Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theone098
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 12:00
Sjah schreef op dinsdag 27 mei 2025 @ 20:34:
[...]

gewoon even 2 weken geen troep downloaden, niet zo moeilijk.
OMG, ik wens jouw hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digitalus101
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 02:04
Theone098 schreef op dinsdag 27 mei 2025 @ 17:09:
[...]

Let op dat Budget je pas aansluit als je een afspraak hebt met een monteur. Dus niet de datum waarvan jij aangeeft dat je wilt overstappen. Dat is bij mij vreselijk misgegaan, KPN opgezegd per ingangsdatum Budget, monteur kon pas ~10 dagen later 8)7 .
Dit moet dan zonder overstapservice zijn gegaan? Deze service bestaat toch juist om deze situaties te voorkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theone098
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 12:00
digitalus101 schreef op woensdag 28 mei 2025 @ 11:17:
[...]

Dit moet dan zonder overstapservice zijn gegaan? Deze service bestaat toch juist om deze situaties te voorkomen.
Klopt helemaal, zie originele vraag van jor177.

Dit is ook geen verwijt aan budget, behalve dat de communicatie hierover duidelijker mag. Ik ben gewend om, als tweaker, mijn eigen zaken te regelen zoals router. En aangezien ik overstap op een bepaalde datum verwacht ik dan ook aangesloten te worden (als in lijn overzetten). Maar daar is dus die monteur voor en dat was mij niet duidelijk en is ook niet gecommuniceerd (voor zover ik weet).

[ Voor 40% gewijzigd door Theone098 op 28-05-2025 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digitalus101
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 02:04
Theone098 schreef op woensdag 28 mei 2025 @ 11:23:
[...]

Klopt helemaal, zie originele vraag van jor177.

Dit is ook geen verwijt aan budget, behalve dat de communicatie hierover duidelijker mag. Ik ben gewend om, als tweaker, mijn eigen zaken te regelen zoals router. En aangezien ik overstap op een bepaalde datum verwacht ik dan ook aangesloten te worden (als in lijn overzetten). Maar daar is dus die monteur voor en dat was mij niet duidelijk en is ook niet gecommuniceerd (voor zover ik weet).
Altijd overstapservice kiezen, ik zie geen enkele reden om dit over te slaan. Ook niet vanwege nummerbehoud, indien dit fout gaat kun je dit wel laten herstellen bij KPN, volgens mij wordt je nummer 2 maanden in een soort quarantaine geplaatst. Dus er kan weinig misgaan, bij mij ook niks fout gegaan na meerdere overstappen met nummerbehoud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jor177
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 05-09 11:38
Theone098 schreef op dinsdag 27 mei 2025 @ 17:09:
[...]

Let op dat Budget je pas aansluit als je een afspraak hebt met een monteur. Dus niet de datum waarvan jij aangeeft dat je wilt overstappen. Dat is bij mij vreselijk misgegaan, KPN opgezegd per ingangsdatum Budget, monteur kon pas ~10 dagen later 8)7 .
Ik heb maar Digitenne genomen en Klik-en-klaar en zodoende kon ik KPN opzeggen zonder problemen. Ik ben nu in afwachting van de aanleg glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannencouque
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 12-09 21:02
Vraagje: zijn er meer mensen hier met problemen met Budget Internet sinds een paar dagen?

Mijn telefoon wil de helft van de tijd niet verbinden, sommige tablets doen het wel, sommige niet. De Chromecast doet het ook niet meer sinds een aantal dagen. Heel irritant. Ik heb zelf niets veranderd en heb eigenlijk geen zin om de hele boel te resetten omdat ik niet meer weet wat ik jaren terug allemaal aangepast heb, maar als het niet anders kan heb ik weinig keuze denk ik...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• qwerty_running
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online
Klinkt als een modem (v10/v10a) die over is naar de KPN software.
Zo ja, dan de wifi instellingen (en de rest) nalopen.
Als het daarna nog niet goed blijft gaan het modem een reset geven.

[ Voor 22% gewijzigd door qwerty_running op 09-06-2025 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15:58
Als dat zo is, lijkt me een mail dat je een reset krijgt wel het minste. Maar oke 't is Budget Thuis..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qwerty_running
  • Niet online
Je krijgt geen reset. Je krijgt andere software op het modem (v10/v10a).
Hierbij is het de bedoeling dat de huidige instelling behouden blijven.
Echter gaat dit niet altijd goed. Maar al veel beter dan bij oudere versies van de KPN software.
KPN klanten krijgen wel bericht voordat ze voor het eerst over gaan op de nieuwe software.
Bij Budget ben je in eerste instantie je eigen helpdesk en daar is dan ook de prijs naar (in ieder geval via DSL/koper).

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Rocketman
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-09 12:59
Ik switch per jaar van Budget vdsl naar Youfone vdsl en daarna weer van Youfone naar Budget enz, waardoor ik er voor zorg dat ik altijd een nieuwe klant ben. Hierbij laat ik mijn Fritzbox 7590 lekker aan de muur hangen, waardoor de diverse kale modempjes in de doos mogen blijven. De instellingen in de Fritzbox zijn identiek, want het is en blijft een KPN lijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jerrythafast
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 13:13
Goed om te weten dat dat zo werkt, @Rocketman! Ik ben van plan om hetzelfde te doen. Ik kan vanaf nu elk jaar op 10 april overstappen. Zat me af te vragen of ik elk jaar het providermodem kortstondig zou moeten aansluiten om de overstap te "bevestigen", maar als ik jouw bericht zo lees hoef ik helemaal niets te doen :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rocketman
Jerrythafast schreef op dinsdag 10 juni 2025 @ 21:46:
Goed om te weten dat dat zo werkt, @Rocketman! Ik ben van plan om hetzelfde te doen. Ik kan vanaf nu elk jaar op 10 april overstappen. Zat me af te vragen of ik elk jaar het providermodem kortstondig zou moeten aansluiten om de overstap te "bevestigen", maar als ik jouw bericht zo lees hoef ik helemaal niets te doen :D
Dat klopt, laat die Fritzbox lekker hangen en je hoeft hem niet eens te herstarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronzz
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 09-09 13:45
Hoe is de tv box van Budget? Vergelijkbaar met de KPN+ tv box?

Ik wil overstappen van Ziggo naar Budget of KPN, maar op dit moment nog geen interessante aanbiedingen. Ben nog nooit eerder bij Budget geweest behalve voor energie.

Ik kijk nog redelijk vaak lineaire tv, vandaar dat ik een goed werkende tv box wel belangrijk vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qwerty_running
  • Niet online
De "Arris VIP5202" die Budget in bruikleen geeft is prima voor lineaire tv.
Het is wel belangrijk om de ontvanger direct op de modem/router aan te sluiten of te gebruiken met een Netgear GS105Ev2 i.v.m. "IGMP snooping".
Als je echter ook apps wilt gebruiken dan loop je tegen diverse beperkingen aan.
De huidige ontvanger die KPN in bruikleen geeft bij nieuwe klanten gebruikt Android TV en heeft hierdoor veel meer apps.
Echter zijn er ook diverse klachten over diverse problemen (meer dan over de Arris VIP5202).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopoh
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 21-08 00:02
Ronzz schreef op zaterdag 14 juni 2025 @ 14:32:
Hoe is de tv box van Budget? Vergelijkbaar met de KPN+ tv box?

Ik wil overstappen van Ziggo naar Budget of KPN, maar op dit moment nog geen interessante aanbiedingen. Ben nog nooit eerder bij Budget geweest behalve voor energie.

Ik kijk nog redelijk vaak lineaire tv, vandaar dat ik een goed werkende tv box wel belangrijk vind.
Budget gebruikt ITV platform van kpn je krijgt de vip5202. hou er rekening mee aantal apps zitten daar niet op zoals disney+. ViP5202 moet ten alle tijden bekabeld aangesloten worden

KPN zelf levert tegenwoordig Atv(tv+) platform aan eigen klanten

daar zit best wel wat verschil tussen die 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rocketman
jopoh schreef op zaterdag 14 juni 2025 @ 16:09:
[...]

Budget gebruikt ITV platform van kpn je krijgt de vip5202. hou er rekening mee aantal apps zitten daar niet op zoals disney+. ViP5202 moet ten alle tijden bekabeld aangesloten worden

KPN zelf levert tegenwoordig Atv(tv+) platform aan eigen klanten

daar zit best wel wat verschil tussen die 2
Dit lijkt me allemaal een reden om gewoon een Fritzbox te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krakendmodem
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12-09 16:44
Rocketman schreef op zondag 15 juni 2025 @ 09:25:
[...]

Dit lijkt me allemaal een reden om gewoon een Fritzbox te gebruiken.
Wat heeft een Fritzbox te maken met een TV ontvanger?

De Arris VIP5202 TV doosjes zijn verder prima en staan los van het modem. De nieuwe Android TV doosjes die KPN nu uitlevert is inderdaad een ander platform, met als voordeel dat je het eventueel via wifi kan aansluiten. (Of je dat wil is een tweede)

Voor normaal zappen is die 5202 die budget gebruikt dikke prima. We hebben hier die oude kastjes ook nog staan, ik wil die nieuwe KPN Android boxjes niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mac-Mar
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 12-09 21:49
Ik overweeg weer terug over te stappen naar Budget. Is het mogelijk de KPN tv app te gebruiken bij Budget? Ik kom er niet helemaal uit bij Budget, maar het lijkt van niet... kan iemand dat bevestigen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cooler_King
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 27-08 18:30
Vandaag zou mijn alles-in-1 glasvezel abonnement ingaan. Ik ben overgestapt van KPN.

In eerste instantie had ik het Draytek modem gewoon aangesloten. Maar toen kwam ik tot de conclusie dat er geen glasvezel verbinding meer was. Ik had nog een oud wit NT glasvezel kastje.
Het 'Glas' lampje brandde dus niet meer.

Budget had mij ook een ander (zwart, Genexis, XGS-PON) glasvezel kastje opgestuurd. Dus heb ik die maar erin gezet, maar deze maakt ook geen verbinding: Het Connection lampje brandt niet. En er brandt wel een rood lichtje bij Alarm.

Voorlopige conclusie: Budget heeft mijn glasvezel nog niet geactiveerd?

Ik had de mails over een installatie afspraak genegeerd. Ik ga geen monteur betalen als ik dit prima zelf kan.

Aangezien de klantenservice maar tot 17:00 bereikbaar is, zit ik nu dus mooi zonder internet en TV.

Weet iemand of mijn vermoeden kan kloppen dat mijn glasvezel nog niet geactiveerd is, en waarom dat zo is, en of de klantenservice dat kan doen zonder een monteur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online
Grote kans dat die monteur niet alleen bij jou de boel moest regelen, maar ook in de wijkkast een glas-patchkabel moest ompluggen... Je ging van AON naar XGS-PON zo te horen, dan moet er afaik een fysieke actie worden gedaan in de wijkkast (aansluiten op andere glasswitch).

@Barre73 Weet dit wel denk ik.

[ Voor 43% gewijzigd door ThinkPad op 26-06-2025 22:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cooler_King
ThinkPad schreef op donderdag 26 juni 2025 @ 22:14:
Grote kans dat die monteur niet alleen bij jou de boel moest regelen, maar ook in de wijkkast een glas-patchkabel moest ompluggen... Je ging van AON naar XGS-PON zo te horen, dan moet er afaik een fysieke actie worden gedaan in de wijkkast (aansluiten op andere glasswitch).

@Barre73 Weet dit wel denk ik.
Bij MijnBudget staat: Service account status: NotActivated

De klantenservice medewerker beweert echter toch dat "de lijn open staat".

Ik zou gebeld worden voor een afspraak met een monteur.. Ben benieuwd hoe lang ik dan nog zonder internet en TV zit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raynman
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 15:08
Cooler_King schreef op donderdag 26 juni 2025 @ 21:47:
Ik had de mails over een installatie afspraak genegeerd. Ik ga geen monteur betalen als ik dit prima zelf kan.
De verplichte (glas)monteur was bij jou niet gratis? Ik verwacht ook niet dat-ie hier volgende maand iets te doen heeft (Youfone wilde vorig jaar wel opeens een foto van spul in de meterkast van de monteur bij gereedmelding en misschien een krabbel van de klant?) maar durf toch niet af te wijken van het gammele systeem/protocol, zeker bij de budgetproviders. Als je dan voor de zekerheid de klantenservice vraagt of het nodig is, krijg je vaak ook geen zinnig antwoord.

Youfone lijkt nu wel net als KPN over naar doe-het-zelfinstallatie en Budget biedt telefonische ondersteuning als (enige) alternatief, maar dat laatste was via zo'n vergelijkingssite dan weer geen optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cooler_King
De installatie van glasvezel is blijkbaar wel gratis, maar er kan dus pas een monteur langskomen vanaf 28 juli (!). En verder is bij mij thuis alles goed aangesloten en ligt het probleem dus bij Budget. Ik ga kijken of ik het contract kan ontbinden, want ik ga geen maand zonder internet en TV zitten. En de klantenservice heb je blijkbaar ook niks aan. Of heeft iemand nog andere suggesties? :X

Edit: Mijn ouders hebben ook Budget glasvezel met een Draytek, en hadden nog een ander glasvezel kastje. Een grijze Genexis hybrid Element-P1090.

Als ik bij mijn ouders het oude witte NT kastje van mij aansluit, dan werkt dit gewoon. Het zwarte XGS-PON kastje werkt niet en geeft ook een rood lichtje bij Alarm.

Is dan de conclusie dat Budget mij een verkeerd glasvezel kastje heeft opgestuurd?

[ Voor 33% gewijzigd door Cooler_King op 27-06-2025 14:36 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Barre73
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12-09 10:48
Cooler_King schreef op vrijdag 27 juni 2025 @ 12:09:
De installatie van glasvezel is blijkbaar wel gratis, maar er kan dus pas een monteur langskomen vanaf 28 juli (!). En verder is bij mij thuis alles goed aangesloten en ligt het probleem dus bij Budget. Ik ga kijken of ik het contract kan ontbinden, want ik ga geen maand zonder internet en TV zitten. En de klantenservice heb je blijkbaar ook niks aan. Of heeft iemand nog andere suggesties? :X

Edit: Mijn ouders hebben ook Budget glasvezel met een Draytek, en hadden nog een ander glasvezel kastje. Een grijze Genexis hybrid Element-P1090.

Als ik bij mijn ouders het oude witte NT kastje van mij aansluit, dan werkt dit gewoon. Het zwarte XGS-PON kastje werkt niet en geeft ook een rood lichtje bij Alarm.

Is dan de conclusie dat Budget mij een verkeerd glasvezel kastje heeft opgestuurd?
@Cooler_King
Stuur je adres maar even in een DM, dan kijk ik even mee

Geen ongevraagde verzoeken via DM svp.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Barre73
  • Laatst online: 12-09 10:48
Cooler_King schreef op vrijdag 27 juni 2025 @ 12:09:

@Economics Kan jij meekijken? Ik DM je het adres even. Is op XGS-PON omgepatcht (WBA-Budget klant) maar wellicht niet goed geactiveerd?

Geen ongevraagde verzoeken via DM svp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jor177
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 05-09 11:38
Ik heb de fout gemaakt door van Budget te willen overstappen naar Ziggo. Wie wordt er vandaag de dag nog klant van Ziggo op het coax-netwerk...!? Dat Ziggo ook over glas gaat leveren lijkt mij een logische en noodzakelijk stap maar ik zit in mijn appartement vast aan coax.

Nu schijnt de aansluiting niet correct te zijn. Het moet "male" zijn maar mijn aansluiting is "female", en "female" past niet op "female"...

Nu moet ik een week wachten op een monteur. Ik had niet gebruik gemaakt van de overstapservice en mijn Budget abonnement eindigt 10 juli terwijl de monteur 11 juli komt.

Zou uitstel van de beëindiging geregeld kunnen worden? Het is jammer dat ik tot maandag moet wachten voordat ik Budget kan bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qwerty_running
  • Niet online
Ziggo is tot op heden niet van plan om landelijk via glasvezel diensten te gaan leveren.
Ziggo kan bij nieuwbouw kiezen om via glasvezel te leveren.
Ziggo gaat in 2026 diensten leveren via glasvezel via het glasvezel netwerk van Delta als er geen Ziggo coax aanwezig is.

Een aansluitpunt (aop) met alleen female i.p.v. male klinkt als een verouderd aansluitpunt
die door een Ziggo monteur vervangen kan worden.
Er bestaan verloopstukjes om van female een male aansluiting te maken (2x male).
Dit kan werken als tijdelijke oplossing.
Echter is de kans groot dat de verbinding niet optimaal is door het verouderde aansluitpunt.
Topic over vergelijkbaar probleem

Het uitstellen van de beëindiging lijkt mij lastig. Bij overgaan van het ene netwerk naar
een ander netwerk kan je beter een maand overlap hebben om dit soort problemen te voorkomen.
Dat je Budget in het weekend niet kan bellen is een gevolg van het gebruik van een goedkopere provider.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0re0
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 10:28
Zijn jullie tevreden met de stabiliteit van de internetverbinding?
Ik zit nu bij Youfone, maar overweeg over te stappen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qwerty_running
  • Niet online
Internet is bij mij stabiel. Er waren wel opstartproblemen (opgelost na bezoek van 2 monteurs).
De Draytek Vigor 2765AC die Budget in bruikleen levert heeft aangepaste firmware en heeft daardoor zijn beperkingen.
De tv ontvanger heeft een beperkt aantal apps, voor TV kijken is deze prima.
Geen IPv6 via de Draytek Vigor 2765AC door de aangepaste firmware, wel via een eigen modem/router.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doogster
  • Niet online
@0re0, ik heb net 1 jaar Budget Thuis gehad (na 20 jaar XS4ALL) en dat is goed bevallen: geen storingen gehad en prima ondersteuning. Mijn verlengaanbod was echter niet geweldig en ik stap dus binnenkort over naar Youfone. Dat scheelt me zo'n €300 voor een contract van 1 jaar. Ik maak gebruik van een glasvezel-verbinding (zowel Budget als Youfone maakt gebruik van het KPN-netwerk).

Wat bevalt jou niet aan Youfone?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15:58
doogster schreef op maandag 7 juli 2025 @ 19:14:
@0re0, ik heb net 1 jaar Budget Thuis gehad (na 20 jaar XS4ALL) en dat is goed bevallen: geen storingen gehad en prima ondersteuning. Mijn verlengaanbod was echter niet geweldig en ik stap dus binnenkort over naar Youfone. Dat scheelt me zo'n €300 voor een contract van 1 jaar. Ik maak gebruik van een glasvezel-verbinding (zowel Budget als Youfone maakt gebruik van het KPN-netwerk).

Wat bevalt jou niet aan Youfone?
300!!!

Kan je opsommen waar je dat voordeel haalt, oftewel, wat neem je allemaal wel niet af?

hhmm, ik zie het al, misschien ga ik maar overstappen ook.

[ Voor 12% gewijzigd door Sjah op 07-07-2025 19:53 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harbo
  • Registratie: Oktober 2020
  • Niet online
Sidns gisteren zit ik bij deze provider (kwam van KPN glasvezel). Modem is Draytek Vigor 2765AC, internet doet het wel maar mijn VOIP telefoon is nog niet overgezet. In modem zie ik Reg no status bij beide poorten.

Dit heb ik bij hun gisteren aangegeven maar telefoon doet het nog niet. Is dit bij iemand bekend? Ergens las ik dat dit tot 4x dagen kan duren.

• Ditissander
  • Registratie: Augustus 2025
  • Laatst online: 11-09 22:12
Hi, ik heb nu KPN internet en TV (glasvezel) en overweg over te stappen aan Budget (betere prijs).

Ik heb een aantal vragen waar ik zo het antwoord niet op kan vinden.

Algemeen
- Is de kwaliteit vergelijkbaar met KPN (of is het echt het KPN product met een ander label)?

Internet
- Kan je je eigen router gebruiken? Ik heb nu een UDM Pro (UniFi) direct aangesloten op mijn glasvezel-output (zonder KPN modem) en dat wil ik straks ook.
- Houd je je huidige IP adres? If not, heb je een vast IP adres?
- Zijn er eventuele beperkingen t.o.v. KPN?

TV
- Voor TV is het nodig om IGMP snooping aan te zetten op het netwerk. Met een UDM Pro doe ik dat hiermee: https://github.com/fabianishere/udm-iptv Heeft iemand ervaring met Budget in combinatie met deze oplossing? Er staat in de config geen optie voor Budget, maar misschien is het gewoon de KPN-config.

Dank alvast voor jullie feedback!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mad-dog
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14:43
Ditissander schreef op donderdag 21 augustus 2025 @ 10:20:
Hi, ik heb nu KPN internet en TV (glasvezel) en overweg over te stappen aan Budget (betere prijs).

Ik heb een aantal vragen waar ik zo het antwoord niet op kan vinden.

Algemeen
- Is de kwaliteit vergelijkbaar met KPN (of is het echt het KPN product met een ander label)?

Internet
- Kan je je eigen router gebruiken? Ik heb nu een UDM Pro (UniFi) direct aangesloten op mijn glasvezel-output (zonder KPN modem) en dat wil ik straks ook.
- Houd je je huidige IP adres? If not, heb je een vast IP adres?
- Zijn er eventuele beperkingen t.o.v. KPN?

TV
- Voor TV is het nodig om IGMP snooping aan te zetten op het netwerk. Met een UDM Pro doe ik dat hiermee: https://github.com/fabianishere/udm-iptv Heeft iemand ervaring met Budget in combinatie met deze oplossing? Er staat in de config geen optie voor Budget, maar misschien is het gewoon de KPN-config.

Dank alvast voor jullie feedback!
Budget gebruikt dezelfde config als KPN, dus alles is wat dat betreft hetzelfde. Je kunt dus het script van Fabian gewoon gebruiken.
Kwaliteit is verder hetzelfde, aangezien ze gewoon whitelabel inkopen, alleen kan het op het gebied van service wel hier en daar afwijken. IP adres zal na oplevering wijzigen en daarna semi-vast zijn(net als bij KPN)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• qwerty_running
  • Niet online
Budget gebruikt geen ontvanger met Android TV.
De tv ontvanger heeft veel minder apps en er zijn ook minder zenders in het basis pakket (bijvoorbeeld geen Filmbox, geen Viaplay TV) dan bij KPN.

• mad-dog
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14:43
qwerty_running schreef op donderdag 21 augustus 2025 @ 11:19:
Budget gebruikt geen ontvanger met Android TV.
De tv ontvanger heeft veel minder apps en er zijn ook minder zenders in het basis pakket (bijvoorbeeld geen Filmbox, geen Viaplay TV) dan bij KPN.
Budget gebruikt de VIP5202, een model die KPN ook nog levert als vervanging van defecte ontvangers. Alleen nieuwe klanten ontvangen de TV+(en klanten die op nieuwe propositie overstappen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harbo
  • Registratie: Oktober 2020
  • Niet online
Ze hebben mijn telefoon nog niet na 1x week niet overgezet. X aantal keer met hun gebeld, modem gerest maar SIP reg staat nog steeds op No. Is dit zo echt moeilijk om te zetten? Met internet (glasvezel) heb ik geen probleem. Ik kom van KPN en blijf op KPN netwerk.

Edit : Telefoon is nu na 8x dagen uiteindelijk overgezet.

[ Voor 10% gewijzigd door Harbo op 26-08-2025 13:23 ]

Pagina: 1 ... 22 23 Laatste