Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22:52
RustStorm schreef op vrijdag 1 december 2023 @ 06:55:
Gaan jullie allemaal abattoir of zir proberen? Ik merk dat ik daar helemaal geen zin in heb... haha

Gisteren weer 2 UD runs gedaan. Geen succes ondanks 2 keer een unique helm drop... ;)
Welke amulet?
Ik had laatst ook een aparte amulet van duriel, namelijk Melted Heart of Selig.

Geen idee of deze goed is voor bone Spears necro.

[ Voor 10% gewijzigd door Aggressor op 02-12-2023 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23:22
Aggressor schreef op zaterdag 2 december 2023 @ 13:47:
[...]

Welke amulet?
Ik had laatst ook een aparte amulet van duriel, namelijk Melted Heart of Selig.

Geen idee of deze goed is voor bone Spears necro.
Infimist is ie ronduit broken op gewoon ud mee facetanken 🤡

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jaer
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 23:02
Zo 240+ duriel runs gedaan en eindelijk de starless skies ring en shako te pakken.
Heb nu 8 ubers gekregen en dat is een prima score op het aantal runs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buizerd__NL
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 17:54
Jij had er wel zin in ;)

PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16:22
Jaer schreef op zaterdag 2 december 2023 @ 22:29:
Zo 240+ duriel runs gedaan en eindelijk de starless skies ring en shako te pakken.
Heb nu 8 ubers gekregen en dat is een prima score op het aantal runs.
Zeker. Hier 10 duriel runs en 0 drops. Heb ook niet de behoefte om nu in te loggen om mats te farmen. Ik wacht nog beetje op AoZ komende week en maybe dat winterevent ff checken en dan laat ik season 2 voor wat t is.

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickokun
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 19:44
200+ keer hetzelfde doen voor een item. Mijn goden. Nee, Diablo 4 is niks meer voor mij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jinn
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 22:16
Dat is toch ook precies wat endgame d2 was? Eindeloze Mephisto/Baal/Diablo/Pindle/uber runs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
Jinn schreef op zondag 3 december 2023 @ 08:55:
Dat is toch ook precies wat endgame d2 was? Eindeloze Mephisto/Baal/Diablo/Pindle/uber runs?
Alleen ik snap niet zo goed wat je aan Ubers hebt als sommige builds alle bazen al binnen een paar seconden doden of one shotten. Wat voegen 3 Ubers in je build dan nog toe?

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaer
Precies en niets mis mee. Het is prima gezellig ook met degene met wie ik deze runs heb gedaan.

Het is ook veel sneller dan d2 was als je de bossfight zelf bekijkt.

Heb wel geluk gehad met de drops, zijn er ook in de groep die 300+ runs hebben gegaan en geen Uber item.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
  • Laatst online: 00:29
@Jinn nadeel bij D4 is dat je, om dat te kunnen doen, je eerst eindeloos moet farmen om te kunnen farmen.

Ik had liever gezien dat je Uber Duriel bijvoorbeeld kon slachten na een Nightmare Dungeon vanaf level 90-100 ofzo.

Ik heb gisteren zo’n 50 runs gedaan. Alle Unique items die ik heb geloot (denk zo’n 55-60 stuks) in de blender gestopt. Ook alle rare en legendary items waren niet de moeite. Al mijn gear (op 1 1-handed mace na) heeft al 3-stats met item lvl 925. Het enige det dus mist is (in mijn geval) een 3-tal uber uniques.

Zou leuk zijn dat je bij het summonen (per speler) unique items kunt opofferen. Des te meer items en des te hoger het item level, dat je dan kan “sparen” voor een uber unique drop.

Dan kan je nog altijd een item krijgen waar je niet op zit te wachten natuurlijk. Of ook goed: 2-3 uber ubique op offeren voor een random uber unique drop.

Anyway… tier 100 is voor mij niet echt haalbaar. AOZ start wat difficulty op tier 104 geloof ik? Ik geef het voor nu dus maar op omdat ik ook nog andere spellen wil spelen en andere zaken te doen heb.

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
Thalaron schreef op zondag 3 december 2023 @ 09:34:
@Jinn nadeel bij D4 is dat je, om dat te kunnen doen, je eerst eindeloos moet farmen om te kunnen farmen.

Ik had liever gezien dat je Uber Duriel bijvoorbeeld kon slachten na een Nightmare Dungeon vanaf level 90-100 ofzo.

Ik heb gisteren zo’n 50 runs gedaan. Alle Unique items die ik heb geloot (denk zo’n 55-60 stuks) in de blender gestopt. Ook alle rare en legendary items waren niet de moeite. Al mijn gear (op 1 1-handed mace na) heeft al 3-stats met item lvl 925. Het enige det dus mist is (in mijn geval) een 3-tal uber uniques.

Zou leuk zijn dat je bij het summonen (per speler) unique items kunt opofferen. Des te meer items en des te hoger het item level, dat je dan kan “sparen” voor een uber unique drop.

Dan kan je nog altijd een item krijgen waar je niet op zit te wachten natuurlijk. Of ook goed: 2-3 uber ubique op offeren voor een random uber unique drop.

Anyway… tier 100 is voor mij niet echt haalbaar. AOZ start wat difficulty op tier 104 geloof ik? Ik geef het voor nu dus maar op omdat ik ook nog andere spellen wil spelen en andere zaken te doen heb.
Je hebt alles op 925 met 3 stats maar nmtier100 is niet haalbaar? Dat volg ik even niet. Heb je wel de goede Paragon points te pakken? Of wellicht niet de goeie build?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben begonnen met het farmen van de pvp cosmetics... gaat aardig. Vooral in de vroege uurtjes zonder problemen tr fsrmen. Wel 3 tal pvp kills gehaald. Toen ik aan het cleansen was ,(20k van die dingen) werd ik aangevallen door een balletjes sorceress... haha dat was even spannend. Maar event was afgerond en toen ging ik dood. :)

Hoeveel kills heb je nodig om marked te geraken? Volgend mij aardig wat...

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaer
Alekz87 schreef op zondag 3 december 2023 @ 09:26:
[...]

Alleen ik snap niet zo goed wat je aan Ubers hebt als sommige builds alle bazen al binnen een paar seconden doden of one shotten. Wat voegen 3 Ubers in je build dan nog toe?
Voor het verzamelen? Het is toch geinig dat je die kan krijgen? Helemaal leuk als je ze allemaal hebt. Beetje hetzelfde als iemand die Pokemon kaarten verzameld. Die speelt ook niet met alles maar leuk voor het hebben.

En de echt goede items die niet Uber zijn , zijn misschien nog wel moeilijker te krijgen.

In mijn necro build gebruik ik alleen de shako en grandfather. Maar de lol is toch de kans op de loot, je huidige items verbeteren en ook als er iets leuks dropt dan is dat fun voor de hele party. We gunnen het elkaar ook echt.

Ben juist blij dat die optie er ook is naast nm of andere content.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
Jaer schreef op zondag 3 december 2023 @ 11:54:
[...]

Voor het verzamelen? Het is toch geinig dat je die kan krijgen? Helemaal leuk als je ze allemaal hebt. Beetje hetzelfde als iemand die Pokemon kaarten verzameld. Die speelt ook niet met alles maar leuk voor het hebben.

En de echt goede items die niet Uber zijn , zijn misschien nog wel moeilijker te krijgen.

In mijn necro build gebruik ik alleen de shako en grandfather. Maar de lol is toch de kans op de loot, je huidige items verbeteren en ook als er iets leuks dropt dan is dat fun voor de hele party. We gunnen het elkaar ook echt.

Ben juist blij dat die optie er ook is naast nm of andere content.
Alleen door de seasons heb je er vanaf half januari niks meer aan. Tenzij je eternal leuk vind om te spelen ;)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Totale Diablo-noob hier. :+

Nog nooit echt een Diablo game gespeeld, maar de duistere atmosfeer in deze vind ik alvast top. Denk dat deze, samen met BG3, mijn game tijd gaat vullen de komende tijd.

Begonnen met Rogue, leek me het meest passend bij mijn speelstijl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Alekz87 schreef op zondag 3 december 2023 @ 09:26:
[...]

Ubers hebben alleen wat nut in de season waar je ze geloot hebt. Ze gaan natuurlijk wel naar je eternal stash, maar wie doet er nog wat met z'n eternal chars, als er alweer een nieuwe season gestart is, waar je je ubers weer opnieuw moet zien te looten met een build waarmee je alle content al aan kan?
Ik heb nooit gesnapt waarom Blizz uber uniques in het leven heeft geroepen. Eerst waren ze nauwelijks te looten. Nu kun je makkelijker looten, maar heb je er feitelijk niks aan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alekz87
NLxAROSA schreef op zondag 3 december 2023 @ 12:33:
Totale Diablo-noob hier. :+

Nog nooit echt een Diablo game gespeeld, maar de duistere atmosfeer in deze vind ik alvast top. Denk dat deze, samen met BG3, mijn game tijd gaat vullen de komende tijd.

Begonnen met Rogue, leek me het meest passend bij mijn speelstijl.
Rogue is zo’n beetje de tofste class en werkt echt heel goed! Speelt absoluut lekker weg!

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• pstalman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-10 08:26
ik ben klaar
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7SOz226o-QYvXyxpLqjSXCHItY4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/i5elfvfZeMY1fiImpMooWHg4.jpg?f=fotoalbum_large

https://d4armory.io/Player/803500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
Ik fiets door nm100 heen maar UL blijft niet lukken. Wordt telkens ge-oneshot door iets. Elke keer wat anders. Heb geen idee wat er allemaal op t scherm gebeurd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pstalman
Alekz87 schreef op zondag 3 december 2023 @ 17:27:
[...]

Ik fiets door nm100 heen maar UL blijft niet lukken. Wordt telkens ge-oneshot door iets. Elke keer wat anders. Heb geen idee wat er allemaal op t scherm gebeurd
nee, genoeg dmg doen voor ie de irri dingen doet en in fase 2 weten waar je moet staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
pstalman schreef op zondag 3 december 2023 @ 17:28:
[...]

nee, genoeg dmg doen voor ie de irri dingen doet en in fase 2 weten waar je moet staan
Ja m’n infiminist necro build is met ogen dicht dungeons doen. Alleen single target op een baas zoals UL is t hard werken. Respecten gaat niet. Ach. Wellicht dat die nieuwe AoZ glyph met incr damage gaat helpen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
  • Laatst online: 00:29
Alekz87 schreef op zondag 3 december 2023 @ 10:28:
[...]

Je hebt alles op 925 met 3 stats maar nmtier100 is niet haalbaar? Dat volg ik even niet. Heb je wel de goede Paragon points te pakken? Of wellicht niet de goeie build?
HotA Barbie. En nou ja, het is niet dat ik tier 100 echt heb geprobeerd maar enigszins zonder gedoe 90+ kost me teveel moeite.

Met wat respeccen (hallo Heart of Selig) zal dat ongetwijfeld lukken.

Probleem met Diablo 4 is een beetje dat een NMTier 100 build niet per se ideaal is voor andere WorldTier 4 spul. Geen zin om te respeccen tot ik daadwerkelijk alles heb dat ik wil, dus tsja.

Lui / bad luck met RNG zal ik maar zeggen.

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik ben er klaar mee voor dit seizoen. Heb geen zin meer omdat er veel andere games zijn die ik wil spelen. Heb alleen de season journal + battlepass nog niet af en vind het zonde om dat dan niet af te maken. Dus moet nu met tegenzin spelen (van mezelf) 8)7

Was wel echt een stuk leuker dan Seizoen1 en HOTA Barb speelt echt mega lekker weg. Blij dat ik voor barbarian was gegaan :)

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Niet online
Alekz87 schreef op zondag 3 december 2023 @ 17:21:
[...]

Rogue is zo’n beetje de tofste class en werkt echt heel goed! Speelt absoluut lekker weg!
Rapid fire en Flurry werkt lekker icm Forceful arrow ben ik achter. Damage go brrrrr! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat hele pvp gedoe... redelijk unbalanced... die balletjes sorceress is... meh

Anyways. Toch aantal dingen kunnen kopen. Niet al te veel shards kwijt aan andere spelers. Dus dat is prima. :)

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linke-soep
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 23:51
Ricmaniac schreef op zondag 3 december 2023 @ 19:05:
Ik ben er klaar mee voor dit seizoen. Heb geen zin meer omdat er veel andere games zijn die ik wil spelen. Heb alleen de season journal + battlepass nog niet af en vind het zonde om dat dan niet af te maken. Dus moet nu met tegenzin spelen (van mezelf) 8)7

Was wel echt een stuk leuker dan Seizoen1 en HOTA Barb speelt echt mega lekker weg. Blij dat ik voor barbarian was gegaan :)
Nooit tegen je zin in spelen, dat had ik met Wow ook een ik ga het niet meer spreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jim[beam]
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 01-10 01:42
helemaal eensch, ik moet alleen lilith nog en dan kijk ik wel of ik nog gemotiveerd genoeg ben om Uber uniques te farmen :) Zo niet, dan neem ik een break van het spel en ga ik verder met Cities: Skylines 2.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Niet online
Linke-soep schreef op maandag 4 december 2023 @ 00:05:
[...]

Nooit tegen je zin in spelen, dat had ik met Wow ook een ik ga het niet meer spreken.
Inderdaad. Ik heb heel lang Division 1 en 2 gespeeld en soms waren er updates waarna ik echt met tegenzin speelde. Kun je beter ff wegleggen en na de volgende update weer eens opstarten met een frisse blik.

Ik ga met Diablo IV in eerste instantie voor de campaign. Als ik dat leuk vind en blijf vinden eens kijken hoe lang ik endgame volhou.

Division 1 en 2 had ik bij elkaar meer dan 3000 uur, benieuwd of ik dat hier ook red. :+

Diablo 4 is redelijk nieuw ook nog, dus ik vermoed dat er nog wel het nodige wordt gesleuteld en bijgewerkt door de devs?

Voordeel als nieuwe speler is dat je alle negatieve historie ook niet mee hebt gekregen.

[ Voor 5% gewijzigd door NLxAROSA op 04-12-2023 08:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Season journey heb ik ook niet af, vond de doelen op de laatste pagina te moeilijk/grindy uitzien en had daar geen zin meer in. Maar de battlepass was allang compleet, die ging heel snel. Waar zit je dan dat je die nog niet hebt?
Eventueel gewoon eens een andere class spelen want de battlepass gaat gewoon door, ook als je een lager level speelt. Volgens mij had ik een 70 en twee in de 50 rond de tijd dat ik de battlepass vol had.

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Carthrax
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 30-09 11:43
Gisteren eindelijk Tibault mogen looten dus mijn sorceress komt weer wat beter in de gear. Ook maar even een NM98 gedaan en ook deze ging succesvol dus nu maar eens naar de NM100.

Kreeg ook nog een 2e Godslayer dus die is naar mijn Barb gegaan. Die is nu level 86 dus die schiet ook lekker op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
Carthrax schreef op maandag 4 december 2023 @ 08:25:
Gisteren eindelijk Tibault mogen looten dus mijn sorceress komt weer wat beter in de gear. Ook maar even een NM98 gedaan en ook deze ging succesvol dus nu maar eens naar de NM100.

Kreeg ook nog een 2e Godslayer dus die is naar mijn Barb gegaan. Die is nu level 86 dus die schiet ook lekker op.
Diablo 4 is voor mij dit seizoen echt top. RNG werkt echt goed mee. Geen Ubers ofzo maar alle uniques 4-5 die ik wilde kwamen echt vrij snel. Ook goeie gear met stat dropte regelmatig.

Seizoen 1 zat t veel tegen. Seizoen 0 al helemaal. Had D4 bijna opgegeven. Merk nu dus dat t echt alles uitmaakt of je beetje geluk hebt. Het is namelijk bloed irritant als je andere mensen veel geluk ziet hebben en jij telkens naast t net vist/achter de pot pist?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Alekz87 schreef op maandag 4 december 2023 @ 09:04:
[...]

Diablo 4 is voor mij dit seizoen echt top. RNG werkt echt goed mee. Geen Ubers ofzo maar alle uniques 4-5 die ik wilde kwamen echt vrij snel. Ook goeie gear met stat dropte regelmatig.

Seizoen 1 zat t veel tegen. Seizoen 0 al helemaal. Had D4 bijna opgegeven. Merk nu dus dat t echt alles uitmaakt of je beetje geluk hebt. Het is namelijk bloed irritant als je andere mensen veel geluk ziet hebben en jij telkens naast t net vist/achter de pot pist?
Ik raad mezelf laatste tijd vooral aan om andere spelers niet meer te inspecteren en chat nauwelijks nog te lezen... want de hoeveelheid uber uniques die te zien zijn op characters is niet grappig meer... en hoeveelheid mats die mensen hebben om duriel runs te doen is ook echt insane. Vraag me echt af hoe ze dat voor elkaar krijgen... mats op 25 keer duriel te kunnen doen... pfoeh... en als je dat dan in rotation kan doen dan heb je 100 runs te pakken. Bizar.

Ik ben lekker m'n eigen ding doen. Ga gaan nms meer runnen en m'n glyphs niet opgraden. Dus verwacht dat ik de verborgen titels niet zal gaan krijgen dit keer.

Lekker focussen op de pvp cosmetics. Nog 3 trophies te gaan en daarna de gear.... als je het in eternal realm doet is het helemaal eitje om het te farmen... maar met rogue is het toch leuker dan met de necro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack_Mojo
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 17:06
Heb alleen de season journal + battlepass nog niet af en vind het zonde om dat dan niet af te maken. Dus moet nu met tegenzin spelen (van mezelf) 8)7
Daar ben ik dus compleet ongevoelig voor. Er zit een dev achter zijn bureaustoel na te denken over wat de challenges moeten worden: "oh in plaats van 1 pvp kill, zet ik er een nulletje achter en is het een stuk lastiger haha!"

Dat vind ik onzinnige challenges. Een Uber Lilith verslaan of een nmd tier 100 halen zijn wel leuke en normale challenges in mijn optiek. Maar als je daar geen zin in hebt, vooral niet doen. Het moet wel leuk blijven :)

[ Voor 6% gewijzigd door Jack_Mojo op 04-12-2023 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLxAROSA
  • Niet online
In The Division (2) speelde ik ook alleen wat ik leuk vond. Raid vond ik geen zak aan bijvoorbeeld. Maar was daar ook volledig optioneel.

Geen idee hoe het hier werkt, ben pas net begonnen, dus ben de komende 50-100 uur wel zoet met campaignen en levelen van mijn favo classes denk ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alekz87
RustStorm schreef op maandag 4 december 2023 @ 10:20:
[...]

Ik raad mezelf laatste tijd vooral aan om andere spelers niet meer te inspecteren en chat nauwelijks nog te lezen... want de hoeveelheid uber uniques die te zien zijn op characters is niet grappig meer...
Deed laatst een inspect. 3 Ubers. Schiet mij maar lek. Maar volg enkele YouTubers. Sommigen hebben 5000 runs al. Idd groepen van 4

Acties:
  • +1 Henk 'm!

De season is nog lang zat, dus misschien heb je later nog zin om die laatste eindjes aan elkaar te knopen. De journey heb ik afgemaakt met de minimale vereisten en de pass was eigenlijk al snel klaar.

Eens met de HoTA Barb. Die is me een stuk leuker gebleken dan ik had gedacht. Ik moest hem van mezelf naar 100 levelen, maar dat werd al snel leuk ipv een straf. Blij dat ik dat gedaan heb.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alekz87
Ik ben nu zo goed als klaar voor morgen AoZ. Zit aan m’n armor cap. Heb alle benodigde gear/stats 1 op 1 gekopieerd van maxroll guides en YouTubers die D4 nolifen. Zou oprecht niet weten hoe ik dit ooit zelf had kunnen bedenken. Dus welke vampiric powers en welke glyphs. Laat staan t hele Paragon board. Zonder online guides was denk ik iedereen hopeloos verloren.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Nahkriin
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 16:29
Van de week weer wat Duriels gedaan, deze keer ging het goed :D

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2Pxsn5M2lgZ7jP_K__OAIQCz6d8=/x800/filters:strip_exif()/f/image/YFc2apFXJYdoR91ntq8pjbNy.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/efeV0ICZqsYTUIukoIM5mh5QI0g=/x800/filters:strip_exif()/f/image/qAPANEXdud66JllLganbWXce.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Alekz87
Nahkriin schreef op maandag 4 december 2023 @ 17:50:
Van de week weer wat Duriels gedaan, deze keer ging het goed :D

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Wauw! 🤩. Jij bent helemaal klaar voor de update morgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nahkriin
Ook leuk experiment gedaan met mn Druid, level 0 - 100 in 1 sitting.
met 2 andere NMD spam.

en dit was zonder de weekend XP buff :)

Pre season was 90-91 al een halve dag oid haha

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nahkriin
Alekz87 schreef op maandag 4 december 2023 @ 17:57:
[...]

Wauw! 🤩. Jij bent helemaal klaar voor de update morgen.
Mag hopen nu nog kijken welke class haha (zal wel barb worden)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8sGYFl37EwMnedeRaL40wIIBEAs=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/qmJXLhiX9G4Hp6vX3VZqss8P.png?f=user_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Pvp heeft ook weinig zin als je geen shako en doombringer hebt... die twee items maken zo een verschil... dus meh...

Tijd voor GoWR. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Linke-soep
Ondertussen ben ik HC season level 55. Het spel is inderdaad een stuk beter dan in de closed beta. Sorcerer is ook weer leuk om te spelen. De storyline is ook erg leuk. Ik vermaak mee voorlopig wel weer
Edit: mijn overactieve autocorrectie van de smartphones verbeterd.

[ Voor 15% gewijzigd door Linke-soep op 05-12-2023 09:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennisCle
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 25-09 13:56
Ik heb Uber Lillith verslagen met mijn Bone Spear Necro. Enige wat ik nu nog moet doen is een Glyph naar 21 of de laatste stap op de Bounty Board maken.

Het nadeel is dat ik nog steeds geen Lidless Wall heb geloot en ik wil graag deze spec proberen voor AoZ en gewoon om nog even met een andere spec te klooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 30-09 12:47
DennisCle schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 13:35:
Ik heb Uber Lillith verslagen met mijn Bone Spear Necro. Enige wat ik nu nog moet doen is een Glyph naar 21 of de laatste stap op de Bounty Board maken.

Het nadeel is dat ik nog steeds geen Lidless Wall heb geloot en ik wil graag deze spec proberen voor AoZ en gewoon om nog even met een andere spec te klooien.
Ik heb die build nagemaakt en geen idee wat ik verkeerd doe, maar ik vond t voornamelijk voor bosses helemaal ruk. Duurde godse gruwelijk lang om fatsoenlijk damage te doen. Alles exact nagemaakt qua aspects, paragon, glyphs en unique items dus waar het fout gaat geen idee. Lidless Wall dropte hier trouwens best vaak bij Zir, dus zeker daar op focussen als je die wil hebben!

Ben toch maar weer teruggegaan naar de Poopmancer/Poopwave build. Blijft toch erg lekker werken en de DoT is heerlijk. Kan op NM100 de stront weg slingeren (lees: blood wave casten :p) en dan weglopen. Gaat om deze build, aanrader!

<GoT>NightStalker

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DennisCle
schaapiej schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 14:06:
[...]

Ik heb die build nagemaakt en geen idee wat ik verkeerd doe, maar ik vond t voornamelijk voor bosses helemaal ruk. Duurde godse gruwelijk lang om fatsoenlijk damage te doen. Alles exact nagemaakt qua aspects, paragon, glyphs en unique items dus waar het fout gaat geen idee. Lidless Wall dropte hier trouwens best vaak bij Zir, dus zeker daar op focussen als je die wil hebben!

Ben toch maar weer teruggegaan naar de Poopmancer/Poopwave build. Blijft toch erg lekker werken en de DoT is heerlijk. Kan op NM100 de stront weg slingeren (lees: blood wave casten :p) en dan weglopen. Gaat om deze build, aanrader!
Ja ik heb Zir pas 5x gedaan met blood van world bosses, maar meestal speel ik niet als die er zijn. Weinig zin ook om Legion Events te farmen. Zir is echt de enige boss die veel te traag gaat. Vanmiddag 5 events gedaan bij de Vampires en wel twee x een upgrade voor Sacriligous Soul en veel uniques, maar geen Lidless ben ik bang.

Wou dat ik gewoon ff voor cash die Bloods kon kopen, haha.

Jouw build scheelt niet veel met mijn huidige setup zonder Lidless. Alleen een andere offhand. Misschien eens proberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChUcKiE
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 20:05

ChUcKiE

Dus........

Mij lukt het niet meer om Diablo 4 op mijn Mac te starten. Battle.net blijft in de balk aan de bovenkant staan maar lijkt vast te lopen en Diablo 4 wil niet starten.
Hebben hier meer mensen last van? Kent iemand al een oplossing?

http://eu.battle.net/d3/en/profile/ChUcKiE-1330/hero/807720

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
DennisCle schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 16:25:
[...]

Ja ik heb Zir pas 5x gedaan met blood van world bosses, maar meestal speel ik niet als die er zijn. Weinig zin ook om Legion Events te farmen. Zir is echt de enige boss die veel te traag gaat. Vanmiddag 5 events gedaan bij de Vampires en wel twee x een upgrade voor Sacriligous Soul en veel uniques, maar geen Lidless ben ik bang.

Wou dat ik gewoon ff voor cash die Bloods kon kopen, haha.

Jouw build scheelt niet veel met mijn huidige setup zonder Lidless. Alleen een andere offhand. Misschien eens proberen!
ik heb 1 of meer stacks van 50, wil best 1 stack ruilen voor iets waarmee ik uiteindelijk duri kan laten spawnen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennisCle
pstalman schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 17:58:
[...]

ik heb 1 of meer stacks van 50, wil best 1 stack ruilen voor iets waarmee ik uiteindelijk duri kan laten spawnen :D
Ik heb denk ik 20 eieren, maar ik heb slechts 1 shard. Als ik ff een Helltide farm kan ik daar wel 3 shards van maken. Is dat ok?

Geen idee hoe ruilen werkt trouwens, maar dat komt goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
Uhhhh, waarom zijn mijn level 21 glyphs ineens allemaal level 19?! Heb ik iets gemist in de patch notes?

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimMorrison
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 04-08 10:07
schaapiej schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 19:27:
Uhhhh, waarom zijn mijn level 21 glyphs ineens allemaal level 19?! Heb ik iets gemist in de patch notes?
Er is weer wat misgegaan, ze zijn ermee bezig...

http://eu.battle.net/d3/en/profile/JimMorrison-1307/hero/55432456

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack_Mojo
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 17:06
Half uurtje geprobeerd maar het pakt me niet echt, dat had ik ook wel verwacht. In seizoen 3 weer van de partij 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
JimMorrison schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 19:40:
[...]

Er is weer wat misgegaan, ze zijn ermee bezig...
Het zal ook eens niet :p

Maar zojuist een poging gedaan op de nieuwe rifts; is mijn build niet echt geschikt voor blijkbaar, oneshot links en rechts. 1x bij de boss gekomen, maar voordat ik die überhaupt zag spawnen was ik al dood...

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• internaut
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15:53
Abatoir Of Zir is precies toch andere kost..zelfs lvl 1 niet gehaald.
Tijd voor méér damage en armor te integreren in de build.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
De Zir dungeon geprobeerd, word ik ge-1-shot door een Marksman buiten beeld. Meteen klaar mee. Ik heb een broertje dood aan dingen waar je niet op kunt anticiperen.

Terug naar BG3 en andere games.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jaer
Extra shako!! 10 ubers.. 250 runs in..
En ja 150 runs, de een vindt het saai, ik vind het een prima grind.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TaOaZYGxYs85L7h-yEsvyaVz0t0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/JRf7AByXmbODiyMDSABPIPYP.jpg?f=fotoalbum_large

En op m’n ventje de grandfather en shako.

Heb ze voor de lol ook maar geupgrade, even andere manntjes nog levelen en aankleden dan maar }:O

[ Voor 74% gewijzigd door Jaer op 05-12-2023 21:17 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Ik ben pvp gear aan het verzamelen. Zonder een shako of doombringer. Eens zien of dat wat plezier terugbrengt in het spel. Nog 2 cosmetics te gaan en dan is dat iig ook weer mooi geweest. Overigens jammer dat er geen pvp weapon cosmetics zijn... alleen maar een eenvoudig pakkie... ;) haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hoe werkt het precies met die nieuwe shit? Is me niet duidelijk na het inloggen

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pstalman
Ricmaniac schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 22:46:
Hoe werkt het precies met die nieuwe shit? Is me niet duidelijk na het inloggen
je moet een sigil craften en dan kun je die starten en gaan :)
Paar keer zonder Shako met ball sorc gedaan maar haalde 1x net tot de helft, met Shako tot lvl 6 gekomen. Morgen weer verder.

En 6x glyph21 nu door die dikke glyph xp daar :D

[ Voor 6% gewijzigd door pstalman op 05-12-2023 22:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pstalman schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 22:49:
[...]

je moet een sigil craften en dan kun je die starten en gaan :)
Paar keer zonder Shako met ball sorc gedaan maar haalde 1x net tot de helft, met Shako tot lvl 6 gekomen. Morgen weer verder.

En 6x glyph21 nu door die dikke glyph xp daar :D
Wow... kan toch niet zo zijn dat 1 zo een uber unique zo een groot verschil maakt? Damn... het is nu bijna verplicht om ze te blijven farmen wil je een kans maken binnen dat Zir verhaal...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
Wil je snel je glyph levelen dan is het beste om tier1 te herhalen. Ik wandel door 1 en 2 heen. Maar je bent wel erg afhankelijk van de affixen van de bosses aan t eind.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Luxurydiver
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 01-10 11:49
Gisteren alleen en later samen met een clan buddy wat nieuwe Abbatoir of Zir End game dungeons gedaan. Ik ben tot level 7 gekomen (lvl 157 monsters). Toen werd ik plots geoneshot. De nieuwe glyph op mijn paragon board geplaatst en 64% rauwe dmg daardoor gekregen. Het levellen van deze glyph gaat naar mijn mening veel te langzaam. Na 9 runs is hij nog geneens lvl 3. Per run moet je ongeveer 5-6min rekenen als je een goede build hebt en dit op een Dung lvl dat je nog lekker snel kan clearen.
Wat betekent dit om de glyph te levellen naar de befaamde 50, waardoor de radius toeneemt? Wel volgens de calculaties van sommige streamers moeten we 13 dagen lang 24 uur per dag gaan grinden! en dat is dan alleen tot lvl 50. Om die lvl 200 van de glyph te bereiken dat kost je een half mensenleven.
Kortom heel weinig mensen gaan het in de komende maand uberhaupt redden om de glyph tot lvl 50 te lvlen en het is nog maar afwachten of de dmg boost je dan tot de hogere lvl dungeons kan brengen.
We hebben het nog niet gehad over de Dungeon rewards. de items die droppen zijn allemaal ilvl 900 of hoger, maar de stats zijn nog steeds random alsook de aspects van de legendaries. De rewards hadden ze echt moeten verbeteren met legendary max aspects drops, lvl 925 items met goede stat rolls, etc. dan is er tenminste een reward om die grind aan te gaan. Nu is het voor mijn gevoel nutteloos. Mijn conclusie is dat ik soms een avond voor de gezelligheid maar ga mee doen met de clan, maar voel echt totaal geen push of reward om die glyph snel naar 50 te pushen.

Apple, AP, Porsche, Rolex & Panerai

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En ik ga er niet eens aan beginnen. :)

En... stiekem denk ik ook het pvp verhaal te staken nu ik weet way die nieuwe glyph op andere spelers kan betekenen... maaaar dat zie ik later wel. Eerst nog de twee laatste cosmetics los peuteren bij de vendor. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Oh joh... geinig... net de Bone-Caged Barding mogen looten. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alekz87
Luxurydiver schreef op woensdag 6 december 2023 @ 06:30:
Gisteren alleen en later samen met een clan buddy wat nieuwe Abbatoir of Zir End game dungeons gedaan. Ik ben tot level 7 gekomen (lvl 157 monsters). Toen werd ik plots geoneshot. De nieuwe glyph op mijn paragon board geplaatst en 64% rauwe dmg daardoor gekregen. Het levellen van deze glyph gaat naar mijn mening veel te langzaam. Na 9 runs is hij nog geneens lvl 3. Per run moet je ongeveer 5-6min rekenen als je een goede build hebt en dit op een Dung lvl dat je nog lekker snel kan clearen.
Wat betekent dit om de glyph te levellen naar de befaamde 50, waardoor de radius toeneemt? Wel volgens de calculaties van sommige streamers moeten we 13 dagen lang 24 uur per dag gaan grinden! en dat is dan alleen tot lvl 50. Om die lvl 200 van de glyph te bereiken dat kost je een half mensenleven.
Kortom heel weinig mensen gaan het in de komende maand uberhaupt redden om de glyph tot lvl 50 te lvlen en het is nog maar afwachten of de dmg boost je dan tot de hogere lvl dungeons kan brengen.
We hebben het nog niet gehad over de Dungeon rewards. de items die droppen zijn allemaal ilvl 900 of hoger, maar de stats zijn nog steeds random alsook de aspects van de legendaries. De rewards hadden ze echt moeten verbeteren met legendary max aspects drops, lvl 925 items met goede stat rolls, etc. dan is er tenminste een reward om die grind aan te gaan. Nu is het voor mijn gevoel nutteloos. Mijn conclusie is dat ik soms een avond voor de gezelligheid maar ga mee doen met de clan, maar voel echt totaal geen push of reward om die glyph snel naar 50 te pushen.
Ja het is idd niet haalbaar om deze glyph te levelen tot überhaupt in de buurt van Max. Zeker gezien het feit dat dit seizoen nog maar een 6 -7 weken duurt ofzo. Snap niet dat blizz dit zo erin stopt. Glyph is level 2. Damage increase is al wel direct enorm. Geen idee hoe ver ik kom. Zit gear wise zo goed als aan m’n max. Alleen Uber uniques zijn wellicht beter.

Ook de bug dat iedereen 2 levels zakte in glyph levels was echt sneu. Op PC al wel gefixt. Console niet. Snap niet dat zoiets er door komt. Dit test je toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
Alekz87 schreef op woensdag 6 december 2023 @ 08:44:
[...]

Ja het is idd niet haalbaar om deze glyph te levelen tot überhaupt in de buurt van Max. Zeker gezien het feit dat dit seizoen nog maar een 6 -7 weken duurt ofzo. Snap niet dat blizz dit zo erin stopt. Glyph is level 2. Damage increase is al wel direct enorm. Geen idee hoe ver ik kom. Zit gear wise zo goed als aan m’n max. Alleen Uber uniques zijn wellicht beter.

Ook de bug dat iedereen 2 levels zakte in glyph levels was echt sneu. Op PC al wel gefixt. Console niet. Snap niet dat zoiets er door komt. Dit test je toch?
krijg ik die xp terug dan, want ik heb de glyphs nadat ze ineens lager waren geupped... 8)7
RustStorm schreef op woensdag 6 december 2023 @ 06:20:
[...]

Wow... kan toch niet zo zijn dat 1 zo een uber unique zo een groot verschil maakt? Damn... het is nu bijna verplicht om ze te blijven farmen wil je een kans maken binnen dat Zir verhaal...
het maakte mij wij wel dat verschil, op hetzelfde moment zag ik ook iemand in Trade chat melden, dat tier1 zonder SHako onmogelijk was. Dus ben niet de enige die zo denkt :D

[ Voor 24% gewijzigd door pstalman op 06-12-2023 09:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik merk wel dat ik het jammer en teleurstellend begin te vinden hoe Blizzard nieuwe dingen implementeert. Heb echt het idee dat ze er niet op de (lees: mijn... ;)) juiste manier over nadenken.... en het maar implementeren om iets te geven aan spelers...ofzo...

Geen idee... maargoed. Kan me er gelukkig wel bij neerleggen. Het houdt me op geen enkele manier meer in de ban of greep als vroegah... ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:38

JSchut

.....

Poops_McGhee schreef op dinsdag 5 december 2023 @ 20:03:
De Zir dungeon geprobeerd, word ik ge-1-shot door een Marksman buiten beeld. Meteen klaar mee. Ik heb een broertje dood aan dingen waar je niet op kunt anticiperen.

Terug naar BG3 en andere games.
Exact de zelfde ervaring hier.
Ingelogd -> Glyph gemaakt -> Dungeon in -> Zie nog geen rode puntjes -> Poef dood -> Close Diablo -> Start Lords of the Fallen.

;w Tot seizoen 3 :)

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Carthrax
Het zal de leeftijd zijn maar ik krijg die Uber Lilith niet plat. Fase 1 kom ik meestal wel door maar fase 2 is ellende. Ik zie de helft van de tijd de strepen op de vloer niet en als ik ze zie is het te laat :P

Ook in fase 2 zie je op youtube iedereen gewoon achter haar staan als zij haar swipe doet om het platform in stukken te delen doe ik dat dan poef instagib.

Even een tripje naar de opticien geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
pstalman schreef op woensdag 6 december 2023 @ 09:34:
[...]

krijg ik die xp terug dan, want ik heb de glyphs nadat ze ineens lager waren geupped... 8)7

[...]

het maakte mij wij wel dat verschil, op hetzelfde moment zag ik ook iemand in Trade chat melden, dat tier1 zonder SHako onmogelijk was. Dus ben niet de enige die zo denkt :D
Hangt van je class af misschien? Als Necro geen Ubers nodig. Gewoon de juiste gear en stats en je board aanpassen. Als je alle guides volgt die geüpdatet zijn voor AoZ moet t lukken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dyrc
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
huppakee level 100 hardcore BL sorc afgeschreven in AoZ. Geen idee waar de burst dmg vandaag kwam, maar fair warning voor iedereen :)

t100 en echo of lilith waren makkie met deze sorc, en mn defenses waren redelijk goed te noemen met 70% res all, 13.8k armor en 12.5k.hp
(ik verwacht ergens een balance patch, ik ben niet alleen met deze ervaring)

nu sucking it up en even een nieuwe bouwen, gelukkig nog een set godslayer, tibaults, rainment of infinite en een oculus in de stash.

im mezelf even scherp te houden heet de tweede sorc van t seizoen dumdum , dat krijg je ervan.
(vorig seizoen 5 necro's, dus de pijn valt nog mee op t moment)

[ Voor 14% gewijzigd door dyrc op 06-12-2023 11:17 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• schaapiej
Alekz87 schreef op woensdag 6 december 2023 @ 10:54:
[...]

Hangt van je class af misschien? Als Necro geen Ubers nodig. Gewoon de juiste gear en stats en je board aanpassen. Als je alle guides volgt die geüpdatet zijn voor AoZ moet t lukken
Zonder armoury is het gewoon gruwelijk irritant om voor verschillende dingen in de game een build te maken. Speedfarmen, NM100, Lilith, Duriel en nu Abotoir of Zir. Eigenlijk vraagt het om verschillende builds maar je zit onderhand langer in je menu te klooien dan fatsoenlijk te spelen. Snap dan ook echt niet dat ze het armoury systeem van D3 niet bij launch hebben geïmplementeerd.

Achja, kerstevent nog maar even bekijken volgende week en daarna lekker even de ijskast in tot season 3 begint. Uiteraard wel positief dat ze met nieuwe dingen komen en aan de game werken! :)

<GoT>NightStalker

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alekz87
schaapiej schreef op woensdag 6 december 2023 @ 11:17:
[...]

Zonder armoury is het gewoon gruwelijk irritant om voor verschillende dingen in de game een build te maken. Speedfarmen, NM100, Lilith, Duriel en nu Abotoir of Zir. Eigenlijk vraagt het om verschillende builds maar je zit onderhand langer in je menu te klooien dan fatsoenlijk te spelen. Snap dan ook echt niet dat ze het armoury systeem van D3 niet bij launch hebben geïmplementeerd.

Achja, kerstevent nog maar even bekijken volgende week en daarna lekker even de ijskast in tot season 3 begint. Uiteraard wel positief dat ze met nieuwe dingen komen en aan de game werken! :)
Ja je wordt wel verplicht op helm/chest/pants/amulet wat %armor en armor reduction de stacken. Ook disobidience is zowat een must. M’n necro heeft veel barrier dus overleef daardoor ook veel. Echt alleen Lillith vraagt om een andere build. Tenzij je zoveel dmg doet, dan maakt ook dat geen reet meer uit.

Vind het ook jammer dat ik niet even kan wisselen van infiminist naar bone spear. Moet dan alles weer omgooien. En dat is idd niet haalbaar. Kan dan beter een nieuwe necro beginnen.

Maar net als velen. Rustig ff dit spelen en na t weekend krijg ik spiderman 2 binnen. Dan die ff lekker doen. Moet wel leuk blijven ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Alekz87 op 06-12-2023 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
dyrc schreef op woensdag 6 december 2023 @ 11:15:
huppakee level 100 hardcore BL sorc afgeschreven in AoZ. Geen idee waar de burst dmg vandaag kwam, maar fair warning voor iedereen :)

t100 en echo of lilith waren makkie met deze sorc, en mn defenses waren redelijk goed te noemen met 70% res all, 13.8k armor en 12.5k.hp
(ik verwacht ergens een balance patch, ik ben niet alleen met deze ervaring)

nu sucking it up en even een nieuwe bouwen, gelukkig nog een set godslayer, tibaults, rainment of infinite en een oculus in de stash.

im mezelf even scherp te houden heet de tweede sorc van t seizoen dumdum , dat krijg je ervan.
(vorig seizoen 5 necro's, dus de pijn valt nog mee op t moment)
Ik zou AOZ als HC niet aandurven. Zeker niet in dit beginstadium. Glyph level was bugged. Dus je verliest als je pech hebt daar ook een hoop. Is mij t risico niet waard.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Even offtopic

Omg... een UT term!!! Good old times op een 56k6 verbinding... lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dyrc
  • Niet online
Alekz87 schreef op woensdag 6 december 2023 @ 11:41:
[...]

Ik zou AOZ als HC niet aandurven. Zeker niet in dit beginstadium. Glyph level was bugged. Dus je verliest als je pech hebt daar ook een hoop. Is mij t risico niet waard.
Na een ochtend nadenken trek ik (ook) de conclusie dat mn paragon board omgedonderd is, ik had alle 8 de glyphs in use op lvl 15 pre-patch. als die allemaal een level omlaag vallen dan houd ik weinig over van mn build...

slecht gedrag aangeleerd dit seizoen door de (te sterke) BL sorc, ik had een potion up maarja wie kijkt er nou naar z'n buffs.... ik heb mn 2sec to chicken out ook niet gebruikt.

HC is 'just a state of mind': it is not about IF you die, but WHEN.
Nothing of value was lost, de rit was leuk de afgelopen weken, en eind januari gaat de boel toch op de schroothoop :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alekz87
dyrc schreef op woensdag 6 december 2023 @ 12:51:
[...]

Na een ochtend nadenken trek ik (ook) de conclusie dat mn paragon board omgedonderd is, ik had alle 8 de glyphs in use op lvl 15 pre-patch. als die allemaal een level omlaag vallen dan houd ik weinig over van mn build...

slecht gedrag aangeleerd dit seizoen door de (te sterke) BL sorc, ik had een potion up maarja wie kijkt er nou naar z'n buffs.... ik heb mn 2sec to chicken out ook niet gebruikt.

HC is 'just a state of mind': it is not about IF you die, but WHEN.
Nothing of value was lost, de rit was leuk de afgelopen weken, en eind januari gaat de boel toch op de schroothoop :)
Ik had meer verwacht van AoZ. Wilde net ff spelen maar gewoon geen zin. Was afgelopen 2 weken bezig m’n char klaar te maken ervoor. Dat is die ook. Maar t valt helaas tegen helaas hoeveel fun ik eruit haal

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Alekz87 schreef op woensdag 6 december 2023 @ 15:00:
[...]

Ik had meer verwacht van AoZ. Wilde net ff spelen maar gewoon geen zin. Was afgelopen 2 weken bezig m’n char klaar te maken ervoor. Dat is die ook. Maar t valt helaas tegen helaas hoeveel fun ik eruit haal
Ik waardeer dat Blizz dingen blijft toevoegen, ook mid season, maar ik zit in hetzelfde schuitje. Alles wat ik in s2 wilde doen is gedaan en ik kan me er niet meer toe zetten om nog meer te doen in de game. S2 is gewoon done and dusted, wat mij betreft.
Dat ligt meer aan mij dan aan de game, hoor.
Het is nog een paar weken tot s3 van start gaat, dus het wachten op iets nieuws valt wel mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTLCrazy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01-10 15:34

TTLCrazy

Listen to Frankie

Poops_McGhee schreef op woensdag 6 december 2023 @ 16:57:
[...]

[...]
Het is nog een paar weken tot s3 van start gaat, dus het wachten op iets nieuws valt wel mee.
Seizoen 3 begint 23 Januari, dus nog 6 weken, dat is echt nog wel even :)

Maar ik zit ik hetzelfde schuitje, ik wil nog de battle pass helemaal afmaken en dat is het dan wel. Moet nog een nm dungeon 90 en hunter rep volmaken. Lilith geloof ik wel...

just imagine: war breaks out and nobody turns up... SPECS - Ajaxied

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TTLCrazy schreef op woensdag 6 december 2023 @ 18:28:
[...]

Seizoen 3 begint 23 Januari, dus nog 6 weken, dat is echt nog wel even :)

Maar ik zit ik hetzelfde schuitje, ik wil nog de battle pass helemaal afmaken en dat is het dan wel. Moet nog een nm dungeon 90 en hunter rep volmaken. Lilith geloof ik wel...
6 weken valt wel mee, vind ik. Meer tijd om andere games te spelen en dan weer lekker met D4 verder. :D

Prima balans!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• internaut
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15:53
Carthrax schreef op woensdag 6 december 2023 @ 10:44:
Het zal de leeftijd zijn maar ik krijg die Uber Lilith niet plat. Fase 1 kom ik meestal wel door maar fase 2 is ellende. Ik zie de helft van de tijd de strepen op de vloer niet en als ik ze zie is het te laat :P

Ook in fase 2 zie je op youtube iedereen gewoon achter haar staan als zij haar swipe doet om het platform in stukken te delen doe ik dat dan poef instagib.

Even een tripje naar de opticien geloof ik.
Fase 2 is niet zo moeilijk.
In het begin sta je centraal om zoveel mogelijk damage te doen en dan ga je kijken wanneer er en stuk grond wegvalr en dan ga je herpositioneren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leoavoro
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 02-03 12:28
pstalman schreef op woensdag 6 december 2023 @ 09:34:
[...]

Helaas niet. Was op PC al binnen paar uur verholpen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DennisCle
Dankzij @pstalman eindelijk mijn Lidless Wall kunnen bemachtigen op run 7 van gisteravond.

Daarna nog ff snel de AOZ ingedoken. Eerste twee keer ging ik heel stom dood omdat ik uit Blood Mist kwam net als die lunatics zichzelf opbliezen. Dus dat was net qua timing onfortuinlijk. Daarna lvl1 en 2 direct gehaald en mijn glyphs naar 15 gebracht voor deze nieuwe spec. Kijken hoe ver ik kan komen. Heb niet heel veel gear die beter kan nog, met name ilvl kan nog iets beter, maar alleen chest, helm en gloves missen een goede 4e roll. Als ik niet met Black River zou willen spelen zou ik ook nog een wapen kunnen gebruiken, maar thats it. Dus dit nog even pushen en als ik tegen een plafond aanloop is het mooi geweest dit seizoen

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Carthrax
Ding dong the witch is dead! Lilith eindelijk verslagen dus nu kan ik ook een kijkje nemen in AoZ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
DennisCle schreef op donderdag 7 december 2023 @ 07:14:
Dankzij @pstalman eindelijk mijn Lidless Wall kunnen bemachtigen op run 7 van gisteravond.

Daarna nog ff snel de AOZ ingedoken. Eerste twee keer ging ik heel stom dood omdat ik uit Blood Mist kwam net als die lunatics zichzelf opbliezen. Dus dat was net qua timing onfortuinlijk. Daarna lvl1 en 2 direct gehaald en mijn glyphs naar 15 gebracht voor deze nieuwe spec. Kijken hoe ver ik kan komen. Heb niet heel veel gear die beter kan nog, met name ilvl kan nog iets beter, maar alleen chest, helm en gloves missen een goede 4e roll. Als ik niet met Black River zou willen spelen zou ik ook nog een wapen kunnen gebruiken, maar thats it. Dus dit nog even pushen en als ik tegen een plafond aanloop is het mooi geweest dit seizoen
Nice :)

Gister Tier 6 kunnen halen, paar keer bij boss op lvl 7 gekomen, maar door dead explosions 2x op rij neer.
Vind het wel goed zo...
Zag nog filmpje voorbij komen van Tier16 ofzo, Barb die gewoon in groep staat en gewoon 1 of 2 sec kan overleven :D

[ Voor 12% gewijzigd door pstalman op 07-12-2023 08:32 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Een paar weken verder, ik ben even benieuwd hoeveel mensen het seizoen nog spelen. Ik ben zelf niet zo ver gekomen, heb net level 30 of zo aangetikt, maar ik merk gewoon dat er weinig interessants is om de game nog te spelen, dus ik speel eigenlijk heel af en toe. Dan doe ik een paar public legion events en dat is het dan wel.
Ik weet niet hoe interessant de story is dit seizoen, ik heb die niet heel veel gespeeld, eigenlijk. Wat dat betreft heeft Diablo III mij beter weten te blijven boeien.

Ben ik trouwens de enige die set items mist? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
CH4OS schreef op donderdag 7 december 2023 @ 11:36:
Een paar weken verder, ik ben even benieuwd hoeveel mensen het seizoen nog spelen. Ik ben zelf niet zo ver gekomen, heb net level 30 of zo aangetikt, maar ik merk gewoon dat er weinig interessants is om de game nog te spelen, dus ik speel eigenlijk heel af en toe. Dan doe ik een paar public legion events en dat is het dan wel.
Ik weet niet hoe interessant de story is dit seizoen, ik heb die niet heel veel gespeeld, eigenlijk. Wat dat betreft heeft Diablo III mij beter weten te blijven boeien.

Ben ik trouwens de enige die set items mist? :)
Ik speel nog steeds. Level 100 en bezig met AoZ. Heb alles verder gehaald/uitgespeeld. Ubers farmen vind ik niet leuk, dus sla dat over. Het verhaal is niet zo boeiend. Beetje als je koopt modern warfare ook niet voor de single player zeg maar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buizerd__NL
Wat is jullie defense wanneer jullie in AoZ gaan? Want ik zit nog bij NM level 52, maar ik weet niet zo goed of het mogelijk is om AoZ te doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JimMorrison
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 04-08 10:07
Ja is al een tijdje bekend maar zou nu gepatched zijn?

Er is blijkbaar ook een progression exploit die de ronde doet, iets met een hydra sorc, Rob heeft dit getoond op z'n stream volgens wat ik las.

Blizz moet toch echt wel wat beter gaan testen vooraleer ze dingen launchen, bet begint wat pijnlijk te worden...
(ben nochtans een die-hard Diablofan, maar het aantal issues met D4 begint aardig op te lopen)

http://eu.battle.net/d3/en/profile/JimMorrison-1307/hero/55432456

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• schaapiej
Buizerd__NL schreef op donderdag 7 december 2023 @ 11:43:
Wat is jullie defense wanneer jullie in AoZ gaan? Want ik zit nog bij NM level 52, maar ik weet niet zo goed of het mogelijk is om AoZ te doen.
Voorlopig lekker bij wegblijven! Zag op Reddit een post met een twitter screenshot dat de devs vandaag met info over een hotfix komen. Je wordt door van alles en nog wat oneshot op tier 1 van AoZ. Zeker de bosses zijn achterlijk. Ik, en meerdere met mij, was al dood voordat ik ze überhaupt kon zien :p ben daarna ook direct gestopt...

En laten we het vooral niet over de kans hebben dat je zo'n boog tegenkomt die je vanaf 3 schermen verderop schiet :+

<GoT>NightStalker

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alekz87
Het is moeilijker dan NM level 100. Dus als je die niet lukt makkelijk, dan zou ik er niet eens aan beginnen nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linke-soep
schaapiej schreef op donderdag 7 december 2023 @ 13:12:
[...]

Voorlopig lekker bij wegblijven! Zag op Reddit een post met een twitter screenshot dat de devs vandaag met info over een hotfix komen. Je wordt door van alles en nog wat oneshot op tier 1 van AoZ. Zeker de bosses zijn achterlijk. Ik, en meerdere met mij, was al dood voordat ik ze überhaupt kon zien :p ben daarna ook direct gestopt...

En laten we het vooral niet over de kans hebben dat je zo'n boog tegenkomt die je vanaf 3 schermen verderop schiet :+
Ik vermoed dat ik dat dit seizoen niet ga halen, ik speel hardcore een ben net een paar dagen 60+
Ik meen dat je toch in de buurt van level 80 moet zijn met alle skill points een goede geest om dat op nm te kunnen als ik dit zo lees.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
Linke-soep schreef op donderdag 7 december 2023 @ 13:19:
[...]

Ik vermoed dat ik dat dit seizoen niet ga halen, ik speel hardcore een ben net een paar dagen 60+
Ik meen dat je toch in de buurt van level 80 moet zijn met alle skill points een goede geest om dat op nm te kunnen als ik dit zo lees.
AoZ is voor level 100 en zo goed als de beste gear hebt verzameld voor je character. Alleen de Uber uniques gaan je dan nog verder helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buizerd__NL
Alekz87 schreef op donderdag 7 december 2023 @ 13:16:
[...]

Het is moeilijker dan NM level 100. Dus als je die niet lukt makkelijk, dan zou ik er niet eens aan beginnen nog.
Misschien een sprong maken naar NM 90+ en kijken hoe dat dan gaat, aangezien ik wel al top gegeared ben voor NM.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alekz87
Buizerd__NL schreef op donderdag 7 december 2023 @ 13:27:
[...]

Misschien een sprong maken naar NM 90+ en kijken hoe dat dan gaat, aangezien ik wel al top gegeared ben voor NM.
Herkenbaar ik onderschatte mezelf ook. Op een gegeven moment met de juiste gear maar ook de juist NM sigils met een beetje okay affixes gaat het makkelijker dan je eerst denkt. En op non hardcore heb je 0 risico.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dyrc
  • Niet online
keertje checken als je softcore speelt, behalve de materialcost (en je tijd) kost t je niks.
mijn HC ervaring kan je een pagina terug lezen, oaz pre-patch op eigen risico ;) (70% res, 13.8k armor met pot, 12.5k hp, got oneshotted)

als je op nm52 zit dan "gonna have a bad time", t100 op 'gewone clear speed' kunnen runnen is wel de ondergrens voor aoz

[ Voor 17% gewijzigd door dyrc op 07-12-2023 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23:37

The Legend

*Plop*

Met m’n sorc kom ik NM95 redelijk makkelijk door, maar AoZ level 1 nog niet eens bij benadering 8)7

Ik ben toch malle pietje niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nahkriin
Net tier 9 gehaald op AoZ met mn ''normale'' build
Nu toch echt wat meer defence nodig, terug naar de tekentafel :)
Pagina: 1 ... 157 ... 214 Laatste