Memories of yesterday, will grow, but never die
Ik had laatst mij even vergist in hoe sterk Duriel is… op LVL 77 (HOTA Barb) maar lukte dus niet. Alle andere zaken met gemak. Nu LVL 91 maar geen idee hoe het er nu voor staat.
Ik speel niet echt met groepen en gewoon wat casual solo. Op Console is even iemand wat vragen ook wat meer gedoe natuurlijk. Kost vrij veel tijd voor benodigde mats dus tsja…
Ik spaar nog maar even door tot ik LVL 95 ben denk ik.
SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW
Xbox Live: Chevalric
Denk dat ik die ook niet alleen wil proberen.. Uber lilth of welke baas dan ook nog nooit gedaan in D4, nog nooit een char zo hoog geleveld..
AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD
Ondanks dat je bergen loot krijgt, valt me op dat build specifieke aspects niet vaak droppen op legendary gear. Het meeste gaat de scrapper in en heel heel af en toe kan ik een aspect pakken die ik nodig heb. Je krijgt dus wel veel, maar makkelijker aspects farmen is het niet geworden. 😂RustStorm schreef op zaterdag 28 oktober 2023 @ 09:44:
Gisteren weer even gespeeld en richting level 50 gegaan en capstone voor WT3 voltooid. Direct in WT3 enorm veel loot / upgrades gekregen - in dps en niet in statsVandaag denk ik weer even spelen zodra de tijd het toelaat.
Eens zien wat ik dan allemaal ga doen en proberen. Misschien toch maar eens een NM dungeon ofzo gaan runnen denk ik.
Vanmorgen toch even kunnen spelen. Ik zit weer in het schuitje van Raiment chest farmen. Leuk dat je nu kunt Target farmen, maar dan moet het wel droppen. En nee, Varshan, ik hoef niet elke keer weer nieuwe Frostburn handschoentjes.
iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.
Dat verschilt. Op lvl 80 konden me vriend en ik Duriel killen met onze Sorc BL en rogue, maar sommige lukt het pas later. Duriel is in ieder geval een lvl 100 boss, rest is 75-85Alekz87 schreef op zaterdag 28 oktober 2023 @ 14:58:
Welk level moet je zijn om de andere bazen te doden. Dus niet Uber Lillith.
Beginnend BBQer, kan nooit kiezen, PC gamer voor het leven.
Oke Ben level 74 infiminist necro. Nog even doorlevelen dus. Zijn hier, tegen die tijd, mensen die geïnteresseerd zijn om deze bazen in een party van 4 te killen en te “farmen”?Adeadly schreef op zaterdag 28 oktober 2023 @ 15:14:
[...]
Dat verschilt. Op lvl 80 konden me vriend en ik Duriel killen met onze Sorc BL en rogue, maar sommige lukt het pas later. Duriel is in ieder geval een lvl 100 boss, rest is 75-85
iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.
PSN: bollsie
Als je nog geen paragon points in latere boards hebt, dan blijf je erg squishy. Daarna ben je gewoon squishy, tenzij je boards kiest met veel defensive dingen. Maarja, dan lever je weer in op DPS, dus het is of het een of het ander.sjufke schreef op zaterdag 28 oktober 2023 @ 15:20:
Level 50 behaald met mijn Necro. Meteen respec gedaan naar de bone spear build, maar dat wil totaal niet vlotten. Ben zo squishy. Dat was met de blood surge build totaal niet. Misschien toch maar eens naar die vampiric powers kijken, heb daar nog niks aan gedaan.
Ja die powers helpen echt wel enorm.. op level 50 had ik die ik veel gebruik al op level 3.. ondertussen op level 85, en alle vamp powers al max en ook die board al uitgespeeld.sjufke schreef op zaterdag 28 oktober 2023 @ 15:20:
Level 50 behaald met mijn Necro. Meteen respec gedaan naar de bone spear build, maar dat wil totaal niet vlotten. Ben zo squishy. Dat was met de blood surge build totaal niet. Misschien toch maar eens naar die vampiric powers kijken, heb daar nog niks aan gedaan.
19k dmg op mijn CL nu, dat gaat nog steeds wel lekker omhoog. Beetje in NM dungeons aan t aankloten om toch mijn Glyps maar wat te boosten.. + non physical dmg helpt wel lekker.
AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD
Het is vreselijk... want ik zie door de bomen de aspects niet meer... ik moet echt continu kijken op een website of het er eentje is die ii nodig heb... zie er gewoon geen logica in...Poops_McGhee schreef op zaterdag 28 oktober 2023 @ 14:36:
[...]
Ondanks dat je bergen loot krijgt, valt me op dat build specifieke aspects niet vaak droppen op legendary gear. Het meeste gaat de scrapper in en heel heel af en toe kan ik een aspect pakken die ik nodig heb. Je krijgt dus wel veel, maar makkelijker aspects farmen is het niet geworden. 😂
Vanmorgen toch even kunnen spelen. Ik zit weer in het schuitje van Raiment chest farmen. Leuk dat je nu kunt Target farmen, maar dan moet het wel droppen. En nee, Varshan, ik hoef niet elke keer weer nieuwe Frostburn handschoentjes.
Dus ram alles in m'n stash rn als ik zin heb ga ik eens kijken of er iets bij zit.
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
<Got>Endurat#2586
Ik kwam vanmorgen op het punt dat ik die stash echt moet legen, want er kan niks meer bij. Maar er moet nog wel een volle tas in, dus......., het rotklusje om de stash op te ruimen staat op het programma voor na het weekend, als ik weer tijd heb om te spelen. Zie er zo niet naar uit, maar het moet welRustStorm schreef op zaterdag 28 oktober 2023 @ 17:41:
[...]
Het is vreselijk... want ik zie door de bomen de aspects niet meer... ik moet echt continu kijken op een website of het er eentje is die ii nodig heb... zie er gewoon geen logica in...
Dus ram alles in m'n stash rn als ik zin heb ga ik eens kijken of er iets bij zit.
Ik stel dit ik ook vaak uit. Maar door die vampire zone heb ik zo goed als alles vol met legendarische items. Ik verwijder sowieso alle low rolls eigenlijk. Tenzij ik m echt hard nodig heb.Poops_McGhee schreef op zaterdag 28 oktober 2023 @ 23:50:
[...]
Ik kwam vanmorgen op het punt dat ik die stash echt moet legen, want er kan niks meer bij. Maar er moet nog wel een volle tas in, dus......., het rotklusje om de stash op te ruimen staat op het programma voor na het weekend, als ik weer tijd heb om te spelen. Zie er zo niet naar uit, maar het moet wel
Gelukkig is het nou wel iets makkelijker geworden door die search die ze er in gestopt hebben, dan is het makkelijker om te zien of je aspects dubbel hebt.Poops_McGhee schreef op zaterdag 28 oktober 2023 @ 23:50:
[...]
Ik kwam vanmorgen op het punt dat ik die stash echt moet legen, want er kan niks meer bij. Maar er moet nog wel een volle tas in, dus......., het rotklusje om de stash op te ruimen staat op het programma voor na het weekend, als ik weer tijd heb om te spelen. Zie er zo niet naar uit, maar het moet wel
Maar ja het blijft een vervelend klusje. Ik ben er gelukkig nog niet, maar aangezien ik al twee karakters gestart heb dit seizoen zal ik er ook over niet al te lange tijd aan moeten geloven... En gisteren een derde gestart waarvan ik hoop dat ik een reden ga hebben om er mee door te gaan maar dat hangt er vanaf of een vriend die momenteel gebruik maakt van de free play days om de game uit te proberen besluit hem te kopen
Werkt trouwens wel goed... Rogue gestart om met hem mee door het verhaal te lopen maar ik heb de story wel geskipt zodat het niet uitmaakt als hij stukken zonder mij doet. Ik kan gewoon alles meedoen, krijg alleen aan het eind van elke quest zo'n leuke melding dat ik geen beloning krijg want ik had die quest al voltooid
Gamertag: FinrazielNL
Look at the starspstalman schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 07:44:
Ook maar een sorc gestart, is niet normaal.
[Afbeelding]
Niet alleen de dmg, maar NMD 60+ lukt gewoon
Look how they shine for you
And everything you do
Yeah, they were all yellow
PSN: Hedster / http://eu.battle.net/d3/en/profile/PinaPower-2757/hero/7013966
Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something
Ik zie hem persoonlijk minder. Ben inmiddels 62 Druid en hoewel ik redelijk wat (NM) dungeons en cellars doe heb ik hem nog niet gezien dit seizoen. Vorige seizoen zag ik hem om de haverklapJohnnyV76 schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 08:01:
Hebben ze de butcher's spawn rate verhoogd ofzo of is het gewoon RNG?? Gister 4x tegengekomen in NM dungeons en heb niet eens zo lang gespeeld. Nu vanochtend de 2e NM dungeon en daar was ie weer. Verder niks speciaals maar valt me op dat ik hem ineens zo vaak tegen kom.
Ben persoonlijk verder wel te spreken over de QoL verbeteringen dit seizoen. De gems implementatie vind ik niet perfect, maar ik 'snap' hem wel. Grootste puntje van kritiek daarop vind ik dat je minder inzichtelijk hebt dat je al gems aan het looten bent vanaf een bepaald level, als ook dat er een betere gem beschikbaar is omdat je een bepaald level hebt gehaald. Maargoed, je krijgt er wel veel ruimte in je bags voor terug dus ik zeur niet
Kwam er onlangs achter dat er living steel kistjes zijn tijdens hellfire.... daar ga ik mezelf eerst maar eens op focussen, voordat ik de 250 kistjes ga hunten.
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
EDIT: Nooo! Icy-Viens heeft mijn build verkloot, ik moet nu weer gaan rebuilden
[ Voor 21% gewijzigd door Buizerd__NL op 29-10-2023 10:26 ]
PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451
Zelf heb ik het geprobeerd op lv62 met de aspect om het te laten draaien.
Wat ik merk is dat de balletjes snel verdwijnen, terwijl er online video's zijn die continu die balletjes blijven bestaan. Weet iemand hoe dit kan? Mis ik nog iets?
zijn het niet gewoon nieuwe casts van die spell?r3mi3 schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 10:53:
Vraagje, ik zie online op maxrolls de lightning build met die balletjes.
Zelf heb ik het geprobeerd op lv62 met de aspect om het te laten draaien.
Wat ik merk is dat de balletjes snel verdwijnen, terwijl er online video's zijn die continu die balletjes blijven bestaan. Weet iemand hoe dit kan? Mis ik nog iets?
zodra je mana hebt nieuwe spammen, en de build is (afaik, maar nog niet zo ver in verdiept) gefocussed op mana regen ook.
[ Voor 11% gewijzigd door TepelStreeltje op 29-10-2023 11:11 ]
Battle.net Spud#2543
Ook fijn dat de laatste season journey alleen blood geeft -_-
Ik denk het ook. Er is nog een passieve skill waarbij je mana terugkrijgt.TepelStreeltje schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 11:10:
[...]
zijn het niet gewoon nieuwe casts van die spell?
zodra je mana hebt nieuwe spammen, en de build is (afaik, maar nog niet zo ver in verdiept) gefocussed op mana regen ook.
Dan inderdaad blijven spammen.
Bedankt voor de info.
Hoe ervaren jullie dat?
Ervaar ik eigenlijk niet meer zoals voorheenVads schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 14:05:
Ik twijfel om dit spel aan te schaffen. Een vriend en ik speelden deel 3 grijs op de PS. Hij heeft deel 4 al meerdere keren geprobeerd in te komen, maar ergert zich eraan dat vijanden met je meeschalen en dat je dus het effect van beter worden door een betere armor en krachten niet merkt omdat je vijanden dus ook sterker worden.
Hoe ervaren jullie dat?
je merkt late game wel degelijke power spikes, als je bepaalde items hebt / paragon points hebt.Vads schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 14:05:
Ik twijfel om dit spel aan te schaffen. Een vriend en ik speelden deel 3 grijs op de PS. Hij heeft deel 4 al meerdere keren geprobeerd in te komen, maar ergert zich eraan dat vijanden met je meeschalen en dat je dus het effect van beter worden door een betere armor en krachten niet merkt omdat je vijanden dus ook sterker worden.
Hoe ervaren jullie dat?
gaat dan van 0 naar 100 erg snel kwa ''sterkte''
Toen ik op lvl50 van WT2 naar WT3 ging moest ik opletten en ging ik ook nog wel eens dood. Nu ben lvl61 en doe ik alles met mn ogen dicht. Je merkt dus dat je in die WT sterker bent geworden.Vads schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 14:05:
Hoe ervaren jullie dat?
Heb je hem mogen looten?
S
H
A
K
O
!
En nog een max 20% ook nog eens? Hahahaha hoe nice.
Ik snap het niet.meer 😁
Voor levelen zou ik het gewoon op de hoogste dps houdengupfishy schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 20:21:
Wat is voor levellen beter? Great staf of een wand met een focus..voor sorcerer. Heb een legendary great staff maar je kan 2 legendary hebben bij wand en focus. Alleen de greatstaff heeft weer betere stats.
Ik snap het niet.meer 😁
Vandaag zal ik wel weer even aan de slag gaan met m'n rogue. Volgens bij ben ik ergens level 64 ofzo en huppel ik door wt3 heen. Begin steeds meer aspects en betere gear te vinden dus binnenkort maar eens naar wt4 toe.
Ik vind het jammer, dat ze sommige builds compleet hebben omgegooid en helaas was ik verplicht om mijn build te wijzigen naar Walking Arsenal Barb. Omdat Dubble Swing niet echt meer aantrekkelijk was om te spelen, dat is alleen maar War Cry doen en spammen.Ricmaniac schreef op zondag 29 oktober 2023 @ 23:21:
Het is wel geniaal om te zien hoe ze bij maxroll de guides aanpassen enzo. Ze zaten er met sommige specs een beetje naast. Waar barbarian maar 1 echt harde endgame build zou hebben is na grondig spelen nu duidelijk dat ze dit seizoen mega sterk zijn haha.
Dit is de nieuwe ge-update tier list.
[Afbeelding]
Het gaat mij wel lekker af met double swing. Moet wel zeggen dat walking Arsenal er veel vetter uit zietBuizerd__NL schreef op maandag 30 oktober 2023 @ 08:08:
[...]
Ik vind het jammer, dat ze sommige builds compleet hebben omgegooid en helaas was ik verplicht om mijn build te wijzigen naar Walking Arsenal Barb. Omdat Dubble Swing niet echt meer aantrekkelijk was om te spelen, dat is alleen maar War Cry doen en spammen.
Maar ik zag een spec van Wudijo zijn double swing barb en die speelde zonder shouts. Was ook gewoon mega sterk. Er is niet 1 weg die naar Rome leid.
En het is niet zo dat maxroll de builds per se heeft gewijzigd hè 😝 blizzard is de leidende factor hier in.
[ Voor 8% gewijzigd door Ricmaniac op 30-10-2023 09:24 ]
die world bosses waaren sowieso ook al in season 1 en pre season super makkelijk.Alekz87 schreef op maandag 30 oktober 2023 @ 09:57:
Ervaren jullie het spel ook al makkelijk? Die world bosses smelten echt door al die S tier builds. Soms nog geen 20 seconden. Terwijl je een timer van 15 minuten hebt! De enige echt uitdaging zit m in het pushen naar NM T100. Eerst maar eens level 100 halen
Zeker in wt4 waarvaak 80+ accounts bij zaten
Maar ik vind het wel lekker werken nu, lvlen gaat een stuk sneller dan in season 1 wat mij goed uitkomt.
Mob density is ook echt veel beter
Ik ben er vrij positief over, terwijl ik in season 1 dacht van dit is mijn laatste season
Season 2 heeft wel meer variatie gebracht. Echt een stuk leuker zo dan S1.
Net alles omgegooid naar Infinimist. Ging eerst niet zo lekker maar dat kwam omdat ik maar 10% lucky hit change had
PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82
Nu wil ik natuurlijk nog van alles (Grantfather/ Doombringer etc). Maar man oh man... wat is dat Living Steel farmen een gedoe...
Duriel SOLO op LVL 96 (los van dat ik dat 1 keer heb gedaan en daarna in party mee kon gaan) was ook niet heel spannend meer.
Nu nog een keer bij Lillith naar binnen wandelen. Iets zegt mij dat ze me nog altijd one-shot. En als er iets is waar ik een hekel aan heb is dat 1 hit direct einde oefening is. Op een PC zou me dat prima lukken denk ik maar met controller alles ontwijken is toch lastig(er).
[ Voor 38% gewijzigd door Thalaron op 30-10-2023 13:27 ]
SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW
Ik ben nu level 65 en ga vandaag de capstone maar eens doen. Tijd voor WT4 en ancestral spul.
Het is echt mega makkelijk... bosses zijn een joke en pushen voor NMD100 ben je uurtje mee bezig en kun je dat ook afvinken.Alekz87 schreef op maandag 30 oktober 2023 @ 09:57:
Ervaren jullie het spel ook al makkelijk? Die world bosses smelten echt door al die S tier builds. Soms nog geen 20 seconden. Terwijl je een timer van 15 minuten hebt! De enige echt uitdaging zit m in het pushen naar NM T100. Eerst maar eens level 100 halen
Season is leuk maar wederom weer niet echt endgame content. (die het waard is)
Ik hoop dat dit ooit nog terugkeert…
100% dat mag voor mij echt de eerste functie zijn waar ze op focussenThalaron schreef op maandag 30 oktober 2023 @ 14:52:
Ik mis mijn armory uit D3 voor meer diversiteit in builds afwisselen. WW barb voor speed en HotA voor push bv.. maar helaas.
Ik hoop dat dit ooit nog terugkeert…
En dat is precies ook een onderdeel van de tijd en moeite wat ik bedoelde. Het is niet zo dat ze ieder uur gewoon van gebied veranderen zoals de vampieren dat wel doen...Thalaron schreef op maandag 30 oktober 2023 @ 14:04:
@RustStorm het verzamelen van die cilinders is 1, maar Helltides zijn niet 100% aanwezig en ik kan (en wil) niet 24/7 gamen.. In verhouding met hoeveel werk het kost om 3(...) Living Metal te farmen staat niet echt in verhouding met de andere benodigdheden. Maar goed, eenmaal de Mats binnen dan is het wel vrij snel geregeld allemaal gelukkig.
Tssssssss... nou ja.

Thanks! Deze build lijkt die een beetje op mijn vorige build en had ook geen Shouts. Maar ik mis hier Iron Mealstrom skill erin, deze zit wel weer bij Walking Arsenal Barb.Ricmaniac schreef op maandag 30 oktober 2023 @ 14:47:
@Buizerd__NL deze wilde ik nog linken daarstraks maar vergeten. Double swing zonder shouts.
[YouTube: No Shouts Double Swing Barb RULES! Full Build Guide]

Die blood harvest vind ik wel leuk om te doen. Lekker dichte mob packs en alles opblazen.
Nu mijn paragon board reseten en beginnen met het min/maxen
Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile
Same here! Met een ball lightning sorcerer van level 57. Was wel erg squishy, maar samen met een toevallig aanwezige level 62 Druid hebben we na wat pogingen die echo of Elias neergekregen. Ik moest erg lachen om onze gezamenlijke overwinningsdansje (heel snel ronddraaien). Dus nu WT4!RustStorm schreef op maandag 30 oktober 2023 @ 21:20:
Capstone naar wt4 afgerond. Morgen weer een dag.
If we are all God's children, what makes Jesus so special?
Battle.net tag
Top joh deze build, ben er gister een Barb voor gestart en inmiddels level 51. Speelt leuk en geen shouts is ook een W. Thank voor 't linkenRicmaniac schreef op maandag 30 oktober 2023 @ 14:47:
@Buizerd__NL deze wilde ik nog linken daarstraks maar vergeten. Double swing zonder shouts.
Tesla M3LR '21
Sinds gisteren heeft Maxroll.gg ook een Kratos Walking Arsenal build staan, ik volgde deze al bij Icy-Viens maar Maxroll.gg heeft inhoudelijk beter voor me kaar.Ricmaniac schreef op maandag 30 oktober 2023 @ 14:47:
Speaking of, waarom kunnen we wel stash space bijkopen, maar geen bags? En een paar professions zouden ook best een aanvulling zijn. Blacksmithing, engineering, tailoring. Of denk ik nu te WoW? Ik zie het wel zitten om m’n characters rond te laten reizen op een Mechano Hog. 😂
[ Voor 9% gewijzigd door CH4OS op 31-10-2023 09:59 ]
Laat ik nou toevallig van het weekend een barb hebben gemaakt en ik was nog zoekende naar een build.London schreef op dinsdag 31 oktober 2023 @ 09:37:
[...]
Top joh deze build, ben er gister een Barb voor gestart en inmiddels level 51. Speelt leuk en geen shouts is ook een W. Thank voor 't linken
Deze ook gemaakt en speelt erg leuk inderdaad!
Ik meende dat de developers hadden aangegeven dat [alles] rondom een character ingeladen wordt zodra men elkaar tegen komt in de speelwereld. Zoals bij een Legion Event, worden niet alleen bijvoorbeeld 9 characters ingeladen, maar ook 9x al hun items in tas, in banktabs etc. Teveel bags of banktabs zou teveel geheugen kosten.Poops_McGhee schreef op dinsdag 31 oktober 2023 @ 09:54:
Heb geen kans gehad om te spelen gisteren. Misschien vanavond een gelegenheid. Ik sta nu alweer 4 dagen onvrijwillig droog van D4 en had allang 100 kunnen zijn, maar helaas. Ben nog steeds lvl83 met een overvolle stash en tassen.
Speaking of, waarom kunnen we wel stash space bijkopen, maar geen bags? En een paar professions zouden ook best een aanvulling zijn. Blacksmithing, engineering, tailoring. Of denk ik nu te WoW? Ik zie het wel zitten om m’n characters rond te laten reizen op een Mechano Hog. 😂
Iets wat een 'paar jaar geleden' bij WoW geen enkel issue was.
Kiwi !
ball lightning is gebaat bij attackspeed, en laat er nou net 30% attacspeed op zitten. Aangezien er geen mana issues zijn door flickerstep/tibaults will, kan ik het verdragen dat ik geen offhand meer heb. Wellicht is het zelfs wat sterker (ook vanwege de hogerer DPS op een 2h). Afijn, toch wat blij met de drops
Memories of yesterday, will grow, but never die
Nieuwe poging na wat levelen (ik lvl60 druid, hij lvl 65 rogue) ging erg gemakkelijk. Dus meteen de dungeon naast tree of whispers in gedoken om Echo of Varshan er achteraan te doen. Zelfs met 70% poison resist was dat een erg pittig gevecht. Na 3 (lange) pogingen pas gelukt.
Zelf volg ik de online build genaamd 'Cocaine Bear', oftewel alles op werebear Pulverise / Trample / Grizly rage, zonder companions. De basis is een unique die al gedropt is, waarmee ik permanent in bear form zit.
[ Voor 7% gewijzigd door X-Kiwi op 31-10-2023 15:32 ]
Kiwi !
En om eens wat uniques te farmen. Volgens mij kan ik een of andere unique dagger in combinatie met bepaalde unique pants wel gebruiken...
Vooralsnog geen geluk gehad jn dezen.
Maar nu nog werken.
[ Voor 13% gewijzigd door RustStorm op 31-10-2023 15:51 ]
Als je diablo 4 op steam hebt, kun je dan ook samen spelen met menesen op de ps5 ? (vrienden)
Hoe voeg je hun dan toe op steam?
Neem aan dat je met Steam ook moet inloggen op een battle.net profiel? Zou dus gewoon moeten kunnenAggressor schreef op dinsdag 31 oktober 2023 @ 15:57:
Weet iemand het volgende:
Als je diablo 4 op steam hebt, kun je dan ook samen spelen met menesen op de ps5 ? (vrienden)
Hoe voeg je hun dan toe op steam?
haha cool, heb jij je ergens voor ingeschreven om dat overzicht te krijgen ?Poops_McGhee schreef op dinsdag 31 oktober 2023 @ 16:09:
Oef...., dit is confronterend....... stats voor season 1 in de email gekregen....
[Afbeelding]
Kiwi !
Ik had em ook in de mail zonder me ergens voor in te schrijven. 6 uur in season 1Titu schreef op dinsdag 31 oktober 2023 @ 16:10:
[...]
haha cool, heb jij je ergens voor ingeschreven om dat overzicht te krijgen ?
Komt volgens mij gewoon voor iedereen met een bnet account. Deze mails komen van Blizzard zelf.Titu schreef op dinsdag 31 oktober 2023 @ 16:10:
[...]
haha cool, heb jij je ergens voor ingeschreven om dat overzicht te krijgen ?
ahh oke, ik heb nog niks ontvangen.Poops_McGhee schreef op dinsdag 31 oktober 2023 @ 16:17:
[...]
Komt volgens mij gewoon voor iedereen met een bnet account. Deze mails komen van Blizzard zelf.
Ik heb hem gisterenavond laat binnen gekregen, dus misschien moet je hem nog krijgen. Ze mailen in batches, voor zover ik begrepen heb.
:fill(white):strip_exif()/f/image/9ERo26Wtz7SosWgZGXqvGzoF.png?f=user_large)
dit seizoen is toch al een stuk beter, maar het feit dat je verplicht bent helltides te farmen voor enchantment maths is wel zuur. als ik 1 ding niet graag doe is het half lege zones grinden in de hoop dat er genoeg cinders droppen, om dan net genoeg maths te hebben om misschien 4 upgrades te doen.
PSN - ps4 : sir_kowlier
Zet cross platform uit. Dan heb je het hele rijk nagenoeg voor jezelf en kun je farmen met alle gemak.kowlier schreef op dinsdag 31 oktober 2023 @ 16:28:
awtch :
[Afbeelding]
dit seizoen is toch al een stuk beter, maar het feit dat je verplicht bent helltides te farmen voor enchantment maths is wel zuur. als ik 1 ding niet graag doe is het half lege zones grinden in de hoop dat er genoeg cinders droppen, om dan net genoeg maths te hebben om misschien 4 upgrades te doen.
Ik heb het sowieso uitgezet, omdat het voor niemand leuk is om achter een farmende balletjes sorc aan te rennen.
Volledig mee eens, het staat mij ontzettend tegen om Helltides te moeten grinden. Waarom droppen de niet gewoon forgotten souls met een % kans wanneer je legendaries farmt? Er moeten sowieso voor alles wat je in een spel wil doen een paar alternatieve wegen zijn die je kunt volgen. Voor de meeste zaken is dat goed geregeld in D4, maar die occultist blijft mij een doorn in het oog haha. Vorig seizoen zat je kwa geld in de problemen om te kunnen enchanten, en dit seizoen is de enige manier dus om een uur lang Helltides te doen voor je mats.kowlier schreef op dinsdag 31 oktober 2023 @ 16:28:
awtch :
[Afbeelding]
Well, raad eens? Ik kan vaak maar een uurtje tussendoor spelen, en telkens is de helltide net voorbij, of begint 'ie net als ik weer moet stoppen
Ja, scheelt dit zoveel dan? Ik dacht dat het redelijk 50/50 was kwa spelers van andere platforms. Het lijkt mij dat je dan gewoon met meer spelers van je eigen platform wordt opgezadeld als je het uitzet?Poops_McGhee schreef op dinsdag 31 oktober 2023 @ 16:32:
[...]
Zet cross platform uit. Dan heb je het hele rijk nagenoeg voor jezelf en kun je farmen met alle gemak.
Ik heb het sowieso uitgezet, omdat het voor niemand leuk is om achter een farmende balletjes sorc aan te rennen.
[ Voor 17% gewijzigd door Ohmarinus op 31-10-2023 16:34 ]
goh, het is niet per se lege zones die het probleem zijn, vooral de droprates van cinders. zat gisteren in een helltide area maar na een half uur had ik misschien 80 cinders gevonden. dan is er toch ofwel iets mis met de droprate ofwel die omgevingen...Poops_McGhee schreef op dinsdag 31 oktober 2023 @ 16:32:
[...]
Zet cross platform uit. Dan heb je het hele rijk nagenoeg voor jezelf en kun je farmen met alle gemak.
PSN - ps4 : sir_kowlier
Da's gek. De laatste keer dat ik een Helltide rende, 5 dagen geleden, had ik na een half uurtje farmen al dik 600 cinders in de tas. Ik doe ook de events die ik daar tegenkom. Misschien ligt het eraan hoe snel je kunt farmen. Met een balletjes sorc heb je hele velden zeer snel leeg gemaaid.kowlier schreef op dinsdag 31 oktober 2023 @ 16:37:
[...]
goh, het is niet per se lege zones die het probleem zijn, vooral de droprates van cinders. zat gisteren in een helltide area maar na een half uur had ik misschien 80 cinders gevonden. dan is er toch ofwel iets mis met de droprate ofwel die omgevingen...
Ik heb ook makkelijk die Journey objectives mbt cinders farmen en kisten openen gehaald, behalve dan die van 5000 cinders. Die moet ik nog halen.
Vanavond kan ik weer wat spelen en zal dan een Helltide rennen om te kijken hoeveel ik in een uur kan farmen.
Het is heel wisselend. Meestal heb ik zo die 300 cinders bij elkaar, maar gisteren was het een zowel groen als rood gebied tegelijk en toen dropte er bijna niets. In een kwartier flink doorlopen slechts 75 op weten te sparen. We kwamen ook maar weinig mobs tegen - vrij lege helltide.kowlier schreef op dinsdag 31 oktober 2023 @ 16:37:
[...]
goh, het is niet per se lege zones die het probleem zijn, vooral de droprates van cinders. zat gisteren in een helltide area maar na een half uur had ik misschien 80 cinders gevonden. dan is er toch ofwel iets mis met de droprate ofwel die omgevingen...
Kiwi !
Ik speel op de PS5 en dan scheelt dat enorm. Ik kom nauwelijks iemand tegen en zie ook nauwelijks iemand in de 'social' tab in de buurt. Het kan zo een uur duren, voordat ik toevallig langs een andere speler kom. En in towns ben ik ook nagenoeg altijd alleen. Dat is wel fijn bij het verkopen van zooi en je hebt geen rijen bij de wardrobe/stash.Ohmarinus schreef op dinsdag 31 oktober 2023 @ 16:33:
Ja, scheelt dit zoveel dan? Ik dacht dat het redelijk 50/50 was kwa spelers van andere platforms. Het lijkt mij dat je dan gewoon met meer spelers van je eigen platform wordt opgezadeld als je het uitzet?
Alleen bij World Bosses zet ik het soms weer aan, omdat je anders een best klein clubje spelers hebt, wat bij Legion Events dan weer geen probleem is.
Misschien dat het niet veel scheelt als je op de PC speelt, maar voor PS5 spelers scheelt het best enorm.
Alles verbruikt met enchanting. Toch maar meer oppakken en meer salvagen dan. Meestal skip ik alle gele drops en sacred items. Niet handig blijkbaar
PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82
Maar zoveel last heb je toch niet van andere spelers?Poops_McGhee schreef op dinsdag 31 oktober 2023 @ 16:46:
[...]
Ik speel op de PS5 en dan scheelt dat enorm. Ik kom nauwelijks iemand tegen en zie ook nauwelijks iemand in de 'social' tab in de buurt. Het kan zo een uur duren, voordat ik toevallig langs een andere speler kom. En in towns ben ik ook nagenoeg altijd alleen. Dat is wel fijn bij het verkopen van zooi en je hebt geen rijen bij de wardrobe/stash.
Alleen bij World Bosses zet ik het soms weer aan, omdat je anders een best klein clubje spelers hebt, wat bij Legion Events dan weer geen probleem is.
Misschien dat het niet veel scheelt als je op de PC speelt, maar voor PS5 spelers scheelt het best enorm.
Als je bijvoorbeeld een quest doet om 5 prisoners te bevrijden, dan zou dat in andere online spellen een race zijn wie het eerst tagt. Maar Diablo is juist heel coulant: als je in de buurt bent terwijl een willekeurige andere speler iets voor een quest doet, dan krijg jij ook de loot / het resultaat.
Vind het soms zelfs wel handig in Helltides, dan liggen er stapels met cinders klaar omdat een ander groepje er net langs is gekomen. Voelt als geld op straat vinden
Bij world bosses en legions vind ik het zelfs met cross play wel vaak rustig: soms maar 3-5 man. Speel ook PS5 met altijd crossplay aan.
Kiwi !
Nou, ik heb in principe geen last van andere spelers, maar ik vind het gewoon fijn om solo te spelen, zoals ik in Diablo games gewend ben.X-Kiwi schreef op dinsdag 31 oktober 2023 @ 16:52:
[...]
Maar zoveel last heb je toch niet van andere spelers?
Als je bijvoorbeeld een quest doet om 5 prisoners te bevrijden, dan zou dat in andere online spellen een race zijn wie het eerst tagt. Maar Diablo is juist heel coulant: als je in de buurt bent terwijl een willekeurige andere speler iets voor een quest doet, dan krijg jij ook de loot / het resultaat.
Vind het soms zelfs wel handig in Helltides, dan liggen er stapels met cinders klaar omdat een ander groepje er net langs is gekomen. Voelt als geld op straat vinden![]()
Bij world bosses en legions vind ik het zelfs met cross play wel vaak rustig: soms maar 3-5 man. Speel ook PS5 met altijd crossplay aan.
Zelf vind ik er niet veel aan om in een gebied te komen, waar net een groepje heeft gefarmd. Je kunt dan wel makkelijk cinders/blood lures/loot oppakken, wat sowieso toch al geen probleem is met een balletjes sorc, maar je mist dan wel de XP. En ik zit dan ook niemand op dezelfde manier in de weg.
[ Voor 6% gewijzigd door Poops_McGhee op 31-10-2023 17:43 ]
Nu heb ik een Deathless Visage in m'n stash liggen en dacht ik richting Bone Spear te gaan. Maar zojuist bij m'n 1e keer Duriel doen dropte er een Black River. Howl from Below ligt ook in de stash dus een Infinimist build is ook goed mogelijk.
Wat is jullie ervaring qua speelstijlen? Wat is leuker? Bone spear lijkt misschien weer veel op Blood Lance, dus maar voor de mist build gaan? Keuzes keuzes.. en dat allemaal zonder armoury wat wisselen irritant maakt
GAMEPLAY UPDATES
Paragon Board
Added a Refund All button to Paragon Boards.
Developer’s Note: Players communicated that reworking all or most of their Paragon Points was a common occurrence. We've added this button to make it easier to do big respecs, along with the increases to Gold income from Whispers in Season of Blood.
Training Dummy
Players can test their mettle against a new inanimate and un-killable foe—the Training Dummy! The dummy is located in an underground room, the entrance can be found in Kyovashad. The training room contains a stash and the Training Dummy. Players can choose between attacking one Training Dummy or a small group of them, and dictate whether each Training Dummy is of Normal, Elite, or Boss monster difficulty.
Season of Blood
Blood Wells now drop more piles of potent blood, slightly increasing the total average amount dropped.
Previous: 1 pile of 45-60 Potent blood
New: 8 piles of 5-9 each
Added additional information to Vampiric Power tooltips to clarify what their next Rank will increase.
Added additional information to the Vampiric Powers upgrade screen that communicates the amount of Pacts required and the power’s activation cost.
Miscellaneous
The search area has been reduced for all Whispers that require the player to find and kill a specific monster.
BUG FIXES
Accessibility
Fixed an issue where the Screen Writer wouldn't fully read the Hunter's Acclaim title.
Dungeons and Events
Fixed an issue where progress in the Halls of the Damned dungeon could be reset from leaving the area during the Travel to the Sepulchrum objective.
Fixed an issue with the Whispering Pines dungeon where doors could randomly appear in areas they shouldn't. (What lies behind door number 3? HELL!)
Fixed an issue where the Waves of Darkness event sometimes didn’t reward grim favors.
Gameplay
Fixed an issue where Shrine Buffs would not apply when activated while mounted.
Fixed an issue where Varshan could stop attacking if his path to the center of the arena was obstructed.
Fixed an issue where Temerity would only apply its Overheal barrier at full health instead of including excess healing when a source of healing would take the player beyond full Life.
Fixed an issue where monsters spawned by Hell Portals in a Nightmare Dungeon didn't properly scale their Life to the number of party members.
Fixed an issue where Aridah could become indefinitely idle if staggered within a particular window.
Fixed an issue where the Sorcerer's Ice Shards skill could miss short targets when cast from an area of higher elevation.
Fixed an issue where the player could avoid area of effect (AOE) damage while fighting The Beast in the Ice by standing in a particular area of the arena.
Fixed an issue where Aspect of Artful Initiative would not proc the damage reduction from the Explosive paragon glyph.
Fixed an issue where Aspect of Artful Initiative was not properly scaling with Item Power.
Fixed an issue where players were unable to revive their party members while under the effects of Chill.
Quests
Fixed an issue where progression could be blocked during The Blind Eye quest if destructible terrain was broken from a distance during the Find a Way Out step.
Fixed an issue where scorpions would not spawn during the Final Straw quest if the Quest was abandoned and restarted.
Fixed an issue where some NPCs in Jirandai would disappear if Helltide was active in the area, blocking the ability to turn in certain Quests that had associated NPCs in the town.
Fixed an issue where Theya could keep respawning without dropping the item for the Sight to Madness quest, which could block progression.
Fixed an issue where Druid players could have progression blocked on their Class Quest if they attempted the Investigate Fainne step while other players were killing monsters in the same area.
Season of Blood
Fixed an issue where Blood Lure Receptacles could be activated without getting rewards in Local Co-Op play.
Fixed an issue where the Sanguine Pillar in the Sanguine Battery event didn't have its life scale properly in Nightmare Dungeons, making it very easy for enemies to destroy.
Fixed an issue where Vampiric Curse could be applied to non-hostile objects.
Fixed an issue where Seeker Caches could drop more than once when a player swapped between different parties.
Fixed an issue where the Blood Seal menu couldn't be navigated properly with the D-Pad on controllers while inspecting equipped blood seals.
Fixed an issue where Evade and non-damaging Skills could trigger Hemomancy.
Fixed an issue where swapping between keyboard and controller while upgrading Vampiric Powers would consume Potent Blood without applying the upgrade.
Fixed an issue where removing a Pact while in the Vampiric Powers tab would cause equipment tooltips to malfunction.
Fixed an issue where the tooltip implied that Durability would be restored to a damaged item after removing a Pact from it.
Fixed an issue where the player could get stuck behind a Seeker's Cache in Hawezar during the Blood Harvest event.
Fixed an issue where the Glacial Fissure attack from the Beast in the ice could deal damage through walls and outside of the boss area.
Fixed an issue where the Summons of the Deathless quest could have its progression blocked if not all players in the party were alive when starting the Speak to Erys step.
Fixed an issue where the Magistrate's Notice could be inaccessible during the Blood Money quest if another player in the party didn't have the Quest active.
Fixed an issue where Flickerstep's affix would occasionally not activate when using Metamorphosis.
Fixed an issue where the description of the Domination vampiric power described the effects of Chill when it should have described the effects of Frozen.
Fixed an issue where the Blood Bishop's Flesh Sacks were not properly damaging players.
Fixed an issue where Stored Souls could get spent by the Sorcerer’s defensive auto-cast Skills such as Ice Armor and Frost Nova.
Fixed an issue where using the Metamorphosis Blood Seal while having Oculus equipped would result in Teleport evade charges not renewing properly.
Fixed an issue where exiting the Blood Seal upgrade screen too quickly could result in being unable to upgrade the Blood Seal again until you restarted the game.
Fixed an issue where Scroll of Amnesia would not go to the Lost Stash if left on the ground and the player left the area.
Fixed an issue where the Sack of Vampiric Torques would drop rings instead of amulets.
User Interface and User Experience
Fixed an issue where Several towns were missing a Stash icon in their waypoint tooltip on the Map.
Fixed an issue where Achievement progression percentage was not consistent in all places it is displayed.
Fixed an issue where Inventory sorting didn't function properly while interacting with vendors or crafters.
Fixed an issue where killing a monster with Metamorphosis didn't reward a soul stack.
Fixed an issue where the new item indicator would persist on the Quest tab after the item was used or turned in.
Fixed an issue where the tooltip for Damage Reduction on armor could be inaccurate at higher armor levels.
Fixed an issue where Social Wheel actions (emotes, trade, etc.) would not work properly while in the Immunity bubble at the end of a Nightmare Dungeon.
Fixed an issue where the Social Wheel customization tab wouldn't function properly when multiple players in Local Co-Op attempted to use it simultaneously.
Fixed an issue where the tooltips for Aspect of Untimely Death and Berserking displayed their bonuses as additive instead of multiplicative.
Fixed an issue where the completion pop-up for the Missing Pieces quest displayed an incorrect image.
Fixed an issue in the Codex of Power menu where the Seasonal Realm filter could be active in Eternal Realm games.
Fixed an issue where the tooltip for Aspect of Raw Might didn't display its multiplicative damage indicator.
Fixed an issue where the tooltip for Aspect of Elements had no damage type indicator on its tooltip and was incorrectly granting an additive bonus instead of multiplicative.
Fixed an issue where Enhanced Fireball's tooltip stated that its benefit was dependent on distance traveled.
Fixed an issue where the Campfire Buff description was displaying the incorrect experience percentage bonus (Note: Bonus experience players have been receiving was already functioning correctly).
Miscellaneous
Fixed an issue where using a Chaos Scroll while exiting the Fields of Hatred could disconnect the camera from the player.
Fixed an issue where Reins of the Bloody Liquid Steed Mount Cosmetic was not rewarded for defeating Echo of Lilith.
Developer’s Note: This will be rewarded retroactively for any players that have already defeated Echo of Lilith. These players will receive the Mount upon logging in after installing Patch 1.2.1.
Fixed an issue where Cinders would not be reset once a Helltide ended.
Fixed an issue where the Cinder cost of the Tortured Gift of Living Steel was 280 instead of the displayed 300. It now costs 300 Cinders.
Fixed an issue where riding a Mount that had no armor would cause the player character to appear as carrying invisible reins.
Fixed an issue where the dagger option was not available at the Purveyor of Curiosities for Sorcerers.
Fixed an issue where Uber Unique items were not always dropping at their maximum roll values.
Various performance, stability, and visual improvements.
Bah.
Bedankt voor het lezen!
Edit: Goede patchnotes voor een tussenpatch.
[ Voor 13% gewijzigd door London op 31-10-2023 18:53 ]
Tesla M3LR '21
Beter dat dan dat ze er bewust een zooitje van maken en de speler maar laat verrottenAlekz87 schreef op dinsdag 31 oktober 2023 @ 19:08:
Ik heb t idee dat blizzard echt hun best doet om deze game tof te maken. Ik vermaak me dan ook kostelijk! Level 81 necro infiminist. Lord Zir 2 keer gedaan. Tof die nieuwe baas!
Als ik kan spelen vermaak ik me ook kostelijk. Ze zijn de goeie weg ingeslagen. Heel benieuwd wat de eerste update gaat inhouden.