Die ben ik aan het levelen nu (lvl 88 Sorc). Door de vele Blood Harvest, Helltide en Boss runs zijn de Nightmare Dungeons er wat bij in geschoten tussendoor. Terwijl je het in S1 vooral daarvan moest hebben.
[ Voor 72% gewijzigd door Ultraman op 21-11-2023 11:24 ]
Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.
Denk het niet. Verwacht dat het puur om character XP gaat.Ultraman schreef op dinsdag 21 november 2023 @ 11:23:
Zou die XP boost ook voor Glyphs gelden?
Die ben ik aan het levelen nu (lvl 88 Sorc). Door de vele Blood Harvest, Helltide en Boss runs zijn de Nightmare Dungeons er wat bij in geschoten tussendoor. Terwijl je het in S1 vooral daarvan moest hebben.
Gisteren ook al hoorBuizerd__NL schreef op dinsdag 21 november 2023 @ 10:19:
Dubble XP en Glold Boost zijn live!
Enjoy!
[Afbeelding]
Maar wel fijn... Ik ben mijn eerste liefde, de druid, toch maar weer gaan levelen en dan helpt die extra xp wel om door dat eerste stuk heen te komen. Gisteravond tot 45 gekomen dus straks eens naar wt3 proberen te gaan en dan moet het langzaam leuker gaan worden.
Gamertag: FinrazielNL
De XP en gold boost is alleen voor "killing monsters", dus niet voor je glyphs en quests.Ultraman schreef op dinsdag 21 november 2023 @ 11:23:
Zou die XP boost ook voor Glyphs gelden?
Ik moet nog 5 levels voor m'n barb, dus die wordt ingezet om Helltides en Blood Harvests te farmen. Veel mobs killen, 100 halen en de kast in om daarna te beginnen met een volgende sorc. 😁
[ Voor 17% gewijzigd door Poops_McGhee op 21-11-2023 13:46 ]
Attack speed heeft voor mij geholpen. Dat ging beter dan een crit elixer.Alekz87 schreef op dinsdag 21 november 2023 @ 07:45:
[...]
Level 100 check
Glyphs 15 check
Welke elixer?
Doe nu makkelijk NM65. Was wel héél squishy dus heb even een Paragon rebuild gedaan met meer armor en resistance (die had ik allemaal overgeslagen). Zit nu op ongeveer 60% per type, met 2x diamond in de rings. Eigenlijk enige waar ik nog kan upgraden is ilvl op boots (had een perfecte maar met move speed na evade ipv extra evades...), gloves en amulet. Verder allemaal bijna perfecte rolls of ilvl. Offhand zit op 3/4 en chest op 3/4. Niet echt de moeite om dat nog te farmen.
Wel net een 925 Black River gevonden, dus misschien roll ik nog wat anders na het halen van 100 en Lillith met Bone Spear om deze ff te proberen.
Ik ben morgen vrij, dus ik hoef niet vroeg op.
Lekker!!
Er zijn maar 4 NM’s en 5 minuten Blood Harvest nodig om van 99 naar 100 te gaan. Ongekend snel in dit spel!
:strip_exif()/f/image/XQJnqnxHlSOZzRzRHnFZzjoP.jpg?f=fotoalbum_large)
Dat is lvl100 nr 6. Alle classes op 100 en 2 sorcs op 100. Niet slecht voor een senior gamer 😂
[ Voor 10% gewijzigd door Poops_McGhee op 22-11-2023 01:38 ]
Gisteren ook nog even 20 living steel gehaald. Dus zal weer 2 keer duriel kunnen gaan doen...
Maar eerst weer lange dag aan her werk... en iets met stemmen...
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Ik vraag me dan ook af of die uitbreiding niet te laat komt.Ze gaan in de zomer van 2024 meer info geven en vervolgens zal de game dan ergens een sep/okt uitkomen[gok ik]
Reapers of Souls: Hier hebben we gezien dat mensen weer fanatiek aan de gang gaan.Volgens mij liep de basis game toen nog stukken beter dan Diablo 4 nu doet.
Kan iemand mij uitleggen wat Blizzard nu met Diablo fout doet ?
[Ik ben maar een casual Diablo speler hoor
Puur persoonlijk vind ik de staat van de game op dit moment prima.
D4 had effectief geen end-game activiteiten bij release. Dat is nu al wat aangepakt in S2 met de uber bosses & de farming daarvoor. Ook komt er binnenkort een soort Greater Rift-achtig principe bij.jori040 schreef op woensdag 22 november 2023 @ 11:26:
Schokkend om te zien dat de game het zo matig doet op bv Twitch.Voor een Diablo game die net een halfjaar uit is lijkt me dat niet oke.
Ik vraag me dan ook af of die uitbreiding niet te laat komt.Ze gaan in de zomer van 2024 meer info geven en vervolgens zal de game dan ergens een sep/okt uitkomen[gok ik]
Reapers of Souls: Hier hebben we gezien dat mensen weer fanatiek aan de gang gaan.Volgens mij liep de basis game toen nog stukken beter dan Diablo 4 nu doet.
[Ik ben maar een casual Diablo speler hoor]
Dus ze zijn er wel mee bezig, maar dit ontbrak gewoon waardoor je vrij snel "klaar" was met de game, want er was amper iets om voor te blijven spelen.
Dat was ook met D3 het geval, RoS bracht rifts etc. waardoor de endgame ineens interessant was. Hopelijk is de combinatie van alles wat ze tussentijds doen + Vessel of Hatred genoeg om het spel interessant te houden.
Persoonlijk vind ik Diablo 4 op twitch ook rete saai. Hele tijd zelfs bosses farmen. Snap ook niet wat daar leuk aan is om te kijken. Streamers die 1500 duriel runs doen voor een Uber unique….jori040 schreef op woensdag 22 november 2023 @ 11:26:
Schokkend om te zien dat de game het zo matig doet op bv Twitch.Voor een Diablo game die net een halfjaar uit is lijkt me dat niet oke.
[Ik ben maar een casual Diablo speler hoor]
iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.
Even voor de duidelijkheid: Ik bekijk nooit een game op Twitch.Alekz87 schreef op woensdag 22 november 2023 @ 13:10:
[...]
Persoonlijk vind ik Diablo 4 op twitch ook rete saai. Hele tijd zelfs bosses farmen. Snap ook niet wat daar leuk aan is om te kijken. Streamers die 1500 duriel runs doen voor een Uber unique….
Check in de avond en middag puur de statistieken van deze Diablo.
Voor een Diablo game vind ik dat hij het slecht doet.
Maar je zou toch denken dat er ook een stroom aan nieuwe spelers zijn ?Angeloonie schreef op woensdag 22 november 2023 @ 12:00:
[...]
D4 had effectief geen end-game activiteiten bij release. Dat is nu al wat aangepakt in S2 met de uber bosses & de farming daarvoor. Ook komt er binnenkort een soort Greater Rift-achtig principe bij.
Dus ze zijn er wel mee bezig, maar dit ontbrak gewoon waardoor je vrij snel "klaar" was met de game, want er was amper iets om voor te blijven spelen.
Dat was ook met D3 het geval, RoS bracht rifts etc. waardoor de endgame ineens interessant was. Hopelijk is de combinatie van alles wat ze tussentijds doen + Vessel of Hatred genoeg om het spel interessant te houden.
Boeit toch totaal niet hoe populair het is of niet? Mijn game verandert er niet door.
[ Voor 22% gewijzigd door Poops_McGhee op 22-11-2023 13:36 ]
Je eigen plezier is idd het belangrijkste.Mocht de game het op een gegeven moment zo selcht doen dan zou ik het jammer vinden als er een stuk ondersteuning weg valt.Poops_McGhee schreef op woensdag 22 november 2023 @ 13:35:
Ik check nooit hoe populair een game is op welk social media platform dan ook. Ik meet het af naar mijn eigen plezier en dat vind ik de beste maatstaf.
Boeit toch totaal niet hoe populair het is of niet? Mijn game verandert er niet door.
Nu is D4 multiplatform en hij doet het nog slechter dan toen Diablo3 alleen nog maar op PC te spelen was.
Maar goed ik ga ook weer lekkker verder spelen.
Wat is dat wel goed voor een Diablo game? Klinkt beetje als lukraak maar wat roepen zo namelijk zonder onderbouwing.jori040 schreef op woensdag 22 november 2023 @ 13:34:
[...]
Even voor de duidelijkheid: Ik bekijk nooit een game op Twitch.![]()
Check in de avond en middag puur de statistieken van deze Diablo.
Voor een Diablo game vind ik dat hij het slecht doet.
iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.
Toen bedacht ik me een frisse Barb te maken tijdens deze boost week en keek in mijn Unique chest en zag deze Amu. De Amu heeft een hele interessante aspect: Gain 30 Maximum Resource. In addition, when you take damage, drain 3 Resource for every 1% of Life you would have lost instead.
Zag op een forum een bericht die met behulp van deze Amu een bijna immortal Barb gemaakt had. Kortom was begonnen in het weekend om een nieuwe Barb te lvlen en vanochtend lvl 76 aangetikt waardoor ik de Amu kon omdoen. Wat ringetjes geswitched met redelijke Fury generation en ja dit wordt een luie thorn build om zorgeloos door de wereld te lopen / rennen en gewoon alle klappen op te vangen en damage te reflecten.
Helaas ben ik niet zo thuis in de Thorn wereld alsook niet welke Paragon nodes zon build versterken. Wie heeft hier ervaring mee en wat tips welke nodes ik absoluut moet aantikken?
Apple, AP, Porsche, Rolex & Panerai
YouTube: 100% UNKILLABLE - Immortal Barbarian v1 Build Overview Diablo 4 Seas...Luxurydiver schreef op woensdag 22 november 2023 @ 14:42:
Twee weken geleden een Melted heart of Selig van Duriel gekregen. Deze Amu schijnt zeer zeldzaam te zijn en helaas was ik toen niet blij want ik was Duriel aan t runnen om de Grandfather of Shako te bemachtigen voor mijn main HOTA Barb build. Heb helaas niet veel meer te doen met deze Barb als Duriel farmen want alle benodigde Glyphs zijn op lvl21 alsook alle benodigde uniques zijn as good as it gets.
Toen bedacht ik me een frisse Barb te maken tijdens deze boost week en keek in mijn Unique chest en zag deze Amu. De Amu heeft een hele interessante aspect: Gain 30 Maximum Resource. In addition, when you take damage, drain 3 Resource for every 1% of Life you would have lost instead.
Zag op een forum een bericht die met behulp van deze Amu een bijna immortal Barb gemaakt had. Kortom was begonnen in het weekend om een nieuwe Barb te lvlen en vanochtend lvl 76 aangetikt waardoor ik de Amu kon omdoen. Wat ringetjes geswitched met redelijke Fury generation en ja dit wordt een luie thorn build om zorgeloos door de wereld te lopen / rennen en gewoon alle klappen op te vangen en damage te reflecten.
Helaas ben ik niet zo thuis in de Thorn wereld alsook niet welke Paragon nodes zon build versterken. Wie heeft hier ervaring mee en wat tips welke nodes ik absoluut moet aantikken?
Op t einde zie je t Paragon board. Deze kerel maakt veel Barb content.
Waarschijnlijk mis ik iets maar als ik in game kijk zie ik mothers blessing van 25% xp boost. is dit die extra buf of komt die 35% erboven op?Buizerd__NL schreef op dinsdag 21 november 2023 @ 10:19:
Dubble XP en Glold Boost zijn live!
Enjoy!
[Afbeelding]
Ik heb volgens mij genoeg mats om hem drie keer te summonen.
[ Voor 7% gewijzigd door JSchut op 22-11-2023 15:05 ]
PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82
De game doet het matig in verkoop en Twitch cijfers zeggen natuurlijk niet alles maar geeft een beetje een idicatie over hoe populair de game is.Alekz87 schreef op woensdag 22 november 2023 @ 14:32:
[...]
Wat is dat wel goed voor een Diablo game? Klinkt beetje als lukraak maar wat roepen zo namelijk zonder onderbouwing.
Dan zijn er nog best wel wat mensen in mijn omgeving die de game al heel rap aan de kant hebben geleged.Dan heb ik het over mensen die heel fanatiek D2 & D3 gespeeld hebben.
De aangegeven 25% boost is een type fout. Dit moet 35% zijn, de Mother's Blessing dus. Dat kunnen ze niet in een hotfix veranderen, maar zou een client update moeten krijgen.Yokidrink schreef op woensdag 22 november 2023 @ 14:56:
[...]
Waarschijnlijk mis ik iets maar als ik in game kijk zie ik mothers blessing van 25% xp boost. is dit die extra buf of komt die 35% erboven op?
Voor zover ik weet gaan ze dat voor dit weekje niet doen.
Je mist dus niks
https://www.nytimes.com/2...-iv-video-game-sales.htmljori040 schreef op woensdag 22 november 2023 @ 15:08:
[...]
De game doet het matig in verkoop en Twitch cijfers zeggen natuurlijk niet alles maar geeft een beetje een idicatie over hoe populair de game is.
Dan zijn er nog best wel wat mensen in mijn omgeving die de game al heel rap aan de kant hebben geleged.Dan heb ik het over mensen die heel fanatiek D2 & D3 gespeeld hebben.
Diablo IV, the latest version of a video game franchise that has gained millions of fans over its more than 25 years, has broken internal records for its publisher Blizzard and surpassed more than $666 million in sales since its debut on June 6.
Ik zou niet al te veel redditposts geloven.
Het is een game met seasons. Elke 3 maanden een opleving en weer een neerwaarts spiraal. Dit is inherent aan ARPGs
[ Voor 9% gewijzigd door Alekz87 op 22-11-2023 15:46 ]
De verkoop van Diablo 3 was een halfjaar na relase niet zo ingekakt als nu bij D4.En nu met D4 hebben we het wel over een multiplaform game.Alekz87 schreef op woensdag 22 november 2023 @ 15:44:
[...]
https://www.nytimes.com/2...-iv-video-game-sales.html
Diablo IV, the latest version of a video game franchise that has gained millions of fans over its more than 25 years, has broken internal records for its publisher Blizzard and surpassed more than $666 million in sales since its debut on June 6.
Ik zou niet al te veel redditposts geloven.
Het is een game met seasons. Elke 3 maanden een opleving en weer een neerwaarts spiraal. Dit is inherent aan ARPGs
Met die seasons kan het idd beter worden.Ik ben juist zo verbaasd omdat ik als een goede game ervaar.
Wat wil je daar mee zeggen?jori040 schreef op woensdag 22 november 2023 @ 13:35:
[...]
Maar je zou toch denken dat er ook een stroom aan nieuwe spelers zijn ?
Want die nieuwe spelers bij launch liepen tegen hetzelfde aan: er was geen endgame, dus die zijn al afgehaakt. Ken persoonlijk een aantal mensen die al niet meer spelen, en die hadden nog geen D3 enzo gespeeld.
Dus de nieuwe aanwas haakte snel af, en de "slechte" reclame wat rond ging in de communities trekt dan ook minder spelers aan die een paar maanden later konden starten.
Dan heb je met de season, de sales en de steam release misschien telkens weer wat nieuwe mensen erbij. Maar ook die haken dan af op een gegeven moment.
Met season 2 mogelijk wat minder, maar ik denk dat ze de expansion nodig hebben als "refresh" zeg maar. Mensen kopen de DLC en blijven dan wel hangen omdat de endgame dan veel completer is: zowel van Vessel of Hatred + alles wat ze in het jaar tot de expansion toegevoegd hebben.
Dat zag je met RoS ook.
Release: DRUK!
Paar maandjes na release: groot deel al afgehaakt.
Verbeteringen tussentijds: afhaken neemt af, maar gaat nog wel door.
Reaper of Souls: Veel nieuwe aanwas en oude spelers die terugkwamen, en ook veel langer bleven hangen dankzij de steeds interessanter wordende seasons.
Bijvoorbeeld social media is veel groter dan nu. mensen kijken nu veel meer naar wat andere er van vinden.
2023 gouden jaar voor games. mega veel goeie releases gehad.
Even heel gegeneraliseerd > een groot deel van gamers tegenwoordig hebben een veel minder grote attentionspan. Die gaan van hot naar her met games (ik zelf ben ook zo'n iemand)
En als je dan ziet dat er veel geklaag is (wat je sowieso altijd meer hoord dan het positieve) dan krijg je sneller zo'n duwtje om het spel even weg te leggen en wat anders te spelen.
Ik denk nog steeds dat D4 een prima game is. Helemaal met de verbeteringen die ze maken en nog zullen maken.
Je zou van te voren verwachten dat ze het beter zouden doen gezien de geschiedenis van D3 maar het heeft geen zin daarin vast te hangen en ben gewoon blij met wat ze verbeteren en verwacht dat het nog beter word.
Als er maar geen content geschrapt gaat worden om expres te verplaatsen naar een expansion waar je dan weer geld voor mag betalen. Nu moeten ze het wel verbeteren omdat de game niet in de beste staat verkeerde maar ben benieuwd wat ze in het hele jaar zullen releasen van de eerste tot de 2e expansion.
Maargoed dat is veel te voorbarig
Als je Diablo speler dan wil je toch alle personages levelen ?
Zelfs met de release content snap ik niet dat mensen er zo rap mee klaar waren.
Elke game wordt tegenwoordig afgekraakt. Zeker door fora als Reddit waar het toxic gehalte enorm is. D4 is gewoon een goede game.Ricmaniac schreef op woensdag 22 november 2023 @ 16:36:
Eens met bovenstaande maar heb ook het idee dat het meerdere factoren zijn hoor.
Bijvoorbeeld social media is veel groter dan nu. mensen kijken nu veel meer naar wat andere er van vinden.
2023 gouden jaar voor games. mega veel goeie releases gehad.
Even heel gegeneraliseerd > een groot deel van gamers tegenwoordig hebben een veel minder grote attentionspan. Die gaan van hot naar her met games (ik zelf ben ook zo'n iemand)
En als je dan ziet dat er veel geklaag is (wat je sowieso altijd meer hoord dan het positieve) dan krijg je sneller zo'n duwtje om het spel even weg te leggen en wat anders te spelen.
Ik denk nog steeds dat D4 een prima game is. Helemaal met de verbeteringen die ze maken en nog zullen maken.
Je zou van te voren verwachten dat ze het beter zouden doen gezien de geschiedenis van D3 maar het heeft geen zin daarin vast te hangen en ben gewoon blij met wat ze verbeteren en verwacht dat het nog beter word.
Als er maar geen content geschrapt gaat worden om expres te verplaatsen naar een expansion waar je dan weer geld voor mag betalen. Nu moeten ze het wel verbeteren omdat de game niet in de beste staat verkeerde maar ben benieuwd wat ze in het hele jaar zullen releasen van de eerste tot de 2e expansion.
Maargoed dat is veel te voorbarigeerst maar eens 100 worden in dit seizoen en dan uitkijken naar S3
Casual gamers gamen niet 10 uur per dag. Een “normale” gamer is niet in 2 dagen door de content heen. Duur minstens een maand al dan niet meer. En dan komen er nog zat andere games uit.
Ik speel switch met m’n vrouw. Nieuwe Mario game. Maar ook Pokémon. D4 leg ik weer even aan de kant over paar weken en met season 3 start ik m weer op.
Volgend jaar met gta6 zal het ook een spannend jaar worden.
Dat ligt niet aan jou.Harry_180 schreef op woensdag 22 november 2023 @ 19:15:
Ligt het aan mij of krijg je niet elke keer dat je een NM dungeon doet een flesje Distilled Fear?
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
Ik spreek alleen voor mijzelf natuurlijk maar ik vind dat seasons gewoon niet echt my cup of tea. Of ze zouden het op een andere manier moeten doen dat je niet steeds vanaf nul zou beginnen maar de keuze hebt om dat te doen ofzo, dat het niet allemaal gescheiden van elkaar is zeg maar. Beetje vaag verhaal dit kan het moeilijk uitleggen, maar ik heb ook andere games te spelen en daardoor gewoon te weinig tijd om steeds opnieuw te beginnen elke paar maanden.
Met bijv WoW vind ik het veel leuker gedaan dat je gewoon een alt start wanneer je er zelf zin in hebt en dat het allemaal samen op een realm kan blijven, dat je niet gescheiden wordt van chars met seasons.
Je kan natuurlijk zeggen van zeik niet zo man en blijf lekker in eternal realm, maar dat vind ik dus niet chill wetende dat grootste deel van de spelers naar season realm zijn gegaan:)
[ Voor 8% gewijzigd door Stylze op 22-11-2023 20:09 ]
Playstation 5
Elk seizoen heeft z’n eigen seizoens unieke toevoegingen die het leuk zouden moeten maken. Die vampiric gedoe van nu is zo passive dat je het niet tot nauwelijks door hebt dat het er is.Stylze schreef op woensdag 22 november 2023 @ 20:07:
Ik vraag me ook af of het season gebeuren niet mensen afschrikt en wegjaagd, het is gewoon niet te doen om een beetje leuk mee te kunnen doen als casual met die seasons elke keer vanaf nul starten. Als je dan gewoon in eternal realm rondloopt heb je weer het fomo gevoel en voelt het wat leeg aan.
Ik spreek alleen voor mijzelf natuurlijk maar ik vind dat seasons gewoon niet echt my cup of tea. Of ze zouden het op een andere manier moeten doen dat je niet steeds vanaf nul zou beginnen maar de keuze hebt om dat te doen ofzo maar dat het niet allemaal gescheiden van elkaar is zeg maar. Beetje vaag verhaal dit kan het moeilijk uitleggen maar ik heb ook andere games te spelen en daardoor gewoon te weinig tijd om steeds opnieuw te beginnen elke paar maanden.
Met bijv WoW vind ik het veel leuker gedaan dat je gewoon een alt start wanneer je er zelf zin in hebt en dat het allemaal samen op een realm kan blijven, dat je niet gescheiden wordt van chars met seasons.
Ik start elk seizoen gewoon met een nieuwe class die ik hiervoor nog niet heb gespeeld. Zo kom ik 4-5 seizoen wel door. En daarna de DLC met nieuwe class. En wie weet hoe de game er over een jaar uit ziet.
Ik vind het juist tof om elk seizoen opnieuw te beginnen. Ik heb nu met m’n necro op 100 zo goed als niks meer te doen…maar Diablo is geen wow. Zo te horen is arpg zoals Diablo dan gewoon niks voor jou. No offense maar je kan dan beter een ander spel gaan spelen
Geen idee xD ik had er zoveel dat ik er laatst een zut weg heb gegooid.. haha..Harry_180 schreef op woensdag 22 november 2023 @ 19:15:
Ligt het aan mij of krijg je niet elke keer dat je een NM dungeon doet een flesje Distilled Fear?
Alleen de casting skills = 3% life is al een enorme boost.. heb daardoor dit seizoen nog nergens + life of +life when still oid op geplakt.. het past je builds echt aan... Het is wel passive, maar het boost je setup echt enorm als je de juiste kiest xDAlekz87 schreef op woensdag 22 november 2023 @ 20:11:
[...]
Elk seizoen heeft z’n eigen seizoens unieke toevoegingen die het leuk zouden moeten maken. Die vampiric gedoe van nu is zo passive dat je het niet tot nauwelijks door hebt dat het er is.
[ Voor 49% gewijzigd door TgR_KILLER op 22-11-2023 22:07 ]
AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD
Nou ik was helemaal verslaafd aan het spel tot de seasons begonnen dus om nou te zeggen dat arpgs niks voor mij zijn, lijkt me ook weer niet helemaal waar.:) nouja gedeeltelijk waar dan misschien als op deze manier seasons doen bij het arpg genre hoort maar is dat zo?Alekz87 schreef op woensdag 22 november 2023 @ 20:11:
[...]
Elk seizoen heeft z’n eigen seizoens unieke toevoegingen die het leuk zouden moeten maken. Die vampiric gedoe van nu is zo passive dat je het niet tot nauwelijks door hebt dat het er is.
Ik start elk seizoen gewoon met een nieuwe class die ik hiervoor nog niet heb gespeeld. Zo kom ik 4-5 seizoen wel door. En daarna de DLC met nieuwe class. En wie weet hoe de game er over een jaar uit ziet.
Ik vind het juist tof om elk seizoen opnieuw te beginnen. Ik heb nu met m’n necro op 100 zo goed als niks meer te doen…maar Diablo is geen wow. Zo te horen is arpg zoals Diablo dan gewoon niks voor jou. No offense maar je kan dan beter een ander spel gaan spelen
Playstation 5
Ehhh... misschien begrijp ik je nou verkeerd, maar die vampire powers hebben enorme invloed op hoe we het spel spelen (of in ieder geval op builds) en een groot deel van de tijd ben je bezig in de vampire zone. Vraag me af hoe je niet tot nauwelijks door kan hebben dat het er is.Alekz87 schreef op woensdag 22 november 2023 @ 20:11:
Die vampiric gedoe van nu is zo passive dat je het niet tot nauwelijks door hebt dat het er is.
-
Mijn druid die iets vertraagd vandaag dan naar wt3 gegaan is liep net op lvl 49 ook eens mee bij een worldboss, dropt daar gewoon de druid unique malignant ring, Airidah's Inexorable Will

Alleen jammer dat ie eigenlijk best wel zuigt, zoveel merk ik niet van het ding

:fill(white):strip_exif()/f/image/kML2l1kT8baywaaU1k7g7PPE.png?f=user_large)
Wel gelijk ook een ilvl 747 2handed axe gedropt met 1865 DPS wat een erg dikke upgrade is voor een lvl 49
Hoef tot WT4 niet meer naar wapens te kijken denk ik.

Mijne nu heeft int+lightning en shock dmg + 22% armor.. Maar is maar level 840ish.
Heb al 4x een level925 proberen te enchanten en upgraden. Om er uiteindelijk achter te komen dat ie toch slechter is xD kost klauwen met geld.
Wel een nieuwe staff gevonden en geupgrade.. iets meer dmg erbij. Kom nu op 83.8k nu op de Chain Lightning.
damage vs crowd controlled is ook +78 en de crit strike dmg is nu 356% maar komt nog 29% bij van lightning en vs crowd controlled ook +24.. en ze zijn met alle skills etc. best vaak crowd controlled (stun, fronzen, chilled)
AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
En dan heb ik alleen maar Blood Harvests gelopen en de Sorc quest. Meer niet.
Van de ToW quest haal je gewoon meer dan een half level aan XP binnen.
Misschien is het slimmer om de ToW dungeons te doen en dan weer die quest in te leveren, om nog sneller te levelen. Maar deze leveling speed is toch wel serieus leuk, hoor.
Gaan we niet doen, want ik neem meer tijd voor andere games die al maanden liggen te wachten om gespeeld te worden.
firewall sorc is best leuk! vorig Season gespeeld tot lvl 80Poops_McGhee schreef op woensdag 22 november 2023 @ 22:34:
Ben een fireball sorc begonnen vanmiddag. Alleen in de avond een paar uurtjes gespeeld en nu al lvl34. Ongekend snel voor D4. Als dat zo doorgaat, dan heb ik deze sorc aan het einde van de boost week op 100
En dan heb ik alleen maar Blood Harvests gelopen en de Sorc quest. Meer niet.
Van de ToW quest haal je gewoon meer dan een half level aan XP binnen.
Misschien is het slimmer om de ToW dungeons te doen en dan weer die quest in te leveren, om nog sneller te levelen. Maar deze leveling speed is toch wel serieus leuk, hoor.
Gaan we niet doen, want ik neem meer tijd voor andere games die al maanden liggen te wachten om gespeeld te worden.
ik ben nu met een immortal sorc bezig die helemaal uitgaat van een uber unique die ik niet had (melted hearth of selig) maar Duriel was lief lol kijken of dat lukt met bouwen
Maar ik kan natuurlijk nog wisselen, want het is nog vroeg in het proces. Nu lvl37 en ik denk dat ik vanavond wel kan afsluiten op lvl40.
Ik bedoel het vampiric bord anzich. Ja de keuzes helpen maar je vergeet op ten duur dat je ze hebt omdat het passive skills zijn. Dat vind ik een beetje jammer. Het is geen extra skill die je kan doen dat je in een ultimate vampier veranderd en het hele scherm opeet. (Ik verzin maar wat)Finraziel schreef op woensdag 22 november 2023 @ 22:00:
[...]
Ehhh... misschien begrijp ik je nou verkeerd, maar die vampire powers hebben enorme invloed op hoe we het spel spelen (of in ieder geval op builds) en een groot deel van de tijd ben je bezig in de vampire zone. Vraag me af hoe je niet tot nauwelijks door kan hebben dat het er is.
-
Zonder seasons was het spel dood. De community die dan over blijft is zo'n mega klein marge van de totale spelers.Stylze schreef op woensdag 22 november 2023 @ 20:07:
Ik vraag me ook af of het season gebeuren niet mensen afschrikt en wegjaagd, het is gewoon niet te doen om een beetje leuk mee te kunnen doen als casual met die seasons elke keer vanaf nul starten. Als je dan gewoon in eternal realm rondloopt heb je weer het fomo gevoel en voelt het wat leeg aan.
Ik ken letterlijk niemand in mijn persoonlijke kring van gamers die diablo of eigenlijk elke ARPG zou spelen als er geen seasons zijn.
Misschien als er een ARPG komt die iets nieuws en verfrissends kan neerzetten maar ik denk dat je dan meer richting Lost Ark gaat en het een MMO word dan dat je het in essentie een arpg kan laten. Maar hoe de huidige structuur is heb je gewoon echt seasons nodig.
Het zal ongetwijfeld een aantal mensen afschrikken maar dat aantal kan niet opwegen denk ik tegen de hoeveelheid die juist terugkomen voor een nieuwe season.
Persoonlijk ben ik daar juist blij meeAlekz87 schreef op donderdag 23 november 2023 @ 07:42:
[...]
Ik bedoel het vampiric bord anzich. Ja de keuzes helpen maar je vergeet op ten duur dat je ze hebt omdat het passive skills zijn. Dat vind ik een beetje jammer. Het is geen extra skill die je kan doen dat je in een ultimate vampier veranderd en het hele scherm opeet. (Ik verzin maar wat)

Ja snap ik hoor, maar ik ben niet tegen seasons opzich maar meer met de manier waarop het gedaan wordt in Diablo. Ik vind diablo 4 echt een toffe game en speel het regelmatig, maar vind het maar lastig om mee te blijven doen met die seasons:)Ricmaniac schreef op donderdag 23 november 2023 @ 08:21:
[...]
Zonder seasons was het spel dood. De community die dan over blijft is zo'n mega klein marge van de totale spelers.
Ik ken letterlijk niemand in mijn persoonlijke kring van gamers die diablo of eigenlijk elke ARPG zou spelen als er geen seasons zijn.
Misschien als er een ARPG komt die iets nieuws en verfrissends kan neerzetten maar ik denk dat je dan meer richting Lost Ark gaat en het een MMO word dan dat je het in essentie een arpg kan laten. Maar hoe de huidige structuur is heb je gewoon echt seasons nodig.
Het zal ongetwijfeld een aantal mensen afschrikken maar dat aantal kan niet opwegen denk ik tegen de hoeveelheid die juist terugkomen voor een nieuwe season.
Playstation 5
Zie dat bijv. bone spear nu top is (weer). Wil eigenlijk niet omschakelen naar een compleet andere build.
Het blijft altijd een balans die gezocht moet worden. Ik acht mezelf redelijk casual maar ik heb dit seizoen toch ook al een level 100 en een paar andere classes op weg. Ga je het te makkelijk maken dan ben je helemaal veel te snel klaar. Kun je met een bestaand karakter meedoen dan logt iedereen op dag 1 in met hun level 100 karakter, doet de nieuwe content en is op dag 2 alweer klaar. Of je moet het weer zo moeilijk maken dat het weer juist niet casual vriendelijk is en schiet je je doel ook voorbij.Stylze schreef op donderdag 23 november 2023 @ 08:26:
[...]
Ja snap ik hoor, maar ik ben niet tegen seasons opzich maar meer met de manier waarop het gedaan wordt in Diablo. Ik vind diablo 4 echt een toffe game en speel het regelmatig, maar vind het maar lastig om mee te blijven doen met die seasons:)
Maar heb je wel geprobeerd een karakter in season 2 te maken? Het levelen gaat nu veel harder dus misschien valt het je wel mee. Vorig season en in pre-season kwam ik niet voorbij level 60 a 70 omdat het op dat punt zo'n langdradige grind werd voor mijn gevoel, maar het gaat nu veel sneller (en weet in ieder geval bij mij de aandacht veel beter vast te houden). Misschien dat het jou ook wel meevalt als je het probeert.
Kiwi !
Zo zie je maar. Ieder z'n meug.
Ja, vind ik ook wel. Nu voor het eerst een character tot lv100 gebracht.X-Kiwi schreef op donderdag 23 november 2023 @ 09:54:
Ik begrijp de keuze voor seasons, maar het telkens opnieuw beginnen vind ik wat jammer. Natuurlijk kan je kiezen voor eternal (S1 ook gedaan) maar dan mis je toch wel wat dingen. Bij WoW heb ik misschien wel 8 jaar lang de Shaman aangehouden. Niks wisselen met class, gewoon de nieuwe content aanpakken met je vertrouwde class.
Tussendoor spelen met een alt blizzard sorc. Barbarian wil ik ook wel proberen (hota barb) maar daarna wel redelijk klaar. Goede gear speelt wel lekker weg.
Hoop dat er een nieuwe class komt, die wil ik wel proberen.
Gister Duriel kunnen soloen. (level 85 sorc) Had niet verwacht dat dat zou lukken. Wel 4-5 pogingen nodig gehad. Daarna in een rota groepje terecht gekomen en 10 keer Duriel kunnen farmen.
Resultaat alle uniques die ik wilde geloot.
Raiment of the Infinite
Flickerstep
Tibault's Will
Godslayer Crown
Had eerder al Tal Rasha's Iridescent Loop gevonden.
Gear aangepast en alle aspects verplaatst. Helaas geen tijd meer gehad om te testen.
Van het weekend het resultaat maar eens testen.
PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451
Ligt een beetje aan je build, maar ik zou zeggen 85. Op m'n balletjes sorc was ik volgens mij 82, op m'n infinimist necro (wel hc, dus wat later geprobeerd) was het op 92 wel te doen. Ging niet heel snel maar ben niet in de problemen geweest.Buizerd__NL schreef op donderdag 23 november 2023 @ 11:16:
Vanaf welke level is Duriel redelijk te doen?
En even een posion resistance elixer naar achter gooien voordat je naar binnen gaat doet ook wonderen.
Duriel zelf is niet zo lastig. key is de adds direct af te maken want die poison spits zijn moordend.Jack_Mojo schreef op donderdag 23 november 2023 @ 11:31:
[...]
Ligt een beetje aan je build, maar ik zou zeggen 85. Op m'n balletjes sorc was ik volgens mij 82, op m'n infinimist necro (wel hc, dus wat later geprobeerd) was het op 92 wel te doen. Ging niet heel snel maar ben niet in de problemen geweest.
En even een posion resistance elixer naar achter gooien voordat je naar binnen gaat doet ook wonderen.
Gratis tot lvl40 geloof ik. Beetje a la de lvl20 free play van WoW, maar dan time limited.Ricmaniac schreef op donderdag 23 november 2023 @ 14:33:
Blijkbaar een gratis weekend dit weekend tot 28 november
Misschien nog wat Duriel runs, voor de ubers, maar meer heb ik eigenlijk niet om op te jagen.
Uiteraard staan mounts ook nog op de lijst, maar de droprate is zo vreselijk klein, vooral die van goblins, dat ik daar geen jacht meer van maak.
Test je geluk door tw craften.Alekz87 schreef op donderdag 23 november 2023 @ 17:55:
Hoe kom ik aan een nm100 sigil? Ik blijf maar 99 of lager krijgen.
[ Voor 13% gewijzigd door RustStorm op 23-11-2023 18:51 ]
PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451
I know; afgelopen weken had ik al enkele cosmetics gevonden en ook ineens een mount; allemaal met het kaartentekentje er bij - alsof ze uit de shop komen. Dus voor mij was het een enorm raadsel waarom ik ze had gekregen. Nu is het in ieder geval duidelijk.Buizerd__NL schreef op donderdag 23 november 2023 @ 21:13:
Hij staat in je stables.
Eentje oppakken in nm99.Alekz87 schreef op donderdag 23 november 2023 @ 17:55:
Hoe kom ik aan een nm100 sigil? Ik blijf maar 99 of lager krijgen.
Moest wel een item met poison resist enchanten, want met 11,6% resist ging ik het zeker niet halen. Met enchant en elixir ging het zeer makkelijk. Lang niet zo makkelijk als met m’n balletjes sorc, maar absoluut zonder gevaar om dood te gaan.
Ondanks dat ik alles wat ik voor ogen had gedaan hier in D4, wil ik toch nog steeds lekker bezig blijven in de game. Ik vind het toch nog steeds te leuk om te spelen. Ook zonder iets te hoeven najagen. S2 is echt een grote stap in de goeie richting.
Misschien dus wel je FB sorceress naar 100...?Poops_McGhee schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 05:20:
Ondanks dat ik alles wat ik voor ogen had gedaan hier in D4, wil ik toch nog steeds lekker bezig blijven in de game. Ik vind het toch nog steeds te leuk om te spelen. Ook zonder iets te hoeven najagen. S2 is echt een grote stap in de goeie richting.
Afgelopen 2 avonden niet gespeeld. Wsn vanavond weer even aan de slag met m'n barbarian... kijken of het lukt om de buff nog goed te benutten...
Oh enneh... ik wil individuele stashes hebben en geen shared... ( if nou ja... 1 tab shared ). Ben aan het verdrinken in legendaries op m'n barbarian....
Ben toch eerst een beetje met de barb bezig, om aspects en zo wat beter af te stemmen. Ik bewaar alleen uniques en aspects in de stash. Beiden een tab uniques en beiden een tab aspects. Dan hou ik 1 tab over voor mats, elixirs en caches.
Xbox Live: Chevalric
Wederom een random lvl 80 meegenomen...hij is 1 ronde mee geweest, wij zeggen 'We can summon him, we can do 10+ more runs, join if you want' dus hij gaat uit de groep en weer solo voor de ingang staan. Vage lui die randoms.
Bij de allerlaatste run is er dan een uberunique gedropt. Een die rechtstreeks de prullenbak in kan (oke, ik zal hem in de bank bewaren). Melted Heart of Selig.
[ Voor 3% gewijzigd door X-Kiwi op 24-11-2023 10:01 ]
Kiwi !
Ik zou ook graag een keer joinen.X-Kiwi schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 09:59:
Na twee avonden farmen voor eggs en shards, konden wij gisteren weer zo'n 15 runs op Duriel doen. En de eerste uber unique is gedropt!
Wederom een random lvl 80 meegenomen...hij is 1 ronde mee geweest, wij zeggen 'We can summon him, we can do 10+ more runs, join if you want' dus hij gaat uit de groep en weer solo voor de ingang staan. Vage lui die randoms.
Bij de allerlaatste run is er dan een uberunique gedropt. Een die rechtstreeks de prullenbak in kan (oke, ik zal hem in de bank bewaren). Melted Heart of Selig.
Net mn mats allemaal verbruikt. Van het weekend ga ik ze farmen. Dan kan ik hem ook een aantal keer summonen
die is erg cool op een sorcX-Kiwi schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 09:59:
Na twee avonden farmen voor eggs en shards, konden wij gisteren weer zo'n 15 runs op Duriel doen. En de eerste uber unique is gedropt!
Daarna maar even een poison resistance pot en incense voor extra poison bescherming en daarna kregen wij hem neer. Ik moet mijn defensives nog even wat verder op orde brengen in ieder geval, ik nam de glass cannon optie te serieus.
Als sorc moet je gewoon je res op max hebben (70%). bij de start, start je balletjes festijn en ga naast het linker gat staan zodat je direct die add killed. met geluk kan je ook de 2e pakken en dan vol op Duriel bij het bovenste gat tekeer gaan.Carthrax schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 10:55:
Gisteren voor het eerst Duriel gedaan op mijn sorceress, kreeg direct bij de start een spit in mijn gezicht van de adds en het was lights out
Daarna maar even een poison resistance pot en incense voor extra poison bescherming en daarna kregen wij hem neer. Ik moet mijn defensives nog even wat verder op orde brengen in ieder geval, ik nam de glass cannon optie te serieus.
btw, iemand hier die de occulus gebruikt? ik heb daardoor gewoon 45% extra damage en 4 punten over die ik niet in teleport hoef te stoppen.
Yes, ik gebruik de occulus samen met methamorphis en switch soms met de lycander speer.Yokidrink schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 13:29:
[...]
Als sorc moet je gewoon je res op max hebben (70%). bij de start, start je balletjes festijn en ga naast het linker gat staan zodat je direct die add killed. met geluk kan je ook de 2e pakken en dan vol op Duriel bij het bovenste gat tekeer gaan.
btw, iemand hier die de occulus gebruikt? ik heb daardoor gewoon 45% extra damage en 4 punten over die ik niet in teleport hoef te stoppen.
Het evaden werkt wel erg fijn, je kunt snel bewegen.
Dat is inderdaad slim, heb nu zelf 17 ranks (inclusief 5 gespendeerd) teleport, kan inderdaad besteden aan andere skills.
Ik denk dat na het einde van het seizoen de occulus niet meer handig is vanwege de random teleport. Misschien is er in seizoen drie al iets op bedacht.
Ik ben toch malle pietje niet!
Echt irritant he… public groepen regelen voor Duriel runs op Console.. kansloos..The Legend schreef op vrijdag 24 november 2023 @ 20:02:
Hier nog mensen voor Duriel runs? Ik heb 9 shards en 6 eitjes. Speel op een PS5 dus chatten werkt niet lekker..
Voor diegene die interesse hebben om Duriel runs te doen wanneer ik online ben (XBOX hier); MagicGnome#2119170
SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW
volgens mij heb ik die tijdje geleden ook al een keer kunnen pakken.Poops_McGhee schreef op zaterdag 25 november 2023 @ 07:06:
Gratis af te halen in de shop:
[Afbeelding]
Overigens gisteren 2 duriel runs gedaan. Helaas geen uber unique. Merk dat ik weinig zin heb om voor de mats te farmen. Kost me allemaal net wat te veel en voelt als een "moeten" . En dat wil ik een beetje zien te voorkomen als ik aan het gamen ben.
[ Voor 18% gewijzigd door RustStorm op 25-11-2023 08:13 ]
0 upgrades (zoals verwacht maar toch..)
En ik zie steeds meer mensen bij de ingang staan die 3-5 überuniques dragen.. ik denk dat die gewoon 24/7 spelen of 10000 keys kopen ofzo?? Mijn god..
[ Voor 46% gewijzigd door Thalaron op 25-11-2023 10:11 ]
SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW
Vanochtend Uber Lilith gedaan op level 90 zonder enig probleem. Voelt wel als cheaten haha.
Nu nog paar levels en nog paar Duriel runs en dan even klaar voor dit seizoen.
God of War Ragnarok of wellicht Star Wars Jedi Survivor... here i Come! Haha
OEEFFF dat voel je op zo'n level. Waardoor doodgegaan ?M617573 schreef op zaterdag 25 november 2023 @ 11:36:
Gisteren mn lvl 93 Barb RIP. Auw. Ik haak ook even af 😂
Hij: "Ja, een of andere Xfal ring en een stomme helm."
Ik: 'Xfal, nice! Die zoek ik zelf. Jammer dat het niet te traden is.'
Hij: "Ja... Hij gaat nu bij mij stof vangen in de kist."
Ik: 'Welke helm zoek je ook alweer?'
Hij: "De Tuskhelm of Joritz"
Ik: "aha, nog nooit van gehoord. Welke helm heb je gekregen? Godslayer Crown ofzo?"
Hij: 'uh... Ik klik hem wel naar de chat.'
...
Chat: [Harlequin's Crest]
Ik:
Hij: "Wat?"
Ik: 'Die Harlequin is de D4 evenknie van de D2 Shako. Bekijk de affixes en legendary power nog eens...'
Hij draagt nu zijn Harlequin's Crest en taunt mij er mee.
Mocht iemand Duriel willen runnen doe ik graag mee. Ben zelf wel door mijn materiaal heen...
[ Voor 7% gewijzigd door Ultraman op 25-11-2023 11:48 ]
Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.
Ja best. Even helemaal klaar mee. Deed een NM 40, niets aan de hand, maar werd vastgezet, escapes op cooldown, vuur, monsters, en pats dood.Ricmaniac schreef op zaterdag 25 november 2023 @ 11:41:
[...]
OEEFFF dat voel je op zo'n level. Waardoor doodgegaan ?
Pffff. Klote zeg.
Tot heden nog altijd geen (of nou ja, op een poepring na) nog geen enkele Über Unique drop gehad hier. Ik denk dat mijn Duriel in de bijstand zit.
Ik heb nog steeds Legend of Zelda - Tears of the Kingdom liggen, waar ik maar een klein beetje van heb gespeeld, omdat D4 met z'n beta's moest komen. En dan nog een lange backlist op de PS5.....RustStorm schreef op zaterdag 25 november 2023 @ 11:08:
Ik denk dat ik d4 even laat voor wat het is.
God of War Ragnarok of wellicht Star Wars Jedi Survivor... here i Come! Haha
D4 gaat bij mij ook even op een laag pitje. Maar ik ga wel even kijken wat het event op 12 december gaat bieden.
trade chat werkt atm ook niet?
ik heb aardig wat mats, om telkens alleen te spawnen is ook zonde
Zie van alles in de chat voorbij komen, in een clan zitten helpt ook wel!Aggressor schreef op zaterdag 25 november 2023 @ 15:57:
op de pc is het ook kut om groepen te zoeken...
trade chat werkt atm ook niet?
ik heb aardig wat mats, om telkens alleen te spawnen is ook zonde
Ik heb net een nieuwe HOTA Barb gemaakt.. nooit 'echt' mee gespeeld. Level 10 nu, nog ver te gaan.
Tijdens het spelen werd het nogal saai met het gebruik van dezelfde skills.
Toevallig op youtube een conjurer build gevonden en deze uitgeprobeerd:
https://youtu.be/-upmbX0f6CA?si=Nb0ePpwNNALKWFwQ
Het speelt verassend leuk. Pas op lv80 met de xfall ring is het goed te doen.
Volgend seizoen maar hota barb proberen.
Nu maar eens kijken of ik met een andere character ga spelen of dat ik even diablo laat liggen tot het volgende seizoen.
If we are all God's children, what makes Jesus so special?
Battle.net tag
Misschien nog de Sorc van 76 naar 100, maar geen haast en alleen als ik er ff zin in heb.
Gisteren ook ff mee bezig gehouden nu ik lvl 100 ball lightning sorc ben.Pater schreef op zondag 26 november 2023 @ 08:44:
Gisteren Uber lilith solo weten neer te krijgen met een Ball lightning sorceress (level 99). Door het zo snel mogelijk opzetten van de dmg output (dus veel ronddraaiende balletjes) was fase 1 direct voorbij en kon ik fase 2 afmaken nadat ze de randjes van het veld had afgesneden. Ging dus vrij eenvoudig.
Nu maar eens kijken of ik met een andere character ga spelen of dat ik even diablo laat liggen tot het volgende seizoen.
Toch wat meer uitzoeken hoe fase 2 gaat want daar gaat het nog mis.