Ik ben level 91 inmiddels met mijn nieuwe Druid (nadat de vorige op level 85 was gesneuveld). Deze week gaat het echt bizar snel dus heb mijn vrouw lief aangekeken om wat meer te gamen ipv series te kijken deze week.Ricmaniac schreef op zondag 26 november 2023 @ 09:34:
Jullie gaan allemaal wel lekker zegik kan niet echt de tijd vinden om in diablo te stoppen helaas. Erg jammer want deze week was perfect geweest natuurlijk met die XP buff. Ben maar van 70 naar 77 gegaan. Hopelijk lukt het vanavond wat uurtjes als de kids op bed liggen.
Gisteravond Grigoire nog een paar keer gedaan voor een upgrade van mijn chest, die had ik nog in de Sacred variant

[ Voor 20% gewijzigd door The Legend op 26-11-2023 11:07 ]
Ik ben toch malle pietje niet!
Ligt eraan wat je als endgame beschouwd.. Endgame begint eigenlijk gewoon nadat de campain af is gelopen volgens mij. Dus eigenlijk is de endgame best wel groot, NM dungeons, bosses. gear farmen, helltides, paragon boards. Maar ja uiteindelijk zit aan alles wel een houdbaarheidThe Legend schreef op zondag 26 november 2023 @ 11:05:
Sinds ik vorige week 100 ben geworden snap ik de kritiek op de endgame wel. Duriel farmen is saai, een groep vinden is lastig (zeker op PS5 waar chatten kut is) en glyphs levelen is saai en eigenlijk ook onnodig (sorc is toch sterk zat). Al las ik dat voor dat Lord Zir-event weer een vette respec nodig is naar minimaal 15k armor om te overleven. Mijn sorc zit op 5500 geloof ikHeb je weer allemaal gele items nodig met de juiste stats terwijl je die juist nooit opraapt, kun je weer uren spenderen aan stats bestuderen om te constateren dat het allemaal kut is
Wat ik overigens ook wel 'grappig' vind. Lees dat online zo veel.. ja bla bla game is te kort... Maar dat zijn dezelfde mensen die in 3 dagen een character naar 100 pushen met de 'whats the fastest way to level' video's en daarna zonder enig nadenken een build guide volgen en dat ook in een uurtje gedaan hebben. En dan klagen dat de game saai is.. Misschien moet je dan gewoon even zelf de game spelen ipv alleen guides volgen.
AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD
Grappig, Ik heb D4 opgepikt nu hij voor een meer normale 40E in de aanbieding was.The Legend schreef op zondag 26 november 2023 @ 11:05:
Sinds ik vorige week 100 ben geworden snap ik de kritiek op de endgame wel. D
En ik hoop dat ik de endgame anders ervaar, want ik wou jet juist vanuit de andere kant uit vragen?
Word de " campaign" nog ooit boeiend ?
Ik heb D2 en D3 grijs gespeeld, zowel endgame als de campagne's
En hoewel ik bij allebei plezier had. Heb ik altijd de meeste lol gehad met de campagne's doorspelen vanaf 0
D2 en D3 hebben een best wel episch verhaal. Diablo komt eraan, De wereld gaat ten einde, en jij alleen kan er iets aan doen. En de hele campagne is ook een vrije directe lijn van het begin naar het einde, je gaat van 1 gebied naar het volgende, gemarkeerd door zeer mooi gerenderde tussenfilms en duidelijk andere omgeving. waarbij gaandeweg de stakes en urgentie steeds hoger worden.
Ik ben nu lvl 36 en "ergens ??" in de campagne.
En Ik merk dat het me eigenlijk niet meer boeit. het begon nog enigzins interesant in de opening met die lilith demon. Al is het niet helemaal duidelijk waarom zij zo'n issue is, als er buiten ook 1000'en demons lopen die blijkbaar "business as usual is" Maar daar daarna ging het fout, ik heb al met 20 karakters gesproken, geen van alles is blijven hangen, en ik begin me steeds meer een loopjongen te voelen.
De WERELD VERGAAT.
We hebben haast om dit op te lossen, maar voor nu babbel even eerst met 1 gast in het volgende dorp.
En die stuurt je weer naar iemand anders, en versla die paar lokale bewoners, en als je dan in het volgende dorp komt, word je belaagd door side quests...
suster miep heeft me nodig voor de exorcisme van 1 jochie, maar of ik even de beker wil halen die ze vergeten is. En als je er toch bent, der staat iemand om eten te vragen, en jantje heeft zijn bijl in de bossen laten liggen. en suus vraagt om te zoeken naar haar piet die vreemd gaat
Em dan veranderd de main quest weer in 1 random meid die haar moeder kwijt was, ik dacht dat de wereld verging, waarom zit ik op 1 vrouw te klooien, en daarna mag je weer met 10 verschillende mensen in 5 dorpen babbelen zonder enige echte progressie, en owja pik nog even 20 demonharten op als je toch die kant uit gaat.....
Ondertussen ben ik denk ik toch wel een eindje, maar ik heb echt geen idee hoever want er zijn geen acts. en elk gebied voelt pratisch hetzelde. En de gehele campagne is ondertussen een warrige brei aan losse verhaaltjes. getoond vanuit niet heel memorable ingame cinematics. Word het ooit nog meer D2 achtig ?
Ik merk dus dat waar ik bij bv in skyrim of GTA5 geen enkel probleem heb het verhaal even te pauzeren om gewoon wat rond te lopen en te ontdekken. Klikt dat hier gewoon niet, er zit een hele disconnect tussen de Urgentie van het verhaal, en wat je daadwerkellijk moet doen.
is het gewoon mijn mindset, of klikt er gewoon echt iets niet lekker in D4 ?
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
Klinkt alsof D4 niet jou game is iig... Ik vond het verhaal echt wel leuk.. Heb die 3x doorgespeeld met verschillende chars.. Nu skip ik de campain wel met nieuwe chars, uiteindelijk wordt het wel beetje meer van hetzelfde.. Maar dat vind ik letterlijk met elke game, daar is D4 niks anders aan..heuveltje schreef op zondag 26 november 2023 @ 13:31:
[...]
Grappig, Ik heb D4 opgepikt nu hij voor een meer normale 40E in de aanbieding was.
En ik hoop dat ik de endgame anders ervaar, want ik wou jet juist vanuit de andere kant uit vragen?
*knip*
AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Duriel solo - check
Uber Lilith solo - check
Level 100 Nm dungeon - check.
Tot seizoen 3 (of misschien even tijdens het december event)
PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82
Ik moet alleen Lillith nog. M’n dmg is net niet hoog genoeg om alle 1 shot mechanics te ontlopenJSchut schreef op zondag 26 november 2023 @ 14:46:
Level 100 - check
Duriel solo - check
Uber Lilith solo - check
Level 100 Nm dungeon - check.
Tot seizoen 3 (of misschien even tijdens het december event)
iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.
Hier hetzelfde 'probleem' met mijn DoT Necro. Damage is er op zichzelf wel, maar al die achterlijke mechanics kan ik daarmee niet skippen. Niet de ambitie om mijn build volledig om te gooien zodat ik haar solo kan doen, dat komt in een ander season wel als ik toevallig de OP shit rollAlekz87 schreef op zondag 26 november 2023 @ 15:14:
[...]
Ik moet alleen Lillith nog. M’n dmg is net niet hoog genoeg om alle 1 shot mechanics te ontlopen
Ben normaal niet zo van de Platinum ongein, maar alleen een level 50 HC character moet nog.
Nog 14 levels te gaan
Zijn health bar was leeg!Ricmaniac schreef op zaterdag 25 november 2023 @ 11:41:
[...]
OEEFFF dat voel je op zo'n level. Waardoor doodgegaan ?
[ Voor 13% gewijzigd door schaapiej op 26-11-2023 16:48 ]
Laat de Abattoir Of Zir maar komen.
Maar niet normaal hoeveel een beetje paragon points uit maakt xD.. de eerste 24 (uit mijn hoofd?) kan je direct plaatsen. Dmg is niet normaal omhoog gegaan haha. Hallo HOTA delete knop xD. Tot aan level 50 ging het wel ok, maar nu doe ik al crits/overpowers van 100k... dat deed mijn sorc op level 90 pas. En mijn gear is 1 grote puinhoop haha, helft van de legendaries doen helemaal niks voor de skills die ik gebruik.
Klinkt alsof je gewoon te veel side quests aan het doen bent. Je kunt volgens mij prima alleen de main quest doen en die bevat weldegelijk acts. Vond het verhaal verder zelf best episch.heuveltje schreef op zondag 26 november 2023 @ 13:31:
[...]
Grappig, Ik heb D4 opgepikt nu hij voor een meer normale 40E in de aanbieding was.
En hoewel ik bij allebei plezier had. Heb ik altijd de meeste lol gehad met de campagne's doorspelen vanaf 0
D2 en D3 hebben een best wel episch verhaal. Diablo komt eraan, De wereld gaat ten einde, en jij alleen kan er iets aan doen. En de hele campagne is ook een vrije directe lijn van het begin naar het einde, je gaat van 1 gebied naar het volgende, gemarkeerd door zeer mooi gerenderde tussenfilms en duidelijk andere omgeving. waarbij gaandeweg de stakes en urgentie steeds hoger worden.
En Ik merk dat het me eigenlijk niet meer boeit. het begon nog enigzins interesant in de opening met die lilith demon. Al is het niet helemaal duidelijk waarom zij zo'n issue is, als er buiten ook 1000'en demons lopen die blijkbaar "business as usual is" Maar daar daarna ging het fout, ik heb al met 20 karakters gesproken, geen van alles is blijven hangen, en ik begin me steeds meer een loopjongen te voelen.
De WERELD VERGAAT.
We hebben haast om dit op te lossen, maar voor nu babbel even eerst met 1 gast in het volgende dorp.
En die stuurt je weer naar iemand anders, en versla die paar lokale bewoners, en als je dan in het volgende dorp komt, word je belaagd door side quests...
suster miep heeft me nodig voor de exorcisme van 1 jochie, maar of ik even de beker wil halen die ze vergeten is. En als je er toch bent, der staat iemand om eten te vragen, en jantje heeft zijn bijl in de bossen laten liggen. en suus vraagt om te zoeken naar haar piet die vreemd gaat
Em dan veranderd de main quest weer in 1 random meid die haar moeder kwijt was, ik dacht dat de wereld verging, waarom zit ik op 1 vrouw te klooien, en daarna mag je weer met 10 verschillende mensen in 5 dorpen babbelen zonder enige echte progressie, en owja pik nog even 20 demonharten op als je toch die kant uit gaat.....
Ondertussen ben ik denk ik toch wel een eindje, maar ik heb echt geen idee hoever want er zijn geen acts. en elk gebied voelt pratisch hetzelde. En de gehele campagne is ondertussen een warrige brei aan losse verhaaltjes. getoond vanuit niet heel memorable ingame cinematics. Word het ooit nog meer D2 achtig ?
Ik merk dus dat waar ik bij bv in skyrim of GTA5 geen enkel probleem heb het verhaal even te pauzeren om gewoon wat rond te lopen en te ontdekken. Klikt dat hier gewoon niet, er zit een hele disconnect tussen de Urgentie van het verhaal, en wat je daadwerkellijk moet doen.
Dat er allemaal hellspawn buiten rond loopt is natuurlijk ook gewoon omdat het nou eenmaal een game is en je moet wat te doen hebben. Ik snap dit kritiekpunt ook niet zo want dit was in 2 en 3 toch exact hetzelfde.
Welke main quest zit je? Want het klinkt eigenlijk alsof je helemaal niet ver bent daarin. Alles wat je zegt klinkt nogal act 1/fractured peaks.
Als je de map opent en dan op q drukt of links op de dpad dan open je de Quest lijst en daar zie je bij de main quest volgens mij in de naam van de Quest ook welke act het is. Het is wel open world waardoor het iets minder strak geregisseerd is dan vorige diablo's, maar dus een kwestie van even de juiste quest selecteren.
[ Voor 4% gewijzigd door Finraziel op 26-11-2023 19:41 ]
Gamertag: FinrazielNL
Ben ondertussen gestart met Baldur's Gate 3. Leuke afwisseling tot er weer wat te doen is in D4.
Veel met GoW R aan de gang gegaan. Damn. Te gek dat spel.
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
Je snapt duidelijk het verschil tussen main en side quests niet en bent van alles door elkaar aan het doen.heuveltje schreef op zondag 26 november 2023 @ 13:31:
[...]
De WERELD VERGAAT.
Tip: bekijk je questlog en kijk daar wat de main quests zijn en wat niet. Pak alleen de main quests aan en laat de sidequests voorlopig voor wat ze zijn. Dan snap je waarschijnlijk een stuk meer van de main story.
Je klaagt over iets wat je zelf veroorzaakt, maar ook wat je zelf weer goed op de rit kunt krijgen.
Pay to win komt eraan dus . Oh well, it was fun while it lasted.
Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME
RustaghhhhVisgek82 schreef op maandag 27 november 2023 @ 09:20:
YouTube: Diablo 4 Pay To Win Was Just Leaked
Pay to win komt eraan dus . Oh well, it was fun while it lasted.
Er zijn enkele screenshots verschenen van surveys waarin gesproken wordt over early access tot een nieuw item en betalen voor extra stash tabs... En ja dat zou slecht zijn maar het is niet echt duidelijk of de surveys echt zijn en als dat al zo is dan wil dat nog niet zeggen dat ze het gaan doen. Dus dat het er aan komt is op dit moment wat prematuur.
Als de story, de helltide en vampire blood grinds, de Duriel en alle kleinere boss runs saai worden ga je nadenken wat nog te doen tot de "expansion" Abattoir of Zir begin December uitkomt.
PVP is waarschijnlijk net als de Hardcore modus (welke ik nooit geprobeerd heb) ongeloofelijk spannend. De adrenaline als je een tegenstander tegenkomt, ga ik het redden, welke build heeft diegene, welke tactiek moet ik spelen maakt bijna elke ervaring spannend. Vooral als je mensen boos maakt en hun clan komt dan helpen in Team verband.
Nou ben ik de Tweakers 3 clan heel dankbaar dat er wat mensen zijn geweest die mijn Barb Full Thorn build hebben geholpen bij het lvlen en wat NM runs. Want dat valt niet mee in het begin.
Maar toen hij lvl 99 was geworden, alle items, glyphs en paragon punten had in de juiste aspects was hij klaar voor het slachthuis. En wat was het een genot om te zien dat mn build na wat kleine aanpassingen het redelijk deed in deze speel modus.
Ja een gevecht met een Poison Twisting Blade Rogue en een Lightning Werewolf Druid worden op momenten billenknijpend, maar als je dan een tactiek ontdekt om ze uiteindelijk toch omzeep te helpen geeft dat een enorme kick.
Je begrijpt die kick was zo verslavend dat ik hier vele uren heb doorgebracht en dit is het resultaat.
:strip_exif()/f/image/QKuCJTFBqFEaiXFEFxyfpWVq.jpg?f=fotoalbum_medium)
Had genoeg pvp shards verzamelt om het pvp paard en 90% van de pvp uitrusting te kopen. Helaas de foto die ik genomen had was aan het einde van de dag toen ik nog niet de full PVP set droeg. (Die PVP set ziet er echt heel duister uit). Stuur me een message als je ook graag je PVP build wil testen. Wil graag nog wat meer oortjes verzamelen
Apple, AP, Porsche, Rolex & Panerai
Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!
Heb nu de volgende kale stats:
Attack power: 9569
Armor: 7184
Life: 7339
Mis alleen armor op mijn amulet, maar doe ik wat verkeerd of is NM60 te ambitieus om simpel doorheen te Akkeren op lvl82?
hoe zit het met je resistances?DennisCle schreef op maandag 27 november 2023 @ 12:41:
Even een sanity check. Mijn Ball Lightning Sorcerer is nu lvl82. Ik heb best goede gear volgens mij (Godslayer's Crown lvl925, Raiment of Infinite 870, Tal Rasha 873 etc.), maar ik voel me niet super overpowered. Beast in the Ice duurde best lang, Butcher op NM60 en andere elites oneshotten me bijna.
Mis alleen armor op mijn amulet, maar doe ik wat verkeerd of is NM60 te ambitieus om simpel doorheen te Akkeren op lvl82?
En vooral inzetten op attack speed/crit chance en crit damage op gear.DennisCle schreef op maandag 27 november 2023 @ 12:41:
Even een sanity check. Mijn Ball Lightning Sorcerer is nu lvl82. Ik heb best goede gear volgens mij (Godslayer's Crown lvl925, Raiment of Infinite 870, Tal Rasha 873 etc.), maar ik voel me niet super overpowered. Beast in the Ice duurde best lang, Butcher op NM60 en andere elites oneshotten me bijna.
Armor op amulet kan via de socket en via aspects krijg je ook armor.
Ligt er ook aan welke glyps je aan het levellen bent...
[ Voor 8% gewijzigd door internaut op 27-11-2023 13:12 ]
Balletjes sorc heeft ook veel baat bij Tibault's Will en Flickerstep in je gear setup. Daarnaast zou je je Cooldown Reduction en Mana Cost Reduction, alsmede je Resource Generation hoog moeten hebben, (dus one hand/offhand en geen staff). Crit is wat minder van belang (lees: niet de hoogste prio, maar zeker niet ongewenst). Die balletjes moet je kunnen blijven spammen en Unstable Current zo vaak mogelijk tussendoor gooien.DennisCle schreef op maandag 27 november 2023 @ 12:41:
NM60 moet op jouw level te doen zijn met een balletjes sorc, maar er doorheen jakkeren zal nog niet helemaal het geval zijn. Dat lukte mij rond lvl86 makkelijker.
Attack speed op je gloves is een must. Hoe sneller je die balletjes kunt spammen, hoe beter.
[ Voor 6% gewijzigd door Poops_McGhee op 27-11-2023 14:02 ]
hc Balls: https://d4armory.io/?acco...e0-11ee-a96a-0106d14ccfb2DennisCle schreef op maandag 27 november 2023 @ 12:41:
sc Balls: https://d4armory.io/?acco...e0-11ee-b1d8-b5ad1c40b2bf
https://maxroll.gg/d4/planner/tvq00lpf
Op SC voel ik mij godmode overal, op HC tot NMD 40 ofzo (mana gaat nog wel eens op)
2x het onnozele Sky ringetje (nu dus 3x..)
Nog altijd geen bruikbare über unique drop..
SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW
PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451
Helltide farmen vind ik nog wel te doen als je je char nog moet levelen cq uitproberen, maar de verveling slaat snel toe bij level +- 85. Het voelt als een moetje en mijn inziens is gamen daar niet voor bedoeld.
Ik denk dat ik D4 even wegleg tot het nieuwe seizoen. Seizoen 2 bijna drie characters op 100 dus wat dat betreft heb ik me goed vermaakt. Heb ook zo'n vermoeden dat ik deze game de komende jaren nog niet definitief wegleg, vermaak me er in periodes kostelijk mee
Goeie keus. zodra ik season journal af heb stop ik er ook mee of ik 100 ben of niet.Jack_Mojo schreef op maandag 27 november 2023 @ 16:03:
Ik liep gister een helltide gebied in en ben na het farmen van een cinder of 15 gestopt, kan het echt niet meer opbrengen om voor ome Duriel te farmen. Toch wel jammer, want ik zou graag een bruikbare uber aan mijn collectie willen toevoegen.
Helltide farmen vind ik nog wel te doen als je je char nog moet levelen cq uitproberen, maar de verveling slaat snel toe bij level +- 85. Het voelt als een moetje en mijn inziens is gamen daar niet voor bedoeld.
Ik denk dat ik D4 even wegleg tot het nieuwe seizoen. Seizoen 2 bijna drie characters op 100 dus wat dat betreft heb ik me goed vermaakt. Heb ook zo'n vermoeden dat ik deze game de komende jaren nog niet definitief wegleg, vermaak me er in periodes kostelijk mee
Vind het al bizar dat je het geduld hebt om meer dan 1 character in een seizoen naar 100 te brengen
Solo doe ik niet graag… dat party gedoe kost veel tijd (console hier ook) naar mats verzamelen is nog tijdrovender…
SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW
Haha dat is mij helaas nog niet echt gelukt.Thalaron schreef op maandag 27 november 2023 @ 17:14:
@Ricmaniac ik ga meestal even staan te dralen bij de ingang, wacht op een uitnodiging en dat gaat regelmatig goed. Dan met minimaal 3 in groep rondjes rennen.
Solo doe ik niet graag… dat party gedoe kost veel tijd (console hier ook) naar mats verzamelen is nog tijdrovender…
Die mount had ik vrij snel. De rest niet zo......RustStorm schreef op maandag 27 november 2023 @ 15:06:
Net weer 2 duriel runs gedaan. Maar no luck. Ook de mount wil nog niet droppen helaas.
Ik heb hetzelfde momenteel. 2 characters op 100 en een onderweg. Maar die weg gaat nog lang duren, of komt helemaal niet. Grinden vind ik, normaal gesproken, leuk. Maar de grind voor Duriel mats is me wat te vervelend, mede omdat Helltides niet continue aanwezig zijn, zoals Blood Harvests. Dan moét je op bepaalde tijden gaan grinden, ipv dat je een Helltide pakt (of een half uurtje) wanneer je daar zin in hebt.Jack_Mojo schreef op maandag 27 november 2023 @ 16:03:
Ik liep gister een helltide gebied in en ben na het farmen van een cinder of 15 gestopt, kan het echt niet meer opbrengen om voor ome Duriel te farmen. Toch wel jammer, want ik zou graag een bruikbare uber aan mijn collectie willen toevoegen.
Aan de andere kant, Blood Harvests ben ik ook wel zat om te grinden voor XP op m'n 3e char en die zijn wel doorlopend aanwezig. Alles gaat een keer vervelen.
D4 is wel een van mijn favo games op dit moment, maar ik heb het ook even naast me neergelegd. 12 december kijken wat het evenementje brengt en dan weer wachten op s3.
Alles solo. Groepen vind ik gedoe en ik wil ook graag zo snel als mogelijk weer weg zijn bij de bosses. Naar binnen, boss killen, loot bekijken en of opnieuw of wegwezenRicmaniac schreef op maandag 27 november 2023 @ 15:47:
Zoeken jullie voor duriel groepen of allemaal solo? lijkt me zonde namelijk om het niet in groepen te doen gezien je die mats moet gebruiken.
Dude... 3 uber uniques? Hoeveel tijd heb je daar wel niet aan gespendeerd? Holy crap.
Ah, die had ik gisteren, naast de 2d en 3e Sky ring, ook geloot.
Even snel geprobeerd maar deed niet veel gevoelsmatig. Maar een snelle google laat me zien dat het amulet toch wel bruikbaar moet zijn/ wat kan gaan zijn voor Abetoir of Zir.
Dat gezegd hebbende wil ik nog steeds graag een Shako… en Doombringer/ Grandfather… maar vooral Shako (universeel bruikbaar(!))
ik heb er nu 6 maar de ring en die andere helm dubbel ik mis de wapens helaasThalaron schreef op maandag 27 november 2023 @ 21:51:
[...]
Ah, die had ik gisteren, naast de 2d en 3e Sky ring, ook geloot.
Even snel geprobeerd maar deed niet veel gevoelsmatig. Maar een snelle google laat me zien dat het amulet toch wel bruikbaar moet zijn/ wat kan gaan zijn voor Abetoir of Zir.
Dat gezegd hebbende wil ik nog steeds graag een Shako… en Doombringer/ Grandfather… maar vooral Shako (universeel bruikbaar(!))
Heb in S1 Bone necro gedaan, en ook eventjes een rogue, maar ook dat was het toch niet..

Komende dagen de barb nog maar beetje levelen, ben eigenlijk wel benieuwd wat die doet als ie echt 'klaar' is.. maar met like 4 levels op een avond kom je er niet xd..
Nou vanavond is het eindelijk gelukt, ik zat in een groep met 3 andere Barb en hebben ongeveer 30 tot 40 runs gedaan, ik heb nu zo veel items dat mijn barb wel full 925 gear heeft, enige uber unique is de shako maar helaas geen Doombringer, het lijkt alsof deze nooit dropt. Ik heb iets van 10x X'Fal's Corroded Signet en Tuskhelm of Joritz the Mighty gehad, waar ik niks aan heb.Thalaron schreef op maandag 27 november 2023 @ 18:09:
@Buizerd__NL tsja. Resultaat is hetzelfde: 3x niks
Dus ik laat Doombringer maar voor het is, en ga nog proberen om Uber Liltih en NM 100 te behalen, en dan ben ik wel klaar met S2.
Mats lopen niet weg uit mn kist dus even t goede moment zoeken om met een groepje wat Duriel runs te doen
Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something
-Seizoen 1 heel rustig aan gedaan, verhaal gevolgd, alle quests gedaan, etc. Aan het einde van het seizoen net level 100 (Necro).
-Om die character direct aan de kant te schuiven en in seizoen 2 fanatiek te starten met een Druid. Snel naar 100 gekregen, alle gear op 925, alle uniques, nm90+, uber lilith verslagen...en door!
-Genoeg tijd om in seizoen 2 ook nog een Sorc aan te maken. Inmiddels level 80 en de personen waarmee ik speel zien dat als 'nog maar 20 levels grinden!' en ik begin zelf ook zo te denken.
-Dan in seizoen 3 maar semi verplicht bezig met een Rogue of Barb?
Ik heb helemaal geen zin om telkens andere classes te leren kennen. Misschien dat ik teveel terug kijk naar de dagen van WoW, maar wat is er mis met één main die je telkens door nieuwe content haalt? En elke keer je character achter te laten als je eindelijk de grind naar lvl 100 achter de rug hebt? Wellicht ook WoW denkwijze.
[ Voor 8% gewijzigd door X-Kiwi op 28-11-2023 09:03 ]
Kiwi !
Ja volgens mij heb ik best goeie gear, armor heb ik in alle jewelry, maar omdat ik een unique chest en helm heb, heb ik alleen total armor% op mijn legs.internaut schreef op maandag 27 november 2023 @ 13:09:
[...]
En vooral inzetten op attack speed/crit chance en crit damage op gear.
Armor op amulet kan via de socket en via aspects krijg je ook armor.
Ligt er ook aan welke glyps je aan het levellen bent...
https://d4armory.io/?acco...df-11ee-afbe-7314119c3c67
Qua glyphs ben ik nu pas echt aan het levelen. Heb Adept net op 15 en ben nu bezig met Territorial voor de Damage Reduction boost.
Qua resistances is het ook nog niet top, dus denk dat ik wat meer defensive moet speccen in mijn paragon board.
Attack speed heb ik wel een mooie Max rol op de gloves gevonden met lucky hit resource. Ben ook overgestapt op Prodigy's aspect op de ring, want had het idee dat recharging te weinig deed (heb wel de Codex roll, misschien helpt dat niet). Lijkt nu beter te gaan.Poops_McGhee schreef op maandag 27 november 2023 @ 13:40:
[...]
Balletjes sorc heeft ook veel baat bij Tibault's Will en Flickerstep in je gear setup. Daarnaast zou je je Cooldown Reduction en Mana Cost Reduction, alsmede je Resource Generation hoog moeten hebben, (dus one hand/offhand en geen staff). Crit is wat minder van belang (lees: niet de hoogste prio, maar zeker niet ongewenst). Die balletjes moet je kunnen blijven spammen en Unstable Current zo vaak mogelijk tussendoor gooien.
NM60 moet op jouw level te doen zijn met een balletjes sorc, maar er doorheen jakkeren zal nog niet helemaal het geval zijn. Dat lukte mij rond lvl86 makkelijker.
Attack speed op je gloves is een must. Hoe sneller je die balletjes kunt spammen, hoe beter.
Wat betreft Tibault's Will, die gebruik ik nu op mijn Necro, maar daar ga ik waarschijnlijk respeccen. Heb NM100 gehaald, dus moet nu alleen nog Lillith halen. Helaas zijn alle builds die ik daarvoor zie gebaseerd op Lidless Wall, en die heb ik zo'n beetje als enige Unique nog niet. Als ik klaar ben met Necro even kijken of het een mooie upgrade is voor mijn Sorc.
Flicker Step heb ik in mijn bank zitten, maar ik volg deze build met Teleport Enchant en dan heb ik geen evades maar eindeloze teleports.
[ Voor 14% gewijzigd door DennisCle op 28-11-2023 09:24 ]
Ja, dat klopt veel tijd in gestoken in dit spel, die heart of selig is de basis van mijn pvp thorn build. Ik kan de build zonder shako en doombringer draaien, maar dan wordt het met meer tegenstanders veel lastiger.RustStorm schreef op maandag 27 november 2023 @ 20:04:
@Luxurydiver en zie ik nou ook bij jou de melted heart of selig...?
Dude... 3 uber uniques? Hoeveel tijd heb je daar wel niet aan gespendeerd? Holy crap.
Verder heb je ook absoluut nodig de Ring of Red furor (Varshan drop), de Razorplate (ZIR drop) en de Ancients Oath (Grigoire en Ice beest). Overige items en aspects kan je makkelijk uit Vampire blood runs krijgen.
Ik denk dat ik de benodigde Uber Unique items verzamelt heb na ongeveer 300 Duriel runs. (Heel veel geluk gehad lees ik overal)
Hierbij de uiteindelijke lvl 100 build inclusief de fuil PVP aankleding en op de mooiste PVP paarden set.
:strip_exif()/f/image/Vqk2QDoLk4CcF2RzFlaQX4dr.jpg?f=fotoalbum_medium)
Ik heb nog wat ruimte met de damage , want per reflect doe ik nu gemm. 400k (als frenzy aanstaat) en heb nog niet een glyph van deze build op lvl 21. De thorn reflect damage gaat snel omhoog als je jezelf tussen alle tegenstanders positioneert en met de Ancient Oath Axe een chain pull doet. Dan zie je 1.5M per reflect. Kortom deze build werkt het mooiste als er meer dan 2 mensen op elkaar staan te hakken en ik spring ertussen, doe de chain pull en dan wordt de damage van beide reflected en is het vaak over binnen 1 sec.
[ Voor 4% gewijzigd door Luxurydiver op 28-11-2023 10:12 ]
Och joh... wat vervelend dat je die lelijke shako hebt mogen vinden. Bah!Buizerd__NL schreef op maandag 27 november 2023 @ 23:04:
[...]
Nou vanavond is het eindelijk gelukt, ik zat in een groep met 3 andere Barb en hebben ongeveer 30 tot 40 runs gedaan, ik heb nu zo veel items dat mijn barb wel full 925 gear heeft, enige uber unique is de shako maar helaas geen Doombringer, het lijkt alsof deze nooit dropt. Ik heb iets van 10x X'Fal's Corroded Signet en Tuskhelm of Joritz the Mighty gehad, waar ik niks aan heb.
Dus ik laat Doombringer maar voor het is, en ga nog proberen om Uber Liltih en NM 100 te behalen, en dan ben ik wel klaar met S2.
Ik heb mij gisteren vermaakt met GoW. Heerlijk om daar helemaal in te zitten.
Ben voor de rest in BG3 bezig geweest en een oude klassieker aangezwengeld; Grim Fandango.
BG3 houdt me vooral bezig, omdat daar alles nieuw is en in D4 is er maar heel weinig dat ik niet gezien heb.
S3 ga ik, hopelijk, anders aanpakken. Niet meer als een malle doorlevelen, maar rustig aan in combi met andere games spelen. Dan slaat hopelijk de sleur er niet te snel in.
Flickerstep geeft je wel CDR als je door mobs evade. Je Unstable Current is dan heel weinig down. Mijn inziens is dat wel meer waard dan oneindig teleporten, want waarom zou je zoveel willen teleporten? En als je Teleport in een enchanted slot hebt, dan zijn je evades ook mini teleports, maar werken nog steeds met Flickerstep’s CDR.DennisCle schreef op dinsdag 28 november 2023 @ 09:20:
[...]
Flicker Step heb ik in mijn bank zitten, maar ik volg deze build met Teleport Enchant en dan heb ik geen evades maar eindeloze teleports.
Ligt natuurlijk aan je speelstijl. Ik teleport eigenlijk niet zo vaak, behalve aan het begin van een battle.
[ Voor 3% gewijzigd door Poops_McGhee op 28-11-2023 15:40 ]
Ik ga het eens proberen. Net ook een 925 Tibault's Will met perfecte roll geloot dus hoef ook niet meer te wachten tot ik klaar ben met mijn Necro. Enige is dat de switch me zo'n 1200 armor kost dus ik overweeg toch Godslayer's Crown dan maar te vervangen met een helm met armor.Poops_McGhee schreef op dinsdag 28 november 2023 @ 15:31:
[...]
Flickerstep geeft je wel CDR als je door mobs evade. Je Unstable Current is dan heel weinig down. Mijn inziens is dat wel meer waard dan oneindig teleporten, want waarom zou je zoveel willen teleporten? En als je Teleport in een enchanted slot hebt, dan zijn je evades ook mini teleports, maar werken nog steeds met Flickerstep’s CDR.
Ligt natuurlijk aan je speelstijl. Ik teleport eigenlijk niet zo vaak, behalve aan het begin van een battle.
Armor? Voor de balletjes sorc? Daar heb je je Flame Shield en je Ice Armor voor en cooldown reductions op je gear om ze nog sneller te kunnen gebruiken. En daar komt je [Flickerstep] weer heel handig voor uit, want die verlaagt met evades al je cooldowns.DennisCle schreef op dinsdag 28 november 2023 @ 20:39:
[...]
Ik ga het eens proberen. Net ook een 925 Tibault's Will met perfecte roll geloot dus hoef ook niet meer te wachten tot ik klaar ben met mijn Necro. Enige is dat de switch me zo'n 1200 armor kost dus ik overweeg toch Godslayer's Crown dan maar te vervangen met een helm met armor.
Met [Tibault's Will] kun je Prodigy (50% resources when unstoppable, wat je krijgt met teleport en Flame Shield) ook laten vallen en desnoods een defensive aspect toepassen.
Godfather, selig (2x)
zojuist mn 3e visage geloot hehe ik wil godfather nog voor mn barb maar droppen ho maar helaasJaer schreef op dinsdag 28 november 2023 @ 22:09:
Loop in met de ubers mannen , zit nu op een extra heart of selig. Wel suf dat je die dubbel kan looten maar vooruit, die salvage ik niet.
Godfather, selig (2x)
[ Voor 20% gewijzigd door Jaer op 28-11-2023 23:03 ]
[ Voor 53% gewijzigd door Jaer op 28-11-2023 23:18 ]
Heb je nog plek?Jaer schreef op dinsdag 28 november 2023 @ 22:45:
Nu ook visage in de pocket, teller op 4... heb nog zat mats voor meer runs
Gelukkig wel de Godslayer Crown mogen ontvangen.
Niemand verplicht je natuurlijk om elk seizoen te spelen en ook niemand verplicht je om elk seizoen een andere class te spelen. Wat is het nut van spelen als je het enkel ziet als grinden tot level 100 puur om level 100 te halen? Als dat geen plezier geeft waarom doe je het dan uberhaupt? Het leuke van zo'n seasonal update in bijvoorbeeld Path of Exile is dat het weer wat nieuw leven in de game blaast, met nieuwe skills, nieuwe items, nieuwe bosses en een hoop andere content met een goede base game.X-Kiwi schreef op dinsdag 28 november 2023 @ 08:57:
Vraag me af hoe lang dit leuk blijft.
-Seizoen 1 heel rustig aan gedaan, verhaal gevolgd, alle quests gedaan, etc. Aan het einde van het seizoen net level 100 (Necro).
-Om die character direct aan de kant te schuiven en in seizoen 2 fanatiek te starten met een Druid. Snel naar 100 gekregen, alle gear op 925, alle uniques, nm90+, uber lilith verslagen...en door!
-Genoeg tijd om in seizoen 2 ook nog een Sorc aan te maken. Inmiddels level 80 en de personen waarmee ik speel zien dat als 'nog maar 20 levels grinden!' en ik begin zelf ook zo te denken.
-Dan in seizoen 3 maar semi verplicht bezig met een Rogue of Barb?
Ik heb helemaal geen zin om telkens andere classes te leren kennen. Misschien dat ik teveel terug kijk naar de dagen van WoW, maar wat is er mis met één main die je telkens door nieuwe content haalt? En elke keer je character achter te laten als je eindelijk de grind naar lvl 100 achter de rug hebt? Wellicht ook WoW denkwijze.
En dat is, denk ik, ook wat het probleem gaat zijn met seasons in Diablo 4, ze zijn te bang om echt nieuwe content te maken, nieuwe builds te introduceren, nieuwe items die andere playstyle mogelijk maken. Een enkele nieuwe legendary power voor elke class is niet genoeg om alles op te schudden natuurlijk. De skill tree is ook te restricted voor echt veel variatie met maar twee modifiers aan keuzes per skill en best voor de hand liggende synergies. Dat allemaal zorgt ervoor dat de developers je eigenlijk heel weinig vrijheid geven, in tegenstelling tot bijvoorbeeld Path of Exile of Last Epoch, waar spelers continu nieuwe builds kunnen bedenken door de verschillende unique items te combineren met elkaar. Dan word het inderdaad heel snel een herhaal oefening met weinig incentive om door te spelen.
In alle Duriel runs die ik gedaan heb, heb ik 1 van de 5 [Tibault's Will] weten te looten. Alle anderen heb ik van andere activiteiten vandaan. Duriel is overrated voor normale uniques en alleen handig als je ubers wilt.Carthrax schreef op woensdag 29 november 2023 @ 08:16:
RNG en ik hebben net als in WoW weer ruzie. Gisteren iets van 10x Duriel gedaan, 0x Tibaults Will en mijn virenden die mee waren hadden 3x deze gekregen, het is alsof de duivel er mee speelt :-P
Gelukkig wel de Godslayer Crown mogen ontvangen.
RNG en ik zijn ook nooit vrienden geweest. Niet in D4, niet in voorgaande Diablo games, niet in WoW of welke game dan ook. We tolereren elkaar op puur professionele wijze.
Met die xp boost vorige week nu ook een lvl 100 waarbij ik op 98 uber lilith gedaan met 1 glyph op 15 (lightning sorc). Lukte mij in seizoen 1 beide niet. Dus ik dacht nu kan ik eindelijk alles maxen". Echter merk ik dat de zin volledig weg is nu ik "alles heb gehaald". Tuurlijk, ik kan uniques gaan farmen, maar waar doe je het voor buiten nog meer damage waar je (momenteel) niks mee kan. Toch maar even wachten op 5 december dan voor de nieuwe patch en dan weer wat te doen. Gelukkig nog een grote wachtrij aan andere spellen in de tussentijd voor zover ik daar tijd voor hebstickfiguur schreef op woensdag 29 november 2023 @ 09:29:
[...]
Niemand verplicht je natuurlijk om elk seizoen te spelen en ook niemand verplicht je om elk seizoen een andere class te spelen. Wat is het nut van spelen als je het enkel ziet als grinden tot level 100 puur om level 100 te halen? Als dat geen plezier geeft waarom doe je het dan uberhaupt?
Blizzard: Apokk#2441
Ik heb gister mijn 30ste duriel gedaan. Nog steeds geen Tibaults Will....Poops_McGhee schreef op woensdag 29 november 2023 @ 13:41:
[...]
In alle Duriel runs die ik gedaan heb, heb ik 1 van de 5 [Tibault's Will] weten te looten. Alle anderen heb ik van andere activiteiten vandaan. Duriel is overrated voor normale uniques en alleen handig als je ubers wilt.
RNG en ik zijn ook nooit vrienden geweest. Niet in D4, niet in voorgaande Diablo games, niet in WoW of welke game dan ook. We tolereren elkaar op puur professionele wijze.
De zin om vandaag Duriel mats te farmen is zeer laag haha
Die zin ontbreekt me al dagen, maar ik jaag ook niets meer na. Als ik bijvoorbeeld de Grandfather voor m’n Barb keihard wil, dan kan ik wel grinden. Maar die is me sterk zat en is alleen maar geleveled om eens een keer een Barb naar de 100 te krijgen. En m’n sorc is al flink OP.shalaka schreef op woensdag 29 november 2023 @ 13:50:
[...]
Ik heb gister mijn 30ste duriel gedaan. Nog steeds geen Tibaults Will....
D4 is nu gewoon seasons hoppen en niet een game om eindeloos te grinden, wat precies de bedoeling is, volgens Rod Fergusson.
Is dd pech hebben.shalaka schreef op woensdag 29 november 2023 @ 13:50:
[...]
Ik heb gister mijn 30ste duriel gedaan. Nog steeds geen Tibaults Will....
Ik heb ze al meerdere keren gehad met minder runs.
Het enigste wat ik nu nog wil is een Harlequin Crest.
Natuurlijk is het niet verplicht. Ik vermaak mij ook prima met het optimaliseren van de build - of een item vinden die nét het verschil maakt. Je zegt 'niemand verplicht je om elk seizoen een andere class te spelen', maar het komt er dus op neer dat je als je de Barb leuk vind, dat je bij S4 aan je 4e Barb begint? Das toch....maf?stickfiguur schreef op woensdag 29 november 2023 @ 09:29:
[...]
Niemand verplicht je natuurlijk om elk seizoen te spelen en ook niemand verplicht je om elk seizoen een andere class te spelen. Wat is het nut van spelen als je het enkel ziet als grinden tot level 100 puur om level 100 te halen? Als dat geen plezier geeft waarom doe je het dan uberhaupt? Het leuke van zo'n seasonal update in bijvoorbeeld Path of Exile is dat het weer wat nieuw leven in de game blaast, met nieuwe skills, nieuwe items, nieuwe bosses en een hoop andere content met een goede base game.
En dat is, denk ik, ook wat het probleem gaat zijn met seasons in Diablo 4, ze zijn te bang om echt nieuwe content te maken, nieuwe builds te introduceren, nieuwe items die andere playstyle mogelijk maken. Een enkele nieuwe legendary power voor elke class is niet genoeg om alles op te schudden natuurlijk. De skill tree is ook te restricted voor echt veel variatie met maar twee modifiers aan keuzes per skill en best voor de hand liggende synergies. Dat allemaal zorgt ervoor dat de developers je eigenlijk heel weinig vrijheid geven, in tegenstelling tot bijvoorbeeld Path of Exile of Last Epoch, waar spelers continu nieuwe builds kunnen bedenken door de verschillende unique items te combineren met elkaar. Dan word het inderdaad heel snel een herhaal oefening met weinig incentive om door te spelen.
Wat ik bedoel is dat je het meeste uit het spel haalt als je de seasons volgt. Nu in S2 heb ik een druid en sorcerer geleveld...maar vraag ik mij af hoe mijn S1 necro het zou doen met deze content/seasonal buffs. Maar helaas...eenmaal seizoen voorbij, dan is je level 100 character waardeloos voor het volgende seizoen en eigenlijk alles daarna.
Maar goed, ik geloof dat ik meer thuis hoor in de MMORPG wereld, maar na 10+ jaar geen WoW / Lineage / GuildWars/etc is mij de drempel te hoog om opnieuw in te stappen. ESO nog wel op ingelezen, zeker omdat 3 vrienden dat dagelijks spelen, maar alleen al de 142 verschillende expansions uitzoeken was al een gedoe.
[ Voor 7% gewijzigd door X-Kiwi op 29-11-2023 21:38 ]
Kiwi !
Heb ESO een paar maanden gespeeld pak 'em beet een jaar geleden. Echt alle leuke cosmetics zitten achter een betaalmuur en vaak moet je er nog voor gokken met lootboxes ook.X-Kiwi schreef op woensdag 29 november 2023 @ 21:34:
[...]
Maar goed, ik geloof dat ik meer thuis hoor in de MMORPG wereld, maar na 10+ jaar geen WoW / Lineage / GuildWars/etc is mij de drempel te hoog om opnieuw in te stappen. ESO nog wel op ingelezen, zeker omdat 3 vrienden dat dagelijks spelen, maar alleen al de 142 verschillende expansions uitzoeken was al een gedoe.
In de game is nagenoeg niets echt aparts te looten. Alles zit in die store. Ik heb het dus niet lang volgehouden in die game, ondanks dat het wel mooi is opgezet, maar dat er zoveel achter een betaalmuur zit, is me echt vreselijk gaan tegenstaan. In D4 is die shop natuurlijk ook wel aanwezig, maar de gear die je kunt looten ziet er tenminste nog goed uit. Wellicht wel beter dan de store cosmetics (persoonlijke smaak, uiteraard).
WoW speel ik sinds een jaar of 6 niet meer. Ik heb ook geen PC meer die het kan draaien. Maar ook al had ik die, dan sta je voor een ton aan rep grinds. Ook niet meer ideale gameplay. Mijn vrouw is er overigens ook niet rouwig om dat ik geen WoW meer speel.
Als Blizzard niets toevoegd aan het spel dat het spelen van een Barb in S1 significant anders maakt dan in S4, dan is het inderdaad snel saai aan 't worden. En gezien het feit dat ze je elk jaar een betaalde expansion willen verkopen is de kans klein dat ze dus echt vernieuwende content gaan toevoegen per seizoen.. Dus ik snap je volledig.X-Kiwi schreef op woensdag 29 november 2023 @ 21:34:
[...]
Je zegt 'niemand verplicht je om elk seizoen een andere class te spelen', maar het komt er dus op neer dat je als je de Barb leuk vind, dat je bij S4 aan je 4e Barb begint? Das toch....maf?
En dat bedoelde ik met mijn post ook, als ik in Path of Exile in 1 seizoen een Marauder (character type vergelijkbaar met een Barb) speel dan kan ik die elk seizoen op gigantisch veel verschillende manieren spelen. Dat geeft een spel wel veel meer replayability dan wat Blizzard je nu geeft. Als je die variatie gaat locken achter een expansion dan snap ik wel dat je na een paar seizoenen geen nieuwe class meer te spelen hebt.
Er zijn momenteel zover ik weer 3 clans GOT (Gathering of Tweakers) 1,2 en 3 actief.Linke-soep schreef op donderdag 30 november 2023 @ 14:45:
Hi, heb nu een week D4, (Black Friday "aanbieding") en vroeg me af of de clan nog actief is, zijn de namen van de officers ook de namen in GoT die ik een bericht kan sturen?
De meeste mensen in die clans zitten te wachten op de mini Expansion Abbatoir of Zir welke 5 December live gaat. Dan zal het weer een heel stuk drukker worden. Nu speelt nog een klein groepje mensen in de weekenden in die 3 clans.
Heel veel speel plezier!
Mocht 2 niet lukken dan kijk ik even verder.
redelijk actief ook. heb vermoeden dat er een paar undercovers bij zitten (non nl)
zijn meestal met duriel bezig s avonds maar dat begint te vervelen na een paar 100x
Een lvl 2 gaat dus niet NM lvl 105 zijn maar een stuk hoger dus dan weet je al wat voor damage je kan verwachten als je ooit lvl 25 wilt doen.
En geen revives in Abatoir Of Zir.
duren 55 min en dan na 5 min weer verder dus echt een upgrade
[ Voor 46% gewijzigd door Wognummer op 30-11-2023 22:23 ]
Het was te verwachten maar nice.Wognummer schreef op donderdag 30 november 2023 @ 22:22:
eindelijk semi permanent helltides
duren 55 min en dan na 5 min weer verder dus echt een upgrade
Nu nog zorgen dat je niet je verdiende currency verliest tussen de helltides en dan is het helemaal perfect.
PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82
Gisteren weer 2 UD runs gedaan. Geen succes ondanks 2 keer een unique helm drop...
Ik verwacht dat ik wel even een kijkje ga nemen maar dat dit van korte duur zal zijn.RustStorm schreef op vrijdag 1 december 2023 @ 06:55:
Gaan jullie allemaal abattoir of zir proberen? Ik merk dat ik daar helemaal geen zin in heb... haha
Gisteren weer 2 UD runs gedaan. Geen succes ondanks 2 keer een unique helm drop...
YouTube: Diablo 4 NEW DEV CHAT - EVERYTHING You NEED To Know
Veel plezier , volgens mij over het algemeen wel weer heel positief.
Voorlopig ben ik bezig met Grim Dawn , die parel bevalt me nu toch even weer wat beter dan d4 en daar is pas ook nog een enorme update voor uit gekomen.
Tis alleen wel treurig dat Abbatoir gewoon een rift lijkt te zijn , en dat ze daar niet iets meer speciaals of creatiefs van gemaakt hebben.
[ Voor 14% gewijzigd door Visgek82 op 01-12-2023 08:37 ]
Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME
Ook in WoW hebben ze van het rift princip3 gebruik gemaakt. Dus een terugkomend trucje wat kennelijk werkt voor mensen.Visgek82 schreef op vrijdag 1 december 2023 @ 08:35:
Tis alleen wel treurig dat Abbatoir gewoon een rift lijkt te zijn , en dat ze daar niet iets meer speciaals of creatiefs van gemaakt hebben.
Ik had eigenlijk al snel na het aantikken van level 100 weinig zin meer. Nog even UL geprobeerd maar had al geen zin om te leren hoe dat te doen (ben wel een balletjes sorc maar geen bijzonder goed geoptimaliseerde) en grinden voor uber gear leek me al helemaal niet leuk. Dus ik ben lekker door naar andere games en zie wel of ik het in S3 weer opnieuw ga doen.RustStorm schreef op vrijdag 1 december 2023 @ 06:55:
Gaan jullie allemaal abattoir of zir proberen? Ik merk dat ik daar helemaal geen zin in heb... haha
wat wil je voor defense gebruiken vs 1 shots? Volgens mij meer dmg, goeie elixer kiezen en een beetje gelukCarthrax schreef op vrijdag 1 december 2023 @ 09:39:
Had ook UL een kans gegeven met mijn ball sorc. Fase 1 knal ik doorheen maar daarna is het een 1 shot feestje. Dus ik heb nog wat te doen om alles te optimaliseren (meer schade en ook defensives). Dus eerst weer terug naar Duriel.
En potions innemen neemt toch geen tijd in beslag?
Ik ben toch malle pietje niet!
Geen succes? Er zijn YouTubers die 5000UD runs hebben gedaan en slechts 1 keer een Uber unique die ze echt targeten. Dus wel 2 keer een shako of een grandfather. Maar niet de amulet. Dus 2 UD is kinderspelRustStorm schreef op vrijdag 1 december 2023 @ 06:55:
iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.
Haha dat weet ik hoor. Heb ook helemaal geen hoge verwachtingen. In tegendeel zelfs. Maar toch merk je interne teleurstelling als het niet is wat je hoopt dat het zal zijn.Alekz87 schreef op vrijdag 1 december 2023 @ 12:35:
[...]
Geen succes? Er zijn YouTubers die 5000UD runs hebben gedaan en slechts 1 keer een Uber unique die ze echt targeten. Dus wel 2 keer een shako of een grandfather. Maar niet de amulet. Dus 2 UD is kinderspel
En aangezien de kans klein is, ga ik er echt geen enorme.moeite voor doen om de mats te farmen. Heb leukere dingen (games) te doen.
Voorheen heb ik alleen Destiny gespeeld als (ja hoe noem je dat? looter shooter? arpg?). Dat is voor mij het enige vergelijkingsmateriaal. Ik snap dat de vergelijking wel scheef gaat hoor, maar daar hoefde je niet continu te farmen voor een bossfight. Daar kunnen "uber" uniques overal droppen, hoe moeilijker de raid of activiteit die je doet, hoe hoger de kans is dat er een uber dropt. Zo word je niet gelimiteerd tot het spelen van een bepaalde activiteit.RustStorm schreef op vrijdag 1 december 2023 @ 15:54:
[...]
Haha dat weet ik hoor. Heb ook helemaal geen hoge verwachtingen. In tegendeel zelfs. Maar toch merk je interne teleurstelling als het niet is wat je hoopt dat het zal zijn.
En aangezien de kans klein is, ga ik er echt geen enorme.moeite voor doen om de mats te farmen. Heb leukere dingen (games) te doen.
De eerste keer Vault of Glass en de eerste keer een Gjallarhorn was zo fantastisch. Vooral de eerste keer Gjallarhorn, die was in het begin erg zeldzaam. Toen ik die als eerste van mijn raid groepje mocht looten heb ik als een klein kind staan springen op de bank. In Diablo heb ik zulke momenten dus niet. (ondertussen wel 600 uur verder
Tja ik kom ook net uit de kroeg en zie dat ik appels met peren aan het vergelijken ben. Maar toch druk ik op verstuur. Jullie doen het er maar mee
Ik neem wel even een kijkje, om te zien wat het inhoudt, maar ik voel er geen hype voor.RustStorm schreef op vrijdag 1 december 2023 @ 06:55:
De afgelopen dagen ben ik niet meer in de game geweest, maar ben lekker met andere games bezig.
Ik vind D4 nog steeds een fantastische game, maar ik heb er nu even niets meer te doen.