• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13:55

Mad-Matt

TheDoctor#2181

TTLCrazy schreef op dinsdag 4 augustus 2026 @ 08:44:
[...]

Dat vind ik dus een beetje jammer. Elke class zou een uber build moeten hebben zo sterk als die ww barbarian al 2+ seizoenen is. Ik heb dit seizoen een DoK rogue gespeeld mede omdat voor het nieuwe seizoen begon er werd gezegd dat deze ook S class zou zijn. Helaas na start seizoen al weer ingetrokken naar A class. En hoewel ik alles heb gedaan wat ik wilde, is het jammer dat een andere class dat zoveel beter/sneller kan met zelfde kwaliteit gear.
Het is echt bizar. Een vriend van me heeft me even geholpen met zijn WW barb, Corrupted reaper op T12 binnen 2 secs dood, soms wel 5 secs. Bizar

Maar een hoop items gevonden en T10 is nu goed te doen, ongelooflijk hoe sterk die immortal build is.

If you don't read a newspaper you are uninformed, if you do read a newspaper you are misinformed - Denzel Washington

• Shao Kahn
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12:47
TTLCrazy schreef op dinsdag 4 augustus 2026 @ 08:44:
[...]

Dat vind ik dus een beetje jammer. Elke class zou een uber build moeten hebben zo sterk als die ww barbarian al 2+ seizoenen is. Ik heb dit seizoen een DoK rogue gespeeld mede omdat voor het nieuwe seizoen begon er werd gezegd dat deze ook S class zou zijn. Helaas na start seizoen al weer ingetrokken naar A class. En hoewel ik alles heb gedaan wat ik wilde, is het jammer dat een andere class dat zoveel beter/sneller kan met zelfde kwaliteit gear.
Ik snap de keuze wel. Mensen vergeten snel dat barb 10 seizoenen lang nergens te bekennen was. Ik als verstokte barb heb toen maar sorc gemaakt en dat was best een leuke ervaring. Nu zijn er juist weer een hoop mensen die Barb spelen en dus een nieuwe ervaring hebben.

Enigzins geforceerde rotatie wellicht, maar het houdt het spel vers, voor mij persoonlijk.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Panzerfaust-2779/

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13:55

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Shao Kahn schreef op dinsdag 4 augustus 2026 @ 09:35:
[...]

Ik snap de keuze wel. Mensen vergeten snel dat barb 10 seizoenen lang nergens te bekennen was. Ik als verstokte barb heb toen maar sorc gemaakt en dat was best een leuke ervaring. Nu zijn er juist weer een hoop mensen die Barb spelen en dus een nieuwe ervaring hebben.

Enigzins geforceerde rotatie wellicht, maar het houdt het spel vers, voor mij persoonlijk.
Ik snap wat je zegt, maar ik zou het toch leuker vinden dat je elke klasse net zo sterk kan maken, dan kan iedereen zelf de keuze maken. Sommige chars vind ik gewoon niet leuk spelen en als die dan de meta zijn heb ik het niet naar m'n zin

If you don't read a newspaper you are uninformed, if you do read a newspaper you are misinformed - Denzel Washington

• bronce
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 13:42
Gister 144 gecleared met een volgens maxroll B tier warlock build (tyrant grasp), als ik nu op helltides leaderboard overzicht filter op barbarian (S tier class), warlock en SSF filter aanzet (want dat speel ik). Dan zijn er dit moment op SSF maar 11 barbarians met een hogere clear, en zeker gezien hoe veel groter de barbarian populatie is, dan is verschil allemaal niet zo groot als de tierlists doen vermoeden.

• Shao Kahn
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12:47
bronce schreef op dinsdag 4 augustus 2026 @ 11:01:
Gister 144 gecleared met een volgens maxroll B tier warlock build (tyrant grasp), als ik nu op helltides leaderboard overzicht filter op barbarian (S tier class), warlock en SSF filter aanzet (want dat speel ik). Dan zijn er dit moment op SSF maar 11 barbarians met een hogere clear, en zeker gezien hoe veel groter de barbarian populatie is, dan is verschil allemaal niet zo groot als de tierlists doen vermoeden.
En de allerhoogste/snelste barb is niet eens WW zie ik. Sterker nog, 1e WW komt pas op plaats 12

[ Voor 3% gewijzigd door Shao Kahn op 04-08-2026 11:10 ]

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Panzerfaust-2779/

Het gaat waarschijnlijk ook vooral om hoe sterk je al kunt zijn met relatief matige gear. Dan kan een andere class uiteindelijk misschien wel rond hetzelfde niveau uitkomen maar als 99% van spelers dat niveau nooit halen dan ervaren ze die class die eerder sterk wordt toch als sterker.

Gamertag: FinrazielNL

Pagina: 1 ... 230 231 Laatste