• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14:54

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
RustStorm schreef op maandag 13 juli 2026 @ 10:12:
Wat is eigenlijk de beste manier om aan die upgrade mats te komen? Ik heb er volgens mij nog niet zo veel...
De seasonal boss lair. Maar daarmee kun je beter wachten tot na de patch. Sowieso met upgraden naar mythic ook. Eigenlijk met alles dat mats/keys kost :+

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:14
Angeloonie schreef op maandag 13 juli 2026 @ 10:26:
[...]

De seasonal boss lair. Maar daarmee kun je beter wachten tot na de patch. Sowieso met upgraden naar mythic ook. Eigenlijk met alles dat mats/keys kost :+
Dat is de boss die een superior key nodig heeft terwijl in de tooltip op de map staat dat deze simpelweg een lair key nodig heeft :+

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Angeloonie schreef op maandag 13 juli 2026 @ 10:26:
[...]

De patch komt.woensdagavond zeker? Ofzo..?

Nou ja, dan zal ik er na mn vakantie wat meer op focussen. :) donderdag eens even lekker naar de Griekse zon.

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14:54

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
RustStorm schreef op maandag 13 juli 2026 @ 11:07:
[...]

De patch komt.woensdagavond zeker? Ofzo..?

Nou ja, dan zal ik er na mn vakantie wat meer op focussen. :) donderdag eens even lekker naar de Griekse zon.
14 juli staat hij, zou dan morgenavond zijn denk ik.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

• Nyazzin
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 14:57
JohnnyV76 schreef op maandag 13 juli 2026 @ 10:08:
Het "upgrade to Mythic" recipe in de cube werkt ook nogal stom zeg...
Had de juiste unique, goede mods, masterworked en alles.... laten we m nu mythic maken.... plop, heel andere (nutteloze) mythic. Zet er dan verdorie niet "upgrade to" bij. Kennelijk dus een upgrade naar random mythic. Met die wetenschap nog een paar keer een item naar Mythic gedaan maar telkens de verkeerde. Stomme mechanic dit :(
Haha guilty ik had gisteren precies hetzelfde. Helaas gelezen met m’n neus. Dus m’n 3 GA unique ring voor lightning storm druid weggetoverd 🤡. Afijn kunnen we weer verder grinden…

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:14
Nyazzin schreef op maandag 13 juli 2026 @ 14:12:
[...]

Haha guilty ik had gisteren precies hetzelfde. Helaas gelezen met m’n neus. Dus m’n 3 GA unique ring voor lightning storm druid weggetoverd 🤡. Afijn kunnen we weer verder grinden…
Ik kreeg de eerste maal gewoon een upgrade van het item die ik erin gestopt had, de tweede upgrade was meteen een leuke les om alles toch beter te gaan lezen :P

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Pagina: 1 ... 229 230 Laatste