Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrystalViriS
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14-06 21:22
Ken G schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 14:22:
[...]

Ik heb net de omgekeerde indruk... Als healer kan ik heel veel verschil maken en de (enige) tank in leven houden. Reeds al een aantal potjes gespeeld waar ik/we als healer(s) de overwinning op mijn/onze naam kon schrijven.

Het zal allemaal wel persoonlijk zijn en misschien ook een beetje 'heimwee' naar OW1 (vroeger was alles beter)? We zullen binnen een paar weken wel allemaal zien hoe het gaat... maar voorlopig vermaak ik me zeer hard met OW2 :-)
"Vroegah" is nog geen week geleden. :P Dat nostalgische gevoel valt echt wel mee. Ow1 had ook problemen hoor, ik had richting het eind b.v. ook een zwarte lijst van een aantal maps die ik standaard oversloeg als ze voorbij kwamen. Maar mijns inziens waren de rollen gewoon beter uitgebalanceerd dan wat er nu nog van over is.

En dat zal inderdaad wel lukken ja, de tank in leven houden.
Echter als ik healer speel wil ik mijn tijd zoveel mogelijk verdelen. Een tank heeft wel prioriteit in principe maar ik heal altijd het gehele team zoveel ik kan. Voor mijn gevoel is de kans dat de rest overleeft alleen veel kleiner dan eerder. Het hele leveldesign is er ook op aangepast, kortere afstanden, meteen in het conflict, snel respawnen en repeat etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13-06 23:21
Vitwiz schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 14:38:
[...]

Ja die migration queue, heel leuk allemaal maar zit er ondertussen al 2 dagen in.. :+
Ja zit ook al sinds gistermorgen in de queue. Gelukkig heb ik op de PS5 en PC wel alle chars, maar ik kan bijvoorbeeld al geen store zien, of battle pass kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vitwiz
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 11-06 10:33
Poulske schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 15:58:
[...]

Ja zit ook al sinds gistermorgen in de queue. Gelukkig heb ik op de PS5 en PC wel alle chars, maar ik kan bijvoorbeeld al geen store zien, of battle pass kopen.
Ik heb helaas helemaal niks van Overwatch 1 op mijn Playstation account, dus hoop dat het binnenkort wordt opgelost. Ook mijn credits van de Watchpoint die ik gekocht had voor de beta aantal maanden geleden heb ik niet. 1 groot feest is het :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomski1986
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 24-05 18:51
Hebben jullie nu ook queue? Gaat zoooo traagggggg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaaido
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10-06 11:26
Wat een shitzooi deze launch zeg. Vanaf launch nog altijd in een queue (ps5). Met de ps4 eventjes overdag kunnen spelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RozeDwergbanaan
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 14-06 21:53
aaaido schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 16:48:
Wat een shitzooi deze launch zeg. Vanaf launch nog altijd in een queue (ps5). Met de ps4 eventjes overdag kunnen spelen...
Ik heb inderdaad vanmiddag ook paar potjes kunnen doen na een korte queue (30 players of zo). Nu staat ie al tien minuten op 299 :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
Ik kom ook maar niet ingelogd op de PS5, zit al een paar min in de queue, en de teller blijft op 399 staan.

Op PC ben ik binnen enkele minuten ingelogd....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RozeDwergbanaan
De merge queue staat bij mij als complete nu. Maar mn ps4 account is nog niet toegevoegd.

Na een paar potjes te hebben gedaan vind ik het toch weer jammer dat er zo weinig healers zijn. Zo blijft de rij voor de tanks en dps twee keer zo lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
  • Registratie: December 2006
  • Nu online
Ik ben nu al 3 keer "gepromoot" door die 7 wins, maar ik promoot elke keer naar zelfde rank....

Bronze 5. Iemand anders daar ook last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 14-06 20:55

Ankh

|true

Tot op heden heb ik maar 1 pot kunnen spelen...
Queues gaan van links naar rechts, met de stopzinnige timeout er tussendoor...

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
  • Nu online
Ankh schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 20:40:
Tot op heden heb ik maar 1 pot kunnen spelen...
Queues gaan van links naar rechts, met de stopzinnige timeout er tussendoor...
Op pc nergens last van

Max 3 minuten wachten per match, welke role je ook kiest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 14-06 20:55

Ankh

|true

ik kan niet eens het spel opstarten, 2k queue --> timeout --> 900 queue --> timeout --> etc

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markdm
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 04-06 19:50
ActualFantasy schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 20:53:
[...]

Op pc nergens last van

Max 3 minuten wachten per match, welke role je ook kiest.
Bij mij is de queue voor tank 8 minuten, damage 5 en support 2. Redelijk lange tijden dus voor zo vlak na launch.

steam: failsnail, Letterbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RozeDwergbanaan
Ankh schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 20:55:
ik kan niet eens het spel opstarten, 2k queue --> timeout --> 900 queue --> timeout --> etc
Het is vanavond weer net zo erg als de afgelopen avonden. Halve pot kunnen spelen. Verder queues en errors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 14-06 06:07

Metian

Snert is vies

Zit hier al een uur te kijken naar de queue. Ga van 599 naar 1, bam connection error. Begin maar helemaal opnieuw, 799 queue 🤡

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blitzdoctor
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22:20

Blitzdoctor

Al belt u met een banaan...

Ik zit nu in een eeuwige 2000 queue

... Blitz komt er aan! | Battle.net: Blitzdoctor#1128 | FFXIV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 09:12
Ah fijn, de alt-tab error heb ik te pakken tijdens het lange wachten in een queue: Lekker alles op zwart. Inmiddels al ruim 30 min in de wacht

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaaido
Zit er eindelijk in met ps5 na denk een uur in de queue...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tokus
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04-06 17:20
temp00 schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 11:38:

Ik heb het idee dat Soldier 1 van de sterkste DPS op dit moment is (samen met Genji). Soldier heeft alle tools die nodig zijn om redelijk veilig te kunnen flanken en dat flanken is zoveel effectiever geworden in dit 5v5 format. Misschien dat ik er over een paar maandjes anders over denk maar voor nu speelt hij wel lekker.
alleen dat geluid dat hij nu maakt... net een helikopter die gaat opstijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Ja lijkt er wel op nu je het zegt maar ik vind het veel vetter klinken. +5 dps door dat geluid alleen al wat mij betreft :P

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 5800X, 32GB @ 3600cl16, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saybia
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22-05 11:56
Op de Xbox ben ik er klaar mee. Queue van 2000 en dan ineens 1000 naar 900, 800 om vervolgens er eindelijk in te komen na een half uur of meer, met geluk twee potjes te kunnen knallen en dan een disconnect om vervolgens weer in een queue te belanden van 2000. Op de pc met een Azië server lekker snel erin en geen disconnects.

Krijg sterk het vermoeden dat het allemaal batch werk is en dat ze zoveel mogelijk mensen een kans willen geven om het spel even te spelen op de Xbox. Het patroon is iedere keer hetzelfde.

Oh en op de Xbox heb ik vier legendary skins maar op de pc niet en accounts zijn gelinked. Echt weer een topper van een uitrol.

Ik lees net dat er over een paar uurtjes een server update gaat plaatsvinden, nou ik ben benieuwd...

[ Voor 14% gewijzigd door Saybia op 07-10-2022 02:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 00:14

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Net een patch gehad op pc. mogelijk fixes voor de disconnects enzo ? ;p

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-06 20:17

On_E

Housemusic

Ik kwam er net gelijk in (XBox) en kon zelfs mijn PlayStation account mergen, nu nog even afwachten of dat gaat lukken natuurlijk.

Maar ik zag geen wachtrij en had geen errors.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1486766

Ik heb zojuist even op de PC gekeken, er staat geen error melding meer in battle net over problemen en mijn merge is ook soepel verlopen. Heb nu alles op 1 account. Hopelijk is het vanavond voor iedereen opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• summaheat
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 13-06 20:18
Op xbox servers opgelost .

Als iemand zin heeft te spelen in groep voeg me toe :
Summaheat
Summaheat#2186

Ik ben main tank

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Inmiddels battlepass 10 bereikt. Redelijk veel quickplay gespeeld met allerlei heroes om weer in te komen. Kan zeggen dat ik wel weer ready ben voor focus op Competitive :P

Soldier was even wennen maar toen ik hier zag dat mensen hem heel sterk vonden toch even goed geprobeerd en speelt idd heel erg fijn. Betere accuracy voor mijn idee dan deel 1.

Vanavond de placements maar eens doen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ActualFantasy
  • Nu online
Ricmaniac schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 09:56:
Inmiddels battlepass 10 bereikt. Redelijk veel quickplay gespeeld met allerlei heroes om weer in te komen. Kan zeggen dat ik wel weer ready ben voor focus op Competitive :P

Soldier was even wennen maar toen ik hier zag dat mensen hem heel sterk vonden toch even goed geprobeerd en speelt idd heel erg fijn. Betere accuracy voor mijn idee dan deel 1.

Bronze 5, en dan ben je daar voorlopig ;)

Ik ben al 4 keer gepromoot nu van bronze 5 naar bronze 5

Edit: Of ik ben gewoon echt zo slecht dat ze me daar willen houden.

[ Voor 5% gewijzigd door ActualFantasy op 07-10-2022 10:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowskilled-ftw
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 12-06 14:45
Vanochtend een paar potjes gedaan en dit maal inderdaad zonder problemen! Lang geleden, Overwatch één een uurtje of 100 gespeeld.. Voelt wel weer goed op de xbox dit maal!

Als mensen zin hebben om een potje samen te doen, feel free to add lowskilledft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb het weer eens op console geprobeerd maar dat is raar, voelt totaal anders na al die jaren pc. Ik ben meer in gevecht met de controller dan de game. Wel jammer omdat op de bank met een controller fantastisch is. Zal het wel een paar keer proberen in de hoop dat het went.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ActualFantasy
  • Nu online
Hmm. Net weer een promotion.. van Bronze 5 naar Bronze 3 nu. Het zal dus toch met mijn kwaliteiten te maken hebben ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Anoniem: 1486766 schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 11:20:
Ik heb het weer eens op console geprobeerd maar dat is raar, voelt totaal anders na al die jaren pc. Ik ben meer in gevecht met de controller dan de game. Wel jammer omdat op de bank met een controller fantastisch is. Zal het wel een paar keer proberen in de hoop dat het went.
Vond met overwatch 1 op de console de matches ook altijd wat langzamer gaan ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ricmaniac schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 11:41:
[...]

Vond met overwatch 1 op de console de matches ook altijd wat langzamer gaan ofzo
Het voelt allemaal net wat relaxter. Volgens mij speel je ook tegen PC spelers, dan verbaasd me het hoe goed dat gaat. Zo slecht presteerde ik niet eens. Zal wel flinke aim hulp aan het werk zijn.
Vanavond eens goed checken op de PS5. Op de bank Overwatch klinkt wel heel goed.

Iemand goede HDR settings gevonden voor PS5? Het ziet er nog niet optimaal uit hier.

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 1486766 op 07-10-2022 12:45 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• temp00
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Er is inderdaad sinds 2021 crossplay voor alle niet-competitive matches maar aim assist staat voor console spelers in crossplay matches uit.

Tijdje geleden wat Overwatch geprobeerd op een controller/console maar dat is gewoon echt niet mijn ding. Zo'n controller voelt zo beperkend aan tov MK (nu ben ik waarschijnlijk ook niet echt goed in controller plays).

♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 5800X, 32GB @ 3600cl16, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13-06 15:57
Sowieso is Genji/Soldier met Kiriko echt veel te smerig. Haar ult is beslist niet slecht en haar healing eigenlijk ook niet. Ik Tank normaal gesproken maar ook wel eens wat Support/DPS on the side en Kiriko is wmb echt geen moeilijke healer om te leren.

Wel ontzettend veel lol met Orisa op dit moment, die nieuwe kit maakt haar zoveel beter imo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Ik heb OW vooral in jaar 1 veel gespeeld, dus aardig wat nieuwe heroes om te leren! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09:11
Anoniem: 1486766 schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 12:44:
[...]

Het voelt allemaal net wat relaxter. Volgens mij speel je ook tegen PC spelers, dan verbaasd me het hoe goed dat gaat. Zo slecht presteerde ik niet eens. Zal wel flinke aim hulp aan het werk zijn.
Vanavond eens goed checken op de PS5. Op de bank Overwatch klinkt wel heel goed.

Iemand goede HDR settings gevonden voor PS5? Het ziet er nog niet optimaal uit hier.
volgens mij hebben ze maintenance vanavond.. lekker op vrijdagavond wel, waarschijnlijk omdat de servers die drukte niet aan kunnen :+

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toonen1988
  • Laatst online: 14-06 19:03
Ricmaniac schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 09:56:

Op dit moment is de pick rate van Soldier heel erg hoog. Ik zie hem werkelijk in elke potje en domineert ook nog eens in elke potje.

De hitboxen lijken ook 'broken' te zijn. Ik zie Soldier missen, maar deelt nog altijd damage uit. En dan heb ik het niet over zijn auto aim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korkss
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 24-05 21:29
Gister en vandaag maar weer eens opgepakt. Leuk voor nu maar is wederom geen blijvertje voor me. Lekker weer verder met mn main ana.

Acer predator XB271HU - Ryzen 3700x -MSI Z270 PGC - MSI 2070 super - 32gb DDR4 - NZXT H700i - Seasonic 650W gold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Nice, toch mijn oude PS4 account kunnen mergen met mijn huidige Series X account.

Nu dan weer eens spelen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Stylze schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 14:31:
[...]

volgens mij hebben ze maintenance vanavond.. lekker op vrijdagavond wel, waarschijnlijk omdat de servers die drukte niet aan kunnen :+
Zal toch niet. :P

Ik schrok wel van de queue tijden wanneer je niet cross cross play wilt gaan. 15 minuten wachten op een potje zou voor mij een reden zijn om niet op console te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowskilled-ftw
Ik zie dat ik weer in een queue geplaats word, 900 spelers voor mij en geen zicht dat het versnelt... Toch maar wat anders doen dan vanavond? 😑

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drossie
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 12-06 22:36
Bij mij gaat het ook niet vooruit. Ik stop er ook mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 09:12
Same here. Na 15 minuten alleen maar 300 wachtenden voor me hebben gezien is het leuk geweest. Het hoofdstuk Overwatch gaat dicht. Het waren leuke jaren

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Jammer jongens. Vond het wel leuk om weer wat oud/nieuw bloed en discussie hier te zien. Probeer het over een week of 2 anders weer eens. Het is een te mooie game om af te schrijven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hier ook weer niet door te komen. Ik heb het op gegeven. Als dit zo doorgaat gaan mensen de interesse verliezen en vergeten ze de game.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Iusedto
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08-05 09:18
Hoe kan je in hemelsnaam een launch zo verkloten zeg.
Oh wacht, het is Blizzard :+

/uninstall

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeroY85
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 14-06 17:42
3 dagen later en nog steeds 1 grote bende, wat een gigantische prutsers zijn het toch die Blizzard. Dit valt simpelweg niet goed te praten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01:40

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

De queue is weer niet om doorheen te komen. Wat een frustratie.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Ik probeerde het net nog eens en kwam er meteen in gek genoeg. Quick play queue kom ik dan weer niet door heen.. Arcade doet het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blitzdoctor

Blitzdoctor

Ik kom er in 1 keer in :|
- maar quick play (role queue any role) is dood, gebeurt niks terwijl ie zegt < 4 minuten voor de langsdurende role

[ Voor 107% gewijzigd door Blitzdoctor op 07-10-2022 21:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vildhjarta
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 10-06 23:23
Letterlijk 1 keer succesvol ingelogd en nadat ik de merge van ps5 en Xbox gedaan had (staat nog in queue?) krijg op beide platforms alleen maar lc208 error, echt kansloos dit. Ben benieuwd of er van mijn account met redelijk veel uit uur wat overblijft..

Good job Bliz!!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

DOPE! eindelijk een nieuwe short sinds weet ik veel hoe lang :P
Vond die story's geweldig bij overwatch 1.

Leuk dat ze er weer 1 doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian

Metian

Snert is vies

Bor schreef op vrijdag 7 oktober 2022 @ 20:52:
De queue is weer niet om doorheen te komen. Wat een frustratie.
Gekke is dat ik gisteravond in een queue van 1999 zat. Heb toen maar het spel afgesloten op PS5 en ben wat anders gaan spelen. Uur later opnieuw geprobeerd en zat er direct in.

Alleen toen kon ik geen match vinden, heeft zeker 15 minuten geduurd voor ik er 1 gevonden had. :/

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 00:31

Oxigeon

En zo is dat!

Heb overwatch nooit gespeeld en gisteren de stap genomen op OW2 maar een te downloaden. Om 22.00 aangeslingerd en jullie raden het al. Ik kwam in een wachtrij op plek 300 binnen.

Na een tijd wachten (lees een kwartiertje) nog op plek 79. Heb de game afgesloten en opnieuw opgestart. Kwam nu binnen op plek 2999. Na een minuut of 5 kreeg ik een scherm te zien om blizzard te mergen aan mijn playstation account. Na het morgens flikkerde de game me weer uit de wachtrij.

Na het weer opnieuw opstarten van de game kwam ik weer in de wachtrij. Toen vond ik het echt welletjes en heb ik een andere game opgestart. Wilde de game graag eens proberen maar ze werken me echt op alle manieren tegen.

Ik zal vanavond nog wel eens een keertje proberen maar ik geloof dat ze hun eigen succes niet konden meten nadat de game f2p is geworden. Lijkt wel of "iedereen" deze game wil spelen.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drossie
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 12-06 22:36
/

[ Voor 100% gewijzigd door Drossie op 08-10-2022 08:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gisteren uiteindelijk wat potjes kunnen doen, op console dit keer, en ik heb even doorgezet om te wennen aan de controller na al die jaren m/k OW. Tot mijn verbazing ging het steeds beter en ik kreeg er zelfs plezier in. :P
Het is niet minder maar gewoon anders, minder snel en hectisch maar meer uhm console.
Ik ga flink wat quick play en arcade spelen om op een dag comp te proberen. Mocht het uiteindelijk toch tegen vallen kan ik altijd weer terug naar PC only. Cross platform progression is heel fijn.
Voor mede twijfelaars zou ik zeggen, geef je console ook een kans. Even vol houden en wie weet krijg je er ook plezier in. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lowskilled-ftw
Helaas kom ik nu niet in een queue terecht maar krijg ik een foutmelding..
Meer mensen die een foutmelding ontvangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Ik heb sinds de release al af en aan foutmeldingen. Zo net kon ik wel inloggen maar was er geen match te vinden. Ook dat komt met regelmaat voor. De release is alles behalve netjes. Mij valt ook op dat je eigenlijk helemaal geen goede uitleg krijgt. Competition is locked want nieuw account maar behalve dat men meedeelt dat je een "challenge" moet doen krijg je geen info over hoe, wat en waar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
Wat een gezeik, de queue is weliswaar weg maar nu krijg ik telkens met inloggen op de PS5 error LC-208.

[ Voor 5% gewijzigd door Poulske op 08-10-2022 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaaido
Anoniem: 1486766 schreef op zaterdag 8 oktober 2022 @ 09:13:
Gisteren uiteindelijk wat potjes kunnen doen, op console dit keer, en ik heb even doorgezet om te wennen aan de controller na al die jaren m/k OW. Tot mijn verbazing ging het steeds beter en ik kreeg er zelfs plezier in. :P
Het is niet minder maar gewoon anders, minder snel en hectisch maar meer uhm console.
Ik ga flink wat quick play en arcade spelen om op een dag comp te proberen. Mocht het uiteindelijk toch tegen vallen kan ik altijd weer terug naar PC only. Cross platform progression is heel fijn.
Voor mede twijfelaars zou ik zeggen, geef je console ook een kans. Even vol houden en wie weet krijg je er ook plezier in. ;)
Oja goede ga cross play gelijk uitzetten op ps5. Heel irritant al die m/k spelers van pc..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian

Metian

Snert is vies

aaaido schreef op zaterdag 8 oktober 2022 @ 11:18:
[...]

Oja goede ga cross play gelijk uitzetten op ps5. Heel irritant al die m/k spelers van pc..
Die vind ik nog niet eens zo heel erg. Heb meer hekel aan die gasten die support spelen en dan zoveel mogelijk DMG hebben en praktisch niks healen...

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaaido
Metian schreef op zaterdag 8 oktober 2022 @ 11:29:
[...]

Die vind ik nog niet eens zo heel erg. Heb meer hekel aan die gasten die support spelen en dan zoveel mogelijk DMG hebben en praktisch niks healen...
Klopt, alleen is de heal opzich wel beter met 5 spelers. Zitten zeker nog mafkezen bij die met zen denken dat je in de frontline enkel damage moet doen maar dat zal je blijven houden...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Poulske
aaaido schreef op zaterdag 8 oktober 2022 @ 11:18:
[...]

Volgens mij zit de crossplay alleen tussen consoles. PC heeft een aparte pool.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-05 13:19

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Poulske schreef op zaterdag 8 oktober 2022 @ 11:34:
[...]

Volgens mij zit de crossplay alleen tussen consoles. PC heeft een aparte pool.
voor comp klopt dat, voor de arcade en casual kan je gewoon met elkaar spelen console en pc. Wel kan je dus pc crossplay uitzetten dat je alleen met console spelers speelt.

Ik heb trouwens weinig issues, eerst had ik nog even dat niet alle unlocks overgezet waren maar dat is ook gedaan nu.

wel klopt er niks van die ranking. Heb die 7 wins met support gedaan en kom in brons5, in ow1 zat ik meestal in plat/gold ;(

[ Voor 25% gewijzigd door SouLLeSSportal op 08-10-2022 13:07 ]

gamepc Nick: ACEpr0faker Steam: pr0faker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
Liggen de servers eruit? Krijg zowel op console als PC error LC-208.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22:34

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

7x Competitive Open Queue placement matches gespeeld en daarvan 5 gewonnen. Silver 5 ben ik terwijl ik mid-Platinum was in laatste seizoen van OW1 met als highest 3280 in Diamond in één van de seizoenen ervoor. Achja ik rank wel weer omhoog. Ik vind het echt een heerlijke game. Het knalt zooo lekker weg. _/-\o_ Vroegah was ik vrijwel altijd tank in Comp Role Queue maar op de één of andere manier trekt het mij nu veel meer om Open Queue te spelen.
Poulske schreef op zaterdag 8 oktober 2022 @ 13:24:
Liggen de servers eruit? Krijg zowel op console als PC error LC-208.
Nope, ik ben al een paar uur bezig. O-)

[ Voor 29% gewijzigd door Techno Overlord op 08-10-2022 14:13 ]

Forever raver!
Specs: Workstation Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toonen1988
Even een kleine mededeling voor mensen die cross-progression gebruiken.

De betaalde currency wordt niet meegenomen in de cross-progression.

Als voorbeeld, je koopt op de PC 2000 betaalde currency, dan heb je op andere platformen 0. Je kunt de betaalde currency alleen gebruiken op het platform waar je ze koopt.

Heb je eenmaal een cosmetic gekocht, dan is deze wel gewoon beschikbaar tussen alle platformen.

Meerdere games met cross-progression hebben hier last van. Dit komt niet door de uitgever en ontwikkelaar, maar door Microsoft, Sony en Nintendo.

Betaalde currency's die je ingame kunt verdienen, worden wel meegenomen in cross-progression. Maar ik weet niet of de betaalde currency's ook in OW2 kunt verdienen.

Maar als voorbeeld.

Wanneer je 2000 op de PC koopt en 100 in het spel hebt verdient, dan heb je op de PC 2100 currency's. Wanneer je dan inlogd op andere platformen, dan heb je maar 100..

[ Voor 37% gewijzigd door Toonen1988 op 08-10-2022 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Techno Overlord schreef op zaterdag 8 oktober 2022 @ 14:11:
7x Competitive Open Queue placement matches gespeeld en daarvan 5 gewonnen. Silver 5 ben ik terwijl ik mid-Platinum was in laatste seizoen van OW1 met als highest 3280 in Diamond in één van de seizoenen ervoor. Achja ik rank wel weer omhoog. Ik vind het echt een heerlijke game. Het knalt zooo lekker weg. _/-\o_ Vroegah was ik vrijwel altijd tank in Comp Role Queue maar op de één of andere manier trekt het mij nu veel meer om Open Queue te spelen.

[...]

Nope, ik ben al een paar uur bezig. O-)
Ik vind de balance voor nu best goed, al denk ik dat 2 tanks samen met de aanpassingen die ze gedaan heben ook prima had kunnen werken ipv 1 tank. Grootste probleem vind ik als je een matige tank hebt, je gewoonweg bijna niet kan winnen tov een vergelijkbaar of wat minder goed team met een tank die wel enigzins weet wat te doen. Met 2 tanks is dat probleem gelijk al gehalveerd. Maar elke role heeft nu veel impact en support is veel flexibeler en kan veel meer doen om het tij te keren in gevechten dan voorheen met al die shields en stuns.

Aantal tanks hebben nog wel wat kleine tweaks nodig om ze op min of meer zelfde niveau te krijgen, DVA sigma, hog,rein en zarya zijn echt supergoed, ball, winston, doom en orisa alleen als je echt een goede tank speler hebt met die hero, junker is echt ondermaats qua wat je kunt doen al kan het werken met een goede speler.
Flats heeft een flinke video gemaakt van wat hij ervan vind voor de tanks, waar ik het grotendeels mee eens ben.
YouTube: The COMPLETE Guide To All Overwatch 2 Tanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Trouwens weet niet of jullie het al gezien hadden maar sinds gisteravond is er een twitch drop actief :) tot 16 oktober kan je die Kiriko skin halen

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bflfKle8mbTWv2HLJZuWF83L-YY=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/SdnrFcY6Lqw4pZVEPFaur0rB.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 14-06 09:27
Speel je echt tegen mensen met muis en keyboard bij crossplay? Bij CoD bv zie je welke tegenstanders je hebt voor de match en dan zie ik bij de PC spelers enkel controllers staan. Heb in die matches ook nooit het idee dat ik kansloos ben.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vildhjarta
Nu kom ik prima in de games en is de account merge ook voldaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22:34

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Ricmaniac schreef op zaterdag 8 oktober 2022 @ 15:31:
Trouwens weet niet of jullie het al gezien hadden maar sinds gisteravond is er een twitch drop actief :) tot 16 oktober kan je die Kiriko skin halen

[Afbeelding]
Ik zie nog een tweetal drops die tot 18 oktober duren. Krijg je een Kiriko Spray en Charm.
Vildhjarta schreef op zaterdag 8 oktober 2022 @ 16:26:
Ik ook al de hele dag. Games zijn zo gevonden. Unranked of Competitive maakt niet uit. Gelukkig maar. :9~

[ Voor 18% gewijzigd door Techno Overlord op 08-10-2022 17:19 ]

Forever raver!
Specs: Workstation Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RozeDwergbanaan
Yess hele middag kunnen spelen zonder queue. En inderdaad mn pc en ps4 account gemerged en speelbaar met alle data op PS5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

In games komen lijkt een stuk beter te gaan maar ik heb vanmiddag alweer een paar keer gehad dat ingame of direct daarna de verbinding naar de server verloren raakt. Het is nog steeds een bende wat mij betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLLeSSportal

SouLLeSSportal

Teamplay is everything.

Lekker Ventje schreef op zaterdag 8 oktober 2022 @ 16:19:
Speel je echt tegen mensen met muis en keyboard bij crossplay? Bij CoD bv zie je welke tegenstanders je hebt voor de match en dan zie ik bij de PC spelers enkel controllers staan. Heb in die matches ook nooit het idee dat ik kansloos ben.
ja, maar het valt mee om te denken dat die dan dik op zijn hoor, er is ook nul aim assist, dus 100% zelf die hs maken en tracken etc. op hoger niveau waar men goede aim heeft, dan wordt die skillgap wel groter.

De games lopen nu gewoon goed voor mij, geen crashes of queue tijd meer los van als je op een game wacht met je team.

[ Voor 9% gewijzigd door SouLLeSSportal op 08-10-2022 18:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saybia
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22-05 11:56
Als ik een potje mag afmaken ben ik al tevreden. Wordt er de hele tijd uitgegooid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Is in competitive play die open queue en Role queue 2 verschillende ratings? denk het wel toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MajorBee
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 23-05 07:25
Xbox heeft een bug dat zodra je een achievement haalt de verbinding verbreekt.. gelukkig zijn de queues weg

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Blitzdoctor

Blitzdoctor

Werkt perfect nu, alleen heb ik op meer dan 15 rondes maar 1x gewonnen....
Jaaaa, eindelijk een 2e potje gewonnen, met potg *O*

[ Voor 26% gewijzigd door Blitzdoctor op 08-10-2022 23:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

@MajorBee Heel vervelend ja die achievement kick!

De game ook even op de series x gespeeld, heb nu dus de pc, ps5 en xsx gecheckt. Grootste verschil tussen de 2 console versies voor mij is de controller. De PS5 controller voet degelijker en de pookjes vind ik beter voelen. Voordeel van de Xbox controller is dat ik geen kramp in mijn pinkie krijg naar een tijdje knallen. :P

Vandaag achter gekomen dat resolutie mode ook gewoon 60fps is. Moet even uitzoeken welke van de 3 grafische modes mijn voorkeur heeft.
Welke mode gebruiken jullie op je console?

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 1486766 op 09-10-2022 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metian

Metian

Snert is vies

Anoniem: 1486766 schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 13:50:
@MajorBee Heel vervelend ja die achievement kick!

De game ook even op de series x gespeeld, heb nu dus de pc, ps5 en xsx gecheckt. Grootste verschil tussen de 2 console versies voor mij is de controller. De PS5 controller voet degelijker en de pookjes vind ik beter voelen. Voordeel van de Xbox controller is dat ik geen kramp in mijn pinkie krijg naar een tijdje knallen. :P

Vandaag achter gekomen dat resolutie mode ook gewoon 60fps is. Moet even uitzoeken welke van de 3 grafische modes mijn voorkeur heeft.
Welke mode gebruiken jullie op je console?
Ik zelf gebruik voor dit soort spelen eigenlijk altijd performance mode. Ik heb toch geen tijd om te kijken hoe geweldig textures zijn op resolution mode. Heb liever stabiele frames tijdens het knallen.

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Metian schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 14:25:
[...]

Ik zelf gebruik voor dit soort spelen eigenlijk altijd performance mode. Ik heb toch geen tijd om te kijken hoe geweldig textures zijn op resolution mode. Heb liever stabiele frames tijdens het knallen.
Ik dus normaal ook maar het lijkt net zo soepel maar mooier/scherper. Of bedoel je 120 performance? Ik speel trouwens wel op een tv met VRR dus dat kan schelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Metian

Metian

Snert is vies

Anoniem: 1486766 schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 14:38:
[...]

Ik dus normaal ook maar het lijkt net zo soepel maar mooier/scherper. Of bedoel je 120 performance? Ik speel trouwens wel op een tv met VRR dus dat kan schelen.
Ja, sorry ik bedoel inderdaad de 'framerate' mode.

Zou leuk zijn als gameontwikkelaars het gewoon een standaard naam geven en het niet telkens anders noemen, haha

Rupsen, Rapsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
Nu mijn account gemerged is ook eindelijk in kunnen loggen. Vanavond maar eens aan de competitive op console.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toonen1988
Ik krijg sinds gister avond 'freezes' nadat ik een aantal potjes heb gespeeld.

De enige manier om dit op te lossen, is door het spel opnieuw op te starten. Dan kan ik weer 5 tot 10 matches spelen, voordat de 'freezes' weer terug komen.

Ze duren van 1 tot 5 seconde en het geluid begint ook te kraken.

Ik speel op de PC.

[ Voor 3% gewijzigd door Toonen1988 op 09-10-2022 20:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:02
Toonen1988 schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 20:14:
Ik krijg sinds gister avond 'freezes' nadat ik een aantal potjes heb gespeeld.

De enige manier om dit op te lossen, is door het spel opnieuw op te starten. Dan kan ik weer 5 tot 10 matches spelen, voordat de 'freezes' weer terug komen.

Ze duren van 1 tot 5 seconde en het geluid begint ook te kraken.

Ik speel op de PC.
Alt tab je vaker tussen de potjes door?

In OW1, kon je het soms oplossen door reduced buffering uit te zetten en erna weer aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaaido
Een goede tank kan echt het verschil maken in ow2. Rein, Winston, Dva, Junker Queen, Sigma en Orisa zijn best OP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobiwan
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Vraag me af hoe match making werkt. Nu al paar potjes gehad waar mijn team max rond de 5 kills had maar de tegenstander rond de 15-20...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toonen1988
Albinoraptor schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 21:25:
[...]

Alt tab je vaker tussen de potjes door?

In OW1, kon je het soms oplossen door reduced buffering uit te zetten en erna weer aan.
Ik doe inderdaad vaker alt tab, of gewoon de windows toets. Meestal om over te schakelen naar mijn tweede scherm. Waar ik bijvoorbeeld Discord, YouTube, Spotify of allerlei andere dingen op heb staan.

Ik zal het eens proberen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

aaaido schreef op zondag 9 oktober 2022 @ 21:55:
Een goede tank kan echt het verschil maken in ow2. Rein, Winston, Dva, Junker Queen, Sigma en Orisa zijn best OP.
Yup :) Daarom speel ik vaak tank in ranked. Als je een beetje normaal denkend team hebt kan je als tank ook vrij goed de pace bepalen. Ik let ook altijd goed op de rest van het team of ze wel mee komen enzo.

Waar ik me wel echt aan blijf irriteren is dat vechten op afstand van mensen en niet op de objective gaan. Het kan letterlijk het verschil zijn tussen winst of verlies door gewoon die objective even net 5 seconden langer te contesten weet je wel.

Irriteerde ik mij ook altijd aan in OW1 en is nu nog steeds zo. Als je wat hoger komt gaat dat een stuk beter in competitive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 00:31

Oxigeon

En zo is dat!

Gisteren 1 potje gespeeld om te proberen. Uiteindelijk dik gewonnen. Speelde met Soldier 76 (damage meen ik). Had in het eerste potje meteen een van de meeste kills.

Ik weet niet of deze game me lang kan boeien. Je moet eigenlijk toch een vast team hebben wil je wat kunnen bereiken in een potje. Anders is het eigenlijk ieder voor zich

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toonen1988
Ik ben gisteren helemaal uit mijn slof geschoten. Ik was Pharah en ik viel de vijandelijk support aan.

Even later beginnen twee gasten respectloos tegen mij te praten met scheldwoorden. Ik negeerde het en toen stapte ze over naar VOIP.

Ik ben helemaal naar ze uitgevallen en ik heb ze de hele ronde niet meer gehoord. Ze vielen telkens alleen de tank aan, zonder de support aan te vallen.

Ze bleven telkens op afstand staan. Onze tank viel ook helemaal niet aan, ik moest altijd pushen en dan beginnen ze tegen mij te klagen.

Het is cruciaal om support uit te schakelen, want die houden de tank in leven. Maar dat is iets wat ze niet snappen.

[ Voor 9% gewijzigd door Toonen1988 op 10-10-2022 09:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

En ik heb hier een dom iets gedaan… Ik was in de veronderstelling dat je max 1 console kon mergen met je pc account. Dat had ik dus met de ps5 gedaan. Dag erna wilde ik ook de series x versie checken en daar dus een apart account voor gemaakt.
Blijkt dus dat je van ieder platform 1 console kon mergen. Laat ik de Xbox controller nou net wat fijner vinden met first person shooters.
Balen, niets meer aan te doen. :|

@Toonen1988 Op dat soort momenten kun je beter even wat anders doen voor je verder gaat met OW.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toonen1988
Anoniem: 1486766 schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 09:06:
En ik heb hier een dom iets gedaan… Ik was in de veronderstelling dat je max 1 console kon mergen met je pc account. Dat had ik dus met de ps5 gedaan. Dag erna wilde ik ook de series x versie checken en daar dus een apart account voor gemaakt.
Blijkt dus dat je van ieder platform 1 console kon mergen. Laat ik de Xbox controller nou net wat fijner vinden met first person shooters.
Balen, niets meer aan te doen. :|

@Toonen1988 Op dat soort momenten kun je beter even wat anders doen voor je verder gaat met OW.
Klopt, daarna heb ik Disney Dreamlight Valley opgestart. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vildhjarta
Vind het hier even niet, weet iemand hoe het zit met trophies 🏆 voor cross platform. Ik speel op zowel Xbox als ps5 met gemerged account. Moet je op beide platforms apart de trophies halen of zijn die ook cross platform ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• temp00
  • Niet online

temp00

Als het kan ben ik lam

Nou het oordeel is binnen: laatste Overwatch 1 seizoen geëindigd op iets van 2850 op DPS (Plat) waar ik altijd een beetje zit. Nu net m'n laatste 7/7 win gehad en geplaatst in Gold-4 8)7. Was te verwachten omdat bijna iedereen lager plaatst. Eerlijk gezegd ben ik al heel blij dat het geen Bronze/Silver is geworden want daar schijnen ook heel veel mensen in te worden geplaatst van rond mijn rating. Dat wordt dus weer wat Comp grinden de komende tijd.`

edit:
vandaag 7 wins op een rij en gelijk naar Gold-2. Dat gaat wel lekker snel :)

[ Voor 8% gewijzigd door temp00 op 11-10-2022 20:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
  • Nu online
temp00 schreef op maandag 10 oktober 2022 @ 23:20:
Nou het oordeel is binnen: laatste Overwatch 1 seizoen geëindigd op iets van 2850 op DPS (Plat) waar ik altijd een beetje zit. Nu net m'n laatste 7/7 win gehad en geplaatst in Gold-4 8)7. Was te verwachten omdat bijna iedereen lager plaatst. Eerlijk gezegd ben ik al heel blij dat het geen Bronze/Silver is geworden want daar schijnen ook heel veel mensen in te worden geplaatst van rond mijn rating. Dat wordt dus weer wat Comp grinden de komende tijd.
Ik snap nog steeds niet goed hoe het werkt. Gisterenavond weer 7 games in totaal gewonnen, en ik ging van bronze 1 naar bronze 2.

Dus ben ik achteruit gegaan.

Het lijkt erop alsof je demotions niet zichtbaar zijn.

[ Voor 3% gewijzigd door ActualFantasy op 11-10-2022 09:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13-06 15:57
Competitive is niets voor mij en zal dat ook nooit worden, zeker niet in dit soort teamgames waarbij je grotendeels afhankelijk bent van anderen.

Daarnaast absoluut geen fan van de pushmaps, geef mij maar weer 2cp maps terug, die waren toch wat leuker dan een robot die een stuk plastic duwt, plus dat veel mensen schijnbaar teveel op kills gefocused zijn ipv mee te helpen om die robot naar voren te krijgen. Als Tank zo vaak al gevraagd om te groupen en de dps/healing zijn nauwelijks te vinden die dat dan ook daadwerkelijk doen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricmaniac

Ricmaniac

GoT is love, GoT is life

Ik vind die push maps juist wel tof. Gisteren een ranked game gehad waar we aan het verliezen waren. De robot was letterlijk bijna bij het einde en toen was de tijd afgelopen en stonden we op de robot in overtime. hebben wij in overtime die robot helemaal terug kunnen pushen tot zo goed als het einde van de enemy team. was de beste turnaround die ik ooit persoonlijk heb meegemaakt haha.

Ja en waar jij @Akaendra je aan irriteert dat je te veel afhankelijk bent van andere is mij ook wel duidelijk hoor.
Te vaak gaan mensen puur voor de kill. Maarja meestal als je wat hogere elo komt zit dat wel beter.

Heb wel het idee dat er veel minder voicecomms gebruikt wordt dan in het begin bij OW1.

Alsof je berichten ook gewoon niet bij spelers binnenkomen omdat ze de voice channel niet eens gejoined zijn. Vind ik opzich redelijk kwalijk in ranked want je kan al flink behulpzaam zijn door te zeggen "watch out sombra behind" ofzo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

ActualFantasy schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 09:25:
[...]

Ik snap nog steeds niet goed hoe het werkt. Gisterenavond weer 7 games in totaal gewonnen, en ik ging van bronze 1 naar bronze 2.

Dus ben ik achteruit gegaan.

Het lijkt erop alsof je demotions niet zichtbaar zijn.
Dan zullen ze wel meer kijken hoe je presteert als individu in de groep. Klinkt goed eigenlijk want dat zou betekenen dat wanneer je ‘pech’ hebt met groepen je toch een omhoog kunt.
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste