Je kan er op wachten

Float like a butterfly, sting like a bee.
Neutrale kijkers kopen geen shirtjes, dus daar doen ze het niet voor.DoeEensGek schreef op woensdag 27 november 2019 @ 22:17:
Denk dat neutrale kijkers deze wedstrijd wat minder vinden.
[ Voor 9% gewijzigd door Erapaz op 27-11-2019 22:20 ]
Daarom Martinez als cv en geen Alvarez wat mij betreftKrukar schreef op woensdag 27 november 2019 @ 22:18:
Wat een actie van Martinez! voorkomt de 1-1 daar.
Tja, dat weet niemand. Ook al de Labyad het niet onaardig de 1e pot, maar Lang is een speler met potentie die redelijk gelijkwaardig is qua niveau met Labyad. Die zou altijd voorkeur moeten krijgen.Erapaz schreef op woensdag 27 november 2019 @ 22:19:
[...]
Neutrale kijkers kopen geen shirtjes, dus daar doen ze het niet voor.
Waarom heeft ten Hag niet eerder voor Lang gekozen boven Labyad? Zoveel meer voetbal.
Tja daar zette ze hem ook rechtsback...Deadsy schreef op woensdag 27 november 2019 @ 22:19:
Zullen ze in Sevilla al gek geworden zijn?
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Ik wil het nog wel terugzien.toolkist schreef op woensdag 27 november 2019 @ 22:20:
Zo die VAR keek snel voor buitenspel... Leek toch echt randgeval te zijn.
Promes had in Rusland anders ook goede stats.Deadsy schreef op woensdag 27 november 2019 @ 22:19:
Zullen ze in Sevilla al gek geworden zijn?
⏩ PVOutput☀️
probeer het maar eens te verdedigen...dutchgio schreef op woensdag 27 november 2019 @ 22:21:
Je zou denken dat tegenstanders dit inmiddels wel weten.
Dit is niet te verdedigen indien zo goed uitgevoerddutchgio schreef op woensdag 27 november 2019 @ 22:21:
Je zou denken dat tegenstanders dit inmiddels wel weten.
Doen ze bij goals van Ajax toch altijd.toolkist schreef op woensdag 27 november 2019 @ 22:20:
Zo die VAR keek snel voor buitenspel... Leek toch echt randgeval te zijn.
[ Voor 5% gewijzigd door Aghanim op 27-11-2019 22:22 ]
precies, ga je eerder lopen dan zakt promes uit en dan heeft ie daar ruimte en als je moet reageren ben je ook altijd te laatExocet schreef op woensdag 27 november 2019 @ 22:21:
[...]
Dit is niet te verdedigen indien zo goed uitgevoerd
[ Voor 14% gewijzigd door Aghanim op 27-11-2019 22:23 ]
Snel kijken over het algemeen niet.
dat zal vast, die trainer maakte al rustig aan gebaren in de 1e helftGrindtegel schreef op woensdag 27 november 2019 @ 22:24:
Het vslt me trouwens op dat die gasten van lille de tweede helft veel minder agressief spelen dan de eerste helft. zou daar iets over gezegd zijn in de pauze? is echt een wereld van verschil
5 - Hakim Ziyech has assisted each of the last five goals Quincy Promes has scored for @AFCAjax. Telepathy. pic.twitter.com/yt6hVrhnDR
— OptaJohan (@OptaJohan) 27 november 2019
Die man verdient ook gewoon een standbeeld. Lang geleden dat er bij Ajax zóveel 100% zuivere assists werden gegeven door 1 speler. Denk dat je daarvoor terug moet naar de periode van Sneijder.
...
Dat is net de agressieve versie van Babel.Luxicon schreef op woensdag 27 november 2019 @ 22:28:
Hopelijk krijgt die 'blonde' speler van Lille nog rood.
behalve als je mazraoui heetExocet schreef op woensdag 27 november 2019 @ 22:28:
Vallen en schreeuwen --> overtreding mee
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
Mag hij zelf kiezen denk ik zoDeadsy schreef op woensdag 27 november 2019 @ 22:30:
waar denken jullie dat Onana deze zomer naartoe gaat
Als Ziyech komend jaar niet vertrekt dan zie ik hem niet meer weggaan, ik zou niet weten waarom een club dan in 2021 alsnog zou komen.Tweaking Art schreef op woensdag 27 november 2019 @ 22:30:
Hakim Ziyech is gewoon onmisbaar voor Ajax, als hij weg valt dan is de creatieve diepgang van het elftal weg, het is te hopen dat de grote vermogende clubs nog een jaartje gaan zitten slapen.
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
PSN: Finally_Chris
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
[ Voor 25% gewijzigd door Terranova op 27-11-2019 22:33 ]
Ballenjongen? of doen alsof.Krukar schreef op woensdag 27 november 2019 @ 22:33:
Hoe is dat ventje langs de stewards gekomen? Door z'n vader er overheen gegooid ofzo?
⏩ PVOutput☀️
het is Frankrijk, niet de VSmavaros schreef op woensdag 27 november 2019 @ 22:33:
Die Onana is toch echt een van de allerbeste keepers die ik in mijn hele leven heb mogen meemaken. Ja, je had nog een Rus. Die was ook goed, maar ik ben toch wel erge fan van Onana.
edit: Ook mooi dat dat jongetje niet is neergeknuppeld.
Ajax is bezig redelijk eenvoudig weer een uitwedstrijd in de CL te winnen, triest inderdaadHarribo schreef op woensdag 27 november 2019 @ 22:33:
Ik ben blij dat het 0-2 is maar het is eigenlijk best triest om te zien Ajax zoveel kansen weg geeft..
Hakim lost het heel mooi op met dat jochie
XXXVI
In de VS zou men met scherp hebben geschoten.
En terecht je hebt niks te zoeken op dat veld.JeroenTheStig schreef op woensdag 27 november 2019 @ 22:35:
[...]
Moet zeggen dat Onana het laatste jaar heel goed bezig is, tegelijkertijd heeft hij toch ook een paar keer wat flaters begaan waarvan ik denk: Tsjonge, hoe krijg je dat voor elkaar??!!mavaros schreef op woensdag 27 november 2019 @ 22:33:
Die Onana is toch echt een van de allerbeste keepers die ik in mijn hele leven heb mogen meemaken. Ja, je had nog een Rus. Die was ook goed, maar ik ben toch wel erge fan van Onana.
edit: Ook mooi dat dat jongetje niet is neergeknuppeld.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
12 waarschuwings schoten in de rug.JeroenTheStig schreef op woensdag 27 november 2019 @ 22:35:
[...]
groggy schreef op woensdag 27 november 2019 @ 22:35:
[...]
En terecht je hebt niks te zoeken op dat veld.
PSN: DutchTrickle PVoutput
Ik vind hem heel veilig en sober spelen. Doet m.i. weinig fout, maar ook weinig heel goed.Maverick schreef op woensdag 27 november 2019 @ 22:36:
Alvares speelt overigens wel een klap beter dan in het begin van het seizoen.
doorlopen op doelman of zoiets.Aghanim schreef op woensdag 27 november 2019 @ 22:36:
Lekker hoor. Eens kijken wat de VAR er van vindt....
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Doet er niet toe. Terecht afgekeurdHupske schreef op woensdag 27 november 2019 @ 22:38:
Hoe veel goals zijn er al afgekeurd voor Ajax in de cl?
PSN: Finally_Chris
Das inderdaad mooi maar gezien de kansen van Lille, een ietwat betere spits maakt die kansen af en dan het een andere wedstrijd zijnExocet schreef op woensdag 27 november 2019 @ 22:34:
[...]
Ajax is bezig redelijk eenvoudig weer een uitwedstrijd in de CL te winnen, triest inderdaad
Dan is het maar goed dat het hier was, bij Lille schieten ze duidelijk niet met scherpJeroenTheStig schreef op woensdag 27 november 2019 @ 22:35:
[...]
Ach zo vaak als ze bij Ajax afgekeurd worden is de kans groot dat er vroeg of laat eentje terecht word afgekeurd.
Ik vraag alleen hoeveel er zijn afgekeurd.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Dan is Blind weer terug.Harribo schreef op woensdag 27 november 2019 @ 22:39:
[...]
Das inderdaad mooi maar gezien de kansen van Lille, een ietwat betere spits maakt die kansen af en dan het een andere wedstrijd zijn
Het zal wel beter moeten tegen Valencia
⏩ PVOutput☀️
Niet zo huilenDeadsy schreef op woensdag 27 november 2019 @ 22:39:
[...]
Ach zo vaak als ze bij Ajax afgekeurd worden is de kans groot dat er vroeg of laat eentje terecht word afgekeurd.
Nou kijk ik nooit voetbal, maar hoe had dit voorkomen kunnen worden dan? Amputatie?Holkers schreef op woensdag 27 november 2019 @ 22:38:
Dat was wel hands ja
Ziyech met 1 arm is nog goud , dus geen zorgenOuterspace schreef op woensdag 27 november 2019 @ 22:39:
Ik hoop niet dat Ziyech niet teveel last heeft van zijn arm. Die kunnen we niet missen.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq