Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bint
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 23:08
Aggressor schreef op zaterdag 28 oktober 2023 @ 12:35:
[...]

klopt het of is het een bug? :P
Dit klopt zo, anders is het wel heeeeel snel mats farmen voor Duriel ;)

Memories of yesterday, will grow, but never die

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online
Wat ik erg mis nog tov D3 is je game open gooien voor een specifiek doel. Samen (g)rifts/ bounties doen enzo.

Ik had laatst mij even vergist in hoe sterk Duriel is… op LVL 77 (HOTA Barb) maar lukte dus niet. Alle andere zaken met gemak. Nu LVL 91 maar geen idee hoe het er nu voor staat.

Ik speel niet echt met groepen en gewoon wat casual solo. Op Console is even iemand wat vragen ook wat meer gedoe natuurlijk. Kost vrij veel tijd voor benodigde mats dus tsja…

Ik spaar nog maar even door tot ik LVL 95 ben denk ik.

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevalric
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-09 11:57
Ik volg voor mijn build een maxroll infinimist necro build. Ze maken daar gebruik van hun eigen planner tool (https://maxroll.gg/d4/planner/). Wat ik niet helemaal snap, is dat ze in die planner een lijst van items hebben staan. Bijv. voor de chest Runic Mail of Disobedience. Maar de affixes die ze in de planner hebben staan, heb ik nog nooit in die combinatie gezien. Is dat gewoon RNG, of hoe moet ik die planner nu eigenlijk interpreteren?

Xbox Live: Chevalric

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:15
Ik heb Duriel nog niet eens geprobeerd, zou niet eens weten wat je nodig hebt om er binnen te komen xD

Denk dat ik die ook niet alleen wil proberen.. Uber lilth of welke baas dan ook nog nooit gedaan in D4, nog nooit een char zo hoog geleveld..

AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD

Acties:
  • +1 Henk 'm!
RustStorm schreef op zaterdag 28 oktober 2023 @ 09:44:
Gisteren weer even gespeeld en richting level 50 gegaan en capstone voor WT3 voltooid. Direct in WT3 enorm veel loot / upgrades gekregen - in dps en niet in stats :) Vandaag denk ik weer even spelen zodra de tijd het toelaat.

Eens zien wat ik dan allemaal ga doen en proberen. Misschien toch maar eens een NM dungeon ofzo gaan runnen denk ik.
Ondanks dat je bergen loot krijgt, valt me op dat build specifieke aspects niet vaak droppen op legendary gear. Het meeste gaat de scrapper in en heel heel af en toe kan ik een aspect pakken die ik nodig heb. Je krijgt dus wel veel, maar makkelijker aspects farmen is het niet geworden. 😂

Vanmorgen toch even kunnen spelen. Ik zit weer in het schuitje van Raiment chest farmen. Leuk dat je nu kunt Target farmen, maar dan moet het wel droppen. En nee, Varshan, ik hoef niet elke keer weer nieuwe Frostburn handschoentjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
  • Laatst online: 27-09 19:00
Welk level moet je zijn om de andere bazen te doden. Dus niet Uber Lillith.

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Adeadly
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 28-09 08:19
Alekz87 schreef op zaterdag 28 oktober 2023 @ 14:58:
Welk level moet je zijn om de andere bazen te doden. Dus niet Uber Lillith.
Dat verschilt. Op lvl 80 konden me vriend en ik Duriel killen met onze Sorc BL en rogue, maar sommige lukt het pas later. Duriel is in ieder geval een lvl 100 boss, rest is 75-85

Beginnend BBQer, kan nooit kiezen, PC gamer voor het leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gupfishy
  • Registratie: Maart 2023
  • Laatst online: 19:17
Wat zijn nou typische dingen om in een seizoen te doen?.ik een rond en doe quests en events en dungeon. Maar hier lees je over bazen enz extra dingen. Wat mis ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
Adeadly schreef op zaterdag 28 oktober 2023 @ 15:14:
[...]

Dat verschilt. Op lvl 80 konden me vriend en ik Duriel killen met onze Sorc BL en rogue, maar sommige lukt het pas later. Duriel is in ieder geval een lvl 100 boss, rest is 75-85
Oke Ben level 74 infiminist necro. Nog even doorlevelen dus. Zijn hier, tegen die tijd, mensen die geïnteresseerd zijn om deze bazen in een party van 4 te killen en te “farmen”?

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjufke
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 15:09
Level 50 behaald met mijn Necro. Meteen respec gedaan naar de bone spear build, maar dat wil totaal niet vlotten. Ben zo squishy. Dat was met de blood surge build totaal niet. Misschien toch maar eens naar die vampiric powers kijken, heb daar nog niks aan gedaan.

PSN: bollsie

Acties:
  • 0 Henk 'm!
sjufke schreef op zaterdag 28 oktober 2023 @ 15:20:
Level 50 behaald met mijn Necro. Meteen respec gedaan naar de bone spear build, maar dat wil totaal niet vlotten. Ben zo squishy. Dat was met de blood surge build totaal niet. Misschien toch maar eens naar die vampiric powers kijken, heb daar nog niks aan gedaan.
Als je nog geen paragon points in latere boards hebt, dan blijf je erg squishy. Daarna ben je gewoon squishy, tenzij je boards kiest met veel defensive dingen. Maarja, dan lever je weer in op DPS, dus het is of het een of het ander.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nu het levelen vrij snel gaat zou ik gewoon echt even wat levels farmen om zeker te zijn voordat je die Uber bosses probeert

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
  • Laatst online: 17:15
sjufke schreef op zaterdag 28 oktober 2023 @ 15:20:
Ja die powers helpen echt wel enorm.. op level 50 had ik die ik veel gebruik al op level 3.. ondertussen op level 85, en alle vamp powers al max en ook die board al uitgespeeld.

19k dmg op mijn CL nu, dat gaat nog steeds wel lekker omhoog. Beetje in NM dungeons aan t aankloten om toch mijn Glyps maar wat te boosten.. + non physical dmg helpt wel lekker.

AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Poops_McGhee schreef op zaterdag 28 oktober 2023 @ 14:36:
[...]

Ondanks dat je bergen loot krijgt, valt me op dat build specifieke aspects niet vaak droppen op legendary gear. Het meeste gaat de scrapper in en heel heel af en toe kan ik een aspect pakken die ik nodig heb. Je krijgt dus wel veel, maar makkelijker aspects farmen is het niet geworden. 😂

Vanmorgen toch even kunnen spelen. Ik zit weer in het schuitje van Raiment chest farmen. Leuk dat je nu kunt Target farmen, maar dan moet het wel droppen. En nee, Varshan, ik hoef niet elke keer weer nieuwe Frostburn handschoentjes.
Het is vreselijk... want ik zie door de bomen de aspects niet meer... ik moet echt continu kijken op een website of het er eentje is die ii nodig heb... zie er gewoon geen logica in... :)

Dus ram alles in m'n stash rn als ik zin heb ga ik eens kijken of er iets bij zit. :)

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bazziek
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 20:45
Wat een moeite met inloggen zeg, zo druk kan het toch niet zijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• brandondlp
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 22:23
Diablo is dit weekend gratis te spelen op pc. Daarom is het al het hele weekend druk en wat laggy soms.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Michaelbuuu
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 20-06 09:51
Ah vandaar lukt mij ook niet om in te loggen

<Got>Endurat#2586

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RustStorm schreef op zaterdag 28 oktober 2023 @ 17:41:
[...]

Het is vreselijk... want ik zie door de bomen de aspects niet meer... ik moet echt continu kijken op een website of het er eentje is die ii nodig heb... zie er gewoon geen logica in... :)

Dus ram alles in m'n stash rn als ik zin heb ga ik eens kijken of er iets bij zit. :)
Ik kwam vanmorgen op het punt dat ik die stash echt moet legen, want er kan niks meer bij. Maar er moet nog wel een volle tas in, dus......., het rotklusje om de stash op te ruimen staat op het programma voor na het weekend, als ik weer tijd heb om te spelen. Zie er zo niet naar uit, maar het moet wel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
Poops_McGhee schreef op zaterdag 28 oktober 2023 @ 23:50:
[...]

Ik kwam vanmorgen op het punt dat ik die stash echt moet legen, want er kan niks meer bij. Maar er moet nog wel een volle tas in, dus......., het rotklusje om de stash op te ruimen staat op het programma voor na het weekend, als ik weer tijd heb om te spelen. Zie er zo niet naar uit, maar het moet wel :D
Ik stel dit ik ook vaak uit. Maar door die vampire zone heb ik zo goed als alles vol met legendarische items. Ik verwijder sowieso alle low rolls eigenlijk. Tenzij ik m echt hard nodig heb.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Poops_McGhee schreef op zaterdag 28 oktober 2023 @ 23:50:
[...]

Gelukkig is het nou wel iets makkelijker geworden door die search die ze er in gestopt hebben, dan is het makkelijker om te zien of je aspects dubbel hebt.

Maar ja het blijft een vervelend klusje. Ik ben er gelukkig nog niet, maar aangezien ik al twee karakters gestart heb dit seizoen zal ik er ook over niet al te lange tijd aan moeten geloven... En gisteren een derde gestart waarvan ik hoop dat ik een reden ga hebben om er mee door te gaan maar dat hangt er vanaf of een vriend die momenteel gebruik maakt van de free play days om de game uit te proberen besluit hem te kopen :+

Werkt trouwens wel goed... Rogue gestart om met hem mee door het verhaal te lopen maar ik heb de story wel geskipt zodat het niet uitmaakt als hij stukken zonder mij doet. Ik kan gewoon alles meedoen, krijg alleen aan het eind van elke quest zo'n leuke melding dat ik geen beloning krijg want ik had die quest al voltooid :P

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• pstalman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 27-09 10:18
Ook maar een sorc gestart, is niet normaal.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YPvkbLk6DC6F9B-BfcqWeKEAlk0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Ex2ctsiPU2mWKZK4oGwtovBp.jpg?f=fotoalbum_large
Niet alleen de dmg, maar NMD 60+ lukt gewoon

https://d4armory.io/Player/803500

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hedster
  • Laatst online: 19-09 15:07
pstalman schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 07:44:
Ook maar een sorc gestart, is niet normaal.
[Afbeelding]
Niet alleen de dmg, maar NMD 60+ lukt gewoon
Look at the stars
Look how they shine for you
And everything you do

Yeah, they were all yellow

PSN: Hedster / http://eu.battle.net/d3/en/profile/PinaPower-2757/hero/7013966

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Laatst online: 27-09 14:36
Hebben ze de butcher's spawn rate verhoogd ofzo of is het gewoon RNG?? Gister 4x tegengekomen in NM dungeons en heb niet eens zo lang gespeeld. Nu vanochtend de 2e NM dungeon en daar was ie weer. Verder niks speciaals maar valt me op dat ik hem ineens zo vaak tegen kom.

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolgast
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 21:45
JohnnyV76 schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 08:01:
Hebben ze de butcher's spawn rate verhoogd ofzo of is het gewoon RNG?? Gister 4x tegengekomen in NM dungeons en heb niet eens zo lang gespeeld. Nu vanochtend de 2e NM dungeon en daar was ie weer. Verder niks speciaals maar valt me op dat ik hem ineens zo vaak tegen kom.
Ik zie hem persoonlijk minder. Ben inmiddels 62 Druid en hoewel ik redelijk wat (NM) dungeons en cellars doe heb ik hem nog niet gezien dit seizoen. Vorige seizoen zag ik hem om de haverklap

Ben persoonlijk verder wel te spreken over de QoL verbeteringen dit seizoen. De gems implementatie vind ik niet perfect, maar ik 'snap' hem wel. Grootste puntje van kritiek daarop vind ik dat je minder inzichtelijk hebt dat je al gems aan het looten bent vanaf een bepaald level, als ook dat er een betere gem beschikbaar is omdat je een bepaald level hebt gehaald. Maargoed, je krijgt er wel veel ruimte in je bags voor terug dus ik zeur niet :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Omdat iedereen voor de sorceress gaat vanwege de balletjes, ga ik het niet doen. ;) ga het bij m'n rogue houden en vermaak me nog steeds wel. :) vanochtend weer even gespeeld. Butcher aanwezig maar kon door een gesloten deur niet bij me komen en despawnde dus...

Kwam er onlangs achter dat er living steel kistjes zijn tijdens hellfire.... daar ga ik mezelf eerst maar eens op focussen, voordat ik de 250 kistjes ga hunten. :)

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
En zo zie je maar dat alle classes meerdere S Tier builds hebben... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buizerd__NL
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 17:44
Ik ben blij dat ik toch een goede keuze hebt gemaakt met mijn charater. Als ik nu zie dat hij op level 57 best al zieke damage heeft, alleen moet ik nog aan armor/maxium life werken, want ik ga wel snel dood als ik niet op let om potion te gebruiken.

EDIT: Nooo! Icy-Viens heeft mijn build verkloot, ik moet nu weer gaan rebuilden :( Ik weet niet zo goed of ik met deze build gaan spelen.

[ Voor 21% gewijzigd door Buizerd__NL op 29-10-2023 10:26 ]

PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gupfishy
Net level 30 geworden en iets van een corps gevonden wat denk seizoens gebonden is. Snap er weinig van nog. Bloed dingen vinden etc. Maar.loop.lekker.rond

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r3mi3
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 21:47
Vraagje, ik zie online op maxrolls de lightning build met die balletjes.
Zelf heb ik het geprobeerd op lv62 met de aspect om het te laten draaien.
Wat ik merk is dat de balletjes snel verdwijnen, terwijl er online video's zijn die continu die balletjes blijven bestaan. Weet iemand hoe dit kan? Mis ik nog iets?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Laatst online: 16:44

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

r3mi3 schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 10:53:
Vraagje, ik zie online op maxrolls de lightning build met die balletjes.
Zelf heb ik het geprobeerd op lv62 met de aspect om het te laten draaien.
Wat ik merk is dat de balletjes snel verdwijnen, terwijl er online video's zijn die continu die balletjes blijven bestaan. Weet iemand hoe dit kan? Mis ik nog iets?
zijn het niet gewoon nieuwe casts van die spell?
zodra je mana hebt nieuwe spammen, en de build is (afaik, maar nog niet zo ver in verdiept) gefocussed op mana regen ook.

[ Voor 11% gewijzigd door TepelStreeltje op 29-10-2023 11:11 ]

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nahkriin
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 28-09 04:06
nu level 60 op mn 2e char een rogue normaal mn main.. speelt wel leuk maar ik mis mn sorc wel..
Ook fijn dat de laatste season journey alleen blood geeft -_-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• r3mi3
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 21:47
TepelStreeltje schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 11:10:
[...]

zijn het niet gewoon nieuwe casts van die spell?
zodra je mana hebt nieuwe spammen, en de build is (afaik, maar nog niet zo ver in verdiept) gefocussed op mana regen ook.
Ik denk het ook. Er is nog een passieve skill waarbij je mana terugkrijgt.
Dan inderdaad blijven spammen.
Bedankt voor de info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vads
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20:39
Ik twijfel om dit spel aan te schaffen. Een vriend en ik speelden deel 3 grijs op de PS. Hij heeft deel 4 al meerdere keren geprobeerd in te komen, maar ergert zich eraan dat vijanden met je meeschalen en dat je dus het effect van beter worden door een betere armor en krachten niet merkt omdat je vijanden dus ook sterker worden.
Hoe ervaren jullie dat?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Vads schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 14:05:
Ik twijfel om dit spel aan te schaffen. Een vriend en ik speelden deel 3 grijs op de PS. Hij heeft deel 4 al meerdere keren geprobeerd in te komen, maar ergert zich eraan dat vijanden met je meeschalen en dat je dus het effect van beter worden door een betere armor en krachten niet merkt omdat je vijanden dus ook sterker worden.
Hoe ervaren jullie dat?
Ervaar ik eigenlijk niet meer zoals voorheen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nahkriin
Hoe ervaren jullie dat?
je merkt late game wel degelijke power spikes, als je bepaalde items hebt / paragon points hebt.
gaat dan van 0 naar 100 erg snel kwa ''sterkte''

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Menace_1981
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 05-01 00:40
Hoe ervaren jullie dat?
Toen ik op lvl50 van WT2 naar WT3 ging moest ik opletten en ging ik ook nog wel eens dood. Nu ben lvl61 en doe ik alles met mn ogen dicht. Je merkt dus dat je in die WT sterker bent geworden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pstalman
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/X_MSqEkDZ8n3ggp7NQtlQDqtoOQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/WYwso3uEWTN4F1a4rz1Xmr5w.jpg?f=fotoalbum_large
Rood ipv groen? Maar hij is daar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Heb je hem mogen looten? :)

S
H
A
K
O
!

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• pstalman
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/crFxvDleKE87wrcNbYzeAk16vJw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/XNhoKIouOsxOIeU2c3OzlsmP.jpg?f=fotoalbum_large
tralalala

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En nog een max 20% ook nog eens? Hahahaha hoe nice.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• brandondlp
  • Laatst online: 22:23
Uber uniques zouden altijd max item level, max stat rolls en max aspect rol hebben sinds die 1.2. Patch. Zeer nice om er 1 te zien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gupfishy
Wat is voor levellen beter? Great staf of een wand met een focus..voor sorcerer. Heb een legendary great staff maar je kan 2 legendary hebben bij wand en focus. Alleen de greatstaff heeft weer betere stats.
Ik snap het niet.meer 😁

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bazziek
gupfishy schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 20:21:
Wat is voor levellen beter? Great staf of een wand met een focus..voor sorcerer. Heb een legendary great staff maar je kan 2 legendary hebben bij wand en focus. Alleen de greatstaff heeft weer betere stats.
Ik snap het niet.meer 😁
Voor levelen zou ik het gewoon op de hoogste dps houden

Acties:
  • +5 Henk 'm!
Het is wel geniaal om te zien hoe ze bij maxroll de guides aanpassen enzo. Ze zaten er met sommige specs een beetje naast. Waar barbarian maar 1 echt harde endgame build zou hebben is na grondig spelen nu duidelijk dat ze dit seizoen mega sterk zijn haha.

Dit is de nieuwe ge-update tier list.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IQTk0E7OJJWWFyeX_GhZyi9tIQI=/x800/filters:strip_exif()/f/image/vArhsnKTCG2vxDDajoAEleua.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@Ricmaniac had dat inderdaad ook al gezien en aangegeven in een eerdere post. Eerst waren er niet per se veel S tier builds beschikbaar en nu voor alle classes meerdere builds... op zich geinig want dan kan iedereen alles behalen.

Vandaag zal ik wel weer even aan de slag gaan met m'n rogue. Volgens bij ben ik ergens level 64 ofzo en huppel ik door wt3 heen. Begin steeds meer aspects en betere gear te vinden dus binnenkort maar eens naar wt4 toe. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buizerd__NL
Ricmaniac schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 23:21:
Het is wel geniaal om te zien hoe ze bij maxroll de guides aanpassen enzo. Ze zaten er met sommige specs een beetje naast. Waar barbarian maar 1 echt harde endgame build zou hebben is na grondig spelen nu duidelijk dat ze dit seizoen mega sterk zijn haha.

Dit is de nieuwe ge-update tier list.

[Afbeelding]
Ik vind het jammer, dat ze sommige builds compleet hebben omgegooid en helaas was ik verplicht om mijn build te wijzigen naar Walking Arsenal Barb. Omdat Dubble Swing niet echt meer aantrekkelijk was om te spelen, dat is alleen maar War Cry doen en spammen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Buizerd__NL schreef op maandag 30 oktober 2023 @ 08:08:
[...]

Ik vind het jammer, dat ze sommige builds compleet hebben omgegooid en helaas was ik verplicht om mijn build te wijzigen naar Walking Arsenal Barb. Omdat Dubble Swing niet echt meer aantrekkelijk was om te spelen, dat is alleen maar War Cry doen en spammen.
Het gaat mij wel lekker af met double swing. Moet wel zeggen dat walking Arsenal er veel vetter uit ziet :p

Maar ik zag een spec van Wudijo zijn double swing barb en die speelde zonder shouts. Was ook gewoon mega sterk. Er is niet 1 weg die naar Rome leid.

En het is niet zo dat maxroll de builds per se heeft gewijzigd hè 😝 blizzard is de leidende factor hier in.

[ Voor 8% gewijzigd door Ricmaniac op 30-10-2023 09:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
Ervaren jullie het spel ook al makkelijk? Die world bosses smelten echt door al die S tier builds. Soms nog geen 20 seconden. Terwijl je een timer van 15 minuten hebt! De enige echt uitdaging zit m in het pushen naar NM T100. Eerst maar eens level 100 halen ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hellfighter87
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 18:48
Alekz87 schreef op maandag 30 oktober 2023 @ 09:57:
Ervaren jullie het spel ook al makkelijk? Die world bosses smelten echt door al die S tier builds. Soms nog geen 20 seconden. Terwijl je een timer van 15 minuten hebt! De enige echt uitdaging zit m in het pushen naar NM T100. Eerst maar eens level 100 halen ;)
die world bosses waaren sowieso ook al in season 1 en pre season super makkelijk.
Zeker in wt4 waarvaak 80+ accounts bij zaten

Maar ik vind het wel lekker werken nu, lvlen gaat een stuk sneller dan in season 1 wat mij goed uitkomt.
Mob density is ook echt veel beter :).

Ik ben er vrij positief over, terwijl ik in season 1 dacht van dit is mijn laatste season :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-09 07:45

JSchut

.....

Levelen gaat inderdaad wel lekker. Voor mij gaat het niet te snel. Ik heb al mijn game tijd die ik heb sinds de launch van S2 in Daiblo gestopt en ben nu level 78 met m'n necro. Denk dat ik totaal 3/4 weken bezig ben met het halen van level 100. Nu ben ik ook niet eficient aan het levelen. Ben gewoon lekker aan het doen waar ik zin in heb. Soms ook gewoon waypoints verzamelen of side quests. Dat levert natuurlijk weinig XP op.

Season 2 heeft wel meer variatie gebracht. Echt een stuk leuker zo dan S1.

Net alles omgegooid naar Infinimist. Ging eerst niet zo lekker maar dat kwam omdat ik maar 10% lucky hit change had :D. Nu m'n gear aangepast zodat ik 40% heb en een extra 10% als ik een barrier heb. Speelt ineens een stuk lekkerder.

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alekz87
100% eens. Er is nu altijd wel een Helltide, legion baas, world baas, of vampire Helltide actief om je niet te vervelen. En tussendoor wat NM voor de glyphs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En de NMs die ik tot nu toe gedaan heb zijn ook lekker kort. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
  • Nu online
Ik vermaak me momenteel nog prima met mijn HOTA Barb van inmiddels LVL100. Ik moet nog 1 glyph naar lvl15 krijgen. Laatst in de Vampire Helltide een Banisched Lord's Talisman geloot! Ik mis nu alleen nog die unique pants. NM Tier 63 lukt zonder enig probleem al binnen 5 min. dus moet even kijken hoe ver ik kan komen (had nog geen tijd om hogere te craften, 63 was de hoogste die ik in stash had.

Nu wil ik natuurlijk nog van alles (Grantfather/ Doombringer etc). Maar man oh man... wat is dat Living Steel farmen een gedoe...

Duriel SOLO op LVL 96 (los van dat ik dat 1 keer heb gedaan en daarna in party mee kon gaan) was ook niet heel spannend meer.

Nu nog een keer bij Lillith naar binnen wandelen. Iets zegt mij dat ze me nog altijd one-shot. En als er iets is waar ik een hekel aan heb is dat 1 hit direct einde oefening is. Op een PC zou me dat prima lukken denk ik maar met controller alles ontwijken is toch lastig(er).

[ Voor 38% gewijzigd door Thalaron op 30-10-2023 13:27 ]

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb beide WT3 uber bosses gedaan. Maar die stellen niks voor. Het farmen van 300 en als je pech hebt 600 cinders kost vele malen meer tijd en moeite haha.

Ik ben nu level 65 en ga vandaag de capstone maar eens doen. Tijd voor WT4 en ancestral spul. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
  • Nu online
@RustStorm het verzamelen van die cilinders is 1, maar Helltides zijn niet 100% aanwezig en ik kan (en wil) niet 24/7 gamen.. In verhouding met hoeveel werk het kost om 3(...) Living Metal te farmen staat niet echt in verhouding met de andere benodigdheden. Maar goed, eenmaal de Mats binnen dan is het wel vrij snel geregeld allemaal gelukkig.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nahkriin
Alekz87 schreef op maandag 30 oktober 2023 @ 09:57:
Het is echt mega makkelijk... bosses zijn een joke en pushen voor NMD100 ben je uurtje mee bezig en kun je dat ook afvinken.
Season is leuk maar wederom weer niet echt endgame content. (die het waard is)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@Buizerd__NL deze wilde ik nog linken daarstraks maar vergeten. Double swing zonder shouts.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thalaron
  • Nu online
Ik mis mijn armory uit D3 voor meer diversiteit in builds afwisselen. WW barb voor speed en HotA voor push bv.. maar helaas.

Ik hoop dat dit ooit nog terugkeert…

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Thalaron schreef op maandag 30 oktober 2023 @ 14:52:
Ik mis mijn armory uit D3 voor meer diversiteit in builds afwisselen. WW barb voor speed en HotA voor push bv.. maar helaas.

Ik hoop dat dit ooit nog terugkeert…
100% dat mag voor mij echt de eerste functie zijn waar ze op focussen

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Thalaron schreef op maandag 30 oktober 2023 @ 14:04:
@RustStorm het verzamelen van die cilinders is 1, maar Helltides zijn niet 100% aanwezig en ik kan (en wil) niet 24/7 gamen.. In verhouding met hoeveel werk het kost om 3(...) Living Metal te farmen staat niet echt in verhouding met de andere benodigdheden. Maar goed, eenmaal de Mats binnen dan is het wel vrij snel geregeld allemaal gelukkig.
En dat is precies ook een onderdeel van de tijd en moeite wat ik bedoelde. Het is niet zo dat ze ieder uur gewoon van gebied veranderen zoals de vampieren dat wel doen... ;)

Tssssssss... nou ja. :) we hebben nog tot eind januari. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buizerd__NL
Ricmaniac schreef op maandag 30 oktober 2023 @ 14:47:
@Buizerd__NL deze wilde ik nog linken daarstraks maar vergeten. Double swing zonder shouts.

[YouTube: No Shouts Double Swing Barb RULES! Full Build Guide]
Thanks! Deze build lijkt die een beetje op mijn vorige build en had ook geen Shouts. Maar ik mis hier Iron Mealstrom skill erin, deze zit wel weer bij Walking Arsenal Barb.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Capstone naar wt4 afgerond. Morgen weer een dag. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
  • Nu online
Zó irritant.. 8e poging met HotA Barb Lillith (Solo) neer. Ga ik bij de laatste attack alsnog dood. Wel achievement gehaald maar tsja.. geen enkele loot :/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kanter
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 20:13
M'n Blood Surge necro is nu level 58. Heb gerespecced naar "endgame" build. Gaat opzich wel goed alleen nog last van lege resource af en toe. Gear vinden is wel puzzelwerk af en toe.

Die blood harvest vind ik wel leuk om te doen. Lekker dichte mob packs en alles opblazen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 15:10
Gister eindelijk de hellhamer gedropt aan het einde van de avond, vanavond maar een kijken of het ook echt beter is dan mijn "oude" 925 +25 item. (Hellhamer is een 905 item oid). Puur was mijn oude wapen +150 meer dps. Ik gok dat het wel goed zit ivm de stats op de hellhamer.

Nu mijn paragon board reseten en beginnen met het min/maxen

Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pater
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-09 14:57

Pater

Terry Tate

RustStorm schreef op maandag 30 oktober 2023 @ 21:20:
Capstone naar wt4 afgerond. Morgen weer een dag. :)
Same here! Met een ball lightning sorcerer van level 57. Was wel erg squishy, maar samen met een toevallig aanwezige level 62 Druid hebben we na wat pogingen die echo of Elias neergekregen. Ik moest erg lachen om onze gezamenlijke overwinningsdansje (heel snel ronddraaien). Dus nu WT4! B)

If we are all God's children, what makes Jesus so special?

Battle.net tag

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Top joh deze build, ben er gister een Barb voor gestart en inmiddels level 51. Speelt leuk en geen shouts is ook een W. Thank voor 't linken (y)

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Buizerd__NL

Sinds gisteren heeft Maxroll.gg ook een Kratos Walking Arsenal build staan, ik volgde deze al bij Icy-Viens maar Maxroll.gg heeft inhoudelijk beter voor me kaar.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Heb geen kans gehad om te spelen gisteren. Misschien vanavond een gelegenheid. Ik sta nu alweer 4 dagen onvrijwillig droog van D4 en had allang 100 kunnen zijn, maar helaas. Ben nog steeds lvl83 met een overvolle stash en tassen.
Speaking of, waarom kunnen we wel stash space bijkopen, maar geen bags? En een paar professions zouden ook best een aanvulling zijn. Blacksmithing, engineering, tailoring. Of denk ik nu te WoW? Ik zie het wel zitten om m’n characters rond te laten reizen op een Mechano Hog. 😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Hoe is eigenlijk het huidige season vergeleken met het vorige? Ik heb vorige week of de week daarvoor of zo al even gespeeld, maar vond het nog niet echt dat ik zeg: ik blijf plakken, ik weet dus niet hoeveel ik komend seizoen zal gaan spelen, vooralsnog ondanks de veranderingen voelt het qua gameplay wel een beetje meer van hetzelfde. Is er ook meer activiteit binnen de GoT 1 clan? :) Misschien speel ik teveel solo, ik zou het tof vinden als ik ook een keer een level 100 character zou weten neer te zetten. :)

[ Voor 9% gewijzigd door CH4OS op 31-10-2023 09:59 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jack_Mojo
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 28-09 08:43
London schreef op dinsdag 31 oktober 2023 @ 09:37:
[...]

Top joh deze build, ben er gister een Barb voor gestart en inmiddels level 51. Speelt leuk en geen shouts is ook een W. Thank voor 't linken (y)
Laat ik nou toevallig van het weekend een barb hebben gemaakt en ik was nog zoekende naar een build.

Deze ook gemaakt en speelt erg leuk inderdaad! :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• X-Kiwi
  • Laatst online: 21-09 19:30
Poops_McGhee schreef op dinsdag 31 oktober 2023 @ 09:54:
Heb geen kans gehad om te spelen gisteren. Misschien vanavond een gelegenheid. Ik sta nu alweer 4 dagen onvrijwillig droog van D4 en had allang 100 kunnen zijn, maar helaas. Ben nog steeds lvl83 met een overvolle stash en tassen.
Speaking of, waarom kunnen we wel stash space bijkopen, maar geen bags? En een paar professions zouden ook best een aanvulling zijn. Blacksmithing, engineering, tailoring. Of denk ik nu te WoW? Ik zie het wel zitten om m’n characters rond te laten reizen op een Mechano Hog. 😂
Ik meende dat de developers hadden aangegeven dat [alles] rondom een character ingeladen wordt zodra men elkaar tegen komt in de speelwereld. Zoals bij een Legion Event, worden niet alleen bijvoorbeeld 9 characters ingeladen, maar ook 9x al hun items in tas, in banktabs etc. Teveel bags of banktabs zou teveel geheugen kosten.

Iets wat een 'paar jaar geleden' bij WoW geen enkel issue was.

Kiwi !

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Bint
  • Laatst online: 23:08
ok, heb ik gewoon twee keer de uber unique ring of starless skies" en gisteren zag ik opeens dat Ahavarion, spear of lycander in mijn inventory zat. Ik dacht dat ik er niets aan had, gezien mijn ball lightning build, maar die Ahavarion lijkt me toch een partij bruikbaar te zijn, en sowieso erg leuk!

ball lightning is gebaat bij attackspeed, en laat er nou net 30% attacspeed op zitten. Aangezien er geen mana issues zijn door flickerstep/tibaults will, kan ik het verdragen dat ik geen offhand meer heb. Wellicht is het zelfs wat sterker (ook vanwege de hogerer DPS op een 2h). Afijn, toch wat blij met de drops

Memories of yesterday, will grow, but never die

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Kiwi
Bij level 55 hebben een vriend en ik samen capstone T4 geprobeerd, maar na tal van wipes toch maar op moeten geven bij de baas.

Nieuwe poging na wat levelen (ik lvl60 druid, hij lvl 65 rogue) ging erg gemakkelijk. Dus meteen de dungeon naast tree of whispers in gedoken om Echo of Varshan er achteraan te doen. Zelfs met 70% poison resist was dat een erg pittig gevecht. Na 3 (lange) pogingen pas gelukt.

Zelf volg ik de online build genaamd 'Cocaine Bear', oftewel alles op werebear Pulverise / Trample / Grizly rage, zonder companions. De basis is een unique die al gedropt is, waarmee ik permanent in bear form zit.

[ Voor 7% gewijzigd door X-Kiwi op 31-10-2023 15:32 ]

Kiwi !

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik heb zin om WT4 onveilig te maken... (alhoewel... strikt genomen maken we de boel juist veiliger met elkaar... ;) )

En om eens wat uniques te farmen. Volgens mij kan ik een of andere unique dagger in combinatie met bepaalde unique pants wel gebruiken...

Vooralsnog geen geluk gehad jn dezen.

Maar nu nog werken. :-(

[ Voor 13% gewijzigd door RustStorm op 31-10-2023 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22:03
Weet iemand het volgende:

Als je diablo 4 op steam hebt, kun je dan ook samen spelen met menesen op de ps5 ? (vrienden)
Hoe voeg je hun dan toe op steam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bazziek
Aggressor schreef op dinsdag 31 oktober 2023 @ 15:57:
Weet iemand het volgende:

Als je diablo 4 op steam hebt, kun je dan ook samen spelen met menesen op de ps5 ? (vrienden)
Hoe voeg je hun dan toe op steam?
Neem aan dat je met Steam ook moet inloggen op een battle.net profiel? Zou dus gewoon moeten kunnen

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Oef...., dit is confronterend....... stats voor season 1 in de email gekregen....

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JPN1XxO6F5Blqtl8Vq4b3BKUDOs=/800x/filters:strip_exif()/f/image/hHQInWcFKqxVGf4BBF5Q1XWm.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Titu
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 17-07 08:35
Poops_McGhee schreef op dinsdag 31 oktober 2023 @ 16:09:
Oef...., dit is confronterend....... stats voor season 1 in de email gekregen....

[Afbeelding]
haha cool, heb jij je ergens voor ingeschreven om dat overzicht te krijgen ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• X-Kiwi
Dat overzicht had ik ook wel willen hebben, helaas geen S1 gespeeld. Was al begonnen met mijn character voordat S1 gestart was, dus gewoon doorgegaan op eternal. Zat volgens mij geen 500+ uur in, maar ook wel een confronterend aantal.

Kiwi !

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bazziek
Titu schreef op dinsdag 31 oktober 2023 @ 16:10:
[...]

Ik had em ook in de mail zonder me ergens voor in te schrijven. 6 uur in season 1 :+ Zit ik inmiddels wel goed overheen in s2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Titu schreef op dinsdag 31 oktober 2023 @ 16:10:
[...]

Komt volgens mij gewoon voor iedereen met een bnet account. Deze mails komen van Blizzard zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Titu
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 17-07 08:35
Poops_McGhee schreef op dinsdag 31 oktober 2023 @ 16:17:
[...]

Komt volgens mij gewoon voor iedereen met een bnet account. Deze mails komen van Blizzard zelf.
ahh oke, ik heb nog niks ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Titu schreef op dinsdag 31 oktober 2023 @ 16:18:
[...]

ahh oke, ik heb nog niks ontvangen.
Ik heb hem gisterenavond laat binnen gekregen, dus misschien moet je hem nog krijgen. Ze mailen in batches, voor zover ik begrepen heb.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kowlier
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 30-04 16:53
awtch :

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MsKqFemO8ar40KTvN3kZXVsM5AE=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/9ERo26Wtz7SosWgZGXqvGzoF.png?f=user_large

dit seizoen is toch al een stuk beter, maar het feit dat je verplicht bent helltides te farmen voor enchantment maths is wel zuur. als ik 1 ding niet graag doe is het half lege zones grinden in de hoop dat er genoeg cinders droppen, om dan net genoeg maths te hebben om misschien 4 upgrades te doen.

PSN - ps4 : sir_kowlier

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kowlier schreef op dinsdag 31 oktober 2023 @ 16:28:
awtch :

[Afbeelding]

dit seizoen is toch al een stuk beter, maar het feit dat je verplicht bent helltides te farmen voor enchantment maths is wel zuur. als ik 1 ding niet graag doe is het half lege zones grinden in de hoop dat er genoeg cinders droppen, om dan net genoeg maths te hebben om misschien 4 upgrades te doen.
Zet cross platform uit. Dan heb je het hele rijk nagenoeg voor jezelf en kun je farmen met alle gemak.

Ik heb het sowieso uitgezet, omdat het voor niemand leuk is om achter een farmende balletjes sorc aan te rennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ohmarinus
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 27-09 16:10
kowlier schreef op dinsdag 31 oktober 2023 @ 16:28:
awtch :

[Afbeelding]

Volledig mee eens, het staat mij ontzettend tegen om Helltides te moeten grinden. Waarom droppen de niet gewoon forgotten souls met een % kans wanneer je legendaries farmt? Er moeten sowieso voor alles wat je in een spel wil doen een paar alternatieve wegen zijn die je kunt volgen. Voor de meeste zaken is dat goed geregeld in D4, maar die occultist blijft mij een doorn in het oog haha. Vorig seizoen zat je kwa geld in de problemen om te kunnen enchanten, en dit seizoen is de enige manier dus om een uur lang Helltides te doen voor je mats.

Well, raad eens? Ik kan vaak maar een uurtje tussendoor spelen, en telkens is de helltide net voorbij, of begint 'ie net als ik weer moet stoppen :+
Poops_McGhee schreef op dinsdag 31 oktober 2023 @ 16:32:
[...]

Zet cross platform uit. Dan heb je het hele rijk nagenoeg voor jezelf en kun je farmen met alle gemak.

Ik heb het sowieso uitgezet, omdat het voor niemand leuk is om achter een farmende balletjes sorc aan te rennen.
Ja, scheelt dit zoveel dan? Ik dacht dat het redelijk 50/50 was kwa spelers van andere platforms. Het lijkt mij dat je dan gewoon met meer spelers van je eigen platform wordt opgezadeld als je het uitzet?

[ Voor 17% gewijzigd door Ohmarinus op 31-10-2023 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowlier
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 30-04 16:53
Poops_McGhee schreef op dinsdag 31 oktober 2023 @ 16:32:
[...]

goh, het is niet per se lege zones die het probleem zijn, vooral de droprates van cinders. zat gisteren in een helltide area maar na een half uur had ik misschien 80 cinders gevonden. dan is er toch ofwel iets mis met de droprate ofwel die omgevingen...

PSN - ps4 : sir_kowlier

Acties:
  • +1 Henk 'm!
kowlier schreef op dinsdag 31 oktober 2023 @ 16:37:
[...]

goh, het is niet per se lege zones die het probleem zijn, vooral de droprates van cinders. zat gisteren in een helltide area maar na een half uur had ik misschien 80 cinders gevonden. dan is er toch ofwel iets mis met de droprate ofwel die omgevingen...
Da's gek. De laatste keer dat ik een Helltide rende, 5 dagen geleden, had ik na een half uurtje farmen al dik 600 cinders in de tas. Ik doe ook de events die ik daar tegenkom. Misschien ligt het eraan hoe snel je kunt farmen. Met een balletjes sorc heb je hele velden zeer snel leeg gemaaid.
Ik heb ook makkelijk die Journey objectives mbt cinders farmen en kisten openen gehaald, behalve dan die van 5000 cinders. Die moet ik nog halen.

Vanavond kan ik weer wat spelen en zal dan een Helltide rennen om te kijken hoeveel ik in een uur kan farmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Kiwi
kowlier schreef op dinsdag 31 oktober 2023 @ 16:37:
[...]

Het is heel wisselend. Meestal heb ik zo die 300 cinders bij elkaar, maar gisteren was het een zowel groen als rood gebied tegelijk en toen dropte er bijna niets. In een kwartier flink doorlopen slechts 75 op weten te sparen. We kwamen ook maar weinig mobs tegen - vrij lege helltide.

Kiwi !

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ohmarinus schreef op dinsdag 31 oktober 2023 @ 16:33:

Ja, scheelt dit zoveel dan? Ik dacht dat het redelijk 50/50 was kwa spelers van andere platforms. Het lijkt mij dat je dan gewoon met meer spelers van je eigen platform wordt opgezadeld als je het uitzet?
Ik speel op de PS5 en dan scheelt dat enorm. Ik kom nauwelijks iemand tegen en zie ook nauwelijks iemand in de 'social' tab in de buurt. Het kan zo een uur duren, voordat ik toevallig langs een andere speler kom. En in towns ben ik ook nagenoeg altijd alleen. Dat is wel fijn bij het verkopen van zooi en je hebt geen rijen bij de wardrobe/stash.
Alleen bij World Bosses zet ik het soms weer aan, omdat je anders een best klein clubje spelers hebt, wat bij Legion Events dan weer geen probleem is.
Misschien dat het niet veel scheelt als je op de PC speelt, maar voor PS5 spelers scheelt het best enorm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-09 07:45

JSchut

.....

Ik heb momenteel een chronisch tekort aan Veiled Crystals.
Alles verbruikt met enchanting. Toch maar meer oppakken en meer salvagen dan. Meestal skip ik alle gele drops en sacred items. Niet handig blijkbaar :P

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Kiwi
Poops_McGhee schreef op dinsdag 31 oktober 2023 @ 16:46:
[...]

Ik speel op de PS5 en dan scheelt dat enorm. Ik kom nauwelijks iemand tegen en zie ook nauwelijks iemand in de 'social' tab in de buurt. Het kan zo een uur duren, voordat ik toevallig langs een andere speler kom. En in towns ben ik ook nagenoeg altijd alleen. Dat is wel fijn bij het verkopen van zooi en je hebt geen rijen bij de wardrobe/stash.
Alleen bij World Bosses zet ik het soms weer aan, omdat je anders een best klein clubje spelers hebt, wat bij Legion Events dan weer geen probleem is.
Misschien dat het niet veel scheelt als je op de PC speelt, maar voor PS5 spelers scheelt het best enorm.
Maar zoveel last heb je toch niet van andere spelers?
Als je bijvoorbeeld een quest doet om 5 prisoners te bevrijden, dan zou dat in andere online spellen een race zijn wie het eerst tagt. Maar Diablo is juist heel coulant: als je in de buurt bent terwijl een willekeurige andere speler iets voor een quest doet, dan krijg jij ook de loot / het resultaat.

Vind het soms zelfs wel handig in Helltides, dan liggen er stapels met cinders klaar omdat een ander groepje er net langs is gekomen. Voelt als geld op straat vinden :+

Bij world bosses en legions vind ik het zelfs met cross play wel vaak rustig: soms maar 3-5 man. Speel ook PS5 met altijd crossplay aan.

Kiwi !

Acties:
  • +1 Henk 'm!
X-Kiwi schreef op dinsdag 31 oktober 2023 @ 16:52:
[...]

Maar zoveel last heb je toch niet van andere spelers?
Als je bijvoorbeeld een quest doet om 5 prisoners te bevrijden, dan zou dat in andere online spellen een race zijn wie het eerst tagt. Maar Diablo is juist heel coulant: als je in de buurt bent terwijl een willekeurige andere speler iets voor een quest doet, dan krijg jij ook de loot / het resultaat.

Vind het soms zelfs wel handig in Helltides, dan liggen er stapels met cinders klaar omdat een ander groepje er net langs is gekomen. Voelt als geld op straat vinden :+

Bij world bosses en legions vind ik het zelfs met cross play wel vaak rustig: soms maar 3-5 man. Speel ook PS5 met altijd crossplay aan.
Nou, ik heb in principe geen last van andere spelers, maar ik vind het gewoon fijn om solo te spelen, zoals ik in Diablo games gewend ben.
Zelf vind ik er niet veel aan om in een gebied te komen, waar net een groepje heeft gefarmd. Je kunt dan wel makkelijk cinders/blood lures/loot oppakken, wat sowieso toch al geen probleem is met een balletjes sorc, maar je mist dan wel de XP. En ik zit dan ook niemand op dezelfde manier in de weg.

[ Voor 6% gewijzigd door Poops_McGhee op 31-10-2023 17:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 26-09 11:26
Inmiddels level 95 bereikt met mijn Necro in season 2. In het begin met een summoner build gespeeld, daarna iets met Shadow gedaan door een Unique wapen en nu al een tijdje met een Blood Lance build bezig. I.c.m. vamperic skills echt super tankt met heerlijke healing. Toch begint ook dat uiteraard te 'vervelen' en wil ik wat anders pakken.

Nu heb ik een Deathless Visage in m'n stash liggen en dacht ik richting Bone Spear te gaan. Maar zojuist bij m'n 1e keer Duriel doen dropte er een Black River. Howl from Below ligt ook in de stash dus een Infinimist build is ook goed mogelijk.

Wat is jullie ervaring qua speelstijlen? Wat is leuker? Bone spear lijkt misschien weer veel op Blood Lance, dus maar voor de mist build gaan? Keuzes keuzes.. en dat allemaal zonder armoury wat wisselen irritant maakt :p

<GoT>NightStalker

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Wow... een 3Gb update voor d4? Hmmmz....

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Buizerd__NL
Bug fixes

GAMEPLAY UPDATES
Paragon Board
Added a Refund All button to Paragon Boards.
Developer’s Note: Players communicated that reworking all or most of their Paragon Points was a common occurrence. We've added this button to make it easier to do big respecs, along with the increases to Gold income from Whispers in Season of Blood.

Training Dummy
Players can test their mettle against a new inanimate and un-killable foe—the Training Dummy! The dummy is located in an underground room, the entrance can be found in Kyovashad. The training room contains a stash and the Training Dummy. Players can choose between attacking one Training Dummy or a small group of them, and dictate whether each Training Dummy is of Normal, Elite, or Boss monster difficulty.

Season of Blood
Blood Wells now drop more piles of potent blood, slightly increasing the total average amount dropped.
Previous: 1 pile of 45-60 Potent blood
New: 8 piles of 5-9 each
Added additional information to Vampiric Power tooltips to clarify what their next Rank will increase.
Added additional information to the Vampiric Powers upgrade screen that communicates the amount of Pacts required and the power’s activation cost.
Miscellaneous
The search area has been reduced for all Whispers that require the player to find and kill a specific monster.

BUG FIXES
Accessibility
Fixed an issue where the Screen Writer wouldn't fully read the Hunter's Acclaim title.
Dungeons and Events
Fixed an issue where progress in the Halls of the Damned dungeon could be reset from leaving the area during the Travel to the Sepulchrum objective.
Fixed an issue with the Whispering Pines dungeon where doors could randomly appear in areas they shouldn't. (What lies behind door number 3? HELL!)
Fixed an issue where the Waves of Darkness event sometimes didn’t reward grim favors.
Gameplay
Fixed an issue where Shrine Buffs would not apply when activated while mounted.
Fixed an issue where Varshan could stop attacking if his path to the center of the arena was obstructed.
Fixed an issue where Temerity would only apply its Overheal barrier at full health instead of including excess healing when a source of healing would take the player beyond full Life.
Fixed an issue where monsters spawned by Hell Portals in a Nightmare Dungeon didn't properly scale their Life to the number of party members.
Fixed an issue where Aridah could become indefinitely idle if staggered within a particular window.
Fixed an issue where the Sorcerer's Ice Shards skill could miss short targets when cast from an area of higher elevation.
Fixed an issue where the player could avoid area of effect (AOE) damage while fighting The Beast in the Ice by standing in a particular area of the arena.
Fixed an issue where Aspect of Artful Initiative would not proc the damage reduction from the Explosive paragon glyph.
Fixed an issue where Aspect of Artful Initiative was not properly scaling with Item Power.
Fixed an issue where players were unable to revive their party members while under the effects of Chill.
Quests
Fixed an issue where progression could be blocked during The Blind Eye quest if destructible terrain was broken from a distance during the Find a Way Out step.
Fixed an issue where scorpions would not spawn during the Final Straw quest if the Quest was abandoned and restarted.
Fixed an issue where some NPCs in Jirandai would disappear if Helltide was active in the area, blocking the ability to turn in certain Quests that had associated NPCs in the town.
Fixed an issue where Theya could keep respawning without dropping the item for the Sight to Madness quest, which could block progression.
Fixed an issue where Druid players could have progression blocked on their Class Quest if they attempted the Investigate Fainne step while other players were killing monsters in the same area.
Season of Blood
Fixed an issue where Blood Lure Receptacles could be activated without getting rewards in Local Co-Op play.
Fixed an issue where the Sanguine Pillar in the Sanguine Battery event didn't have its life scale properly in Nightmare Dungeons, making it very easy for enemies to destroy.
Fixed an issue where Vampiric Curse could be applied to non-hostile objects.
Fixed an issue where Seeker Caches could drop more than once when a player swapped between different parties.
Fixed an issue where the Blood Seal menu couldn't be navigated properly with the D-Pad on controllers while inspecting equipped blood seals.
Fixed an issue where Evade and non-damaging Skills could trigger Hemomancy.
Fixed an issue where swapping between keyboard and controller while upgrading Vampiric Powers would consume Potent Blood without applying the upgrade.
Fixed an issue where removing a Pact while in the Vampiric Powers tab would cause equipment tooltips to malfunction.
Fixed an issue where the tooltip implied that Durability would be restored to a damaged item after removing a Pact from it.
Fixed an issue where the player could get stuck behind a Seeker's Cache in Hawezar during the Blood Harvest event.
Fixed an issue where the Glacial Fissure attack from the Beast in the ice could deal damage through walls and outside of the boss area.
Fixed an issue where the Summons of the Deathless quest could have its progression blocked if not all players in the party were alive when starting the Speak to Erys step.
Fixed an issue where the Magistrate's Notice could be inaccessible during the Blood Money quest if another player in the party didn't have the Quest active.
Fixed an issue where Flickerstep's affix would occasionally not activate when using Metamorphosis.
Fixed an issue where the description of the Domination vampiric power described the effects of Chill when it should have described the effects of Frozen.
Fixed an issue where the Blood Bishop's Flesh Sacks were not properly damaging players.
Fixed an issue where Stored Souls could get spent by the Sorcerer’s defensive auto-cast Skills such as Ice Armor and Frost Nova.
Fixed an issue where using the Metamorphosis Blood Seal while having Oculus equipped would result in Teleport evade charges not renewing properly.
Fixed an issue where exiting the Blood Seal upgrade screen too quickly could result in being unable to upgrade the Blood Seal again until you restarted the game.
Fixed an issue where Scroll of Amnesia would not go to the Lost Stash if left on the ground and the player left the area.
Fixed an issue where the Sack of Vampiric Torques would drop rings instead of amulets.
User Interface and User Experience
Fixed an issue where Several towns were missing a Stash icon in their waypoint tooltip on the Map.
Fixed an issue where Achievement progression percentage was not consistent in all places it is displayed.
Fixed an issue where Inventory sorting didn't function properly while interacting with vendors or crafters.
Fixed an issue where killing a monster with Metamorphosis didn't reward a soul stack.
Fixed an issue where the new item indicator would persist on the Quest tab after the item was used or turned in.
Fixed an issue where the tooltip for Damage Reduction on armor could be inaccurate at higher armor levels.
Fixed an issue where Social Wheel actions (emotes, trade, etc.) would not work properly while in the Immunity bubble at the end of a Nightmare Dungeon.
Fixed an issue where the Social Wheel customization tab wouldn't function properly when multiple players in Local Co-Op attempted to use it simultaneously.
Fixed an issue where the tooltips for Aspect of Untimely Death and Berserking displayed their bonuses as additive instead of multiplicative.
Fixed an issue where the completion pop-up for the Missing Pieces quest displayed an incorrect image.
Fixed an issue in the Codex of Power menu where the Seasonal Realm filter could be active in Eternal Realm games.
Fixed an issue where the tooltip for Aspect of Raw Might didn't display its multiplicative damage indicator.
Fixed an issue where the tooltip for Aspect of Elements had no damage type indicator on its tooltip and was incorrectly granting an additive bonus instead of multiplicative.
Fixed an issue where Enhanced Fireball's tooltip stated that its benefit was dependent on distance traveled.
Fixed an issue where the Campfire Buff description was displaying the incorrect experience percentage bonus (Note: Bonus experience players have been receiving was already functioning correctly).
Miscellaneous
Fixed an issue where using a Chaos Scroll while exiting the Fields of Hatred could disconnect the camera from the player.
Fixed an issue where Reins of the Bloody Liquid Steed Mount Cosmetic was not rewarded for defeating Echo of Lilith.
Developer’s Note: This will be rewarded retroactively for any players that have already defeated Echo of Lilith. These players will receive the Mount upon logging in after installing Patch 1.2.1.

Fixed an issue where Cinders would not be reset once a Helltide ended.
Fixed an issue where the Cinder cost of the Tortured Gift of Living Steel was 280 instead of the displayed 300. It now costs 300 Cinders.
Fixed an issue where riding a Mount that had no armor would cause the player character to appear as carrying invisible reins.
Fixed an issue where the dagger option was not available at the Purveyor of Curiosities for Sorcerers.
Fixed an issue where Uber Unique items were not always dropping at their maximum roll values.
Various performance, stability, and visual improvements.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Ik haat het hoeveel mensen ik zie met mtx uit de shop. En ik haat het ook hoe tof die Barb set en Invincible zijn.

Bah.

Bedankt voor het lezen!

Edit: Goede patchnotes voor een tussenpatch.

[ Voor 13% gewijzigd door London op 31-10-2023 18:53 ]

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Alekz87
Ik heb t idee dat blizzard echt hun best doet om deze game tof te maken. Ik vermaak me dan ook kostelijk! Level 81 necro infiminist. Lord Zir 2 keer gedaan. Tof die nieuwe baas!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Alekz87 schreef op dinsdag 31 oktober 2023 @ 19:08:
Ik heb t idee dat blizzard echt hun best doet om deze game tof te maken. Ik vermaak me dan ook kostelijk! Level 81 necro infiminist. Lord Zir 2 keer gedaan. Tof die nieuwe baas!
Beter dat dan dat ze er bewust een zooitje van maken en de speler maar laat verrotten :D

Als ik kan spelen vermaak ik me ook kostelijk. Ze zijn de goeie weg ingeslagen. Heel benieuwd wat de eerste update gaat inhouden.
Pagina: 1 ... 148 ... 214 Laatste