Ik weet niet of je hier iets aan hebt, maar deze website is wel altijd 100% accuraatPoops_McGhee schreef op vrijdag 10 november 2023 @ 16:21:
En zo ga je voor een [Living Steel] grind, spawned er maar 1 chest..... relog character op de locatie waar de ander moest spawnen, nada. Nog een paar keer, nada nada nada.
Maxroll map nog eens gechecked, chest zou daar moeten spawnen. Maxroll geeft zelfs een derde [Living Steel] chest aan op de map.
Of Maxroll geeft het verkeerd aan, wat ik niet denk, want ik ben alle locaties afgegaan, ook die niet zijn aangegeven als actief, of Blizzard loopt weer te kloten.
Ik viind het laatste aannemelijker.
Geluk bij een ongeluk is dat de enige chest die ik wel kon looten 5 [Living Steel] gaf ipv 3.
Deze grind wordt daarmee toch echt een stuk minder leuk en is het bijna niet meer waard om te doen.
Als je geluk hebt, dan spawned de Helltide op of rond het halve uur als jij aangelogd bent. Dan kun je nog 4 kisten looten, als ze spawnen.
Als je elke keer dat geluk hebt, wat ik niet heb in mijn speelsessies, dan kun je na 2 uur grinden nog maar 2 runs Duriel doen en z'n shit RNG afwachten op het item dat je wilt.
Ik jaag nog steeds op [Flickerstep], wat niet eens een class specific item is.
Duriel laat ik maar voor wat hij is. Ik test mijn geluk wel in Blood Harvests en NM's.
Hellstide tracker
PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451