SSF vertaalt zich op consoles eigenlijk meer als ‘ Sans Subscription Form’.

Heb dat maanden gedaan. Lekker spelen zonder PS Plus sub. Dan krijg je dus dit. Niks mis mee.

• Jack_Mojo
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 00:33
Ben op het punt gekomen dat ik op maxroll scroll voor een leuke build maar dat ik ze allemaal al gespeeld heb (op een paar warlock builds na dan, maar daar doe je mij geen plezier mee).

Momenteel nog druk in de weer met andere games dus de urge om te spelen is er ook niet zo.

Zal dit het eerste seizoen worden dat ik oversla? :o

• Bundin
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Rmg schreef op dinsdag 30 juni 2026 @ 21:19:
Snap niet waarom je als casual solo spelers SSF zou overwegen. Je locked jezelf uit dark Citadel en een eventuele carrry.

Er is geen voordeel in de overworld instance, je ziet nog steeds andere spelers, legions, world bosses, hell tides zijn nog steeds gezamenlijk. Maar je kan niet traden

En het enige wat je wint is een Solo ranked optie...
Omdat het kan. Kijken hoe ver ik kom met meuk die ik zelf vind ipv de vaker voorkomende 'heeft iemand nog een <build defining unique> over?

Zelfde reden waarom ik af en toe een hc character speel. Het is een stukje extra uitdaging.

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09:55
Poops_McGhee schreef op woensdag 1 juli 2026 @ 14:10:
SSF vertaalt zich op consoles eigenlijk meer als ‘ Sans Subscription Form’.

Heb dat maanden gedaan. Lekker spelen zonder PS Plus sub. Dan krijg je dus dit. Niks mis mee.
Wacht, je kon de game gewoon offline spelen zonder ps+ ?

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Bossie schreef op woensdag 1 juli 2026 @ 18:17:
[...]

Wacht, je kon de game gewoon offline spelen zonder ps+ ?
Ja, dat kan gewoon. Je hebt alleen geen MP, maar je ziet wel iedereen gewoon rondlopen en je kunt ook gewoon meedoen met World Bosses enzo. Alles werkt, behalve groupen en traden.

Zonder PS+ heb je dus SSF.
Ik heb tot nu toe al m'n characters gemaakt zonder enige hulp van anderen. Dus voor mij zal er niets veranderen als ik die nieuwe modus ga gebruiken.

Ik wacht nog even met het starten van dit seizoen, tot de tier builds gefinaliseerd zijn. Ik neig op dit moment naar een druid - vooral omdat ik deze nog nooit gespeeld heb.... die loopt namelijk zoooooooo traag (i know... niet trager dan anderen...)

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Nu online

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Gisteren lvl 62 gehaald. Tot zover voelt het vooral veel van hetzelfde.
Gameplay is niet heel anders, die Realmwalkers, maar ik zie daar niet echt de toegevoegde waarde van. Je verslaat hem, gaat een portal door, verslaat ngo wat vijanden voor een beetje reguliere loot.

Druid speelt wel weer even leuk, tijd geleden.

If you don't read a newspaper you are uninformed, if you do read a newspaper you are misinformed - Denzel Washington

• thomassie12
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 03-07 15:18
Wat is de vereiste om een portal te krijgen bij die realmwalkers?
Ik krijg alleen die boss en daarna niks.. voelt nutteloos.

• Mad-Matt
  • Nu online

Mad-Matt

TheDoctor#2181

thomassie12 schreef op donderdag 2 juli 2026 @ 10:19:
Ik heb 1x de Realmwalker gehad en 5x een boss. Geen idee hoe het zit. Vind het ook een vrij nutteloze toevoeging voor zover ik het nu kan beoordelen.

If you don't read a newspaper you are uninformed, if you do read a newspaper you are misinformed - Denzel Washington

• Bundin
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
RustStorm schreef op donderdag 2 juli 2026 @ 06:37:
Ik heb tot nu toe al m'n characters gemaakt zonder enige hulp van anderen. Dus voor mij zal er niets veranderen als ik die nieuwe modus ga gebruiken.

Ik wacht nog even met het starten van dit seizoen, tot de tier builds gefinaliseerd zijn. Ik neig op dit moment naar een druid - vooral omdat ik deze nog nooit gespeeld heb.... die loopt namelijk zoooooooo traag (i know... niet trager dan anderen...)
Daar hebben ze de werewolf form voor uitgevonden, daarbij heb ik minder het idee dat ie in slowmotion over de map beweegt :)

Ik heb nu de weerwolf basic attack (claw?) in mijn mix and match build gestopt met de modifier die elke attack naar een vijand laat leapen... Kan wel pas rond level 20 of zo denk ik, maar dat maakt een enorm verschil. Verder doe ik lightning storm met omnibolt om hem goede single target damage te geven. Iets minder goed voor grote groepen maar die gaan alsnog snel genoeg neer en ik raakte veel meer tijd kwijt met proberen met gewone lightning storm de sterkere gastjes neer te krijgen. Gisteren level 69 gehaald voor ik er genoeg van had, maar levelen gaat echt lekker zo imho :)

Gamertag: FinrazielNL

• PepieNL
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 26-07 13:31
thomassie12 schreef op donderdag 2 juli 2026 @ 10:19:
En dan sloop je die realmwalker in bijvoorbeeld een helltide zeker? Ik kwam hier ook niet verder mee. Uiteindelijk een worldboss realmwalker helpen slayen en daar opende wél een portal.

• sfx32
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 29-07 20:22
Leuk seizoen tot nu toe.

Wel nog steeds op psx idem probleem , als er ergens een rots of iets is en je drukt op x ... doe je de actie van button x.

Ook als het item met tekst staat (dus eigenlijk heb je het item geselecteerd)in je scherm.

Gaat al je mana weg om niets.
sfx32 schreef op donderdag 2 juli 2026 @ 14:47:
Leuk seizoen tot nu toe.

Wel nog steeds op psx idem probleem , als er ergens een rots of iets is en je drukt op x ... doe je de actie van button x.

Ook als het item met tekst staat (dus eigenlijk heb je het item geselecteerd)in je scherm.

Gaat al je mana weg om niets.
Ik weet niet of je op PlayStation ook je knoppen kunt wijzigen, maar ik heb interact om die reden op R3 gezet (geloof ik... Rechter stick indrukken). En die heb ik op mijn controller dan weer op een van de back buttons gezet.

• sfx32
Ty voor de tip.

Zo proberen ^^

Geprobeerd , werkt maar is wel even aanpassen , maar das vast snelle gewenning.

Ty x 1000

[ Voor 59% gewijzigd door sfx32 op 02-07-2026 15:57 ]

• Jack_Mojo

Ook precies mijn idee. Ik wacht het wel even af en wil eigenlijk met een S tier build er doorheen zolang het geen barb is.

Neig nu ook naar een druid. :)
Finraziel schreef op donderdag 2 juli 2026 @ 15:23:
[...]

Ik weet niet of je op PlayStation ook je knoppen kunt wijzigen, maar ik heb interact om die reden op R3 gezet (geloof ik... Rechter stick indrukken). En die heb ik op mijn controller dan weer op een van de back buttons gezet.
Met een Dual Sense Edge kan dat gewoon. En met een normale Dual Sense dacht ik ook, maar daar moet je me niet op vastpinnen.

• sfx32
Het was gelukt poop_mcghee.

Alleen was ff aanpassen maar nu al een gewoonte ^^

Soms wel niet de interact maar de x toets , bij de bs enzo dus om dingen te selecteren wat heel verwarrend is eigenlijk.
Poops_McGhee schreef op donderdag 2 juli 2026 @ 18:36:
[...]

Met een Dual Sense Edge kan dat gewoon. En met een normale Dual Sense dacht ik ook, maar daar moet je me niet op vastpinnen.
Ja dan kun je knopjes verwisselen, maar het ging er hier specifiek om om de interact functionaliteit apart op een andere knop te zetten. Als je alleen maar de bestaande knop verplaatst, dan verplaats je de skill op die knop mee. Ik doe dat dan naar stick inklikken zetten omdat dat een standaard 'knop' van de controller is die nergens voor gebruikt wordt... en ik verplaats die dan naar een back button omdat stick inklikken erg onhandig is om veel te doen. Dat laatste kun je inderdaad met een Edge ook doen neem ik aan (een gewone heeft natuurlijk geen back buttons).

• sfx32
Ik zat gisteren vast in een warplan .

Escalating dungeon , ik had echter geen Escalating key ....

Tip als jou hetzelfde overkomt the cube gebruiken , 5 keys geven 1 escalating key.

• Bossie
sfx32 schreef op vrijdag 3 juli 2026 @ 15:30:
Ik zat gisteren vast in een warplan .

Escalating dungeon , ik had echter geen Escalating key ....

Tip als jou hetzelfde overkomt the cube gebruiken , 5 keys geven 1 escalating key.
Zitten die nu ook in warplans?

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• sfx32
Ja , daarom ook mn tip , zit je vast bij gebrek van zo een key ...5 keys in de kubus en je krijgt een escalating key ;)
Je kunt ook je war plan rerollen als je je opties niet leuk vindt.

Wel apart trouwens dat je echt een key nodig hebt dan, aangezien je bij gewone nm Dungeons gewoon zonder key een willekeurige kunt openen.

Voor het eerst eens level 70 gehaald en mijn stash is nog helemaal leeg. Heeft ook nog niks ingezeten. Elk ander voorgaand season had ik alle tabs al bijgekocht. Nu heb ik er nog steeds 2 en die zijn leeg.... Ik ken mezelf niet meer 🤣
Ik ben toch nog even door gegaan met mn druid. En dan ineens level 70 geworden... weinig moeite voor hoeven doen. Gaat op een gegeven moment vanzelf. Nog geen andere tiers unlocked. Dus dat binnenkort maar eens doen...

Toch vervelebd om te merken dat het me dan weer, in dit geval, van GoW Ragnorok af houdt... pfffff

Nou ja, eens zien hoe ik het ga combineren. :)

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

• Bossie
RustStorm schreef op zaterdag 4 juli 2026 @ 08:30:
Ik ben toch nog even door gegaan met mn druid. En dan ineens level 70 geworden... weinig moeite voor hoeven doen. Gaat op een gegeven moment vanzelf. Nog geen andere tiers unlocked. Dus dat binnenkort maar eens doen...
hier ook, het is nu voornamelijk grinden om de switch van naar een epic kit te maken.

Speel nu rogue, maar ben er nog niet helemaal uit welke marksman build ik ga oppakken.

Het voelt sowieso allemaal erg traag, zeker ivm met mijn leap/minion barb vorig seizoen.

• gupfishy
  • Registratie: Maart 2023
  • Laatst online: 29-07 08:24
Ben ook rogue. Met multi shot, heartseeker, caltrops, ice en rain. Maar lijkt toch alleen tot max level goed. Denk ook dat ik meer moet gaan kijken naar starts. Nu veel dexerty ook via de eerste Paragon maar torment 1 lukt nog niet. Te weinig health of defence.

Weet ook niet of dit hem wordt of toch sorcerer gaan doen

• Bossie
gupfishy schreef op zaterdag 4 juli 2026 @ 19:37:
Ben ook rogue. Met multi shot, heartseeker, caltrops, ice en rain. Maar lijkt toch alleen tot max level goed. Denk ook dat ik meer moet gaan kijken naar starts. Nu veel dexerty ook via de eerste Paragon maar torment 1 lukt nog niet. Te weinig health of defence.

Weet ook niet of dit hem wordt of toch sorcerer gaan doen
Ik heb de levelling build voor barrage gebruikt, eigenlijk zonder veel problemen zojuist t1 aangetikt, met 2-3 legendaries

Nu verder met de early game build.

• gupfishy
Ik lees iedereen over stash etc. ben level 70 en Paragon 40 maar nog nooit iets in stash gedaan.

Ik geloof dat ik end game echt verkeerd speel. Ben vooral warplans aan het doen en hopen op betere gear. En Paragon in de main stats en damage.

Daarom denk ook moeite om beter te worden. Krijg te weinig betere wapens en torment 1 kan in niet eens omdat ik pit op level 10 niet haal.

Zijn er snelle tips vanuit jullie om te gaan doen?

• Bossie
gupfishy schreef op zondag 5 juli 2026 @ 07:25:
Ik lees iedereen over stash etc. ben level 70 en Paragon 40 maar nog nooit iets in stash gedaan.

Ik geloof dat ik end game echt verkeerd speel. Ben vooral warplans aan het doen en hopen op betere gear. En Paragon in de main stats en damage.

Daarom denk ook moeite om beter te worden. Krijg te weinig betere wapens en torment 1 kan in niet eens omdat ik pit op level 10 niet haal.

Zijn er snelle tips vanuit jullie om te gaan doen?
Ga voornamelijk voor torment levels en season lvl unlocks. Warplans vooral om wat extra rewards voor dit.

Zodra de torment lvls omhoog gaan, volgen de drops/upgrades ook.

Vanochtend even gespeeld en T4 unlocked. Vandaag eens zien hoe ver ik kan komen... ben daar wel nieuwsgierig naar...

En dan tijd voor meer gear en vooral betere / meer passende gear.

• gupfishy
Bossie schreef op zondag 5 juli 2026 @ 09:31:
[...]

Ga voornamelijk voor torment levels en season lvl unlocks. Warplans vooral om wat extra rewards voor dit.

Zodra de torment lvls omhoog gaan, volgen de drops/upgrades ook.
Dus beetje season missies bekijken? En torment is dan wanneer het kan?

• gupfishy
Ga toch afhaken. Tot torment 1 vind ik het leuk. Maar als je dan verder moet merk ik toch dat het plezier afneemt. Snap wel dat het voor velen geweldig is maar denk teveel meta voor mij. Ga toch voor de simpelere spellen denk. Wel dank voor alle tips
gupfishy schreef op zondag 5 juli 2026 @ 13:12:
Ga toch afhaken. Tot torment 1 vind ik het leuk. Maar als je dan verder moet merk ik toch dat het plezier afneemt. Snap wel dat het voor velen geweldig is maar denk teveel meta voor mij. Ga toch voor de simpelere spellen denk. Wel dank voor alle tips
Maak je gebruik van guides?

Dat maakt het over het algemeen wel echt makkelijker....in tegenstelling tot het zelf uitvogelen...

[ Voor 11% gewijzigd door RustStorm op 05-07-2026 13:59 ]

• gupfishy
RustStorm schreef op zondag 5 juli 2026 @ 13:46:
[...]

Maak je gebruik van guides?

Dat maakt het over het algemeen wel echt makkelijker....in tegenstelling tot het zelf uitvogelen...
Geen guide. Wel wat gekeken maar vind het zelf doen het leukst. Denk gewoon dat arpg voor mij geen end game is.
Kom er dit season eerlijk gezegd wel weer lekker in. Barb alt gemaakt vandaag en tot 61 geleveled. Had wel weer zin in pixels pletten in m'n Garrosh Hellscream outfit 😄

Morgen naar de 70 en dan gearen. Best wel zin in. 😁
Ik heb er dit seizoen eigenlijk ook veel meer lol in dan de vorige... Heb een necro gemaakt en Minions is echt fijn hoe ze dat gemaakt hebben (en sterk). Ik ben nou ook meer met de cube bezig.

Ik heb nog steeds mijn twijfels bij de grote hoeveelheid loot en dat je nu eigenlijk alles moet bekijken om te vinden wat goed is... Maar ik moet ook de loot filter nog proberen. Had nog niet gevonden waar die zit maar ik zie nu dat je die expliciet ergens in de options aan moet zetten dus dat ga ik vandaag maar eens proberen. Wel een vreemde beslissing om hem standaard zo te verstoppen, wellicht waren ze bang dat het verwarrend zou werken voor casuals of zo en het op deze manier doen zodat zij hem niet tegen komen...

Overigens bizar hoeveel xp je krijgt van die maggots die je uit die wormen in helltide kunt laten spawnen. Heb het nog niet zo heel veel gefarmd maar ging op iets van een half uur van paragon 60 naar 90 toen ik die upgrade activeerde. Meerdere levels elke worm :+

• Bossie
Finraziel schreef op maandag 6 juli 2026 @ 07:20:
Ik heb er dit seizoen eigenlijk ook veel meer lol in dan de vorige... Heb een necro gemaakt en Minions is echt fijn hoe ze dat gemaakt hebben (en sterk). Ik ben nou ook meer met de cube bezig.
Mijn Rogue begint ook op stoom te komen, helltides etc zijn echt bizar soms mbt hoe snel qua mobs het gaat ivm vorig seizoen. Soms is het scherm zo vol in helltides dat het simpelweg niet meer te volgen is.

Ben vooral doelbewust aan het farmen, eerst windforce binnengehaalt, vervolgens de volgende 2 uniques voor de gekozen build binnengehaalt en dan vervolgens door season rewards windforce kunnen upgraden naar mythic.

Waar de boss die ik aan grinden was voor de boog eerst een lang gevecht was, vervolgens 2-3 minuten is het nu 10-15 seconden waarbij de torment levels ook van 1 naar 6 zijn gegaan.

Volgende sessie maar weer eens even focusses op season en torment levels.

• Shao Kahn
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 29-07 09:51
Ben paragon 210, speel WW barb ( zelf gemaakt, geen Selig) op T9 relatief makkelijk, maar heb dus echt nog nooit een mythic gezien. Speel offline, casual.

Heb nu dus maar die Warplans gespecced zodat ik prankster portals krijg, als RNG meezit.

Ik gebruik die unique charm met perma-beserk ten koste van ontvangen extra damage, maar met de aspect dat iedere hit me 4% fortify geeft maakt me dat wel erg sterk.

Met perma beserk icm WW/Dust Devils doe je hits genoeg om enorm veel leven te maintainen. Beetje tegenovergestelde van Selig build :)

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Panzerfaust-2779/

• Worra
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 08:43
Shao Kahn schreef op maandag 6 juli 2026 @ 11:55:
Ben paragon 210, speel WW barb ( zelf gemaakt, geen Selig) op T9 relatief makkelijk, maar heb dus echt nog nooit een mythic gezien. Speel offline, casual.

Heb nu dus maar die Warplans gespecced zodat ik prankster portals krijg, als RNG meezit.

Ik gebruik die unique charm met perma-beserk ten koste van ontvangen extra damage, maar met de aspect dat iedere hit me 4% fortify geeft maakt me dat wel erg sterk.

Met perma beserk icm WW/Dust Devils doe je hits genoeg om enorm veel leven te maintainen. Beetje tegenovergestelde van Selig build :)
Das vreemd, in dit seizoen krijg je bij het voltooien van je Season 3 hoofdstuk gegarandeerd een mythic.

• bronce
  • Registratie: Januari 2011
  • Nu online
Ik kwam er gister achter dat er een bug is met de lootfilters. Als je mythic unique aan hebt staan, maar unique uit dan zie je dus geen mythics. Ik denk dat de game mythic uniques als uniques ziet voor de loot filters. Ik kwam hierachter omdat de caches dus niks hadden gedropped.

• Shao Kahn
Worra schreef op maandag 6 juli 2026 @ 12:01:
[...]

Das vreemd, in dit seizoen krijg je bij het voltooien van je Season 3 hoofdstuk gegarandeerd een mythic.
Ik speel geen season maar Eternal Realm only. Dat zal het dan zijn denk ik?

• Worra
Shao Kahn schreef op maandag 6 juli 2026 @ 12:08:
[...]

Ik speel geen season maar Eternal Realm only. Dat zal het dan zijn denk ik?
Ja dan heb je in ieder geval geen season rewards. De meeste kans op mythics maak je dan bij de uber bosses op het hoogste niveau wat je aankan.

• pstalman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08:16
SSF TB Rogue zit nu rond T8-10. Vind het wel genoeg, normale barb zit rond T6.

Bij beide valt op dat het spel steeds meer op energy management lijkt dan dmg output, vooral in het begin. Helemaal met die lage drop rate op laag level. Nog niet eerder meegemaakt dat je gewoon op normal 10x dood gaat in helltide op lvl 1-10.

Misschien nog een HC proberen, maar zal wel niet eens lvl 10 halen :D

https://d4armory.io/Player/803500

• Shao Kahn
Worra schreef op maandag 6 juli 2026 @ 12:09:
[...]

Ja dan heb je in ieder geval geen season rewards. De meeste kans op mythics maak je dan bij de uber bosses op het hoogste niveau wat je aankan.
Duriel, Andariel, etc, yes?

• Worra
Shao Kahn schreef op maandag 6 juli 2026 @ 12:17:
[...]

Duriel, Andariel, etc, yes?
Yes!

• Bossie
Worra schreef op maandag 6 juli 2026 @ 12:01:
[...]

Razorplates for everyone :(

@Shao Kahn

Kijk even op maxroll.gg, daar staat een handig overzicht (onder d4/resources) welke items van welke boss droppen.

Daarnaast kun je nu ook uniques upgraden naar mythic mbv de cube. Ik ben nog niet zover in de season journey, maar had blijkbaar al genoeg mats bijelkaar gespeeld om dit te kunnen doen (mijn build heeft een unique als wapen, dan is deze upgraden een no-brainer)

[ Voor 44% gewijzigd door Bossie op 06-07-2026 13:27 ]

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 09:04
Gister op T8 de nieuwe boss een aantal keer gedaan met een blizz/shock sorc

mn eerste mythic unique Rainment of the sea (uit mn hoofd even) die is leuk ik gebruik een normale versie

oww hij heeft 3 GA's.... omg lol

wel echt behalve die uit de season de enige die ik gezien heb tot nu toe

• Bossie
Wognummer schreef op maandag 6 juli 2026 @ 13:25:
Gister op T8 de nieuwe boss een aantal keer gedaan met een blizz/shock sorc

mn eerste mythic unique Rainment of the sea (uit mn hoofd even) die is leuk ik gebruik een normale versie

oww hij heeft 3 GA's.... omg lol

wel echt behalve die uit de season de enige die ik gezien heb tot nu toe
Mythics droppen toch pas echt redelijk vaak op T11/12 ?

pstalman schreef op maandag 6 juli 2026 @ 12:16:
SSF TB Rogue zit nu rond T8-10. Vind het wel genoeg, normale barb zit rond T6.

Bij beide valt op dat het spel steeds meer op energy management lijkt dan dmg output, vooral in het begin. Helemaal met die lage drop rate op laag level. Nog niet eerder meegemaakt dat je gewoon op normal 10x dood gaat in helltide op lvl 1-10.

Misschien nog een HC proberen, maar zal wel niet eens lvl 10 halen :D
Op laag level is er maar 1 skill die altijd werkt: Run like the clappers! 🤣

• Wognummer
Bossie schreef op maandag 6 juli 2026 @ 13:35:
[...]

Mythics droppen toch pas echt redelijk vaak op T11/12 ?
klopt maar had ook nog wat legendary's nodig voor betere stats en die dropt er een hoop Vanaf 10 al trouwens gaan ze vaker droppen
Zo. Barb is lvl70 p20. Level speed is prima zo. Lekker snel. Nu maar eens op zoek naar betere gear, want wat ik nu aan heb, is pure troep. Kan maar net Expert difficulty een beetje makkelijk aan. Echt belachelijk slechte gear. Maarja, ik heb er de laatste 20 levels ook niet echt naar omgekeken. Wordt misschien wel een keer tijd 😂

• Bossie
Pfft, blijkbaar is de mythic upgrade random voor hetzelfde type item.

Dus ik heb de eerste maal behoorlijk gezwijnd door meteen het gewenste item te krijgen en bij de tweede keer dus wat nieuws geleerd :+ |:(

• Wognummer
Bossie schreef op maandag 6 juli 2026 @ 19:54:
Pfft, blijkbaar is de mythic upgrade random voor hetzelfde type item.

Dus ik heb de eerste maal behoorlijk gezwijnd door meteen het gewenste item te krijgen en bij de tweede keer dus wat nieuws geleerd :+ |:(
pas wel op dat je maar 1 crafted item kan equippen

• Bossie
Wognummer schreef op maandag 6 juli 2026 @ 21:20:
[...]

pas wel op dat je maar 1 crafted item kan equippen
Crafted cube of crafted blacksmith?

• Wognummer
Bossie schreef op maandag 6 juli 2026 @ 21:22:
[...]

Crafted cube of crafted blacksmith?
ze krijgen beiden de crafted tag...
Ondertussen in T3 belandt met de nieuwe Barb. Vliegt echt overal doorheen met not so optimal gear. Prima, ik klaag niet.

• Shao Kahn
Qua barb vind ik HotA het beste bij de klasse passen en sowieso voelt het gewoon lekker om goed te bonken. Niets zo lekker om met verschroeiend tempo iemand met een grote hamer op het hoofd te slaan. ahum..

Anyway, WW is nu veel meer viable, en ik speel het dus ook, maar voelt meer als stofzuigen of een grote kleurplaat snel inkleuren :)

• Mad-Matt
  • Nu online

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Ik ben nu druk bezig met m'n spin-to-win Rogue. Het gaat best goed inmiddels op T2. Ik heb 2 aspects, de rest mis ik nog. Maar gisteren een escalating NM dungeon gedaan en ik kwam bij de eind baas en ik deed gewoon 0 dmg. Ik heb een kwartier erover gedaan om de eerste vorm van Astaroth te verslaan. Daarna kwam de menselijke vorm en na nog eens een kwartier had ik nog geen derde deel van z'n health eraf. Uiteraard kwam die hond ook weer terug. Toen ben ik ermee gestopt.
Dit nog nooit meegemaakt. (voor de beeldvorming, alle reguliere mobs oneshot ik op T2 en de elites zijn een paar klappen en dan zijn ze plat)

• Bossie
Shao Kahn schreef op dinsdag 7 juli 2026 @ 08:28:
Qua barb vind ik HotA het beste bij de klasse passen en sowieso voelt het gewoon lekker om goed te bonken. Niets zo lekker om met verschroeiend tempo iemand met een grote hamer op het hoofd te slaan. ahum..

Anyway, WW is nu veel meer viable, en ik speel het dus ook, maar voelt meer als stofzuigen of een grote kleurplaat snel inkleuren :)
HotA heb ik veel eerder in de game gespeeld, past idd perfect bij wat een barb moet zijn.

WW vind ik maar druk, en daardoor nooit echt een kans gegeven.

• Wognummer
Ik heb ergens een memo gemist lol

al je keys sharden was vroegah alleen je nightmare dungeon keys... nu alles... dag greater arments x4

• Shao Kahn
Mad-Matt schreef op dinsdag 7 juli 2026 @ 09:11:
Uiteraard kwam die hond ook weer terug.
herkenbaar :)

• Mad-Matt
  • Nu online

Mad-Matt

TheDoctor#2181

oh ja, shit. maintenance :(

never mind, is later pas, ligt aan mijn kant |:(

[ Voor 48% gewijzigd door Mad-Matt op 08-07-2026 11:48 ]

Wognummer schreef op maandag 6 juli 2026 @ 21:26:
[...]

ze krijgen beiden de crafted tag...
Dus alle mythics van je build zal je dus moeten vinden.... op 1 na welke je craft? Hmmmz alright...

Dan ben ik voorlopig nog niet klaar. Lol

Ik speel een shred druid... maar ik heb echt geen idee wat ik aan het doen ben. Ik druk maar op wat knopjes enzo...

• Wognummer
RustStorm schreef op donderdag 9 juli 2026 @ 08:16:
[...]

Dus alle mythics van je build zal je dus moeten vinden.... op 1 na welke je craft? Hmmmz alright...

Ik speel een shred druid... maar ik heb echt geen idee wat ik aan het doen ben. Ik druk maar op wat knopjes enzo...
Zag gister dat er een patch aankomt om wat issues op te lossen maar nog niet wat precies

• Jack_Mojo
RustStorm schreef op donderdag 9 juli 2026 @ 08:16:
[...]

Tja, je zal eens op Reddit moeten lezen. Droprate van bruikbare mythics ligt op ongeveer hetzelfde als in seizoen 1. Met andere woorden, die bestaan bijna niet.

• Goldman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 08:16
Ik zit lekker rustig door te rommelen nu op T6 gekomen van Multshot af naar pen shot build (cold) gegaan. Op zoek naar ancestral gear. Ik vind alleen de charm sets van Rogue allemaal een beetje meh. Teveel geklik dus ga nu voor de imbuement set zodat alles automatisch gaat, later switch ik wel naar een end game set.

Hoe zit het met die craft je eigen Mythics eigenlijk? Je mag 1 wapen, 1 jewelry en 1 armor self crafted mythic dragen? Had ik dat nou goed gelezen? En iemand tips waar je die crafting materials het beste kan vinden? Is dat het event wat elke X min begint?

Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile

• Wognummer
Goldman schreef op donderdag 9 juli 2026 @ 11:08:
Ik zit lekker rustig door te rommelen nu op T6 gekomen van Multshot af naar pen shot build (cold) gegaan. Op zoek naar ancestral gear. Ik vind alleen de charm sets van Rogue allemaal een beetje meh. Teveel geklik dus ga nu voor de imbuement set zodat alles automatisch gaat, later switch ik wel naar een end game set.

Hoe zit het met die craft je eigen Mythics eigenlijk? Je mag 1 wapen, 1 jewelry en 1 armor self crafted mythic dragen? Had ik dat nou goed gelezen? En iemand tips waar je die crafting materials het beste kan vinden? Is dat het event wat elke X min begint?
nee volgens mij mag je 1 mythic unique dragen (paars) de bruine mag je zoveel als je wil

• Willempy741
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 29-07 17:49
Wognummer schreef op donderdag 9 juli 2026 @ 11:15:
[...]

nee volgens mij mag je 1 mythic unique dragen (paars) de bruine mag je zoveel als je wil
Voor zover ik het begreep mag je slechts 1 crafted mythic dragen (blacksmith of cube). Onder in de item description staat ook het keyword 'crafted'. Gevonden mythics mag je bij mijn weten zoveel dragen als je wil

• Boermansjo
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 21-07 10:26
Mad-Matt schreef op dinsdag 7 juli 2026 @ 09:11:
Ik ben nu druk bezig met m'n spin-to-win Rogue. Het gaat best goed inmiddels op T2. Ik heb 2 aspects, de rest mis ik nog. Maar gisteren een escalating NM dungeon gedaan en ik kwam bij de eind baas en ik deed gewoon 0 dmg. Ik heb een kwartier erover gedaan om de eerste vorm van Astaroth te verslaan. Daarna kwam de menselijke vorm en na nog eens een kwartier had ik nog geen derde deel van z'n health eraf. Uiteraard kwam die hond ook weer terug. Toen ben ik ermee gestopt.
Dit nog nooit meegemaakt. (voor de beeldvorming, alle reguliere mobs oneshot ik op T2 en de elites zijn een paar klappen en dan zijn ze plat)
Die boss kan inderdaad vervelend zijn voor de eerste keer.
Eens in menselijke vorm, probeer zo veel mogelijk de hond te negeren. Anders val je terug in fase 2. (Tijdens fase 2 doe je super weinig dmg)

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08:12
Dit seizoen maar eens Whirlwind Barb gestart en tegen alle verwachtingen in vind ik het best leuk spelen. Nu zit ik op PL 170 en Torment 9, maar gevoelsmatig wil ik nu wel de stap naar T10 zetten, al is het alleen maar voor de betere item drops.

Pit Torment 9 gaat me nog prima af, maar T10 is dan net te pittig. Ik dacht laat ik dan wat items craften, heb de items wel voor de startersbuild Whirlwind, maar de stappen hogerop mis ik de gear nog voor. Klopt het dat ik niet meer gericht een mythic can craften maar alleen de optie van een slot heb, en dus kans op meerdere types mythics, waaronder mogelijk eentje waar ik niks aan heb?

Join het GoT Pulse-Team!

• Bossie
Denman schreef op donderdag 9 juli 2026 @ 16:00:
Dit seizoen maar eens Whirlwind Barb gestart en tegen alle verwachtingen in vind ik het best leuk spelen. Nu zit ik op PL 170 en Torment 9, maar gevoelsmatig wil ik nu wel de stap naar T10 zetten, al is het alleen maar voor de betere item drops.

Pit Torment 9 gaat me nog prima af, maar T10 is dan net te pittig. Ik dacht laat ik dan wat items craften, heb de items wel voor de startersbuild Whirlwind, maar de stappen hogerop mis ik de gear nog voor. Klopt het dat ik niet meer gericht een mythic can craften maar alleen de optie van een slot heb, en dus kans op meerdere types mythics, waaronder mogelijk eentje waar ik niks aan heb?
Correct

Ben dus met de shred druid bezig, starter build... die is voor crowds fantastisch... maar single target echt afschuwelijk.... ik heb inmiddels wel alle uniques voor de build er na... maar zeker niet met de meest passende affixes... dus tsja... wat doe je dan... doorgaan met de starter build, of toch de next level build aangaan en ervaren hoe die dan zal zijn...

Keuzes... ben iig op T7 bezig op dit moment.

• Bossie
RustStorm schreef op donderdag 9 juli 2026 @ 16:51:
Ben dus met de shred druid bezig, starter build... die is voor crowds fantastisch... maar single target echt afschuwelijk.... ik heb inmiddels wel alle uniques voor de build er na... maar zeker niet met de meest passende affixes... dus tsja... wat doe je dan... doorgaan met de starter build, of toch de next level build aangaan en ervaren hoe die dan zal zijn...

Keuzes... ben iig op T7 bezig op dit moment.
Dat laatste kan je altijd proberen, als het niets is kun je altijd nog een andere class pakken en gearen dmv je bosstrophies in de cube te doen

Ik ben van mijn druid overgestapt naar een Minions necro... Die is erg sterk en kan ondertussen comfortabel T8 doen. Hoger lukt ook nog wel maar dan duurt het net iets te lang voor monsters dood gaan en sta ik veel meer te wachten tot mijn Minions er klaar mee zijn.

Maar ik moet zeggen... Ik loop hier wel een beetje tegen een muur voor mijn gevoel. Verder gaan in season moet ik Lilith killen... Dat heb ik gisteren een paar keer geprobeerd maar ik vind dat nog steeds zo'n extreem irritant gevecht, daar heb ik gewoon echt geen zin meer in. Vind dat veel te slecht aangegeven wordt waar het gevaar vandaan komt. En verbeteringen in gear... Mja de grote stappen heb ik gehad, nu zou ik mythic versies moeten zien te krijgen, maar ja zoals hierboven ook gezegd wordt, die zijn extreem zeldzaam... Dus, ehhh... Season 'klaar'?

• Bossie
Finraziel schreef op donderdag 9 juli 2026 @ 17:43:
Ik ben van mijn druid overgestapt naar een Minions necro... Die is erg sterk en kan ondertussen comfortabel T8 doen. Hoger lukt ook nog wel maar dan duurt het net iets te lang voor monsters dood gaan en sta ik veel meer te wachten tot mijn Minions er klaar mee zijn.

Maar ik moet zeggen... Ik loop hier wel een beetje tegen een muur voor mijn gevoel. Verder gaan in season moet ik Lilith killen... Dat heb ik gisteren een paar keer geprobeerd maar ik vind dat nog steeds zo'n extreem irritant gevecht, daar heb ik gewoon echt geen zin meer in. Vind dat veel te slecht aangegeven wordt waar het gevaar vandaan komt. En verbeteringen in gear... Mja de grote stappen heb ik gehad, nu zou ik mythic versies moeten zien te krijgen, maar ja zoals hierboven ook gezegd wordt, die zijn extreem zeldzaam... Dus, ehhh... Season 'klaar'?
Lilith is idd een breakpoint voor mijn gevoel, ik veeg zelf ook alles op torment 8 leeg maar bij Lilith gaat het echt tergend langzaam.

Ik speel gewoon rustig verder aangezien ik nog een paar dingen wil verbeteren, misschien komen er een paar leuke drops bij waardoor het later wel kan.

Wat ik niet ga doen is het seizoen “kapot” grinden zodat alle vinkjes dadelijk gezet zijn, dan kun je beter een meta s-tier build pakken als dat het doel is.

Finraziel schreef op donderdag 9 juli 2026 @ 17:43:

Ik vind de Lilith progression wall echt zo not done. Samen met Andariel de meest irritante bossfights die de game heeft. En die beiden sla ik zoveel mogelijk gewoon systematisch over.

Ook ik sta nu op het punt dat ik Lilith moet om maaien om verder in de season journey te komen. Maar als ik de rewards zie, dan mogen ze die houden. Totaal geen zin om die fight weer aan te gaan. Dus, voor mij is het qua season journey wel klaar. Helpt ook niet mee dat ik die grind naar alles maxed out al zo vaak gedaan heb en er verder eigenlijk 0,0 verrassingen meer zijn.

Het nieuwe, war plans, is ook maar meer van hetzelfde. Steeds weer diezelfde grind van Helltides, NMD's, lair bosses, Pit en Kurast. De game moet echt met iets compleet nieuws komen om me een heel season vast te houden. En dan heb ik het niet over een variant van wat er allemaal al is.

Toch heb er wel van genoten tot zover. Wie weet log ik zo af en toe nog eens in om hersendood pixels te pletten. Dat blijft toch wel leuk 😁
Ik ga pas over op de midlevel build als ik mn belangrijkste aspect een keertje heb gekregen... die heb ik nl nog steeds niet lol...

• Wognummer
RustStorm schreef op vrijdag 10 juli 2026 @ 06:24:
Ik ga pas over op de midlevel build als ik mn belangrijkste aspect een keertje heb gekregen... die heb ik nl nog steeds niet lol...
dat is echt zo irritant, je hebt wel gekeken wat de beste source is voor de aspect? vaak kun je met obols wel een hoop doen op mn sorc coste me dat wel echt 40k obols ofzo maar dat ging iets sneller dan random dingen doen die ik al 4 dagen aan het doen was

• Bossie
Wognummer schreef op vrijdag 10 juli 2026 @ 09:50:
[...]

dat is echt zo irritant, je hebt wel gekeken wat de beste source is voor de aspect? vaak kun je met obols wel een hoop doen op mn sorc coste me dat wel echt 40k obols ofzo maar dat ging iets sneller dan random dingen doen die ik al 4 dagen aan het doen was
Ik heb de vorige uitbreiding overgeslagen, maar in D4 basegame kon je die tenminste nog unlocken via dungeons versus the random drops nu.

Het is wel duidelijk dat bepaalde aspects altijd pas op hogere torments droppen.

• Lincor
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 24-07 14:22
Als je nog aspects mist, kan je afhankelijk van je resources, kopen met obols. Alles met al bekende aspects kan je nog eens met de 3 to 1 recept gokken. Daarna kan je de rares upgraden naar legendary, en dan weer de 3 to 1 toepassen met degene waar je aspect al van hebt.

Maar nogmaals, alleen als je de resources ervoor hebt.

SolarEdge SE5K-RWB / 5920 Wp - 8x 370 Wp O schuin dak - 8x 370 Wp W schuin dak / HW P1 / CT003 v122 / 2x MT Venus E v3 – v144 / 1x MHI airco 3,5 kW

Ik heb al diverse items met obols gekocht om te zien of ik het aspect kon krijgen. Inmiddels 9k aan gespendeerd...

Verder probeer ik ook andere.manieren om het aspect te krijgen. So far, not so good... :)

Och... ik zie het als vorige seizoen Umbral Aspect... duurde ook eeuwen... lol

• Flesdop
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10:59
Je kan bij de barter ook aspect caches kopen.

https://diablofilter.com/aspects Hier kun je bekijken waar je het meeste kans maakt.

[ Voor 59% gewijzigd door Flesdop op 10-07-2026 13:35 ]

• Patriot
  • Nu online

Patriot

Fulltime #whatpulsert

Ik ben inmiddels bezig met een lightning druid, ik was begonnen met een spin 2 win Rogue maar die vond ik rond T10 een beetje saai worden. Ik had ook heel erg veel last van heel erg rare 'rubberbanding' met die rogue, vooral rond die tears van de seasonal event - iemand een idee waar ik het over heb?

Ben nu net 70 met de druid en heb nog niet genoeg van de aspects en uniques die ik nodig heb, dus dat is nog een beetje een struggle op T1. Vooral iets met ground hazards, dan ben ik nergens.
Nou na 10 dagen en paragon 240 kan ik wel een oordeel geven over dit seizoen.

Dit is met (grote) afstand het _slechtste_ seizoen in Diablo IV (tot nu toe iig). Wat een aanfluiting en ik mag hopen dat de geruchten over een patch volgende week waar zijn.

Waarom is dit seizoen slecht?
- Nauwelijks balance changes, meta is nagenoeg gelijk gebleven. Paladin nog steeds zwaar underpowered, net als veel andere build bij andere classes.

- Seasonal Rupture mechanic die nagenoeg niets toevoegd. De enige plek waar het nuttig is is tijdens helltides om sneller cinders te krijgen. Daarbuiten is het vooral irritant en ook de Deathtoll Chamber mechanic is lachwekkend nutteloos qua tijd/loot. Realmwalkers zijn gewoon gerecycled uit season 6 en de event is 9/10 keer bugged en werkt niet. Ohja en dan voeg je een nieuwe boss toe, maar zet je hem niet in de party finder...

- Itemization veranderingen. Op zich is de "unique kan ook mythic zijn" een aardig idee, Maar er zijn diverse problemen mee:
> Cube recipe is te random, je hebt geen idee wat je krijgt (en dit is ook niet duidelijk genoeg voor velen). Je zou hiermee gewoon je huidige item moeten kunnen upgraden naar mythic, ipv reset qua stats en random kans.
> De limit op "Crafted" gear is echt te dom voor woorden. Wie dat bedacht heeft speelt duidelijk geen D4.
> De droprate van de klassieke mythics is... onbestaand? Er zijn streamers die duizenden keys gebruikt hebben en nog steeds 0 van die mythics hebben.
> De droprate van de unique mythics is ook veel te laag om interessant te zijn, want veel te random wat je krijgt, en dan ook nog eens random stats er op. Heb je er een dan is de kans dat hij nuttig is ook nog eens klein.
> Mythic Undercity Tribute is compelet nutteloos geworden. Ook daar zijn mythics niet terug te vinden.
> Gems/fragments droppen te weinig

- Tower werkt nog steeds voor geen meter. Leaderboards worden niet goed geupdate en de rewards zijn nog steeds niet goed te unlocken voor iedereen.

- Echoing hatred keys lijken nu nóg zeldzamer geworden te zijn, heb er nog niet 1 gevonden.

- War plans nagenoeg ongewijzigd, ze hadden best iets nieuws kunnen bedenken om progression sneller te kunnen maken (bijv. moeilijker maar meer activity XP)

Ik ben echt hard aan het denken naar ook maar één verbetering.. Ik kom niet verder dan dat je nu op uniques/mythics ook een stat mag rerollen. Dat is fijn. Ook de Escalation Dungeon en grote Helltide in de War Plans zijn OK. Maar verder... Geen idee?

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

• bronce
  • Registratie: Januari 2011
  • Nu online
Angeloonie schreef op vrijdag 10 juli 2026 @ 14:52:

Dit is met (grote) afstand het _slechtste_ seizoen in Diablo IV (tot nu toe iig). Wat een aanfluiting en ik mag hopen dat de geruchten over een patch volgende week waar zijn.

- Nauwelijks balance changes, meta is nagenoeg gelijk gebleven. Paladin nog steeds zwaar underpowered, net als veel andere build bij andere classes.

- Seasonal Rupture mechanic die nagenoeg niets toevoegd. De enige plek waar het nuttig is is tijdens helltides om sneller cinders te krijgen. Daarbuiten is het vooral irritant en ook de Deathtoll Chamber mechanic is lachwekkend nutteloos qua tijd/loot. Realmwalkers zijn gewoon gerecycled uit season 6. Ohja en dan voeg je een nieuwe boss toe, maar zet je hem niet in de party finder...

- Itemization veranderingen. Op zich is de "unique kan ook mythic zijn" een aardig idee, Maar er zijn diverse problemen mee:
> Cube recipe is te random, je hebt geen idee wat je krijgt (en dit is ook niet duidelijk genoeg voor velen). Je zou hiermee gewoon je huidige item moeten kunnen upgraden naar mythic, ipv reset qua stats en random kans.
> De limit op "Crafted" gear is echt te dom voor woorden. Wie dat bedacht heeft speelt duidelijk geen D4.
> De droprate van de klassieke mythics is... onbestaand? Er zijn streamers die duizenden keys gebruikt hebben en nog steeds 0 van die mythics hebben.
> De droprate van de unique mythics is ook veel te laag om interessant te zijn, want veel te random wat je krijgt, en dan ook nog eens random stats er op. Heb je er een dan is de kans dat hij nuttig is ook nog eens klein.
> Mythic Undercity Tribute is compelet nutteloos geworden. Ook daar zijn mythics niet terug te vinden.

- Tower werkt nog steeds voor geen meter. Leaderboards worden niet goed geupdate en de rewards zijn nog steeds niet goed te unlocken voor iedereen.

- Echoing hatred keys lijken nu nóg zeldzamer geworden te zijn, heb er nog niet 1 gevonden.

- War plans nagenoeg ongewijzigd, ze hadden best iets nieuws kunnen bedenken om progression sneller te kunnen maken (bijv. moeilijker maar meer activity XP)

Ik ben echt hard aan het denken naar ook maar één verbetering.. Ik kom niet verder dan dat je nu op uniques/mythics ook een stat mag rerollen. Dat is fijn. Ook de Escalation Dungeon en grote Helltide in de War Plans zijn OK. Maar verder... Geen idee?
Jup, ik had gehoopt dat ze mischien wat spiritborn bugs hadden gefixed, zodat er wat meer build variatie zou zijn met de unique mythics. Zeker de bug dat loyalty mantle niet werkt met de veranderde spirit skills in de skill tree. B.v. gorilla scourge (thorns skill) is geen centipede skill meer maar een gorilla skill, maar telt nog steeds als centipede voor loyalty mantle. Terwijl de ultimates wel gorilla skills blijven waardoor de synergie niet meer klopt.

• Wognummer
Angeloonie schreef op vrijdag 10 juli 2026 @ 14:52:

- Seasonal Rupture mechanic die nagenoeg niets toevoegd. De enige plek waar het nuttig is is tijdens helltides om sneller cinders te krijgen. Daarbuiten is het vooral irritant en ook de Deathtoll Chamber mechanic is lachwekkend nutteloos qua tijd/loot. Realmwalkers zijn gewoon gerecycled uit season 6 en de event is 9/10 keer bugged en werkt niet. Ohja en dan voeg je een nieuwe boss toe, maar zet je hem niet in de party finder...

de patchnotes zijn ook uit
https://news.blizzard.com/en-us/article/24287406/diablo-iv-patch-notes
Im Out volgend seizoen weer verder
Heb inmiddels de aspect mogen krijgen. De laagst mogelijke... maar beter dan niets. ;)

Dus mn hele build omgegooid naar midgame... en holy crap! Wat een verschil...! Ga nu gemakkelijk door T9 heen..nog wel.zo nu en dan close call.momentjes enzovoorts. Maar alles gaat neer als een malle...

Vandaag maar eens verder... :) ben benieuwd hoe ver ik zal komen. Maar het is echt een wereld van verschil tov van mn paladin vorig seizoen. En toen had ik mephi ook neer gekregen op T12... dus moet nu ook gaan lukken... ;)

Het doel alle mythic uniques te krijgen, heb il wel los gelaten... haha

• Bossie
RustStorm schreef op zaterdag 11 juli 2026 @ 09:00:
Heb inmiddels de aspect mogen krijgen. De laagst mogelijke... maar beter dan niets. ;)

Dus mn hele build omgegooid naar midgame... en holy crap! Wat een verschil...! Ga nu gemakkelijk door T9 heen..nog wel.zo nu en dan close call.momentjes enzovoorts. Maar alles gaat neer als een malle...

Vandaag maar eens verder... :) ben benieuwd hoe ver ik zal komen. Maar het is echt een wereld van verschil tov van mn paladin vorig seizoen. En toen had ik mephi ook neer gekregen op T12... dus moet nu ook gaan lukken... ;)
T10 unlocked gisteravond met weinig moeite, moet eigenlijk nu even towers gaan runnen om glyphs van 50 naar 75 te brengen.

De buildguide voor mijn build heeft ook een update gehad, maar voor endgame ben een switch van barrage/frost naar Rain of Arrows aan het voorbereiden wat ongeveer dezelfde gear nodig heeft maar andere stats/breakpoints.

Dus alle goede drops in de kist en later maar eens ombouwen. Wel irritant dat voor de updated build mijn mythic windforce niet meer als de beste optie word gezien.

Inmiddels T10 gedaan. Op T8 lilith omgelegd... dus gaat goed. :)

Ga me maar eens focussen op het seizoen. Tijd om dat te gaan doen iig...

Ben inmiddels op T11 bezig. En ga vandaag mephisto T10 doen denk ik... en dan is het seizoen bijna klaar.

Heb nu 2 mythic uniques mogen zien droppen in totaal. Van mobs that is... heb er 4 in totaal; ook 2 can een cache volgens mij. En 1 is bruikbaar voor me...

• Mad-Matt
  • Nu online

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Nvm opgelost :)

Vruchtbaar weekendje, gisteren weer verder gegaan op T1, inmiddels lukt T6 vrij aardig met mn poison rogue

[ Voor 77% gewijzigd door Mad-Matt op 12-07-2026 15:01 ]

Einde van de middag Mephi op T10 mogen verslaan.

En gelijk ook maar door gegaan in de pit tot T12 ... en dat ging toch bijzonder gemakkelijk...

Dit seizoen is zoooooooo anders voor mij met mn druid tov van de paladin vorig seizoen. Damn...

• Bossie
RustStorm schreef op zondag 12 juli 2026 @ 19:48:
Einde van de middag Mephi op T10 mogen verslaan.

En gelijk ook maar door gegaan in de pit tot T12 ... en dat ging toch bijzonder gemakkelijk...

Dit seizoen is zoooooooo anders voor mij met mn druid tov van de paladin vorig seizoen. Damn...
Gaat lekker idd, welke build/spec?

Bossie schreef op zondag 12 juli 2026 @ 20:38:
[...]

Gaat lekker idd, welke build/spec?
Van maxroll de: Shred Druid Endgame Build Guide

• Bossie
RustStorm schreef op maandag 13 juli 2026 @ 06:34:
[...]

Van maxroll de: Shred Druid Endgame Build Guide
Ah ok, verkeerd gelezen ik dacht dat je nu met de paladin speelde.

daar ben ik vorig seizoen mee begonnen maar dat speelde als een vrachtwagen vandaar de nieuwsgierigheid.

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11:05
Het "upgrade to Mythic" recipe in de cube werkt ook nogal stom zeg...
Had de juiste unique, goede mods, masterworked en alles.... laten we m nu mythic maken.... plop, heel andere (nutteloze) mythic. Zet er dan verdorie niet "upgrade to" bij. Kennelijk dus een upgrade naar random mythic. Met die wetenschap nog een paar keer een item naar Mythic gedaan maar telkens de verkeerde. Stomme mechanic dit :(

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

• Bossie
JohnnyV76 schreef op maandag 13 juli 2026 @ 10:08:
Het "upgrade to Mythic" recipe in de cube werkt ook nogal stom zeg...
Had de juiste unique, goede mods, masterworked en alles.... laten we m nu mythic maken.... plop, heel andere (nutteloze) mythic. Zet er dan verdorie niet "upgrade to" bij. Kennelijk dus een upgrade naar random mythic. Met die wetenschap nog een paar keer een item naar Mythic gedaan maar telkens de verkeerde. Stomme mechanic dit :(
Het staat er gewoon, je had beter even kunnen wachten tot na de patch aangezien het dan goedkoper word.

Maar idd, het is een beetje vaag idd, not zoals dat je maar een crafted of cubed mythic kan equippen (dat lees ik overal behalve ingame?)

Wat is eigenlijk de beste manier om aan die upgrade mats te komen? Ik heb er volgens mij nog niet zo veel...

Pagina: 1 ... 229 230 Laatste