PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Gewoon eerst wat plans doen van Tyreal en dan het niveau wat verhogen gebaseerd op wat je prettig vind (wat meer uitdaging, of bv snel clearen voor lvl25 glyphs etc).Oxigeon schreef op woensdag 3 juni 2026 @ 07:14:
Inmiddels heb ik de main quest compleet in alle de 2 dlc's. Ik heb nu in elk slot een item wat itemlvl 850 is. Langzaam aan wordt het dus tijd om.dit wat te gaan ophogen.
Wat raden jullie nu aan dat ik ga doen? The Pit unlocken en dan daar maar iets gaan levelen? Er is nog zoveel mogelijk dat ik nog niet weet waar ik moet gaan beginnen.
Daarna is vooral een kwestie van of je ontspannen wat pixels wilt pletten of zsm wilt optimaliseren etc.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
7 mythic tribute of arments
ernstig veel lol gehad 22 gobbo signets nog over
dit is wel echt leuk altijd
Gobbo's? Goblins?Wognummer schreef op woensdag 3 juni 2026 @ 23:40:
avondje gobbo's ow boy lol
7 mythic tribute of arments
ernstig veel lol gehad 22 gobbo signets nog over
dit is wel echt leuk altijd
Ik vrasg me af hoe ik aan onnoemelijk veel goblins ga komen voor het hele event ..
Lol
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
je kan de dungeon resetten, geen idee hoe legaal het is, maar de gobblins droppen weer nieuwe sigils (kleine kans als je de juiste wartable opties hebt)RustStorm schreef op donderdag 4 juni 2026 @ 06:52:
[...]
Gobbo's? Goblins?
Ik vrasg me af hoe ik aan onnoemelijk veel goblins ga komen voor het hele event ..
Lol
ik deed het in een groep van 4 iedereen nieuwe sigil en dat ging best fijn
uit de kistjes bij het altar droppen weer tributes.
maar aan de andere kant 0 upgrades dus ja pixels pletten is leuk maar upgrades zijn nog steeds lastig
Welke dungeon run je dan? Ik zal wel eens op zoek gaan naar een guide ofzo. LolWognummer schreef op donderdag 4 juni 2026 @ 09:49:
[...]
je kan de dungeon resetten, geen idee hoe legaal het is, maar de gobblins droppen weer nieuwe sigils (kleine kans als je de juiste wartable opties hebt)
ik deed het in een groep van 4 iedereen nieuwe sigil en dat ging best fijn![]()
uit de kistjes bij het altar droppen weer tributes.
maar aan de andere kant 0 upgrades dus ja pixels pletten is leuk maar upgrades zijn nog steeds lastig
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
je runt de dungeon waar je een nightmare sigil voor hebt met een treasure breach, daar zitten de goblins dan inRustStorm schreef op donderdag 4 juni 2026 @ 10:55:
[...]
Welke dungeon run je dan? Ik zal wel eens op zoek gaan naar een guide ofzo. Lol
Ah ja, die heb ik nog niet.Wognummer schreef op donderdag 4 juni 2026 @ 10:59:
[...]
je runt de dungeon waar je een nightmare sigil voor hebt met een treasure breach, daar zitten de goblins dan in
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
ik ben ook 2 uur op zoek geweest je moet hem van een goblin halen, het nieuwe gebied schijnt wat meer goblins te hebben in de open wereld
If you don't read a newspaper you are uninformed, if you do read a newspaper you are misinformed - Denzel Washington
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Gisteren ook mn boots verknald door transfiguration toe te passen. Het verving eem affix... doh! Had gelukkig een reserve paar.
Nou ja, is ook allemaal niet erg. Wel jammer...
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
Kan je dat niet vervangen door een nieuwe transfiguration?RustStorm schreef op vrijdag 5 juni 2026 @ 06:17:
Gistere in fase 3 gekomen van de echo of Mephisto fight. Msm gaat het me dan toch luklen.
Gisteren ook mn boots verknald door transfiguration toe te passen. Het verving eem affix... doh! Had gelukkig een reserve paar.oh en mn heir heeft holy dmg er bij gekregen lol...
Nou ja, is ook allemaal niet erg. Wel jammer...
[...]
je runt de dungeon waar je een nightmare sigil voor hebt met een treasure breach, daar zitten de goblins dan in
[/quote
Kill je dan niet de boss? En hoe resetten?
If you don't read a newspaper you are uninformed, if you do read a newspaper you are misinformed - Denzel Washington
klopt niet de bossAggressor schreef op vrijdag 5 juni 2026 @ 07:46:
[quote]Wognummer schreef op donderdag 4 juni 2026 @ 10:59:
[...]
je runt de dungeon waar je een nightmare sigil voor hebt met een treasure breach, daar zitten de goblins dan in
[/quote
Kill je dan niet de boss? En hoe resetten?
je moet even googlen maar je war table moet de volende eternal hordes zijn en daar moet je naartoe teleprten en soms kom je dan in een geresette goblin dungeon
Neen, als je transfiguration doet is de kans groot dat ke item niet meer modificeerbaar is... dus het is exht de laatste stap wat je zet..Sjamo schreef op vrijdag 5 juni 2026 @ 06:45:
[...]
Kan je dat niet vervangen door een nieuwe transfiguration?
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
Ok, ik had begrepen dat dat alleen was bij het gebruik van een bepaalde rune, maar dat is dus altijd zo, net als bij sanctification. Dat deed ik ook al zelden om die reden.RustStorm schreef op vrijdag 5 juni 2026 @ 09:49:
[...]
Neen, als je transfiguration doet is de kans groot dat ke item niet meer modificeerbaar is... dus het is exht de laatste stap wat je zet..
Hoeveelheid is flink gereduceerd iig ..
[ Voor 29% gewijzigd door RustStorm op 06-06-2026 13:43 ]
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
Kom steeds wat vaker in phase 3 van mephisto. Dus het gaat me eej keer lukken. Ik heb phaase 3 alleen nog niet helemaal.inzichtelijk... maar komt wel.
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
Oprecht al 4 uur aan het farmen, als het niet meer is... wtf.RustStorm schreef op zaterdag 6 juni 2026 @ 16:41:
Lol.. ben echt al uren bezig om een treasure breach te krijgen
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
je hebt wel deze Wartable node he?RustStorm schreef op zaterdag 6 juni 2026 @ 20:32:
[...]
Oprecht al 4 uur aan het farmen, als het niet meer is... wtf.
YouTube: How to Farm Treasure Breach Sigils Easily for the Goblin Event - Lord of Hatred - Diablo 4
Ja, want ik heb de sigil al eens gehad. Maar verkloot door iets heel.doms te doen. Maar weet dus wel.echt dat ik hem kan krijgen...Wognummer schreef op zaterdag 6 juni 2026 @ 21:40:
[...]
je hebt wel deze Wartable node he?
YouTube: How to Farm Treasure Breach Sigils Easily for the Goblin Event - Lord of Hatred - Diablo 4
Even eem update op mephisto fight: ik heb hem twee keer op nul.gekregen. maar beide keren door nog rondzwervend vuil dood gegaan tijdens zn eind teksten.............
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Soms heb ik niet veel tijd, wil ik even mijn Diablo fun pakken en dan is het één of twee battleplans en dan dan soms wel of niet in combinatie met een wereld bozzie en dan is het weer mooi geweest (ivm andere verplichtingen). Systeem van de battleplans icm de rewards en dat je lekker achter elkaar je dingen doet is een dikke plus.
Op dit moment een sorc met paragon 220 (oid), glpyhs allemaal op level 100 en bij de pit lukt pit 100 mij net.
[SIM] Euro Truck Simulator 2 / American Truck SimulatorBossie schreef op zondag 7 juni 2026 @ 10:29:
Zijn er nog trucks mbt optimizen van je set charm stats of is het simpelweg eindeloos set charm reroll ?
Daar kan je meer info vinden.
just imagine: war breaks out and nobody turns up... SPECS - Ajaxied
TTLCrazy schreef op zondag 7 juni 2026 @ 11:05:
[...]
[SIM] Euro Truck Simulator 2 / American Truck Simulator
Daar kan je meer info vinden.
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
Maar eens nadenken welke class ik volgende season ga maken. Msn toch een druid ofzo... heb ik nog nooit echt gespeeld.
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
Toch ook maar eens kijken voor clan/guild weer.
Clan maakt het echt leuker, genoeg clans tegenwoordig waar veel mensen online zijn en het gewoon gezellig is. Groepjes om mee te spelen en wat te ouwehoeren en niet dat je bijvoorbeeld elke dag moet spelen/ inloggen.Suicyder schreef op zondag 7 juni 2026 @ 14:04:
Ik speel het spel nu sinds een week of 2, leuk door de storyline heen gegaan. Maar merk dat ik nu solo tegen een muur op loop. althans wel wat vrienden welke ook spelen maar te beperkt op hetzelfde moment.
Toch ook maar eens kijken voor clan/guild weer.
Ik ben nog wel even zoet (mits ik de motivatie kan vinden), pally knalt redelijk eenvoudig door T8 heen maar gaat stuk op echo of lilith om T9 te unlocken.RustStorm schreef op zondag 7 juni 2026 @ 14:01:
Goblin event is ook afgerond. Ik denk dat ik er nu wel klaar mee ben voor de komende weken...
Maar eens nadenken welke class ik volgende season ga maken. Msn toch een druid ofzo... heb ik nog nooit echt gespeeld.
Ik blijf maar mythics vinden voor mijn barb (selig, tyreals, doombringer) die met Frenzy prima kan speedfarmen maar op T5/6 zit zonder te optimaliseren. Om deze om te bouwen naar WW of Minion build heb ik dezelfde drops nodig als voor mijn pally.
Het is in ieder geval een stuk leuker pixels pletten dan in de vorige versies, maar naar een tijdje ben er ook wel klaar mee/
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Zet wel veel op strength en willpower maar het werkt niet echt
| Awesome Rock 'n Roll Photographer |
Nou goed. Vanavond wel een keer zo een dungeon doen. Lijkt me.echt wel eens geinig.
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
Desondanks heb ik wel het gevoel dat het nu klaar is, voor T11/12 moet vrijwel alles geoptimaliseerd worden aangezien ik nu tegen een muur op loop.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Je ontdekt stap voor stap de grote regio en ze nemen jou meer 'bij de hand', i.p.v. te droppen in een open world en 'doe maar je ding'. De karakters, de dialoog, de ontdekkingen die je 'samen' doet, zijn heel aangenaam.
Voor mij persoonlijk - tot nu toe - echt wel de beste story in Diablo 4, heel benieuwd wat het nog meer mag brengen (nog wel wat werk voor de boeg).
Mede door de cube lijkt het toch meer op d3 en blijft het boeien , 1 drop kan na aanpassingen met cube mega effect hebben op je build.
Misschien ga ik dit seizoen wel spelen tot de laatste dag.
Hebben jullie ook het idee dat 1 drop mega effect kan hebben , als cube iets perfect doet?
Niet meer sinds ik op T10 ben aangekomen, de droprates van GA items/ancestrals is dusdanig gestegen op T10 ivm de grind om daar te komen dat ik niet echt gevoel heb dat het veel uit maakt tenzij je echt alles wilt min/maxen.sfx32 schreef op woensdag 10 juni 2026 @ 14:46:
Hebben jullie ook het idee dat 1 drop mega effect kan hebben , als cube iets perfect doet?
Omgekeerd, voor nieuwe chars/builds is het heerlijk omdat je simpelweg je drops in de hogere Torments van je main in naar je ander char kan doen en dan dmv de cube direct een zeer goede kit hebt om mee verder te gaan en vrijwel de "midgame" kan skippen.
Hetzelfde met de boss trophies, gisteren in 5 minuten throphies transmuten alle uniques die ik nodig had voor een nieuwe build op mijn tweede char meteen binnen
Wat de cube niet voor me doet is de glyphs die ik voor deze nieuwe build boosten, dat word een suffe grind om deze eerst allemaal naar 25/50 etc te krijgen (enne waarom zijn warplans niet account-wide
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Ik zit met mijn barb al even aan de max, op huidige gear kan ik misschien een paar procentjes verbeteren.sfx32 schreef op woensdag 10 juni 2026 @ 14:46:
Hebben jullie ook het idee dat 1 drop mega effect kan hebben , als cube iets perfect doet?
Máár als ik eenmaal een "+%gem strength in this item" krijg op een van mijn wapens gaat dat wel flink verschil maken. Maar dat is zo zeldzaam.
Ik Transfigure nu alle ancient wapens die ik heb (2h/1h) en hoop op die roll + modifiableHeb geloof ik 4x gem strength gezien en 2x modifiable gehad, helaas niet de combinatie.
Ik speel dus nu enkel nog om ancestrals te farmen om te upgraden, geestdodend en ben er dus wel klaar mee
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Nu vooraf een vraag, wetende dat ik de campaign (oorspronkelijke) nooit heb uitgespeeld nog. Begin ik gewoon met de base? of wil ik meteen met beide uitbreidingen erbij starten? Ik kan niet goed uitvinden of het compleet langs elkaar loopt of juist wel functies ook handig zijn in de originele run.
mogelijk koop ik 'm wel op pc, want ik zag dat cross save gewoon mogelijk is en ik zit meer aan de pc dan aan de tv.
Ik heb mijn ps5 eerder dit jaar verkocht enben vervolgens verder gegaan op de pc.MisterEagle schreef op woensdag 10 juni 2026 @ 20:09:
Ik was bij release van D4 zo hyped dat ik daar zelfs een xbox series x bij had gekocht, na 2 weken compleet teleurgesteld te zijn heb ik sindsdien beide nooit meer aangeraakt. Nu kwam van de week op youtube het een en ander voorbij en nu kriebelt het erg om het toch nog een poging te geven.
Nu vooraf een vraag, wetende dat ik de campaign (oorspronkelijke) nooit heb uitgespeeld nog. Begin ik gewoon met de base? of wil ik meteen met beide uitbreidingen erbij starten? Ik kan niet goed uitvinden of het compleet langs elkaar loopt of juist wel functies ook handig zijn in de originele run.
mogelijk koop ik 'm wel op pc, want ik zag dat cross save gewoon mogelijk is en ik zit meer aan de pc dan aan de tv.
De game speelt prima op de console en met meerdere spelers is het ook top, maar als voornamelijk solo speler vind ik de ervaring op de pc zoveel beter (speel op laptop, dus de tv is dan ook weer vrij).
Als je casual speelt, dan gewoon de storyline volledig doorlopen, ik heb simpelweg de bundle voor 69 opgepakt (base-game + beide expansions) voor pc.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Nu zijn er nog een aantal to do's: Side quests, War Plans, Cube, Torment,... Maar dit alles is (cru gesteld) toch vooral "bezigheid" om nog meer uit je karakter te halen en verder te groeien en te doen? Of mis ik nog iets essentieels?
Ik vond het verhaal prachtig en de drop van Mephisto was echt "zielig"... en ik moet zeggen, een nieuw karakter lijkt mij wel cool, maar om nu nog verder te grinden,...
Voor mij is het “einde” wanneer ik in torment 12 de content kan clearen. Je hebt dan wel nagenoeg je build wel compleet ook. Voor sommige begint het dan pas! Die willen nog sneller, nog sterker, of 100% alles clearen. Maar het blijft een loop die steeds moeilijker wordt tot torment12.QuZyX schreef op donderdag 11 juni 2026 @ 20:11:
Zo, net 'Lord of Hatred' gefinished.
Nu zijn er nog een aantal to do's: Side quests, War Plans, Cube, Torment,... Maar dit alles is (cru gesteld) toch vooral "bezigheid" om nog meer uit je karakter te halen en verder te groeien en te doen? Of mis ik nog iets essentieels?
Ik vond het verhaal prachtig en de drop van Mephisto was echt "zielig"... en ik moet zeggen, een nieuw karakter lijkt mij wel cool, maar om nu nog verder te grinden,...
iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.
Ga kijken welk spel ik de komende weken ga oppakken voordat nieuwe seizoen weer begint.
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
dat is wel wat ik zou doen. Gewoon de hele campaign eerst doorspelen. Je kan maar 1 keer een verhaallijn voor het eerst mee krijgen weet jeMisterEagle schreef op woensdag 10 juni 2026 @ 20:09:
Ik was bij release van D4 zo hyped dat ik daar zelfs een xbox series x bij had gekocht, na 2 weken compleet teleurgesteld te zijn heb ik sindsdien beide nooit meer aangeraakt. Nu kwam van de week op youtube het een en ander voorbij en nu kriebelt het erg om het toch nog een poging te geven.
Nu vooraf een vraag, wetende dat ik de campaign (oorspronkelijke) nooit heb uitgespeeld nog. Begin ik gewoon met de base? of wil ik meteen met beide uitbreidingen erbij starten? Ik kan niet goed uitvinden of het compleet langs elkaar loopt of juist wel functies ook handig zijn in de originele run.
mogelijk koop ik 'm wel op pc, want ik zag dat cross save gewoon mogelijk is en ik zit meer aan de pc dan aan de tv.
Had zelf de DLC’s nooit gedaan en nu lords of hatred uit kwam ook eerst gewoon vessels of hatred doorgespeeld. Die was een stuk minder goed dan lords of haters maar achteraf toch blij dat ik het zo gedaan heb zodat ik het hele verhaal begrijp
Een nieuw character is voornamelijk het levellen, zodra dat klaar is het gearen mbv de cube minuten werk.QuZyX schreef op donderdag 11 juni 2026 @ 20:11:
Zo, net 'Lord of Hatred' gefinished.
Nu zijn er nog een aantal to do's: Side quests, War Plans, Cube, Torment,... Maar dit alles is (cru gesteld) toch vooral "bezigheid" om nog meer uit je karakter te halen en verder te groeien en te doen? Of mis ik nog iets essentieels?
Ik vond het verhaal prachtig en de drop van Mephisto was echt "zielig"... en ik moet zeggen, een nieuw karakter lijkt mij wel cool, maar om nu nog verder te grinden,...
Momenteel met een barb bezig en de manier van spelen is dusdanig anders dan de paladin waarmee ik begonnen ben dat ik waarschijnlijk met deze het season nog ff afmaak.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Speel voornamelijk een beetje hersenloos warplans tijdens de avondwedstrijd(en) van het WK, maar Mephisto bleef vervelend ivm de vele one-shot mechanisms in p2.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Klopt, daardoor is één van de huidige doelstellingen in het seizoen niet meer haalbaar. Ze hebben voortijdig de Tower afgesloten.Jack_Mojo schreef op maandag 22 juni 2026 @ 16:37:
Het is me helemaal ontgaan, maar over een week (30 juni) seizoen 14 alweer
Ben benieuwd naar wat S14 zal brengen :-)
Top! Wil wel weer even wat pixels smashen, definitieve patch notes al uit?Jack_Mojo schreef op maandag 22 juni 2026 @ 16:37:
Het is me helemaal ontgaan, maar over een week (30 juni) seizoen 14 alweer
Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile
Damn it... ik zit net lekker in God of War Ragnarok... lolJack_Mojo schreef op maandag 22 juni 2026 @ 16:37:
Het is me helemaal ontgaan, maar over een week (30 juni) seizoen 14 alweer
Nou ja........
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
Warlock lijkt me ook verschrikkelijk om te spelen, telkens als ik er eentje tegen kom verandert het scherm in een groot knipperlicht.Poops_McGhee schreef op maandag 22 juni 2026 @ 23:14:
Het is me niet gelukt om er lekker in te komen deze keer. Ben niet verder gekomen dan een Warlock naar T1 te brengen en toen had ik het wel gezien. Nu is het nog maar 7 dagen wachten tot s13 en ik hoop dat ik er dan weer beter in kom. En anders is er altijd wel weer een volgende season. Dus, helaas, maar eens moet je eens een keer een season niet afmaken.
Een optie om alleen mijn eigens spells etc te zien zou niet verkeerd zijn.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Het is vooral weer die eeuwige grind waar ik nu zo ontzettend weinig zin in heb. Zo vaak gedaan al. Maarja, wie weet komt dat later wel weer terug.
Klinkt alsof een paar maaanden pauze een plan kunnen zijn. Fuck de grind, speel iets anders, kom weer eens kijken als de zomer voorbij is. Games moeten niet voelen als een extra baanPoops_McGhee schreef op dinsdag 23 juni 2026 @ 15:20:
Warlock vind ik wel leuk spelen. Niet de sterkste, maar dat zal me dit season een worst zijn.
Het is vooral weer die eeuwige grind waar ik nu zo ontzettend weinig zin in heb. Zo vaak gedaan al. Maarja, wie weet komt dat later wel weer terug.
Oh, maar ik ben al een paar maanden met andere games bezig. Crimson Desert bijvoorbeeld. Heel wat uurtjes ingestoken. En veel sim racen ook, dus qua afwisseling zit het wel goed. Nu helpt de hitte natuurlijk ook niet echt. Ben te lam om wat te doen 🤣Bundin schreef op dinsdag 23 juni 2026 @ 15:26:
[...]
Klinkt alsof een paar maaanden pauze een plan kunnen zijn. Fuck de grind, speel iets anders, kom weer eens kijken als de zomer voorbij is. Games moeten niet voelen als een extra baan