Sjoh....
Haha wtf man 
Verklooi die bal toch niet zo simpel!

Verklooi die bal toch niet zo simpel!
[ Voor 54% gewijzigd door Vos op 01-12-2019 12:36 ]
Ajax speelt tegen zichzelf. Die Mazraoui en Veltman eraf.
XXXVI
Schuurs had ik laten staan
. Veltman en Mazraoui wtffff
Alsof Ten Hag nu al gaat ingrijpen.ephymerous schreef op zondag 1 december 2019 @ 12:36:
Ajax speelt tegen zichzelf. Die Mazraoui en Veltman eraf.
Gaat niet gebeuren.
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Ingrijpen ten Hag...
Rag die bal gewoon weg ipv het weer mooi te willen doen.
1e goal ook al, net zo lang achteruit lopen tot ie vrij kan schieten...
Rag die bal gewoon weg ipv het weer mooi te willen doen.
1e goal ook al, net zo lang achteruit lopen tot ie vrij kan schieten...
Kijk die Mazraoui toch lopen te kutten als een idioot! Wissel die vent!
Die Mazraoui maakt fout op fout. Zet Dest daar neer verdomme
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Heel constructief bouwen dit, Mazroui man man man.
Net als tegen Lille slappe hap.
Net als tegen Lille slappe hap.
Dest loopt warm. Waarom begin je überhaupt met die kneus.OPSLAGHOND schreef op zondag 1 december 2019 @ 12:37:
[...]
Alsof Ten Hag nu al gaat ingrijpen.
Gaat niet gebeuren.
XXXVI
hij speelt zoals in de ramadan vorig jaar. is het alweer die tijd?Typhone schreef op zondag 1 december 2019 @ 12:37:
Kijk die Mazraoui toch lopen te kutten als een idioot! Wissel die vent!
Nou Mazraoui mag de rest van het seizoen Jong Ajax lastig vallen.
Schuurs had wel beloond mogen worden na de CL wedstrijd met een basisplaats, mits hij fit is.
En Ajacieden, geen zorgen, PSV kennende maken ze in de 98ste minuut 2-2 tegen Emmen doordat de scheidsrechter per ongeluk naar Malen kopt en al struikelend het doel inloopt. No sweat.
En Ajacieden, geen zorgen, PSV kennende maken ze in de 98ste minuut 2-2 tegen Emmen doordat de scheidsrechter per ongeluk naar Malen kopt en al struikelend het doel inloopt. No sweat.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Jeetje, wat is dit? 0-2 achter? Slapen ze nog? Zelfs jong Ajax heeft al van Twente gewonnen dit seizoen...
Die Mazraoui is weer aan het dromen 
Alsjeblieft zeg....!
Alsjeblieft zeg....!
Dest loopt al warm, lijkt zowaar al een exit Mazraoui
Niet voor het eerst dat Ajax loopt te slapen na een Europese wedstrijd, Ten Hag moet toch echt eens ingrijpen.
Welkom bij Ten Hag, Koeman etc.ephymerous schreef op zondag 1 december 2019 @ 12:38:
[...]
Dest loopt warm. Waarom begin je überhaupt met die kneus.
Schijnt lastig te zijn, het meteen goed doen.
Het is nog vroeg, we (Ajax) knallen er nog wel 4 in
Lees: Onana, Veltman en Mazraoui.Terranova schreef op zondag 1 december 2019 @ 12:39:
Niet voor het eerst dat Ajax loopt te slapen na een Europese wedstrijd, Ten Hag moet toch echt eens ingrijpen.
Veltman of Mazraoui, die twee beide opstellen is vragen om moeilijkheden.
Van fouten moet je leren Erik.
Ligt hij de dug-out te tukken?
Ook dat nog... alle tekenen voor een ramp-middag. Gatenkaas achterin, dom balverlies op het middenveld en Promes geblesseerd er af.
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Promes ook al geblesseerd, dit kan wel eens een wedstrijd wordne om snel te vergeten

Leuk potje zo tijdens de lunch.
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Luister Ajacieden, we willen de competitie toch niet te saai maken?
Gelukkig heeft de ploeg dat door, want stel je voor dat Ajax met de winterstop al kan gaan vieren.
Btw, Twente doet het echt goed tegen de top-3 geloof dat PSV ook al met pijn en moeite gelijkspeelde tegen ze, alleen Feyenoord won met 5-1
Gelukkig heeft de ploeg dat door, want stel je voor dat Ajax met de winterstop al kan gaan vieren.
Btw, Twente doet het echt goed tegen de top-3 geloof dat PSV ook al met pijn en moeite gelijkspeelde tegen ze, alleen Feyenoord won met 5-1
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Boem!Qu3st schreef op zondag 1 december 2019 @ 12:24:
[...]
Blind staat er ook weer als een veldheer, zoveel rust straalt hij uit. Laat zich niet zomaar gek maken.
Toen stond Ajax ineens met 2-0 achter.
Ondertussen liep Mazraoui alwéér 20 meter achter z'n man aan, wtf met die gast....
ik vind het wel een logische keuze. zou ze zelf ook opgesteld hebben. fout van veltman was niet zo handig maar nog te begrijpen omdat middenveld niet snel genoeg terugsloot waardoor hij niet vol kon instappen. fout(en) van mazraoui zijn echt gepruts.OPSLAGHOND schreef op zondag 1 december 2019 @ 12:40:
Veltman of Mazraoui, die twee beide opstellen is vragen om moeilijkheden.
Dit is gewoon een gevalletje werkweigering...Krukar schreef op zondag 1 december 2019 @ 12:44:
Ondertussen liep Mazraoui alwéér 20 meter achter z'n man aan, wtf met die gast....
Maar dat was niet de schuld van Blind. Mazraoui en Veltman lopen wat aan te kloten.mavaros schreef op zondag 1 december 2019 @ 12:43:
[...]
Boem!
Toen stond Ajax ineens met 2-0 achter.
Daar heeft Feyenoord ooit een 6-2 overwinning aan opgehangen. Klopt helemaal niks van de verdediging op dit moment.toolkist schreef op zondag 1 december 2019 @ 12:44:
[...]
Dit is gewoon een gevalletje werkweigering...
Iemand zei net dat ze (Twente) er niet snel uit kwamen, nou bewijs dat ze dat toch echt wel doen
[ Voor 4% gewijzigd door Qu3st op 01-12-2019 12:46 ]
Verbaasd het de Ajax fans nog? Ik werd een tijd geleden voor gek verklaard toen ik rondbazuinde dat Mazraoui niet kan voetballen en alleen zo speelde omdat alles om hem heen in topvorm was.Krukar schreef op zondag 1 december 2019 @ 12:44:
Hij toont enkel zijn ware gedaante de laatste tijd.
Hehe... gelukkig vroeg de aansluitingstreffer
Bewijs was er ook al op woensdag tegen Lille, kan best wel een pass over een meter geven, maar zodra ie meer moet doen is het niks meer.Leon Zwiers schreef op zondag 1 december 2019 @ 12:47:
[...]
Verbaasd het de Ajax fans nog? Ik werd een tijd geleden voor gek verklaard toen ik rondbazuinde dat Mazraoui niet kan voetballen en alleen zo speelde omdat alles om hem heen in topvorm was.
Noa, Noa, Noa!!!!
Oh zeker niet, hij is zo'n typisch vriendje van de trainer die op een of andere manier altijd speelt. Was hiervoor bij jong Ajax ook. Linksback,rechtsback, centraal achterin, in de spits. Overal heeft hij gestaan om maar te spelen...Leon Zwiers schreef op zondag 1 december 2019 @ 12:47:
[...]
Verbaasd het de Ajax fans nog? Ik werd een tijd geleden voor gek verklaard toen ik rondbazuinde dat Mazraoui niet kan voetballen en alleen zo speelde omdat alles om hem heen in topvorm was.
Ik heb geen Fox Sports dus kan het niet zien, maar hoe staat ten Hag er bij? Zijn normale ijspegel zelf of zit er nu toch wat meer emotie in?
Zo te horen heeft de Ligt vorig jaar ook veel van de problemen met Mazaroui verbloemd.
Zo te horen heeft de Ligt vorig jaar ook veel van de problemen met Mazaroui verbloemd.
Weeeeer levert Mazraoui zo een bal in haha. Wat een dissonant.
Ziyech heeft dus niet alleen oog voor Promes. 
Mooi voor Lang, altijd leuk een doelpunt bij je basisdebuut!
Mooi voor Lang, altijd leuk een doelpunt bij je basisdebuut!
Maar dan ook echt alles! En z’n man dekken is er vandaag ook niet bij.groggy schreef op zondag 1 december 2019 @ 12:50:
Mazaroui speelt echt heel slecht, hij staat verkeerd, levert ballen in bij de tegenstander
2-1 
Toch opeens een stuk minder uitzichtloos.
Wel frustrerend om te zien dat zowel Tadic, vd Beek als Huntelaar regelmatig met hun arm omhoog staan in de 16 maar er áltijd voor wordt gekozen om er op de grond doorheen te willen voetballen, wat vaak mislukt. Geef die hoge voorzet gewoon eens een keertje.
Wel frustrerend om te zien dat zowel Tadic, vd Beek als Huntelaar regelmatig met hun arm omhoog staan in de 16 maar er áltijd voor wordt gekozen om er op de grond doorheen te willen voetballen, wat vaak mislukt. Geef die hoge voorzet gewoon eens een keertje.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
ik ben er zoeen die Mazraoui boven Dest verkiest, maar vandaag is Nous echt dramatisch zeg.Leon Zwiers schreef op zondag 1 december 2019 @ 12:47:
[...]
De doelpunten die hij vorig jaar maakte verbloemde veel.Pompi schreef op zondag 1 december 2019 @ 12:49:
Ik heb geen Fox Sports dus kan het niet zien, maar hoe staat ten Hag er bij? Zijn normale ijspegel zelf of zit er nu toch wat meer emotie in?
Op basis waarvan?P.O. Box schreef op zondag 1 december 2019 @ 12:52:
[...]
ik ben er zoeen die Mazraoui boven Dest verkiest, maar vandaag is Nous echt dramatisch zeg.
XXXVI
Je ziet Ziyech gewoon weglopen bij Mazraoui met terugverdedigen.... Hoe duidelijk moet het zijn Ten Hag???
Zie ik het nou goed en speelt Ajax nu met 3 verdedigers? Lijkt alsof Mazraoui naar het middenveld is gestuurd en Veltman nu rechtsback staat...
Nee die is daar niet heen gestuurd, die vindt dat ie moet aanvallen en verrekt het om terug te lopen.Krukar schreef op zondag 1 december 2019 @ 12:57:
Zie ik het nou goed en speelt Ajax nu met 3 verdedigers? Lijkt alsof Mazraoui naar het middenveld is gestuurd en Veltman nu rechtsback staat...
Op basis van dat ik hem beter dan Dest vind. Maar ik vind hem bij lange na niet het niveau van Tagliafico. Er is echter geen betere rechtsback dan die 2 in de selectie.
Dest loopt veel te vaak aanvallend in de weg en gaten dicht. Verdedigend ietsje beter, maar staat ook vaak te slapen. en verdedigen is voor ajax in de eredivisie niet vaak nodig.
Hahaha nee maar zo is Mazraoui...Krukar schreef op zondag 1 december 2019 @ 12:57:
Huh Tagliafico raakt hem niet eens!
[ Voor 5% gewijzigd door Typhone op 01-12-2019 12:59 ]
Hier is toch niks aan de hand? (actie Tagliafico --> geel)
[ Voor 31% gewijzigd door DoeEensGek op 01-12-2019 13:00 ]
En dan mogen we nog 'blij' zijn dat Labyad een blessure heeft ...
Och och och, scheids, anders trap je even in een schwalbe waardoor Nico een gele kaart krijgt aangenaaid
Schreeuwen == overtredingDoeEensGek schreef op zondag 1 december 2019 @ 12:59:
Hier is toch niks aan de hand?
Mazraoui heet 3 kwartier nodig voor een schot... damn
[ Voor 4% gewijzigd door DoeEensGek op 01-12-2019 13:01 ]
Het lijkt alsof ze af en toe wel zo inlopen, zie Veltman steeds helemaal naar de rechterkant lopen als Ajax aan de bal is, en Mazraoui zakt maar half terug, meer in een soort CVM positie.Typhone schreef op zondag 1 december 2019 @ 12:58:
[...]
Hahaha nee maar zo is Mazraoui...
Huh Tagliafico raakt hem niet eens!
Of dat instructie is of dat Mazraoui dat zelf bedacht heeft laat ik even in het midden
Zo nou vanwege de blessure van Promes Mazraoui nog op het veld staan. Die had hij toch allang gewisseld anders.
Mazraoui besluit eerst het gras te maaien, theewater op te zetten en denkt dan aan schieten. Haal die vent eraf en laat voorlopig maar banken.
Zeker, Dest liep al warm voor de blessure van Promes.DoeEensGek schreef op zondag 1 december 2019 @ 13:02:
Zo nou vanwege de blessure van Promes Mazraoui nog op het veld staan. Die had hij toch allang gewisseld anders.
Genoeg reden om de anti Ten Hag club weer wakker te schudden?Typhone schreef op zondag 1 december 2019 @ 13:02:
Mazraoui besluit eerst het gras te maaien, theewater op te zetten en denkt dan aan schieten. Haal die vent eraf en laat voorlopig maar banken.
Trainerswissel in de rust a.u.b.!DoeEensGek schreef op zondag 1 december 2019 @ 13:03:
[...]Genoeg reden om de anti Ten Hag club weer wakker te schudden?
Hahaha jazeker. Of een anti Mazraoui club. Die kerel doet er alles aan om Ajax te naaien:
Feyenoord uit (4 goals veroorzaakt)
PSV thuis (rode kaart bij een 1-0)
Apoel thuis (rode kaart voorronde CL)
Lille uit (natte krant)
Twente uit (kapotte natte krant)
Lille uit (natte krant)
Je kan een mindere wedstrijd spelen, maar Mazraoui zijn ondergrens ligt echt zoooo laag inderdaad.Typhone schreef op zondag 1 december 2019 @ 13:05:
Hahaha jazeker. Of een anti Mazraoui club. Die kerel doet er alles aan om Ajax te naaien:
Lille uit (natte krant)
Dat denk ik dus ook.dvdkiwi schreef op zondag 1 december 2019 @ 12:51:
2-1
Ajax kan prima een pass geven over een meter of 60, maar een voorzetje op Huntelaar is een brug te ver.
Dat moet Ten Hag toch eens in het team gaan slijpen.
Ze zijn niet gewend met een echte spits te spelen. Het is of een lange bal of eindeloos gepiel in de 16 totdat de bal erin gaat.mavaros schreef op zondag 1 december 2019 @ 13:09:
[...]
Dat denk ik dus ook.
Ajax kan prima een pass geven over een meter of 60, maar een voorzetje op Huntelaar is een brug te ver.
Dat moet Ten Hag toch eens in het team gaan slijpen.
Man man man Ziyech 21x balverlies voor rust.
Maar toch bepalend bij de goal van Noa Lang.
Maar 21x is echt TE Veel hoor...
Dat heeft hij niet vaak, duidelijk een mindere wedstrijd. Maar ondertussen levert ie wel de assist bij de goal en creëert nog 2 kansen. Beetje scorebordjournalistiek dus.Sleehond schreef op zondag 1 december 2019 @ 13:20:
Man man man Ziyech 21x balverlies voor rust.
die 13 balverliezen van Mazraoui waren veel bepalender voor de wedstrijd.
[ Voor 8% gewijzigd door Krukar op 01-12-2019 13:23 ]
Wisten jullie dat Cillisen gisteren een penalty gestopt heeft in een wedstrijd?
Dat is best schokkend, want hij pakt vrijwel nooit pingels. Hij werd zelfs uit een team gewisseld, omdat ie helemaal geen penalty's kan stoppen.

Dat is best schokkend, want hij pakt vrijwel nooit pingels. Hij werd zelfs uit een team gewisseld, omdat ie helemaal geen penalty's kan stoppen.
Geef nou toch eens een HOGE voorzet!?
Alles laag eerste paal why?
Normaal staat Tadic daar, en dan hebben hoge voorzetten geen nut.Typhone schreef op zondag 1 december 2019 @ 13:23:
Geef nou toch eens een HOGE voorzet!?
Het plan B is er niet, dus blijven er lage voorzetten komen.
Bam!
Hoppa! Schade weer weggepoetst
En we zijn nog Lang niet klaar... d’r op en d’r over nu, kom aan Ajax
Check voor buitenspel van Van der Beek denk ik, maar hij liep net voor de verdediger bij de pass van Ziyech.Typhone schreef op zondag 1 december 2019 @ 13:27:
Wat zagen ze nu weer bij de VAR?
Zo Lang deden ze er niet over tochTyphone schreef op zondag 1 december 2019 @ 13:27:
Die begrepen dat ze Lang moesten kijken.Typhone schreef op zondag 1 december 2019 @ 13:27:
Wat een luxe, na Neres en Labyad, is het de derde keuze die twee keer scoort voor Ajax.
...
Tadic!!!! Maak hem toch! Die Lang gaat wel tekeer hoor.
Zo lang men erom blijft lachen!Qu3st schreef op zondag 1 december 2019 @ 13:30:
Hoe lang houden we deze grappen vol?
Brama Dramaqueen... je werd totaal niet geraakt aan je hoofd man...
Dit topic is gesloten.
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal [Voetbal] Politiek en andere randzaken
Outerspace in "Sport Feedback"
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal [Voetbal] Politiek en andere randzaken