Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Enigmus
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 23-09 08:51
Ben weer aan de slag gegaan met de sorcerer en een aantal endgame specs uitgeprobeerd: Chain lightning, Blizzard, Ice shards en Fireball. Ball Lightning zal ik spoedig uittesten nu ik de gear heb gefarmed.

Er is een favoriet: Fireball! 70+ Nightmare (super)speedfarmen, Helltides en (normale) bosses gaan erg makkelijk neer. Ik denk dat dit de beste AoE farmer is onder de sorcerers. In Helltides kan je in de eerste 25 minuten vier Living steel chests plunderen en de rest van de mystery chests op je gemak legen zonder de Helltide af te maken. De glyphs zijn slechts lvl 15 en mis de twee unique items (Helm en Pants).

Enige minpunt is toch wel dat de Ball Lightning mage een veel betere Bosskiller is volgens de guides dus ga daarmee nog aan de slag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevalric
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-09 11:57
Vanavond met twee vrienden (78 Druid, 92 Rogue en 83 Necro) bij Duriel op visite geweest. Het duurde even, maar na vier keer wilde hij dan toch zijn spulletjes aan ons geven. Helaas niks bruikbaars voor mij, maar toch leuk om dat lelijke beest een kopje kleiner te maken.

Daarna ook maar gelijk Lord Zir en The Beast Within gedaan. Die gingen dan weer heel gemakkelijk neer. Al met al een vruchtbaar avondje Diablo (al zou je dat niet zeggen als je mijn character ziet, want afgezien van een nieuwe focus heb ik niks nieuws gevonden).

Xbox Live: Chevalric

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:43
Laatste dagen niet heel veel gespeeld omdat we weekendje weg waren. Maar ondertussen vanavond wel level 93 bereikt en nog een nieuwe stukje gear gevonden. Ik laat echt 80% van de rare items liggen tegenwoordig omdat er zoveel loot is.. maar eigenlijk is dat niet zo heel handig. Want laat ik nou een ilvl 925 (mijn eerste!) rare staff gevonden hebben die ook nog eens best goede stats had. 1 stat een keer of 10 gererolled van Ultimate dmg naar +60 crit dmg (3x rerolled met crit dmg gehad. maar de laatste was +60). dmg op de staff was al +400 ofzo zonder upgrades tegenover mijn ilvl 880 oid staff welke ik had.

van een kleine 21k dmg max op mijn CL naar 27.4k dmg gegaan, best leuke upgrade al zeg ik het zelf! :D Natuurlijk wel aspect erop gegooid voor +80% kans op extra chain lightnings =)

[ Voor 7% gewijzigd door TgR_KILLER op 07-11-2023 00:04 ]

AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RustStorm schreef op maandag 6 november 2023 @ 18:36:
Ik heb Tibaults Will ook mogen looten uit een mystery chest. Niet per se enorm goede stats, maar ga eens uitvinden wat die broek met m'n damage en overleving gaat doen. Nu nog de condemnation dagger ....
[Condemnation] dropte echt like duizend keer in s1 voor mijn rogue.
Nu heb ik net een rogue voor s2 gemaakt en je zal zien dat het kreng niet meer verschijnt😂

Ik loot over het algemeen alleen items waar ik niets mee kan. Vandaag een [Blue Rose] ring voor mijn sorc van Duriel geloot. Leuk, maar ik kan er niks mee.
Maarja, het wordt weer eerst [Living Steel] farmen, voordat ik weer een poging op Duriel mag wagen.

Gisteren avond had ik daar geen zin meer in en ben toen maar [Seeds of Hatred] gaan farmen om de PvP mount te kopen. Gaat best snel en, met Crossplay uitgezet, ook nog eens risicoloos.
Nog 10K shards en ik kan hem kopen. Leuk voor de verzameling.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jack_Mojo
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 30-09 15:33
Howl from below mogen looten op m’n pas level 56 hc necro :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Poops_McGhee schreef op dinsdag 7 november 2023 @ 06:17:
[...]

[Condemnation] dropte echt like duizend keer in s1 voor mijn rogue.
Nu heb ik net een rogue voor s2 gemaakt en je zal zien dat het kreng niet meer verschijnt😂

Gisteren avond had ik daar geen zin meer in en ben toen maar [Seeds of Hatred] gaan farmen om de PvP mount te kopen. Gaat best snel en, met Crossplay uitgezet, ook nog eens risicoloos.
Nog 10K shards en ik kan hem kopen. Leuk voor de verzameling.
Goed idee om op die manier de seeds te farmen. Heb ik nog wat te doen. :) jammer dat er ieder seizoen van die stomme pvp opdrachten zitten... 1 kill vind ik niet zo spannend. Maar die ene waarin je meerdere moet behalen zonder dood te gaan en te channelen (ofzo? Uit m'n hoofd)... bah.

Ben inmiddels level 89 volgens mij. Dus einde levelen zit er aan te komen. De unique pants zijn volgens mij wel aardig... nu nog wat betere boots vinden (andere resistances), want heb nu fire poison en shadow res met movement speed. Maar... zijn wel echt top! :) gear begint er redelijk uit te zien. Zit nu op 12k attack power volgens mij.

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 30-09 12:47
Poops_McGhee schreef op maandag 6 november 2023 @ 13:43:
Even op de locatie waar de kist hoort te staan, uitloggen en opnieuw inloggen. Dan staat de kist er wel.
Naar town en terug of een dungeon in/uit kan ook. Afgelopen weekend ook gehad en daarmee was de kist er ineens wel weer. Op Helltides.com staat bij de paarse kistjes: "If this chest is missing in your game, port to town or enter a nearby dungeon/cellar and recheck the location."

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Welke build spelen de Barbarians hier inmiddels naarmate het seizoen nu wat verder is?

Ik heb even een weekje rust gehad en niet gespeeld maar twijfel nu wat ik wil doen. Was dus naar double swing gegaan en kwam er opzich wel lekker doorheen maar wil toch liever een andere denk ik :P

Twijfel tussen HOTA of Upheaval.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Buizerd__NL
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 30-09 17:21
Ricmaniac schreef op dinsdag 7 november 2023 @ 08:21:
Welke build spelen de Barbarians hier inmiddels naarmate het seizoen nu wat verder is?

Ik heb even een weekje rust gehad en niet gespeeld maar twijfel nu wat ik wil doen. Was dus naar double swing gegaan en kwam er opzich wel lekker doorheen maar wil toch liever een andere denk ik :P

Ik speel met Walking Arsenal build en ik zou niks anders willen, dat is met Upheaval en met Iron Mealstrom, Ik loop zo door alles heen, bosses heb ik zo ook snel neer met Death Blow en Iron Mealstrom. Alleen enige minpunt bij sommige bosses is dat, de defense niet heel goed is, maar misschien moet ik daar nog iets voor vinden.

https://maxroll.gg/d4/bui...g-arsenal-barbarian-guide

[ Voor 35% gewijzigd door Buizerd__NL op 07-11-2023 09:03 ]

PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DennisCle
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 25-09 13:56
Poops_McGhee schreef op maandag 6 november 2023 @ 17:15:
[...]

[Godslayer Crown] is een hele fijne helm voor een balletjes sorc. Als je van plan bent om daarmee te beginnen, gooi die helm niet door de shredder.
Thanks, goed om te weten. Als ik aan een alt toekom gaat het waarschijnlijk wel sorcerer worden. Heb sowieso een vrachtlading aan uniques in mijn stash: Godslayer, Frostburn, Fist of Fate, Penitent Greaves, Tassets, Mothers Embrace. Alt komt wel goed, haha.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 01:46
DennisCle schreef op dinsdag 7 november 2023 @ 08:42:
[...]

Thanks, goed om te weten. Als ik aan een alt toekom gaat het waarschijnlijk wel sorcerer worden. Heb sowieso een vrachtlading aan uniques in mijn stash: Godslayer, Frostburn, Fist of Fate, Penitent Greaves, Tassets, Mothers Embrace. Alt komt wel goed, haha.
die dingen lopen zo erg op hier dat ik een complete stash tab vol heb... maar ik durf ze ook niet weg te gooien haha

voor mn sorc was vooral Flickerstep echt een verademing qua damage output

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Yokidrink
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-09 15:06
Gisteren met mijn ball lightning sorc op lvl 51 de keystone dungeon gedaan voor torment. Wat is dat toch een bizar sterke build! geen een keer dood gegaan terwijl ik met mijn summoner necro er op lvl 63 nog moeite mee had :D
enig puntje is wel... kan geen enkel gear dragen van wat er in torment dropped :D (ilvl60)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RustStorm schreef op dinsdag 7 november 2023 @ 07:17:
[...]

Goed idee om op die manier de seeds te farmen. Heb ik nog wat te doen. :) jammer dat er ieder seizoen van die stomme pvp opdrachten zitten... 1 kill vind ik niet zo spannend. Maar die ene waarin je meerdere moet behalen zonder dood te gaan en te channelen (ofzo? Uit m'n hoofd)... bah.

Ben inmiddels level 89 volgens mij. Dus einde levelen zit er aan te komen. De unique pants zijn volgens mij wel aardig... nu nog wat betere boots vinden (andere resistances), want heb nu fire poison en shadow res met movement speed. Maar... zijn wel echt top! :) gear begint er redelijk uit te zien. Zit nu op 12k attack power volgens mij.
Ja. Die “Come at Me” objective blijft bij mij ook open staan. Je moet eerst een aantal kills hebben om Hatred Chosen te worden en dán moet je nog eens een aantal kills maken en ook nog eens niet dood gaan. Gaan we natuurlijk niet doen, he. 😄
Ik snap wel dat ze er wat PvP elementen in hebben. Het wordt niet of nauwelijks gespeeld, dus het heeft wat promotie nodig. Maar ik vind het ook irritant dat het in de seasons journey zit. En vooral zo’n vervelende.

[Tibault’s Will] schijnt wel BiS te zijn voor de balletjes sorc (met het nog niet echt), maar kan me voorstellen dat ie voor een rogue ook wel kan werken. Ben benieuwd naar je ervaring ermee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Poops_McGhee schreef op dinsdag 7 november 2023 @ 09:02:
[...]

[Tibault’s Will] schijnt wel BiS te zijn voor de balletjes sorc (met het nog niet echt), maar kan me voorstellen dat ie voor een rogue ook wel kan werken. Ben benieuwd naar je ervaring ermee.
Dat is voor HOTA barbarian ook BiS

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Poops_McGhee schreef op dinsdag 7 november 2023 @ 09:02:
[...]

Ja. Die “Come at Me” objective blijft bij mij ook open staan. Je moet eerst een aantal kills hebben om Hatred Chosen te worden en dán moet je nog eens een aantal kills maken en ook nog eens niet dood gaan. Gaan we natuurlijk niet doen, he. 😄
Ik snap wel dat ze er wat PvP elementen in hebben. Het wordt niet of nauwelijks gespeeld, dus het heeft wat promotie nodig. Maar ik vind het ook irritant dat het in de seasons journey zit. En vooral zo’n vervelende.

Is voor de TB rogue ook de unique to go for... en moet zeggen dat het goed voelt. Maar weet niet goed of het door de mobs heen rammen nu komt door de unique of gewoon door ... de rest. ;) een boss gaat iig nog sneller neer dan dat deze al ging... dus in dat opzicht... :)

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Nou, zo te zien is de [Tibault's Will] best een BiS broekje. Ik heb er twee, dus dan kan ik een rogue of misschien toch eens een keer een Barb maken en blij maken met die broek. [Banished Lord Talisman] is ook een BiS voor een Barb (Hota en Upheaval, volgens mij) en die heb ik ook in de stash.
Er ligt ook nog een [Soulbrand], maar daar weet ik nog geen class voor.

En vandaag komt patch 1.2.2 uit. Dat wordt ringetjes jagen en, waarschijnlijk, weer inlogproblemen. 😄

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07:34
Hoe zit het met de GoT clan? Ik sta al maanden in de wacht, is er een ander GoT2 misschien die ik kan joinen? Vind vooral die end bosses wel fijn met een groepje te spelen

Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakbakbak
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09-08 16:48
M617573 schreef op maandag 6 november 2023 @ 17:26:
[...]

Wauw ik dacht dat het aan mij lag. Ben mn 57 barb exact zo verloren. Ook in de laatste 10%. Ineens oneshot pata dood. Hele gevecht nergens last van. Heel gek. Ik wacht nog maar ff met een nieuwe try.
Serieus? Ik had ook het hele gevecht nergens last van, althans some wel eens een flinke klap, maar zeker niet meer dan de helft van mijn health bar. Ik zag wel dat ik flink was 'vulnerable' over me heen kreeg. Dat hielp ws niet... was zelfs overleveled! Tis niet anders.. het hoort bij Hardcore :)

Mijn bescheiden Cyberpunk en Fortnite Save the World YT kanaal en D4

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Was nog even wat seeds aan het farmen voor een mount barding en toen gebeurde dit:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wg6PiuP7-Bxl7ZQrbc8zsM30d_Q=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/qeN3Aev4Z01mFNdxATMFrqtR.jpg?f=fotoalbum_large

Mijn ball lightning lijken wel pokeballs 😂

Daarna nog een ritje season bosses van Varshan tot en met Duriel. Ieder een keer bezocht en in diezelfde rit alle nieuwe mount boss drops compleet en ik had er nog geeneen. 👀

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SqikPu8aGr73IKVZU-f-Mk4_Y0U=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/kBuqy7xO6b52eOxqTgw6kEbu.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack_Mojo
Ricmaniac schreef op dinsdag 7 november 2023 @ 08:21:

Double swing zonder shouts.

YouTube: No Shouts Double Swing Barb RULES! Full Build Guide

Speelt erg fijn :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@Poops_McGhee heb je nu zowel de duriel mount als de cosmetics van de andere bosses? Nice! :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
RustStorm schreef op dinsdag 7 november 2023 @ 18:01:
@Poops_McGhee heb je nu zowel de duriel mount als de cosmetics van de andere bosses? Nice! :)
Ja, maar ik ontdek dat er nog 2 mount cosmetics zijn. En die heb ik nog niet. Komt nog wel een keer. De mount en de barding zijn wel heel tof, hoor.
Puur geluk dat bijna elke boss iets dropte. Als dat nou eens met gear net zo ging........ :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Haha ja die had ik zelf hier tijdje terug gelinkt :P

Maar ik vond double swing niet leuk.

Ben inmiddels gewisselt naar HOTA en dat vind ik wel heel vet. gewoon big damage op de grond en alles is kapot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 07:41
Zat net even te relaxen, beetje Glyps levelen. Flikkert D4 me uit de game. Opnieuw inloggen lukt niet;
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iGnMwKGjZnZqXOb1A12GeuhKfVo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/QeB07JmitNRlO6okXGaVcuIR.jpg?f=fotoalbum_large

Anderen hier ook problemen?

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
Thalaron schreef op dinsdag 7 november 2023 @ 19:07:
Zat net even te relaxen, beetje Glyps levelen. Flikkert D4 me uit de game. Opnieuw inloggen lukt niet;
[Afbeelding]

Anderen hier ook problemen?
Update al geïnstalleerd? Heb op de PS5 net een patch van 1GB binnengehaald.

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
@schaapiej is nu aan het updaten. Was al 40 min bezig ingame..

Je zal maar HC spelen lol..

[ Voor 4% gewijzigd door Thalaron op 07-11-2023 19:10 ]

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ja, maar je “krijgt” wel voor €78 aan platinum erbij, he. 😂

De marketing and pricing persoon binnen Blizz denkt dat het wel kan 😄

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Hahahaha 7(8)7

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21-09 15:49

SideShow

Administrator

https://www.wowhead.com/d...-for-download-2-gb-335977
2 gieg voor enkele ringen, dat moeten joekels zijn zeg :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Helemaal geen living steel chests in de afgelopen Helltide. Ik snel 600 cinders farmen, nergens een living steel chest..... Zonde van de tijd :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Blij dat ik naar HotA geswitched ben. vind het een stuk sneller en lekkerder spelen.

Bijna klaar om WT4 capstone nog eens te proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ga me ook maar eens met sanctuary bemoeien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
Ricmaniac schreef op dinsdag 7 november 2023 @ 20:39:
Blij dat ik naar HotA geswitched ben. vind het een stuk sneller en lekkerder spelen.

Bijna klaar om WT4 capstone nog eens te proberen.
Vond die makkelijker dan de WT3 capstone eigenlijk :+

AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack_Mojo
Ricmaniac schreef op dinsdag 7 november 2023 @ 19:03:
[...]

Haha ja die had ik zelf hier tijdje terug gelinkt :P

Maar ik vond double swing niet leuk.

Ben inmiddels gewisselt naar HOTA en dat vind ik wel heel vet. gewoon big damage op de grond en alles is kapot.
Oh dat was jij haha

Vind deze wel nice, beetje duwen, trekken en van hot naar her vliegen :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Buizerd__NL
Poops_McGhee schreef op dinsdag 7 november 2023 @ 17:21:
Was nog even wat seeds aan het farmen voor een mount barding en toen gebeurde dit:
[Afbeelding]

Mijn ball lightning lijken wel pokeballs 😂

Daarna nog een ritje season bosses van Varshan tot en met Duriel. Ieder een keer bezocht en in diezelfde rit alle nieuwe mount boss drops compleet en ik had er nog geeneen. 👀

[Afbeelding]
Dit had ik dus ook vorige week, een heel raar beeld alsof je inderdaad in een pokemon wereld bent. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo... dat was de korte sessie weer. Even de aspects enzo opgeruimd... te veel van aan het bewaren. Ook wat rerolls gedaan op m'n gloves. Helaas nog geen +4 mogen krijgen... maar 30M plus alle mats vond ik wel even mooi. Morgen m'n boots maar eens imprinten en ervaren hoe dat in z'n werk zal gaan icm met m'n broek. Bijna level 90... to be continued

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oh ennn.. holy crap de soreceress malignant ring ... OP^2

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Eerste try bij Varshan en ik heb een nieuwe ring te pakken. Ben eerlijk gezegd niet onder de indruk van de sorc ring, maar ik ga zeker wel farmen voor de rogue versie. Die decoy is te handig voor de build die ik wil spelen.

Maar de sorc ring is niet heel bijzonder. Je mist resource generation (zit er wel op, maar low stats) en mana cost reduction en je krijgt er niet veel extra benodigde damage voor terug...

[ Voor 4% gewijzigd door Poops_McGhee op 07-11-2023 22:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RustStorm schreef op dinsdag 7 november 2023 @ 22:27:
Oh ennn.. holy crap de soreceress malignant ring ... OP^2
Grappig. Dat vind ik dus wel tegenvallen. Misschien ben ik hem al ontstegen, maar ik vind het iets tegenvallen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Poops_McGhee schreef op dinsdag 7 november 2023 @ 22:33:
[...]

Grappig. Dat vind ik dus wel tegenvallen. Misschien ben ik hem al ontstegen, maar ik vind het iets tegenvallen.
Heb me er niet in verdiept, maar als ik het zo zie... max roll is 15% multiplicatief en met je enchants kun je er voor zorgen dat je standaard 2 andere elements toevoegt aan je standaard spell... dat is dan even 1,5 keer (1,15^3=1,52) zoveel damage zonder dat je er veel voor hoeft te doen? Of reken ik me nou rijk en werkt het niet zo?

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Finraziel schreef op dinsdag 7 november 2023 @ 23:23:
[...]

Heb me er niet in verdiept, maar als ik het zo zie... max roll is 15% multiplicatief en met je enchants kun je er voor zorgen dat je standaard 2 andere elements toevoegt aan je standaard spell... dat is dan even 1,5 keer (1,15^3=1,52) zoveel damage zonder dat je er veel voor hoeft te doen? Of reken ik me nou rijk en werkt het niet zo?
Klinkt aannemelijk. Ik denk dat het ook aan de build ligt. Met een balletjes sorc zit je al aan de 4 uniques. Je ringen zijn wel items waar je je resource regen, mana cost reductions en crit chance/crit damage op hebt. Als je dan weer een item waarop je affixes kunt imprinten weg moet doen, dan gaat die malignant ring tegenvallen.
Er zit namelijk geen crit chance/crit damage op het ding.
Maar misschien heb ik al zoveel dmg output, dat ik het extra niet meer merk met een balletjes sorc. Je damage numbers kun je toch allang niet meer lezen, omdat er zoveel opploppen, dus daaraan kan ik het ook niet afleiden en mobs/bosses melten net zo snel, naar mijn gevoel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oppernerd
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 25-09 23:20
Die ringen droppen best vaak. 3 gehad in 4 Varshan rotaties. Gekke damage boost op m´n sorc, waar ik 30+k attack mee bereikte.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jaer
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 22:14
De ring voor necromancer te pakken na 20+ tries en het is echt wel super relaxed als extra button smasher voor corpse exp en tendrills. Je vergeet het zo nooit meer ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08:06

The Legend

*Plop*

Net op lvl 91 (sorc) Lillith gesolod. Ging steeds in fase 2 dood. Maar met nieuwe handschoenen (Fists of Fate van Beast in the Ice) ging het ineens sneller. Drop was waardeloos.

Ik ben toch malle pietje niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
  • Laatst online: 23:21
Hier 3x die nieuwe ring geloot. [1.0-2.0 sec] en ik heb 1.4. Ik had al een aardige 2x bijna Best in slot ring. Dus moest even 3x nadenken welke ik ging vervangen. Wel lachen die automatisch corpse explosion en tendrils. Wist niet dat ze die spells gebruiken zonder dat ze op cooldown gaan of iets.

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alekz87
Poops_McGhee schreef op dinsdag 7 november 2023 @ 23:33:
[...]

Klinkt aannemelijk. Ik denk dat het ook aan de build ligt. Met een balletjes sorc zit je al aan de 4 uniques. Je ringen zijn wel items waar je je resource regen, mana cost reductions en crit chance/crit damage op hebt. Als je dan weer een item waarop je affixes kunt imprinten weg moet doen, dan gaat die malignant ring tegenvallen.
Er zit namelijk geen crit chance/crit damage op het ding.
Maar misschien heb ik al zoveel dmg output, dat ik het extra niet meer merk met een balletjes sorc. Je damage numbers kun je toch allang niet meer lezen, omdat er zoveel opploppen, dus daaraan kan ik het ook niet afleiden en mobs/bosses melten net zo snel, naar mijn gevoel.
Een baas doden in 5 of 4,5 seconden ga je idd amper merken ;)

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Alekz87 schreef op dinsdag 7 november 2023 @ 23:59:
[...]

Een baas doden in 5 of 4,5 seconden ga je idd amper merken ;)
Inderdaad. Kixxart in 20 seconden zonder de malignant ring, Kixxart in 20 seconden mét de malignant ring. Het maakt qua damage niet uit, maar qua affix op je legendary weer wel. Je hebt al zo weinig mogelijkheden met een build met 4 BiS uniques, vooral op je ringen. Choices, choices....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TgR_KILLER
Vanavond zocht 1 dude hulp voor Duriel dus even geholpen, was mijn eerste keer. Weinig interessants gedropped maar hij was op zich zo dood. 10 min later zag ik in trade dat een groepje Duitsers nog iemand zochten voor Duriel. Vervolgens dus nog een keer of 8 hem met gemak omgelegd. Maar helaas nog geen nieuwe gear wat een upgrade was.. Paar 'gewone' unique's maar niks wat voor mijn setup beter is.

Ondertussen wel level 94... het einde komt in zicht :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Kiwi
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 29-09 16:07
Gisteravond 10x Varshan gedaan voor de nieuwe ringen. Bij poging 4 had ik er één (low roll dus niet nuttig), mijn teamgenoot had niks.

Kiwi !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Kiwi
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 29-09 16:07
Iemand nog tips m.b.t. Druid?

Had vooraf al wel gelezen dat hij niet super sterk zou zijn in S2, maar het valt me inmiddels erg tegen.

Level 88, alle gear, aspects en paragon redelijk voor elkaar. Gebruik nu een 'Cocaine Bear' build, oftewel alles op Pulverize en Trample. Nou zijn dit twee geweldige leuke skills om te gebruiken....maar de damage is vanaf level 70 blijven hangen zegmaar. Zaken als WT4 Helltides zijn prima te doen, maar solo vs een boss is ongelooflijk traag.

Heeft iemand een aanrader? Doel is lvl 100 en dan gewoon een mix van alles kunnen doen. Zoek geen Uber Lilith one-trick-pony. Doorgaan met Pulv / Trample, of compleet respeccen?

Kiwi !

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaWizza
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
@X-Kiwi Lage single target dmg is inherent aan pulverize druid. Dat maakt ie wel mega goed met de AoE.

Werewolf doet het wat dat betreft gebalanceerder.

SUZ-SWM80VA & ERSD-VM2D, 200L SWW, 5330Wp O 45°, 2870Wp W 45°, 820Wp Z 10°, Zendure 2400AC 8,64kWh thuisbatterij, Fresh-r on the wall compac WTW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cpt.Chaos
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22-09 14:47
Met shockwave aspect doet pul ook dichtbij goede damage. Heb je close dmg op je items? En wat ik beter vond was 1h/totem ipv 2h, dat voelt veel soepeler.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Bah. Ik moet weer opnieuw beginnen met mats grinden om de season bosses te triggeren. Heb vrijwel niets meer in de stash en ik wil toch nog items van ze hebben. Dat wordt weer een lange grind van alle endgame activiteiten. Vooral dat living steel grinden is iets waar ik dan tegenop zie. Wachten op Helltides en dan maar hopen dat ze 20 minuten vóór het heel van de klok beginnen om 4 living steel chests te kunnen openen. 😔

Ondertussen heb ik van elke class een character aangemaakt. Welke echt geleveled gaat worden, dat weet ik nog niet. Gisterenavond even met een barb aan de gang gegaan, maar ik moet vreselijk wennen aan de trage gang van het jong. Als ik dit in D3 had gedaan, dan waren ze waarschijnlijk allemaal al lvl70 met full set gear in dezelfde tijd als ik nu in season 2 aan 1 class heb besteed.
Dat zegt wel dat er in D4 veel meer endgame content is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TgR_KILLER
Poops_McGhee schreef op woensdag 8 november 2023 @ 14:19:
Bah. Ik moet weer opnieuw beginnen met mats grinden om de season bosses te triggeren. Heb vrijwel niets meer in de stash en ik wil toch nog items van ze hebben. Dat wordt weer een lange grind van alle endgame activiteiten. Vooral dat living steel grinden is iets waar ik dan tegenop zie. Wachten op Helltides en dan maar hopen dat ze 20 minuten vóór het heel van de klok beginnen om 4 living steel chests te kunnen openen. 😔
Dat vertik ik dus ook gewoon haha. Doe beetje NM dungeons voor glyps nu, en die blood events voor XP.. Maar ga straks echt niet uren lang wachten op helltides, als ik er 1 zie en heb er zin in dan ga ik dat wel doen. Maar uren grinden om 1 baas te kunnen verslaan, no thanks xD

Helemaal niet met mijn ervaring van gisteren (9/10x duriel en niks interessants. wel wat ilvl925 zaken maar met bagger stats die niet aansloten bij mijn build). Die grind is niet voor mij weggelegd, dat begint op werk te lijken xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
TgR_KILLER schreef op woensdag 8 november 2023 @ 15:29:
[...]

Dat vertik ik dus ook gewoon haha. Doe beetje NM dungeons voor glyps nu, en die blood events voor XP.. Maar ga straks echt niet uren lang wachten op helltides, als ik er 1 zie en heb er zin in dan ga ik dat wel doen. Maar uren grinden om 1 baas te kunnen verslaan, no thanks xD

Helemaal niet met mijn ervaring van gisteren (9/10x duriel en niks interessants. wel wat ilvl925 zaken maar met bagger stats die niet aansloten bij mijn build). Die grind is niet voor mij weggelegd, dat begint op werk te lijken xD
Ik merk dat de grind wordt goedgemaakt door zo nu en dan een goeie drop/upgrade. Vandaag m’n 2e unique ring voor m’n necro build binnen. Ben nu compleet. Nu is t kwestie van hogere ilevel gear vinden. Maar dat is schaars. Bijna alles is 850-925 en ben level 90. Zojuist een NM70 kunnen clearen. Tot level 100 ga ik verder in NM dungeons on m’n glyphs te levelen.

[ Voor 3% gewijzigd door Alekz87 op 08-11-2023 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
Ik heb dat niet, als ik alleen NM dungeons zou doen ben ik in no time erop uitgekeken, een paar is leuk maar meer dan dat kan ik er echt niet doen. Ik heb afwisseling nodig xD.. Daarom kan ik ook geen uren helltides clearen, of Varshan tig keer achter elkaar doen. Heb die paar dagen geleden keer of 8 gedaan, toen was het wel klaar. Heb nog mats voor 20 runs ofzo, maar niet het uithoudingsvermogen :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22:40
X-Kiwi schreef op woensdag 8 november 2023 @ 09:30:
Gisteravond 10x Varshan gedaan voor de nieuwe ringen. Bij poging 4 had ik er één (low roll dus niet nuttig), mijn teamgenoot had niks.
Net dropte er een ring voor mijn necro bij poging 7. Ilvl923 en rolls waren wel goed. Nu nog even kijken of ik m in kan bouwen want ik ga dan weer een belangrijke aspect missen.

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vanavond maar eens wat glyphs levelen in NM's. De meesten zijn nog maar lvl10, dus dat is wel nodig ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
ok 22 pogingen verder en nog geen ring :o

beetje jammer zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wognummer schreef op woensdag 8 november 2023 @ 19:52:

beetje jammer zo
Had er een bij mijn eerste poging. Daarna nooit meer gezien. Nog geen 22 pogingen, maar wel 15 ringlozen. Soms ook helemaal geen unique.
Wat een lul, die Varshan 😡

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Weer een korte sessie gespeeld. Toch een paar upgrades mogen oppakken. Wat nms gedaan voor de glyphs. Inmiddels bijna 2 op level 15 en ikzelf level 91. Morgen weer een dag. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kanter
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:16
Doe nu zojuist een korte blood harvest en de nieuwe ring dropped _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alekz87
Wognummer schreef op woensdag 8 november 2023 @ 19:52:

beetje jammer zo
RNG is a bitch soms. Mja dat is wel hoe het werkt. Het is wel demotiverend. Ik heb dit seizoen wel geluk met alle drops. Alle komt precies wanneer ik er niet om vraag maar wel nodig blijk te hebben volgens guide. Ben nu 90 en heb alle uniques die er zijn voor m’n build. Nu 100 worden en NM clearen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Wognummer
Alekz87 schreef op donderdag 9 november 2023 @ 08:55:
[...]

RNG is a bitch soms. Mja dat is wel hoe het werkt. Het is wel demotiverend. Ik heb dit seizoen wel geluk met alle drops. Alle komt precies wanneer ik er niet om vraag maar wel nodig blijk te hebben volgens guide. Ben nu 90 en heb alle uniques die er zijn voor m’n build. Nu 100 worden en NM clearen.
vanmorgen voor ik ging werken nog een poging gedaan en ja hoor 23 maal is scheepsrecht :+ moet alleen nog even kijken wat het is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buizerd__NL
Kanter schreef op donderdag 9 november 2023 @ 07:36:
Doe nu zojuist een korte blood harvest en de nieuwe ring dropped _/-\o_
Maar ik dacht dat de ringen alleen bij Varshan dropte.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Laatst online: 04:56

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Buizerd__NL schreef op donderdag 9 november 2023 @ 10:01:
[...]

Grootste kans, maar verder overal, met hele kleine kans ;)

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
Buizerd__NL schreef op donderdag 9 november 2023 @ 10:01:
[...]

Die gedachten had ik ook. Dinsdag met mijn broer wat Varshan runs gedaan en hij kreeg niets.
Daarna in de 1e NM dungeon die we deden dropte de ring voor hem! :P

Zit zelf te 'wachten' op de Blood Moon Breaches en Banished Lord's Talisman. Daar gaat m'n grootste wins nog zitten qua damage. Inmiddels wel een NM91 solo kunnen clearen met mijn Blood Lance Necro. Op naar de 100 en Uber Lilith negeer ik maar gewoon..

<GoT>NightStalker

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jivebunny
  • Registratie: November 2010
  • Niet online

Jivebunny

Fail to plan. Plan to fail.

X-Kiwi schreef op woensdag 8 november 2023 @ 09:35:
Heeft iemand een aanrader? Doel is lvl 100 en dan gewoon een mix van alles kunnen doen. Zoek geen Uber Lilith one-trick-pony. Doorgaan met Pulv / Trample, of compleet respeccen?
YouTube: UPDATED BEST DRUID BUILD! // Diablo 4 Poison Landslide (Plague Shift...
Deze in S1 gespeeld, prima build, nu ook voor S2

Hier nog een overzichtje. Deze tuber speelt eigenlijk vrijwel altijd Druid, en heeft leuke en insane builds:
YouTube: Every Druid Build RANKED! Best Druid Build for Season 2 (Tierlist) /...

Ik had trouwens hetzelfde met pluverize, dat leek voordat ik de juiste aspects had een leuke goede build, maar neh. Echt niet zo fijn als het lijkt. Deze is super leuk. En als je nog een andere wil, de Storm Claw is ook erg leuk. Helaas wel de unique staff voor nodig.

[ Voor 13% gewijzigd door Jivebunny op 09-11-2023 15:39 ]

Pixel 9 Pro XL | NAS: HP Gen8 e3-1265L v2 16GB 12TB unRAID 6.9.2 | D: Ryzen 5600x 16GB 3000mhz RX 6800 XT MB Acer 27" IPS 144hz | Suzuki Swift 1.2 (2013)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Was 5 minuten bezig met een Helltide, maar kon me er niet toe zetten om te gaan farmen, dus naar een town gegaan. Geen zin in die grind nu.
Eerlijk gezegd heb ik vandaag helemaal niet zoveel zin in D4. Misschien weer eens een dagje overslaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Buizerd__NL
Ik voel mij een beetje dom in dit spel. Ik kwam er achter dat mijn Iron Maelstrom geen cooldown verminderde terwijl er bij de skill beschrijving staat:

Dealing direct damage to an enemy after swapping weapons reduces Iron Maelstrom's Cooldown by 1 second.

Kwam ik er achter dat je bij bepaalde skills je type wapon kan instellen voor welke skill welke wapon er wordt gebruikt. En nu verminderd Iron Mealstrom skill cooldown waardoor ik hem sneller kan gebruiken en doe ik nog meer damage dan voorheen en is dit de missende koppeling op al mijn spells voor beter speelbaarheid met barbarian.

Facepalm :F :F

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TgR_KILLER
Gisterenavond beetje door gegrind in de NM dungeons, Weer een extra Glyph naar level 15..
Nu level 96 en mijn Chain Lightning doet tot 30.5k dmg.. dus gaat wel ergens heen langzaam xD. Alle resists zijn al op 70.. Dus moet even kijk als ik straks level 100 ben dat misschien wat paragon points anders kunnen. Maar to be fair heb ik eigenlijk geen idee waar ik de laatste paragon points in ga stoppen. Misschien maar random puntjes in INT stoppen voor beetje extra dmg misschien. De grootste en belangrijkste dingen heb ik allemaal gehad nu.

*edit*
sweet, nieuwe ring gevonden!

Mothers Embrace vervangen door de Tal Ras Loop.
Had heel even geprobeerd met de 2 unique's te lopen maar dan is mijn mana in 3 schoten op tegen bazen/ elites omdat hij niet 4 or more enemies pakt. Maar de loop + de recharing band gaat prima. De 1.5 mana on bounch is meer dan zat om onbeperkt CL te spammen.. En de dmg boost van de Loop betekend eigenlijk dat ik permanent gewoon 40k+ dmg op mijn CL heb nu.
(Ik weet, moet de ring nog upgraden, doe ik zo.. wilde eerste weten of het werkte zonder upgrades :p)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aGDw2ZDFasKNy_wiBBGNWLUsF8A=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/rp0wrqgk51Ydrh9T7x1NBjRn.jpg?f=fotoalbum_large

PS, gebruikt iemand anders ook tegenwoordig vaak de tree of whispers als "home base" ? Kan alles snel salvagen en ook upgraden en stats wijzigen wanneer nodig... Oh en ben ik de enige die Varshan gebruikt als testboss? xD leuke baas om ff de setup te testen, kan hem toch facetanken haha.

[ Voor 53% gewijzigd door TgR_KILLER op 09-11-2023 21:47 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik ben zojuist level 92 geworden en begonnen met het levelen van m'n derde glyph naar 15. De nms gaan echt enorm snel (35) en dat is handig voor de glyphs. Ga wel langzaam gewoon hoger op want dan gaat het natuurlijk nog sneller.

Voor de grap ook heel even naar lilith gegaan. Ging verrassend oke voor huidig level. Als ik 100 ben dan zal het me wel weer lukken vermoed ik. Zeker als ik ook nog eens de juiste aspects etc ga gebruiken en de gear nog wat beter is. Zit nu namelijk "maar" op 12k attack power... dus zou nog wel wat meer kunnen... alhoewel... m'n wapens zijn al max level...

Komt goed. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
Lilith heb ik sowieso nog niet gedaan, nooit niet xD. Varshan is een eitje.. net ook even Zir gedaan, ook een eitje.

Ga nog even op bezoek bij die andere dude die je nodig hebt voor de mats voor Duriel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack_Mojo
TgR_KILLER schreef op donderdag 9 november 2023 @ 22:38:
Lilith heb ik sowieso nog niet gedaan, nooit niet xD. Varshan is een eitje.. net ook even Zir gedaan, ook een eitje.

Ga nog even op bezoek bij die andere dude die je nodig hebt voor de mats voor Duriel..
Met de balletjes sorc is Lilith heel goed te doen, doordat je zoveel damage doet sla je bijna alle fases over. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RustStorm schreef op donderdag 9 november 2023 @ 22:15:
Ik ben zojuist level 92 geworden en begonnen met het levelen van m'n derde glyph naar 15. De nms gaan echt enorm snel (35) en dat is handig voor de glyphs. Ga wel langzaam gewoon hoger op want dan gaat het natuurlijk nog sneller.

Voor de grap ook heel even naar lilith gegaan. Ging verrassend oke voor huidig level. Als ik 100 ben dan zal het me wel weer lukken vermoed ik. Zeker als ik ook nog eens de juiste aspects etc ga gebruiken en de gear nog wat beter is. Zit nu namelijk "maar" op 12k attack power... dus zou nog wel wat meer kunnen... alhoewel... m'n wapens zijn al max level...

NM35 zit wel onder je level, dus dan ben je ook XP op aan het geven (-10% per level onder je eigen volgens mij, NM35 = lvl 89).

Zelf vanavond ook eens wat NM's gaan stampen en van 79 naar 84 gegaan terwijl ik niet eens zoveel tijd had. Dat schiet wel lekker op zo :)
Merk wel echt dat upgrades van gear echt zeldzaam zijn inderdaad. Ik loop zelfs nog met een suboptimale amulet rond, maar alleen al de eis dat ik er runspeed op wil is al zo zeldzaam, laat staan een hoge roll gecombineerd met cdr en mcr :+

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
Jack_Mojo schreef op donderdag 9 november 2023 @ 22:40:
[...]

Met de balletjes sorc is Lilith heel goed te doen, doordat je zoveel damage doet sla je bijna alle fases over. :)
Dat zal, maar ik speel geen balletjes sorc... das te makkelijk xD.. Chain Lightning ftw! <3

Grigoire ook 2x verslagen, meer living steel had ik niet helaas. Net nog 1 kistje in helltide open gemaakt maar meer tijd heb ik niet meer, bedtijd!

Kan Grigoire/ Zir en Varshan makkelijk hebben/ facetanken.. Duriel, geen idee maar de mats zijn me iets te lastig te krijgen om dat 'even' te testen xD

Sommige mensen hebben wel geluk though, jeez, 1 zon dude (level 70ish) zocht hulp met Varshan, ik ben de moeilijkste niet.. lukte eerst even niet om in een party te komen, uiteindelijk dat gelukt. Was hij alleen mijn party gejoined dus zijn al gespawnde Varshan was pleite en hij had geen mats meer. :+ Ik ben de moeilijkste niet, ik was er toch. Dus ik met mijn mats hem gespawned.. Dropped exact de staff waar hij naar op zoek was met like 150+ ilvl dan wat hij had.. lol. kreeg wel een living steel als bedankje, das wel weer nice.
Finraziel schreef op donderdag 9 november 2023 @ 22:43:
[...]
Merk wel echt dat upgrades van gear echt zeldzaam zijn inderdaad. Ik loop zelfs nog met een suboptimale amulet rond, maar alleen al de eis dat ik er runspeed op wil is al zo zeldzaam, laat staan een hoge roll gecombineerd met cdr en mcr :+
Ik heb op level 97 nog steeds een sacred amulet lol.. Weet zo uit mijn hoofd niet welke combi aan dingen ik erop heb. volgens mij +shock dmg +gewoon dmg +reduced mana costs en +crit... heb nog geen enkele gevonden die qua stats ook maar in de buurt komt.

[ Voor 20% gewijzigd door TgR_KILLER op 09-11-2023 23:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Finraziel schreef op donderdag 9 november 2023 @ 22:43:
[...]

Ik heb ook zo'n foute amulet, omdat ik geen afscheid kan nemen van 28,5% movement speed. Heb het een paar keer geprobeerd, maar ik raak gefrustreerd van het trage "rennen". :D
Ik heb nog wel 25% op m'n schoenen, maar dat is niet genoeg. Helemaal niet als je een Legion Event aan het rennen bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
RustStorm schreef op donderdag 9 november 2023 @ 22:15:

Ik zit ook rond de 12k Attack (level 91) met m’n necro. Maar doe NM70 al. Gaat prima. Ik let uiteraard wel de juiste affixes. Zolang je je rotatie aanvallen maar niet door de war haalt. Defense is tot zekere hoogte belangrijk. Echter zal op ten duur bijna alles een one shot zijn als je niet oppast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Finraziel @Alekz87 Ik ben inderdaad een veel te laag niveau nms aan het runnen. Komt ook eerlijk gezegd omdat ik er alleen even doorheen ren voor uiteindelijk de puntjes voor de glyphs... ik ga vanavond weer aan de bak en gewoon eens een sprong naar 6x maken. :)

Ik moet zeggen dat alles redelijk soepel gaat op dit moment. Ook al is mijn resistance nog niet maxed out behoudens fire.

Hoop vooral binnenkort nieuwe wapens te mogen looten van wederom 925 maar dan met de juiste affixes... dat mist nog echt namelijk... en de ringen idem dito.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pff ik loop zo achter op jullie allemaal haha.
Ik speel dan ook veel andere games maar wil toch ook eens op dat level komen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Laatst online: 20-09 11:52
Weet iemand waar of hoe je nu efficient malignant hearts kan farmen? ik heb van alle mats om varshan te farmen voor de malignent ring minimaal 9 keer in bezit, maar geen enkele malignant heart :(

[ Voor 3% gewijzigd door Kaasje123 op 10-11-2023 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buizerd__NL
The Tree of Whispers voltooien, en dan is de kans aanwezig om een malignant heart te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
Kaasje123 schreef op vrijdag 10 november 2023 @ 08:53:
Weet iemand waar of hoe je nu efficient malignant hearts kan farmen? ik heb van alle mats om varshan te farmen voor de malignent ring minimaal 9, maar geen enkele malignant heart :(
ik had er 23 pogingen voor nodig... en daarna nog 5 keer gedaan en 5 rings... er is echt geen touw op te trekken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
Buizerd__NL schreef op vrijdag 10 november 2023 @ 09:01:
The Tree of Whispers voltooien, en dan is de kans aanwezig om een malignant heart te krijgen.
Als dat de enige manier is dan is het nog veel erger dan living steel waar iedereen over klaagt want ik krijg alleen maar gurgling heads, black femur en trembling hands etc. |:( Living steel is tenminste nog een gegarandeerde drop

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Buizerd__NL
Wognummer schreef op vrijdag 10 november 2023 @ 09:03:
[...]

ik had er 23 pogingen voor nodig... en daarna nog 5 keer gedaan en 5 rings... er is echt geen touw op te trekken
RRNG sucks

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07:32

JSchut

.....

Ik ben overgestapt van Necro naar Sorc. Necro even geparkeerd op level 87.

Met de sorc op level 57 de WT4 dungeon gedaan en toen de vampire events gaan doen. Kwam meteet in een groep terecht dir 5-6 keer het 150 blood event deed. Dat ging hard :D

Helaas niet al te beste gear gedropt. Had daar wel meer van verwacht.

Momenteel lekker NM dungeons aan het doen om de glyphs te levelen. Dat was ik op de Necro helemaal vergeten.

Morgen een weekje op vakantie. Maar daarna vrolijk door. Beide chars klaar maken voor het december event :)

Vermaak me zoveel meer met S2 tov S1.

[ Voor 3% gewijzigd door JSchut op 10-11-2023 09:36 ]

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 30-09 20:10
Ricmaniac schreef op vrijdag 10 november 2023 @ 08:26:
Pff ik loop zo achter op jullie allemaal haha.
Ik speel dan ook veel andere games maar wil toch ook eens op dat level komen :P
Hier nog zo iemand. Weekje in huis, lvl 27 barbarian. Ik hack en slash, doe geen upgrades bij de smid, harvest daar wel zooi materiaal van geel en oranje gear, verkoop de rest en doe maar een dotje. Heerlijk spel zo naast baldurs gate 3

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• schaapiej
Ik begin volgens mij echt dement te worden ofzo.. net tijdens de Helltide 4 kisten open gemaakt en zag elke keer 5 living steel. Dus dacht; oh nice, mooie aanpassing!
Kijk ik net in mijn inventory, heb ik er 12 :p

Volgende Helltide maar eens goed kijken welk getal er staat, maar dacht toch echt 5 te zien!

Wel jammer dat de season journey niet meetelt, sta al lang op 4/10 met openen van meerdere Tortured Gifts tijdens Helltide. Of telt die alleen als je de 250 cinders kist pakt en niet de Living steel?

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22:40
Ik baal er wel van dat 99,x% van de ilvl925 items dat je vindt onbruikbaar is. Vanochtend ook eindelijk eens een 925 focus voor mijn necro en er zat niet eens 1 mod op die ik moest hebben... gewoon 3 totaal waardeloze en 1 matige. Probleem is dat er te veel mods zijn.

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kaasje123
schaapiej schreef op vrijdag 10 november 2023 @ 11:22:
Ik begin volgens mij echt dement te worden ofzo.. net tijdens de Helltide 4 kisten open gemaakt en zag elke keer 5 living steel. Dus dacht; oh nice, mooie aanpassing!
Kijk ik net in mijn inventory, heb ik er 12 :p

Volgende Helltide maar eens goed kijken welk getal er staat, maar dacht toch echt 5 te zien!

Wel jammer dat de season journey niet meetelt, sta al lang op 4/10 met openen van meerdere Tortured Gifts tijdens Helltide. Of telt die alleen als je de 250 cinders kist pakt en niet de Living steel?
Ik liep tegen hetzelfde aan, maar je kan kwam ik achter door te experimenteren gewoon de normale chests openen. Toen ik dat doorhad heb ik in 1 helltide die season objective gehaald door gewoon chests van 75 cinders te openen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• schaapiej
Kaasje123 schreef op vrijdag 10 november 2023 @ 11:59:
[...]

Ik liep tegen hetzelfde aan, maar je kan kwam ik achter door te experimenteren gewoon de normale chests openen. Toen ik dat doorhad heb ik in 1 helltide die season objective gehaald door gewoon chests van 75 cinders te openen :)
Oh die goedkoopste chests tellen ook gewoon? Dan idd maar even 1 Helltide 'opofferen' om dat af te vinken. Thanks voor de tip!

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boermansjo
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 29-09 13:03
schaapiej schreef op vrijdag 10 november 2023 @ 12:04:
[...]

Oh die goedkoopste chests tellen ook gewoon? Dan idd maar even 1 Helltide 'opofferen' om dat af te vinken. Thanks voor de tip!
Klopt, om het te valideren moet je minstens 10 kisten openen tijdens 1 Helltide event. Het maakt niet uit welke het zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
Boermansjo schreef op vrijdag 10 november 2023 @ 12:55:
[...]

Klopt, om het te valideren moet je minstens 10 kisten openen tijdens 1 Helltide event. Het maakt niet uit welke het zijn.
Heb er net een stuk of 4 opengemaakt en daarmee de teller omhoog gekregen. Denk dat 2+ al goed is aangezien de omschrijving 'open multiple tortured gifts' is. Vind t alleen wazig dat die living steel dingen niet tellen, daar open ik er ook telkens minimaal 2 van tijdns een Helltide en heten hetzelfde.

5/10 nu. Daarna nog 2 glyphs naar 21 en dan ben ik klaar voor de Greater Rifts die op 5 december gaan komen. Of mijn Necro daar dan klaar voor is.... :+

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
JohnnyV76 schreef op vrijdag 10 november 2023 @ 11:28:
Ik baal er wel van dat 99,x% van de ilvl925 items dat je vindt onbruikbaar is. Vanochtend ook eindelijk eens een 925 focus voor mijn necro en er zat niet eens 1 mod op die ik moest hebben... gewoon 3 totaal waardeloze en 1 matige. Probleem is dat er te veel mods zijn.
Ja er zijn echt veel waardeloze affixes op de spullen. Heb net enig geluk een focus gevonden met 2 oké stats van de 4 en idd 925 ilevel. Maar heb daar 15 world bosses voor moeten doden ofzo. Ook eindelijk een 925 want met 3 goeie stats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 30-09 15:57

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
Jammer van de lage roll op +corpse explosion op mijn pants, anders was het nu rank 15 :D
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/l0zqmFl_H4KRIYWyMwtvvtrQE9A=/x800/filters:strip_exif()/f/image/C1FEKOyrw8JUrcEmB5oWK9Xc.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jxNptvJ_T4XtgxFPPvXdVcAUn_Y=/800x/filters:strip_exif()/f/image/A8ZvEe5jKyGU3jGPG9MdqGvp.png?f=fotoalbum_large

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
Angeloonie schreef op vrijdag 10 november 2023 @ 15:19:
Jammer van de lage roll op +corpse explosion op mijn pants, anders was het nu rank 15 :D
[Afbeelding]

[Afbeelding]
Wat een heerlijk broekje dit. Helaas vind ik deze nou nooit

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thalaron
Bij mij is die nieuwe unique ring (sorc) gewoon gedropped in een Vampire zone… heb ik geluk gehad zo te lezen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En zo ga je voor een [Living Steel] grind, spawned er maar 1 chest..... relog character op de locatie waar de ander moest spawnen, nada. Nog een paar keer, nada nada nada.

Maxroll map nog eens gechecked, chest zou daar moeten spawnen. Maxroll geeft zelfs een derde [Living Steel] chest aan op de map.
Of Maxroll geeft het verkeerd aan, wat ik niet denk, want ik ben alle locaties afgegaan, ook die niet zijn aangegeven als actief, of Blizzard loopt weer te kloten.
Ik viind het laatste aannemelijker.
Geluk bij een ongeluk is dat de enige chest die ik wel kon looten 5 [Living Steel] gaf ipv 3.

Deze grind wordt daarmee toch echt een stuk minder leuk en is het bijna niet meer waard om te doen.
Als je geluk hebt, dan spawned de Helltide op of rond het halve uur als jij aangelogd bent. Dan kun je nog 4 kisten looten, als ze spawnen.
Als je elke keer dat geluk hebt, wat ik niet heb in mijn speelsessies, dan kun je na 2 uur grinden nog maar 2 runs Duriel doen en z'n shit RNG afwachten op het item dat je wilt.
Ik jaag nog steeds op [Flickerstep], wat niet eens een class specific item is.

Duriel laat ik maar voor wat hij is. Ik test mijn geluk wel in Blood Harvests en NM's.
Pagina: 1 ... 151 ... 214 Laatste