Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diversity
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17-09 17:05
Wat ik tot dusver heb gelezen is dat je een pet krijgt die je kan tunen c.q. vrijspelen zodat zijn skills het beste passen in jou build (theorie). Al ben ik bang dat er gewoon weer een meta pet build zal komen (praktijk :P).

helltides altijd actief. Zal wel aan mij liggen maar ik vind helltides geen reet aan :P. Extra stash tabje, nieuwe dungeons (vaults) en wat qol updates.

Gok dat ik ook met season 3 weer snel ben uitgekeken. We doen het er maar mee :P. Ik hoop dat ik er zo hard naast zit en het een geweldig seizoen zal zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 02-10 19:36
Diversity schreef op dinsdag 16 januari 2024 @ 19:46:
Wat ik tot dusver heb gelezen is dat je een pet krijgt die je kan tunen c.q. vrijspelen zodat zijn skills het beste passen in jou build (theorie). Al ben ik bang dat er gewoon weer een meta pet build zal komen (praktijk :P).

helltides altijd actief. Zal wel aan mij liggen maar ik vind helltides geen reet aan :P. Extra stash tabje, nieuwe dungeons (vaults) en wat qol updates.

Gok dat ik ook met season 3 weer snel ben uitgekeken. We doen het er maar mee :P. Ik hoop dat ik er zo hard naast zit en het een geweldig seizoen zal zijn!
Ik pak de helltides juist mee. Niet alleen voor de materialen maar het levelt ook prima.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Helltides altijd actief zal leuk zijn om snel te levelen en te gearen, maar echt leuk zijn ze niet meer. Ik snap de zin ervan wel met het seasons model. Simpeler aan de season content beginnen en niet weer van alles doen wat je al die tijd al tig keer hebt gedaan. Maar ook dat wordt een "al tig keer gedaan" verhaal.

Ik heb de video bekeken en ik kan er niet echt warm van worden, eerlijk gezegd. Mechanical constructs in de wereld van Diablo..... Ik weet het niet. Krijgen we zeker ook gear cosmetics in de store, waarmee je je character als construct kunt verkleden, want dat is een ding waar veel huidige gamers om gaan zeuren bij ome Blizz. En als ome Blizz geld ruikt, nou, dan weten we het wel. Construct mounts, construct gear, construct weapons, de hele riedel.

Ik zal ongetwijfeld wel met s3 van start gaan, maar ik zal er zeker niet van balen als ik de eerste dagen niet kan spelen. M'n hype botjes rammelen niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13:11
Ik zit er aan te denken om dit seizoen een sorc of een barb te maken. Beide classes niet gespeeld nog.

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Dat we WASD movement krijgen ben ik wel heeel blij mee zeg :D heel benieuwd hoe dat in D4 speelt.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Die companion zal wel weer mooie 20€ skins in de store krijgen die je voor je companion kan kopen :+

Helltides altijd actief is wel nice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ricmaniac schreef op woensdag 17 januari 2024 @ 00:44:
[...]

Die companion zal wel weer mooie 20€ skins in de store krijgen die je voor je companion kan kopen :+

Helltides altijd actief is wel nice.
Companion is seasonal, dus daar zullen geen skins voor in de shop komen, denk ik zo.
Seasons moeten natuurlijk wel interessant zijn, want anders verkopen de battle passes zo lastig. ;)

Maar, wel een gemiste kans om companions niet naar Eternal over te laten komen. Dan hadden skins wel een idee geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13:21
Geen balance changes zover ik kan vinden?

Lees het dat die de 19e komen.

[ Voor 65% gewijzigd door Goldman op 17-01-2024 05:16 ]

Tjaaaaa...c[_] <- een lege care cup! - D3 Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10:01
YouTube: Diablo 4 Season 3 Full Update Patch Notes News And Opinion

Onze vriend DM over het nieuwe seizoen. Ziet er best leuk uit. Geen leaderboards @ launch though. Wel in s3. Niet meteen.

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTLCrazy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09:08

TTLCrazy

Listen to Frankie

Leaderboards interesseren mij nagenoeg niets, leuk voor degenen die het wel wat vinden.

Verder ziet het er best goed uit, ik verwacht een vergelijkbaar seizoen als het vorige. Ben benieuwd wat de meta build gaat worden. Ik ga zelf denk ik een Barbarian spelen als main deze keer denk ik.

just imagine: war breaks out and nobody turns up... SPECS - Ajaxied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stickfiguur
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12-09 14:19
De extra customization die je zou willen voor de player skills komen nu dus naar een random companion, ik verwacht dat het qua builds in de praktijk dus vrij weinig tot niets zal veranderen. Weer een nieuwe helltide variant (arcane tremors) voor toegang tot vaults?

We zullen zien of het met toelichting van de campfire chat wat interessanter word maar ik vermoed van niet.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren ook nog de video van onze vriend DM gekeken maar kan niet zeggen dat ik enthousiast ben geworden. We zijn bijna 8 maanden na launch en ze hebben kapitalen naar binnen geharkt. Kunnen ze nu echt niet met dingen komen waardoor je niet kunt wachten tot S3?
Misschien zijn er nog grote verrassingen deze week maar daar ga ik niet van uit. Heel jammer weer allemaal. Gelukkig genoeg andere games. :)
Pappen en nathouden, dat is het gevoel dat Blizzard mij al jaren geeft. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Verwijderd schreef op woensdag 17 januari 2024 @ 09:28:
Gisteren ook nog de video van onze vriend DM gekeken maar kan niet zeggen dat ik enthousiast ben geworden. We zijn bijna 8 maanden na launch en ze hebben kapitalen naar binnen geharkt. Kunnen ze nu echt niet met dingen komen waardoor je niet kunt wachten tot S3?
Misschien zijn er nog grote verrassingen deze week maar daar ga ik niet van uit. Heel jammer weer allemaal. Gelukkig genoeg andere games. :)
Pappen en nathouden, dat is het gevoel dat Blizzard mij al jaren geeft. :P
Ik prijs me vooral gelukkig dat het arpg genre zoveel meer biedt dan D4 doet. Dit jaar komt er een expansion uit van Grim Dawn, Last Epoch krijgt volgende maand de officiële launch, PoE nieuwe leagues én PoE2.

Dus als je met 1 of 2 weekjes weer bent uitgekeken op D4 zijn er zat mogelijkheden die het wel waarmaken 8)

Tesla M3LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

London schreef op woensdag 17 januari 2024 @ 09:35:
[...]

Ik prijs me vooral gelukkig dat het arpg genre zoveel meer biedt dan D4 doet. Dit jaar komt er een expansion uit van Grim Dawn, Last Epoch krijgt volgende maand de officiële launch, PoE nieuwe leagues én PoE2.

Dus als je met 1 of 2 weekjes weer bent uitgekeken op D4 zijn er zat mogelijkheden die het wel waarmaken 8)
Ik ''moet'' ook echt eens verder kijken want het genre bevalt me en heb heel veel uren in D4 launch/S1 gestopt. (meest gespeelde game vorig jaar) Denk dat Last Epoch volgende maand de beste keus is voor mij om mee te beginnen. :) PoE 2 ziet er ook geweldig uit. En dan D4 pas weer oppakken wanneer ik enthousiast word van nieuwe season info. Op dit moment niet eens zin om 2 weken te spelen om er achter te komen dat het veel beter had gekund. :P

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 17-01-2024 09:40 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Verwijderd schreef op woensdag 17 januari 2024 @ 09:39:
[...]

Ik ''moet'' ook echt eens verder kijken want het genre bevalt me en heb heel veel uren in D4 launch/S1 gestopt. (meest gespeelde game vorig jaar) Denk dat Last Epoch volgende maand de beste keus is voor mij om mee te beginnen. :) PoE 2 ziet er ook geweldig uit. En dan D4 pas weer oppakken wanneer ik enthousiast word van nieuwe season info. Op dit moment niet eens zin om 2 weken te spelen om er achter te komen dat het veel beter had gekund. :P
offtopic:
Qua diepte heb je van minst naar meest D4 -----> Last Epoch --------------> Path of Exile (2). Denk dat Last Epoch een goede is om op te pakken volgende maand met de 1.0 launch. Met name het crafting systeem is heel intuïtief maar niet zo gecompliceerd als dat van PoE. Ik ben zelf altijd fan van arpg's met een dual class systeem, dan ben je bij Last Epoch en Grim Dawn aan het goede adres. Grim Dawn heeft wat meer D2 achtige vibes en graphics en is vooral op single player gericht. Maar ook die game heeft vrij veel diepgang en genoeg content om honderden uren mee te vullen (y)

Ik hoop vooral dat ze bij Blizzard ook zien wat de concurrentie allemaal aan het doen is (vooral wins behalen) en daar lessen uit trekken. En dan vooral die lessen niet vertalen naar nog maar cash grabs en shop items, want dát is de verkeerde weg. Ik ben benieuwd naar season 3. Ik zie wel wat positieve dingen maar met WASD en 1 stash tab zijn ze er natuurlijk nog niet.

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Visgek82
[...]

Ik heb Last Epoch pas nog gespeeld. vind het allemaal een beetje overhyped. het wordt gezien als de savior van het AARPG genre, maar vooral op audiovisueel gebied valt het erg tegen. ook zijn de geluiden erg meh, ik vind het vooralsnog vooral een middelmatige diablo clone. Maar we gaan het zien , ik hoop dat de game kan gaan brengen wat mensen ervan verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTLCrazy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09:08

TTLCrazy

Listen to Frankie

London schreef op woensdag 17 januari 2024 @ 09:35:
[...]

Man, als Grim Dawn een vervolg zou krijgen in een deel 2, instant buy.

Ik kan niet echt meer met die graphics spelen van GD. Last Epoch heb ik sinds het begin, zal eens kijken bij de officiële launch of er nu genoeg variatie in zit. POE (2) heb ik mixed feelings, zonder fatsoenlijke ingame trade vind ik dat nog steeds zo behelpen om aan gear/mats te komen...

just imagine: war breaks out and nobody turns up... SPECS - Ajaxied

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• stickfiguur
Visgek82 schreef op woensdag 17 januari 2024 @ 09:54:
[...]

Ik heb Last Epoch pas nog gespeeld. vind het allemaal een beetje overhyped. het wordt gezien als de savior van het AARPG genre, maar vooral op audiovisueel gebied valt het erg tegen. ook zijn de geluiden erg meh, ik vind het vooralsnog vooral een middelmatige diablo clone. Maar we gaan het zien , ik hoop dat de game kan gaan brengen wat mensen ervan verwachten.
Het is al een lange tijd in early access, en met de release van 1.0 zou het geheel veel meer gepolijst moeten worden. Zoals met alle "xyz-killer" games brengt het een hoop innovatieve dingen naar het genre, of dat echt de "savior van het ARPG genre" zal worden moet nog maar blijken.

Ik denk dat LE het vooral moet hebben van dingen als een wat meer deterministisch crafting systeem. Ook items die niet helemaal "klaar" zijn hebben weer waarde. De drop only mod tiers zijn leuk om te vinden en kunnen als inspiratie dienen voor een nieuwe build. Ook zijn er veel build mogelijkheden en omdat het relatief makkelijk is om van skills te switchen (zonder grote penalties iig) kan je veel meer zelf experimenteren dan bijvoorbeeld bij POE mogelijk is.

Daarboven op komt dan nog het faction systeem, wat gemaakt is om relatief makkelijk te kunnen switchen tussen "SSF" en "Trade" modus en ongeacht van faction toch kunnen traden met vrienden. Dat zijn een aantal waardevolle toevoegingen voor langdurig plezier hebben een ARPG.

Laten we het zo zeggen, in mijn optiek proberen ze tenminste wat vernieuwing toe te voegen i.t.t. Diablo dus het een "middelmatige diablo clone" noemen is wel iet wat kort door de bocht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Klauwhamer
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 02-10 21:56

Klauwhamer

Voor spijkers.. op laag water.

[...]

Ik zat met precies hetzelfde. Beide open beta's D4 gespeeld en ondanks veel goede dingen ook veel dingen waardoor ik wist dat 't voor mij vrij snel een 'burn out' zou opleveren, omdat Blizzard voor mij geen grinds weet te maken waarbij het grinden -voor mij- leuk is en een -voor mij- reasonable doel dient. Ook sommige dingen die later bleken maar waar ik wel bang voor was: -voor mij- een gebrek aan content. De itemization van Diablo heb ik altijd al ruk gevonden. Path of Exile vind ik fantastisch maar daar gaat mij teveel tijd in zitten en ondanks de abundance aan content heb ik ook daar soms seasons die ik over sla.

Na alle goede berichten over Last Epoch heb ik de game maar gewoon gekocht, ook omdat ik de studio mijn centen wel gun, en het een beetje tussen D4 en PoE lijkt te zitten qua toewijding en metagaming. Ook de hele opzet van trade & item factions vind ik getuigen van goed ontwikkelaarschap.

D3 :: I don't always kill but when I do, it's hyphen nine. :: y u no iddqd? :: Si non confectus, non reficiat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 02-10 19:36
Visgek82 schreef op woensdag 17 januari 2024 @ 09:54:
[...]

Dankzij Last Epoch speel ik weer Diablo 4😊 Leuke game maar voor mij net niet voldoende. Ik mis sowieso de open spelwereld. Hopelijk komt Blizzard snel met endgame content voor de eternal realm omdat ik geen tijd en zin heb om elke keer weer opnieuw te beginnen. Ik heb in D3 maar anderhalf seizoen gespeeld en speelde de game vanaf dag 1. Uiteindelijk heb ik er ongeveer 2500 uur inzitten door o.a. de rifts te doen.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jinn
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 01-10 22:16
Weer een paar minuten aan nieuwe informatie: Diablo IV | Inside The Game | Season of The Construct

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Visgek82
Lekker Ventje schreef op woensdag 17 januari 2024 @ 20:29:
[...]

Dankzij Last Epoch speel ik weer Diablo 4😊 Leuke game maar voor mij net niet voldoende. Ik mis sowieso de open spelwereld. Hopelijk komt Blizzard snel met endgame content voor de eternal realm omdat ik geen tijd en zin heb om elke keer weer opnieuw te beginnen. Ik heb in D3 maar anderhalf seizoen gespeeld en speelde de game vanaf dag 1. Uiteindelijk heb ik er ongeveer 2500 uur inzitten door o.a. de rifts te doen.
Ik was inderdaad ook zo weer terug bij grim dawn, d2r en d4. Wat dat betreft inderdaad missie geslaagd. Ik hoop wel dat Le wat wordt. Meer keuze in aarpg land is altijd goed. Uiteindelijk spelen we allemaal graag hetzelfde soort spel, alleen de smaak is anders :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ga gewoon weer aan het nieuwe seizoen beginnen denk ik; maar ik verwacht dat niet per dag 1 te doen. Ik laat al die goeroes eerst lekker uitzoeken wat het "beste" speelt en dan kan ik op basis daarvan lekker een keuze gaan maken wat te gaan spelen.

Eigenlijk wil ik voor de barbarian gaan - maar tot op heden is die gewoon niet bevallen door het enorm trage gedoe. :S En dat is echt zonde, want voor mij is Diablo gelijk aan de Barbarian....

Oh well...

Ik wacht het rustig af en kijk het aan :)

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Buizerd__NL
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 11:08
RustStorm schreef op donderdag 18 januari 2024 @ 07:20:
Ik ga gewoon weer aan het nieuwe seizoen beginnen denk ik; maar ik verwacht dat niet per dag 1 te doen. Ik laat al die goeroes eerst lekker uitzoeken wat het "beste" speelt en dan kan ik op basis daarvan lekker een keuze gaan maken wat te gaan spelen.

Eigenlijk wil ik voor de barbarian gaan - maar tot op heden is die gewoon niet bevallen door het enorm trage gedoe. :S En dat is echt zonde, want voor mij is Diablo gelijk aan de Barbarian....

Oh well...

Precies, afhankelijk of de build die ik graag speel terug komt.

PSN: BUIZERD____NL 4x_. Battlenet: BuizerdNL#2451

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11:31
RustStorm schreef op donderdag 18 januari 2024 @ 07:20:

Oh well...

Hetzelfde hier, barb is een favoriet uit vorige edities maar nu meermaals geprobeerd en het voelt gewoon log/traag.

Vind het leuk om af en toe een paar uurtjes mindless te grinden, maar start dit keer wel als campaign andere word het snel eentonig helaas.

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stickfiguur
Als ze die customization van skills nu aan de speler geven ipv aan een companion dan komen we in de buurt van de creativiteit die deze games echt leuk maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 13:42
Lekkerboeie86 schreef op maandag 15 januari 2024 @ 11:14:
Ik ben laatste dagen weer als een malle aan het spelen. Ik wil eigenlijk heel graag nog even een lvl 100 character aantikken en Uber Lilith verslaan in seizoen 2. Dat gaat nog een uitdaging worden, want ik ben nu lvl 52..

Zit inmiddels in WT3 en speel met een Ball Lightning Sorc. Ik snap dat mensen hier iets van vinden, want het is nogal overpowered krijg ik het idee :o

Ik vind het lastig om een inschatting hoeveel tijd ik nodig heb om deze doelen te halen. Ik ga nu Nightmare dungens doen tot lvl 70. Iemand een inschatting hoeveel uur je hier mee bezig bent? ik denk dat ik nu 20 uur gespeeld heb om tot lvl 52 te komen, Maar het uitzoeken van alle loot kost ook veel tijd.

Opzich vind ik het ook prima in Eternal realm verder te gaan als ik het niet ga redden, maar het zou me niets verbazen als een fikse nerf komt op deze build. En dan kan ik het verslaan van uber liltih wel vergeten..
Ik zou graag de trophy halen! De rest van trophys heb ik al, of liggen binnen hand bereik.
Iemand een goed advies? :)
Inmiddels lvl 90!! Erg veel uurtjes. Ook een keer of 20 Uber Lilith gedaan, maar ik kom nog voorbij die spikes. En doe nog te weinig damage om die fase te skippen denk ik..

Is er iemand die vanavond even wil laten zien hoe het moet? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 07:44
Lekkerboeie86 schreef op donderdag 18 januari 2024 @ 17:42:
Inmiddels lvl 90!! Erg veel uurtjes. Ook een keer of 20 Uber Lilith gedaan, maar ik kom nog voorbij die spikes. En doe nog te weinig damage om die fase te skippen denk ik..

Is er iemand die vanavond even wil laten zien hoe het moet? :D
Ik wil je best even een YouTube linkje sturen! *O*

<GoT>NightStalker

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
schaapiej schreef op donderdag 18 januari 2024 @ 19:12:
[...]

Ik wil je best even een YouTube linkje sturen! *O*
Hahaha ik heb al gekeken, maar het is niet makkelijk. Ik ga nog maar wat pogingen wagen. En dan hopen dat iemand voor de dungeon staat en een carry kan geven :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• schaapiej
Lekkerboeie86 schreef op donderdag 18 januari 2024 @ 19:28:
[...]

Hahaha ik heb al gekeken, maar het is niet makkelijk. Ik ga nog maar wat pogingen wagen. En dan hopen dat iemand voor de dungeon staat en een carry kan geven :)
Had je graag geholpen als ik 't kon, maar heb een build die niet geschikt is voor dat klote wijf! Ben zelf ook geholpen door een BL Sorc die ervoor zorgde dat ze direct KO was...

<GoT>NightStalker

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
Hij is binnen!! Geholpen door een barb. Hierdoor moest ik zelf ook wel aan de bak. Nu op mn gemakje naar de lvl 100. d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
Samenvatting van de campfire chat van gisteravond:

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gertjuhjan
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 03-09 21:26

Gertjuhjan

Software Engineer

Ik ben pas in season 2 ingestapt en vind het een heerlijk spel. Helaas heb ik last van crashes bij teleporteren. Ik vind genoeg topics van juni 2023 en die guides allemaal gevolgt, maar dat mocht helaas niet baten.
Heeft iemand hiervoor de oplossing?

Xbox: Gulpener88

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
Heb na het zien van de dev stream toch wel zin om weer te gaan spelen. ziet er best wel heel leuk en goed uit allemaal, en ook zieke nieuwe uniques. erg gaaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxurydiver
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 01-10 11:49
Ben nog niet zo hyped na het lezen van de Season 3 updates. Heb vanaf launch S1 en 2 compleet grijs gespeeld met meerdere lvl100 chars die alles .
Ik had heel veel zin om een Necro minion build te starten in S3 mits deze ongeveer dezelfde dmg output zou geven als een bonespear build. Helaas lees ik hier niets over... De minion builds lijken zwak te blijven....
Kortom denk dat ik nog 3 maanden wat langer in Baldurs Gate 3 blijf hangen.... tot nieuwe updates komen die mij overtuigen.

Apple, AP, Porsche, Rolex & Panerai

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• stickfiguur
Visgek82 schreef op vrijdag 19 januari 2024 @ 10:36:
Heb na het zien van de dev stream toch wel zin om weer te gaan spelen. ziet er best wel heel leuk en goed uit allemaal, en ook zieke nieuwe uniques. erg gaaf.
Ik zie het toch een beetje anders denk ik want persoonlijk vind ik de uniques die ze hebben laten zien best inspiratieloos..

Neem bijvoorbeeld de druid lightning storm unique, dat veranderd dus eigenlijk niet zoveel aan de playstyle, je bouwt enkel sneller een grotere AOE op, dat zou toch net zo goed een node op de skill tree kunnen ziijn? In plaats van dat je dan ook baseline geeft dat elke keer dat de storm groeit een extra hit krijgt maak je het enkel dat wanneer je crit je storm sneller groeit of vaker hit tot een maximum van X keer. Dan krijg je in de skill tree de keuze of je voor een crit build gaat of voor de non crit variant. Hetzelfde geld voor de meteor unique, dat had ook gewoon een nieuwe node op de skill tree kunnen zijn. Wil je single target kies je voor 1 grote meteor, wil je meer coverage dan kies je voor meerdere meteoren (met of zonder damage penalty).

Deze uniques zijn nu 100% de beste keuze voor een lightning storm of meteor build en dat ontneemt de speler een keuze. Het zou leuker zijn als een unique juist zorgt dat je op een andere manier kan spelen en dus een afweging maakt of je een item wel of niet wilt gebruiken. Ik ben geen game designer dus noem maar wat random ideetjes:
- Lightning storm is geen channeling skill meer maar de storm zelf is statisch. Je cast op 1 plek en daar groeit de storm van 1 tot x hits gedurende y seconde? Misschien meer mana cost zodat je dat moet scalen om veel storms tegelijk te kunnen casten.
- Meteor doet extra damage op basis van die lightning stacks die je kan op rapen? Als je x aantal stacks consumed doe je een grote shocked debuff op een monster ofzo.
- De meteor groeit in diameter/damage naar mate je langer wacht tussen casts? Stunned een mob als je een bepaalde diameter bereikt hebt.

Ik noem natuurlijk maar wat ideetjes maar met uniques die zo'n richting op gaan kan je andere playstyles unlocken in plaats van dat je exact hetzelfde speelt maar nu met wat meer damage/aoe.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Visgek82
stickfiguur schreef op vrijdag 19 januari 2024 @ 11:51:
[...]

Ik zie het toch een beetje anders denk ik want persoonlijk vind ik de uniques die ze hebben laten zien best inspiratieloos..

Neem bijvoorbeeld de druid lightning storm unique, dat veranderd dus eigenlijk niet zoveel aan de playstyle, je bouwt enkel sneller een grotere AOE op, dat zou toch net zo goed een node op de skill tree kunnen ziijn? In plaats van dat je dan ook baseline geeft dat elke keer dat de storm groeit een extra hit krijgt maak je het enkel dat wanneer je crit je storm sneller groeit of vaker hit tot een maximum van X keer. Dan krijg je in de skill tree de keuze of je voor een crit build gaat of voor de non crit variant. Hetzelfde geld voor de meteor unique, dat had ook gewoon een nieuwe node op de skill tree kunnen zijn. Wil je single target kies je voor 1 grote meteor, wil je meer coverage dan kies je voor meerdere meteoren (met of zonder damage penalty).

Deze uniques zijn nu 100% de beste keuze voor een lightning storm of meteor build en dat ontneemt de speler een keuze. Het zou leuker zijn als een unique juist zorgt dat je op een andere manier kan spelen en dus een afweging maakt of je een item wel of niet wilt gebruiken. Ik ben geen game designer dus noem maar wat random ideetjes:
- Lightning storm is geen channeling skill meer maar de storm zelf is statisch. Je cast op 1 plek en daar groeit de storm van 1 tot x hits gedurende y seconde? Misschien meer mana cost zodat je dat moet scalen om veel storms tegelijk te kunnen casten.
- Meteor doet extra damage op basis van die lightning stacks die je kan op rapen? Als je x aantal stacks consumed doe je een grote shocked debuff op een monster ofzo.
- De meteor groeit in diameter/damage naar mate je langer wacht tussen casts? Stunned een mob als je een bepaalde diameter bereikt hebt.

Ik noem natuurlijk maar wat ideetjes maar met uniques die zo'n richting op gaan kan je andere playstyles unlocken in plaats van dat je exact hetzelfde speelt maar nu met wat meer damage/aoe.
Mag je vinden, is niets mis mee. Zo heeft iedereen zijn eigen mening en visie.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• schaapiej

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

“Barbarians shouldn’t feel that 3 Shouts are a requirement for their success,,”

Kunnen ze dit serieus nu pas bedenken? Dat stoorde mij en andere al vanaf het begin. :X
Mocht ik om wat voor reden dan ook S3 eventjes checken, dan zal het waarschijnlijk Barb worden. Die speelde sowieso heerlijk met controller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sutro
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 02-10-2024
Moest er een plekje vrij zou ik graag de clan joinen, sutro#1795

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Sutro-1795/hero/1283069

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alekz87
Luxurydiver schreef op vrijdag 19 januari 2024 @ 11:13:
Ben nog niet zo hyped na het lezen van de Season 3 updates. Heb vanaf launch S1 en 2 compleet grijs gespeeld met meerdere lvl100 chars die alles .
Ik had heel veel zin om een Necro minion build te starten in S3 mits deze ongeveer dezelfde dmg output zou geven als een bonespear build. Helaas lees ik hier niets over... De minion builds lijken zwak te blijven....
Kortom denk dat ik nog 3 maanden wat langer in Baldurs Gate 3 blijf hangen.... tot nieuwe updates komen die mij overtuigen.
Wat voor mij werkt is om dus niet naar eindeloos characters naar 100 te levelen. Ik kies er 1 uit een seizoen en ga daar dan voor die die max level is en zo’n beetje best in slot gear. Daarna leg ik Diablo 4 weg en wacht ik op t volgende seizoen. Ff maandje rust voor t nieuwe seizoen begint. Daarna weer fresh!

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Balletjes sorc is gefixed. Daar hoef je dus niet mee te beginnen als je silly damage wilt. 😂

Ik denk dat, wanneer ik begin met s3, de start gemaakt wordt met een barb. Die beviel me toch wel in s2.
Er is ook eigenlijk niet zo heel veel om te kiezen. Een nieuwe class zou niet verkeerd zijn.
Ik merk ook dat ik mezelf een flinke D4 burnout heb gegeven, door de eerste tijd heel veel te spelen. Gaan we niet meer doen en waarschijnlijk koop ik ook de battlepass niet. Ik zal wel een van de weinigen zijn, maar de s3 armor pack vind ik niet om aan te gluren en de s1 en s2 packs heb ik nooit gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik was niet echt van plan S3 te gaan spelen, maar krijg er nu toch wel weer zin in na diverse video's tegen gekomen te zijn... En als ik ging spelen was ik druid van plan, dus een lightning storm build lijkt me wel eens leuk dan (aangezien daar wat nieuws voor was). En misschien als ik de juiste spullen weet te vinden zo'n basic attack build met die nieuwe unique die dat nog eens verder bufft...

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
Ik twijfel tussen barb of sorc. Beide classes niet gespeeld nog! Als jullie moeten “gokken” welke het minst last heeft van een nerf, welke class zou dan S-tier kunnen zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• internaut
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12:41
Alekz87 schreef op zondag 21 januari 2024 @ 09:24:
Ik twijfel tussen barb of sorc. Beide classes niet gespeeld nog! Als jullie moeten “gokken” welke het minst last heeft van een nerf, welke class zou dan S-tier kunnen zijn
Dan gok ik barb. Charge barb gaat hard gaan in S3.
Zelf ben ik nog niet zo overtuigd van het construct thema maar zeer waarschijnlijk zal het wel meteor sorc of lightning storm druid worden voor mij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Poops_McGhee schreef op zaterdag 20 januari 2024 @ 15:03:
Balletjes sorc is gefixed. Daar hoef je dus niet mee te beginnen als je silly damage wilt. 😂

Ik denk dat, wanneer ik begin met s3, de start gemaakt wordt met een barb. Die beviel me toch wel in s2.
Er is ook eigenlijk niet zo heel veel om te kiezen. Een nieuwe class zou niet verkeerd zijn.
Ik merk ook dat ik mezelf een flinke D4 burnout heb gegeven, door de eerste tijd heel veel te spelen. Gaan we niet meer doen en waarschijnlijk koop ik ook de battlepass niet. Ik zal wel een van de weinigen zijn, maar de s3 armor pack vind ik niet om aan te gluren en de s1 en s2 packs heb ik nooit gebruikt.
Ik heb de armor ook even bekeken van de pass maar daar hoef ik niet voor terug te komen in ieder geval. :P
Ik denk dat ik de game deze week gewoon opstart(staat toch nog geïnstalleerd), een Barb of Sorc begin en dan maar kijken hoe lang ik het ga vol houden. Ik gok heel kort maar je weet het niet. Zo veel uren erin stoppen als voorheen wil ik ook niet meer. ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kanter
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 02-10 16:44
Ik ga female druid spelen, Ma Flodder :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb nog steeds geen idee wat ik zal gaan spelen. Een druid heb ik nog geen seconde aangeraakt. Sorceress... die wel...

Verwacht dat het de druid gaat worden. Maar ik laat het volledig afhangen van wat de goeroes in eerste instantie gaan roepen qua tier toestanden enzo

Advies van een (bedrijfs)arts: gun jezelf de nodige ontspanning! Je werkt immers om te leven, en leeft niet om te werken. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jim[beam]
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 00:28
Ik zag dat de Druid en de Barbarian een flinke buff kregen dus ik denk dat ik tussen een van die twee kies. Maar de Necro was ook erg leuk in S2...keuzes keuzes en nog maar 2 dagen te gaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik ga denk ik ook weer eens terug naar Druid. nu een seizoen Rogue gespeeld en een seizoen Barb. Necro en Sorc spreekt mij beide gewoon niet echt aan nog steeds dus nu weer kijkje nemen bij druid denk ik.

Mits het seizoen mij uberhaupt trekt :P ik wacht wel eventjes met de aanschaf van de battlepass dit keer though :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08:36

The Legend

*Plop*

Moet je nog iets met de stash van je S2 char of gaat dat gewoon allemaal mee naar de eternal realm (waar je nooit meer komt verder :p) ?

Ik ben toch malle pietje niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 05:04

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Nope, gaat naar eternal.
Mogelijk in de mailbox, die na 30 dagen leeg gaat, dus als je wat wil bewaren, moet je even sorteren enzo...

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diversity
Ik ga maar eens voor de Barbie. Seizoen 4 dan weer de druid, dan heb ik alles een keer gehad :P.

Kunnen we daarna weer opnieuw met het rijtje beginnen haha.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pstalman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 02-10 21:58
Gister de HC Druid naar 100 gebracht, ging aardig goed zonder enige issues. Wat wel opviel is dat de reward voor 5 HC chars op lvl 100 niet kwam en dat ik die op 1 jan al ontvangen had, maar dat was pas char no4. Mischien maar als bug melden ? :D

Ben klaar voor morgen, paar daagjes erna vrij (op wat uren na).
Weet nog niet wat ik van s3 moet vinden, maar het heeft potentie met je pet die alles pulled.
Vind alleen de prioritering van het team wat vreemd :D

En ik ga weer voor Barb, Charge/Hota/Ww build

[ Voor 5% gewijzigd door pstalman op 22-01-2024 10:16 ]

https://d4armory.io/Player/803500

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01-10 11:22

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Ik ga in S3 weer voor een barb, net als in S1.
S2 heb ik met een necro gedaan, voor het eerst in D4 level 100 gehaald maar verder niet zoveel boeiende dingen gedaan. Mijn doel voor S3 is een solo uber Lillith kill.

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@pstalman Echt niet normaal jij haha! dedication en determination hoor! :P

Grind je in party of solo ?

Ik ga aankomend seizoen denk ik weer druid :) Ben benieuwd of de claw builds het nog een beetje gaan doen. is een build die ik nog niet gespeeld heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stiekem hoop ik dat de game mij na zoveel maanden weer weet te grijpen. Heb nu ook geen andere game dus er is een opening. Dit is je kans Blizzard. ;)
Barb of Sorc waarschijnlijk. Is Sorc tegenwoordig al wat flexibeler met builds of nog steeds de 3 zelfde skills in iedere build?
Ben benieuwd naar hoelang ik het ga volhouden. Tussen de 5 minuten en vele vele uren gok ik. :P

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 22-01-2024 18:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buizerd__NL
Na hoeveel try's?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pstalman
Ricmaniac schreef op maandag 22 januari 2024 @ 10:32:
@pstalman Echt niet normaal jij haha! dedication en determination hoor! :P

Grind je in party of solo ?

Ik ga aankomend seizoen denk ik weer druid :) Ben benieuwd of de claw builds het nog een beetje gaan doen. is een build die ik nog niet gespeeld heb.
na 4 chars op 100 zijn de meesten al gestopt, toen moest ik nog beginnen met HC.
Op HC is het echt puur solo, op mijn laatste Druid na (kreeg boost van 50-60 of 60-70).
Druid ingame tijd:
Play Time : 1 day 8 hours 55 minutes
Lijkt op een nieuwe record (eigen record)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakiebeakie
  • Laatst online: 29-09 18:37

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

Poops_McGhee schreef op zaterdag 20 januari 2024 @ 15:03:

ball lightning was erg sterk en was al bekend dat ie na season 2 dood zou gaan. Denk dat ik ga beginnen met HOTA barb, dat speelde vorig season erg lekker en tenzij ze de boel kapot gaan nerfen is dat denk ik een goeie keuze.

YO! fucknuts! It's Probing time!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Volgens Maxroll word barbarian alleen maar sterker eigenlijk. ze verwachten de meeste barbarians builds bovenaan.

Maargoed aan de andere kant zegt dat niets want ze hadden verwaht dat barbarian de slechste zou zijn in S2 .. toen bleek HOTA en Upheaval 1 van de beste XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

Hota sloeg ik 400m crits, ik rende met mn barb door nm 100 dungeons in een paar minuten en echt niemand kon me bij houden. En ik altijd maar denken dat barbs clunky en traag waren, wat heb ik me vergist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
Freakiebeakie schreef op maandag 22 januari 2024 @ 12:44:
Hota sloeg ik 400m crits, ik rende met mn barb door nm 100 dungeons in een paar minuten en echt niemand kon me bij houden. En ik altijd maar denken dat barbs clunky en traag waren, wat heb ik me vergist.
dan moet je nagaan dat die gasten die AOZ25 halen 100x zoveel dmg doen als jouw 400M :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Freakiebeakie schreef op maandag 22 januari 2024 @ 12:44:
Voor mij voelt de Barbarian in zijn doen en laten nog steeds als dikke stront door een zeefje. Wat ben ik daarin teurgesteld zeg... holy crap. Ik heb dus een intens gevoel van niet eens meer willen proberen. Haha

Ook als ie top of the notch gaat worden: nope nope nope

Druid of sorceress wsn in dit seizoen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
RustStorm schreef op maandag 22 januari 2024 @ 15:58:
[...]

Voor mij voelt de Barbarian in zijn doen en laten nog steeds als dikke stront door een zeefje. Wat ben ik daarin teurgesteld zeg... holy crap. Ik heb dus een intens gevoel van niet eens meer willen proberen. Haha

Ook als ie top of the notch gaat worden: nope nope nope

Druid of sorceress wsn in dit seizoen. :)
werewolf dan of ... aangezien OP gehalveerd wordt?
En wat voor type sorc dan, gewoon BL sorc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
Even een losse post ivm replies, morgen om 7(?) uur de update, en biedt mij met Barb aan voor een party met liefst het doel de Season quest te doen en fun te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pstalman schreef op maandag 22 januari 2024 @ 17:00:
[...]

werewolf dan of ... aangezien OP gehalveerd wordt?
En wat voor type sorc dan, gewoon BL sorc?
`
Dat weet ik eerlijk gezegd nog niet. :) Dat laat ik waarschijnlijk een beetje afhangen van de leveling tier / endgame tier lists die de komende dagen zullen ontstaan. :) of nou ja... die er al zijn, maar die gefinetuned zullen gaan worden. ;) Ik ben morgen nog niet aan het spelen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alekz87
Voxalizer schreef op maandag 22 januari 2024 @ 10:26:
Ik ga in S3 weer voor een barb, net als in S1.
S2 heb ik met een necro gedaan, voor het eerst in D4 level 100 gehaald maar verder niet zoveel boeiende dingen gedaan. Mijn doel voor S3 is een solo uber Lillith kill.
Ook necro s2 hier. Had echt onwijs goede gear. AoZ ging prima ook, maar Uber lillith is mij ook niet gelukt! Single target was Infiminist niet zo sterk.

S3 ook een barb maken hier. HOtA. Benieuwd naar die nieuwe charge buff en builds. Eerst lekker ff levelen naar 50 en daarna wat guides zoeken voor de endgame. Hopelijk hebben ze dan wat meta builds klaar voor gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
Nog maar 24 uur te gaan! *O*
...en dan doen de servers het om 19:00 uiteraard niet :+

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind Barb al leuk spelen vanaf het begin. Jullie ook, of laat je je beïnvloeden door de verschillende bronnen die denken dat Barb het sterkst gaat worden?
Hoeveel invloed de nieuwe robofollower gaat hebben weet men nog niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 22 januari 2024 @ 19:03:
Ik vind Barb al leuk spelen vanaf het begin. Jullie ook, of laat je je beïnvloeden door de verschillende bronnen die denken dat Barb het sterkst gaat worden?
Waarschijnlijk veul meer dan Blizz van tevoren heeft berekend en bedacht. 😜

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• schaapiej
RustStorm schreef op maandag 22 januari 2024 @ 19:08:
[...]

Waarschijnlijk veul meer dan Blizz van tevoren heeft berekend en bedacht. 😜
NM100 clearen door achter je pet aan te lopen :P

<GoT>NightStalker

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Bij D3 had ik dit meestal wel maar in D4 doe ik echt helemaal waar ik zelf zin in heb qua class. builds pak ik wel van guides uiteraard maar de class pick is puur waar ik zin in heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
In D3 ben ik altijd als Wizard gestart. Ben altijd een fan van casters geweest. In D4 ben ik alleen in s2 met een Sorc begonnen, waar ik in S1 mee geëindigd ben.
Ik heb alle classes al gespeeld en naar 100 geleveled, dus daar is de "spanning" al vanaf.

Misschien gooi ik wel gewoon een dobbelsteentje :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Alekz87
Absoluut. Ik kies een class welke ik nog niet gespeeld heb en van die classes de sterkste. Season 3 verwacht men dat dat de barb is. Uiteindelijk is t afwachten natuurlijk. Elke class bleek best sterk te zijn uiteindelijk. Maar als casual gamer wil ik het liefst lekker overpowered zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakiebeakie

Freakiebeakie

ÿøµr §ïgñ况r€

pstalman schreef op maandag 22 januari 2024 @ 15:00:
[...]

dan moet je nagaan dat die gasten die AOZ25 halen 100x zoveel dmg doen als jouw 400M :)
zal gerust, ik haakte af bij lvl 9 want toen vond ik er al geen zak meer aan.wat een teleurstelling was dat zeg

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik denk dat ik een weekje ga wachten voordat ik het spel weer opstart... Ik wacht de updates van de tierlists af en verwacht dat dat binnen een week wel redelijk op orde is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08:36

The Legend

*Plop*

Hoe laat start het vanavond precies?

Ik ben toch malle pietje niet!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Buizerd__NL
19:00 uur Nederlandse tijd zoals altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanter
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 02-10 16:44
RustStorm schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 06:59:
Ik denk dat ik een weekje ga wachten voordat ik het spel weer opstart... Ik wacht de updates van de tierlists af en verwacht dat dat binnen een week wel redelijk op orde is :)
Ja dit wil ik ook eigenlijk doen maar weet niet of ik dat vol houd :P

Twijfel nu wel over druid, heb gisteravond wat zitten klooien maar vind het redelijk sloom allemaal..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kanter schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 08:58:
[...]

Ja dit wil ik ook eigenlijk doen maar weet niet of ik dat vol houd :P

Twijfel nu wel over druid, heb gisteravond wat zitten klooien maar vind het redelijk sloom allemaal..
Ah joh... wat heb je er aan om meteen te beginnen door fomo? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 05:04

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Heb SE1 met druid gedaan, werewolf ligthning build, je teleport snel naar mobs toe, niet de beste endgame build toen, maar wel vermakelijk! De snelheid zit dus opzich echt wel goed :)

Denk dat Barb ook wel goed zit als ze Charge gaan buffen.

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik kan niet kiezen! Wil eigenlijk geen Barb omdat ik dit seizoen Barb was maar volgens mij wordt die juist alleen maar leuker :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Herkenbaar @Ricmaniac ik zit ook net wat online te kijken haha. Barb is leuk maar heb ik al veel gespeeld. Sorc trekt mij wel en weinig tijd in gestopt maar zie weer de zelfde Defensive skills terugkomen in alle builds, of toch weer eens Rogue, of Necro.. kortom, ben er ook nog niet uit. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buizerd__NL
Ricmaniac schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 13:20:
Ik kan niet kiezen! Wil eigenlijk geen Barb omdat ik dit seizoen Barb was maar volgens mij wordt die juist alleen maar leuker :P
Gewoon weer voor Barb kiezen :P

Ik ga dit seizoen ook weer met Barb spelen, omdat dit toch de leukste class is waar ik toe nu toe mee hebt gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Buizerd__NL schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 14:05:
[...]

Gewoon weer voor Barb kiezen :P

Ik ga dit jaar ook weer met Barb spelen, omdat dit toch de leukste class is waar ik toe nu toe mee hebt gespeeld.
Kan zomaar gebeuren. :P
Ik speel met controller dus bepaalde builds vallen helaas al af. Firewall lijkt me wel wat maar zal niet zo fijn werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diversity
Benieuwd hoeveel Barbenheimers\Barbie's etc. namen gaan tegenkomen dit seizoen :P.

Ik ga dit seizoen weer aanpakken zoals altijd, zelf aanklooien met een build (voor het eerst met Barb). Als ik tegen de virtuele muur loop en niet verder kom pak ik er wel een "meta" build bij ter inspiratie :).

Ieder zijn plezier, maar die haal ik er niet uit om maar een (sterkste) build van internet te plukken die 95% van de spelers speelt.

Indien tijd over/zin dit seizoen ga ik weer een kijkje nemen op hardcore. Al was ik vorig seizoen al vrij vlot zat en was ik er na het voltooien van de battlepas al helemaal klaar mee. Time will learn voor dit seizoen.

Vanavond rammen we die playstation controller weer in de PC en gaan met die banaan :P.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Buizerd__NL
Verwijderd schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 14:31:
[...]

Kan zomaar gebeuren. :P
Ik speel met controller dus bepaalde builds vallen helaas al af. Firewall lijkt me wel wat maar zal niet zo fijn werken.
Ik ook, maar ik ben benieuwd naar welke builds er dan afvallen.

Ik snap dat Firewall lastig is om te spelen met controller, dat probleem had ik ook omdat de firewalls niet worden geplaats waar ze wilt hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik voor Sorc ga denk ik dat Chain lightning en ball Lightning goed moet gaan met controller. Mensen met ervaring daar mee? Sowieso hoor ik graag ervaringen over goede controller/build combinaties. Persoonlijk vond ik HotA en Bonespear lekker spelen al was dat wel met launch en Season 1.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Keuze gemaakt ook, Ik ga toch echt gewoon druid weer :) 2 seizoene niet gedaan en blijf het gewoon een toffe class fantasy vinden :)

Zin in vanavond toch eigenlijk. Benieuwd wat dit seizoen brengt qua content en of het mij iets langer kan boeien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ben benieuwd waar iedereen mee aan de slag gaat vanavond. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11:31
RustStorm schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 15:53:
Ben benieuwd waar iedereen mee aan de slag gaat vanavond. :)
Hota barb, ben ermee begonnen voor s2 en ivm tijdsgebrek tot lvl30 gekomen.
Afgelopen weekend even gespeeld en vanaf lvl25 begon het opeens te versnellen qua gameplay dus we gaan nu opnieuw beginnen :)

@Diversity met de barb is het juist leuk dat je vele build opties hebt tijdens het levellen afhankelijk van de je weapon drops.

[ Voor 14% gewijzigd door Bossie op 23-01-2024 16:14 ]

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12:51

spaceboy

Op grote hoogte

Weet iemand al hoe lang dit seizoen duurt? Even om te kijken hoever ik kan komen...

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buizerd__NL
Meestal 90 dagen dacht ik, net als de andere seizoenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12:51

spaceboy

Op grote hoogte

Buizerd__NL schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 16:54:
Meestal 90 dagen dacht ik, net als de andere seizoenen.
Blijft iets jammers voor mij. Ik heb gewoon niet de tijd (en skill) om tot level 100 te komen met een karakter in 3 maanden tijd. Tenzij ik 2 dagen per week vrij ga nemen ofzo. Klote is dat, dat je ook nog een leven hebt. :P Voelt namelijk toch weer als jammer als je je seasonal char halfgaar naar eternal ziet vertrekken (en waarschijnlijk de perks van het seizoen in rook ziet opgaan)

Ben wel benieuwd wat de gedachte van Blizzard hierover is, of is de doelgroep gewoon vooral mensen die (te) veel tijd hebben? 8)

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pstalman
spaceboy schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 17:06:
[...]

Blijft iets jammers voor mij. Ik heb gewoon niet de tijd (en skill) om tot level 100 te komen met een karakter in 3 maanden tijd. Tenzij ik 2 dagen per week vrij ga nemen ofzo. Klote is dat, dat je ook nog een leven hebt. :P Voelt namelijk toch weer als jammer als je je seasonal char halfgaar naar eternal ziet vertrekken (en waarschijnlijk de perks van het seizoen in rook ziet opgaan)

Ben wel benieuwd wat de gedachte van Blizzard hierover is, of is de doelgroep gewoon vooral mensen die (te) veel tijd hebben? 8)
je kan het ook omdraaien, hoe kan het dat je nog geen 100 hebt. Misschien geniet jij meer van zaken die minder snel XP geven :)

Gister Barbara geleegd, en de S1 items gesalvaged :D
Wel jammer, mijn eerste char moeten deleten.

[ Voor 6% gewijzigd door pstalman op 23-01-2024 17:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb onlangs mijn S1 vakje geopend. Wat een bende, geen idee wat goed was. Heb maar de uniques er tussen uitgepikt, zal wel goed zijn zo. Was er te lang tussenuit om er iets van te maken. :P
——
Weet nog steeds niet uit welke class vanavond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

spaceboy schreef op dinsdag 23 januari 2024 @ 17:06:
[...]

Waarom is meer tijd hebben altijd meteen (te) veel tijd hebben. :P Naar mijn weten is de “doelgroep” behoorlijk volwassen met een “leven”. ;)
Je kunt toch na een season op je gemak in eternal je character naar 100 brengen?
Pagina: 1 ... 161 ... 214 Laatste