Acties:
  • +1 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Even mezelf quoten maar ik had dus na deze post een Sorc aangemaakt en die is inmiddels level 53. Ik kreeg op lvl 50 de aspect die nodig is voor deze build dus dat moest zo zijn denk ik 8) Maar er is geen woord gelogen in dat filmpje, je maakt echt alles in een paar seconden kapot. Super toffe build d:)b

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• durotan
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19:39
Aggressor schreef op zaterdag 21 oktober 2023 @ 13:19:
Op welk level krijg je zo'n witte quest voor de capstone 4 dungeon?
Als je wt3 doet zie je links dry steppes fallen temples.
Daar zit de capstone van wt3 naar 4 als je dat bedoeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23:50
Helaas zijn de loginservers overleden op zaterdag middag :) heerlijk prime time

volgende keer maar weigeren als er gevraagd word of ik mee ga boodschappen doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 01:54
durotan schreef op zaterdag 21 oktober 2023 @ 15:34:
[...]

Als je wt3 doet zie je links dry steppes fallen temples.
Daar zit de capstone van wt3 naar 4 als je dat bedoeld.
Ja voor wt3 kreeg ik ook een witte quest..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 27-09 07:30
Ik kom er niet meer in . Iets over geen valid license.

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
Visgek82 schreef op zaterdag 21 oktober 2023 @ 16:26:
Ik kom er niet meer in . Iets over geen valid license.
je bent niet de enige ;) forums stonden er vol mee

maar ik kom er inmiddels weer in

[ Voor 7% gewijzigd door Wognummer op 21-10-2023 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 21:37
Ik speel via Gamepass de proefperiode. Ik heb net de main quest gedaan tot de gast op zn paard wegrijdt. Wat is nu de bedoeling? Er is geen main quest marker meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vanmiddag toch nog een uur of anderhalf kunnen spelen. Het levelen is nu echt lekker op tempo, precies zoals het moet zijn. Cross platform heb ik uitgezet. Je komt echt nauwelijks iemand tegen, dus mobs farmen is super goed. Ondanks dat ik zeer beperkt heb kunnen gamen, toch alweer lvl46 met m'n Chain Lightning sorc.
Moet nog heel wat aspects farmen voor een goede build, maar het is nu al makkelijk overleven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Timothy3000 schreef op zaterdag 21 oktober 2023 @ 17:26:
Ik speel via Gamepass de proefperiode. Ik heb net de main quest gedaan tot de gast op zn paard wegrijdt. Wat is nu de bedoeling? Er is geen main quest marker meer.
Als ik me niet vergis splitst de main quest op dat moment in een paar verschillende opties. Als je de map opent dan kun je rechts je quest list openen door links op de directional pad te drukken. Daar kun je er dan een van kiezen.
Maar quests zijn ook zichtbaar op de kaart zelfs als ze niet geselecteerd zijn. Als het goed is kun je er eentje zien in de kathedraal helemaal in het noorden van Kyovashad (de stad waar je in bent).

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Dank, ben op lvl 30 overgestapt van Firewall naar deze, op level 41 de WT3 capstone gehaald, ging redelijk makkelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23:08
Zo, level 50 capstone was een eitje met mijn nieuwe chain lightning sorc.. damnn xD. Niet echt een build guide gebruikt, hoogstens wat tips opgenomen uit verschillende. Maar dit ging wel erg simpel.. op level 50 naar WT3, alles is hoger level maar alles valt als bosjes uit elkaar.. nu grinden voor nieuwe gear.. dmg output van chain lightning is vandaag (level 47>52) van 1000 naar 3000 gegaan. Weet niet waar ik deze Staff heb gevonden maar 699 item power is ongeveer 100 hoger dan alles wat ik random vind..

AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pff capstone dungeon gehaald op 47. Dungeon ging alright als upheaval barb maar die boss was ineens best pittig zeg. 1 keer bijna dood. . scheelde echt 40 health ofzo.

Goed gelukkig gehaald :)

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TgR_KILLER
Ricmaniac schreef op zaterdag 21 oktober 2023 @ 22:43:
Pff capstone dungeon gehaald op 47. Dungeon ging alright als upheaval barb maar die boss was ineens best pittig zeg. 1 keer bijna dood. . scheelde echt 40 health ofzo.

Goed gelukkig gehaald :)
Op een vorige char (geen idee meer welke) ging de hele dungeon best lekker, maar 5x dood op die laatste baas.. Nu vloog ik erdoorheen. Maar ja, level 50 betekend ook de eerste hele rits aan paragon points die ik kon gebruiken, dat werkte beter :P

Net nieuw stafje gevonden, van ilvl 699 naar 750.. dmg van 3200 naar 4000+.. Had er mastery skill op zitten (gebruik ik niet) maar rolde in 1x core skill... yes thank you :D

AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”

Acties:
  • +1 Henk 'm!
TgR_KILLER schreef op zaterdag 21 oktober 2023 @ 23:58:
[...]

Op een vorige char (geen idee meer welke) ging de hele dungeon best lekker, maar 5x dood op die laatste baas.. Nu vloog ik erdoorheen. Maar ja, level 50 betekend ook de eerste hele rits aan paragon points die ik kon gebruiken, dat werkte beter :P

Net nieuw stafje gevonden, van ilvl 699 naar 750.. dmg van 3200 naar 4000+.. Had er mastery skill op zitten (gebruik ik niet) maar rolde in 1x core skill... yes thank you :D
Ja ik speel dus hardcore dus kan geen deaths op de bosses veroorloven :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wognummer
Ricmaniac schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 00:29:
[...]

Ja ik speel dus hardcore dus kan geen deaths op de bosses veroorloven :+
lol als ik HC zou spelen zou ik echt wachten tot lvl 60 voor ik een poging ga wagen haha

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Alekz87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19:00
Bizar hoeveel 1 items met m’n necro doet!

Deze dropt zojuist. Eerste legionboss in WT3. Ben nu level 55. Alles begint lekker te smelten om mij heen. Maximum renown helpt ook met die Paragon punten. 25 punten direct spenderen verhoogd ook echt aanzienlijk de damage output!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/10dwEkd0nMWdwLDMcdZM6apiHj0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/wCOoWwOIMzqsHEyJAs4xXMaH.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 10% gewijzigd door Alekz87 op 22-10-2023 01:09 ]

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pstalman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 27-09 10:18
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/17FLGj4nHMDIArbcDhui2XJb-O8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/InQBballqpH5xbDlhPuE90yC.jpg?f=fotoalbum_large

en zoals ik al voorspeld had, niet 1 glyph op 21, meesten net op 15, ben nog 1 aan het lvlen (lvl 7 of 8).
Beste drop, de nieuwe tuskhelm van WB

https://d4armory.io/Player/803500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
pstalman schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 07:08:
[Afbeelding]

en zoals ik al voorspeld had, niet 1 glyph op 21, meesten net op 15, ben nog 1 aan het lvlen (lvl 7 of 8).
Beste drop, de nieuwe tuskhelm van WB
Is het erg dan dat glyphs niet snel genoeg (mee) levelen? Zijn je vampiric powers allemaal al level 3 ook?

[ Voor 4% gewijzigd door Alekz87 op 22-10-2023 08:12 ]

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
Alekz87 schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 08:12:
[...]

Is het erg dan dat glyphs niet snel genoeg (mee) levelen? Zijn je vampiric powers allemaal al level 3 ook?
ik vind het jammer dat ze niet 21 zijn wanneer je 100 wordt, en op 4 na zijn alle powers lvl 3

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cjylzVa1Luci7SjmREF8-nYgi6E=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/c4F4IwpKM96ZUD8GXysqeaE2.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 37% gewijzigd door pstalman op 22-10-2023 12:22 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
pstalman schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 12:22:
[...]

ik vind het jammer dat ze niet 21 zijn wanneer je 100 wordt, en op 4 na zijn alle powers lvl 3

[Afbeelding]
Ik heb bij geen van mijn lvl100’s ook de glyphs op 21 gehad, nadat ze de 100 aantikten. Maar die zaten wel altijd tegen de 20-21 aan en niet rond de 15.
Blizz wil ons gewoon nog iets meegeven om te doen, na het halen van lvl100 😄

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Vanmorgen de tijd gehad om de capstone naar WT3 te proberen. Geen probleem op lvl46.
Nu wordt het weer jagen op de Raiment chest voor m’n CL sorc. Zal de laatste keer niet zijn, denk ik zo. Kans is groot dat ik elk season met een CL sorc start en als farm character ga inzetten. In D3 deed ik dat met een meteor wizard. Prima class om mee te farmen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Vanochtend heb ik potent blood gespendeerd voor het verkrijgen van de juiste powers. Maar holy crap, als je 5 powers hebt welke belangrijk zijn is dat echt een enorme upgrade. Insane als je het mij vraagt. Maakt het verkrijgen van gear / upgrades nog wat lastiger... want in mijn geval heb ik o.a. 11 van die kroontjes op m'n gear nodig om ze werkend / actief te krijgen. Heb er dan ook zo veel op moeten knallen...

Geen idee hoe schaars die dingen zijn of dat ze in overvloed zullen droppen naarmate je hogere WT geraakt.. maar voor nu nog wat zuinig aan het doen.

Ben nu level 43, nog 1 te gaan voor zo een ash ding... :) wellicht vanavond weer beetje spelen. Maar vermaak me prima; en heb op geen ene wijze de "urge" om hele season te conpleten als dat ik had tijdens s1. :)

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pstalman schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 12:22:
[...]

[Afbeelding]
Uber duriel neergelegd?

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Exploding ghosts?? Ik weet niet waar ze vandaan komen, maar mijn sorc heeft ze ineens! Lijkt wel het Necromancer Howl of Below gloves effect, maar dan zonder dat je corpses nodig hebt. Op een Sorc!!

Leuk!

Season 2 is echt een wereld van verschil met season 1. Hopelijk aankomende week meer tijd om me te verdiepen in de season, want ik heb momenteel niet echt het idee dat ik snap hoe alles werkt. Eigenlijk heb ik meer het gevoel dat ik als een kip zonder kop rondren. Maarja, tijd zat om het in mijn senioren brein helder te krijgen. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
Zo, nou mijn Sorc is alweer level 61.. mijn S1 Sorc al voorbij, en gaat rap! Mijn 5 vamp powers die ik eigenlijk gebruik allemaal al level 3.. dus de rest ben ik maar beetje voor spek en bonen aan het levelen.. Vind wel dat in die vamp power gebied wel heeel veeel items droppen, in vergelijking met de rest..

Nu maar beetje NM dungeons doen denk ik.. In S1 nooit heel veel gedaan, maar deze Sorc voelt zoveel dodelijker.. Wel foutje gemaakt ergens met rolls op items, Heb geen defence skill meer gratis xD maar ben nog niet dood gegaan gelukkig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjufke
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 15:09
Krap drie uurtjes bezig met Necro en ze is al level 32. Dit wat snellere levelen bevalt me wel. Kan me alleen best voorstellen dat het voor de mensen die er nog echt uren achtereen in kunnen steken het wat te snel gaat.

Dikke plus ook voor de world events die veel vaker verschijnen. Bij die legion events is het gewoon exp harken.

PSN: bollsie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
TgR_KILLER schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 18:47:
Zo, nou mijn Sorc is alweer level 61.. mijn S1 Sorc al voorbij, en gaat rap! Mijn 5 vamp powers die ik eigenlijk gebruik allemaal al level 3.. dus de rest ben ik maar beetje voor spek en bonen aan het levelen.. Vind wel dat in die vamp power gebied wel heeel veeel items droppen, in vergelijking met de rest..

Nu maar beetje NM dungeons doen denk ik.. In S1 nooit heel veel gedaan, maar deze Sorc voelt zoveel dodelijker.. Wel foutje gemaakt ergens met rolls op items, Heb geen defence skill meer gratis xD maar ben nog niet dood gegaan gelukkig.
Bizar hè. Vooral als 2-3 mensen die 150 bloed(?) inleveren. M’n bags kunnen t niet meer aan dan. Soms stress dat ik een nieuwe ronde mis als ik naar town portal om even m’n bags te salvagen/in m’n bank te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
Yes, inmiddels zijn we wat uren verder en ben ik er achter dat ik het zelf ook kan, zelfs mensen dan meenemen (hint, pm me ;D)

En ik kon het niet laten: https://d4armory.io/?acco...45-11ee-8407-21abf6d38e3f

[ Voor 17% gewijzigd door pstalman op 22-10-2023 21:37 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Wtf ik complete zo'n 3x 50 blood vessel eventje. droppen er 2 uniques :P

100.000 Steps en The Butchers cleaver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
Ricmaniac schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 23:17:

Wat voor evenement is dat dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Aggressor schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 23:29:
[...]

Wat voor evenement is dat dan?
Blood Harvest. het is altijd bij dit icoontje in zo'n infected zone.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hMKzw97H4Fb2J-luWuN9D1yKiOM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/qUN5owRzqpcgZx6zQIL4l2YV.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
Ricmaniac schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 23:38:
[...]

Blood Harvest. het is altijd bij dit icoontje in zo'n infected zone.

[Afbeelding]
Dankje.
Daar heb je dus 50 voor nodig?
Ik deed altijd die van 15...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jack_Mojo
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 22:39
Aggressor schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 23:42:
[...]

Dankje.
Daar heb je dus 50 voor nodig?
Ik deed altijd die van 15...
3x 50. Er staan drie paaltjes.

De eerste keer dat ik het deed had ik alleen 50 en die was ik dus kwijt want ik had niet meer en ik dacht, waarom gebeurt er nou niets? 8)7

[ Voor 6% gewijzigd door Jack_Mojo op 22-10-2023 23:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ricmaniac schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 23:17:

Dat vind ik nou echt leuke battles om te doen. Al heb ik er geen 2 uniques uitgehaald, wel 1 maar niet de beste, ik doe ze zodra ik 150 bloods heb.
Ik doe eigenlijk niks anders dan die Blood Harvest events. Zo leuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack_Mojo
Ik zit er trouwens wel weer middenin, vind S2 tot dusver erg leuk. Zojuist WT4 gehaald met een level 64 firewall sorc, dat kostte wel een aantal pogingen maar volgens mij gaat dat makkelijker dan voorheen.

Alleen wat wel weer een nadeel is van het snelle levelen is dat ik voor WT4 eigenlijk weinig aan mijn build doe doordat al die gear toch weer nutteloos is op WT4 en gezien de korte tijd c.q. moeilijkheidsgraad die je in WT2/3 hebt is het ook niet echt nodig. Nu in WT4 pas voor het eerst een aspect geimprint en begin ik pas te kijken naar de stats op mijn gear. Wat dat betreft vind ik het eigenlijk allemaal iets te vlug gaan (ik denk namelijk dat de lol er nu ook een stukje sneller vanaf gaat).

Maar goed, vermaak me prima op het moment en als ik de sprongen vooruit zie gaan dan ben ik erg benieuwd waar deze game staat over een x aantal seizoenen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Poops_McGhee schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 23:52:
[...]

Dat vind ik nou echt leuke battles om te doen. Al heb ik er geen 2 uniques uitgehaald, wel 1 maar niet de beste, ik doe ze zodra ik 150 bloods heb.
Ik doe eigenlijk niks anders dan die Blood Harvest events. Zo leuk!
Ik heb tot nu toe meestal gewoon dat er meerdere mensen zijn. en doen we gewoon allemaal 50. even via de chat checken of we allemaal 50 hebben en starten we het samen. 150 vind ik best veel om te farmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En de Cow level is weer wat stapjes verder in het ontrafelen van de secret cow level.

Blijkbaar moet je iets van 666 cows killen in verschillende zones om vervolgens die Cow Cellar te kunnen openen.

Daar binnen dropt een stamina potion en dat is waar ze zijn gebleven tot nu toe. Echt gaaf dat hele cow level traject :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pstalman schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 21:35:
[...]

Yes, inmiddels zijn we wat uren verder en ben ik er achter dat ik het zelf ook kan, zelfs mensen dan meenemen (hint, pm me ;D)

En ik kon het niet laten: https://d4armory.io/?acco...45-11ee-8407-21abf6d38e3f
Niet per se een enorme uitdaging dus?

Oh well... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vandaag maar weer eens kijken of ik nog wat leveltjes er bij kan pakken. Maar eerst weet even een dagje aan het werk; vanuit huis. Dus dat laatste biedt klein beetje perspectief, alhoewel ik verwacht dat mijn agenda flink vol staat haha.

Met de vampiric powers speelt twisting blades echt.... bizar lekker. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Jack_Mojo schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 23:45:
[...]

3x 50. Er staan drie paaltjes.

De eerste keer dat ik het deed had ik alleen 50 en die was ik dus kwijt want ik had niet meer en ik dacht, waarom gebeurt er nou niets? 8)7
Ik had de eerste keer inderdaad hetzelfde... Maar later kwam ik aan met 150 en toen bleek iemand anders het ook overkomen te zijn en hoefde ik dus nog maar 100 ketchup flesjes er in te stoppen en was mijn balans weer gecorrigeerd :+

Vind het overigens wel echt heel fijn dat je die dingen gewoon houdt en niet kwijt raakt zoals in helltide, maakt het een stuk relaxter om te farmen.

[ Voor 12% gewijzigd door Finraziel op 23-10-2023 08:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
RustStorm schreef op maandag 23 oktober 2023 @ 06:23:
[...]

ik heb geen vergelijking nog :)
Maar het is resist stacken, genoeg HP hebben, en genoeg dmg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

RustStorm schreef op maandag 23 oktober 2023 @ 06:23:
[...]

Nope, alle endgame bosses zijn inmiddels trivial geworden. Heb al filmpjes voorbij zien komen van oneshots etc. Moet zeggen dat ik de meeste endgame bosses ook binnen 10 sec neer heb met Ball Lightning :P

En ja, ook Uber Lilith stelt niets meer voor.

Overigens vind ik dat allemaal niet heel erg. Liever een overpowered meta dan underpowered 8)

edit: Yay Tibaults Will van Uber Duriel, bis pants :9

[ Voor 33% gewijzigd door London op 23-10-2023 10:21 ]

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stickfiguur
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-09 14:19
Poops_McGhee schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 18:37:
Exploding ghosts?? Ik weet niet waar ze vandaan komen, maar mijn sorc heeft ze ineens! Lijkt wel het Necromancer Howl of Below gloves effect, maar dan zonder dat je corpses nodig hebt. Op een Sorc!!

Leuk!

Season 2 is echt een wereld van verschil met season 1. Hopelijk aankomende week meer tijd om me te verdiepen in de season, want ik heb momenteel niet echt het idee dat ik snap hoe alles werkt. Eigenlijk heb ik meer het gevoel dat ik als een kip zonder kop rondren. Maarja, tijd zat om het in mijn senioren brein helder te krijgen. :D
Dit is van het killen van mobs met een vampiric curse er op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@pstalman @London beide level 100 en daardoor in staat deze bosses neer te leggen. Of lukt het ook al eerder?

Ik merk dat ik door deze berichten enzo over deze uber bosses helemaal geen doel heb om level 100 te worden... uber lilith pre nerf was echt awesome doel voor mij... nu mis ik een goed doel :-( en dat vind ik best wel jammer.

Uiteindelijk niet per se heel erg, want heb genoeg games nog gesealed liggen die mijn aandacht willen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-09 18:20

spaceboy

Op grote hoogte

RustStorm schreef op maandag 23 oktober 2023 @ 11:01:
@pstalman @London beide level 100 en daardoor in staat deze bosses neer te leggen. Of lukt het ook al eerder?

Ik merk dat ik door deze berichten enzo over deze uber bosses helemaal geen doel heb om level 100 te worden... uber lilith pre nerf was echt awesome doel voor mij... nu mis ik een goed doel :-( en dat vind ik best wel jammer.

Uiteindelijk niet per se heel erg, want heb genoeg games nog gesealed liggen die mijn aandacht willen. ;)
Wacht, wat heb ik gemist? Uber Lilith nerf? Is ze nu opeens wel te doen? Heeft mijn bonespear necro op de eternal server opeens wel weer een kans van slagen??

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Uber Duriel heb ik op level 80 gekilled binnen 30 seconden, en dat is een level 100 boss. Om even een indicatie te geven over de moeilijkheidsgraad. Nu moet ik ook wel zeggen dat Ball Lightning de meest OP build is die ik ooit in een Diablo game heb gespeeld :P

Uber Lilith kan je met genoeg damage zo snel killen dat er phases geskipt worden.

[ Voor 4% gewijzigd door London op 23-10-2023 11:04 ]

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!
spaceboy schreef op maandag 23 oktober 2023 @ 11:03:
[...]

Wacht, wat heb ik gemist? Uber Lilith nerf? Is ze nu opeens wel te doen? Heeft mijn bonespear necro op de eternal server opeens wel weer een kans van slagen??
Absoluut...

Ik krijg haar nu met m'n oude necro enorm gemakkelijk neer op eternal. Dus niet eens met de barber enzo... echt easy... dus go for it! :)

@London holy crap... dus eigenlijk gewoon een nm dungeon boss... ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• turambar
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 16:38
Alekz87 schreef op zondag 22 oktober 2023 @ 01:07:
Bizar hoeveel 1 items met m’n necro doet!

Deze dropt zojuist. Eerste legionboss in WT3. Ben nu level 55. Alles begint lekker te smelten om mij heen. Maximum renown helpt ook met die Paragon punten. 25 punten direct spenderen verhoogd ook echt aanzienlijk de damage output!
[Afbeelding]
Misschien een beetje laat, maar ja.

Ik weet niet wat voor Necro je speelt, maar dit item is het middelpunt van de "infinimist" build

https://maxroll.gg/d4/bui...inimist-necromancer-guide

Mocht je een keer een andere speelstijl willen proberen, kun je dat doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 14:36
Mijn eerste confrontatie met the Butcher was in een cellar. Waren verder geen mobs maar alleen hij stond op me te wachten. Kennelijk kun je m daar dus ook tegen komen. Was maar op lvl55 dus niks speciaals. Wel grappig.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iJsNiDLa4e_WpgVH96q1xdNmo88=/234x176/filters:strip_exif()/f/image/rXY2znfJMaQZVywcck3ncoLx.png?f=fotoalbum_medium

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

RustStorm schreef op maandag 23 oktober 2023 @ 12:18:
[...]

Absoluut...

Ik krijg haar nu met m'n oude necro enorm gemakkelijk neer op eternal. Dus niet eens met de barber enzo... echt easy... dus go for it! :)

@London holy crap... dus eigenlijk gewoon een nm dungeon boss... ;)
Ik had 1 van de boss kills gefilmd, dus als je een idee wilt krijgen...

En deze mount zojuist gescoord van Uber Duriel :9 Eindelijk een vette geanimeerde cosmetic buiten de shop om. Als je loopt heb je ook allemaal vuur 8)

spoiler:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qHO7ncHG5hoPVZBsgh8vmpL7k8c=/800x/filters:strip_exif()/f/image/KUV04gsFm2n7Pe8H6Fbv1Ge5.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 36% gewijzigd door London op 23-10-2023 13:00 ]

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
Ik ben nu level 80..
Op tier 4 heb ik nog geen enkele unique gevonden?
Doe ik wat verkeerd? Of waar heb ik veel kans?
Mijn ashe pot heb ik ook al vol...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buizerd__NL
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 17:10
Bij de nieuwe end game bosses kun je specifiek unique farmen.

PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennisCle
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 25-09 13:56
Ik ben nu lvl42 op mijn Necro, heb het erg goed naar mijn zin en gaat lekker snel. Op 38 mijn eerste Butcher encounter, met mijn allegaartje aan matige gear net gewonnen. Op lvl22 voor het eerst op al mijnchars een Goblin cellar. Helaas boeit het dan niet zoveel op dat level.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
London schreef op maandag 23 oktober 2023 @ 12:48:
[...]

[YouTube: Diablo 4 boss kill]
Oke... lol... O_o

Acties:
  • +1 Henk 'm!
[...]

En deze mount zojuist gescoord van Uber Duriel :9 Eindelijk een vette geanimeerde cosmetic buiten de shop om. Als je loopt heb je ook allemaal vuur 8)

spoiler:
Nice! gz.

Die build slaat nergens op though 8)7 zo veel damage haha

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Buizerd__NL
[...]

spoiler:
Dit is toch niet normaal?!

Maar nice

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik ga vanavond maar eens een start maken door mijn build om te zetten van upheaval naar Double swing barbarian. Ben nu level 54

Heb nu 3 stashtabs vol met legendaries die ik moet uitzoeken :P
Afhankelijk van hoeveel powers ik dan heb die ik kan gebruiken zal ik me build omzetten.

als blijkt dat ik bijna alles mis farm ik denk ik nog maar lekker door met upheaval.

Blijf dat wel echt een gedoe vinden in deze game hoor hoe je je character moet bouwen.

Voornamelijk omdat je je oude loadout niet kan opslaan en weer terug kan switchen.
Die functie kan wat mij betreft niet snel genoeg komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman

Zolang je hem nog niet neer hebt blijft het een doel toch :D
En eerder gewoon niet gedaan, omdat het zo uitkwam; het lvlen gaat (te) snel // GoT clan mates moeten online zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pstalman schreef op maandag 23 oktober 2023 @ 16:58:
[...]

Zolang je hem nog niet neer hebt blijft het een doel toch :D
En eerder gewoon niet gedaan, omdat het zo uitkwam; het lvlen gaat (te) snel // GoT clan mates moeten online zijn.
Uber lilith heb ik voor elkaar gekregen toen ze nog uber was... ;)

Maar ik vermaak me op dit moment nog wel... :) geen idee hoe dat over een maand zal zijn.

Level 50 zit er aan te komen, dus ga binnenkort maar eens van wt1 naar wt3 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RustStorm schreef op maandag 23 oktober 2023 @ 17:01:
[...]

Uber lilith heb ik voor elkaar gekregen toen ze nog uber was... ;)

Maar ik vermaak me op dit moment nog wel... :) geen idee hoe dat over een maand zal zijn.

Level 50 zit er aan te komen, dus ga binnenkort maar eens van wt1 naar wt3 ;)
Maar is uber lillith zelf ook zoveel zwakker geworden dan ? Want ik zag bijv Kriperian die het heel snel op gaf gewoon omdat hij geen zin had dat gevecht te leren omdat ze niks bijzonders dropt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ricmaniac schreef op maandag 23 oktober 2023 @ 17:02:
[...]

Maar is uber lillith zelf ook zoveel zwakker geworden dan ? Want ik zag bijv Kriperian die het heel snel op gaf gewoon omdat hij geen zin had dat gevecht te leren omdat ze niks bijzonders dropt.
Strikt genomen is de bonespear necromancer generved door de nieuwe patch. En ondanks dat gaat ze enorm snel neer... ze heeft sowieso een flinke nerf gehad in health... dus ja... zwakker absoluut. Maar qua skills nog steeds onvergeeflijk... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
RustStorm schreef op maandag 23 oktober 2023 @ 17:08:
[...]

Strikt genomen is de bonespear necromancer generved door de nieuwe patch. En ondanks dat gaat ze enorm snel neer... ze heeft sowieso een flinke nerf gehad in health... dus ja... zwakker absoluut. Maar qua skills nog steeds onvergeeflijk... :)
ja die is 80x minder dps aan het doen, maar is nog steeds te goed :D

Over 40min is de hd-versie beschikaar: YouTube: Diablo IV Pulverize Druid LVL 75 S2 Nightmare Dungeon 50

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
Damn die Ball Lightning build is bizar goed, op lvl 55 al naar WT4.. en ik heb die belangrijkste aspect "Gravitational" nog niet eens..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Jackson6 schreef op maandag 23 oktober 2023 @ 17:21:
Damn die Ball Lightning build is bizar goed, op lvl 55 al naar WT4.. en ik heb die belangrijkste aspect "Gravitational" nog niet eens..
Met die aspect komt de build echt los. Ik heb net mijn laatste unique gescoord van uber duriel (Flickerstep) dus heb nu alle 4 de uniques die ''nodig'' zijn voor de build. Echt fantastisch maar ik ben geneigd te zeggen dat een nerf misschien wel een beetje gerechtvaardigd is. Volgens mij kan die attack speed niet working as intended zijn, maar goed.. Nog niets gehoord van Blizzard erover.

M'n Sorc nu: https://d4armory.io/?acco...69-11ee-9f9f-1f9dd7b4256d

[ Voor 6% gewijzigd door London op 23-10-2023 18:46 ]

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Mooie nieuwe Rogue set in de store _O-

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Titu
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 17-07 08:35
Ik speel nu pulverize druid, maar ben nog niet helemaal overtuigd van de class. Iemand ervaring met hoger level druid?

[ Voor 5% gewijzigd door Titu op 23-10-2023 19:23 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Laatst online: 01:10
gewoon leuk :)

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack_Mojo
Titu schreef op maandag 23 oktober 2023 @ 19:21:
Ik speel nu rampage druid, maar ben nog niet helemaal overtuigd van de class. Iemand ervaring met hoger level druid?
Vorig seizoen met een trampslide druid gespeeld. Tot nu toe het leukste waar ik mee gespeeld heb denk ik, komt wel pas los vanaf level 60 ongeveer.

Fireball sorc omgebouwd naar eentje met die roterende balletjes om hem heen, dat gaat nergens meer over. Je wandelt door een dungeon en alles gaat plat, de boss is helemaal een luciferhoutje :o

Maar of dat nou heel leuk speelt, vind ik niet echt eerlijk gezegd.

[ Voor 5% gewijzigd door Jack_Mojo op 23-10-2023 19:25 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
London schreef op maandag 23 oktober 2023 @ 19:11:
Mooie nieuwe Rogue set in de store _O-
Dominatrix :D

En dat voor maar 28 euro! :D :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
JohnnyV76 schreef op maandag 23 oktober 2023 @ 12:47:
Mijn eerste confrontatie met the Butcher was in een cellar. Waren verder geen mobs maar alleen hij stond op me te wachten. Kennelijk kun je m daar dus ook tegen komen. Was maar op lvl55 dus niks speciaals. Wel grappig.

[Afbeelding]
Kwam hem gisteren voor de 2de keer tegen.. Nu ging ie ook redelijk makkelijk om haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
Ik pak net een dagger op met 925 item power, het ging toch maar tot 825?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Okee, Ball Lightning is best OP. Chain Lightning was al heel sterk, maar dit gaat nergens meer over. Ik hoefde gelukkig m'n build niet veel aan te passen. Paar skills omzetten en ik kon weer verder. Speelstijl blijft ook best gelijk, dus ik hoef er ook niet aan te wennen.
Ik heb die aspect er wel op, maar nu voor een 25% bonus. Ik heb er nog een op een ander item met 38% bonus. Toch wacht ik met die te gebruiken tot ik er weer een heb, maar dan met een lekker hoge bonus.
Ik hou het er voorlopig bij. Ben heel benieuwd hoe dit gaat in late stage endgame. Voor nu zit ik op lvl58, dus ik mag nog wel even door levelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buizerd__NL
Ricmaniac schreef op maandag 23 oktober 2023 @ 16:54:
Ik ga vanavond maar eens een start maken door mijn build om te zetten van upheaval naar Double swing barbarian. Ben nu level 54

Heb nu 3 stashtabs vol met legendaries die ik moet uitzoeken :P
Afhankelijk van hoeveel powers ik dan heb die ik kan gebruiken zal ik me build omzetten.

als blijkt dat ik bijna alles mis farm ik denk ik nog maar lekker door met upheaval.

Blijf dat wel echt een gedoe vinden in deze game hoor hoe je je character moet bouwen.

Voornamelijk omdat je je oude loadout niet kan opslaan en weer terug kan switchen.
Die functie kan wat mij betreft niet snel genoeg komen
Ik ben heel benieuwd of die build een beetje goed gaat bevallen. Ik ben namelijk ook van plan om rond level 50 te switchen naar Double Swing build, ik heb alleen een kleine aanpassing in de build gevonden met Iron Mealstrom. Iron Mealstrom level ik ook tot en met level 50, en doet tot nu toe best veel damage tegen grote groeps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
Met m’n necro level 60 wt4 gehaald.

In de nieuwe vampire Helltide zitten kisten. Ik had iets van 90 sleutels. Die werken schijnbaar in elke tier. Ben half uurtje er door heen gerend. Bijna al m’n gear is nu 800+. Bizar. Ik ben bijna net zover als op m’n rogue season 1. Alleen dat duurde 4 days played en dit nog geen 16 uur….

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jack_Mojo
Poops_McGhee schreef op maandag 23 oktober 2023 @ 21:05:
Okee, Ball Lightning is best OP. Chain Lightning was al heel sterk, maar dit gaat nergens meer over. Ik hoefde gelukkig m'n build niet veel aan te passen. Paar skills omzetten en ik kon weer verder. Speelstijl blijft ook best gelijk, dus ik hoef er ook niet aan te wennen.
Ik heb die aspect er wel op, maar nu voor een 25% bonus. Ik heb er nog een op een ander item met 38% bonus. Toch wacht ik met die te gebruiken tot ik er weer een heb, maar dan met een lekker hoge bonus.
Ik hou het er voorlopig bij. Ben heel benieuwd hoe dit gaat in late stage endgame. Voor nu zit ik op lvl58, dus ik mag nog wel even door levelen.
Speel er ook pas net een paar uur mee, maar nu level 75 en NMD50 gaat zonder moeite. Ik loop er echt fluitend doorheen. Dan speel ik nu nog zonder uniques en bijvoorbeeld mijn armen zijn nog niet eens geüpgraded.

Wellicht wel iets teveel van het goede ja. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Buizerd__NL schreef op maandag 23 oktober 2023 @ 21:24:
[...]

Ik ben heel benieuwd of die build een beetje goed gaat bevallen. Ik ben namelijk ook van plan om rond level 50 te switchen naar Double Swing build, ik heb alleen een kleine aanpassing in de build gevonden met Iron Mealstrom. Iron Mealstrom level ik ook tot en met level 50, en doet tot nu toe best veel damage tegen grote groeps.
Is goed laat het sowieso hier weten. Plannen liepen wat anders vanavond. Voel me ineens vet ziek dus niet aan toe gekomen mijn character te herbouwen :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
What the actual fuck ouwe die nieuwe Rogue outfit in de store... 25€ voor die bullshit! jezus wat kan ik me boosmaken hierom zeg sjongejonge

Acties:
  • 0 Henk 'm!
en dan zie je deze coole shit bijv.. en is dan goedkoper dan dat fetish pakje XD

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/q70vWhewXDOnRGcsZTj6eDJEKxA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Hb0nBQSwNBdvgbpQO0p9K3jl.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Jack_Mojo schreef op maandag 23 oktober 2023 @ 22:05:
[...]

Speel er ook pas net een paar uur mee, maar nu level 75 en NMD50 gaat zonder moeite. Ik loop er echt fluitend doorheen. Dan speel ik nu nog zonder uniques en bijvoorbeeld mijn armen zijn nog niet eens geüpgraded.

Wellicht wel iets teveel van het goede ja. :9
Dit MOET toch een nerf worden? Kan bijna gewoon niet anders. Ik hoop dat ze er nog even mee wachten, want ik heb er best lol mee. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ricmaniac schreef op maandag 23 oktober 2023 @ 22:30:
What the actual fuck ouwe die nieuwe Rogue outfit in de store... 25€ voor die bullshit! jezus wat kan ik me boosmaken hierom zeg sjongejonge
Gewoon niet naar kijken dan? :)
Enige reden dat ik weet van dat soort skins is dat het hier gepost wordt :+ die shop open ik niet...

beterschap trouwens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
Van level 62 naar 65 in een paar uurtjes, morgen maar eens wat NM dungeons doen en wat gliphs upgraden. Net mijn 3de paragon board ook geaciveerd.. Heb de route alweer uitgestippeld naar nog meer damage =).. 5500 dmg nu met chain lightning.

Ben benieuwd wanneer ik de volgende capstone kan doen. Dit is nu al mijn hoogste char ooit.. ben nooit tot capstone 70 gekomen haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
TgR_KILLER schreef op maandag 23 oktober 2023 @ 23:45:
Van level 62 naar 65 in een paar uurtjes, morgen maar eens wat NM dungeons doen en wat gliphs upgraden. Net mijn 3de paragon board ook geaciveerd.. Heb de route alweer uitgestippeld naar nog meer damage =).. 5500 dmg nu met chain lightning.

Ben benieuwd wanneer ik de volgende capstone kan doen. Dit is nu al mijn hoogste char ooit.. ben nooit tot capstone 70 gekomen haha.
Heb de capstone met matige gear en 1 aspect gedaan op level 60 met m’n necro. 10 keer dood gegaan ofzo bij de eindbaas, maar de aanhouder wint ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phaex
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 26-09 14:27
Paar dagen geleden het geluk gehad om mijn eerste uber Unique (andariels visage) te mogen loten op Duriel. Ik zou nu een char rond dit item willen bouwen maar heb geen idee welke build en class dit item zou maximaliseren. Op maxroll en andere sites vind ik eigenlijk geen info, heeft iemand een ideetje? Ik dacht zelf misschien Poison claw Druid maar in geen enkele build spreken ze over andariels als mogelijke bis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buizerd__NL
Je zou even op meerdere websites kunnen kijken b.v. icy-veins of mobalytics.gg

Hier haal ik ook een van mijn builds die mij meer aanspreekt, dan het standaard builds op maxroll.gg, ik vind dat ze veel te weinig verscillende builds hebben.
Ricmaniac schreef op maandag 23 oktober 2023 @ 22:19:
[...]

Is goed laat het sowieso hier weten. Plannen liepen wat anders vanavond. Voel me ineens vet ziek dus niet aan toe gekomen mijn character te herbouwen :7
Beterschap!

[ Voor 37% gewijzigd door Buizerd__NL op 24-10-2023 08:23 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 14:36
TgR_KILLER schreef op maandag 23 oktober 2023 @ 23:45:
Van level 62 naar 65 in een paar uurtjes
Ik ben gisteravond van 62 naar 65 gegaan in een minuut of 20!! Had net de capstone gedaan en ging een kijkje nemen bij de 3 pillars in de blood harvest en daar liepen heel veel mensen. Achter elkaar werden de pillars geactiveerd en de bosses gekilled. De hoeveelheid loot was niet te overzien. Ik was nog bezig de ancestral legendaries tussen de sacred legendaries uit te vissen en er werden al weer nieuwe bosses gesummoned. Toen maar snel naar town geport en alle loot in een stash tab gedumpt en weer terug om de rest in te laden. Heb alsnog maar een berg rares laten liggen. Het was al wat laat dus wilde gaan slapen. Heb al een aantal items ertussen gezien die een upgrade zijn en er zat zelfs ook een lidless wall tussen (slechte roll) maar geen tijd meer om ze te upgraden en te equippen. Dat ga ik dus vanmiddag doen als ik thuis ben van mijn enige dag per week op kantoor :)

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SideShow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21-09 15:49

SideShow

Administrator

Mijn pulverize druid is level 67 nu ... doet al soms crits boven de 300k ...
Vorig seizoen heb ik een double swing barb geleveld ... deed gewoon NIKS in vergelijking.
Op eternal heb ik een lvl 94 whirlwind barb, heb het gevoel dat mn druid nu al sterker is.

Ik hou van barbs, wil altijd met ze spelen, maar het is toch soms moeilijk om te geloven dat blizzard barbs niet haat...

Mn druid killed 50 mobs over gans mn scherm in 0.5 seconde. Zeer leuk, maar heb toch altijd een beetje een gevoel van "waarom kan dit soort mayhem nooit eens op barb"...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
JohnnyV76 schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 08:23:
[...]

Ik ben gisteravond van 62 naar 65 gegaan in een minuut of 20!! Had net de capstone gedaan en ging een kijkje nemen bij de 3 pillars in de blood harvest en daar liepen heel veel mensen. Achter elkaar werden de pillars geactiveerd en de bosses gekilled. De hoeveelheid loot was niet te overzien. Ik was nog bezig de ancestral legendaries tussen de sacred legendaries uit te vissen en er werden al weer nieuwe bosses gesummoned. Toen maar snel naar town geport en alle loot in een stash tab gedumpt en weer terug om de rest in te laden. Heb alsnog maar een berg rares laten liggen. Het was al wat laat dus wilde gaan slapen. Heb al een aantal items ertussen gezien die een upgrade zijn en er zat zelfs ook een lidless wall tussen (slechte roll) maar geen tijd meer om ze te upgraden en te equippen. Dat ga ik dus vanmiddag doen als ik thuis ben van mijn enige dag per week op kantoor :)
Ja die blood harvest is wel handig, gisteren daar ook even gestaan, ik had hem zelf geactiveerd (heb 400+ van die life blood of hoe dat heet xD). Kwamen meteen een hele berg mensen uit het niets en toen dat nog 4x herhaald met anderen. Ik pak nu ook alleen nog maar legendaries op en hoop op meer change +4 chain lightning aspects haha. Heb er nu 2 in stash.. Alles wat ik gisteren vond is dismanteld helaash.

Vanavond nog even paar NM dungeons doen, want die stapelen ook beetje op (naja, die blijf je erbij krijgen. moet eens beetje filteren op wat voor mijn char goed te doen is). En dan ga ik capstone eens proberen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freelance
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 26-09 16:26

Freelance

(..)

TgR_KILLER schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 08:45:
[...]

Ja die blood harvest is wel handig, gisteren daar ook even gestaan, ik had hem zelf geactiveerd (heb 400+ van die life blood of hoe dat heet xD). Kwamen meteen een hele berg mensen uit het niets en toen dat nog 4x herhaald met anderen. Ik pak nu ook alleen nog maar legendaries op en hoop op meer change +4 chain lightning aspects haha. Heb er nu 2 in stash.. Alles wat ik gisteren vond is dismanteld helaash.

Vanavond nog even paar NM dungeons doen, want die stapelen ook beetje op (naja, die blijf je erbij krijgen. moet eens beetje filteren op wat voor mijn char goed te doen is). En dan ga ik capstone eens proberen. :+
Worden legendaries, uniques en cosmetics die je laat liggen niet in je stash gezet? Dacht dat ik dat eerder heb gezien.

Ook een aantal uur in d4 doorgebracht in s2, inmiddel lvl 35 bone spear necro. Grote verbetering wat mij betreft ten opzichte van s1!

"Sometimes I sits and thinks, and sometimes I just sits" - (W. the Poo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
Ik speel nu pulverize druid, maar ben nog niet helemaal overtuigd van de class. Iemand ervaring met hoger level druid?
wat voor ervaring zoek je, want pulverize is toch dikke dmg (in het filmpje wat ik gister linkte van mijn druid zie je af en toe 600k+ crit hits en speel ik bijna 30 lvls boven mijn eigen level).

Dacht dat bij druid elke build super werkt O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Freelance schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 11:33:
[...]

Worden legendaries, uniques en cosmetics die je laat liggen niet in je stash gezet? Dacht dat ik dat eerder heb gezien.
Klopt . cosmetics weet ik niet zeker maar legendaries en uniques verschijnen in een aparte stashtab wanneer je die laat liggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21-09 15:49

SideShow

Administrator

In het begin idd wel wat clunky, maar lukt toch wel.
In WT3 was ik echt al aan het knallen, WT4 idem.

Welke build guide volg je, if any? Hier maxroll: https://maxroll.gg/d4/build-guides/pulverize-druid-guide

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wognummer
Ricmaniac schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 11:41:
[...]

Klopt . cosmetics weet ik niet zeker maar legendaries en uniques verschijnen in een aparte stashtab wanneer je die laat liggen
ik heb daar ook wel eens een mount cosmetic gezien :) dus ik vermoed dat die daar ook gewoon komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ricmaniac schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 11:41:
[...]

Maar wel een maximum van 10 items, dus je moet toch een beetje opletten hoeveel je laat liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wognummer schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 12:48:
[...]

ik heb daar ook wel eens een mount cosmetic gezien :) dus ik vermoed dat die daar ook gewoon komen
Ja. Ook die komen daar in terecht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Blizz is niet van plan om s2 te nerfen. Ball Lightning sorc dus ook niet. En ik klaag daar niet over 😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennisCle
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 25-09 13:56
Zojuist Capstone moeiteloos gedaan op lvl44, eerste blood harvest op WT3 direct een Deathless Visage van ilvl678 (al mijn stuff is rond 400). Dus nu maar speccen van Blood Lance naar Bone Spear en dat proberen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Poops_McGhee schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 13:40:
Blizz is niet van plan om s2 te nerfen. Ball Lightning sorc dus ook niet. En ik klaag daar niet over 😂
Zag net ook de tweet van Joe Shely, goede zaak :D Maar Uber Lilith killen voor je goed en wel lvl 90 bent is wel bizar hoor :P

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Ben blij te lezen dat iedereen het naar zijn / haar zin heeft. :) Bij mij is het toch echt een heel stuk minder dan tijdens S1. En dat komt niet omdat ik dat te veel gespeeld zou hebben maar omdat er bij mij wel echt teleurstelling overheerst hoe gemakkelijk ze het hebben gemaakt. Ik kan dat niet naast me neerleggen... enndat vind ik eerlijk gezegd erg jammer. Maar het is niet anders!

Ik zie wel hoe ver ik ga komen. Maar ik verwacht op dit moment niet zo ver meer... :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

RustStorm schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 14:38:
Ben blij te lezen dat iedereen het naar zijn / haar zin heeft. :) Bij mij is het toch echt een heel stuk minder dan tijdens S1. En dat komt niet omdat ik dat te veel gespeeld zou hebben maar omdat er bij mij wel echt teleurstelling overheerst hoe gemakkelijk ze het hebben gemaakt. Ik kan dat niet naast me neerleggen... enndat vind ik eerlijk gezegd erg jammer. Maar het is niet anders!

Ik zie wel hoe ver ik ga komen. Maar ik verwacht op dit moment niet zo ver meer... :)
Er valt wat voor te zeggen dat je vrijwel alle endgame bosses al kunt killen voor level 80 en Uber Lilith dus voor je level 90 bent. Maar dan nog blijf ik erbij dat ik liever een overpowered dan een underpowered meta heb zoals die hiervoor. Tuurlijk is de balance ver te zoeken, maar volgens mij hebben alle classes wel 1 of 2 mega OP builds nu dus het is ook niet zo dat er 1 class achter blijft in het spektakel.

Verwacht met season 3 wel weer betere tuning als er ook leaderboards komen. Ik stoor mij er ook niet aan verder, ik zie Diablo 4 al sinds de release als het simpele casual friendly broertje van PoE. Als ik een uitdaging wil ga ik dat wel doen :P En volgens mij heeft Blizzard ook niet de intentie om er een uitdagende game van te maken. Die gaan lekker verder waar ze met D3 zijn gebleven.

[ Voor 5% gewijzigd door London op 24-10-2023 14:55 ]

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@London Ik snap je helemaal :) daarom vind ik het oprecht ook leuk te lezen dat merendeel het onder huidige omstandigheden het goed naar de zin heeft. :)

Er is voor mij nog genoeg te doen hoor. Bijvoorbeeld Sonic met m'n zoontje van 4.5 ;)

Pagina: 1 ... 146 ... 214 Laatste