Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Buizerd__NL
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 10:37
Poops_McGhee schreef op vrijdag 10 november 2023 @ 16:21:
En zo ga je voor een [Living Steel] grind, spawned er maar 1 chest..... relog character op de locatie waar de ander moest spawnen, nada. Nog een paar keer, nada nada nada.

Maxroll map nog eens gechecked, chest zou daar moeten spawnen. Maxroll geeft zelfs een derde [Living Steel] chest aan op de map.
Of Maxroll geeft het verkeerd aan, wat ik niet denk, want ik ben alle locaties afgegaan, ook die niet zijn aangegeven als actief, of Blizzard loopt weer te kloten.
Ik viind het laatste aannemelijker.
Geluk bij een ongeluk is dat de enige chest die ik wel kon looten 5 [Living Steel] gaf ipv 3.

Deze grind wordt daarmee toch echt een stuk minder leuk en is het bijna niet meer waard om te doen.
Als je geluk hebt, dan spawned de Helltide op of rond het halve uur als jij aangelogd bent. Dan kun je nog 4 kisten looten, als ze spawnen.
Als je elke keer dat geluk hebt, wat ik niet heb in mijn speelsessies, dan kun je na 2 uur grinden nog maar 2 runs Duriel doen en z'n shit RNG afwachten op het item dat je wilt.
Ik jaag nog steeds op [Flickerstep], wat niet eens een class specific item is.

Duriel laat ik maar voor wat hij is. Ik test mijn geluk wel in Blood Harvests en NM's.
Ik weet niet of je hier iets aan hebt, maar deze website is wel altijd 100% accuraat

Hellstide tracker

PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 12:56
Buizerd__NL schreef op vrijdag 10 november 2023 @ 16:25:
[...]

Ik weet niet of je hier iets aan hebt, maar deze website is wel altijd 100% accuraat

Hellstide tracker
helaas ook hier al 2 keer gehad dat de living steel chest nergens te bekennen was... erg frustrerend

Acties:
  • +3 Henk 'm!
@Buizerd__NL en @Wognummer , het ligt niet aan de maps. Dit is echt een dingetje van Blizzard. Soms is de kist er ineens wel na een relog. Dat werkte voorheen altijd voor mij, maar nu is zelfs dat geen garantie meer voor een correcte spawn.
Blizz gaat morgen een hotfix doen, voor de droprate van cinders en hopelijk ook voor de spawn reliability van chests. Het wordt veel genoemd in de feedback, dus ik hoop dat ze er wat mee gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20-09 11:52
Alekz87 schreef op vrijdag 10 november 2023 @ 15:38:
[...]

Wat een heerlijk broekje dit. Helaas vind ik deze nou nooit
Ik misschien wel maar ben gestopt naar kijken van stats. Deze game heeft een lootfilter nodig en snel ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En momenteel lopen er weer een Helltide en een Blood Harvest naast elkaar en overlappen elkaar ook nog eens gedeeltelijk. Sta je in het rode gebied, dan ploppen de stats op van een Blood Harvest. Er droppen geen cinders in dat rode gebied, maar [Blood Lures].....

Ik blijf er even van weg, tot ze het gefixed hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Met de laatste mats die groene gifkikker en Varshan nog een kans gegeven voor leuke drops. Niks.....

ik weet onderhand niet meer wat ik meer frustrerend vind; nauwelijks uniques in NM's (of elders) of deze wijze van target farming met evenmin unique drops.
Hoe lastig kan het zijn om [Flickerstep] te laten droppen in dezelfde rate als [Penitent Greaves] of [Esu's Heirloom] doen. Van die laatste 2 heb ik er al veel zien droppen, maar [Flickerstep] wil maar niet vallen.

[Flickerstep] is mijn nieuwe [Tempest Roar]...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Apsie
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 06:50
Poops_McGhee schreef op vrijdag 10 november 2023 @ 17:58:
Met de laatste mats die groene gifkikker en Varshan nog een kans gegeven voor leuke drops. Niks.....

ik weet onderhand niet meer wat ik meer frustrerend vind; nauwelijks uniques in NM's (of elders) of deze wijze van target farming met evenmin unique drops.
Hoe lastig kan het zijn om [Flickerstep] te laten droppen in dezelfde rate als [Penitent Greaves] of [Esu's Heirloom] doen. Van die laatste 2 heb ik er al veel zien droppen, maar [Flickerstep] wil maar niet vallen.

Grappig detail, bij mij is het andersom...Esu plz... ;)

Apsie's profiel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09:43
Alekz87 schreef op vrijdag 10 november 2023 @ 15:38:
[...]
Wat een heerlijk broekje dit. Helaas vind ik deze nou nooit
Ik heb er gelukkig eentje met +4 en +4
Life roll kan hoger maar de DR op close targets is eigk ook wel erg lekker en max rol.
Denk niet dat ik snel een hoger ilvl verbetering zal vinden.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8ho50n7GPFhZLYCA40sSF6cHMcE=/234x176/filters:strip_exif()/f/image/OsdD8z2aUaax5k7fOeAAnMcy.png?f=fotoalbum_medium

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Aspect of the Umbral bestaat niet... :😜

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jack_Mojo
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 10:20
Poops_McGhee schreef op vrijdag 10 november 2023 @ 17:58:

In dat vampierenveldje heb ik dit seizoen meer, veel meer uniques gevonden dan uit NMD’s. Vind dat een beetje krom.

Tja en living steel, dat hoef ik nog een keer te herhalen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack_Mojo
Wat is die bossfight met dat elektromannetje leuk eigenlijk, weer eens wat anders. Met m’n balletjes sorc lag hij altijd in 5 seconden plat dus had geen idee :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 30-09 23:21
RustStorm schreef op vrijdag 10 november 2023 @ 18:53:
Heb een Max rol liggen in m’n stash maar ben er maar 2 tegengekomen gedurende m’n speeltijd. Idd ongekend weinig.

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RustStorm schreef op vrijdag 10 november 2023 @ 18:53:
Ik heb gelukkig een met 3 mana, wat erg helpt om mijn balletjes te voeden (met frost bolt enchant). Maar buiten die heb ik ook alleen een met 1 mana nog gezien en that's it. Echt belachelijk hoe zeldzaam sommige aspects zijn.

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TgR_KILLER
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 30-09 21:43
Dacht deze toch al gepost te hebben, maar misschien wordt ik wel echt gek xD

Maar vanavond eindelijk level 100 gehaald. Moet nog in 1 gebied de laatste dungeons etc. doen om de laatste 4 paragon puntjes te unlocken, zover was ik nog nooit gekomen... eerste char naar level 100 =).
Alle bazen kan ik redelijk facetanken. Dus dacht, voor ik uitlog. Laat ik uber Lilith voor de eerste keer eens proberen.. Oh hell no xD 3 keer dood toen maar opgegeven. Eerste 2 keer gewoon heel dom tegen de 'rand' gelopen en meteen dood. Ik doe wel redelijk wat dmg. Maar gebeurd zoveel op t scherm dat ik gewoon overrompeld wordt door vuur meuk en dan weer dood... alle resists zijn max. moet gewoon er eens goed voor zitten denk ik.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RJnNY8Nn5RBuhbs1Pg8AGxqj_pg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/m3QnrRAUyxWJGlVLHhYd4GRw.jpg?f=fotoalbum_large

AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TgR_KILLER schreef op zaterdag 11 november 2023 @ 00:07:
Dacht deze toch al gepost te hebben, maar misschien wordt ik wel echt gek xD

Maar vanavond eindelijk level 100 gehaald. Moet nog in 1 gebied de laatste dungeons etc. doen om de laatste 4 paragon puntjes te unlocken, zover was ik nog nooit gekomen... eerste char naar level 100 =).
Alle bazen kan ik redelijk facetanken. Dus dacht, voor ik uitlog. Laat ik uber Lilith voor de eerste keer eens proberen.. Oh hell no xD 3 keer dood toen maar opgegeven. Eerste 2 keer gewoon heel dom tegen de 'rand' gelopen en meteen dood. Ik doe wel redelijk wat dmg. Maar gebeurd zoveel op t scherm dat ik gewoon overrompeld wordt door vuur meuk en dan weer dood... alle resists zijn max. moet gewoon er eens goed voor zitten denk ik.

[Afbeelding]
Uber Lilith is een dps race. Ik denk dat je met 8300AP best wat te kort komt. Ik kon haar met 12K AP nog niet aan, maar met 16K is het een peulenschil.

Nu zegt AP niet alles over je damage output, dus misschien zal je ook nog naar je Paragon en gear stats moeten kijken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@Poops_McGhee vanochtend 4 keer Duriel gedaan... en wat krijgt ik op m'n rogue: 2 keer flickerstep... RNG is... RNG... ;(

Toch wel grappig dat, wanneer je Duriel gedaan hebt je een interne hoop hebt op een insane unique... haha en dat het dan toch een teleurstelling is als het niet zo een uber unique is...

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Helltides... ik ben die dingen zat. Maar voor het enchanten veel te belangrijk... :-(

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Thalaron
  • Laatst online: 14:30
Ik heb ook moeite met Helltides.. de enige reden om die te doen zijn mats en Living Steel farmen.

Het zou al helpen als de mob density wat omhoog ging en de cinders bij kill direct toegevoegd worden. Omdat er nu een vertraging op zit moet ik steeds teruglopen…

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jim[beam]
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 01:42
Ik geloof dat ze hadden aangegeven dat ze Living Steel zouden aanpassen in de opkomende patch of een van de opkomende patches.

Vind de Helltides op het moment meer een chore dan iets leuks om te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapperdeflap
  • Registratie: Februari 2022
  • Laatst online: 23-09 11:15
Ik voel me eigenlijk een beetje bezwaard om hier te schrijven en daarbij ook nog een nubcake.
Kennelijk zit ik vast gebakken in world tier 3 en lukt het mij niet om als level 76 rogue, de capstone dungeon om naar world tier 4 te solo-en.

Ben ik nu de enige die 'vast' zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apsie
Sapperdeflap schreef op zaterdag 11 november 2023 @ 13:48:
Ik voel me eigenlijk een beetje bezwaard om hier te schrijven en daarbij ook nog een nubcake.
Kennelijk zit ik vast gebakken in world tier 3 en lukt het mij niet om als level 76 rogue, de capstone dungeon om naar world tier 4 te solo-en.

Je bent zeker niet de enige alhoewel 76 wel erg hoog is om op 3 vast te zitten...
Waarschijnlijk loop je vast bij de "eindbaas" van de capstone? Zit je in een clan? Even een shoutout voor wat hulp doet wonderen.... ;)

Apsie's profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jim[beam]
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 01:42

Precies wat Buizerd zegt: Ga niet alleen! Je kan het met 2 tot 4 man doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapperdeflap
  • Registratie: Februari 2022
  • Laatst online: 23-09 11:15
Zit helaas niet in een clan, misschien toch maar eens overwegen.
De solo attempts ben ik momenteel erg flauw van.

Ik moet zeggen, ik mis wel een beetje de LFG. Stam nog af van het tijdperk WoW.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sapperdeflap schreef op zaterdag 11 november 2023 @ 14:30:
Zit helaas niet in een clan, misschien toch maar eens overwegen.
De solo attempts ben ik momenteel erg flauw van.

Ik moet zeggen, ik mis wel een beetje de LFG. Stam nog af van het tijdperk WoW.
Als je op lvl76 nog in WT3 vastzit, dan zou ik even een online guide opzoeken voor een betere build.
De capstone moet je op dat level met 2 vingers in de neus gaten kunnen doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
RustStorm schreef op zaterdag 11 november 2023 @ 08:08:
@Poops_McGhee vanochtend 4 keer Duriel gedaan... en wat krijgt ik op m'n rogue: 2 keer flickerstep... RNG is... RNG... ;(

Toch wel grappig dat, wanneer je Duriel gedaan hebt je een interne hoop hebt op een insane unique... haha en dat het dan toch een teleurstelling is als het niet zo een uber unique is...
Wrijf het er maar in. 😡😜

Bij mij is het de [Godslayer Crown] die vaak dropped. Of [Frostburn]. Daar heb ik een wagenlading vol van.
Ik vraag me soms af of er geen extra triggers ingebouwd zijn, waarmee items voor je huidige meta extra lage drop chance krijgen 😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Damned Souls geven alleen cinders als ze een rode gloed hebben... hmmmz interesting . :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack_Mojo

Kijk even op max roll voor end game builds. Je zou op 76 dat vrij eenvoudig moeten kunnen. Desnoods ga je voor het deurtje staan en wat mensen inviten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 30-09 12:47
Laat maar! :+

[ Voor 94% gewijzigd door schaapiej op 11-11-2023 19:19 ]

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Net een Helltide gedaan. In een kwartier grinden pas 45 cinders..... 3 per minuut. Dit moeten ze echt snel fixen, want zo wordt de grind echt niet leuk en ben er na 20 minuten maar mee gestopt. Zinloos.
Er schijnt wel een fix aan te komen, maar daar mogen ze wel haast mee maken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Poops_McGhee schreef op zaterdag 11 november 2023 @ 18:07:
Net een Helltide gedaan. In een kwartier grinden pas 45 cinders..... 3 per minuut. Dit moeten ze echt snel fixen, want zo wordt de grind echt niet leuk en ben er na 20 minuten maar mee gestopt. Zinloos.
Exact de reden dat ik er nu niet meer aan begin. :)

M'n gear is wel awesome aan het worden. Neck en beide ringen erg goed. Overige gear eigenlijk ook. Behoudens dan beider daggers... daar wil het niet mee vlotten...

Give:
Damage to close
Damage to crowd
All stats
Dex

Dat js alles wat ik wil... lootgoden... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RustStorm schreef op zaterdag 11 november 2023 @ 18:12:
[...]

Exact de reden dat ik er nu niet meer aan begin. :)

M'n gear is wel awesome aan het worden. Neck en beide ringen erg goed. Overige gear eigenlijk ook. Behoudens dan beider daggers... daar wil het niet mee vlotten...

Give:
Damage to close
Damage to crowd
All stats
Dex

Dat js alles wat ik wil... lootgoden... :)
Normaal gesproken heb ik in een kwartier zeker 300 cinders te pakken. Er zijn sommige gebieden waar de cinder drops erg laag zijn. Dit was er dus zo een.
Ik wil die [Flickerstep] gewoon :D

Met de lootdrops die ik allemaal gevonden heb ben ik nu geneigd om maar een fire sorc te gaan maken.
Die moet op lvl80 in een keer BiS kunnen gearen :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08:06

The Legend

*Plop*

Dat is een bug. Uit- en inloggen zou dat moeten verhelpen. Dan is de drop rate weer normaal. Net als de living steel chests die soms niet zichtbaar zijn.

Ik ben toch malle pietje niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[Tibault's Will], [Mother's Embrace] en [Tal Rasha's Iridescent Loop] in 1 NM....

[Tal Rasha's Iridescent Loop] heeft een minimale upgrade op m'n eerste. Voor de rest is alles ruk en kan de stash in voor een volgende character.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
Poops_McGhee schreef op zaterdag 11 november 2023 @ 19:50:
[Tibault's Will], [Mother's Embrace] en [Tal Rasha's Iridescent Loop] in 1 NM....

[Tal Rasha's Iridescent Loop] heeft een minimale upgrade op m'n eerste. Voor de rest is alles ruk en kan de stash in voor een volgende character.
dit begint mij een beetje tegen te staan ik vind gewoon niets nuttigs meer

wel voor mn andere chars gelukkig dus daar kan ik dan nog op terugvallen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wognummer schreef op zaterdag 11 november 2023 @ 20:05:
[...]

dit begint mij een beetje tegen te staan ik vind gewoon niets nuttigs meer

wel voor mn andere chars gelukkig dus daar kan ik dan nog op terugvallen
Nouja, het stond me eerst wel tegen, maar op een gegeven moment is het altijd wel eens afgelopen met upgrades vinden, dus ik heb er wel vrede mee. Weet je, als je geen upgrades meer kan vinden, dan heb je waarschijnlijk al een heel goed pakket.

Vind ik echt helemaal niks meer, dan is het tijd voor een volgende character of even geen D4 meer.
Voor nu heb ik nog wel een flink aantal levels met m'n glyphs te halen. Ze ztiiten nu nog niet eens allemaal op lvl15 en ik wil ze wel op 21 hebben. Helaas heb ik in deze build 7 glyphs in gebruik, dus ik mag nog wel even.....

[ Voor 6% gewijzigd door Poops_McGhee op 11-11-2023 20:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack_Mojo
Jeetje ik dacht dat ik de enige was. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
Ehh, hoe doe je dat?... ik heb toen straks ook 'even' helltide gedaan.. maar heb in 30 minuten beide 300 kistjes open gekregen, en dan moest ik die krengen nog zoeken ook... heb echt geen last met de mobs daar... Vind t damn saai om te doen xd maar vind t nou niet echt een uitdaging ofzo.

Heb mijn Paragon board even beetje aangepast. Hier en daar wat losse puntjes weggehaald en een 5de board toegevoegd voor een extra Glyph. Nu even keihard grinden om de laatste 4 Paragon points nog te krijgen, mis nog best wat in dat laatste gebied aan missies en dungeons. Zodra dat gedaan is ga ik nog maar paar NM dungeons draaien zodat de nieuwe Glyph die ik heb toegevoegd ook nog wat leveltjes erbij kan krijgen.. Morgen misschien weer wat bazen killen, want ben al die dungeons wel ff beu :+

AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”

Acties:
  • +1 Henk 'm!
TgR_KILLER schreef op zaterdag 11 november 2023 @ 22:17:
[...]

Ehh, hoe doe je dat?... ik heb toen straks ook 'even' helltide gedaan.. maar heb in 30 minuten beide 300 kistjes open gekregen, en dan moest ik die krengen nog zoeken ook... heb echt geen last met de mobs daar... Vind t damn saai om te doen xd maar vind t nou niet echt een uitdaging ofzo.

Heb mijn Paragon board even beetje aangepast. Hier en daar wat losse puntjes weggehaald en een 5de board toegevoegd voor een extra Glyph. Nu even keihard grinden om de laatste 4 Paragon points nog te krijgen, mis nog best wat in dat laatste gebied aan missies en dungeons. Zodra dat gedaan is ga ik nog maar paar NM dungeons draaien zodat de nieuwe Glyph die ik heb toegevoegd ook nog wat leveltjes erbij kan krijgen.. Morgen misschien weer wat bazen killen, want ben al die dungeons wel ff beu :+
Schijnt een dingetje te zijn in sommige gebieden. Blizz is bezig met een oplossing. In de normale situatie krijg ik ook makkelijk alle 300 kistjes open en een mystery chest ook. Maar er is dus een bug die cinder drops erg beperkt.
Ze werken eraan, dus hopelijk is het snel opgelost.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TgR_KILLER
Poops_McGhee schreef op zaterdag 11 november 2023 @ 22:28:
[...]
Schijnt een dingetje te zijn in sommige gebieden. Blizz is bezig met een oplossing. In de normale situatie krijg ik ook makkelijk alle 300 kistjes open en een mystery chest ook. Maar er is dus een bug die cinder drops erg beperkt.
Ze werken eraan, dus hopelijk is het snel opgelost.
Oh, geen idee, las daar op FB inderdaad ook wat over, maar ben het zelf nog niet tegen gekomen.

Ik ben trouwens echt gewoon dom -_- heb het verkeerde gebied lopen grinden als een MF.. tig quests en dungeons gedaan... maar ik had de +4 paragon points daar al gewoon. Zat echt niet op te letten en tussentijds niet gecheckt. Dus heb daar enkel de XP en geld unlocked... ja daar heb ik echt heeeeelemaal niks aan 8)7

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Na al eerder een paar stafjes van tomeloze woede (endless rage :+) gevonden te hebben en nu ook een stel verlichte handschoentjes (illuminator) heb ik toch mijn sorc eens omgebouwd naar een fireball build... Of zoals ik haar nu noem, de napalm bomber sorc :+ (al klopt dat eigenlijk niet echt, napalm suggereert DoT en fireball is puur direct damage... maar ach, het ziet er wel leuk uit... clusterbomber sorc anders :P)

Losjes gebaseerd op deze guide, maar ik heb niet alles... grootste gemis nog is een Tibault's waardoor ik aanpassingen moet doen om niet continu zonder mana te zitten. Heb nu een ring voor +49% mana regen als ik 2 seconden geen damage gekregen heb (vrij makkelijk met deze build) en een die mana geeft voor crowd control die ik trigger met frost bolt enchant. Daarmee is het een geweldige mobber, zolang er genoeg vijanden zijn verander ik het hele scherm in een exploderende vuurzee en bijna alles gaat in 1 tot een paar casts dood (in ieder geval in NM dungeons tot zeg zo'n 5 levels boven mij, veel verder nog niet geprobeerd). Alleen tegen bosses zit ik soms even zonder mana, maar alsnog gaan ze snel neer.

Al met al is deze build, in ieder geval zonder tegen veel hoger level content te vechten, voor mobbing beter dan de ballenbuild imho, maar voor bossing zijn die balletjes onverslaanbaar. Wellicht als ik een Tibault vind en meer op crit kan richten dat dat beter wordt.

Omgebouwd op lvl 90 en ondertussen 93... die level 100 komt er zo wel. Had eerst overwogen om met de balletjes door te stomen naar lvl 100 en dan pas te gaan experimenteren, maar ik ken mezelf en als ik eenmaal level 100 gehaald heb denk ik dat ik de interesse snel verlies. Ik betwijfel dat ik nog echt alle glyphs op lvl 21 ga zetten, voelt een beetje nutteloos dan denk ik.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Ik mag inmiddels level 97 zijn. Nog paar te gaan en dan is het tijd voor lilith met huidige build en aspects en alles... maar verwacht dat ik nog wat moet gaan tweaken richting stagger...

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Het is weekend, dus ik ben weer eens een keer langer aan het gamen geweest. [Flickerstep] is binnen! Eindelijk. Dropte van een gewone mob in een NM75. Maakt het heel veel verschil? Ben bang dat ik het niet echt merk, want alles is al dood, voordat ik m'n CD's echt snel kan verlagen :D

M'n glyphs staan nu allemaal op lvl16, met 1 op lvl17. Gaat best snel met NM75's farmen. Of ik ze naar 21 level, dat weet ik nog niet.
Misschien morgen een 2e sorc levelen, maar dan met fire spec. Lijkt me ook leuk om de boel flink in de hens te steken en toekijken hoe alles dood neervalt, zonder dat ik m'n huidige build hoef te veranderen :D

Maar nu is het toch wel ff mooi geweest. Bedtijd!

[ Voor 3% gewijzigd door Poops_McGhee op 12-11-2023 02:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• internaut
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 30-09 19:41
NM 46 is een feit dus het gaat de goede kant op met ball lightning maar wat is nu de beste keuze..staff of wand/focus of dagger/focus..?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ohhhh nice... zojuist gezien dat er een S tier penetrating shot build is MET windforce... yay! Dat was eigenlijk mijn allereerste keuze build voorafgaand aan het seizoen... maar toen werd Winforce als heel slecht bestempeld...

Dit biedt perspectief... :) eens door naar level 100 met huidige build en daarna misschien omzetten... omdat het kan. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik mis overigens nog een Godslayer Crown... Dat zal mijn unique welke niet wil droppen zijn verwacht ik... :)

Pinnacle boss build.... gaat nog wel e.e.a. van me vragen zie ik... qua verandering van build, maar ook items die net wat anders zijn de nhuidige setup... :)

Oh well, heb ik wat te doen! :)

[ Voor 47% gewijzigd door RustStorm op 12-11-2023 08:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevalric
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-09 11:57
Gisteren level 90 bereikt, dus het eind is in zicht! Ik kom alleen nu in de verleiding om van build te switchen: ik krijg het gevoel dat infinimist trager begint te worden en raak ook een beetje uitgekeken op de build. Dus misschien overstappen naar bone spear. Van de andere kant ben ik bijna 100…

Xbox Live: Chevalric

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r3mi3
  • Registratie: Juli 2006
Dit is de eerste keer dat ik een lv100 character (sorc) heb gehaald. Gisteren gaf iemand aan dat het efficienter om heel snel een nm 60 te doen dan iets hoger. Rennen door de dungeons en snel de objectives doen. En zo de glyps met 136 xp levelen. Klopt dit? Of zijn hoger dungeons beter maar wel langzamer?

Verder was ik de hele tijd gloves aan het rerollen totdat ik er achter kwam dat deze nooit een enchant zullen hebben met een mastery skill.(lightning ball). Niet bij nagedacht 😅😅

Het enige wat resteerd is het vinden van de harlequin helm. Weet niet of dit nog gaat lukken. Heb duriel al een stuk of 50 keer gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
internaut schreef op zondag 12 november 2023 @ 08:40:
NM 46 is een feit dus het gaat de goede kant op met ball lightning maar wat is nu de beste keuze..staff of wand/focus of dagger/focus..?
Ik ging met balletjes voor wand focus. Staff is het volgens mij alleen waard als je een specifieke aspect hebt die buitengewoon nuttig is om te verdubbelen, wat met balletjes volgens mij niet echt zo is. De close damage van dagger doet niet veel want die 20% is additief bovenop een grote berg (dus misschien eerder 5% of zo effectief). De lucky hit van wand zou moeten helpen met sneller mana terug krijgen wat zich kan vertalen naar meer ballen dus die is denk ik het effectiefste.
Moet ik wel bij zeggen, ik heb geen tibault. Misschien als je die hebt dat je minder afhankelijk wordt van lucky hit voor mana en crackling, dan zou de dagger wellicht net kunnen winnen. Maar het verschil gaat niet groot zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• brandondlp
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 30-09 23:28
@r3mi3 het verschil met hogere is niet heel veel. Tenzij je er makkelijk 20 hoger aan kan. En dan is het een kwestie van hoeveel tijd ben je meer kwijt aan hogere levels.
https://www.icy-veins.com...tmare-dungeon-sigil-tier/

Je kan ook zoeken naar korte dungeons. Sommige kan je in 1 keer doorlopen naar de eind baas. Sommige zoals carrion fields is altijd hetzelfde(links steen pakkken, rechts steen pakken en dan baas verslaan) en lekker kort

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r3mi3
  • Registratie: Juli 2006
brandondlp schreef op zondag 12 november 2023 @ 09:11:
@r3mi3 het verschil met hogere is niet heel veel. Tenzij je er makkelijk 20 hoger aan kan. En dan is het een kwestie van hoeveel tijd ben je meer kwijt aan hogere levels.
https://www.icy-veins.com...tmare-dungeon-sigil-tier/

Je kan ook zoeken naar korte dungeons. Sommige kan je in 1 keer doorlopen naar de eind baas. Sommige zoals carrion fields is altijd hetzelfde(links steen pakkken, rechts steen pakken en dan baas verslaan) en lekker kort
Bedankt voor de info 👍👍
Dat is inderdaad wel een handige tabel.
Lv80 is ook mogelijk, alleen is de kans op doodgaan is een stuk hoger met grote pack elites.
Ja, dat is wel nice lekker korte dungeon 😁

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• internaut
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 30-09 19:41
Finraziel schreef op zondag 12 november 2023 @ 09:09:
[...]

Ik ging met balletjes voor wand focus. Staff is het volgens mij alleen waard als je een specifieke aspect hebt die buitengewoon nuttig is om te verdubbelen, wat met balletjes volgens mij niet echt zo is. De close damage van dagger doet niet veel want die 20% is additief bovenop een grote berg (dus misschien eerder 5% of zo effectief). De lucky hit van wand zou moeten helpen met sneller mana terug krijgen wat zich kan vertalen naar meer ballen dus die is denk ik het effectiefste.
Moet ik wel bij zeggen, ik heb geen tibault. Misschien als je die hebt dat je minder afhankelijk wordt van lucky hit voor mana en crackling, dan zou de dagger wellicht net kunnen winnen. Maar het verschil gaat niet groot zijn.
Tibault heb ik nog niet. Esu's heirloom en raiment of the infinite heb ik al wel.
Toch maar es proberen dan met wand/focus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
internaut schreef op zondag 12 november 2023 @ 08:40:
Als je de juiste Uniques hebt, dan is het sowieso dagger/focus. Focus heeft cooldown reduction en liefst ook resource cost reduction én je kunt 2 affixes gebruiken met dagger/focus en maar 1 met een staff. Cooldown reduction en resource cost reduction zijn sowieso stats die je op je spullen wilt hebben. Lucky Hit is niet nodig, als je genoeg crackling energy balletjes om je heen hebt liggen om op te pakken. Die geven zat mama. Damage to close doet dan meer voor je, dus dagger is de betere keuze over wand.
Trouwens, ook al heb je de Uniques nog niet, dan is dagger/focus altijd beter. Alleen met levelen naar 50 is een staf beter, als de damage hoger is dan een dagger/focus. Anders niet.

Je wilt gaan voor 5 uniques:

Godslayer Crown
Raiment of the Infinite
Tibault’s Will
Flickerstep/Esu’s Heirloom
Tal Rasha ring (niet vereist, wel leuk voor de damage).

[ Voor 26% gewijzigd door Poops_McGhee op 12-11-2023 11:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wognummer
Gister nacht nog even een uber lilith poging gedaan te moe om me te concentreren maar moest nog even wachten tot mijn vrouw thuis was

Wat een kut Loot vergeleken met duriel 🤡🤡

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Wognummer schreef op zondag 12 november 2023 @ 11:18:
Gister nacht nog even een uber lilith poging gedaan te moe om me te concentreren maar moest nog even wachten tot mijn vrouw thuis was

Wat een kut Loot vergeleken met duriel 🤡🤡
2 ancestrals en een paardje. Oh, en de titels. Het paardje is leuk, maar zelfs het paardje die van Duriel komt is leuker.

Heb Uber Lilith nog een keer gekilled en kreeg helemaal geen enkele loot 👀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
Zo mijn setup eens even omgegooid, mijn spark ingewisseld voor frost bolt. Met als eigenlijk enige reden mijn Tal Rasha Loop krachtiger te maken met frost dmg naast de chain lightning en burning van de enchantments. Ook mijn +mana regen van de frost nova afgehaald voor vunrability, ook vunrability op de frost bolt. En de +mana van de crackling energy ook maar eens verwijderd en er +15% lucky hit voor terug genomen.

Doe nu met de Tal Rasha actief max 47.5k dmg stock. Nu maar grinden om toch die +4 laatste paragon points is te unlocken... en nog glyphs farmen... en en.. moet nog betere gear xD nog altijd geen betere amulet haha gebruik nog steeds een sacred xD

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik hen trouwens afgelopen dagen 2 mounts mogen looten. Eentje vanuit een Legion event en de ander uit een hellfire kistje... :)

Geen idee hoeveel er nog te vinden zijn voor me... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TgR_KILLER schreef op zondag 12 november 2023 @ 12:28:
Zo mijn setup eens even omgegooid, mijn spark ingewisseld voor frost bolt. Met als eigenlijk enige reden mijn Tal Rasha Loop krachtiger te maken met frost dmg naast de chain lightning en burning van de enchantments. Ook mijn +mana regen van de frost nova afgehaald voor vunrability, ook vunrability op de frost bolt. En de +mana van de crackling energy ook maar eens verwijderd en er +15% lucky hit voor terug genomen.

Doe nu met de Tal Rasha actief max 47.5k dmg stock. Nu maar grinden om toch die +4 laatste paragon points is te unlocken... en nog glyphs farmen... en en.. moet nog betere gear xD nog altijd geen betere amulet haha gebruik nog steeds een sacred xD
Bedoel je nou dat je werkelijk frost bolt op je bar hebt staan en af en toe een keer cast? Want als enchant voegt het volgens mij geen cold damage toe toch... alleen de chill status-effect. Ook frost nova doet zelf voor zover ik begrijp geen schade, dus volgens mij is het niet zo simpel om een extra element in damage toe te voegen. Of zit ik nou helemaal mis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
Finraziel schreef op zondag 12 november 2023 @ 13:39:
[...]

Bedoel je nou dat je werkelijk frost bolt op je bar hebt staan en af en toe een keer cast? Want als enchant voegt het volgens mij geen cold damage toe toch... alleen de chill status-effect. Ook frost nova doet zelf voor zover ik begrijp geen schade, dus volgens mij is het niet zo simpel om een extra element in damage toe te voegen. Of zit ik nou helemaal mis?
Yes, ik heb frost bolt op mijn bar staan... ik spam 99% chain lightning dus gebruikte de hele spark toch zo goed als nooit.. dus heb die gewisseld voor frost bolt op mijn bar.

Ik heb fire bolt en fireball als enchantments.. fire explosions on dead zijn heerlijk in volle dungeons of helltide. En heb in de paragon en in de skill tree best wat +dmg to burning enemies en daar komt fire bolt van pas.
Dus alles brand altijd, en met frost bolt + chain lightning voeg ik de andere toe.

Dus heb nu dus eigenlijk, als ik juist speel 12.218 AP en hoogste dmg op de chain lightning is 48.7k nu. (Na uurtje of 1.5 dungeons en vooral heel veel side quests de laatste 4 paragon points ook toegevoegd nu... nu de Glyph's nog levelen xD

Acties:
  • +1 Henk 'm!
RustStorm schreef op zondag 12 november 2023 @ 13:23:
Ik hen trouwens afgelopen dagen 2 mounts mogen looten. Eentje vanuit een Legion event en de ander uit een hellfire kistje... :)

Geen idee hoeveel er nog te vinden zijn voor me... :)
Per gebied is er sowieso 1 paardje te looten. Die vallen het vaakst bij de Legion events in dat gebied. Sinds game release jaag ik al op die van Dry Steppes, het paardje met strepen. Volgens mij heb ik de andere paardjes uit de verschillende gebieden allemaal al, maar die ene......

En dan heb je nog de bardings en trophies. Geen idee hoe ik er op dat gebied voorsta.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Vanmiddag toch maar een Barbarian gemaakt. Het is de laatste class die ik eens moet levelen en het moet maar een keer gebeuren. Barbs ga ik altijd uit de weg, want ik vind de andere classes leuker om te spelen. Die andere classes heb ik nu minstens 2 characters van gespeeld, dus, tijd voor verandering.

Het is wel wennen aan de pace.... hij is zo snel als een kleffe drol die de berg op kruipt. Heel erg wennen na een balletjes sorc. Hij is nu lvl11, lol.
Scheelt dat z'n vampiric powers al op lvl3 zijn. Zonder dat had ie nog trager geweest 👀

Het zal nog wel 70 levels duren, voordat het lekker gaat spelen met deze gast.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
r3mi3 schreef op zondag 12 november 2023 @ 09:07:
Dit is de eerste keer dat ik een lv100 character (sorc) heb gehaald. Gisteren gaf iemand aan dat het efficienter om heel snel een nm 60 te doen dan iets hoger. Rennen door de dungeons en snel de objectives doen. En zo de glyps met 136 xp levelen. Klopt dit? Of zijn hoger dungeons beter maar wel langzamer?
Het ligt eraan hoe snel je een NM kunt afronden. Als je 5 minuten over een NM60 doet en 6 minuten over een NM75, dan is het slimmer om de hogere NM te doen.
De mobs gaan net so snel dood. Ze slaan alleen wat harder en The Butcher is wat vervelender.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jack_Mojo
Poops_McGhee schreef op zondag 12 november 2023 @ 14:45:
Vanmiddag toch maar een Barbarian gemaakt. Het is de laatste class die ik eens moet levelen en het moet maar een keer gebeuren. Barbs ga ik altijd uit de weg, want ik vind de andere classes leuker om te spelen. Die andere classes heb ik nu minstens 2 characters van gespeeld, dus, tijd voor verandering.

Het is wel wennen aan de pace.... hij is zo snel als een kleffe drol die de berg op kruipt. Heel erg wennen na een balletjes sorc. Hij is nu lvl11, lol.
Scheelt dat z'n vampiric powers al op lvl3 zijn. Zonder dat had ie nog trager geweest 👀

Precies dat laatste ja. Vond het begin erg taai en helemaal niet zo leuk spelen. Wat dat betreft vind ik rogue, necro en sorc toch een stuk leuker.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TgR_KILLER
Poops_McGhee schreef op zondag 12 november 2023 @ 14:57:
[...]

De mobs gaan net so snel dood. Ze slaan alleen wat harder en The Butcher is wat vervelender.
Nou dat, Ik moest weg, nog even vlug een level 50 dungeon doen.. Net voor de laatste baas komt The Butcher ineens, hem heb serieus al niet meer gezien sinds lvl 80... Heb de meeste 'eind' bazen sneller dood dan de Butcher.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apsie
Poops_McGhee schreef op zondag 12 november 2023 @ 14:57:
[...]

Het ligt eraan hoe snel je een NM kunt afronden. Als je 5 minuten over een NM60 doet en 6 minuten over een NM75, dan is het slimmer om de hogere NM te doen.
Uitdaging is natuurlijk ook een issue: indien je NM60 (of75) met 2 vingers in je neus doet is er geen klap aan (tenminste, dat vind ik) ik doe met de Sorc nu 94/96 puur omdat het wat uitdagender is... ;) duurt nu een minuutje of 10/15 en dat is prima voor mij, ik hoef niet zo nodig zo snel... 8)

Apsie's profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jack_Mojo schreef op zondag 12 november 2023 @ 14:59:
[...]

Precies dat laatste ja. Vond het begin erg taai en helemaal niet zo leuk spelen. Wat dat betreft vind ik rogue, necro en sorc toch een stuk leuker.
Ik heb ook echt de voorkeur voor sorcs en rogues. Heb ik altijd al gehad. Ik vind vooral sorcs leuk spelen. In D3 begin ik elke season met een Wizard en ga altijd voor Meteor Tal Rasha. Helaas is de D4 meteor sorc niet echt van dat kaliber. 😛

Denk dat het ook wel ff gaat duren, voordat de Barb leuk speelbaar is. Kan zomaar weken worden 😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Poops_McGhee schreef op zondag 12 november 2023 @ 14:38:
[...]

Per gebied is er sowieso 1 paardje te looten. Die vallen het vaakst bij de Legion events in dat gebied. Sinds game release jaag ik al op die van Dry Steppes, het paardje met strepen. Volgens mij heb ik de andere paardjes uit de verschillende gebieden allemaal al, maar die ene......

En dan heb je nog de bardings en trophies. Geen idee hoe ik er op dat gebied voorsta.
Ik denk dat ik juist die heb mogen looten vanochtend... jeetje...! Ik ga er eens een guide op naslaan wat er allemaal te farmen is in dat opzicht...

Ook weer 8 duriel runs gedaan en niets bijzonders mogen looten. Geen mount of uber unique. Wel grappig wat er met hartslag gebeurt als er een unique helm dropt... ;) ohhh die ene crown dinges heb ik mogen looten en dat is goed voor de pinmacle boss build... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Poops_McGhee schreef op zondag 12 november 2023 @ 14:45:

Ook nog niet veel barb gespeeld, maar ze hebben wel een passive die ik meen 15% runspeed geeft wat best een hoop helpt imho.
Vind dat overigens wel een vreemd idee van class balance dat barb 15% runspeed krijgt voor 3 skill points en druid krijgt voor 3 skill points 9% alleen als ze wolf zijn 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Apsie schreef op zondag 12 november 2023 @ 15:05:
[...]

Uitdaging is natuurlijk ook een issue: indien je NM60 (of75) met 2 vingers in je neus doet is er geen klap aan (tenminste, dat vind ik) ik doe met de Sorc nu 94/96 puur omdat het wat uitdagender is... ;) duurt nu een minuutje of 10/15 en dat is prima voor mij, ik hoef niet zo nodig zo snel... 8)
Om puur glyphs te levelen gaat het mij meer om de speed dan de uitdaging. Ik ben graag met een minuut of 5 weer door naar de volgende bron van glyph XP :P

Als alle zaakjes rond zijn (gear, glyphs) dan komt uitdaging weer om de hoek kijken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Finraziel schreef op zondag 12 november 2023 @ 15:30:
[...]

Ook nog niet veel barb gespeeld, maar ze hebben wel een passive die ik meen 15% runspeed geeft wat best een hoop helpt imho.
Vind dat overigens wel een vreemd idee van class balance dat barb 15% runspeed krijgt voor 3 skill points en druid krijgt voor 3 skill points 9% alleen als ze wolf zijn 8)7
Ik snap ook niet echt waarom een Barb zo traag moet zijn. Zelfs de obese Druid is sneller en die komt zo te zien ook niet in een sportschool. De Barb, daarentegen, lijkt er de hele dag door te brengen. Met z'n spiermassa zal hij de snelste niet zijn, maar zeker ook niet de langzaamste van de huidige classes. Maar die regels gelden niet in D4. Hij is traag. heel traag.
Toch wil ik alle classes gespeeld hebben, dus dan maar doorbijten en D4 in slowmo spelen. :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Jeetje... niet per se heel weinig mounts om achterna te zitten...

Acties:
  • +1 Henk 'm!
RustStorm schreef op zondag 12 november 2023 @ 15:23:
[...]

Ik denk dat ik juist die heb mogen looten vanochtend... jeetje...! Ik ga er eens een guide op naslaan wat er allemaal te farmen is in dat opzicht...
Sommige mensen hebben ook altijd geluk, he :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!
RustStorm schreef op zondag 12 november 2023 @ 15:40:
Jeetje... niet per se heel weinig mounts om achterna te zitten...
En de drop rate....., is heel laag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
Poops_McGhee schreef op zondag 12 november 2023 @ 15:43:
[...]

Sommige mensen hebben ook altijd geluk, he :D
ik heb de enige 100% droprate mount die ik wilde gemist.... maar ik kon me er niet toe zetten hem te kopen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wognummer schreef op zondag 12 november 2023 @ 15:49:
[...]

ik heb de enige 100% droprate mount die ik wilde gemist.... maar ik kon me er niet toe zetten hem te kopen :+
In de store? Daar komen ze regelmatig weer terug. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
Poops_McGhee schreef op zondag 12 november 2023 @ 15:51:
[...]

In de store? Daar komen ze regelmatig weer terug. :P
ik hoop het niet haha dan ga ik voor de bijl in wow heb ik invincable nooit gekregen maar dit is dan wat simpeler hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wognummer schreef op zondag 12 november 2023 @ 16:12:
[...]

ik hoop het niet haha dan ga ik voor de bijl in wow heb ik invincable nooit gekregen maar dit is dan wat simpeler hehe
Ik heb 2 jaar flink moeten grinden voor Invincible, maar uiteindelijk wel geloot. Achteraf gezien had ik er graag 25 piek voor neergeteld als ik die grind niet had hoeven doen. Elke week met al mijn characters ICC25HC rennen, om te kijken of het kreng wilde droppen.
In D4 is het inderdaad wel een stuk makkelijker, maar vliegen kan hij er niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
Poops_McGhee schreef op zondag 12 november 2023 @ 16:24:
[...]

Ik heb 2 jaar flink moeten grinden voor Invincible, maar uiteindelijk wel geloot. Achteraf gezien had ik er graag 25 piek voor neergeteld als ik die grind niet had hoeven doen. Elke week met al mijn characters ICC25HC rennen, om te kijken of het kreng wilde droppen.
In D4 is het inderdaad wel een stuk makkelijker, maar vliegen kan hij er niet :P
exact dat enne niet vliegen in D4 wat niet is kan nog komen :+ ik bedoel als ze er 200 euro voor vragen denk ik dat mensen het nog zouden doen ook (ik niet ik vond 25 voor die mount al teveel)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Wognummer schreef op zondag 12 november 2023 @ 16:26:
[...]

exact dat enne niet vliegen in D4 wat niet is kan nog komen :+ ik bedoel als ze er 200 euro voor vragen denk ik dat mensen het nog zouden doen ook (ik niet ik vond 25 voor die mount al teveel)
25 piek voor een mount vind ik ook teveel, maar in die tijd, na elke week 12x "Nee", had ik het uit pure frustratie zo neergeteld. :D

Ik speelde alleen m'n Druid actief. De andere 11 characters stonden bij ICC geparkeerd, om reistijd te beperken...

[ Voor 11% gewijzigd door Poops_McGhee op 12-11-2023 16:34 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wognummer
Poops_McGhee schreef op zondag 12 november 2023 @ 16:33:
[...]

25 piek voor een mount vind ik ook teveel, maar in die tijd, na elke week 12x "Nee", had ik het uit pure frustratie zo neergeteld. :D

Ik speelde alleen m'n Druid actief. De andere 11 characters stonden bij ICC geparkeerd, om reistijd te beperken...
zo herkenbaar haha maar hier nooit gedropt helaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat overigens een enorm nadeel is can op de ps5 spelen; niet snel kunnen reageren op chat... ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RustStorm schreef op zondag 12 november 2023 @ 17:48:
Wat overigens een enorm nadeel is can op de ps5 spelen; niet snel kunnen reageren op chat... ;(
Kun je geen Bluetooth keyboard koppelen of zo met de ps5? Of liever gezegd, zo te zien kan dat, ik weet alleen niet of dat ook handig werkt met D4 voor chatten.

Mijn issue is overigens meer dat ik oogkleppen op heb tijdens het spelen en de chat vaak gewoon niet zie tot later en dan geen idee heb wanneer dingen gezegd zijn.

[ Voor 18% gewijzigd door Finraziel op 12-11-2023 18:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Finraziel schreef op zondag 12 november 2023 @ 18:14:
[...]

Kun je geen Bluetooth keyboard koppelen of zo met de ps5? Of liever gezegd, zo te zien kan dat, ik weet alleen niet of dat ook handig werkt met D4 voor chatten.

Mijn issue is overigens meer dat ik oogkleppen op heb tijdens het spelen en de chat vaak gewoon niet zie tot later en dan geen idee heb wanneer dingen gezegd zijn.
Kan wel, maar je moet nog steeds met de controller naar het chat scherm en je tekst versturen met je controller. Een KB heeft weinig profijt. Erg omslachtig allemaal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Barb is lvl25. Gaat toch sneller dan ik dacht 😊

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
Nou 20x Duriel met een groep gerunned, hoop unique's maar meeste getrashed... helaas nog niet het helmpje gevonden waar ik op hoopte haha.

Wel een Banished lords talisman gevonden. Aangezien mijn oude amulet nog een sacred was was dit wel een dikke upgrade. +2 ranks op alle core skills is wel lekker en de bij elke 300 mana spend een guaranteed overpower is ook wel leuk. Raar genoeg is mijn AP nu wel 700 lager ofzo... maar als ik mij even kwaad maak op de training dummies is mijn overall DPS toch echt wel hoger.
Oude amulet had -17% mana costs, maar deze heeft dan weer +14.6 mana regen, al met al kan ik nog steeds chain lightning spammen zonder dat mijn mana op raakt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Level 100. Check.

Uber lilith. Bijna check; lol, ging dood toen ze nog minder dan 1% had ofzo... dus het is gewoon mogelijk zonder de pinnacle boss build te gebruiken. :) fight is net wat lastiger als je geen blood mist hebt ofzo. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
even een vraag hier maar de uber uniques droppen die voor iedere class of alleen die voor jou class te gebruiken zijn?

bij Duriel bedoel ik dan

[ Voor 10% gewijzigd door Wognummer op 12-11-2023 22:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wognummer schreef op zondag 12 november 2023 @ 22:41:
even een vraag hier maar de uber uniques droppen die voor iedere class of alleen die voor jou class te gebruiken zijn?

bij Duriel bedoel ik dan
Class specifieke uniques droppen niet voor andere classes, voor zover ik weet. Je gaat als Sorc geen Tempest Roar looten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
RustStorm schreef op zondag 12 november 2023 @ 22:30:
Level 100. Check.

Uber lilith. Bijna check; lol, ging dood toen ze nog minder dan 1% had ofzo... dus het is gewoon mogelijk zonder de pinnacle boss build te gebruiken. :) fight is net wat lastiger als je geen blood mist hebt ofzo. :)
Blij toe, dat je niet meer de ultieme setup hoeft te hebben, want anders hadden spelers als ik nooit en te nimmer UL kunnen killen :D

Gratz op 100!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
Poops_McGhee schreef op zondag 12 november 2023 @ 22:45:
[...]

Class specifieke uniques droppen niet voor andere classes, voor zover ik weet. Je gaat als Sorc geen Tempest Roar looten.
dat zijn de gewone uniques die snap ik dat die niet droppen voor mn sorc :+

ik heb het over dat lijstje van 6/7 die een 2% drop hebben zijn die class gebonden

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wognummer schreef op zondag 12 november 2023 @ 22:58:
[...]

dat zijn de gewone uniques die snap ik dat die niet droppen voor mn sorc :+

ik heb het over dat lijstje van 6/7 die een 2% drop hebben zijn die class gebonden
Voor uber uniques geldt hetzelfde. Wat je niet kunt gebruiken, dropt niet voor je. Als sorc ga je dus geen Grandfather looten, maar wel weer Ahavarion (of zoiets).
Shako kan je dan wel weer op alle classes looten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ondertussen alweer lvl40 lvl43 lvl45 met de Barb. Moet zeggen, het tempo komt aardig omhoog nu en het wordt al een stukje leuker.
Zojuist de season story afgerond. Nog geen moment in de moeilijkheden gekomen en nog niet eens dichtbij de dood geweest. Dat gaat straks vast veranderen, maar het is een hard kereltje :D

[ Voor 3% gewijzigd door Poops_McGhee op 13-11-2023 01:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
Nou ik ben voor vandaag wel klaar. Keertje of 30 in totaal Duriel gedaan, nog niet het helmpje die ik wil xD.

Wel nieuwe pants gevonden met + dmg erop.. De oude had dmg reduction voor het element waar je mee geraakt werd.. Leuk maar al mijn resists zitten al op 70%. Dus goed, nu iets andere setup nu wel..

54k dmg op mijn Chain Lightning max. als ik de cijfertjes voorbij zien komen op de training dummies doe ik tussen de 50k en 100k dmg. En als de overpower van mijn amulet procced doet ie 200k tot 400k, dat 9x ofzo met de chain, gaat best aardig dungeons clearen zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 30-09 12:47
Dit ziet er ook wel uit als een leuke build, vooral het 2e gedeelte met de Black River gaat hard!
Als ik de gear even snel bekijk heb ik er alles voor liggen. Dit keer de rolls even goed bekijken voor het ombouwen :p

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
  • Laatst online: 14:30
Gisteren 20 Duriel Runs gedaan denk ik.

1 Uber Unique… is het een of andere ring waar (volgens mij) niemand op zit te wachten.. Ring of Starless Skies

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chevalric
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-09 11:57
Gisteren alle bosses behalve Lilith gesolo'd met als resultaat dat ik X'Fal's Corroded Signet kreeg. Nooit gedacht dat 1 item zo'n verschil kan maken! Alleen al de extra snelheid als ik Blood Mist actief heb, maar ook hoeveel sneller ik mobs dood krijg. Kan natuurlijk verbeelding zijn, maar het voelt wel lekker :).

Nu nog even de laatste levels halen en dan is het weer mooi geweest voor dit seizoen. Ik snap dat er na level 100 ook nog wel wat te doen is qua gear verzamelen, maar dat vind ik nooit zo interessant. Daarnaast wachten er te veel andere spellen!

Xbox Live: Chevalric

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Begonnen met een Softcore barbarian. Me hardcore geeindigd op level 65. (hij leeft nog) maar ik speel niet genoeg diablo om nu dood te gaan en de season niet af te kunnen maken. Nu ik mijn tijd weer meer focus in andere games wil ik gewoon even het season afmaken nu en dat doe ik dan maar in SC. Was er afgelopen weekend al mee begonnen. Inmiddels level 55. ging erg rap dit weekend.

Het speelt echt veel minder leuk dan in HC imo haha maarja kan het niet riskeren om bijna klaar te zijn met de season journal en dan dood te gaan en het af te moeten maken. WT4 was nog niet echt fijn doorheen te spelen op HC dus duurde me te lang.

Dus als mensen samen eens willen grinden op SC :P im up for it.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08:26
zaterdag de Rogue maar eens gemaakt, na quest voltooien was ik lvl 25, geboost naar wt4, daar wat stronghold gedaan. Dat is ook het enige wat je kan doen in WT4 als low lvl :)

Vervolgens wat geleeched.
Zondag ochtend, was rond lvl 68, gestart met NMD40+ en na 2 sigils maar opgegeven. Toch maar Blood area gedaan en richting board lvl 16 inmiddels. Na lvl 80 kon ik Shako aan, en toen lukte die NMD40+ wel.
https://d4armory.io/?acco...5b-11ee-a7bf-7fc6991a2c8b

https://d4armory.io/Player/803500

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Inmiddels toch UL neer gekregen zonder enige aanpassingen. Dus dat kan ik afvinken.

Misschien nu eens gaan proberen om een nm100 te halen. En natuurlijk de glyphs naar 21 zien te krijgen.

Jammer dat ik die pvp opdrachten nog voor elkaar moet krijgen voor de titels....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oh en ik wil graag de cosmetics en mount van de uber bosses... ;( en ik heb totaal geen zin om ze te farmen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09:43
schaapiej schreef op maandag 13 november 2023 @ 08:14:
Dit ziet er ook wel uit als een leuke build, vooral het 2e gedeelte met de Black River gaat hard!
Als ik de gear even snel bekijk heb ik er alles voor liggen. Dit keer de rolls even goed bekijken voor het ombouwen :p
Black River heb ik wel een ilvl925 van die ik nu al gebruik in mn infinimist. Bij hem gaat het natuurlijk zo hard door de X'fals en die heb ik niet. Weet niet hoe dat is zonder X'fal

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Pagina: 1 ... 152 ... 214 Laatste