Acties:
  • 0 Henk 'm!
Echt pointless dat pvp verhaal

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20:00
Geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jazeker.

27/100 kunnen halen.

Maar thorns barbs, hota barbs en de sorceress... als ik die tegen kom kan ik meestal weer opnieuw beginnen... zeker als ze zo'n rood lapje op het hoofd hebben liggen en een crystallen zwaard in d'r handen hebben..

En laten er daar nou veel van rondrennen..........

Enzovoorts...

Gewoon echt wel zonde van de tijd die ik gespendeerd heb aan pvp gear... en het opwaarderen van de glyphs... :) maar och... het is niet anders!

[ Voor 4% gewijzigd door RustStorm op 01-01-2024 16:25 ]

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
RustStorm schreef op maandag 1 januari 2024 @ 16:05:
[...]

Jazeker.

27/100 kunnen halen.

Maar thorns barbs, hota barbs en de sorceress... als ik die tegen kom kan ik meestal weer opnieuw beginnen... zeker als ze zo'n rood lapje op het hoofd hebben liggen en een crystallen zwaard in d'r handen hebben..

En laten er daar nou veel van rondrennen..........

Enzovoorts...

Gewoon echt wel zonde van de tijd die ik gespendeerd heb aan pvp gear... en het opwaarderen van de glyphs... :) maar och... het is niet anders!
Dan toch maar samen iets regelen?>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 22:34
Ben Diablo weer aan het oppakken en zoek wat advies.

Ik heb de campaign nu afgerond en ben level 49.8.

Waar op te focussen? Ik heb 1 x tien grim dingens opgehaald en ingeruild voor een cache.

Dacht zelf aan level 50 halen en dan die ene dungeon doen zodra je aan world tier 3 kan beginnen?

Wat dan te doen in WT3?

Het is een non seasonal character btw.

Begint s3 bijna? Begin je dan weer helemaal opnieuw als je dat seizoen wil spelen?

psn: HertogJack

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Sparhawk
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23:49

Sparhawk

Can bind minds with his spoon

Beste wensen ook allemaal....

Mijn 2024 begint goed, ik had nog mats voor 4 Duriel runs. In de clan gevraagd wie er mee wilde, maar het was stil..... en jahoor op run4 dropt Shako :D :D.

Denk totaal 30 Duriel runs, dus je hoort mij niet klagen

Wil iedereen die in telekinese gelooft mijn hand opheffen a.u.b.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennisCle
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 18:38
HertogJack schreef op maandag 1 januari 2024 @ 17:45:

Waar op te focussen? Ik heb 1 x tien grim dingens opgehaald en ingeruild voor een cache.

Dacht zelf aan level 50 halen en dan die ene dungeon doen zodra je aan world tier 3 kan beginnen?

Wat dan te doen in WT3?

Begint s3 bijna? Begin je dan weer helemaal opnieuw als je dat seizoen wil spelen?
Je kan op 50 waarschijnlijk wel naar WT3 ja, dus dat zou ik doen.

Die grim favors zijn een goede manier om te levelen tot ongeveer lvl65 uit mijn hoofd. Ik deed non-seasonal vooral de Dungeons die op dat moment 5 favors gaven en bij voorkeur dan direct als nightmare dungeon. Seasonal is het heel makkelijk met de Vampire events, maar daar heb je niks aan, haha.

Heb je alle statues al gehaald? Ook handig om te doen.

En als je een seizoen wil meedoen moet je een nieuwe char in dat seizoen maken inderdaad. Volgens mij is er nog niks aangekondigd over het nieuwe seizoen, maar het huidige eindigt 23 januari.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23:42

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Ik heb het spel te koop gezet, merk toch dat hij meer in de la ligt dan dat ik speel en de mensen waarmee ik het speelde ook gestopt zijn. Veel zijn afgehaakt door de verplichte seasons want wanneer je iemand mee wil helpen en die heeft dan toevallig voor Seasonal Content gekozen, moet je weer verplicht een nieuwe personage maken.. Terwijl je dan juist iemand wil helpen met je al geleveld karakter. Dit was als je het mij vraagt beter geregeld in Diablo 3.

[ Voor 20% gewijzigd door G_Dragon op 02-01-2024 08:25 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!
HertogJack schreef op maandag 1 januari 2024 @ 17:45:

Wat dan te doen in WT3?

Je kan inderdaad de capstone doen. WT3 geeft o.a. meer experience en gold. Ook de items kunnen sacred zijn en een stuk beter. Daar lekker allemaal dingen doen om door te levelen naar ongeveer 70.

Wat betreft s3: over 3 weken zal die ongeveer starten. En dan begint iedereen opnieuw... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
RustStorm schreef op dinsdag 2 januari 2024 @ 08:40:
[...]

Je kan inderdaad de capstone doen. WT3 geeft o.a. meer experience en gold. Ook de items kunnen sacred zijn en een stuk beter. Daar lekker allemaal dingen doen om door te levelen naar ongeveer 70.

Wat betreft s3: over 3 weken zal die ongeveer starten. En dan begint iedereen opnieuw... :)
Levelt een seansonal character ook sneller dan normale?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
DennisCle schreef op dinsdag 2 januari 2024 @ 08:16:
[...]

Je kan op 50 waarschijnlijk wel naar WT3 ja, dus dat zou ik doen.

Die grim favors zijn een goede manier om te levelen tot ongeveer lvl65 uit mijn hoofd. Ik deed non-seasonal vooral de Dungeons die op dat moment 5 favors gaven en bij voorkeur dan direct als nightmare dungeon. Seasonal is het heel makkelijk met de Vampire events, maar daar heb je niks aan, haha.

Heb je alle statues al gehaald? Ook handig om te doen.

En als je een seizoen wil meedoen moet je een nieuwe char in dat seizoen maken inderdaad. Volgens mij is er nog niks aangekondigd over het nieuwe seizoen, maar het huidige eindigt 23 januari.
Welke statues? En wat heb ik daaraan dan?
(Om trophy’s geef ik niks 😅)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
HertogJack schreef op dinsdag 2 januari 2024 @ 08:48:
[...]

Levelt een seansonal character ook sneller dan normale?
Nee dat in principe niet. Al is er extra content in seasonal wat je doet waardoor je indirect misschien wel sneller levelt zeg maar.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DennisCle
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 18:38
HertogJack schreef op dinsdag 2 januari 2024 @ 08:53:
[...]

Welke statues? En wat heb ik daaraan dan?
(Om trophy’s geef ik niks 😅)
Ik bedoelde de altars of Lilith, waarmee je stats krijgt als je ze ontdekt.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• babbelmb
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
G_Dragon schreef op dinsdag 2 januari 2024 @ 08:22:
Veel zijn afgehaakt door de verplichte seasons want wanneer je iemand mee wil helpen en die heeft dan toevallig voor Seasonal Content gekozen, moet je weer verplicht een nieuwe personage maken.. Terwijl je dan juist iemand wil helpen met je al geleveld karakter. Dit was als je het mij vraagt beter geregeld in Diablo 3.
Dit werkt exact hetzelfde als in D3 :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

babbelmb schreef op dinsdag 2 januari 2024 @ 13:19:
[...]

Dit werkt exact hetzelfde als in D3 :*)
Oh serieus? Dan moet ik bekennen dat dit aan mij voorbij is gegaan :F

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pstalman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:58
G_Dragon schreef op dinsdag 2 januari 2024 @ 08:22:
Ik heb het spel te koop gezet, merk toch dat hij meer in de la ligt dan dat ik speel en de mensen waarmee ik het speelde ook gestopt zijn. Veel zijn afgehaakt door de verplichte seasons want wanneer je iemand mee wil helpen en die heeft dan toevallig voor Seasonal Content gekozen, moet je weer verplicht een nieuwe personage maken.. Terwijl je dan juist iemand wil helpen met je al geleveld karakter. Dit was als je het mij vraagt beter geregeld in Diablo 3.
hoe zet je een game waar een account de toegang geeft te koop, of verkoop je je bliz account?

Gister begonnen met HC rogue, is net 74 geworden. Hoop dat ik vandaag nog 80 wordt en al die leuke items uit de stash aan kan :D

[ Voor 12% gewijzigd door pstalman op 02-01-2024 23:51 ]

https://d4armory.io/Player/803500

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

pstalman schreef op dinsdag 2 januari 2024 @ 19:37:
[...]

hoe zet je een game waar een account de toegang geeft te koop, of verkoop je je bliz account?

Gister begonnen met HC rogue, is net 74 geworden. Hoop dat ik vandaag nog 80 wordt en al die leuke items uit de stash aan kan :D
Huh ik snap je vraagt niet want er zit geen account gekoppeld aan dit spel, anders kon ik hem toen ook niet spelen toen ik hem van een andere Tweaker overnam. De koper kan gewoon met zijn eigen account spelen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• randomice
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20-09 16:14
G_Dragon schreef op dinsdag 2 januari 2024 @ 19:48:
[...]

Huh ik snap je vraagt niet want er zit geen account gekoppeld aan dit spel, anders kon ik hem toen ook niet spelen toen ik hem van een andere Tweaker overnam. De koper kan gewoon met zijn eigen account spelen
De vraag snap ik wel van een pc speler. Maar de Xbox Game kan je waarschijnlijk gewoon verkopen. Op pc lukt dat niet zo makkelijk .

Eergister tweede shako gevonden maar kan er niet mee . Geen class die hem gebruikt. Geen andere über uniques nog terwijl ik Andys nog wel wil voor de druid.

Diablo 3 Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pstalman
randomice schreef op dinsdag 2 januari 2024 @ 20:58:
[...]

De vraag snap ik wel van een pc speler. Maar de Xbox Game kan je waarschijnlijk gewoon verkopen. Op pc lukt dat niet zo makkelijk .

Eergister tweede shako gevonden maar kan er niet mee . Geen class die hem gebruikt. Geen andere über uniques nog terwijl ik Andys nog wel wil voor de druid.
AH, console dus zonder Bliz account, wel raar aangezien het ook MS is tegenwoordig :)

Verder mijn char nu aardig goed bezig op HC, net 2 goede armors als drop gekregen.
Armor nog op 85% reduce, op shadow resist na alles rond 70.

[ Voor 6% gewijzigd door pstalman op 03-01-2024 12:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13:46
G_Dragon schreef op dinsdag 2 januari 2024 @ 13:30:
[...]

Oh serieus? Dan moet ik bekennen dat dit aan mij voorbij is gegaan :F
Zeker. en dit is ook de kracht van D3 / D4 , als seizoenen en seasonal stuff geen ding zou zijn geweest, dan waren beide spellen al lang overleden.

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Visgek82 schreef op donderdag 4 januari 2024 @ 09:55:
[...]

Zeker. en dit is ook de kracht van D3 / D4 , als seizoenen en seasonal stuff geen ding zou zijn geweest, dan waren beide spellen al lang overleden.
Ik heb mij zeker niet herinneren dat ik bij Diablo 3 telkens opnieuw ben begonnen toen ik op de Xbox 360 speelde en later op de Xbox One, wel heel veel samen gespeeld met vrienden toen de tijd. Maar kon altijd gewoon meehelpen met mijn gelevelde karakter, daarom dat ik er bij Diablo 4 zo van opkijk en het niet meer aan heb geraakt. Want heb het puur gehaald om samen te spelen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Visgek82
G_Dragon schreef op donderdag 4 januari 2024 @ 09:58:
[...]

Ik heb mij zeker niet herinneren dat ik bij Diablo 3 telkens opnieuw ben begonnen toen ik op de Xbox 360 speelde en later op de Xbox One, wel heel veel samen gespeeld met vrienden toen de tijd. Maar kon altijd gewoon meehelpen met mijn gelevelde karakter, daarom dat ik er bij Diablo 4 zo van opkijk en het niet meer aan heb geraakt. Want heb het puur gehaald om samen te spelen :)
Ik denk dat ik al weet waar het probleem zit . In diablo 3 zijn seasons pas geintroduceerd in patch Patch 2.1 , terwijl ze bij Diablo 4 er al vanaf launch in zitten. Ik denk dat jullie voor 2.1 gestopt zijn met d3 , in dat geval , dat was in 2014.

Of , als niet , dan zal het eraan gelegen hebben dat jullie non-seasonal karakters hebben gehad terwijl er wel seizoenen draaide, dan maakt het inderdaad ook niet uit

[ Voor 10% gewijzigd door Visgek82 op 04-01-2024 10:00 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21:29
internaut schreef op zondag 31 december 2023 @ 23:07:
Eindelijk dropt die brimstone mount eens.
na hoeveel ronden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Visgek82 schreef op donderdag 4 januari 2024 @ 10:00:
[...]

Ik denk dat ik al weet waar het probleem zit . In diablo 3 zijn seasons pas geintroduceerd in patch Patch 2.1 , terwijl ze bij Diablo 4 er al vanaf launch in zitten. Ik denk dat jullie voor 2.1 gestopt zijn met d3 , in dat geval , dat was in 2014.

Of , als niet , dan zal het eraan gelegen hebben dat jullie non-seasonal karakters hebben gehad terwijl er wel seizoenen draaide, dan maakt het inderdaad ook niet uit
Ja dat denk ik dan, want ik heb er serieus geen actieve herinnering aan dus dat klinkt dan wel logisch :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
wat gebeurd er met je seasonal char na einde seizoen?

Die gaat toch naar het eternal realm en dan kan je er daar gewoon verder mee spelen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wognummer
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 00:19
HertogJack schreef op donderdag 4 januari 2024 @ 10:11:

Die gaat toch naar het eternal realm en dan kan je er daar gewoon verder mee spelen?
yes en je stash items komen in een aparte stash te zitten die moet je daaruit halen voor het nieuwe seizoen begint (reminder ook voor mezelf)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
HertogJack schreef op donderdag 4 januari 2024 @ 10:11:

Yup gaat gewoon automatisch over en alle seasonal storage loot komt in een apart tabje in je storage die je dan kan overzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• internaut
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12:48
Ik heb ze niet geteld maar Duriel is al véél plat gegaan. Nu nog de Shako.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21:29
internaut schreef op donderdag 4 januari 2024 @ 14:54:
[...]

Ik heb ze niet geteld maar Duriel is al véél plat gegaan. Nu nog de Shako.
Ik wel 200 keer in totaal...
3x shako.
1x een doombringer en geen mount.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buizerd__NL
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 16:35
Geef mij maar liever een doombringer dan een mount. :P

Ik dacht, ik wil nog voor het einde van het seizoen wel proberen om Uber lilith te verslaan maar dat gaat hem waarschijnlijk niet meer worden. Ik doe te weinig damage tegen haar en ik wordt steeds ge-oneshot in fase 1.

PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• internaut
Buizerd__NL schreef op donderdag 4 januari 2024 @ 16:33:
Geef mij maar liever een doombringer dan een mount. :P

Ik dacht, ik wil nog voor het einde van het seizoen wel proberen om Uber lilith te verslaan maar dat gaat hem waarschijnlijk niet meer worden. Ik doe te weinig damage tegen haar en ik wordt steeds ge-oneshot in fase 1.
Damage speelt idd wel de hoofdrol bij uber Lilith.
Zo snel mogelijk max damage doen in fase 1.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Buizerd__NL
Ik heb wel de mount gehaald vandaag, maar helaas nog geen Doombringer. :'(

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9TJETsfp4KeIwDrE0hfofB7Xydk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/YCG2lIedfSW59up6IBBWZgNk.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Desutoroiya
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 28-09 16:00
Is er nog ruimte in de clan of de back up clan?

Ik speel nu iets te veel solo en merk dat de plezier wat weg gaat. Zou het leuk vinden om met een groepje te kunnen spelen.

Steam: Desutoroiya || PSN: Kamikaza

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flesdop
  • Nu online
Ik heb 1 januari een request gedaan maar tot heden nog geen reactie, de backup clan heeft te veel aanvragen open staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HertogJack
Als iemand een leuke casual clan heeft laat het mij dan ook weten ajb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 19:36
In de eerste clan is nog 1 plaats vrij maar ik ben daar de afgelopen weken meestal alleen of met nog iemand anders.

Ik snap dat ook wel, ben nu 99,5 met mijn necro maar ben er wel even klaar mee na ontelbare NM runs. Er moet snel meer variatie komen maar dat zal pas vanaf seizoen 4 zijn. Laat ze maar greater rifts terugbrengen die eindeloos zijn. En per vijf levels items die je bv in kunt ruilen voor level 950 gear. Net als de itemveranderingen. Er zijn zoveel affixes dat het nauwelijks te doen is nagenoeg perfecte items te krijgen.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• pstalman
En ook weer done, lvl 100 en gelijk maar aoz testen:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kM-JofQFqKzVMWZwXP0LpTEctyQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/MrckbnApJ0xioPTuWqobU5aW.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pstalman
moet toch nog wat die laatste weken, en heb nog 1 uitdaging. De 5e char op HC naar 100. Dus ben bezig met deze druid.

Zit op WT3 inmiddels en na het werk nog een paar lvls en dan de capstone voor wt4 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pstalman schreef op maandag 8 januari 2024 @ 08:23:
moet toch nog wat die laatste weken, en heb nog 1 uitdaging. De 5e char op HC naar 100. Dus ben bezig met deze druid.

Zit op WT3 inmiddels en na het werk nog een paar lvls en dan de capstone voor wt4 :)
Ik vind het echt knap dat je die motivatie hebt om dat te doen :P

Respect hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
Ricmaniac schreef op maandag 8 januari 2024 @ 11:06:
[...]

Ik vind het echt knap dat je die motivatie hebt om dat te doen :P

Respect hoor.
Het is wel de laatste nuttige uitdaging die nog over is, op Aoz lvl 25 na. Maar dat is ook geen goal voor mij.
En voor 5 lvl 100 chars krijg je vast een titel. :z

En in wt4, gelijk een legion en wb erachter aan en een boost gekregen naar lvl 71 :D
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DzUIxzLeiAR31Nim_OcKvlk3yZQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/VeTmGHotDwcyzq0j75QDBfMD.jpg?f=fotoalbum_large

En we zijn 80+
YouTube: Diablo IV HC Pulverize Druid S2 Lvl 80 NMD 35 (kan even duren voordat de HD versie te zien is...)

[ Voor 48% gewijzigd door pstalman op 10-01-2024 21:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diversity
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17-09 17:05
Dus seizoen 3... Hoge verwachtingen of geen? :P Weinig informatie nog van naar boven gekomen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 19:36
In de komende twee weken komen ze met meer info zeiden ze op twitter.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTLCrazy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:30

TTLCrazy

Listen to Frankie

Al krijgen we maar een lootfilter, dat zou al een enorme verbetering zijn. Na elke dungeon run al je drops checken is zo saaaaaiii.

just imagine: war breaks out and nobody turns up... SPECS - Ajaxied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellfighter87
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 16:13
met de expansion zal wen een loot 2.0 komen (beetje zoals in d3 dat ook gebeurd is)
dan word de game een stuk beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jim[beam]
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 00:28
Of een systeem waar je je sigils en potions / mats voor glacial fissure / duriel apart kan houden. Die bag is ook zo vol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 02-10 09:35
Lekker Ventje schreef op donderdag 11 januari 2024 @ 15:18:
In de komende twee weken komen ze met meer info zeiden ze op twitter.
Mogen ze wel opschieten aangezien het de 23e (over anderhalve week dus) begint :P

Edit: 16e dus meer info
https://twitter.com/Diablo/status/1745505910561157452?s=20

[ Voor 13% gewijzigd door schaapiej op 11-01-2024 20:57 ]

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik las iets van Ray Tracing dat naar D4 komt? Wat gaat dat nog toevoegen in deze game?

Ben wel benieuwd naar s3, maar niet meer zo benieuwd als dat ik een week of 3 geleden nog was. Ik hoop toch dat ze met iets heel leuks komen. Hoeft wat mij betreft niet eens met dezelfde snelheid als s2, maar ook niet zo traag als s1 :D

Nouja, nog minder dan 2 weken en we weten het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChUcKiE
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 14:50

ChUcKiE

Dus........

Ik heb nog wat van consumables (2 eggs, 9 malingant heart, 12 femur, 19 heats, 9 hands, 22 exquisite bloods en 14 living steel)… ik ben zelf level 79, dus meteen af als ik verzilver. Iemand met lvl100 die me wil helpen er vanaf te komen?

Eerlijk gezegd weet ik ook gewoon niet wat ik ermee kan en moet doen :X

[ Voor 13% gewijzigd door ChUcKiE op 11-01-2024 22:01 ]

http://eu.battle.net/d3/en/profile/ChUcKiE-1330/hero/807720

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen verwachting van S3 hier. Mocht looten echt weer fun worden, tassen ruimen niet als straf voelen en end-game meer afwisseling bieden ga ik misschien de game weer oppakken. Ben gestopt na S1 en heb geen haast om terug te keren. Ik laat de boel mooi even rijpen. ;)

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 12-01-2024 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TgR_KILLER
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:14
In S1 heb ik niet veel gespeeld, mijn char(s) waren level 6x ofzo. S2 wel tijdje veel gedaan, mijn chain lightning build was wel gaaf en daarmee level 100 gehaald. Toen nog tijdje gespeeld maar toen ik mijn Shako had was eigenlijk mijn setup wel 'compleet'. Daarna viel eigenlijk al snel de motivatie weg om nog verder te grinden, heb nooit level 100 gehaald in NM en AoZ nooit gedaan want toen was ik al gestopt. Dat soort 'nog hogere dungeons halen' is voor mij niet iets waar ik voor blijf inloggen.

Vond S2 wel stuk beter omdat levelen stuk beter ging, hier en daar best wat bonus XP modifiers en ook met die vamp powers ging het levelen wel stukje sneller.

Heb ook nog een HOTA Barb gemaakt, maar volgens mij zit die nog ergens op level 40, of 50. weet niet eens meer waar ik met die ben gestopt xD

Van S3 heb ik eigenlijk totaal nog niks gezien, geen idee of ik dan weer ga spelen. Laatste weken sowieso weer weinig gegamed xD

AMD Ryzen 5 2600, 8 GB RAM, GigaByte GTX1050Ti 4G, MSI B450M, 970 EVO 500GB+160 GB, CM 550watt, AOC 24”
Lenovo IdeaPad Pro 5 14APH8, AMD Ryzen 7 7840HS, 32GB RAM, 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack_Mojo
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 02-10 11:25
Oh seizoen 3 staat alweer bijna voor de deur. Vind het een beetje vreemd dat er eigenlijk nog niets over bekend is. Dat was met seizoen 2 wel anders volgens mij? Toen kreeg ik de weken voordat het seizoen zou starten alweer zin om te spelen, nu helemaal niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
  • Registratie: Maart 2010
Jack_Mojo schreef op vrijdag 12 januari 2024 @ 11:35:
Oh seizoen 3 staat alweer bijna voor de deur. Vind het een beetje vreemd dat er eigenlijk nog niets over bekend is. Dat was met seizoen 2 wel anders volgens mij? Toen kreeg ik de weken voordat het seizoen zou starten alweer zin om te spelen, nu helemaal niet.
Dat was denk ik omdat er veel onvrede heerste. Nu is dat wat anders. En ik begreep dat t door de feestdagen allemaal wat later naar buiten wordt gebracht.

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Tweakarim
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 28-09 16:45

Tweakarim

PSN: Karimineel3

Ben al een paar maanden zoet met dit spel, speel als een rogue en ben inmiddels level 53. Als ik hier mee lees snap ik er allemaal weinig van. Op weg naar Lillith heb ik net een groot monster verslagen, daarna krijg je een filmpje te zien over inarius wat dermate vet vond dat ik het gewoon even hier wou delen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• internaut
S3 ga ik wel doen. S2 was goed te doen met ball lightning dus ff afwachten wat de meta gaat worden in S3 en dan knallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Come to me objective nog steeds niet gelukt... lol

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• maartend
Tweakarim schreef op vrijdag 12 januari 2024 @ 22:03:
Ben al een paar maanden zoet met dit spel, speel als een rogue en ben inmiddels level 53. Als ik hier mee lees snap ik er allemaal weinig van.
Ook last van. Ik hack en ik slash en ik tear the wall down. Lvl 60 en 15M goud. Ergens doe ik iets niet goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-10 04:58

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Is geen wedstrijd he, gewoon lekker doen wat je leuk vind! Als je gevoel hebt dat alles niet snel genoeg dood gaat, zoek een build die je leuk lijkt.
M
Op maxroll en iceyveins staan veel builds, ook levelling builds voor elke class.

Soms wel leuk om te zien hoe alles met elkaar samen werkt om je dmg te vermenigvuldigen:)

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
TepelStreeltje schreef op zaterdag 13 januari 2024 @ 14:32:
Is geen wedstrijd he, gewoon lekker doen wat je leuk vind! Als je gevoel hebt dat alles niet snel genoeg dood gaat, zoek een build die je leuk lijkt.
M
Op maxroll en iceyveins staan veel builds, ook levelling builds voor elke class.

Soms wel leuk om te zien hoe alles met elkaar samen werkt om je dmg te vermenigvuldigen:)
Oh, welnee. Gaat me hard genoeg. Ik gebruik enkel wat ik vind, ik snap geen donder wat ik soms tegenkome en ergens in een potje moet gooien om weer iets te krijgen om af te leveren bij een boom waar ik ook weer niks nuttigs krijg. Maar dat is allemaal niet erg. Vraag me hooguit af wat ik met al dat geld moet doen en al die materials sie ik salvage, Alles dat rare is gaat naar de smid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RustStorm schreef op zaterdag 13 januari 2024 @ 10:59:
Come to me objective nog steeds niet gelukt... lol
En het is me dan eindelijk toch gelukt deze te behalen en de hele Journey solo te completen. Helemaal top zo. :)

Pvp lukte me meer dan goed wanneer er geen uber uniques in het spel waren... en dat was deze middag het geval... yay! (Geen uber uniques myself overigens)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alekz87
Tweakarim schreef op vrijdag 12 januari 2024 @ 22:03:
Ben al een paar maanden zoet met dit spel, speel als een rogue en ben inmiddels level 53. Als ik hier mee lees snap ik er allemaal weinig van. Op weg naar Lillith heb ik net een groot monster verslagen, daarna krijg je een filmpje te zien over inarius wat dermate vet vond dat ik het gewoon even hier wou delen
Ik volg guides zoals welke dungeon levelt het snel/meest efficiënt. En welke builds zijn het sterkst. Ik heb niet mega veel tijd als (heel cliché) vader van een peuter, dus ik probeer echt te min maxen. Minimaal effort maximaal resultaat. Om zo alles uit een seizoen te halen.

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik denk overigens dat ik mij voortaan ga richten op pvp builds. Met deze build heb ik ook abattoir of zir kunnen voltooien. Weliswaar tier 1 en 2, maar toch... en het gaat niet per se heel snel, maar wel enigszins veilig. Pve build werd ik toch echt wel geregeld geoneshot.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• internaut
maartend schreef op zaterdag 13 januari 2024 @ 15:44:
[...]

Oh, welnee. Gaat me hard genoeg. Ik gebruik enkel wat ik vind, ik snap geen donder wat ik soms tegenkome en ergens in een potje moet gooien om weer iets te krijgen om af te leveren bij een boom waar ik ook weer niks nuttigs krijg. Maar dat is allemaal niet erg. Vraag me hooguit af wat ik met al dat geld moet doen en al die materials sie ik salvage, Alles dat rare is gaat naar de smid.
Als je eenmaal gear gaat rerollen voor betere stats dan zou je willen dat je méér miljoenen had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
internaut schreef op zaterdag 13 januari 2024 @ 19:07:
[...]

Als je eenmaal gear gaat rerollen voor betere stats dan zou je willen dat je méér miljoenen had.
Rerollen? Dat ga ik eens opzoeken

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Alekz87
maartend schreef op zaterdag 13 januari 2024 @ 19:28:
[...]

Rerollen? Dat ga ik eens opzoeken
YouTube: Diablo 4 Ultimate Beginner Guide

16 minuutjes en je leert echt veel. Ook rerollen komt erin voor. Heet enchanting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
Het nieuwe seizoen zal iig over mephisto gaan denk ik zo, dat lijkt mij wel Duidelijk.

We gaan het zien :) iig geen loot 2.0 / loot filter in s3, wel gauntlet/leader boards, voor wie daar op zitten te wachten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• stickfiguur
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-09 14:19
Lage verwachtingen voor S3 aan mijn kant, het leek alsof er met t begin van S2 wel een redelijke verbetering te zien was en best een paar dagen plezier aan gehad. Tot dat het "nieuwe" er een beetje vanaf is en je accepteert dat je gewoon weer Helltide doet maar dan met een iets andere color scheme en iets andere rewards.

Dat blijft voor mij toch weer het meest teleurstellende onderdeel, zo'n groot bedrijf, zoveel creatieve personen en hoe vaak hebben ze al de Helltide mechanic hergebruikt? Dat voorspelt niet veel goeds.. En als je de seasonal events aan het einde van de rit toch niet permanent maakt, probeer dan eens wat nieuws (zoals ze bij Path of Exile doen), wat heb je te verliezen!

Ik denk dat meer QoL features zoals een loot filter wel handig zullen zijn maar dat gaat S3 niet kunnen redden als er geen interessante content is. Als het weer een Helltide knock-off is dan weet ik niet of ik het uberhaupt ga proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
Afgelopen weekend rustig aangedaan, vind Pulverize altijd snel saai omdat het te eay is.
Maar ja, lvl 94, en nog bijna 10 dagen. Dan moet lukken.

Door HC snap ik nu ook waarom we allemaal zo snel dood gaan op softcore, spel heb ik steeds meer door.
Gister dus van helm en armor gewijzigd, dus allerlei defense mods weg (van 9k armor naar 5.7k) maar daarvoor nu altijd beer en beer armor geeft lading armor terug dus 5.7k wordt dan 9.x en je kan weer ogen dicht doen en gaan :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tweakarim

Tweakarim

Gisteren met verbazend veel gemak Lillith verslagen als level 53 Rogue, zonder specifiek een build te hebben gevolgd of uberhaupt verstand van te hebben, maar gewoon maanden lang met plezier te hebben aangeklooid. Had ook redelijk wat van die paragons en 9 health potions. Geen enkel moment echt in gevaar gekomen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

stickfiguur schreef op maandag 15 januari 2024 @ 09:05:
Lage verwachtingen voor S3 aan mijn kant, het leek alsof er met t begin van S2 wel een redelijke verbetering te zien was en best een paar dagen plezier aan gehad. Tot dat het "nieuwe" er een beetje vanaf is en je accepteert dat je gewoon weer Helltide doet maar dan met een iets andere color scheme en iets andere rewards.

Dat blijft voor mij toch weer het meest teleurstellende onderdeel, zo'n groot bedrijf, zoveel creatieve personen en hoe vaak hebben ze al de Helltide mechanic hergebruikt? Dat voorspelt niet veel goeds.. En als je de seasonal events aan het einde van de rit toch niet permanent maakt, probeer dan eens wat nieuws (zoals ze bij Path of Exile doen), wat heb je te verliezen!

Ik denk dat meer QoL features zoals een loot filter wel handig zullen zijn maar dat gaat S3 niet kunnen redden als er geen interessante content is. Als het weer een Helltide knock-off is dan weet ik niet of ik het uberhaupt ga proberen.
Ik wacht nog even op meer informatie over s3 en dan bepaal ik of er tijd ingestopt gaat worden. Zonde om (weer) zoveel uren er in te stoppen en achteraf tot de conclusie te komen “ze hadden er zoveel meer uit kunnen halen”.
Het is inderdaad een groot bedrijf en daar mogen we best wat van “eisen”. Als ik niet enthousiast word van de S3 info bekijken ze het maar dit seizoen. :P
De game was het sowieso al waard voor mij met release en S1. Veel plezier uitgehaald.

Misschien een goed moment om eindelijk Last Epoch een kans te geven want die released officieel binnenkort.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stickfiguur
Verwijderd schreef op maandag 15 januari 2024 @ 10:51:
[...]

Ik wacht nog even op meer informatie over s3 en dan bepaal ik of er tijd ingestopt gaat worden. Zonde om (weer) zoveel uren er in te stoppen en achteraf tot de conclusie te komen “ze hadden er zoveel meer uit kunnen halen”.
Het is inderdaad een groot bedrijf en daar mogen we best wat van “eisen”. Als ik niet enthousiast word van de S3 info bekijken ze het maar dit seizoen. :P
De game was het sowieso al waard voor mij met release en S1. Veel plezier uitgehaald.

Misschien een goed moment om eindelijk Last Epoch een kans te geven want die released officieel binnenkort.
Precies, zo sta ik er ook in. In eerste instantie verwachtte ik er toch wat meer van maar ik heb me er best een aantal uren mee kunnen vermaken. Nu is het wachten op wat echt vernieuwends, ik ben alleen bang dat ze dat aan ons gaan verkopen via een expansion i.p.v. dat we het "gratis" krijgen bij een nieuw seizoen.

Hoe je het ook went of keert, het is een goede tijd voor ARPG fans. Met Path of Exile, Last Epoch en Diablo 4 is er veel variatie om tussen te kiezen en regelmatige updates. Ik ben dan ook erg benieuwd naar de release van Last Epoch, hopelijk is de "game feel" wat verbeterd sinds de laatste paar keer dat ik het gespeeld heb want het was mijns inziens nooit zo vloeiend als bij Path of Exile en Diablo 4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 22:42
Ik ben laatste dagen weer als een malle aan het spelen. Ik wil eigenlijk heel graag nog even een lvl 100 character aantikken en Uber Lilith verslaan in seizoen 2. Dat gaat nog een uitdaging worden, want ik ben nu lvl 52..

Zit inmiddels in WT3 en speel met een Ball Lightning Sorc. Ik snap dat mensen hier iets van vinden, want het is nogal overpowered krijg ik het idee :o

Ik vind het lastig om een inschatting hoeveel tijd ik nodig heb om deze doelen te halen. Ik ga nu Nightmare dungens doen tot lvl 70. Iemand een inschatting hoeveel uur je hier mee bezig bent? ik denk dat ik nu 20 uur gespeeld heb om tot lvl 52 te komen, Maar het uitzoeken van alle loot kost ook veel tijd.

Opzich vind ik het ook prima in Eternal realm verder te gaan als ik het niet ga redden, maar het zou me niets verbazen als een fikse nerf komt op deze build. En dan kan ik het verslaan van uber liltih wel vergeten..
Ik zou graag de trophy halen! De rest van trophys heb ik al, of liggen binnen hand bereik.
Iemand een goed advies? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buizerd__NL
Tweakarim schreef op maandag 15 januari 2024 @ 10:40:
Gisteren met verbazend veel gemak Lillith verslagen als level 53 Rogue, zonder specifiek een build te hebben gevolgd of uberhaupt verstand van te hebben, maar gewoon maanden lang met plezier te hebben aangeklooid. Had ook redelijk wat van die paragons en 9 health potions. Geen enkel moment echt in gevaar gekomen.
Uber Lilith?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pstalman
Lekkerboeie86 schreef op maandag 15 januari 2024 @ 11:14:
Ik ben laatste dagen weer als een malle aan het spelen. Ik wil eigenlijk heel graag nog even een lvl 100 character aantikken en Uber Lilith verslaan in seizoen 2. Dat gaat nog een uitdaging worden, want ik ben nu lvl 52..

Zit inmiddels in WT3 en speel met een Ball Lightning Sorc. Ik snap dat mensen hier iets van vinden, want het is nogal overpowered krijg ik het idee :o

Ik vind het lastig om een inschatting hoeveel tijd ik nodig heb om deze doelen te halen. Ik ga nu Nightmare dungens doen tot lvl 70. Iemand een inschatting hoeveel uur je hier mee bezig bent? ik denk dat ik nu 20 uur gespeeld heb om tot lvl 52 te komen, Maar het uitzoeken van alle loot kost ook veel tijd.

Opzich vind ik het ook prima in Eternal realm verder te gaan als ik het niet ga redden, maar het zou me niets verbazen als een fikse nerf komt op deze build. En dan kan ik het verslaan van uber liltih wel vergeten..
Ik zou graag de trophy halen! De rest van trophys heb ik al, of liggen binnen hand bereik.
Iemand een goed advies? :)
tip, hoe ik BL sorc op HC gebruikte:
indien je alle aspects hebt, gewoon naar WT4 gaan en gaan, zo hoog mogelijk NMD (70+)
Ik vond Freeze skill handiger dan die Ice Blades.
In het algemeen kost het mij 3x zoveel tijd van 50-100 te gaan, dan van 1-50 deed je in 20 uur, dus 60 uur en je bent er :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakarim

Tweakarim

Haha nee volgens mij gewone lillith. Maar dan komt de echte uitdaging nog begrijp ik, dat is mooi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
  • Laatst online: 22:19
Visgek82 schreef op zondag 14 januari 2024 @ 10:39:
Het nieuwe seizoen zal iig over mephisto gaan denk ik zo, dat lijkt mij wel Duidelijk.
Hoezo lijkt dat je duidelijk? Blizzard heeft toch aangegeven dat seasons niet met het main verhaal verder gaan, mephisto komt pas met de expansion weer in beeld volgens mij?

Die season verhalen zijn meestal niet zo boeiend.

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ook toch weer even een heel klein beetje opgestart :P was er eigenlijk klaar mee maar soms als ik even een half uurtje niks te doen hebt speelt het gewoon snel en makkelijk weg om even een paar NM dungeons ofzo te doen.

Ben benieuwd hoe seizoen 3 aan gaat voelen though. Hoop echt dat er grotere veranderingen komen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TTLCrazy

TTLCrazy

Listen to Frankie

@Ricmaniac Al komt er maar een lootfilter, dat alleen al zou mijn speeltijd zoveel meer plezier geven....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freelance
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 14:50

Freelance

(..)

TTLCrazy schreef op maandag 15 januari 2024 @ 15:02:
@Ricmaniac Al komt er maar een lootfilter, dat alleen al zou mijn speeltijd zoveel meer plezier geven....
volgens mij kwam die pas in s04?

"Sometimes I sits and thinks, and sometimes I just sits" - (W. the Poo)

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Ja en nu ik ook Last Epoch heb ervaren (wetend dat die in februari een 1.0 launch heeft) en gezien heb wat er nu al aan content in zit voor 35€ aanschafkosten is het echt insane wat D4 eigenlijk mist.

En natuurlijk F2P Path of Excile.. ik moet zeggen dat ik de kans echt heeel hoog in schat dat ik die DLC van diablo IV niet eens ga kopen. Helemaal niet als ze echt jaarlijks 100€ gaan vragen

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Ricmaniac schreef op maandag 15 januari 2024 @ 15:13:
Ja en nu ik ook Last Epoch heb ervaren (wetend dat die in februari een 1.0 launch heeft) en gezien heb wat er nu al aan content in zit voor 35€ aanschafkosten is het echt insane wat D4 eigenlijk mist.

En natuurlijk F2P Path of Excile.. ik moet zeggen dat ik de kans echt heeel hoog in schat dat ik die DLC van diablo IV niet eens ga kopen. Helemaal niet als ze echt jaarlijks 100€ gaan vragen
Het ligt er echt aan hoe ze de game verder ontwikkelen en hoe ze de spelers gaan uitknijpen.
Blizz kennende heb ik niet veel vertrouwen dat de content de prijs waard zal zijn.

D4 is bij mij uit de rotatie gevallen. Gisteren even ingelogd, de map gechecked en direct weer uitgelogd. Er is gewoon niets meer waar ik zin in heb om te spelen.
Had ik niet verwacht, overigens. Ik was erg fanatiek bezig met deze game en heb er heel wat uren inzitten, maar dat gevoel is weg.

Toch ga ik kijken wat s3 brengt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Poops_McGhee schreef op maandag 15 januari 2024 @ 16:22:
[...]

Het ligt er echt aan hoe ze de game verder ontwikkelen en hoe ze de spelers gaan uitknijpen.
Blizz kennende heb ik niet veel vertrouwen dat de content de prijs waard zal zijn.

D4 is bij mij uit de rotatie gevallen. Gisteren even ingelogd, de map gechecked en direct weer uitgelogd. Er is gewoon niets meer waar ik zin in heb om te spelen.
Had ik niet verwacht, overigens. Ik was erg fanatiek bezig met deze game en heb er heel wat uren inzitten, maar dat gevoel is weg.

exactly same here

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jack_Mojo
Poops_McGhee schreef op maandag 15 januari 2024 @ 16:22:
[...]

Dat heb ik ook hoor, maar dat vind ik ook niet heel gek na 600 uur spelen. In geen jaren zoveel uur in een game gestopt en al helemaal niet in zo'n korte tijd.

Ik heb zo'n vermoeden dat ik ergens tijdens seizoen 3, een character naar 90 a 100 breng en het dan wel weer gezien heb. En dat is prima. Ben benieuwd wat seizoen 3 gaat brengen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 02-10 09:35
Ben benieuwd wat season 3 gaat brengen. Hier ook al een tijdje uit de game (week of 3-4) en mis er nog niets aan. Ga 't nieuwe season sowieso wel spelen want ik wil de Sorc nog proberen. Meta builds boeit mij verder niet dus al zou de Sorc de minst sterke worden, prima :p heb season 2 met een Poopmancer gespeeld en dat was vooral leuk, verre van meta!

Waar ik mij het meeste aan stoorde was de balans tussen spelen en gear bekijken wat resulteerde in het salvagen van zo goed als alles zonder te kijken. Op zich positief dat alles een optie is, maar ik vond het specifieke legendary gebeuren van D3 wat dat betreft fijner! Heb je item x nodig als gloves? Top, hoef je alleen maar die te bekijken en verder kun je lekker door knallen. In D4 sta je als je dat wil doen meer in town dan in de dungeons...

<GoT>NightStalker

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Yep. Loot drops ging als een straf voelen en dat is niet goed. “O nee ik moet al dat spul checken straks” lijkt mij niet de bedoeling. Dat voelde stukken beter in D3.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Jack_Mojo schreef op maandag 15 januari 2024 @ 22:09:
[...]

Dat heb ik ook hoor, maar dat vind ik ook niet heel gek na 600 uur spelen. In geen jaren zoveel uur in een game gestopt en al helemaal niet in zo'n korte tijd.

Ik heb zo'n vermoeden dat ik ergens tijdens seizoen 3, een character naar 90 a 100 breng en het dan wel weer gezien heb. En dat is prima. Ben benieuwd wat seizoen 3 gaat brengen.
Dat vind ik persoonlijk niet prima. Ik wil flinke vooruitgang zien in de game aangezien er veel te verbeteren valt. Juist omdat ik er al zoveel uur in heb zitten. Dat ze al over expansions en prijzen durven te praten op dit moment geeft mij een nare bijsmaak.
Ik hoop overigens dat S3 fantastisch gaat worden zodat ik aan de slag kan. >:)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Diversity
Ricmaniac schreef op maandag 15 januari 2024 @ 15:13:

Ik heb afgelopen weekend Grim Dawn ontdekt, holy shit dat is pas een leuke ARPG :P. Zoveel content en dingen te doen versus een Diablo 4. Je kan zelfs 2 classes combineren tot een mastery, binnenkort ook een nieuwe uitbreiding. Daar heb je straks 45 mastery classes om uit te kiezen c.q. combineren! Build mogelijkheden zijn eindeloos en je hebt geen boekwerk nodig om een leuke build zelf te kunnen verzinnen zoals in PoE (dit jaar ook nog eens PoE 2). Last Epoch moet ik ook nog proberen :).Tot zover deze reclame boodschap :P.

Ik hoop net als iedereen hier overigens dat seizoen 3 van Diablo 4 helemaal geweldig zal zijn, maar ik temper mijn verwachtingen heel hard gezien ze "ons" weinig hebben meegenomen in wat ze van plan zijn. Meen dat er vandaag/vanavond meer informatie over vrij komt. Zit je dan met je veel te dure collector's box en weet ik wat van Diablo 4 :P. Veel concurrentie voor Diablo 4 dit jaar wat het genre betreft en naar mijn mening doen die andere het "veel" beter.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stickfiguur
Verwijderd schreef op dinsdag 16 januari 2024 @ 08:19:
[...]

Dat vind ik persoonlijk niet prima. Ik wil flinke vooruitgang zien in de game aangezien er veel te verbeteren valt. Juist omdat ik er al zoveel uur in heb zitten. Dat ze al over expansions en prijzen durven te praten op dit moment geeft mij een nare bijsmaak.
Ik hoop er elke keer weer op maar gezien de 3 verschillende Helltide kopieën die ze dusver aan de spelers als seasonal mechanic hebben verkocht verwacht ik er niet zo veel van.. Op 18 januari gaan we t zien.

Het is jammer maar gezien de huidige staat van Blizzard en Diablo 4 geloof ik gewoon niet meer in alle beloftes dat ze bepaalde features toe fundamentele problemen oplossen. Loot vinden is saai, de uniques zijn erg tam en het feit dat je overal legendaries skills op moet gooien om wat te kunnen doen is ook een lui ontwerp. Ik mis ook een echte economie dat zorgt dat je gear wat waard is. Het is het allemaal gewoon net niet dus er is een hoop werk aan de winkel.

Maar goed, op de een of andere manier slaat het blijkbaar bij een bepaald publiek wel aan en die blijven het maar spelen dus ik acht de kans klein dat ze deze dingen als echte problemen zien :) Prima, er komen/zijn genoeg alternatieve spellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTLCrazy

TTLCrazy

Listen to Frankie

Tja, er zit gewoon nul innovatie in het spel. Grafisch ziet het er nog aardig uit, dungeons runnen is best ok. Maar heel veel dingen zijn echt te goedkoop afgeraffeld. Ik bedoel (ja daar is ie weer), geen lootfilter anno 2023/24 kan echt niet meer. Als het nou een beta release was geweest, ok. Mensen (ik ook), hebben gewoon tegen de €100,- uitgegeven voor het spel en dan seizoen 2 en 3 ook nog eens €10,- of zo.

Ik blijf het spel echt wel spelen, want ik denk dat het alleen maar beter wordt, maar Blizzard valt mij echt wel flink tegen met deze.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20-09 11:52
TTLCrazy schreef op dinsdag 16 januari 2024 @ 13:05:
Tja, er zit gewoon nul innovatie in het spel. Grafisch ziet het er nog aardig uit, dungeons runnen is best ok. Maar heel veel dingen zijn echt te goedkoop afgeraffeld. Ik bedoel (ja daar is ie weer), geen lootfilter anno 2023/24 kan echt niet meer. Als het nou een beta release was geweest, ok. Mensen (ik ook), hebben gewoon tegen de €100,- uitgegeven voor het spel en dan seizoen 2 en 3 ook nog eens €10,- of zo.

Ik blijf het spel echt wel spelen, want ik denk dat het alleen maar beter wordt, maar Blizzard valt mij echt wel flink tegen met deze.
Ze zeggen dat met seizoen 4 er een nieuwe itemization zal zijn waar geen lootfilter voor nodig zou moeten zijn want een lootfilter is een gevolg van een probleem met de loot vinden ze. Ik zou niet weten hoe ze dat voor zich zien maar ik wil gewoon een lootfilter zodat ze ook alles kunnen droppen voor andere classes. Dan kan je tenminste farmen voor een alt. Nu is dat gewoon niet mogelijk.

Grim Dawn is een toonbeeld van hoe het ook kan (en ongetwijfeld andere arpg's ook). Ik ben het met je eens dat D4 echt slecht is in vergelijking met andere games in het genre. Grim Dawn mag er dan wel minder mooi uit zien maar de gameplay staat mijlenver boven die van D4. Ook dingen als een pet attack knop voor de necro mis ik enorm. Die zit er gewoon in bij grim dawn. Ik snap niet hoe het kan dat D4 zo barebones en saai is. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
Kaasje123 schreef op dinsdag 16 januari 2024 @ 15:29:
[...]

Ze zeggen dat met seizoen 4 er een nieuwe itemization zal zijn waar geen lootfilter voor nodig zou moeten zijn want een lootfilter is een gevolg van een probleem met de loot vinden ze. Ik zou niet weten hoe ze dat voor zich zien maar ik wil gewoon een lootfilter zodat ze ook alles kunnen droppen voor andere classes. Dan kan je tenminste farmen voor een alt. Nu is dat gewoon niet mogelijk.

Grim Dawn is een toonbeeld van hoe het ook kan (en ongetwijfeld andere arpg's ook). Ik ben het met je eens dat D4 echt slecht is in vergelijking met andere games in het genre. Grim Dawn mag er dan wel minder mooi uit zien maar de gameplay staat mijlenver boven die van D4. Ook dingen als een pet attack knop voor de necro mis ik enorm. Die zit er gewoon in bij grim dawn. Ik snap niet hoe het kan dat D4 zo barebones en saai is. 8)7
ik denk dat de meeste mensen juist niet willen dat er dingen droppen voor alts, begin van D4 waren hier toch ook heel veel klachten over?
En een lootfilter wel of niet, hele tijd je filter aan/uit zetten lijkt mij net zo irri als het uitzoeken van je items. Je kan gewoon alle rares salvagen met 1 knop :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kaasje123
pstalman schreef op dinsdag 16 januari 2024 @ 16:20:
[...]

ik denk dat de meeste mensen juist niet willen dat er dingen droppen voor alts, begin van D4 waren hier toch ook heel veel klachten over?
En een lootfilter wel of niet, hele tijd je filter aan/uit zetten lijkt mij net zo irri als het uitzoeken van je items. Je kan gewoon alle rares salvagen met 1 knop :D
Je klinkt nu net als de devs van D4. Je kan toch gewoon je lootfilter beheren? Dan dropt er ook niks voor je alts of aan items waar je niks aan hebt voor je build. Aan uit zetten is 10x minder werk dan freaking elk item 1 voor 1 nalopen om te zien of het een upgrade is. Ben meer tijd kwijt in town omdat mijn bags weer vol zitten na 1 run dan aan het daadwerkelijk killen van mobs

Acties:
  • +2 Henk 'm!
pstalman schreef op dinsdag 16 januari 2024 @ 16:20:
[...]

Loot filter wel eens gebruikt? :P volgens mij niet als dat je beredenering is. Loot filter maakt echt een wereld van verschil als ze het goed impementeren. Helemaal in D4 waar je gele items ook beter kunnen zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hellfighter87
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 16:13
Ik ben het met de devs eens, loot filter is een plijster oplossing voor een loot systeem wat nu gewoon meh is.
Deze les hadden ze kunnen leren van D3 daar had je namelijk de eerste 2 jaar hetzelfde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
Kaasje123 schreef op dinsdag 16 januari 2024 @ 16:22:
[...]

Je klinkt nu net als de devs van D4. Je kan toch gewoon je lootfilter beheren? Dan dropt er ook niks voor je alts of aan items waar je niks aan hebt voor je build. Aan uit zetten is 10x minder werk dan freaking elk item 1 voor 1 nalopen om te zien of het een upgrade is. Ben meer tijd kwijt in town omdat mijn bags weer vol zitten na 1 run dan aan het daadwerkelijk killen van mobs
Ik ben het ook vaak met de Devs eens :)
Misschien moet ik inderdaad niet te snel oordelen hoe een ander zijn drops checkt.
Maar ik ben meer van het voorkomen dan genezen.
Ricmaniac schreef op dinsdag 16 januari 2024 @ 16:25:
[...]

Loot filter wel eens gebruikt? :P volgens mij niet als dat je beredenering is. Loot filter maakt echt een wereld van verschil als ze het goed impementeren. Helemaal in D4 waar je gele items ook beter kunnen zijn.
in diablo niet nee, aangezien die er niet komt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jack_Mojo
Verwijderd schreef op dinsdag 16 januari 2024 @ 08:19:
[...]

Natuurlijk hoop ik ook dat het fantastisch wordt, maar dat zie ik helaas niet snel gebeuren. Ik heb er vrede mee dat ik na 600 uur spelen ieder seizoen er weer een uur of 50 in kan stoppen. Dat heb ik in ieder geval bij geen enkele andere game gehad (zoveel games heb ik ook niet gespeeld hoor).

Als ik een lijstje zou opstellen met wat ik vind wat er beter kan, dan krijg ik eelt op m'n vingers. :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Diversity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier was behoorlijk wat vraag naar dacht ik:
“Enhanced Movement with W-A-S-D

Wanderers on PC can now navigate through the various wastes of Sanctuary by using the W-A-S-D keys on your keyboard, instead of your mouse. Enjoy the increased functionality of traversing through dungeons and above ground alike.”

Morgen even in de rest van de info duiken. Ziet er niet heel bijzonder uit allemaal maar wie weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
en weer is het wat extra skills toevoegen aan je arsenaal dat je eerst moet verdienen. Nogal fantasieloos zeg. :|
Pagina: 1 ... 160 ... 214 Laatste