Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 30-09 12:47
JohnnyV76 schreef op maandag 13 november 2023 @ 13:52:
[...]

Black River heb ik wel een ilvl925 van die ik nu al gebruik in mn infinimist. Bij hem gaat het natuurlijk zo hard door de X'fals en die heb ik niet. Weet niet hoe dat is zonder X'fal
Net even snel gekeken en zie dat ik 4 van de 5 glyphs in die build nog moet maxen, dus zal even duren voordat ik het kan testen! X'fals is hier geen probleem, kan er aan elke vinger 1 doen denk ik :p

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RustStorm schreef op maandag 13 november 2023 @ 12:39:
Inmiddels toch UL neer gekregen zonder enige aanpassingen. Dus dat kan ik afvinken.

Misschien nu eens gaan proberen om een nm100 te halen. En natuurlijk de glyphs naar 21 zien te krijgen.

Jammer dat ik die pvp opdrachten nog voor elkaar moet krijgen voor de titels....
Die PvP dingen zijn niet zo spannend. Seeds heb je snel gefarmed en de meesten laten je met rust als je ze aan het purify'en bent.

Het is wel slim om crossplay uit te zetten, zodat je nauwelijks tot geen andere spelers tegenkomt en alle mobs voor jezelf hebt. Dan gaat de grind nog sneller.
Ik had het zo makkelijk dat ik de grind hebt doorgezet voor de PvP mount en 2 bardings.
Als ik me ooit kapot verveel, dan grind ik misschien ook voor de andere items.😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Poops_McGhee schreef op maandag 13 november 2023 @ 14:03:
[...]

Die PvP dingen zijn niet zo spannend. Seeds heb je snel gefarmed en de meesten laten je met rust als je ze aan het purify'en bent.

Het is wel slim om crossplay uit te zetten, zodat je nauwelijks tot geen andere spelers tegenkomt en alle mobs voor jezelf hebt. Dan gaat de grind nog sneller.
Ik had het zo makkelijk dat ik de grind hebt doorgezet voor de PvP mount en 2 bardings.
Als ik me ooit kapot verveel, dan grind ik misschien ook voor de andere items.😂
Die heb all 22.222 al. :) gaat mij vooral om de kill otter players opdrachten... :)

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09:43
schaapiej schreef op maandag 13 november 2023 @ 13:57:
[...]
Net even snel gekeken en zie dat ik 4 van de 5 glyphs in die build nog moet maxen, dus zal even duren voordat ik het kan testen! X'fals is hier geen probleem, kan er aan elke vinger 1 doen denk ik :p
Heb je er zoveel ja? Allemaal van Duriel runs of ook elders?
Edit: laat maar... dropt alleen daar dus :)

[ Voor 5% gewijzigd door JohnnyV76 op 13-11-2023 14:24 ]

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JohnnyV76
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09:43
RustStorm schreef op maandag 13 november 2023 @ 14:11:
[...]

Die heb all 22.222 al. :) gaat mij vooral om de kill otter players opdrachten... :)
Naar WT1 gaan toch en lowbies bashen?

Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something

Acties:
  • +1 Henk 'm!
RustStorm schreef op maandag 13 november 2023 @ 14:11:
[...]

Ga je die "Come at Me" proberen? Die laat ik echt uit m'n hoofd. :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bieren89
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 01-06 19:03
Gisteren men HC necron gestorven op lvl 48 wou de achievement halen voor 50 op HC. Ook indertijd voor gehad bij D3 2 lvl's voor de achievement dood :)

Nu maar een barbarian begonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bieren89 schreef op maandag 13 november 2023 @ 14:46:
Gisteren men HC necron gestorven op lvl 48 wou de achievement halen voor 50 op HC. Ook indertijd voor gehad bij D3 2 lvl's voor de achievement dood :)

Nu maar een barbarian begonnen.
Dat is heel zuur haha

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bieren89
En was net overgeschakeld naar WT2 |:(

Barbarian nu wel op WT 2 gestart en die vliegt er toch ook door met een rend build

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zojuist in SC op level 63 de capstone voor WT4 gedaan. Ik zat zo in de zone gefocussed dat ik even vergeten was dat het softcore was :P Gehaald zonder dood te gaan though. Gaat over het algemeen nu zo veel sneller dan op HC omdat je gewoon weet dat je niet dood kan gaan haha 8)7 Echt bizar hoe snel ik nu door de game rush.

Misschien is dit ook een eye opener dat ik het iets minder safe hoef te spelen op HC als dat ik normaal doe tot in ieder geval WT4. Gewoon eigenlijk overal solo vrij gemakkelijk doorheen gerushed zonder dood te gaan voor alsnog. Merk wel nu eigenlijk als ik er aan terugdenk dat mijn speelstijl wel heel erg is alsof het hardcore is. Denk dat ik mezelf dat gewoon automatisch heb aan geleerd maar doe er alles aan in leven te blijven :P

Naja nu lekker grinden in WT4 :) en die season journal afmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bieren89 schreef op maandag 13 november 2023 @ 15:09:
[...]

En was net overgeschakeld naar WT2 |:(

Barbarian nu wel op WT 2 gestart en die vliegt er toch ook door met een rend build
Zou het na level 40 ofzo toch echt weer even terugschroeven naar WT1 dan :P tot je 50 bent voor de trophy

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Damn... heb m'n zinnen gezet op de mount van de treasure goblins...

Waar begin in aan!?

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Buizerd__NL
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 17:54
RustStorm schreef op maandag 13 november 2023 @ 15:17:

Waar begin in aan!?
Goodluck :')

PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bieren89
Ricmaniac schreef op maandag 13 november 2023 @ 15:15:
[...]

Zou het na level 40 ofzo toch echt weer even terugschroeven naar WT1 dan :P tot je 50 bent voor de trophy
Haha is misschien wel een idee :)

Was gewoon niet aan het opletten dat al men minions dood waren te veel vertrouwen in hun gelegd

Acties:
  • +1 Henk 'm!
RustStorm schreef op maandag 13 november 2023 @ 15:17:

Waar begin in aan!?
lol, ik heb mijn zin gezet op alle open world mounts. En de bardings ook. Maar die Decaying mount is wel heel leuk. Ik denk alleen dat de drop rate lager is dan een uber unique :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het plan is om vanavond lvl50 te halen met de Barb en WT3 in te gaan. Heb niet veel speeltijd, dus ik hoop dat ik het red. Het kereltje is wel sterk, maar ik weet niet of het een leuk gebeuren wordt. Hij is toch wel lang aan het hakken op een boss. Heb een HoTA leveling build in gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online
Poops_McGhee schreef op maandag 13 november 2023 @ 17:13:
Het plan is om vanavond lvl50 te halen met de Barb en WT3 in te gaan. Heb niet veel speeltijd, dus ik hoop dat ik het red. Het kereltje is wel sterk, maar ik weet niet of het een leuk gebeuren wordt. Hij is toch wel lang aan het hakken op een boss. Heb een HoTA leveling build in gebruik.
Ik heb er moeite mee, de barb zelf voelt zo traag aan kwa lopen/animaties ivm D2.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Bossie schreef op maandag 13 november 2023 @ 17:45:
[...]

Ik heb er moeite mee, de barb zelf voelt zo traag aan kwa lopen/animaties ivm D2.
Same. Ik heb best veel moeite met dat trage gedoe. Zeker na het spelen van een balletjes sorc en rogues.
Bij Legion Events is het helemaal gedoe, vind ik. Beetje achter een groep aanrennen die allemaal veel sneller zijn. Nu hoef ik niet perse als eerste overal aanwezig te zijn, maar als laatste is ook niet de bedoeling.
Kan je wel je mount gebruiken, weet ik, maar daar heb je in dungeons weer niks aan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kakkerlak
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 30-09 10:38
Poops_McGhee schreef op maandag 13 november 2023 @ 17:57:
[...]

Same. Ik heb best veel moeite met dat trage gedoe. Zeker na het spelen van een balletjes sorc en rogues.
Bij Legion Events is het helemaal gedoe, vind ik. Beetje achter een groep aanrennen die allemaal veel sneller zijn. Nu hoef ik niet perse als eerste overal aanwezig te zijn, maar als laatste is ook niet de bedoeling.
Kan je wel je mount gebruiken, weet ik, maar daar heb je in dungeons weer niks aan.
Was ook een barb aan het levelen maar vond er echt niet veel aan. Totdat ik deze build ben gaan proberen https://m.youtube.com/watch?v=qDfg_BIYJoo .

Niet zo sterk als een Ball lightning sorcerer misschien maar wel echt bizarre crits. Ben nog geen level 100. Maar speelt heel vloeiend je gebruikt dus geen shouts je bent echt aan het slopen en vechten en die steel grasp is ook heel tof. En is met extra run speed ook echt niet sloom. Voor mij is dit de leukste char tot nu toe geworden en had het eigenlijk al een beetje op gegeven met de barbarian. Dus zeker het proberen waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ken je dat gevoel... een wapen, met 3 van 4 affixes dus 1 te enchanten naar de 4e affix die BIS is... en dan is het een wapen.... van het verkeerde type... doh!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kakkerlak schreef op maandag 13 november 2023 @ 19:37:
[...]

Was ook een barb aan het levelen maar vond er echt niet veel aan. Totdat ik deze build ben gaan proberen https://m.youtube.com/watch?v=qDfg_BIYJoo .

Niet zo sterk als een Ball lightning sorcerer misschien maar wel echt bizarre crits. Ben nog geen level 100. Maar speelt heel vloeiend je gebruikt dus geen shouts je bent echt aan het slopen en vechten en die steel grasp is ook heel tof. En is met extra run speed ook echt niet sloom. Voor mij is dit de leukste char tot nu toe geworden en had het eigenlijk al een beetje op gegeven met de barbarian. Dus zeker het proberen waard.
Die moet ik morgen eens bekijken. Is daar ook een gewone guide van te vinden ipv een YT vid constant te pauzeren en te screenshotten?

Ziet er echt wel interessant uit en lijkt me een heel stuk leuker spelen dan wat ik nu aan het doen ben.

[ Voor 8% gewijzigd door Poops_McGhee op 13-11-2023 21:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• internaut
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15:53
[...]

18700 attack speed..veel uitdagingen gaat D4 je dan niet meer bieden. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jack_Mojo
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 17:06
Poops_McGhee schreef op maandag 13 november 2023 @ 20:56:
[...]

Die moet ik morgen eens bekijken. Is daar ook een gewone guide van te vinden ipv een YT vid constant te pauzeren en te screenshotten?

Ziet er echt wel interessant uit en lijkt me een heel stuk leuker spelen dan wat ik nu aan het doen ben.
Staat in de beschrijving ;)

https://maxroll.gg/d4/planner/q86py0dx#1

Deze build ook gespeeld terwijl ik de barb eigenlijk de minste class vind. We hebben een redelijk leuke tijd gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21-09 15:49

SideShow

Administrator

[...]

Die wil ik volgend seizoen spelen - hopelijk is die dan nog viable.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kakkerlak
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 30-09 10:38
Poops_McGhee schreef op maandag 13 november 2023 @ 20:56:
[...]

Niet echt een guide maar wel een planner op maxroll. Deze stond in de beschrijving van de YT video .https://maxroll.gg/d4/planner/q86py0dx#1

Zou het zeker proberen echt wel een leuke build.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En dan toch nog een paar upgrades mogen vinden vanavond. :) niet veel meer om te vervangen: enkel nog beide daggers met de 4 juiste affixes en bij voorkeur 925.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18:36
Ik wil alleen echt mijn helmpje nog vervangen... verder heb ik ook mijn gloves en chest nog niet op ilvl 925. Maar de stats zijn wel prima, dus denk niet dat ik daar heel snel wat anders voor vind. Heb al honderden items gescrapped xD

Vanavond GoT3 gejoined, Nog nooit in een clan gezeten xD maar met al die boss runs en helltide is t samenwerken toch wel wat leuker.

AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ben nooit zo’n trophy hunter geweest, maar zie nu dat ik er nog maar een hoef te halen voor platinum op PS5. Slechts de lvl50 in HC is nog over.

Zou ik er dan toch een keer aan moeten geloven? Of niet meer naar het lijstje omkijken en het verder wel best vinden zo? 😂

Acties:
  • +2 Henk 'm!
@TgR_KILLER oh joh... ik heb nog niet al m'n gear 925 hoor... maar wel ruim 8xx en sommige 9xx. Vind de affixes veel belangrijker dan het ilvl. :)

@Poops_McGhee Ik zou er voor gaan... :) zeker nu het levelen zo vlug gaat. Lekker WT1 naar level 50.... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@RustStorm Het lijkt me prima te doen met een Barb, maar ik heb 0,0 renown enzo, dus het zal minder snel en minder makkelijk zijn als SC.

Als ik er aan begin dan wordt het levels halen met open world mobs killen 😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16:22
TgR_KILLER schreef op maandag 13 november 2023 @ 23:33:
Ik wil alleen echt mijn helmpje nog vervangen... verder heb ik ook mijn gloves en chest nog niet op ilvl 925. Maar de stats zijn wel prima, dus denk niet dat ik daar heel snel wat anders voor vind. Heb al honderden items gescrapped xD

Vanavond GoT3 gejoined, Nog nooit in een clan gezeten xD maar met al die boss runs en helltide is t samenwerken toch wel wat leuker.
Hier ook alles ommenabij de ilvl 900. Heb van de meeste gear wel 3 of 4 beste stats. Upgrades vind ik alleen nog maar als de gear 925 is en dan 3/4 goeie stats zonder reroll. Anders gaat het direct de prullenbak in.

Doel is level 100 en dan nm100 en dan Duriel. Ik doe nu redelijk makkelijk nm83.

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Poops_McGhee schreef op dinsdag 14 november 2023 @ 00:22:
Ben nooit zo’n trophy hunter geweest, maar zie nu dat ik er nog maar een hoef te halen voor platinum op PS5. Slechts de lvl50 in HC is nog over.

Zou ik er dan toch een keer aan moeten geloven? Of niet meer naar het lijstje omkijken en het verder wel best vinden zo? 😂
100% voor gaan! Platinum trophy's vergroten je E-penis met een groot marge :+
Je hebt een game pas uitgespeeld wanneer je op zijn minst de platinum trophy (of 100% achievements) hebt. :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Poops_McGhee schreef op dinsdag 14 november 2023 @ 07:42:

Als ik er aan begin dan wordt het levels halen met open world mobs killen 😂
Wat heel snel gaat met die nieuwe blood harvest zones

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pstalman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08:26
RustStorm schreef op maandag 13 november 2023 @ 20:03:
Ken je dat gevoel... een wapen, met 3 van 4 affixes dus 1 te enchanten naar de 4e affix die BIS is... en dan is het een wapen.... van het verkeerde type... doh!!
een ring upgraden tot het 14m kost per enchant en dan er achter komen dat het een sacred is en ook nog een perfect aspect erop heeft....

https://d4armory.io/Player/803500

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TgR_KILLER
Ricmaniac schreef op dinsdag 14 november 2023 @ 08:10:
[...]

Wat heel snel gaat met die nieuwe blood harvest zones
Dit,

Die zones zijn zo'n beetje de enige reden dat ik het dit seizoen wel tot 100 heb geschopt i.p.v. bij 60 ben blijven hangen. Die blood harvest zones zijn goud. Ze zijn er ALTIJD, je haalt er ook ALTIJD genoeg puntjes voor de tree of whispers. En er zijn zoveel mobs om te killen, helemaal als dat event met die 3 potten een paar keer wordt gedaan.
RustStorm schreef op dinsdag 14 november 2023 @ 06:49:
@TgR_KILLER oh joh... ik heb nog niet al m'n gear 925 hoor... maar wel ruim 8xx en sommige 9xx. Vind de affixes veel belangrijker dan het ilvl. :)
Ik heb er nog 2 of 3 in de 8xx wel tegen de hogere kant aan volgens mij. Mijn amulet (sacred) was nog 7xx maar die heb ik nu voor een unique ingewisseld, volgens mij is die 925, al weet ik dat ook weer niet zeker haha.

AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 30-09 11:43
Ik was met mijn sorcerer in de 80 levels toen ik dacht van laat ik eens een druid proberen...die is nu inmiddels in de 60 :P
Eerst levelen als Shred maar nu Pulverize. Toch best leuk om complete groepen in 1 keer weg te vagen.
Binnenkort maar even naar WT4 proberen te brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Carthrax schreef op dinsdag 14 november 2023 @ 09:14:
Ik was met mijn sorcerer in de 80 levels toen ik dacht van laat ik eens een druid proberen...die is nu inmiddels in de 60 :P
Eerst levelen als Shred maar nu Pulverize. Toch best leuk om complete groepen in 1 keer weg te vagen.
Binnenkort maar even naar WT4 proberen te brengen.
Hoe zijn de boss fights met Pulverize? Dat vond ik pre-season een nadeeltje.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 30-09 11:43
Ricmaniac schreef op dinsdag 14 november 2023 @ 09:34:
[...]

Hoe zijn de boss fights met Pulverize? Dat vond ik pre-season een nadeeltje.
Boss fights gaan niet super snel en in tegenstelling tot de ball lightning sorcerer moet ik nu wel rekening houden met mechanics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r3mi3
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 30-09 21:43
pstalman schreef op dinsdag 14 november 2023 @ 08:27:
[...]

een ring upgraden tot het 14m kost per enchant en dan er achter komen dat het een sacred is en ook nog een perfect aspect erop heeft....
Ik heb gisteren mijn occulus per ongeluk verkocht en ben daarna geteleport.
Die kom nooit meer terug 😅😅

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pstalman
r3mi3 schreef op dinsdag 14 november 2023 @ 11:25:
[...]

Ik heb gisteren mijn occulus per ongeluk verkocht en ben daarna geteleport.
Die kom nooit meer terug 😅😅
die dropt vast vaker dan een 4 stats perfect ring of een 100% pulverize aspect :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
  • Laatst online: 17:05
Alekz87 schreef op dinsdag 14 november 2023 @ 08:00:
[...]

Hier ook alles ommenabij de ilvl 900. Heb van de meeste gear wel 3 of 4 beste stats. Upgrades vind ik alleen nog maar als de gear 925 is en dan 3/4 goeie stats zonder reroll. Anders gaat het direct de prullenbak in.

Doel is level 100 en dan nm100 en dan Duriel. Ik doe nu redelijk makkelijk nm83.
De enige manier voor mij om nog upgrades te krijgen zijn zo ongeveer uber uniques...

Alles op mijn barb (op 1 ring na) is iLVL925.. Ik had gisteravond Duriel in een party met 2 anderen in 1 hit gesloopt. Ik vermoed dat je als je NM80+ zonder problemen dan doen, Duriel inmiddels een zachtgekookt eitje zal zijn :)

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ricmaniac schreef op dinsdag 14 november 2023 @ 08:09:
[...]

100% voor gaan! Platinum trophy's vergroten je E-penis met een groot marge :+
Je hebt een game pas uitgespeeld wanneer je op zijn minst de platinum trophy (of 100% achievements) hebt. :P
Nou, dan moet ik er maar eens mee flexen 😂

Tellen m'n SC behaalde season rewards van de dust ook voor HC? Of moet ik die opnieuw allemaal doen? Die XP boost is dan wel lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Thalaron schreef op dinsdag 14 november 2023 @ 12:16:
[...]

Ik vermoed dat je als je NM80+ zonder problemen dan doen, Duriel inmiddels een zachtgekookt eitje zal zijn :)
Eerder al. Ik heb die gifkikker voor het eerst op lvl86 gekilled. Ging niet vlekkeloos, maar hij is dan prima solo te killen met een ball lightning sorc.
En ik jad de eerste keer geen poison potion genomen. Die had ik de keren daarop wel en dan is hij een makkie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voor m'n sorc moet alleen m'n chest nog naar ilvl925, maar ik vind het wel best zo. Het gaat niks uitmaken.

M'n Barb is nu lvl53. Heb vanmorgen die no-shout double swing build geprobeerd. Op dit level merk ik weinig verschil met de HoTA build qua pace, maar het speelt wel leuk. Ben ondertussen wel in WT3 beland. De capstone was makkelijk te doen op lvl49. Ook de eerste paar demo uniques zijn binnen, maar die mogen de scrapper in. [100.000 steps] en [Fields of Crimson]. Wel jammer dat je de unique transmog niet kunt gebruiken. Dat zwaardje ziet er wel geinig uit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Er komt deze week een hotfix mbt [Living Steel]. Mogelijk een fix voor de onzichtbare chests en hopelijk ook een boost voor drop rates.
Ben benieuwd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pstalman
Poops_McGhee schreef op dinsdag 14 november 2023 @ 12:49:
[...]

Nou, dan moet ik er maar eens mee flexen 😂

Tellen m'n SC behaalde season rewards van de dust ook voor HC? Of moet ik die opnieuw allemaal doen? Die XP boost is dan wel lekker.
je season bonusses kun je op SC en HC gebruiken, tenmisnte dat was in S1 zo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Buizerd__NL
Poops_McGhee schreef op dinsdag 14 november 2023 @ 14:05:
Er komt deze week een hotfix mbt [Living Steel]. Mogelijk een fix voor de onzichtbare chests en hopelijk ook een boost voor drop rates.
Ben benieuwd.
Dat zal wel helpen steeds dat oneindig grinden voor matriaals.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 30-09 12:47
JohnnyV76 schreef op maandag 13 november 2023 @ 14:23:
[...]

Heb je er zoveel ja? Allemaal van Duriel runs of ook elders?
Edit: laat maar... dropt alleen daar dus :)
Duriel is lief geweest idd! Nouja lief, enige nuttige van hem is die ring.. verder weinig leuks bij hem gevonden!

Heb de build aangepast en de damage is echt super. Kan hier en daar m'n gear nog wel verbeteren met optimale rolls. Maar wel alle aspects en uniques die ik nodig heb. Heb vrij gemakkelijk een NM88 kunnen clearen terwijl ik de glyphs nog niet op orde heb. Van de 5 die nodig zijn heb ik er 1 op 21, 1 op 16 en de andere 3 op 1. Dus mis nog voldoende stats daar van.

Chest piece is wel echt eigenwijs, of ik ben verkeerd bezig. Maar er wil gewoon geen armor stat op rollen.

Edit: overigens niet alleen bij Duriel. Daar is de kans wel groter. World Boss gaf mij er zojuist eentje bij. Kan straks een juwelierszaak beginnen met die dingen :+

[ Voor 9% gewijzigd door schaapiej op 14-11-2023 21:14 ]

<GoT>NightStalker

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Je kunt een gratis Azurehand Skull-crusher 2H mace cosmetic uit de shop halen. Niet heel bijzonder, maar gratis is gratis.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Even de Blood Harvest gefarmed. Kom ik toch thuis met een nieuwe malignant ring voor m'n Barb, en een neck (niet bis). Geen slechte buit voor even een uurtje harvesten. Wel een beetje jammer dat de ring niet voor Double Swing is, maar HoTA en Upheaval.

De barb begint echt wel een stuk leuker te spelen. Ik heb nu veel minder het gevoel dat ik moet wachten tot z'n attack animaties eindelijk eens klaar zijn en de volgende kan worden ingezet. Rennen gaat gelukkig ook al sneller.
Hij is nu lvl57. Nog 23 te gaan, voordat hij de BiS spulletjes aan kan, die voor hem klaar liggen in de stash.

[ Voor 7% gewijzigd door Poops_McGhee op 14-11-2023 18:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
  • Laatst online: 17:05
Ik zie steeds meer mensen bij de ingang van Duriel verzamelen die of: Geen Mats hebben om te summonen… of nog erger, veel figuren die mijn ogen lopen uit te steken met een Grandfather, Doombringer én Shako een beetje staan te dralen/farmen (naar wat geen idee).

Ik heb nu zo’n 50 runs gedaan in totaal denk ik. 1 onbruikbare Uber Unique. Ik vraag me af hoeveel runs die gasten hebben gedaan (en hoeveel geld ze uit hebben gegeven aan summon mats).

Tegen de tijd dat ik een bruikbare Uber Unique vang dan is er een expansion met LVL increase naar 120 waarmee ze waardeloos zullen worden denk ik zo :+

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Poops_McGhee schreef op dinsdag 14 november 2023 @ 17:26:
De barb begint echt wel een stuk leuker te spelen. Ik heb nu veel minder het gevoel dat ik moet wachten tot z'n attack animaties eindelijk eens klaar zijn en de volgende kan worden ingezet.
Ja, dat is het! Ik had het zelf nog niet zo goed onder woorden maar dat gevoel heb ik met hota momenteel ook heel erg... Het is wel sterk, ik maai rond level 40 op wt2 alles met de grond gelijk in de vampire zone, maar het voelt inderdaad toch niet echt lekker omdat je je echt in moet houden om niet te snel te klikken. Je moet inderdaad echt steeds even wachten tussendoor.

Ik denk dat ik even door speel met deze build tot wt3 en dan ook die no shout double swing build proberen.

Mijn sorc staat heel even in de ijskast op level 95. Ik had de neiging toch weer terug te gaan naar balletjes, maar besloot om het heel even te laten bezinken en later terug te komen voor de laatste spurt naar 100.

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennisCle
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 25-09 13:56
Mijn Necro is lvl90, maar ik krijg totaal geen upgrades meer al een lvl of 5. Ben het dus wel een beetje zat. Nog zat items rond de 850, maar wel met hele goeie rolls en zie zelden 3/4 items die ik nodig heb.

Ben dus voor de afwisseling maar een chain lightning sorcerer begonnen. Gaat rete snel met ashes en points. In een kleine 2uur (gok ik) lvl27. Speelt wel geinig, maar echt wennen tov movement speed en attack speed van mijn Necro.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Finraziel schreef op dinsdag 14 november 2023 @ 18:51:
[...]

Ja, dat is het! Ik had het zelf nog niet zo goed onder woorden maar dat gevoel heb ik met hota momenteel ook heel erg... Het is wel sterk, ik maai rond level 40 op wt2 alles met de grond gelijk in de vampire zone, maar het voelt inderdaad toch niet echt lekker omdat je je echt in moet houden om niet te snel te klikken. Je moet inderdaad echt steeds even wachten tussendoor.

Ik denk dat ik even door speel met deze build tot wt3 en dan ook die no shout double swing build proberen.

Mijn sorc staat heel even in de ijskast op level 95. Ik had de neiging toch weer terug te gaan naar balletjes, maar besloot om het heel even te laten bezinken en later terug te komen voor de laatste spurt naar 100.
Ik heb tot en met lvl50 met de HoTA build gespeeld en nu 8 levels met de no shout double swing build. Het moet wel op gang komen, maar na lvl55 ging het ineens lekker. Wel jammer dat de uniques in m'n stash min of meer op HoTA gefixed zijn. Ik probeer rond lvl80 nog wel even of het het waard is om weer te wisselen.

Mijn balletjes sorc gebruik ik nu alleen om mats te farmen en eventueel bosses te killen voor cosmetics.
Heel handig en snel ook. UL is neer, NM100 ook, niks anders te doen voor de sorc dan farmen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Milo44
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 30-08 22:34
Ik heb met S2 ook D4 weer eens opgepakt (halverwege S1 links laten liggen), maar heb het nu wel weer erg naar mijn zin hoor! Ben weer helemaal hooked...

Heb een Sorc aangemaakt en die is inmiddels level 51, geleveled met de Crackling Energy/(Chain) Lightning Spear build en dat was erg vermakelijk!
Capstone dungeon was op level 45 geen enkel probleem en ben nu net overgestapt naar de Ball Lightning build.
Ben alleen nog een beetje aan het zoeken naar de juiste variatie build, want er zijn er zóveel inmidels, maar Mana blijft nog een issue...
Kga nu eens hard op zoek naar een Helm/Amulet/Focus met CDR en zorgen dat ik weer een lekkere 1H+OH combi krijg en eens kijken hoe het dan gaat.

[ Voor 3% gewijzigd door Milo44 op 14-11-2023 20:52 ]

I, a stranger and afraid in a world I never made...

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik heb geen zin meer om met m'n rogue verder te gaan. UL blijft voor mij toch de uitdaging. . Althans... soort van. En dat is nu geregeld. Geen zin om nms te runnen voor de glyphs.

Misschien even iets anders doen. Eens de barbarian double swing gaan ervaren. Want my gosh... wat voelt de barbarian toch enorm teleurstellend traag...

En aangezien ik toch wel positieve dingen lees... misschien maar eens aan gaan wagen.

Maar nu... even geen d4 vanavond haha

[ Voor 4% gewijzigd door RustStorm op 14-11-2023 21:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jack_Mojo
DennisCle schreef op dinsdag 14 november 2023 @ 19:01:
Mijn Necro is lvl90, maar ik krijg totaal geen upgrades meer al een lvl of 5. Ben het dus wel een beetje zat. Nog zat items rond de 850, maar wel met hele goeie rolls en zie zelden 3/4 items die ik nodig heb.
Rond level 80 a 85 pak ik over het algemeen geen loot meer op, alleen van world bosses want die droppen vaak (of altijd?) op max level. Voorheen iedere keer weer een volle tas loot uitgespit maar dat gaat voor 99,9% toch weer de versnipperaar in. Zonde van je tijd.

Max level wapens zijn wel handig voor dps, je kleding voor die paar armor puntjes daarentegen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben nog even wat aan het levelen geweest. Barb is nu lvl64. Over het grote deel in Blood Harvests. Daar heb ik dan ook alle uniques vandaan die ik geloot heb. In de NM's die ik heb gedaan kwam niks. Helltides ook niet. Wel fijn dat er in WT3 ook wat [Living Steel] dropt.

In de laatste Blood Harvest van de dag heb ik nog lekker [The Butcher's Cleaver] kunnen looten. Bleek geen DPS upgrade, maar f*ck it, ik heb hem equipped :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• r3mi3
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 30-09 21:43
Ik had nog een paar sigils over. De ice giant gefarmed. Na de 4e keer dropte een occulus wand. Deze ga ik niet meer verkopen lol, heb van mijn vorige fout geleerd 😅😅

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Kijk... nu is het de moeite waard. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Buizerd__NL
Ik merkte het gisteravond al, in 20 minuten had ik al 11 Living Steel. Living Steel dropt nu ook in normale kisten en de 250 kisten, en ook nog eens in events.

Op zich prima hoe ze het hebben opgelost.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Nu online
Barbarian: Ben nu een week met deze class aan de gang en moet zeggen dat hij heerlijk speelt.

Heb de game tijdens de launch periode gespeeld maar op een of andere manier kwam ik er toen niet lekker in.Die klik die ik met Diablo 3 wel meteen had was er toen nog niet.

Weet niet of het door bepaalde updates komt maar nu zit ik er wel lekker in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Buizerd__NL schreef op woensdag 15 november 2023 @ 08:27:
[...]

Ik merkte het gisteravond al, in 20 minuten had ik al 11 Living Steel. Living Steel dropt nu ook in normale kisten en de 250 kisten, en ook nog eens in events.

Op zich prima hoe ze het hebben opgelost.
Ik kreeg er in WT3 inderdaad al 2 uit elke LS chest. Vanavond maar eens een rondje of wat in WT4 doen. 😁

Acties:
  • +1 Henk 'm!
RustStorm schreef op woensdag 15 november 2023 @ 06:15:
[...]

Kijk... nu is het de moeite waard. :)
Nu moet alleen nog de shitty RNG van Duriel meewerken 😂

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Poops_McGhee schreef op woensdag 15 november 2023 @ 13:14:
[...]

Nu moet alleen nog de shitty RNG van Duriel meewerken 😂
Haha ja!

Ik ga er ook eens mee aan de slag denk ik. Heb nog genoeg mats en op deze manier kan het allemaal nog sneller. Paar duriel kills per dag zou mogelijk moeten zijn (zonder hulp).

Eigenlijk wil ik vooral de mount... de uber uniques zouden mooi zijn. Shako, Doombringer, Grandfather... lijken me we wat. :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Voor het eerst Butcher tegengekomen met de Barb. Die kan ik rustig facetanken, zonder 10% health te verliezen. Arme Butcher. In elkaar gehakt met z'n eigen cleaver......

Als ik hem was zou ik een ernstig gesprek willen met de devs, over hoe ze zijn reputatie zo te grabbel gooien.
Zo kan hij toch niet meer werken? Is er überhaupt een vakbond voor mobs? Slecht betaald, hoge opkomst en keer op keer je hardverdiende gold weer afstaan aan spelers.... Denk je een leuke job te hebben gescoord....

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Poops_McGhee schreef op woensdag 15 november 2023 @ 16:32:
Voor het eerst Butcher tegengekomen met de Barb. Die kan ik rustig facetanken, zonder 10% health te verliezen. Arme Butcher. In elkaar gehakt met z'n eigen cleaver......

Als ik hem was zou ik een ernstig gesprek willen met de devs, over hoe ze zijn reputatie zo te grabbel gooien.
Zo kan hij toch niet meer werken? Is er überhaupt een vakbond voor mobs? Slecht betaald, hoge opkomst en keer op keer je hardverdiende gold weer afstaan aan spelers.... Denk je een leuke job te hebben gescoord....
Misschien kan ie eens met deze jongens gaan praten :+
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uQYX2IkReS4I9jvE0U2yQlSniQ0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/685pTZE7UnNT4uNOCcXAC7Df.webp?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!
RustStorm schreef op woensdag 15 november 2023 @ 16:32:
[...]

Haha ja!

Ik ga er ook eens mee aan de slag denk ik. Heb nog genoeg mats en op deze manier kan het allemaal nog sneller. Paar duriel kills per dag zou mogelijk moeten zijn (zonder hulp).

Eigenlijk wil ik vooral de mount... de uber uniques zouden mooi zijn. Shako, Doombringer, Grandfather... lijken me we wat. :)
De mount heb ik gelukkig al binnen. Hele leuke, vind ik. De Ubers verliezen nu wel een beetje hun kracht. Zag al spelers vragen om upgrades op Shako, omdat hij eigenlijk niet zo gek veel meer toevoegd en eigenlijk niet meer zo uber is.
Ik wil ze graag looten, hoor. Lijkt me toch wel leuk om erbij te hebben, ook al zouden die klagende spelers gelijk hebben.

Ik jaag nog op de mount cosmetics van dat waterijsje. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Finraziel schreef op woensdag 15 november 2023 @ 16:38:
[...]

Misschien kan ie eens met deze jongens gaan praten :+
[Afbeelding]
Allemaal in die wurgcontracten gestonken. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
  • Laatst online: 16:22
Jack_Mojo schreef op dinsdag 14 november 2023 @ 22:15:
[...]

Rond level 80 a 85 pak ik over het algemeen geen loot meer op, alleen van world bosses want die droppen vaak (of altijd?) op max level. Voorheen iedere keer weer een volle tas loot uitgespit maar dat gaat voor 99,9% toch weer de versnipperaar in. Zonde van je tijd.

Max level wapens zijn wel handig voor dps, je kleding voor die paar armor puntjes daarentegen..
Je zal maar net een bis item mislopen. Ik durf dat niet aan. Pak nagenoeg alles

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Justin2000
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 30-09 22:22
Inderdaad, zonet had ik ook tijdens een run een helmet i925 BiS die ik anders ook had misgelopen, ik check nu alles (lvl82) BL

PV opbrengst

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ABD
  • Registratie: Maart 2008
  • Nu online

ABD

Poops_McGhee schreef op woensdag 15 november 2023 @ 16:32:

Wedden dat hij winst maakt met het afpakken van het goud van de argeloze avonturier die rijk denkt te worden in een NM dungeon? Daarnaast moet hij een priester bij zich hebben, Thoros of Myr wellicht, want hij blijft herrijzen.

Het maakt nogal uit welk level The Butcher is en welk level jij bent. Als ik hem niet in een NM Dungeon tegenkom, waar hij min of meer dezelfde level is, dan maakt het niet uit wat ik speel, dan gaat hij in no time neer. Gisterenavond met mijn 2e karakter van het seizoen, een balletje balletje wizard op 72e level een 89e level The Butcher tegengekomen, mijn eerste encounter met de butcher met dat poppetje, en voordat ik kon knipperen met mijn ogen was die slager weg. Dit heb ik niet eerder gezien, het is niet dat ik enorme crit hits maakte.

Balletje Balletje heb ik gemaakt omdat ik nieuwsgierig was wat deze build zo sterk maakt, en ik kon het niet laten om een andere build te spelen. Ik hou sowieso meer van bouwen, de reis naar level 100, dan level 100 bereiken zelf en dan beter gear bij elkaar te sprokkelen. Boosten zou ik bv nooit doen, dat betekent niet voor mij.

Waarom ik eigenlijk kwam checken in dit topic is dat ik eruit gegooid werd ruim een uur geleden, en net weer probeer, en er niet inkom. Ik ga wel even rebooten.

En ik ben er weer in. Moest wel even wachten, want het was 'druk', en opnieuw in battlenet inloggen

[ Voor 6% gewijzigd door ABD op 15-11-2023 20:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iemand die no shouts build op papier beschikbaar? Super irritant om het vanaf YouTube te moeten checkennl continu.

of kijk en lees ik gewoon heel slecht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RustStorm schreef op woensdag 15 november 2023 @ 21:34:
Iemand die no shouts build op papier beschikbaar? Super irritant om het vanaf YouTube te moeten checkennl continu.

of kijk en lees ik gewoon heel slecht?
Deze kreeg ik van een aantal medetweakers voorgeschoteld. Werkt goed, die build.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vanmiddag de WT4 Capstone gedaan. Was een makkie. Echt 0,0 problemen met health. Die Barbs zijn taai zeg.

Nu lekker aan het hack 'n slashen door WT4 heen. Niks aan de hand. M'n 3de malignant ring geloot. Kleine upgrade van wat ik had.
Ben benieuwd of dat gear farmen in Blood Harvests nog steeds zo makkelijk gaat. Kom maar op met die uniques :D

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• TgR_KILLER
Vanavond dropte dan eindelijk de lang gezochte Harlequin Crest!
Door de +4 in alle skills ook wat kunnen verschuiven op mijn skill points maar niet veel. Maar goed. dmg is nu van 52.5k wat het was naar 67.4k gegaan door de nu +15 ranks Chain Lightning.. best lekker =)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Poops_McGhee schreef op woensdag 15 november 2023 @ 22:01:
[...]

Deze kreeg ik van een aantal medetweakers voorgeschoteld. Werkt goed, die build.

Die link staat gewoon in de description van die video :+

Mijn Barbie is ondertussen lvl 50 geworden... Ik was aan het twijfelen of ik nog wel door wou gaan want zelfs met deze build voelde barb zo clunky... Maar toen gebeurde er twee dingen.
Ten eerste ben ik voor de barb teruggeschakeld naar muis en keyboard en dat hielp al enorm. Om een of andere reden is de targeting met controller in mijn ervaring echt ruk voor een barb. Gebeurde regelmatig dat ik voorbij een vijand het niks in charge en ook lunging strike weigerde soms gewoon om op een vijand te locken, sta je daar een beetje de lucht te stabben met je enorme zwaard.

Ten tweede werd ik dus level 50 en kwamen die eerste 25 paragon points er bij en wow wat een verschil maakt dat al zeg (nog zonder een glyph)! Ik ga nu echt als een warm mes door boter door de vampire zone heen. Af en toe nog even opletten, ze kunnen me soms nog aardig schade terug doen, maar meestal als ik daar problemen mee heb blijkt dat ik weer niet opgelet heb en dat een of twee van mijn vampire skills uit staan na nieuwe equip aangetrokken te hebben :+

Ik blijf vinden dat de barbarian in de basis clunky is... het probleem lijkt te zitten dat sommige skills jezelf als het ware stunlocken (of animation locken zal het eigenlijk zijn). Een van de ergste daarin is steel grasp waar ik in het begin ook echt een hekel aan had. Je trekt een hele kudde vijanden naar je toe die weliswaar vulnerable gemaakt worden, maar niet gestund of zo, dus die kunnen JOU gelijk aanvallen terwijl jij daar nog van de animatie staat bij te komen. Maar het lijkt er op dat als je goed op gang komt dat dit effect op een of andere manier minder erg is, wellicht als je berserkt?

Hoe dan ook, de double swing barb wordt nu wel al een stuk leuker. Trek nu geregeld hele packs naar me toe die dan in 1 of 2 swings allemaal kapot zijn, heerlijk :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Finraziel schreef op woensdag 15 november 2023 @ 22:48:
[...]

Die link staat gewoon in de description van die video :+

Mijn Barbie is ondertussen lvl 50 geworden... Ik was aan het twijfelen of ik nog wel door wou gaan want zelfs met deze build voelde barb zo clunky... Maar toen gebeurde er twee dingen.
Ten eerste ben ik voor de barb teruggeschakeld naar muis en keyboard en dat hielp al enorm. Om een of andere reden is de targeting met controller in mijn ervaring echt ruk voor een barb. Gebeurde regelmatig dat ik voorbij een vijand het niks in charge en ook lunging strike weigerde soms gewoon om op een vijand te locken, sta je daar een beetje de lucht te stabben met je enorme zwaard.

Ten tweede werd ik dus level 50 en kwamen die eerste 25 paragon points er bij en wow wat een verschil maakt dat al zeg (nog zonder een glyph)! Ik ga nu echt als een warm mes door boter door de vampire zone heen. Af en toe nog even opletten, ze kunnen me soms nog aardig schade terug doen, maar meestal als ik daar problemen mee heb blijkt dat ik weer niet opgelet heb en dat een of twee van mijn vampire skills uit staan na nieuwe equip aangetrokken te hebben :+

Ik blijf vinden dat de barbarian in de basis clunky is... het probleem lijkt te zitten dat sommige skills jezelf als het ware stunlocken (of animation locken zal het eigenlijk zijn). Een van de ergste daarin is steel grasp waar ik in het begin ook echt een hekel aan had. Je trekt een hele kudde vijanden naar je toe die weliswaar vulnerable gemaakt worden, maar niet gestund of zo, dus die kunnen JOU gelijk aanvallen terwijl jij daar nog van de animatie staat bij te komen. Maar het lijkt er op dat als je goed op gang komt dat dit effect op een of andere manier minder erg is, wellicht als je berserkt?

Hoe dan ook, de double swing barb wordt nu wel al een stuk leuker. Trek nu geregeld hele packs naar me toe die dan in 1 of 2 swings allemaal kapot zijn, heerlijk :D
Ik had ook het idee dat de double swing build op lvl50 nog net zo clunky was als HoTA, maar bij mij begon het op lvl55 echt lekker te lopen en had ik veel meer het idee dat ik een hack 'n slash ARPG aan het doen was, ipv een bijna turn base RPG.
Dat targetten met de controller kan ik echt wel beamen. Het is een ramp, maar ik kan geen KBM aan de PS5 hangen voor D4, dus ik heb het ermee te doen. Regelmatig gaat m'n Steel Grasp totaal de verkeerde kant op, waar gewoon ook echt niemand staat, dus dat is weer een CD wasted. Of Charge, inderdaad. Sta je gewoon weer een paar seconden tegen een muur aan te rennen en er is niks waarmee je die animatie kan cancellen.

Maar al met al gaat hij wel lekker, hoor. Het is geen balletjes sorc, maar lang niet slecht meer. Ik ga de 100 wel halen met hem :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TgR_KILLER
Nog wat dingetjes veranderd en nu 72k dmg op mijn Chain Lightning..

Moet eigenlijk alleen nog een nieuwe ring en nog steeds een nieuwe chest.. maar alles wat ik vind heeft niet de stats die ik wil xD.. chest heeft nu INT + shock dmg + lightning dmg en + 20% armor ofzo.. vind dat maar eens...

• theory
  • Laatst online: 30-09 16:23
Kan de leader van de clan GoT 2 @jellybrah eens naar zijn leden requests kijken?

Mjin vriend heeft al een request open staan van juli, onze clan bevat 130 leden dus ik denk wel dat deze eens mag geaccept worden. Als je niet zo actief meer bent mag je gerust de rol doorgeven aan actievere leden of anderen promoten zodat wachtenden niet clanloos hoeven te blijven voor maanden aan een stuk.

Bedankt alvast.

• jellybrah
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 16:45
theory schreef op donderdag 16 november 2023 @ 03:57:
Kan de leader van de clan GoT 2 @jellybrah eens naar zijn leden requests kijken?

Mjin vriend heeft al een request open staan van juli, onze clan bevat 130 leden dus ik denk wel dat deze eens mag geaccept worden. Als je niet zo actief meer bent mag je gerust de rol doorgeven aan actievere leden of anderen promoten zodat wachtenden niet clanloos hoeven te blijven voor maanden aan een stuk.

Bedankt alvast.
Hoi ik heb meerdere andere leden maanden geleden al rechten gegeven. Als die ook verdwenen zijn dan word het lastig. Ik heb de game al maanden gedeinstalleerd. Is het stokje buiten de game om door te geven?
Blizzard heeft hiermee wel echt een schijtsysteem bedacht

[ Voor 6% gewijzigd door jellybrah op 16-11-2023 06:57 ]

TgR_KILLER schreef op woensdag 15 november 2023 @ 22:09:
Vanavond dropte dan eindelijk de lang gezochte Harlequin Crest!
Door de +4 in alle skills ook wat kunnen verschuiven op mijn skill points maar niet veel. Maar goed. dmg is nu van 52.5k wat het was naar 67.4k gegaan door de nu +15 ranks Chain Lightning.. best lekker =)
Hoeveel runs heb je daar ongeveer voor nodig gehad? En is dat de enige uber unique die voor je is gedropt?

Gaaf hoor! Kan mij voorstellen dat dat toch wel een goed gevoel geeft...

Oh en jouw damage output... dat is wel echt insane... 😱

• Jack_Mojo
Alekz87 schreef op woensdag 15 november 2023 @ 16:52:
[...]

Je zal maar net een bis item mislopen. Ik durf dat niet aan. Pak nagenoeg alles
Je loopt ongetwijfeld wat mis, maar ik heb er geen puf meer voor om na ieder kwartiertje spelen zo’n hele tas uit te zoeken waarvan 99,9% de puinbak ingaat (the forge is hier not so hot). Mijn build is zeker nog niet perfect, maar UL en NMD100 gingen vrij eenvoudig. Of ik UL nou in 20 seconden neermaai of in 15, dat maakt me dan ook niet zoveel meer uit.

• DennisCle
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 25-09 13:56
Ik heb op lvl38 de Capstone voor WT3 (op WT2) gedaan met mijn sorcerer. Duurde wat lang qua damage op elites, maar ging wel goed. Al de gear die dropte was wel voor lvl42-44 dus had er nog niks aan.

Vanavond ff naar 44-45 en dan over naar WT3 denk ik. Moet in die Blood Harvest dan zo naar full sacred kunnen gaan.

• Milo44
Mijn Sorc is nu level 52, maar ik weet niet met welke Ball Lightning build ik nu het beste een start kan maken want er zijn inmiddels zó belachelijk veel varaties en ik wordt er niet goed van.

Ik weet dat ik "nog maar" level 52 ben, maar ik weet ook niet wat ik nu eerst moet gaan doen voor een goed begin. Blood Harvest events, Helltides, Nightmare dungeons, Tree of Whispers... Wie kan mij op weg helpen??

Ik zie door de bomen het bos niet meer...! Er is zo belachelijk veel keuze. |:(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spooksel
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18:55

Spooksel

Spooksel!

Hmm, ik zou voornamelijk voor Blood Harvest gaan. Dat levert gaandeweg ook iedere keer Whispers op namelijk. Mooie 2 in 1 ;)

NM dungeons zijn grappig, maar daar moet je eigenlijk gewoon zo rap mogelijk doorheen kunnen klappen richting het eind anders is het zonde van de tijd.

Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Nu online

The Legend

*Plop*

@Milo44 Maakt denk ik niet veel uit, je gaat in mijn ervaring toch nog vaak wisselen omdat je gear ook nog heel veel gaat wisselen. Gewoon proberen wat werkt, iig iets met ball lightning als skill op je bar en iets met crackling energy voor mana.

Ik deed op dat level veel brood harvest want dat kun je mooi combineren met tree of whispers. Dat levert veel XP én veel gear op. Als je build een beetje op gang is kun je daarnaast ook Helltides vast gaan farmen voor steel chests (nodig voor Duriel).

[ Voor 35% gewijzigd door The Legend op 16-11-2023 09:27 ]

Ik ben toch malle pietje niet!

• theory
jellybrah schreef op donderdag 16 november 2023 @ 06:56:
[...]

Hoi ik heb meerdere andere leden maanden geleden al rechten gegeven. Als die ook verdwenen zijn dan word het lastig. Ik heb de game al maanden gedeinstalleerd. Is het stokje buiten de game om door te geven?
Blizzard heeft hiermee wel echt een schijtsysteem bedacht
Hoi, oké dan snap ik dat het maanden duurde, zonde om te horen dat je al verdwenen bent, seizoen 2 is een grote verbetering tov S1 hoor.

Euh ik zie niet zoveel mensen online die een hogere rang hebben dan “member” dus ik vermoed dat meeste al afgehaakt hebben ofwel heel weinig spelen, maar ik vermoed het eerste want m’n vriend kon zien hoelang zijn request al openstond en dat was van juli blijkbaar.

Ik ben vrijwel zeker dat het stokje doorgeven niet gaat zonder ingame te gaan. Zie je het zitten om het spel nogmaals te downloaden om alsnog iemand anders aan te duiden zodat we een levendige clan hebben?

Ik speel dagelijks dus u mag mij gerust toevoegen als je wenst. Ingame Characters noemen allemaal Pixelhouse, mocht je m’n blizzard account nodig hebben is het Pixelhouse#1683. Als ik online moet zijn voor de transfer laat maar weten dan zal ik online komen.

Bedankt alvast.

• anc
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17:26

anc

[...]

Je hoeft niet helemaal tot NM100 te wachten tot je Duriel kan doen.
Als je NM83 redelijk makkelijk aan kan dan is Duriel makkelijk te doen.
Voor nog meer gemak kan je een poison resist pot gebruiken.

• theory
Milo44 schreef op donderdag 16 november 2023 @ 09:21:
Mijn Sorc is nu level 52, maar ik weet niet met welke Ball Lightning build ik nu het beste een start kan maken want er zijn inmiddels zó belachelijk veel varaties en ik wordt er niet goed van.

Ik weet dat ik "nog maar" level 52 ben, maar ik weet ook niet wat ik nu eerst moet gaan doen voor een goed begin. Blood Harvest events, Helltides, Nightmare dungeons, Tree of Whispers... Wie kan mij op weg helpen??

Ik zie door de bomen het bos niet meer...! Er is zo belachelijk veel keuze. |:(
Ga voor de build op Maxroll, ik gebruik die nu en het is vrij OP. Maar probeer eerst de leveling build te volgen tot je alle aspects hebt die de endgame build van je vraagt. Je kan hiervoor vrij veel dungeons doen voor alle laagste aspect rollen zodat je toch die al kan gebruiken.

• theory
[...]

Uber Lillith is vrij makkelijk als je een A of S build hebt. Ik was level 87 als ik m’n eerste keer Lillith had gedood. De trick is om ze naar 1% te brengen voor ze aan haar volgende fase begint, daarna is het vrij easy. Het was fase 2 (met de spikes) waar het altijd foutliep.

Ik wil je wel gerust helpen mocht je de achievement voor Seasonal Progress nodig hebben. Pixelhouse#1683

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Okee, Blood Seekers in WT4 is nog een beetje teveel van het goede voor m'n Barb op lvl70. Had ik niet verwacht, maar ik werd rustig de pan in gehakt door 2 Blood Seekers met vuur enchantments en stuns.
Uit wraak met m'n balletjes sorc ingelogd en alles in de Blood Harvest platgelegd. Geen Blood Seeker was meer veilig :D

Denk dat ik eerst een paar NM's met de Barb ga doen, om wat level in hem te krijgen. Betere gear zou ook niet gek zijn, maar veel ancestrals droppen er niet. Ook niet uit de Blood Harvest kisten.
Misschien even wat Helltides rennen voor de [Living Steel] en dan weer wat andere games.

edit: er stonden een paar vampirics op non active.... nu zijn Blood Seekers geen probleem meer :D

[ Voor 7% gewijzigd door Poops_McGhee op 16-11-2023 16:16 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Ik denk dat ik vanavond maar even m'n rogue links ga laten liggen en dat ik daadwerkelijk aan de slag ga met de barbarian. :)

Ben benieuwd of ik mij aan dit voornemen kan gaan houden. :😜

Acties:
  • +3 Henk 'm!
RustStorm schreef op donderdag 16 november 2023 @ 17:46:
Ik denk dat ik vanavond maar even m'n rogue links ga laten liggen en dat ik daadwerkelijk aan de slag ga met de barbarian. :)

Ben benieuwd of ik mij aan de voornemen kan gaan houden. :😜
Het is even doorbijten, maar als je barb op stoom is, dan is ie het ook echt. Heb net de Helltide voor [Living Steel] gedaan op lvl71. In een half uurtje had ik de 2 chests leeg en kon makkelijk met andere spelers meekomen. Sterker nog, ik was in veel gevallen sneller met kills. Alleen de balletjes sorc gaat voor me uit, maar dan doe ik ook geen moeite en profiteer lekker van hun kracht. En ondertussen m'n 4e [Ring of Red Furor] geloot. Ik heb die Varshan helemaal niet nodig voor ringen :D

Voor het gemak is hier de paragon route voor de no shout double swing barb:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bl4So1zZjrJWCvSLnbNTK-lzIpQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/iiIKSGv52hkFBqSAMRci0thD.png?f=fotoalbum_large

Heel fijn dat er maar 4 glyphs benodigd zijn. Dat is lekker snel allemaal naar 21 te levelen.

[ Voor 23% gewijzigd door Poops_McGhee op 16-11-2023 17:59 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TgR_KILLER
RustStorm schreef op donderdag 16 november 2023 @ 07:05:
[...]

Hoeveel runs heb je daar ongeveer voor nodig gehad? En is dat de enige uber unique die voor je is gedropt?

Gaaf hoor! Kan mij voorstellen dat dat toch wel een goed gevoel geeft...

Oh en jouw damage output... dat is wel echt insane... 😱
Run of 30/40 zoiets? Heb ze echt niet geteld. Vorige week heb ik like 20 runs 'gratis' gedaan. Mocht mee met een groep en dat was wel lekker.. Gisteren samen met wat mensen van GoT3 dus paar runs gedaan en toen dropte hij =).

DMG output is nu 72k max op de Chain Lightning.. Overpower dmg gaat richting de 500k maar ik kan nog wel wat tweaken.. Moet vooral alle 5 mijn Glyph's nog levelen.. zijn nu level 16/17 dus er komt nog wel wat DMG bij. Ik heb ook nog zeker niet alle Lilith statues.. das best klote die te halen zonder 2de monitor dat je ff vlug kan zien waar je heen moet xD

*edit* nog beetje respeccen, en weer beetje glyphs levelen. maar vooral glass canon erbij genomen van puntjes die vrijkwamen door de +4 all skills. nu 76.7k dmg op de chain lightning..
Die glyphs levelen helpt wel, maar ook maar marginaal.. komt steeds 200/300 dmg bij ofzo.

*edit 2* en 77k dmg.. yep glyphs gaat echt traag xD

[ Voor 14% gewijzigd door TgR_KILLER op 16-11-2023 22:54 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
RustStorm schreef op donderdag 16 november 2023 @ 17:46:

Ben benieuwd of ik mij aan dit voornemen kan gaan houden. :😜
En dit is dus mislukt... lol

Sta keurig te wachten op de world boss... 😑

• Milo44
lolwut, eerste helltide die ik meepak dropped gelijk Tal Rasha's voor m'n Sorc :o
Moet ik mijn build daar (wéér) op aan gaan passen, dacht ik het net gevonden te hebben :+

[ Voor 13% gewijzigd door Milo44 op 16-11-2023 22:27 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Toch eventjes met de barbarian aan de slag gegaan. Level 12 op het moment en alle beschikbare vampiric powers naar max geleveled. En damn dat kost een hoop van die blood meuk. Maar gebruik het toch nergens anders voor.

En...
Oh
My
Gosh

Wat voelt de barbarian toch tergend traag... niet te doen! Ben benieuwd hoe lang ik het ga volhouden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Lvl 76,75 vandaag. 5 [Living Steel] verknooit aan Grigoire. Die is toch best lastig op dit level, dus daar blijf ik nog maar even weg. :D

Helltides en Blood Harvest is een makkie, NM30 is een uitdaging. Ben wel even bij een world boss geweest en loop nu met een paar ilvl925 items.

Nog 3,25 levels en dan kunnen de [Tibault's Will] en [Banished Lord's Talisman] uit de stash. Maar dat gaat vandaag niet meer gebeuren. Ben het wel weer ff zat voor vandaag :D
Pagina: 1 ... 153 ... 214 Laatste