Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Er zijn wel wat bugs met de season journey die niet progressed helaas.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gupfishy
  • Registratie: Maart 2023
  • Laatst online: 15:52
Season is toch gewoon de basisgamr met extras van dat seizoen? Dus ook en missies die je standaard ook kan krijgen etc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelkie
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 26-09 13:42
London schreef op dinsdag 17 oktober 2023 @ 21:47:
Er zijn wel wat bugs met de season journey die niet progressed helaas.
Hier heb ik ook last van, opnieuw opstarten helpt in ieder geval niet. Iemand tips?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Pelkie schreef op dinsdag 17 oktober 2023 @ 21:54:
[...]

Hier heb ik ook last van, opnieuw opstarten helpt in ieder geval niet. Iemand tips?
Geduld hebben tot ze het fixen gok ik :P Ik ga zo maar slapen, hopelijk morgenochtend dat het werkt. Necro is level 11, wel weer vermakelijk 8)

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jack_Mojo
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 15:58
M’n knol heeft een paar suikerklontjes teveel gegeten, flitst over het scherm :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bazziek
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 16:04
Mijn season journey lijkt niet te werken, iemand anders last van? Hij update geen behaalde objectives.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01:42

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Mijn season journey werkt ook niet. Blood Powers ook niet.

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ben sorceress gestart. Blijft toch ook wel geinig al ben ik nog niet overtuigd als het gaat om mijn ultieme doelen, alle uber bosses verslaan...

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bardu
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 15:46
Journey lijkt opeens te werken, opeens krijg ik wel de credits voor een cellar. Zou dus betekenen dat je als je iets hebt gedaan al, je het nogmaals moet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die nieuwe season shit is best nice om te farmen. soort betere helltides vibe geeft het.

Veel items al gekregen. Inmiddels level 18 dus gaat wel lekker ook volgens mij :)

Die hunting board is ook wel leuk om te unlocken. Maar doe nog even niks daarmee.. bang om het te verprutsen en niet het maximale er uit te halen :P

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack_Mojo
Heb net m’n eerste Tree of Whispers gedaan en heb nu 750.000 gold. Volgens mij gaat daar iets niet helemaal goed, maar ik vind het prima :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Jack_Mojo schreef op dinsdag 17 oktober 2023 @ 22:46:
Heb net m’n eerste Tree of Whispers gedaan en heb nu 750.000 gold. Volgens mij gaat daar iets niet helemaal goed, maar ik vind het prima :)
Klopt is bewust gedaan. Gold is increased en kosten reduced.. dus moet allemaal veel makkelijker zijn om te enchanten enzo. ik heb ook al 1 mill en heb al 2 stashtabs gekocht.

-------------------------------------------------------------------

Legion eventje weer over 3 minuten :) Geeft lekkere XP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 15:57
hoe werkt de hunting board precies?
kan je gewoon alles aanklikken? eerst tier 1 reward enz?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kan helemaal geen season rewards claimen en voor zover ik kan zien, heb ik ook geen Platinum hoeven te betalen voor de pass. Ik heb nog steeds hetzelfde saldo als na het activeren van de battle pass.

Season journey objectives werken ook niet. Genoeg cellars gedaan, maar niks registreert. Ben benieuwd of ik de battle pass nu gratis heb ontvangen, of dat mijn platinum saldo nog aangepast wordt.

Sorc ziet er, op de oogkleur na, exact zo uit als mijn s1 sorc. Nu lvl18 en morgen weer verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 26-09 23:28
Nou ik ben uiteindelijk weer een Sorc gestart, vond die in S1 toch het leukste. Chain lightning blijft leuk.. ben nu level 13.

Maar damn, al die pacts enzo op je gear, snap er nog de ballen van :D misschien heb ik ergens wat uitleg gemist haha.

AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buizerd__NL
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 16:12
Ik wordt er zomaar uitgegooid.

PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Poops_McGhee schreef op dinsdag 17 oktober 2023 @ 23:15:
Kan helemaal geen season rewards claimen en voor zover ik kan zien, heb ik ook geen Platinum hoeven te betalen voor de pass. Ik heb nog steeds hetzelfde saldo als na het activeren van de battle pass.

Season journey objectives werken ook niet. Genoeg cellars gedaan, maar niks registreert. Ben benieuwd of ik de battle pass nu gratis heb ontvangen, of dat mijn platinum saldo nog aangepast wordt.

Sorc ziet er, op de oogkleur na, exact zo uit als mijn s1 sorc. Nu lvl18 en morgen weer verder.
Oh ik heb wel platinum betaald voor die pass. is ook daadwerkelijk afgeschreven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ricmaniac schreef op dinsdag 17 oktober 2023 @ 23:34:
[...]

Oh ik heb wel platinum betaald voor die pass. is ook daadwerkelijk afgeschreven.
Ik heb net een 2e character aangemaakt en kan de rewards nu wel claimen, maar er is geen platinum afgeschreven. Ik denk dat ik hem gratis heb, of dat het achteraf nog wordt afgeschreven.
Ik ga niet klagen :P
Season journey progress werkt nu ook, maar mist nog wel een paar objectives die ik wel gedaan heb. Niet zo'n probleem, het is maar een cellar die ik heb gedaan.

De mini Helltide events (Blood Harvest) vind ik wel heel grappig.

[ Voor 21% gewijzigd door Poops_McGhee op 17-10-2023 23:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Heb natuurlijk niet een exacte referentie met andere classes nu op dit moment maar upheaval barbarian levelt imo prima!

Level 25 inmiddels en ben voor mijn gevoel niet eens echt sweaty aan het spelen ofzo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
RustStorm schreef op dinsdag 17 oktober 2023 @ 22:32:
Ben sorceress gestart. Blijft toch ook wel geinig al ben ik nog niet overtuigd als het gaat om mijn ultieme doelen, alle uber bosses verslaan...
Ik vind de sorc weer best sterk uit de verf komen, ook op dit lage level. Blaast weer overal doorheen met veel gemak. Ben voor de Arc Lash leveling gegaan, met Chain Lightning en, voor de grap, een Hydra. Die is best leuk. Wie weet stap ik later wel over op een Fire build. Die heb ik nog niet gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woohooo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:51

Woohooo

Smilie, James Smilie

Kijk later wel ff naar alle nieuwe content, tot lvl29 gekomen vandaag. Hopelijk morgenavond naar de 50

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Poops_McGhee schreef op woensdag 18 oktober 2023 @ 00:04:
[...]

Ik vind de sorc weer best sterk uit de verf komen, ook op dit lage level. Blaast weer overal doorheen met veel gemak. Ben voor de Arc Lash leveling gegaan, met Chain Lightning en, voor de grap, een Hydra. Die is best leuk. Wie weet stap ik later wel over op een Fire build. Die heb ik nog niet gespeeld.
Misschien ga ik nog even verder met de fire wall sorceress. Maar heb er voor bosses minder vertrouwen in....

Neig ook nog steeds naar een penetrating shot rogue. Wellicht dat ik daar ook maar gewoon mee aan de slag ga.

Of een barbarian... maar die shouts... -_-

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Poops_McGhee schreef op woensdag 18 oktober 2023 @ 00:04:
[...]

Levelen scoort de sorc ook best hoog op in de verschillende tierlists volgens mij, het zou vooral na level 50 zijn waar de sorc het wat lastiger zou krijgen.

Zelf gestart met een necro maar ben pas level 8. Alleen beetje de season quest gedaan tot het punt dat ik season chapter 1 moest voldoen maar liep toen ook er tegenaan dat er niks werd geregistreerd. Maar was ook erg moe dus gewoon maar op tijd gaan slapen en zie vanmiddag/vanavond wel weer verder :)

Moet zeggen, ik twijfel nog steeds over de necro of ik niet toch liever ook een sorc zou starten :+

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GRDavies75
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 05-09 14:46

GRDavies75

PSN-id: GRDavies

Gisteren paar keer geprobeerd maar kreeg error 300010 (PS5), een bug uit het verleden. En op X zag ik iets met uitstel. Maar goed ook te lezen dat het begonnen is. Vanavond dan maar weer een poging doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanter
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09:41
Bezig met een m'n eerste necro, blood surge. Gaat wel lekker alleen vind ik single target dmg nog niet zo. Eens kijken of dat te fixen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solopher
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-09 14:55
Kanter schreef op woensdag 18 oktober 2023 @ 07:45:
Bezig met een m'n eerste necro, blood surge. Gaat wel lekker alleen vind ik single target dmg nog niet zo. Eens kijken of dat te fixen is.
Same! Ging lekker, inmiddels lvl 34 :).
4 vrienden van mij zijn zonder dat ze het wisten op Eternal een nieuwe char begonnen, die kunnen vanavond weer opnieuw :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gupfishy
Als je ashava hebt verslagen. Weet iemand of het dan nog ver is om de campaign uit te spelen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stickfiguur
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-09 14:19
Ik ben ook gestart met een sorc, deze keer met een focus op fire dmv firewall. Ik ben geloof ik level 47 ofzo voor ik ben gaan slapen. Paar legions, paar whispers, soms een stukje in die vampieren zone vertoeven maar het grootste deel van levelen in dohmaine tunnels (sp?) gedaan. Elke keer de volle density, sans objective, clearen en dan resetten. Dan level je super snel naar ~40.

Dus ver nog niet zo heel veel aandacht gehad voor de vampire powers, dus weet niet zo goed wat ze allemaal doen, behalve de Hemomancy power. Die lijkt vooralsnog erg overpowered, elke 4 seconden een screenwide (of meer) AOE dmg + heal gebaseerd op je health pool.

Voelt allemaal best prima aan, de monster density is eindelijk op een wat behoorlijker niveau. Ik heb niet gespeeld sinds de eerste paar dagen van S1 dus het contrast is best groot. Maar eens kijken hoe lang het kan blijven boeien :)

Video van Zizaran over Hemomancy:
YouTube: Diablo 4 - BROKEN Vampire Ability for LEVELING!

[ Voor 7% gewijzigd door stickfiguur op 18-10-2023 08:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15:15
Kanter schreef op woensdag 18 oktober 2023 @ 07:45:
https://mobalytics.gg/dia...17-4783-a6be-aa8ac604e497

Misschien is deze van Kripp wel beter?

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluus
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14:25

Kluus

Gang is alles

Gisteren even begonnen met een sorceress op HC, helaas op level 9 al een vastloper waarna ze overleden was. Nu maar even dezelfde char op SC gestart, eerst maar eens de seasonal content doen en dan over een aantal weken maar weer een poging met HC als alles weer wat stabieler is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bakbakbak
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09-08 16:48
Kluus schreef op woensdag 18 oktober 2023 @ 08:54:
Gisteren even begonnen met een sorceress op HC, helaas op level 9 al een vastloper waarna ze overleden was. Nu maar even dezelfde char op SC gestart, eerst maar eens de seasonal content doen en dan over een aantal weken maar weer een poging met HC als alles weer wat stabieler is.
Ow das jammer zeg.. ook hc gespeeld gisteren, gelijk lekker in een party van 4 gemept tot we allemaal lvl 20 waren. Ging als een trein!

Mijn bescheiden Cyberpunk en Fortnite Save the World YT kanaal en D4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gupfishy
Weet iemand dit? Met Ashava verslagen. Maar geen idee hoeveel ik ben in de campaigns.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07:45

JSchut

.....

Speel ook necro. Ben deze build aan het volgen maar ik begrijp iets niet.

https://www.icy-veins.com...cromancer-leveling-guide/

Ze nemen Blood mist en enhanced Blood Mist maar deze heb je helemaal geen ruimte voor op je bar. Dit lijkt mij niet echt te kloppen... Sowieso zie ik twee verschillende actions bars lol. Misschien is dit otch niet zon goede om te volgen haha.

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mofkees
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-10-2024
gupfishy schreef op woensdag 18 oktober 2023 @ 09:08:
Weet iemand dit? Met Ashava verslagen. Maar geen idee hoeveel ik ben in de campaigns.
Dan krijg je volgens mij nog dat vette vechtscene en waarschijnlijk nog 2~3 uurtjes speeltijd?

Je bent i.i.g. d'r bijna! :)

Edit: Heb hier gister een paar uurtjes S2 kunnen spelen. Necro gestart en wilde blood/overpower maar eens uitproberen. Tot nu toe (L29) eigenlijk alleen nog minions gespeeld maar die zijn echt merkbaar sterker. Voor het levelen gaat het lekker vlot.

Ashava als WB al verslagen. In het algemeen veel meer XP/gold, lijkt het. Heb weinig ingelezen vooraf, dus het is best wennen aan al die nieuwe consumables en blood powers. :)

[ Voor 39% gewijzigd door Mofkees op 18-10-2023 09:52 ]

D3 Armory / Battletag NeooeN#2211

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Persoonlijk nog geen behoefte om de game weer op te starten maar kwam deze tegen, denk dat dit nuttig kan zijn:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevalric
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-09 11:57
Gisteravond toch nog een start weten te maken met een Blood Surge Necro. Ben tot level 20 gekomen en heb al de belangrijkste vampiric powers (volgens de levelling guide) unlocked. Heb nog vooral in de overworld gespeeld (questline zover mogelijk gedaan, blood harvest, seasonal objectives, etc.) dus heb er nu 2,5 uur over gedaan tot 20. Dat kan waarschijnlijk veel sneller, aangezien ik Raxx zag beweren dat hij in 1,5 uur tot 40 was gekomen.

Xbox Live: Chevalric

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turambar
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13:50
JSchut schreef op woensdag 18 oktober 2023 @ 09:31:

Ze nemen Blood mist en enhanced Blood Mist maar deze heb je helemaal geen ruimte voor op je bar. Dit lijkt mij niet echt te kloppen... Sowieso zie ik twee verschillende actions bars lol. Misschien is dit otch niet zon goede om te volgen haha.
Hier is een iets andere guide:
https://maxroll.gg/d4/bui...ecromancer-leveling-guide

Daarin staat dat je op een gegeven moment de Golem skill moet opofferen. Wellicht moet je dat bij jouw build ook doen.
Mofkees schreef op woensdag 18 oktober 2023 @ 09:41:
[...]

Dan krijg je volgens mij nog dat vette vechtscene en waarschijnlijk nog 2~3 uurtjes speeltijd?

Je bent i.i.g. d'r bijna! :)
Er zit nog een stuk bij waarin je niet tussentijds kunt ophouden / opslaan zonder weer een stuk opnieuw te moeten doen, misschien goed om te weten als je gaat spelen met beperkte tijd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Adeadly
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 13:53
Zo dan, op lvl 26-27 al me eerste Butcher tegengekomen en weten te verslaan :). Nu hopen dat ie zich ff rustig houdt

Nu heb ik ook al 2x van die blood seeker gehad die uit het niets komen in dungeons, vind die eigenlijk nog pijnlijker dan de Butcher. Eerste keer met moeite verslagen op me sorc, 2e keer keihard gewreckt door ze.

[ Voor 48% gewijzigd door Adeadly op 18-10-2023 10:23 ]

Beginnend BBQer, kan nooit kiezen, PC gamer voor het leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20-09 11:52
Ricmaniac schreef op dinsdag 17 oktober 2023 @ 22:43:
Die nieuwe season shit is best nice om te farmen. soort betere helltides vibe geeft het.

Veel items al gekregen. Inmiddels level 18 dus gaat wel lekker ook volgens mij :)

Die hunting board is ook wel leuk om te unlocken. Maar doe nog even niks daarmee.. bang om het te verprutsen en niet het maximale er uit te halen :P
Je kan niks verprutsen. Het is gewoon nog een extra progressie laag. Je moet gewoon de bloodlust helltides doen. Het bloed wat je daar verdiend als currency kan je weer op het bord spenderen. Eenmaal geclaimed dan kan je die reward niet nogmaals claimen en de benodigde hoeveelheid blood currency loopt alleen maar op hoe beter de prijzen worden uiteraard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vanochtend opnieuw begonnen en een rogue gestart. Ook dat speelt wel aardig, maar vooralsnog niet enorm awesome. Ik ga het wel een kans geven, want heb nu nauwelijks te maken met aspects enzo... vermoed dat dat wel enig verschil gaat uitmaken.

Ben inmiddels level 21 volgens mij. Schiet echt enorm op.

Oh ennn... vanochtend ook eens voor de leuk met m'n oude necro ubel lilith geprobeerd: wereld van verschil en echt wel makkelijker door een reductie in life... verwacht dat een hoop meer mensen haar nu aan zullen kunnen. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Lekker rubberbanden, met name in de grote steden. Al die inventories van andere spelers laden is schijnbaar wel pittig..

Maar wel mooi op weg naar level 40. Season theme is wel vermakelijk.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack_Mojo
JSchut schreef op woensdag 18 oktober 2023 @ 09:31:

Ik ben daar ook nog niet helemaal uit, maar je kunt als je skills wil toevoegen aan je skillbar ook bij level 15 en 30 een skill enchanten.

Deze speel ik en heeft het ook.
https://maxroll.gg/d4/bui...l-sorcerer-leveling-guide

Alleen nog niet uitgevogeld hoe dat nou precies in z’n werk gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

Jack_Mojo schreef op woensdag 18 oktober 2023 @ 10:51:
[...]

Ik ben daar ook nog niet helemaal uit, maar je kunt als je skills wil toevoegen aan je skillbar ook bij level 15 en 30 een skill enchanten.

Deze speel ik en heeft het ook.
https://maxroll.gg/d4/bui...l-sorcerer-leveling-guide

Alleen nog niet uitgevogeld hoe dat nou precies in z’n werk gaat.
Dat is bij de Sroc wel zo idd. Maar voor zover ik weet niet met de Necro.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 07:30
Ze kunnen beter Kyovashad hernoemen naar "Hotel California". Ik mag er niet meer uit en er zijn geen npc's meer. als ik eruit loop kan ik heerlijk 40-50 seconden ver met mijn paardje, maar ik wordt gewoon teruggesleept naar het Kyovashad waypoint..

Fix voor lag : Alle crossplay elementen uit zetten bij de opties , alle lag is meteen weg.

[ Voor 15% gewijzigd door Visgek82 op 18-10-2023 11:15 ]

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik speel momenteel probleemloos. Geen rubberbanding, geen lag, allemaal prima speelbaar.

Begin wel een beetje te merken dat mijn sorc build, die ik vanuit mijn geheugen probeer te doen, nu wat minder goed werkt. Ben nu lvl30 en ik merk dat ik wat vaker moet hakken op mobs dan voorheen.

Nu voor de lol even een World Boss doen. Kijken of er leuke loot vandaan komt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
hoe zit het ook alweer als je helemaal nieuw bent met diablo?
Kan je dan meteen een op een seasonal beginnen?
of moet je de story op hebben uitgespeeld op de normale realm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stickfiguur
Aggressor schreef op woensdag 18 oktober 2023 @ 11:28:
hoe zit het ook alweer als je helemaal nieuw bent met diablo?
Kan je dan meteen een op een seasonal beginnen?
of moet je de story op hebben uitgespeeld op de normale realm?
Ik geloof dat iedereen nu de campaign kan skippen, ongeacht of je het 1x gedaan hebt of niet. En sowieso kan je meteen seasonal character maken, maar als je eerst de campaign doet krijg je aan het einde daarvan pas de seasonal content.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
stickfiguur schreef op woensdag 18 oktober 2023 @ 11:31:
[...]

Ik geloof dat iedereen nu de campaign kan skippen, ongeacht of je het 1x gedaan hebt of niet. En sowieso kan je meteen seasonal character maken, maar als je eerst de campaign doet krijg je aan het einde daarvan pas de seasonal content.
Maar als een maat wil spelen die nog geen diablo heeft gespeeld..
moet hij dan eerst een char aanmaken op de gewone realm?
of kan hij meteen een seasonal aanmaken?

renown enz heb je dan niet toch?

[ Voor 3% gewijzigd door Aggressor op 18-10-2023 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
Aggressor schreef op woensdag 18 oktober 2023 @ 11:32:
[...]

Sowieso aan te raden om eerst campaign te doen want anders heb je geen mount lol. ;) Reknown kan je ook buiten de campaign om farmen maar je paard is gelocked in een quest tijdens de campaign.

[ Voor 11% gewijzigd door Kaasje123 op 18-10-2023 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexsdam
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 26-02-2024
Kan aan mij liggen maar had gisteren continue vastlopers. Zwarte maps, compleet frozen.
Heen irritant, nooit last van gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
Kaasje123 schreef op woensdag 18 oktober 2023 @ 11:37:
[...]

Sowieso aan te raden om eerst campaign te doen want anders heb je geen mount lol. ;) Reknown kan je ook buiten de campaign om farmen maar je paard is gelocked in een quest tijdens de campaign.
Maar dit kan meteen op een seasonal toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
Aggressor schreef op woensdag 18 oktober 2023 @ 11:44:
[...]

Maar dit kan meteen op een seasonal toch?
Ja zolang je de campaign maar doet. Seasonal realm maakt daarin geen verschil, maar dat is wel zo handig want dan kan je na campaign meteen verder met de season content. Dus als je nieuw bent is mijn advies hoe vervelend misschien ook toch eerst campaign te doen.

[ Voor 13% gewijzigd door Kaasje123 op 18-10-2023 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mofkees
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-10-2024
alexsdam schreef op woensdag 18 oktober 2023 @ 11:39:
Kan aan mij liggen maar had gisteren continue vastlopers. Zwarte maps, compleet frozen.
Heen irritant, nooit last van gehad.
Het ligt altijd aan "jou"! :D

Heb zelf ook altijd zulke ervaring met patches. Na sommige patches krijgt mijn PC echt problemen met vastlopers enzo. Na launch was alles prima en na de derde patch oid kon ik niet eens 30 mins spelen voordat mijn PC vastliep. Niks hielp maar blizz erkende niet dat het hun probleem was. Echter na een andere patch is het wel verholpen.

Als je naar blizz tech forum gaat, lees je ook soortgelijke verhalen van echt 1000'en spelers...

Tot nu toe in S2 nog weinig tech. problemen gehad... *klop**klop*

D3 Armory / Battletag NeooeN#2211

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stickfiguur
Aggressor schreef op woensdag 18 oktober 2023 @ 11:32:
[...]

Er zijn geen restricties mbt het maken van een karakter op de seasonal realm, dan kan meteen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Echt unplayable zo hoor. Constant 1200-1500ms, niet te doen.

Jammer wel :( Zie ook veel mensen met deze issues op de socials.
Bug Fixes

Fixed an issue where players on Steam were unable to access the Crypt Hunter Pack and store items.
Prioriteiten weer on point in ieder geval (y)

[ Voor 65% gewijzigd door London op 18-10-2023 12:22 ]

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankv120
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 26-09 15:56
Gister kort met de necro (ook blood surge) begonnen en was wel lekker, alleen de seasonal progress deed het zoals bij velen niet. Nu net even verder gespeeld en in de stad is het echt unplayable, als het toch lukt de stad uit te lopen werkt het verder gewoon prima. Seasonal progress werkt nu wel, maar niet met terugwerkende kracht dus dat moet wel opnieuw. Vanmiddag nog eens kijken of het dan wat beter loopt.

Hobbybrouwerij Ónderwaeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cergorach
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12:05
Met de 25% discount ben ik aan het overwegen om D4 op Steam te kopen, naast de algemene issues momenteel met D4 zijn er mensen die ervaring ermee hebben? Deel van de reden waarom ik het op Steam wil kopen is Steam Deck support en ja ik weet dat het ook kan via andere methoden op de SD, maar ik ben lui... ;) En dingen als updaten (inclusief shaders) via SD vind ik erg fijn!

Antwoorden op vragen vinden zoals cross-play met de Battle.net gebruikers, aanmelden (gebruikt het nog steeds de Battle.net client?), andere haken en ogen, is momenteel erg lastig door de review bombing en het het spammen van negatieve forum topics op het D4 Steam forum...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT
  • Registratie: December 2005
  • Nu online

UTADDICT

NERF

Net ook even invite gevraagd voor GOT 3, mocht er nog plek zijn. 1 en 2 zitten vol I guess.

PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
Necro blood surge. Level 20 in 2 uurtjes. Beetje de boel aan t verkennen. Je merkt wel verschil dat t allemaal wat drukker is met mobs en mount rent soepel! Moet wel nog even die vampiric zooi begrijpen en de items die je op je gear kan doen. Vind de uitleg maar magertjes in game. Je bent haast verplicht YouTube guides te gebruiken.

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gupfishy
Eindelijk campaign uitgespeeld. Nu season in. Dan kan ik beste campaign skippen en de open wereld ingaan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• squaddie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22-09 21:09
@gupfishy Yep, tenzij je de campaign zo goed vindt dat je deze nogmaals wilt doorlopen :) Je kan veel sneller levelen zonder de campaign.

There are never enough hours in a day, but always too many days before saturday.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gupfishy
Ben zonder campaign gegaan en world tier 1 maar alles is zo dood. En levellen gaat heel snel. Denk een tier omhoog maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het levelen gaat nu inderdaad wel echt rediculous snel... weet niet wat ik daar van vind om eerlijk te zijn. Sowieso voelt het allemaal enorm gemakkelijk aan. Hoop dat dit gevoel anders gaat worden. :) want als dat niet gebeurt dan ben ik bang dat dit het laatste seizoen voor mij zal gaan worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gupfishy
Eerste seizoen voor mij. Ben beetje lost. Ben maar gaan killen en quests pakken. Haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
  • Laatst online: 26-09 21:44
RustStorm schreef op woensdag 18 oktober 2023 @ 15:13:
Het levelen gaat nu inderdaad wel echt rediculous snel... weet niet wat ik daar van vind om eerlijk te zijn. Sowieso voelt het allemaal enorm gemakkelijk aan. Hoop dat dit gevoel anders gaat worden. :) want als dat niet gebeurt dan ben ik bang dat dit het laatste seizoen voor mij zal gaan worden.
Eerste lvls gaan sowieso snel toch hoe hoger je komt hoe trager het gaat ze hebben het nu enkel wel wat sneller gemaakt dan eerst omdat naar 100 komen te lang duurde.

Hebben ze na al het gezeur dit eindelijk gefixed gaat het nu weer te snel haha het is ook nooit goed.

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

Het gaat toch sowieso snel omdat je begint met een zooi skill points waardoor je de ereste levels redelijk overpowered bent. Ik merkte richting de 20 toch echt wel een drop in power.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kaasje123 schreef op woensdag 18 oktober 2023 @ 10:24:
[...]

Je kan niks verprutsen. Het is gewoon nog een extra progressie laag. Je moet gewoon de bloodlust helltides doen. Het bloed wat je daar verdiend als currency kan je weer op het bord spenderen. Eenmaal geclaimed dan kan je die reward niet nogmaals claimen en de benodigde hoeveelheid blood currency loopt alleen maar op hoe beter de prijzen worden uiteraard :)
Maar dan wil je toch juist die rewards pas claimen als het hogere rewards geeft ? dus als je al in WT4 zit bijv ipv daarvoor? Of zijn die statisch qua level

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JSchut schreef op woensdag 18 oktober 2023 @ 15:24:
Het gaat toch sowieso snel omdat je begint met een zooi skill points waardoor je de ereste levels redelijk overpowered bent. Ik merkte richting de 20 toch echt wel een drop in power.
Oh ik ervaarde het anders. of althans begin ging idd heel snel maar ben nu op level 25 echt sterk.

Kan niet wachten om vanavond weer verder te gaan :) zit er weer helemaal in.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Cergorach schreef op woensdag 18 oktober 2023 @ 12:33:
Met de 25% discount ben ik aan het overwegen om D4 op Steam te kopen, naast de algemene issues momenteel met D4 zijn er mensen die ervaring ermee hebben? Deel van de reden waarom ik het op Steam wil kopen is Steam Deck support en ja ik weet dat het ook kan via andere methoden op de SD, maar ik ben lui... ;) En dingen als updaten (inclusief shaders) via SD vind ik erg fijn!

Antwoorden op vragen vinden zoals cross-play met de Battle.net gebruikers, aanmelden (gebruikt het nog steeds de Battle.net client?), andere haken en ogen, is momenteel erg lastig door de review bombing en het het spammen van negatieve forum topics op het D4 Steam forum...
Ja steam en battlenet is gewoon cross platform. Verder ken ik niemand die het op steam heeft though. iedereen in mijn vriendenlijst had het in principe al :P

Heb ook 1 maat die het op steamdeck werkend had gekregen via battlenet though en dat werkte ook prima. alleen initieel was even lastig maar als je dat via steam doet zou het heel makkelijk moeten zijn ja en raad ik zeker aan. Ideaal spel er voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crytex
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 16-09 18:03
Twijfel eternal realm of season.
Seizoen 1 trok op niet veel, gwn op mijn gemak eternal lijkt mij logischer. Wel handig dat het nu op steam is ook.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• UTADDICT
  • Registratie: December 2005
  • Nu online

UTADDICT

NERF

Crytex schreef op woensdag 18 oktober 2023 @ 16:35:
Seizoen 1 trok op niet veel, gwn op mijn gemak eternal lijkt mij logischer. Wel handig dat het nu op steam is ook.
Gewoon Season doen. Aan het einde van het seizoen gaat al je progress naar Eternal, dus geen reden om het niet te doen.

PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alekz87
Crytex schreef op woensdag 18 oktober 2023 @ 16:35:
Ik zou season 2 doen. Is eternal met extra’s. Meer content dus.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

WT3 capstone ook weer gehaald, leuk gevecht blijft dat. Vermakelijke season tot nu toe, dat moet toch even gezegd worden. QoL changes bevallen ook goed (y) Bijna level 44 :9

edit: Maar ff WT2 nog, Helltide is toch nog wat te pittig op mijn level :D

[ Voor 23% gewijzigd door London op 18-10-2023 17:18 ]

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alekz87
Bizar dat sommige al level 100 zijn op HC

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2cBC12kYEba-71NkFKm1j3ZboNI=/800x/filters:strip_exif()/f/image/kQhUh7LiVomx89xQqxGjkZjT.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buizerd__NL
Alekz87 schreef op woensdag 18 oktober 2023 @ 17:29:

[Afbeelding]
En dat binnen 24 uur.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
RustStorm schreef op woensdag 18 oktober 2023 @ 15:13:
Ondanks dat het levelen sneller gaat dan voorheen, heb ik minder haast om naar de 100 te rennen. En ik heb ook nog eens meer plezier in de game. Lekker reward tiers unlocken, season journey objectives halen en ondertussen looten en killen.
Ben nu lvl34 in een korte avond en een halve ochtend gamen. Dikke prima! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Stylze schreef op woensdag 18 oktober 2023 @ 15:21:
[...]

Eerste lvls gaan sowieso snel toch hoe hoger je komt hoe trager het gaat ze hebben het nu enkel wel wat sneller gemaakt dan eerst omdat naar 100 komen te lang duurde.

Hebben ze na al het gezeur dit eindelijk gefixed gaat het nu weer te snel haha het is ook nooit goed.
Haha ik snap dat je dat zegt. Maar ik had weinig te zeuren over S1 enzo... ;) vond het prima zoals het grotendeels was waaronder het levelen. Ik wil wil een klein beetje uitdaging... en voor nu voelt het niet als zodanig. En dat vind ik jammer.

Prima om een spel te maken voor Jan en alleman, ik begrijp het volledig.

Maar deze Jan en alleman wil echt wel een vorm van uitdaging... anders wordt het niets voor mij. En mogelijk dat ik dus in de minderheid ben... en dat maakt Blizzard dan weinig uit. Less loss... ;)

Maat serieus: ik bedoel het echt niet negatief als zodanig.... want veel dingen zijn echt top. Maar iets wat al makkelijk was nog makkelijker maken... daar vind ik wel iets van. :)

Vanavond weer aan de speelsessie met m'n rogue, want ja: ik heb daar wel zin in. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Alekz87 schreef op woensdag 18 oktober 2023 @ 17:29:

[Afbeelding]
Was te verwachten met de nieuwe xp rates. Raxx zei het van te voren ook al: “Ik denk dat het te doen is in 1 zitting”

Dus nu zullen we wel weer geklaag krijgen dat je zo snel bij endgame komt etc xD

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gupfishy
Eerste keer seizoen met campaign af. Dit is heerlijk. Veel meer open, kiezen wat je wilt doen en toch ook season quests.
Alleen nog even zien hoe ik world tier moet aanpassen maar zal wel in een stadje zijn.
Nu level 18 binnen 2 uur en al best leuke gear.

Nu vooral quests pakken en season quests spelen. Soms kom je een soort boss tegen wat ook leuk is. Alleen de world bossen nog geen idee maar dat komt wel

Moet zeggen dat ik dit veel leuker vind dan de campaign. En die was kon prima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 14:25

The Chosen One

Zie signature!

Ricmaniac schreef op woensdag 18 oktober 2023 @ 18:49:
[...]

Was te verwachten met de nieuwe xp rates. Raxx zei het van te voren ook al: “Ik denk dat het te doen is in 1 zitting”

Dus nu zullen we wel weer geklaag krijgen dat je zo snel bij endgame komt etc xD
Ik vind dat een langere rit ook wel leuk is. Diablo 2 en Diablo 3 (vooral na wat patches, en laat staan dat iemand je in 5-15 min max level boost) is een wereld van verschil.
Nou is Diablo 2 net weer iets te uiteraard met 0.1% van de mensen die ook lvl 100 wordt.

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Ricmaniac schreef op woensdag 18 oktober 2023 @ 18:49:
[...]

Tis Raxx niet gelukt alleen. Level 86 volgens mij. Wudijo wel 100 :D Wat is het dan heerlijk als je niet je ritme verneukt om een spelletje z.s.m. ''uit'' te spelen zodat je vervolgens weer kan klagen dat er niets te doen is :+

[ Voor 17% gewijzigd door London op 18-10-2023 19:22 ]

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Laatst online: 16:14
change of plan: ik ben sorc gegaan ipv necro.

sorc is nu lvl 36, ik vind de playstyle gewoon leukerder!

wellicht season 3 dan necro ;)

nothing stops this train

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Pfff ze maken het me wel weer moeilijk niet extra geld uit te geven :P Wat een vette dikke skin ingame zeg.

Maarja we gaan het niet doen ! :P moeten zo al jaarlijks gaan betalen voor deze game.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Lbppa4Jl-JDZOXe1XEe4ppyOO5g=/x800/filters:strip_exif()/f/image/E4mFQSwyMhpmUoXQUou6ilBQ.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 63% gewijzigd door Ricmaniac op 18-10-2023 21:02 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14:39
Kol Nedra schreef op woensdag 18 oktober 2023 @ 20:19:
change of plan: ik ben sorc gegaan ipv necro.

sorc is nu lvl 36, ik vind de playstyle gewoon leukerder!

wellicht season 3 dan necro ;)
Ik heb d2 kapot gespeeld met barb maar naar na een klein uurtje ben ik inmiddels wel klaar met de barb in D4.
Het voelt gewoon erg traag/log aan, misschien had ik vorig seizoen geen rogue moeten spelen :+

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ricmaniac schreef op woensdag 18 oktober 2023 @ 21:01:
Pfff ze maken het me wel weer moeilijk niet extra geld uit te geven :P Wat een vette dikke skin ingame zeg.

Maarja we gaan het niet doen ! :P moeten zo al jaarlijks gaan betalen voor deze game.

[Afbeelding]
Als de prijzen nou een beetje redelijk waren, dan had het niet zo erg geweest om af en toe eens een setje te kopen. Maar prijzen rond de 25 euro gaat een beetje te ver. Mijn referentie kader ligt nog op prijzen van 1,99 of 3,99 voor een goeie skin. :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Poops_McGhee schreef op woensdag 18 oktober 2023 @ 21:13:
[...]

Als de prijzen nou een beetje redelijk waren, dan had het niet zo erg geweest om af en toe eens een setje te kopen. Maar prijzen rond de 25 euro gaat een beetje te ver. Mijn referentie kader ligt nog op prijzen van 1,99 of 3,99 voor een goeie skin. :D
ja helemaal eens.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jack_Mojo
Wat is het toch heerlijk om die donkere dungeons in lichterlaaie te zetten met een firewall sorc _/-\o_

Je hebt er bijna een lasbril voor nodig :o

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

[Afbeelding]
Die set is echt gruwelijk maar verder eens.

En level 50 geworden dus kan mooi met m'n endgame build (Infinimist Necro) starten >:) Super toffe build moet ik zeggen. Kreeg net al een Deathless Visage unique helm. Laat die nu nét weer niet nodig zijn voor mijn build :P

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Cergorach
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12:05
Ricmaniac schreef op woensdag 18 oktober 2023 @ 15:54:
Ja steam en battlenet is gewoon cross platform. Verder ken ik niemand die het op steam heeft though. iedereen in mijn vriendenlijst had het in principe al :P

Heb ook 1 maat die het op steamdeck werkend had gekregen via battlenet though en dat werkte ook prima. alleen initieel was even lastig maar als je dat via steam doet zou het heel makkelijk moeten zijn ja en raad ik zeker aan. Ideaal spel er voor.
Ik heb de knoop doorgehakt, via Steam gekocht. Gedownload op m'n eigen PC en dan via het netwerk op m'n Steam Deck gezet (zodat ik niet 2x het hoef te downloaden). D4 was even lastig op m'n 4800u, drivers waren niet up-to-date genoeg en nadat ik het gefixt heb werkt het met waarschuwingen. Lastig dat je ingame niet de resolutie kan aanpassen!

Op de Steam Deck werkt het prima (net even 5min geprobeerd)! Zodra je je account met Steam heb gelinkt log je direct in.

Even door de menu's gegaan, om even te wennen aan de SD besturing en je wordt al heel snel dood gegooid met (niet zo) microtransacties! Wil je je Battlepass even een leveltje upgraden zonder er wat voor te doen, graag even 200 Platinum afrekenen (€2)... Het voelt bijna aan alsof je een f2p game aan het spelen bent ipv. een premium AAA game waar je al stevig voor hebt afgerekend....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jack_Mojo schreef op woensdag 18 oktober 2023 @ 21:19:
Wat is het toch heerlijk om die donkere dungeons in lichterlaaie te zetten met een firewall sorc _/-\o_

Je hebt er bijna een lasbril voor nodig :o
Ja ook een hoop lol mee inderdaad :)

Ik ben heel slecht in me herinneren hoe graphics eerder waren, maar volgens mij zag ik Kripp ergens zeggen dat de firewall graphics ook geupdate zijn?
Nou moet ik zeggen dat ik zelf sowieso toen ik vanavond ging spelen me ineens realiseerde dat ik D4 niet gespeeld had op mijn nieuwe videokaart (min of meer voor Starfield geupgrade)... Dus eens de paar settings die nog niet voluit stonden op max gezet. Volgens mij de textures en wat belichting wat toch wel een flink verschil maakte terwijl ik eigenlijk eerder dacht niet zoveel ingeleverd te hebben op kwaliteit (weet eigenlijk niet of ik die max textures geprobeerd had, ivm oude kaart met maar 8GB vram). De game zag er ineens toch echt een heel stuk mooier uit :)

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Uh oh...., update voor de PS5 rolt binnen.... hopen dat het erna nog allemaal werkt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rumble compleet verdwenen sinds de PS5 update.....

In andere spellen getest, rumble is zeker aanwezig. In D4....., helemaal weg.

En dat niet alleen....., helemaal geen andere spelers. Local Network (0).

Ik heb een raar gevoel over deze laatste D4 PS5 update...

Nog iemand gekkigheid met de game op de PS5?

[ Voor 41% gewijzigd door Poops_McGhee op 18-10-2023 23:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben nu level 26 met m'n penetrating shot rogue. En ik kan er nog niet zo goed aan wennen... het gaat me wat traag ofzo... eens zien wat ik daar aan zou kunnen doen. Heb een beetje voor ogen om de death trap endgame rogue te gaan maken... hmmmzz

Morgen weer beetje gamen... en een ervaren hoe het gaat zijn met hoger level en aspects. Want die ga ik nu eerst eens even regelen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Necromancer... zal misschien mijn class blijven... haha!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mocht vanochtend weer een goblin tegen komen in een dungeon... en... de butcher kwam ook hallo zeggen. Hij was redelijk snel klaar met me en is weer vertrokken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alekz87
Sorry maar dit is toch absurd:

YouTube: Diablo 4 - Deleting Duriel & Lilith on Fresh Level 100 HC Rogue

In 1 dag. Als ik z’n gear stats zie had ik dat einde season 1 nog geen eens. Hoe dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
Cergorach schreef op woensdag 18 oktober 2023 @ 21:51:
[...]

Even door de menu's gegaan, om even te wennen aan de SD besturing en je wordt al heel snel dood gegooid met (niet zo) microtransacties! Wil je je Battlepass even een leveltje upgraden zonder er wat voor te doen, graag even 200 Platinum afrekenen (€2)... Het voelt bijna aan alsof je een f2p game aan het spelen bent ipv. een premium AAA game waar je al stevig voor hebt afgerekend....
Herken dit maar dan echt totaaaaal niet. Ik starte Diablo 4 op kwam direct in character scherm en maakte een seasonal char aan. Klik klik in de wereld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bint
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08:14
Speelt iemand hier firewall sorc met een controller? Zit te twijfelen om mijn rogue in te wisselen. Op een of andere manier heb ik er niet heel veel plezier aan. En hoe speelt een firewall sorc met controller, is dat een beetje te doen? op zijn minst voor levellen?

[ Voor 24% gewijzigd door Bint op 19-10-2023 09:27 ]

Memories of yesterday, will grow, but never die

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buizerd__NL
Bint schreef op donderdag 19 oktober 2023 @ 07:58:
Speelt iemand hier firewall sorc met een controller? Zit te twijfelen om mijn rogue in te wisselen. Op een of andere manier heb ik er niet heel veel plezier aan.
Ja! maar speelde toch geswitch naar een andere charater.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buizerd__NL

[Afbeelding]
Ik ben toch geswitch naar Barbian :P Op ene of andere manier kreeg ik geen plezier met het spelen van Sorc, defense vind ik kut en Inferno cast steeds op verkeerde plek.

En nu ik deze skin zie, dan overweeg ik deze ook nog om te halen. 8)7

Pagina: 1 ... 144 ... 213 Laatste