Ik hoop het, maar geen idee. Hoe meer ik lees hoe minder enthousiast ik raak over de hele game.CrystalViriS schreef op woensdag 28 september 2022 @ 12:31:
Nog een paar dagen dus... Ik zag dat ze twee oktober al de stekker eruit gaan trekken. Ik speel nog bijna dagelijks Overwatch maar heb geen enkele interesse in de "tweede". Iemand enige idee of er een 6v6 quickplay classic of zo in komt op ten duur?
De marketing is gewoon meh, en met terechte kritiek wordt tot nu toe weinig tot niets gedaan.
Mensen die OW2 nu pas gaan spelen (dus zonder OW1) zullen ook gezellig alle oude heroes moeten unlocken dmv een tutorial als ik de laatste blog zo lees.
Zie ook al mensen genoeg (voornamelijk US based) dat ze hun telefoonnummer niet eens kunnen koppelen wat schijnbaar ook een dingetje is voor OW2 om smurfs en wiv wat tegen te gaan. Schijnbaar alleen abo's daar, geen prepaid telefoonnummers. Mensen klagen al dat ze de game dus niet eens kunnen gaan spelen en dat terwijl ze al jarenlang OW1 hebben gespeeld. Zal hier weliswaar wat minder zijn maar toch. Dit zijn allemaal dingen die maanden geleden al bekend gemaakt hadden kunnen worden ipv een week voor release.
Ik ga het wel even proberen, maar hoge verwachtingen heb ik allerminst