Weten we eigenlijk al hoelang een seizoen is?
Staat bij de battle pass.42erik schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 17:10:
Weten we eigenlijk al hoelang een seizoen is?
44 dagen nog.
Ooww... Overheen gekeken blijkbaarActualFantasy schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 18:15:
[...]
Staat bij de battle pass.
44 dagen nog.
Thanks!
Ik speel alleen casual.. denk dat mensen mij ook niet zo leuk vinden met Farah
Ik speel als ik solo ga vaak die ranked open queue zonder role selection. Bijna elke game is nu 2 support en 3 tanks XD
Als dat geen teken is dat veel tanks erg sterk zijn weet ik het ook niet
Wel paar keer met die strat vrij makkelijk gewonnen. nog geen 7 wins though dus geen idee van rank.
Als dat geen teken is dat veel tanks erg sterk zijn weet ik het ook niet
Wel paar keer met die strat vrij makkelijk gewonnen. nog geen 7 wins though dus geen idee van rank.
Verwijderd
Open queue speel ik nooit, scheelt weer gemopper over wat je kiest tijdens het heroes selectie scherm.
Verder is de game na 2 weken net zo leuk/irritant als Overwatch1 is mijn bevinding.
De ene sessie verlies ik 95%(?!) en een andere sessie gaat het heerlijk en win ik het meeste of in ieder geval voelt het goed met 50/50. Match making blijft zo vreemd af en toe, dat je je afvraagt wat er mis gaat.
Comp raak ik af en toe aan voor een paart potjes, het moet wel leuk blijven.
Verder is de game na 2 weken net zo leuk/irritant als Overwatch1 is mijn bevinding.
Zo herkenbaar dit.Verwijderd schreef op maandag 24 oktober 2022 @ 11:09:
Open queue speel ik nooit, scheelt weer gemopper over wat je kiest tijdens het heroes selectie scherm.![]()
Verder is de game na 2 weken net zo leuk/irritant als Overwatch1 is mijn bevinding.De ene sessie verlies ik 95%(?!) en een andere sessie gaat het heerlijk en win ik het meeste of in ieder geval voelt het goed met 50/50. Match making blijft zo vreemd af en toe, dat je je afvraagt wat er mis gaat.
Ik speel alleen DPS momenteel nog in ranked, en het ene moment rol je het andere team op, en het andere moment wordt je zelf opgerold en is er geen houden aan.
Wat ik niet snap is de ranking hoe die werkt verder, momenteel ben ik van zilver 5 naar bronze 4 terug gezakt, maar ik win elke keer die 7 potjes en verlies er zeker geen 20 tussendoor. Snap er niks van.
Maar goed, bronze 4 is natuurlijk beneden alle peil, dus ik zal iets moeten veranderen, ondanks dat ik altijd meeste damage en meeste kills heb wel.
Verwijderd
Ik denk dat het gewoon het nadeel is van solo queue. Maar dat is dan maar zo, ik vind het heerlijk om spontaan online te gaan en even wat potjes te knallen. Ik maak me verder ook niet wijs dat ik goed ben haha maar dan nog zou het fijn zijn om progressie te voelen in plaats van opeens weer een avond finaal afgemaakt te worden alsof je nieuw bent. Het is vrij lastig om te bepalen of je beter aan het worden bent zo. Ik denk het wel.ActualFantasy schreef op maandag 24 oktober 2022 @ 11:11:
[...]
Zo herkenbaar dit.
Ik speel alleen DPS momenteel nog in ranked, en het ene moment rol je het andere team op, en het andere moment wordt je zelf opgerold en is er geen houden aan.
Wat ik niet snap is de ranking hoe die werkt verder, momenteel ben ik van zilver 5 naar bronze 4 terug gezakt, maar ik win elke keer die 7 potjes en verlies er zeker geen 20 tussendoor. Snap er niks van.
Maar goed, bronze 4 is natuurlijk beneden alle peil, dus ik zal iets moeten veranderen, ondanks dat ik altijd meeste damage en meeste kills heb wel.
Fijn om het ook bij andere te lezen.
Dat is inderdaad voor mij ook belangrijk. Lekker gewoon een potje spelen, en dan ook een heel potje. Niet ergens halverwege bijkomen en na 3 minuten met 4 andere aan het spelen zijn omdat ze weggegaan en vervangen zijn door anderen.Verwijderd schreef op maandag 24 oktober 2022 @ 11:16:
[...]
Ik denk dat het gewoon het nadeel is van solo queue. Maar dat is dan maar zo, ik vind het heerlijk om spontaan online te gaan en even wat potjes te knallen. Ik maak me verder ook niet wijs dat ik goed ben haha maar dan nog zou het fijn zijn om progressie te voelen in plaats van opeens weer een avond finaal afgemaakt te worden alsof je nieuw bent. Het is vrij lastig om te bepalen of je beter aan het worden bent zo. Ik denk het wel.
Fijn om het ook bij andere te lezen.
Ik speel alleen maar ranked dus. Met de nodige frustraties erbij op de koop toe.
ik ben silver 4 geworden.. geen idee of dat goed is?
Verwijderd
Wat zijn het toch een stelletjes prutsers haha, een eerste event en meteen weer ellende om online te komen. Ik begin het indrukwekkend te vinden hoe ze het iedere keer voor elkaar krijgen daar.
Ik 2x uit een match Competitive gegooid en daarna in een queue om in de game te komen.

Forever raver!
Specs: Workstation Server
Same here. Ik ben er sinds het event begonnen is ook al meerdere keren uit gegooid. Wat een gepruts.Techno Overlord schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 20:35:
Ik 2x uit een match Competitive gegooid en daarna in een queue om in de game te komen.
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Legendary skins voor 20 dollar per stuk

Loot boxes waren zo erg nog niet...

Loot boxes waren zo erg nog niet...
[ Voor 26% gewijzigd door rejer op 25-10-2022 21:57 ]
Verwijderd
Ja ze flikken het gewoon, skins enkel via de shop en ook nog eens voor belachelijke bedragen. Geeft goed aan wat hun Overwatch 2 filosofie is.
Ik heb net de event challenges en rewards bekeken, niets boeiends waar ik voor wil grinden.
Morgen de gameplay checken.
Ik heb net de event challenges en rewards bekeken, niets boeiends waar ik voor wil grinden.
Het is dat ik alleen maar Mystery Heroes speel, maar inderdaad, ik kijk totaal niet meer naar de skins of wat dan ook. zonde, want ik vond het best leuk om te grinden tijdens de events.
Gameplay is ook maar meh hoor.Verwijderd schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 22:54:
Ja ze flikken het gewoon, skins enkel via de shop en ook nog eens voor belachelijke bedragen. Geeft goed aan wat hun Overwatch 2 filosofie is.
Dus voor de voicelines/weapon charm hoef je het niet te doen. een keer voor de story en dan links laten liggen want er is echt niets wat deze event het waard maakt.
Oude skins in een bundel stoppen a 44 euro
Kiriko bundel van bijna 30 euro.
Geef mij maar weer levelups en lootboxes weer terug, want dit is niets en gaat ook niets meer worden jammer genoeg.
Ik moet zeggen dat ik dit event eigenlijk wel erg tof vind. Niet dat ik hem tig keer ga spelen, maar hij is wel echt leuk gedaan.
Same here !Arunia schreef op dinsdag 25 oktober 2022 @ 22:56:
Het is dat ik alleen maar Mystery Heroes speel, maar inderdaad, ik kijk totaal niet meer naar de skins of wat dan ook. zonde, want ik vond het best leuk om te grinden tijdens de events.
@Vildhjarta Ik wil niks verklappen aan de andere spelers, maar die
spoiler:
dat was echt leuk bedacht.
jump scare als je die sleutel pakt
Tja, hoeveel spelers kopen daadwerkelijk skins, Battle Pass of andere items die puur gaan om uiterlijk van je karakter? Ik ben er niet gevoelig voor om ingame items te kopen, ook niet in OW1.
Verwijderd
Zou het zelf niet zo snel doen, maar stel dat je OW elke dag speelt dan snap ik wel dat je misschien na een tijdje 1x een skin koopt voor je favoriete hero.Woohooo schreef op woensdag 26 oktober 2022 @ 10:44:
Tja, hoeveel spelers kopen daadwerkelijk skins, Battle Pass of andere items die puur gaan om uiterlijk van je karakter? Ik ben er niet gevoelig voor om ingame items te kopen, ook niet in OW1.
Verwijderd
Kijk je wel eens naar je eigen matches? Opnemen en kijken naar je eigen fouten kan helpen. Misschien ook proberen wat meer risico's te nemen dan het 'safe' te spelen.ActualFantasy schreef op maandag 24 oktober 2022 @ 11:11:
[...]
Zo herkenbaar dit.
Ik wil je footage wel eens bekijken.
in MOBA's heb ik dat nog wel eens gedaan. Maar dat waren dan wel skins van een paar euro, geen 20.Verwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2022 @ 10:48:
[...]
Zou het zelf niet zo snel doen, maar stel dat je OW elke dag speelt dan snap ik wel dat je misschien na een tijdje 1x een skin koopt voor je favoriete hero.
En in die games kijk je ook de hele tijd naar je hero. In een FPS is het wat minder nuttig.
Verwijderd
Tegelijkertijd zijn skins iets waar we gewend aan zijn en een leuk onderdeel van progressie. Uiteraard totaal onnodig maar dan nog, een maand geleden konden we nog iedere skin potentieel uit een kistje halen.
Maar goed, het boeit Blizzard niet en ze willen dat wij wennen aan hoge bedragen. Het is niet anders. Ik koop ze sowieso niet, ze zoeken het maar uit. Wanneer de premium BP leuke rewards krijgt voor mijn favo characters koop ik die wel.
En inderdaad het is een fps je ziet je hero amper.
Maar goed, het boeit Blizzard niet en ze willen dat wij wennen aan hoge bedragen. Het is niet anders. Ik koop ze sowieso niet, ze zoeken het maar uit. Wanneer de premium BP leuke rewards krijgt voor mijn favo characters koop ik die wel.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2022 12:38 ]
IK daag me af of ze niet meer zouden verdienen met skins van een euro of 4. Ik denk dat je er dan wel meer dan 5x zoveel verkoopt en dus meer winst draait.RocketKoen schreef op woensdag 26 oktober 2022 @ 12:11:
[...]
in MOBA's heb ik dat nog wel eens gedaan. Maar dat waren dan wel skins van een paar euro, geen 20.
En in die games kijk je ook de hele tijd naar je hero. In een FPS is het wat minder nuttig.
Nu heb ik tegelijkertijd niet de illusie hier ook naar iets van te weten en inzicht in hun geldstromen te hebben. Misschien dat nu 90% van de spelers wel wat koopt. Op zich heb je geld "over", want geen spel hoeven kopen
Verwijderd
Ik heb junkenstein revenge wrath of the bride voor het eerst gedaan en het beviel wel. Niet heel bijzonder maar ik zie wel dat dit soort PvE gameplay wat kan worden. Voelde als een dungeon in WoW, hopelijk gaan ze PvE goed uitwerken volgend jaar. Miste wel een loot drop op het eind. 
Klinkt logisch maar in het hoofd van de speler moet het idee komen dat Skins veel waarde hebben. Als er dan een keer korting is of de volgende BP komt uit dan zullen er genoeg zijn die happen "omdat het zo voordelig is".42erik schreef op woensdag 26 oktober 2022 @ 12:50:
[...]
IK daag me af of ze niet meer zouden verdienen met skins van een euro of 4. Ik denk dat je er dan wel meer dan 5x zoveel verkoopt en dus meer winst draait.
Nu heb ik tegelijkertijd niet de illusie hier ook naar iets van te weten en inzicht in hun geldstromen te hebben. Misschien dat nu 90% van de spelers wel wat koopt. Op zich heb je geld "over", want geen spel hoeven kopen
[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2022 14:02 ]
Dat kan ook de tactiek zijn... Nu niks verkopen en straks in de sale iedereen die een tientje voor een skin uitgeeft.Verwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2022 @ 13:25:
Ik heb junkenstein revenge wrath of the bride voor het eerst gedaan en het beviel wel. Niet heel bijzonder maar ik zie wel dat dit soort PvE gameplay wat kan worden. Voelde als een dungeon in WoW, hopelijk gaan ze PvE goed uitwerken volgend jaar. Miste wel een loot drop op het eind.
[...]
Klinkt logisch maar in de hoofd van de speler moet het idee komen dat Skins veel waarde hebben. Als er dan een keer korting is of de volgende BP komt uit dan zullen er genoeg zijn die happen "omdat het zo voordelig is".
Ach, gelukkig gaat het maar over skins in een fp shooter. Je ziet ze alleen als je doodgaat, en dat moet je sowieso voorkomen
Andere vraag, ik vind junker Queen een leuk character, dus speel er best wat mee. Maar ik heb niet het idee dat dat heel veel doet. Niet veel damage, matige kill/death ratio. Snap ik het karakter gewoon nog niet zo goed? Of is ze gewoon nog wat underpowered?
Van wat ik vanmiddag in een YT video zag over Tank tiers staan Doomfist en Junker Queen vrij ver onderaan de rankings. Weinig damage, weinig echt tankines. Winston, Zarya, DVA staan bovenaan.42erik schreef op woensdag 26 oktober 2022 @ 14:31:
[...]
Andere vraag, ik vind junker Queen een leuk character, dus speel er best wat mee. Maar ik heb niet het idee dat dat heel veel doet. Niet veel damage, matige kill/death ratio. Snap ik het karakter gewoon nog niet zo goed? Of is ze gewoon nog wat underpowered?
ja, Doomfist zijn block blocked niet eens volledige damage(80%), en zijn output is ook zwaar ondermaats.
Buff/overhaul zijn kit, of nog beter, zet hem maar terug met oude abilities naar damage, dan komt hij imo veel beter tot zijn recht.
wat betreft JQ, is wel behoorlijk generfed sinds de beta, misschien een beetje te erg.
Buff/overhaul zijn kit, of nog beter, zet hem maar terug met oude abilities naar damage, dan komt hij imo veel beter tot zijn recht.
wat betreft JQ, is wel behoorlijk generfed sinds de beta, misschien een beetje te erg.
Na 2 weken te spelen is OW2 gewoon weer hetzelfde. Totaal niet leuk in de lagere ranks.
Moet wel zeggen dat de Junkensteins bride event wel tof gedaan is. Beter dan wat het was. hoop echt dat als de pvp later komt echt ontzettend veel missies krijgt
Nice! Vandaag Diamond gehaald op support wat ik best een prestatie vind met m'n ouwe kop
/f/image/1jEeJETWfwPNFzZAjAv0Wwx0.png?f=fotoalbum_large)
- Begonnen in Silver 2 (die andere games waar ik het eerder in het topic over had waren m'n DPS games)
- Gold 3/4 (?)
- Plat 5
- Plat 3
- Plat 3
- Plat 1
- Diamond 5
Voornamelijk Bap en Ana gespeeld. Iets zegt me dat ik wel een beetje hulp heb gehad van het OW2 ranking system maar voor nu is dat prima
/f/image/1jEeJETWfwPNFzZAjAv0Wwx0.png?f=fotoalbum_large)
- Begonnen in Silver 2 (die andere games waar ik het eerder in het topic over had waren m'n DPS games)
- Gold 3/4 (?)
- Plat 5
- Plat 3
- Plat 3
- Plat 1
- Diamond 5
Voornamelijk Bap en Ana gespeeld. Iets zegt me dat ik wel een beetje hulp heb gehad van het OW2 ranking system maar voor nu is dat prima
♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch ♠
Hoe schatten jullie de kans dat je op meerdere dagen, ik verschillende game modes dezelfde speler tegenkomen?
Een tijd terug zal er een speler in ons team met de naam 'aventurier'. Dat viel me op waardoor ik een opmerking maakte tegen een maat daarover. Even later zat die weer in ons spel. Een andere avond ook weer en toen we tussen spellen in een custom game gingen kwamen we hem daar zelfs weer tegen.
Die kans moet toch zeer klein zijn of niet? Onze mmr zal echt niet hoog zijn, in ranked plaatsen we nu in brons en ons hoogste is goud denk ik.
Een tijd terug zal er een speler in ons team met de naam 'aventurier'. Dat viel me op waardoor ik een opmerking maakte tegen een maat daarover. Even later zat die weer in ons spel. Een andere avond ook weer en toen we tussen spellen in een custom game gingen kwamen we hem daar zelfs weer tegen.
Die kans moet toch zeer klein zijn of niet? Onze mmr zal echt niet hoog zijn, in ranked plaatsen we nu in brons en ons hoogste is goud denk ik.
Die kans is niet groot idd maar onmogelijk is het niet. Ik kom ook wel eens dezelfde spelers tegen in comp en DM. Tip: als het storende spelers zijn kan je ze op de avoid list zetten (werkt niet voor custom games).
♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch ♠
Verwijderd
Niet zo groot maar niet onmogelijk, vooral als je op wat minder drukke tijden speelt.Yohsoog schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 10:08:
Hoe schatten jullie de kans dat je op meerdere dagen, ik verschillende game modes dezelfde speler tegenkomen?
Als je in Masters en hoger komt, kom je wel veel sneller dezelfde mensen tegen.
Dat is wel heel bizar, die heb ik ook al paar keer in mijn competitive games gehad. Moest nog lachen om zijn typisch nederlandse naam.Yohsoog schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 10:08:
Laat maar, ik zie nu pas dat het niet om een title gaat, maar om zijn gamenaam. Weg theorie.Yohsoog schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 10:08:
Een tijd terug zal er een speler in ons team met de naam 'aventurier'.
De kans is iets groter omdat diegene het blijkbaar heel veel speelt. Die titles krijg je bij mijn weten pas na vrij veel grinden. Bij het uitspelen van de battlepass krijg je bv om de zoveel levels een title begreep ik, en bij het vele spelen van een bepaalde class. Als diegene ook nog in je MMR range zit en misschien wel rond dezelfde tijden speelt dan is de kans redelijk dat je deze vaker tegenkomt imo.
[ Voor 7% gewijzigd door VySio op 27-10-2022 11:46 ]
Nou als je bepaalde gamemodes speelt kom je zeker zelfde mensen tegen, ik speel heel veel Mystery Hoeroes en kom echt vaak genoeg mensen tegen die ik ook tegenkwam in OW1 met Mystery Heroes, waren wel de wat hogere border in OW1 die je dan leert kennen, viel toch op tussen de bronze/zilvere borders, jammer dat die weg zijn.
Ik vraag mij sowieso af waarom ze de borders hebben weggehaald. Waarom zouden ze dit gedaan hebben? Je kon namelijk zo in één oogopslag zien of de speler een beetje ervaring heeft of niet.
Forever raver!
Specs: Workstation Server
Ja, vind ik ook jammer, Ook 'on Fire' vind ik altijd leuk maar dat schijnt wel weer terug te komen heb ik ergens gelezen.Techno Overlord schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 13:32:
Ik vraag mij sowieso af waarom ze de borders hebben weggehaald. Waarom zouden ze dit gedaan hebben? Je kon namelijk zo in één oogopslag zien of de speler een beetje ervaring heeft of niet.
Omdat er ook mensen met 2000 uur nog in brons/zilver/goud zitten en vervolgens er heel toxic werd gedaan dat ze na zoveel uur nog zo "slecht" waren. Maar goed tijd =/= skill, sommige mensen intereseert het niets of ze verbeteren, willen gewoon wat lol hebben.Techno Overlord schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 13:32:
Je kan de border nog wel zien op iemand carreer overview.
Vroeger kon je in 1 oogopslag zien we er in een party zat omdat er lijntjes tussen de iconen van de speler zaten.. ook bij de tegenstanders. Nu kan ik dat niet meer zien. Is dat er gewoon niet meer of zie ik iets over het hoofd.
Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site
Dat is er sinds role queue (een hele tijd geleden) helaas uit gehaald. Je ziet nu wel voor je eigen groep een groene border bij de player borders ipv blauw maar dat is het enige helaas.
Een typisch voorbeeld in Quick Play na bedankt te hebben voor een leuke match. Vanuit het verliezende team natuurlijk. Wat een droefenis.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/ydCy8nNptzxCNzYeZrpXA9qp.jpg?f=user_large)
[ Voor 5% gewijzigd door Bor op 27-10-2022 20:28 ]
Verwijderd
Ik heb zoiets nog geen enkele keer meegemaakt.Bor schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 20:28:
Een typisch voorbeeld in Quick Play na bedankt te hebben voor een leuke match. Vanuit het verliezende team natuurlijk. Wat een droefenis.
[Afbeelding]
typisch...?Bor schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 20:28:
[Afbeelding]
echt nog nooit gezien hier
Speel al heel lang shooters en dit komt inderdaad vaak voor..
Gisteren echter een compleet andere ervaring, tegenstander stelde zich voor de match even voor, ik ging er op in en na de match (die ik verloren had) zei diegene jammer voor me en goed gespeeld, weer eens wat anders
Gisteren echter een compleet andere ervaring, tegenstander stelde zich voor de match even voor, ik ging er op in en na de match (die ik verloren had) zei diegene jammer voor me en goed gespeeld, weer eens wat anders
Verwijderd
Ranked 1x meegemaakt zoiets dit seizoen. Valt meestal wel mee, denk ook omdat reporten best snel kan leiden tot een ban in OW.Bor schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 20:28:
[Afbeelding]
Op welk platform speel je? Op de pc komt dit ongeveer eens in de drie a vier matches voor baseer ik op meer dan een jaar veel spelen waarbij dit voorbeeld nog mild is.
Dat rapporteren doet vrijwel niets. Gebanneee wordt je echt niet snel. Zelfs wanneer je zwaar racistische opmerkingen rapporteert krijg je maar zeer zelden een melding dat er iets is ondernomen. Het schijnt vrijwel geheel geautomatiseerd te zijn op basis van aantallen meldingen.Verwijderd schreef op vrijdag 28 oktober 2022 @ 08:14:
[...]
Ranked 1x meegemaakt zoiets dit seizoen. Valt meestal wel mee, denk ook omdat reporten best snel kan leiden tot een ban in OW.
Diezelfde pc. Sinds het begin der Overwatch letterlijk nooit meegemaakt.Bor schreef op vrijdag 28 oktober 2022 @ 08:18:
[...]
Op welk platform speel je? Op de pc komt dit ongeveer eens in de drie a vier matches voor baseer ik op meer dan een jaar veel spelen waarbij dit voorbeeld nog mild is.
Heftigste was iemand die bleef zeuren dat de tanks hun werk niet deden, maar maar zelfs dat ging nog in beschaafd Engels
Klopt, en als ze bannen voor iets als dit is dat vaak voor korte tijd, uurtje ofzo, daarna bij 2de keer 1 dag, 3de 5 dagen, 4de keer nog langer etc.Bor schreef op vrijdag 28 oktober 2022 @ 08:18:
[...]
Echte perma bans komen pas bij obvious cheaters en draaideur veelplegers maar die zijn er niet zo veel. Zelf boeit mij die chat echt niks, ben wel wat gewend van de tijden van cod4 als je ging rondrennen met knife only mensen ging afmaken XD hoeveel ragetexten je dan voorbij zag komen was hilarisch
Ik snap wel dat hier wat meer jongere mensen spelen en zulke teksten daar niet echt een goede invloed op kan zijn dus gewoon reporten, als ze het vaker doen krijgen ze vanzelf wel bericht. Ik had van de week nog een bericht van een hele toxic speler die mijn hele game saboteerde dat die aangepakt was. Gewoon in de chat vragen dat iedereen diegene report, hoe meer hoe beter.
gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker
ranking systeem met je SR is vrijwel hetzelfde gebleven, als je meer games verliest dan wint in die tijd dat je 7 wins hebt ga je alsnog naar beneden. Je ziet alleen niet na elke match meer dat je SR stijgt of daalt.ActualFantasy schreef op maandag 24 oktober 2022 @ 11:11:
[...]
Zo herkenbaar dit.
Het is niet zo dat als je 7 wins hebt en niet 20 losses dat je dan omhoog gaat, het is meer dat als je 20 verliest je sws een heel stuk lager zal worden geranked.
Voor je daling, is het aan te raden je eigen gameplay terug te kijken.
Kijk je eigen matches eens na en bekijk waarom je wel veel kills en damage doet maar niet wint. Soms is het ook gewoon een klein moment waarbij een slechter team met 3 ults alsnog de win kan krijgen als ze in overtime zitten.
Ja wat ik nu vooral mis is de incentive om unranked te spelen, want voor unlocks hoef je het niet te doen. Ik heb de battlepass wel gehaald maar vrij snel al rank 80 gehaald, maar daarna is er dus niks om te behalen los van die lamme challenges die 99% van de tijd gewoon betekend dat je flex aan moet zetten, wat het hele punt van beter worden in bepaalde heroes teniet doet.Tegelijkertijd zijn skins iets waar we gewend aan zijn en een leuk onderdeel van progressie. Uiteraard totaal onnodig maar dan nog, een maand geleden konden we nog iedere skin potentieel uit een kistje halen.
Die skins vond ik zelf altijd leuk om weer wat te unlocken, de kans op een legendary was er altijd en als ze dat gewoon gehouden hadden dat je die zonder betalen alleen kon unlocken EN voor wie er wel geld voor wil neerleggen de shop bepaalde skins verkopen had je beste van beide werelden gehad. De prijs die ze nu vragen voor die skins,eigenlijk heel simpel volgens mij, ze gaan nu extra hoog inzetten want 'de skins voor de nieuwe heroes wil natuurlijk iedereen' is hun gedachte, en dan kunnen ze 'luisteren naar de community' als die het te duur vind en niks koopt om dan de prijzen te verlagen.
Zelfde idee als je iets voor 100e op mp wil verkopen, zet je het voor 150e op te koop en met afdingen kom je dan tussen 100 en 120 e uit als prijs. De koper denkt ik heb 30e bespaart maar jij verkoopt het voor wat je ervoor wou hebben of zelfs meer.
[ Voor 39% gewijzigd door SouLLeSSportal op 28-10-2022 12:48 ]
Nieuwe balance patch:
- Sombra
Hack ability lockout duration reduced from 1.75 to 1.5 seconds
Hacked enemies are no longer valid targets for hacking for the duration of the effect
Hacked damage multiplier reduced from 40 to 25%
- Genji
Maximum ammo reduced from 30 to 24
Shuriken damage reduced from 29 to 27
- Zarya
Barrier duration reduced from 2.5 to 2 seconds
Barrier cooldown increased from 10 to 11 seconds
- D.va
Fusion Cannon spread increased from 3.5 to 3.75
Boosters impact damage reduced from 25 to 15
- Kiriko
Swift Step invulnerability duration reduced from 0.4 to 0.25 seconds
https://us.forums.blizzar...te-28-october-2022/736297
- Sombra
Hack ability lockout duration reduced from 1.75 to 1.5 seconds
Hacked enemies are no longer valid targets for hacking for the duration of the effect
Hacked damage multiplier reduced from 40 to 25%
- Genji
Maximum ammo reduced from 30 to 24
Shuriken damage reduced from 29 to 27
- Zarya
Barrier duration reduced from 2.5 to 2 seconds
Barrier cooldown increased from 10 to 11 seconds
- D.va
Fusion Cannon spread increased from 3.5 to 3.75
Boosters impact damage reduced from 25 to 15
- Kiriko
Swift Step invulnerability duration reduced from 0.4 to 0.25 seconds
https://us.forums.blizzar...te-28-october-2022/736297
In de meer dan 300 potjes die ik tot nu toe gespeeld heb dit seizoen, 1 keer iets gezien. Verder nog nooit gedoe gehad zoals dat.Bor schreef op vrijdag 28 oktober 2022 @ 08:18:
[...]
PC speler.
:fill(white):strip_exif()/f/image/kYU7doBGfsDJJMXL0aupqUth.png?f=user_large)
In OW1 kon ik complete boeken schrijven als het ging om ontvangen doodsbedreigingen richting mij of mijn familie. Hier nog een pareltje die ik deze week ben tegengekomen. Op console overigens.
Als je dat met je controllertje moet schrijven allemaalPatroo schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 11:19:
[Afbeelding]
In OW1 kon ik complete boeken schrijven als het ging om ontvangen doodsbedreigingen richting mij of mijn familie. Hier nog een pareltje die ik deze week ben tegengekomen. Op console overigens.

Wat een pannenkoek
This is the Way.
Een triest maar herkenbaar voorbeeld. Van de 10 potjes unranked was het in 4 raak vandaag. Racisme, opmerkingen over iemands moeder en wat daar mee gedaan zou zijn en schelden. Op de console zie ik dit echt veel minder en wordt er bijna niet gechat.Patroo schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 11:19:
[Afbeelding]
De tijdspanne na een match om te chatten is ook een stuk kleiner geworden in OW2 door het verdwijnen van de vote cards. Deze pannenkoek echter speelde met muis en keyboard, want dit was slechts 1 van zijn ontelbare berichten gedurende de match.Bor schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 13:32:
[...]
Een triest maar herkenbaar voorbeeld. Van de 10 potjes unranked was het in 4 raak vandaag. Racisme, opmerkingen over iemands moeder en wat daar mee gedaan zou zijn en schelden. Op de console zie ik dit echt veel minder en wordt er bijna niet gechat.
NoTimeRemains schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 13:08:
[...]
Als je dat met je controllertje moet schrijven allemaal![]()
Wat een pannenkoek
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/v5kSVp2BJXoAOxC2tkJSgdpt.jpg?f=user_large)
Wat gaat er om in het hoofd van zo iemand?Patroo schreef op zaterdag 29 oktober 2022 @ 11:19:
[Afbeelding]
'hah, nu heb ik hem mooi tuk!' ?
Als ik al een keer boos wordt omdat mijn teammaten er met de pet naar gooien kom ik vaak niet verder dan 'shit healers/tanks do your job' omdat alles wat je er meer bij typt waarschijnlijk de boodschap ontkracht. Maarja.

Maar denk je dan dat "shit healers" en "do you job" wel een boodschap is die aankomt?Aomi schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 12:33:
[...]
Wat gaat er om in het hoofd van zo iemand?
'hah, nu heb ik hem mooi tuk!' ?![]()
Als ik al een keer boos wordt omdat mijn teammaten er met de pet naar gooien kom ik vaak niet verder dan 'shit healers/tanks do your job' omdat alles wat je er meer bij typt waarschijnlijk de boodschap ontkracht. Maarja.
Het is wel eens voorgekomen dat de healers ineens gingen healen daarna ja42erik schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 12:45:
[...]
Maar denk je dan dat "shit healers" en "do you job" wel een boodschap is die aankomt?
Maar de meerderheid zal het misschien niet eens lezen.
Precies. Als ik zaken als "shit healers" lees rapporteer ik. Het komt ook wel eens voor dat ik dergelijke mensen helemaal niet meer heal. Gewoon respectvol met elkaar omgaan lijkt mij niet zo veel gevraagd. Iedereen speelt voor zijn plezier neem ik aan.42erik schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 12:45:
[...]
Maar denk je dan dat "shit healers" en "do you job" wel een boodschap is die aankomt?
Verwijderd
Echt hè, en waarschijnlijk zelf ergens in China rondlopen zodat ie niet gehealed kan worden en nooit medpacks oppakken.42erik schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 12:45:
[...]
Ik speel zelf eigenlijk alleen healer en soms tankVerwijderd schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 13:33:
[...]
Echt hè, en waarschijnlijk zelf ergens in China rondlopen zodat ie niet gehealed kan worden en nooit medpacks oppakken.
Ah het is zelfreflectie ipv schelden op de tegenstander.Aomi schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 15:49:
[...]
Ik speel zelf eigenlijk alleen healer en soms tank
De meerderheid zal je denk ik vooral niet zo lief vinden...Aomi schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 12:52:
[...]
Het is wel eens voorgekomen dat de healers ineens gingen healen daarna ja![]()
Maar de meerderheid zal het misschien niet eens lezen.
Wat is t weer toxic zeg. Unranked een nieuwe hero oefenen en dan toch een partij gezeik krijgen als ik niet on top of thangs ben
Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8
Als je D.va goed weet te spelen, hoef je nog niet eens meer DPS te spelen.Aomi schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 15:49:
[...]
Ik speel zelf eigenlijk alleen healer en soms tank
Afgelopen weekend 2 potjes ranked gespeeld nadat ik 50 wins had unranked. Werd compleet afgemaakt.. leek er ook op dat de tegenstanders beide keren samengestelde groepen waren. Iedereen had ook skins ed. Was wel beetje demotiverend
Er zijn ook mensen bij die zo verschrikkelijk slecht zijn in unranked.. had gisteren een damage dealer die over 't hele potje 1,5k damage had gedaan, was ook iets van 30x dood gegaan.
Ik vraag me dan wel beetje af wat voor persoon daarachter schuilt.
Ikzelf doe meestal gewoon any role en zie wel waar ik op uit kom - 99% van de tijd ben ik toch healer.
Nu Lucio ondekt en behoorlijk leuke char! Ik heal over 't algemeen 10-15k als het team een beetje gecoördineerd speelt.
Ikzelf doe meestal gewoon any role en zie wel waar ik op uit kom - 99% van de tijd ben ik toch healer.
Nu Lucio ondekt en behoorlijk leuke char! Ik heal over 't algemeen 10-15k als het team een beetje gecoördineerd speelt.
Helaas ben ik main support en nee dit went nooit om dit te horen. Ookal ben je de beste healer van de match, als je de verliezende partij bent, worden players regelmatig toxic.42erik schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 12:45:
[...]
Reden waarom ik het veel minder speel dan ik ooit deed. Jammer, want los van de toxic players, is het een leuk spel.
Verwijderd
Ik zou zelf ook eerst een tijdje skirmish / deathmatch doen. Kun je oefenen wat je wilt en heb jij (en zij) dat probleem niet.DirtyBird schreef op zondag 30 oktober 2022 @ 17:31:
Wat is t weer toxic zeg. Unranked een nieuwe hero oefenen en dan toch een partij gezeik krijgen als ik niet on top of thangs ben
Zelf vind ik het ook erg irritant als ik een DPS zie die in een hele ronde maar 1 kill heeft of zo en dan gewoon de hele tijd die hero blijft spelen.
Natuurlijk ga ik niet schelden of zo, maar ik vraag mij af of dergelijke mensen wel beseffen dat je op die manier wel het plezier van een ander die iets serieuzer is aan het verzieken bent.
Nu is dat 'probleem' naar mate je hoger in de rankings komt een stuk minder. Momenteel heb ik dit probleem wat meer omdat ik een 2e account heb die nog niet competitive kan spelen.
Maar hoe vaak komt dit nou voor? Ik heb ook wel eens baggerspelers in mn team terwijl ik zelf on-par presteer. Dat hoort erbij. Daarom speel ik ook unranked.Verwijderd schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 10:51:
[...]
Ik zou zelf ook eerst een tijdje skirmish / deathmatch doen. Kun je oefenen wat je wilt en heb jij (en zij) dat probleem niet.
Zelf vind ik het ook erg irritant als ik een DPS zie die in een hele ronde maar 1 kill heeft of zo en dan gewoon de hele tijd die hero blijft spelen.
Natuurlijk ga ik niet schelden of zo, maar ik vraag mij af of dergelijke mensen wel beseffen dat je op die manier wel het plezier van een ander die iets serieuzer is aan het verzieken bent.
Nu is dat 'probleem' naar mate je hoger in de rankings komt een stuk minder. Momenteel heb ik dit probleem wat meer omdat ik een 2e account heb die nog niet competitive kan spelen.
In ranked ga ik niet zitten freewheelen. En je doet gewoon altijd je best toch? Win some lose some. Het blijft een spel.
Panasonic Lumix G9ii ~ Leica DG 12-60mm f/2.8-4.0 ~Lumix 35-100mm f/2.8 II ~ Lumix 20mm f/1.7 ~ M.Zuiko 60mm f/2.8 Macro ~ Leica DG 50-200mm f/2.8-4.0 ~Leica DG 200mm f/2.8
Verwijderd
Unranked op m'n nieuwe account heb ik het meerdere malen meegemaakt kan ik je vertellen. Allemaal recente ervaringen.DirtyBird schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 11:02:
[...]
Maar hoe vaak komt dit nou voor? Ik heb ook wel eens baggerspelers in mn team terwijl ik zelf on-par presteer. Dat hoort erbij. Daarom speel ik ook unranked.
In ranked ga ik niet zitten freewheelen. En je doet gewoon altijd je best toch? Win some lose some. Het blijft een spel.
Ik zie de laatste tijd veel Lucio's. Ik speel de laatste tijd veel unraked waarbij de role niet van te voren wordt vastgelegd met vrienden, zo kunnen we spelen wat we willen.Luukwa schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 10:26:
Er zijn ook mensen bij die zo verschrikkelijk slecht zijn in unranked.. had gisteren een damage dealer die over 't hele potje 1,5k damage had gedaan, was ook iets van 30x dood gegaan.
Helaas heeft dit ook een nadeel, want soms hebben we randoms die alleen Lucio als healing gebruiken. Lucio is eigenlijk een tweede healer en geen main healer. Daar heb heb je Mercy of Kiriko voor nodig.
Als je de enige healer bent, doe je je team geen plezier met Lucio.
Hele verhaal klopt als een bus.Toonen1988 schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 11:10:
[...]
Ik zie de laatste tijd veel Lucio's. Ik speel de laatste tijd veel unraked waarbij de role niet van te voren wordt vastgelegd met vrienden, zo kunnen we spelen wat we willen.
Helaas heeft dit ook een nadeel, want soms hebben we randoms die alleen Lucio als healing gebruiken. Lucio is eigenlijk een tweede healer en geen main healer. Daar heb heb je Mercy of Kiriko voor nodig.
Dat heeft 2 redenen, a. Veel nieuwe spelers die via ftp binnenkomen en nog van kant noch wal weten hoe het spel gespeeld moeten worden. B. Mensen die andere heroes proberen en willen leren en er dus nog niet zo goed mee zijn. In unranked is het niet leuk maar boeit met me niet echt. Maar in ranked vraag ik ze wel om te swappen als ze keihard gecountered worden.Luukwa schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 10:26:
Verwijderd
Iedereen zou er goed aan doen om zoveel mogelijk hero's te spelen. Ook al speel je elke hero maar een paar minuten in skirmish, of kijk je wat filmpjes. Dan snap je tenminste wat een hero zoal doet en is er ook meer begrip voor vanuit je team.Toonen1988 schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 11:10:
[...]
Ik zie de laatste tijd veel Lucio's. Ik speel de laatste tijd veel unraked waarbij de role niet van te voren wordt vastgelegd met vrienden, zo kunnen we spelen wat we willen.
Ik werd gisteren nog uitgescholden omdat ik de speedboost gebruikte als Lucio. Dat de andere healer (Moira) enorm lage healing deed en DPS, maakte blijkbaar niks uit.
Het is gewoon een gebrek aan kennis. Wat mij betreft ook een gemiste kans dat de verplichte tutorial alleen over soldier gaat, een hero enorm rechttoe rechtaan is.
Je kunt elke personage uit proberen in de test level. Daar kan je abilities proberen, damage output, healing en je hoeft niet alleen op 'poppen' te testen, je kunt ook andere personages spawnen. Zo kan je uit proberen welke abilities de meeste effect heeft op bepaalde characters.Verwijderd schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 11:28:
[...]
Iedereen zou er goed aan doen om zoveel mogelijk hero's te spelen. Ook al speel je elke hero maar een paar minuten in skirmish, of kijk je wat filmpjes. Dan snap je tenminste wat een hero zoal doet en is er ook meer begrip voor vanuit je team.
Ik werd gisteren nog uitgescholden omdat ik de speedboost gebruikte als Lucio. Dat de andere healer (Moira) enorm lage healing deed en DPS, maakte blijkbaar niks uit.Leuke spelervaring wel, dat verplicht maken van unranked games zonder feedback.
Het is gewoon een gebrek aan kennis. Wat mij betreft ook een gemiste kans dat de verplichte tutorial alleen over soldier gaat, een hero enorm rechttoe rechtaan is.
Dit werkt ook met vrienden. We hebben samen bepaalde dingen uitgeprobeerd.
[ Voor 8% gewijzigd door Toonen1988 op 31-10-2022 11:41 ]
Verwijderd
Hoef je mij niet te vertellen, ik postte dat hierboven nog.Toonen1988 schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 11:38:
[...]
Je kunt elke personage uit proberen in de test level. Daar kan je abilities proberen, damage output, healing en je hoeft niet alleen op 'poppen' te testen, je kunt ook andere personages spawnen. Zo kan je uit proberen welke abilities de meeste effect heeft op bepaalde characters.
Dit werkt ook met vrienden. We hebben samen bepaalde dingen uitgeprobeerd.
Excuses, ik heb er waarschijnlijk overheen gelezen.Verwijderd schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 11:46:
[...]
Hoef je mij niet te vertellen, ik postte dat hierboven nog.
Ach, ik word altijd een beetje moe van mensen die insta hanzo of widowmaker pakken en dan vervolgens helemaal niets doen de rest van de match behalve redelijk vlot doodgaan.
Hou er ook niet van als DPS gaan vragen voor heals en dan eigenlijk nooit in je buurt zijn of niet in line of sight als healer zijn. Als je als dps denkt in je eentje tegen 5 man te kunnen knokken en de held van de dag te zijn heb je het toch echt mis, dat gebeurt niet al te vaak namelijk.
Als tank probeer ik ook voor zover het kan in deze game mijn healers te beschermen, dat kon toch beter in 1 maar soit
Hou er ook niet van als DPS gaan vragen voor heals en dan eigenlijk nooit in je buurt zijn of niet in line of sight als healer zijn. Als je als dps denkt in je eentje tegen 5 man te kunnen knokken en de held van de dag te zijn heb je het toch echt mis, dat gebeurt niet al te vaak namelijk.
Als tank probeer ik ook voor zover het kan in deze game mijn healers te beschermen, dat kon toch beter in 1 maar soit
Lucio is inderdaad niet een pure heal class, je moet mensen ondersteunen met speed waar nodig en je rechtermukisknop goed timen om teammates te safen.Toonen1988 schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 11:10:
[...]
Hetzelfde geld voor Moira trouwens.. maar wat ik merk met Moira is dat men zich veel te veel focused op damage doen, terwijl die heal straal en bolletjes ontzettend goed kunnen zijn..
Ik heb Moira nooit gespeeld, maar ik heb van vrienden begrepen dat Moira schade moet uitdelen, om te kunnen healen.Luukwa schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 13:09:
[...]
Lucio is inderdaad niet een pure heal class, je moet mensen ondersteunen met speed waar nodig en je rechtermukisknop goed timen om teammates te safen.
Hetzelfde geld voor Moira trouwens.. maar wat ik merk met Moira is dat men zich veel te veel focused op damage doen, terwijl die heal straal en bolletjes ontzettend goed kunnen zijn..
Verwijderd
NopeToonen1988 schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 13:45:
[...]
Ik heb Moira nooit gespeeld, maar ik heb van vrienden begrepen dat Moira schade moet uitdelen, om te kunnen healen.
"Moira does run out of healing juice reasonably quickly, so players are advised to heal sparingly in short bursts to maximize her healing over time. Luckily, damaging enemies with Biotic Grasp will simultaneously heal Moira and replenish healing/biotic energy. Players should make sure to burst damage."
Ik heb het even opgezocht. Dit is wat ik terug vind in haar OW 2 guides. Haar biotic healing energy raakt op. Je kunt dit terug krijgen om schade uit te delen.
[ Voor 10% gewijzigd door Toonen1988 op 31-10-2022 13:54 ]
De heal balk loopt leeg tijdens healen, maar loopt ook langzaam weer op. Als je damage doet, gaat dit een stuk sneller.
Het hoeft inderdaad moet, maar als je nuttig wil zijn zul je tussendoor ook damage moeten doen.
Ja zeker wel. Als je als Moira alleen healt kan jij en je team het eigenlijk wel schudden. Moira kan veel healing doen maar ze is gebonden aan een resource meter (ook wel 'juice' genoemd) en die loopt heel snel leeg als je alleen heals spammed. Ze heeft uiteraard wel een passieve regen maar dat is te weinig om een match te supporten. Dat vang je dus op door damage te doen waarbij, zoals andere posters ook aangeven, je regen sneller gaat.
Desalniettemin zijn er wel veel Moiras die te weinig of niet healen maar dat is eigenlijk een fenomeen wat je voornamelijk op lagere ratings tegenkomt. Op de wat hogere ratings is ze vrij kwetsbaar doordat haar healing voornamelijk close range is en ze vaak in de frontlinie moet staan. Dan is het een kwestie van haar Fade forceren en proberen haar neer te knallen.
Inderdaad, of die om je heen blijft rennen/springen, terwijl je probeert op ze te richten als healer zijndeAkaendra schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 12:51:
Hou er ook niet van als DPS gaan vragen voor heals en dan eigenlijk nooit in je buurt zijn of niet in line of sight als healer zijn. ...
Als we het dan toch over Moira hebben en haar resource meter, voor het snel vullen van de healingresource zet je de rechtermuis knop (damage doen) ook op scroll down op mouse wheel.
Je krijgt elke keer dat als je damage doet een initiele boost aan healing resource en door snel met muis te scrollen en dat steeds als een nieuwe klik ziet vult haar resourcemeter stukken sneller.
Damage output gaat wel ook aanzienelijk omlaag dus doe het niet als je damage tegen character wilt doen.
Je krijgt elke keer dat als je damage doet een initiele boost aan healing resource en door snel met muis te scrollen en dat steeds als een nieuwe klik ziet vult haar resourcemeter stukken sneller.
Damage output gaat wel ook aanzienelijk omlaag dus doe het niet als je damage tegen character wilt doen.
Mmm die kende ik nog niet, dat is wel een interessante tip
.
Doet me denken aan machine gun Sym. Toen haar rework ooit op de PTR werd geïntroduceerd had ze ook die initiële tick op haar eerste contact met primary fire (beam). Als je die primary fire vervolgens op je scoll wheel zette of in een macro van je muis software, kon je mensen in een flits compleet nuken
Doet me denken aan machine gun Sym. Toen haar rework ooit op de PTR werd geïntroduceerd had ze ook die initiële tick op haar eerste contact met primary fire (beam). Als je die primary fire vervolgens op je scoll wheel zette of in een macro van je muis software, kon je mensen in een flits compleet nuken
Ja da's zeker waar. maar mensen vergeten 99% van de tijd dat ze ook een healing orb hebben die behoorlijk wat healing geeft als je deze tactisch gebruikt, daarnaast is de healing beam echt wel goed.Toonen1988 schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 13:45:
[...]
Ik heb Moira nooit gespeeld, maar ik heb van vrienden begrepen dat Moira schade moet uitdelen, om te kunnen healen.
Je moet het goed verdelen maar dat doen mensen dus niet, en ik stoor me daar mateloos aan
Ja helemaal kut. Dan speelt iemand tank of DPS (denk aan bijv. Pharrah) en lopen ze kilometers van de healers vandaan.erazer33 schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 14:24:
[...]
Inderdaad, of die om je heen blijft rennen/springen, terwijl je probeert op ze te richten als healer zijnde
En dan roepen om healing maar vergeten dat een healer relatief op de achterlinie moet gaan staan.. mateloos irritant.
Ah ja de beruchte battle moira's die denken dat ze met de meeste kills en 10k dmg en 3k healing toch de beste support zijn van de wereld...Luukwa schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 13:09:
[...]
Lucio is inderdaad niet een pure heal class, je moet mensen ondersteunen met speed waar nodig en je rechtermukisknop goed timen om teammates te safen.
Moira heeft als de healing spray balk leeg is wel damage nodig om die te vullen, maar dat kan prima zolang je niet te ver van de teammates blijft zijn er altijd wel vijanden om te raken met je damage beam. Ook laadt die langzaam weer op over tijd. Maar je kunt prima even de front lijn in, zolang je je fade cd houdt en dan als je damage krijgt weer terug naar je team faden.
[ Voor 23% gewijzigd door SouLLeSSportal op 31-10-2022 19:43 ]
Ik heb geen idee waar je het nu over hebtSouLLeSSportal schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 19:37:
[...]
Ah ja de beruchte battle moira's die denken dat ze met de meeste kills en 10k dmg en 3k healing toch de beste support zijn van de wereld...
[..]
:fill(white):strip_exif()/f/image/cfhwE23mfZVl2yBP2zqzVvUp.png?f=user_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/br3b6mhybvV8cvxVzgjQMh21.jpg?f=user_large)
Al klopt die laatste dan weer wat minder volgens mij want 5 medals (toen het nog bestond) betekent dan volgens mij ook gold healing
[ Voor 8% gewijzigd door temp00 op 31-10-2022 20:07 ]
Ik kan op basis van looplijnen en positionering redelijk snel inschatten of iemand echt nieuw is of iemand die het spel al kent. Had gister in ranked (ik ben platinum support) een match waarbij beide teams een widowmaker hadden. Na een 3 minuten stond het denk iets van 10-1 voor hun widowmaker. Ik heel beleefd in chat: maybe switch Widow?.
Krijg ik een grote bek terug en uiteindelijk zijn we hard afgemaakt en eindigde onze widow (die overigens niet switchte) met 7 kills en 19 deaths. En ja hoor, hij gaf de support de schuld omdat we headshots niet kunnen healen. En elke keer vragen om healing terwijl in de feed duidelijk staat weergegeven dat onze supports dood zijn.
Krijg ik een grote bek terug en uiteindelijk zijn we hard afgemaakt en eindigde onze widow (die overigens niet switchte) met 7 kills en 19 deaths. En ja hoor, hij gaf de support de schuld omdat we headshots niet kunnen healen. En elke keer vragen om healing terwijl in de feed duidelijk staat weergegeven dat onze supports dood zijn.