Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jack_Mojo
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 05:45
Begonnen met een HC necro, hier ga ik ongetwijfeld spijt van krijgen :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:54
Zojuist bekendgemaakt:

Vessel of Hatred is de eerste expansion voor Diablo IV

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • +5 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vbvsugKBBZD4Y3wka-2__1Uk0Vg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/R5Cp1VJYuLwUeLQT3a0KLcfy.png?f=fotoalbum_large

Yeah maar wtf :P nu al de expansion aankondigen vind ik een beetje gierig overkomen zeg maar ofzo :P
Maar word vast wel goed gezien de progressie die ze nu al maken.

COMING LATE 2024

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Buizerd__NL
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 06:47
Ja, waarom niet? Waarschijnlijk zal die ergens September/Oktober 2024 uitkomen, en dan zal er nog geen Blizzcon zijn. Dus ik vind het wel een slimme move, om ons al warm te laten worden voor de uitbreiding.

Overigens volgende week komen er 5 unieke rings naar Diablo IV, en het gerucht gaat dat Barber terug komt.

PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alekz87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 07:45
Buizerd__NL schreef op vrijdag 3 november 2023 @ 20:19:
Ja, waarom niet? Waarschijnlijk zal die ergens September/Oktober 2024 uitkomen, en dan zal er nog geen Blizzcon zijn. Dus ik vind het wel een slimme move, om ons al warm te laten worden voor de uitbreiding.

Overigens volgende week komen er 5 unieke rings naar Diablo IV, en het gerucht gaat dat Barber terug komt.
Wel tof! Zo weten ze toch elke expansion weer te vernieuwen. Ben wel benieuwd daar die ball Lightning build met Barber heart

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Hallo Mephisto...

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Alekz87 schreef op vrijdag 3 november 2023 @ 21:06:
[...]

Wel tof! Zo weten ze toch elke expansion weer te vernieuwen. Ben wel benieuwd daar die ball Lightning build met Barber heart
lol, alsof je die Barber nog nodig hebt met balletjes sorcs. Ik heb m'n gear nog niet helemaal op orde, maar het voelt al alsof ik een perma conduit shrine buff heb :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:32
Was ergens 'bang' voor de 'eindbazen' maar net 6x achter elkaar Varshan gegrind.. das nie zo lastig haha.

AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TgR_KILLER schreef op vrijdag 3 november 2023 @ 22:16:
Was ergens 'bang' voor de 'eindbazen' maar net 6x achter elkaar Varshan gegrind.. das nie zo lastig haha.
Welk level en welke class? :)

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het enchanten is nog steeds wel een dingetje... kans blijft zo klein op de juiste stat... niet te doen.

De materialen jaag je er echt doorheen... goud wel minder snel maar ook dat gaat vlot als je niet oppast... haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack_Mojo
RustStorm schreef op zaterdag 4 november 2023 @ 06:54:
Het enchanten is nog steeds wel een dingetje... kans blijft zo klein op de juiste stat... niet te doen.

De materialen jaag je er echt doorheen... goud wel minder snel maar ook dat gaat vlot als je niet oppast... haha
Goud is bij mij geen issue en dat terwijl ik geen enkel wapen of armor heb verkocht en alles door de shredder heb gegooid. Wel vreemd dat ik dan van die gele steentjes eigenlijk altijd tekort kom, lijkt een beetje scheef te lopen.

[ Voor 3% gewijzigd door Jack_Mojo op 04-11-2023 07:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brandondlp
  • Registratie: Augustus 2011
  • Nu online
@Jack_Mojo waarschijnlijk forgotten souls. Die haal je uit helltides. Uit mystery chests en soort steen: screaming hell veins

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack_Mojo
brandondlp schreef op zaterdag 4 november 2023 @ 08:18:
@Jack_Mojo waarschijnlijk forgotten souls. Die haal je uit helltides. Uit mystery chests en soort steen: screaming hell veins
Ik lees het nu ja, je blijft leren :P

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Ik hoop dat ze helltide wat aanpassen... Gewoon net zoals vampire zone continu laten lopen en embers ipv op de grond gooien automatisch naar de spelers in de buurt laten gaan. Het is nu vervelend als je niet veel tijd hebt als je hem steeds net mist, en je moet ook steeds terug lopen om de embers op te pakken wat de vaart er uit haalt.

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Helltide continu en 5 Living Steel ipv 3 als drop. Nu is het vrij irritant om Grigoire te farmen.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oppernerd
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 25-09 23:20
Finraziel schreef op zaterdag 4 november 2023 @ 08:55:
Ik hoop dat ze helltide wat aanpassen... Gewoon net zoals vampire zone continu laten lopen en embers ipv op de grond gooien automatisch naar de spelers in de buurt laten gaan. Het is nu vervelend als je niet veel tijd hebt als je hem steeds net mist, en je moet ook steeds terug lopen om de embers op te pakken wat de vaart er uit haalt.
Zeker weten. Ze hebben helltides nu zo een belangrijk aspect van de end game gemaakt, maar het frustreert des te meer omdat het de snelle gameplay in de weg zit. Met mn huidige build vlieg ik door dungeons, maar tijdens helltides moet ik steeds teruglopen om die cinders te verzamelen…

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-09 20:47
De helltide mats gewoon bij je houden zou ook wel fijn zijn ipv dat je ze na een helltide verliest. Die Blood Lures behoud je wel gewoon.

Het beste van Blizzcon vond ik wel dat er verteld werd dat itemization de hoogste prioriteit heeft. Dat geeft wel het gevoel dat ze echt willen doorpakken en naar de community luisteren. Met seizoen 2 hebben ze een stap gezet in de goede richting, maar itemization is zo belangrijk in een game als deze dat het eigenlijk ook wel top prioriteit moet zijn om dat te fixxen. Echt 50-60% van alle affixxes kunnen gewoon de prullenbak in omdat het of niets doet of hetzelfde als een affix die al bestaat.

Loot checken is ook wat ik het meeste "haat" in deze game. Daar gaat het fundamenteel al mis want de loot zou juist het meest enerverende moeten zijn in een ARPG. Wat ik ook heel belangrijk vind is dat als je loot oppakt dat je gelijk kan zien of het mogelijk een goed item zou kunnen zijn of niet. Dat heb ik D2/D3 en Path of Exile wel, binnen 0,5 seconden weet ik of iets goed is of naar de vendor kan. Ik vind loot checken zo mentaal vermoeiend in deze game en door deze 2 punten heb ik eigenlijk ook nooit het gevoel dat loot krijgen leuk is. Misschien de Uber Uniques, maar daar zie je gelijk aan of het een goed item is of niet (door de naam van het item, niet omdat het heel zichtbaar is aan het item zelf of anderzijds).

Ik ben in ieder geval heel erg blij dat het hoge prioriteit heeft. Make loot fun again :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alekz87
Season 1 was ik fan van Helltide. Nu vind ik Helltide het kutste aan de hele game. Ik speel op rare tijden. Als m zoontje slaapt bijvoorbeeld. En ‘s avonds als mevrouw ff serietje zelf kijkt. Mis vaak helltides op deze manier. Heb een timer voor de world bosses. Log dan ff snel in kill m en log weer uit.

[ Voor 17% gewijzigd door Alekz87 op 04-11-2023 11:11 ]

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07:33

JSchut

.....

Alekz87 schreef op zaterdag 4 november 2023 @ 09:35:
[...]

Season was ik fan van Helltide. Nu vind ik Helltide het kutste aan de hele game.
Ik loop eigenlijk alleen maar die vampire zones te doen en tussendoor whispers en soms een dungeon. Helltides mis ik vaak.

Moest het verplicht doen ineens voor die plantjes :D

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Nu online
Net gekocht, net begonnen. PS5. Ddenk dat ik na deze D3 weer eens opstart,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eehbiertje
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-09 08:21
hier begonnen met de cow farm..

333 voor de 1e drop in cerrigar
2e drop op 523 in hawezar
en 3e drop rond de 986 ergens. dry steppes

bij een drop zie je een pentagram verschijnen met een item in het midden (quest item)

bij de fountain dus de key gemaakt en cow lvl in nu nog uitvogelen waar die stamina potion voor is :P

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IH8oz21epPEuhF90o3jTloQeC48=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/lU64UDdHvhKdwaAAqXhtqwa9.png?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1z0LDlgF0rSHmx1dAR_uSlGAj4g=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/z5YEjptE6UCf13VhYbmzam4c.png?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bBeT5z_OucMggZoIRGAbTf7fZM8=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/B1qiOsOmz626XLGQedjCWk2b.png?f=user_large

[ Voor 6% gewijzigd door eehbiertje op 04-11-2023 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07:27
even wat frustratie afschrijven over uber lilith.... ik word de hele tijd ge-oneshot door Lilith. Echt te belachelijk, ik kan alle end-bosses incl Durial verslaan, dungeons met monsters tot 105+. Maar nee hoor Lilith knalt mij in 1x neer.

stats:
Barb
lvl 100
all res 70%
armor 9500
hp: 13000

Wat doe ik precies fout? Iemand tips?

Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack_Mojo
Goldman schreef op zaterdag 4 november 2023 @ 14:50:
even wat frustratie afschrijven over uber lilith.... ik word de hele tijd ge-oneshot door Lilith. Echt te belachelijk, ik kan alle end-bosses incl Durial verslaan, dungeons met monsters tot 105+. Maar nee hoor Lilith knalt mij in 1x neer.

stats:
Barb
lvl 100
all res 70%
armor 9500

Niet echt een tip, liep tegen hetzelfde probleem aan. Maar ik heb met de balletjes sorc verschillende fases overgeslagen. Kon er anders ook geen pijl op trekken.

Bosses bijvoorbeeld in Elden Ring hebben bepaalde mechanics die goed te leren zijn, maar Lilith, tja.

Wellicht heb je hier wat aan?
YouTube: Diablo 4 - How to beat Uber Lilith - In-Depth Mechanics Guide, Tips ...

[ Voor 15% gewijzigd door Jack_Mojo op 04-11-2023 17:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWizza
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

stats:
Barb
lvl 100
all res 70%
armor 9500

Fout? Niet veel...stoppen met proberen misschien :P

Het duurde hier ook 15x doodgaan voordat ik erdoor was. En ik deed weinig anders dan de eerdere keren.

SUZ-SWM80VA & ERSD-VM2D, 200L SWW, 5330Wp O 45°, 2870Wp W 45°, 820Wp Z 10°, Zendure 2400AC 8,64kWh thuisbatterij, Fresh-r on the wall compac WTW

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik krijg Lilith wel plat in de eerste phase, maar bij het platform trucje ga ik dood. Dan krijg ik ook nog maar nauwelijks health van haar af, terwijl ik in de eerste phase makkelijk tot aan 75% van haar health af krijg in 1 attack rondje.

Nu ben ik nog geen lvl100 en heb ook niet de gear die ik moet hebben. AP is ook maar net iets over de 10K, dus ik mis nog wel wat om haar phases, waar ik niks van snap, over te slaan.

Nouja, straks weer F1 kijken en andere dingen doen, dus vanavond wordt het waarschijnlijk niks meer. Morgen weer een dag :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jack_Mojo
Voor hardcore moet je dus kennelijk weer renown opnieuw halen. Nu de altars of Lilith aan het afwerken en je komt weer op plekken met prachtige uitzichten. Die ben ik na 400 uur spelen een beetje vergeten.

Aanrader :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• low_n_slow
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-09 14:28
Ricmaniac schreef op vrijdag 3 november 2023 @ 20:13:
[Afbeelding]

Yeah maar wtf :P nu al de expansion aankondigen vind ik een beetje gierig overkomen zeg maar ofzo :P
Maar word vast wel goed gezien de progressie die ze nu al maken.

COMING LATE 2024
Daarnaast belooft Blizzard dat de uitbreiding een nieuwe klasse introduceert 'die nog nooit eerder in de Diablo-franchise zijn opwachting heeft gemaakt'. Meer informatie maakt de uitgever niet bekend.

Heeel benieuwd wat dit gaat zijn! Als ik de trailer zo zie denk ik iets in de trant van de Inca's.. maar een Inca warrior lijkt mij dan weer onwaarschijnlijk. Wat denken jullie wat de nieuwe klasse wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oppernerd
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 25-09 23:20
Is waarschijnlijk al veel langer opgemerkt, maar balletjes sorc is echt overdreven. Ik speelde sorc sinds pre-season en het was destijds niet te doen op end game. Een vd zwakste classes en constant 1 shot van buiten het scherm.
Maar nu zat ik ff in de pvp zone zaad voor die seasonal battlepass aan het verzamelen en voor je het wist gooiden 4 andere spelers zichzelf dood op mn balletjesveld. Ik had ze nauwelijks in de gaten, dacht eerst dat het reguliere mobs waren. Bizar hoe groot verschil met pre-season sorc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
low_n_slow schreef op zaterdag 4 november 2023 @ 21:37:
[...]

Daarnaast belooft Blizzard dat de uitbreiding een nieuwe klasse introduceert 'die nog nooit eerder in de Diablo-franchise zijn opwachting heeft gemaakt'. Meer informatie maakt de uitgever niet bekend.

Heeel benieuwd wat dit gaat zijn! Als ik de trailer zo zie denk ik iets in de trant van de Inca's.. maar een Inca warrior lijkt mij dan weer onwaarschijnlijk. Wat denken jullie wat de nieuwe klasse wordt?
Vermoed iets van witchdokter achtig.. maarja ook niet teveel dus omdat het helemaal nieuw is. Misschien een Shaman ofzo zou ook kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmg
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22:27

Rmg

low_n_slow schreef op zaterdag 4 november 2023 @ 21:37:
[...]

Pff Amazon of Witchdoctor zaten al in d3, we gaan richting Kurast, dus een Zakarum als background voor de class?

Je hebt de "Hand of Zakarum", zijn een sort paladins, en holy hebben we nog niet, jungle? Mijn gok is een pally/witchdoctor hybride

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soulizer
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 28-09 23:45
Ik dacht bij het zien van die nieuwe world ook gelijk aan een witchdoctor, maar dat is niet nieuw. Velen denken aan een pally, maar die zone ziet er meer uit als shaman/witchdoctor feel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Soulizer schreef op zaterdag 4 november 2023 @ 22:26:
Ik dacht bij het zien van die nieuwe world ook gelijk aan een witchdoctor, maar dat is niet nieuw. Velen denken aan een pally, maar die zone ziet er meer uit als shaman/witchdoctor feel.
Yeah daarom neig ik richting shaman.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leoavoro
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 02-03 12:28

stats:
Barb
lvl 100
all res 70%
armor 9500

Dan is vermoedelijk je dmg te laag in combinatie met mechanics. Lilith is een DPS check namelijk.
Je kan wel level 100 zijn maar zonder juiste gear/aspects/build kan je het niet behalen.

En 105+ is NM tier 51? Je zou met een goed gebouwde barb toch echt wel aan de 70+ (vijanden 124+) moeten denken

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ricmaniac schreef op zondag 5 november 2023 @ 00:00:
[...]

Yeah daarom neig ik richting shaman.
Of een Priest.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
  • Laatst online: 01:21
Halfbloed engel/demon, mens/engel of mens/demon (?).

Op basis van STR (er zijn immers 2 INT en 2 DEX based figuren en maar 1 STR.

(Bastaard) zoon/ dochter van Tyrael?

[ Voor 13% gewijzigd door Thalaron op 05-11-2023 03:10 ]

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
Was t nieuw in de Diablo wereld? Of nieuw in blizzard wereld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 28-09 06:41
Alekz87 schreef op zondag 5 november 2023 @ 07:27:
Was t nieuw in de Diablo wereld? Of nieuw in blizzard wereld?
"never seen before in the diablo universe".

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Spiritborn wordt waarschijnlijk de nieuwe class. Is al geleaked evenals deze expansion en dat er bijvoorbeeld raids komen. Snap ook niet dat ze daar zo geheimzinnig over doen. Blizzcon was bij uitstek het podium om dit soort dingen te delen.

Die Diablo sessies waren echt een zware anticlimax als je de WoW panels ook hebt gevolgd. Nog nooit zoveel mensen zo weinig zien zeggen.

Dit dus:

[ Voor 17% gewijzigd door London op 05-11-2023 07:52 ]

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Alekz87
London schreef op zondag 5 november 2023 @ 07:46:
Spiritborn wordt waarschijnlijk de nieuwe class. Is al geleaked evenals deze expansion en dat er bijvoorbeeld raids komen. Snap ook niet dat ze daar zo geheimzinnig over doen. Blizzcon was bij uitstek het podium om dit soort dingen te delen.

Die Diablo sessies waren echt een zware anticlimax als je de WoW panels ook hebt gevolgd. Nog nooit zoveel mensen zo weinig zien zeggen.

Dit dus:
[Video: Very Disappointed About the Diablo 4 Campfire at BlizzCon]
Hoe goed die YouTubers ook zijn. Soms kan ik beter niet ernaar kijken. Je komt dan in zo’n negatief spiraal terecht. Terwijl als je gewoon lekker aan t spelen bent t gewoon dikke prima is

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jack_Mojo
Alekz87 schreef op zondag 5 november 2023 @ 08:23:
[...]

Hoe goed die YouTubers ook zijn. Soms kan ik beter niet ernaar kijken. Je komt dan in zo’n negatief spiraal terecht. Terwijl als je gewoon lekker aan t spelen bent t gewoon dikke prima is
Je haalt de woorden uit m’n mond. Zoveel negatief gelul over deze game maar ondertussen speelt iedereen gewoon verder haha

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Jack_Mojo schreef op zondag 5 november 2023 @ 08:25:
[...]

Je haalt de woorden uit m’n mond. Zoveel negatief gelul over deze game maar ondertussen speelt iedereen gewoon verder haha
Is het verboden dan om de game te spelen én valide kritiek te uiten? Ik snap dit sentiment niet zo goed. Valide kritiek helpt alleen maar mee om van Diablo een betere game te maken.

Mensen horen ook wel voornamelijk wat ze willen horen.

De malignant rings die komende week komen zijn wel tof trouwens. En dat Abattoir of Zir lijkt een soort variant op greater rifts te zijn dus ben benieuwd wat ze daarmee van plan zijn.

Oh en er gaan changes komen voor Living Steel! Hopeljk 5 per drop of misschien meer sources _/-\o_

[ Voor 7% gewijzigd door London op 05-11-2023 08:52 ]

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Buizerd__NL
GAMEPLAY UPDATES

Malignant Rings

Five new Unique Rings have been added to the game, one for each class. These are based on popular Malignant Powers from Season of the Malignant, and are immediately available in both Seasonal and Eternal realms.
Ring of Red Furor (Barbarian Unique Ring)
After spending 100 Fury within 3 seconds, your next cast of Hammer of the Ancients, Upheaval, or Death Blow is a guaranteed Critical Strike and deals 10—30% (multiplicative damage) [x] bonus Critical Strike Damage.
Tal Rasha's Iridescent Loop (Sorcerer Unique Ring)
For each type of Elemental damage you deal, gain 10—15%[x] increased damage for 4 seconds. Dealing Elemental damage refreshes all bonuses.
Airidah's Inexorable Will (Druid Unique Ring)
When casting an Ultimate Skill and again 5 seconds after, Pull in Distant enemies and deal 0.5-1.0 Physical damage to them. This damage is increased by 1%[x] per 1 point of Willpower you have.
Writhing Band of Trickery (Rogue Unique Ring)
Casting a Subterfuge Skill leaves behind a Decoy Trap that continuously Taunts and lures enemies. The Decoy Trap explodes after 3 seconds dealing 2.0-3.0 Shadow damage. Can occur every 12 seconds.
code:
1
Ring of the Sacrilegious Soul (Necromancer Unique Ring)
Automatically activate the following equipped Skills on Corpses around you:
Raise Skeleton every 1-2 seconds.
Corpse Explosion every 1-2 seconds.
Corpse Tendrils every 8-16 seconds
.

Developer’s Note: Creating the Malignant Rings are a way for us to take popular Seasonal content that resonated with Players and reintroduce it in a way that can persist beyond the Season and into the Eternal realm.
Season of Blood

The following adjustments have been made for the Sanguine Battery Event.

Pillar health has been increased from 75% to 85%.
Pillar repair time has been decreased from 3 seconds to 1 second.

BUG FIXES

Season of Blood

Fixed an issue where the additional enemies in the Lord Zir boss fight would not get stunned when Lord Zir gets staggered.
Fixed an issue where Metamorphosis would not trigger temporary movement speed bonuses.
Fixed an issue where the Anticipation Vampiric Power didn't display Cooldown Reduction for Ultimate abilities when in town.
Fixed an issue where the Hectic Vampiric Power did not reduce the cooldown of skills with charges.
Fixed an issue where the seasonal quest “Battle of Fear” and “Faith” could be completed without completing Chapter 3 of the Season Journey.
Fixed an issue where the upgrade button for Vampiric Powers could be interacted with when there are no new powers available, wasting 25 Potent Blood.
Fixed an issue where Lord Zir could not respawn if the player re-entered the boss arena too quickly after respawning.
Fixed an issue where Evade and non-damaging Skills could trigger Hemomancy.

Dungeons and Events

Fixed an issue where progression would be blocked when an enemy spawned behind the locked door in the Luban's Rest dungeon.
Fixed an issue where monsters could spawn from a Nightmare Portal location after the portal had teleported or been destroyed.

Quests

Fixed multiple instances where the quest marker could disappear when leaving the area during multiple quests.
Fixed an issue where Prava and her knights could stop progressing through the area during the Scouring of Caldeum if certain Elites were killed from a distance during the “Kill Demons Attacking from Above” quest.

Gameplay

Fixed an issue where Lilith could still launch area-of-effect attacks after she is defeated following the first phase in the Echo of Lilith.
Fixed an issue where Angelbreath or Potions could randomly spawn when The Beast in the Ice spawned.
Fixed an issue where followers could get stuck when going back and forth over a traversal.
Fixed an issue where Inner Sight didn't trigger properly against Training Dummies.
Fixed an issue where Necromancer Minions and Druid Companions wouldn't attack Training Dummies.

Accessibility

Fixed an issue where the Screen Reader wouldn't properly read life totals above 999.
Fixed an issue where the Screen Reader on PS4 didn't read all the text in Vendor and Crafting displays.

Miscellaneous

Fixed an issue where achievements related to the Hatred's Chosen buff could not trigger appropriately.
Various visual, performance, and stability improvements.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Morrar
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 29-09 14:16
Ik wordt ook wel een beetje moe van de negativiteit en het drama bij sommige YouTubers. Prima om kritiek te hebben, maar alleen maar negativiteit is onterecht en schiet je ook niets mee op: focus je dan op oplossingen ipv alleen maar klagen...

Er is ook zat wel goed aan D4. Combat is best lekker en vloeiend, graphics zijn dikke prima, campaign was best wel vermakelijk, classes zijn divers en hebben leuke mechanics, et cetera.

Het is een spel van 70 euro he, vergelijk het even met naar de bios / kroeg gaan qua euro per uur. En ook dan kan de film / je avond ruk zijn... Ook deze streamers hebben er honderden uren inzitten en er miljoenen aan verdiend; dus zo rampzalig is het ook weer niet.

Kortom, prima om kritiek te hebben, maar een beetje nuance mag ook wel. Daarbij, iedereen die ooit iets gemaakt heeft weet dat het nooit perfect wordt en ook dat je nooit iedereen kunt pleasen. Zeker als het gaat om een commercieel product.

[ Voor 16% gewijzigd door Morrar op 05-11-2023 08:58 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!
Negativiteit genereerd veel meer clicks. is oprecht zo. En ben het volledig eens met @Alekz87. je komt dan inderdaad in zo'n negatieve spiraal en veel mensen kunnen dan niet zelf meer een andere mening hebben dan de youtuber die ze kijiken.

Net als met Warcraft rumble. Is gewoon een leuk spelletje maar in plaats van dat mensen gewoon plezier hebben met wat we hebben gekregen zie je online vooral veel gezeik over dat spelletje met wat we niet hebben gekregen...

Ze zijn gewoon goed bezig met de ontwikkeling van D4 en ja er had veel meer voor de launch gedaan moeten zijn imo maar het spel is in the bottom line gewoon leuk om te spelen anders had ik S2 wel geskipped.

Hoop vooral dat ze de pricing van de expansions alleen niet te duur maken en niet als full priced game verkopen maarja is maar afwachten.

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Ik weiger om dat soort youtube filmpjes te kijken. :) Sterker nog; ik volg nauwelijks streamers - kan me niet zo veel interesseren of boeien hoe ze het doen en al helemaal niet wat ze vinden! Wat ik wel doe, is de "kennis" die ze hebben en in builds steken, gebruiken door de builds te hanteren tijdens mijn speelsessies. Dit klinkt ontzettend negatief, maar zo bedoel ik het dan ook weer niet. :) Ik weet dat de mening van een ander een invloed kan hebben op de eigen mening - en ik vorm liever mijn eigen mening zonder de invloed van streamers (die er ook baat bij hebben om bepaalde dingen te roepen / vinden - gezien de populariteit).

En over dat laatste gesproken; inmiddels level 80 geworden op m'n rogue. Krijg steeds wat betere gear, maar het is nog verre van optimaal. Zeker de wapens kunnen qua affixes een stuk beter - of eigenlijk - veel beter dan dat ze zijn. DPS-wise (ilvl) zijn prima. :)

Inmiddels zijn 2 van de 5 ( ? ) ubers bosses (logischerwijs) on farm. Exclusief Uber Lilith moet ik er nog 3 volgens mij. Daar ga ik me aan wagen als ik 90+ ben -- dus enige waar ik mij nu nog mee bezig ga houden is het levelen (in NM dungeons voor de glyphs) en zo nu en dan wat hellfire etc doen. Als ik eenmaal alles gedaan heb, zal ik een nieuw character beginnen verwacht ik. Wellicht voor de leuk - hardcore :)

[ Voor 13% gewijzigd door RustStorm op 05-11-2023 09:17 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pater
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-09 14:57

Pater

Terry Tate

Ik denk ook dat het te maken heeft met het feit dat die youtubers minimaal 8 uur per dag het spel spelen (het is gewoon werk voor ze) en de gemiddelde gamer maximaal een paar uurtjes per dag speelt voor de lol. Dan gaan ontbrekende zaken je veel sneller tegen staan.

If we are all God's children, what makes Jesus so special?

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Tis wel duidelijk dat alle napraters hier de gelinkte video niet hebben gekeken, want het ging helemaal niet over Diablo zelf maar over de campfire chat :F Het staat zelfs in de titel..
RustStorm schreef op zondag 5 november 2023 @ 09:13:
Inmiddels zijn 2 van de 5 ( ? ) ubers bosses (logischerwijs) on farm. Exclusief Uber Lilith moet ik er nog 3 volgens mij. Daar ga ik me aan wagen als ik 90+ ben -- dus enige waar ik mij nu nog mee bezig ga houden is het levelen (in NM dungeons voor de glyphs) en zo nu en dan wat hellfire etc doen. Als ik eenmaal alles gedaan heb, zal ik een nieuw character beginnen verwacht ik. Wellicht voor de leuk - hardcore :)
Zou lekker wachten met Uber Lilith tot je phases kan skippen. Dat gevecht is zo buggy en tergend dat ik het alleen met Ball Lightning prima vond om te doen >:)

[ Voor 2% gewijzigd door London op 05-11-2023 11:41 . Reden: Verduidelijking ]

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +3 Henk 'm!
London schreef op zondag 5 november 2023 @ 09:24:

[...]

Zou lekker wachten met Uber Lilith tot je phases kan skippen. Dat gevecht is zo buggy en tergend dat ik het alleen met Ball Lightning prima vond om te doen >:)
Haha, nou weet je - ik ben allang blij (en stiekem ook wel trots) dat ik haar in het vorige seizoen neer heb gekregen. :) Dus het heeft nu minder priorteit, maar is zeker een doel. Ik verwacht dat ik "voldaan" ben als ik haar weer om heb weten te krijgen - in dit geval dus met m'n rogue en niet met een balletjes sorceress. :)

Volgens mij kan het met de rogue ook een eitje zijn wanneer je flink gebruik maakt van stagger tools... Dat ze gewoon onthand is uiteindelijk :) haha. Oh well! Komt wel als ik level 100 ben :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
Tis wel duidelijk dat alle napraters hier de video's hier niet kijken, want het ging helemaal niet over Diablo zelf maar over de campfire chat :F Het staat zelfs in de titel..

[...]

Ik kijk alle streamers zo’n beetje. Dus geen idee hoe je hierbij komt….

Op de builds en guids na is t vooral negatief gelul. Prima dat je t kijkt uiteraard. Maar vorm vooral je eigen mening zou ik zeggen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
RustStorm schreef op zondag 5 november 2023 @ 09:27:
[...]

Haha, nou weet je - ik ben allang blij (en stiekem ook wel trots) dat ik haar in het vorige seizoen neer heb gekregen. :) Dus het heeft nu minder priorteit
Terecht ook. ik vind het wel jammer dat ik dat niet had gedaan toen maarja was op HC gewoon niet te proberen bijna als je niet fulltime kon spelen. Zou gewoon letterlijk het weggooien van me character zijin geweest toen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Alekz87 schreef op zondag 5 november 2023 @ 11:35:
[...]

Ik kijk alle streamers zo’n beetje. Dus geen idee hoe je hierbij komt….

Op de builds en guids na is t vooral negatief gelul. Prima dat je t kijkt uiteraard. Maar vorm vooral je eigen mening zou ik zeggen.
Hoho, het ging mij nu alleen om de video die ik linkte. Heb mijn meervoudsvorm verandert naar enkelvoud, 'scusi. Verder is YouTube inderdaad doordrongen van negatief gezwets en spijkers op laag water zoeken, daar laat ik mij ook niet mee in.
Ricmaniac schreef op zondag 5 november 2023 @ 11:45:
[...]

Terecht ook. ik vind het wel jammer dat ik dat niet had gedaan toen maarja was op HC gewoon niet te proberen bijna als je niet fulltime kon spelen. Zou gewoon letterlijk het weggooien van me character zijin geweest toen :P
Niets dan respect hoor voor mensen die op HC zo ver weten te komen en dan ook nog Lilith weten te killen. Dat zijn skills waar ik nooit over zal beschikken. Moet je dan ook niet constant klaarzitten om te alt+f4en of te portallen als het fout gaat?

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +1 Henk 'm!
London schreef op zondag 5 november 2023 @ 12:12:

Niets dan respect hoor voor mensen die op HC zo ver weten te komen en dan ook nog Lilith weten te killen. Dat zijn skills waar ik nooit over zal beschikken. Moet je dan ook niet constant klaarzitten om te alt+f4en of te portallen als het fout gaat?
Bij D4 werkt dat niet goed genoeg zoals dat wel bij PoE bijv werkt. Daar had ik inderdaad alt+F4 gebind aan een muisbutton.

In D4 kan je die emote wheel selecties binden aan knoppen. Dus mijn Mouse button 5 is een scroll of escape. En die zit idd dicht genoeg bij mijn duim :P

Moet wel zeggen dat dit seizoen de scrolls veeel minder droppen dan laatste seizoen.

Gelukkig nog niet nodig gehad maar wel al 2 ofzo gewaste door per ongeluk die button 5 aan te raken XD

Online lees je zo veel geklaag dat hardcore niet echt hardcore is vanwege die scroll enzo maar dat komt veelal door mensen die niet hardcore spelen :P Ik ben blij dat die er is haha. Het blijft een reactieve handeling waardoor je hem zelf moet doen. Als jij te veel damage in 1 seconde krijgt ben je alsnog gewoon dood.

[ Voor 10% gewijzigd door Ricmaniac op 05-11-2023 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-09 10:57
Ricmaniac schreef op zondag 5 november 2023 @ 12:15:
[...]

Bij D4 werkt dat niet goed genoeg zoals dat wel bij PoE bijv werkt. Daar had ik inderdaad alt+F4 gebind aan een muisbutton.

In D4 kan je die emote wheel selecties binden aan knoppen. Dus mijn Mouse button 5 is een scroll of escape. En die zit idd dicht genoeg bij mijn duim :P

Moet wel zeggen dat dit seizoen de scrolls veeel minder droppen dan laatste seizoen.

Gelukkig nog niet nodig gehad maar wel al 2 ofzo gewaste door per ongeluk die button 5 aan te raken XD

Online lees je zo veel geklaag dat hardcore niet echt hardcore is vanwege die scroll enzo maar dat komt veelal door mensen die niet hardcore spelen :P Ik ben blij dat die er is haha. Het blijft een reactieve handeling waardoor je hem zelf moet doen. Als jij te veel damage in 1 seconde krijgt ben je alsnog gewoon dood.
Mja, ik ben nog van de oude garde wat hardcore betreft, en dit soort mechanics horen gewoon niet bij een hardcore situatie, wat mij betreft. Bij hardcore teken je voor dat je weet wat je doet, en dat als je een fout maakt of er gaat iets mis (crash, netwerk issues) ben je gewoon je shit kwijt. zo was het vroeger, en zo hoort het nu nog te zijn. alle franje wat er bij is gekomen, vind ik maar onzin. Maar goed, dat is mijn mening, en iedereen mag zijn mening hebben.

Voor de rest vind ik dat Blizzard het vooralsnog prima doet met d4, en ik ben heel benieuwd naar de toekomst van zowel WoW als D4. ik heb er wel vertrouwen in :)

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • +2 Henk 'm!

En zelfs met balletjes lukt het mij niet 😂

Moet toegeven, ik ben nog nooit zover gekomen in een UL fight, maar ik heb ondanks de balletjes gewoon niet genoeg damage om phases te skippen. Denk dat mijn build niet klopt voor die encounter. Of het is de leeftijd en reactie vermogen daarbijhorend.
Either way, UL heb ik nog niet gecleared. Alles er omheen wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Heb ondertussen even bijgelezen vwb de aankomende zaken in D4 en dat ziet er allemaal goed uit. Previews van affixes bij de occultist doet mij echt glimlachen. Die had ik al zo graag eerder gezien.
Ze timmeren echt goed aan de weg, dus enerzijds heeft het irritante negatieve gezeik wel geholpen.
Ben echt geen voorstander van gezeik, maar het heeft ook een voordeeltje.

De pace in de game is een heel stuk beter dan in s1. Nu heb ik met beperktere game tijd toch makkelijk een lvl100 kunnen maken. Die pace moeten ze vasthouden of nog iets versnellen (mag van mij wel 😜).

Als ze het patroon van No Man's Sky volgen, dan komt het echt helemaal goed. Dat begon als een ramp en is nu vele malen beter. Maar, in tegenstelling tot No Man's Sky, zullen de updates in D4 niet gratis zijn.
Als het niet te gek is, qua pricing, zal me dat een biet als de updates goed zijn. De richting waarin Blizz gaat is goed. Ik denk dat ik D4 nog best een tijd ga spelen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 29-09 18:43
Poops_McGhee schreef op zondag 5 november 2023 @ 14:01:
[...]

En zelfs met balletjes lukt het mij niet 😂

Moet toegeven, ik ben nog nooit zover gekomen in een UL fight, maar ik heb ondanks de balletjes gewoon niet genoeg damage om phases te skippen. Denk dat mijn build niet klopt voor die encounter. Of het is de leeftijd en reactie vermogen daarbij horend.
Either way, UL heb ik nog niet gecleared. Alles er omheen wel.
leeftijd by far (ik kan het beaamen heb 4 BIS uniques en red het nog niet kom tot halverwege de eerste fase hehehe, maar ik ben te lui om me echt te verdiepen in de fight)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Wognummer schreef op zondag 5 november 2023 @ 14:25:
[...]

leeftijd by far (ik kan het beaamen heb 4 BIS uniques en red het nog niet kom tot halverwege de eerste fase hehehe, maar ik ben te lui om me echt te verdiepen in de fight)
De eerste phase red ik nog regelmatig, maar dan moet ze niet met waves komen, want die zie ik niet eens aankomen. Plots zijn ze er en ben ik, wederom, dood.
Toch had ik een beetje hoop gekregen dat het me ooit zou lukken, maar de gedachten van "waarom doe ik dit" bekropen me na de zoveelste dure repair. Ik hou m'n gold wel in m'n zakken en laat UL voor wie ze is. 😂

De luiheid in het verdiepen in de fight kan ik dan op mijn beurt weer beamen. Ik kan niet anticiperen op dingen die ik niet eens zie aankomen en op tijd reageren is al helemaal niet meer aan de orde.
Het voordeel van ouder zijn is dat je wat makkelijker toegeeft. 😁

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:32
Chain Lightning Sorc. ondertussen level 89.
RustStorm schreef op zaterdag 4 november 2023 @ 06:54:

Materialen heb ik echt honderden... goud ook 200 mil. Maar ja ik vind praktisch niks meer wat het waard is om te upgraden. Meeste items die ik vind moeten 2 of 3 stats worden veranderd, dus dat gaat allemaal door de shredder heen.

AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD

Acties:
  • +8 Henk 'm!
En als je eenmaal hebt toegegeven en je hebt berust, maar toch nog een poging waagt......

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/q7UOGAxQUwU5W-K0ArIwtldWIwk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/W8ZedEh7eUKgzk0B7q05pPBn.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Poops_McGhee schreef op zondag 5 november 2023 @ 15:50:
En als je eenmaal hebt toegegeven en je hebt berust, maar toch nog een poging waagt......

[Afbeelding]
Grats! :) Lekker bezig! Dit was dan zo een try waarin alles om een of andere reden jouw kant op viel en lukte :)

Te gek!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
TgR_KILLER schreef op zondag 5 november 2023 @ 15:16:
[...]

Chain Lightning Sorc. ondertussen level 89.

[...]

Materialen heb ik echt honderden... goud ook 200 mil. Maar ja ik vind praktisch niks meer wat het waard is om te upgraden. Meeste items die ik vind moeten 2 of 3 stats worden veranderd, dus dat gaat allemaal door de shredder heen.
Bij mij zijn het vooral de mats die je enkel met helltides krijgt :) Heb daar nog maar 50 stuks van; dus om en nabij de 25 rerolls... En dat is niet per se veel, gezien de kleine kant op een awesome upgrade :D

Acties:
  • +3 Henk 'm!
RustStorm schreef op zondag 5 november 2023 @ 16:57:
[...]

Grats! :) Lekker bezig! Dit was dan zo een try waarin alles om een of andere reden jouw kant op viel en lukte :)

Te gek!
Thanks!! Echt fijn om dat laatste dingetje toch nog eens voor elkaar te kunnen krijgen. Ook al had ik me er in berust dat ik nog een season aan buffs en Lilith nerfs moest afwachten, voordat ik het kreng neer kan maaien. Ze heeft me miljoenen aan repairs gekost! :D

Ik moet toegeven dat er ook veel dom geluk tussen zat. Kreeg weer waves en kwam onbewust op de juiste plekken terecht en werd niet geraakt. En in de 2e phase hing ze weer in de lucht, maar ik stond dichtbij genoeg voor Unstable Currents damage en daarna was het gewoon platform hoppen tot de laatste killing blow.

En ik had de rust in huis. Niemand in de buurt, geen TV die tettert op de achtergrond.
The old man did it and finished the job :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thalaron
  • Laatst online: 01:21
Gisteravond voor de eerste keer ooit iemand rond zien lopen met een The Grandfather :O
En 2 anderen met een Shako. Helaas werkt Duriel hier niet echt mee tot heden.

Ik snap dat het Uber uniques zijn, maar het voelt helaas nog altijd alsof deze items niet bestaan in mijn versie van Diablo 4.

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pater

Pater

Terry Tate

Nah, ik ben nu een level 73, nog echt niet echt alle gear en dergelijke, dus vaak nog mana hungry met bij ball lightning build, maar holy moly, ik blaas echt door groepen mobs heen. Eerst teleport, dan evade en alles knalt kapot door Crackling Energy, Fireball enchantment, hemonancy (bizar fijne Vampiric power trouwens!).
Ik zit echt te genieten, zeker als je bedenkt dat mijn eternal Necromancer toch wat meer tijd nodig had om overal door heen te komen. Dat je echt denkt, jeetje, hoe nu met andere characters spelen, want dit is zegt zo'n krachtig build.

Het valt me trouwens wel op dat ik van tijd tot tijd een stuk of 5 corpse explosions (van een necromancer build!) die op hun doelen af rennen spawn, met name bij Unstable Currents. Niet dat het nodig is, want meestal is alles dan al weg.

Vanaf nu toch maar eens NMD's gaan doen.

Battle.net tag

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Ik blijf het grappig vinden hoe je in een Blood Harvest niemand, maar dan ook niemand tegenkomt tijdens het grinden van het gebied en je overal heen vliegt, maar zodra je de 3 pilaartjes hebt geactiveerd, springen er plots 5-6 andere spelers binnen een seconde uit de bosjes en in je veld.
En dat er niemand naderhand ook even wat blood lures verbruiken om de boel nog een keer in gang te zetten.
Elke keer weer :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jack_Mojo
Ik had nooit gedacht dat ik dit ooit zou zeggen, maar ik begin hardcore stiekem wel leuk te vinden. Zojuist de capstone dungeon naar WT3 gehaald en het is nu serieus nadenken wat ik met mijn build ga doen. Op softcore begin ik mijn build pas op WT4 te perfectioneren, op hardcore kom je daar eigenlijk niet mee weg. Bevalt me erg goed tot nu toe.

Totdat ik straks in een klap het loodje leg, ben benieuwd of ik het dan nog steeds zo leuk vind :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Jack_Mojo schreef op zondag 5 november 2023 @ 23:02:
Ik had nooit gedacht dat ik dit ooit zou zeggen, maar ik begin hardcore stiekem wel leuk te vinden. Zojuist de capstone dungeon naar WT3 gehaald en het is nu serieus nadenken wat ik met mijn build ga doen. Op softcore begin ik mijn build pas op WT4 te perfectioneren, op hardcore kom je daar eigenlijk niet mee weg. Bevalt me erg goed tot nu toe.

Totdat ik straks in een klap het loodje leg, ben benieuwd of ik het dan nog steeds zo leuk vind :9
Come to the light :D Go hardcore or go home!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Buizerd__NL
Sneak preview van de volgende content. hebben ze onthuld bij de campfire chat op BlizzCon

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_-ty_UCZu_47Qhyip0hOHbYpHPU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/W0dWaC93kDMyctpiDMXMPYXt.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DuOWjGNECW6KxlTU9nvitwXU1d8=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/EzjzhaOPPViotzpV05Wz4Nh8.png?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sK8_r5WtTymTElef9qilNTk5wl0=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/UizG89PHeFW5xqNt7mONlk22.png?f=user_large

Of lees even alles zelf rustig door
https://maxroll.gg/d4/new...23-diablo-4-campfire-chat

Acties:
  • +2 Henk 'm!
En toen zat ik rustig achter m'n laptop... op het punt om m'n spreekuur te starten... met de gedachte: pssst... start je PS5 op... je wilt namelijk spelen...

[ Voor 8% gewijzigd door RustStorm op 06-11-2023 08:52 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• IndecentStapler
  • Registratie: Maart 2016
  • Niet online
Als casual Diablo 3 speler en iemand die misschien een paar uurtjes per week de tijd heeft om te gamen schrok D4 me initieel een beetje af, maar toen ik een goede deal voorbij zag komen ben ik toch overstag gegaan. En wat was dat een goed idee! Zo te lezen heb ik de ruwe kantjes van het spel net gemist, en in de huidige versie heb ik er ontzettend veel plezier mee. Alle verschillende resources, levels en mechanics duizelen me nog een beetje, maar na het uitspelen van de campaign vermaak ik me voorlopig nog wel met dungeons en side quests.

Een ding is me nog niet helemaal duidelijk. Het level van items schaalt mee met mijn character level, correct? Ik ben als level 51 net naar WT3 gegaan, en vind dus voor het eerst sacred items. Betekent dit dat ik nu nog relatief "slechte" sacred items tegen kom, totdat ik weer verder level richting 60 of 70? Ik heb een aspect gevonden die goed bij mijn build past, maar ik vraag ik me nu af of het slim is om die te imprinten of dat ik ‘m moet bewaren. En als dat laatste; tot wanneer dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buizerd__NL
Ja correct. Naarmate je hoger wordt, worden de item levels ook steeds beter. vanaf WT4 krijgen Ancesetral gear, dit is het beste gear in de game van wat je kunt krijgen samen met Unique items. Want Unique items worden ook steeds beter qua item level en betere stats.

Ik zal wachten tot je in WT4 hebt en je Ancesetral gear hebt, want in het begin heb je ook nog niet zo veel materiaals en je gear wordt op dat level snel vervangen voor een hogere item level. Dus eigenlijk gooi je materiaals dan gewoon weg, en dat is zonde. Want je levelt best snel vanaf level 51 naar 65 toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Kiwi
  • Laatst online: 29-09 16:07
Gisteravond een helltide gedaan, maar de kisten voor living steel waren onvindbaar.

Eerste 300 cinders konden wij wel een kist voor vinden, dus 3x living steel. Daarna 300 verzameld en...de locatie aangegeven door (o.a.) Helltides.com was leeg. Dus door met verzamelen onder het motto 'dan de andere locatie maar'. Bij 600 cinders...nee, ook niets op de andere locatie. Uiteindelijk helltide beëindigd met nog zo'n 700 cinders per persoon in de tas, beetje jammer.

Kiwi !

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pstalman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 27-09 10:18
Van het weekend Lilith gehaald, NMD100 gehaald voor de rewards.
NMD100 vervolgens gefarmed, tot dat ook te easy leek en zaterdagochtend maar een Necro gemaakt.
https://d4armory.io/?acco...e4-11ee-8a84-bb7a8f60f9cd

Soms lijkt het sterker dan met de Balls, vooral als je Vampire attack speed increase aangaat, dus die ring met s1 auto-skill mag snel droppen.

[ Voor 6% gewijzigd door pstalman op 06-11-2023 10:09 ]

https://d4armory.io/Player/803500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IndecentStapler
  • Niet online
Buizerd__NL schreef op maandag 6 november 2023 @ 09:56:
Ja correct. Naarmate je hoger wordt, worden de item levels ook steeds beter. vanaf WT4 krijgen Ancesetral gear, dit is het beste gear in de game van wat je kunt krijgen samen met Unique items. Want Unique items worden ook steeds beter qua item level en betere stats.

Ik zal wachten tot je in WT4 hebt en je Ancesetral gear hebt, want in het begin heb je ook nog niet zo veel materiaals en je gear wordt op dat level snel vervangen voor een hogere item level. Dus eigenlijk gooi je materiaals dan gewoon weg, en dat is zonde. Want je levelt best snel vanaf level 51 naar 65 toe.
Helder, thanks! Betekent dit dan (licht overdreven) dat je tot level 100 eigenlijk niet veel waarde moet hechten aan je gear? Omdat je dat X levels later waarschijnlijk toch weer ontgroeid bent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWizza
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
IndecentStapler schreef op maandag 6 november 2023 @ 10:22:
[...]

Helder, thanks! Betekent dit dan (licht overdreven) dat je tot level 100 eigenlijk niet veel waarde moet hechten aan je gear? Omdat je dat X levels later waarschijnlijk toch weer ontgroeid bent?
Over het algemeen kun je het beste kijken maar het item lvl (hoogste is 925 op dit moment)
Hoe hoger die is, hoe hoger de stats.

Maarja, heeft ie dan wel de gewenste stats...

SUZ-SWM80VA & ERSD-VM2D, 200L SWW, 5330Wp O 45°, 2870Wp W 45°, 820Wp Z 10°, Zendure 2400AC 8,64kWh thuisbatterij, Fresh-r on the wall compac WTW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
[...]

ik doe nooit wat aan upgrades (behalve 1ste char season) voor ik lvl 60 ben en in WT4 zit.
Indien je in WT4 is namelijk de minimaal lvl requirement voor items lvl 60.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IndecentStapler
  • Niet online
pstalman schreef op maandag 6 november 2023 @ 10:32:
[...]

ik doe nooit wat aan upgrades (behalve 1ste char season) voor ik lvl 60 ben en in WT4 zit.
Indien je in WT4 is namelijk de minimaal lvl requirement voor items lvl 60.
Dankjewel! Maar... betekent dat dan dat items in WT4 vanaf level 60 niet meer meeschalen met je character level? Oftewel: vindt iemand op level 60 dezelfde items als iemand op level 100?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pstalman
IndecentStapler schreef op maandag 6 november 2023 @ 10:35:
[...]

Dankjewel! Maar... betekent dat dan dat items in WT4 vanaf level 60 niet meer meeschalen met je character level? Oftewel: vindt iemand op level 60 dezelfde items als iemand op level 100?
indien je dezelfde mobs neerhaalt als die lvl 100 wel ja

Voor info over ancestral items en de bijbehorende item power (handig voor wapens en ofhand)
Ancestral 780 – 925
Mob Level Scaling Examples:

Level 75: 780 – 855
Level 76: 782 – 857
Level 100: 830 – 925
Post Level 100:

Level 101: 831 – 925
Level 102: 832 – 925

[ Voor 27% gewijzigd door pstalman op 06-11-2023 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Kiwi
[...]

Zou mij er niet te druk over maken. Vanaf level 60 begon ik toch wel wat serieuzer op gear te letten. Dus passende aspects er bij, gems, een paar basis upgrades etc. Er dropt echt meer dan genoeg spul, zeker als je blood hunt doet.

De beste (max roll) aspects, of zeldzame aspects, bewaar ik voor 900+ gear met goede stats. Bij level 75-80 vind ik het ook wel een mooi moment om écht maximaal in te zetten op gear, dus geld besteden om stats op gear aan te passen, de beste gems te kopen.

Kiwi !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 27-09 14:36
X-Kiwi schreef op maandag 6 november 2023 @ 09:57:
Gisteravond een helltide gedaan, maar de kisten voor living steel waren onvindbaar.

Eerste 300 cinders konden wij wel een kist voor vinden, dus 3x living steel. Daarna 300 verzameld en...de locatie aangegeven door (o.a.) Helltides.com was leeg. Dus door met verzamelen onder het motto 'dan de andere locatie maar'. Bij 600 cinders...nee, ook niets op de andere locatie. Uiteindelijk helltide beëindigd met nog zo'n 700 cinders per persoon in de tas, beetje jammer.
Als je de bij de locatie van de kist bent maar de kist niet ziet kun je t beste even een random instance (dungeon) in de buurt in gaan en meteen weer naar buiten. Dan zul je zien dat de kist er wel is.

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennisCle
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 25-09 13:56
Als ik al de mini-bosses (makkelijk) haal op lvl84, kan ik dan al Duriel doen denken jullie? Niet zoveel zin om mijn materials te verspillen, haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Kiwi
DennisCle schreef op maandag 6 november 2023 @ 11:08:
Als ik al de mini-bosses (makkelijk) haal op lvl84, kan ik dan al Duriel doen denken jullie? Niet zoveel zin om mijn materials te verspillen, haha.
Net gedaan op lvl 82, en Duriel is naar mijn idee wel te doen. Wel veel poison resist mee.
Kost wel meer moeite en tijd dan bijvoorbeeld de eerste 3. Varshan; Grigoire en Lord Zir (die zijn echt in 15sec neer te krijgen en al hun aanvallen te negeren). The Beast in Ice en Duriel vonden wij ongeveer even lastig, dus iets meer uitkijken maar gaat eigenlijk altijd goed en binnen 1-2min.

Kiwi !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Kiwi
JohnnyV76 schreef op maandag 6 november 2023 @ 10:56:
[...]

Als je de bij de locatie van de kist bent maar de kist niet ziet kun je t beste even een random instance (dungeon) in de buurt in gaan en meteen weer naar buiten. Dan zul je zien dat de kist er wel is.
Zal ik de volgende keer eens testen. Wij hebben enkel getest met teleporteren naar een stad - en weer terug. Dat had geen effect.

Kiwi !

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bakbakbak
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09-08 16:48
Als casual speler, maak ik niet altijd de juiste beslissingen qua build en upgrades. Dat zet zichzelf dan betaald :) RIP Hardcore necro bloodlance. Geen idee wat er nu echt gebeurde, maar de bloodpool deed zo goed als een one-shot, terwijl ik tijdens het gevecht niet echt problemen ervaarde.. had de mechanics ook nog niet echt helemaal door in de verschillende fasen.

Mijn bescheiden Cyberpunk en Fortnite Save the World YT kanaal en D4

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TTLCrazy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07:41

TTLCrazy

Listen to Frankie

Helltides is echt een kut systeem op het moment, als je living steel nodig hebt ben je gedwongen om eerst een half uur te verzamelen om vervolgens te hopen dat de living steel chests er nog zijn.
-spawn meer living steel chests
-laat (net als blood harvest) de eenheden op je karakter blijven

Niet zo moeilijk toch?

Nu is het veel te veel een random event.

just imagine: war breaks out and nobody turns up... SPECS - Ajaxied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

TTLCrazy schreef op maandag 6 november 2023 @ 11:32:
Helltides is echt een kut systeem op het moment, als je living steel nodig hebt ben je gedwongen om eerst een half uur te verzamelen om vervolgens te hopen dat de living steel chests er nog zijn.
-spawn meer living steel chests
-laat (net als blood harvest) de eenheden op je karakter blijven

Niet zo moeilijk toch?

Nu is het veel te veel een random event.
5 per drop zou ook al helpen :) Ze hebben wel gezegd dat ze iets gaan doen met de Living Steel mats.

[ Voor 6% gewijzigd door London op 06-11-2023 11:34 ]

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjufke
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 29-09 15:35
Zojuist dropped de Howl from below unique. Heel verleidelijk om nu de bonespear te laten voor wat het is en die Infinimist build te proberen.

PSN: bollsie

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Pater

Pater

Terry Tate

RustStorm schreef op maandag 6 november 2023 @ 08:51:
En toen zat ik rustig achter m'n laptop... op het punt om m'n spreekuur te starten... met de gedachte: pssst... start je PS5 op... je wilt namelijk spelen...
Dit verklaart waarom ik een uur moet wachten als ik om 8.00 uur als eerste een afspraak bij de huisarts heb.

Battle.net tag

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pater schreef op maandag 6 november 2023 @ 11:38:
[...]

Dit verklaart waarom ik een uur moet wachten als ik om 8.00 uur als eerste een afspraak bij de huisarts heb.
Haha jouw huisarts is te gek! ;)

Zo maar weer verder. Maar eerst eens even een world boss doen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 27-09 14:36
X-Kiwi schreef op maandag 6 november 2023 @ 11:17:
[...]

Zal ik de volgende keer eens testen. Wij hebben enkel getest met teleporteren naar een stad - en weer terug. Dat had geen effect.
Dat werkt idd niet... dungeon in en uit heeft bij mij tot nu toe elke keer gewerkt.

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ABD
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 03:31

ABD

[...]

Dit is niet waar, dat geldt vnl voor wapens/offhand ivm DPS, maar bij je andere gear scheelt het vaak enorm welke stats je hebt op je gear en hoe goed dat is gegooid. De juiste stats scheelt zoveel damage. Vooral je gloves wil je optimaal hebben en daar kun je gerust wat langer mee doorlopen. Wapens moet je ook niet, of iig niet meer dan 3 keer, upgraden, want dat is zonde omdat je die te vaak inruilt. Uiteraard ligt het aan de build, maar bepaalde stats geven zoveel lucht. Dat je wapens vaker inwisselt, betekent ook dat je beter je belangrijkste aspects nog niet daarop zet als dat mogelijk is. Dat gezegd hebbende moet je nauwelijks resources besteden zolang je dat niet nodig hebt, maar na level 50 ruil je je gear steeds minder vaak om. T/m de 3e upgrade kost het nauwelijks iets, dus dat kan je wel doen.

Dan kom ik op het tweede punt. Vanaf level 50 ga je een paragonbord bouwen, waar je karakter enorm veel sterker van wordt. Daarvoor is het heel belangrijk om NightMare (NM) Dungeons te spelen om de 6 door jou gebruikte glyphs zo snel mogelijk naar lvl15 te krijgen; daarna naar ll21, maar de radius heeft prioriteit, omdat je glyph dan van invloed is op meer vakjes. Je Nephalem wordt daar behoorlijk veel sterker van.

Het vervelende is, is dat je(ik iig wel) andere dingen wil spelen, niet alleen voor de afwisseling, maar ook omdat uniques niet zo veel meer droppen in NM dungeons. Al kun je die uniques beter later in het spel krijgen, want dan is de power van het item hoger.

Voor mij geldt (ook)dat er brood op de plank moet komen, dus dat ik vnl in het weekend speel. Naar mijn idee speel ik behoorlijk veel, maar ik ben nog niet eens lvl100 ondanks dat het levelen veel sneller gaat. ALs ik jullie posts zo lees, kom ik nergens aan toe. Door zoveel mogelijk NM dungeons te spelen heb ik alleen Varshan en Worldbosses bestreden, noch heb ik mij echt op vampiric powers kunnen richten. Ik heb de enige 5 powers waar ik wat aan heb aangezet, maar ik heb ze nog niet geupgrade. Kom er gewoonweg niet aan toe. First world problems :D

[ Voor 4% gewijzigd door ABD op 06-11-2023 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
X-Kiwi schreef op maandag 6 november 2023 @ 09:57:

Even op de locatie waar de kist hoort te staan, uitloggen en opnieuw inloggen. Dan staat de kist er wel.
Ik heb er gisteren 3 kunnen looten en heb nu 27 living steel in de koffer. Tergend langzaam proces om even wat grind materiaal te pakken. Nog 3 living steel erbij, dan omzetten naar rooie steentjes en dan kan je maar 3 keer Duriel farmen. Maar dan ben je wel een hele avond vooraf aan het grinden geweest.
RNG en ik zijn ook nooit goeie vrienden geweest. Ik krijg alleen maar zooi van hem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
London schreef op maandag 6 november 2023 @ 11:34:
[...]

5 per drop zou ook al helpen :) Ze hebben wel gezegd dat ze iets gaan doen met de Living Steel mats.
Helltide doorlopend, zoals de Blood Harvest, zou ook zeker helpen. Meerdere living steel kisten ook.
Of living steel in Blood Harvest kisten laten droppen. Dan wordt de grind een stuk beter te behappen.
Ik heb er maar 1 keer 5 uit een kist gehad en verder altijd de normale 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[Tibault's Will] eindelijk geloot en ook een betere versie van m'n [Godslayer Crown] in 3 rondjes Duriel. Ook nog een [Banished Lord's Talisman] geloot, maar daar heb ik nu niks aan. Misschien een reden om een Barb te maken, maar dat verwacht ik niet zo snel te doen. Damage is met 2K omhoog, dus dat begint ergens op te lijken :D
Nu die verrekte [Flickerstep] en dan heb ik dat uniques gedeelte klaar voor de sorc en wordt het tijd om een volgende character te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennisCle
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 25-09 13:56
X-Kiwi schreef op maandag 6 november 2023 @ 11:14:
[...]

Net gedaan op lvl 82, en Duriel is naar mijn idee wel te doen. Wel veel poison resist mee.
Kost wel meer moeite en tijd dan bijvoorbeeld de eerste 3. Varshan; Grigoire en Lord Zir (die zijn echt in 15sec neer te krijgen en al hun aanvallen te negeren). The Beast in Ice en Duriel vonden wij ongeveer even lastig, dus iets meer uitkijken maar gaat eigenlijk altijd goed en binnen 1-2min.
Nou, dat was me wel een pittige uitdaging. Heb er 15x over gedaan, maar uiteindelijk wel gelukt. De truc was uiteindelijk om mijn Penitent Greaves te vervangen met boots met +3 evade. Merkte dat ik gewoon niet zijn aanvallen kon ontwijken met mijn slome Necro.

Helaas geen boeiende loot (Godslayer Crown).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DennisCle schreef op maandag 6 november 2023 @ 16:48:
[...]

Nou, dat was me wel een pittige uitdaging. Heb er 15x over gedaan, maar uiteindelijk wel gelukt. De truc was uiteindelijk om mijn Penitent Greaves te vervangen met boots met +3 evade. Merkte dat ik gewoon niet zijn aanvallen kon ontwijken met mijn slome Necro.

Helaas geen boeiende loot (Godslayer Crown).
[Godslayer Crown] is een hele fijne helm voor een balletjes sorc. Als je van plan bent om daarmee te beginnen, gooi die helm niet door de shredder.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• M617573
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 07:28
bakbakbak schreef op maandag 6 november 2023 @ 11:25:
Als casual speler, maak ik niet altijd de juiste beslissingen qua build en upgrades. Dat zet zichzelf dan betaald :) RIP Hardcore necro bloodlance. Geen idee wat er nu echt gebeurde, maar de bloodpool deed zo goed als een one-shot, terwijl ik tijdens het gevecht niet echt problemen ervaarde.. had de mechanics ook nog niet echt helemaal door in de verschillende fasen.

[YouTube: D4 Hardcore RIP bloodlance necro S2 (lvl51)]
Wauw ik dacht dat het aan mij lag. Ben mn 57 barb exact zo verloren. Ook in de laatste 10%. Ineens oneshot pata dood. Hele gevecht nergens last van. Heel gek. Ik wacht nog maar ff met een nieuwe try.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik heb Tibaults Will ook mogen looten uit een mystery chest. Niet per se enorm goede stats, maar ga eens uitvinden wat die broek met m'n damage en overleving gaat doen. Nu nog de condemnation dagger ....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jack_Mojo
Genieten hoor dat hardcore. Ben wat dungeons aan het farmen voor aspects en dan hoor je ineens freshhhhh meaaaaat

Hartslag ging wel even omhoog.

In blinde paniek kon ik de uitgang niet meer vinden en toen besloten om de strijd maar aan te gaan met meneer.

Gelukkig mag ik me nu ook charnel chef noemen :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Season Journey is klaar. Heeft even geduurd, maar het is afgerond. Voor de laatste benodigde objective ben ik naar een PvP area gegaan, waar ik anders nooit kom, en ben seeds gaan grinden. Helaas is er een andere speler onbedoeld een paar keer slachtoffer geworden van mijn wandelende conduit shrine, en moest hij/zij weer opnieuw beginnen met zijn/haar seeds grind. De eerste keer had ik niet in de gaten dat het een andere speler was en de tweede keer teleporte ik naar een Seething Abomination en killde de andere speler per ongeluk weer. Die stond er ook naast en splash damage is een beetje wijd uit....

Heeft me wel weer een andere journey objective opgeleverd. Dat dan weer wel. :D
Toch vond ik het wel erg sneu voor hem/haar, want ik had geen intenties om een andere speler te killen. Maar met die balletjes gaat dat ongemerkt, alsof je met een vrachtwagen over een kinderfietsje rijdt.
Pagina: 1 ... 150 ... 214 Laatste