• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Nu online

Oxigeon

En zo is dat!

Inmiddels heb ik de main quest compleet in alle de 2 dlc's. Ik heb nu in elk slot een item wat itemlvl 850 is. Langzaam aan wordt het dus tijd om.dit wat te gaan ophogen.

Wat raden jullie nu aan dat ik ga doen? The Pit unlocken en dan daar maar iets gaan levelen? Er is nog zoveel mogelijk dat ik nog niet weet waar ik moet gaan beginnen.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal


  • Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:49
Oxigeon schreef op woensdag 3 juni 2026 @ 07:14:
Inmiddels heb ik de main quest compleet in alle de 2 dlc's. Ik heb nu in elk slot een item wat itemlvl 850 is. Langzaam aan wordt het dus tijd om.dit wat te gaan ophogen.

Wat raden jullie nu aan dat ik ga doen? The Pit unlocken en dan daar maar iets gaan levelen? Er is nog zoveel mogelijk dat ik nog niet weet waar ik moet gaan beginnen.
Gewoon eerst wat plans doen van Tyreal en dan het niveau wat verhogen gebaseerd op wat je prettig vind (wat meer uitdaging, of bv snel clearen voor lvl25 glyphs etc).

Daarna is vooral een kwestie van of je ontspannen wat pixels wilt pletten of zsm wilt optimaliseren etc.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919


  • Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 10:15
avondje gobbo's ow boy lol

7 mythic tribute of arments
ernstig veel lol gehad 22 gobbo signets nog over

dit is wel echt leuk altijd
Wognummer schreef op woensdag 3 juni 2026 @ 23:40:
avondje gobbo's ow boy lol

7 mythic tribute of arments
ernstig veel lol gehad 22 gobbo signets nog over

dit is wel echt leuk altijd
Gobbo's? Goblins?

Ik vrasg me af hoe ik aan onnoemelijk veel goblins ga komen voor het hele event ..

Lol

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!


  • Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 10:15
RustStorm schreef op donderdag 4 juni 2026 @ 06:52:
[...]

Gobbo's? Goblins?

Ik vrasg me af hoe ik aan onnoemelijk veel goblins ga komen voor het hele event ..

Lol
je kan de dungeon resetten, geen idee hoe legaal het is, maar de gobblins droppen weer nieuwe sigils (kleine kans als je de juiste wartable opties hebt)
ik deed het in een groep van 4 iedereen nieuwe sigil en dat ging best fijn :)

uit de kistjes bij het altar droppen weer tributes.


maar aan de andere kant 0 upgrades dus ja pixels pletten is leuk maar upgrades zijn nog steeds lastig
Wognummer schreef op donderdag 4 juni 2026 @ 09:49:
[...]

je kan de dungeon resetten, geen idee hoe legaal het is, maar de gobblins droppen weer nieuwe sigils (kleine kans als je de juiste wartable opties hebt)
ik deed het in een groep van 4 iedereen nieuwe sigil en dat ging best fijn :)

uit de kistjes bij het altar droppen weer tributes.


maar aan de andere kant 0 upgrades dus ja pixels pletten is leuk maar upgrades zijn nog steeds lastig
Welke dungeon run je dan? Ik zal wel eens op zoek gaan naar een guide ofzo. Lol

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!


  • Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 10:15
RustStorm schreef op donderdag 4 juni 2026 @ 10:55:
[...]

Welke dungeon run je dan? Ik zal wel eens op zoek gaan naar een guide ofzo. Lol
je runt de dungeon waar je een nightmare sigil voor hebt met een treasure breach, daar zitten de goblins dan in
Wognummer schreef op donderdag 4 juni 2026 @ 10:59:
[...]

je runt de dungeon waar je een nightmare sigil voor hebt met een treasure breach, daar zitten de goblins dan in
Ah ja, die heb ik nog niet. :)

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!


  • Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 10:15
RustStorm schreef op donderdag 4 juni 2026 @ 11:01:
[...]

Ah ja, die heb ik nog niet. :)
ik ben ook 2 uur op zoek geweest je moet hem van een goblin halen, het nieuwe gebied schijnt wat meer goblins te hebben in de open wereld

  • Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 25-06 15:44

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Ik hoorde ook dat Infernal hordes je goblin rep goed helpt als je zo'n goblin bonus ronde hebt.

If you don't read a newspaper you are uninformed, if you do read a newspaper you are misinformed - Denzel Washington


  • Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:49
Ik heb een Doombringer en Tyreals. Zijn daar nog bepaalde builds voor is het simpelweg input voor een Heir of Perdition?

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Gistere in fase 3 gekomen van de echo of Mephisto fight. Msm gaat het me dan toch luklen.

Gisteren ook mn boots verknald door transfiguration toe te passen. Het verving eem affix... doh! Had gelukkig een reserve paar. :) oh en mn heir heeft holy dmg er bij gekregen lol...

Nou ja, is ook allemaal niet erg. Wel jammer...

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!


  • Sjamo
  • Registratie: Oktober 2021
  • Nu online
RustStorm schreef op vrijdag 5 juni 2026 @ 06:17:
Gistere in fase 3 gekomen van de echo of Mephisto fight. Msm gaat het me dan toch luklen.

Gisteren ook mn boots verknald door transfiguration toe te passen. Het verving eem affix... doh! Had gelukkig een reserve paar. :) oh en mn heir heeft holy dmg er bij gekregen lol...

Nou ja, is ook allemaal niet erg. Wel jammer...
Kan je dat niet vervangen door een nieuwe transfiguration?

  • Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 17:14
[quote]Wognummer schreef op donderdag 4 juni 2026 @ 10:59:
[...]

je runt de dungeon waar je een nightmare sigil voor hebt met een treasure breach, daar zitten de goblins dan in
[/quote
Kill je dan niet de boss? En hoe resetten?

  • Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 25-06 15:44

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Mn goblin quest is ineens weg. iemand anders hetzelfde probleem?

If you don't read a newspaper you are uninformed, if you do read a newspaper you are misinformed - Denzel Washington


  • Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 10:15
Aggressor schreef op vrijdag 5 juni 2026 @ 07:46:
[quote]Wognummer schreef op donderdag 4 juni 2026 @ 10:59:
[...]

je runt de dungeon waar je een nightmare sigil voor hebt met een treasure breach, daar zitten de goblins dan in
[/quote
Kill je dan niet de boss? En hoe resetten?
klopt niet de boss

je moet even googlen maar je war table moet de volende eternal hordes zijn en daar moet je naartoe teleprten en soms kom je dan in een geresette goblin dungeon
Sjamo schreef op vrijdag 5 juni 2026 @ 06:45:
[...]


Kan je dat niet vervangen door een nieuwe transfiguration?
Neen, als je transfiguration doet is de kans groot dat ke item niet meer modificeerbaar is... dus het is exht de laatste stap wat je zet..

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!


  • Sjamo
  • Registratie: Oktober 2021
  • Nu online
RustStorm schreef op vrijdag 5 juni 2026 @ 09:49:
[...]

Neen, als je transfiguration doet is de kans groot dat ke item niet meer modificeerbaar is... dus het is exht de laatste stap wat je zet..
Ok, ik had begrepen dat dat alleen was bij het gebruik van een bepaalde rune, maar dat is dus altijd zo, net als bij sanctification. Dat deed ik ook al zelden om die reden.
Pfffff ze hebben de shrines uit hoarfrost demise gehaald...

Hoeveelheid is flink gereduceerd iig ..

[ Voor 29% gewijzigd door RustStorm op 06-06-2026 13:43 ]

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Lol.. ben echt al uren bezig om een treasure breach te krijgen

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Zijn nog 2 dingen die ik wil halen. Echo of mephisto op T12 en de goblin reputation.

Kom steeds wat vaker in phase 3 van mephisto. Dus het gaat me eej keer lukken. Ik heb phaase 3 alleen nog niet helemaal.inzichtelijk... maar komt wel. :)

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

RustStorm schreef op zaterdag 6 juni 2026 @ 16:41:
Lol.. ben echt al uren bezig om een treasure breach te krijgen
Oprecht al 4 uur aan het farmen, als het niet meer is... wtf.

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!


  • Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 10:15
RustStorm schreef op zaterdag 6 juni 2026 @ 20:32:
[...]

Oprecht al 4 uur aan het farmen, als het niet meer is... wtf.
je hebt wel deze Wartable node he?

YouTube: How to Farm Treasure Breach Sigils Easily for the Goblin Event - Lord of Hatred - Diablo 4
Ja, want ik heb de sigil al eens gehad. Maar verkloot door iets heel.doms te doen. Maar weet dus wel.echt dat ik hem kan krijgen...

Even eem update op mephisto fight: ik heb hem twee keer op nul.gekregen. maar beide keren door nog rondzwervend vuil dood gegaan tijdens zn eind teksten.............

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

BAAAMMMMMMMMMMMM!!!!!! DONE!

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!


  • Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:49
Zijn er nog trucks mbt optimizen van je set charm stats of is het simpelweg eindeloos set charm reroll ?

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919


  • MetalSonic
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 11-06 21:33
Huidige seizoen is voor mij het leukste seizoen van Diablo 4 tot nu toe. In vorige seizoenen had ik nog kleine op of aanmerkingen maar dit seizoen is voor mij alleen maar genieten. Qua RNG ook niks te klagen. Heb al gigantisch veel mythic drops gehad op tier 9 t/m 11. Verder ook via undercity runs met andere van de clan.

Soms heb ik niet veel tijd, wil ik even mijn Diablo fun pakken en dan is het één of twee battleplans en dan dan soms wel of niet in combinatie met een wereld bozzie en dan is het weer mooi geweest (ivm andere verplichtingen). Systeem van de battleplans icm de rewards en dat je lekker achter elkaar je dingen doet is een dikke plus.

Op dit moment een sorc met paragon 220 (oid), glpyhs allemaal op level 100 en bij de pit lukt pit 100 mij net.

  • TTLCrazy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17:09

TTLCrazy

Listen to Frankie

Bossie schreef op zondag 7 juni 2026 @ 10:29:
Zijn er nog trucks mbt optimizen van je set charm stats of is het simpelweg eindeloos set charm reroll ?
[SIM] Euro Truck Simulator 2 / American Truck Simulator

Daar kan je meer info vinden.

just imagine: war breaks out and nobody turns up... SPECS - Ajaxied

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Vanochtend een chaos wave gehad met goblins. Dat is ook goed coor de goblin reputation. Misschien dat ik maar evem hordes ga runnen ipv op zoek naar een treasure brech sigil... want dat laatste zie io na zo veel uren farmen niet meer zo snel gebeuren dat ik hem krijg.

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Goblin event is ook afgerond. Ik denk dat ik er nu wel klaar mee ben voor de komende weken...

Maar eens nadenken welke class ik volgende season ga maken. Msn toch een druid ofzo... heb ik nog nooit echt gespeeld.

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!


  • Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:02
Ik speel het spel nu sinds een week of 2, leuk door de storyline heen gegaan. Maar merk dat ik nu solo tegen een muur op loop. althans wel wat vrienden welke ook spelen maar te beperkt op hetzelfde moment.

Toch ook maar eens kijken voor clan/guild weer.

  • MetalSonic
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 11-06 21:33
Suicyder schreef op zondag 7 juni 2026 @ 14:04:
Ik speel het spel nu sinds een week of 2, leuk door de storyline heen gegaan. Maar merk dat ik nu solo tegen een muur op loop. althans wel wat vrienden welke ook spelen maar te beperkt op hetzelfde moment.

Toch ook maar eens kijken voor clan/guild weer.
Clan maakt het echt leuker, genoeg clans tegenwoordig waar veel mensen online zijn en het gewoon gezellig is. Groepjes om mee te spelen en wat te ouwehoeren en niet dat je bijvoorbeeld elke dag moet spelen/ inloggen.

  • Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:49
RustStorm schreef op zondag 7 juni 2026 @ 14:01:
Goblin event is ook afgerond. Ik denk dat ik er nu wel klaar mee ben voor de komende weken...

Maar eens nadenken welke class ik volgende season ga maken. Msn toch een druid ofzo... heb ik nog nooit echt gespeeld.
Ik ben nog wel even zoet (mits ik de motivatie kan vinden), pally knalt redelijk eenvoudig door T8 heen maar gaat stuk op echo of lilith om T9 te unlocken.

Ik blijf maar mythics vinden voor mijn barb (selig, tyreals, doombringer) die met Frenzy prima kan speedfarmen maar op T5/6 zit zonder te optimaliseren. Om deze om te bouwen naar WW of Minion build heb ik dezelfde drops nodig als voor mijn pally.

Het is in ieder geval een stuk leuker pixels pletten dan in de vorige versies, maar naar een tijdje ben er ook wel klaar mee/

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919


  • sfx32
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 14:56
Als je klaar bent met huidig seizoen en je hebt de cube nog niet helemaal door, dan zou ik nog beetje aanklooien met de cube daar die onderdeel van loh is en volgende seizoenen ook van belang zal zijn.

  • gupfishy
  • Registratie: Maart 2023
  • Laatst online: 13:07
Mijn barb is niet veel. Paragon 70 maar.torment 1 is lastig. Merk dat als je geen build gebruikt het soms lastig is. Build gezicht en alleen whirlwind was gelijk

Zet wel veel op strength en willpower maar het werkt niet echt

  • Dark_Angelus
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 25-06 10:32
Nou, pit 135 en season afgerond. Wat kan ik nu eens gaan doen :P

| Awesome Rock 'n Roll Photographer |

En dan heb ik de treasure breach sigil niet meer "nodig", en dropt ie... ;) zo werkt het altijd hahaha

Nou goed. Vanavond wel een keer zo een dungeon doen. Lijkt me.echt wel eens geinig. :)

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!


  • Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:49
Gisteravond tier 10 unlocked en vanavond Hier of Perdition, Andariels en Tyriels en een lading upgrades voor alle andere slots.

Desondanks heb ik wel het gevoel dat het nu klaar is, voor T11/12 moet vrijwel alles geoptimaliseerd worden aangezien ik nu tegen een muur op loop.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919


  • QuZyX
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16:59
Ondertussen zit ik een uur of 6 - 7 verder in "Diablo IV Lord of Hatred" en ik moet zeggen dat de manier ze het verhaal vertellen, mij wel enorm aanspreekt.

Je ontdekt stap voor stap de grote regio en ze nemen jou meer 'bij de hand', i.p.v. te droppen in een open world en 'doe maar je ding'. De karakters, de dialoog, de ontdekkingen die je 'samen' doet, zijn heel aangenaam.

Voor mij persoonlijk - tot nu toe - echt wel de beste story in Diablo 4, heel benieuwd wat het nog meer mag brengen (nog wel wat werk voor de boeg).

  • sfx32
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 14:56
Afgezien van het veel te korte goblin seizoen (wat kan je nou doen in 7 dagen? Niet iedereen speelt 10 uur daags.) ben ik verassend genoeg nog steeds bezig met het d4.

Mede door de cube lijkt het toch meer op d3 en blijft het boeien , 1 drop kan na aanpassingen met cube mega effect hebben op je build.

Misschien ga ik dit seizoen wel spelen tot de laatste dag.

Hebben jullie ook het idee dat 1 drop mega effect kan hebben , als cube iets perfect doet?

  • Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:49
sfx32 schreef op woensdag 10 juni 2026 @ 14:46:
Hebben jullie ook het idee dat 1 drop mega effect kan hebben , als cube iets perfect doet?
Niet meer sinds ik op T10 ben aangekomen, de droprates van GA items/ancestrals is dusdanig gestegen op T10 ivm de grind om daar te komen dat ik niet echt gevoel heb dat het veel uit maakt tenzij je echt alles wilt min/maxen.

Omgekeerd, voor nieuwe chars/builds is het heerlijk omdat je simpelweg je drops in de hogere Torments van je main in naar je ander char kan doen en dan dmv de cube direct een zeer goede kit hebt om mee verder te gaan en vrijwel de "midgame" kan skippen.

Hetzelfde met de boss trophies, gisteren in 5 minuten throphies transmuten alle uniques die ik nodig had voor een nieuwe build op mijn tweede char meteen binnen :)

Wat de cube niet voor me doet is de glyphs die ik voor deze nieuwe build boosten, dat word een suffe grind om deze eerst allemaal naar 25/50 etc te krijgen (enne waarom zijn warplans niet account-wide :P )

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919


  • Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09:30

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
sfx32 schreef op woensdag 10 juni 2026 @ 14:46:
Hebben jullie ook het idee dat 1 drop mega effect kan hebben , als cube iets perfect doet?
Ik zit met mijn barb al even aan de max, op huidige gear kan ik misschien een paar procentjes verbeteren.

Máár als ik eenmaal een "+%gem strength in this item" krijg op een van mijn wapens gaat dat wel flink verschil maken. Maar dat is zo zeldzaam.

Ik Transfigure nu alle ancient wapens die ik heb (2h/1h) en hoop op die roll + modifiableHeb geloof ik 4x gem strength gezien en 2x modifiable gehad, helaas niet de combinatie.

Ik speel dus nu enkel nog om ancestrals te farmen om te upgraden, geestdodend en ben er dus wel klaar mee :+

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie


  • MisterEagle
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 17:26
Ik was bij release van D4 zo hyped dat ik daar zelfs een xbox series x bij had gekocht, na 2 weken compleet teleurgesteld te zijn heb ik sindsdien beide nooit meer aangeraakt. Nu kwam van de week op youtube het een en ander voorbij en nu kriebelt het erg om het toch nog een poging te geven.

Nu vooraf een vraag, wetende dat ik de campaign (oorspronkelijke) nooit heb uitgespeeld nog. Begin ik gewoon met de base? of wil ik meteen met beide uitbreidingen erbij starten? Ik kan niet goed uitvinden of het compleet langs elkaar loopt of juist wel functies ook handig zijn in de originele run.

mogelijk koop ik 'm wel op pc, want ik zag dat cross save gewoon mogelijk is en ik zit meer aan de pc dan aan de tv.

  • Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:49
MisterEagle schreef op woensdag 10 juni 2026 @ 20:09:
Ik was bij release van D4 zo hyped dat ik daar zelfs een xbox series x bij had gekocht, na 2 weken compleet teleurgesteld te zijn heb ik sindsdien beide nooit meer aangeraakt. Nu kwam van de week op youtube het een en ander voorbij en nu kriebelt het erg om het toch nog een poging te geven.

Nu vooraf een vraag, wetende dat ik de campaign (oorspronkelijke) nooit heb uitgespeeld nog. Begin ik gewoon met de base? of wil ik meteen met beide uitbreidingen erbij starten? Ik kan niet goed uitvinden of het compleet langs elkaar loopt of juist wel functies ook handig zijn in de originele run.

mogelijk koop ik 'm wel op pc, want ik zag dat cross save gewoon mogelijk is en ik zit meer aan de pc dan aan de tv.
Ik heb mijn ps5 eerder dit jaar verkocht enben vervolgens verder gegaan op de pc.

De game speelt prima op de console en met meerdere spelers is het ook top, maar als voornamelijk solo speler vind ik de ervaring op de pc zoveel beter (speel op laptop, dus de tv is dan ook weer vrij).

Als je casual speelt, dan gewoon de storyline volledig doorlopen, ik heb simpelweg de bundle voor 69 opgepakt (base-game + beide expansions) voor pc.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919


  • QuZyX
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16:59
Zo, net 'Lord of Hatred' gefinished.

Nu zijn er nog een aantal to do's: Side quests, War Plans, Cube, Torment,... Maar dit alles is (cru gesteld) toch vooral "bezigheid" om nog meer uit je karakter te halen en verder te groeien en te doen? Of mis ik nog iets essentieels?

Ik vond het verhaal prachtig en de drop van Mephisto was echt "zielig"... en ik moet zeggen, een nieuw karakter lijkt mij wel cool, maar om nu nog verder te grinden,...

  • Alekz87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 24-06 14:20
QuZyX schreef op donderdag 11 juni 2026 @ 20:11:
Zo, net 'Lord of Hatred' gefinished.

Nu zijn er nog een aantal to do's: Side quests, War Plans, Cube, Torment,... Maar dit alles is (cru gesteld) toch vooral "bezigheid" om nog meer uit je karakter te halen en verder te groeien en te doen? Of mis ik nog iets essentieels?

Ik vond het verhaal prachtig en de drop van Mephisto was echt "zielig"... en ik moet zeggen, een nieuw karakter lijkt mij wel cool, maar om nu nog verder te grinden,...
Voor mij is het “einde” wanneer ik in torment 12 de content kan clearen. Je hebt dan wel nagenoeg je build wel compleet ook. Voor sommige begint het dan pas! Die willen nog sneller, nog sterker, of 100% alles clearen. Maar het blijft een loop die steeds moeilijker wordt tot torment12.

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Gisteren tot de conclusie gekomen dat het voor nu klaar is.

Ga kijken welk spel ik de komende weken ga oppakken voordat nieuwe seizoen weer begint. :)

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

MisterEagle schreef op woensdag 10 juni 2026 @ 20:09:
Ik was bij release van D4 zo hyped dat ik daar zelfs een xbox series x bij had gekocht, na 2 weken compleet teleurgesteld te zijn heb ik sindsdien beide nooit meer aangeraakt. Nu kwam van de week op youtube het een en ander voorbij en nu kriebelt het erg om het toch nog een poging te geven.

Nu vooraf een vraag, wetende dat ik de campaign (oorspronkelijke) nooit heb uitgespeeld nog. Begin ik gewoon met de base? of wil ik meteen met beide uitbreidingen erbij starten? Ik kan niet goed uitvinden of het compleet langs elkaar loopt of juist wel functies ook handig zijn in de originele run.

mogelijk koop ik 'm wel op pc, want ik zag dat cross save gewoon mogelijk is en ik zit meer aan de pc dan aan de tv.
dat is wel wat ik zou doen. Gewoon de hele campaign eerst doorspelen. Je kan maar 1 keer een verhaallijn voor het eerst mee krijgen weet je :P ook al is het soms niet altijd goed is het alsnog fijner vind ik persoonlijk om een verhaal chronologisch mee te krijgen.

Had zelf de DLC’s nooit gedaan en nu lords of hatred uit kwam ook eerst gewoon vessels of hatred doorgespeeld. Die was een stuk minder goed dan lords of haters maar achteraf toch blij dat ik het zo gedaan heb zodat ik het hele verhaal begrijp

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Maar als je helemaal niks om een verhaal in een arpg geeft dan maakt het niet uit natuurlijk en kan je gewoon gelijk de laatste DLC doen imo

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH


  • Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:49
QuZyX schreef op donderdag 11 juni 2026 @ 20:11:
Zo, net 'Lord of Hatred' gefinished.

Nu zijn er nog een aantal to do's: Side quests, War Plans, Cube, Torment,... Maar dit alles is (cru gesteld) toch vooral "bezigheid" om nog meer uit je karakter te halen en verder te groeien en te doen? Of mis ik nog iets essentieels?

Ik vond het verhaal prachtig en de drop van Mephisto was echt "zielig"... en ik moet zeggen, een nieuw karakter lijkt mij wel cool, maar om nu nog verder te grinden,...
Een nieuw character is voornamelijk het levellen, zodra dat klaar is het gearen mbv de cube minuten werk.

Momenteel met een barb bezig en de manier van spelen is dusdanig anders dan de paladin waarmee ik begonnen ben dat ik waarschijnlijk met deze het season nog ff afmaak.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919


  • Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:49
Meppie eindelijk neer met mijn Minion barb, nu maar eens rustig het seizoen afmaken.

Speel voornamelijk een beetje hersenloos warplans tijdens de avondwedstrijd(en) van het WK, maar Mephisto bleef vervelend ivm de vele one-shot mechanisms in p2.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919


  • Jack_Mojo
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 02:05
Het is me helemaal ontgaan, maar over een week (30 juni) seizoen 14 alweer :o

  • Aegir81
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 13:32
Jack_Mojo schreef op maandag 22 juni 2026 @ 16:37:
Het is me helemaal ontgaan, maar over een week (30 juni) seizoen 14 alweer :o
Klopt, daardoor is één van de huidige doelstellingen in het seizoen niet meer haalbaar. Ze hebben voortijdig de Tower afgesloten.

Ben benieuwd naar wat S14 zal brengen :-)

  • Goldman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 15:54
Jack_Mojo schreef op maandag 22 juni 2026 @ 16:37:
Het is me helemaal ontgaan, maar over een week (30 juni) seizoen 14 alweer :o
Top! Wil wel weer even wat pixels smashen, definitieve patch notes al uit?

Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile

Jack_Mojo schreef op maandag 22 juni 2026 @ 16:37:
Het is me helemaal ontgaan, maar over een week (30 juni) seizoen 14 alweer :o
Damn it... ik zit net lekker in God of War Ragnarok... lol

Nou ja........

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Het is me niet gelukt om er lekker in te komen deze keer. Ben niet verder gekomen dan een Warlock naar T1 te brengen en toen had ik het wel gezien. Nu is het nog maar 7 dagen wachten tot s13 en ik hoop dat ik er dan weer beter in kom. En anders is er altijd wel weer een volgende season. Dus, helaas, maar eens moet je eens een keer een season niet afmaken.

  • Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:49
Poops_McGhee schreef op maandag 22 juni 2026 @ 23:14:
Het is me niet gelukt om er lekker in te komen deze keer. Ben niet verder gekomen dan een Warlock naar T1 te brengen en toen had ik het wel gezien. Nu is het nog maar 7 dagen wachten tot s13 en ik hoop dat ik er dan weer beter in kom. En anders is er altijd wel weer een volgende season. Dus, helaas, maar eens moet je eens een keer een season niet afmaken.
Warlock lijkt me ook verschrikkelijk om te spelen, telkens als ik er eentje tegen kom verandert het scherm in een groot knipperlicht.

Een optie om alleen mijn eigens spells etc te zien zou niet verkeerd zijn.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Warlock vind ik wel leuk spelen. Niet de sterkste, maar dat zal me dit season een worst zijn.

Het is vooral weer die eeuwige grind waar ik nu zo ontzettend weinig zin in heb. Zo vaak gedaan al. Maarja, wie weet komt dat later wel weer terug.

  • Bundin
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Poops_McGhee schreef op dinsdag 23 juni 2026 @ 15:20:
Warlock vind ik wel leuk spelen. Niet de sterkste, maar dat zal me dit season een worst zijn.

Het is vooral weer die eeuwige grind waar ik nu zo ontzettend weinig zin in heb. Zo vaak gedaan al. Maarja, wie weet komt dat later wel weer terug.
Klinkt alsof een paar maaanden pauze een plan kunnen zijn. Fuck de grind, speel iets anders, kom weer eens kijken als de zomer voorbij is. Games moeten niet voelen als een extra baan :)
Bundin schreef op dinsdag 23 juni 2026 @ 15:26:
[...]

Klinkt alsof een paar maaanden pauze een plan kunnen zijn. Fuck de grind, speel iets anders, kom weer eens kijken als de zomer voorbij is. Games moeten niet voelen als een extra baan :)
Oh, maar ik ben al een paar maanden met andere games bezig. Crimson Desert bijvoorbeeld. Heel wat uurtjes ingestoken. En veel sim racen ook, dus qua afwisseling zit het wel goed. Nu helpt de hitte natuurlijk ook niet echt. Ben te lam om wat te doen 🤣
Pagina: 1 ... 227 228 Laatste