O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
NOS bekend weer kleur inderdaad.carpebios schreef op zondag 15 december 2019 @ 18:45:
Gelukkig krijgen we deze week weer een NOS bericht als Ajax verliest. Man man man
Bedankt dat je zelf het probleem aankaartVerwijderd schreef op zondag 15 december 2019 @ 18:44:
[...]
Haha, makkelijk roepen zegt iemand die het zegt dat het niet aan de coach ligt dat ze vorig jaar zo goed hebben gespeeld, nadat even in een mindere periode zitten.
Het hele begin van het seizoen speel je met dezelfde spelers. Nu ben je je 2 beste en snelste buitenspelers kwijt + nog een handvol andere spelers en dan is het de schuld van de coach? Dat is makkelijk roepen en totaal ongefundeerd!
Ik heb er nog 100% vertrouwen in, aangezien we met een 2e elftal nog steeds bovenaan staan
Ik heb zelf ook nog steeds wel het vertrouwen dat het goed komt, maar hoop wel dat Ten Hag hier heel snel van leert.
Marin lamme blinde
Huntelaar nog een jaar en enige centrum spits tot eind seizoen kan echt niet
Veltman naar de uitgang duwen
Mazroui is geen back en geen middelvelder
Hoe gaat het met Bande trouwens ?
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Ik onderbouw het hier vaker en krijg weinig bijval. Helaas krijg ik gelijk,Verwijderd schreef op zondag 15 december 2019 @ 18:44:
[...]
Haha, makkelijk roepen zegt iemand die het zegt dat het niet aan de coach ligt dat ze vorig jaar zo goed hebben gespeeld, nadat even in een mindere periode zitten.
Het hele begin van het seizoen speel je met dezelfde spelers. Nu ben je je 2 beste en snelste buitenspelers kwijt + nog een handvol andere spelers en dan is het de schuld van de coach? Dat is makkelijk roepen en totaal ongefundeerd!
Ik heb er nog 100% vertrouwen in, aangezien we met een 2e elftal nog steeds bovenaan staan
- Vorig jaar Dolberg maar blijven opstellen waardoor je eigenlijk met tien man speelde
- Nu Alvarez maar op het middenveld houden
- Een of twee spelers geblesseerd of geschorst en dan een elftal op meer plekken wijzigen
- Veltman maar blijven opstellen
- Siem blijft invallen (enige lichtpuntje vandaag)
- De jeugd geen kans geven en daarom geen goede invallers hebben
XXXVI
Verwijderd
Dat is niet het probleem, maar juist vastigheid en dus weet je wat je als team van elkaar kunt verwachten. Belangrijker dan per se moeten wisselen steeds. Dat heeft vorig seizoen alleen al bewezen.toolkist schreef op zondag 15 december 2019 @ 18:46:
[...]
Bedankt dat je zelf het probleem aankaart
Ik heb zelf ook nog steeds wel het vertrouwen dat het goed komt, maar hoop wel dat Ten Hag hier heel snel van leert.
Tuurlijk en nog gelijk ook, als je pretendeert een topclub te zijn is het standaard een crisis als je 3x op rij verliest, laat staan als je al het werk van de maanden ervoor ermee weggooit.PolarBear schreef op zondag 15 december 2019 @ 18:40:
Hahah een crisis bij Ajax volgens Keneth Perez
Bij AZ is nu een prettige sfeer, plezier. Bij Ajax us dat na de CL uitschakeling weg. Ik kan me voorstellen dat een aantal spelers uitkijkt naar een andere club, wellicht al in de winterstop?
Het was gewoon een belangrijke wedstrijd, waardoor AZ en Ajax nu gelijk staan in puntencarpebios schreef op zondag 15 december 2019 @ 18:45:
Gelukkig krijgen we deze week weer een NOS bericht als Ajax verliest. Man man man
Verwijderd
Haha, wat een simpel wedstrijdje met mensen kan doen. Overdrijf niet zo!jaapstobbe schreef op zondag 15 december 2019 @ 18:49:
3x verliezen achter elkaar...dat is niet best. Ik zie AZ wel kampioen worden.
Bij AZ is nu een prettige sfeer, plezier. Bij Ajax us dat na de CL uitschakeling weg. Ik kan me voorstellen dat een aantal spelers uitkijkt naar een andere club, wellicht al in de winterstop?
Als Boadu en/of Stengs uit vorm raken is het denk ik ook snel gebeurt. Houden ze het wel vol dan niks dan lof.jaapstobbe schreef op zondag 15 december 2019 @ 18:49:
3x verliezen achter elkaar...dat is niet best. Ik zie AZ wel kampioen worden.
Het zal niet de eerste keer zijn dat die pre winterstop het echt goed doen, om vervolgens in januari/februari alles weer te vergooien
Mwah, AZ wint hier zeer geflatteerd en met veel geluk met 1-0 in eigen huis, laat zeer beroerd spel zien en toont aan dat er in dat elftal een groot deel van de tijd niet veel meer zit dan lange bal naar voren en hopen dat er iemand snel genoeg rent....dvdkiwi schreef op zondag 15 december 2019 @ 18:45:
In elk geval hier (even) geen oeverloos gel#l meer dat Ajax zo veel beter is dan de rest en het allemaal maar oneerlijk is
Dat wordt een leuke race met AZ na de winterstop!
Ik ben er niet zo bang voor, op het moment dat Ajax weer compleet is is deze race gewoon gelopen.
PSV tot de winterstop vorig jaar... Voetbal is onvoorspelbaar somsLeon Zwiers schreef op zondag 15 december 2019 @ 18:50:
Van AZ ook nog maar zien of ze na de winterstop nog goed voor de dag komen.
Het zal niet de eerste keer zijn dat die pre winterstop het echt goed doen, om vervolgens in januari/februari alles weer te vergooien
Precies. Maar AZ is een notoire inkakker. Aan het einde van een seizoen doen ze nooit echt mee.Vos schreef op zondag 15 december 2019 @ 18:51:
[...]
PSV tot de winterstop vorig jaar... Voetbal is onvoorspelbaar soms
Ga je mond spoelen.ephymerous schreef op zondag 15 december 2019 @ 18:39:
Oh oh oh alle keuzes van ETH pakken verkeerd uit. Dat had ie kunnen weten. Er is geen moment geweest dit seizoen om op te baseren dat Alvarez en Marin op het middenveld horen.
Vorig jaar ondanks ETH succesvol, niet dankzij.
EtH is voor dit moment een prima trainer. En ja, er valt genoeg te klagen, maar wie is dan het volgende slachtoffer. Fred Rutjes?
Ik doe niet mee aan dat onheil stichten in mijn cluppie.
Er liep hier iemand al ongeveer twee weken geleden een horrorscenario af te schilderen. Dat ben ik niet vergeten, want het was geen totale kul. Uiteindelijk blijkt die persoon dus een goed gevoel gehad te hebben.
Dat is iets anders dan meteen om het hoofd van EtH te schreeuwen. Het is een prima coach en klagen doet toch iedereen wel.
De volgende wedstrijd winnen we gewoon weer. Ik hoop serieus dat PSV dat kan lopen zeggen.
Zou een wonder zijn mochten ze in deze vorm überhaupt playoffs Europees voetbal halen. Maar waar gaat het dan mis in godsnaam?
Ik begrijp niet waar het zo misloopt, verdedigend te weinig kwaliteit? Aan de aanval ligt het niet, al is het te hopen dat Malens blessure niet al te ernstig is.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Precies dit. Het probleem bij Ajax is dat de spoeling te dun is wanneer er twee spelers voor in weg vallen, in dit geval Neres en Promes. Maar wanneer een van die twee terug is verwacht ik dat het gewoon weer gaat lopen. Lang is bijv. best een aardige speler, maar (nog) niet voor de basis.Vos schreef op zondag 15 december 2019 @ 18:49:
Ajax verliest wel 3 op rij, maar kijk ook hoe. Het is nou niet dat ze compleet weg gespeeld worden. De vorm is duidelijk weg bij te veel spelers. Hoe dat komt geen idee. En dan icm de blessures zorgt voor dit. Voor mij geen reden tot paniek.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Gelukkig was het dak er al af, anders gebeurde dat na de wedstrijd wel van vreugde.Krukar schreef op zondag 15 december 2019 @ 18:59:
Die speler, 'her voetbalt wel anders want we hebben nu geen dak'. Hoezo is dat anders dan? de bal komt nu later omlaag als je 'm omhoog trapt?
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Gonadan schreef op zondag 15 december 2019 @ 14:23:
Nou, eindelijk wereldkampioen. M'n dag is alvast goed.
Nu zo meteen maar eens m'n dagpas activeren, hopen dat m'n dag nog beter wordt.
Gvd dagpas gekocht en de vier teams samen laten net genoeg voetbalkwaliteiten zien als normaal gesproken één team.
Heb wel eens meer vuur en spektakel gezien op die zogenaamde 'super sunday'.

Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Straks in de EL zijn Neres, Promes en Blind er gewoon weer bij en staat er een heel ander Ajax, dat is niet te vergelijken.Inflatable schreef op zondag 15 december 2019 @ 19:04:
Dit is niet zozeer AZ die zo goed speelt, maar meer Ajax dat ver is weggezakt.. Dit niveau is in de EL straks ook compleet kansloos, dat hebben we afgelopen donderdag nog kunnen zien..
Blind is maar de vraag, eerst maar afwachten wat het verhaal achter de absentie is.Krukar schreef op zondag 15 december 2019 @ 19:05:
[...]
Straks in de EL zijn Neres, Promes en Blind er gewoon weer bij en staat er ene heel ander Ajax, dat is niet te vergelijken.
Dat is wel een goed punt.Exocet schreef op zondag 15 december 2019 @ 19:06:
[...]
Blind is maar de vraag, eerst maar afwachten wat het verhaal achter de absentie is.
Al vond ik wel dat de verdediging nu op zich prima stond. Neres en Promes voorin maakt wel enorm veel verschil (dan is ineens het scorend vermogen weer terug).
Europees voetbal halen ze wel.. Het is namelijk niet zo dat er zoveel concurrentie voor is (Utrecht en Feyenoord?).. Alleen Ajax en AZ steken er iets bovenuit op dit moment, maar ook dat niveau is niet al te best, zie de resultaten in Europa afgelopen week.. Als PSV de vorm weer vindt kunnen ze zelfs nog voor het kampioenschap gaan..Maarten_E schreef op zondag 15 december 2019 @ 18:56:
Oh oh oh PSV...
Zou een wonder zijn mochten ze in deze vorm überhaupt playoffs Europees voetbal halen. Maar waar gaat het dan mis in godsnaam?
[ Voor 6% gewijzigd door Inflatable op 15-12-2019 19:12 ]
Schuurs deed het erg goed, daar zit nog rek in. Wat mij betreft neemt hij het stokje van Veltman over maargoed ETH kennende zal dat wel niet gaan gebeuren..
Verder met @PolarBear , van crisis is wat mij betreft geen enkele sprake. Wel benieuwd hoe Driessen daar over denkt in de krant morgen.
Hoe kun je nou met 1-0 geflatteerd winnen?
[ Voor 31% gewijzigd door snmght op 15-12-2019 19:16 ]
Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?
Het waren 10 verschikkelijke dagen, uitschakeling Champions League (met 10 punten, thuis en ook eigenlijk wat ongelukkig), Willem 2 die vooral tactisch Ajax heeft afgetroeft en een AZ die (op basis van kansen) een beetje gemazzeld heeft. Dat gecombineerd met 2 goede vleugelspitsen die gebleseerd zijn, 1 bankzitter die er niet is, een Tadic, Ziyech en van de Beek die alle drie de afgelopen drie wedstrijden niet uitblonken. Veel ingewikkelder hoef je de analyse niet te maken. Maar denk dat een weekje of twee rust in de winterstop een hoop hiervan kan fixen.Inflatable schreef op zondag 15 december 2019 @ 19:04:
Dit is niet zozeer AZ die zo goed speelt, maar meer Ajax dat ver is weggezakt.. Dit niveau is in de EL straks ook compleet kansloos, dat hebben we afgelopen donderdag nog kunnen zien..
Als je van de winter Siem de Jong gewoon weer lekker verhuurt (of verkoopt), Ekkelenkamp en/of Gravenberch definitief in het eerste brengt (en wat oefenwedstrijden mee laat spelen) heb je ook op het middenveld wat meer Ajax spel.
Ik vind de uitschakeling in de Champions League ontzettend kut, ik vind het verlies van AZ vervelend (omdat ik AZ collega's heb die dit de overwinning van de eeuw vinden, nog erger dan Feyenoord fans na die 6-2) maar ik voel geen crisis. Een stevig dip, maar goed op te lossen.
Hij stond anders wel eerste rang niks te doen terwijl de kleinste man van het veld inkopte. Veltman was in zo'n situatie met de grond gelijk gemaakt......snmght schreef op zondag 15 december 2019 @ 19:12:
Schuurs deed het erg goed, daar zit nog rek in. Wat mij betreft neemt hij het stokje van Veltman over maargoed ETH kennende zal dat wel niet gaan gebeuren..
Als mijn oom tieten had..Inflatable schreef op zondag 15 december 2019 @ 19:11:
[...]
Als PSV de vorm weer vindt kunnen ze zelfs nog voor het kampioenschap gaan..
Serieus, die kans is toch wel minder dan 1%. Dan moeten zowel AZ als Ajax 10 punten meer laten liggen dan PSV nog gaat pakken. En dan ligt Malen er mogelijkerwijs ook opnieuw lang uit..
Ja, hij maakt ook fouten. Maar hij heeft al enorme stappen gemaakt en ik denk dat er nog enorme stappen bij gaan komen maar Veltman gaat niet meer beter worden. Blijft wishful thinking maar een centrum van Blind en Schuurs redden we de rest van het seizoen echt wel mee. Veltman is dan wel weer een ideale 12e man, kun je zowle centraal als op RB inbrengen.Sempy schreef op zondag 15 december 2019 @ 19:18:
[...]
Hij stond anders wel eerste rang niks te doen terwijl de kleinste man van het veld inkopte. Veltman was in zo'n situatie met de grond gelijk gemaakt......
[ Voor 43% gewijzigd door snmght op 15-12-2019 19:20 ]
Eens. De winterstop kwam gewoon te laat. Leerpunt dat je wat vaker mag rouleren of wisselen. Als de basis het niet redt is de rest blijkbaar niet bij machte in iets wat in de buurt komt te brengen.PolarBear schreef op zondag 15 december 2019 @ 19:13:
Ik vind de uitschakeling in de Champions League ontzettend kut, ik vind het verlies van AZ vervelend (omdat ik AZ collega's heb die dit de overwinning van de eeuw vinden, nog erger dan Feyenoord fans na die 6-2) maar ik voel geen crisis. Een stevig dip, maar goed op te lossen.
Nu even bijtanken, genezen en in januari weer vol gas door. Lukt je dat dan houdt AZ dat echt niet bij.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
De Siem de Jong, ooit aanvoerder bij PSV, die is aardig teruggezakt in een paar jaar.PolarBear schreef op zondag 15 december 2019 @ 19:13:
[...]
Het waren 10 verschikkelijke dagen, uitschakeling Champions League (met 10 punten, thuis en ook eigenlijk wat ongelukkig), Willem 2 die vooral tactisch Ajax heeft afgetroeft en een AZ die (op basis van kansen) een beetje gemazzeld heeft. Dat gecombineerd met 2 goede vleugelspitsen die gebleseerd zijn, 1 bankzitter die er niet is, een Tadic, Ziyech en van de Beek die alle drie de afgelopen drie wedstrijden niet uitblonken. Veel ingewikkelder hoef je de analyse niet te maken. Maar denk dat een weekje of twee rust in de winterstop een hoop hiervan kan fixen.
Als je van de winter Siem de Jong gewoon weer lekker verhuurt (of verkoopt), Ekkelenkamp en/of Gravenberch definitief in het eerste brengt (en wat oefenwedstrijden mee laat spelen) heb je ook op het middenveld wat meer Ajax spel.
Sportief gezien wel, qua impact totaal niet.Holkers schreef op zondag 15 december 2019 @ 19:26:
Ik heb dat dus andersom. CL verliezen kan gewoon en is echt een bonus als je er aan mag beginnen en overwinteren. Eredivisie tegen Willem II verliezen is minder maar met de pot tegen Valencia de dinsdag er na kon nog, maar nu (en vooral de manier waarop) tegen AZ verliezen is ronduit kloten.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Je vergeet even Willem II.Inflatable schreef op zondag 15 december 2019 @ 19:11:
[...]
Europees voetbal halen ze wel.. Het is namelijk niet zo dat er zoveel concurrentie voor is (Utrecht en Feyenoord?).. Alleen Ajax en AZ steken er iets bovenuit op dit moment, maar ook dat niveau is niet al te best, zie de resultaten in Europa afgelopen week.. Als PSV de vorm weer vindt kunnen ze zelfs nog voor het kampioenschap gaan..
Dat team is al een behoorlijke poos steeds beter aan het worden. Dan hebben we het over 40+ wedstrijden. Ja, af en toe een dip, maar geen glurende scouts die gouden bergen beloven als het een poosje goed gaat.
Willem II kan denk ik ook nog wel 15 wedstrijden volwaardig meevoetballen.
En ja, bij een blessure van een belangrijke speler stort het hele team in. Dat hopen we niet, maar weten het allemaal.
Tot na de winterstop. De eredivisie en EL zijn nog lang niet gelopen.
3 - Ajax have lost three consecutive games in all competitions without scoring a goal for the first time since April 1956. Blanks. pic.twitter.com/j7OFlQsnOA
— OptaJohan (@OptaJohan) 15 december 2019
[ Voor 3% gewijzigd door Exocet op 15-12-2019 19:37 ]
Super slaat op de omzet van dagkaarten niet op de kwaliteiet van de wedstrijden.Gonadan schreef op zondag 15 december 2019 @ 19:04:
[...]
Gvd dagpas gekocht en de vier teams samen laten net genoeg voetbalkwaliteiten zien als normaal gesproken één team.
Heb wel eens meer vuur en spektakel gezien op die zogenaamde 'super sunday'.
Zelf denk ik overigens dat Tadic's mindere vorm de grootste aderlating was de laatste EC wedstrijd. En die jonge jongen, kan goed uitpakken kan ook niet goed uitpakken. Wissel was een beetje te laat maar als je hem al hebt staan uit nood dan snap ik dat je niet nog een andere reserve hebt die je wilt proberen..
★ What does that mean? ★
En allemaal maar blijven roepen dat ETH zo’n zegen isExocet schreef op zondag 15 december 2019 @ 19:36:
Dit is wel een opvallende statistiek, wist niet dat het zo bijzonder was dat Ajax 3 keer op rij verliest zonder goals
[Embed]

XXXVI
Dit is echt populistisch geneuzel van de bovenste plank. Ja, 3 keer verliezen is kloten maar om nu Ten Hag direct onder de bus te gooien is niveautje Johan Derksen.ephymerous schreef op zondag 15 december 2019 @ 19:46:
[...]
En allemaal maar blijven roepen dat ETH zo’n zegen is
https://www.ajax.nl/strea...t-ook-telstar-en-ado-.htm
XXXVI
Schuurs benoemde het zelf gelukkig ook.ephymerous schreef op zondag 15 december 2019 @ 19:59:
Ah ETH benoemd even de fout van Schuurs. Pupil Veltman mag wekelijks blunderen en wordt nooit benoemd?
Heb het interview niet gezien, maar het is toch ook niet gek dat hij het benoemd? Was echt ontzettend zwak verdedigd, Perr geeft dit zelf ook aan dat hij 90 minuten scherp moet zijn en dat dit gewoon niet goed was.ephymerous schreef op zondag 15 december 2019 @ 19:59:
Ah ETH benoemd even de fout van Schuurs. Pupil Veltman mag wekelijks blunderen en wordt nooit benoemd?
Prima om dat even aan te stippen, op naar de volgende wedstrijd. Hopelijk blijft Perr spelen, zie wel een nieuwe De Ligt in hem.
Hij heeft maandenlang commentaar gehad dat hij open deuren in trapte, wat verwacht je dan?ephymerous schreef op zondag 15 december 2019 @ 19:59:
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Als het maar geen kruisband is...krissie100 schreef op zondag 15 december 2019 @ 20:01:
Depay waarschijnlijk zwaar geblesseerd geraakt aan zijn knie...

Prima dat dat langer wordt onderzocht.Exocet schreef op zondag 15 december 2019 @ 19:53:
Er is dus wel degelijk meer aan de hand met Blind:
(Sluimerend) hoofdletsel kan volgens mij best gevaarlijk zijn en lang na-ebben.
.Exocet schreef op zondag 15 december 2019 @ 19:53:
Er is dus wel degelijk meer aan de hand met Blind:
[ Voor 23% gewijzigd door mavaros op 15-12-2019 20:16 ]
Als Boadu niets ernstigs heeft. Maar ik zie nog niks bevestigd over Depay?Joostje123 schreef op zondag 15 december 2019 @ 20:21:
[...]
Lyon heeft al. Bevestigd dat het einde seizoen is.
Dus gewoon met boadu en stengs op het ek!
https://m.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=364469Vos schreef op zondag 15 december 2019 @ 20:24:
[...]
Als Boadu niets ernstigs heeft. Maar ik zie nog niks bevestigd over Depay?
Ik denk dat het na de winterstop wel weer gaat lopen. Bepaalde spelers zitten aan hun grenzen en wellicht kan er nog wat versterkingen komen. AZ heeft het nu mooi op orde, maar ook dat is afwachten hoe dat blijft lopen.
De eredivisie komt wel goed, het is erger dat ze niet meer meedoen aan de CL na de winterstop.
PSV daarentegen is een ander verhaal. Verliezen van Feyenoord is pijnlijk, maar met deze cijfers helemaal.
Van Bommel krijgt het moeilijk als volgende week weer verloren wordt.
[ Voor 4% gewijzigd door tweakduke op 15-12-2019 20:30 ]
Grote zorgen om Memphis Depay: de sterspeler van Olympique Lyon en Oranje heeft zondag mogelijk zijn voorste kruisband gescheurd. Dat meldt L'Equipe. Het zou betekenen dat er zo goed als zeker een streep kan door zijn EK-deelname.Vos schreef op zondag 15 december 2019 @ 20:24:
[...]
Als Boadu niets ernstigs heeft. Maar ik zie nog niks bevestigd over Depay?
Depay herstelt wel, de vraag is alleen hoeveel maanden.
Blind... hopen op een niet al te erge constatering die zijn professionele carriere in gevaar brengt. Dan loop ik op de zaken vooruit, ik weet het, maar ik moet er niet aan denken.
Niet op tijd voor EK. Of er moet een wonder gebeuren. En dan nog is er geen ritme.Sleehond schreef op zondag 15 december 2019 @ 20:30:
Bah, nieuws van Blind en Depay is niet lekker zeg.
Blind... hopen op een niet al te erge constatering die zijn professionele carriere in gevaar brengt. Dan loop ik op de zaken vooruit, ik weet het, maar ik moet er niet aan denken.
[ Voor 94% gewijzigd door Vos op 15-12-2019 20:31 ]
Ze zullen gewoon geen risico nemen tot ze weten wat het is.Sleehond schreef op zondag 15 december 2019 @ 20:30:
Laten we hopen op overbelasting ofzo. Die man heeft vorig seizoen wel 70 wedstrijden gespeeld ofzo. De een kan dat wel aan, de ander gaat er fysiek wellicht toch onderdoor.toolkist schreef op zondag 15 december 2019 @ 20:32:
[...]
Ze zullen gewoon geen risico nemen tot ze weten wat het is.
Wel bezorgd om Blind. Vermoedelijk doelde ETH hier dus op toen hij het over de speelkalender had. Blind heeft ongelofelijk veel minuten in de benen volgens mij.
Je kunt zonder kruisband prima sporten kan ik je uit ervaring vertellen. Zeker als je zo getraind bent als een prof. Je houdt het echter niet vol en het gaat onherroepelijk klachten geven.P.O. Box schreef op zondag 15 december 2019 @ 20:47:
Ik kan me toch niet voorstellen dat Depay echt iets heeft afgescheurd. Hij heeft nota bene nog tot de rust doorgespeeld. Dat het zo ernstig is dat het einde seizoen is bevreemd me ook wel een beetje. Laten we hopen dat hij een paar wedstrijden voor het EK fit is.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Dat verschilt enorm per persoon. Kan van helse pijn tot een lichte pijn zijn. En soms is de knie zeer instabiel en soms ook niet.P.O. Box schreef op zondag 15 december 2019 @ 20:47:
Ik kan me toch niet voorstellen dat Depay echt iets heeft afgescheurd. Hij heeft nota bene nog tot de rust doorgespeeld. Dat het zo ernstig is dat het einde seizoen is bevreemd me ook wel een beetje. Laten we hopen dat hij een paar wedstrijden voor het EK fit is.
Dit horen we elke week al.tweakduke schreef op zondag 15 december 2019 @ 20:29:
PSV daarentegen is een ander verhaal. Verliezen van Feyenoord is pijnlijk, maar met deze cijfers helemaal.
Van Bommel krijgt het moeilijk als volgende week weer verloren wordt.
Dat zou wel balen zijn, heb je gelijk en flinke aanvallende puzzel voor het EK.ElPaco schreef op zondag 15 december 2019 @ 21:14:
Er kan potentieel ook een streep door het seizoen van Malen.
Want het ging nog allemaal niet slecht genoeg. Lammers 1e wedstrijd van het seizoen, Bergwijn en Malen eerder al. Ihatarren en zijn pa, nu dit.
PSV speelt echt niet goed, maar dit soort dingen helpen ook echt niet.
Ik vind het anders echt wel een aderlating. Op een paar slechte wedstrijden na heeft hij een groot aandeel gehad in het spel van oranje en de bijbehorende doelpunten.snmght schreef op zondag 15 december 2019 @ 20:40:
Zuur voor Depay maar ik vind hem nou niet onvervangbaar op het EK. Van Dijk, Wijnaldum of De Jong, dat zou ik zwaarder vinden. Het is de vraag wie tegen die tijd de vorm heeft maar er zijn voorin imho nog voldoende opties; Bergwijn, Weghorst, Boadu, Promes, Stengs..
Wel bezorgd om Blind. Vermoedelijk doelde ETH hier dus op toen hij het over de speelkalender had. Blind heeft ongelofelijk veel minuten in de benen volgens mij.
Boadu en Stengs zijn aankomende toppers maar vandaag zag je tegen Ajax dat ze het zwaar hadden terwijl er bij Ajax nou niet bepaald wereldklasse verdedigers rondlopen.
Begrijp me goed, ik zou ze er aankomende EK graag bij hebben maar dan om bijvoorbeeld een ander spel systeem te kunnen spelen om iets te forceren. Van 4-3-3 naar 4-4-2 bijvoorbeeld.
Depay is de afgelopen jaren wel de aanvaller waar het om draait. De vervangers die jij noemt laten het in Oranje zelden zien.snmght schreef op zondag 15 december 2019 @ 20:40:
Zuur voor Depay maar ik vind hem nou niet onvervangbaar op het EK. Van Dijk, Wijnaldum of De Jong, dat zou ik zwaarder vinden. Het is de vraag wie tegen die tijd de vorm heeft maar er zijn voorin imho nog voldoende opties; Bergwijn, Weghorst, Boadu, Promes, Stengs..
Natuurlijk vervang je bijv. de beste verdediger van de wereld niet zomaar, maar De Vrij is ook wereldtop.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Voel eens aan je voorhoofd? Van Dijk, Wijnaldum en de Jong laten het zelden in oranje zien?ph4ge schreef op zondag 15 december 2019 @ 21:28:
[...]
Depay is de afgelopen jaren wel de speler waar het om draait. De namen die jij noemt laten het in Oranje zelden zien.
Natuurlijk vervang je bijv. de beste verdediger van de wereld niet zomaar, maar De Vrij is ook wereldtop.

Ik heb m'n post al aangepast ter verduidelijking. Ik bedoel potentiële vervangers van Depay laten het in Oranje nog niet zien.DoeEensGek schreef op zondag 15 december 2019 @ 21:31:
[...]
Voel eens aan je voorhoofd? Van Dijk, Wijnaldum en de Jong laten het zelden in oranje zien?
[ Voor 12% gewijzigd door ph4ge op 15-12-2019 21:32 ]
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Hij mist het EK.Sleehond schreef op zondag 15 december 2019 @ 20:30:
Mogelijk, herstel zou 6 maanden zijn en EK begint 14 juni maar je weet nooit hoe iemands herstel gaat. Zijn wel spelers geweest die sneller terug waren dan de gemiddelde hersteltijd, je weet nooit hoe een lichaam reageert.
Al hoopt niet iedereen hetzelfde denk ik.
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Kruisbanden binnen 6 maanden? No wayPompi schreef op zondag 15 december 2019 @ 22:19:
[...]
Mogelijk, herstel zou 6 maanden zijn en EK begint 14 juni maar je weet nooit hoe iemands herstel gaat. Zijn wel spelers geweest die sneller terug waren dan de gemiddelde hersteltijd, je weet nooit hoe een lichaam reageert.
Float like a butterfly, sting like a bee.
Veltman doet zijn werk. Dat moet Schuurs nog leren.ephymerous schreef op zondag 15 december 2019 @ 19:59:
En ja, Veltman is waardeloos, maar voorlopig mag Schuurs zijn kicksen nog niet poetsen.
Je gooit geen ouwe toei weg, voordat je iets anders hebt dat beter is.
Da's een oud spreekwoord.

Sjah schreef op zondag 15 december 2019 @ 23:17:
Scenario v Basten 88..
Nah, Depay mag nog niet eens de schoenen poetsen van VBasten.
Ja inderdaad camera's waren er al, en ze werden soms gebruikt om NA de wedstrijd een speler voor iets te bestraffen.Montaner schreef op zondag 15 december 2019 @ 18:34:
[...]
De VAR kijkt gewoon tussentijds hoor, en besluit ook. En als het zeker een pingel is dan laten ze dat tussendoor ook gewoon weten.. minuten door laten spelen en wellicht een goal laten vallen en dat alles dan terug draaien? Nee..
[...]
En wat bedoel je met het middel? Video camera's? Die hadden we al. In alle competities is het drama, dus het middel is slecht.
Nu kunnen ze gebruikt worden om tijdens de wedstrijd in te grijpen.
Maar ze worden niet goed gebruikt.
Mijn gut feeling zegt dat Memphis binnen de 6 maanden weer op ‘n veld staat. Dude is knetter hard afgetraind, en vermoed dat zijn herstellend vermogen bovengemiddeld is.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Verwijderd
Ach ja, vorig seizoen kreeg Nico hier ook geen rood voor:DoeEensGek schreef op zondag 15 december 2019 @ 18:26:
[Streamable]https://streamable.com/qez6r
Dat hier nog over nagedacht moet worden...
YouTube: Natrappen Tagliafico tegen AZ (17-3-2019)
Inderdaad , dat was ook rood. Altijd bijzonder de redenering : "maar hij deed het ook....".Verwijderd schreef op maandag 16 december 2019 @ 07:15:
[...]
Ach ja, vorig seizoen kreeg Nico hier ook geen rood voor:
YouTube: Natrappen Tagliafico tegen AZ (17-3-2019)
Probeer ik m'n kinderen ook af te leren.
Eerder scenario Arjen Robben. Even de placenta dokter opzoekenSjah schreef op zondag 15 december 2019 @ 23:17:
Scenario v Basten 88..
Nah, Depay mag nog niet eens de schoenen poetsen van VBasten.
Malen heeft 4 interlands achter z'n naam, volgens mij net 2 basisplaatsen. Overdreven om te stellen dat we zonder hem screwed zijn. Depay is een groot gemis, Malen komt pas net kijken en vind ik dan ook geen gemis.D-e-n schreef op zondag 15 december 2019 @ 22:42:
Zonder Depay zijn we gewoon niet meer dan een hele kleine outsider. Als Malen er dan ook niet bij is zijn we gewoon screwed. Weghorst doet het leuk en Boadu is een talent maar die kunnen die schoenen nog echt niet vullen
Uiteraard is Depay veel meer een gemis. Maar het is meer dat de afwezigheid van Malen dan de druppel is.JanW schreef op maandag 16 december 2019 @ 08:23:
[...]
Malen heeft 4 interlands achter z'n naam, volgens mij net 2 basisplaatsen. Overdreven om te stellen dat we zonder hem screwed zijn. Depay is een groot gemis, Malen komt pas net kijken en vind ik dan ook geen gemis.
Zuur ook voor zo'n jongen. Speelt Oranje eindelijk weer een eindtoernooi....
Daarmee doe je Memphis echt te kort. Hij is super beslissend en dragend geweest voor Oranje. In tegenstelling tot RvP, daarvan zijn de goede wedstrijden in Oranje op één hand te tellen.Holkers schreef op maandag 16 december 2019 @ 09:01:
Nou niet doen alsof we er geen piep meer van kunnen omdat Depay er uit ligt. Hij is vrij wisselvallig, soms geniaal maar ook heb je wedstrijden dat je met 10 mensen staat. Beetje als een Robin van Persie; hij staat er in omdat je hoopt dat hij een goede pot speelt maar na 5 minuten kun je al zien dat het niet veel gaat worden.. Beetje schuiven en inpassen en het komt vast goed, er zijn nog 6 maanden om tot een mooie oplossing te komen
Dat!Martinusz schreef op maandag 16 december 2019 @ 09:10:
In totaal heeft hij nu 52 interlands met 19 doelpunten en 19 assists, oftewel betrokken bij 38 doelpunten in 52 wedstrijden.
[ Voor 15% gewijzigd door ephymerous op 16-12-2019 09:12 ]
XXXVI
In welke zeepbel heb jij geleefd?Holkers schreef op maandag 16 december 2019 @ 09:01:
Nou niet doen alsof we er geen piep meer van kunnen omdat Depay er uit ligt. Hij is vrij wisselvallig, soms geniaal maar ook heb je wedstrijden dat je met 10 mensen staat. Beetje als een Robin van Persie; hij staat er in omdat je hoopt dat hij een goede pot speelt maar na 5 minuten kun je al zien dat het niet veel gaat worden.. Beetje schuiven en inpassen en het komt vast goed, er zijn nog 6 maanden om tot een mooie oplossing te komen
Dit was in Oktober:
In totaal heeft hij nu 52 interlands met 19 doelpunten en 19 assists, oftewel betrokken bij 38 doelpunten in 52 wedstrijden.Depay kan in 2019 geweldige statistieken overleggen in dienst van Oranje. Dit jaar produceerde hij zes goals en acht assists in slechts zeven interlands.

Ben benieuwd wie ze nu uit de kast gaan trekken, Huub Stevens?
Dickie is al bezet
Dit topic is gesloten.
Outerspace in "Sport Feedback"
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal [Voetbal] Politiek en andere randzaken