Gisteravond mijn sorc eens verbouwd van lightning naar... incinerate

Aan de hand van
deze video...
Ik moet zeggen, het werkte op zich aardig... Damage was ok, maar wel duidelijk minder dan chain lightning. Wel heel erg tanky. Grootste probleem was echter dat in ieder geval met de equip die ik zo even bij elkaar wist te schrapen ik bij langere boss fights op een gegeven moment door mijn mana en cooldowns heen raakte. En als dat gebeurt dan vallen je defenses ook weg en sta je daar als glass cannon zonder ammo te wachten op mana. Wel ternauwernood Elias mee verslagen nog.
Goed, leuk om eens even geprobeerd te hebben maar het voelde toch een beetje als een gimmick. Ik denk dat Incinerate wat liefde nodig heeft, bijvoorbeeld dat de DoT even door blijft tikken in plaats van gelijk te stoppen als de vijand uit de beam is zodat je heen en weer kan sprayen om een hele groep te taggen met je damage. Of anders misschien een wat bredere cone ipv alleen een rechte spray.
In plaats van terug naar lightning vanavond dan maar eens omgebouwd naar jongleur met electrische balletjes... En omfg. Het is één ding om te lezen en horen en zien dat het zo sterk is, maar een heel ander iets om zelf door de hordes vijanden te lopen en alleen maar rokende lijken achter je te laten

Ik moet wel echt nog wennen aan de chaos, raak af en toe mijn muiscursor kwijt

(misschien is deze build wel handiger met controller eigenlijk) en net ook een keer dood gegaan omdat als iets eens een keer níet meteen dood is en ik mijn cooldowns niet goed manage ze mij ook wel goed kunnen raken (als lvl 66 in WT4 vampire zone).
Maar ik vind hem wel leuk en prima dat ze hem nog niet nerfen, kan ik ook eens sterk zijn

Ik ben nu in ieder geval ongeveer op het level waar mijn hoogste char (in pre-season) gestrand was en voorlopig heb ik nog wel zin om door te stomen.
[
Voor 8% gewijzigd door
Finraziel op 02-11-2023 22:45
]