Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennisCle
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 25-09 13:56
Vandaag van lvl58 naar lvl66 als Necro, ramde door NM15 heen dus ik dacht op lvl60 probeer ik de Capstone. Ging soepel op de baas na, had ik wel een poging of 10 voor nodig want als Bone Spear ben ik behoorlijk kwetsbaar. Qua dps ging hij super snel neer, veel sneller dan met S1 Druid met Barber.

Ging snel met gearen in de Vampire Helltide. Nu al volledig ancestral 800+, NM20+ meteen makkelijk ook. Varshan was nog wel een brug te ver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 15:26
schaapiej schreef op dinsdag 31 oktober 2023 @ 17:51:
Inmiddels level 95 bereikt met mijn Necro in season 2. In het begin met een summoner build gespeeld, daarna iets met Shadow gedaan door een Unique wapen en nu al een tijdje met een Blood Lance build bezig. I.c.m. vamperic skills echt super tankt met heerlijke healing. Toch begint ook dat uiteraard te 'vervelen' en wil ik wat anders pakken.

Nu heb ik een Deathless Visage in m'n stash liggen en dacht ik richting Bone Spear te gaan. Maar zojuist bij m'n 1e keer Duriel doen dropte er een Black River. Howl from Below ligt ook in de stash dus een Infinimist build is ook goed mogelijk.

Wat is jullie ervaring qua speelstijlen? Wat is leuker? Bone spear lijkt misschien weer veel op Blood Lance, dus maar voor de mist build gaan? Keuzes keuzes.. en dat allemaal zonder armoury wat wisselen irritant maakt :p
Net dus een poging gedaan met de Infinimist build op Maxroll. Staat er als S-tier, maar voelt vergeleken met de Blood Lance build als F-tier. Wat speelt dat kut zeg haha

Voor m'n gevoel echt een tijd verkloot aan het ombouwen voor Jan Doedel en kan ik weer terug bouwen. Ben level 96 maar door dit soort ongein direct alle zin kwijt om door te spelen.. de ene build begint te vervelen maar even makkelijk iets anders proberen zit er zo niet in 8)7

<GoT>NightStalker

Acties:
  • +6 Henk 'm!
Oef net Bijna dood in WT4 capstone. (lvl 64)
Ik wacht nog maar even voor de zekerheid.. jezus adrenaline door mijn lijf haha

[ Voor 3% gewijzigd door Ricmaniac op 31-10-2023 20:50 ]

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Gezien de eerdere discussie nu ook eens gekeken hoeveel tijd het me kost om cinders te sparen in de helltide... ik weet niet of mijn aanpak beter geworden is of dat het makkelijker geworden is, maar ik had er dik 900 in 35-40 minuten. Dat lukte me vorig seizoen echt niet. Zal wellicht ook helpen dat al die vampire powers je een stuk krachtiger maken (ook al gebruik ik nog chain lightning en geen balletjes, alles gaat toch snel zat neer). En ook zo'n 2 levels omhoog gegaan (60 naar 62) in die tijd.

Voorheen volgde ik het advies van tussen een stel events heen en weer rennen, maar daar had ik nu geen zin in dus gewoon redelijk willekeurig rond gaan rennen en alle packs die ik tegenkwam geslacht en alleen af en toe als ik per ongeluk een event tegen kwam die gedaan. Zodra ik even geen vijand meer zag gelijk op mijn paard en doorrennen, de dismount power van sorc is ook erg fijn met gratis freeze waarna alles mooi ontploft door CL :)

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Whoops... enorm veel legendaries salvaged waar aspects op stonden die ik zou moeten / kunnen gebruiken voor de uber boss fights...

Oh well... m'n stash is nu wel flink geordend... :)

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nahkriin
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 14:21
2e char nu op level 85 gaat zo snel.
Vandaag weer 30 ish duriel runs gedaan weer geen uber unique..
NIet dat het heel veel uitmaakt je speedfarmed toch alles al maar was wel leuke bonus geweest :)
Denk dat ik na mn andere charachter maar weer een pauze neem.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Leoavoro
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 02-03 12:28
schaapiej schreef op dinsdag 31 oktober 2023 @ 17:51:
Inmiddels level 95 bereikt met mijn Necro in season 2. In het begin met een summoner build gespeeld, daarna iets met Shadow gedaan door een Unique wapen en nu al een tijdje met een Blood Lance build bezig. I.c.m. vamperic skills echt super tankt met heerlijke healing. Toch begint ook dat uiteraard te 'vervelen' en wil ik wat anders pakken.

Nu heb ik een Deathless Visage in m'n stash liggen en dacht ik richting Bone Spear te gaan. Maar zojuist bij m'n 1e keer Duriel doen dropte er een Black River. Howl from Below ligt ook in de stash dus een Infinimist build is ook goed mogelijk.

Wat is jullie ervaring qua speelstijlen? Wat is leuker? Bone spear lijkt misschien weer veel op Blood Lance, dus maar voor de mist build gaan? Keuzes keuzes.. en dat allemaal zonder armoury wat wisselen irritant maakt :p
Heb pre-season Bonespear gespeeld en ik voelde mij redelijk een glass canon. Blood Lance (S2) is gewoon een tank maar de speelstijl komt redelijk overeen.

Ik speel nu infimist, clear solo NM100 dungeons met gemak. Single target is gewoon echt slecht. Maar niks geeft een beter gevoel dan grote packs in je mist zien doodgaan. Heb eergister de ring of medln gekregen en ga nu glyphs levelen voor een hybrid build.

Zou het zeker aanraden!

Edit:

Ik zie net je reactie dat je het niks aan vind. Maar heb je wel de juiste stats? Blood Lance is overpower en Infimist voornamelijk Lucky Hit.

[ Voor 5% gewijzigd door Leoavoro op 01-11-2023 00:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• huubhuub
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 28-09 15:42
Dit seizoen wel erg veel lol. 3 karakters gemaakt (1x 100 sorc, 1x 82 druid en 1x 84 sorc nu)... uber Lilith neer op 100 een NM100 gehaald en lekker aan het experimenteren met builds ( heb nu een blizzard/iceshard frost sorc die alles maar dan ook alles erg snel kan farmen).

Ga denk ook nog een barb maken :P

Om in te vallen op het cinder verhaal heb ik het vermoeden dat sommige helltidezones minder goed zijn dan andere kwa droprates cinders.

Always bet on Huub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 27-09 14:36
Leoavoro schreef op woensdag 1 november 2023 @ 00:42:
[...]

Ik speel nu infimist, clear solo NM100 dungeons met gemak. Single target is gewoon echt slecht. Maar niks geeft een beter gevoel dan grote packs in je mist zien doodgaan. Heb eergister de ring of medln gekregen en ga nu glyphs levelen voor een hybrid build.
Ik speel ook infinimist maar ik doe op dit moment NM86 en dat gaat wel prima. Af en toe een one shot als je niet op let maar verder goed te doen. Probeerde een NM98 maar dat was nog een brug te ver. Wellicht lag het aan de mods (dacht dat het niet moeilijk was) maar werd telkens one-shot. Ben zelf lvl98. Denk dat ik voor een NM100 de build wel wat defensiever moet maken. Doe jij NM100 met wand en focus of gebruik je een shield?

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Kiwi
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 21-09 19:30
Heeft iemand die al iets verder is qua level, hier ervaring mee?

Van de nieuwe bosses, hebben wij deze al een paar keer gedaan:
Grigoire (electric)
Echo of Varshan (poison)
Lord Zir (shadow)

Op zich wel gelukt met resistance op 70+, maar vooral Varshan gaat nog wel eens mis. Hoe verhouden de andere twee zich daarmee? Zijn die vergelijkbaar, of veel lastiger en kunnen we beter onze gefarmde items voor bijv Duriel nog even bewaren?
The Beast in the Ice
Echo of Duriel.

Wel apart dat ik alle items nu al op 925 item power heb zitten, voordat je lvl 70 bent. Is de rest dan enkel uniques farmen?

[ Voor 12% gewijzigd door X-Kiwi op 01-11-2023 09:09 ]

Kiwi !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 06:49
X-Kiwi schreef op woensdag 1 november 2023 @ 09:07:
Heeft iemand die al iets verder is qua level, hier ervaring mee?

Van de nieuwe bosses, hebben wij deze al een paar keer gedaan:
Grigoire (electric)
Echo of Varshan (poison)
Lord Zir (shadow)

Op zich wel gelukt met resistance op 70+, maar vooral Varshan gaat nog wel eens mis. Hoe verhouden de andere twee zich daarmee? Zijn die vergelijkbaar, of veel lastiger en kunnen we beter onze gefarmde items voor bijv Duriel nog even bewaren?
The Beast in the Ice
Echo of Duriel.

Wel apart dat ik alle items nu al op 925 item power heb zitten, voordat je lvl 70 bent. Is de rest dan enkel uniques farmen?
Dat is wel snel dan. Ik vind wel 925 items zat. Alleen nooit de perfecte staats. Dus gaan zo de prullenbak in.

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JohnnyV76
Alekz87 schreef op woensdag 1 november 2023 @ 09:23:
[...]
Dat is wel snel dan. Ik vind wel 925 items zat. Alleen nooit de perfecte staats. Dus gaan zo de prullenbak in.
Precies dat... ik ben dus lvl99 en heb denk ik alleen mijn wand op 925 en de rests ergens tussen 820 en 880 ofzo. Dat vind ik nog wel jammer eigenlijk van de huidige D4 status. Het speelt allemaal heerlijk weg nu maar heb al 20 levels nauwelijks updates gevonden. Oeh 925 item... oh 3 poep stats... lama. Zou het eigenlijk wel fijn vinden als je een 925 item volledig zou kunnen re-rollen met random mods. Gekke gedachte, I know.

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Woohooo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:42

Woohooo

Smilie, James Smilie

Ik vind het S2 boss systeem wel erg tof. Voegt echt iets toe aan de game. Lilith is eindelijk ook gelukt, waar het in S1 niet lukte ~ lvl80 is het nu op level 82 sorc wel gelukt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13:50

JSchut

.....

[...]

Ik ben nu 80 en heb al wel 4-5 items op 925. Niet de perfecte stats, maar beter dan mijn 800 gear.

Sowieso beetje gaar hoe het nu werkt. Overal krijg ik 750-850 rommel en alleen op world bosses 925.
Heb nog niet die nieuwe bosses gedaan. Droppen die ook 925?

Speel ook necro infiminist. Speelde eerst ook ruk maar had maar 10% lucky hit. Nu zit ik ergens tussen de 40-50% en dan speelt het al een stuk beter. Ook had ik mijn resitances niet op 70%. Nu wel dat is ook goed merkbaar.

[ Voor 5% gewijzigd door JSchut op 01-11-2023 09:37 ]

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brandondlp
  • Laatst online: 14:55
@Woohooo heb je op level 82 uber lilith verslagen? Is dat met die OP ballen build of met een andere build?

Ik speel zelf bone spear necro, zou ik haar ook al op 82 neer moeten kunnen halen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• X-Kiwi
[...]

We zijn die bosses gaan doen vanaf lvl55 ofzo, dus de gedropte 925 items zijn al snel beter dan die ik op dat moment had van 600 item level. Ze zijn inderdaad nog niet perfect, maar ik moet zeggen dat ik al wel wat geluk had met best nette items. Zoals op lvl 55 een staff met 3950 dps, waardoor mijn attackpower op 13.000 kwam. Voelt...erg vroeg ten opzichte van mijn lvl 100 in S1.

Kiwi !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 27-09 10:18
ik lees dat vanaf nu oude Duri dropped S2 items ook gemaxed zijn, kan iemand dit bevestigen?

https://d4armory.io/Player/803500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woohooo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:42

Woohooo

Smilie, James Smilie

brandondlp schreef op woensdag 1 november 2023 @ 09:38:
@Woohooo heb je op level 82 uber lilith verslagen? Is dat met die OP ballen build of met een andere build?

Ik speel zelf bone spear necro, zou ik haar ook al op 82 neer moeten kunnen halen?
Ja met ballenbuild. Gewoon proberen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevalric
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-09 11:57
Ik had al een paar dagen genoeg living steel om Grigoire op WT4 te proberen. Vanochtend maar even de stoute schoenen aangetrokken, maar hij ging neer zonder enig probleem. Max lightning resistance helpt daar wel bij. Grigoire was ook zo vriendelijk om een betere versie van de Howl from Below gloves te droppen voor mijn infinimist necro. Nu nog wat mats verzamelen voor de volgende paar bosses.

Tevens ook alle season tiers afgerond, had weer een battle pass gekocht, aangezien ik die 5 euro kon krijgen met het platinum die ik S1 had gekregen. Ik snap dat mtx nasty zijn en zo, maar ik vind de seasonal items toch echt wel leuk en maakt het ook iets interessanter om de season dingetjes te doen.

Xbox Live: Chevalric

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
Chevalric schreef op woensdag 1 november 2023 @ 10:20:
Ik had al een paar dagen genoeg living steel om Grigoire op WT4 te proberen. Vanochtend maar even de stoute schoenen aangetrokken, maar hij ging neer zonder enig probleem. Max lightning resistance helpt daar wel bij. Grigoire was ook zo vriendelijk om een betere versie van de Howl from Below gloves te droppen voor mijn infinimist necro. Nu nog wat mats verzamelen voor de volgende paar bosses.
Ik heb tot nu toe ook eigenlijk alleen de mats opgespaard voor de bosses. Heb 1x Varshan gedaan en 1x Grigoire. Heb de laatste dagen alleen maar NMD gedaan om mijn glyphs te levellen. Heb er nu 1 op lvl21 en de rest op 15. Dat zijn de glyphs van de maxroll build voor infinimist. Echter, ik wil die Exhumation glyph gaan proberen. Gros van de damge komt van de corpse explosion DoT en die fortify er op lijkt me erg sterk aangezien je continue corpses aan t consumen bent. Iemand deze ook in gebruik toevallig?

Als ik later vandaag lvl100 ben dan ga ik dus lekker de bosses farmen en blood tides doen met als afwisseling wat NMDs om de glyphs verder te maxen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack_Mojo
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 28-09 08:43
JohnnyV76 schreef op woensdag 1 november 2023 @ 08:37:
[...]

Ik speel ook infinimist maar ik doe op dit moment NM86 en dat gaat wel prima. Af en toe een one shot als je niet op let maar verder goed te doen. Probeerde een NM98 maar dat was nog een brug te ver. Wellicht lag het aan de mods (dacht dat het niet moeilijk was) maar werd telkens one-shot. Ben zelf lvl98. Denk dat ik voor een NM100 de build wel wat defensiever moet maken. Doe jij NM100 met wand en focus of gebruik je een shield?
Als je continu in een schot dood bent zou ik deze even kijken.

YouTube: Diablo 4 - Why You Need Armor And How It Works!

Ik wist dit ook niet tot gister :9 Armor is dus erg essentieel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteren toch even kunnen spelen. Ben maar 2 levelthes omhoog en that’s it. Wel een goeie oogst voor slechts een uurtje gamen.
Varshan een paar keer gefarmed voor de Raiment chest. Kwam weer thuis met een berg Frostburns. Geen Raiment, though.
Ik zal weer mats moeten farmen om hem weer te verleiden mij die chest te geven.
Heb de kast ook opgeruimd. Snel een banker character aangemaakt en die met volle tassen naar een merchant heen en weer laten gaan. Er is weer plek om te hoarden. 😂

Vanavond kan ik de hele avond weer los. Waarschijnlijk een avondje NM’s voor de glyphs. Zin in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gupfishy
  • Registratie: Maart 2023
  • Laatst online: 28-09 19:17
World tier 3 kan pas na de dungeon op level 50 toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bazziek
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 14:59
gupfishy schreef op woensdag 1 november 2023 @ 14:48:
Klopt, Alhoewel je die dungeon eerder kan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 05:00

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

gupfishy schreef op woensdag 1 november 2023 @ 14:48:
Volgens mij zit er geen min lvl aan, ben er zelf doorheen geboost, ook voor wt4.
Dat je niets begint in je eentje boeit niet, je kan het wel behalen ;)

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack_Mojo
Barb ondertussen level 70, maar pas een bruikbaar stukje gear kunnen vinden. Loop nu nog steeds rond met van die gele kleding en wapens 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leoavoro
JohnnyV76 schreef op woensdag 1 november 2023 @ 08:37:
[...]

Ik gebruik voor de Eindbaas wand en focus en voor de rest Lidless Wall. Door de lucky hit chance spawnen er rond vijanden namelijk bonestorms. En ik doe inderdaad aan cherry-picking wat betreft modifiers. Geen suppressor etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmg
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15:00

Rmg

Jack_Mojo schreef op woensdag 1 november 2023 @ 15:23:
Barb ondertussen level 70, maar pas een bruikbaar stukje gear kunnen vinden. Loop nu nog steeds rond met van die gele kleding en wapens 8)7
Je kan aspects op je gele gear zetten he....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gupfishy
Net level 30 dus dat gaat nog niet gebeuren denk haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack_Mojo
Rmg schreef op woensdag 1 november 2023 @ 15:35:
[...]

Je kan aspects op je gele gear zetten he....
Ja dat weet ik, alleen als die gele gear zo goed als waardeloos is vind ik het zonde om daar mijn aspects op te zetten en niet meer eraf te kunnen halen.

Ik heb de hele tijd het gevoel, ja nu gaat er verandering komen maar het komt niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorelord
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 02-08 13:03
Level 47 hier, lonewolf met noob questions. Mijn season 1 campaign is in season 2 vanzelf op eternal gezet. Dus geen season 2 dingen voor mij. Heb wat YouTube beginners guides gezien en daarmee mijn barb opgebouwd. Niks kopen in de shop en legendaries sparen voor later.

Ik wil de campaign wel door doen, mis ik dan dingen? Dit omdat ik steeds die opmerking krijg bij het doorgaan van mijn savegame. Seasonal content is toch überhaupt alleen wanneer je de campaign uitgespeeld hebt?

In het kader van fear of missing out… ik zit legendary items vanaf leven 35 maar te stocken aangezien ik loot vind wat hogere xp heeft. Wanneer kan ik daar iets mee doen?

Wat zijn uber uniques? Is dat alleen seasonal content?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
Weet iemand of die season objectives als bijv. "Kill Grigoire on WT3" ook tellen als je het op WT4 doet ipv WT3?

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JohnnyV76
Angeloonie schreef op woensdag 1 november 2023 @ 16:23:
Weet iemand of die season objectives als bijv. "Kill Grigoire on WT3" ook tellen als je het op WT4 doet ipv WT3?
Ik heb alles op wt4 gedaan en de objectives zijn afgevinkt dus ik zeg ja!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Het nadeel van Ball Lightning is wel dat de meeste andere builds nogal een anticlimax zijn :P Probeerde op level 70 op m'n Barb wat endgame bosses te doen maar computer says no.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alekz87
  • Laatst online: 06:49
London schreef op woensdag 1 november 2023 @ 18:46:
Het nadeel van Ball Lightning is wel dat de meeste andere builds nogal een anticlimax zijn :P Probeerde op level 70 op m'n Barb wat endgame bosses te doen maar computer says no.
Ik was lekker bezig met een baas in helltides. Denk 2 minuten ofzo. Had m bijna op de helft. Komt er een sorc aan die m bijna oneshot 🤣

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chevalric
Ja, die blauwe ballen jongens zijn echt een beetje overpowered. Zag vandaag dit filmpje op youtube van een Wandering Death gevecht:

YouTube: Ball Lightning Sorc Blasts World Boss Day 2 Season 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Met de laatste mats, na 20x Varshan, eindelijk een nieuwe Raiment chest. Maar de krent heeft me een ilvl899 gegeven. Altijd beter dan mijn ilvl709 versie, maar hij kon me niet gewoon even een 925 geven? Wat een lul, die Varshan.

Nu nog 2 uniques om de build af te maken. Voor deze build raden ze er 4 aan. Scheelt wel weer aspects farmen 😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
  • Laatst online: 10:23
Ik ben inmiddels ook een sorc begonnen. Ik vermoed dat het lang gaat duren voordat er een build zó overpowered is…

3 uniques heb ik al liggen dus tsja. Wilde toch nog een extra klasse erbij dit seizoen en had nog niets met intel. naar 100 dus...

Ben benieuwd of het snel gaat vervelen maar dat zien we vanzelf :)

[ Voor 12% gewijzigd door Thalaron op 01-11-2023 19:35 ]

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gupfishy
Heb even een youtube filmpje gekeken wat nu goed is om te levellen etc in seizoen 2. Ik deed dus alles anders haha.
Maar gelukkig is niets onzinnig wat je doet maar toch maar de quests los gaan laten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

Angeloonie schreef op woensdag 1 november 2023 @ 16:23:
Net gedaan op WT4 en het telde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buizerd__NL
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 28-09 17:44
Hebben jullie al eens zoiets gezien in de game? Dit kwam ik toevallig tegen vanavond tijdens helltide.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RGT8K_MwsjZbH8IMzGkWzOmNk78=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/JB9Uk8VLyjbhSjhvS9ZujZBN.jpg?f=fotoalbum_large

PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Sorc naar lvl89 geleveled. Toch eens even geprobeerd om Duriel eens te bevechten, niet verwacht dat ik hem zou killen. Maar dat lukte dus wel in 2 pogingen. Eerste poging was om te kijken wat hij doet, o.a. mij killen, maar de 2e keer was het gelukt. Wel even flink moeten vechten en gelukkig een broek met +3 potion capacity, want ik had hem neer met 0/12 pots left.
Nu ik een beetje in de gaten heb wat hij doet, moet ie zeker goed te farmen zijn.
De loot die ik kreeg was allemaal ruk. Wands die ik niet gebruik, en zeker niet Flamescar.
Ik zal hem moeten farmen voor die broek. Als ie die nou de volgende keer dropt, dan ben ik een blij ei.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YUw7N1MXPl2-15lu04Ui7pkn2Gc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/GPSiRew9BjBpcOvDuTTesKGN.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 22% gewijzigd door Poops_McGhee op 02-11-2023 04:59 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Leoavoro
Poops_McGhee schreef op woensdag 1 november 2023 @ 19:23:
Met de laatste mats, na 20x Varshan, eindelijk een nieuwe Raiment chest. Maar de krent heeft me een ilvl899 gegeven. Altijd beter dan mijn ilvl709 versie, maar hij kon me niet gewoon even een 925 geven? Wat een lul, die Varshan.

Nu nog 2 uniques om de build af te maken. Voor deze build raden ze er 4 aan. Scheelt wel weer aspects farmen 😂
Naderhand zelfs 5 😂

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Leoavoro
scorelord schreef op woensdag 1 november 2023 @ 16:10:
Level 47 hier, lonewolf met noob questions. Mijn season 1 campaign is in season 2 vanzelf op eternal gezet. Dus geen season 2 dingen voor mij. Heb wat YouTube beginners guides gezien en daarmee mijn barb opgebouwd. Niks kopen in de shop en legendaries sparen voor later.

Ik wil de campaign wel door doen, mis ik dan dingen? Dit omdat ik steeds die opmerking krijg bij het doorgaan van mijn savegame. Seasonal content is toch überhaupt alleen wanneer je de campaign uitgespeeld hebt?
Maak sowieso je campaign af. Als je dat 1x hebt gedaan, kan je in de toekomst zo in Seasonal realm starten. Vergeet dan ook niet om je renown en statues of Lilith niet.
In het kader van fear of missing out… ik zit legendary items vanaf leven 35 maar te stocken aangezien ik loot vind wat hogere xp heeft. Wanneer kan ik daar iets mee doen?
Als je goede rolls op je legendary items hebt, of je hebt ze nodig voor een build, extract ze dan.
Wat zijn uber uniques? Is dat alleen seasonal content?
De beste en meest unieke items in de game. Ze droppen niet regelmatig en te verkrijgen in zowel eternal als seasonal content. Ze hebben het makkelijker gemaakt met target farming (Zir, Beast in Ice, Grigoire, Varshan, Duriel)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Vier, dacht ik. Ze raden aan om Flickerstep schoenen te grijpen, maar als je die niet hebt, dan maar Esu's heirloom.

Ik moet alleen die broek nog hebben. De andere uniques heb ik, maar niet allemaal ilvl925.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leoavoro
Poops_McGhee schreef op donderdag 2 november 2023 @ 02:31:
[...]

Vier, dacht ik. Ze raden aan om Flickerstep schoenen te grijpen, maar als je die niet hebt, dan maar Esu's heirloom.

Ik moet alleen die broek nog hebben. De andere uniques heb ik, maar niet allemaal ilvl925.
Een goede fists of fate (290%) ipv control aspect raden ze aan. Vandaar 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Leoavoro schreef op donderdag 2 november 2023 @ 02:36:
[...]

Een goede fists of fate (290%) ipv control aspect raden ze aan. Vandaar 5
Voor HC, ja. Daar blijf ik ver van weg :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• schaapiej
Leoavoro schreef op woensdag 1 november 2023 @ 00:42:
[...]

Heb pre-season Bonespear gespeeld en ik voelde mij redelijk een glass canon. Blood Lance (S2) is gewoon een tank maar de speelstijl komt redelijk overeen.

Zou het zeker aanraden!

Edit:

Ik zie net je reactie dat je het niks aan vind. Maar heb je wel de juiste stats? Blood Lance is overpower en Infimist voornamelijk Lucky Hit.
Als Bonespear en Blood Lance qua speelstijl op elkaar lijken dan ga ik het wel bij Blood Lance houden denk ik. Ben niet zo van de squishy dingen op 't moment. Intussen weer terug omgebouwd na het falen op de Infinimist setup :p zou goed kunnen dat ik inderdaad niet alle juiste stats had, de aspects wel. Normaal kun je dan al wel redelijk aan de slag met een build vandaar dat ik dat het geprobeerd. Maar dan zal Infinimist er wel eentje zijn waar dat niet kan?

Gisteren een leuke upgrade qua damage gevonden, de Goldslayer Crown. Heb daarvoor wel Aspect of Disobedience moeten opofferen. Even snel een poging gedaan op een NM79 en dat ging zonder enige moeite. Voorlopig dus nog maar even door met Blood Lance en hopen dat de missende Unique items nog gaan vallen...

Level 100 ook weer aangetikt, nu de glyphs nog van 15 naar 21 halen.

<GoT>NightStalker

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bint
  • Laatst online: 13:21
[...]

iLevel925 is, imho, voornamelijk belangrijk voor je wapen (DPS) en een beetje armor op je gear. Mijn advies: kijk naar de stats (zowel offensief als defensief) en maak op basis van die stats je keuze. Voorbeeld: ik heb zelf dagenlang rondgelopen met een sacred amulet, omdat de stats daar veruit beter waren dan op de ancestral amulets. Mijn ringen zijn nog ilvl 780 en 790 en mijn andere gear range 800-925.

Memories of yesterday, will grow, but never die

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Kiwi
Gisteren weer verder met wat NM dungeons en bosses. Onze (ik 75 druid / vriend 75 rogue) ervaringen tot nu toe:

-Lord Zir: erg makkelijk. Enkel voor die schaar-aanval voor zijn neus weg gaan, verder in 3 minuten te verslaan. De rogue gaat hier gemiddeld 1x dood.

-Grigoire: erg makkelijk. Hoef als bear druid niet aan de kanten voor zijn aanvallen en geen potions nodig. Kost zo'n 2-3 minuten. De rogue overleeft dit meestal wel.

-Vershan: kost wat meer moeite door zijn 1 shot grond effect. 5+ minuten mee bezig. De rogue moet ik zo'n 3-4x ressen tijdens dit gevecht omdat de potions op zijn.

-Beast in ice: fuck... dat is een enorme step up. Nog niet weten te verslaan, tot 40% gekomen na gevechten van 15min. Grondeffect goed ontwijken blijkt niet mijn talent te zijn. Rogue ligt meer dood dan levend.

Jullie begrijpen vast waarom wij Lilith en Duriel nog even met rust laten ;)

Kiwi !

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• X-Kiwi
Bint schreef op donderdag 2 november 2023 @ 09:23:
[...]

iLevel925 is, imho, voornamelijk belangrijk voor je wapen (DPS) en een beetje armor op je gear. Mijn advies: kijk naar de stats (zowel offensief als defensief) en maak op basis van die stats je keuze. Voorbeeld: ik heb zelf dagenlang rondgelopen met een sacred amulet, omdat de stats daar veruit beter waren dan op de ancestral amulets. Mijn ringen zijn nog ilvl 780 en 790 en mijn andere gear range 800-925.
Helemaal mee eens, stats > item level.

Heb zelf nog 1 ring op 750 zitten, maar met een rare aspect er op. Heb al wel betere ringen, maar dat zelfde aspect is nergens te vinden (druid 4 spirit for every crowd controlled enemy).

Kiwi !

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bint
  • Laatst online: 13:21
X-Kiwi schreef op donderdag 2 november 2023 @ 10:15:
[...]

Helemaal mee eens, stats > item level.

Heb zelf nog 1 ring op 750 zitten, maar met een rare aspect er op. Heb al wel betere ringen, maar dat zelfde aspect is nergens te vinden (druid 4 spirit for every crowd controlled enemy).
ahhh, de 4 resource umbral. GL. Die dropt zelden. Zelfs met de 1 dropt ie vrijwel nooit.

Memories of yesterday, will grow, but never die

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Kiwi
Bint schreef op donderdag 2 november 2023 @ 10:19:
[...]

ahhh, de 4 resource umbral. GL. Die dropt zelden. Zelfs met de 1 dropt ie vrijwel nooit.
Yes, de Umbral inderdaad. Had al wel de obols calculator gebruikt en zo'n 2000 obels gebruikt voor ringen, de enige waar hij op kan zitten, maar geen succes. Gelukkig heb ik een redelijk nette ring nu met de max roll 4/4 spirit.

Kiwi !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
Bint schreef op donderdag 2 november 2023 @ 09:23:
[...]

Ik loop op level 100 nog steeds met normale legendary gloves. Heeft attack speed, crit chance, crit damage en overpower damage. Denk dat ik die niet ga vervangen dit season!

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellfighter87
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 28-09 18:48
Geen idee of dit al genoemd is vrijdag 3 nov begint blizzcon (morgen avond)

https://www.blizzcon.com/en-us/virtual

qua tijden is het +8 uur https://www.google.com/se...nt=ubuntu-sn&q=pdt+vs+cet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
Hoe is duriel trouwens t.o.v. uber lilith trouwens? Ben nu level 100 als infinimist necro maar doe geen BL sorc damage om fases te skippen dus na een tijdje als ze op 70% zit ofzo komt de one-shot mechanic en ga ik neer. Heeft duriel ook dat soort mechanics of is daar makkelijker doorheen te tanken?

Die lagere bosses zoals Varshan enzo zijn niet op lvl100 te doen toch? Varshan is volgens mij lvl75 en die andere lvl85 oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

JohnnyV76 schreef op donderdag 2 november 2023 @ 11:09:
Hoe is duriel trouwens t.o.v. uber lilith trouwens? Ben nu level 100 als infinimist necro maar doe geen BL sorc damage om fases te skippen dus na een tijdje als ze op 70% zit ofzo komt de one-shot mechanic en ga ik neer. Heeft duriel ook dat soort mechanics of is daar makkelijker doorheen te tanken?

Die lagere bosses zoals Varshan enzo zijn niet op lvl100 te doen toch? Varshan is volgens mij lvl75 en die andere lvl85 oid?
Je kan alle bosses op level 100 doen.

Duriel is veeeeel makkelijker dan Lilith omdat er simpelweg minder oneshot mechanics zijn. Zo'n beetje alles wat Lilith doet kan je oneshotten en aangezien het gevecht buggy as hell is zit er weinig anders op dan phases skippen door de boel te cheesen :+ Zou het gewoon proberen, op level 100 lijkt Duriel mij niet zo lastig meer. Poison res potion en gaan met die banaan.

Mijn referentie is vooralsnog ook alleen BL hoor en daarmee kon ik alle endgame bosses killen voor level 90 (Duriel op lvl 80 :/ ). Ben nu level 85 met m'n hota barb en Duriel lukte mij niet. Alle andere bosses (muv Lilith uiteraard) wel gekilled al.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

JohnnyV76 schreef op donderdag 2 november 2023 @ 11:09:

De lagere bosses heb ik op level 75 zonder enig probleem gekilled met mijn infinimist necro. Ben wel benieuwd hoe dat gaat zijn op 100 tegen uber lilith.
Ben nu 82 maar heb het nagelaten NM dungeons te doen en heb dus geen glyphs gelevelt |:(

Denk dat ik de rest van mijn levels maar in de NM dungeons ga rond rennen en glyphs levelen.

Zit inmiddels wel op 50% lucky hit change + 10% extra als ik een barrier heb dus eigenlijk zit ik aan de 60%. Echt zo lekker dat je constant je cooldowns heel snel kwijt bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leoavoro
schaapiej schreef op donderdag 2 november 2023 @ 07:55:
[...]

Als Bonespear en Blood Lance qua speelstijl op elkaar lijken dan ga ik het wel bij Blood Lance houden denk ik. Ben niet zo van de squishy dingen op 't moment. Intussen weer terug omgebouwd na het falen op de Infinimist setup :p zou goed kunnen dat ik inderdaad niet alle juiste stats had, de aspects wel. Normaal kun je dan al wel redelijk aan de slag met een build vandaar dat ik dat het geprobeerd. Maar dan zal Infinimist er wel eentje zijn waar dat niet kan?
Denk als je nu naar Bonespear gaat, je ook minder hard hit dan dat je volledige stats hebt.
Je kan opteren om een soort tweede gear set te farmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leoavoro
JSchut schreef op donderdag 2 november 2023 @ 11:54:
[...]

De lagere bosses heb ik op level 75 zonder enig probleem gekilled met mijn infinimist necro. Ben wel benieuwd hoe dat gaat zijn op 100 tegen uber lilith.
Ben nu 82 maar heb het nagelaten NM dungeons te doen en heb dus geen glyphs gelevelt |:(
Met Bal Sorc ging Lilith beduidend makkelijker down dan met Infimist. Wel is het easy om blood mist als een “oh crap” button te gebruiken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DennisCle
X-Kiwi schreef op donderdag 2 november 2023 @ 10:22:
[...]

Yes, de Umbral inderdaad. Had al wel de obols calculator gebruikt en zo'n 2000 obels gebruikt voor ringen, de enige waar hij op kan zitten, maar geen succes. Gelukkig heb ik een redelijk nette ring nu met de max roll 4/4 spirit.
Ik heb hetzelfde probleem met ringen, alleen dan voor Aspect of Exposed Flesh voor mijn Necro build. Al mijn Obols gaan in ringen om die te krijgen, ook bij de tree of whispers als het kan.

Heb wel een max roll Umbral gekregen, waar ik in S1 met mijn Druid tot lvl86 (zover ben ik gekomen) met een suboptimale van 2/4 liep. Dus mocht er nog een alt komen (waarschijnlijk Sorcerer, weet niet of die het nodig heeft) dan heb ik die liggen in ieder geval. Nu nog Exposed Flesh...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

Ben wel benieuwd hoe snel en hoe erg ze die ball sorc een nerf gaan geven.

Is die tijdens het levelen ook al zo OP of is dat echt pas later? Wel leuk om eens te proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 12:40
JSchut schreef op donderdag 2 november 2023 @ 13:14:

Is die tijdens het levelen ook al zo OP of is dat echt pas later? Wel leuk om eens te proberen.
volgens mij is de SB een bug en hebben ze aangegeven dit niet te patchen dit seizoen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
  • Laatst online: 27-09 10:18

als je de aspect heb voor de balls om je heen, dan is het eigenlijk niet meer leuk.
Ik heb bijv voor ik 60 werd op de sorc alles bosses zovaak gedaan (laten killen) dat ik op 60 alle uniqs had die nodig waren. Ik liep dus op lvl 70 dus ook gewoon mee te killen in NMD70+.

https://d4armory.io/Player/803500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hedster
  • Laatst online: 19-09 15:07
pstalman schreef op donderdag 2 november 2023 @ 13:19:
[...]

als je de aspect heb voor de balls om je heen, dan is het eigenlijk niet meer leuk.
Ik heb bijv voor ik 60 werd op de sorc alles bosses zovaak gedaan (laten killen) dat ik op 60 alle uniqs had die nodig waren. Ik liep dus op lvl 70 dus ook gewoon mee te killen in NMD70+.
Dat ging wel lekker trouwens :) split NMD's op 70+ :D

PSN: Hedster / http://eu.battle.net/d3/en/profile/PinaPower-2757/hero/7013966

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Kiwi

Heb het tot lvl30 geprobeerd, maar toen was het vooral vervelend om die blauwe bolletjes van de vloer te rapen.

Van mij mag het generfd worden hoor. Bij legion events merk ik nu dat zodra er 2-3 ball sorcs bij zijn, dat de rest gewoon mee loopt zonder skills te gebruiken (soms zelfs hele run op paard). Want..het heeft toch geen zin om te vechten: alles is dood door de ball sorcs voordat je in de buurt komt.

Legion events duren dan 3-4 minuten en World bosses gaan nu vaak in 30 seconden. Praktisch dat je zo snel er klaar mee bent, maar de uitdaging is wel weg.

Kiwi !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ABD
  • Registratie: Maart 2008
  • Nu online

ABD

[...]

Het is ook hoe dat item gerold wordt. Mijn Raiment lvl925 die ik laatste kreeg na een world boss(waar je rare en legendary lvl925 items krijgtt) gevecht is nauwelijks beter dan mijn lvl769, ik heb zelfs slechts minimum 2.0 stun nu, maar ik heb hem toch verkozen boven die oude lvl 769 omdat ik iets meer schade doe en dat telt het meest. Armor is niet de doorslaggevende factor, want in hoge NM dungeons kun je beter zorgen dat je NIET geraakt wordt. ALthans,dat geldt voor mijn arm hertje(Lvl87)

Trouwens, heel apart, ik dacht dat The Butcher uit het spel was gehaald, want ik kwam hem niet tegen. Begin van deze week op lvl 83 kwam ik The Butcher pas voor het eerst!!! tegen tijdens een NM dungeon. Hij was lvl99 en ik had hem na een lang maar goed gevect bijna neer, toen ik onder een lightning dome zat te schuilen. Net op het moment dat die lightning bolt neerkwam, trok hij mij naar hem toe met zijn haak(voor het eerst) en heel toevallig liep mijn barrier ook net af.... Een uur of twee later was ik weer NM(lvl100) aan het spelen, kwam ik hem weer tegen en toen ging hij eraf. Gisterenavond tijdens een sidequest weer, maar dat was kinderspel, want hij was hetzelfde level.

Les: die drifting shades en lightning dome NM dungeons speel ik niet meer, ondanks mijn barriers, want ik moet op teveel letten dan op mijn oude dag;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack_Mojo
X-Kiwi schreef op donderdag 2 november 2023 @ 14:14:
[...]

Heb het tot lvl30 geprobeerd, maar toen was het vooral vervelend om die blauwe bolletjes van de vloer te rapen.

Van mij mag het generfd worden hoor. Bij legion events merk ik nu dat zodra er 2-3 ball sorcs bij zijn, dat de rest gewoon mee loopt zonder skills te gebruiken (soms zelfs hele run op paard). Want..het heeft toch geen zin om te vechten: alles is dood door de ball sorcs voordat je in de buurt komt.

Legion events duren dan 3-4 minuten en World bosses gaan nu vaak in 30 seconden. Praktisch dat je zo snel er klaar mee bent, maar de uitdaging is wel weg.
Mee eens dat de ballen build te op is hoor. Alleen wel, op WT4 in het vorig seizoen gingen ook alle events zoals jij omschrijft.

Geruchten over seizoen 3 zijn trouwens raids, nieuw gebied en een nieuwe class. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWizza
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Ter vergelijking, ik had een firewall build met 10k attack power.

Als je maar lang genoeg rondjes loopt gaan alle mobs neer. Bazen duren alleen veel te lang.

Gisteren respec gedaan naar ball lightning met bagger items, ik zit nu op net geen 5k attack power.

Alles
Smelt
Weg

SUZ-SWM80VA & ERSD-VM2D, 200L SWW, 5330Wp O 45°, 2870Wp W 45°, 820Wp Z 10°, Zendure 2400AC 8,64kWh thuisbatterij, Fresh-r on the wall compac WTW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTLCrazy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14:52

TTLCrazy

Listen to Frankie

Ik vind het wel lekker hoor, zit net op level 53 met mijn ball lightning sorcerer, beetje o.p. build heeft mijn plezier nog nooit vergald zeg maar :)

just imagine: war breaks out and nobody turns up... SPECS - Ajaxied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Het is een build die profiteert van een bug, dus het verbaast mij eerlijk gezegd wel dat Blizzard er niets aan doet. Maar volgens mij vinden ze het prima als iedereen dit seizoen alle bosses kan slopen.

M'n hota barb oneshot bosses, daar kun je ook iets van vinden :P

Behalve dan dat het fucking tof is om te critten voor 7 miljoen! :D

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Kiwi
Jack_Mojo schreef op donderdag 2 november 2023 @ 15:17:
[...]

Mee eens dat de ballen build te op is hoor. Alleen wel, op WT4 in het vorig seizoen gingen ook alle events zoals jij omschrijft.

Geruchten over seizoen 3 zijn trouwens raids, nieuw gebied en een nieuwe class. _/-\o_
Ik was al gestart met eternal voordat S1 begon, dus ben toen doorgegaan met eternal. En bij de legion /world boss kwam ik in eternal geen echt OP builds tegen. World Boss duurde vaak wel 5min om neer te krijgen.

Kiwi !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ABD
  • Nu online

ABD

Ik heb niet gezocht of het klopt, maar volgens mij krijg je in een party vol ball lightnings sorcs, die een world boss neersabelen in 10 secs, nauwelijks loot. Het kan toeval zijn, maar ik krijg wat schroot en nooit een great cache. Alleen wanneer het wat langer duurt, krijg ik leuke dingen.

Als klopt wat ik vermoed, zou dat best vervelend zijn. Wat alle tier S builds direct irritant maakt.

[ Voor 3% gewijzigd door ABD op 02-11-2023 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWizza
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
ABD schreef op donderdag 2 november 2023 @ 15:50:
[...]

Ik heb niet gezocht of het klopt, maar volgens mij krijg je in een party vol ball lightnings sorcs, die een world boss neersabelen in 10 secs, nauwelijks loot. Het kan toeval zijn, maar ik krijg wat schroot en nooit een great cache. Alleen wanneer het wat langer duurt, krijg ik leuke dingen.

Als klopt wat ik vermoed, zou dat best vervelend zijn. Wat alle tier S builds direct irritant maakt.
Toeval idd

De cache is per boss per week een cooldown, de rest is random.

SUZ-SWM80VA & ERSD-VM2D, 200L SWW, 5330Wp O 45°, 2870Wp W 45°, 820Wp Z 10°, Zendure 2400AC 8,64kWh thuisbatterij, Fresh-r on the wall compac WTW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
Tijd dus voor een WT5/6…
En dan vanaf WT5 bug patchen.

Over Ball Lightning gesproken; iemand een link naar dé beste build? Voornamelijk als inspiratie (0,0 ervaring met Sorc en heb toevallig net het benodigde aspect geloot) :)

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ABD
  • Nu online

ABD

DaWizza schreef op donderdag 2 november 2023 @ 16:02:
[...]

Toeval idd

De cache is per boss per week een cooldown, de rest is random.
Dus stel, iemand doet 98% van de schade, en die zou wat gele en blauwe junk kunnen loten en iemand die 0,1% damage gedaan heeft, kan 3 unique items luckboxen?
Thalaron schreef op donderdag 2 november 2023 @ 17:49:
Tijd dus voor een WT5/6…

Over Ball Lightning gesproken; iemand een link naar dé beste build?
Dé beste build, is dat niet zoiets als vragen wie de beste voetballer is? De een zegt Messi, de andere Ronaldo, weer een ander Mbappé.

Pak een build van de bekende sites als het alleen om even ervaren gaat; die naderen vaak perfectie. Met een sorcerer begint het beginpunt vaak bij teleport, ice armor, Fire shield en vaak frost nova; om die skills kun je vaak niet heen, omdat je anders te snel dood bent.

De builds worden ook tussentijds aangepast en we zijn inmiddels een maand in dit seizoen, dus men weet het zolangzamerhand wel.

[ Voor 53% gewijzigd door ABD op 02-11-2023 18:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oppernerd
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 25-09 23:20
Zijn hier nog Duriel groepen acief? Laatst m'n eerste verslagen, maar kreeg niet echt goede gear. Doel is dan ook om die vaker te doen. Maar de summon mats verzamelen is echt niet leuk. Met een groep zou het veel efficienter zijn.
Thalaron schreef op donderdag 2 november 2023 @ 17:49:
Tijd dus voor een WT5/6…

Over Ball Lightning gesproken; iemand een link naar dé beste build? Voornamelijk als inspiratie (0,0 ervaring met Sorc en heb toevallig net het benodigde aspect geloot) :)
Ik gebruik die van maxroll als referentie. Pas het hier en daar een beetje aan. Erg effectief moet ik zeggen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Gisteravond mijn sorc eens verbouwd van lightning naar... incinerate :+
Aan de hand van deze video...
Ik moet zeggen, het werkte op zich aardig... Damage was ok, maar wel duidelijk minder dan chain lightning. Wel heel erg tanky. Grootste probleem was echter dat in ieder geval met de equip die ik zo even bij elkaar wist te schrapen ik bij langere boss fights op een gegeven moment door mijn mana en cooldowns heen raakte. En als dat gebeurt dan vallen je defenses ook weg en sta je daar als glass cannon zonder ammo te wachten op mana. Wel ternauwernood Elias mee verslagen nog.
Goed, leuk om eens even geprobeerd te hebben maar het voelde toch een beetje als een gimmick. Ik denk dat Incinerate wat liefde nodig heeft, bijvoorbeeld dat de DoT even door blijft tikken in plaats van gelijk te stoppen als de vijand uit de beam is zodat je heen en weer kan sprayen om een hele groep te taggen met je damage. Of anders misschien een wat bredere cone ipv alleen een rechte spray.

In plaats van terug naar lightning vanavond dan maar eens omgebouwd naar jongleur met electrische balletjes... En omfg. Het is één ding om te lezen en horen en zien dat het zo sterk is, maar een heel ander iets om zelf door de hordes vijanden te lopen en alleen maar rokende lijken achter je te laten :+
Ik moet wel echt nog wennen aan de chaos, raak af en toe mijn muiscursor kwijt :P (misschien is deze build wel handiger met controller eigenlijk) en net ook een keer dood gegaan omdat als iets eens een keer níet meteen dood is en ik mijn cooldowns niet goed manage ze mij ook wel goed kunnen raken (als lvl 66 in WT4 vampire zone).

Maar ik vind hem wel leuk en prima dat ze hem nog niet nerfen, kan ik ook eens sterk zijn O-)
Ik ben nu in ieder geval ongeveer op het level waar mijn hoogste char (in pre-season) gestrand was en voorlopig heb ik nog wel zin om door te stomen.

[ Voor 8% gewijzigd door Finraziel op 02-11-2023 22:45 ]

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-09 17:15
Vanavond maar eens begonnen met die living steel dingen te verzamelen, heb echt nog geen kaas gegeten van eindbazen xD heb er letterlijk nog 0 gekilled.. Viel mij ook vandaag pas op dat er een level 100 capstone dungeon op de kaart staat.. haha.

Ik ben ondertussen wel level 88, ruim mijn hoogste char ooit. Dit weekend niet veel gamen aangezien we weekendje weg gaan, volgende week maar weer is. Heb afgelopen dagen ook niet enorm veel gespeeld eigenlijk.

AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 12:40
ik heb vandaag mn eerste duriel kill gehad op lvl 92 met BL Sorc

Flickerstep dropte :) blij die maakt mn build wel echt af

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oppernerd
Wognummer schreef op vrijdag 3 november 2023 @ 00:55:
ik heb vandaag mn eerste duriel kill gehad op lvl 92 met BL Sorc

Flickerstep dropte :) blij die maakt mn build wel echt af
Ook vandaag die schoen van duriel gekregen. Alleen erg jammer dat flickerstep niet lijkt te werken met metamorphosis.
Finraziel schreef op donderdag 2 november 2023 @ 22:42:
In plaats van terug naar lightning vanavond dan maar eens omgebouwd naar jongleur met electrische balletjes... En omfg. Het is één ding om te lezen en horen en zien dat het zo sterk is, maar een heel ander iets om zelf door de hordes vijanden te lopen en alleen maar rokende lijken achter je te laten :+
Ik moet wel echt nog wennen aan de chaos, raak af en toe mijn muiscursor kwijt :P (misschien is deze build wel handiger met controller eigenlijk) en net ook een keer dood gegaan omdat als iets eens een keer níet meteen dood is en ik mijn cooldowns niet goed manage ze mij ook wel goed kunnen raken (als lvl 66 in WT4 vampire zone).

Maar ik vind hem wel leuk en prima dat ze hem nog niet nerfen, kan ik ook eens sterk zijn O-)
Ik ben nu in ieder geval ongeveer op het level waar mijn hoogste char (in pre-season) gestrand was en voorlopig heb ik nog wel zin om door te stomen.
En het speelt nog stukken beter naarmate je de uniques bij elkaar hebt gesprokkeld. Ik speel het idd met een controller naast kb en muis. Vind kb en muis toch handiger in veel handelingen. Maar vechten met controller is stukken comfortabeler. Gelukkig switcht diablo beide controls naadloos met elkaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Leoavoro
Eigenlijk zit de game er voor mij op haha

Uber Lilith down en NM100 op farm.

Maar goed, ga nu maar de laatste class levelen naar 100 (Double Swing Barb)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
Mijn Ball Lightning (Baby)sorc gisteren op LVL60 gekregen. Iets ervoor op LVL 55 naar Tier 4 gegaan en had bij een Vampire Helltide een mooi wapen geloot voor LVL60.

Daar even rond blijven huppelen tot 60 en tsja. Na respec kon ik direct zonder enige moeite Nigtmare Dungeun van tier 35 in een minuut of 5-6 doen.

Dat gaat inderdaad mega rap met de DMG zeg… nu even door tot lvl 80 en ik kan 3 unique items aantrekken :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik ga eerst alles behalen met m'n rogue. En daarna mogelijk met balletjes aan de slag. Ben bang dat ik m'n rogue helemaal links laat liggen als ik eenmaal met de balletjes aan de slag ben gegaan. Haha

Ben ergens level 72 nu ofzo. Nog 1 vampier tier te gaan en daarna vooral ook met helltides en nms aan de slag.

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik kan niet kiezen welke build ik wil spelen om verder te gaan :P wil niet meerdere builds verzamelen dat vind ik in deze game te onoverzichtelijk..

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• internaut
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-09 15:24
Toch ook maar eens begonnen aan S2 -lvl32.
Uiteraard met de meta ball lightning build wat verbazend goed gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
internaut schreef op vrijdag 3 november 2023 @ 12:40:
Toch ook maar eens begonnen aan S2 -lvl32.
Uiteraard met de meta ball lightning build wat verbazend goed gaat.
verbazend? hoezo? 't is de meest OP build atm dus wat had je dan verwacht? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• internaut
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-09 15:24
JohnnyV76 schreef op vrijdag 3 november 2023 @ 12:42:
[...]

verbazend? hoezo? 't is de meest OP build atm dus wat had je dan verwacht? :P
Dat het minder OP zou zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JohnnyV76
internaut schreef op vrijdag 3 november 2023 @ 12:43:
[...]

Dat het minder OP zou zijn.
Oh haha... naja als iedereen en zijn moeder het speelt dan weet je al genoeg toch?
Ik heb mijn sorc in s0 tot 100 gehaald met alle struggles van dien en daar ben ik trots op!

Vanochtend met mijn infinimist necro een lvl99 NMD weten te halen waar 2 lvl100's dropte dus hopelijk later vandaag ook die achievement halen. Ik moet echt goed oppassen in zulke hoge NMDs want als mijn blood mist op cooldown komt midden in een groepje mobs... ;w

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Gisteren weer een uurtje kunnen spelen. Er was geen Helltide actief, helaas. Ben maar wat NM's gaan doen om verder te levelen en ook nog een World Boss meegepakt. Dat duurde 13 seconden in een party met 3 balletjes sorcs. Heerlijk. Geen gedoe met minutenlange battles om hetzelfde resultaat te bereiken.
Gewoon snel platslaan, loot pakken en door! Helaas geen mount barding. Avarice is een krent.

Butcher 2 keer tegengekomen in NM's. Een keer met goblin, een keer zonder. Ik heb meelij met Butcher gekregen. Die gaat ook zeer snel down door de balletjes. Iets minder snel als er een oppressor enchanted elite bij komt, wat tijdens de 2e encounter gebeurde. De balletjes verdwijnen, zodra je hun bubbel instapt. Dan moet je mana hebben om weer nieuwe te spammen, dus dat vertraagt de battle wel iets.
Maar hij gaat even goed nog heel snel down. Dat voelt als een zware degradatie van de Butcher. Arme ziel 😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluus
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14:23

Kluus

Gang is alles

Hmm ik kan mijn huidige Chain Lightning build ook heel makkelijk omzetten naar een balletjes sorc zie ik al (basically swap CL for LB).... Weet nog niet of ik dat ga doen though, CL sorc voelt al sterk genoeg, mogelijk heb ik ook al wat voordeel van die bug als tijdens UC balletjes gecast worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jack_Mojo
Ligt het aan mij of is de droprate van uniques in nmd veel lager dan vorig seizoen?

Heb er tientallen gedaan zonder 1 unique 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JohnnyV76
Jack_Mojo schreef op vrijdag 3 november 2023 @ 14:17:
Ligt het aan mij of is de droprate van uniques in nmd veel lager dan vorig seizoen?

Heb er tientallen gedaan zonder 1 unique 8)7
Lijkt het wel een beetje op ja... heb ook heel veel NMDs gedaan en slechts 1 of 2 uniques denk ik daar gevonden. Wellicht omdat de farm-able bosses nu een goede kans op een unique geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oppernerd
Lvl 100 en maar 1 unique gevonden in dungeons. De nieuwe bosses zijn idd de beste methode voor uniques.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boermansjo
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 13:03
Geen probleem met uniques buiten de bosses. Gisteren in de groene zone 2 uniques geloot.
We zijn nog niet begonnen aan de nieuwe bosses, maar zal wel komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

Hier ook al een bijna een hele stash tab vol met uniques. Ben level 83. (Zo goed als geen NM dungeon gedaan though)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevalric
Ik heb een halve stash tab vol met uniques, maar ook bijna geen NMDs gedaan. Nu pas een beetje mee begonnen.

Drops van bosses en ook in de blood harvest regelmatig uniques gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack_Mojo
Uniques droppen genoeg inderdaad, alleen zelden in nmd haha

Nu wil ik de doombringer nog :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buizerd__NL
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 28-09 17:44
Me too, maar ik heb er nog nooit iemand mee zien lopen.

PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennisCle
Flink doorgeknald met mijn Necro die nu lvl83 is. Heb Beast of Ice, Varshan & Grigoire gedaan. Ook doorgeknald van NM20 naar NM55. Toen ik the Butcher in 5seconde neerlegde op NM20 was ik maar eens gaan kijken hoe ver ik kon komen.

Bone Spear nog steeds wel echt een glass canon dus NM55 is nog wel een uitdaging, maar lukt wel. Nu aan het werken aan meer resistance & armor (nooit zo bewust mee bezig geweest op mijn Druid in S1).

Heb inmiddels ook super veel uniques en mijn gear is echt flink opgeschoten, alleen Aspect of Exposed Flesh nog steeds niet gevonden...paar 1000 obols verder ook en veel Vampire Councils.

Weinig NM gedaan tot nu toe, dus nu ook tijd om wat meer NM Dungeons te runnen. En constant tekort aan forgotten souls dus moet ook ff Helltides gaan doen.
Pagina: 1 ... 149 ... 214 Laatste