Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theone098
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 01-06 19:55
Sjah schreef op dinsdag 27 mei 2025 @ 20:34:
[...]

gewoon even 2 weken geen troep downloaden, niet zo moeilijk.
OMG, ik wens jouw hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digitalus101
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 12:00
Theone098 schreef op dinsdag 27 mei 2025 @ 17:09:
[...]

Let op dat Budget je pas aansluit als je een afspraak hebt met een monteur. Dus niet de datum waarvan jij aangeeft dat je wilt overstappen. Dat is bij mij vreselijk misgegaan, KPN opgezegd per ingangsdatum Budget, monteur kon pas ~10 dagen later 8)7 .
Dit moet dan zonder overstapservice zijn gegaan? Deze service bestaat toch juist om deze situaties te voorkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theone098
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 01-06 19:55
digitalus101 schreef op woensdag 28 mei 2025 @ 11:17:
[...]

Dit moet dan zonder overstapservice zijn gegaan? Deze service bestaat toch juist om deze situaties te voorkomen.
Klopt helemaal, zie originele vraag van jor177.

Dit is ook geen verwijt aan budget, behalve dat de communicatie hierover duidelijker mag. Ik ben gewend om, als tweaker, mijn eigen zaken te regelen zoals router. En aangezien ik overstap op een bepaalde datum verwacht ik dan ook aangesloten te worden (als in lijn overzetten). Maar daar is dus die monteur voor en dat was mij niet duidelijk en is ook niet gecommuniceerd (voor zover ik weet).

[ Voor 40% gewijzigd door Theone098 op 28-05-2025 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digitalus101
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 12:00
Theone098 schreef op woensdag 28 mei 2025 @ 11:23:
[...]

Klopt helemaal, zie originele vraag van jor177.

Dit is ook geen verwijt aan budget, behalve dat de communicatie hierover duidelijker mag. Ik ben gewend om, als tweaker, mijn eigen zaken te regelen zoals router. En aangezien ik overstap op een bepaalde datum verwacht ik dan ook aangesloten te worden (als in lijn overzetten). Maar daar is dus die monteur voor en dat was mij niet duidelijk en is ook niet gecommuniceerd (voor zover ik weet).
Altijd overstapservice kiezen, ik zie geen enkele reden om dit over te slaan. Ook niet vanwege nummerbehoud, indien dit fout gaat kun je dit wel laten herstellen bij KPN, volgens mij wordt je nummer 2 maanden in een soort quarantaine geplaatst. Dus er kan weinig misgaan, bij mij ook niks fout gegaan na meerdere overstappen met nummerbehoud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jor177
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 08:22
Theone098 schreef op dinsdag 27 mei 2025 @ 17:09:
[...]

Let op dat Budget je pas aansluit als je een afspraak hebt met een monteur. Dus niet de datum waarvan jij aangeeft dat je wilt overstappen. Dat is bij mij vreselijk misgegaan, KPN opgezegd per ingangsdatum Budget, monteur kon pas ~10 dagen later 8)7 .
Ik heb maar Digitenne genomen en Klik-en-klaar en zodoende kon ik KPN opzeggen zonder problemen. Ik ben nu in afwachting van de aanleg glasvezel
Pagina: 1 ... 22 23 Laatste