Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Float like a butterfly, sting like a bee.
Nu gaat ie Mazraoui echt niet snel wisselenOPSLAGHOND schreef op woensdag 27 november 2019 @ 21:45:
Krijgt Ten Hag nu zelfs God aan zijn zijde?
Labyad eraf, nu Mazraoui nog ... hopelijk zonder kaart!
Neem aan dat Ten hag zijn lenzen niet in heeft
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 10:40
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Ten Hag heeft niet geluisterdQuad schreef op woensdag 27 november 2019 @ 21:46:
Huntelaar komt voor Labyad, Tadic op plek Labyad.

Vind trouwens Schuurs het goed doen.
Moet wel beter dit
[ Voor 39% gewijzigd door Harribo op 27-11-2019 21:49 ]
Ja, tot de winter.Grindtegel schreef op woensdag 27 november 2019 @ 21:44:
is neres geblesseerd?
En Labyad tot de zomer.
Het wel hard met de wissels zo, nu blijft Maz staan tot z'n tweede geel...
Hopelijk niks ergs.
Persoonlijk heel zuur voor hem...
Alvarez voor Mazraoui is geen gekke wissel na de rust, maar benieuwd hoe snel Ten Hag daarmee komt, zal wel minuutje 75 worden.dutchgio schreef op woensdag 27 november 2019 @ 21:48:
[...]
Ja, tot de winter.
En Labyad tot de zomer.
Hopelijk gaat maz er wel vanafdutchgio schreef op woensdag 27 november 2019 @ 21:48:
[...]
Ja, tot de winter.
En Labyad tot de zomer.
Helaas.
Huntelaar had prima gekund. Ervaring en diepte voorin, Tadic en Ziyech kunnen wat meer zakken voor evenwicht op middenveld.
⏩ PVOutput☀️
Dacht dat die gek van een voorzitter hem niet meer wilde laten spelen.
Die Ikone is trouwens is ook al erg opgefokt dus die zie ik ook nog wel een gele kaart krijgen.
[ Voor 13% gewijzigd door Pompi op 27-11-2019 21:50 ]
Hij moest wel anders was het 'sleep with the fishes'Deadsy schreef op woensdag 27 november 2019 @ 21:49:
oo Mertens speelt bij Napoli?
Dacht dat die gek van een voorzitter hem niet meer wilde laten spelen.
Dus wakker geworden met een paarden hoofd in zijn bed en een briefje met daarop de opstelling?Harribo schreef op woensdag 27 november 2019 @ 21:50:
[...]
Hij moest wel anders was het 'sleep with the fishes'
Hahaha ja inderdaad!Deadsy schreef op woensdag 27 november 2019 @ 21:52:
[...]
Dus wakker geworden met een paarden hoofd in zijn bed en een briefje met daarop de opstelling?
Het is wel duidelijk dat Mazraoui eruit moet. Best bizar dat Ajax nu zoveel basisspelers mist en 1-0 voor staat. Noa Lang nu, na Neres en Labyad op het veld........
...
Hopelijk dat ze er na rust vlot eentje inprikken , zoals we wel vaker gezien hebben als ze zo spelen. Een rode kaart of penalty kan zo vallen en dan krijgt Lille natuurlijk helemaal vleugels.
Lille kan toch nog overwinteren? Ruim genoeg van Ajax winnen en dan nog van ChelseaErapaz schreef op woensdag 27 november 2019 @ 21:53:
Dit Ajax is echt geen schim van het Ajax in de wedstrijd tegen Chelsea. Het is dat ze voor staan, maar Lille speelt wel heel gemeen. Veel te vuil voor een ploeg die niks meer te winnen heeft.
Hopelijk dat ze er na rust vlot eentje inprikken , zoals we wel vaker gezien hebben als ze zo spelen. Een rode kaart of penalty kan zo vallen en dan krijgt Lille natuurlijk helemaal vleugels.
Mazraoui wisselt goede momenten af met extreem slechte, Dest bezorgt Ziyech bijna een blessure met zijn kutpassje, Onana geeft een corner weg, Promes onzichtbaar.... hoop dat EtH ff wat recht zet zo.
Ze moeten sowieso winnen/gelijk spelen tegen Valencia om door te gaan?
En dan moet Ajax verliezen van Valencia.rik86 schreef op woensdag 27 november 2019 @ 21:54:
[...]
Lille kan toch nog overwinteren? Ruim genoeg van Ajax winnen en dan nog van Chelsea
3 dingen die ik niet alle 3 zie gebeuren.
Genk staat achter, dus voor de ranking gaat het goed.
Dat vind ik dus ook. Ze spelen tegen een super vervelende ploeg en de arbitrage trapt er wel erg vaak in. Super irritant. Dat was in 1 wedstrijd van de voorrondes ook zo. Toen vlogen de gele kaarten in het rond, voetballen was niet mogelijk meer. Ze hoefden de scheidsrechter maar 1 x verkeerd aan te kijken of ze kregen al een vrije trap tegen.Erapaz schreef op woensdag 27 november 2019 @ 21:53:
Dit Ajax is echt geen schim van het Ajax in de wedstrijd tegen Chelsea. Het is dat ze voor staan, maar Lille speelt wel heel gemeen. Veel te vuil voor een ploeg die niks meer te winnen heeft.
...
Maar ook minder omdat Salzburg uit Oostenrijk komt en die ook in de buurt staat.Deadsy schreef op woensdag 27 november 2019 @ 21:55:
[...]
Genk staat achter, dus voor de ranking gaat het goed.
Start de auto maar alvast!Holkers schreef op woensdag 27 november 2019 @ 21:56:
Als Ten Hag Nous er niet af haalt rij ik nu nog naar Frankrijk en trek ik hem zelf van het veld
"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght
Start je auto maarHolkers schreef op woensdag 27 november 2019 @ 21:56:
Als Ten Hag Nous er niet af haalt rij ik nu nog naar Frankrijk en trek ik hem zelf van het veld
Waar woon je? En wat voor auto heb je?Holkers schreef op woensdag 27 november 2019 @ 21:56:
Wel logisch als er zoveel positiewijzigingen zijn met spelers die normaal niet in deze opstelling op het veld staan. Als dat een paar wedstrijden doorgaat, gaat het beter.mavaros schreef op woensdag 27 november 2019 @ 21:55:
Dit zal vast het warmdraaien zijn geweest voor de tweede helft, maar ik vind het maar armetierig. Zowel Ajax, als ook Rijssel/Lille.
...
We kunnen niet alles hebben.Pompi schreef op woensdag 27 november 2019 @ 21:56:
[...]
Maar ook minder omdat Salzburg uit Oostenrijk komt en die ook in de buurt staat.
Dat Oostenrijk punten pakt is wel ok. Hebben dit seizoen aardig wat meer punten dan hun en staan boven hun.
Belgie staat boven ons en pakt dit seizoen best veel punten
Oostenrijk zijn we al voorbij, inlopen op de Belgen is dan belangrijker.Pompi schreef op woensdag 27 november 2019 @ 21:56:
[...]
Maar ook minder omdat Salzburg uit Oostenrijk komt en die ook in de buurt staat.
De grote zwakte komt wel van Mazraoui op het middenveld. Dus Martinez terug om dat te herstellen en Alvarez achterin. Schuurs doet het goed, dus moet kunnen. Ze komen nu niet aan voetballen toe.Pompi schreef op woensdag 27 november 2019 @ 21:58:
Wie wordt het? Marin of Alvarez, dan nog de vraag of Alvarez in de verdediging komt te staan en Martinez een linie naar voren schuift of dat Alvarez gewoon op middenveld komt als hij wordt gekozen.
Dat lukt ook wel redelijk volgens mij, zowel Genk als Brugge doen het erg slecht in de CL en Belgie in de EL doet het ook niet super. PSV en AZ moeten even doorkomen bij de EL en Feyenoord hopelijk ook maar die kans schat ik helaas klein in.Qu3st schreef op woensdag 27 november 2019 @ 21:58:
[...]
Oostenrijk zijn we al voorbij, inlopen op de Belgen is dan belangrijker.
Het lijkt me logisch dat je de verdediging niet tijdens de wedstrijd veranderd tenzij het echt noodzakelijk is dus als alvarez er in komt voor mazraoui dan gewoon op het middenveld.Pompi schreef op woensdag 27 november 2019 @ 21:58:
Wie wordt het? Marin of Alvarez, dan nog de vraag of Alvarez in de verdediging komt te staan en Martinez een linie naar voren schuift of dat Alvarez gewoon op middenveld komt als hij wordt gekozen.
Laadt je OV chipkaart maar vast op.Holkers schreef op woensdag 27 november 2019 @ 21:56:
⏩ PVOutput☀️
Valt wel mee. De Genk en Brugge doen het in de groep niet top maar hebben wel beide de groepsfase gehaald.Pompi schreef op woensdag 27 november 2019 @ 22:00:
[...]
Dat lukt ook wel redelijk volgens mij, zowel Genk als Brugge doen het erg slecht in de CL en Belgie in de EL doet het ook niet super. PSV en AZ moeten even doorkomen bij de EL en Feyenoord hopelijk ook maar die kans schat ik helaas klein in.
Daardoor heeft Belgia al aardig wat punten gepakt dit seizoen. Nederland heeft meer maar niet veel meer dan Belgie dit seizoen waardoor we niet zoveel in lopen
https://www.uefa.com/memb...ankings/country/#/yr/2020Deadsy schreef op woensdag 27 november 2019 @ 22:02:
[...]
Valt wel mee. De Genk en Brugge doen het in de groep niet top maar hebben wel beide de groepsfase gehaald.
Daardoor heeft Belgia al aardig wat punten gepakt dit seizoen. Nederland heeft meer maar niet veel meer dan Belgie dit seizoen waardoor we niet zoveel in lopen
Dat klopt, maar overwinteren de Belgische clubs?
...
Brugge naar EL en Genk niet.Luxicon schreef op woensdag 27 november 2019 @ 22:03:
[...]
https://www.uefa.com/memb...ankings/country/#/yr/2020
Dat klopt, maar overwinteren de Belgische clubs?
maar de punten die ze hebben neemt niemand ze meer af.
De UEFA na een aantal jaar.Deadsy schreef op woensdag 27 november 2019 @ 22:05:
[...]
Brugge naar EL en Genk niet.
⏩ PVOutput☀️
Je kan weer gaan zitten op de bankHolkers schreef op woensdag 27 november 2019 @ 21:56:
...
Ik woon vlakbij de grens 😂. Gil maar. 280km/h haal ik welHolkers schreef op woensdag 27 november 2019 @ 22:04:
Ik en Ten Hag zijn soulmates
Klopt, maar ik bedoel dat de Nederlandse clubs waarschijnlijk nog meer punten gaan binnenhalen.Deadsy schreef op woensdag 27 november 2019 @ 22:05:
[...]
Brugge naar EL en Genk niet.
...
Goede reden om van het etentje weg te vluchten zekerTyphone schreef op woensdag 27 november 2019 @ 22:07:
[...]
Ik woon vlakbij de grens 😂. Gil maar. 280km/h haal ik wel
[ Voor 41% gewijzigd door Pompi op 27-11-2019 22:10 ]
Daar erger ik mij zo vaak aanPompi schreef op woensdag 27 november 2019 @ 22:09:
Dan wordt je eens niet gek van de wisseltactieken van ten Hag, dan wordt je wel gek van alle onnodige ingezoomde shots op spelers die de bal niet meer hebben van de regisseur.
Hoop het ook, maar met pech gaat alleen AZ door in de EL.Luxicon schreef op woensdag 27 november 2019 @ 22:08:
[...]
Klopt, maar ik bedoel dat de Nederlandse clubs waarschijnlijk nog meer punten gaan binnenhalen.

PSN: Finally_Chris
eigen doelpunten tegenstanderCR1691 schreef op woensdag 27 november 2019 @ 22:11:
Hoe hebben die gasten ooit 3 doelpunten gemaakt? Die kunnen er echt geen pepernoot van
Die valt wel tegen vandaag jaGrindtegel schreef op woensdag 27 november 2019 @ 22:12:
promes loopt ook maar te klootviolen de hele wedstrijd al
Klopt, maar dan nog.Luxicon schreef op woensdag 27 november 2019 @ 21:57:
[...]
Wel logisch als er zoveel positiewijzigingen zijn met spelers die normaal niet in deze opstelling op het veld staan. Als dat een paar wedstrijden doorgaat, gaat het beter.
Ik zou een andere opstelling hebben gemaakt. Daarnaast speelt Ajax ook tegen een vuil team.
Wat stel je voor? Nog maar een keertje wisselen?P.O. Box schreef op woensdag 27 november 2019 @ 22:13:
hoe vaak mag er voorin zo onnodig balverlies geleden worden terwijl er talloze afspeelmogelijkheden zijn?
"There's a man up in a mirrored building and he just bought the world"
Vooral dat laatste inderdaad. Ik vind ze best prima combineren, .. totdat er iemand van Lille weer enorm lomp inkomt of gaat liggen.mavaros schreef op woensdag 27 november 2019 @ 22:13:
[...]
Klopt, maar dan nog.
Ik zou een andere opstelling hebben gemaakt. Daarnaast speelt Ajax ook tegen een vuil team.
...
ik stel voor dat ze simpel gaan spelen ipv domme acties te doen op domme plekken... gewoon doen waar ze goed in zijnnocalimero schreef op woensdag 27 november 2019 @ 22:13:
[...]
Wat stel je voor? Nog maar een keertje wisselen?
...
Hoe zouden ze supporters van Lille zich dan wel niet moeten voelen?Grindtegel schreef op woensdag 27 november 2019 @ 22:14:
sjesus het begint nu echt irritant te worden dat aan de lopende band de bal kwijtraken door ajax, zo onnodig
⏩ PVOutput☀️
[ Voor 2% gewijzigd door Outerspace op 27-11-2019 22:35 . Reden: You know it ]
⏩ PVOutput☀️
Het scheelt dan ook 15kgTerranova schreef op woensdag 27 november 2019 @ 22:16:
Lang ziet er al in ieder geval bewegelijker uit dan Logbyad
Ja valt mij ook opTerranova schreef op woensdag 27 november 2019 @ 22:16:
en dan PromesTerranova schreef op woensdag 27 november 2019 @ 22:16:
Die was anders gewoon over het doel gevlogen hoorKrukar schreef op woensdag 27 november 2019 @ 22:18:
Wat een actie van Martinez! voorkomt de 1-1 daar.
PSN: Finally_Chris
[ Voor 6% gewijzigd door v8power67 op 27-11-2019 22:18 ]
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Dit topic is gesloten.
Outerspace in "Sport Feedback"
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal [Voetbal] Politiek en andere randzaken