het te spelen. Want het vergt wel wat meer dan... Bonespear spammen. ;) en dat is wel leuk. En het voelt gelukkig ook snel, iets dat wel belangrijk voor mij is.

Morgen mogelijk weer een dagje... maar gezin voelt zich niet erg fit... dus even afwachten hoe dat zal zijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Inmiddels weer level 33. lekker avondje grindings gezet. Gaat voor me gevoel nu ook weer wat sneller dan vorig poppetje.. misschien moest ik gewoon weer even inkomen :P dit keer gaan we niet dood!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buizerd__NL
Hoe doe je dat zo snel?? Ik ben pas level 26 en ik begon vanavond als level 7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevalric
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-09 11:57
Vandaag even lekker aan het levelen geweest en nu level 48. Tevens de seasonal quest line afgerond en WT3 unlocked. Langzaamaan maar eens gaan kijken wat de endgame build moet worden.

Ik hoop vooral dat de item drops wat interessanter worden tussen 70 en 100. Als ik weer na elke dungeon alles naar de vendor kan brengen, ga ik level 100 niet halen.

Xbox Live: Chevalric

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Buizerd__NL schreef op donderdag 19 oktober 2023 @ 23:29:
Hoe doe je dat zo snel?? Ik ben pas level 26 en ik begon vanavond als level 7.
Eigenlijk alleen maar die zones farmed en steeds die whispering tree shit inleveren. en Zodra ik ze zie die Legion events. die geven het meeste xp voor mijn gevoel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 26-09 23:28
Ben level 35 nu.. Ben weer voor een lightning sorc gegaan want dat voelde in S1 wel lekker. Maar had een lange tijd tot ongeveer level 30 het gevoel dat hij zoveel slechter was nu.. Maar met wat kleine tweaks (fireball + firebolt als Enchantments) en paar skills veranderen. En zeker (eindelijk) een nieuwe staff met Lightning dmg + core skill dmg heeft mijn dmg output gewoon verdubbeld. Speelt nu weer beetje zoals vanouds.

Wat mij sowieso opvalt is dat de sorc helemaal niet zo zwak voelt ben nog geen 1 keer dood gegaan.. En gebruik eigenlijk helemaal geen defensive skills (T2 momenteel nog steeds ;))

AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20-09 11:52
TgR_KILLER schreef op vrijdag 20 oktober 2023 @ 00:19:
Ben level 35 nu.. Ben weer voor een lightning sorc gegaan want dat voelde in S1 wel lekker. Maar had een lange tijd tot ongeveer level 30 het gevoel dat hij zoveel slechter was nu.. Maar met wat kleine tweaks (fireball + firebolt als Enchantments) en paar skills veranderen. En zeker (eindelijk) een nieuwe staff met Lightning dmg + core skill dmg heeft mijn dmg output gewoon verdubbeld. Speelt nu weer beetje zoals vanouds.

Wat mij sowieso opvalt is dat de sorc helemaal niet zo zwak voelt ben nog geen 1 keer dood gegaan.. En gebruik eigenlijk helemaal geen defensive skills (T2 momenteel nog steeds ;))
Sorc valt terug in endgame. Vandaar dat je er nu nog geen erg in hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
Kaasje123 schreef op vrijdag 20 oktober 2023 @ 07:59:
[...]

Sorc valt terug in endgame. Vandaar dat je er nu nog geen erg in hebt.
Ik heb het op de Pre season en S1 enkel tot level 60/62 gered met 3 verschillende characters. Endgame maak ik mij niet zo zorgen over xD.

Ik speel misschien anders dan anderen... Ik heb niet echt meer de doelstelling om level 100 te worden in 19 uur / level 70 in 1 dag spelen... zie daar niet zo het nut meer van in of de lol van :p. Ik ben nu ook vooral bezig met die seasonal gebieden te doen, dat is wel weer leuk, en je haalt er meteen steeds de tree of whispers mee.
NM dungeons heb ik misschien over all characters heen like 20x gedaan, vind er eigenlijk geen reet aan dungeon na dungeon te doen haha.

AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-09 20:47
De 1-50 grind is wel een stuk leuker geworden. Vampire Powers zijn leuk, maar omdat het passives zijn voegt het ook niet heel veel toe qua gameplay. Veel QoL dingetjes, maar waarom ze nog steeds in sommige schermen die gekke keywords als enige mogelijkheid hebben om te zoeken verbaasd mij wel weer. Ik wil gewoon als ik iets zoek in skill tree woord intikken en highlight zoeken. Path of Exile doet zoveel dingen zoveel beter, maar dat ze er werk van maken bemoedigd een beetje.

Aspects / imprinten leek pre-release een leuke feature maar in de praktijk werkt het helemaal niet (voor mij, d2/d3/poe speler). Het zorgt er juist voor dat loot veel minder interessant wordt omdat continu imprinten gewoon ruk is en het nog vervelender wordt als je imprints op gear moet gaan verschuiven van pieces. Leuk idee, in de praktijk wat minder, maar bewonder wel dat ze wat "nieuws" geprobeerd hebben.

Stats op items zijn nog steeds ruk. In D2 / Poe / D3 als je een item oppakt weet je gelijk of iets goed of slecht is, in D4 heb ik dat niet. De stats zitten simpel in elkaar maar de stats an sich zijn gewoon wat lastiger te onderschijden als je er snel overheen kijkt, hierdoor word je elke keer uit de combat gehaald.

Dit seizoen is een stuk beter dan S1, maar het heeft nog wel een seizoen of 2-3 nodig als je het mij vraagt om echt in de buurt te komen van een goede arpg.

Blood Harvest is trouwens wel een erg goede toevoeging, waarbij de open world ook echt wat toevoegt ( Aan het einde van de timer paar keer meegemaakt dat er een groepje stond bij die altars en dat ze continu gevuld werden. Zo kon je de laatste 10 minuten veel XP farmen en veel items).

Desalniettemin voelt S2 wel een grote vooruitgang tov S1.

[ Voor 9% gewijzigd door RedHat op 20-10-2023 09:12 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• X-Kiwi
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 21-09 19:30
Ricmaniac schreef op vrijdag 20 oktober 2023 @ 08:05:
Lol zag deze barbarian naast me staan.
Kratos himself :P

[Afbeelding]
Die look heeft mijn Druid ook, zelfde kale hoofd, rode markings, baard etc.

Hij heet echter Waldorf...speel eigenlijk altijd samen met een maat en zijn char heet Statler.

Kiwi !

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Eerste worldboss op hardcore toenstraks weer gedood :)

Blijft zooo exciting op HC als er nog genoeg mensen niet zo sterk zijn. Deden hem op WT2 en heb 3 mensen zien sneuvelen :P

Gelukkig was het Ashava anders had ik hem denk ik overgeslagen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 19:51
Yes! Het is gelukt. Hardcore Sorc naar lvl 50 met Firewall build. Was een leuk avontuur.
Met de Whispers gaat het hard qua XP, maar ook het nodige renown verzameld voor de afwisseling. Misschien 5 dungeons gedaan en geen Butcher gezien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Boermansjo
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 26-09 12:52
RustStorm schreef op donderdag 19 oktober 2023 @ 16:13:
Gekozen opnieuw de beginnen met S2. Twintig Blades rogue... dit gaat hem sowieso worden. Ga niet meer veranderen. :)
Hier begonnen met een Necro :)
Speelt al zalig. Het is de build zonder minions. Damage is wat traag maar leuk om te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pff omdat ik veelal alleen maar in open world levelde nog geen butcher tegengekomen... Nu kwam die ineens even op me af gecharged in een cellar.. schrok me toch weer kapot haha. wel gelukt hem te killen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ondanks dat het ze niet gelukt was die gem tab te realiseren moet ik toegeven dat deze methode die ze nu hebben gedaan met die fragments wel een goeie oplossing is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21:58
klopt deze website niet meer?
https://helltides.com/

Er staat nog +- 25min voor de worldboss ... ik zie niks ook niet op de map ?

-edit-

inmiddels wel

[ Voor 9% gewijzigd door Aggressor op 20-10-2023 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Aggressor schreef op vrijdag 20 oktober 2023 @ 12:01:
klopt deze website niet meer?
https://helltides.com/

Er staat nog +- 25min voor de worldboss ... ik zie niks ook niet op de map ?

-edit-

inmiddels wel
Website klopt inderdaad gewoon nog :) is ook al aangepast aan de nieuwe tijden. ik volg hem al paar keer voor legion events vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oude rogue gedelete en nieuwe rogue inmiddels levep 26. Ik ga het rustig aan doen heb ik al bedacht. Alhoewel ik wel continu het gevoel heb: _moet objectives doen en snel_ ! Nergens voor nodig. :)

Twisting Blades is geinig hoor. Merkt inderdaad wel dat het een stijl is dat moeilijker is om bekwaam in te geraken. Komt vast wel goed op den duur. Haha sterk is het iig wel!

Nu even lekker ergens gaan lunchen. In loop van de middag maar weer sanctuary in. :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Level 70 inmiddels en gelijk maar even 2 bosses gedaan net: Grigoire (lvl 75) en Lord Zir (lvl 80). Vermakelijk om te doen maar bij lange na geen Uber Lilith moeilijkheid :) Wel tof dat je zo uniques kan target farmen, welkome toevoeging dus.

Infinimist Necro vind ik ook echt de leukste build die ik tot nu toe heb gespeeld in Diablo 4 dus wil zeker doorgaan naar level 100. De item progression is ook stukken beter nu je steeds betere items krijgt naar mate je hoger level wordt.

Verder ook eens met de post van @RedHat . Als toevoeging ben ik ook zeer blij met de mount QoL update evenals dat ze overal in towns stashes hebben geplaatst.

Mijn hoop voor season 3 zijn meer community features, stash space (obviously) en meer endgame. Dan begint het wel een volwaardige game te worden (y)

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
Hoeveel world bosses zijn er inmiddels? Nog steeds de 3 of meer?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Aggressor schreef op vrijdag 20 oktober 2023 @ 12:51:
Hoeveel world bosses zijn er inmiddels? Nog steeds de 3 of meer?
Copy/paste deze vraag in Google en je weet het binnen 3 seconden ;)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjufke
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 15:09
Gisteren begonnen met bloodsurge necro. Wat gaat levelen ontzettend snel. Ik was in no-time level 10. Dat ging met de Druid afgelopen seizoen een heel stuk trager.

PSN: bollsie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
sjufke schreef op vrijdag 20 oktober 2023 @ 12:55:
Gisteren begonnen met bloodsurge necro. Wat gaat levelen ontzettend snel. Ik was in no-time level 10. Dat ging met de Druid afgelopen seizoen een heel stuk trager.
Level 15 inmiddels en nog geen uurtje gespeeld, 5 legendaries. Gaat wel erg snel idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 14:36
London schreef op vrijdag 20 oktober 2023 @ 12:18:
Infinimist Necro vind ik ook echt de leukste build die ik tot nu toe heb gespeeld in Diablo 4 dus wil zeker doorgaan naar level 100. De item progression is ook stukken beter nu je steeds betere items krijgt naar mate je hoger level wordt.
Goed om te horen, dat is ook de build die ik voor ogen heb. Nu nog maar lvl48 en gebruik de blood surge build om te levellen. Ging het makkelijk om te switchen en gebruik je ook de maxroll build?

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

JohnnyV76 schreef op vrijdag 20 oktober 2023 @ 13:35:
[...]

Goed om te horen, dat is ook de build die ik voor ogen heb. Nu nog maar lvl48 en gebruik de blood surge build om te levellen. Ging het makkelijk om te switchen en gebruik je ook de maxroll build?
Jep, transitie was prima omdat ik als Sever heb gelevelled en dan kan je eigenlijk heel makkelijk overstappen op de Infinimist build van Maxroll. Speel nog wel met een 2h omdat ik nog geen goede 1h/focus heb gevonden maar dat gaat vooralsnog dikke prima.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennisCle
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 25-09 13:56
Begonnen met een Necro, na iets meer dan twee uurtjes op lvl21. Met Henomancy en Blood Lance (3 aspects voor gevonden al) gaat het razendsnel, meeste dingen sterven in een keer, elites in 2 of 3 lances.

Ik moet zeggen dat ik die Vampire regio wel leuk vind en dat het snel gaat, maar de Blood Lance build spreekt me nog niet zo aan. De spell voelt een beetje underwhelming en doet weinig qua AoE. Voor nu prima met de aspects die ik heb gevonden gewoon ff doorknallen tot het een beetje leuk begint te worden qua uitdaging, maar gaat zeker mijn build niet worden. En ik ga op termijn ook zeker zonder minions, want je hebt gewoon 1 minder skill daardoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Heeft iemand al headpieces of boots gevonden met meer dan 3 pacts? Ik kan m'n 5e power niet unlocken omdat ik pact slots tekort kom. Maxroll zegt dat Ancestral gear (ook headpieces en boots) 5 slots kunnen bevatten maar ik heb ze nog niet gezien :o Alleen op m'n chest/gloves en 4 op m'n pants.

[ Voor 8% gewijzigd door London op 20-10-2023 16:48 ]

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ga mij een dezer dagen maar een wat meer focussen op die vampiric passives enzo... :) nu even kokkerellen en vanavond mogelijk weer sessie D4. Afhankelijk van wat vriendin lief wil gaan doen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmg
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11:37

Rmg

Heb nu in anderhalve dag mn sorc op lvl 50, wat een verschil zeg met s1 (barb).

Op dit tempo is een 2e seasonal erbij nog wel te doen als casual. Misschien een rogue, of druid maar druid spreekt me helemaal niet aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
Ik kan niet met mijn char inloggen, game pending... :( (pc gebruiker)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hedster
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19-09 15:07
Aggressor schreef op vrijdag 20 oktober 2023 @ 18:30:
Ik kan niet met mijn char inloggen, game pending... :( (pc gebruiker)
Hier t zelfde....

PSN: Hedster / http://eu.battle.net/d3/en/profile/PinaPower-2757/hero/7013966

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hedster
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19-09 15:07
Ben er nu weer in

PSN: Hedster / http://eu.battle.net/d3/en/profile/PinaPower-2757/hero/7013966

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Deze build dus: https://maxroll.gg/d4/bui...-lightning-sorcerer-guide

* London gaat toch ook maar even een Sorc maken :9

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb gisteren en vandaag nog niet de kans gehad om in te loggen. Hopelijk kan ik vanavond nog wat doen. Morgen en overmorgen kan ik ook wel vergeten. Allemaal drukte en gedoe in huis. Nouja, niks aan te doen, maar er wordt weinig gegamed dit weekend.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 26-09 17:13
Het is over twee weken BlizzCon en onlangs heb ik het topic daarvoor weer geopend voor wie daarover mee wilt praten.

Blizzcon 2023

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaer
  • Registratie: September 2004
  • Nu online
Lekkere update met wapens, ging van een 2700+ naar een 3900+ two hander met mn necro

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iuB0fcEWjguEd3a4RnovmqY1z_M=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Kthd3vIosla6To2u5xbdIy8I.png?f=fotoalbum_large

Holy shit die nieuwe Horse + armor in de store.
Lich king mount en helm (en weapon ipv helm kan ook aan het paard)

Oh wauw tweakers maakt die afbeelding helemaal lelijk en kleurloos :/ Hier een linkje hoe die er echt uit ziet.
https://imgur.com/U3Ssp73

[ Voor 29% gewijzigd door Ricmaniac op 20-10-2023 20:04 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Maar zoooo jammer dan he dat dit gewoon weer een X bedrag in de store is ipv dat ze dit achter ingame content hangen. Rare drop van Lillith bijv.. of voeg de lich king volgend seizoen toe als uber boss en laat hem die mount droppen.

1 van de meest iconische helms en mount uit World of Warcraft en dan is het gewoon: hier heb je hem als je 25 euro betaald

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Ricmaniac schreef op vrijdag 20 oktober 2023 @ 19:51:
[Afbeelding]

Holy shit die nieuwe Horse + armor in de store.
Lich king mount en helm (en weapon ipv helm kan ook aan het paard)

Oh wauw tweakers maakt die afbeelding helemaal lelijk en kleurloos :/ Hier een linkje hoe die er echt uit ziet.
https://imgur.com/U3Ssp73
Het wordt steeds lastiger om standvastig te blijven zo. Die Hell's Champion set is ook echt mega tof maar die prijs..... Als zo'n set een tientje kost wil ik het overwegen (jaja Bobby en z'n vierde jacht...), maar dit is echt too much voor een full price game.

Maar het valt wel op dat er steeds mooiere sets en mounts in de shop toegevoegd worden. Hopelijk ook buiten de shop ingame, want dat valt toch nog wel tegen :X

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!
London schreef op vrijdag 20 oktober 2023 @ 12:18:
Als toevoeging ben ik ook zeer blij met de mount QoL update
Ik vind het dan wel jammer dat dat gepaard moest gaan met een mini-nerf (of misschien was het een bugfix)... Voorheen kon je als je mount boosts op waren van je paard springen en zodra je mount cooldown voorbij was terug op je mount en je had weer 3 volle boosts. Dat werkt niet meer, je moet nu echt gewoon de cooldown van die boosts afwachten. Vind dat wel jammer, vond dat heerlijk om op volle snelheid de hele map over te kunnen crossen. Als mijn boosts op waren dan slachtte ik even 1 of 2 packs in de buurt en dan sprong ik op mijn paard om verder te turbo-en naar mijn bestemming.

Ik zag trouwens ook dat de whispers meenemen naar een andere WT niet meer werkt, maar ook al staat het dat het gereset wordt, als je terug gaat dan blijken je whispers er gewoon nog te zijn. Wordt dus per world tier bijgehouden... niet dat het vaak uit zal maken, maar toch netjes :)

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • +2 Henk 'm!
London schreef op vrijdag 20 oktober 2023 @ 20:14:
[...]

Het wordt steeds lastiger om standvastig te blijven zo. Die Hell's Champion set is ook echt mega tof maar die prijs..... Als zo'n set een tientje kost wil ik het overwegen (jaja Bobby en z'n vierde jacht...), maar dit is echt too much voor een full price game.

Maar het valt wel op dat er steeds mooiere sets en mounts in de shop toegevoegd worden. Hopelijk ook buiten de shop ingame, want dat valt toch nog wel tegen :X
Ja ik doe het niet meer.. ik heb in D4 sws nog niets in de store gekocht behalve de battlepasses. en dat hou ik echt zo. Hoe vet al die dingen zijn ik wil dit gewoon weg hebben. Het is zoo insane met wat voor snelheid ze mooie skins uitbrengen voor zo veel geld maar een goed ingame setje toevoegen zit er niet in.

Walg er van inmiddels.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

https://gaming.amazon.com...1_D04_CRWN&referral=email

Er is weer een nieuwe Prime Gaming loot voor Diablo IV beschikbaar (Overwatch 2 ook trouwens).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-09 16:31
Iemand anders ook issues met Hold Position wat niet meer werkt als je Combine Move/Interact/Basic uitzet? Eigenlijk de standaard Force Move setup? Heb deze honderden uren gebruikt en log nu na een tijdje weer in op Season 2 en het werkt ineens niet meer.

Het gaat om deze standaard setup (tweede deel van de video, niet de scrollwheel): YouTube: How To: Keybindings & Controls Setup, Force Move on Scroll & More - ...

Beetje irrirant want dat is de enige manier voor zover ik weer in D4 voor een dergelijke setup en mn lol is er gelijk al vanaf en moet nog beginnen :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
Kwam toenstraks de Butcher voor het eerst tegen.. en ik had hem op like 5% hp en toen waren mijn potions op en was ik eraan :(. Was op dat moment ook wel zwaar toe aan nieuwe gear.. Net eindelijk wat betere dingen gevonden en gelukkig beetje ok rerolls gehad.. van 600ish core dmg naar bijna 1100.. Scheelt wel een stukje
Ondertussen level 45.. gaat gestaag.. Die vampiric/ S2 event locations grinden gaat echt wel lekker.. veel mensen, enorm veel mobs (beetje als helltide) en haal er ook mooi tree of whisper puntjes mee.. hoop geld, items, en exp..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01:42

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Ik ben inmiddels 61 met een Necro. Genieten hoor, ik heb dit seizoen meer lol in D4 dan release en S1.

Ik vind die Blood Harvest die altijd wel ergens up is wel een goede toevoeging. Ik hoop dat ze dit in de toekomst permanent gaan maken als feature, bijvoorbeeld als Hell Tides 2.0. Gewoon altijd ergens beschikbaar met Whispers die eraan verbonden zijn. Ik vind het echt lekker werken. Blijvertje wat mij betreft.

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19:00
Voxalizer schreef op vrijdag 20 oktober 2023 @ 23:49:
Ik ben inmiddels 61 met een Necro. Genieten hoor, ik heb dit seizoen meer lol in D4 dan release en S1.

Ik vind die Blood Harvest die altijd wel ergens up is wel een goede toevoeging. Ik hoop dat ze dit in de toekomst permanent gaan maken als feature, bijvoorbeeld als Hell Tides 2.0. Gewoon altijd ergens beschikbaar met Whispers die eraan verbonden zijn. Ik vind het echt lekker werken. Blijvertje wat mij betreft.
Ik gebruik de blood surge leveling build. Maar heb t gevoel dat ik echt als een malloot maar wat aan t doen ben.

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Laatst online: 21:49
Ik heb die ball lightning in mijn chest zitten :D
morgen maar eens een lightning ball build make

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ricmaniac schreef op vrijdag 20 oktober 2023 @ 19:54:
Maar zoooo jammer dan he dat dit gewoon weer een X bedrag in de store is ipv dat ze dit achter ingame content hangen. Rare drop van Lillith bijv.. of voeg de lich king volgend seizoen toe als uber boss en laat hem die mount droppen.

1 van de meest iconische helms en mount uit World of Warcraft en dan is het gewoon: hier heb je hem als je 25 euro betaald
Ik heb nog 1566 platinum op m'n account staan, dus met een tientje kan ik hem kopen. De verleiding is deze keer best groot om hem aan te schaffen, maar gezond verstand zegt me om het gewoon te negeren en niet te doen.
In WoW heb ik 2 jaar met 10 characters wekelijks ICC25HC gefarmed, om uiteindelijk Invincible te looten.
Nu kan je hem dus, in een mooiere uitvoering, kopen.... tempting...

Als die Lich King helm en Frostmourne als cosmetic transmogs te grebruiken zouden zijn, dan had ik waarschijnlijk wel overstag gegaan.
Hele mooie set, maar ik probeer hem te weerstaan.... lastig, lastig.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Poops_McGhee schreef op zaterdag 21 oktober 2023 @ 02:12:
[...]

Ik heb nog 1566 platinum op m'n account staan, dus met een tientje kan ik hem kopen. De verleiding is deze keer best groot om hem aan te schaffen, maar gezond verstand zegt me om het gewoon te negeren en niet te doen.
In WoW heb ik 2 jaar met 10 characters wekelijks ICC25HC gefarmed, om uiteindelijk Invincible te looten.
Nu kan je hem dus, in een mooiere uitvoering, kopen.... tempting...

Als die Lich King helm en Frostmourne als cosmetic transmogs te grebruiken zouden zijn, dan had ik waarschijnlijk wel overstag gegaan.
Hele mooie set, maar ik probeer hem te weerstaan.... lastig, lastig.
Ja maar dit is precies wat ik bedoel.. 2 jaar lang elke week met 10 characters is misschien wat veel :+ Maar hoe tof is het als je je character speciaal bouwd om bijvoorbeeld Uber lich king te verslaan (als die bestond) om deze mount te farmen.

Het frustreerd me gewoon telkens meer en meer. En ik bedoel het eigenlijk in de gehele game industrie.. niet alleen diablo. Maar Activision Blizzard spant wel die kroon

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ricmaniac schreef op zaterdag 21 oktober 2023 @ 02:43:
[...]

Ja maar dit is precies wat ik bedoel.. 2 jaar lang elke week met 10 characters is misschien wat veel :+ Maar hoe tof is het als je je character speciaal bouwd om bijvoorbeeld Uber lich king te verslaan (als die bestond) om deze mount te farmen.

Het frustreerd me gewoon telkens meer en meer. En ik bedoel het eigenlijk in de gehele game industrie.. niet alleen diablo. Maar Activision Blizzard spant wel die kroon
Dat zou natuurlijk het beste zijn, lekker farmen voor de goeie loot, maar helaas ruikt Blizzard easy money boven alles uit en dan krijgen we dit. Uit principe zou je al geen enkele aankoop uit de store moeten kopen. Deze is wel verleidelijk, though.

Ik doe het vooralsnog niet, hoor. Beetje te gortig, die prijzen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Alekz87 schreef op zaterdag 21 oktober 2023 @ 00:08:
[...]

Ik gebruik de blood surge leveling build. Maar heb t gevoel dat ik echt als een malloot maar wat aan t doen ben.
Die was ik ook aan het doen (als je die van mobalytics bedoelt), maar had niet het gevoel dat blood surge nou zoveel toevoegde. Bij grote groepen gaan ze zo hard neer door mijn minions en misschien iron maiden dat het nutteloos voelt om zelf te blood surgen, en tegen sommige zware elites en zeker bosses kun je drie keer surgen en is je essence op terwijl het ook weer niet zoveel damage gedaan heeft.
Maar wellicht ben ik ook gewoon nog niet hoog level genoeg, zit ergens in de 30 geloof ik (ik doe het rustig aan).

Heb overigens hetzelfde gevoel met corpse tendrils. Het duurt zo lang en is meestal zo onnodig dat ik de skill nauwelijks aanraak en vergeet dat ik hem heb. Ik denk dat ik de build om gooi en golem en corpse explosion er in stop (zou helemaal leuk zijn als ik snel een howl from below zou kunnen vinden :+). Die build guide had het er over dat blood zo goed zou zijn dit seizoen maar ik zie niet zo waarom (buiten dat het thematisch logisch zou zijn). Ik vermoed dat de dikke DoT van CE met die dot skill keuze een stuk meer voordeel heeft van de wijzigingen. Zo maar eens gaan proberen.

Minions speelt tot nu toe wel erg lekker moet ik zeggen :)

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bossie
Poops_McGhee schreef op zaterdag 21 oktober 2023 @ 03:10:
[...]

Dat zou natuurlijk het beste zijn, lekker farmen voor de goeie loot, maar helaas ruikt Blizzard easy money boven alles uit en dan krijgen we dit. Uit principe zou je al geen enkele aankoop uit de store moeten kopen. Deze is wel verleidelijk, though.

Ik doe het vooralsnog niet, hoor. Beetje te gortig, die prijzen.
Ik zou me pas druk maken als dit in wow te koop was, maar het is al een tijdje geleden dat ik daar ingelogd heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bossie schreef op zaterdag 21 oktober 2023 @ 08:30:
[...]

Ik zou me pas druk maken als dit in wow te koop was, maar het is al een tijdje geleden dat ik daar ingelogd heb.
Ik ben daar al zeker 6 jaar niet meer geweest. Voorheen echt dagelijks, en lange sessies ook. Die tijden zijn gelukkig voorbij.

Ik maak me niet zo heel druk om mtx items, maar wel om de prijzen die Blizzard schaamteloos vraagt.
Daylight robbery.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Weer een korte sessie gehouden. Begin meer en meer legendaries te vinden met zo nu en dan aspects die ik nodig ga hebben. Mag nu level 36 zijn. Kan pas echt verder met de chapters als ik level 50 ben en capstone heb voltooid. Althans... wellicht lukt het me over 4 levels, maar geen zin om te proberen.

Kwam er net achter dat ik gewoon in WT1 aan het levelen ben... haha en het is daar enorm druk dus ben niet de enige dit dat doet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turambar
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 16:38
RustStorm schreef op zaterdag 21 oktober 2023 @ 11:56:
Weer een korte sessie gehouden. Begin meer en meer legendaries te vinden met zo nu en dan aspects die ik nodig ga hebben. Mag nu level 36 zijn. Kan pas echt verder met de chapters als ik level 50 ben en capstone heb voltooid. Althans... wellicht lukt het me over 4 levels, maar geen zin om te proberen.

Kwam er net achter dat ik gewoon in WT1 aan het levelen ben... haha en het is daar enorm druk dus ben niet de enige dit dat doet. :)
WT1 wordt ook meestal aangeraden voor sneller levelen. Je krijgt maar 20% meer XP in WT2. Als je meer dan 20% trager door de mobs aan het gaan bent, is het per saldo minder snel om daar te levelen.

Moet zeggen dat het dit seizoen toch al een stuk sneller gaat. Heb niet overdreven veel gespeeld, en zit nu op lvl 44.

Vooral als je in de vampieren zone met een 1 of 2 andere spelers die "3 altars" kan doen regent het legendaries. Ik had er gisteren iets van 7 op de grond liggen na een rondje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
Op welk level krijg je zo'n witte quest voor de capstone 4 dungeon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennisCle
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 25-09 13:56
turambar schreef op zaterdag 21 oktober 2023 @ 13:19:
[...]

WT1 wordt ook meestal aangeraden voor sneller levelen. Je krijgt maar 20% meer XP in WT2. Als je meer dan 20% trager door de mobs aan het gaan bent, is het per saldo minder snel om daar te levelen.

Moet zeggen dat het dit seizoen toch al een stuk sneller gaat. Heb niet overdreven veel gespeeld, en zit nu op lvl 44.

Vooral als je in de vampieren zone met een 1 of 2 andere spelers die "3 altars" kan doen regent het legendaries. Ik had er gisteren iets van 7 op de grond liggen na een rondje.
Toch ben ik naar WT2 gegaan, want alles was al dood door Henomancy en misschien 1 skill. Ik vind het dan toch wat leuker om echt een beetje te vechten tegen die elites. Nu lvl33 dus voorlopig kan ik lekker blind door knallen in die Vampire zones + quest line. Denk dat Capstone voor 45 wel moet lukken.
Pagina: 1 ... 145 ... 214 Laatste