Acties:
  • +1 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

ActualFantasy schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 09:25:
[...]

Ik snap nog steeds niet goed hoe het werkt. Gisterenavond weer 7 games in totaal gewonnen, en ik ging van bronze 1 naar bronze 2.

Dus ben ik achteruit gegaan.

Het lijkt erop alsof je demotions niet zichtbaar zijn.
Mmm dat is best zuur en lijkt mij niet helemaal te werken zoals het hoort te werken. Ik heb ook veel verhalen gelezen van mensen die in Bronze 5 zijn geplaatst, 3 x 7 games winnen en alsnog in Bronze 5 blijven. Dat is best vreemd.

Kan misschien ook nog zijn dat het systeem over de gehele playerbase nog aan het zoeken en stabiliseren is of er moet wellicht 1 of andere een metric zijn die mensen flink afstraft als ze die niet halen maar qua user experience lijkt me dit niet echt een fijne ervaring voor die spelers.

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 04-09 10:39
temp00 schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 11:47:
[...]

Mmm dat is best zuur en lijkt mij niet helemaal te werken zoals het hoort te werken. Ik heb ook veel verhalen gelezen van mensen die in Bronze 5 zijn geplaatst, 3 x 7 games winnen en alsnog in Bronze 5 blijven. Dat is best vreemd.

Kan misschien ook nog zijn dat het systeem over de gehele playerbase nog aan het zoeken en stabiliseren is of er moet wellicht 1 of andere een metric zijn die mensen flink afstraft als ze die niet halen maar qua user experience lijkt me dit niet echt een fijne ervaring voor die spelers.
Dat heb ik ook gehad ja.

Al moet ik zeggen dat mijn win/loss ratio nu net onder de 1 zit, dus voor mijn idee zou ik idd achteruit moeten gaan dan, maar dat is niet duidelijk omschreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Topicstarter
Binnenkort de game eens aanslingeren, zien of het wat is of niet. Overwatch was vooral in het begin erg tof en helemaal tijdens de gesloten beta waar ik aan heb mogen meespelen. Daarna ging het voor mijn gevoel helaas gauw bergafwaarts. Hopelijk zijn de aanpassingen aan de game nu een stuk beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

@ActualFantasy Ja het is er helaas niet echt transparanter op geworden.

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 9800X3D, 32GB @ 6000, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlizzjeffrey
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 04-09 23:15
Meer mensen last van dat bijna alle heroes gelocked zijn, terwijl je overwatch 1 al in bezit had?

Kan niet eens Ana of Baptiste meer kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Nu online

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Vlizzjeffrey schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 19:57:
Meer mensen last van dat bijna alle heroes gelocked zijn, terwijl je overwatch 1 al in bezit had?

Kan niet eens Ana of Baptiste meer kiezen.
known issue. restart helpt soms en anders geduld. maat van mij had het ook maar inmiddels is het allemaal unlocked.

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sito
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-09 16:38
Wat een drama deze release. Doe na een paar potjes quick play een potje comp, wordt ik na een paar minuten disconnect en kan vervolgens niet meer inloggen door een LC-208 error..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13:05

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

De eerste ranked die ik probeer te spelen resulteert direct in een *connection to server lost* na een paar minuten gevolgd door een suspend als straf. WTF Blizzard. Hoe erg kan je een release verkloten.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Techno Overlord
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12:00

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Hoe kan het dat ik 0,0 last heb en jullie wel? Ik speel op pc en alles loopt als een zonnetje. Queue tijden zijn zoals aangegeven en vaak nog korter. Ik speel wel alleen Competitive.

Forever raver!
Specs: Workstation Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Ik heb gisteravond nog 3 pogingen gedaan om een ranked match te spelen. Direct de eerste poging na de eerdere disconnect lukte. Vol verwachting ben ik begonnen aan de volgende 2 om beide keren weer tegen een scherm *connection to server lost* aan te kijken inclusief bijbehorende suspend. Dit heb ik in unranked matches vrijwel nooit. Wat een gepruts.

Wat mij verder opvalt is dat je in games met random spelers erg veel spelers tegenkomt die niet lijken te weten hoe het spel werkt en overal over de map als een soort rambo tekeer gaan. Gezien het kleinere team loop je dan al snel tegen een loss aan. Een mindere speler is immers veel lastiger te compenseren.

Het kunnen endorsen van de tegenpartij mis ik. Ik vind het juist fijn om respectvolle tegenstanders een plus te geven.

Wat betreft report functie; deze is echt veel minder geworden. In match rapporteren lijkt alleen te kunnen door het selecteren van de naam in de chatbox waarbij je af en toe in een scherm terecht komt waar je de reden niet kan selecteren omdat de muis de focus houdt op het daadwerkelijke spel en je dus blijft bewegen.

Tot nu toe lijkt de toxic sfeer nog hetzelfde als bij Overwatch 1. Ik heb alles alweer voorbij zien komen; gescheld op mindere spelers, vergelijkingen met de 2e wereldoorlog, racisme en ga maar door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Nu online

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Techno Overlord schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 00:53:
Hoe kan het dat ik 0,0 last heb en jullie wel? Ik speel op pc en alles loopt als een zonnetje. Queue tijden zijn zoals aangegeven en vaak nog korter. Ik speel wel alleen Competitive.
Ik heb hetzelfde hoor. Ook dag 1 en 2 heb ik die problemen gelukkig niet ervaren.
Maar dat betekend niet dat ze er niet zijn :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12:40

On_E

Housemusic

Hier alleen nog disconnects na het behalen van een achievement op de Series X. :+

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Techno Overlord schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 00:53:
Omdat jij bijzonder bent. ;)
Op de PC heb ik dan ook de minste problemen ervaren. :) Enkel de lange queue de eerste dagen. Op de PS5 het zelfde. Op de Xbox komt het vervelende wat @On_E aangeeft erbij, dat is zeer irritant want je kunt geen Comp spelen op die manier en een goed potje Quick Play die opeens afsluit tegen het eind is ook rot. Al denk ik dat ik Comp toch maar uitstel want de oudewetse Overwatch zaken zoals een hele avond bijna alles verliezen ook weer voorkomt. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• temp00
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Gisteren lekker avondje gehad in comp. Eerste 7 DPS games allemaal gewonnen en gelijk weer 2 tiers omhoog geschoten. In dit tempo zit ik snel weer terug op m'n oude rating. Ook nog wat support gespeeld, 2 wins, 2 losses. Kon wel wat beter, ik vind de nieuwe Mercy nog erg wennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 12-09 19:41
nou, wat dubbele XP weekends, een gratis legendary reaper skin waar niemand die reaper niet speelt wat aan heeft en een weapon charm. Also compensatie voor de bugs enzo.

Lijkt mij totaal in de verste verte niet genoeg compensatie maar hey, het is iets.

Dat mijn damage/healing/mitigation voor weekly challenges niet wordt geteld voor de 2de week op rij is toch eigenlijk te sneu voor woorden. Eigenlijk zouden ze gewoon iedereen iets van 10000 coins moeten geven als compensatie, dan kan men het tenminste besteden aan dingen die men leuk vind (ik overdrijf natuurlijk, maar soit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ze goed willen overkomen zouden ze inderdaad iedereen coins moeten geven, 1000 bijvoorbeeld, zodat je gratis de eerst premium BP kan kopen. Missen misschien ze dan wat inkomsten door maar de speler raakt die vieze bijsmaak kwijt. :P
Zelfs die dubbele XP weekenden zijn eigenlijk alleen weer boeiend wanneer je de PremiumBP hebt. Alles is daar op gericht..Nu als ik level mag ik iedere keer zien wat ik weer niet krijg. laat mij gewoon lekker coins verzamelen en sparen voor een skin die ik wil dan die BP exp zooi.
Maar ja het is niet anders, het is verder best een leuk spelletje. ;)

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 12-10-2022 11:08 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• aaaido
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11-09 15:45
Ranked/comp is dan ook de horror van Overwatch (1 en 2). Speel al sinds een jaar enkel quick play en vermaak mij daar prima mee. Veel ranked gedaan op het begin maar het is zo immens toxic plus je bent zo afhankelijk van anderen. Dat ben je ook wel met quick play alleen als je daar eens totaal ingemaakt wordt of als een ander zijn eigen weg kiest dan voelt dat veel minder erg.

Dus lekker quick play zonder alle frustraties van ranked :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vildhjarta
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 13-09 16:40
aaaido schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 12:46:
Ranked/comp is dan ook de horror van Overwatch (1 en 2). Speel al sinds een jaar enkel quick play en vermaak mij daar prima mee. Veel ranked gedaan op het begin maar het is zo immens toxic plus je bent zo afhankelijk van anderen. Dat ben je ook wel met quick play alleen als je daar eens totaal ingemaakt wordt of als een ander zijn eigen weg kiest dan voelt dat veel minder erg.

Dus lekker quick play zonder alle frustraties van ranked :)
DIT!

Scheelt daarbij dat ik een hekel heb aan comms met vreemde lui online. Lekker alles op stil en quickplay en mystery heroes paar potjes zo nu en dan, bevalt me prima.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• 42erik
  • Registratie: December 2012
  • Niet online
Ik speel volgens mij een ander spel op de 1 of andere manier. Na een enorme queue op dag 1, en lange matchmaking tijden op dag 2, draait ie als een zonnetje. Snelle matches, stabiel.

En toxic gedrag ben ik nog 0 tegengekomen. Eerder wat opvallend stil zelfs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toxic vind ik comp zover nog niet maar wel weer zo een verdomde losing streak terwijl het zo goed ging een dag of 2 terug. Dat gevoel dat het niet uitmaakt wat je doet je verliest toch desnoods in de laatste 10 seconde terwijl je team een fantastische start had, op en top Overwatch dus. Ik kan ook beter gewoon weer stoppen met comp en het bij quick play en arcade houden, de game is veel te irritant voor comp. :P Is natuurlijk ook wel een pvp solo queue kenmerk.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 12-10-2022 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vildhjarta
Ranked is niet goed voor je bloeddruk ;) Ergste vond ik altijd dat je dan een goeie comp had, game start en twee mensen. direct leaven waarna je loeihard de tegenpartij stoomwals over je heen krijgt.

[ Voor 3% gewijzigd door Vildhjarta op 12-10-2022 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Vildhjarta Zo jammer dat je enkel met comp nog iets anders kunt sparen behalve BP exp. Ik zou zeggen, geef comp punten in comp en geef credits als je QP wint. Is toch niet veel gevraagd? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vildhjarta
Heb me nog niet zo verdiept in de monetisation van OW2, zag wel ergens een paar horror verhalen dat je 5 jaar moest grinden voor een legendary skin haha. Dan maar geen skins hoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 42erik
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 15:34:
@Vildhjarta Zo jammer dat je enkel met comp nog iets anders kunt sparen behalve BP exp. Ik zou zeggen, geef comp punten in comp en geef credits als je QP wint. Is toch niet veel gevraagd? :P
Huh? Wat kun je met comp sparen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Comp_Lex
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12:04
42erik schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 14:05:
Ik speel volgens mij een ander spel op de 1 of andere manier. Na een enorme queue op dag 1, en lange matchmaking tijden op dag 2, draait ie als een zonnetje. Snelle matches, stabiel.

En toxic gedrag ben ik nog 0 tegengekomen. Eerder wat opvallend stil zelfs
Dit is ook mijn ervaring. Het valt me op dat niemand communiceert in QP. Ik ben nieuw met OW en ik heb nog niet 50 potjes gewonnen. Dus ik kan nog geen comp spelen. Maar ik wil gerust met jullie comp spelen. In een georganiseerd team is het toch wat leuker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

42erik schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 17:53:
[...]

Huh? Wat kun je met comp sparen dan?
Comp punten voor gouden wapens. Iedere win of tie krijg je die.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 42erik
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 19:41:
[...]

Comp punten voor gouden wapens. Iedere win of tie krijg je die.
Oh, weer wat geleerd! Dank je!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 13-09 20:54
Bronze 5 in the pocket hahahaha

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ActualFantasy
Lekker bezig!

Ik ben na 77 gewonnen potjes inmiddels.....Silver 5!!!

YES!!!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vildhjarta
Comp_Lex schreef op woensdag 12 oktober 2022 @ 18:52:
[...]

Dit is ook mijn ervaring. Het valt me op dat niemand communiceert in QP. Ik ben nieuw met OW en ik heb nog niet 50 potjes gewonnen. Dus ik kan nog geen comp spelen. Maar ik wil gerust met jullie comp spelen. In een georganiseerd team is het toch wat leuker.
Je naam hier is alvast perfect voor Comp! :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vlizzjeffrey
Totaal geen last van toxicity in comp games, ik denk dat het vooral ook hoe je ermee omgaat, wat een of andere flapdrol honderden kilometers van mij vandaan in zijn microfoon roept kan mij niet deren.
Quikplay vind ik juist saai omdat er meestal totaal geen communicatie is, waar een spel als dit niet voor is gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13-09 15:09
Ik heb geen idee waar het aan ligt, maar gisteren en vandaag wat games comp games gespeeld, maar wordt toaal gesteamrolled. Ik speel support maar kom te vaak bij DPS mensen die gewoon 1 of 2 eliminations in een game halen. Terwijl ik met Baptiste 8k gehealed heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlizzjeffrey
Poulske schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 13:51:
Ik heb geen idee waar het aan ligt, maar gisteren en vandaag wat games comp games gespeeld, maar wordt toaal gesteamrolled. Ik speel support maar kom te vaak bij DPS mensen die gewoon 1 of 2 eliminations in een game halen. Terwijl ik met Baptiste 8k gehealed heb.
Als je 2 dps in je team hebt die niemand kunnen killen loont het vaak als healer om ze te helpen met eliminations te maken, vooral als je focust op de enemy healers. Met Ana bijvoorbeeld de enemy healers anti naden is huge.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• markdm
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 10-09 22:17
Bij Overwatch is het ook altijd moeilijk om een specifiek iemand de schuld te geven.
De tank kan mogelijk niet snel genoeg pushen, maar dat komt omdat de dps niet genoeg de enemy supports aanvallen.
Misschien zijn de supports de dps veel te weinig aan het healen, maar dat komt omdat de tank zich slecht positioned zodat de supports te veel afgeleid zijn door de enemy tracer.
De dps maken te weinig kills, maar dat komt omdat de supports de tank te weinig healen, zodat de tank meteen dood gaat zodat de dps geen ruimte hebben om mee te spelen.
Ik kan door gaan met voorbeelden, en er zijn ook zeker potjes waarin een iemand overduidelijk slecht aan het spelen is. Ik heb zelf ook potjes gehad waar ik achteraf gewoon niks gedaan heb omdat het om een of andere manier niet lukte, maar wegens dit complexe team spel zal ik dus nooit snel een iemand de schuld geven.

steam: failsnail, Letterbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Soms is het idd wel overduidelijk dat 1 iemand echt er een potje van maakt maar verder helemaal mee eens. Ben jij trouwens nog steeds/weer GM/top500 @markdm ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markdm
temp00 schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 16:46:
Soms is het idd wel overduidelijk dat 1 iemand echt er een potje van maakt maar verder helemaal mee eens. Ben jij trouwens nog steeds/weer GM/top500 @markdm ?
3-4 jaar geleden was ik inderdaad kort top500, maar sindsdien heb ik eigenlijk nauwelijks tot niet Overwatch gespeeld. Ik had weinig tijd wegens mijn studie (deze zomer gelukkig wel geslaagd! *O*), en mijn vrienden spelen voornamelijk CS:GO. Dus de laatste keer dat ik op mijn main account comp gespeeld had was echt iets van 3 jaar geleden.
Ik ben nu geplaced op support Diamond 3, en dps Gold 1 hahaha. Echter de placement potjes waren wel heel raar, ik kwam soms tegen spelers die overduidelijk diamond niveau waren, maar een paar anderen potjes was iedereen rond de GM niveau, en speelde ik zelfs tegen Chipsa. Ik had ook gezien dat sommige streamers een voor hun erg lage rank kregen. Maar zelf klaag ik niet, na zo lang weinig gespeeld te hebben ben ik ook wel tevreden met Diamond 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@markdm Heb je op dat niveau ook periodes dat je bijna alles verliest? Of dat het nou lekker gaat het hele potje of niet gewoon keer op keer verliezen uiteindelijk. Kan soms echt vervelend worden en je motivatie zit onder je schoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Diamond mag je idd niet klagen denk ik.
markdm schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 18:56:

3-4 jaar geleden was ik inderdaad kort top500, maar sindsdien heb ik eigenlijk nauwelijks tot niet Overwatch gespeeld. Ik had weinig tijd wegens mijn studie (deze zomer gelukkig wel geslaagd! *O*), en mijn vrienden spelen voornamelijk CS:GO. Dus de laatste keer dat ik op mijn main account comp gespeeld had was echt iets van 3 jaar geleden.
Ah begrijpelijk, het echte leven gaat voor.
[..]
Echter de placement potjes waren wel heel raar, ik kwam soms tegen spelers die overduidelijk diamond niveau waren
[..]
Kijk voor jou is dat goed nieuws, voor ons team zou dat slecht nieuws zijn...erg slecht nieuws :P

Nieuwe patch, dit is wel interessant:
Many players were ranked too low during the first week of Overwatch 2, so we are implementing a boost as players continue to play games for those affected by this issue.
Players who were ranked too low could have the feeling of being stuck in this rank. Moving forward, players should be able to climb the ranks in their first rank update assuming they’re supposed to be higher based on their performance.
Players who haven’t ranked will not experience this issue after this patch.
https://us.forums.blizzar...es-october-13-2022/718740

[ Voor 32% gewijzigd door temp00 op 13-10-2022 21:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-09 12:54

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

jesus die nieuwe patch maakt het niet beter.

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-09 12:54

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

temp00 schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 21:25:

[...]

Ah begrijpelijk, het echte leven gaat voor.

[...]

Kijk voor jou is dat goed nieuws, voor ons team zou dat slecht nieuws zijn...erg slecht nieuws :P

[...]

https://us.forums.blizzar...es-october-13-2022/718740
heel aantal potjes van 30 ofzo die ik heb gespeeld waren ook 100% geen brons5 spelers.

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drossie
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 12-09 20:11
In OW1 had ik zo'n 2000 competetive points. Ik kijk nu in OW2 en heb er plots bijna 13000. Hoe komt dit?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• temp00
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

@Drossie Echt competitive points? Dus waarmee je gouden wapens en niks anders kan kopen. In dat geval raar maar wel mooi meegenomen :P Of is het wellicht legacy currency? Dus credits uit OW1 die je kreeg uit lootboxes e.d. In dit geval komt het misschien doordat Blizzard automatisch ongeopende lootboxes uit OW1 voor je heeft geopend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drossie
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 12-09 20:11
Nee, echt competetive! Ik heb daarnaast ook zo'n 4400 legacy credits. Maar die bijna 13000 competetive points staan er echt!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• temp00
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Foutje in jouw voordeel dan. Ik heb ook geen idee waar dat vandaan kan komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 12-09 19:41
Tijd om wat gouden wapens te kopen dan XD

Gisteren was het wel ontzettend laggy, ben op een gegeven moment maar gestopt want het was niet om aan te zien.
Leek echt of ik op een niet EU server aan het spelen was. VOoral te zien als Sigma als je de rots gooit en die pas ook een een seconde later gegooit wordt.
Een wonder dat ik er mensen nog mee heb kunnen raken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Ja zelfde hier. In het begin van de avond een paar redelijke games gehad maar op het einde van de avond scheen er een live maintenance geweest te zijn met als gevolg +-300 ping en enemies waarbij het leek alsof iedereen permanent Tracer was qua movement. Teleports, teleports, teleports everywhere 8)7 Schenen meer mensen last van te hebben.

edit:
Zoiets als dit dus haha 8)7 YouTube: Tyler1 Is Banned For 5 More Years In Overwatch 2! - Overwatch 2 Funn...

[ Voor 29% gewijzigd door temp00 op 14-10-2022 18:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brrand0n
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 01-09 15:25
Twee keer op Bronze V uitgekomen met ranked - benieuwd of het na vandaag beter zal zijn.

Begin van OW1 op Gold I uitgekomen, uiteindelijk over de maanden heen gedaald naar Silver en steeds gefrustreerder geworden > meer losses > meer dalen.

Ik ben van plan om met een positievere mindset OW2 in te gaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

temp00 schreef op vrijdag 14 oktober 2022 @ 10:57:
Ja zelfde hier. In het begin van de avond een paar redelijke games gehad maar op het einde van de avond scheen er een live maintenance geweest te zijn met als gevolg +-300 ping en enemies waarbij het leek alsof iedereen permanent Tracer was qua movement. Teleports, teleports, teleports everywhere 8)7 Schenen meer mensen last van te hebben.
Die 300 ping servers hebben mij een aantal losses gekost. Het was echt onspeelbaar als healer. Als live maintenance de reden is zou dat echt slecht zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Yup, jammer maar ja, GG go next.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• markdm
Verwijderd schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 20:05:
@markdm Heb je op dat niveau ook periodes dat je bijna alles verliest? Of dat het nou lekker gaat het hele potje of niet gewoon keer op keer verliezen uiteindelijk. Kan soms echt vervelend worden en je motivatie zit onder je schoen.
Helaas wel ja, maar als ik merkte dat ik slecht speelde, ging ik gewoon op mijn smurf account verder zodat ik 1. niet mijn rank verpestte en 2. ik minder de druk had om constant goed te moeten spelen.
temp00 schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 21:25:

[...]

Als ik mijn huidige skill op support en dps moet peilen, zou ik mezelf rond de +/-3600 en 3100 plaatsen (tenminste, met de rank-verdeling van Overwatch 1), dus ik heb niet het gevoel dat de placement matches echt extreem scheef waren. Maar met die patch ben ik benieuwd of er toch nog iets gaat veranderen na mijn volgende wins, dat zie ik hopelijk dit weekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Nu online

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Dat zal wel moeilijk gaan straks wanneer ze het verplichten om SMS authenticatie toe te voegen enzo.
Kan dan niet meer smurfen denk ik.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• ActualFantasy
Ricmaniac schreef op vrijdag 14 oktober 2022 @ 14:41:
Dat zal wel moeilijk gaan straks wanneer ze het verplichten om SMS authenticatie toe te voegen enzo.
Kan dan niet meer smurfen denk ik.
Dat zou sowieso in elke game verboden moeten zijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Laatst online: 12:45
Ik ben vandaag begonnen met Overwatch 2 en was zeer verrast dat de game 100% gratis is!
was Overwatch dat ook?

leukste class vind ik supper/heal

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Comp_Lex
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12:04
Nee, voor Overwatch moest je betalen.

Ik speel ook pas sinds de release van OW2.

Ik heb een aantal potjes verloren. Het valt me op dat de Tank spelers meestal als kip zonder kop rondrennen en proberen om de vijanden uit te schakelen. Ik probeer als support de tank constant te healen, maar dat leidt niet tot overwinningen helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 08:02
Comp_Lex schreef op vrijdag 14 oktober 2022 @ 17:04:
Nee, voor Overwatch moest je betalen.

Ik speel ook pas sinds de release van OW2.

Ik heb een aantal potjes verloren. Het valt me op dat de Tank spelers meestal als kip zonder kop rondrennen en proberen om de vijanden uit te schakelen. Ik probeer als support de tank constant te healen, maar dat leidt niet tot overwinningen helaas.
Support is ook wel meer dan de tank healen. Dit is geen WoW.
Je DD hebben ook heals nodig. En support kan zelf ook behoorlijk damage dealen.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Moira is mijn fav. op dit moment! al zeer leuke bouncing orbs gehad in kleine kamertjes ^^

nothing stops this train

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Vildhjarta
RocketKoen schreef op vrijdag 14 oktober 2022 @ 17:52:
[...]

Support is ook wel meer dan de tank healen. Dit is geen WoW.
Je DD hebben ook heals nodig. En support kan zelf ook behoorlijk damage dealen.
Nog een voordeel van support spelen, letterlijk nooit wachten op een game!

Kiriko is best wel een aardige nieuwe char, qua damage vind ik het wat tegenvallen. Zen blijft mijn lieveling echter.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 08:02
Vildhjarta schreef op vrijdag 14 oktober 2022 @ 20:55:
[...]

Nog een voordeel van support spelen, letterlijk nooit wachten op een game!

Kiriko is best wel een aardige nieuwe char, qua damage vind ik het wat tegenvallen. Zen blijft mijn lieveling echter.
Ik vind Brig deze versie verrassend goed. Vooral op push maps. Je moet gewoon zorgen dat je bij je tank blijft.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Laatst online: 12:38
RocketKoen schreef op vrijdag 14 oktober 2022 @ 20:56:
[...]

Ik vind Brig deze versie verrassend goed. Vooral op push maps. Je moet gewoon zorgen dat je bij je tank blijft.
Baptiste is ook goed geworden.
Hij kan veel damage doen en goed halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreeShooter
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 09:28
RocketKoen schreef op vrijdag 14 oktober 2022 @ 20:56:
[...]

Omdat ik nooit wilde wachten, speelde ik altijd tank. Nu zijn de queues lang voor tank dus ben ik support geworden. Tot nog toe voornamelijk met Brig gespeeld maar met wisselend succes. Als je een tank als DvA hebt, vind ik het heel moeilijk om damage te doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bor

Bor

Kol Nedra schreef op vrijdag 14 oktober 2022 @ 16:58:
Ik ben vandaag begonnen met Overwatch 2 en was zeer verrast dat de game 100% gratis is!
was Overwatch dat ook?

leukste class vind ik supper/heal
Nee, Overwatch was een betaalde game. Nu hopen ze meer geld binnen te halen via het Battlepass systeem. Om zaken zonder te unlocken moet je soms bizar lang grinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Bor schreef op zaterdag 15 oktober 2022 @ 10:55:
[...]

Nee, Overwatch was een betaalde game. Nu hopen ze meer geld binnen te halen via het Battlepass systeem. Om zaken zonder te unlocken moet je soms bizar lang grinden.
oke, mijn eerste indruk is het iig niet p2w en dat is goed. je unlocked alleen cosmetische dingen toch?

nothing stops this train

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bor

Bor

Kol Nedra schreef op zaterdag 15 oktober 2022 @ 11:00:
[...]

oke, mijn eerste indruk is het iig niet p2w en dat is goed. je unlocked alleen cosmetische dingen toch?
Skins en andere cosmetische zaken. Het verzamelen daarvan is voor veel Overwatch spelers wel een belangrijk onderdeel wat er voor zorgt dat Overwatch 2 behoorlijk wat kritiek krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inderdaad het kan wel alleen maar cosmetisch zijn maar dat is nu eenmaal een groot onderdeel in veel games tegenwoordig. Je gaat van 4 rewards per kistje/level naar 1 reward per level en dat is met een premium pass. Ze doen er alles aan om skins waardevol te maken door ze veel minder aan te bieden en dus hoge prijzen te vragen in de shop. Als Overwatch 1 speler voelt dat behoorlijk mager.
Ik zou best wel eens willen weten hoeveel skins ze op de plank hebben liggen.
Ik ben altijd tevreden geweest met het chest systeem in Overwatch maar een hoop mensen klaagden daarover. Ik kan een mate van randomness wel waarderen in games, het word anders zo saai allemaal. Je kreeg ook credits in de chests waardoor je op een gegeven moment die ene skins kon kopen die je echt wilde hebben.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 15-10-2022 11:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Metian
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10-09 19:44

Metian

Snert is vies

Kol Nedra schreef op zaterdag 15 oktober 2022 @ 11:00:
[...]

Nee, dat is de bedoeling ook. Je eerste indruk is goed, tot we wat verder zijn en de game langer uit is. :+
Ik blijf er toch bij, ik mis progressie. Het is nu een game waar ik echt even een paar potjes speel en weer wat anders ga doen. Het houdt me totaal niet aangetrokken tot blijven spelen.

[ Voor 21% gewijzigd door Metian op 15-10-2022 11:20 ]

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• temp00
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

P2W niet echt maar wel een randgevalletje. Nieuwe spelers hebben maar beschikking over 13 van de 35 heroes (geldt volgens mij niet voor Arcade, custom games en de practice range) dus het zijn niet alleen cosmetics die je vrij moet spelen.

Verder @Kol Nedra, welkom en have fun. Het is een fantastisch spel (... meestal :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woohooo
  • Laatst online: 11:17

Woohooo

Smilie, James Smilie

Inmiddels vele potjes verder merk ik vooral dat in de unranked all pick games heel veel tanks worden gekozen. Bastion is er ff niet meer, mcree stun is ook weg. Met soms 3 tanks merk ik dat het toch lastig te counteren is. Ook doordat er een speler minder is per team is een gemiddelde tank toch wel een stuk sterker geworden. Iemand nog wat tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrystalViriS
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09:56
Begrijp ik nu goed dat je bastion nu zelfs niet meer kunt kiezen? Meende dat ook al te lezen op Reddit. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brrand0n
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 01-09 15:25
Woohooo schreef op zaterdag 15 oktober 2022 @ 12:37:
Inmiddels vele potjes verder merk ik vooral dat in de unranked all pick games heel veel tanks worden gekozen. Bastion is er ff niet meer, mcree stun is ook weg. Met soms 3 tanks merk ik dat het toch lastig te counteren is. Ook doordat er een speler minder is per team is een gemiddelde tank toch wel een stuk sterker geworden. Iemand nog wat tips?
Reaper is wel een goede anti-tank hero

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Nu online
Mei's wall is ook onzettend glitchy op moment :(

Ene keer kun je er wel mee klimmen en de andere keer word je er constant naast ge-duwd.
En hoe zit het met Lucio's push is die minder sterk het lijkt wel dat door slechte ping oid maar half zo sterk is meren deels en dan ineens wel een verre push heeft.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• temp00
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

In OW2 hebben ze een naar mening goede wijziging geïmplementeerd die er voor zorgt dat er tot een maximum van 30% ult charge bewaard blijft als je van hero switcht. Ik ben er gister bij toeval achter gekomen dat als je ult charge hebt en vlak voor het einde van de ronde swapt, je de volgende ronde begint met 30% ult charge (waar de rest vanzelfsprekend met 0 begint). Ik heb er nog nergens iets over gelezen dus volgens mij is deze bug nog niet heel bekend bij Blizzard maar behoorlijk amateuristisch weer dat ze geen rekening hebben gehouden met dit scenario en dat het uberhaupt mogelijk is 8)7
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Q6NehTOqTit8qytZz5r_Uuf9-jM=/234x176/filters:strip_exif()/f/image/XH6EIXlJhebJc4KPCPHqDPN4.png?f=fotoalbum_medium

[ Voor 44% gewijzigd door temp00 op 15-10-2022 18:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat gaan we eens proberen. 8)
Een hoop zaken lijkten er op te wijzen dat ze na 6 jaar alsnog haast hadden om te releasen..

[ Voor 255% gewijzigd door Verwijderd op 15-10-2022 21:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Mmm bij mij nog niet en verder niks tegen gekomen maar zou best kunnen :P Lijkt me wel iets wat Blizzard asap moet fixen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brubs
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 10-09 07:14
Ben ook begonnen met spelen sinds een week. Compleet nieuwe game voor mij maar wel bekend met (tactical) shooters. Heb er tot nu toe veel plezier van en ben net begonnen met competitive matches. Speel voornamelijk Tank/DPS, merk wel dat als je healers niks doen je eigenlijk altijd verliest.

Probeer als Tank zijnde ook altijd te picken om de enemy tank te counteren, als hij Reinhard heeft niet Roadhog pakken etc. Lukt me tot nu toe aardig, maar moet het nog flink leren.

En zoals bij zowat alle tactical shooters: Teamplay is het aller belangrijkste, zonder dit verlies je gegarandeerd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Brubs schreef op maandag 17 oktober 2022 @ 09:56:
Speel voornamelijk Tank/DPS, merk wel dat als je healers niks doen je eigenlijk altijd verliest.
Dat geldt voor alle teamleden. Met 6 vs 6 was het makkelijker een mindere speler te compenseren. Dat is nu wel andere koek.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bor

Bor

Daar gaan we weer; ranked, 1e ronde gewonnen om direct na de ronde "connection to server lost" te krijgen gevolgd door:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qbgvua19T0wnOJttvhh5Cpfeu98=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/mUsvFdAYW1z8F2jjmoex6kBt.jpg?f=user_large

Deze release was grappig als het niet zo triest was :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Ja ik word er potdomme ook een beetje ziek van. Zelf geen disconnects gehad de laatste tijd maar wel in de laatste 15 games 3 leavers en/of disconnects waarvan ik het vermoeden heb dat er minstens een paar opzettelijke leavers zijn. Net ook weer. Doei match |:(

edit:
en weer ééntje. gaat lekker daar 8)7

[ Voor 9% gewijzigd door temp00 op 18-10-2022 00:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Laatst online: 12:38
Hoe kan je zien wat je ranking is?
Ik heb 7 potjes gedaan maar ik zie niks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Heb je er ook 7 gewonnen? Want het is of 7 wins of 20 losses/draws.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woohooo
  • Laatst online: 11:17

Woohooo

Smilie, James Smilie

Ik heb nu al meerdere keren gehad dat in een soort lag wave zit, 5 sec later 'connection lost'. Dan heb ik daarna nog de mogelijkheid om te reconnecten naar dezelfde game maar dan 10sec later wordt ik er weer ineens uitgeknalt en kom ik ook niet meer terug in de game. Moet dan ook weer opnieuw inloggen met mailadres en ww.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Woohooo schreef op maandag 17 oktober 2022 @ 20:00:
Ik heb nu al meerdere keren gehad dat in een soort lag wave zit, 5 sec later 'connection lost'. Dan heb ik daarna nog de mogelijkheid om te reconnecten naar dezelfde game maar dan 10sec later wordt ik er weer ineens uitgeknalt en kom ik ook niet meer terug in de game. Moet dan ook weer opnieuw inloggen met mailadres en ww.
Ik herken dit met als uitzondering dat reconnecten bij mij dan niet wil. Je hoort soms meerdere mensen klagen over lag voor je er uit vliegt. Het lijken echt server issues te zijn. Extra zuur vind ik het dan wanneer je een suspend aan je broek krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toonen1988
  • Laatst online: 12:22
Aangezien Overwatch 2 erg leeft binnen de Tweakers community, misschien is het een keer leuk om een avond te organiseren.

En als er een grotere opkomst is, kunnen we misschien zelfs een mini tournament houden onder ons. Maken we teams en strijden we tegen elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gaizka
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14-07 18:10
Ik speel Overwatch 2 met heel veel plezier, na hiervoor al 6 jaar fanatiek deel 1 te hebben gespeeld. Ik heb een vraag over het nieuwe ranking systeem. Ik ben na 7 wins geplaatst in zilver 5, vervolgens na 7 wins gestegen naar zilver 1, en vandaag na 7 wins gestegen naar gold 3. Tussen die wins door zaten uiteraard ook wat losses, worden deze 'gereset' nadat je opnieuw geranked bent?

In mijn situatie, ik ben nu gold 3, heb daarna nog geen potje gespeeld. Begin ik nu weer helemaal op 0 wat betreft 7 wins / 20 losses?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Nu online

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

gaizka schreef op dinsdag 18 oktober 2022 @ 15:10:
Ik speel Overwatch 2 met heel veel plezier, na hiervoor al 6 jaar fanatiek deel 1 te hebben gespeeld. Ik heb een vraag over het nieuwe ranking systeem. Ik ben na 7 wins geplaatst in zilver 5, vervolgens na 7 wins gestegen naar zilver 1, en vandaag na 7 wins gestegen naar gold 3. Tussen die wins door zaten uiteraard ook wat losses, worden deze 'gereset' nadat je opnieuw geranked bent?

In mijn situatie, ik ben nu gold 3, heb daarna nog geen potje gespeeld. Begin ik nu weer helemaal op 0 wat betreft 7 wins / 20 losses?
Dat verwacht ik niet want een periodieke win/loss ratio bepaald niet hoe goed je bent. Ik denk dat er ook nog onderliggende MMR in zit.

Bijvoorbeeld je bent rank Zilver 1 maar je hebt een MMR van Gold 3 als je dan wint denk ik dat je sneller stijgt dan wanneer je een MMR van zilver 1 zou hebben en daar in zit.

Dit is natuurlijk speculatie want heb geen idee hoe zij het hebben toegepast maar zo doen de meeste games het. Verlies jij veel in een hogere MMR dan vind de game dat je het misschien niet verdient om snel daar naartoe te stijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Net weer een Comp herevaluatie gehad (als je het zo mag noemen :P). Wellicht interessant om het verloop te posten:
- OW1 geëindigd in 2850 (m'n vaste ranking ongeveer)
- OW2 na placements begonnen in Gold 4 (redelijk veel gewonnen)
- Gold 2 (alles gewonnen)
- Gold 1 (veel verloren)
- Opnieuw Gold 1 (voor m'n gevoel meer verloren dan gewonnen, aantal dc'rs)
- Plat 4 (wederom 4 matches met dc'rs en dus verloren, volgens mij evenveel gewonnen als verloren)

Ik weet niet of dit echt werkt maar het schijnt overigens dat als je nog niet geplaatst bent of wel geplaatst bent maar je tussentijdse rank wilt zien, dat je naar het Competitive leaderboard kan gaan en daar het leaderboard kan filteren op alleen vrienden door dat aan te vinken. Je zou nu in de lijst moeten verschijnen met je actuele, onder-water-rank (niet vergeten het 'role' pull down menu in te stellen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-09 23:09

NoTimeRemains

I know

lol gaat er iets mis met matchmaking? of snap ik t niet? Ik ben top 500 in any role maar ik ben zilver in healer. Of ik ben veel te laag geplaatst of veel te hoog. PreOW2 was ik diamond in alle rollen, en bijna masters in

[ Voor 5% gewijzigd door NoTimeRemains op 18-10-2022 22:23 ]

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

NoTimeRemains schreef op dinsdag 18 oktober 2022 @ 22:09:
Ik ben top 500 in any role maar ik ben zilver in healer.
Top 500 in any role maar silver in heal kan niet. Wat is je nickname?

[ Voor 29% gewijzigd door Bor op 18-10-2022 22:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uzb4ywNYJ9UniMCBBD0SbXoinqk=/x800/filters:strip_exif()/f/image/XjQzgvHSJOJxqE1YBCYUiUlm.png?f=fotoalbum_large
wat is dit voor icoon?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Gboap2nuu1XNmu75uWmu7YyQvXY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/dRkaKhycjk692KBiU4qpVtC8.png?f=fotoalbum_large

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Is die combined toevallig open queue? Want daar liggen de ceilings veel lager, dat was in OW1 ook al zo. Desalniettemin toch een leuke prestatie en een mooi top500 icoontje erbij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

temp00 schreef op dinsdag 18 oktober 2022 @ 22:42:
Is die combined toevallig open queue? Want daar liggen de ceilings veel lager, dat was in OW1 ook al zo. Desalniettemin toch een leuke prestatie en een mooi top500 icoontje erbij`;)
okay bedankt, maar toch vreemd

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Nu online

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

NoTimeRemains schreef op dinsdag 18 oktober 2022 @ 22:44:
[...]

okay bedankt, maar toch vreemd
wut? ben jij direct na placements top500 ? :P nice man hahah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains

NoTimeRemains

I know

Ricmaniac schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 08:57:
[...]

wut? ben jij direct na placements top500 ? :P nice man hahah
Na 44 games he :)

maar goed na in zilver een winning streak van 10 games waarbij alweer over van 5 zilver naar 2 goud dus ik denk dat die inschatting wat te laag was.

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

25 oktober Halloween terror event, eerste event dus. Ik ben met name benieuwd hoe dat ze het gaan doen met de rewards. Kunnen we gaan sparen voor cosmetics of krijgen we vooral aandacht naar de shop.
Ik denk dat Blizzard nu snel moet doorpakken met het hele reward gebeuren in de game om relevant te blijven. Veel mensen vinden de gameplay (nog steeds) goed maar storen zich wel aan alleen maar battlepass xp en heel weinig credits door wekelijkse questen.
Ik zou zeggen geef wat credits voor iedere game die je wint of per battlepass level. Of laat mensen dan ergens voor sparen tijdens de events. Een tijdelijke event battlepass oid voor erbij.
We gaan het zien. :)

Dit weekend trouwens dubbel xp voor potjes.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2022 15:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Nu online

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Verwijderd schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 15:55:
25 oktober Halloween terror event, eerste event dus. Ik ben met name benieuwd hoe dat ze het gaan doen met de rewards. Kunnen we gaan sparen voor cosmetics of krijgen we vooral aandacht naar de shop.
Ik denk dat Blizzard nu snel moet doorpakken met het hele reward gebeuren in de game om relevant te blijven. Veel mensen vinden de gameplay (nog steeds) goed maar storen zich wel aan alleen maar battlepass xp en heel weinig credits door wekelijkse questen.
Ik zou zeggen geef wat credits voor iedere game die je wint of per battlepass level. Of laat mensen dan ergens voor sparen tijdens de events. Een tijdelijke event battlepass oid voor erbij.
We gaan het zien. :)

Dit weekend trouwens dubbel xp voor potjes.
Ik hoop toch wel dat er gewoon wat in game haalbare rewards zijn. Maar ik vrees dat ze het volledig store based gaan doen om nieuwe maar ook de oude halloween skins te verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Ik denk dat de aandacht idd voornamelijk naar de shop gaat. In feite heb je natuurlijk wel het event zelf (Junkersteins revenge) gratis en als ik Blizzard mag geloven heeft het een behoorlijke overhaul gekregen als voorproefje op het later te verschijnen PvE, maar de tijd van toffe rewards uit lootboxes e.d. is echt voorbij. Niet gek natuurlijk, want het spel moet met het F2P model wel wat verdienen.

We krijgen trouwens binnenkort wel o.a. die (lelijke :P) Reaper skin als 1 van de compensatie rewards voor de slechte launch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

temp00 schreef op vrijdag 21 oktober 2022 @ 18:29:
Ik denk dat de aandacht idd voornamelijk naar de shop gaat. In feite heb je natuurlijk wel het event zelf (Junkersteins revenge) gratis en als ik Blizzard mag geloven heeft het een behoorlijke overhaul gekregen als voorproefje op het later te verschijnen PvE, maar de tijd van toffe rewards uit lootboxes e.d. is echt voorbij. Niet gek natuurlijk, want het spel moet met het F2P model wel wat verdienen.

We krijgen trouwens binnenkort wel o.a. die (lelijke :P) Reaper skin als 1 van de compensatie rewards voor de slechte launch.
Die tijd is voorbij ja. Toch weet ik zeker dat wanneer ze een handjevol credits geven per level of gewonnen potjes de meeste spelers al tevreden zijn als aanvulling. Tevreden spelers blijven hangen en geven alsnog meer geld uit. Op dit moment mist er net iets voor het gevoel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• finalking1
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 14-08 14:53
Zelf veel Overwatch 1 gespeeld. Zoek enkel mensen om ranked mee te spelen. Speel zelf op de xbox

Indien je interesse hebt kan je een berichtje sturen

Gr
Elco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

@Verwijderd ja klopt wel idd. De credits die je nu krijgt zijn ook wel erg weinig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valdourian
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 09:42
Na heel lang geleden een tijdje overwatch gespeeld te hebben ben ik vandaag begonnen met overwatch 2.
Die battle pass, als je premium koopt, heb je dit dan altijd? Of enkel per seizoen?

Mijn battle tag is Valdourian#21859 als er mensen zijn om samen te spelen, altijd leuker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12:18
Valdourian schreef op zondag 23 oktober 2022 @ 16:29:
Na heel lang geleden een tijdje overwatch gespeeld te hebben ben ik vandaag begonnen met overwatch 2.
Die battle pass, als je premium koopt, heb je dit dan altijd? Of enkel per seizoen?

Mijn battle tag is Valdourian#21859 als er mensen zijn om samen te spelen, altijd leuker.
Seizoen
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste