Abraham heeft zin om in elk goal in dezelfde helft vaak te scoren?
Bijna een mooie eigen goal.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Ja waarom is dat eigenlijk?Harribo schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 21:25:
Vriendin kijkt ook, enige wat ze zei:
Die sokken passen totaal niet bij tenue
Lelijk
Elect a clown, expect a circus.
Jokes on you, ik slaap sowieso nietQuad schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 21:25:
[...]
Is bekend.
[...]
Hopelijk kan je ervan slapen vannacht?
Blind moet wel opletten wat ie doet
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Ik kan alleen Nederlands kiezen?Pompi schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 21:25:
Het Engelse commentaar bij Ziggo is echt al een aantal minuten lang veren in de kont van Ajax aan het steken. Ze hebben het er onder andere over hoe goed de aanval wel niet is. Erg mooi om te horen.
Ik kijk Veronica, laat maar haha

[ Voor 5% gewijzigd door Vos op 05-11-2019 21:32 ]
Tennis publiek is spannender dan dit. Ongelofelijk.
⏩ PVOutput☀️
Die commentator bij Veronica spreekt Champions league zo debiel uit. Erger me er al jaren aan.
Can't unhear!
Can't unhear!
R
Ten Hag zou Dumfries ook rechtsbuiten zettenSempy schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 21:26:
[...]
Ten Hag zet hem niet als back neer zoals die Spanjaarden deden.
Hij spreekt sowieso namen een beetje raar uit. "Pjoelisiek"Leon Zwiers schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 21:28:
Die commentator bij Veronica spreekt Champions league zo debiel uit. Erger me er al jaren aan.
Can't unhear!
Stel je voor hoe goed hij zou zijn als hij dat wel deedSempy schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 21:26:
[...]
Ten Hag zet hem niet als back neer zoals die Spanjaarden deden.
Die hebben meerdere jaren van Hazard kunnen genieten, die gaan echt niet de wave doen omdat Veldman op bezoek is.Quad schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 21:28:
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Dit was toch geen gele kaart?
Maar verder weer een domme overtreding. Totaal niet nodig.
Maar verder weer een domme overtreding. Totaal niet nodig.
Bekijk mijn Cults3d pagina voor simracing ontwerpen. iRacing.
Scheelt niet veel meer nu lille voor staat tegen Valencia maar nog net niet helemaal.Typhone schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 21:26:
Oeffff
Maar vriendin zegt ook... bij 1-2 is Ajax door toch...
Ze proberen het altijd wel...
Ziggo loopt trouwens gewoon 2 minuten achter

Float like a butterfly, sting like a bee.
Jeej de refresh doet het weer
DUGG
Dat is blijkbaar de manier waarop het moet want zowel nu met Engels commentaar of bij MOTD bij de BBC zeggen ze het zo.RBH schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 21:30:
[...]
Hij spreekt sowieso namen een beetje raar uit. "Pjoelisiek"
Gele balk is back! Dank @tweakduke
Come on Chelsea, en dat is het enige wat ze kunnen...Quad schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 21:28:
Salonpubliek.
Doe mij in Engeland maar liever Liverpool of Spurs, die zingen tenminste.
Ziggo nu 30
Oh, dan heb ik uiteraard niets gezegd.Pompi schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 21:31:
[...]
Dat is blijkbaar de manier waarop het moet want zowel nu met Engels commentaar of bij MOTD bij de BBC zeggen ze het zo.
Ik kreeg een WA over 'natuurlijk hij geel', ik zag nog beelden van die scheids die vage vrije trap gaf.
Inderdaad flink stukje.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Hier net 32, dit wordt leuk dan.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Amerikaan, dus klopt ja.Pompi schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 21:31:
[...]
Dat is blijkbaar de manier waarop het moet want zowel nu met Engels commentaar of bij MOTD bij de BBC zeggen ze het zo.
Haal die Veltman eruit. Wat issie matig. Blind schat ze ook allemaal fout in.
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Tjonge jonge weer zo'n scheids die snel geel geeft.. Pfff
Wel grappig dat dit soort overtredingen dan wel meteen geel waard zijn, maar de schoppen eerder in de wedstrijd op bijv. Tagliafico dan weer niet
Wat is dat toch met die overdreven snelle gele kaarten tegen Ajax iedere keer.
Wederom bizar om hier geel voor te geven.
Wederom bizar om hier geel voor te geven.
Blij met de gele balk, niet met de gele kaart.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Dat is nooit geel voor Blind.
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Schakel net in...maar dat is geen geel waard!
Krijgen we ervan wanneer Overmars geen bijdrage doet aan het scheidsrechters pensioen fondsTerranova schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 21:33:
Wel grappig dat dit soort overtredingen dan wel meteen geel waard zijn, maar de schoppen eerder in de wedstrijd op bijv. Tagliafico dan weer niet
Ik zie hier als ik switch tussen Veronica en Ziggo gewoon dezelfde minuut staan hoor, loopt misschien paar seconden achter.
Ik zat op switch kanaal blijkbaar
Ik kijk gewoon Veronica overigens.
[ Voor 8% gewijzigd door Martinusz op 05-11-2019 21:34 ]
Nou. Dit moet dan toch geel voor Alonso zijn?
[ Voor 4% gewijzigd door Hupske op 05-11-2019 21:34 ]
Word er gewoon chagrijnig van steeds maar weer snel geel
Tadic slim
Tadic slim
Wow!!
1-3

- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 18-09 20:24
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Ach ja die gele kaarten, goals vallen ook. Prima bezig
What the fuck!
Formerly known as Ragdoll
Holy shit! Hakim Ziyech!
⏩ PVOutput☀️
WTF.... Die doet gewoon een Schone 2.0
In your face
Jezus wat een goal
Knowledge reigns supreme over nearly anything
Kepa stond niet zo lekker te... vul maar zelf in.
Loldoelpunt van de dag dit
Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!
En ik denken dat de goal van Luuk de Jong in Oranje kolderiek was...
Mooie kopbal, absoluut
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ziyech nam daar letterlijk een gok
ziyech heeft dan ook een neusje voor de goal
Het mag gezegd worden, tot nu toe doet Mazaroui het niet gek en houd Pulisic redelijk goed in bedwang. Niet verwacht na zijn laatste optreden tegen Zwolle.
Wow, ik was preventief ingedut na Barca, maar onterecht. Wat een goal
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Ben benieuwd naar de draai van Derksen zo meteen
Was ervan overtuigd dat Ajax zou verliezen
Was ervan overtuigd dat Ajax zou verliezen
DUGG
Lucky Ajax krijgen we straks te horen
Who give a **ck
Who give a **ck
[ Voor 25% gewijzigd door Hackus op 05-11-2019 21:39 ]
Dat was Barca? Dacht dat het het senioren elftal van beide clubs wasgambieter schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 21:37:
Wow, ik was preventief ingedut na Barca, maar onterecht. Wat een goal
Maar helaas nog lang niet gespeeld. Zeker niet met deze scheids die makkelijk geel aan Ajax geeft.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal [Voetbal] Politiek en andere randzaken
Outerspace in "Sport Feedback"
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse clubs en hun directe tegenstander of poulegenoten.
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2019/2020 besproken worden.
Politiek en overige randzaken omtrent het voetbal [Voetbal] Politiek en andere randzaken