• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Pompi schreef op donderdag 14 november 2019 @ 13:57:
[...]

[...] (zelfs dat het richting het analfabetisme gaat) [...]
Dit is een redelijk stevige bewering, benieuwd waar dat op gebaseerd is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-09 16:27
VDS91 schreef op donderdag 14 november 2019 @ 14:33:
[...]

Rond de 85 miljoen voor Malen? Dat gaat nooit gebeuren als hij zich alleen in de eredivisie en de EL gaat bewijzen. Misschien dat hij met een goed EK een bedrag van rond de 50 kan gaan opleveren.

Bovendien verwacht ik dat PSV komende zomer een bod van boven de 40 miljoen niet eens kan weigeren gezien de financiële noodzaak om spelers te verkopen (weer geen CL inkomsten) en het beperkte eigen vermogen.

Komt nog eens bij dat Malen bij Raiola zit. Die heeft ongetwijfeld een clausule in zijn contract staan dat hij voor een vast bedrag weg mag.

Maar goed, we gaan het zien.
Je hebt een punt. Bij huidige stand kan ik me goed voorstellen dat het 40-45 zal worden.
Tenzij hij op het EK er 6 maakt ofzo. En dan clubs gek gaan doen.

Dat PSV geen CL speelt en hij het daar niet kan laten zien zal voor veel clubs een minpunt zijn qua waarde.

@ph4ge
Mua die tegengoals zijn niet alleen vanwege Vermeer en Zoet. Ook vanwege de mensen in de linie ervoor.

[ Voor 5% gewijzigd door Deadsy op 14-11-2019 15:32 ]

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 16:31
Deadsy schreef op donderdag 14 november 2019 @ 15:31:
@ph4ge
Mua die tegengoals zijn niet alleen vanwege Vermeer en Zoet. Ook vanwege de mensen in de linie ervoor.
Nee, hun fouten zitten in de ExpG (je geeft meer kansen weg, tussen de ExpG van je tegenstander neemt toe).

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 08:36

Qu3st

ph4ge schreef op donderdag 14 november 2019 @ 15:28:
Kijkt er weleens iemand naar de ExpG? Grappig om te zien dat er eigenlijk 1 club is die op een hele andere positie staat dan de ExpG zou doen vermoeden, namelijk Feyenoord die 7 plaatsen te laag staat. Dat verschil ontstaat weer voornamelijk omdat de xGA veel hoger is dan de GA (veel meer tegendoelpunten dan je op basis van de kansen zou verwachten). Helaas gaat dat niet beter worden met zowel de eerste als tweede keeper geblesseerd. Bij PSV is er ook een noemenswaardig verschil tussen xGA en GA, wat suggereert dat Zoet inderdaad niet in beste vorm is, maar bij Vermeer is het gat veel groter.
Ja :P :>
Qu3st schreef op donderdag 31 oktober 2019 @ 16:41:
Hier een leuke long-read van VI over de expected goals en nog meer statistieken van de Eredivisie nu we er 1/3 op hebben zitten. (Het is een PRO-artikel, je kunt er 3 gratis lezen per maand als je een account aanmaakt)

Met expected goals om waren gezet zou Feyenoord niet zo laag staan als nu. En AZ zou gelijk staan met Ajax:

#TeamDuelsWGVxG voorxG tegenxG =/-Punten
1Ajax1192035,86 (35)9,78 (7)26,08 (28)29 (29)
2AZ1192026,05 (25)10,83 (8 )15,22 (17)29 (23)
3FC Utrecht1164121,50 (22)13,53 (14)7,97 (+7)22 (20)
4PSV1162318,91 (26)12,05 (13)6,86 (+13)20 (23)
5Feyenoord1162320,82 (19)14,62 (22)6,20 (-3)20 (14)

(Tussen haakjes staan de echte statistieken)

Feyenoord gaat de weg naar boven echt wel inzetten als de kansen die ze krijgen gaan afmaken. AZ en Ajax blijven de rest voor áls ze de verwachte doelpunten blijven maken. PSV doet het qua omzetten van kansen dus een stuk sterker dan de rest, de cowboys voorin zijn dus echt wel in vorm.

Hieronder een video van OPTA wat nou Expected Goals zijn en hoe ze worden berekend.

[YouTube: Opta Expected Goals]
[Afbeelding]
@Typhone we moeten niet meer zo zeuren op Tadic! :9

En Dick heeft zijn 1e persconferentie er ook opzitten voor Feyenoord :+ :

[Afbeelding]
Maar het is al weer wat verschoven zie ik, paar weken geleden zou AZ en Ajax volgen XG gelijk moeten staan, nu zit er al wel een klein gaatje. Feyenoord krabbelt nog wel omhoog, zolang ze maar de doelpunten gaan maken en de verdediging zich niet zomaar omver laat lopen en Vermeer moet ook wel ballen gaan pakken.

Je kunt ook wel zien dat met de XG van PSV, dat ze Malen en Bergwijn echt nodig hebben. Ze hadden bijna 10 doelpunten minder moeten scoren, maar die jongens knalden ze wel van bijna alle kanten erin.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
VDS91 schreef op donderdag 14 november 2019 @ 14:33:
[...]

Rond de 85 miljoen voor Malen? Dat gaat nooit gebeuren als hij zich alleen in de eredivisie en de EL gaat bewijzen. Misschien dat hij met een goed EK een bedrag van rond de 50 kan gaan opleveren.

Bovendien verwacht ik dat PSV komende zomer een bod van boven de 40 miljoen niet eens kan weigeren gezien de financiële noodzaak om spelers te verkopen (weer geen CL inkomsten) en het beperkte eigen vermogen.

Komt nog eens bij dat Malen bij Raiola zit. Die heeft ongetwijfeld een clausule in zijn contract staan dat hij voor een vast bedrag weg mag.

Maar goed, we gaan het zien.
Ik verwacht dan eerder dat Bergwijn sowieso gaat vertrekken. Volgens geruchten staat hij open voor een transfer naar een buitenlandse club (United heeft blijkbaar interesse) mits deze CL speelt. Het bedrag zou rond de 46mln moeten liggen. Dan is het te hopen voor PSV dat Malen nog een jaar langer blijft maar ik kan me voorstellen dat hij ook CL wil spelen om zich in de kijker te spelen bij een topclub. Ik ben nog wel enigszins voorzichtig om hem de hemel in te prijzen. Ik weet nog dat Dolberg ook ooit op deze manier begon aan een seizoen. Hopelijk lukt het Malen wel, dan hebben we de komende 10 jaar een topspits in Oranje :)

• Martinusz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22-09 21:34
ph4ge schreef op donderdag 14 november 2019 @ 15:28:
Kijkt er weleens iemand naar de ExpG? Grappig om te zien dat er eigenlijk 1 club is die op een hele andere positie staat dan de ExpG zou doen vermoeden, namelijk Feyenoord die 7 plaatsen te laag staat. Dat verschil ontstaat weer voornamelijk omdat de xGA veel hoger is dan de GA (veel meer tegendoelpunten dan je op basis van de kansen zou verwachten). Helaas gaat dat niet beter worden met zowel de eerste als tweede keeper geblesseerd. Bij PSV is er ook een noemenswaardig verschil tussen xGA en GA, wat suggereert dat Zoet inderdaad niet in beste vorm is, maar bij Vermeer is het gat veel groter.
En Feyenoord scoort niet makkelijk denk ik? (en ja ze krijgen er veel tegen :o )
En PSV ook niet wanneer (zoals) afgelopen wedstrijden de topspelers ontbreken.

Float like a butterfly, sting like a bee.

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22-09 09:58
Napo schreef op donderdag 14 november 2019 @ 15:31:
[...]

Dit is een redelijk stevige bewering, benieuwd waar dat op gebaseerd is.
Ik zei dat niet hé, ik had dat ergens gelezen. Blijkbaar had zijn zaakwaarnemer dat eens gezegd, dat hij niet kon lezen en schrijven. Er zijn rond die uitspraak beetje 2 versies qua opmerkingen te vinden, dat het op het moment dat hij naar Portugal verhuisde rond zijn 13de was en waarschijnlijk nu niet meer het geval is terwijl andere dat onderscheid niet maken. Zoals ik al zei het zijn geruchten en ik nam ze ook niet perse voor waar aan, maar aangezien ik het persoonlijk niet kan checken kan ik het wel in achterhoofd mee nemen.

• Deadsy
OPSLAGHOND schreef op woensdag 13 november 2019 @ 19:40:
[...]

Om te beginnen Van Bommel wijzen op zijn fouten.

[...]

PSV heeft ook jaren veel meer te besteden gehad (15 jaar op rij CL), maar hebben alles verspeeld en nagenoeg niets opgebouwd. Ajax plukt nu de vruchten van een gezond beleid. En vergeet niet dat Feyenoord ook vele malen groter is qua achterban maar heeft nu nog (veel) last van het wanbeleid van de jaren ervoor. Mocht bij Feyenoord het tij keren dan kunnen ze PSV ook snel weer bijhalen of zelfs inhalen. Dat lijkt me op de lange termijn ook waarschijnlijker dan dat PSV (weer) gaat aanhaken bij Ajax.
Snel zie ik niet gebeuren.
Het zijn diverse stappen die ze moeten zetten met tussenstapjes.

Nieuw stadion zal zorgen voor inkomsten, dan moet je een betere selectie hebben zodat je ook het gat op commercieel vlak kunt dichten.

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Pompi schreef op donderdag 14 november 2019 @ 16:30:
[...]

Ik zei dat niet hé, ik had dat ergens gelezen. Blijkbaar had zijn zaakwaarnemer dat eens gezegd, dat hij niet kon lezen en schrijven.
Geruchten zijn een bitch en geven nog wel eens een vertekend beeld. Mijn inziens moet je een speler beoordelen en veroordelen op hetgeen men op het veld laat zien.

Of iemand niet kan lezen en schrijven, een hoedje draagt of domme acties buiten het veld uithaalt is wat mij betreft niet heel relevant. Het aanhalen van geruchten zonder enige bron lijkt me niet helemaal de manier.

• Pompi
Napo schreef op donderdag 14 november 2019 @ 18:18:
[...]

Geruchten zijn een bitch en geven nog wel eens een vertekend beeld. Mijn inziens moet je een speler beoordelen en veroordelen op hetgeen men op het veld laat zien.

Of iemand niet kan lezen en schrijven, een hoedje draagt of domme acties buiten het veld uithaalt is wat mij betreft niet heel relevant. Het aanhalen van geruchten zonder enige bron lijkt me niet helemaal de manier.
Snap ik en dat zei ik toch ook. Kan helaas niet meer vinden/zien waar ik het in juli heb gezien.
Maar net zoals dat de supporters van Boca Juniors blij waren dat Magallan weg ging, waren de reacties van Leipzig supporters over het algemeen blij dat Bruma was verkocht. Nogmaals ik hoop dat hij wel slaag want PSV kan dat goed gebruiken, maar het zegt wel iets als supporters je liever kwijt dan rijk zijn. Het kan zomaar zijn dat hij bij PSV beter op zijn plaats is dan Leipzig en zich opeens ontzettend ontwikkeld, dat zou alleen maar mooi zijn voor PSV en de competitie al is dat niet een gegeven feit. Ik mag toch wel een slag om de arm houden bij een speler die in het verleden een grote toekomst werd voorspeld maar waar het tot nu toe nog niet uit is gekomen?

• Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 08:36

Qu3st

Voor de liefhebbers, de halve finale van het WK O17 staat op punt van beginnen. Nederland tegen Mexico. Te zien op Youtube en op NOS.nl

Is erg warm daar in Brasilia, 30 graden. Qua omstandigheden dus pittig, vorige ontmoeting was 2-1 voor Mexico.

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18:28
Ook te zien op de NOS-app, op je Tv, mocht je die mogelijkheid hebben.

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09:01

Vos

AFCA

Wat speelt de u17 de kansen slecht uit zeg.

Doelpunt! ;)

[ Voor 15% gewijzigd door Vos op 14-11-2019 22:02 ]

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 01:36
Ik zou als ik de bondscoach van u17 was Braaf nooit opstellen, wat een egoist

en goooooooooooal

• Vos

Vos

AFCA

Doelpunt uit vrije trap wat geen vrij trap was...

• naitsoezn
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Direct strafschoppen? Bijzonder

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• T-MOB
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17:05
Vos schreef op donderdag 14 november 2019 @ 22:07:
Dat is natuurlijk een goedmakertje voor de penalty die geen penalty was.

Regeren is vooruitschuiven

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Aanloop van 1 stapje, bijna altijd kansloos. Manmanman

• P.O. Box
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Vos schreef op donderdag 14 november 2019 @ 22:31:
zeker als je ziet dat hij stijf van de zenuwen stond

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Terranova
Je weet vantevoren dat die egoist ging missen. Heel het toernooi is hij al aan't kutten

• naitsoezn
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Helaas :P

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

Dat was een slechte penalty serie. Hadden het in de wedstrijd zeker al moeten beslissen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Vos schreef op donderdag 14 november 2019 @ 22:31:
De korte aanloopjes missen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 17:37
Het is de u17 maar maar toch denk je weer "kut Zuid-Amerikanen". :(

@T-MOB
En die van Robben was destijds gewoon een dikke penalty.

[ Voor 33% gewijzigd door D-e-n op 14-11-2019 22:39 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

De drie missers waren allemaal op dezelfde plek? Ezel? Steen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Strakke penalties wel van Mexico, bijna allemaal strak in het zijnet. Staat tegenover die drie vier gokkers van NL, waarvan Hansen nog geluk had dat de keeper de andere kant koos (ipv 'werd gestuurd'). Die waren idd allemaal op vrijwel dezelfde plek geschoten ..

[ Voor 14% gewijzigd door apis29 op 14-11-2019 22:42 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
Jammer dat de coach de egotripper Braaf niet durft te wisselen.

• P.O. Box
  • Niet online
Vos schreef op donderdag 14 november 2019 @ 22:07:
ik kreeg overigens ook de indruk dat de scheids de muur op 12 meter zette ofzo..

• Deadsy
Exocet schreef op donderdag 14 november 2019 @ 22:42:
Jammer dat de coach de egotripper Braaf niet durft te wisselen.
Aan zulke gasten heb je niets.
Je zou denken dat hij toch genoeg andere opties heeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarvinG
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 30-12-2022
Jammer, maar als je zulke slechte penals neemt dan verdien je het niet om door te gaan.

Voedingsadviseur bij Voeding-en-fitness.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Laatst online: 16:31
D-e-n schreef op donderdag 14 november 2019 @ 22:37:
@T-MOB
En die van Robben was destijds gewoon een dikke penalty.
En hoewel het natuurlijk zo niet werkt, het was ook een optelsom van een aantal eerdere momenten waar de bal ook op de stip had gekund of gemoeten. Al ging Robben natuurlijk wel theatraal liggen. _/-\o_

Jammer maar helaas, gelukkig is het geen hoofdtoernooi en leren ze er van. Je kan nog zoveel talent hebben, het mentale aspect maakt uiteindelijk of je een topper wordt of niet. Wel vreemd dat er geen verlenging is.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Martinusz
AMSTERDAM - De contracten van Toby Alderweireld en Jan Vertonghen bij Tottenham Hotspur lopen eind juni af.
Volgend jaar nog wat ervaring naar Ajax? :P

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09:43
Martinusz schreef op vrijdag 15 november 2019 @ 09:42:
[...]
Please no

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Martinusz
Ohnee, we hebben Veltman al 8)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 08:39

Typhone

Who Dares Wins

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-MOB
ph4ge schreef op vrijdag 15 november 2019 @ 09:25:
[...]

En hoewel het natuurlijk zo niet werkt, het was ook een optelsom van een aantal eerdere momenten waar de bal ook op de stip had gekund of gemoeten. Al ging Robben natuurlijk wel theatraal liggen. _/-\o_
Ja, in die wedstrijd had Robben wel eerder een penalty kunnen krijgen. Moet zeggen dat ik ook niet overduidelijk een onterechte vond, eentje in de categorie "je kunt hem geven". Het is er wel een die je altijd onterecht vind als je hem tegen krijgt. En met een VAR had ie ook zo maar afgekeurd kunnen worden.
Jammer maar helaas, gelukkig is het geen hoofdtoernooi en leren ze er van. Je kan nog zoveel talent hebben, het mentale aspect maakt uiteindelijk of je een topper wordt of niet. Wel vreemd dat er geen verlenging is.
Verlenging zal wel te maken hebben met de (vermeende) belastbaarheid van die jongens. De gemiste penalties waren wel heel slecht ingeschoten, 3 keer had de keeper hem zonder zich te hoeven strekken. De keeper van Nederland pakte er eentje wel heel netjes (niet die mislukte panenka).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16:43
Martinusz schreef op vrijdag 15 november 2019 @ 09:42:
[...]

Als Blind en Veltman blijven lijken die me niet nodig. En als Veltman weg gaat wil ik graag Alvarez daar zien in plaats van een 30+ jarige Belg. Alvarez mist handelingssnelheid voor 't middenveld, maar centraal achterin zou ik 'm graag zien. Zo'n Aldeweireld en Vertonghen is mooi voor de sentimenten, maar zitten m.i. alleen maar de ontwikkeling van jonge spelers in de weg. Als ze genoegen nemen met een rol als roulatiespeler, dan zijn ze nog wel welkom.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

JanW schreef op vrijdag 15 november 2019 @ 11:25:
[...]

Als Blind en Veltman blijven lijken die me niet nodig. En als Veltman weg gaat wil ik graag Alvarez daar zien in plaats van een 30+ jarige Belg. Alvarez mist handelingssnelheid voor 't middenveld, maar centraal achterin zou ik 'm graag zien. Zo'n Aldeweireld en Vertonghen is mooi voor de sentimenten, maar zitten m.i. alleen maar de ontwikkeling van jonge spelers in de weg. Als ze genoegen nemen met een rol als roulatiespeler, dan zijn ze nog wel welkom.
Want Alvarez, Blind en Martinez zitten de jeugd niet in de weg? :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16:43
Laat ik 't anders formuleren. Een Alvarez en Martinez gaan wel nog geld opleveren, als zij 't goed doen of in 't geval van Marinez, goed blijven doen. Vertonghen en Aldeweireld niet, tenzij er een Chinese club voorbij komt die een zak geld op tafel gooit. En die twee komen waarschijnlijk voor een Ziyech/Blind salaris.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• snmght
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 15:37

snmght

imho dan he

Real Madrid moet vrezen voor een lange absentie voor James Rodriguez. Verschillende media in Colombia en Spanje melden dat de middenvelder van Real Madrid tijdens een training van de nationale ploeg in de Verenigde Staten een ernstige knieblessure heeft opgelopen. Het is nog niet bekend hoe ernstig de kwetsuur is.

James trainde deze hele week gewoon mee, maar moest in de laatste training geblesseerd uitvallen. Er bestaat de vrees dat de 28-jarige creatieveling zijn kruisbanden heeft afgescheurd. James zal vrijdag hoe dan ook niet in actie komen bij de vriendschappelijke wedstrijd tegen Peru, zo heeft de voetbalbond van Colombia inmiddels bevestigd.

Volgens het persbericht klaagde James over een slecht gevoel in zijn linkerknie. "De eerste medische testen zijn inmiddels achter de rug", aldus de bond. "In de komende uren wordt er verder grondig onderzoek gedaan om een definitieve diagnose te stellen." De medische staf van Colombia heeft inmiddels contact gehad met het medisch personeel van Real Madrid om men te informeren.
Shit. Komen ze nu met een monster-paniekbod in de winter voor Donny (van de Beek, red.) of Hakim (Ziyech, red.)? :-(

PS thanks @Napo ;)

Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Haha dat hoop ik niet maar die kansen zijn wel groot met de vernieuwde salarissen 'binnen' Ajax. In dat geval nooit doen. Hadden ze maar terug moeten komen toen ze nog van waarde waren. Maar goed die twee hebben wel een schat aan ervaring samen. Zou het misstaan?

- Cillessen -
Mazraroui/Dest-Schuurs-Vertongen/Alderweireld-nieuwe linksback
- Nieuwe Donny - Nieuwe Ziyech - Martinez
Neres - Suárez/Tadic - Promes

Daarmee ben je in Nederland 'gewoon' kampioen. Internationaal weet ik niet. Maar terwijl ik dit neerplemp denk ik meteen ook van...koffiedik kijken.

[ Voor 15% gewijzigd door Typhone op 15-11-2019 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinusz
Typhone schreef op vrijdag 15 november 2019 @ 13:01:
Haha dat hoop ik niet maar die kansen zijn wel groot met de vernieuwde salarissen 'binnen' Ajax. In dat geval nooit doen. Hadden ze maar terug moeten komen toen ze nog van waarde waren. Maar goed die twee hebben wel een schat aan ervaring samen. Zou het misstaan?

- Cillessen -

Daarmee ben je in Nederland 'gewoon' kampioen. Internationaal weet ik niet. Maar terwijl ik dit neerplemp denk ik meteen ook van...koffiedik kijken.
Ik denk dat je Neres ook wel uit kan zwaaien en wellicht zelfs Promes ook.
Maar goed we dachten ook dat Ziyech, Neres, Donny dit jaar al zouden gaan en dat gebeurde ook niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
Martinusz schreef op vrijdag 15 november 2019 @ 10:46:
[...]

Ohnee, we hebben Veltman al 8)
Das mijn held he!
Hahaha... Nou vooruit dan maar... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi

- Cillessen -

Martinez was natuurlijk gehaald met het idee dat hij Tagliafico zou vervangen, dus wat eventueel zou kunnen als één van de twee Belgen terug komt is of Blind naar CVM naast Donny (of zijn vervanger) of als het Jan Vertonghen is dat hij weer naar zijn oorspronkelijke plek van CVM gaat en dat Blind op zijn vertrouwde plek van CV blijft want dan heb je ook minder last van de lagere sprintsnelheid van Jan

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Alderweireld evt, Vertonghen is echt zwaar over z'n top heen. Blind rent nog rondjes om hem heen tegenwoordig. Afhankelijk van hoe Schuurs en Pierie zich ontwikkelen heb ik liever dat (1 van) die twee een kans krijgt/krijgen.

- Cillessen -

Nieuwe Donny: Marin
Nieuwe Ziyech: Gravenberch
Nieuwe spits: Traore

Ik hoef geen Ajax met een gemiddelde leeftijd van 29.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Erapaz
  • Laatst online: 23-08 16:32
Ah, gelukkig weer even lekker over Ajax kletsen. Mis de CL avondjes al weer. Ajax begon net echt lekker te draaien. Dit team verdient het echt om ver te komen in Europa dit jaar. Daarnaast draait eigenlijk alleen Liverpool echt lekker op het moment.

Wel heel erg balen dat Neres er nu naast staat en dat er tegen Lille allemaal vervangers moeten staan achterin. Stiekem ben ik er nog bang voor dat we het hierdoor net niet gaan redden. Het kan zomaar nog verkeerd gaan en dan zou erg jammer zijn.

Tot slot, is Onana al beter dan dat vd Sar was bij Ajax?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
toolkist schreef op vrijdag 15 november 2019 @ 19:10:
[...]

Alderweireld evt, Vertonghen is echt zwaar over z'n top heen. Blind rent nog rondjes om hem heen tegenwoordig. Afhankelijk van hoe Schuurs en Pierie zich ontwikkelen heb ik liever dat (1 van) die twee een kans krijgt/krijgen.

[...]

Nieuwe Donny: Marin
Nieuwe Ziyech: Gravenberch
Nieuwe spits: Traore

Ik hoef geen Ajax met een gemiddelde leeftijd van 29.
Eens.
Gravenberch en Traore? Das afwachten, Ajax 1 is weer hoger, maar Marin? Serieus? dat gaat hem niet worden,die heeft vnl slechte potten gespeeld toch?

Ajax is er nog niet en heb er nog geen overtuigend gevoel bij dat ze doorgaan. Ook omdat ze dat volgens mij zelf wel hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erapaz
  • Laatst online: 23-08 16:32
@Harribo Alles staat of valt met hoe de opvolging gaat zijn van vertrekkende spelers en coach. Het kan zomaar weer helemaal instorten. Aan de andere kant hebben ze nu momentum, financieel, maar ook qua aanzien. Als ze een modus kunnen vinden om dat vast te houden willen spelers en coach ook langer bij Ajax blijven en kan Ajax dat ook betalen. Zie onder andere Ziyech en Tadic.

Maar het is nog heel pril en fragiel. Daarom hoop ik ook op CL overwintering en het liefst de halve finale. Andere is het zonde van hoe ze nu (kunnen) spelen.

Je zou bijna kunnen beargumenteren dat Europa League beter zou zijn omdat de die serieus zouden kunnen winnen met dit team en dan heb je eindelijk weer een Europese prijs.

[ Voor 13% gewijzigd door Erapaz op 16-11-2019 10:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavaros
  • Laatst online: 18:09
Mijn voorspelling voor vanavond.

Noord Ierland-Nederland: 0-4.

Ik hoor weer veel om me heen, dat NI een ploeg is die je niet mag onderschatten, en dat ze gevaarlijk kunnen zijn.

Het is Noord Ierland. Een soort Andorra. Zelfs met een B elftal in slechte doen, hoor je zo'n soort team op te rollen.

Veel plezier vanavond. :)F

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• strafschop
  • Registratie: Mei 2014
  • Niet online
mavaros schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 10:09:

Het is Noord Ierland. Een soort Andorra. Zelfs met een B elftal in slechte doen, hoor je zo'n soort team op te rollen.
Een soort Andorra? Noord-Ierland heeft zich als groepswinnaar geplaatst voor het EK 2016.

Die 3-1 in Rotterdam was de grootste kwalificatienederlaag van de Noord-Ieren sinds 2013.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online
Ik ben er bang voor. Koeman blijft volgens het AD vasthouden aan de Roon. Dan heb je echt wel ontzettend dikke plaat voor je hoofd :/

over Dumfries maar niet te spreken

[ Voor 15% gewijzigd door ephymerous op 16-11-2019 10:39 ]

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarvinG
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 30-12-2022
mavaros schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 10:09:
Mijn voorspelling voor vanavond.

Noord Ierland-Nederland: 0-4.

Ik hoor weer veel om me heen, dat NI een ploeg is die je niet mag onderschatten, en dat ze gevaarlijk kunnen zijn.

Veel plezier vanavond. :)F
Heel optimistisch haha. 0-4 zou geweldig zijn, maar ik denk dat het wat moeizamer zal gaan. 1-2 gok ik ;)

Voedingsadviseur bij Voeding-en-fitness.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos

Vos

AFCA

ephymerous schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 10:38:
Ik ben er bang voor. Koeman blijft volgens het AD vasthouden aan de Roon. Dan heb je echt wel ontzettend dikke plaat voor je hoofd :/

over Dumfries maar niet te spreken
NI zal aanvallend gaan spelen, dan is het nog niet zo’n slechte keuze. Ben je constant aan de bal dan is het een mindere keuze.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Ronde 2: PSV gaat ook naar Qatar! -O-

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Ohjee gaat PSV nu ook naar Qatar? Pek & veren!

PSV volgt Ajax naar Qatar

Slim moment om naar buiten te brengen zo tijdens de interlands ;). De enige die nog zou moeten gaan (Feyenoord) gaat vooralsnog niet.

@OPSLAGHOND Simultaanposter! :P

[ Voor 6% gewijzigd door Typhone op 16-11-2019 11:13 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• snmght
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 15:37

snmght

imho dan he

Ah ja, moeten ze lekker doen natuurlijk, maar mag hopen dat ook PSV het nu moet ontgelden in de media. ;)

Edit; nee wacht, PSV is nog veel erger: die betalen zelfs mee aan moderne slavernij! En daar zijn geen bedrag ontvangen valt er ook een reden weg om af te reizen. Boefjes zeg.

[ Voor 46% gewijzigd door snmght op 16-11-2019 11:18 ]

Well ain't that just fucking fairies and dancing dildos, eh?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Hahaha het maakt toch allemaal geen drol uit waar ze heen gaan. Kranten moeten ook wat te schrijven hebben. Schijnbaar kun je sinds 19 september dit jaar ook vakantie boeken naar Saudi-Arabië. Visa’s zijn opengesteld omdat ze minder afhankelijk van olie willen zijn. Laten we hopen dat er ook voordelen zitten aan het aantrekken van ‘westerse’ invloeden in plaats van de focus op het lelijke te gooien.

In het slechtste geval krijgen ze een ‘fuck you’ van de rest van de wereld te horen en is het over met de pret. Glas halfvol vs halfleeg verhaal ;).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• OPSLAGHOND
  • Registratie: September 2007
  • Niet online

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 17:56
Het is okee!

Het is op "sportieve gronden"

https://www.vi.nl/nieuws/...or-trainingskamp-in-qatar

;w :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 18:13
Van de Sar had net zulke teksten, al hebben die er nog wel een financieel voordeel uit weten te slaan.
Die politieke correctheid om naar Frankrijk af te reizen met de trein kan ook wel de prullenbak in.
"Het levert ook aandacht op voor de situatie in Qatar. Die situatie zelf kan Ajax niet veranderen. Dat is ook niet onze rol", aldus de oud-keeper.
Het WK boycotten levert je zelf uitsluiting op. Je kunt op zijn minst niet vrijwillig afreizen en trainen op een complex waarvan bekend is dat arbeiders worden mishandeld en uitgebuit.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Niet online
dutchgio schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 13:26:
Van de Sar had net zulke teksten, al hebben die er nog wel een financieel voordeel uit weten te slaan.
Die politieke correctheid om naar Frankrijk af te reizen met de trein kan ook wel de prullenbak in.

[...]

Het WK boycotten levert je zelf uitsluiting op. Je kunt op zijn minst niet vrijwillig afreizen en trainen op een complex waarvan bekend is dat arbeiders worden mishandeld en uitgebuit.
persoonlijk zou ik het niet erg vinden als NL het WK boycot. Soms moet je gewoon een statement maken. Maar dat gaat natuurlijk niet gebeuren. En aan de andere kant sta ik net zo hard te juichen voor Oranje op dat WK (als we ons kwalificeren).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Harribo schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 09:39:
[...]

Eens.
Gravenberch en Traore? Das afwachten, Ajax 1 is weer hoger, maar Marin? Serieus? dat gaat hem niet worden,die heeft vnl slechte potten gespeeld toch?

Ajax is er nog niet en heb er nog geen overtuigend gevoel bij dat ze doorgaan. Ook omdat ze dat volgens mij zelf wel hebben.
Serieus ja. Die jongen is geen verdedigende middenvelder of spelverdeler, maar een dynamische middenvelder a la Klaassen. Ik heb er nog steeds vertrouwen in dat hij aan kan haken als ie op de juiste manier gebruikt wordt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mavaros
MarvinG schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 10:46:
[...]

Heel optimistisch haha. 0-4 zou geweldig zijn, maar ik denk dat het wat moeizamer zal gaan. 1-2 gok ik ;)
Da's ook prima.

3x in het Johan Cruijffstadion is het doel, lijkt me. Met dank aan de UEFA.

Als we maar winnen. Het echt goede spel komt later wel op het toernooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavaros
P.O. Box schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 13:36:
[...]

persoonlijk zou ik het niet erg vinden als NL het WK boycot. Soms moet je gewoon een statement maken. Maar dat gaat natuurlijk niet gebeuren. En aan de andere kant sta ik net zo hard te juichen voor Oranje op dat WK (als we ons kwalificeren).
Ik ben het er helemaal mee eens, maar dan moet het wel door alle grote landen worden ondersteunt. Niet dat Nederland in zijn eentje voor mensenrechten loopt te roepen, terwijl iedereen lekker doorvoetbalt.

Als Zuid Amerika en Europa gaan lopen klagen en dreigen, dan geef ik het een gerede kans. Een boycot van die twee continenten sloopt de hele WK.

Maar ik vrees dat het een illusie zal blijven. -O-

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• P.O. Box
  • Niet online
mavaros schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 14:21:
[...]

Ik ben het er helemaal mee eens, maar dan moet het wel door alle grote landen worden ondersteunt. Niet dat Nederland in zijn eentje voor mensenrechten loopt te roepen, terwijl iedereen lekker doorvoetbalt.

Als Zuid Amerika en Europa gaan lopen klagen en dreigen, dan geef ik het een gerede kans. Een boycot van die twee continenten sloopt de hele WK.

Maar ik vrees dat het een illusie zal blijven. -O-
ik vind niet dat je je mening af moet laten hangen van wat anderen doen. dan gaat iedereen naar elkaar kijken en gebeurt er niets. als NL als enige boycot zou ik daar prima mee kunnen leven.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 15:56
Ben het er mee eens dat het WK moet worden geboycot, aan de andere kant:
Als het zou worden afgezegd, dan hebben duizenden hun leven gegeven voor letterlijk helemaal niks.
Wil ik daar het organiseren van het WK mee goedpraten? Nee, absoluut niet.
Echter, dan had men meteen na de bekendmaking al moeilijk moeten gaan doen, en niet nu pas.
Voor mij is het nu mosterd na de maaltijd, al vind ik wel dat PSV/Ajax er gewoon uit principiële redenen niet naar toe zouden moeten gaan. Helaas zijn principes tegenwoordig niet veel meer dan een wassen neus.

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-e-n
dutchgio schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 13:26:
Tennenkrommende teksten. Eens temeer het bewijs dat de meeste oud-voetballers te dom zijn om te poepen. Al is collega Ronald de Boer natuurlijk nog een graadje erger. Die zit zelfs in het Qatar promotieteam.

Terwijl het zo simpel is. Niemand zal van een club of persoon verwachten dat ze een internationaal toernooi in hun uppie boycotten vanwege de locatie. Maar als mens en als club kun je wel bewuster met de eigen vrije keuzes omgaan. Verbeter de wereld, begin bij jezelf. Dat verbeteren gaat namelijk niet vanzelf.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mavaros
Maarten_E schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 14:29:
Als het zou worden afgezegd, dan hebben duizenden hun leven gegeven voor letterlijk helemaal niks.
Echter, dan had men meteen na de bekendmaking al moeilijk moeten gaan doen, en niet nu pas.
Voor mij is het nu mosterd na de maaltijd, al vind ik wel dat PSV/Ajax er gewoon uit principiële redenen niet naar toe zouden moeten gaan. Helaas zijn principes tegenwoordig niet veel meer dan een wassen neus.
Er is geroepen na de loting. Toen werd er ook al geroepen dat we daar niks te zoeken hebben. Net zoals in 1978 luisterde niemand.

We gaan iedere keer naar rare regimes toe, en roepen dat het maar sport is en dat mensenrechten hoog in het vaandel staan.

Je was ermee weggekomen toen het de OS in 1936 was. In 2019 is het een ander verhaal. Er lopen zelfs mensen te zeggen dat de slaven niet voor niks gestorven moeten zijn. (De slaven bij de bouw van de stadions.) Die mensen moeten ze figuurlijk doodschieten.

Het wordt hoog tijd dat de FIFA/UEFA terecht wordt gewezen op hun misdadige beleid. Als je daarvoor moet breken met die maffiaorganisaties, dan verleen ik al mijn steun daartoen. Ik wil eerlijk voetbal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Bullshit, 100% bullshit.

En schandalig, schijnheilig en schaamteloos erbovenop.

Niemand moet daar heen willen.

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Deadsy
Als het doorgaat een iedereen gaat.
Dan zijn al Die mensen pas voor niks gestorven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holk
  • Registratie: Februari 2013
  • Nu online
Dit is een issue wat al decennia oud is. Bij het WK van 1978 was er ook sprake van een boycot en dat zul je altijd hebben. Ik praat niets goed want de wijze waarop ze in het midden oosten met mensenrechten (rechten in het algemeen) omgaan is gewoon onmenselijk maar het is typisch voetbal dat we ons daar druk om maken en uiteindelijk gewoon gaan (Rusland 2018 na Oekraïne was ook een nogo en iedereen ging)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Holkers schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 16:12:
Dit is een issue wat al decennia oud is. Bij het WK van 1978 was er ook sprake van een boycot en dat zul je altijd hebben. Ik praat niets goed want de wijze waarop ze in het midden oosten met mensenrechten (rechten in het algemeen) omgaan is gewoon onmenselijk maar het is typisch voetbal dat we ons daar druk om maken en uiteindelijk gewoon gaan (Rusland 2018 na Oekraïne was ook een nogo en iedereen ging)
De bonden gaan vanwege de centen en de angst voor de FIFA.

Gewoon niet gaan, een eigen klein toernooi houden en als de FIFA de grote eikel wil zijn gewoon zeggen dat je met de FIFA stopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holk
  • Registratie: Februari 2013
  • Nu online
Deadsy schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 16:58:
[...]

De bonden gaan vanwege de centen en de angst voor de FIFA.

Gewoon niet gaan, een eigen klein toernooi houden en als de FIFA de grote eikel wil zijn gewoon zeggen dat je met de FIFA stopt.
Bla bla bla

Echt, pardon my french, maar dat is natuurlijk een enorme bak onzin dat je het zonder de FIFA / UEFA kan doen want dat is gewoon niet zo. Je kunt als team wel zelf beslissen of je wel of niet gaat en dat is waarschijnlijk voor de knaken, niet uit angst voor de FIFA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harry Nak
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 05-08 01:15
Dan zullen ze wel andere principes hebben dan jij. Ik zie het WK in Qatar juist als kans om meer richting het westen te trekken. Daar wordt de wereld alleen maar beter van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Het probleem is dat de sporters er niet zoveel aan kunnen doen. De bobo’s wel. In 2008 was dezelfde discussie er (zij het kleiner want social media was toen nog miniscuul) over de OS in Peking. Dat was ook kommer en kwel. Zuid Afrika en Brazilië idem trouwens. Maar zwaar verwesterd dus geen “probleem”.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Holkers schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 17:05:
[...]

Bla bla bla

Echt, pardon my french, maar dat is natuurlijk een enorme bak onzin dat je het zonder de FIFA / UEFA kan doen want dat is gewoon niet zo. Je kunt als team wel zelf beslissen of je wel of niet gaat en dat is waarschijnlijk voor de knaken, niet uit angst voor de FIFA
Stel een of twee grotere landen zeggen het WK te boycotten. Denk je dat de FIFA dan gewoon zegt: ''ok, geen probleem''?

En je kunt echt wel zonder de FIFA een toernooi organiseren, alleen die zullen dan niet blij zijn en met sancties komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Niet online
Holkers schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 17:05:
[...]

Bla bla bla

Dat kan echt wel, alleen moet je dan wel 1 blok vormen met Engeland, Duitsland, Spanje, Frankrijk en bij voorkeur (maar lastiger) Brazilie en Argentinie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SadisticPanda
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

SadisticPanda

Heet patatje :o

0-3 al voor Rusland - België. Gaat lekker :D

Marstek 5.12kw v151, CT003 v117, Sagecom Xs212 1P,

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Terranova
Berghuis in de basis _O- _O- _O-

Edit: Blijkbaar voorspelling van de Telegraaf, mag hopen dat het niet waar is
https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=362841

[ Voor 65% gewijzigd door Terranova op 16-11-2019 18:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
Nou kom er maar in, Berghuis en De Roon in de basis.

VI meldt het ook.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Terranova schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 18:49:
Berghuis in de basis _O- _O- _O-

Edit: Blijkbaar voorspelling van de Telegraaf, mag hopen dat het niet waar is
https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=362841
Las het ook ja! Had niet eens opgeroepen mogen worden, laat staan spelen vanavond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Als dit klopt, kunnen we Koeman dan nog serieus nemen?

Vond de opstelling van Gijpie gisteren vrij logisch.
Voorin Promes, Boadu en Stengs. Erachter vd Beek, de Jong en Wijnaldum.

De rest gewoon zoals altijd.

[ Voor 59% gewijzigd door Deadsy op 16-11-2019 19:09 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
En anders Propper als Wijnaldum niet fit is.
En dit moet naar Barca. Kan wel eens lastig worden als je talenten geen kans geeft.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10:07
Berghuis in de basis... Die man is gek geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Deadsy schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 19:05:
Als dit klopt, kunnen we Koeman dan nog serieus nemen?

Vond de opstelling van Gijpie gisteren vrij logisch.
Voorin Promes, Boadu en Stengs. Erachter vd Beek, de Jong en Wijnaldum.

De rest gewoon zoals altijd.
Vd Gijp is ook niet goed bij zijn hoofd. Stengs had ik logisch gevonden maar je begint niet met twee debutanten voorin. Babel is prima.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 15:56
Zou Koeman doorhebben dat hij Steven BergHUIS erin heeft gezet en niet Steven BergWIJN? :+

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
D-e-n schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 19:24:
[...]

Vd Gijp is ook niet goed bij zijn hoofd. Stengs had ik logisch gevonden maar je begint niet met twee debutanten voorin. Babel is prima.
Waarom niet? Is niet alsof we tegen Duitsland spelen, daarnaast speelt Boadu gewoon een sterk seizoen en ook in de EL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
Denk dat Koeman in de geest van Sinterklaas lootjes heeft getrokken voor de positie. Dat is de meest logische verklaring dat Berghuis erin staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Deadsy schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 19:27:
[...]

Waarom niet? Is niet alsof we tegen Duitsland spelen, daarnaast speelt Boadu gewoon een sterk seizoen en ook in de EL.
Zo goed zijn we nog niet. De laatste wedstrijd hadden we het steeds moeilijk. Dan is Babel opstellen vrij normaal. Die heeft die vrije rol al vaker zo goed ingevuld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
Hopelijk kunnen ze een goal maken:

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online
Berghuis :+ Mijn hemel, die man is helemaal gek geworden. De Roon is al een schande laat staan deze middelmatige aanvaller. Waar zijn de mannen in vorm? Boadu? Stengs? Laat Koeman gauw naar Barcelona gaan. :r

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
ephymerous schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 19:46:
Laat Koeman gauw naar Barcelona gaan. :r
Wie dan? Buiten iemand als Ten Hag zie ik geen geschikte kandidaten. Een buitenlander wellicht.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• T-MOB
Maaskant natuurlijk. Die man loopt over van ervaring als je ziet hoeveel clubs hij al heeft getraind

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 16:21
Ook Veltman ipv Dumfries. Koeman wil dat we niet te makkelijk winnen met al deze wissels.

WoT stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Holy shit die vermoedelijke opstelling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aghanim
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
ElPaco schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 20:14:
Ook Veltman ipv Dumfries. Koeman wil dat we niet te makkelijk winnen met al deze wissels.
Dit vond ik ook bijzonder. Ben niet kapot van Dumfries maar als die in de pikorde onder Veltman staat tegenwoordig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Berghuis in de freakin’ basis!? Go home Koeman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
Vreemde opstelling dus. Berghuis, de Roon en Babel kan ik niet begrijpen. Kan ook amper begrijpen waarom Zoet in hemelsnaam 2e keeper is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-e-n
Leon Zwiers schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 20:28:
Vreemde opstelling dus. Berghuis, de Roon en Babel kan ik niet begrijpen. Kan ook amper begrijpen waarom Zoet in hemelsnaam 2e keeper is
Babel vind ik echt volkomen logisch. De ziekte van Wijnaldum maakt volgens mij dat Koeman de discussie met De Roon nog even open wil houden.

Zijn interview klonk overigens wel als een waarschuwing aan Berghuis. Hij is voor Koeman de volgende in de pikorde maar die plek is hij voor de zomer kwijt vermoed ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
D-e-n schreef op zaterdag 16 november 2019 @ 20:33:
[...]

Babel vind ik echt volkomen logisch. De ziekte van Wijnaldum maakt volgens mij dat Koeman de discussie met De Roon nog even open wil houden.

Zijn interview klonk overigens wel als een waarschuwing aan Berghuis. Hij is voor Koeman de volgende in de pikorde maar die plek is hij voor de zomer kwijt vermoed ik.
Dan was het slimmer geweest hem nu alvast die plek af te pakken zodat een vervanger tenminste wat meer wedstrijden in de benen heeft.

Want anders is het in de zomer: Ja natuurlijk Berguis, wie anders? Speler X? Ach die heeft nauwelijks in Oranje gespeeld.
Pagina: 1 ... 47 ... 152 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"

Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal [Voetbal] Politiek en andere randzaken