Gister een stuk of 9 QP's ge-soloqueued en alles gewonnen.
Ik heb het idee dat Soldier 1 van de sterkste DPS op dit moment is (samen met Genji). Soldier heeft alle tools die nodig zijn om redelijk veilig te kunnen flanken en dat flanken is zoveel effectiever geworden in dit 5v5 format. Misschien dat ik er over een paar maandjes anders over denk maar voor nu speelt hij wel lekker. Ben wel bang dat we de komende tijd dat geschreeuw van Genji, al dan niet met Nano, veel gaan horen
Tevens nog een potje Mercy gespeeld en ook gewonnen maar dat was wel hard werken. Ik vind Kiriko trouwens best balanced. Voor release had ik echt zoiets van oh daar gaan we weer met allerlei (OP) BS, maar die invulnerability valt best mee.
Ashe vind ik (zonder Mercy pocket) nog wat lastig waarde uit te krijgen omdat je niet echt kan flanken en je qua defensives eigenlijk vrij weinig hebt.
Ben overigens wel benieuwd op welke garbage rating ik straks in comp wordt geplaatst. Het comp systeem is omgegooid en er zijn momenteel tal van voorbeelden van Masters/GM spelers die in Plat, Diamond zijn geplaatst dus mindere goden zoals ik zullen ook wel veel lager worden geplaatst. Zijn er hier al mensen die zijn geplaatst? Zo ja, wat was je OW1 rating en waar ben je nu geplaatst?
[
Voor 7% gewijzigd door
temp00 op 06-10-2022 11:52
]
♠ REPLY CODE ALPHA ♠ 5800X, 32GB @ 3600cl16, 980 Pro 2TB, RTX 5070Ti, MPG271QRX OLED @ 360HZ ♠ Overwatch ♠