PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Gewoon eerst wat plans doen van Tyreal en dan het niveau wat verhogen gebaseerd op wat je prettig vind (wat meer uitdaging, of bv snel clearen voor lvl25 glyphs etc).Oxigeon schreef op woensdag 3 juni 2026 @ 07:14:
Inmiddels heb ik de main quest compleet in alle de 2 dlc's. Ik heb nu in elk slot een item wat itemlvl 850 is. Langzaam aan wordt het dus tijd om.dit wat te gaan ophogen.
Wat raden jullie nu aan dat ik ga doen? The Pit unlocken en dan daar maar iets gaan levelen? Er is nog zoveel mogelijk dat ik nog niet weet waar ik moet gaan beginnen.
Daarna is vooral een kwestie van of je ontspannen wat pixels wilt pletten of zsm wilt optimaliseren etc.
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
avondje gobbo's ow boy lol
7 mythic tribute of arments
ernstig veel lol gehad 22 gobbo signets nog over
dit is wel echt leuk altijd
Gobbo's? Goblins?Wognummer schreef op woensdag 3 juni 2026 @ 23:40:
avondje gobbo's ow boy lol
Ik vrasg me af hoe ik aan onnoemelijk veel goblins ga komen voor het hele event ..
Lol
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
je kan de dungeon resetten, geen idee hoe legaal het is, maar de gobblins droppen weer nieuwe sigils (kleine kans als je de juiste wartable opties hebt)RustStorm schreef op donderdag 4 juni 2026 @ 06:52:
[...]
Gobbo's? Goblins?
Ik vrasg me af hoe ik aan onnoemelijk veel goblins ga komen voor het hele event ..
Lol
ik deed het in een groep van 4 iedereen nieuwe sigil en dat ging best fijn
uit de kistjes bij het altar droppen weer tributes.
maar aan de andere kant 0 upgrades dus ja pixels pletten is leuk maar upgrades zijn nog steeds lastig
Welke dungeon run je dan? Ik zal wel eens op zoek gaan naar een guide ofzo. LolWognummer schreef op donderdag 4 juni 2026 @ 09:49:
[...]
je kan de dungeon resetten, geen idee hoe legaal het is, maar de gobblins droppen weer nieuwe sigils (kleine kans als je de juiste wartable opties hebt)
ik deed het in een groep van 4 iedereen nieuwe sigil en dat ging best fijn![]()
uit de kistjes bij het altar droppen weer tributes.
maar aan de andere kant 0 upgrades dus ja pixels pletten is leuk maar upgrades zijn nog steeds lastig
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
je runt de dungeon waar je een nightmare sigil voor hebt met een treasure breach, daar zitten de goblins dan inRustStorm schreef op donderdag 4 juni 2026 @ 10:55:
[...]
Welke dungeon run je dan? Ik zal wel eens op zoek gaan naar een guide ofzo. Lol
Ah ja, die heb ik nog niet.Wognummer schreef op donderdag 4 juni 2026 @ 10:59:
[...]
je runt de dungeon waar je een nightmare sigil voor hebt met een treasure breach, daar zitten de goblins dan in
ik ben ook 2 uur op zoek geweest je moet hem van een goblin halen, het nieuwe gebied schijnt wat meer goblins te hebben in de open wereld