Acties:
  • +1 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 09:35
Nahkriin schreef op donderdag 7 december 2023 @ 21:27:
Net tier 9 gehaald op AoZ met mn ''normale'' build
Nu toch echt wat meer defence nodig, terug naar de tekentafel :)
https://us.forums.blizzar...-2-on-december-8th/142815
We will be scaling the earlier Abattoir of Zir tiers to be a bit easier for players who are onboarding into this new end game feature. We have seen players note that the difficulty ramp is pretty excessive even on the first tier for those who were able to complete Level 100 Nightmare Dungeons before. These changes will allow for more opportunities for players to experience the earlier tiers and grow as they progress through them. Players can expect that Tier 10 and beyond will be at the same difficulty as they were before the hotfix.
Vanavond kun je verder zonder iets aan te passen! :)

[ Voor 43% gewijzigd door schaapiej op 08-12-2023 07:16 ]

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Is er een max Tier ? Of gaat het oneindig door?

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JimMorrison
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 13:42
RustStorm schreef op vrijdag 8 december 2023 @ 07:27:
Is er een max Tier ? Of gaat het oneindig door?
Er zijn 25 Tiers in totaal.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/JimMorrison-1307/hero/55432456

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alekz87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13:15
Nahkriin schreef op donderdag 7 december 2023 @ 21:27:
Net tier 9 gehaald op AoZ met mn ''normale'' build
Nu toch echt wat meer defence nodig, terug naar de tekentafel :)
Denk dat er een punt komt dat defense niks meer uitmaakt aangezien alles een one shot is. Net als bij Uber lillith. Je moet ze gewoon sneller killen. Als ik die barbs zie met doombringer, grandfathers etc niet normaal!

Hotfix vandaag:

https://www.wowhead.com/d...al-abattoir-of-zir-336624

[ Voor 19% gewijzigd door Alekz87 op 08-12-2023 08:19 ]

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nahkriin
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 11:17
Maakt wel degelijk uit, heb 1 defence aspect erbij genomen en 2e run T10 gecleared :D
Alekz87 schreef op vrijdag 8 december 2023 @ 08:18:
[...]

Denk dat er een punt komt dat defense niks meer uitmaakt aangezien alles een one shot is. Net als bij Uber lillith. Je moet ze gewoon sneller killen. Als ik die barbs zie met doombringer, grandfathers etc niet normaal!

Hotfix vandaag:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14:22

JSchut

.....

Alekz87 schreef op vrijdag 8 december 2023 @ 08:18:
[...]

Hotfix vandaag:

We will be scaling the earlier Abattoir of Zir tiers to be a bit easier for players who are onboarding into this new end game feature. We have seen players note that the difficulty ramp is pretty excessive even on the first tier for those who were able to complete Level 100 Nightmare Dungeons before. These changes will allow for more opportunities for players to experience the earlier tiers and grow as they progress through them. Players can expect that Tier 10 and beyond will be at the same difficulty as they were before the hotfix.

Separately, we plan on reducing incoming damage by up to ~20% throughout all tiers of Abattoir of Zir.
Dan toch maar nog een keer proberen en kijken of ik niet weer off screen ge-oneshot word :D

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
Nahkriin schreef op vrijdag 8 december 2023 @ 09:22:
Maakt wel degelijk uit, heb 1 defence aspect erbij genomen en 2e run T10 gecleared :D

[...]
Ja ik kan natuurlijk je stats niet zien. Wat je sowieso moet hebben is je armorcap + 70% resist. En dan komen alle damage reduction stats om te hoek kijken en eventuele aspects.

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nahkriin
Alekz87 schreef op vrijdag 8 december 2023 @ 11:21:
[...]

Ja ik kan natuurlijk je stats niet zien. Wat je sowieso moet hebben is je armorcap + 70% resist. En dan komen alle damage reduction stats om te hoek kijken en eventuele aspects.
ja ik zit capped op alles dus wat dat betreft is het wel goed :)
Alleen ff farmen nog voor doombringer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nahkriin
Sigil power raakt wel laag, dus moet weer wat NMD farmen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 09:35
Game servers niet beschikbaar, hotfix nu aan t uitrollen?

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
Nahkriin schreef op vrijdag 8 december 2023 @ 12:09:
Sigil power raakt wel laag, dus moet weer wat NMD farmen.
Ja suf is dit idd. Bij een NM dungeon vind je soms 3-4 sigils per run. Wellicht niet de beste affixes, maar je kan iig verder. Bij AoZ wordt je afgestraft als je probeert verder te komen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jack_Mojo
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 11:25
Toch nog maar een keer dat event van Zir geprobeerd, word ik wederom ge-1-shot en nu is mijn poeder op. Ik vind dit echt een event van niks, heel makkelijk ‘content’ maken. Misschien leuk voor mensen met uber uniques maar dat grinden van Duriel kan ik na een keer of 20 ook niet meer opbrengen.

Nu leg ik Diablo definitief aan de kant. Kijk wel weer uit naar seizoen 3 hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CH4OS schreef op donderdag 7 december 2023 @ 11:36:

Ben ik trouwens de enige die set items mist? :)
Nope... je bent zeker niet de enige. Vond dat altijd te gek in D2. :)

Vanochtend laatste pvp cosmetics opgehaald. Ga ook verder op zoek naar pvp items... heb ik wat te doen... maarja... glyphs die dan bij pvp build horen ook nog levelen...

Getverdemme

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 04:58

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Ik denk dat ze set items bij een komend season gaan "introduceren", misschien na een Season waarin player count echt laag was...

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

TepelStreeltje schreef op zaterdag 9 december 2023 @ 11:59:
Ik denk dat ze set items bij een komend season gaan "introduceren", misschien na een Season waarin player count echt laag was...
Ik vrees het ook. Maar juist daarmee konden ze (bijvoorbeeld bij D3) de gameplay een bepaalde manier op sturen en verzamelde je maar wat graag de gear. :) Dat mis ik nu echt totaal in de game. De seasons alleen doen het niet echt voor me. Ook wel jammer dat de cube weg is, ook dat was iets wat Diablo juist Diablo maakte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

CH4OS schreef op zaterdag 9 december 2023 @ 12:01:
[...]
Ik vrees het ook. Maar juist daarmee konden ze (bijvoorbeeld bij D3) de gameplay een bepaalde manier op sturen en verzamelde je maar wat graag de gear. :) Dat mis ik nu echt totaal in de game. De seasons alleen doen het niet echt voor me. Ook wel jammer dat de cube weg is, ook dat was iets wat Diablo juist Diablo maakte.
Haha, de Cube komt weer paar seasons later, als player count weer lager wordt ;)

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaWizza
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Amn-El-Ith-Tir-Sol when? Runewords vond ik altijd tof.

SUZ-SWM80VA & ERSD-VM2D, 200L SWW, 5330Wp O 45°, 2870Wp W 45°, 820Wp Z 10°, Zendure 2400AC 8,64kWh thuisbatterij, Fresh-r on the wall compac WTW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

TepelStreeltje schreef op zaterdag 9 december 2023 @ 12:05:
Haha, de Cube komt weer paar seasons later, als player count weer lager wordt ;)
Denk het niet, daar is nu het systeem voor gekomen dat je legendary powers kunt extracten en op andere items kunt duwen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nahkriin
Ik vind het echt een top event, ik zit nu wel aan mn cap voor de gear die ik heb denk ik.
T15 gecleared met moeite en pylon op het einde haha... nu meer NMD farmen voor powder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linke-soep
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 01-10 23:51
Alekz87 schreef op donderdag 7 december 2023 @ 13:21:
[...]

AoZ is voor level 100 en zo goed als de beste gear hebt verzameld voor je character. Alleen de Uber uniques gaan je dan nog verder helpen.
Ja en het feit dat ik Hardcore speel, dan ben je toch voorzichtiger. Daarover gesproken, zijn er nog meer mensen die HC spelen? Mijn huidige clan heeft er maar weinig en als ik naar Steam kijk en de Achievement "True Perseverance" schijnt het om nog minder dan 1% te gaan.

Het is dan wel een beetje eenzaam...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaWizza
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Vd week op lvl 48 mn sorc verloren.
Ik heb geen zin om in mn eentje opnieuw te beginnen, traumas!

Mocht iemand een nieuwe willen starten wil ik best mee meppen.

SUZ-SWM80VA & ERSD-VM2D, 200L SWW, 5330Wp O 45°, 2870Wp W 45°, 820Wp Z 10°, Zendure 2400AC 8,64kWh thuisbatterij, Fresh-r on the wall compac WTW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linke-soep
DaWizza schreef op zaterdag 9 december 2023 @ 15:41:
Vd week op lvl 48 mn sorc verloren.
Ik heb geen zin om in mn eentje opnieuw te beginnen, traumas!

Mocht iemand een nieuwe willen starten wil ik best mee meppen.
Als in mijn clan de HC characters online zijn willen ze altijd helpen met boosten, dan ben je met een uurtje of zo level50+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lolgast
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 18:42
Linke-soep schreef op zaterdag 9 december 2023 @ 15:00:
[...]

Ja en het feit dat ik Hardcore speel, dan ben je toch voorzichtiger. Daarover gesproken, zijn er nog meer mensen die HC spelen? Mijn huidige clan heeft er maar weinig en als ik naar Steam kijk en de Achievement "True Perseverance" schijnt het om nog minder dan 1% te gaan.

Het is dan wel een beetje eenzaam...
Ik speel HC. Dit seizoen een level 100 Druid en een 72 Barbarian tot nu toe. Ik ben nog niet aan AoZ begonnen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linke-soep
lolgast schreef op zaterdag 9 december 2023 @ 16:07:
[...]

Ik speel HC. Dit seizoen een level 100 Druid en een 72 Barbarian tot nu toe. Ik ben nog niet aan AoZ begonnen :+
Zo'n idee had ik al, voor HC is dat waarschijnlijk ook niet te doen tot einde seizoen

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Vanavond maar weer 1 duriel run doen. Haha fingers crossed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
Ok. Poosje aan het spelen, als in ; paar weken. Vandaag campaign afgemaakt, was wel abrupt einde omdat het na het doden van Lilith eerst doorging. Ben lvl 46 barb. Ik vind dat grappig spelen voor nu.
Heb tot nu toe bijna niks gekocht (2 elixers gemaakt en daar dus de kosten voor kwijt). Heb 1 unique item, kwam vandaag in een of ander event terect waar ook andere spelers bij betrokken waren. Geen idee wat de bedoeling was, maar het is Diablo, dus wat hacken gedaan en achter de partyleader aangehobbelt.

Aankomende dagen eens kijken wat er nog uit te vreten is, behalve dan al die side quest (waarvan ik bang ben dat ze random worden gemaakt dus oneindig zijn).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Events (gele cirkel op de minimap) zijn oneindig.
De quests (de blauwe uitroepentekens) zijn er X per area van. Zie je ook op de map staan.

Ik zou je aanraden alle Lilith shrines te pakken en alle gebieden te scouten. Ook de voortgang hiervan zie je op de map. Deze progress blijf je houden, op alle characters en ook op nieuwe, ook in toekomstige seasons!

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • +1 Henk 'm!
RustStorm schreef op zaterdag 9 december 2023 @ 17:29:
Vanavond maar weer 1 duriel run doen. Haha fingers crossed.
Ik heb vandaag ingelogd, voorts 5 minuten naar het scherm gestaard en bedacht dat alles wat ik nog zou kunnen doen, teveel op werk lijkt. Dat doen we doordeweeks en nu is het weekend, dus geen zin in werk.

BG3 ook om die reden even overgeslagen en lekker ontspannend races in GT7 gereden. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 17:41
Ik heb diablo op steam, echter heb ik geen trade chat.
Bij opties staat de trade chat gewoon aan...

Een maat van heeft wel gewoon een trade chat...

Iemand enig idee?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Poops_McGhee schreef op zaterdag 9 december 2023 @ 22:54:
[...]

Ik heb vandaag ingelogd, voorts 5 minuten naar het scherm gestaard en bedacht dat alles wat ik nog zou kunnen doen, teveel op werk lijkt. Dat doen we doordeweeks en nu is het weekend, dus geen zin in werk.

BG3 ook om die reden even overgeslagen en lekker ontspannend races in GT7 gereden. :D
Eerlijk is eerlijk... ik heb het enorm.breinloos zitten doen met uiteindelijk een :damn dit was zonde van m'n tijd gevoel... 3 kills kunnen maken... nu is het wel echt mooi geweest.

Enige wat ik nog ga doen is wat meer pvp gear verzamelen en zien of het beetje werkt zodra ik het heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nahkriin
Tier 16 wil niet lukken nog :(
Heb nog 40 duriel runs gedaan voor doombringer maar niks :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
TepelStreeltje schreef op zaterdag 9 december 2023 @ 19:55:
Events (gele cirkel op de minimap) zijn oneindig.
De quests (de blauwe uitroepentekens) zijn er X per area van. Zie je ook op de map staan.

Ik zou je aanraden alle Lilith shrines te pakken en alle gebieden te scouten. Ook de voortgang hiervan zie je op de map. Deze progress blijf je houden, op alle characters en ook op nieuwe, ook in toekomstige seasons!
Gaat mij idd om de blauwe, ben blij dat daar een einde aan komt.
Die shrines ben ik idd naar op zoek.

Is upgraden, zolang je maar 1 uniek item hebt, aan te raden? Zoals gezged, ben lvl 46 en red het nog tot nu toe. Paar keer dood, maar dat is dan omdat ik niet op mijn health lette terwijl ik wel 8 potions heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-10 08:26
AoZ is wel saai als je niet verder komt omdat je te weinig dmg doet. Door al die uniq pants/armor heb ik dus geen goeie leg bewaard. Misschien toch maar eens op HC wat aanpassen en daar AoZ testen, volgens mij (op shako na wat volgens builds niet eens nodig is?) heb ik daar de juiste itemstats

Kan 11 of 12 openen en glyph is ook iets rond 12 of 13 en farm op 8

[ Voor 9% gewijzigd door pstalman op 11-12-2023 09:07 ]

https://d4armory.io/Player/803500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
pstalman schreef op maandag 11 december 2023 @ 09:06:
AoZ is wel saai als je niet verder komt omdat je te weinig dmg doet. Door al die uniq pants/armor heb ik dus geen goeie leg bewaard. Misschien toch maar eens op HC wat aanpassen en daar AoZ testen, volgens mij (op shako na wat volgens builds niet eens nodig is?) heb ik daar de juiste itemstats

Kan 11 of 12 openen en glyph is ook iets rond 12 of 13 en farm op 8
Het einde ga je sowieso niet halen. Ik volg wat streamers die hebben de glyph op 60 en 3 Uber uniques en komen dan net aan 24. Naar 25 schijnt dat mobs 6 miljard hp hebben. Dus je glyph zal dan zo hoog moeten zijn dat t zelfs voor mensen die dag en nacht gamen een uitdaging is.

Ook moet je HOTA barb of BL sorc zijn wil je echt ver komen.

Ik vind er helaas ook weinig aan op dit moment. Als je nou wat meer loot kreeg van 925 minimaal, dan kon je op dat gebied nog verbeteren. Maar ook dat valt vies tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChUcKiE
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 14:50

ChUcKiE

Dus........

Ik zit momenteel op een punt dat ik niet weet wat het beste is om te doen. Ik ben maar een zeer casual speler, zit nu op level 70 S2, speel HotA Barb, zeker nog niet optimaal gegeared:
- Renown bonus volmaken, ik moet er nog 4 op het laatste niveau krijgen ( lilith shrines, waypoints / area's, Strongholds heb ik allemaal).
- Glyph upgraden, dus NM Dungeons?
- ToW runs?
- World bosses meedoen als ze er zijn? Zijn kortdurend, maar moeten net spawnen als ik bezig ben.
- World events, die lijken me zo lang te duren en leveren bar weinig op?
- Side quests, eventueel tbv Renown bonus
- Inzetten op upgraden gear dmv Vampiric powers items rerollen, specs rerollen, upgraden?
- Helltides/Season ding?
- Items harvesten voor boss runs (hoofd/bot/ei etc.)?

Er is gewoon zoveel te doen op verschillende vlakken en helaas heb ik maar weinig speeltijd, maar zou graag wel vooruit willen :)

[ Voor 8% gewijzigd door ChUcKiE op 11-12-2023 13:48 ]

http://eu.battle.net/d3/en/profile/ChUcKiE-1330/hero/807720

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nahkriin
Alekz87 schreef op maandag 11 december 2023 @ 11:23:
[...]

Het einde ga je sowieso niet halen. Ik volg wat streamers die hebben de glyph op 60 en 3 Uber uniques en komen dan net aan 24. Naar 25 schijnt dat mobs 6 miljard hp hebben. Dus je glyph zal dan zo hoog moeten zijn dat t zelfs voor mensen die dag en nacht gamen een uitdaging is.

Ik vind er helaas ook weinig aan op dit moment. Als je nou wat meer loot kreeg van 925 minimaal, dan kon je op dat gebied nog verbeteren. Maar ook dat valt vies tegen.
Welke tier doe je dan?
Op tier 13/15 krijg ik 80% 925 items..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

ChUcKiE schreef op maandag 11 december 2023 @ 11:43:
Ik zit momenteel op een punt dat ik niet weet wat het beste is om te doen. Ik ben maar een zeer casual speler, zit nu op level 70 S2, speel HotA Barb, zeker nog niet optimaal gegeared:
- Renown bonus volmaken, ik moet er nog 4 op het laatste niveau krijgen
- Glyph upgraden, dus NM Dungeons?
- ToW runs?
- World bosses meedoen als ze er zijn? Zijn kortdurend, maar moeten net spawnen als ik bezig ben.
- World events, die lijken me zo lang te duren en leveren bar weinig op?
- Side quests, eventueel tbv Renown bonus
- Inzetten op upgraden gear dmv Vampiric powers items rerollen, specs rerollen, upgraden?

Er is gewoon zoveel te doen op verschillende vlakken en helaas heb ik maar weinig speeltijd, maar zou graag wel vooruit willen :)
ik zou je aanraden als eerste je renown op orde te maken (zodat je de paragon points hebt).
Doe als eerste de lilith shrines, die leveren ook bonussen op namelijk, naast renown.
Tussendoor de waypoints / area's ontdekken.
Daarna dungeons doen voor aspects en dan de quests (en dan alleen voldoende quests/dungeons om de laatste renowns te halen!) of de vampire quest line.

Tussendoor zeker de legions en worldbosses doen. Helltide zou ik nog even links laten liggen, in ieder geval totdat je dit alleen en vooral snel kan doen, zonder dood te gaan.

Glyphs upgraden kan je ook doen, maar dan moet je NM dungeons in, zou ff kijken of je wat runs met iemand mee kan lopen die hoge levels doet, dan is je glyph binnen no time op 15.

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
Nahkriin schreef op maandag 11 december 2023 @ 12:02:
[...]

Welke tier doe je dan?
Op tier 13/15 krijg ik 80% 925 items..
Als ik mij niet vergis droppen de mobs niks toch? Alleen de eindbaas (als je die haalt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
Alekz87 schreef op maandag 11 december 2023 @ 11:23:
[...]

ik heb een BL sorc, maar ik heb echt geen random 925 item nodig ik heb de juiste stats nodig.
En die mensen die glyphs op 50+ hebben, begonnen ook met lvl 1.

En men haalt 24 al met glyph onder 50. En zag een filmpje van BL sorc op t19 met lvl10 glyph, deze persoon gebruikte geen exploits maar ging met below 30% health de game in en bleef lekker zo injured dmg krijgen.

En die 20+ farmers zijn zijn barbs met shako/doom/GF en gebruiken allerlei "cheats" (lees als exploits) om maar dmg te doen. En die 6 miljard, volgens mij is het eerder 60miljard of meer.

En kleine klacht: Snap niet dat iets wat het moeilijkst ingame is, geen Ubers standaard laat droppen.
Alekz87 schreef op maandag 11 december 2023 @ 14:39:
[...]

Als ik mij niet vergis droppen de mobs niks toch? Alleen de eindbaas (als je die haalt)
daarom zaterdag nog wat NMD100 gedaan, dat is nu nog easier dan het al was :D
Maar helaas max 2v/d3 stats goed, en ik moet nu echt 3vd/d4 goed hebben.

HC voltooid :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hDZmVLSqBokYNJ_lzYBLw-IxvJY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/FvYyZyjl6Ykq95vDAqsWknqP.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 29% gewijzigd door pstalman op 11-12-2023 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nahkriin
Alekz87 schreef op maandag 11 december 2023 @ 14:39:
[...]

ja de final boss odd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nahkriin
vanavond maar eens die WW HotA hybrid maken kijken of ik over de 16 kan pushe.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alekz87
pstalman schreef op maandag 11 december 2023 @ 15:13:
[...]

ik heb een BL sorc, maar ik heb echt geen random 925 item nodig ik heb de juiste stats nodig.
En die mensen die glyphs op 50+ hebben, begonnen ook met lvl 1.

En men haalt 24 al met glyph onder 50. En zag een filmpje van BL sorc op t19 met lvl10 glyph, deze persoon gebruikte geen exploits maar ging met below 30% health de game in en bleef lekker zo injured dmg krijgen.

En die 20+ farmers zijn zijn barbs met shako/doom/GF en gebruiken allerlei "cheats" (lees als exploits) om maar dmg te doen. En die 6 miljard, volgens mij is het eerder 60miljard of meer.

En kleine klacht: Snap niet dat iets wat het moeilijkst ingame is, geen Ubers standaard laat droppen.

[...]

daarom zaterdag nog wat NMD100 gedaan, dat is nu nog easier dan het al was :D
Maar helaas max 2v/d3 stats goed, en ik moet nu echt 3vd/d4 goed hebben.

HC voltooid :)
[Afbeelding]
BL sorc en HOtA barb zijn zo’n beetje de enige die voor alsnog echt ver komen. Als Druid kan je t wel vergeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Misschien dat er morgen weer wat te doen is met de Midwinter Blight (ondanks dat het nog 9 dagen duurt, eer de winter begint).

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Nou alleen de laatste chapter nog dan zijn we klaar met de season journal :P

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jack_Mojo
Poops_McGhee schreef op maandag 11 december 2023 @ 19:14:
Misschien dat er morgen weer wat te doen is met de Midwinter Blight (ondanks dat het nog 9 dagen duurt, eer de winter begint).
Rendieren, kerst puntmutsen en snoepkanonnen lijken me wel wat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alekz87
Ik merk dat ik wel beetje aan t einde van m’n “tax” zit dit seizoen. Heb AoZ afgewacht maar dat is voor de die hard hardcore gamer om te voltooien. Tier 10 gaat nog wel. Maar merk dat je om verder te komen alleen maar je glyph moet levelen. Die zorgt ervoor dat je uiteindelijk naar de 25 kan. Wat betreft gear kan ik alleen nog maar Ubers gebruiken.

Ik denk dat ik langzaam aan wat andere games ga spelen en season 3 weer terug kom. Benieuwd welke class dan de META wordt.

[ Voor 27% gewijzigd door Alekz87 op 12-12-2023 08:05 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pstalman
Gister, nadat helder werd dat ik op HC met Ball sorc ook AoZ aankan, al mijn HC glyps geupgrade naar 21 (waren 15) en de build geupdate voor de nieuwe glyph. Op einde vd eerste run (45min) 1x bij boss dat Cheat death potion nodig was, de rest viel reuze mee. Enige wat pijn doet nu zijn bepaalde posion attacks.

Mijn HC char loopt nog met sacred armor rond en heeft geen Ubers, moet dus toegeven dat Ubers niet nodig zijn.

[ Voor 9% gewijzigd door pstalman op 12-12-2023 08:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002

JSchut

.....

pstalman schreef op dinsdag 12 december 2023 @ 08:17:
Gister, nadat helder werd dat ik op HC met Ball sorc ook AoZ aankan, al mijn HC glyps geupgrade naar 21 (waren 15) en de build geupdate voor de nieuwe glyph. Op einde vd eerste run (45min) 1x bij boss dat Cheat death potion nodig was, de rest viel reuze mee. Enige wat pijn doet nu zijn bepaalde posion attacks.

Mijn HC char loopt nog met sacred armor rond en heeft geen Ubers, moet dus toegeven dat Ubers niet nodig zijn.
Toen het net uit was naar binnengelopen met m'n ball sroc en werd off screen geoneshot.

De gear zou het probleem niet moeten zijn denk ik.
https://d4armory.io/?acco...bc-11ee-8db6-9bf9e44fc685

Moet het nog een keer proberen maar heb niet genoeg mats om dat ding te maken.

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Als dit midwinter event te veel als werk gaat voelen... dan houd ik het wsn voor gezien. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
pstalman schreef op dinsdag 12 december 2023 @ 08:17:

Ball sorc en HOTA barb zijn uitzonderingen. Die slopen alles ;).

https://maxroll.gg/d4/tie...r-of-zir-builds-tier-list

[ Voor 4% gewijzigd door Alekz87 op 12-12-2023 09:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
JSchut schreef op dinsdag 12 december 2023 @ 09:36:
[...]

Toen het net uit was naar binnengelopen met m'n ball sroc en werd off screen geoneshot.

De gear zou het probleem niet moeten zijn denk ik.
https://d4armory.io/?acco...bc-11ee-8db6-9bf9e44fc685

Moet het nog een keer proberen maar heb niet genoeg mats om dat ding te maken.
ja, inmiddels is de dmg 20% lager en onder Tier 10 zijn er ook nog aanpassingen gedaan :D
En we zijn een week verder met kennis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nahkriin
Zijn er nog mensen die uber lillith nodig hebben voor de journey of achievement?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChUcKiE

ChUcKiE

Dus........

Nahkriin schreef op dinsdag 12 december 2023 @ 09:52:
Zijn er nog mensen die uber lillith nodig hebben voor de journey of achievement?
Ja ik, maar dat is nog 1 van vele achievements, maar ik zou best een keer mee willen kijken!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jack_Mojo
RustStorm schreef op dinsdag 12 december 2023 @ 09:44:
Als dit midwinter event te veel als werk gaat voelen... dan houd ik het wsn voor gezien. :)
Volgens mij is het gewoon een vampire gebied in een ander jasje voor wat cosmetics. Maar goed, ik ga vanavond ook wel even een kijkje nemen :)

De kans dat ik lang blijf hangen is klein, kom maar op met seizoen 3. :9

[ Voor 9% gewijzigd door Jack_Mojo op 12-12-2023 10:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nahkriin
ChUcKiE schreef op dinsdag 12 december 2023 @ 10:45:
[...]

Ja ik, maar dat is nog 1 van vele achievements, maar ik zou best een keer mee willen kijken!
Ik denk dat ik eens ga proberen mensen het achievement te geven, als dat nog werkt in duo's :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08:50

spaceboy

Op grote hoogte

Nahkriin schreef op dinsdag 12 december 2023 @ 12:23:
[...]

Ik denk dat ik eens ga proberen mensen het achievement te geven, als dat nog werkt in duo's :)
Ik heb ook wel interesse (maar wel in de eternal realm, ik kom niet tot 100 dit seizoen) :P

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
Ik wil best wel helpen voor die achievement op HC (op je eigen risico...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChUcKiE

ChUcKiE

Dus........

Nahkriin schreef op dinsdag 12 december 2023 @ 12:23:
[...]

Leuk, mag ik je toevoegen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nahkriin
ChUcKiE schreef op dinsdag 12 december 2023 @ 13:33:
[...]

Leuk, mag ik je toevoegen?
Ik heb je toegevoegd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nahkriin
spaceboy schreef op dinsdag 12 december 2023 @ 12:58:
[...]

Ik heb ook wel interesse (maar wel in de eternal realm, ik kom niet tot 100 dit seizoen) :P
helaas alleen op season :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
Jack_Mojo schreef op maandag 11 december 2023 @ 22:59:
[...]

Rendieren, kerst puntmutsen en snoepkanonnen lijken me wel wat.
Hoe laat begint dit dan en waar?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jack_Mojo

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RustStorm schreef op dinsdag 12 december 2023 @ 09:44:
Ligt wel aan de goodies die je kunt verzamelen. Beetje leuke goodies kan ik wel wat werk voor doen, maar als het direct door de plee kan, dan denk ik niet dat ik veel inspanning ga leveren. :D

Uiteraard ga ik wel even kijken. Ben wel nieuwsgierig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack_Mojo
Ik wil niet te negatief zijn want ik vermaak me eigenlijk meer dan prima met deze game, al honderden uren. Maar wat is dit nou weer voor een event? Een enorm lange grind in lege bestaande gebieden voor een aantal rugzakken?

Dit is nog erger dan Helltide farmen :o

Wel een goede zaak dat Blizzard content blijft toevoegen gedurende het seizoen, alleen mag daar dan wel ietsjes meer aandacht aan besteed worden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Jack_Mojo schreef op dinsdag 12 december 2023 @ 19:33:
Ik wil niet te negatief zijn want ik vermaak me eigenlijk meer dan prima met deze game, al honderden uren. Maar wat is dit nou weer voor een event? Een enorm lange grind in lege bestaande gebieden voor een aantal rugzakken?

Dit is nog erger dan Helltide farmen :o

Wel een goede zaak dat Blizzard content blijft toevoegen gedurende het seizoen, alleen mag daar dan wel ietsjes meer aandacht aan besteed worden.
Allemaal cosmetics. En inderdaad een mega grind om alles te verzamelen. Ik heb niet genoeg FOMO om alles te gaan grinden.

Ik vermaak me overigens ook prima met de game, mits ik wat te doen heb en dat is, na alles afgerond te hebben wat ik in de season wilde doen, niet meer het geval. Wil niet zeggen dat ik de game niks meer vind, want dat is zeker niet het geval.
Dit event gaat me ook niet terugtrekken naar de game. Ik wacht wel op season 3 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als je alle goodies minstens 1x wilt kunnen kopen, dan mag je 138.000 fragments gaan grinden, mits je geen Red Cloaks of Lost Heirlooms weet te looten.
Da's best een bergje fragments voor back trophies en wat wapen/mount cosmetics. Nu is het grinden niet moeilijk, maar neemt wel erg veel tijd in. Tijd die ik liever aan andere games besteed en straks de familie bezigheden met de feestdagen. We zullen zien hoever ik ga komen. :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Holy crap dit is saai

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oke... ik ben er uit. Ze spenderen meer tijd aan de cinematics en het promoten van een event... dan het event zelf. Ik vind het een enorm saai ding wat dus mijns inziens echt als een soort van fomo achtig verplichtingsverhaal voelt. En daar ga ik niet aan meedoen. Zucht, zo teleurstellend om te ervaren... ligt het aan de _manier_ van Blizzard... of ben ik een grumpy old dude geworden die niet snel tevreden is...

Meh... dan neig ik toch naar het eerste... :p ;)

Het was leuk voor een klein half uurtje. :+

Oh ja... enige wat wel een pluspunt kan zijn voor de verzamelaars: iets gemakkelijker om treasure goblins te hunten voor de mount en barding... :)

[ Voor 16% gewijzigd door RustStorm op 12-12-2023 22:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 30-09 22:56

M2M

medicijnman

hmmm... de kaart is paars, de quest is actief. ik loop al een half uur rond maar nog geen enkel blight-ding te pakken gekregen. Moet ik nog ergens iets aanzetten?

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Geen idee hoeveel waarheid (of hoe weinig) er in deze tweet zit, maar als Blizz dit werkelijk overweegt, dan is dat wel de doodslag voor D4 wat mij betreft:

https://x.com/icyveins/status/1734667965650329995?s=20

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:09
Poops_McGhee schreef op dinsdag 12 december 2023 @ 19:45:
[...]

Allemaal cosmetics. En inderdaad een mega grind om alles te verzamelen. Ik heb niet genoeg FOMO om alles te gaan grinden.

Ik vermaak me overigens ook prima met de game, mits ik wat te doen heb en dat is, na alles afgerond te hebben wat ik in de season wilde doen, niet meer het geval. Wil niet zeggen dat ik de game niks meer vind, want dat is zeker niet het geval.
Dit event gaat me ook niet terugtrekken naar de game. Ik wacht wel op season 3 :P
Hier ook hoor. Nadat ik Uber Lilith heb verslagen op de PS5 en daarmee platinum heb gehaald, heb ik de game niet meer aangeraakt. Maar wel echt een toffe run gehad tot die tijd. Ball Lightning Sorc leek op YT heel saai, maar was toch verrassend leuk om te spelen. Zeker de Teleport variant waarmee ik lekker snel door de dungeons heen vloog :P

Daarna was mijn doel eigenlijk een beetje weg, en zag ik geen reden om nog voor betere gear te farmen.
Poops_McGhee schreef op dinsdag 12 december 2023 @ 23:32:
Geen idee hoeveel waarheid (of hoe weinig) er in deze tweet zit, maar als Blizz dit werkelijk overweegt, dan is dat wel de doodslag voor D4 wat mij betreft:

Het zou een teleurstellende ontwikkeling zijn, maar ik sta er niet van te kijken. Tegenwoordig bepalen de aandeelhouders, en niet de liefhebbers / ontwikkelaars. En het verkoopt, net als cosmetics. Voor een hoop mensen is die FOMO er wel. Ik geef er echt geen klap om, maar ik merk aan mijn zoons wel dat die er gevoelig voor zijn. Die staan de hele godganse dag Fortnite dansjes na te doen en te vertellen hoe vet al die nieuwe skins wel niet zijn. Maar als 43-jarige wil ik gewoon een lekker potje gamen en zie ik er het nut niet van in om tientjes neer te leggen voor de volgende hamburger skin. Voorlopig krijgen ze geen iDeal koppeling van me hier :+

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linke-soep

Wow, dat lijkt me heel erg sterk. 70 euro voor D4 vind ik al veel. Ik heb hem met de Black Friday actie gekocht. DLC wat duurder is dan de basegame slaat nergens op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Denman schreef op dinsdag 12 december 2023 @ 23:47:
[...]

Het zou een teleurstellende ontwikkeling zijn, maar ik sta er niet van te kijken. Tegenwoordig bepalen de aandeelhouders, en niet de liefhebbers / ontwikkelaars. En het verkoopt, net als cosmetics. Voor een hoop mensen is die FOMO er wel. Ik geef er echt geen klap om, maar ik merk aan mijn zoons wel dat die er gevoelig voor zijn. Die staan de hele godganse dag Fortnite dansjes na te doen en te vertellen hoe vet al die nieuwe skins wel niet zijn. Maar als 43-jarige wil ik gewoon een lekker potje gamen en zie ik er het nut niet van in om tientjes neer te leggen voor de volgende hamburger skin. Voorlopig krijgen ze geen iDeal koppeling van me hier :+
Het feit al dat ze het idee het waard vinden om te onderzoeken onder hun player base, is wat mij betreft al erg genoeg.

"Weet je wat? Laten we eens peilen of mensen bereid zijn om $100 voor de DLC te betalen. Stel, ze vinden het geen probleem, dan kunnen we het dus gewoon rekenen!"

Echt schaamteloos, dit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pstalman

dit soort onderzoeken rondom wat je wil betalen bestaat al vrij lang voor de upgrade. Het is niet iets nieuws, en natuurlijk hoor je alleen over de 100 euro (lekker klagen) ipv wat de andere waardes zijn

Misschien had ik de link in de link moeten klikken, hier worden wel de 4 bedragen genoemd.
En als je goed kijkt, is het bedrag incl de base game :)

[ Voor 11% gewijzigd door pstalman op 13-12-2023 08:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceMeister
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Ik snap het Midwinter event niet. Ik krijg niet de "Midwinter Proof" om iets bij Gileon (in Kyovashad) of bij dat tafeltje te kunnen kopen. Er is een Midwinter Blight icoon op de kaart, maar daar is verder niks te doen behalve een cave iets verderop ernaast. Daarom maar wat rondgelopen en vijanden verslagen in de omgeving van de stad (ook in de gebieden met gekleurde wolkjes op de kaart). Maar zo kom ik er dus niet mee verder.

Hoe werkt het nu precies?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pstalman
BounceMeister schreef op woensdag 13 december 2023 @ 09:34:
Ik snap het Midwinter event niet. Ik krijg niet de "Midwinter Proof" om iets bij Gileon (in Kyovashad) of bij dat tafeltje te kunnen kopen. Er is een Midwinter Blight icoon op de kaart, maar daar is verder niks te doen behalve een cave iets verderop ernaast. Daarom maar wat rondgelopen en vijanden verslagen in de omgeving van de stad (ook in de gebieden met gekleurde wolkjes op de kaart). Maar zo kom ik er dus niet mee verder.

Hoe werkt het nu precies?
dat Icon is gewoon de Area icon, in town kun je babbelen om je kerstbel spul te ruilen (bij een mannetje) dichtbij hem in de buurt kun je de gefarmde dingen ruilen tegen zo'n kerstbel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kan je de cosmetics kopen die niet voor jouw class bedoeld zijn? Vast wel...? :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
RustStorm schreef op woensdag 13 december 2023 @ 11:04:
Kan je de cosmetics kopen die niet voor jouw class bedoeld zijn? Vast wel...? :)
Niet geprobeerd, maar je resources zijn account wide, dus je kunt met een ander character gewoon de spullen kopen, mocht je dat willen. Desnoods een lvl1 van alle classes maken, om de spulletjes te claimen.

Mij is het teveel grinden om wat extra cosmetics, die ik hoogstwaarschijnlijk nooit gebruik of maar tijdelijk kan gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VinnieV
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 25-06 08:18
Misschien een rare vraag, maar het viel me op dat ik, als ik (bij mijn tweede) seasonal character het laatste level renown haal, ik niet de 4 paragonpoints krijg waar ik naar op zoek ben. Is dat een bug, of heb ik ze al eerder gehad, vanwege het feit dat ik die opdrachten al heb uitgevoerd (met een ander character) dit seizoen?

PSN gamertag: H3nk13024

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• brothermaynard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 01-10 22:33
VinnieV schreef op woensdag 13 december 2023 @ 15:53:
Misschien een rare vraag, maar het viel me op dat ik, als ik (bij mijn tweede) seasonal character het laatste level renown haal, ik niet de 4 paragonpoints krijg waar ik naar op zoek ben. Is dat een bug, of heb ik ze al eerder gehad, vanwege het feit dat ik die opdrachten al heb uitgevoerd (met een ander character) dit seizoen?
Renown rewards zijn account wide ( en cross seasonal )…tenminste, de ‘onderste’ rij’. Die xp bonus moet je wel voor farmen, maar dat boeit niet zo😉

[ Voor 8% gewijzigd door brothermaynard op 13-12-2023 18:30 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 30-09 22:56

M2M

medicijnman

pstalman schreef op woensdag 13 december 2023 @ 09:49:
[...]

dat Icon is gewoon de Area icon, in town kun je babbelen om je kerstbel spul te ruilen (bij een mannetje) dichtbij hem in de buurt kun je de gefarmde dingen ruilen tegen zo'n kerstbel.
Ik geloof dat ik hetzelfde heb. Er is gewoon niks te farmen. Je moet natuurlijk wel wat te ruilen hebben tegen die belletjes, maar het spul om te ruilen is gewoon nergens te vinden. Is er nog een requirement ofzo, level of progressiereq?

-_-

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Ik heb sinds enige tijd mijn eternal realm bone spear necro weer uit de kast getrokken en zag tot mijn verrassing na een paar NM runs dat de item level van drops een stuk hoger is geworden. Ik wil tóch Uber Lilith weer eens proberen. Heeft iemand een indicatie hoeveel attack power enzo je ongeveer moet hebben om het niet een ál te moeilijk gevecht te maken? Is daar iets algemeens over te zeggen? Voor het beeld: ik ga nu met mijn skills + items redelijk eenvoudig door NM65 heen (dat is iets van level 117 mobs ofzo). Heel af en toe ga ik dood. Beetje glass canon gevoel. Volgens mij is de tactiek voor UL nog steeds: zo veel mogelijk op attack en niet op defense, right?

En een extra vraag: ik heb Aspect of Serration nu op een gedateerde handschoen die ik wil vervangen. Maar hij is al imprinted en ik farm me rot naar een nieuwe legendary met die aspect. Iemand een tip waar de droprate voor dit soort dingen het hoogst is? Of moet ik gewoon volhouden en offhands obols blijven ruilen? :P

[ Voor 19% gewijzigd door spaceboy op 14-12-2023 10:25 ]

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

• Ulti23
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18:46

Ulti23

Quality Time

VinnieV schreef op woensdag 13 december 2023 @ 15:53:
Krijg je die 4 extra paragon punten niet via de Lilith statues? Je krijgt er 5x4 dus 20 via renown inderdaad en 2x2 dus 4 van de Lilith statues. Of begrijp ik je verkeerd?

I pitty the fools who took my game-station.....

• Jack_Mojo
spaceboy schreef op donderdag 14 december 2023 @ 10:01:
Ik heb sinds enige tijd mijn eternal realm bone spear necro weer uit de kast getrokken en zag tot mijn verrassing na een paar NM runs dat de item level van drops een stuk hoger is geworden. Ik wil tóch Uber Lilith weer eens proberen. Heeft iemand een indicatie hoeveel attack power enzo je ongeveer moet hebben om het niet een ál te moeilijk gevecht te maken? Is daar iets algemeens over te zeggen? Voor het beeld: ik ga nu met mijn skills + items redelijk eenvoudig door NM65 heen (dat is iets van level 117 mobs ofzo). Heel af en toe ga ik dood. Beetje glass canon gevoel. Volgens mij is de tactiek voor UL nog steeds: zo veel mogelijk op attack en niet op defense, right?

En een extra vraag: ik heb Aspect of Serration nu op een gedateerde handschoen die ik wil vervangen. Maar hij is al imprinted en ik farm me rot naar een nieuwe legendary met die aspect. Iemand een tip waar de droprate voor dit soort dingen het hoogst is? Of moet ik gewoon volhouden en offhands obols blijven ruilen? :P
Speel je softcore? Dan zou ik het gewoon eens proberen.

Bijna iedere fase is 1 shot dus zou inderdaad je focus leggen op attack ipv defense.

En mbt je aspect, blijven spelen. Komt vanzelf wel een keer, dat kan na vijf minuten zijn of na 100 uur. ;)

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Jack_Mojo schreef op donderdag 14 december 2023 @ 11:52:
[...]

Speel je softcore? Dan zou ik het gewoon eens proberen.

Bijna iedere fase is 1 shot dus zou inderdaad je focus leggen op attack ipv defense.

En mbt je aspect, blijven spelen. Komt vanzelf wel een keer, dat kan na vijf minuten zijn of na 100 uur. ;)
Ja, ik doe zeker softcore. 8) Ik heb Lilith nog een keer geprobeerd gisteren, zonder echt mijn best te doen tot mijn verrassing wel 10% van haar health af weten te krijgen. Een maand geleden kon ik met een mogelijkheid 1% eraf krijgen, maar toch... wil liever over-voorbereid zijn dan 1000x proberen.

• VinnieV
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 25-06 08:18
Ulti23 schreef op donderdag 14 december 2023 @ 11:20:
[...]

Krijg je die 4 extra paragon punten niet via de Lilith statues? Je krijgt er 5x4 dus 20 via renown inderdaad en 2x2 dus 4 van de Lilith statues. Of begrijp ik je verkeerd?
Die van de renowm krijg ik niet meer voor een nieuw character (of ik heb ze in het begin al gehad toen ik level 50 haalde, weet ik niet meer. Ik begon er op te letten toen ik voor dit character het laatste level renown haalde en geen 4 paragon punten kreeg op dat moment. Dus misschien had ik ze al eerder gehad, maar is me dat toen niet opgevallen omdat ik een paar keer respecced heb ondertussen

PSN gamertag: H3nk13024

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• brothermaynard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 01-10 22:33
VinnieV schreef op donderdag 14 december 2023 @ 13:01:
[...]

Die van de renowm krijg ik niet meer voor een nieuw character (of ik heb ze in het begin al gehad toen ik level 50 haalde, weet ik niet meer. Ik begon er op te letten toen ik voor dit character het laatste level renown haalde en geen 4 paragon punten kreeg op dat moment. Dus misschien had ik ze al eerder gehad, maar is me dat toen niet opgevallen omdat ik een paar keer respecced heb ondertussen
Als het goed is staan de account wide rewards al ‘ afgevinkt ‘ op het reward screen. Makkelijkste manier daar achter te komen is het even met een nieuw mannetje te proberen😀. Die begint ook al met de nodige punten om te verdelen als het goed is

• BounceMeister
  • Niet online
pstalman schreef op woensdag 13 december 2023 @ 09:49:
[...]

Het probleem was dat ik niks om te ruilen had om aan kerstbellen te komen. Dat gaat vandaag wel (weet niet waarom nu wel), maar tergend langzaam. Van Blighted Fragment heb ik er pas 200, Heirlooms 13 en Red cloaked trophies 0.
Als ik het goed zie heb ik 300 Blighted Fragments nodig voor één kerstbel. Dat betekent 24/7 farmen? Ik kan ook op de map niet achterhalen waar ik ze wel kan vinden en waar niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceMeister
  • Niet online
Dat Midwinter Blight event is een scam. Ik rijd nu al een uur op m'n paard rond door heel Fractured Peaks en kom geen enkele Blighted enemy tegen. Zonde van m'n tijd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
BounceMeister schreef op vrijdag 15 december 2023 @ 10:07:
Dat Midwinter Blight event is een scam. Ik rijd nu al een uur op m'n paard rond door heel Fractured Peaks en kom geen enkele Blighted enemy tegen. Zonde van m'n tijd!
Vind AoZ en Midwinter Blight voor alsnog geen succes. Jammer. Ik kijk uit naar seizoen 3!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-09 15:06
Volgens mij is AOZ nog meer veranderd, ik heb lopen zoeken op het web maar vind er niets over terug.
gister een T2 gedaan en kreeg een tal rasha drop bij completion. Iemand anders ook unique drops gekregen in AOZ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmg
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10:33

Rmg

BounceMeister schreef op vrijdag 15 december 2023 @ 10:07:
welke world tier dan? :? heb op wt4 geen enkel probleem, gewoon van event naar event lopen en killen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceMeister
  • Niet online
Alekz87 schreef op vrijdag 15 december 2023 @ 10:25:
[...]

Vind AoZ en Midwinter Blight voor alsnog geen succes. Jammer. Ik kijk uit naar seizoen 3!
Ik heb het spel verwijderd. Misschien dat ik bij Seizoen 3 nog eens een poging waag, maar nu vind ik dit spel zonde van m'n geld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Isheara
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 25-09 16:02
BounceMeister schreef op vrijdag 15 december 2023 @ 10:41:Ik heb het spel verwijderd. Misschien dat ik bij Seizoen 3 nog eens een poging waag, maar nu vind ik dit spel zonde van m'n geld.
Hoeveel uur heb je er in zitten? Qua zonde van je geld? :+

Keep rolling sixes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• internaut
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12:48
Stop maar met proberen..AoZ lvl 25 is net afgewerkt door een Chinees.
Benieuwd welke exploits hij heeft gedaan om dat te kunnen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JimMorrison
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 13:42
internaut schreef op vrijdag 15 december 2023 @ 13:34:
Stop maar met proberen..AoZ lvl 25 is net afgewerkt door een Chinees.
Benieuwd welke exploits hij heeft gedaan om dat te kunnen.
Bepaalde aspects snapshotten en een bugged interaction tussen WW en HoTa waardoor je om de 8 frames gegarandeerde Overpower shots krijgt.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/JimMorrison-1307/hero/55432456

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteren D4 niet eens aangeraakt. Ook niet per se van plan dat nog te doen. Alhoewel ik de Journey nog niet complete heb... misschien toch een keer een Helltide gaan doen voor de verschillende chests opdracht... haha

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aggressor
Is er nog ergens plek in de guild?
Pagina: 1 ... 158 ... 214 Laatste