RustStorm schreef op donderdag 16 november 2023 @ 22:27:
Toch eventjes met de barbarian aan de slag gegaan. Level 12 op het moment en alle beschikbare vampiric powers naar max geleveled. En damn dat kost een hoop van die blood meuk. Maar gebruik het toch nergens anders voor.

En...
Oh
My
Gosh

Wat voelt de barbarian toch tergend traag... niet te doen! Ben benieuwd hoe lang ik het ga volhouden.
Gewoon doorbijten :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Buizerd__NL
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 17:54
RustStorm schreef op donderdag 16 november 2023 @ 22:27:
Toch eventjes met de barbarian aan de slag gegaan. Level 12 op het moment en alle beschikbare vampiric powers naar max geleveled. En damn dat kost een hoop van die blood meuk. Maar gebruik het toch nergens anders voor.

En...
Oh
My
Gosh

Wat voelt de barbarian toch tergend traag... niet te doen! Ben benieuwd hoe lang ik het ga volhouden.
Kijk eens voor Kratos Build (Walking Arsenal)

https://maxroll.gg/d4/bui...g-arsenal-barbarian-guide

[ Voor 7% gewijzigd door Buizerd__NL op 17-11-2023 08:00 ]

PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 30-09 11:43
Gisteren toch weer even met mijn level 82 ball lightning sorceress bezig geweest, de build even aangepast maar wat kan die build een cheat code zijn zeg.

Had even Varshan gedaan en later even met een vriend Grigoire maar dat was gewoon spam balletjes en een paar seconden later knuffelen zij met de grond.
(Stiekem wel heel erg leuk :P)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DennisCle
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 25-09 13:56
Mijn sorcerer is inmiddels 57, helaas nog steeds geen Gravitational Aspect, ondanks dat ik als een gek Blood Harvests doe en bakken met legendaries binnenhark. Ook ruim 1200 obols in Focus gestopt, maar nog geen geluk.

Kan op WT3 mijn gear al niet meer beter krijgen dus run als een gek NM dungeons nu en pak alleen de legendaries op in de hoop op deze Aspect. Heb wel Tal Rasha en Raiment of the Infinite.

Op lvl60 maar eens door naar WT4 en dan Blood Harvests farmen.

Heb voor lvl80 al wel Godslayer en Tibaut klaarliggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuveltje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:59

heuveltje

KoelkastFilosoof

Mocht iemand anders nog interesse hebben :
Ondertussen is hij 42E in een black friday deal. op de blizzard site/

* heuveltje heeft hem nu ook maar gekocht

Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DennisCle schreef op vrijdag 17 november 2023 @ 14:37:
Mijn sorcerer is inmiddels 57, helaas nog steeds geen Gravitational Aspect, ondanks dat ik als een gek Blood Harvests doe en bakken met legendaries binnenhark. Ook ruim 1200 obols in Focus gestopt, maar nog geen geluk.

Kan op WT3 mijn gear al niet meer beter krijgen dus run als een gek NM dungeons nu en pak alleen de legendaries op in de hoop op deze Aspect. Heb wel Tal Rasha en Raiment of the Infinite.

Op lvl60 maar eens door naar WT4 en dan Blood Harvests farmen.

Heb voor lvl80 al wel Godslayer en Tibaut klaarliggen.
Ik ben er heel veel tegengekomen, en heb er nog een stuk of 5 in mijn stash. Ik heb ze vooral van ringen en gloves en af en toe ook op een staff, maar op een focus heb ik hem nog nooit gezien, dus misschien gok je op het verkeerde obols item.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DennisCle
Poops_McGhee schreef op vrijdag 17 november 2023 @ 17:27:
[...]

Ik ben er heel veel tegengekomen, en heb er nog een stuk of 5 in mijn stash. Ik heb ze vooral van ringen en gloves en af en toe ook op een staff, maar op een focus heb ik hem nog nooit gezien, dus misschien gok je op het verkeerde obols item.
Heb ik gedaan op basis van wat ik online kon vinden dat de beste optie was, maar misschien klopt het. Inmiddels een aantal gevonden, maar niet op off-hand.

Build is wel insane. Op lvl68 makkelijk NM30-35, alleen The Butcher twee keer onder de 5% toch van verloren, maar dat kwam meer door mijn overmoed op het einde en facetanken kan echt niet op dat moment nog (helemaal met matige gear). Inmiddels al een tijdje niet meer tegen gekomen voor de rematch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milo44
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 30-08 22:34
DennisCle schreef op vrijdag 17 november 2023 @ 21:30:
[...]

Build is wel insane. Op lvl68 makkelijk NM30-35.
Ik ben momenteel bijna level 62 en kan eigenlijk niet wachten tot ik naar T4/veel hogere NMD kan, ik laat echt alles smelten... ;w
Soms gewoon niet leuk meer, want alleen op World Bosses of goede andere dikke mobs kan ik mijn ballen pas echt laten draaien :X

Voor de verandering en verfrissing maar eens ff een alt rollen :+

I, a stranger and afraid in a world I never made...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• brandondlp
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 20:40
Net na ongeveer 30 pogingen uber lilith voor het eerst verslagen met mijn bone spear necro. Ondanks dat ze dit seizoen makkelijker is, blij met de overwinning.

Nu nog een NM100 halen en 500K bloodshards voor de pvp mount en armors en dan ben ik klaar met S2. Prima vermaakt dit seizoen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik gebruik m'n balletjes sorc om mats te farmen. Maar ik geniet er wel wel heel erg van. Heerlijk om gewoon de balletjes te spammen en overal doorheen te walsen.

Ondertussen heb ik de Barb op lvl82 en kan nu rondrennen in [Tibault's Will] en [Banished Lord's Talisman].
Er lag ook nog een [Godslayer's Crown] in de stash, dus die heb ik hem ook maar gegeven. Is geen BiS helm, maar ook niet heel verkeerd. Zal nog wel ff duren, voordat ik Duriel kan farmen met m'n Barb. :D

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Jaer
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 13:25
Eindelijk m’n eerste Uber, en gelijk the grandfather.
Wat een upgrade !

Zag net voorbij komen dat je crit tussen de 60 en 100 kan rollen.. geluk gehad dus.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OrIULVx2egY9uBBidafGo9rvKiw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/X9ZiywfeLA1dD0PArO0LTexZ.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 80% gewijzigd door Jaer op 20-11-2023 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jaer schreef op zaterdag 18 november 2023 @ 00:26:
Eindelijk m’n eerste Uber, en gelijk the grandfather.
Wat een upgrade !

[Afbeelding]
Grats man. :) ben toch stiekem wel beetje jaloers op de uber unique looters ... :)

Hoeveel Duriel runs heb je gedaan? :)

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10:15
Das wel een fijne buff zeg. Mss toch maar weer het spel aanslingeren. Ik ben absoluut geen fan van blood harvest of het thema in het algemeen, though, en was er dit seizoen al weer snel klaar mee, niet eens op WT4 geweest.

Weet niet wat het is met d4. Maar het plakt bij mij nog lang niet zoals het bij 2 en 3 deed.

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milo44
Jeetje mina, alsof de XP nog niet hard genoeg gaat 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buizerd__NL
Poops_McGhee schreef op vrijdag 17 november 2023 @ 23:58:
Ik gebruik m'n balletjes sorc om mats te farmen. Maar ik geniet er wel wel heel erg van. Heerlijk om gewoon de balletjes te spammen en overal doorheen te walsen.

Ondertussen heb ik de Barb op lvl82 en kan nu rondrennen in [Tibault's Will] en [Banished Lord's Talisman].
Er lag ook nog een [Godslayer's Crown] in de stash, dus die heb ik hem ook maar gegeven. Is geen BiS helm, maar ook niet heel verkeerd. Zal nog wel ff duren, voordat ik Duriel kan farmen met m'n Barb. :D
Hoe heb je Tibault’s Will kunnen farmen? Geluk en random drop?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Buizerd__NL schreef op zaterdag 18 november 2023 @ 08:39:
[...]

Ik heb die op verschillende plekken gekregen: na een NM dungeon, tijdens blood event in harvest gebied en duriel... maar ook gewoon van randoms in de open wereld. :)

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Milo44

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Damn wat is die gast irritant... doorgeklikt naar een Moxsy video met een soortgelijke build een paar uur na die video dus ik dacht dat hij deze had aangepast, maar Moxsy geeft de credits aan Goldfarmingguide die nog een paar dagen eerder was! Die irritante dude die aan het begin van de video zo trots aan het vertellen was hoe hij dit hoogstpersoonlijk allemaal ontdekt heeft vertrouw ik dus echt voor geen meter...
Ziet wel uit als een interessante setup, dat wel.

[ Voor 6% gewijzigd door Finraziel op 18-11-2023 11:28 ]

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaer
RustStorm schreef op zaterdag 18 november 2023 @ 07:04:
[...]

Grats man. :) ben toch stiekem wel beetje jaloers op de uber unique looters ... :)

Hoeveel Duriel runs heb je gedaan? :)
Viel nog mee zit denk ik op een run of 25.
Het doet echt onwijs veel damage, maar het is ook mega wennen.
Ik liep hiervoor met een black river + lidless wall rond en dan heb je gewoon eindeloos resources.
De tweede optie is ook echt veel rapper in helltide door alle extra bone storms die je summoned.
In NM en world boss / duriel is het een ander verhaal, dan is de grandfather echt wel een upgrade.

Zou heerlijk zijn als je gewoon items kan locken (die je niet per ongeluk kan salvagen) zodat je 2 of 3 specs mee kan nemen onderweg.

[ Voor 45% gewijzigd door Jaer op 19-11-2023 15:03 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Jaer schreef op zaterdag 18 november 2023 @ 11:36:
Zou heerlijk zijn als je gewoon items kan locken (die je niet per ongeluk kan salvagen) zodat je 2 of 3 specs mee kan nemen onderweg.
Je kunt ze favoriten door twee keer op de 'junk' knop (spatie op PC) te drukken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• brandondlp
@Jaer je kan items markeren als favoriet. 2x spatie op pc. Weet niet of dat ook werkt als je handmatig salvaged, dat zou je ff moeten testen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaer
Beiden bedankt! Zit 100-en uren in D4 en dit wist ik echt niet. Top!
Gelijk toegepast wat relaxed!

[ Voor 18% gewijzigd door Jaer op 18-11-2023 11:48 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• r3mi3
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 21:48
Deze dropte net van duriel:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XUOaqucsrWd_ReOBJD86uiTPAQM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/MxbXFzOadGQIUHfHMXereM2e.jpg?f=fotoalbum_large

Is dit beter dan een legendary wand en focus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jaer schreef op zaterdag 18 november 2023 @ 11:47:
Beiden bedankt! Zit 100-en uren in D4 en dit wist ik echt niet. Top!
Gelijk toegepast wat relaxed!
Is ook een nieuwe toevoeging van S2.
Ik vind het af en toe ook wel irritant eigenlijk omdat ik in mijn inventory spul zit te junken en soms per ongeluk een extra keer druk of ik bedenk me, en dan is het even checken hoe vaak je nou moet drukken om hem weer op de juiste status te krijgen. Maar het is wel handig om items te kunnen markeren die niet weg mogen (al gooi ik die dan gelijk naar de stash als ik weer bij de tree ben).

Acties:
  • +1 Henk 'm!
r3mi3 schreef op zaterdag 18 november 2023 @ 12:10:

[Afbeelding]

geinig ding... Ik zou wel gelijk benieuwd zijn of hij ook die shrine power kan geven dat je een zwevende vonk bent. Op laag level is die leuk, maar op hoger level sla ik hem eigenlijk altijd over omdat een endgame build die goed werkt beter is. Zou wel irritant zijn als je op willekeurige momenten ineens in een spark verandert.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Buizerd__NL schreef op zaterdag 18 november 2023 @ 08:39:
[...]

Die had ik met mijn sorc tijdens het levelen dubbel, dus een aan de sorc en nu de ander aan de barb gedoneerd. Allebei bij Duriel vandaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
r3mi3 schreef op zaterdag 18 november 2023 @ 12:10:

[Afbeelding]

Nice! Uber unique voor sorcs en druids. Daar zou ik zeker even mee spelen, maar twijfel of het beter is dan one hand/off hand. Ik laat de meeste shrines tegenwoordig al ongemoeid met m'n sorc, omdat ik in feite al een wandelende conduit shrine ben.
Maar wel een mooie vangst, hoor. *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r3mi3
Finraziel schreef op zaterdag 18 november 2023 @ 12:35:
[...]

geinig ding... Ik zou wel gelijk benieuwd zijn of hij ook die shrine power kan geven dat je een zwevende vonk bent. Op laag level is die leuk, maar op hoger level sla ik hem eigenlijk altijd over omdat een endgame build die goed werkt beter is. Zou wel irritant zijn als je op willekeurige momenten ineens in een spark verandert.
Haha, ja klopt.
Ik laat het je wel weten als dat lukt. Tot nu toe kreeg ik een buf met die opblazende bolletje. Even verder testen 😁

Acties:
  • +3 Henk 'm!
En om een of andere reden verschijnt er zo nu een dan een shop item in m'n "inventory"

Nu ineens weer een mount...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brandondlp
Ah ik was dus niet de enige. Ik heb ook een zwart wit paard ineens erbij. Ik heb nog nooit wat gekocht in die shop

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RustStorm schreef op zaterdag 18 november 2023 @ 15:06:
En om een of andere reden verschijnt er zo nu een dan een shop item in m'n "inventory"

👀👀👀

Nog nooit meegemaakt. Random treats van Blizz?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Nu online
RustStorm schreef op zaterdag 18 november 2023 @ 15:06:

is dat niet gewoon een drop dan geweest die je "nageleverd" krijgt omdat je hem niet geloot hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wognummer schreef op zaterdag 18 november 2023 @ 16:04:
[...]

is dat niet gewoon een drop dan geweest die je "nageleverd" krijgt omdat je hem niet geloot hebt?
Neen... want er staat zo een "shop kaartjes" icoontje bij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolgast
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 21:08
Dat herken ik wel ja. Heb ik ook een paar keer gehad. Ik open de shop alleen per ongeluk als ik te vaak op R1 druk :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Trage shit... zo een barbarian... :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milo44
Finraziel schreef op zaterdag 18 november 2023 @ 11:25:
[...]

Damn wat is die gast irritant... doorgeklikt naar een Moxsy video met een soortgelijke build een paar uur na die video dus ik dacht dat hij deze had aangepast, maar Moxsy geeft de credits aan Goldfarmingguide die nog een paar dagen eerder was! Die irritante dude die aan het begin van de video zo trots aan het vertellen was hoe hij dit hoogstpersoonlijk allemaal ontdekt heeft vertrouw ik dus echt voor geen meter...
Ziet wel uit als een interessante setup, dat wel.
Jaa, ik vind hem ook irritant, een echte blaaskaak, al heeft ie wel vid's waar ie gewoon normaal praat haha.
Kga die build wel eens proberen, maar eerst mijn Ball Lightning eens goed op orde krijgen :+

[ Voor 3% gewijzigd door Milo44 op 18-11-2023 17:48 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
RustStorm schreef op zaterdag 18 november 2023 @ 17:04:
Trage shit... zo een barbarian... :|
Lvl84 Barb nu. Bij lange na niet meer clunky of traag. Zelfs niet na het spelen van een balletjes sorc of een Flurry/Rapid Fire rogue :o

Barbs hebben een hele trage ramp up en het leuke leven begint pas rond lvl55 met wat betere gear. Tot die tijd.....

Nu moet ik wel zeggen dat ik niet van plan ben om veel verder met deze Barb te gaan, als ik eenmaal lvl100 gehaald heb. Gearen en NM's wordt denk ik geen ding, maar ik kan dan wel zeggen dat ik alle classes op 100 heb gehaald. :D

[ Voor 21% gewijzigd door Poops_McGhee op 18-11-2023 18:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voor het laatste stukje naar 100 ben ik toch even overgegaan naar een HoTA build. Dit keer de Berserk HoTA van Icy-veins. Dat is wel heel veel Bonk, hoor. Jemig. Had ik niet verwacht, maar het speelt minstens net zo snel als de double swing build en er zit maar 1 shout in, dus dat valt ook weer mee.
Maar wel flinke bonk hoor. Qua mob pack kill speed maakt het an sich weinig uit, maar single target gaat wel snel. Weet nog niet of ik de build houd, maar ik ga er toch even mee spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18:36
Ben nu heel langzaam mijn setup aan t tweaken. Nieuwe ring gevonden vandaag met +overpower dmg erop. ook in de paragon wat aan het bijstellen. Weer beetje meer dmg nu. Ben ook nog steeds met de Glyphs bezig.. 1 is nu op 21. de andere op 20/19/18 dus komt langzaam af.

Ook maar weer beetje bezig gegaan met Lilith standbeeldjes vinden. Heb geen 2de monitor en dat alt tabben steeds is toch best ruk xD maar heb er weer een 20 ofzo gevonden.

DMG output op mijn Chain Lightning is nu 78.3k.. zal ook niet extreem veel meer worden tot ik mss nieuwe gear vind met betere rolls.
That said, waar vind je nou lvl 925 gear? Alleen van de bosses denk ik?

[ Voor 5% gewijzigd door TgR_KILLER op 18-11-2023 23:05 ]

AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IndecentStapler
  • Registratie: Maart 2016
  • Niet online
Naar dat laatste ben ik inderdaad ook benieuwd. Ik ben level 82, en heb met behulp van wat world bosses (er is altijd wel een balletjestovenaar die dat ding in een paar seconden omlegt) best wat 925 gear verzameld. Hartstikke leuk, maar NMD, ToW, Helltides leveren nu allemaal troep van honderd levels lager op. Dat maakt het ontzettend saai om verder te levelen. Zijn er andere dingen die ik zou moeten doen?

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Wognummer
  • Nu online
vanavond me maar gewaagd aan een Duriel run met 3 vreemden en mn eerste uber unique gevonden

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mAyn6YAeSbJCo1GYEmO-w_RcHqM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/eLwwXfmvBTPHmwUKBaWWehMX.jpg?f=fotoalbum_large

dat was wel even een WTF momentje echt dan deze looten zo jammer (op mn barb)

even gehuild :D

toen was het tijd voor sweet vengeance haha

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8xzvpCSNEl9GTb1wktR-jDytDR4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/6hvy3oVCDGRPBqJPK1i7cJeF.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 35% gewijzigd door Wognummer op 18-11-2023 23:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Wognummer damn... 😮

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
  • Nu online
ik moest die ring controleren hehe zo goed lijkt ie niet te zijn

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DennisCle
Milo44 schreef op vrijdag 17 november 2023 @ 22:31:
[...]

Ik ben momenteel bijna level 62 en kan eigenlijk niet wachten tot ik naar T4/veel hogere NMD kan, ik laat echt alles smelten... ;w
Soms gewoon niet leuk meer, want alleen op World Bosses of goede andere dikke mobs kan ik mijn ballen pas echt laten draaien :X

Voor de verandering en verfrissing maar eens ff een alt rollen :+
Ik heb de Capstone gedaan op 60, daarna direct door naar WT4. Kan prima hoor

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Milo44
Wat vinden jullie nu eigenlijk van de Blood Harvest event?

Sinds ik op WT3 zit ben ik me meer gaan focussen op Helltides wanneer actief en daarnaast eigenlijk voornamelijk NMD. Blood Harvests doe ik het eigenlijk nauwelijks nog.

Op het Hunter's Acclaim board heb ik net beloning 10 binnen, de boots (X) en ga nu richting 11 (XI), echter vind ik het event maar saai eigenlijk t.o.v. Helltides en NMD, maar wil nog wel graag de rest halen...

Is het eigenlijk wel de moeite waard?
Miss moet ik maar gewoon eens ff een tijdje focussen op wat gear halen en me build volledig functioneel maken enzo, en later pas de Blood Harvest in orde maken, heb ten slotte nog tijd zat... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jim[beam]
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 01:42
mwah, Blood Harvest is handing voor levelen en potent blood als je je vampirics allemaal hebt. En geld natuurlijk voor de tree of whispers maar het begon heel snel als een chore te voelen ipv iets leuks.

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Wognummer schreef op zondag 19 november 2023 @ 07:32:
[...]

ik moest die ring controleren hehe zo goed lijkt ie niet te zijn
Maar het feit dat je we 2 loot binnen relatief korte tijd... dat is wel een wow waard. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Milo44
DennisCle schreef op zondag 19 november 2023 @ 07:41:
[...]

Ik heb de Capstone gedaan op 60, daarna direct door naar WT4. Kan prima hoor
Oh joh, ik zat de Capstone weer in Kyovashad te zoeken ipv een losse dungeon haha :F
Zojuist even doorheen geblazen haha, nu WT4 :+ Thnx for the wake up call! d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nahkriin
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 16:29
Inmiddels 3 classes op 100 dit season, allemaal de glyphs op level 21 :)
Ga nu mn druid levellen, laatste class die ik nog moet voor elke class 100.
Ondertussen 300+ duriels gedaan en geen 1 uber :')

Hota Barb > BL Sorc all day, echt bizar hoe sterk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• r3mi3
r3mi3 schreef op zaterdag 18 november 2023 @ 13:45:
[...]

Haha, ja klopt.
Ik laat het je wel weten als dat lukt. Tot nu toe kreeg ik een buf met die opblazende bolletje. Even verder testen 😁
Even kunnen testen. Je hebt kans op elke schrine buff (7 stuks)
Eigenlijk zijn er vier van de 7 echt interessant.
Ik kwam er achter dat ze ook stacken, activeer je een echte schrine en kill je een elite dan krijg je ook je random schrine er bovenop.
Tot nu toe is het leuker spelen ermee dan verwacht, in helltides, blood harves en nightmare dungeons. Zal proberen items te vinden die de schrine buf verlengen, die salvagde ik in het begin 😅😅

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Milo44 schreef op zondag 19 november 2023 @ 09:46:

Sinds ik op WT3 zit ben ik me meer gaan focussen op Helltides wanneer actief en daarnaast eigenlijk voornamelijk NMD. Blood Harvests doe ik het eigenlijk nauwelijks nog.

Op het Hunter's Acclaim board heb ik net beloning 10 binnen, de boots (X) en ga nu richting 11 (XI), echter vind ik het event maar saai eigenlijk t.o.v. Helltides en NMD, maar wil nog wel graag de rest halen...

Miss moet ik maar gewoon eens ff een tijdje focussen op wat gear halen en me build volledig functioneel maken enzo, en later pas de Blood Harvest in orde maken, heb ten slotte nog tijd zat... :/
Mijn ervaring met Blood Harvest is wel iets beter dan met Helltides. Blood Seekers droppen zeer regelmatig uniques (voor mij althans) en vooral bij die 3 pilaartjes events. In Helltides heb ik misschien 1 of 2 uniques kunnen looten. In Blood Harvests tientallen.
Aspects zoeken vind ik er ook makkelijker, aangezien je heel veel loot kunt oprapen. Spec wisselen en nieuwe aspects zoeken vind ik dus makkelijker aldaar. Helltides zijn dan weer iets beter voor XP. Gewoon alle endgame zooi doen voor de afwisseling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennisCle
Milo44 schreef op zondag 19 november 2023 @ 09:46:

In S1 met Druid deed ik voornamelijk NMs. Redelijk wat Helltides ook. Uiteindelijk gestrand op lvl86, toen was ik het wel zat.

Nu met Necro lvl88 geloof ik en tot lvl70 veel BH gedaan, ging zo ontzettend snel met ToW en gear. Daarna alleen nog voor de ToW. Daarna glyphs gaan lvlen in NMs. Op Mage nu lvl70 en die ook veel BH gedaan. Inmiddels ook op Mage over op NMs, hunter board bijna vol.

Heb Helltides wel echt links laten liggen grotendeels waardoor ik een chronisch tekort aan forgotten souls heb en bijna mijn gear niet kan rollen. Dat was op Druid wel anders.

Helltides vind ik wel wat saai. Teveel rennen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Berserk HoTA build is echt wel leuk. Zelfs als je niet alle benodigde aspects hebt, maar wel bijna alle. Uniques helpen wel, maar zijn niet nodig op de malignant rjng na. 3 a 4mln OP damage is niet ongewoon. Veel bonk. Heel veel bonk. 😄

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Poops_McGhee schreef op zondag 19 november 2023 @ 18:51:
Berserk HoTA build is echt wel leuk. Zelfs als je niet alle benodigde aspects hebt, maar wel bijna alle. Uniques helpen wel, maar zijn niet nodig op de malignant rjng na. 3 a 4mln OP damage is niet ongewoon. Veel bonk. Heel veel bonk. 😄
Yup hele leuke build! Echt blij dat ik daarnaartoe gewisseld ben. Vind het leuk spelen en voelt gewoon erg sterk

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ricmaniac schreef op zondag 19 november 2023 @ 20:13:
[...]

Yup hele leuke build! Echt blij dat ik daarnaartoe gewisseld ben. Vind het leuk spelen en voelt gewoon erg sterk
En ook echt niet clunky of traag. Het knalt heerlijk rond en is echt sterk. Hier haal ik de 100 makkelijk mee. Nog 9 leveltjes :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
  • Nu online
Poops_McGhee schreef op zondag 19 november 2023 @ 21:39:
[...]

En ook echt niet clunky of traag. Het knalt heerlijk rond en is echt sterk. Hier haal ik de 100 makkelijk mee. Nog 9 leveltjes :D
Vanaf morgen ook 35% sneller hè 🤡

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wognummer schreef op maandag 20 november 2023 @ 00:17:
[...]

Ja, hele week. Een klein beetje extra XP helpt altijd. Gaat an sich snel genoeg, hoor. 9 levels is niet veel meer en ondertussen zijn het er nog maar 8, dus dat lukt echt wel.

Als deze Barb klaar is, dan ga ik weer een sorc beginnen, maar dan wel 1 die de boel in de hens zet. Lijkt me best geinig spelen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Laatste beetje van het weekend nog even op de balletjes sorc gespeeld. 3x Duriel gedaan en eindelijk een uber unique binnen!

Ben er nog niet uit of dit een upgrade is of niet. Met het wegvallen van m’n focus ben ik CDR en MCR kwijt. Niet heel veel, maar toch is het weg. Attack power springt wel boven de 20K, though. Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/i1NibYmSPzOoLqQ8uROrmOi-S00=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/VhFoU32xuyIwVOzWFOPx5YWP.jpg?f=fotoalbum_large
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AFrrh4ciO67DJY-MgT7xS-My1Rc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/JpuaAyYqsFTomioYexH93OiO.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milo44
Wognummer schreef op maandag 20 november 2023 @ 00:17:
[...]

Ohja, lache. Alsof het nog niet snel genoeg gaat :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
  • Nu online
Milo44 schreef op maandag 20 november 2023 @ 06:51:
[...]

Ohja, lache. Alsof het nog niet snel genoeg gaat :+
Nee toch 🤡 dan kan ik m’n barb naar 100 brengen nog sneller hehe

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• r3mi3
Poops_McGhee schreef op maandag 20 november 2023 @ 02:15:
Laatste beetje van het weekend nog even op de balletjes sorc gespeeld. 3x Duriel gedaan en eindelijk een uber unique binnen!

Ben er nog niet uit of dit een upgrade is of niet. Met het wegvallen van m’n focus ben ik CDR en MCR kwijt. Niet heel veel, maar toch is het weg. Attack power springt wel boven de 20K, though. [Afbeelding]
[Afbeelding]
Congrats!! 8) 8)

Ben benieuwd hoe je het vind spelen.
Je kan nog altijd switchen, ik heb een offhand in mijn inventory om af en toe te wisselen. De attack power ziet er goed uit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bint
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18:35
Poops_McGhee schreef op maandag 20 november 2023 @ 02:15:

Ben er nog niet uit of dit een upgrade is of niet. Met het wegvallen van m’n focus ben ik CDR en MCR kwijt. Niet heel veel, maar toch is het weg. Attack power springt wel boven de 20K, though. [Afbeelding]
[Afbeelding]
Ik dènk dst het zomaar beter kan zijn: je kunt crit chance droppen, het heeft veel lucky hit èn attackspeed, waardoor je heel gemakkelijk aan je Max aantal ticks zit. Ook veel hogere base damage. Ondanks het verlies van twee aspect doet dat veel goeds. Daarnaast is het “gewoon erg leuk spelen”.

Memories of yesterday, will grow, but never die

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Kiwi
  • Laatst online: 29-09 16:07
Wat een verschil bepaalde keuzes in een build kunnen maken...

Zelf mijn druid opgebouwd qua skills, veel op pulverize en trample. Erg leuk om te spelen, maar de damage viel wel tegen. Level 90 deed tot 1mil crits en bleef over het algemeen erg achter op personen waar ik mee samen speel.

Nieuwe build volgens een website nagebouwd (met wat eigen keuzes), maar nu alles op pulverize en overpower. Hoogste tot nu toe is 20mil crits, maar dan ook regelmatig. Lord Zir record is in 2 sec.

Kiwi !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Kiwi
Zit er verschil in Lilith solo of met een duo?

Gisteren zo'n 50 pogingen gedaan samen met een vriend, maar het is tot nu toe hopeloos. Filmpjes gekeken over hoe je de spikes over de grond kunt ontwijken, maar in de praktijk zijn we nog nooit snel genoeg geweest om ook maar één spike mechanic te ontwijken. De filmpjes tonen solo vs Lilith, zou dat makkelijker zijn?

Als we vol op dps gaan, dan kunnen we de hele eerste fase overslaan. Dat zou ook een oplossing zijn, maar leer liever hoe het echt hoort.

Kiwi !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18:55

Spooksel

Spooksel!

X-Kiwi schreef op maandag 20 november 2023 @ 11:05:
Wat een verschil bepaalde keuzes in een build kunnen maken...

Zelf mijn druid opgebouwd qua skills, veel op pulverize en trample. Erg leuk om te spelen, maar de damage viel wel tegen. Level 90 deed tot 1mil crits en bleef over het algemeen erg achter op personen waar ik mee samen speel.

Nieuwe build volgens een website nagebouwd (met wat eigen keuzes), maar nu alles op pulverize en overpower. Hoogste tot nu toe is 20mil crits, maar dan ook regelmatig. Lord Zir record is in 2 sec.
Welke build heb jij dan gebruikt en hoe krijg je die crits zo hoog? Ik zit op de Maxroll Pulverize (Overpower) build en ik heb echt wat jij eerst zegt... lage crits. Als ik een 4M zie dan is dat echt al hoog, laat staan 20M :(

Wat doe ik fout dan :X

Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!
r3mi3 schreef op maandag 20 november 2023 @ 08:06:
[...]

Congrats!! 8) 8)

Ben benieuwd hoe je het vind spelen.
Je kan nog altijd switchen, ik heb een offhand in mijn inventory om af en toe te wisselen. De attack power ziet er goed uit.
Heb er vanmorgen een Helltide mee gedaan en een world boss. Bij de Helltide merk ik niet veel verschil en mobs spawnen niet ineens sneller, omdat je ze sneller killed.
World boss ging super snel, zoals altijd. De random shrine buffs zijn grappig, al heb ik 3x achter elkaar die Greed buff gekregen 😂
Shrine buff duration affix op je gear schaalt wel met Ahavarion. Ook best leuk.
Dus, ik ben maar op de dummies gaan hakken. De dmg is wel hoger per balletje. Eerst zo'n 150-300K, nu 300-600K. Mijn one hand/off hand items hou ik wel in de inventory.
Straks Duriel nog eens wat farmen. Kijken of hij nog meer wil geven 😁

[ Voor 10% gewijzigd door Poops_McGhee op 20-11-2023 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bint schreef op maandag 20 november 2023 @ 08:51:
[...]

Ik dènk dst het zomaar beter kan zijn: je kunt crit chance droppen, het heeft veel lucky hit èn attackspeed, waardoor je heel gemakkelijk aan je Max aantal ticks zit. Ook veel hogere base damage. Ondanks het verlies van twee aspect doet dat veel goeds. Daarnaast is het “gewoon erg leuk spelen”.
Ik speel mijn build al met veel uniques, dus ik mis wel items waar ik aspects op kan zetten.
Met Ahavarion erbij, kan ik alleen nog op m'n gloves, amulet en 1 ring wat enchanten.
Hoedje, vest, broek, slippers, 1 ring en mepstok zijn nu uniques.

Okee, als alles in seconden platgemaaid wordt heb je niets meer nodig. Dat is ook wel zo, maar ik ben het zo gewend om die mana bal helemaal vol te zien, dat ik me er minder goed bij voel als ie over de helft leeg gaat, als ik niet zoveel crackling energy balletjes heb.
Went vast wel..

Acties:
  • +1 Henk 'm!
X-Kiwi schreef op maandag 20 november 2023 @ 11:09:
Zit er verschil in Lilith solo of met een duo?

Gisteren zo'n 50 pogingen gedaan samen met een vriend, maar het is tot nu toe hopeloos. Filmpjes gekeken over hoe je de spikes over de grond kunt ontwijken, maar in de praktijk zijn we nog nooit snel genoeg geweest om ook maar één spike mechanic te ontwijken. De filmpjes tonen solo vs Lilith, zou dat makkelijker zijn?

Als we vol op dps gaan, dan kunnen we de hele eerste fase overslaan. Dat zou ook een oplossing zijn, maar leer liever hoe het echt hoort.
Qua fight mechanics is er geen verschil, behalve dan de health scaling naar het aantal spelers. Je krijgt, voor zover ik weet, de "Lilith's" titel alleen als je haar solo killed. Niet als je haar in een party killed. De mount krijg je sowieso, inclusief een paar vendor trash legendaries.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Kiwi
Spooksel schreef op maandag 20 november 2023 @ 12:04:
[...]

Welke build heb jij dan gebruikt en hoe krijg je die crits zo hoog? Ik zit op de Maxroll Pulverize (Overpower) build en ik heb echt wat jij eerst zegt... lage crits. Als ik een 4M zie dan is dat echt al hoog, laat staan 20M :(

Wat doe ik fout dan :X
Die heb ik ook als basis genomen. Heb hier op het werk mijn PS5 niet bij de hand (was leuk geweest), maar zo uit mijn hoofd:
-Die build guide kent meerdere onderverdelingen, ik ben voor overpower en best in slot gear gegaan.
-Wij farmen alle bosses een paar keer per week, dus ik heb alle benodigde uniques als Tibaults Will, Vasily's Prayer, Banished Lords Talisman en Insatiable Fury.
-Alle skills/boons inzetten voor garantie tot overpower iedere X sec: Slang Boon: Obsidian slam, Gear: Banished Talisman, Skill: Provocation, Vampiric power: Blood boil.
-Ultimate skill: Petrify voor 6 sec extra damage (genoeg tijd voor 4-5x Pulv)
-Glyph om iedere aanval een vulnerable mee te geven.
-Glyph: Dominate geeft extra damage als je al eens een overpower op die mob/boss hebt gehad. Dus ik begin vaak met 4mil tot 7mil, maar dat gaat snel boven de 15mil.

Ik verwacht nog dat er wat meer in zit. Heb wat dingen terug getuned omdat ik armor en resistance tekort kwam. Dit bovenstaande is trouwens op level 95 en met verre van klaar met de glyphs (heb ze op 15,15,14,8,8 ipv alles op 21).

Kiwi !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klauwhamer
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 21:33

Klauwhamer

Voor spijkers.. op laag water.

Staat deze actie niet een beetje haaks op de core purpose van de game, of ben ik nou weer een hopeloze zuurpruim? Ik begrijp het niet zo goed.

D3 :: I don't always kill but when I do, it's hyphen nine. :: y u no iddqd? :: Si non confectus, non reficiat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r3mi3
Poops_McGhee schreef op maandag 20 november 2023 @ 12:42:
[...]

Heb er vanmorgen een Helltide mee gedaan en een world boss. Bij de Helltide merk ik niet veel verschil en mobs spawnen niet ineens sneller, omdat je ze sneller killed.
World boss ging super snel, zoals altijd. De random shrine buffs zijn grappig, al heb ik 3x achter elkaar die Greed buff gekregen 😂
Dus, ik ben maar op de dummies gaan hakken. De dmg is wel hoger per balletje. Eerst zo'n 150-300K, nu 300-600K. Mijn one hand/off hand items hou ik wel in de inventory.
Top, goed om te horen 😁👍
Dat is wel lekker damage genereren.
Weet jij op welke items er een schrine buff kan hebben?
Ik salvage soms nog net te vaak, zonder goed te scannen 😅😅

Ja, ik hoop het ook voor nog een goede drop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijn014
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 30-09 14:57
Klauwhamer schreef op maandag 20 november 2023 @ 13:44:
[...]

Staat deze actie niet een beetje haaks op de core purpose van de game, of ben ik nou weer een hopeloze zuurpruim? Ik begrijp het niet zo goed.
Is soms wel eens leuk als catchup mechanic. Maar ik snap het "ik moet de game spelen om progress te maken" kritiek ook niet (niet hier, maar social media)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08:26
wat mij opvalt aan al die guides dit season dat ze gemaakt zijn vanuit een S1 view. Nergens uitleg hoe je het beste om kan gaan met Crit hit en Vulnerable, terwijl dat juiste 1vd grootste wijzigingen is.

En wat mij vooral opvalt is dat builds goed werken en ineens op een dag de damage weg is, zo kon mijn barb na de laatste patch (toen de 5 nieuwe ringen kwamen) Varshan ineens niet meer aan :D. Ik heb niets gewijzigd en inmiddels kan barb gewoon weer meedoen :D

Of mij necro die 10m+ per hits deed, nu nog maar max 1 of 2M per hit doet, maar dat je vooral 60k ziet?
Soms had ik het gevoel dat het spel dacht dat ik die gloves aanhad (met 1-300% dmg at random).
TB rogue ook, hoe hoger lvl ik ben, hoe minder dmg het lijkt.

De enige waar ik nog geen dmg issues gezien heb is de BL Sorc.

https://d4armory.io/Player/803500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack_Mojo
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 17:06
Poops_McGhee schreef op maandag 20 november 2023 @ 12:42:
[...]

Kan het soms niet onhandig zijn? Ik merkte dat ik op mijn balletjes sorc die shrine buffs niet meer oppakte/activeerde doordat er een kans was dat je in een balletje verandert, dat haalt dan enorm de vaart eruit.

Maar wel tof hoor, een uber uniques na niet te veel runs. :) Duriel is bij mij helaas niet zo vrijgevend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Klauwhamer schreef op maandag 20 november 2023 @ 13:44:
[...]

Hoewel ik het eigenlijk met je eens ben, ben ik er nu wel blij mee =p mooi moment om even "snel" naar 100 te gaan. Dit geeft mij incentive om even meer diablo te spelen dan andere games. En denk stiekem dat dat hun doel is om spelers weer terug te krijgen die dan denken deze weken te spelen om max efficientie eruit te halen.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08:26
Ricmaniac schreef op maandag 20 november 2023 @ 15:08:
[...]

Hoewel ik het eigenlijk met je eens ben, ben ik er nu wel blij mee =p mooi moment om even "snel" naar 100 te gaan. Dit geeft mij incentive om even meer diablo te spelen dan andere games. En denk stiekem dat dat hun doel is om spelers weer terug te krijgen die dan denken deze weken te spelen om max efficientie eruit te halen.
voor mij is het de reden om BL sorc op HC Naar 100 te krijgen met als sidequest Lilith O-)

https://d4armory.io/Player/803500

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@Poops_McGhee doe jij solo duriel runs? Voelt voor mij als zonde van de mats als je in een rotatie groep kunt geraken... maar dat laatste is op de ps5 (door vervelend wijze van typen) nauwelijks te do4n...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buizerd__NL
Ik ben altijd in voor Duriel groepje. :P

Ik heb uiteraard mats voor de summon

[ Voor 33% gewijzigd door Buizerd__NL op 20-11-2023 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spooksel
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18:55

Spooksel

Spooksel!

Ik hou me ook aanbevolen voor Duriel runs. Ik heb zelf uiteraard ook wat materialen om te unlocken een aantal keer.

Bevalt mijn schrijfsel je niet? www.korrelatie.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M617573
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21:01
Ik doe ook graag mee

HC barb, 77 inmiddels.

PSN: M617573
Battlenet: m617573#2854

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RustStorm schreef op maandag 20 november 2023 @ 15:58:
@Poops_McGhee doe jij solo duriel runs? Voelt voor mij als zonde van de mats als je in een rotatie groep kunt geraken... maar dat laatste is op de ps5 (door vervelend wijze van typen) nauwelijks te do4n...
Ja, ik ga altijd solo. Ik heb meestal wel mats voor 5 runs als ik dat doe en dat is precies mooi, omdat ik het dan ook wel weer genoeg vind. :D
Een run kost me niet veel tijd en Duriel heb ik al plat, voordat ie zich ingraaft.

En inderdaad, op de PS5 is het veel te veel gedoe om te communiceren.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• X-Kiwi
RustStorm schreef op maandag 20 november 2023 @ 15:58:
Ik speel eigenlijk altijd samen met een vriend en wij sparen op voor boss runs. Bijvoorbeeld 6x Duriel achter elkaar doen. Laatste paar keer hebben wij level 70-80 randoms die bij de dungeon voor de deur stonden, uitgenodigd om mee te gaan. Puur om ze een boost in gear te gunnen.

...wat een succes. Traag typen met de PS5 en de meest vage lui (tussen twee runs door een kwartier in de stad verdwijnen, geen dungeon resets accepteren, etc).

En nee, ze er uitkicken doen we ook niet.

Kiwi !

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Jack_Mojo schreef op maandag 20 november 2023 @ 14:59:
[...]

Kan het soms niet onhandig zijn? Ik merkte dat ik op mijn balletjes sorc die shrine buffs niet meer oppakte/activeerde doordat er een kans was dat je in een balletje verandert, dat haalt dan enorm de vaart eruit.

Maar wel tof hoor, een uber uniques na niet te veel runs. :) Duriel is bij mij helaas niet zo vrijgevend.
Ja en nee. De vaart gaat er inderdaad een beetje uit als je de conduit buff krijgt, maar an sich ben je best snel weer op pijl, nadat die buff er weer af is en je cooldowns hoef je 20 seconden niet te gebruiken. De andere buffs vertragen je niet en zijn best handig.
Ik heb net een NM gedaan met de uber en kreeg toch redelijk vaak goeie buffs op bruikbare momenten.
Als je een shrine activeert, dan heb je er alleen in dat gebied misschien wat aan, mits het geen cursed shrine is.
Heel veel verschil maakt het niet, hoor. Een balletjes sorc is al vreselijk OP en met Ahavarion ben je nog meer OP. Maarja, een boss in 2 seconden neer of in 1,8....., dat ga je toch niet merken.

Misschien komt er toch nog een druid in s2 bij, zodat ie daar misschien beter uit de verf komt.....

Acties:
  • +1 Henk 'm!
X-Kiwi schreef op maandag 20 november 2023 @ 16:48:
[...]

Ik speel eigenlijk altijd samen met een vriend en wij sparen op voor boss runs. Bijvoorbeeld 6x Duriel achter elkaar doen. Laatste paar keer hebben wij level 70-80 randoms die bij de dungeon voor de deur stonden, uitgenodigd om mee te gaan. Puur om ze een boost in gear te gunnen.

...wat een succes. Traag typen met de PS5 en de meest vage lui (tussen twee runs door een kwartier in de stad verdwijnen, geen dungeon resets accepteren, etc).

En nee, ze er uitkicken doen we ook niet.
Haha! En dat is precies wat redenen waarom ik deze game ook solo speel. Niet alleen omdat ik het gewend ben om Diablo solo te spelen, maar ook omdat je nooit weet met wat voor speler je te maken krijgt. Kan er een zijn die wel met je meegaat, kan ook een druif zijn die alleen in een groep wil voor de extraatjes voor zichzelf. En daar zijn er heel heel veel van. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennisCle
Ik speel ook solo, maar heb Duriel pas 1x gedaan. Ik heb volgens mij 20 eggs van Varshan, maar ik doe zelden de Helltides dus Duriel doen komt er niet van, laat staan 5x (helaas).

Op mijn Necro moet ik eigenlijk Zir farmen voor de Lidless Wall, maar die bloods gaan ook tergend langzaam. Vorige week had ik wat tijd om te gamen overdag dus toen paar WB per dag kunnen doen, levert uiteindelijk twee keer de boss op.

Ben bang dat die bosses er niet echt van komen. Alleen Varshan en Beast komen via de content die ik toch wel doe.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alekz87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16:22
Hier nu duriel 5x solo gedaan. Heb nu wel alle uniques die ik nodig had/wilde. Ben level 100 en zo goed als klaar. Uber Lillith alleen nog ff keertje doen. Moet alleen nog leren hoe ze werkt! Aan m’n damage ligt t iig niet.

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DennisCle schreef op maandag 20 november 2023 @ 19:24:
Ik speel ook solo, maar heb Duriel pas 1x gedaan. Ik heb volgens mij 20 eggs van Varshan, maar ik doe zelden de Helltides dus Duriel doen komt er niet van, laat staan 5x (helaas).

Op mijn Necro moet ik eigenlijk Zir farmen voor de Lidless Wall, maar die bloods gaan ook tergend langzaam. Vorige week had ik wat tijd om te gamen overdag dus toen paar WB per dag kunnen doen, levert uiteindelijk twee keer de boss op.

Ben bang dat die bosses er niet echt van komen. Alleen Varshan en Beast komen via de content die ik toch wel doe.
Alle uniques droppen ook van gewone mobs. Ik heb er veel meer uit de blood harvests gehaald, met het killen van Blood Seekers enzo, dan dat ik van die nieuwe bosses heb.
Alleen voor de uber uniques moet je bij Duriel zijn. De rest heeft nog evenveel kans om elders te droppen.
In een NM heb ik ook een [Butcher's Cleaver] van een lootable corpse gevonden. Verwacht je toch niet? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hmmz... jammer om zo lang te queuen (lees: ik kom er niet in haha)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat best wel jammer is is dat ik vrijwel altijd maar 1 shard krijg van grigoire... :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RustStorm schreef op maandag 20 november 2023 @ 21:16:
Wat best wel jammer is is dat ik vrijwel altijd maar 1 shard krijg van grigoire... :-(
Is dat niet altijd het geval? Ik heb er nog nooit 2 van hem gekregen of meer. Altijd 1..

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Poops_McGhee schreef op maandag 20 november 2023 @ 21:51:
[...]

Is dat niet altijd het geval? Ik heb er nog nooit 2 van hem gekregen of meer. Altijd 1..
Neen... hij kan er ook 2 droppen. Maar dat is dus duidelijk minder vaak het geval. ;)

Vanavond maar eens 2 runs gedaan... of 3... geen idee.meer eigenlijk... maar... toch wel geinig om de thrill te ervaren van de _kans op een uber unique_ om vervolgens toch redelijk teleurgesteld te zijn als hij niet dropt... haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RustStorm schreef op maandag 20 november 2023 @ 21:58:
[...]

Neen... hij kan er ook 2 droppen. Maar dat is dus duidelijk minder vaak het geval. ;)

Vanavond maar eens 2 runs gedaan... of 3... geen idee.meer eigenlijk... maar... toch wel geinig om de thrill te ervaren van de _kans op een uber unique_ om vervolgens toch redelijk teleurgesteld te zijn als hij niet dropt... haha
Nou, dan hebben we evenveel geluk met shards van Grigoire :D

Ik heb nog 30 [Living Steel] in de stash, maar geen zin in Grigoire runs. Dat komt later wel weer. Ik moet ook die [Mucus-Slick Egg] weer farmen. Ik heb genoeg mats voor 4 Duriel runs in de stash, maar moet wel langs de bekende klanten om de boel om te zetten in shards en eggs.
Nu niet veel zin in, maar toch wil ik wel een Shako.... hahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Met de Barb maar even alle weapon expertise op 10/10 gezet. Ik had er nog een aantal die net op 1/10 stonden, dus op weg gegaan naar de training dummy, benodigde wapens equippen, auto attack button vastgezet (plakbandje) en de beste man lekker op de dummy laten rammen en expertise levelen tot alles 10/10 is, terwijl ik even op het internet kijk. Je weet maar nooit of je die wilt gebruiken voor een of andere build. :D

[ Voor 19% gewijzigd door Poops_McGhee op 21-11-2023 05:05 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• X-Kiwi
Eindelijk gelukt: Uber Lilith (als duo)!

Na flink wat filmpjes kijken, fora nalezen en veel oefenen met de fight mechanics is het dan toch gelukt.

De oplossing lag zo voor de hand: naar lvl 100 gaan, alle glyphs op minimaal 15, een elixer drinken en…meppen!

Geen enkele instant kill mechanic gezien. Fase 1 voorbij voordat de spikes op grond komen, fase 2 voorbij voordat ze stukken terrein er af gaat snijden.

Nieuwe doelstelling: solo.

Kiwi !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16:22
X-Kiwi schreef op dinsdag 21 november 2023 @ 01:04:
Eindelijk gelukt: Uber Lilith (als duo)!

Na flink wat filmpjes kijken, fora nalezen en veel oefenen met de fight mechanics is het dan toch gelukt.

De oplossing lag zo voor de hand: naar lvl 100 gaan, alle glyphs op minimaal 15, een elixer drinken en…meppen!

Geen enkele instant kill mechanic gezien. Fase 1 voorbij voordat de spikes op grond komen, fase 2 voorbij voordat ze stukken terrein er af gaat snijden.

Nieuwe doelstelling: solo.
Level 100 check
Glyphs 15 check
Welke elixer?

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brandondlp
Kijk naar iets dat werkt voor je build. Ik had meer crit chance. Vergeet niet dat je naast elixer ook 3 incense actief kan hebben. Ze hebben een type I II en III. Dus neem die ook. Daar had ik meer leven, meer armor en nog 1.

Check even wat filmpjes met de 1 shot nadat je het hebt gedaan. Fase 1 ging heel snel. Fase 2 heeft wat stukken die je niet kan overslaan dus check vooral die. Ik had de meeste moeite met de laatste mechanic.

Soms is het ook geluk hebben dus blijven proberen en probeer de 1shots te herkennen. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 30-09 12:47
Inmiddels heb ik NM100 kunnen afvinken met de Necro.
Ik heb (te) lang met de Blood Lance build gespeeld. Was leuk om te doen, dat zeker. Maar qua kracht totaal niet te vergelijken met de build die ik daarna heb gepakt.

Letterlijk alles smelt voor je neus weg als je Blood Wave er doorheen gooit! :p
1 van de 5 Glyphs op 15, de rest op 21. Gloves en amulet zit nog wat winst op qua rolls, maar weinig geluk mee gehad tot nu toe.

Ben benieuwd hoe deze build het gaat doen in de Greater Rifts! (UL laat ik nog lekker voor wat het is)

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Kiwi
Alekz87 schreef op dinsdag 21 november 2023 @ 07:45:
[...]

Level 100 check
Glyphs 15 check
Welke elixer?
Zowel ik (Pulv Druid) als mijn maat (naam van zijn build ken ik niet, maar rogue die op afstand schiet) zijn beiden sterk afhankelijk van overpower, dus een Crushing elixer (60% overpower damage).
Verder een insense: Chorus of War, ook overpower.

Naar mijn idee hebben met deze methode buffs op armor, health etc weinig zin. In basis doet Lilith niet veel damage en ook de adds niet echt. Het zijn vooral de 132 verschillende one-shot-mechanics. En daar helpt 500 extra health niet mee.

Wij zitten verder op NM dungeon 90, voelt voor mij gelijk aan dps nodig. Beiden net naar een nieuwe build over, dus nog genoeg imperfecties in gear en paragon.

[ Voor 17% gewijzigd door X-Kiwi op 21-11-2023 09:49 ]

Kiwi !

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Buizerd__NL
Dubble XP en Glold Boost zijn live!

Enjoy!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gbgGDDREgTeQ0FBEE6EHF_joJD8=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/MtmLNHSRHKInhiCvUziRBVl9.png?f=user_large

Pagina: 1 ... 154 ... 214 Laatste