Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bieren89
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 01-06 19:03
Hier jeukt het toch ook weer om nog is een arpg op te pikken.

Is kijken of ik hem voor een prijsje ergens kan op pikken voor xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Inmiddels mijn build omgezet naar Double Swing maar ik weet het nog niet :P Het is ontzettend sterk merk ik dus dat is prima maar de gameplay vind ik volgens mij niet zo leuk.

Blijven hier wel even mee doorspelen maar als het gevoel zo blijft als ik de pieces allemaal compleet heb en de vampiric powers dan ga ik toch naar druid wisselen denk ik als het niet beter gaat voelen. Maarja aan power ligt het niet. het is een ongelovelijk sterke skill volgens mij alleen visually totaal niet appealing.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 27-09 10:18
RustStorm schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 14:38:
Ben blij te lezen dat iedereen het naar zijn / haar zin heeft. :) Bij mij is het toch echt een heel stuk minder dan tijdens S1. En dat komt niet omdat ik dat te veel gespeeld zou hebben maar omdat er bij mij wel echt teleurstelling overheerst hoe gemakkelijk ze het hebben gemaakt. Ik kan dat niet naast me neerleggen... enndat vind ik eerlijk gezegd erg jammer. Maar het is niet anders!

Ik zie wel hoe ver ik ga komen. Maar ik verwacht op dit moment niet zo ver meer... :)
gister ook maar na 2 NMDs en WB maar weer verder met Stargate season2 :D
London schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 14:31:
[...]

Zag net ook de tweet van Joe Shely, goede zaak :D Maar Uber Lilith killen voor je goed en wel lvl 90 bent is wel bizar hoor :P
dat is wel vreemd, want men gaf toch echt aan in te grijpen als het te ver van de norm is, en dat is deze build toch wel :D

[ Voor 22% gewijzigd door pstalman op 24-10-2023 16:07 ]

https://d4armory.io/Player/803500

Acties:
  • +2 Henk 'm!
RustStorm schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 14:38:
Ben blij te lezen dat iedereen het naar zijn / haar zin heeft. :) Bij mij is het toch echt een heel stuk minder dan tijdens S1. En dat komt niet omdat ik dat te veel gespeeld zou hebben maar omdat er bij mij wel echt teleurstelling overheerst hoe gemakkelijk ze het hebben gemaakt. Ik kan dat niet naast me neerleggen... enndat vind ik eerlijk gezegd erg jammer. Maar het is niet anders!

Ik zie wel hoe ver ik ga komen. Maar ik verwacht op dit moment niet zo ver meer... :)
Ik heb precies het omgekeerde. Het langdradige levelen en zoeken naar damage in s1 en Eternal heb ik nou wel gezien. Nu kun je lekker overal doorheen knallen, wat precies is waarnaar je op zoek was in de vorige "versies" van de game. In Eternal en s1 was ik aan het min/max'en om te kunnen knallen, zoals ik in D3 gewend ben.
Ieder zijn ding, natuurlijk, maar s2 vind ik een ton beter dan s1. Als ik het mezelf lastig wil maken in games, dan start ik Elden Ring wel op. Ik hoef die extra challenges niet meer. Die tijd heb ik gehad en nu speel ik games puur voor makkelijk vermaak.
En bovendien, ik heb de leeftijd niet meer om van alles op mijn scherm aan buffs en debuffs bij te houden, terwijl ik in combat ben. Dat houd ik simpelweg niet meer bij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Poops_McGhee schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 17:18:
[...]

Ik heb precies het omgekeerde. Het langdradige levelen en zoeken naar damage in s1 en Eternal heb ik nou wel gezien. Nu kun je lekker overal doorheen knallen, wat precies is waarnaar je op zoek was in de vorige "versies" van de game. In Eternal en s1 was ik aan het min/max'en om te kunnen knallen, zoals ik in D3 gewend ben.
Ieder zijn ding, natuurlijk, maar s2 vind ik een ton beter dan s1. Als ik het mezelf lastig wil maken in games, dan start ik Elden Ring wel op. Ik hoef die extra challenges niet meer. Die tijd heb ik gehad en nu speel ik games puur voor makkelijk vermaak.
En bovendien, ik heb de leeftijd niet meer om van alles op mijn scherm aan buffs en debuffs bij te houden, terwijl ik in combat ben. Dat houd ik simpelweg niet meer bij.
Helemaal mee eens :)
Ik ben nog niet zo ver... had mijn necro naar ergens in de 50 en toen wou ik toch weer sorcen, die ondertussen tegen de 40 is, maar ik ga niet zo hard als velen hier.
Het is nog even afwachten hoe het werkelijk gaat, maar ik heb ook het idee dat ik het op deze manier een stuk beter vol ga houden. De sorc is voor nu dikke pret met alles opblazen (chain lightning) en ik ben wel benieuwd naar die OP ballenbuild :+

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jack_Mojo
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 08:43
Met mijn level 80 sorc Lilith voor de grap eens geprobeerd, binnen no time zit ze op de helft van haar health en toen was ik met een klap dood lol

Als ik mijn build ga aanpassen en haar moves een beetje onder de knie krijg dan kan ze zeer binnenkort plat gaan. Maar goed, daar heb ik geen zin in dus kom ik over 10 levels nog eens terug. :)

Het is dit seizoen misschien wel een tikkeltje te makkelijk ja.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Finraziel schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 17:23:
[...]

Helemaal mee eens :)
Ik ben nog niet zo ver... had mijn necro naar ergens in de 50 en toen wou ik toch weer sorcen, die ondertussen tegen de 40 is, maar ik ga niet zo hard als velen hier.
Het is nog even afwachten hoe het werkelijk gaat, maar ik heb ook het idee dat ik het op deze manier een stuk beter vol ga houden. De sorc is voor nu dikke pret met alles opblazen (chain lightning) en ik ben wel benieuwd naar die OP ballenbuild :+
Chain Lightning is al lekker smashen, maar die ballenbuild is een stap leuker. Je hoeft nauwelijks iets aan je Chain Lightning build aan te passen, dus dat scheelt wennen aan de playstyle.

Ik ben ook niet zo ver als anderen hier, hoor. Zit nu op lvl62 en heb nog niks anders gespeeld dan de sorc in s2. Geen haast, s2 is nog lang zat. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack_Mojo
Er staat nu iemand naast mij met een Doombringer :o

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Diversity
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17-09 17:05
Ik ben ook maar op de hype bandwagon gesprongen, elektrische balletje balletje met sorcerer. Holy shit dat gaat snel. En dan is mijn gear nog niet eens aangepast...

Was eerst fire(wall) build maar het neermaaien van bosses duurde zo lang. Wel duriel dood gekregen met fire build maar dat duurde dus wel even. Leuke ervan is dat je wel de mechanics moet doen van de bosses. Nu is het gewoon "hoi boss, eet mijn balletjes" ... Oh je bent al dood...

Het gaat allemaal wel heel rap sinds seizoen 2, maar de fun factor is wel een stuk hoger. Level 96 ondertussen en alleen mijn vriendin van seizoen 1, uber mevrouw, mijn ballen laten zien... ejooo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TgR_KILLER
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 27-09 23:08
Ik sla de bandwagon keihard over, ik speel juist sorc vanwege de range, alles buiten t scherm is al dood voor ik er ben met de chain lightning build. Dat vond ik in S1 al leuk spelen daarom nu weer 1 gemaakt. Overigens heb ik qua power niks te klagen hoor, alles gaat ook bij de bosjes dood.

Vanavond eens een paar NM dungeons, en dan de capstone naar WT4 eens doen en eens wat nieuwe gear zoeken.. Nooit zover gekomen in S1 en preS1.. dus onbegonnen terrein voor mij haha.

AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Target farming werkt. Raiment of the Infinite in 2 rondjes Varshan. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack_Mojo
Zo, Duriel even plat gelegd met m’n level 81 sorc :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
Kwam net even een Butcher tegen in de laatste NM die ik op WT3 deed, maar die kon ik gewoon facetanken, met een sorc xD.. Dus maar de capstone gedaan, die ook in 1 keer gehaald (al was die eindbaas wel ff pittig).

Dat blood harvest gebied is wel ff eng nu.. als level 65 tegen level 75 mobs haha. Maar goed. Al wat ancestral gear gevonden, maar met stats die niks doen voor mijn build.. dus nog ff verder zoeken.

AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TgR_KILLER schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 18:20:
Ik sla de bandwagon keihard over, ik speel juist sorc vanwege de range, alles buiten t scherm is al dood voor ik er ben met de chain lightning build. Dat vond ik in S1 al leuk spelen daarom nu weer 1 gemaakt. Overigens heb ik qua power niks te klagen hoor, alles gaat ook bij de bosjes dood.

Vanavond eens een paar NM dungeons, en dan de capstone naar WT4 eens doen en eens wat nieuwe gear zoeken.. Nooit zover gekomen in S1 en preS1.. dus onbegonnen terrein voor mij haha.
Met die ballenbuild behoudt je Unstable Currents en een klein beetje Chain Lightning.
Je houdt CL wel in je skills, maar niet op de skill bar. Je stopt CL in een enchanted slot, zodat ie triggered met een andere skill.

Ik heb nog niet genoeg mana sustain, dus ik heb arc lash nog op de skill bar en zelfs dan is de ballenbuild echt dikke pret om te spelen. Ben heel benieuwd hoe dat gaat als ik de build volledig kan benutten. Heb nog wel een eindje te gaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Poops_McGhee schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 17:18:
[...]

Dan heeft Blizzard de juiste keuze gemaakt. :) mooi voor hen en merendeel van de spelers. Minder mooi voor mij ;)

Nu tijd voor het nieuwe seizoen Lupin. o/

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • +2 Henk 'm!
RustStorm schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 20:17:
[...]

Dan heeft Blizzard de juiste keuze gemaakt. :) mooi voor hen en merendeel van de spelers. Minder mooi voor mij ;)

Nu tijd voor het nieuwe seizoen Lupin. o/
Blizzard heeft een keuze gemaakt. Of dat de juiste voor de toekomst van de game is of niet, dat moet nog bezien worden. Voor spelers zoals ik heeft Blizzard in ieder geval de juiste keuze gemaakt.
Ook voor de spelers die de 100 nog nooit gehaald hebben, omdat de game niet snel genoeg was, hebben nu ook de kans om dat te halen en Uber Lilith ligt ook dichter in bereik. Dat maakt het voor veel spelers een leukere game en dat vind ik best een goed ding.
Misschien zouden ze er nog een moeilijkheidsgraad bij kunnen doen, voor diegenen die uitdagingen najagen, maar voor diegenen die dat niet (meer) willen, is dit een goeie oplossing.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chevalric
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-09 11:57
Vanavond een paar keer achter elkaar het blood harvest ritual gedaan. Dat leverde een behoorlijke berg items op incl een stuk of 6 uniques ( alleen niet geschikt voor mijn build). Verder zo goed als alles naar de blacksmith gebracht, zat weinig bij waar ik beter van werd.
Ook qua levels ging het matig. Vriend van me ging van 48 naar 50, maar ik kon net van 59 1/4 naar 60.

Maar het was wel amusant om niks meer te kunnen zien door alle loot teksten op het scherm 😁

Xbox Live: Chevalric

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
Chevalric schreef op dinsdag 24 oktober 2023 @ 23:40:
Vanavond een paar keer achter elkaar het blood harvest ritual gedaan. Dat leverde een behoorlijke berg items op incl een stuk of 6 uniques ( alleen niet geschikt voor mijn build). Verder zo goed als alles naar de blacksmith gebracht, zat weinig bij waar ik beter van werd.
Ook qua levels ging het matig. Vriend van me ging van 48 naar 50, maar ik kon net van 59 1/4 naar 60.

Maar het was wel amusant om niks meer te kunnen zien door alle loot teksten op het scherm 😁
Same, paar keer achter elkaar gedaan tot hele stash en inventory vol zat met legendaries en unique's haha. Maar heb van al die spullen like 1 item daadwerkelijk in mijn build gezet (unique ring, vraag me zo ff niet welke..) en heb van 3 of 4 dingen de aspect afgejat.. de rest is allemaal door de blacksmith gegaan.

Ondertussen level 72. Naast blood harvest ook nog even geprobeerd om helltide te doen, maar daar waren op dat moment (denk level 68) de tegenstanders toch net ff te pittig voor. Ging best aardig, maar dan ga je toch dood en ben je meteen de helft van dat spul kwijt. Na 3x dood gaan was ik dat wel beu en ben ik weer terug gegaan naar blood harvest xD

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Scheelt heel erg dat je nu kan zoeken op powers enzo en stats. als je dat een beetje slim doet kan je vrij veel filteren. Die items doe ik in een aparte stash tab en dan pak ik de rest wat niks was en salvage alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Met lvl66 WT4 in gegaan. Mobs zijn wel wat lastiger en doen wat meer pijn, maar het is nog prima overleven. Season Pass tier 60 reward is geclaimed. Nog 30 te gaan.

Morgen weer een dag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Leoavoro
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 02-03 12:28
Moet zeggen dat levelen echt makkelijk is nu.
Necro nu 100 en geswitched van Bloodlance naar infimist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack_Mojo
Ik kom bij Lilith niet eens voorbij de eerste fase waarbij die golven spawnen. Dit lijkt zowat meer luck dan skill of althans, ik zie het echt niet.

Een Elden Ring kan ik prima spelen en de mechanics leren, maar dit 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Na het afronden van Chapter III kun je de mount armor "Strips and Points" claimen. Maar die verschijnt niet in mijn lijst bij de stal, terwijl hij wel als "Claimed" staat genoteerd.
Ik denk dat hier een bug in zit. Hebben meer mensen dat hier?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• brandondlp
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 08:24
@Poops_McGhee ja dit is een bug. Veel mensen hebben dat, ikzelf ook. De fora gaan overdreven los. Komt vast wel goed

https://eu.forums.blizzar...-points-not-awarded/12584

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik denk dat ik verkeerd gekozen heb door te wisselen naar double swing :P Zie nu ineens allemaal streamers op hoog level barbarian gewoon Upheaval spelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buizerd__NL
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 10:30
Ricmaniac schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 14:10:
Ik denk dat ik verkeerd gekozen heb door te wisselen naar double swing :P Zie nu ineens allemaal streamers op hoog level barbarian gewoon Upheaval spelen :P
Haha ik sta nu op het moment mijn barbian te respeccen naar bubble swing.

PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PepieNL
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 09:38
Lekker druk geweest en was niet voorbereid op S2, nauwelijks wat over gelezen of op YT bekeken.
Deze week begonnen met een pulv druid na een necro in preseason en barb in S1.
S1 vond ik saai en was ik nog redelijk burned out van het pre season dus die pauze was wel even goed.

Maar man man man, wat is dit weer lekker zeg. Alles knalt, snelheid zit erin, veeeeel QoL updates en ik kan hier ook alleen maar achter staan.
Grootste minpunt vind ik nog steeds de statistieken op drops met al die duizenden buckets.
Deze moest ik wel omlachen, vatte het wel goed samen.

Maar goed, los daarvan.. zeker een goeie stap vooruit. Heerlijk dit. Ook de seasonal content is geweldig.

Enne tja.. toen kwam ik dus een lightning ball sorc tegen.. dat was wel even wat anders zeg haha.
Ik zag dat 3/4 uit de GOT guild een sorc speelde, snap nu waarom :9

Overigens, speel op series X zonder gamepass core (die is inmiddels verlopen) dus ik speel 'offline'.
Maar het is dus niet echt solo kom ik nu achter, ik kom overal andere spelers tegen in de wereld.
Kan alleen niet teamen met ze.. tja boeie.

[ Voor 6% gewijzigd door PepieNL op 25-10-2023 17:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
brandondlp schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 14:05:
@Poops_McGhee ja dit is een bug. Veel mensen hebben dat, ikzelf ook. De fora gaan overdreven los. Komt vast wel goed

https://eu.forums.blizzar...-points-not-awarded/12584
Aha. Ik dacht al zoiets. Nouja, ik ga er vanuit dat het wel gefixed wordt. Hopelijk gaat het met de mount reward van Chapter 5 wat beter. Die vind ik er wel interessant uitzien.

Verder ben ik vandaag eens een uurtje of anderhalf met Blood Harvests bezig geweest in WT4. Is goed te doen met matige gear en ben van lvl66 naar bijna lvl70 geschoten. Dat schiet tenminste lekker op!
Vanavond weer verder levelen. Nu maar eerst weer aan het werk :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• brandondlp
Poops_McGhee schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 14:37:
[...]

Aha. Ik dacht al zoiets. Nouja, ik ga er vanuit dat het wel gefixed wordt. Hopelijk gaat het met de mount reward van Chapter 5 wat beter. Die vind ik er wel interessant uitzien.
Ik zag ook meldingen van mensen die de armor niet hadden en de mount zelf ook niet. Ik vermoed dat als je de 1 niet hebt het voor de andere ook bugged is. Maar het seizoen duurt nog even. Ze fixen het vast binnenkort. Er zijn al genoeg meldingen op het forum. De manier waarop sommige dat doen is soms zwaar overdreven. Ik zou geen community manager bij Blizzard willen zijn, ik zou binnen een uur al het plezier in mijn werk kwijt zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!
brandondlp schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 16:08:
[...]

Ik zag ook meldingen van mensen die de armor niet hadden en de mount zelf ook niet. Ik vermoed dat als je de 1 niet hebt het voor de andere ook bugged is. Maar het seizoen duurt nog even. Ze fixen het vast binnenkort. Er zijn al genoeg meldingen op het forum. De manier waarop sommige dat doen is soms zwaar overdreven. Ik zou geen community manager bij Blizzard willen zijn, ik zou binnen een uur al het plezier in mijn werk kwijt zijn
Okee. Ik zal er vast rekening mee houden. Maar, voordat ik Chapter V af heb, hebben ze het vast wel gefixed :D

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ophidian
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10:44
S2 begonnen met een Sorceress. Levelen gaat een stuk rapper dan S1, maar vooral ook het goud gaat extreem snel. Op lvl 63 in WT4 gekomen. Direct bij eerste Vampire stuk deze staff:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jG0SrLXmE3aSPMLOciRSVEShZVU=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/X2YcLCAzKsNj87qP8rmT5cH6.jpg?f=user_large

Daarmee eigenlijk direct geen probleem meer met alles tot level 80. Inmiddels al level 71 behaald vandaag.
Heb aantal stats waarmee juist door stil te staan en damage te doen de armor (90% extra) en damage (40% extra) krijgt en dat helpt ook wel :+
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0vePxcYzZ8862EI30wFC7Pc9VEg=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/WnkLCtPBRQ6w6guZIdFEjHQB.jpg?f=user_large

Je bent ondertussen wel continu heen en weer aan het reizen met al die loot en die keys zijn amper op te krijgen. Als je beetje leuke server hebt, dan gaat het achter elkaar door _/-\o_
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RM2nHiJt-3ohBQ66YyQxo0dz1m0=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/EQZIOeKlmwMaKyOmfPJw9UG0.png?f=user_large

ZO SE - 5,76kWp - Shade: Low - PVoutput | NOZW APS QS1 - 3,84kWp - Shade: High - PVoutput | Volvo XC40 Pure Electric Ultimate | Volvo EX30 Plus SMSR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
Zo, voor vandaag weer klaar. level 78 ondertussen en mijn chain lightning is van een kleine 10k dmg naar 16k dmg gegaan met een nieuw stafje wat ik vond xD.

Morgen beetje verder levelen en werken aan mijn paragon board. Ben bijna toe aan een 3de extra board. Ik weet al welke ik ga nemen, die waar je veel extra dmg doet vs burning enemies, want ze staan 100% van de tijd in de fik.. dus dat gaat wel lekker stacken denk ik zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lvl 78 gehaald en alle vampiric powers op lvl3, season pass rewards allemaal geclaimed en met de season journey op chapter VI beland. Ik heb de mount van Chapter V inderdaad niet gekregen, ondanks geclaimed.
Komt wel.

Nu wordt het weer tijd om NM's te rennen, om de glyphs te upgraden. Die zijn nog best beroerd laag.

Morgen weer een dag :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
Poops_McGhee schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 23:50:
Lvl 78 gehaald en alle vampiric powers op lvl3, season pass rewards allemaal geclaimed en met de season journey op chapter VI beland. Ik heb de mount van Chapter V inderdaad niet gekregen, ondanks geclaimed.
Komt wel.

Nu wordt het weer tijd om NM's te rennen, om de glyphs te upgraden. Die zijn nog best beroerd laag.

Morgen weer een dag :D
Glyphs doe ik zo weinig mee... zou er meer op moeten focussen haha maar dat komt wel als ik level 100 heb bereikt ofzo xD.. heb er nu 2 op level 6.... de andere zou ik niet eens weten welk level.. Heb er nog extreem weinig naar gekeken. (voor deze char nooit hoger dan level 60 gekomen.. dus nooit veel mee gedaan.) Maar vind dungeons runnen toch eigenlijk wel t saaiste van de hele game xD dus doe dat sowieso niet graag.

Die vamp powers heb ik ook al een tijdje op level 3.. dat ging echt kolere snel haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TgR_KILLER schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 23:52:
[...]

Glyphs doe ik zo weinig mee... zou er meer op moeten focussen haha maar dat komt wel als ik level 100 heb bereikt ofzo xD.. heb er nu 2 op level 6.... de andere zou ik niet eens weten welk level.. Heb er nog extreem weinig naar gekeken. (voor deze char nooit hoger dan level 60 gekomen.. dus nooit veel mee gedaan.) Maar vind dungeons runnen toch eigenlijk wel t saaiste van de hele game xD dus doe dat sowieso niet graag.

Die vamp powers heb ik ook al een tijdje op level 3.. dat ging echt kolere snel haha.
Ik heb een lvl100 Chain Lighting sorc in s1 gespeeld, alle glyphs op lvl21 en dat maakt echt flink verschil. Super leuk om te spelen. Nu ben ik met de ballen aan het slingeren met een bijna gelijke build aan CL en dat is nog veel leuker. Paragon doet heel veel met je build en damage.

Ik heb eerst alleen de vampirics geleveld die ik werkelijk gebruik en daarna nooit meer naar de anderen omgekeken. Nu toch maar allemaal geleveled voor de season journey :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TgR_KILLER schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 23:49:
Zo, voor vandaag weer klaar. level 78 ondertussen en mijn chain lightning is van een kleine 10k dmg naar 16k dmg gegaan met een nieuw stafje wat ik vond xD.

Morgen beetje verder levelen en werken aan mijn paragon board. Ben bijna toe aan een 3de extra board. Ik weet al welke ik ga nemen, die waar je veel extra dmg doet vs burning enemies, want ze staan 100% van de tijd in de fik.. dus dat gaat wel lekker stacken denk ik zo.
Welke boards heb je nu al in gebruik? Mijn chain lightning sorc is gisteren 51 geworden dus met paragon begonnen... Eerste (starter) board voegt gelijk aardig wat power toe maar ik was voor een eerste uitbreiding aan het kijken en de specifieke shock boards spraken me eigenlijk helemaal niet aan. Als ik het goed zag lijken die te focussen op stun of crackling energy, die ik beiden niet tot nauwelijks gebruik. Misschien toch gewoon even een buildguide zoeken want zelf die paragon boards uit puzzelen is eigenlijk niet echt mijn idee van fun (althans niet als het zo ondoorzichtig is wat goed is).

Wel gaat mijn sorc nog steeds als de brandweer, zelfs met een sterk verouderd wapen. Heb een aspect op een staff die me 80% kans van 4 extra bounces geeft, gecombineerd met een ring die 3 mana per bounce terug geeft waardoor ik onbeperkt kan spammen, wat ik niet op wou geven. Maar gisteren eindelijk een nieuwe versie van dat aspect gevonden (en gelijk een tweede er achteraan, leuk hoe rng op een of andere manier vaak zo lijkt te werken) dus vandaag eens kijken voor een leuke nieuwe staff om hem op te planten. Voorlopig vind ik cl nog leuk dus blijf er wel even op voor ik met ballen ga spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-09 07:45

JSchut

.....

Wat is tegenwoordig max item power?
Gister avond dropte er 2 rings en een wapen van 925.
Ben level 66 dus dat is best wel een dikke dmg boost. Van 800 damage op mn wapen naar 2100 :D

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wesloxx
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 27-11-2024
Hoe is de end-game? In D3 was greater rifts farmen wel een leuk iets, maar op den duur eentonig.
Is er in D4 meer variatie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stickfiguur
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-09 14:19
Wesloxx schreef op donderdag 26 oktober 2023 @ 09:26:
Hoe is de end-game? In D3 was greater rifts farmen wel een leuk iets, maar op den duur eentonig.
Nee niet echt. Er zijn in naam wel verschillende dungeons die je op 'nightmare' mode kan doen (dat schaalt de moeilijkheid zoals bij GRs en voegt wat extra affixes toe) maar die gebruiken veelal dezelfde assets en zo zijn er ook een handjevol verschillende bosses die overal hergebruikt zijn. Uiteindelijk voelt het alsof je elke keer bijna dezelfde dungeon doet met dezelfde objectives en dezelfde bosses.

In de buitenwereld is er ook helltide maar dat is vrijwel identiek aan de normale buitenwereld buiten het feit dat er wat speciale crafting materials droppen die je nodig hebt (dus je moet het doen) en je kan lootboxes openen speciaal voor bijvoorbeeld wapens of boots etc.

Niet echt speciale end game content dus. Maar goed, het is maar net hoe lang je jezelf kan vermaken met deze content. Das voor ieder weer anders, ik ben er inmiddels al weer een weekje klaar mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wesloxx
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 27-11-2024
stickfiguur schreef op donderdag 26 oktober 2023 @ 10:05:
[...]

Nee niet echt. Er zijn in naam wel verschillende dungeons die je op 'nightmare' mode kan doen (dat schaalt de moeilijkheid zoals bij GRs en voegt wat extra affixes toe) maar die gebruiken veelal dezelfde assets en zo zijn er ook een handjevol verschillende bosses die overal hergebruikt zijn. Uiteindelijk voelt het alsof je elke keer bijna dezelfde dungeon doet met dezelfde objectives en dezelfde bosses.

In de buitenwereld is er ook helltide maar dat is vrijwel identiek aan de normale buitenwereld buiten het feit dat er wat speciale crafting materials droppen die je nodig hebt (dus je moet het doen) en je kan lootboxes openen speciaal voor bijvoorbeeld wapens of boots etc.

Niet echt speciale end game content dus. Maar goed, het is maar net hoe lang je jezelf kan vermaken met deze content. Das voor ieder weer anders, ik ben er inmiddels al weer een weekje klaar mee.
,

Duidelijk thanks, die nightmare dungeons doen me denken aan maps van Path of Exile, grotendeels te vergelijken volgensmij. Van het weekend nog even de trial proberen op Xbox en dan misschien toch aanschaffen, klinkt goed allemaal

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Wesloxx schreef op donderdag 26 oktober 2023 @ 09:26:
Ten opzichte van D3 is er zeker meer variatie in endgame. Nightmare dungeons, Helltides, Blood Harvest (season 2 content), Uber bosses, Legion Gatherings, veel side quests en Whispering Tree events of gewone open world events.

In D3 had je niet veel meer dan rifts en bounties. Dus dat is wel een positief verschil in content.

Uiteindelijk gaat elke game wel vervelen. D4 is het zeker wel waard als het genre je ligt.
En als je een besluit wilt nemen, lees al het domme negatieve commentaar op internet vooral niet.

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Poops_McGhee schreef op donderdag 26 oktober 2023 @ 11:31:
[...]

En als je een besluit wilt nemen, lees al het domme negatieve commentaar op internet vooral niet.
Exact dit. :)

D4 is echt wel awesome! :)

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 07:52
Poops_McGhee schreef op donderdag 26 oktober 2023 @ 11:31:
[...]

Ten opzichte van D3 is er zeker meer variatie in endgame. Nightmare dungeons, Helltides, Blood Harvest (season 2 content), Uber bosses, Legion Gatherings, veel side quests en Whispering Tree events of gewone open world events.

In D3 had je niet veel meer dan rifts en bounties. Dus dat is wel een positief verschil in content.

Uiteindelijk gaat elke game wel vervelen. D4 is het zeker wel waard als het genre je ligt.
inderdaad ja ze hebben juist veel tijd gestopt in extra endgame bij diablo 4.. maar je hebt al die no lifers die 7-10 uur per dag gamen en na een maand gaan lopen whinen op reddit dat er niks meer te doen is of dat het repetitive wordt na >200 uur in de game te hebben gestopt, no shit sherlock :+

Dit is echt een hele uitgebreide game waar je meer dan waard voor je geld krijgt, enkel met de story die ontzettend vet is met toffe cinematics ben je al vele uren bezig.

Vind het echt bizar dat mensen dan bij bijvoorbeeld een Spiderman 2 die gewoon stopt na circa 20 uur zonder een endgame en vrijwel niks vernieuwend doet ten opzichte van het deel ervoor niet gaan lopen zeuren.

Hier is een compleet nieuwe mooie wereld neergezet waar echt ontzettend veel tijd en liefde in is gestopt door de makers, maar mensen gaan gewoon standaard lopen zeiken op Blizzard games tegenwoordig. Echt belachelijk want ze leveren verruit de meeste content voor de prijs van een game in vergelijking met andere developers.

Met een blizzard game ben je vaak maanden, zo niet jaren bezig terwijl je met de meeste games na 1 of 2 weken het nooit meer opstart.

[ Voor 8% gewijzigd door Stylze op 26-10-2023 11:47 ]

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09:56

The Chosen One

Zie signature!

Denk dat we hier hetzelfde krijgen als met D2 en D3 in zekere zin. Na wat patches en de (1e) uitbreiding is het zoveel beter. Geruchten zijn nieuwe class (niet schokkend), maar ook mercenary system (dat is 1 van mijn grootste persoonlijke wensen) en dan de introductie van het/een rune systeem.

2e wens is echt targetted farming voor alle items. En dan ook voor non season want nu heb ik er nog niks aan. ;p

[ Voor 16% gewijzigd door The Chosen One op 26-10-2023 12:49 ]

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!
The Chosen One schreef op donderdag 26 oktober 2023 @ 12:48:
Denk dat we hier hetzelfde krijgen als met D2 en D3 in zekere zin. Na wat patches en de (1e) uitbreiding is het zoveel beter. Geruchten zijn nieuwe class (niet schokkend), maar ook mercenary system (dat is 1 van mijn grootste persoonlijke wensen) en dan de introductie van het/een rune systeem.

2e wens is echt targetted farming voor alle items. En dan ook voor non season want nu heb ik er nog niks aan. ;p
Het is toch non season ook al toegevoegd volgens mij ?
Ik dacht dat ik direct met de launch een paar gasten duriel zag doen in non season

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennisCle
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 25-09 13:56
Heeft het nog zin om te wachten met het claimen van de bounties tot ik in WT4 terechtkom?

Bone Spear Necro is wel echt een 'glass canon' tot nu toe. Dingen gaan heel snel dood, maar ik ook als ik niet oppas. Heb op lvl53 nog niet echt de juiste aspects voor defensive en geen max life op de ringen, maar toch wel kwetsbaarder dan Blood Lance. Overigens wel grappig dat ik respec omdat ik Deathless Visage krijg en dan twee levels later Blood Cuirass krijg dat juist weer een goede unique is voor Blood Lance.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TgR_KILLER
Finraziel schreef op donderdag 26 oktober 2023 @ 06:59:
[...]

Welke boards heb je nu al in gebruik? Mijn chain lightning sorc is gisteren 51 geworden dus met paragon begonnen... Eerste (starter) board voegt gelijk aardig wat power toe maar ik was voor een eerste uitbreiding aan het kijken en de specifieke shock boards spraken me eigenlijk helemaal niet aan. Als ik het goed zag lijken die te focussen op stun of crackling energy, die ik beiden niet tot nauwelijks gebruik. Misschien toch gewoon even een buildguide zoeken want zelf die paragon boards uit puzzelen is eigenlijk niet echt mijn idee van fun (althans niet als het zo ondoorzichtig is wat goed is).

Wel gaat mijn sorc nog steeds als de brandweer, zelfs met een sterk verouderd wapen. Heb een aspect op een staff die me 80% kans van 4 extra bounces geeft, gecombineerd met een ring die 3 mana per bounce terug geeft waardoor ik onbeperkt kan spammen, wat ik niet op wou geven. Maar gisteren eindelijk een nieuwe versie van dat aspect gevonden (en gelijk een tweede er achteraan, leuk hoe rng op een of andere manier vaak zo lijkt te werken) dus vandaag eens kijken voor een leuke nieuwe staff om hem op te planten. Voorlopig vind ik cl nog leuk dus blijf er wel even op voor ik met ballen ga spelen.
Ik speel NOOIT zonder die extra bounces, die is goud. Ook in combinatie met de aspects etc. 'every bounce gives mana'. Zo kan je gewoon onbeperkt spammen.

Qua boards (100% niet vanuit een build.. doe lekker mijn eigen ding :+ )
Als eerste ceaseless conduit. Niet zo zeer voor de crackling dmg (al helpt dat wel). Maar vooral voor de + int en + lightning dmg.
Als 2de Enchantment master. Vooral voor de + non physical dmg.
beide borden geven ook dmg to elites. oh en + resistance to all

En als laatste ga ik voor de burning instinct.. voor de + dmg to burning enemies.. want die staan altijd in de fik door de enchantments

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chevalric
  • Laatst online: 05-09 11:57
DennisCle schreef op donderdag 26 oktober 2023 @ 16:45:
Heeft het nog zin om te wachten met het claimen van de bounties tot ik in WT4 terechtkom?

Bone Spear Necro is wel echt een 'glass canon' tot nu toe. Dingen gaan heel snel dood, maar ik ook als ik niet oppas. Heb op lvl53 nog niet echt de juiste aspects voor defensive en geen max life op de ringen, maar toch wel kwetsbaarder dan Blood Lance. Overigens wel grappig dat ik respec omdat ik Deathless Visage krijg en dan twee levels later Blood Cuirass krijg dat juist weer een goede unique is voor Blood Lance.
Ik heb inmiddels twee Deathless Visages en drie keer Blood Cuirass. Maar ik speel infinimist necro, dus die dingen liggen in mijn stash te verstoffen. Gelukkig heb ik ook een Howl from Below gevonden, dus ik ben lekker op weg 😁

Xbox Live: Chevalric

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
Jeeez, unpopular opinion.
Die ball lightning sorc moet echt een nerf hebben xD Toen straks een world boss in like 4 seconden zien verdwijnen op WT4 met 4 van die ball lightning sorcs eronder..

Dat een build krachtig kan zijn ok, maar dit is gewoon overdreven -_-

That asside, mijn chain lightning build zit op level 81 nu.. en 17.3k dmg maken elke dag weer stapjes.. Dit weekend richting de level 90.. volgende week 100.. mijn eerste char naar 100 xD. Al denk ik wel dat het dan vlug voorbij is met de grind. Tis al heel wat dat ik zo ver gekomen ben haha tot nu toe hield t steeds bij 60 op omdat het verveelde.. Nu gaat het in S2 best lekker met levelen, maar denk niet dat ik de energie straks heb om nog honderden NM dungeons te grinden voor glyph's. Wil eigenlijk nog wel eens zon uber boss zien, want die heb ik ook nog nooit gehad :p

[ Voor 52% gewijzigd door TgR_KILLER op 26-10-2023 23:40 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jack_Mojo
TgR_KILLER schreef op donderdag 26 oktober 2023 @ 23:08:
Die ball lightning sorc moet echt een nerf hebben xD Toen straks een world boss in like 4 seconden zien verdwijnen op WT4 met 4 van die ball lightning sorcs eronder..

Het is iets teveel van het goede ja. Ik vlieg werkelijk nmd 90-100 door totdat ik vier keer een klap krijg en het net niet haal. Dan is mijn build nog lang niet compleet, bovendien ook pas level 91.

Met een beetje bijschaven, de ontbrekende uniques vinden en geluk hebben met een makkelijke dungeon is de 100 prima te doen. Ik zit trouwens nu op de 75 om alleen te farmen, alles eronder gaat voor mijn gevoel net zo snel.

Mijn teleport level is trouwens 22, dat zorgt helemaal voor lachwekkende taferelen. Als ik mazzel heb en de cooldown continu laag is, dan schiet ik continu van links naar rechts en neem alles in m’n kielzog mee :+

[ Voor 4% gewijzigd door Jack_Mojo op 26-10-2023 23:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nahkriin
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 04:06
Maandag toch maar een charachter aangemaakt om weer eens te proberen.
Het is echt bizar hoe snel je nu door alles heen rent.

Ben level 100
- Alle glyphs 15
- T100 NMD done
- Uber lillith done
- Duriel al 50x done haha (geen shako nog F)

en speel je pas 4 dagen bizar..
Tijd voor een 2e char :D

[ Voor 3% gewijzigd door Nahkriin op 27-10-2023 00:45 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik heb D4 al aantal dagen niet aangeraakt en voel niet eens de behoefte haha. Denk dat dat wel genoeg zegt. :)

@Nahkriin dat is insane. Allemaal solo of continu group play?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PepieNL
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 09:38
Nahkriin schreef op vrijdag 27 oktober 2023 @ 00:44:
Ben level 100
Hoeveel uur per dag?
:+

Acties:
  • +1 Henk 'm!
TgR_KILLER schreef op donderdag 26 oktober 2023 @ 23:08:

That asside, mijn chain lightning build zit op level 81 nu.. en 17.3k dmg maken elke dag weer stapjes.. Dit weekend richting de level 90.. volgende week 100.. mijn eerste char naar 100 xD. Al denk ik wel dat het dan vlug voorbij is met de grind. Tis al heel wat dat ik zo ver gekomen ben haha tot nu toe hield t steeds bij 60 op omdat het verveelde.. Nu gaat het in S2 best lekker met levelen, maar denk niet dat ik de energie straks heb om nog honderden NM dungeons te grinden voor glyph's. Wil eigenlijk nog wel eens zon uber boss zien, want die heb ik ook nog nooit gehad :p
Ik vind CL al erg hard gaan... Ben pas net begonnen aan nm dungeons en pas op nm4 (maar ook pas lvl 53 geloof ik, had niet veel tijd gisteren) maar de bosses daarin smelten ook in seconden. Dat is toch ook heel anders dan wat ik tot nu toe gespeeld heb.
En zelfde inderdaad, vind het op deze manier wel leuker en denk dat ik voorlopig lekker door ga terwijl ik voorheen ook niet voorbij level 60 kwam ongeveer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nahkriin
RustStorm schreef op vrijdag 27 oktober 2023 @ 07:17:
Ik heb D4 al aantal dagen niet aangeraakt en voel niet eens de behoefte haha. Denk dat dat wel genoeg zegt. :)

@Nahkriin dat is insane. Allemaal solo of continu group play?
Level 1 tmt 40 solo want mn maten waren al hoger, toen 40 60 group daarna rest solo.
Level 99 100 was 6 nmd, pre season duurde dat een dag haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nahkriin
Rond de 8 ongeveer vind het altijd leuk om zsm te levellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nahkriin schreef op vrijdag 27 oktober 2023 @ 08:36:
[...]

Rond de 8 ongeveer vind het altijd leuk om zsm te levellen
Dan heeft het nog lang geduurd! 😈

Haha lekker man. Enjoy iig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nahkriin
RustStorm schreef op vrijdag 27 oktober 2023 @ 08:43:
[...]

Dan heeft het nog lang geduurd! 😈

Haha lekker man. Enjoy iig!
Ik denk als je met 4 man vanaf het begin in een group zit en je echt door grind wel in 1 dag 100 kan halen 🤣

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 11:08
ik heb de volgende ring gisteren gevonden:

https://diablo.fandom.com/wiki/X%27fal%27s_Corroded_Signet

item level 925 ... voor welke class is deze ring eigenlijk goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Ben level 100
- Alle glyphs 15
- T100 NMD done
- Uber lillith done

Wel herkenbaar dit. Het is bijna zoals in D3. Maar dat betekent helaas ook dat je met een goede week / 2 weken klaar bent met een season :P

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack_Mojo

Ben level 100
- Alle glyphs 15
- T100 NMD done
- Uber lillith done

Duriel 50x? Dat betekent onder andere 50.000 helltides dingetjes opgepakt? :o

Ik heb ondertussen 15 van die eieren, maar 0 shards lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nahkriin
Jack_Mojo schreef op vrijdag 27 oktober 2023 @ 09:20:
[...]

Duriel 50x? Dat betekent onder andere 50.000 helltides dingetjes opgepakt? :o

Ik heb ondertussen 15 van die eieren, maar 0 shards lol
We farmen hem met een group dus dan heb je 4 mensen die al die kistjes open maken voor meer mats, heb net nog een run gedaan en doom bringer dropte (niet voor mij ofc).
Denk dat ik het nog paar keer probeer en dan vind ik het mooi.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nahkriin
London schreef op vrijdag 27 oktober 2023 @ 09:19:
[...]

Wel herkenbaar dit. Het is bijna zoals in D3. Maar dat betekent helaas ook dat je met een goede week / 2 weken klaar bent met een season :P
Season 2 is echt 100xx beter dan Season 1 (IMO) maar er is nog steeds niet echt een endgame..
Hoop dat dit in season 3 veranderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pentiummania
  • Laatst online: 27-09 18:52

Pentiummania

i.imgur.com /X6rHMRT.jpg

Aggressor schreef op vrijdag 27 oktober 2023 @ 09:00:
ik heb de volgende ring gisteren gevonden:

https://diablo.fandom.com/wiki/X%27fal%27s_Corroded_Signet

item level 925 ... voor welke class is deze ring eigenlijk goed?
Waarschijnlijk voor alle classes al lijkt dat eigenlijk niet zo, volgens https://d4builds.gg/database/uniques/ helemaal onderaan. Misschien dat je daar ook een zoek functie kunt gebruiken en de ring op kunt zoeken in verschillende builds ?
Ik moet trouwens vandaag weer lang wachten tot ik daadwerkelijk mijn Rogue kan laden, eerste keer maar afgebroken 2e keer zit ik er in na ongeveer 1-3 minuten ongeveer. Dacht eerst dat de euro servers down waren. Soms ook hoge ping en wel eens af en toe wat lag.

win a gamepc: https://beamstream.gg/giveaway/beammeup https://kick.com/Pentiummania https://www.twitch.tv/Amazoontje https://beamstream.gg/what-is-beam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Ik kom er niet in op het moment, vreemd voor dit tijdstip...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack_Mojo
Jackson6 schreef op vrijdag 27 oktober 2023 @ 09:34:
Ik ook niet, wilde op m’n laatste vakantiedag nog ff naar 100 :o

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Inmiddels level 60 en double swing bevalt me nu wel. hoewel ik nog steeds vind dat het saai is qua looks enzo speelt het wel ontzettend lekker weg qua damage. vooral bosses is super easy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ABD
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 27-09 21:26

ABD

Jackson6 schreef op vrijdag 27 oktober 2023 @ 09:34:
Mijn game bevroor een uurtje geleden en toen ben ik even wat huishoudelijke dingen gaan doen, maar ik kom er niet meer in. Start game pending mijn welgevormde derriere!;) Irritant op mijn vrije dag terwijl het regent....

Ah, kom er weer in. Gaan, mannen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack_Mojo
Ik zit er nu ook in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diversity
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17-09 17:05
Bah, moet nog 4 glyphs naar level 21 en die hunter aclaim farmen. Holy shit dat gaat nog wel even duren.

Ik pak geen loot meer op want niet nodig, maar ik ben nu eenmaal een completist dus die journal moet ook klaar voor seizoen 2 :P. Maar neem daar denk wel de tijd voor de komende 3 maanden om af en toe een NM te doen en die bloodharvest te doen. Maar echt lol heb ik er niet meer in, voelt meer als een moetje.

Wellicht volgende week een hardcore char beginnen als ik zin heb, denk dat seizoen 2 daar beter voor geschikt is dan 1 met deze level snelheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteren helemaal geen tijd gehad om in te loggen. Vandaag gaat dat ook waarschijnlijk niet lukken. En ik heb wel veel zin om te spelen. Balletje sorc speelt wel heel fijn hoor. Je kunt die Blood Harvest dingen allemaal solo doen. Voor de grind heb ik cross platform gamen weer uitgezet. Je komt nauwelijks iemand tegen en hebt dan de hele area voor jezelf om leeg te vegen. Gaat, naar mijn gevoel, sneller ook nog.

Maarja, kijken wat het weekend me brengt en of er gespeeld kan worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
RustStorm schreef op vrijdag 27 oktober 2023 @ 07:17:
Dank dan je meer burnt out van D4 bent dan je denkt 😜

Ik had tussen s1 en s2 een pauze van 2 weken ingelast. Toen had ik ook totaal geen behoefte aan de game, ondanks dat er nog genoeg te doen was.

Nu heb ik die behoeft wel weer, maar weinig kans om te gamen. Zal je net zien 😂

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ABD
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 27-09 21:26

ABD

Ik was het zat aan het einde van s1, en ik ben ook pas de 3e dag van s2 goed begonnen, maar ik heb juist hernieuwde zin omdat ik na een aantal classes geprobeerd te hebben eindelijk een class en build speel die ik echt leuk vind.

Ik wist het wel, want in D2 vond ik een sorcerer al het leukste.

Maar, het is een spelletje en dat moet je zeker niet met tegenzin gaan doen. Het is geen huishoudelijke taak die gedaan moet worden en al helemaal geen werk.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Poops_McGhee schreef op vrijdag 27 oktober 2023 @ 12:47:
[...]

Dank dan je meer burnt out van D4 bent dan je denkt 😜
Haha ik wist dat jij of @Ricmaniac dat zou gaan zeggen. 😉

Maar nee hoor :) merk vooral een continu teleurstellend gevoel van huidig seizoen te hebben wat voortkomt uit hoe makkelijk het nu is. Maar daar zal ik niet meer over uitwijden. Tis nou eenmaal zo en het geeft ook niet veel uiteindelijk. Ik kom de dagen wel door en blijf het forum beetje bekijken zo nu en dan. :😀

Acties:
  • +2 Henk 'm!
RustStorm schreef op vrijdag 27 oktober 2023 @ 13:32:
[...]

Haha ik wist dat jij of @Ricmaniac dat zou gaan zeggen. 😉

Maar nee hoor :) merk vooral een continu teleurstellend gevoel van huidig seizoen te hebben wat voortkomt uit hoe makkelijk het nu is. Maar daar zal ik niet meer over uitwijden. Tis nou eenmaal zo en het geeft ook niet veel uiteindelijk. Ik kom de dagen wel door en blijf het forum beetje bekijken zo nu en dan. :😀
Nouja, maakt ook niet uit verder. Nu ben ik van mening dat D4 pre s2 al niet moeilijk was. Het duurde allemaal alleen langer. Alleen UL was moeiljk (voor mij nog steeds), maar de rest was al prima te doen.
Butcher boi was ook al geen uitdaging, maar meer een verspilling van tijd :P

Come to think of it, die ben ik sinds s2 launch nog niet tegengekomen. Dungeon goblins dan weer wel. Hmmmmmmm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
Poops_McGhee schreef op vrijdag 27 oktober 2023 @ 15:24:
[...]

Nouja, maakt ook niet uit verder. Nu ben ik van mening dat D4 pre s2 al niet moeilijk was. Het duurde allemaal alleen langer. Alleen UL was moeiljk (voor mij nog steeds), maar de rest was al prima te doen.
Butcher boi was ook al geen uitdaging, maar meer een verspilling van tijd :P

Come to think of it, die ben ik sinds s2 launch nog niet tegengekomen. Dungeon goblins dan weer wel. Hmmmmmmm.
Ben the butcher echt op level 10 ofzo al tegen gekomen, toen ging ik dood.. Kwam hem daarna heel stuk later pas weer tegen, Was even initieel stress, maar kwam er toen eigenlijk achter dat ik hem gewoon kon facetanken met mijn sorc :+

Die hunter acclaim shizzle op dat board heb ik bijna klaar, enkel de laatste nog. Maar goed doe dat 100x liever dan NM dungeons farmen, echt niet mijn ding haha. Helltide is ook wel leuk nu, gaat veel beter dit seizoen. Gisteren 2x zo'n 250 kist geopent en nog paar andere kistjes, ook leuk voor de exp vooral.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Jack_Mojo
Sorc level 100. Nu UL nog en dan maar eens bedenken wat we dan gaan doen :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
Ik heb zonet de mount van duriel gevonden... is deze zeldzaam of valt wel mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
Ik heb het idee dat alles minder zeldzaam is in S2, droprates lijkt voor alles veel hoger.

Pre S1 vond ik ook like 2 uniques in al die tijd, heb er nu al tientallen gevonden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• brandondlp
@Poops_McGhee ik heb nu wel die mount armor. Heb jij ook je mount armor enzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
Nou, net ineens keihard disconnected, kan ook niet meer terug inloggen omdat mijn character nog niet gesaved is ofzo.. klaar voor vandaag dus xD.. level 83.. of 84, weet het niet eens meer haha. 18.4k dmg op mijn CL..

Zal overigens wel aan mij liggen maar begin die ball lightning bandwagon nu wel beetje zat te raken. Elk legion event of world boss staan er 3/4 en alles is al dood voor ik een schot heb gelost ongeveer. Zo gaat t levelen niet echt hard.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
brandondlp schreef op vrijdag 27 oktober 2023 @ 23:13:
@Poops_McGhee ik heb nu wel die mount armor. Heb jij ook je mount armor enzo?
Heb even snel gechecked. Ja, die heb ik nu ook. Geinig!

thnx voor de tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fjskmdl2
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 27-09 14:41
Ik ben momenteel druid lvl28.
Ik heb de volledige story in het vorige seizoen uitgespeeld.
Season 2 heb ik begonnen met "skip campain".
Weet iemand hoe ik een paard kan bekomen? Als ik naar de stable ga heb ik geen optie "donovan sent me" of zoiets;..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 10:58
fjskmdl2 schreef op zaterdag 28 oktober 2023 @ 00:49:
Weet iemand hoe ik een paard kan bekomen? Als ik naar de stable ga heb ik geen optie "donovan sent me" of zoiets;..
mijn paard zit gebound onder de letter Z maar heb je de q dan al ooit gedaan? (hij zit in de quest chain dus ik vermoed van wel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fjskmdl2
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 27-09 14:41
in season1 kon ik het paard gebruiken dus ik vermoed van wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brain3
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-03 13:44

Brain3

<GoT> Brain3#2873

Kan er iemand inloggen? servers down?

<GoT> Brain3#2873

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolgast
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 10:46
Heb je wel voor ‘skip campaign’ gekozen bij de start van deze character?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 27-09 14:36
TgR_KILLER schreef op vrijdag 27 oktober 2023 @ 23:26:
Nou, net ineens keihard disconnected, kan ook niet meer terug inloggen omdat mijn character nog niet gesaved is ofzo.. klaar voor vandaag dus xD.. level 83.. of 84, weet het niet eens meer haha. 18.4k dmg op mijn CL..

Zal overigens wel aan mij liggen maar begin die ball lightning bandwagon nu wel beetje zat te raken. Elk legion event of world boss staan er 3/4 en alles is al dood voor ik een schot heb gelost ongeveer. Zo gaat t levelen niet echt hard.
Je ziet idd heel veel BL sorcs.. je krijgt trouwens ook gewoon xp (en loot) als je in de buurt bent he.

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pater
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-09 14:57

Pater

Terry Tate

Volgens mij hebt je gewoon al standaard het paard. Dus gewoon de action button voor paard selecteren en je hebt hem onder de kont van je character zitten.

If we are all God's children, what makes Jesus so special?

Battle.net tag

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Gisteren weer even gespeeld en richting level 50 gegaan en capstone voor WT3 voltooid. Direct in WT3 enorm veel loot / upgrades gekregen - in dps en niet in stats :) Vandaag denk ik weer even spelen zodra de tijd het toelaat.

Eens zien wat ik dan allemaal ga doen en proberen. Misschien toch maar eens een NM dungeon ofzo gaan runnen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bint
  • Laatst online: 07:35
Ok, gisteren Duriel geprobeerd: meltdown. Wat dropt er? Een ring of starless skies. Nu speel ik de ball lightning sorc, dat ding is useless voor mijn build, dus ben eigenlijk op zoek naar een build waar het wél benefits heeft. Wetende dat het nooit sterker gaat zijn dan een ball lightning, is het wellicht wel leuker. (Alhoewel een licht overpowered me build een erg fijn gevoel geeft 😀

Memories of yesterday, will grow, but never die

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
Klopt het dat mats zoals "shards of agony" en "mucus slick egg" alleen droppen voor degene die hem spawnt? (activeert)

Als ik met mensen in een groep zit is dit namelijk zo .. of is dit een bekende bugg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bint
  • Laatst online: 07:35
Aggressor schreef op zaterdag 28 oktober 2023 @ 11:27:
Klopt het dat mats zoals "shards of agony" en "mucus slick egg" alleen droppen voor degene die hem spawnt? (activeert)

Als ik met mensen in een groep zit is dit namelijk zo .. of is dit een bekende bugg?
Yup!

Memories of yesterday, will grow, but never die

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gupfishy
  • Registratie: Maart 2023
  • Laatst online: 08:45
Eerste keer seizoen. Ik ben eigenlijk gewoon rond aan het rennen en questjes doen. Ook evenementen die ik tegenkom en Dungeons die ik tegenkom

Nu moet ik de dingen voor seizoen 2 doen. Is er dan nog iets anders wat handig is? Of rennen jullie ook maar wat rond?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
klopt het of is het een bug? :P
Jack_Mojo schreef op zaterdag 28 oktober 2023 @ 12:37:
Uber Lilith is down.

Volgens mij heb ik door de ballen build verschillende fases overgeslagen, maar ik vind het prima :9
ik ga altijd dood bij de spikes...

[ Voor 46% gewijzigd door Aggressor op 28-10-2023 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack_Mojo
Uber Lilith is down.

Volgens mij heb ik door de ballen build verschillende fases overgeslagen, maar ik vind het prima :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartd1983
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 27-09 07:46
Vraagje: welke tweakers clan is nog actief? Ik kom er nog niet in.

Ben in S2 een rogue, level 16 op dit moment (pas).
Pagina: 1 ... 147 ... 214 Laatste