Acties:
  • +1 Henk 'm!
Euhmmm... wow...

Wat lag er op de grond: reins of the decaying steed...

Omg

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20:00
Ok. Ben nu lvl 51, heb 4M in goud, een gigantische zooi material om te craften en 1 unique weapon, rest is dat oranje (is niet rarre, heet anders dacht ik).

Dan krijg je nu die aspects en dergelijke, ook geen idee hoe goed in te zetten.

Is er ergens een duidelijke uitleg hoe ik nu dit spel het beste kan gaan spelen, hoe en waarom craften, slots vullen en die gekke aspects. En dan zijn er ook nog glyphs.

Oftewel, zie door de bomen het bos niet meer, maar ik overleef nog steeds.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jack_Mojo
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 11:25
maartend schreef op zaterdag 16 december 2023 @ 12:48:
Ok. Ben nu lvl 51, heb 4M in goud, een gigantische zooi material om te craften en 1 unique weapon, rest is dat oranje (is niet rarre, heet anders dacht ik).

Dan krijg je nu die aspects en dergelijke, ook geen idee hoe goed in te zetten.

Is er ergens een duidelijke uitleg hoe ik nu dit spel het beste kan gaan spelen, hoe en waarom craften, slots vullen en die gekke aspects. En dan zijn er ook nog glyphs.

Oftewel, zie door de bomen het bos niet meer, maar ik overleef nog steeds.
Ik zou voor het gemak even op maxroll kijken voor een build en die kopiëren (volgens mij doet het gros van de spelers dat).

https://maxroll.gg/d4/build-guides

Dan komt de rest wel vanzelf. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RustStorm schreef op zaterdag 16 december 2023 @ 10:16:
Euhmmm... wow...

Wat lag er op de grond: reins of the decaying steed...

Omg
En vervolgens valt ook de Barding of Mount Arreat... <3

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Alekz87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13:15
Jack_Mojo schreef op zaterdag 16 december 2023 @ 15:48:
[...]

Ik zou voor het gemak even op maxroll kijken voor een build en die kopiëren (volgens mij doet het gros van de spelers dat).

https://maxroll.gg/d4/build-guides

Dan komt de rest wel vanzelf. :)
Kies idd een top tier build en kopieer dit. Hier heb ik veel van geleerd! Ik ga niet opnieuw het wiel uitvinden terwijl er gasten zijn die 20 uur per dag excelsheets bijwerken om tot deze conclusies te komen.

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• maartend
Alekz87 schreef op zondag 17 december 2023 @ 08:44:
[...]

Kies idd een top tier build en kopieer dit. Hier heb ik veel van geleerd! Ik ga niet opnieuw het wiel uitvinden terwijl er gasten zijn die 20 uur per dag excelsheets bijwerken om tot deze conclusies te komen.
Thnx
Zit te kijken. Ik kies gewoon een build voor leveling en ga daar mee aan de slag. En dan si de build die ik keis afhankelijk van welke ultimate skill ik wil gebruiken?
En hoezo season 2?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alekz87
maartend schreef op zondag 17 december 2023 @ 11:28:
[...]

Thnx
Zit te kijken. Ik kies gewoon een build voor leveling en ga daar mee aan de slag. En dan si de build die ik keis afhankelijk van welke ultimate skill ik wil gebruiken?
En hoezo season 2?
Ze passen de builds ieder seizoen aan. Omdat elk seizoen unieke elementen bevat die alle builds beïnvloeden. Vorige season was t een speciale ring. Dit seizoen is t speciale vampierkrachten.

Je kan idd tot een bepaald level een levelingbuild aanhouden. En wanneer je bij de “endgame” aankomt. Kan je overschakelen naar een andere build. Endgame is voor iedereen anders. Maar ik denk dat als je op niveau WT4 zit je (level 60+) je wel kan gaan denken aan een nieuwe build. Vaak kies je er 1 want schakelen op een later moment is wat lastig.

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Nahkriin
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 11:17
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_DhzaeRsY0ulhrZRdi7SGCPVVCY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/UlK6oHU5Nkx2t6Jhzg49eowu.jpg?f=fotoalbum_large

nou solo lukte me niet, dan maar met zn 2e :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pstalman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-10 08:26
Van het weekend met de barb de AoZ gecheckt, eerste poging bijna bij het eind neer.
2de poging ging goed, mis nog wat armor volgens mij.

Vanaf hier heb ik de build omgegooid en HOTA erbij genomen, wat een verschil.
Heb lvl 5 gehaald, maar dat is ook wel genoeg. Ik mis wat stats op items.

Dus maar een HC barb gemaakt, lvl 30 ofzo nu. Deze gaat hopelijk ooit AoZ 10 halen :D
De SC sorc heeft 11 of 12 nog gehaald (hc sorc max lvl 3), maar ook daar is stats een issues. Door al die uniq pants/armor heb ik geen 1 leg/rare pants/armor met de juiste stats.

https://d4armory.io/Player/803500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08:50

spaceboy

Op grote hoogte

pstalman schreef op maandag 18 december 2023 @ 08:34:
Van het weekend met de barb de AoZ gecheckt, eerste poging bijna bij het eind neer.
2de poging ging goed, mis nog wat armor volgens mij.

Vanaf hier heb ik de build omgegooid en HOTA erbij genomen, wat een verschil.
Heb lvl 5 gehaald, maar dat is ook wel genoeg. Ik mis wat stats op items.

Dus maar een HC barb gemaakt, lvl 30 ofzo nu. Deze gaat hopelijk ooit AoZ 10 halen :D
De SC sorc heeft 11 of 12 nog gehaald (hc sorc max lvl 3), maar ook daar is stats een issues. Door al die uniq pants/armor heb ik geen 1 leg/rare pants/armor met de juiste stats.
Ik heb eens op jouw "D4" link geklikt in je bericht, heb jij serieus AL die toons? Hoeveel TIJD heb jij in deze game zitten!!? :o :o :o :o :o

Ik heb nu 1 level 100 (eternal realm), 1 HC op level 50 en 2 SC's op 60 ofzo. En ik vind dat ik al veel te veel D4 speel. Nu wel klaar mee trouwens, dit weekend met hulp Uber Lilith dood "gezien" (ik heb niets gedaan) :D , de platinum is binnen en ik zal occasionaly wat seasons gaan doen, maar ben er verder ook wel een beetje klaar mee geloof ik.

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
spaceboy schreef op maandag 18 december 2023 @ 09:47:
[...]

Ik heb eens op jouw "D4" link geklikt in je bericht, heb jij serieus AL die toons? Hoeveel TIJD heb jij in deze game zitten!!? :o :o :o :o :o

Ik heb nu 1 level 100 (eternal realm), 1 HC op level 50 en 2 SC's op 60 ofzo. En ik vind dat ik al veel te veel D4 speel. Nu wel klaar mee trouwens, dit weekend met hulp Uber Lilith dood "gezien" (ik heb niets gedaan) :D , de platinum is binnen en ik zal occasionaly wat seasons gaan doen, maar ben er verder ook wel een beetje klaar mee geloof ik.
als je een char delete blijft ie staan op die pagina, dan lijkt het heel wat :D
En ja ik heb al die chars wel gemaakt.
XP gaat ook te snel naar mijn mening, waar zijn de tijden dat je 10000 cow runs moet doen om max lvl te worden ipv 1 weekend flink stampen nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ulti23
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18:46

Ulti23

Quality Time

Hoe staan builds op bijvoorbeeld maxroll en icy veins eigenlijk met elkaar in vergelijking? Ik gebruik bijvoorbeeld een build van icy veins (walking arsenal) en die is op sommige punten net iets anders qua opzet dan degene op maxroll.

Is dat gewoon uit proberen en net wat het lekkerste speelt? Ik rag nu redelijk makkelijke door T80 heen maar mis nog enkele affixes op gear en een unique om verder te stoten.

Vermaak me verder prima, daar moet het ook omgaan. Vanavond wellicht weer wat te doen ;)

I pitty the fools who took my game-station.....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Freakiebeakie
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 29-09 18:37

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

Yokidrink schreef op vrijdag 15 december 2023 @ 10:28:
Volgens mij is AOZ nog meer veranderd, ik heb lopen zoeken op het web maar vind er niets over terug.
gister een T2 gedaan en kreeg een tal rasha drop bij completion. Iemand anders ook unique drops gekregen in AOZ?
volgens mij is dat niet bijzonder hoor, kan gewoon loot vallen wat in elke andere instance ook dropt en dat betekend dus ook uniques

YO! fucknuts! It's Probing time!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

M2M schreef op woensdag 13 december 2023 @ 21:39:
[...]

Ik geloof dat ik hetzelfde heb. Er is gewoon niks te farmen. Je moet natuurlijk wel wat te ruilen hebben tegen die belletjes, maar het spul om te ruilen is gewoon nergens te vinden. Is er nog een requirement ofzo, level of progressiereq?
zie dat winter event gewoon als een helltide, kill de juiste mobs en ze droppen items met rode tekst die je vervolgens in de stad kan omwisselen voor proof bij de tafel naast de merchant

zoek in dat paarse gebied ook naar vier paaltjes met in het midden een kar, klik op die kar en er spawned een boss. Zijn hoofd kan je ook inwisselen. Verder vind ik het overigens een oer saai event, ik keek er echt naar it om die cosmetics te farmen maar was er na 2 uurtjes rond rennen al helemaal klaar mee

[ Voor 22% gewijzigd door Freakiebeakie op 18-12-2023 18:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 30-09 22:56

M2M

medicijnman

Freakiebeakie schreef op maandag 18 december 2023 @ 18:03:
[...]

zie dat winter event gewoon als een helltide, kill de juiste mobs en ze droppen items met rode tekst die je vervolgens in de stad kan omwisselen voor proof bij de tafel naast de merchant

zoek in dat paarse gebied ook naar vier paaltjes met in het midden een kar, klik op die kar en er spawned een boss. Zijn hoofd kan je ook inwisselen. Verder vind ik het overigens een oer saai event, ik keek er echt naar it om die cosmetics te farmen maar was er na 2 uurtjes rond rennen al helemaal klaar mee
Nee, gewoon geen drops. Helemaal niks. Geen special mobs, geen klikbare dingen, paarse map maar voor de rest niks. Blijkbaar heeft het te maken met het niet voltooien van de main quest, of aanduiden dat je aant begin m niet wil spelen.

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jim[beam]
  • Laatst online: 16:20
ik vind de aspect die je kan kopen van het Midwinter Event wel heel leuk. Die heb ik nu op mn Rogue zitten om te kijken wat het allemaal doet. Als het bevalt dan ga ik het ook op mn fireball sorc gooien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

M2M schreef op maandag 18 december 2023 @ 18:31:
[...]

Nee, gewoon geen drops. Helemaal niks. Geen special mobs, geen klikbare dingen, paarse map maar voor de rest niks. Blijkbaar heeft het te maken met het niet voltooien van de main quest, of aanduiden dat je aant begin m niet wil spelen.
ik skip de mainquest ook maar kan dit gewoon spelen

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Zoo klaar met de season journal :) goal achieved.
Dit seizoen was wel echt heel makkelijk om dat in ieder geval te halen vergeleken met vorig seizoen.
Vooral het levelen.

Event sla ik verder over. geen zin om daar iets mee te doen.

Wachten voor seizoen 3 nu.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vandaag even ingelogd om een nieuwe controller met back buttons uit te proberen.
Gaat best leuk. Even een uurtje wat mobs aan het killen gegaan om te wennen en de game weer afgesloten. Dat nieuwe event is het eigenlijk niet echt. Leuk dat ze iets dergelijks introduceren en waarschijnlijk wel fijn voor diegenen die nog levelen.
Ik ga weer in de S3 wachtstand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
Gister bij lvl 41 gestopt en deze barb is mijn eerst HOTA barb ever (als in, vanaf lvl dat je het kan gebruiken ipv pas bij lv l100 gebruiken)

Dus ja, het is af toe even schrikken soms van je eigen DPS output, 150k op lvl 41 vind ik al best veel :)

De questline voltooid, dus de Vamp powers die ik nodig heb zijn actief , maar nog niet op lvl 3, dat is voor tussen nu en het moment dat ik AoZ durf.

[ Voor 20% gewijzigd door pstalman op 19-12-2023 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Stille bedoeling hier... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buizerd__NL
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 16:35
Iedereen is er op uitgekeken op het moment, en wacht op seizoen 3. Ik heb Diablo IV al een maand niet meer aangeraakt, ik heb nog niet eens het event gespeeld. Omdat ik hier veel negatieve reacties over lees dat het niet de moeite waard is.

PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark_Angelus
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 18:09
Ik speel nog steeds graag S2 hoor :Y

| Awesome Rock 'n Roll Photographer |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VinnieV
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 25-06 08:18
Ik ook, zit een beetje vast op Lillith. Krijg haar op 5%, en dan het laatste stapje krijg ik steeds op mijn lazer van haar. Verder alles wel gedaan, behalve Zir's abbatoir...maar nog steeds vermakelijk. Topgame.

PSN gamertag: H3nk13024

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb de game alleen even aangeslingerd om de gratis goodies uit de store mee te pakken. Heel even op de kaart gekeken of er wat te doen viel, maar dat was niet het geval, dus.... afgesloten en andere dingen gaan doen. Helemaal niet erg, want zo kunnen de kerstinkopen tenminste tijdig en volledig worden afgerond.
Dit is sowieso al de tijd van het jaar dat gamen op een laag pitje staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brikkah
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 20:06
De drop rate voor über uniques is tot 8 januari verdubbeld voor degene die nog spelen :) https://us.forums.blizzar...ember-20-2023-123a/144458

• pstalman
Met barb gister helltide getest op wt3 en dat ging best goed. Kreeg wel hier daar wat dmg en erna wat NMD's gedaan. Gaat best goed met die 1htis :)

Durfde de WB ook aan, best fun altijd op HC omdat je moet overleven dus de meesten doen ook dmg ipv leechen op WT1/2/3. En daar dropte een 742 sacred wapen, dus wat wil je nog meer :)

Nu nog de mats farmen voor de dubbel drop bij duri :)

• Alekz87
Buizerd__NL schreef op woensdag 20 december 2023 @ 11:23:
Iedereen is er op uitgekeken op het moment, en wacht op seizoen 3. Ik heb Diablo IV al een maand niet meer aangeraakt, ik heb nog niet eens het event gespeeld. Omdat ik hier veel negatieve reacties over lees dat het niet de moeite waard is.
Seizoen 2 was beste tot nu toe. Heerlijk gespeeld. De endgame is niet mega boeiend genoeg om te blijven spelen. Op naar seizoen 3. Maar zo gaat dat bij elke seasonal game. Een piek in t begin. En dan ben je weer klaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Renzzie
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 09:10
Seizoen 2 was inderdaad best leuk. Ben tot level 96 gekomen, maar merk dat ik ook geen zin meer heb. Op naar seizoen 3 inderdaad, moet hopelijk (nog) meer leuke end game content.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nahkriin
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 11:17
Ik speel nog elke dag haha, beetje die cosmetics grinden wel chill tijdens een meeting oid haha

Acties:
  • +1 Henk 'm!
En over een paar weken, mocht je ze looten, heb je er alleen in Eternal nog wat aan. Maar daar kom ik eigenlijk nooit meer. Dan mag je in s3 weer opnieuw beginnen met grinden :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Poops_McGhee schreef op donderdag 21 december 2023 @ 22:28:
[...]

En over een paar weken, mocht je ze looten, heb je er alleen in Eternal nog wat aan. Maar daar kom ik eigenlijk nooit meer. Dan mag je in s3 weer opnieuw beginnen met grinden :D
Precies mijn gedachten... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
dus je speelt niet 1 season meer O-)

Gister een WB op wt3 met 2 man gedaan toen maar besloten dat ik na de Helltide naar Wt4 wil.
Merkte wel dat ik een klein beetje dmg af en toe kreeg in de Capstone. Net als toen ik net Wt3 ging spelen.

Inmiddels wat Ancestral wapens kunnen fixen (via WB :D) en wat drops.
Hoop dat ik vanaf vanavond de char wat sterker in defense kan krijgen.
Zit nu alleen te twijfelen wat het nut is van glyphs upgrades, aangezien deze AoZ als goal heeft en daar je glyphs supersnel op 21 zijn. Dus denk dat ik voornamelijk Rode/Groene area doe en zoveel mogelijk legions (voor varshan items).

Mijn HC chars zijn cursed, drop rate van Maligned hart (of hoe het ook heet) is echt bijna 0.

[ Voor 70% gewijzigd door pstalman op 22-12-2023 08:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pstalman schreef op vrijdag 22 december 2023 @ 08:50:
[...]

dus je speelt niet 1 season meer O-)
Er is een verschil tussen een verandering als deze aan het begin of einde van een seizoen. Einde van seizoen heeft het geen toegevoegde waarde mee.

Maar als je het heel zwart wit bekijkt dan zijn seizoenen inderdaad zonde van de tijd. 😜

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freelance
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 14:50

Freelance

(..)

pstalman schreef op vrijdag 22 december 2023 @ 08:50:
[...]

Dus denk dat ik voornamelijk Rode/Groene area doe en zoveel mogelijk legions (voor varshan items).

Mijn HC chars zijn cursed, drop rate van Maligned hart (of hoe het ook heet) is echt bijna 0.
Ik heb echt nog een lading van die dingen die ik niet meer nodig heb, zal die vanavond wel kunnen traden als je ze wilt hebben. Volgens mij zit je ook in de GoT clan? Anders kun je me toevoegen: PaintDrying#2219

Zelfde voor andere boss items eventueel.

"Sometimes I sits and thinks, and sometimes I just sits" - (W. the Poo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
Freelance schreef op vrijdag 22 december 2023 @ 12:24:
[...]

Ik heb echt nog een lading van die dingen die ik niet meer nodig heb, zal die vanavond wel kunnen traden als je ze wilt hebben. Volgens mij zit je ook in de GoT clan? Anders kun je me toevoegen: PaintDrying#2219

Zelfde voor andere boss items eventueel.
op HC?, en ja volgens mij zijn wij de enige nog online 's avonds :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freelance

Freelance

(..)

pstalman schreef op vrijdag 22 december 2023 @ 16:48:
[...]

op HC?, en ja volgens mij zijn wij de enige nog online 's avonds :D
Ah Nee helaas niet op HC. Ja het is vaak wat leeg s avonds. Ben ook bijna klaar met m'n seizoen 😊

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ga kijken of ik nog de laatste stap in het seizoen kan gaan maken... Geen zin in, maar wil hem wel afronden; helemaal 100% afronden gaat wsn nie tmeer lukken :|

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Seizoen afgerond. Prima zo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DennisCle
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 18:38
Dit is mijn eerste diablo. Seizoen 0 een rogue naar 70, toen was ik er wel klaar mee. Seizoen 1 het met een Druid gered tot 86. Nu seizoen 2 een Necro naar 100 en Lilith verslagen. Ook een sorcerer naar 100. Mag dus duidelijk zijn dat seizoen 2 wel een groot succes is wat mij betreft. Zit nu al wel enkele weken in wacht modus.

Eerlijk gezegd denk ik ook dat ik er wel bijna klaar mee ben. Seizoen 3 is het plan om met de laatste char, een Barbarian, hardcore te proberen. Daarna mag het spel in de ijskast denk ik. Gaan we eens verder kijken wat er nog meer te spelen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Ik wil mijn chapter 3 afmaken en heb enkel een silent chest nodig. Waarbij ze eerst regelmatig een kwam, nu totaal niet meer. Iemand een tip? De locaties die op internet gevonden zijn, zijn allemaal normale chests.

P.s. ben dus al 2 dagen aan het rondrennen

[ Voor 9% gewijzigd door maartend op 24-12-2023 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 19:36
Zijn er alternatieven om te levelen in plaats van NM’s te doen? Ben er nu al twee tegengekomen vanmiddag waarbij je de objectives niet compleet kunt krijgen om bij de eindbaas te kunnen komen. Er is zo weinig lol aan. Ik moet mobs killen die er niet zijn of spul verzamelen waarvan er drie per miniboss horen te zijn maar ik kan er maar twee looten. Zonde van de tijd.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• pstalman
Hota barb op hc in actie: YouTube: Diablo IV HC HOTA BARB S2 Lvl 94 NMD 47

Of solo WB,volgens mij 3 hits :D
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3BuEqVBsLWuLHKY3sXNkvoF7N5o=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/pMKc0EOPVVtbH4W7O7wfkzPi.jpg?f=fotoalbum_large

En iemand in trade chat "eerste die mij aanspreekt krijgt 30+ varshan items" en zir/cold dungeon pots", ik was de eerste dus kan morgen heel wat duri's doen op HC.

En nog 2 pics
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HUUTqFf3zQmAR-ujrofV_2Fq_Mo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/YvPfA2oUnvRXcjQM6UW03Ka6.jpg?f=fotoalbum_large
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NdsdUlHxZ6pvR0QKb8bk2L2j1ek=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/sZ1XhaRb8lLLB5i59Vx5bLql.jpg?f=fotoalbum_large

En na 10 rota runs HC Duri, een Andy helm en zie hieronder :D
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Fr11-8pTvS-WEFNAvmilsSKNkNI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/U906AAyJoDhNMhL97k3HHAX9.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 60% gewijzigd door pstalman op 26-12-2023 08:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freelance

Freelance

(..)

Freelance schreef op dinsdag 17 oktober 2023 @ 08:26:
Heb niet super veel tijd om te spelen (jong gezin, etc).. maar heb mijn doel gehaald dit season! WT4 bereikt en 4/5 renown in elke regio met flurry rogue.

Doel voor s2; wt4 en 5/5 renown met necro. Zit alleen nog te twijfelen tussen bone spear en blood surge
Afgelopen week ook m’n seizoen afgesloten. Wt4 eerste lvl 100 in d4. Het is uiteindelijk toch bone spear geworden :).

Andere doel niet gehaald, slechts 3/5 full reknown gehaald. Nou ja, dan heb ik volgend seizoen weer een doel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brothermaynard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 01-10 22:33
Freelance schreef op dinsdag 26 december 2023 @ 09:34:
[...]

Afgelopen week ook m’n seizoen afgesloten. Wt4 eerste lvl 100 in d4. Het is uiteindelijk toch bone spear geworden :).

Andere doel niet gehaald, slechts 3/5 full reknown gehaald. Nou ja, dan heb ik volgend seizoen weer een doel!
Renown farmen kun je beter wel afronden. Dan begin je volgend season met alle bonussen. Ik heb het van de week ook afgerond, 1-1,5 uur is vaak voldoende

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTLCrazy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16:59

TTLCrazy

Listen to Frankie

Seizoen is voor mij afgesloten. Alle seizoen doelen behaald, behalve de mount van Duriel, wil niet vallen voor mij, maar heb dan ook maar 8 runs gedaan of zo. Heb nog even Abbatoir of Zir gedaan, tot 3 gekomen en maar gestopt. De rune ging van 2% naar 2.02% (level 1 naar level 2), daar had ik geen zin meer in :)

Prima zo, tot volgend seizoen!

just imagine: war breaks out and nobody turns up... SPECS - Ajaxied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freelance

Freelance

(..)

brothermaynard schreef op dinsdag 26 december 2023 @ 10:52:
[...]

Renown farmen kun je beter wel afronden. Dan begin je volgend season met alle bonussen. Ik heb het van de week ook afgerond, 1-1,5 uur is vaak voldoende
I know, maar heb daar dit seizoen geen zin meer in. Die nog ontbrekende 8 paragon points zijn lekker, maar niet noodzakelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 20:36
TTLCrazy schreef op dinsdag 26 december 2023 @ 12:23:
Seizoen is voor mij afgesloten. Alle seizoen doelen behaald, behalve de mount van Duriel, wil niet vallen voor mij, maar heb dan ook maar 8 runs gedaan of zo. Heb nog even Abbatoir of Zir gedaan, tot 3 gekomen en maar gestopt. De rune ging van 2% naar 2.02% (level 1 naar level 2), daar had ik geen zin meer in :)

Prima zo, tot volgend seizoen!
Ik heb wel 70 x duriel gedaan, en nog steeds geen mount :X
Vandaag wel 2x Harlequin Crest en 1x Doombringer

[ Voor 5% gewijzigd door Aggressor op 26-12-2023 22:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Aggressor schreef op dinsdag 26 december 2023 @ 13:55:
[...]

Wow... dat is de moeite. :) hoeveel runs vandaag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
RustStorm schreef op dinsdag 26 december 2023 @ 23:47:
[...]

Wow... dat is de moeite. :) hoeveel runs vandaag?
.
Denk wel 70 met een groepje...
Alleen ik wil de mount heel graag..is deze zo rare?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Aggressor schreef op dinsdag 26 december 2023 @ 23:49:
[...]

.
Denk wel 70 met een groepje...
Alleen ik wil de mount heel graag..is deze zo rare?
Dat is op zich nog wel een aardige hoeveelheid runs. :)

Geen idee hoe rare die mount is eigenlijk. Ik zie er voldoende rondrennen iig... maarja... hetzelfde geldt voor alle.uber uniques.. ;)

Dus geen idee. Maar verwacht wel een hogere dropkans dan de ubers...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jim[beam]
  • Laatst online: 16:20
[...]

ja doe ik nu ook op het moment. Moet alleen Khejistan nog en Dry Steppes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
Aggressor schreef op dinsdag 26 december 2023 @ 13:55:
[...]

Ik heb wel 70 x duriel gedaan, en nog steeds geen mount :X
nice man, ik zoek deze 2 nog om vanaf dan alleen aoz te doen op hc :D
Maar ja, probeer maar eens 4 mensen te vinden op hetzelfde moment voor rota runs.

Hier net de WB neer:
YouTube: Diablo IV HC Hota Barb Solo WB S2

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aggressor
pstalman schreef op woensdag 27 december 2023 @ 07:07:
[...]

nice man, ik zoek deze 2 nog om vanaf dan alleen aoz te doen op hc :D
Maar ja, probeer maar eens 4 mensen te vinden op hetzelfde moment voor rota runs.

Hier net de WB neer:
YouTube: Diablo IV HC Hota Barb Solo WB S2
net weer een harlequin crest :x

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pstalman
Aggressor schreef op woensdag 27 december 2023 @ 17:31:
[...]

net weer een harlequin crest :x
net 2de gf en inmiddels 2de andy helm erbij :D
En heb die uber amu.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PwyMIHCU5LezRVOTfrVgVUdz_2k=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ohH8QXIwEakBXcYfzz0ntuaG.jpg?f=fotoalbum_large

Wel inmiddels alle wapens de juiste 4 stats, nu nog zorgen dat ze hoger worden

[ Voor 58% gewijzigd door pstalman op 27-12-2023 17:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
pstalman schreef op woensdag 27 december 2023 @ 17:35:
[...]

En heb die uber amu.
[Afbeelding]

Netjes, is de mount ook super rare?
Ik ga nog even door... :P
Aggressor schreef op woensdag 27 december 2023 @ 17:42:
[...]

Netjes, is de mount ook super rare?
Ik ga nog even door... :P
Die mount is het enige van Duriel wat je mee kunt nemen naar het volgende seizoenen. Zeker waard om voor te grinden.
Poops_McGhee schreef op donderdag 28 december 2023 @ 01:52:
[...]

Die mount is het enige van Duriel wat je mee kunt nemen naar het volgende seizoenen. Zeker waard om voor te grinden.
Geeft dit seizoen de enige mogelijkheid tot krijgen van die mount? Nee toch? :)

pstalman schreef op woensdag 27 december 2023 @ 17:35:
[...]

En heb die uber amu.
[Afbeelding]

Dropchance is aanzienlijk verbeterd dus?

• pstalman
RustStorm schreef op donderdag 28 december 2023 @ 06:46:
[...]

geen idee eigenlijk.
RustStorm schreef op donderdag 28 december 2023 @ 07:21:
[...]

Dropchance is aanzienlijk verbeterd dus?
ik meer ubers op HC (5nu?) vs 1 op softcore. En op HC de meeste runs tijdens dubbele drop kans periode.

[ Voor 6% gewijzigd door pstalman op 28-12-2023 07:34 ]

• maartend
maartend schreef op zondag 24 december 2023 @ 12:05:
Ik wil mijn chapter 3 afmaken en heb enkel een silent chest nodig. Waarbij ze eerst regelmatig een kwam, nu totaal niet meer. Iemand een tip? De locaties die op internet gevonden zijn, zijn allemaal normale chests.

P.s. ben dus al 2 dagen aan het rondrennen
Ik quote mezelf maar eens. Gisteren 4 uur onderweg, nog steeds geen silent chest

• brothermaynard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 01-10 22:33
maartend schreef op donderdag 28 december 2023 @ 09:08:
[...]

Ik quote mezelf maar eens. Gisteren 4 uur onderweg, nog steeds geen silent chest
https://www.icy-veins.com...hest-locations-and-guide/

heb je hier wat aan?
Ben nog een beetje wat glyphs levelen... enige dat totale voltooiing van het seizoen nog in de weg staat is de pvp opdracht om de target te worden door x hoeveelheid kills zonder zelf om te gaan...

• maartend
Op een of andere manier niet. Heb al die locaties geprobeerd, staan enkel normale chests

edit ; en dan loop ik zomaar rond en hebbez

[ Voor 7% gewijzigd door maartend op 28-12-2023 17:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• internaut
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12:48
RustStorm schreef op donderdag 28 december 2023 @ 13:05:
Ben nog een beetje wat glyphs levelen... enige dat totale voltooiing van het seizoen nog in de weg staat is de pvp opdracht om de target te worden door x hoeveelheid kills zonder zelf om te gaan...
Dat is bij mij ook het enigste dat nog open staat voor 100 % S2 maar niet veel zin in die pvp zone.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alekz87

Acties:
  • +1 Henk 'm!
RustStorm schreef op donderdag 28 december 2023 @ 06:46:
[...]

Nee. Duriel is ook in Eternal te farmen, maar de mount is wel het enige wat je kunt meesjouwen naar andere seasons, wat uit zijn loot table komt.

Alle gear kun je gewoon weer opnieuw farmen in de volgende seasons :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanter
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 16:44
Heb nu een rogue, sorc en in S2 een necro gespeelt. Alleen de necro tot 100 gehaald. Moet zeggen dat ik de necro tot nu toe de minst leuke class vind persoonlijk. Voelt allemaal wat minder rap aan op een of andere manier.

Voor S3 eens bedenken wat ik ga spelen. Melee class weer denk ik, druid wellicht.

Hangt natuurlijk ook af van de changes en mogelijk buffs. Wil nu eens weer een OP class spelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
Kanter schreef op vrijdag 29 december 2023 @ 07:47:
Heb nu een rogue, sorc en in S2 een necro gespeelt. Alleen de necro tot 100 gehaald. Moet zeggen dat ik de necro tot nu toe de minst leuke class vind persoonlijk. Voelt allemaal wat minder rap aan op een of andere manier.

Voor S3 eens bedenken wat ik ga spelen. Melee class weer denk ik, druid wellicht.

Hangt natuurlijk ook af van de changes en mogelijk buffs. Wil nu eens weer een OP class spelen :P
Alle classes hebben wel een OP build. Rogue TB, ball sorc, infiminist necro. Allemaal easy om alle content te slopen. AoZ is een ander verhaal. Maar ook dan kom je ver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
de uber ring inmiddels ook binnen op HC, maar nog geen shako/doom en de speer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Freelance

Freelance

(..)

[...]

Het zat toch te knagen, heb dus maar de laatste twee zones ook gedaan gisteren en vandaag. Nu echt klaar met het seizoen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pstalman schreef op vrijdag 29 december 2023 @ 18:37:
de uber ring inmiddels ook binnen op HC, maar nog geen shako/doom en de speer.
Je bent enkel en alleen helltides aan het doen ingame? :) echt nice dat je jezelf daar toe kan zetten...!

[ Voor 8% gewijzigd door RustStorm op 29-12-2023 22:23 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pstalman
RustStorm schreef op vrijdag 29 december 2023 @ 22:22:
[...]

Je bent enkel en alleen helltides aan het doen ingame? :) echt nice dat je jezelf daar toe kan zetten...!
inmiddels gestopt, en mijn laatste FG geruild voor 150 shards/eggs

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qfPNinKwxAxsZ3XDiD4hlEXDTLY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/oFIyqPKSC8mHhk20QzkVmpbi.jpg?f=fotoalbum_large
hier is ie dan

[ Voor 40% gewijzigd door pstalman op 30-12-2023 06:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Holy crap echt enorm veel lag op het moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
RustStorm schreef op zaterdag 30 december 2023 @ 08:45:
Holy crap echt enorm veel lag op het moment.
wat mij opvalt is dat het vooral rond xx:22 en XX:44 is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Welke barding heb je op je mount @pstalman ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pstalman
volgens mij die via prime

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Denk dat ik vandaag ga proberen de pvp opdracht te voltooien... ook al heb ik er echt een hekel aan... pvp... -_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15:15
RustStorm schreef op zaterdag 30 december 2023 @ 10:20:
Denk dat ik vandaag ga proberen de pvp opdracht te voltooien... ook al heb ik er echt een hekel aan... pvp... -_-
Is dat voor je seasonal? Die heb ik laatst gedaan duurde niet heel lang en 1 speler tegen gekomen ondertussen het viel wel mee gelukkig

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik heb het spel al weken niet meer aangeraakt, behalve 1 login voor gratis goodies.
Het is nog een paar weken naar s3, dus dan zal ik wel weer gaan spelen.
Misschien ga ik s3 wel beginnen met het spelen van de campaign ipv overslaan en meteen dungeons en event/season areas te grinden.
Lijkt me wel weer eens leuk voor de verandering en hopelijk ben ik dan ook niet zo snel klaar met een season. S2 was wel erg snel done en dusted, voor mij dan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Wognummer schreef op zaterdag 30 december 2023 @ 12:00:
[...]

Is dat voor je seasonal? Die heb ik laatst gedaan duurde niet heel lang en 1 speler tegen gekomen ondertussen het viel wel mee gelukkig
Het is de "Come at me" objective...

En er loopt niemand in de gebieden op dit moment. Ben wel helemaal gerespecced naar pvp board en skills en gear... lol

Maar zonder uber uniques... als ik straks vooral shakos en doombringers ga tegenkomen heb ik alsnog niet veel kans. Haha

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Dark_Angelus
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 18:09
Wat later dan gepland dit seizoen begonnen maar Lvl100, Duriel & Uber Lilith down *O*
Gelijk een Grandfather geloot!

| Awesome Rock 'n Roll Photographer |

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kansloze missie deze objective als ik tegen een barbarian met doombringer en shako en grandfather moet... of tegen een balletjes sorceress...

Kansloos... en ook totaal niet leuk om eerlijk te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maargoed... het gaat me wel een keer lukken als het meezit. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RustStorm schreef op zaterdag 30 december 2023 @ 16:05:
Kansloze missie deze objective als ik tegen een barbarian met doombringer en shako en grandfather moet... of tegen een balletjes sorceress...

Kansloos... en ook totaal niet leuk om eerlijk te zijn.
Ik ga me niet eens verdiepen in die objective. Als balletjes sorc met uber unique is het ook lang nog geen garantie voor winst. Thorns barb is dan ook niet te doen. En dan hebben ze niet eens ubers nodig. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Poops_McGhee schreef op zaterdag 30 december 2023 @ 17:05:
[...]

Ik ga me niet eens verdiepen in die objective. Als balletjes sorc met uber unique is het ook lang nog geen garantie voor winst. Thorns barb is dan ook niet te doen. En dan hebben ze niet eens ubers nodig. :D
Haha, nee... thorns is natuurlijk een dingetje... maar voor de rest... genoeg balletjes bij mijn rogue en ik lig vlug om. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pstalman
Volgens mij ruim 100 runs gedaan vandaag, iemand speelde oa voor de kerstman. 2 Doombringers erbij maar nog geen shako :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 16:53
Gisteren pas aan S2 begonnen kijken hoe ver ik nog kan komen.

PSN: Brwmaster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 19:36
Waar moet ik op letten bij barb wat stats betreft? Ben nu mijn rend barb verder aan het levelen maar het is bij wapens niet een kwestie van groene cijfers zien en dan is het dus goed. Zie op internet een aantal mensen zeggen dat je helemaal niet naar AP moet kijken maar dat lijkt me ook niet de bedoeling. Ik loop als lvl 56 nog steeds met een 2H mace van lvl 36 omdat daar 87 str en 48 all stats op zit samen met 30,8% CRD en 22,4% DoT. De wapens die ik loot geven ondertussen al tot 400 dps meer aan. Mijn 2H zwaard heeft 126 str naast 39% CRD. Het zal niet makkelijk zijn om die hoeveelheid str te evenaren met andere wapens maar ik lees ook dat je beter naar all stats kunt kijken.

Bij de gear zou ik naar CRD, DoT, CRC en str moeten kijken maar ik zal toch ook resistance moeten hebben, dat kan niet enkel van de ringen komen. Wie snapt hoe het zit?

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
RustStorm schreef op zaterdag 30 december 2023 @ 10:20:
Ik moet die ook doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alekz87
Ik merk dat ik dit seizoen beter later kon beginnen. Ik ben na 1,5 maand opgebrand. En mis hierdoor nieuwe seasonal events en hogere droprate. Benieuwd of dat s3 ook verwacht wordt. Dan begin ik gewoon maand 2-3 met spelen ipv day 1.

Terwijl ik dit typ denk ik: “jaja gaat me niet lukken, wil asap s3 starten”

[ Voor 16% gewijzigd door Alekz87 op 30-12-2023 17:54 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Misschien maar een keer party maken en elkaar afmaken... ;)

Maar dan mis ik het reward gevoel vermoed ik... ;)

Wordt vervolgd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
RustStorm schreef op zaterdag 30 december 2023 @ 19:58:
[...]

Misschien maar een keer party maken en elkaar afmaken... ;)

Maar dan mis ik het reward gevoel vermoed ik... ;)

Wordt vervolgd!
Ik ga dat totaal niet missen. Maar wil voor de vorm wel keer terugslaan hoor. Maar tot nu toe heb ik nog geen idee hoe een andere speler meer te meppen. Moet eens opzoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RustStorm schreef op zaterdag 30 december 2023 @ 17:21:
[...]

Haha, nee... thorns is natuurlijk een dingetje... maar voor de rest... genoeg balletjes bij mijn rogue en ik lig vlug om. ;)
Ah, ja. Rogues heb je zo dood. Dat is inderdaad echt geen partij voor een balletjes sorc :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pstalman
nog 30 eggs/shards over, heb met deze char over de 300 duri gedaan en wacht nog steeds op shako :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zaap
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 19:59
Ik al meer dan 500 runs gedaan, geen doombringer, wel 5 shakos en 4 grandfathers 🤣

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Holy crap hoe krijgen jullie het voor elkaar om zo veel.runs te doen... kopen jullie de eggs enzo?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• internaut
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12:48
Eindelijk dropt die brimstone mount eens.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Beste wensen allemaal!

Pagina: 1 ... 159 ... 214 Laatste